En ze praten daar wel redelijk engels? Want mensen uit sommige landen (lees: Frankrijk), kan ik echt niet mee praten hoor, die gasten hebben het al moeilijk bij het vertellen wat voor units ze gaan bouwenAnoniem: 58145 schreef op 19 mei 2003 @ 06:04:
jemig man Rus1 is een aardig chan!
Ik zat daar gisteren een paar uurtjes. Check dat verschil met nld-1. Die russen flamen niet en zo, maar gewoon om de paar minuten spelen ze een game. 1v1v1 en 2v2 en zo.. Echt tof.. Je ziet daar ook goede spelers en n00bs met en tegen elkaar vechten en zo... Echt best vet. En als je een game joined, gaat het niet van "Fuck off n00b je bent niet goed genoeg" maar heel kalm "hi, you watch this crappy game too eh =)"
en ze zijn ook niet bang om te spelen geen lame excuusjes van 'nee je verslaat me toch wel ofzo'.
Alors, zo kan het dus ook
tjeempie dirk, tis me watAnoniem: 58145 schreef op 19 May 2003 @ 06:04:
jemig man Rus1 is een aardig chan!
Ik zat daar gisteren een paar uurtjes. Check dat verschil met nld-1. Die russen flamen niet en zo, maar gewoon om de paar minuten spelen ze een game. 1v1v1 en 2v2 en zo.. Echt tof.. Je ziet daar ook goede spelers en n00bs met en tegen elkaar vechten en zo... Echt best vet. En als je een game joined, gaat het niet van "Fuck off n00b je bent niet goed genoeg" maar heel kalm "hi, you watch this crappy game too eh =)"
en ze zijn ook niet bang om te spelen geen lame excuusjes van 'nee je verslaat me toch wel ofzo'.
Alors, zo kan het dus ook
ps. deze post was geen cynisme (voor de ruimdenkers die hier nog rondlopen)
maar idd russen zijn best liev

[ Voor 10% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-05-2003 14:04 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
2v2 vs lvl6
Dit is echt een rep voor Dirk, mooie actie van mij en Waltor als UD en NE waarmee we hun dubbel UD rap0ren ^_^
Dit is echt een rep voor Dirk, mooie actie van mij en Waltor als UD en NE waarmee we hun dubbel UD rap0ren ^_^
(@DiscWout) omg
Anoniem: 58145
NO... oh NO NO NO AAHAHAHARRGGHGH
GET THAT REP AWAY FROM ME ! ! !
pfft het verschil zal ongetwijfeld gemaakt zijn door DH luck nu ik er over nadenk ...
2x ud vs ne + ud ... 1 NE dus.. tja, something's gotta give dat snap je
GET THAT REP AWAY FROM ME ! ! !
pfft het verschil zal ongetwijfeld gemaakt zijn door DH luck nu ik er over nadenk ...
2x ud vs ne + ud ... 1 NE dus.. tja, something's gotta give dat snap je
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-05-2003 03:16 ]
Anoniem: 27493
heb je mijn 1337 kill teh DH truuk gebruikt daarvoor? ^^
teh manual slow till you drop and let tehm knights rape0rz him trix0r
lmao heeft iemand de vertaling van deze zinAnoniem: 27493 schreef op 20 May 2003 @ 17:51:
Nee Waltor had de DH ^_^
(@DiscWout) omg
" heb je mijn uberc ch33z3 teh v4|\|q|_|1sH DH gbrkt d44rv00r¿Anoniem: 58145 schreef op 21 May 2003 @ 00:09:
lmao heeft iemand de vertaling van deze zin![]()
teh sl0w 4ssfux0rz b1g t1m3 bY s0rz0rz d00b13 n1ght0rz tr1x? "
[ Voor 3% gewijzigd door Darkvater op 21-05-2003 00:15 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
d1r|< 5|\|4Pt r H3l3m44l |\|1|<5 \/4|\|, 5t0mm3 b00|\| ^_^
but we luv you anyway
but we luv you anyway
(@DiscWout) omg
Goed gezegd Glori, hij is ook zo'n grote b00|\|Glorificationer schreef op 21 May 2003 @ 00:53:
d1r|< 5|\|4Pt r H3l3m44l |\|1|<5 \/4|\|, 5t0mm3 b00|\| ^_^
but we luv you anyway
[ Voor 8% gewijzigd door Darkvater op 21-05-2003 02:08 ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Trouwens Vater we hebben je vandaag niet op IRc gezien?! Waarom niet?! nog meer reden voor een
WHAHA RAAD EENS WIE IK ALS ALLY HEB
KILL_MYALLY :d d: d:d:d
deze x trap ik er niet in :d
omg dit is schitterend
ik heb met die gozer gewonenn
hij zo: SHARE UNITS NOW !
ik: no
hij zo: yes!
ik zo: no I know what you gonna do
hij zo: shut up n00b share or I leave
ik: no I don't do that
hij zo: ok then die I leave
ik zo: haha, I don't care
hij zo: you leave now
ik zo: sure
hij: fucking n00b
en toen werd hij aangevallen en zo en ik bleef maar van die domme smileys pompen en zo en hij zo : wow you really don't seem to care if you lose or win, do you?
ik : nope
hij: well then we might as well f**k up our enemies
ik zo: whatever
hij: that tone will get you killed boi
ik: ...
en toen wonnen we ook nog
Echt zo'n beetje het koolste dat ik wc3 heb meegemaakt.
Ik was hem al eens eerder tegengekomen (op andere acc) en toen ben ik er ingetrapt
kanker man ik had die chatlog moeten bewaren... iig heb ik replay
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 21-05-2003 03:46 ]
Echt jammer dat je met WC3 in een replay de chat niet bewaard blijft, dat zou zoo cool zijn. Ik was wel op IRC, alleen niet actief, alleen niet op bnet. Maar ik zal dat vandaag inhalenAnoniem: 58145 schreef op 21 May 2003 @ 03:04:
[...]
way to naai glori erbij
maar ok hij verdient het hij scheldt mijn russian mates uit
Trouwens Vater we hebben je vandaag niet op IRc gezien?! Waarom niet?! nog meer reden voor eensmiley ...
WHAHA RAAD EENS WIE IK ALS ALLY HEB
KILL_MYALLY :d d: d:d:d
deze x trap ik er niet in :d
omg dit is schitterend
ik heb met die gozer gewonenn
hij zo: SHARE UNITS NOW !
ik: no
hij zo: yes!
ik zo: no I know what you gonna do
hij zo: shut up n00b share or I leave
ik: no I don't do that
hij zo: ok then die I leave
ik zo: haha, I don't care
hij zo: you leave now
ik zo: sure![]()
hij: fucking n00b
en toen werd hij aangevallen en zo en ik bleef maar van die domme smileys pompen en zo en hij zo : wow you really don't seem to care if you lose or win, do you?
ik : nope
hij: well then we might as well f**k up our enemies
ik zo: whatever![]()
hij: that tone will get you killed boi
ik: ...
en toen wonnen we ook nog
Echt zo'n beetje het koolste dat ik wc3 heb meegemaakt.
Ik was hem al eens eerder tegengekomen (op andere acc) en toen ben ik er ingetraptmaar deze keer niet . . haha Die kerel ... omg
kanker man ik had die chatlog moeten bewaren... iig heb ik replay
Als iemand een leuke game wil zien, moet je deze audio commentary bekijken:
http://www.clan1g.com/phpbb/viewtopic.php?t=996 (Za.Ir0nClad vs DuffMcWhalen by Emperor)
Ongeloofelijk mooie comeback
een audio commentary kijken...
how the hell am i supposed to do that
(@DiscWout) omg
Heb je en pc nodig die Warcraft EN winamp tegelijk kan draaien..Glorificationer schreef op 21 May 2003 @ 11:48:
een audio commentary kijken...
Winamp - > Shoutcast
Warcraft -> replay.
DOH
t ging me alleen even om die gare zin p00bois
t ging me alleen even om die gare zin p00bois
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) omg
OMG... ik zit echt nog geen 5 minuten in NLD-1 hoor...

daar werd ik dus altijd gek van

als je het over de duifel hebt... Was er vanmorgen weer op die film... Iemand nog gezien?
"HOLY LIBERATE CITIZENS BATMAN THE COUNCEL HAS BEEN DEHYDRATED!!!"
DeX gebruik nu eens voor ÉÉN keer, ik zeg ÉÉN keer, je sense of sarcasm... Plz :"(DeX schreef op 21 mei 2003 @ 11:50:
[...]
Heb je en pc nodig die Warcraft EN winamp tegelijk kan draaien..
Winamp - > Shoutcast
Warcraft -> replay.
Grafgever0 heb ik ook 1 keer at mee gedaan , nu vraagt ie altijd als ik online kom meteen "WANNA DO AT??? PLZZZZZ"Anoniem: 27493 schreef op 21 May 2003 @ 15:33:
[afbeelding]

Dat was sarcasmeAnoniem: 58145 schreef op 21 May 2003 @ 15:38:
[...]
DeX gebruik nu eens voor ÉÉN keer, ik zeg ÉÉN keer, je sense of sarcasm... Plz :"(

Anoniem: 42423
Goh ik zou me vereerd voelenAnoniem: 27493 schreef op 21 May 2003 @ 15:33:
[afbeelding]
ff voor mijn info:
Spelen jullie nog de originele? Of alleen de Beta?
Ik denk er toch aan om WC3 weer eens op te pakken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Anoniem: 59559
Zijn nog genoeg mensen die classic spelen hoor, Ik, Dirk, en Glori in ieder geval.MrJ schreef op 21 May 2003 @ 22:38:
ff voor mijn info:
Anoniem: 71324
"Penguin, Joker, Riddler and Catwoman they all combined their powers, there is no time to waste. TO THE BATCAVE"Anoniem: 58145 schreef op 21 May 2003 @ 15:34:
![]()
als je het over de duifel hebt... Was er vanmorgen weer op die film... Iemand nog gezien?
"HOLY LIBERATE CITIZENS BATMAN THE COUNCEL HAS BEEN DEHYDRATED!!!"
ik speel ze gewoon door elkaarMrJ schreef op 21 mei 2003 @ 22:38:
ff voor mijn info:
vannilla nog 2 potjes winnen en ik ben level 10
TFT ben ik level 3
MrJ schreef op 21 mei 2003 @ 22:38:
ff voor mijn info:
(@DiscWout) omg
WhaahAnoniem: 71324 schreef op 21 mei 2003 @ 22:53:
[...]
"Penguin, Joker, Riddler and Catwoman they all combined their powers, there is no time to waste. TO THE BATCAVE"
Schitterende film , echt cult is het
*schaam
Speel zelf nu Raven Shield. Weer eens totaal iets anders. Maar als iedereen nog z'n oude account heeft (anders blijft m'n buddy list zo "offline") wil ik wel weer eens een keertje inloggen op b.net.
Vrees alleen dat ik de eerste dagen keihard geraped wordt door alles wat los en vast zit.
Speel zelf nu Raven Shield. Weer eens totaal iets anders. Maar als iedereen nog z'n oude account heeft (anders blijft m'n buddy list zo "offline") wil ik wel weer eens een keertje inloggen op b.net.
Vrees alleen dat ik de eerste dagen keihard geraped wordt door alles wat los en vast zit.
Jij doet dus ook de Ravenshield/Wc3 combo..MrJ schreef op 22 mei 2003 @ 09:10:
*schaam
Ik volg momenteel ook de zelfde routine.
Ach, 't houd je van de straat niet?
yeh, dagenMrJ schreef op 22 May 2003 @ 09:10:
*schaam
(@DiscWout) omg
Oei, da's uitdagen.
Make my day punks.
Make my day punks.
En weer een replay, waar gaat dit nu weer fout? Misschien moet ik maar geen WC3 meer spelen 
http://www.replayers.com/...php?id=32363&t=1053611200
Is wel leuk potje trouwens, ik dacht dat ik best lekker ging.....
Agree to disagree... | Sort that one out!
ok join gotwar3 and see whom's day is going to be made

sorry die smilie straat te veel zelfvertrouwen en arrogantie uit
ik bedoel natuurlijk: ok join gotwar3 and see whom's day is going to be made
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 22-05-2003 15:41 ]
Rofl teh Pofl... moet ik weer m'n 1337 undead (lees freaky strats) weer uit de kast halen?
gogogo meatwagon... they are teh best unit in teh gaem!!! build ONLY meatwagons!
gogogo meatwagon... they are teh best unit in teh gaem!!! build ONLY meatwagons!
Nou, als je aow gaat abusen laat je wisp dan neit zien, want je zat op Plunder dus je weet waar ie zit, bouw dan een aow voor zn base ipv zn base inlopen en dan daarna pas een aow bouwen, dan weet je enemy gelijk hoe laat t is namelijkAdagio schreef op 22 mei 2003 @ 14:49:
En weer een replay, waar gaat dit nu weer fout? Misschien moet ik maar geen WC3 meer spelen
Vs ud kan je beter hunts maken, waar jij archers maakte, archers liggen zo plat nl en dan is t snel gg als je tegenstander dat wil, als je van plan was draken te creepen, wacht daarmee dan tot je dryads hebt (imo).
Je creeped de expansion met de gnolls en daar target je de grijze gnoll terwijl je beter de paarse ranged gnolltjes eerst kan killen
Je hebt 2 aow's en je laat 1 aow 7 archers bouwen en de ander staat niks te doen, das niet zo slim natuurlijk
Nu val je zn base aan, maar ipv dat je de towers sloopt, begin je op een crypt te slaan met je hunts en dh, dat is gewoon vragen of je dood mag eigenlijk
Die battle in de ud's base had je echt meoten winnen, je laat je potm en dryads doodmaken door 2 heroes en 3 frost wyrms, terwijl je dh en archers op een tower rammen , als je ziet dat je hard verliest door towers ga dan een stuk naar achter.
Voor de rest, probeer de vijand niet teveel frost wyrms te laten bouwen, dat kost namelijk veel tijd dus heb je veel kans om m lastig te vallen. Ga ook niet met 2 verschillende legers op pad (over t algemeen werkt dat neit ^^ ) en op het eind was t gewoon overkill door al de frost wyrms en hero lvl verschil
(@DiscWout) omg
IK RAPE JE OGEN UIT JE OOGKASSEN JIJ VUILE KETTER!11!!!!!!!!!!!Anoniem: 58145 schreef op 22 May 2003 @ 16:01:
laat fonz het maar niet horen yes ^_^
Ik zat met NE gewoon te kloten that's all.
t werd ook afgestraft
(@DiscWout) omg
AoW abuse requiers mad skillz yes? 
ik krijg altijd een extra voldaan gevoel bij het killen van zo'n abus0r
ik krijg altijd een extra voldaan gevoel bij het killen van zo'n abus0r
\o/ net 2 hu's gepwnd op lt
no fast expand allowed yes ^_^
best gaar eigk, ik was ze aan t rapen, de 1ste leaved zomaar en de 2e disced T_T
no fast expand allowed yes ^_^
best gaar eigk, ik was ze aan t rapen, de 1ste leaved zomaar en de 2e disced T_T
[ Voor 43% gewijzigd door Glorificationer426 op 23-05-2003 11:46 ]
(@DiscWout) omg
Ja, dit was inderdaad een moment van zwakte. Weet ook niet wat ik dacht achteraf, waarschijnlijk omdat ik de twee keren ervoor allebei zelf geannoyed werd door een aow abuser.Glorificationer schreef op 22 mei 2003 @ 17:37:
[...]
Nou, als je aow gaat abusen laat je wisp dan neit zien, want je zat op Plunder dus je weet waar ie zit, bouw dan een aow voor zn base ipv zn base inlopen en dan daarna pas een aow bouwen, dan weet je enemy gelijk hoe laat t is namelijk
True, trueVs ud kan je beter hunts maken, waar jij archers maakte, archers liggen zo plat nl en dan is t snel gg als je tegenstander dat wil, als je van plan was draken te creepen, wacht daarmee dan tot je dryads hebt (imo).
Je creeped de expansion met de gnolls en daar target je de grijze gnoll terwijl je beter de paarse ranged gnolltjes eerst kan killen
Je hebt 2 aow's en je laat 1 aow 7 archers bouwen en de ander staat niks te doen, das niet zo slim natuurlijk
Ja, irri, ik wou het leger in die basis het altar laten slopenen ik was veel te druk met het andere leger zodat ik later pas doorhad dat ze zinloos een crypt aan het raggen waren. Beter was dat ze gewoon meegeholpen hadden de enemy heroes te killen. En die towers, het beste is dus gewoon zo veel mogelijk ontwijken en dus van buitenaf richting basis in die dingen te slopen?Nu val je zn base aan, maar ipv dat je de towers sloopt, begin je op een crypt te slaan met je hunts en dh, dat is gewoon vragen of je dood mag eigenlijk
Die battle in de ud's base had je echt meoten winnen, je laat je potm en dryads doodmaken door 2 heroes en 3 frost wyrms, terwijl je dh en archers op een tower rammen , als je ziet dat je hard verliest door towers ga dan een stuk naar achter.
Voor de rest, probeer de vijand niet teveel frost wyrms te laten bouwen, dat kost namelijk veel tijd dus heb je veel kans om m lastig te vallen. Ga ook niet met 2 verschillende legers op pad (over t algemeen werkt dat neit ^^ ) en op het eind was t gewoon overkill door al de frost wyrms en hero lvl verschil
ja, je had misschien nog ff kunnen creepen en ondertussen een ballista maken ofzo
(@DiscWout) omg
Ik word er zo moe van he. Gisteren weer een game 3v3 random. Zegt mijn ally ik ga Towerrush doen (orc) Ik nee we gaan eerst overleggen.
Toen had hij dus al een toren staan. Ik haat het als anderen mij hun tactiek opleggen. Uiteindelijk wel gewonnen maar gewoon irri
Toen had hij dus al een toren staan. Ik haat het als anderen mij hun tactiek opleggen. Uiteindelijk wel gewonnen maar gewoon irri
Bij dat soort dingen moet je je gewoon neerleggen bij RT, er zijn altijd van dat soort idioten. Als hij eenmaal begonnen is kan je het beter ook maar supporten, anders kan je hem wel afschrijven.TrailBlazer schreef op 23 May 2003 @ 12:44:
Ik word er zo moe van he. Gisteren weer een game 3v3 random. Zegt mijn ally ik ga Towerrush doen (orc) Ik nee we gaan eerst overleggen.
Dan typ je te langzaamTrailBlazer schreef op 23 May 2003 @ 12:44:
(@DiscWout) omg
Uiteindelijk ook wel gedaan alleen ik baal er er gewoon van. Gelukkig waren de tegenstanders tamelijk slechtAnoniem: 59559 schreef op 23 mei 2003 @ 13:06:
[...]
Bij dat soort dingen moet je je gewoon neerleggen bij RT, er zijn altijd van dat soort idioten. Als hij eenmaal begonnen is kan je het beter ook maar supporten, anders kan je hem wel afschrijven.
Idd dat is gewoon RT als je geluk hebt flikt je ally je zoiets niet maar als hij dat wel doet is meewerken idd de beste optie.
EHm waar staat RT eigenlijk voor
Random Team is t toch?
(@DiscWout) omg
Gelukkig hebben tegenstanders evenveel kans om mensen die niet willen luisteren in hun team te hebben. Altijd geruststellend om te weten dat er een kans bestaat dat er ook van dat soort personen tegen je spelenTrailBlazer schreef op 23 May 2003 @ 14:03:
[...]
Uiteindelijk ook wel gedaan alleen ik baal er er gewoon van. Gelukkig waren de tegenstanders tamelijk slecht
Anoniem: 44391
Jij wil niet dat mensen jouw een strat opleggen maar jij mag zelf wel iemand een strat opleggen??TrailBlazer schreef op 23 May 2003 @ 12:44:

En RT is tenslotte ook teamwork dus jullie moeten aan elkaar aanpassen als elk voor zichzelf kan spelen kan je netzogoed leaven want je verliest dan haast zeker weten...
Idd daar heb je geen last van vervelende allies die niet meewerken
(@DiscWout) omg
Idd, maar je kan wel de game afmaken tot t eind.
in tegenstelling tot 3discfx....
in tegenstelling tot 3discfx....
[ Voor 3% gewijzigd door Glorificationer426 op 24-05-2003 14:42 ]
(@DiscWout) omg
Anoniem: 80154
Ik kan het neit vaak genoeg zeggen; tft wordt enorm goed!
op een paar kleine balance-issues na is het multiplayer gedeelte af denk ik zo.
Blizzard heeft onlangs een lijst bekend gemaakt van de mappen die de blizzard mapping-contest hebben gewonnen: http://www.battle.net/for...&ReplyCount=21#post243062. Er zit zowaar een Tower Defence bij.... geen idee waarom maar leuk ist wel
Hier is nog een draadje @ het blizz-forum aangaande de gameplay verbeteringen die tft met zich meebrengt: http://www.battle.net/for...&ReplyCount=45#post244899
en last but not least alle info over het naga ras: http://www.wclegacy.com/sectionentry.php?contentid=43, moeten we hiernu uit opmaken dat de naga wel degelijk playable wordt?? -me no comprende.....
op een paar kleine balance-issues na is het multiplayer gedeelte af denk ik zo.
Blizzard heeft onlangs een lijst bekend gemaakt van de mappen die de blizzard mapping-contest hebben gewonnen: http://www.battle.net/for...&ReplyCount=21#post243062. Er zit zowaar een Tower Defence bij.... geen idee waarom maar leuk ist wel
Hier is nog een draadje @ het blizz-forum aangaande de gameplay verbeteringen die tft met zich meebrengt: http://www.battle.net/for...&ReplyCount=45#post244899
en last but not least alle info over het naga ras: http://www.wclegacy.com/sectionentry.php?contentid=43, moeten we hiernu uit opmaken dat de naga wel degelijk playable wordt?? -me no comprende.....
1 naga hero die je kan spelen, voor zover ik weet. Misschien dat je in de single player campain met nog wat andere nagas kan spelen, maar wordt zeker geen heel nieuw playable ras hoor.Anoniem: 80154 schreef op 24 May 2003 @ 17:42:
ik denk dat t gewoon een goeie grap is
(@DiscWout) omg
mmm hét bewijs dat het wc3 creepen niet deugt.
check replayers.com en dan de showgame van tillerman vs madfrog. Game3.
@ 3.xx minuten creept madfrog die orge magi level5 en krijgt er geen xp voor.
dat tillerman de NE met ze dh wél een tome of xp krijgt, wil ik dan nog buiten beschouwing laten maar dit geeft toch wel aan dat er iets niet klopt... Toen bij die rep van waltor dacht ik het al en nu weet ik het dus wel zeker... vaag hoor.
check replayers.com en dan de showgame van tillerman vs madfrog. Game3.
@ 3.xx minuten creept madfrog die orge magi level5 en krijgt er geen xp voor.
dat tillerman de NE met ze dh wél een tome of xp krijgt, wil ik dan nog buiten beschouwing laten maar dit geeft toch wel aan dat er iets niet klopt... Toen bij die rep van waltor dacht ik het al en nu weet ik het dus wel zeker... vaag hoor.
Na een lange tijd wil ik Warcraf3 misschien weer eens gaan spelen.. Na fanatiek al vanaf de eerste beta full time te hebben gespeeld en ook de eerste 3 updates te hebben gespeeld had ik er echt genoeg van en dus het hele zaakje eraf gegooid.. Nu mijn vraag dus, als ik het spel installeer moet ik dan alle updates halen? Of is er gewoon 1 grote update mogelijk?
superB
Anoniem: 61109
Als je installeert, en connect naar Bnet, dan update ie automatisch naar 1.05, and that's all you need
Mooi, maarehh narf narf, kan me boekje niet vinden met key.. Grom dat wordt weer een hele middag zoeken.. Ik ben echt eenAnoniem: 61109 schreef op 26 May 2003 @ 11:24:
Als je installeert, en connect naar Bnet, dan update ie automatisch naar 1.05, and that's all you need
superB
Achja, voor ieder wat wils 
Wij spelen meestal wel ladder (elke mode eigenlijk wel), en iha enkel custom als we het ladderen ff zat zijn
Wij spelen meestal wel ladder (elke mode eigenlijk wel), en iha enkel custom als we het ladderen ff zat zijn
Tower defence games zijn niet echt mijn favorite soort game, heb geloof ik 3 verschillende gespeeld, en die zijn niet echt bevallen. Als ik custom speel, en dat komt de laatste tijd steeds vaker voor, omdat ik een tijdje niet gespeeld heb, en mezelf bij ladder games steeds noob moet noemen
, speel ik het liefst Defense of the Ancients, is op het moment de populairste custom map op b.net.
Ik heb bij ladder games random als ras maar opgegeven, zit nu op win-loss van 96-96 ermee, en ik vindt het wel leuk geweest, ga weer lekker terug naar undead: For teh Scourge!!
Ik heb bij ladder games random als ras maar opgegeven, zit nu op win-loss van 96-96 ermee, en ik vindt het wel leuk geweest, ga weer lekker terug naar undead: For teh Scourge!!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 26-05-2003 11:55 ]
de verschillende Mauls zijn echt wel populairder hoor.Anoniem: 59559 schreef op 26 May 2003 @ 11:38:
Tower defence games zijn niet echt mijn favorite soort game, heb geloof ik 3 verschillende gespeeld, en die zijn niet echt bevallen. Als ik custom speel, en dat komt de laatste tijd steeds vaker voor, omdat ik een tijdje niet gespeeld heb, en mezelf bij ladder games steeds noob moet noemen, speel ik het liefst Defense of the Ancients, is op het moment de populairste custom map op b.net.
vooral de originele WinterMaul ruled zwaar, maar simpsonmaul
Ik zit vaak in een hero siege.. Moet het wel een beetje pittig zijn anders gaat het veel te makkelijk. DOTA heb ik niet eens geprobeerd **schaam**.. TD vind ik maar vaagheid.
Is hier iemand die AT's kan spelen met een firewall? We hebben hier een Linux-gateway/firewall en we komen er hier niet uit welke poorten open en geforward moeten worden? Weet iemand welke om welke poorten het gaat? De standaard WC3-poort staat iig wel open en geforward naar mijn bak,
Ik kan zelf AT's niet hosten of andere games hosten (linux IP-tables).
wel kan ik prima joinen en dergelijke
wel kan ik prima joinen en dergelijke
ik heb poorten 6112-6119 en 4000 gemapped en daarna kon ik t ineens
(@DiscWout) omg
De verschillende met zijn allen opgeteld wel jaFrostXL schreef op 26 May 2003 @ 15:28:
[...]
de verschillende Mauls zijn echt wel populairder hoor.
vooral de originele WinterMaul ruled zwaar, maar simpsonmaulis af en toe ook wel leuk, het jammere van zo'n td is dat er veel leavers zijn die het gewoon leuk vinden om weg te gaan als we net begonnen zijn
Ik heb hier ook linux firewall, je hoeft aleen even een redir te doen van poort 6112 (of een andere, als je die bij options hebt verandert), andere poorten zijn niet nodig. Ik hebt het dus wel over het redir command, niet over vage forwarding, want dan moet je tcp en udp doen ofzo, beetje raar.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 26-05-2003 23:06 ]
net "islands" gedaan op TFT vage map, allemaal eilandjes
moet je met boten werken enzo, speelt natuurlijk wel weer Air in de hand, net zoals stormguarde bij WC3 vannilla.
pfff, dat is echt de most p00ë Wc3 map die ik ooit gedaan heb T_T
Stomme k*tboten, actieverpesters zijn het.
Stomme k*tboten, actieverpesters zijn het.
ARGH plzzzz niet dat tillerman ghey @#@$@#$#$^#$^#%^woord : (((((THE_CR0SS schreef op 26 mei 2003 @ 23:11:
net "islands" gedaan op TFT vage map, allemaal eilandjesmoet je met boten werken enzo, speelt natuurlijk wel weer Air in de hand, net zoals stormguarde bij WC3 vannilla.
't Is nog verkeerd gespeld ook 
Btw, kloten met je font @ WC3 is echt lachen, mad gare Russische tekens
Btw, kloten met je font @ WC3 is echt lachen, mad gare Russische tekens
Dirk on warpath vs een lvl20 rus >:D

[ Voor 13% gewijzigd door Glorificationer426 op 27-05-2003 03:53 ]
(@DiscWout) omg
Ik denk dat ze armor aan het optellen zijn ofzoAnoniem: 61109 schreef op 27 mei 2003 @ 15:03:
[afbeelding]
En wat die Russen allemaal met hun chips doen. 2 hamka's = 30 scrolov
. =)
hihi ja 
edit. damn daar lach ik nu wel om maar het kon best wel eens echt zo zijn
edit. damn daar lach ik nu wel om maar het kon best wel eens echt zo zijn
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 27-05-2003 21:17 ]
SUKKEL HIJ DEED GEEN AT IK SPEELDE TEGEN HEM EN WON BIJNA MAAR GING WYVS MAKEN IPV MEER CASTERS ZODAT HIJ TOCH NOG WON
FI FONZ !!
FI FONZ !!
sorry waltor ik was sneller dan jij.
maar dat komt dan ook omdat ik met Holy Fastman heb gespeeld dat werkt uit op mij
maar dat komt dan ook omdat ik met Holy Fastman heb gespeeld dat werkt uit op mij
DIRK OMFG JIJ BENT EWL EEN PRO MAAR DIE FASTMAN IS TEH SUCKAGE JEMIG BEGRIJP ME NEIT VERKEERD MAN
nee niet echt. Fastman vertelde ons dat ie dronken speelde 
En aangezien russen nooit NIET dronken zijn GELOOF IK DAT MAAR ^_^
En aangezien russen nooit NIET dronken zijn GELOOF IK DAT MAAR ^_^
hehe eindelijk uitgespeeld
mocht ff duren.
de eind credits zijn ook wel grappig gemaakt.
filmopnamen
rockconcert
de evolutie
rugby wedstrijd
maar er stond aan het einde kom maar terug als je hem op hard hebt uitgespeeld.
zijn de filmpjes aan het einde dan weer anders of meer ofzo
nu nog ff op de uitbreiding wachten
mocht ff duren.
de eind credits zijn ook wel grappig gemaakt.
filmopnamen
rockconcert
de evolutie
rugby wedstrijd
maar er stond aan het einde kom maar terug als je hem op hard hebt uitgespeeld.
zijn de filmpjes aan het einde dan weer anders of meer ofzo
nu nog ff op de uitbreiding wachten

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
echte mannen spelen gelijk hard
(@DiscWout) omg
Dit topic is gesloten.