[PC] WarCraft III Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09
WarCraft III: Reign of Chaos

Story
It has been nearly fifteen years since the war between the orcs and humans ended. An uneasy peace settled over the land while, for years, the drums of war were silent. Yet the kingdoms of men grew complacent in their victory - and slowly, the defeated orcish clans regrouped under the banner of a new visionary leader.

Now a darker shadow has fallen over the world, threatening to extinguish all life - all hope. The drums of war play upon the winds once again - rising urgently towards the inevitable hour when the skies will rain fire - and the world will tremble before the coming of the Burning Legion.

The Day of Judgment has come...

Previous Topics
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11

Useful links
De official site van de makers
Official site
Official Battle.Net site
Unofficial Site#1 (WarCraftIII.Net)
Unofficial Site#2 (WarCraft3Pub)
Warcraft III only forum
Fun Site
The Replays

Patches
Het enige dat je moet doen om WarCraft III te upgraden is connectie maken met Battle.Net.
Wil je de patches handmatig installeren, klik dan hier.

Demo
Klik hier voor de demo.

WarCraft III: The Frozen Throne

Story
Many months have passed since Archimonde and the Burning Legion were defeated at the Battle of Mount Hyjal…
The stalwart night elves, led by the Arch Druid, Furion Stormrage and the Priestess Tyrande Whisperwind, have vanished back into the shadows of Ashenvale Forest - intent to heal the ancient lands that were scarred by the Legion’s vile corruption.

The battle-weary orcish Horde, led by the idealistic Warchief, Thrall, has settled in the harsh, eastern hills of the Kalimdor Barrens. Finally able to claim a homeland of their own, the orcs work tirelessly to found and protect their new nation of Durotar.

The human survivors of Lordaeron, under the command of the Sorceress, Jaina Proudmoore, have also settled along the eastern coast of the Barrens. The island citadel of Theramore was erected to safeguard the last, rag-tag remnants of the failing human Alliance.

…And Arthas, the newly crowned King of Lordaeron, has driven the undead Scourge to eradicate the last vestiges of resistance to his iron rule. His kingdom - the once proud bastion of human might and nobility - has become a plagued realm of death and sorrow. Now, driven by haunting visions of the Frozen Throne of Icecrown, Arthas plans to tighten his grip over the rest of the world.

...Still, one dark soul still remains at large…

For in some shadowed corner of the world, the wayward creature known as Illidan Stormrage plots… and awaits…

Features
New single player campaigns
One new hero per race
New units for each race
New tilesets
Player build shops
Neutral buildings
Neutral heroes
New world-editor
New multiplayer maps
New multiplayer options

IRC
#wc3

Disclaimer
Hou het aub on-topic!
De mods houden dit topic nu onder extra controle en we willen natuurlijk niet dat het topic nog een keer (en misschien voorgoed) dicht gegooid wordt
Happy posting...

[ Voor 2% gewijzigd door M@NIC op 24-04-2003 22:23 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Gisteren nog een game gespeeld met HU op Ice Crown...

Daarop heb ik een nieuwe 1337e manier gevonden om die mine-creeps daar snel te kunnen creepen (geen fastexpand, maar gewoon item-snatch0rz)... Naja, de pic spreekt voor zichzelf, research iig meteen de nieuwe NU al controversiele 'expansionpack' ability van de MK! en val ze aan nog voor de eerste nighttime, dan kun je ze ownen!!

Afbeeldingslocatie: http://www.spiresound.nl/mountaincock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 27493 schreef op 25 april 2003 @ 14:10:

Daarop heb ik een nieuwe 1337e manier gevonden om die mine-creeps daar snel te kunnen creepen (geen fastexpand, maar gewoon item-snatch0rz)... Naja, de pic spreekt voor zichzelf, research iig meteen de nieuwe NU al controversiele 'expansionpack' ability van de MK! en val ze aan nog voor de eerste nighttime, dan kun je ze ownen!!

[afbeelding]
Profile, dat is ongeloofelijk 0wnage! Ik kan nauwelijks wachten tot FT uitkomt; ik hoor helaas niet bij de beta testers.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:24
Wat is precies die ability van de MK ? Ik ben niet zo op de hoogte van The Frozen Throne shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Anoniem: 27493 schreef op 25 april 2003 @ 14:10:

[afbeelding]
LMAO ROFL HAHAHAAHAHA :D :D :D

Nice work profile _/-\o_

Jaded de nieuwe ability is de cockbolt van de MK. Doet 600 chaos damage (maximale schade aan elk type armour) en stunned.

Zeg misschien is het ook een goed idee om wat goede replay sites op te sommen hier.

Ik begin wel vast.

www.replayers.com (laatste tijd een beetje inactief maar anyway)
www.warcraftreplays.com
www.replays.net

... vul maar aan : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 15:22
www.wc3addicts.com
http://war3.replays.net/

[ Voor 42% gewijzigd door volder op 26-04-2003 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 23-05 20:07

Phobos

je bent een soepkip

waarom moet ik (als lvl 5) met ladder games tegen een lvl 10 en 11 achter elkaar?
waarom krijg ik geen lvl 5-9 mensen tegen me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

--------------------------------------------------------------------------
WARCRAFT III BETA VERSION HISTORY
- BETA PATCH 310

2003-APR-24

Map Additions:

- Adrenaline has been revamped for the expansion and has been added to the
1 on 1 template.
- Scorched Basin has been added to the 1 on 1 template.
- A new map, Floodplains, has been added to the 1 on 1 and 2 on 2 templates.
- Another new map, Mur'gul Oasis, has been added to the 2 on 2 template.
- Plains of Snow, has been added to the 2 on 2 template.

Changes to Neutral Buildings, Units and Heroes:

- Stampede area of effect increased to once again be 1000, up from 500.
- Tornado tosses units into the air much more often than previously. With
this change, Tornado is quite effective when used against armies.
- Merc cooldowns slightly increased. Their cooldowns are now 50 seconds x
Level + 10 seconds, up from 40 seconds x Level + 10 seconds.

Undead Changes:

- Statue mana regen reduced to 1.5/sec from 3 /sec.
- Destroyers now start with zero mana.
- Gargoyles are now unarmored type armor instead of light armor.
- Nerubian Tower frost duration reduced to 5 seconds, down from 10 seconds.

Human Changes:

- Powerbuild effectiveness has been halved. It now takes 2 additional
peons to double the rate of building, 4 to triple, etc. Note that the
cost increase per additional peon is unchanged.
- Flamestrike area of effect changed to 200, down from 225.
- Spellbreaker feedback damage vs heroes reduced to 5 from 7.
- Spellbreaker feedback no longer affects spell-immune units.
- Spell steal mana cost increased to 60 from 50.
- Dragon hawk damage increased to 1d3 + 18 from 1d2 + 17.

Night Elf Changes:

- Ballistas are now 3 food, down from 4 food.
- Ballistas gain the ability to hit trees when the Impaling Bolt upgrade is
researched. Note that trees will not be harmed by follow-through damage
from the Impaling Bolt. You can use the Attack Ground command to damage
multiple trees.
- Hippogryphs and Druids of the Talon in Storm Crow form are now unarmored
units rather than being "light armor" units.
- Huntresses are now unarmored and have had their stats slightly tweaked.
They now deal 1d3 + 15 damage, down from 1d3 + 18 damage, and their armor
has been reduced to 2 from 3.
- Mana Flare has been upgraded. It now gives bonus armor to the Faerie
Dragon casting it (while it is being cast), as well as causing splash
damage when it strikes targets.

Orc Changes:

- Hexed units once again move at speed 100 instead of speed 150.

Other:

- The mini-map creep camp indicator now displays 3 levels of difficulty
instead of 2.
- Added support for advanced users to customize hotkeys. For further
information see the CustomKeyInfo.txt file inside your Warcraft III
directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
Jaded de nieuwe ability is de cockbolt van de MK. Doet 600 chaos damage (maximale schade aan elk type armour) en stunned.
600?? Dan kun je dus met een beetje geluk een hero (in beginstadium) in 1 keer omleggen? :|

En hoe komen jullie allemaal aan die Beta versie?

[ Voor 72% gewijzigd door Jaded op 26-04-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

ehm, van misschien wel ergens van internet gegapt? O-)

Ik heb hem zelf ook nog niet, ik kan me het met een 56k niet permiteren om telkens nieuwe versies te installeren. Maar die cockbolt begrijp ik inderdaad niet :?

Afgezien van de naam in combinatie met het plaatje ( :+ ) is het dan niet een beetje overpowered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Weet iemand de site waar ik meer info kan krijgen over FT? (een [..] site was t ofzow)

[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 26-04-2003 18:24 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55
HIValicious schreef op 26 april 2003 @ 15:39:
Weet iemand de site waar ik meer info kan krijgen over FT? (een site was t ofzow)
ik weet niet of dat legaal is dus post ik dat maar niet.

info over ft: www.blizzard.com

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 26-04-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ja maar er was ook zon site daar stond alles uit gelegd alle nieuwe untis etc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Phobos schreef op 25 April 2003 @ 23:07:
waarom moet ik (als lvl 5) met ladder games tegen een lvl 10 en 11 achter elkaar?
Schatten ze je dan verkeerd in? Kan je niet meer dan level 5? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Phobos schreef op 25 april 2003 @ 23:07:
de regel is dat er maximaal 6 levels verschil kan zijn tussen 2 spelers, dus op level 5 kun je level 1 tot level 11 krijgen.

en het is niet erg om van een level 11 te verliezen op level 5 omdat er dan heel weinig xp afgaat, win je dan komt er veel bij dus dat is alleen maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaded schreef op 26 april 2003 @ 10:12:
[...]

600?? Dan kun je dus met een beetje geluk een hero (in beginstadium) in 1 keer omleggen? :|

En hoe komen jullie allemaal aan die Beta versie?
Ya dat klopt 8) Hij kost dan ook behoorlijk wat mana, evenveel als een sterke ultimate als ik het me goed herinner. Bovendien is de cooldown dusdanig hoog dat ik de gewone stormbolt prefereer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Woeiiii 8)

DarkVater[NL] & ik hebben vanavond een spelletje gespeeld. In eerste instantie geen bál aan, want iemand bouwde een AOW midden in m'n base :S

De rest móét je echt zien, het heeft met Formule 1 te maken :D

Racing!!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wat mij opvalt is dat bij bijna alle patches (ROC & FT) de orcs de minste changes hebben, het lijkt wel of blizzard de orcs als basis hebben genomen en daar de rest op proberen af te stellen

Of zijn de orcs gewoon nu al gebalanceerd in FT , en de rest nog lang niet, dus daarom hebben de orcs de minste patch changes?

wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwah, gaat.

Trouwens vroeger was 0rc ook bikkelsterk. Toen bloedlust nog 50% extra speed gaf en de shamans en wd's meer damage deden, was 0rc imho veel gevaarlijker. Een andere change is dat hh's meer hp hebben, dat barracks 20 minder hout kosten, dat ... tja verder weet ik eigenlijk weinig schokkende veranderingen 8)
Denk wel dat je 1 ras als maatstaaf moet nemen anders kun je niet balancen natuurlijk.

Oh ja ik weet ook nog stasis detonate op je eigen troepen :) Maakt je troepen ineens weer minder gevaarlijk ;)

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 28-04-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ik dacht eigenlijk dat het wel enigsinds helder was dat het geouwehoer 'wat' minder mocht. En dan bepalen jullie helaasch niet wat 'wat' inhoudt ;).

Oftewel, doe gewoon lief en on-topic anders ga ik gewoon OW's uitdelen (en daar heb ik geen zin in en TgF ook niet ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie is tgf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 00:22
Bij TFT. zal je ook weer een apparte serial key voor moeten krijgen / kopen?

Of is het gewoon een update, waar je geen serial nodig voor hebt en gewoon kan installeren met je serial van Warcraft 3 ?

Heb laatste tijd wel weer genoeg uitgegeven aan games,
meer ga ik toch niet kopen, proberen lijkt me wel wat. Na de zomervakantie / herfst ga ik weer verder met kopen van games :)

Vond war3 RoC toffe game, heb heel veel costum games gedaan (gewone games wat minder, verveelde mij erg snel omdat ik vaak verloor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 14:56
offtopic:
Nieuwe bemiddelaar in dienst
Of is dit ook weer trash bait? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Morph666 schreef op 28 April 2003 @ 19:29:
Bij TFT. zal je ook weer een apparte serial key voor moeten krijgen / kopen?

Of is het gewoon een update, waar je geen serial nodig voor hebt en gewoon kan installeren met je serial van Warcraft 3 ?

Heb laatste tijd wel weer genoeg uitgegeven aan games,
meer ga ik toch niet kopen, proberen lijkt me wel wat. Na de zomervakantie / herfst ga ik weer verder met kopen van games :)

Vond war3 RoC toffe game, heb heel veel costum games gedaan (gewone games wat minder, verveelde mij erg snel omdat ik vaak verloor :P)
neem aan van wel, tenminste wordt gewoon een losse titel die je kan kopen, net zoals diablo II expansion. je kunt dan op battle.net kiezen tussen ROC en TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ff weer op riSin acc geweest en kwam fiend.ch3 tegen ... nice player with good stats (all over 75 ratio). But guess what! Who was nicer! Check this:

http:\\members.lycos.nl\tijnw\riSin_vs_fiend.ch3.w3g

paste em in je browser als ie niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 42423 schreef op 29 april 2003 @ 00:53:
Zo ff weer op riSin acc geweest en kwam fiend.ch3 tegen ... nice player with good stats (all over 75 ratio). But guess what! Who was nicer! Check this:

http:\\members.lycos.nl\tijnw\riSin_vs_fiend.ch3.w3g

paste em in je browser als ie niet werkt.
http://members.lycos.nl/tijnw/riSin_vs_fiend.ch3.w3g

zo moet ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Ik begin eindelijk het nightelf gebeuren een beetje onder de knie te krijgen... is nooit echt mijn favoriete ras geweest, laagste percentage wins in mijn random race breakdown. Dus heb ik uiteindelijk maar besloten om achter elkaar nightelves te gaan spelen tot het een beetje lukt.

Had net een leuke RT (ze bestaan ;)), waarbij mijn allies het niet erg vonden als ik mijn ancient of war skipte, en gelijk naar dryads en dott ging. Werkte wel lekker, met een beetje static defence (en hulp) waren de enemies hero's wel weg te houden, en later abolish/cyclone een beetje micro'en -> gg.

Maar nu vroeg ik me af: Weet iemand of abolish magic op autocast ook dingen als wards en summons target? Ik kreeg namelijk het idee van niet... dus maar zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euh ff denken hoe het zat. Summoned creatures worden niet abolished. Alle andere vormen van magie wel. Auto heb ik het dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 58145 schreef op 29 April 2003 @ 14:07:
euh ff denken hoe het zat. Summoned creatures worden niet abolished. Alle andere vormen van magie wel. Auto heb ik het dan over.
wards wel? volgens mij ook nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
jawel, healing wards, stasis traps en senties worden automatisch gedispeld, alleen summoned creatures niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

sowieso doen ze dat best traag op autocast, je kan beter zelf abolishen.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 29 April 2003 @ 19:31:
sowieso doen ze dat best traag op autocast, je kan beter zelf abolishen.
Casten kan eigenlijk altijd beter zelf, maar ja, je hebt ook nog andere dingen te doen, waaronder spells casten die niet op autocast kunnen enzo.

Ik ben er wel blij mee dat autocast niet extreem snel is, maar ik ben wel blij dat het erin zit, dat maakt het voor beginnende spelers wat gemakkelijker om bij te houden. Als je dan een beetje ervaring begint te krijgen kan je lekker zelf casten en nog net iets meer uit spells/abilities halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ja alles gaat sneller als je het handmatig cast, maar ik moet er niet aan denken om de hele tijd zelf heal te casten [wat niet al te veel hp's healt, en dus vaak achter elkaar moet gebeuren..]. Natuurlijk moet je wel je autocast managen, want DotT's en shamans die de hele tijd zonder mana zitten door de autocast zijn natuurlijk niet erg handig voor je leger.

En natuurlijk zijn hotkeys veel sneller dan autocast, amar daar kan je niet 24/7 op letten in een groot gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 59559 schreef op 29 April 2003 @ 20:16:
[...]

Casten kan eigenlijk altijd beter zelf, maar ja, je hebt ook nog andere dingen te doen, waaronder spells casten die niet op autocast kunnen enzo.

Ik ben er wel blij mee dat autocast niet extreem snel is, maar ik ben wel blij dat het erin zit, dat maakt het voor beginnende spelers wat gemakkelijker om bij te houden. Als je dan een beetje ervaring begint te krijgen kan je lekker zelf casten en nog net iets meer uit spells/abilities halen.
Ooooh, kijk mama, ik ben de supergosu! Jaja!
Kijk, dat doe ik zo: ik ben human, maak een miljoen arcane sanctrums en pomp daaruit een triljoen sorcs. Ohoh, wat ben ik toch goed mama! Me sorcs autocasten op supergosu mode alles op slow en met hun overpowered piercing damage ownen ze alles! Oh, jah, wat ben ik goed! Kutspel :(

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 30 april 2003 @ 02:09:
[...]

Kijk, dat doe ik zo: ik ben human, maak een miljoen arcane sanctrums en pomp daaruit een triljoen sorcs. Ohoh, wat ben ik toch goed mama! Me sorcs autocasten op supergosu mode alles op slow en met hun overpowered piercing damage ownen ze alles! Oh, jah, wat ben ik goed! Kutspel :(
iidd :( Kut cheese :( : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja dat deed Hielko meestal altijd ... Mass sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 30 april 2003 @ 02:09:
[...]

Chill dude? :z

Sorcs gebruik ik nooit, liever priests. Samen lukt bij mij niet zo erg, ga ik meestal eigen poly/slow dispellen :P Mijn human strat is meestal priests met knights of gryphs, ligt eraan wat allies/enemy doet.

* Anoniem: 59559 zegt nooit: "Ik ben gosu" tegen zijn mama, ten eerste snapt zijn mamma het woord niet, en ten tweede heeft hij de stats niet om die claim overeind te houden (eerder het tegenovergestelde ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 59559 schreef op 30 April 2003 @ 13:42:
[...]

Sorcs gebruik ik nooit, liever priests. Samen lukt bij mij niet zo erg, ga ik meestal eigen poly/slow dispellen :P Mijn human strat is meestal priests met knights of gryphs, ligt eraan wat allies/enemy doet.

* Anoniem: 59559 zegt nooit: "Ik ben gosu" tegen zijn mama, ten eerste snapt zijn mamma het woord niet, en ten tweede heeft hij de stats niet om die claim overeind te houden (eerder het tegenovergestelde ;()
Zie, je, daarom kan je gewoon niet winnen. Als je gewoon mijn gosu strategie gebruikt, garandeer ik je vele en vele overwinningen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559 schreef op 30 April 2003 @ 13:42:
[...]

tikkel calm maar volgens mij was het geen offense tegen jou hoor vater was net als ik gewoon nogal gefrustreerd na een kutpartijtje tegen stomme cheez0rs ;)

toch vater? of zie ik het nu verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 58145 schreef op 30 April 2003 @ 20:32:
[...]

tikkel calm maar volgens mij was het geen offense tegen jou hoor vater was net als ik gewoon nogal gefrustreerd na een kutpartijtje tegen stomme cheez0rs ;)

toch vater? of zie ik het nu verkeerd :?
Ik p00 op al jullie b00ns :P

Nee, idd, dirk heeft gelijk. Het was niet specifiek tegen jou, het was frustatie in het algemeen. Heel RoC is gewoon bugged as hell. Hopelijk lossen ze een heleboel problemen op met FT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 30 april 2003 @ 21:06:
[...]

Ik p00 op al jullie b00ns :P

Nee, idd, dirk heeft gelijk. Het was niet specifiek tegen jou, het was frustatie in het algemeen. Heel RoC is gewoon bugged as hell. Hopelijk lossen ze een heleboel problemen op met FT.
Ok, een keer je algemene frustratie op mij uitleven mag wel hoor... Maar kan je dan de volgende keer iemand anders nemen, anders ga ik het wel persoonlijk opvatten ;)

Ik kan ook niet wachten tot FT, ben het wel zat om constant dezelfde strats uit te voeren, ik probeer wel een beetje te varieren erin, maar het komt altijd neer op 1 of 2 units masses (in de level 10 RT regionen dus, verder niet echt ervaring). Heb al een keer gehad dat een allie quitte omdat ik niet alleen casters wilde bouwen, maar ook nog een paar wyverns... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Jullie zeuren gewoon teveel, zo erg is mass caster niet, et sucked nogal 1on1 bedoel ik nu.
mixen > mass caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei gg's, gg's. . . 4v4 ging sucky vannacht maar RT ging super : p
5 games op rij gewonnen of zo met 0rc :9

Een van die games dropte mijn ally midgame . Als dat gebeurt, raap ik altijd alle units bij elkaar en doe ik gewoon een alles of niets aanval. Zo ook nu en het gaf wel een kick toen ik met al die units moeiteloos over de vijand heen liep >:) Beetje de nare 4v4's vereffend :)
Andere games was allemaal casters met Tauren en dat gaat gaat me goed af moet ik zeggen... Ik had 4 tauren of zo en de vijand had wel mass skeletons... Whaha we hadden geen eens wons nodig want pulverize beukte er hard doorheen :D Ik denk dat ik gosu ben ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-05-2003 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben nog bezig met de SingePlayer.. Erg leuk :)

Ik kom alleen ergens niet verder, ik (eigenlijk Arthas :P)moet naar de Sunwell. Maar wat is precies de Sunwell? :D
Ik heb de hele map al verkend, d'r zitten gewoon drie dorpjes en zie verder weinig bijzonders. Weet iemand waar ik nu heen moet? :? :)

Laadscherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~feestkar/db/wc3_load_t.jpg

Quest:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~feestkar/db/warcraft3_ps_t.jpg

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Je ziet in het 2de plaatje helemaal linksonder een Kaart.. Helemaal linksonder op die kaart zie je een zooi lichblauwe stippies..
Daar moet je heen..
Daar is de Sunwell.

Ook al die runners niet kunne tegenhouden? :P
Bij mij was er ook eentje er dooheengeslipt..
Meer uitdaging :P

[ Voor 26% gewijzigd door DeX op 01-05-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DeX schreef op 01 mei 2003 @ 19:09:
Je ziet in het 2de plaatje helemaal linksonder een Kaart.. Helemaal linksonder op die kaart zie je een zooi lichblauwe stippies..
Daar moet je heen..
Daar is de Sunwell.

Ook al die runners niet kunne tegenhouden? :P
Bij mij was er ook eentje er dooheengeslipt..
Meer uitdaging :P
Ja, dat valt me nu pas op eigenlijk.. Ik dacht dat ik ze allemaal netjes vermoord had. :D

Maar, dank u.. Sunwell gaat eraan :Y)

/edit/
Aaargh, ik moest gewoon in een circeltje staan waar ik al vlak bij heb gestaan. Ik heb gewoon die hele stad linksonder afgeslacht.. overbodig 8)7
naja, het is gelukt in ieder geval :D

[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 01-05-2003 19:44 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

14 ghoul > 10 beren.

[ Voor 199% gewijzigd door M@NIC op 02-05-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat deden die beren... broodjes smeren?

10 beren eten met gemak 14 ghouls op... maakt niet uit hoe lang dat vlees al dood is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ff een test (soz rijk moet ff ;))

3ad of andere Ud goeroes check deze game. Tis wel RT maar ik ben UD en volgens mij deed ik het best goed zeg plz wat fout doe ok? thx.
http://www.replayers.com/...php?id=27782&t=1051845914

acc abuser :P
Te laat expand, geen necro's, paar coil hero kills gemist maar voor de rest was t gosu :)

[ Voor 155% gewijzigd door Glorificationer426 op 02-05-2003 12:41 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=27829

Weer typisch een geval van RT noobs, mijn ally lagged eruit in de 3e minuut ofzo (of leavede gewoon :? ) dus ik had mn UD leger en zijn orc techte ik snel naar casters.
Ik rush de ne enemy en vanaf daar moet je maar verder kijken :P

Ik win iig GG NO RE THX

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RT n00bs zijn liev :>

shit, bijna vergeten. Onderbouwing is natuurlijk gewenst (anders is dit topic binnen de kortste keren op slot).

10 Redenen waarom ik RT-n00bs liev vindt.

1) Ze staan altijd voor me klaar als ik het moeilijk heb
2) Je kunt er altijd wel wat van vinden
3) Ze zijn altijd europees en dus niet Amerikaans
4) Rt n00bs pwn je makkelijk zodat je een goed gevoel krijgt
5) ik lust geen kaas
6) Rt n00bs sharen unit control zodat je hun units kunt backstabben
7) Rt n00bs leaven vaak waardoor je het soms alleen moet afmaken en dan lijk je gosu.
8) Een RT n00b bouwt met 0rc een forward Altar zodat ik wat te lachen heb.
9) RT n00bs zijn grappig als je ally goed is
10) BE PREPARED FOR THE GIANT SPIDER INVASION

~

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 02-05-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Damn, in the frozen throne beta lukt het nog niet echt om te winnen in at :(

volgens mij doet iedereen eerst heel veel solo, en gaat daarna pas at-en ofzo, unlike me, die meteen gaat at-en |:(

dan maar weer solo oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eigen schuld.... rt n00bs noemen we zoiets : )

natuurlijk doet iedereen eerst solo want solo ontwikkelt het snelst skills... als je alleen gaat at'en mag je je met recht rt n00b noemen :o

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-05-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik zal het wel weer over het hoofd gezien hebben, maar ik kan nergens vinden op I-net wanneer Wc3 Frozen Throne nu eindelijk eens uitkomt :( . Weet iemand van jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb 12 RT noobs gehad :). Raad eens wat ik sta? 12 - 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaGreatRV schreef op 05 mei 2003 @ 19:21:
Ik zal het wel weer over het hoofd gezien hebben, maar ik kan nergens vinden op I-net wanneer Wc3 Frozen Throne nu eindelijk eens uitkomt :( . Weet iemand van jullie het?
ergens in de zomer van 2003.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 05-05-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:37
Hij zoekt een releasedate, ik weet zeker dat hij 'This summer' meerdere keren is tegen gekomen, maar dat is niet precies en daarom vroeg hij het hier, omdat het hier misschien wel bekend was. Dat kan toch?

Modbreak:
Niet doen...

[ Voor 62% gewijzigd door M@NIC op 05-05-2003 23:33 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Modbreak:
Zie je mail

[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 05-05-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom?

omdat ik net te horen kreeg dat een ban ook een ban van irc is . Oh is niet zo. VATER I PWN YOU YES

Ten tweede... Hoe precies denk je dat de makers nu al kunnen weten wanneer ze het spel uitbrengen... de mentaliteit 'it will be done when it's done' zit er al jaren bij blizzard in, zou je moeten weten als je zo naar TFT uitkijkt (en dus blijkbaar van WC3 / blizz games houdt).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 05-05-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen weet wanneer The Frozen Throne uitkomt => when hell freezes over

vraag het maar aan the Lich King :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Juni komt 'ie uit. Rond de 20ste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

HertogJan schreef op 06 mei 2003 @ 02:39:
Juni komt 'ie uit. Rond de 20ste!
Thnx m8! :*)

Ik was al bang dat ze met "This Summer", 31 augustus bedoelden. :/

Voor de rest, thnx voor jullie positieve reacties U guys! :7

(Voor die minder positieve gasten "Ik hoop dat jullie een flink gen00bt worden door zo'n echte n00b die niet eens weet wat een orc is :( " Ik had een gewone vraag gesteld en daar is niets mis mee! Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.)

IMO (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfft hij mag wel flamen en wij niet. Try seeing the logic in this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ga huilen ofzo flamende n00b:(

Wist iederen trouwens datr je je keys kunt customizen bij tft -.-
Dat zal wat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ach ik zie sowiezo niet in waarom ik uberhaupt nog in dit topic wil posten. Alles is flink vern**kt, de sfeer verziekt, en waarschijnlijk wordt deze post ook nog een verwijderd. (een eerder van mij was om een reden die ik zelf niet inzag verwijderd, maar dat terzijde). Ik heb het gevoel dat ik niks meer mag zeggen en dat ik overal 20 argumenten voor moet aandragen.. daar is ene forum toch ook niet voor bedoeld?? Een forum is toch om te discussieren op een leuke manier en niet om de 2 berichten een mod break etc etc. Dit slaat gewoon nergens op... De schuld laat ik in het midden. hierbij mijn laatste post in dit topic, ik heb er geen plezier meer in.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

oeh handig, dan doe ik A voor Archmage, B voor Black Citadel, C voor death Coil, D voor Destroyers, E voor Entangle, F voor Far Sight, G voor Graveyard, H voor Headhunter, I voor Immolation, J voor Joepie ik heb gewonnen, K voor Kill, L voor Lich King, M voor Move, N voor Necropolis, O voor Orc burrow, P voor Purge, R voor Restoration Pot, S voor Scroll of Town Portal, T voor Townhall, U voor abUse aow, V voor Victory, W voor Water Elemental, X voor eXtra gold, Y voor Yes en Z voor Zoek de farm :P

Handig, ik kan niet wachten =)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 06 May 2003 @ 13:50:
oeh handig, dan doe ik A voor Archmage, B voor Black Citadel, C voor death Coil, D voor Destroyers, E voor Entangle, F voor Far Sight, G voor Graveyard, H voor Headhunter, I voor Immolation, J voor Joepie ik heb gewonnen, K voor Kill, L voor Lich King, M voor Move, N voor Necropolis, O voor Orc burrow, P voor Purge, R voor Restoration Pot, S voor Scroll of Town Portal, T voor Townhall, U voor abUse aow, V voor Victory, W voor Water Elemental, X voor eXtra gold, Y voor Yes en Z voor Zoek de farm :P

wat wil je nu eigenlijk zeggen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dat t echt reuze handig is, want als ik de Archmage wil, dan hoef ik niet na te denken welk knopje dat ook al weer was, want Archmage begint met A dus dat is heel handig :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
TrehT schreef op 06 May 2003 @ 13:47:
ach ik zie sowiezo niet in waarom ik uberhaupt nog in dit topic wil posten. Alles is flink vern**kt, de sfeer verziekt, en waarschijnlijk wordt deze post ook nog een verwijderd. (een eerder van mij was om een reden die ik zelf niet inzag verwijderd, maar dat terzijde). Ik heb het gevoel dat ik niks meer mag zeggen en dat ik overal 20 argumenten voor moet aandragen.. daar is ene forum toch ook niet voor bedoeld?? Een forum is toch om te discussieren op een leuke manier en niet om de 2 berichten een mod break etc etc. Dit slaat gewoon nergens op... De schuld laat ik in het midden. hierbij mijn laatste post in dit topic, ik heb er geen plezier meer in.
je kan wel zien dat als er 20 man een topic vol flamen dat dat gewoon geen inhoud meer heeft over het onderwerp...

verder zoek het idd ook maar uit met dit topic...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Glorificationer schreef op 06 May 2003 @ 13:54:
Dat t echt reuze handig is, want als ik de Archmage wil, dan hoef ik niet na te denken welk knopje dat ook al weer was, want Archmage begint met A dus dat is heel handig :)
Das nu ook al slimmert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

Toch jammer in deel 1 en 2 deed ik nog actief mee met dit topic en we deden ook vaak samen nog wat GoT potjes warcraft.. Was altijd super gezellie en leuk.. Maar als ik zie waar dit allemaal heen gaat nu dan zie ik dat ik iig niets gemist heb.... Wat is er mis gegaan dan op een bepaald moment? Waarom loopt iedereen ineens zo te flamen? Wat doen de modjes verkeerd? Ik snap er zelf niets van, is het dan zo lastig om het gewoon lekker gezellig en leuk te houden?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53772

ow, ik heb et nog best naar me zin hoor, lekker met dirk en shagura tegen gosu's spelen enzo :) maja ik ben niet jullie \o/

denk gewoon, gekkie, en dan komt alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tis nog steeds erg gezellig hoor, ik weet niet wat jij allemaal dramatiseert :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kerel luist eens het topic heeft 12 delen dus je hebt pakweg 10 delen gemist.... Je hebt deel 3 t/m 10 vast niet gemist omdat er in topic 12 'geflamed' werd of wel? Lijkt mij iig stug : )
Kortom jij zoekt gewoon een reden om lekker kritiek te spuien hier... No need 4 that right.

@ blikje natuurlijk, dé wc3'er die we allemaal missen :O

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 06-05-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 06 May 2003 @ 14:01:
kerel luist eens het topic heeft 12 delen dus je hebt pakweg 10 delen gemist.... Je hebt deel 3 t/m 10 vast niet gemist omdat er in topic 12 'geflamed' werd of wel? Lijkt mij iig stug : )
Kortom jij zoekt gewoon een reden om lekker kritiek te spuien hier... No need 4 that right.
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

Anoniem: 58145 schreef op 06 May 2003 @ 14:01:
Kijk dat bedoel ik, ik zeg gewoon wat ik ervan denk/vind en meteen word ik hier de grond in geflamed... Dit kan ook gewoon normaal verteld worden.. En ja ik heb de vorige 9 delen gemist.. Deel 11 heb ik gewoon gevolgd...

edit: Maar dit ik off topic geswans, dus ik kap maar..

[ Voor 6% gewijzigd door inXs op 06-05-2003 14:04 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
De gezelligheid straalt ervanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ik zeg wat ik van jouw post denk en meteen zeg je dat ik flame.. Dat mag ook wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das toch altijd shagura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Nouja ik wil eigelijk alleen maar zeggen dat het best weer gezellig kon worden, maar precies op dat moment begint iedereen weer te zeuren dat het niet gezellig meer is, waardoor er weer de bekende ongezellige sfeer ontstaat. Alles was in principe net opgelost, maar hoppa daar komen weer mensen aan die het denken beter te weten en komen zeggen hoe ongezellig het wel niet is.

Ik houd ook van warmte, sfeer en gezelligheid :> :>

[ Voor 24% gewijzigd door Shagura op 06-05-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 11:46
Sorry hoor, maar wtf willen jullie nou eigenlijk?! Ik wordt hier eerlijk gezegd doodziek van. :(

Eerst proberen we het op een aardige manier, heeft geen enkele zin, dan delen we een OW uit, wat blijkbaar ook niet schijnt te helpen. Vervolgens donderen we het topic dicht waarna we enorm veel gezeik over ons heen krijgen, en nou is het topic weer open en nu is het verdomme weer niet goed. :?

Ik geloof niet dat jullie je realiseren dat het topic op deze manier ook weer hard op een slotje afgaat... of er al is aanbelandt eigenlijk. :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Glorificationer schreef op 06 mei 2003 @ 13:50:

Dat is niet echt handig glori :)
Zit je de hele keyboard over te walsen voor die hotkeys :P

Wat ik voorstel, en die je ook al kan downloaden, is om gewoon 'Q' 'W' 'E' 'R' te gebruiken. Ik weet het, het is wat saai, maar alles is bij de hand :). En iedereen die wat van WC3 afweet, weet gewoon blindenlings uit zijn hoofd dat 'Sentry Ward' dan 'Q' wordt, of 'Inivisibility' 'W'. Dat is veel handiger :)

btw, waarom zit iedereen te zeuren? En ik vind dit topic nog steeds erg leuk....vooral als de mods reacties niet verwijderen of editten.....*hint*hint* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoe heet dat KeyCraft (hint van braco thx) gebruikte ik altijd... Dat proggie werkte erg goed. Ik had het gedelete na al het dir gewissel met TFT en RoC maar aangezien ik TFT toch niet speel denk ik dat ik KC dalijk weer eens install want Invis en Innerfire zijn gewoon té fijn om niet handmatig snel ff te casten... Vooral invis mis ik nu dat zit aan I en had ik zo mooi aan E ... FF wat aan doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat the fuck is Keycraft .... ik heb het nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 06 May 2003 @ 22:11:
Wat the fuck is Keycraft .... ik heb het nog nooit gebruikt.
Tooltje om je keys in te kunnen stellen bij warcraft classic... Schijnt handig te zijn omdat je dan je handen niet altijd in een rsi stand op je keyboard te hebben. Bijvoorbeeld: ik ben gewend om mijn tier 1 productie gebouw op hotkey 0 te hebben. Als ik dan een archer wil bouwen, wordt dat 0, a tikken. Dit is vrij lastig te doen, dus zou het fijn zijn als ik archer op bijvoorbeeld p kan mappen.

Verder schijnt het wel eens gezien te worden als een cheat door blizzard mensen, dus misschien krijg je er een ban voor als ze erachter komen. Hoe ze erachter zouden moeten komen is ook niet helemaal duidelijk, maar in een vorige ban sessie van blizzard zijn er ook mensen gebanned die een no-cd patch gebruikte, dus kennelijk kunnen ze af en toe wel achter wat dingen komen.

Hoop dat dit een voldoende vaag antwoord was :) Verder hoop ik ook dat iedereen gewoon veel gaat spelen en een mooi verslag post als het op de een of andere manier voor je een bijzondere game was, met replay erbij zodat wij ook kunnen lachen. En geen rare cockbolts meer graag, ik snapte hem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nah word niet gebanned, blizzard zei dat ze het zouden blijven gedogen tot aan de beta (daar zouden ze wel verder zien) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 58145 schreef op 06 mei 2003 @ 23:25:
nah word niet gebanned, blizzard zei dat ze het zouden blijven gedogen tot aan de beta (daar zouden ze wel verder zien) :)
In de Beta is het al ingebouwd en * Darkvater heeft al die QWERTY layout met Production Keys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 07 mei 2003 @ 00:12:
[...]

In de Beta is het al ingebouwd en * Darkvater heeft al die QWERTY layout met Production Keys :D
Ik zou niet eens weten of ik de keys wel zou willen veranderen, ken nu zeg maar alle keys wel ongeveer uit mijn hoofd, denk dat een nieuwe configuratie leren meer moeite gaat kosten, en dat ik dan ook nog wel eens een fout ga maken, wat langer kost dan misschien mijn hand even verplaatsen.

Maar ja, armour types zijn ook veranderd, dus waarschijnlijk gaat het toch veel opnieuw leren worden.

Ik ben wel benieuwd of je dan ook config files gaat krijgen, zodat als ik bij iemand anders speel, ik mijn config even kan downloaden :9 Anders weet ik wel bijna zeker dat ik alles op de default ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Anoniem: 59559 schreef op 07 mei 2003 @ 10:14:
[...]

Ik zou niet eens weten of ik de keys wel zou willen veranderen, ken nu zeg maar alle keys wel ongeveer uit mijn hoofd, denk dat een nieuwe configuratie leren meer moeite gaat kosten, en dat ik dan ook nog wel eens een fout ga maken, wat langer kost dan misschien mijn hand even verplaatsen.

Maar ja, armour types zijn ook veranderd, dus waarschijnlijk gaat het toch veel opnieuw leren worden.

Ik ben wel benieuwd of je dan ook config files gaat krijgen, zodat als ik bij iemand anders speel, ik mijn config even kan downloaden :9 Anders weet ik wel bijna zeker dat ik alles op de default ga houden.
Sommige dingen liggen voor mij wel heel vaag, als je bijvoorbeeld naar de items kijkt die nu op het numpad liggen. Deze zou ik veeeeeel liever op een ander deel hebben. Je moet er idd aan wennen, maar uiteindelijk weet ik zeker dat je er veel efficienter mee gaat werken.

Maar als je je originele knoppen wil gebruiken ga je gang :/ Maar ik raad het niet aan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Shagura op 07-05-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
woei, en ik ben al weer level 9 random team, gisteren nog maar level 7 :)

is toch wel ff wennen, dat ROC, na een beetje tft gespeeld te hebben, maar speel ze nu gewoon door elkaar :P en dat lukt ook nog aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39922

hmm ik zit met een probleempje ik heb warcraft 3 al een tijdje denk al een jaar en het draait altijd goed, allen ik kom terug van weekend voetballen en hij doet ut niet:(
hij loopt vast tijdens battles ik freeze zeg maar en hoor het geluid haperen wtf is dit:(
ik hoop dat jullie oplossingen hebben.
heb xp en voor systeem info kijk maar onder aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinstall anders ff?

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 12-05-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die me nu mist: mn computer is fucked up :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

? Fucked up? Ik weet niet precies wat je bedoelt BUT I DON'T LIKE YOUR TONE !

Tune dat ding ff we moeten je terug we hebbe gosu strat bedacht yes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Zou iemand ff deze replay willen bekijken en mij vertellen hoe ik zulke mensen nu snel (zeg binnen een kwartier) finish? Tegenstander gaat meteen chims namelijk en NOG verlies ik. Wat is hier de beste strat nu?

http://www.replayers.com/...php?id=30546&t=1052924026

Ik heb inderdaad zelf een aantal dingen fout gedaan:
*Te laat expanden (grootste fout, hierdoor verlies ik ook)
*Te weinig archers
*Te vroeg de draken gecreeped, dit kost me teveel archers

Bedankt enzow! :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adagio schreef op 14 May 2003 @ 16:01:
Zou iemand ff deze replay willen bekijken en mij vertellen hoe ik zulke mensen nu snel (zeg binnen een kwartier) finish? Tegenstander gaat meteen chims namelijk en NOG verlies ik. Wat is hier de beste strat nu?

*Te weinig archers

Je tegenstander ging voor de tweede keer hero harassen, terwijl jij tegen die tijd al een aardig legertje had, dit duid meestal aan dat je vijand is aan het quick techen. Toen je daarna zijn basis aanviel had hij ook nog niet veel units, en begon hij met het maken van 2 chim roosts.

Wat je denk ik beter had kunnen doen was in plaats van het veel archer maken, veel hippo's maken. Deze zijn sneller te produceren dan chimera's, en je had dus al een aardig legertje ervan kunnen hebben voor hij veel chims had (die krengen zijn ook vrij duur). Bijkomend voordeel is dat chims geen air kunnen aanvallen, dus...

Hij had ook nog een paar dotts, dus als hij zo slim is om die in storm crow form te doen als hij je hippo's had gezien had je die eerst kunnen targetten, maar goed, het wordt zo steeds verder hypotetisch 8)7
offtopic:
Is iedereen vice city gaan spelen ofzo?? Vier dagen al geen post meer, tsssskk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adagio schreef op 14 May 2003 @ 16:01:

*Te weinig archers

Mja je micro kon beter. Was af ent oe ook wel weer goed en zo, maar over het algemeen kon het toch wel beter.
Je macro was ook niet perfect. Wel redelijk hoor, daar niet van, maar kan beter, zoals de micro dat ook kan.
En verder.. Ja unit control is redelijk, niet super, maar best wel ok al valt dat wel te leren. En ja je kunt altijd meer scouten dat weet je he.
Ook is het zo dat ja, kijk, ken de map dat is belangrijk. En verder ja als je vijand beter is verlies je toch dat is gewoon een feit.
Keep it up 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jemig man Rus1 is een aardig chan!

Ik zat daar gisteren een paar uurtjes. Check dat verschil met nld-1. Die russen flamen niet en zo, maar gewoon om de paar minuten spelen ze een game. 1v1v1 en 2v2 en zo.. Echt tof.. Je ziet daar ook goede spelers en n00bs met en tegen elkaar vechten en zo... Echt best vet. En als je een game joined, gaat het niet van "Fuck off n00b je bent niet goed genoeg" maar heel kalm "hi, you watch this crappy game too eh =)"
en ze zijn ook niet bang om te spelen geen lame excuusjes van 'nee je verslaat me toch wel ofzo'.

Alors, zo kan het dus ook :p

ps. deze post was geen cynisme (voor de ruimdenkers die hier nog rondlopen :))

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 19-05-2003 06:21 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.