war craft 3?
wordt dit eindelijk de game waar alle rps gamers op wachten??
en what about warcraft world??
meningz plzz
meningz plzz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Euhhh het is eigenlijk een RTS waar een beetje rpg in zit.Op maandag 14 januari 2002 18:40 schreef Capitol_Gee het volgende:
war craft 3?
meningz plzz
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anoniem: 41570
Role Playing Strategy ?Op maandag 14 januari 2002 19:03 schreef tazzman het volgende:
ontlamed bedoel je?
Wat is eigenlijk een RPS? RTS bedoel je? Tja, het ziet er allemaal eerrrrug mooi uit. Ik hoop dat het ook de playability heeft van WC1 en WC2 want dat was gewoon helemaal top, nog leuker dan de C&C/RA serie. Vind ik dan.
Ik vind het wel erg jammer dat ze de Warcraft RPG/Adventure (wat dus eigenlijk WC3 zou worden) geschrapt hebben toen Sierra Blizzard overnam want de eerste screenies daarvan zagen er ook erg mooi uit - erg sfeervol.
Anoniem: 37277
Real Time Strategy + Role Playing Game = Role Playing StrategyOp maandag 14 januari 2002 20:49 schreef arisjuh het volgende:
nee het is Real Time Strategy!
Now that the game has evolved into more of an RTS than an RPG, will the game still be called a RPS?
We chose the term Role-Playing Strategy game to help prepare players for a much different strategy game than previous Craft games..
Anoniem: 43940
Music Addicted
Anoniem: 26248
Heeeel vervelend is datOp maandag 14 januari 2002 23:56 schreef Dobie het volgende:
Ik heb Blizzard nog ge-emailed of ze wat humaner wilden zijn en dus WIII vooral niet wilden uitbregen.
Volgens mij gaan ze dat niet doendat wordt weer eindeloos gamen.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Anoniem: 44791
Mag je laaaaaaaaaaaaang wachten (als je kijkt hoeveel tijd er altijd tussen blizzard games zit)Op dinsdag 12 februari 2002 14:31 schreef ingeni het volgende:
warcraft 3 wordt wel leuk.. maar ik wacht persoonlijk op WOW... dat was pas echt leuk
Blizzard heeft helemaal geen release datum uitgegeven....Op dinsdag 12 februari 2002 15:28 schreef Bloodclot het volgende:
tja release date staat voor kerst 2002. maar zal wel kerst2003 worden
Anoniem: 34592
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Dat slaat dus helemaal nergens opOp maandag 11 februari 2002 23:40 schreef MarcR het volgende:
Ja ik heb de beta zitten spelen
maar euh.. tja hij viel me best tegen eigenlijk
Maarja het is een Beta
is ook alweer een fix voorOp dinsdag 12 februari 2002 16:11 schreef Fr3aKER het volgende:
misschien dat je het wel kan opstarten en alvast een glimp opvangen van het menutje![]()
Spelen zal er wel niet inzitten want ze hebben goed serial systeem daar bij Blizzard
Anoniem: 26621
Roger!Op maandag 14 januari 2002 23:28 schreef Shade het volgende:
Ik kijk er iig al heel erg naar uit! WCIII dan
Ik was al verslaafd aan warcraft II, toen Starcraft en daarna Brood War.. Nu is WCIII aan de beurt
Anoniem: 38690
als je het tog over starcraft heb, deel 2 wordt gemaakt na WIII en WoWRoger!
Als je StarCraft maar niet vergeet als WarCraft III er is
Blizzard games roeleren gewoon, jammer dat die programmeurs daar zo traaaaaaag zijn (of gewoon veel tegenslagen krijgen ). Hoe dan ook, ze zijn niet de snelste
En tegen de tijd dat die uitkomt is idereen bejaardOp dinsdag 12 februari 2002 19:27 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
als je het tog over starcraft heb, deel 2 wordt gemaakt na WIII en WoW
...
Anoniem: 46908
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dan hoop ik voor je dat ze opschieten , want zo te zien heb je niet lang meer. En Blizzard kennende schat ik het slecht voor je in ;):)Op zaterdag 16 februari 2002 19:45 schreef webkabouter het volgende:
Must.. Must... have... that.... game..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Heb de 'Beta' ook gespeeld...Op zaterdag 16 februari 2002 16:55 schreef AwesomE het volgende:
[afbeelding]
Signature?
Anoniem: 27593
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Anoniem: 43940
Ja ben ik het wel mee eens maar als ze je zolang laten wachten en steeds uitstellen vind ik dat ze het er zelf naar gemaakt hebbenOp zaterdag 16 februari 2002 23:39 schreef jdvanwijk het volgende:
Ja hoor, verknal het maar weer voor de programmeurs, met z'n allen op die leaked beta springenWacht gewoon tot ie uit is uit respect voor blizzard!
uhm... dat uitstellen gebeurd alleen omdat ze de game NOG beter aan het maken zijn.. wat heb je liever? Nu een game die instabiel is en waarvan de units helemaal niet gebalanceerd zijn en nog meer fouten.. of over een half jaar een perfect spel? nou dan w8 ik wel ff (ik w8 nogsteeds op DN4EOp zondag 17 februari 2002 00:34 schreef MarcR het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens maar als ze je zolang laten wachten en steeds uitstellen vind ik dat ze het er zelf naar gemaakt hebben
Maar als hij uit is koop ik hem zeker wel
Bier, Whiskey en Metal!!
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
ja bnetd is er wel al maar niet met 100% support voor warcraft 3...de lan + i-net versie is bijna klaar.Op zondag 17 februari 2002 12:33 schreef Usako het volgende:
ik draai hier anders toch echt de bnetd war3 versie hoorKwee nie of ik urls mag geven (illegaal) maar hij is al op verschillende plaatsen te krijgen
Anoniem: 25506
Human Bobby
Anoniem: 29882
jepsOp zondag 17 februari 2002 13:46 schreef LooneyD het volgende:
hey ff een vraagje tussendoor:
is het met dezelfde stemmetjes ??
Yes My Lord ?
Jobs Done !
geweldig
Anoniem: 18657
werkt ook nietOp zondag 17 februari 2002 14:12 schreef Usako het volgende:
cdrom eruithalen
Anoniem: 25506
damn ik heb alles behalve een ipOp zondag 17 februari 2002 14:15 schreef Usako het volgende:
hoe je bnetd werkend krijgt:
Je download em, je pakt em uit, je draait em en hij werkt.
Serieus, in principe werkt het programma zonder ook maar 1 instelling te veranderen. De meeste dingen moeten clientside worden gedaan.
Install warcraft3 met een cdkey (dus niet de cdkey skipper gebruiken), upgrade em naar 1.03 (.02 werkt ook wel...maaja), gooi de patch eroverheen, draai de regeditor en gooi het ip van je server erin en draaien maar. (ik ga er maar vanuit dat je weet waar je alles kunt halen).
🌞🍃
Heb ik ook, met beide servers..Op zondag 17 februari 2002 14:48 schreef MM het volgende:
Ik kom bij create game, heb de server een naam gegeven en ik klik een map aan en dan die klik op create game, maar dan doet hij niets meerknoppen worden grijs maar hij loopt verder niet vast. Weet iemand wat ik fout doe?
Anoniem: 29349
Nee, een wat andere stem is het nu, maar ze zeggen wel het zelfde.Op zondag 17 februari 2002 13:46 schreef LooneyD het volgende:
hey ff een vraagje tussendoor:
is het met dezelfde stemmetjes ??
Yes My Lord ?
Jobs Done !
geweldig
🌞🍃
Ik kan niet wachten, koop hem straks echt wel origineel hoorOp zondag 17 februari 2002 15:00 schreef ItSnows het volgende:
MM we doen hier niet aan het ondersteunen van hulp bij CracksBeste is het spel straks gewoon te kopen.
Ja, het is dan wel erg single, want er spelen dan ook geen bots mee, dus tja.. nogal saai is het dan.Op zondag 17 februari 2002 17:08 schreef lisson01 het volgende:
Er is al een single player crack voor war3!!!
Ik kan hem van mijn favo FXP afhalen
🌞🍃
Wat voor OS draai je?Op zondag 17 februari 2002 17:44 schreef Jaguar645 het volgende:
w00t dit spel roelt via LAN
had een site gevonden met alles erop ben al de hele middag constant aan et gamen
wacht maar gewoon tot het spel uit is, dan doet ie het heus wel prima.Op zondag 17 februari 2002 17:49 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Wat voor OS draai je?
Ik krijg hem niet draaien onder XP.
Patches uitgevoerd \
🌞🍃
Ik heb woensdag en vrijdag een LAN en zou hem graag willen testen.Op zondag 17 februari 2002 18:11 schreef DataBeest het volgende:
[..]
wacht maar gewoon tot het spel uit is, dan doet ie het heus wel prima.
ik draai XP Pro en hij werkt gewoon perfectOp zondag 17 februari 2002 17:49 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Wat voor OS draai je?
Ik krijg hem niet draaien onder XP.
Patches uitgevoerd \
Als je een eigen server draait loopt ie altijd vast als de server computer zelf een game maakt. Als je in je eentje wil spelen moet je de single player patch eroverheen gooien en anders moet iemand anders dan de server de game createn.Op zondag 17 februari 2002 17:38 schreef Bloodclot het volgende:
hmm ik ben zover dat je in kan loggen via lan of internet.
Maar ik draai XP en bij start game wil hij niet verder laden.
SSDP Discovery Service heb ik uitgezet en de AMDfix heb ik al toegepast. Dual Boot heb ik geen zin in....
Ik heb exact hetzelfde probleem alleen dan onder Windows 98Op zondag 17 februari 2002 17:38 schreef Bloodclot het volgende:
hmm ik ben zover dat je in kan loggen via lan of internet.
Maar ik draai XP en bij start game wil hij niet verder laden.
SSDP Discovery Service heb ik uitgezet en de AMDfix heb ik al toegepast. Dual Boot heb ik geen zin in....
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 26986
Dit spel is het zeker wel waard om gedownload te worden, maar zodra hij in de winkel er is moet je hem ook legaal halen want dat is hij zeker waardOp zondag 17 februari 2002 23:39 schreef Lord_Mithril het volgende:
argh.. ik wil ook spelen![]()
maar ik w8... ik...zal...niet...downloaden...
kost wat moeite maar ik zal t niet doen... dit spel is het niet waard om gedowload te worden.. dit spel MOET gekocht worden.
39
Ja, ik heb hetzelfde probleem hierOp zondag 17 februari 2002 23:26 schreef Tomba het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem alleen dan onder Windows 98Create game wordt grijs en verder gebeurt er niets
BnetD draait op mijn NT4 server.
Bij mij werkt ie nuDid you stop the SSDP Discovery Service?
You have to in WinXP...
My buttons were grayed out at the end to untill I stopped the SSDP Discovery Service!
Using MSConfig
Start / Run / MSConfig
On the Services tab, uncheck "SSDP Discovery Service". This will set the service to disabled but not stop it immediately.
When you exit MSConfig it will prompt to reboot. You need to do this to stop the service.
Using Services Control Manager
Right click on "My Computer" and select "Manage" (or use Admin Control Panel tools)
Double click on "SSDP Discovery Service".
Stop the service.
Set the service to disabled.
heb ik ook al gedaan en werkt nog steeds niet.Op maandag 18 februari 2002 07:49 schreef MM het volgende:
Ik heb het!! ff gecopied van KopyKatz
[..]
Bij mij werkt ie nuHave fun my friends!! Hopelijk werkt het bij jullie ook
welke crack gebruik je dan??Op maandag 18 februari 2002 14:04 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
heb ik ook al gedaan en werkt nog steeds niet.
hmmm da weet ik niet : / sowwy zoek ff op warforge in google dan kom je wel op een goeie page uitOp maandag 18 februari 2002 14:14 schreef Bloodclot het volgende:
Warcraft3 stopt bij start game. ik kan al server opzetten
en mensen kunnen me joinen. door esc te drukken ga ik weer terug naar het vorige menu.
Anoniem: 12316
Ik heb denk ik hetzelfde probleem... maar ik kan niet testen of er al mensen kunnen joinen. Ik kies een map bij Custom game en druk Create game. Dan houdt het op en moet ik ESC drukken.Op maandag 18 februari 2002 14:14 schreef Bloodclot het volgende:
Warcraft3 stopt bij start game. ik kan al server opzetten
en mensen kunnen me joinen. door esc te drukken ga ik weer terug naar het vorige menu.
Het is toch niet voor niks een beta.Op maandag 18 februari 2002 15:51 schreef Terr het volgende:
[..]
Ik heb denk ik hetzelfde probleem... maar ik kan niet testen of er al mensen kunnen joinen. Ik kies een map bij Custom game en druk Create game. Dan houdt het op en moet ik ESC drukken.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
🌞🍃
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq