[PC] WarCraft III Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Mja, maar jij bent een keer online gekomen tussendoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Weet iemand wanneer die extra orc maps van frozen throne uitkomen? kan nergens info daar over vinden. Ik heb het dus over die bonus campain in single player, als je die eerste map hebt uitgespeelt zegt ie dat de volgende 2 senarios nog zullen komen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

SithWarrior schreef op 26 juli 2003 @ 00:11:
Weet iemand wanneer die extra orc maps van frozen throne uitkomen? kan nergens info daar over vinden. Ik heb het dus over die bonus campain in single player, als je die eerste map hebt uitgespeelt zegt ie dat de volgende 2 senarios nog zullen komen.
Singleplayer is voor mietjes :)
Kom online, het is daar veel gaver! Als je geen ladder wilt, zijn er tonnen custom games waar je de avonturen van Frodo en co. kan naspelen, of de Ents, of zelfs Resident Evil. Veel en veel leuker :D

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
TrehT schreef op 25 July 2003 @ 20:45:
[...]

moehaha mijn laatste game is op 28 februari geweest :P En nog niet gedelete :> http://www.battle.net/war...orthrend&PlayerName=treht :P blizzard vind mij liev
Het gaat dus niet om je laatste game, maar laatste keer ingelogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

Zeg, vage vraag. Ik wil Warcraft 3 (Frozen Throne) online spelen met een paar lui. Iedereen zit achter een server en dus kun je niet rechtstreek IP-to-IP o.i.d. instellen. Is het mogelijk een soort dedicated server van WC3 te draaien op een van onze servers?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Een gesprek in het Irc Kanaal als Dirk er niet is.

[Glorifcationer] Ey ik heb gehoord dat Dirk reeds level14 is !!

[Triad] Ja, met RT T_T

[Braco] T_T

[Shagura] T_T

[DarkVater] T_T

[Low_Profile] T_T

[Theunage] T_T

[DeX] T_T

[Low_Profile] En het is ... RoC :/

[Triad] T_T

[Braco] T_T

[Glorificationer] T_T

[Treht] T_T

[Jaguar] T_T

[Rival24 :p ] T_T

./join Dirk[blaat blaat erde blaat]

[Dirk] Hi jongens Ik ben level 14 !

[allen] Leuk voor je !

>:)

[ Voor 15% gewijzigd door Glorificationer426 op 27-07-2003 08:06 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

Glorificationer schreef op 27 July 2003 @ 08:04:
Een gesprek in het Irc Kanaal als Dirk er niet is.

[Glorifcationer] Ey ik heb gehoord dat Dirk reeds level14 is !!

[Triad] Ja, met RT T_T

[Braco] T_T

[Shagura] T_T

[DarkVater] T_T

[Low_Profile] T_T

[Theunage] T_T

[DeX] T_T

[Low_Profile] En het is ... RoC :/

[Triad] T_T

[Braco] T_T

[Glorificationer] T_T

[Treht] T_T

[Jaguar] T_T

[Rival24 :p ] T_T

./join Dirk[blaat blaat erde blaat]

[Dirk] Hi jongens Ik ben level 14 !

[allen] Leuk voor je !

>:)
OMG

Btw is er iemand die met mij vandaag toernooi 2vs2 wil doen?
Ik probeer nu al een partner te zoeken voordat er op het laaste moment niemand meer te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

spaceboy schreef op 27 July 2003 @ 02:14:
Zeg, vage vraag. Ik wil Warcraft 3 (Frozen Throne) online spelen met een paar lui. Iedereen zit achter een server en dus kun je niet rechtstreek IP-to-IP o.i.d. instellen. Is het mogelijk een soort dedicated server van WC3 te draaien op een van onze servers?
Je kan op een lan spelen, of ergens een warforge server instellen. Je kan ook kazaa proberen. Veel succes.

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Shagura schreef op 19 July 2003 @ 12:09:
Ik heb ook alleen 6112 geforward en bij mij werkt ie nog gewoon hoor :?
beetje late quote maar toch bij mij schijnt nu alles weer prima te werken, mischien hebben ze het gefixed in 1.11 oid? :/ maargoed ik ben weer happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

Darkvater schreef op 27 juli 2003 @ 14:50:
[...]

Je kan op een lan spelen, of ergens een warforge server instellen. Je kan ook kazaa proberen. Veel succes.
Wat is dat Warforge? Als ik er op zoek (google/got) krijg ik wat vage hits, maar ik snap 't niet helemaal.

Het is dus voor alle duidelijk de bedoeling wat we een multiplayer game willen maar we zitten allebei achter een server (we hebben dus allebei IP-adres: 192.168.0.123 ofzo). Enige wat we nodig hebben is iets dat hier "omheen" helpt. Of dat nou een dedicated server is (we hebben op de server wel alle rechten, maar warcraft geheel installeren is geen handige optie ivm hardware) of ander trucje maakt niet uit.

Enig idee waar ik moet zoeken?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Optie 1) je koopt gewoon 't spel en je speelt via battle.net

Optie 2) je maakt een VPN en je speelt het over internet als ware het een lan-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Darkvater schreef op 27 July 2003 @ 14:50:
[...]

Haha, ik ben helemaal gestoord 8)7

Niet Kazaa, maar Kali natuurlijk :D.
Dan speel je over internet, maar voor het game lijkt het of je via een LAN speelt. Ik zou zeggen zoek op internet of spiet eens Deel 1-2-3 door. Daar hadden we het nog vaak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
ok weer ff een vraag om nog enige zinnige informatie uit dit topic te halen ;)

FFA met human, was is dan een goede tactic. Humans hebben, vind ik, erg slechte units in TIER3. Dus de ultimate tier. Ze hebben knights maar die zijn melee dus tegen air haalt dat niet echt veel uit. Gryphons hebben magic attack. Erg leuk maar als er een NE dryads maakt ben je fucked :) . Daarnaast heb ik alleen maar nare ervaring in 3 vs 3 met Gryphons, kortom ze sucken gewoon. Tier3 magic....tjah......een statis trap of blizzard achtige spell en ze zijn weg :)
Kortom humans sucken in de ultimate tier. Of je moet al vroegtijdig aanvallen maar dan heb je grote kans dat je verliest omdat je met FFA juist de aanval zo lang mogelijk moet uitstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

hmm ik vind humans best sterk eigenlijk.. met je ene hero kan je gewoon strijden tegen dingen in de lucht dmv ijsregen. Verder zijn er ook nog boogschieters, dus op zich moet dat niet uitmaken. Ik heb juist meer moeite met andere rassen om makkelijk te kunnen winnen.. (zoals orcs, geen luchtaanval etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Rifle + casters em breakers = gg
Die strat werkt tegen alles

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Knights+priests ownen alles.

In de tussentijd maak je mass steam tanks en verpulver je alle tegenstand.
Om niet aangevallen te worden bouw je je base vol met cannon/guard towers. Guard towers vs air en cannon towers maken echt korte metten met grondtroepen. HU is teh ultimate FFA ras, vooral met teleport van AM. Daar kan niks op tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff, beetje mass toweren, lekker lame :P. Ga dan gewoon geen FFA maar TD spelen ofzo :+

PS. Kermis >> Warcraft III >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Even een small vraagje, ik ben @ the moment bezig met 't spelen met de orcjes en i've got een klein probleempje:

1. wat kan je 't beste doen tegen fiends? grunts waren niet zo'n groot succes
2. same as above, alleen dan wat te doen vs rifles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Twisted Meadows is echt een lame map.. al die items !!, het was gewoon bijna lame, furbolgs & stone golems te gebruiken voor iemand dispel heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Hielko schreef op 28 July 2003 @ 22:57:
Even een small vraagje, ik ben @ the moment bezig met 't spelen met de orcjes en i've got een klein probleempje:

1. wat kan je 't beste doen tegen fiends? grunts waren niet zo'n groot succes
2. same as above, alleen dan wat te doen vs rifles?
met welk ras? :)

met NE wil een groepje hunts er altijd aardig makkelijk doorheen beuken namelijk.. (ik speel eigenlijk alleen maar NE)
oke, sorry, dat was een stomme vraag |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 29-07-2003 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Met orc dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
sow ik ben gistere ff weer begonnen met een maatje van me :-D ff wat AT's gedaan, en maaan dat ging slecht naar jaar niet spelen :P
waren wel 3x rushes bij gelijk :/
Wie heeft zin om me weer ff wat bij te brengen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 29882 schreef op 28 July 2003 @ 23:03:
[...]

met welk ras? :)

met NE wil een groepje hunts er altijd aardig makkelijk doorheen beuken namelijk.. (ik speel eigenlijk alleen maar NE)
Je speelt zeker RoC, want in TFT worden hunts met hun unarmored armor ongeloofelijk hard afgemaakt door fiends.
Hielko, ga gewoon grunts, het liefst met berserker upgrade (tier2). Neem in ieder geval een speed scroll mee, en maak die fiends 1 voor 1 af. Moet echt goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Darkvater schreef op 29 juli 2003 @ 12:08:
[...]

Je speelt zeker RoC, want in TFT worden hunts met hun unarmored armor ongeloofelijk hard afgemaakt door fiends.
Hielko, ga gewoon grunts, het liefst met berserker upgrade (tier2). Neem in ieder geval een speed scroll mee, en maak die fiends 1 voor 1 af. Moet echt goed lukken.
Darkvater (of iemand anders), zou ik dat een keer 1 vs 1 kunnen testen. dus ik NE hunts en jij (of iemand anders) UD met Fiends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Oke, de berserker upgrade was ik zeker niet vergeten, maar een speed scroll erbij is misschien idd wel handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
Apocrypha schreef op 29 juli 2003 @ 12:26:
[...]

Darkvater (of iemand anders), zou ik dat een keer 1 vs 1 kunnen testen. dus ik NE hunts en jij (of iemand anders) UD met Fiends?
k 1000% zeker dat fiends > hunts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
shagura heb je zin ff keertje in custom game me beetje te helpen ofsow :P ben er echt helemaal uit, veeel te traag met bouwen ensow :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
SaURoN schreef op 29 juli 2003 @ 14:06:
shagura heb je zin ff keertje in custom game me beetje te helpen ofsow :P ben er echt helemaal uit, veeel te traag met bouwen ensow :/
Ga dan replays kijken ofzo, heb je echt veel meer aan dan les van mij denk ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Shagura schreef op 29 juli 2003 @ 14:08:
[...]

Ga dan replays kijken ofzo, heb je echt veel meer aan dan les van mij denk ik :>
ja dat heb ik al gedaan :P maar na 1 jaar niet spelen is alles vast geroest en aangezien ik alleen 2vs2 en 3vs3 leuk vind te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Crypt Friend/Rifleman:
armor = medium
attack = pierced

Grunt:
armor = heavy
attack = normal

Pierced vs Heavy armor = 100% dmg
Normal vs Medium armor = 150% dmg

Conclusie: grunts/ghouls/footmen zijn het beste tegen fiends/rifles

http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml

[ Voor 14% gewijzigd door Rody op 29-07-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Apocrypha schreef op 29 July 2003 @ 12:26:
[...]

Waarom zou je Hunts vs Fiends willen gaan? Hunts zijn unarmored en worden extra hard geowned door piercing (Fiends). Ga dan archers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Darkvater schreef op 29 July 2003 @ 17:22:
[...]

Waarom zou je Hunts vs Fiends willen gaan? Hunts zijn unarmored en worden extra hard geowned door piercing (Fiends). Ga dan archers :)
Nm heb het nu zelf meegemaakt. Fiends ownen Hunts. Want bij (oudere versies) RoC was dat namelijk niet zo, dus ik dacht dat het hier ook niet zo zou zijn. Maar hunts worden indd ofgemaakt als ze tegen fiends gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Met de armor changes sinds 1.06 is wc3 aardig veranderd en werken veel strats die in 1.05 succesvol waren niet echt meer (zoals ik heb ondervonden..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

mass casters anyone? :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76427

vraagje, met RoC de 1.10 patch geinstalleerd waaraan ik overigens nog steeds plezier aan beleef, vraag ik me af of bij een mogelijke aankoop van TFT het geld het wel waard is. Heeft TFT zoveel meer (speel)waarde dan RoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jånnis schreef op 29 juli 2003 @ 21:59:
vraagje, met RoC de 1.10 patch geinstalleerd waaraan ik overigens nog steeds plezier aan beleef, vraag ik me af of bij een mogelijke aankoop van TFT het geld het wel waard is. Heeft TFT zoveel meer (speel)waarde dan RoC?
Ja tuurlijk!

De leukste features (volgens mij dan ;)):
* Maps waar je écht een hekel aan heb, zet je uit - deze krijg je dan gewoon niet (nooit) *D
* Clans enabled, geeft weer extra teamspirit
* Als iemand je whispered in een game... je weet z'n naam niet meer... /r en z'n naam verschijnt, erg handig!
* Geautomatiseerde tourney's!
* Nieuwe units, hele andere speldementie en weer eens andere strategiën. Het is nu niet meer allemaal van hetzelfde...

Veel plezier ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

PromWarMachine schreef op 29 July 2003 @ 22:05:
[...]

Ja tuurlijk!

De leukste features (volgens mij dan ;)):
* Maps waar je écht een hekel aan heb, zet je uit - deze krijg je dan gewoon niet (nooit) *D
* Clans enabled, geeft weer extra teamspirit
* Als iemand je whispered in een game... je weet z'n naam niet meer... /r en z'n naam verschijnt, erg handig!
* Geautomatiseerde tourney's!
* Nieuwe units, hele andere speldementie en weer eens andere strategiën. Het is nu niet meer allemaal van hetzelfde...
dement word je zeker, jah van dit spel :P

Veel plezier ;)
+ nog veel meer
* de meeste van de mappen wil je niet omdat ze ongeloofelijk dom, zijn dus moet je ze uitzetten (wordt maar 1.5% vd gevallen gespeeld)
* quick game feature vergeet al je instellingen, dus als je inlogt speel je weer lekker op desert strife als het even meezit
* mercenaries zijn nu nog beter...bouw niks, koop alleen mercs en je zult winnen
* UD hoeft alleen maar fiends te gaan
* TFT zit vol met interessante *features (*kuch, *kuch); spirit-link feature, invisible spidies feature, big bad voodoo aura
* bnet zit weer vol met noobs

[ Voor 5% gewijzigd door Darkvater op 29-07-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Heren, waar zitten jullie op B.net?

Heb zojuist na 6 maanden een rentree gemaakt (RT nog wel :P), maar vond geen GoTers bij TFT.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
#gotwar3 zitten nog steeds mensen zo af en toe, en zelf zit ik meestal in #clan pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
MrJ schreef op 29 July 2003 @ 23:26:
Heren, waar zitten jullie op B.net?

Heb zojuist na 6 maanden een rentree gemaakt (RT nog wel :P), maar vond geen GoTers bij TFT.
*schud hand*
Ik ook al :) zin om een keertje samen te gamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hi dude, sure. :)

Morgen vanaf 21.30 ben ik weer online op B.net.

Ready to get readdicted! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
de RT zorgt weer voor grijze haren.
Ben ik lvl11 met mijn mooie rifleman op naar lvl 12 kom ik constant met NE te zitten (lvl 8/9 notabene ) die heel de game verzieken.
Lopen ze een beetje verdwaasd rond en doen niks. Echt hopeloos gewoon.

P.S:
veel mensen hebben volgens mij ook grote moeite om logisch na te denken en ff de armor/attack tabel uit te printen.
Nmy gaat mass grunt, wat gaan m'n allies, mass pierced units :/

[ Voor 31% gewijzigd door Rody op 29-07-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

meeste pierced > grunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
is die 2de eps al uit van die orc bonus compaign?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
evilpin0 schreef op 30 July 2003 @ 00:41:
is die 2de eps al uit van die orc bonus compaign?
Nope, nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

LOL!

Again (net als bij RoC) slachtoffer van het RT gebeuren.

1 "OMG, he's a level1"
2 "damn n00b!!!!"
1 "we are gonna loose!!!":
3 "sorry, but I used to be L12 in RoC"
2 "yeah yeah n00b"

ff later, meneer 1 en 2 ruzien of het wel of niet rushen (na 5 minuten is 't toch geen rush meer? maar goed). Ikke (3) dus ben aan het creepen.

2 "omg, why are you building 2 hero's??!?!?!"
1 "n00b, you only need one"
3 "...."

Verloren dus dat potje. |:( (en nog 2...)

http://www.battle.net/war...=Northrend&PlayerName=MrJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

lol, i've said it once and I'll say it a thousand times if needed.
WAAROM SPEEL JE NOU RT :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

omdat ik geen vrienden op b.net heb!!!!! :'(

[ Voor 10% gewijzigd door MrJ op 30-07-2003 22:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Solo Solo Solo... tot je op niveau bent, dan zul je geen probleem hebben om at-partners te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Waarom zal je geen RT spelen?
Omdat er van die loosers zitten die het verpesten :/

Dan krijg je meer de situatie van; Serieuze/goede mensen die RT willen spelen en een hoog level willen worden moeten maar stoppen omdat er van de idioten tussen zitten die er niks van kunnen.

Ik had dus een discussie met een Ally die zoog. Hij kwam toen met het argument: Don't play RT then!!.
Dus ik: Aha ik moet dus maar stoppen met RT omdat er suckers zoals jij rondlopen. Ja toen was hij stil.

Pas ook weer; een LVL 8 die alleen gyrochopters ging. En maar grappig doen van: they are great, nobody knows their power.
Even laat was hij dus dood en ging met zijn hero mij teamkillen :(

[ Voor 19% gewijzigd door Rody op 30-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Maar solo vind ik niet leuk.

Team games zijn juist leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJ schreef op 30 July 2003 @ 15:59:
Maar solo vind ik niet leuk.

Team games zijn juist leuk!
En toch heb ik de indruk dat je er stiekem geen zak aan vindt :>

Nee maar serieus, je hoeft niet full-time solo te gaan doen natuurlijk, maar het is gewoon goed om wat solo'tjes te doen, omdat je dan helemaal zelf je beslissingen moet nemen qua counters enzo. Zo doe je alleen maar nuttige ervaring op, en dat kun je vervolgens weer meenemen naar je teamgames B) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kheb vandaag m'n record verbroken... 8 losses op 1 dag :/. Denk dat maar een ander spel ga spelen. Werd er iig niet echt vrolijk van :+

[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 30-07-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Anoniem: 61109 schreef op 30 July 2003 @ 16:21:
[...]

En toch heb ik de indruk dat je er stiekem geen zak aan vindt :>
Wel waar! ik mis alleen m'n matties van vroegah!
Nee maar serieus, je hoeft niet full-time solo te gaan doen natuurlijk, maar het is gewoon goed om wat solo'tjes te doen, omdat je dan helemaal zelf je beslissingen moet nemen qua counters enzo. Zo doe je alleen maar nuttige ervaring op, en dat kun je vervolgens weer meenemen naar je teamgames B) 8)
Serieus, solo vind echt niet zo leuk.

Maybe leerzaam, maar niet echt fun zoals 3vs3 oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
MrJ schreef op 30 July 2003 @ 17:48:
[...]

Wel waar! ik mis alleen m'n matties van vroegah!

[...]

Serieus, solo vind echt niet zo leuk.

Maybe leerzaam, maar niet echt fun zoals 3vs3 oid. :)
idd dat heb ik ook.ik speel alleen nog maar 3 vs 3 omdat het een stuk leuker is dan 2 vs 2 of 1 vs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hier nog 1tje :P
3vs3 is gewoon kewl :)
of 2vs2 met een goede partner die mijn misstappen ziet aankomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 30 July 2003 @ 17:40:
Kheb vandaag m'n record verbroken... 8 losses op 1 dag :/. Denk dat maar een ander spel ga spelen. Werd er iig niet echt vrolijk van :+
Mijn record is 9! *D :/
Vandaag nog niets verloren*. Kom zo wel naar battle.net... hopelijk ben je er nog ;)

Grunts met fiends (later met necro en docs) owned best wel, maar niet echt tegen footies met defend in 't begin. Da's echt vervelend. 'k Ga d'r weer even tegen aan! Wie mee wil doen: het bekende channel ;)

offtopic:
*Oh ja: ook nog niets gewonnen :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 17:54
nou, ik heb ook weer een paar daagies dat ik kan gamen... me vriendin is op vakantie :D
maar ehhhh, jullie komen allemaal op #wc3 @ IRC toch, of zitten julliie ook ergens anders verstopt?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik ga vanaaf ook weer ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

OK, hier voor jullie waarschijnlijk een boring replay, maar misschien dat er ff iemand naar kan kijken en wat tips voor me heeft. :)

http://home.planet.nl/~geem0005/BackorNot.w3g

Enne, Sauron. Morgen winnen we! ;)

[ Voor 1% gewijzigd door MrJ op 30-07-2003 23:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik kijk de replay nu, ik zal hieronder wel neerzetten wat me opvalt:

- je wacht lang met creepen om genoeg archers te krijgen voor de medium level creeps, je had eerst ook ff de easy creeps kunnen doen

- je warden had niet dood hoeven gaan als je er beter op had gelet

maarja, 't is een beetje lastig tips geven als je een replay post waarin je wint zonder echte problemen, maar wat me wel opvalt is 't gebrek aan goed plan wie wat maakt. Niemand die casters maakt, of van plan is om voor dispel te zorgen, of voor een zwaar melee shield zorgt. 't geluk is dat de tegenstanders al niet veel beter zijn waardoor 't weinig uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

hehe leuk we beginnen weer met het posten van replays, nou hier is er eetje van mij.
Uitleg:
-3vs3
-human
-leuke game enjoy

KLIK

Laat me horen wat ik moet verbeteren en wat ik goed deed :)

[ Voor 16% gewijzigd door Row op 31-07-2003 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hielko schreef op 31 July 2003 @ 02:15:
Ik kijk de replay nu, ik zal hieronder wel neerzetten wat me opvalt:

- je wacht lang met creepen om genoeg archers te krijgen voor de medium level creeps, je had eerst ook ff de easy creeps kunnen doen

- je warden had niet dood hoeven gaan als je er beter op had gelet

maarja, 't is een beetje lastig tips geven als je een replay post waarin je wint zonder echte problemen, maar wat me wel opvalt is 't gebrek aan goed plan wie wat maakt. Niemand die casters maakt, of van plan is om voor dispel te zorgen, of voor een zwaar melee shield zorgt. 't geluk is dat de tegenstanders al niet veel beter zijn waardoor 't weinig uitmaakt...
- OK, bij 2/4 archers al beginnen?

- I know, dat was redelijk stupid. Ik was met die hippo's bezig en verloor hem (haar?) uit 't oog.

- True. We hadden geluk dat de tegenstanders niet fantastisch waren.

Tnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.