[PC] WarCraft III Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Oh dus het is normaal om te beginnen met: "Hi faggots"?

2. Stel je voor, je zou geld betalen om tegen hem te mogen spelen met z'n arrogante verwaande rotkop... Wat boeit het nou of ie 10x beter is dan ik en 100x beter dan jij, ik vind het gewoon een arrogant pisventje, en je hebt nog steeds niet gezegd waarom je wilt dat hij wint.

PS. Je mag het van mij als flamen opvatten hoor, maar ik uit ook gewoon m'n mening maar..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15
1. poe zeg, alsof je dat serieus moet nemen

2. Je kent hem niet eens, dus je weet niet eens of ie arrogant is. En waarom ik wil dat ie wint? Nou bijv. omdat ie nl'er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tja als dat je niveau is gedraag jeje er ook naar he ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja imo is geld vragen om met iemand te spelen echt het stomste wat je kan doen, dan verdien je mijn respect niet. Eigenlijk maak je dan van wc3 je ''baan'' terwijl het eigenlijk gewoon iets moet zijn wat leuk is en niet om geld gaat :/ Voor de rest ken ik grubby niet zo goed dus ik zal er verder ook nix over zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Zeer mooie teammates inderdaad:
Afbeeldingslocatie: http://darkvater.no-ip.info/War3/hielko_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://darkvater.no-ip.info/War3/hielko_2.jpg
Endlessly 02:30 'allies' schelden is echt gaaf
Euh, jah :? En jij bent niet normaal bij je hoofd (Endlessly stupid dan, he) :(

En het gaat er niet om dat ie arrogant is of niet. Het gaat erom dat die arrogante kwal :P geld vraagt om mee te 'mogen' spelen. Alsof die zo goed is ofzo. Net als Tillern00b die d'er ook geld voor vraagt.

De replay zelf was erg p00. Je had wel mad veel geluk, een paar keer kwam je AM met maar net een paar HP weg. Jullie hadden echt veel geluk!

[ Voor 8% gewijzigd door Darkvater op 14-10-2003 23:52 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

lol jippe is weer lekker normaal bezig -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou fijn zijn als dit geen flame-war oid wordt. Het lijkt me duidelijk dat 'Endlessly' grondig zijn mond moet spoelen met zeep, maar kunnen we het verder gewoon over WarCraft III hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraft3 Rocked -_-b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

De WCG2003 voor Warcraft3 is al hard onderweg. Vandaag was de hele eliminatie-ronde (vanmorgen vanaf 01:00 uur). Alles gemist natuurlijk :(

Ik hoop dat er nog wel live broadcasts komen.

De finale is op de 18e, kan je ook hier zien:
http://www.worldcybergame...sloop=-2&i_matchgrpno=325

De finale is tussen SK_Insomnia en Chinahuman (gogo Insomnia :D)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol bij die worldcybergames zit er zelfs een gast bij die zich adolf noemt, wat een ongeloofelijke debiel! Dan kan je net zo goed aan dat tournooi meegaandoen onder de naam Kim Il Sung (is die dictator daar in t noorden geloof ik) om die zuid koreanen te fucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 17:10:
lol bij die worldcybergames zit er zelfs een gast bij die zich adolf noemt, wat een ongeloofelijke debiel! Dan kan je net zo goed aan dat tournooi meegaandoen onder de naam Kim Il Sung (is die dictator daar in t noorden geloof ik) om die zuid koreanen te fucken.
Euuuh, Adolf is een normale Duitse naam hoor. Ik zie niet wat je probleem is :?

Trouwens, die Live Broadcast is wel een grote zooi. Geen live broadcast, maar broadcasts van de dag ervoor, etc. Echt bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah right alleen geen een duitser die zn kind die naam durft/wil (behalve als je neonazi bent) te geven in de komende 1000 jaar. Maar goed aangezien wat er onder jou nick staat Darkvater snap ik ook wel dat jij het niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

huh in wc3 zitten helemaal geen nazis volgens mij hoor -..-
(HINT :> )

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 21:23:
Yeah right alleen geen een duitser die zn kind die naam durft/wil (behalve als je neonazi bent) te geven in de komende 1000 jaar. Maar goed aangezien wat er onder jou nick staat Darkvater snap ik ook wel dat jij het niet snapt.
Daar gaan we weer flamen hoor :)
Moet ik vooral jou naam niet opnoemen, Claus ;)

Maar laten we nou gewoon Terr's vriendelijke advies opvolgen en het over wc3 hebben hier. Heeft iemand vandaag nog leuke streams gezien van de wc3:roc eliminatierondes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Hi all,

ben nu alleen orc aant spelen en het gaat me goed af :) in 3vs3 dan.
1barrack hero TC uiteraard constant grunts laten komen vrijwel niet upgraden of ik moet full melee gaan, maar dan is het ook maar 1/1 en als tweede hero shadow hunter :) werkt echt goed

Nu wil ik graag met human "beginnen", ik neem dan als hero am en ga 3 - 4 footies voor meat creep dan later rifle dan ongeveer bm en natuurlijk de heletijd door creepen, en later spellbreakers en eventueel wat sorceress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 16 October 2003 @ 11:37:
Hi all,

ben nu alleen orc aant spelen en het gaat me goed af :) in 3vs3 dan.
1barrack hero TC uiteraard constant grunts laten komen vrijwel niet upgraden of ik moet full melee gaan, maar dan is het ook maar 1/1 en als tweede hero shadow hunter :) werkt echt goed

Nu wil ik graag met human "beginnen", ik neem dan als hero am en ga 3 - 4 footies voor meat creep dan later rifle dan ongeveer bm en natuurlijk de heletijd door creepen, en later spellbreakers en eventueel wat sorceress.
Ja dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd persoonlijk van de verdedigende variant, dat ik een arcane tower maak, en om de minuut standaard m'n wood peasants naar militia doe, dan ben je nooit te laat tegen een rush :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

hier is een vers gespeelde HU-AT game, hij verloopt wel leuk, want je woord toch altijd ff bang van die g0su namen, en dan toch winnen geeft een lekker gevoel, commentaar is welkom. hier te halen: hiero

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik heb zelf een map gemaakt namelijk een mini aeon
download hem ff en geef reactie voor balance hier is de link
http://maps.warcraftiii.net/maps.php?id=4385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Hielko schreef op 14 October 2003 @ 23:25:
1. poe zeg, alsof je dat serieus moet nemen

2. Je kent hem niet eens, dus je weet niet eens of ie arrogant is. En waarom ik wil dat ie wint? Nou bijv. omdat ie nl'er is?
Aan zn ingame activiteiten warmee die begint als 'Are you scared?' en zn gare tillerman praktijken heb ik toch een zeer sterk vermoeden dat grubby toch weleens arrogant zou kunnen zijn B)

[ Voor 9% gewijzigd door Shagura op 18-10-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Vandaag Warcraft3 finals!! Wordt wel leuk denk ik

Momenteel op http://www.worldcybergames.com/liveon/h21_casting.asp is de Starcraft finals gaande, tussen Protoss en Human. 2 erg enthousiaste koreaanse shoutcasters. Ik snap er alleen geen drol van :?

Damn, weer alles gemist :(. Die klote Koreaanse tijden ook altijd :'(

SK_Insomnia is eerste geworden vs die ChinaHuman. Reps kan je hier halen:
http://www.worldcybergame...sloop=-2&i_matchgrpno=325

W00w, ik zit hier net naar 'National Tournament' te kijken, en Nederland is 3e geworden achter UK en Chinees Tampei :? :D
http://www.worldcybergame...sp?i_itemno=226&i_seq=3#4

[ Voor 50% gewijzigd door Darkvater op 18-10-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boem, $20,000 in z'n zak. ;( Was ik maar zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Damn :( ! Volgens mij kunnen we nog langer wachten op 1.13 :'(

Patch News

Komt een of ander vaag Blizzard ventje met:
With the end of testing on the 1.10 Diablo II patch, Blizzard resources are being freed up. While there is no timeline announced for a Warcraft III/X 1.13, you can expect that there will now be more personnel available to test any such patch.
Heel leuk allemaal, maar worden Diablo en Warcraft niet door 2 verschillende teams gemaakt? Blizzard North en South? Ze hebben nog steeds geen timeline, en het testen hebben ze ook nog niet echt gedaan zie ik zo. Dat wordt weer lang wachten :(

#@%$@J!$%O*(#$!(")#$&!@#$&1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Darkvater schreef op 21 October 2003 @ 12:48:
Damn :( ! Volgens mij kunnen we nog langer wachten op 1.13 :'(

Patch News

Komt een of ander vaag Blizzard ventje met:
[...]

Heel leuk allemaal, maar worden Diablo en Warcraft niet door 2 verschillende teams gemaakt? Blizzard North en South? Ze hebben nog steeds geen timeline, en het testen hebben ze ook nog niet echt gedaan zie ik zo. Dat wordt weer lang wachten :(

#@%$@J!$%O*(#$!(")#$&!@#$&1
Waar maak je je druk om ? ik vind de game nu vrij goed uitgebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

i got two words for you mister!

NO.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 21 oktober 2003 @ 13:38:
[...]

Waar maak je je druk om ? ik vind de game nu vrij goed uitgebalanceerd
*sigh.

Sorry maar dan heb je echt geen gevoel voor balance...
FF 2 puntjes:

Neutral heroes M@D sterk.
Veel te veel rotte maps; imba summons, marketplaces etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:24:
[...]

*sigh.

Sorry maar dan heb je echt geen gevoel voor balance...
FF 2 puntjes:

Neutral heroes M@D sterk.
Veel te veel rotte maps; imba summons, marketplaces etc...
ey als het zo slecht uitgebalanceerd is waarom gaat niet iedereen dan 1 bepaald soort ras, er is niet echt een ras wat overpowered is.

En die neutral heroe's zie ik ook niet zo heel veel
maar de maps ik bedoel van marketplaces daar kan iedereen toch kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jah maar het is best kut om bijv in de 1e 5 min een rush te krijgen en dat ze 3 furbolgs spawnen bijv.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 21 October 2003 @ 14:30:
[...]

ey als het zo slecht uitgebalanceerd is waarom gaat niet iedereen dan 1 bepaald soort ras, er is niet echt een ras wat overpowered is.

En die neutral heroe's zie ik ook niet zo heel veel
maar de maps ik bedoel van marketplaces daar kan iedereen toch kopen ?
Oke dan mag je mij duidelijk maken dat ne+beastmaster niet overpowered is...
Ne hoeft enkel hunts+archers te gaan en daarmee zijn ze sterker dan alle andere tier1. Mocht de tegenstander casters gaan dan maken ze die totaal nutteloos mbv fairy dragons. En de mg's verstoren de micro van de tegenstander zo hard dat het al bijna meteen gg is...
Daar komt dan nog bij dat wanneer de besatmaster lvl6 is het zowiezo over is. Hij heeft mad hp zodat hij echt _niet_ te nuken is. Daar komt dan zijn ultimate nog bij, deze is sterker dan starfall, en vrij snel achter elkaar te gebruiken dmv de moonwells.

2v2 is btw echt helemaal verrot: Dat is dual naga sea witch Gee Gee :'(

En de maps verlangen nogal wat lucky drops.. wie de summons krijgt is mad int voordeel. Gnoll Wood is dan weer verrot om de lucky potion drop die je van de 4 gnoll camps kunt krijgen. Als je die rejuv pot krijgt verkoop je die meteen: +200 gold :(. Verder zie je daar ook steeds meer dat de mercs op die map geabused worden.

Verder is human nogal int voordeel tegen ud. Human mass air is damn moelijk tegen te houden.

Orc is momenteel beetje underpowered. Vooral de human slow maakt korte metten met orcs en de Shadow Strike van de Warden zorgt er wel voor dat je Far Seer het niet lang zal uithouden.

al met al niet echt balanced of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:44:
[...]

Oke dan mag je mij duidelijk maken dat ne+beastmaster niet overpowered is...
Ne hoeft enkel hunts+archers te gaan en daarmee zijn ze sterker dan alle andere tier1. Mocht de tegenstander casters gaan dan maken ze die totaal nutteloos mbv fairy dragons. En de mg's verstoren de micro van de tegenstander zo hard dat het al bijna meteen gg is...
Daar komt dan nog bij dat wanneer de besatmaster lvl6 is het zowiezo over is. Hij heeft mad hp zodat hij echt _niet_ te nuken is. Daar komt dan zijn ultimate nog bij, deze is sterker dan starfall, en vrij snel achter elkaar te gebruiken dmv de moonwells.

2v2 is btw echt helemaal verrot: Dat is dual naga sea witch Gee Gee :'(

En de maps verlangen nogal wat lucky drops.. wie de summons krijgt is mad int voordeel. Gnoll Wood is dan weer verrot om de lucky potion drop die je van de 4 gnoll camps kunt krijgen. Als je die rejuv pot krijgt verkoop je die meteen: +200 gold :(. Verder zie je daar ook steeds meer dat de mercs op die map geabused worden.

Verder is human nogal int voordeel tegen ud. Human mass air is damn moelijk tegen te houden.

Orc is momenteel beetje underpowered. Vooral de human slow maakt korte metten met orcs en de Shadow Strike van de Warden zorgt er wel voor dat je Far Seer het niet lang zal uithouden.

al met al niet echt balanced of wel?
Amen to that Theun _/-\o_ (Row snapt niet zo veel van WC3 denk ik zo :Y) )

Row: bekijk maar top replays van TFT, en vertel me wat je ziet. Het is ongeveer hetzelfde als toen met Ancient abuse, alleen nu is het alleen maar BEM+Hunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, vergeet niet dat Row alleen rt speelt, dus verspil je tijd nou maar niet.... balance is bedoeld voor solo, en dat is idd ver te zoeken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Darkvater schreef op 21 October 2003 @ 14:58:
[...]

Amen to that Theun _/-\o_ (Row snapt niet zo veel van WC3 denk ik zo :Y) )

Row: bekijk maar top replays van TFT, en vertel me wat je ziet. Het is ongeveer hetzelfde als toen met Ancient abuse, alleen nu is het alleen maar BEM+Hunts.
OMFG meen je dat nou denk je echt dat ik geen hol van snap? kspeel al langer FT dan jou en ben er waarschijnlijk ook nog beter in!
Moet je me toch eens uitleggen hoe kan 4k.grubby een van die zogenoemde top spelers van jou iedereen ass kick geven met orc inclusief NE met BeM abuse?

Maarja is makkelijk he bij theun wat slijmen zodat hij achter je staat, en dan iemand anders afzeiken, zielig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ze meten de balans vooral op solo omdat t voor team niet te doen is, team is altijd imbalanced imo :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 21 October 2003 @ 15:25:
[...]

OMFG meen je dat nou denk je echt dat ik geen hol van snap? kspeel al langer FT dan jou en ben er waarschijnlijk ook nog beter in!
Moet je me toch eens uitleggen hoe kan 4k.grubby een van die zogenoemde top spelers van jou iedereen ass kick geven met orc inclusief NE met BeM abuse?

Maarja is makkelijk he bij theun wat slijmen zodat hij achter je staat, en dan iemand anders afzeiken, zielig hoor
I smell a 1on1 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 21 oktober 2003 @ 15:25:
[...]

Euh ik geloof dat jij niet al zo lang speelt als Darkvater... en qua skill zegt het denk ik wel iets dat ik bij jouw AT scores alleen aan de rechterkant hoge getallen zie, en bij Darkvater toch redelijke scores i.h.a. dus laten we het verder maar niet over beter zijn hebben ;)
Tis wel erg makkelijk discussiëren zo... men neme een hoog gerankde speler, en probeert zo het tegendeel te bewijzen. Kom zeg, denk je dat Grubby niet verliest van iemand met equal of greater skill die abused, wanneer hij dat niet doet? Misschien is hij gewoon wel beter dan bijna iedereen waar ie tegen speelt, waardoor het niet opvalt.
-_-;;'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ik denk dat darkvater toch al wat langer speelt, hij is niets voor niets pro gamer :) Hij is immers ook naar korea gegaan toen met WCG, heeft ie daar revolt toernooi gedaan :) Dus ik denk dat ie iets beter met de spanning om kan gaan :) Maar ik ken jou verder ook niet zo goed dus het is een beetje flauw om te oordelen :) Trouwens wat ook een goede strat is om meteen als eerste hero beastmaster te gaan en dan archers bouwen en dan snel creepen naar level 10 :) dan win je bijna altijd :) Ik speel nu ook vaak RT en ik zie daar eigenlijk ook bijna nooit abuse :) misschien ligt het aan mij maar ik zie bijv nooit furbolgs :) wat zijn furbolgs eigenlijk? :) ja ik ben een beetje nieuw en een beetje aan het rondkijken in warcraft 3 :) kvind het tot nu toe een top spel :) heb ook single player uitgespeeld maar weet iemand al wanneer die bonus orc campaign komt? :) heb het hele topic doorgelezen maar er stond nergens een datum :)

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Ft kan die sowiezo niet langer dan mij spelen want ik had hem de eerste dag, ja ok van RoC weet ik het niet, en van dat AT komt omdat ik, ja klinkt fake, steeds met teammates at die net hebben gekocht en die vragen steeds aan me op msn: wil je een potje AT doen, omdat me die scores niet zoveel boeiuh doe ik dat wat ik speel het spel voor de fun.

Alle replays wat ik gezien heb van grubby waren _ECHT_ niet tegen n00bs, maar ik bedoel je zegt als ze greater skill hebben dan ben je dus beter dus dan winnen ze ook.

Stop deze discussie maar want jullie zijn toch allemaal tegen me, heeft geen functie dit.
en ja ik speel alleen rt dat is tenminste leuk :) grote battle's = cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Row schreef op 21 October 2003 @ 15:54:
Ft kan die sowiezo niet langer dan mij spelen want ik had hem de eerste dag, ja ok van RoC weet ik het niet, en van dat AT komt omdat ik, ja klinkt fake, steeds met teammates at die net hebben gekocht en die vragen steeds aan me op msn: wil je een potje AT doen, omdat me die scores niet zoveel boeiuh doe ik dat wat ik speel het spel voor de fun.
FT kan wel zowiezo, want ik had hem ook al de eerste dag dat ie in de winkel lag. Ook heb ik een tijdje daarvoor, al sinds 22 juni de Deviance versie gespeeld, en maanden lang de beta op Warforge. Ik denk niet dat je dat kan tippen :)

En Bunny man, dat zijn uberveel smilies, ben je on dope ofzo? :P
En plz, wil je in het vervolg niet zonder aan eerst mij gevraagd te hebben, hier of ergens anders gaan verkondigen dat ik pro gamer ben, ja? :( Ik wil graag een low_profile houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is een row vs darkvater battle wel es leuk?

me wanna obs :)
leuk old skool gotwarren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 17:25:

mmmja mischien wel leuk voor de fun
Maar als ik verlies krijg ik het natuurlijk van 20 kanten te horen, en besides ik speel alleen maar 3vs3, maar als je een potje wilt doen 1vs1 vind ik wel leuk opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 11:59:
Hey mensen ik heb zelf een map gemaakt namelijk een mini aeon
download hem ff en geef reactie voor balance hier is de link
http://maps.warcraftiii.net/maps.php?id=4385
Schitterende map!

Alleen de Cockbolt van de Mountainking is een beetje overpowered in jouw map :/

(deze map is een echte Enfo's killer!) :> ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 17:25:

Hoor ik weer een idee voor een toernooi :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Apocrypha schreef op 21 October 2003 @ 18:26:
[...]

Hoor ik weer een idee voor een toernooi :+?
haha als jij het opzet wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Row schreef op 21 October 2003 @ 18:29:
[...]

haha als jij het opzet wel ja :)
Even kijken of er genoeg intresse is, dus niet dat het zo wordt als de vorige keren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Apocrypha schreef op 21 October 2003 @ 18:43:
[...]

Even kijken of er genoeg intresse is, dus niet dat het zo wordt als de vorige keren :P
Ik ga wel wat organiseren op www.flameseeker.com
Moet ff met de mensen op IRC even overleggen. Inschrijfformulier en dergelijke maken. Ben er al aan begonnen alleen heb er helaas niet genoeg tijd voor gehad de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hahaha dat got tourney :D heb geloof ik nooit 1 game gespeelt :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
evilpin0 schreef op 21 oktober 2003 @ 19:54:
:?

ooo kay...
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

evilpin0 schreef op 21 October 2003 @ 19:54:
Het is ook 2x niks geworden en de 3e keer deden er maar 8 man mee ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Ik post mijn pompoen maar.
Afbeeldingslocatie: http://flameseeker.com/Lichsmall.jpg

Meegedaan aan de Blizz contest.
Hopelijk win ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette pompoen :)

Ik ben vandaag 2 keer gedisconnect terwijl ik aan het winnen was verdomme :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 14:53:
Vette pompoen :)

Ik ben vandaag 2 keer gedisconnect terwijl ik aan het winnen was verdomme :(
Tja shit happens.. Als je maar niet gaat zeiken over het feit dat je stats nu weer achteruitgaan.
Zo heeft een neef van me al 15 accounts ofzo omdat ie 100% wil blijven.. ALs ie disc-ed, klaagt ie over wanadoo in zijn profile en maakt hij een nieuwe account aan. Dat vind ik dan weer zo jammer. Warcraft doen we toch voor de game en niet de stats?
Als ik win percengates wil hebben ga ik wel Counterstrike spelen....

Ik werd trouwens gisteren voor het eerst voor Hacker uitgemaakt. Simpele gruntrush tegen een techende human. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ohh!!!! Je bent dus een maphacker?!?

Bah! Lame hoor!

;) :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
MrJ schreef op 28 October 2003 @ 15:08:
Ohh!!!! Je bent dus een maphacker?!?

Bah! Lame hoor!

;) :P
Wow! 2 keer in 1 week :)
Heb wel eens een hacker tegen gehad. Elke keer als ik ver van mijn base was. kwam ie aanzetten met een zeppelin vol demolishers.
En als ik terug begon te lopen laadde hij zijn vracht rustig in, na 2 zigg's van afstand gemold te hebben.

Toen vroeg ik:
Hacker?
hij: ...

In de rep was het al helemaal duidleijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het was toch op mijn klootaccount, dus de punten maken me verder niet zoveel uit.

Het gaat om het feit dat ik 2x bezig was een leuke en vooral goede game te spelen, en dat ik er gewoon zonder reden uitgeblaft wordt. Daar irriteer ik me aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Moet je niet je internet delen met huisgenoten. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm ja even een vraagje, hoe kan je als NE winnen tegen een Orc. Want als je hunts gaat, gaat die Orc Head Hunters en is het al gauw gg (vooral als de orc ook nog een TC heeft met stomp). Als de NE archers gaat, zijn de archers zo dood door middel van de wolfjes, chainlighting, stomp, en/of shockwave. Je kan dan later wel mountain giants of dotc gaan, maar dan neemt de Orc en nog Taurens bij en is het alsnog gg (vooral als jij MG's hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Apocrypha schreef op 28 oktober 2003 @ 16:59:
Hmm ja even een vraagje, hoe kan je als NE winnen tegen een Orc. Want als je hunts gaat, gaat die Orc Head Hunters en is het al gauw gg (vooral als de orc ook nog een TC heeft met stomp). Als de NE archers gaat, zijn de archers zo dood door middel van de wolfjes, chainlighting, stomp, en/of shockwave. Je kan dan later wel mountain giants of dotc gaan, maar dan neemt de Orc en nog Taurens bij en is het alsnog gg (vooral als jij MG's hebt).
Bears met Roar/Rejuv
Talons met FF. I combo met ranged units en een mischien POTM aura, zul je weinig last hebben van tauren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Maak een beastmaster en je winkansen zijn vergroot met minstens 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Shade schreef op 28 oktober 2003 @ 17:58:
Waar kun je de beastmaster "maken" dan?
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shade schreef op 28 October 2003 @ 17:58:
Hmmm bij mij klopt 't ook nog wel redelijk :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13557/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Hielko schreef op 28 October 2003 @ 19:03:
[...]

[afbeelding]
If ya can't beat ehm, join ehm...
Momenteel speel ik de enige Balanced armies..
Orc en Undead..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GFraizer schreef op 29 October 2003 @ 6:26:
Warcraft III: Reign of Chaos & The Frozen Throne Patch Update

Now that the Diablo II 1.10 patch is available on Battle.net, the next Warcraft III update, patch 1.13, has gone into the final stages of testing. The patch will include many significant additions, including Acts II and III of the Orc Campaign, several new World Editor features, updates to many of the maps, and numerous balance adjustments. We expect it to be released in the next few weeks. Prior to the patch’s release, we will also be changing the lineup of maps currently available for ladder play.

In addition to the patch, we will also be releasing the art tools used for Warcraft III. These tools will allow advanced users to create and implement new art in the game, adding an unprecedented level of customization.

As always, we thank you for your patience and support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 28 oktober 2003 @ 19:03:
[...]

[afbeelding]
En zoals ik al jaren roep is de Pitlord teh best her0 in teh gaem! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan snap ik dus niet waarom mensen roepen: "nerf teh Naga Bitch"

0% bij een speler als hielko..
nerf teh pittie zoals gezegt is beter dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ehm hielko is gewoon een average player hoor, hij is echt niet top materiaal
(no offense hielko, maar we weten allebei wel beter :D)

En misschien wil hielko de naga wel helemaal niet abusen : )
Alleen omdat hielko dr niet gebruikt betekent niet dat de naga gewoon een tering imbalanced hero is.

[ Voor 39% gewijzigd door Shade op 30-10-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:50:
dan snap ik dus niet waarom mensen roepen: "nerf teh Naga Bitch"

0% bij een speler als hielko..
nerf teh pittie zoals gezegt is beter dan.
....

Naga ownt. Period.
Pitlord zuigt. Period.

Pitlord kan maybe in 4v4 ofzo wel aardig zijn maar geloof me, in solo zuigt hij echt de pan uit.
De Naga daarentegen is een mad sterke hero. Waanzinnig hoge stats, heerlijke hero kill-spell (frozen arrow) en daarboven op nog eens een dikke aoe ability (forked lightning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shade schreef op 30 oktober 2003 @ 11:27:
Ehm hielko is gewoon een average player hoor, hij is echt niet top materiaal
(no offense hielko, maar we weten allebei wel beter :D)

En misschien wil hielko de naga wel helemaal niet abusen : )
Alleen omdat hielko dr niet gebruikt betekent niet dat de naga gewoon een tering imbalanced hero is.
Ah dat komt weer hard aan, de waarheid :p

HaggisFace: Maaruh, niet echt zinnig om conclusies te trekken uit statestieken wanneer ik de hero maar 1x hebt gebruikt ofzo, dat zegt natuurlijk bar weinig.

Trouwens nog voor de liefhebbers, leuke 2v2 naga-abuse replay van [ds] versus 1337: http://hielko.crewserver.com/troep/2vs2.w3g

Edit: nu ik toch replays aan het uploaden ben, hier nog een leuke 2v2 die ik gisteren speelde. Best wel grappig, als je niet beter wist zou je zo denken dat dit een 1.05 replay was als je de gebruikte strategieen ziet van beide partijen :D http://hielko.crewserver.com/troep/fun.w3g (best wel nasty tegenstanders, na de game zag ik dat 1 van die spelers rank11 2v2 was :o )

[ Voor 21% gewijzigd door Hielko op 30-10-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ik geloof dat mijn sarcasme niet compleet(of gewoon helemaal niet) begrepen werd. Tuurlijk is die naga mega goed en de pitlord niet zo best, maar ik ging ff door op Profile's humor..

moet kunnen toch :p
ik weet wel wat voor acc hielko heeft hoor,.. (At maat van at maat van mij)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:11:
ehm ik geloof dat mijn sarcasme niet compleet(of gewoon helemaal niet) begrepen werd. Tuurlijk is die naga mega goed en de pitlord niet zo best, maar ik ging ff door op Profile's humor..

heh oke, soz vatte 'em niet helemaal so to speak :D
Word ook altijd beetje pissed van het vele gezwets op de blizz fora. Dit kon er ff niet meer bij ;).

on-topic:
Voor diegenen die em nog niet kenden:
Hier kun je een mooie index vinden van alle karakters uit het warcraft-universum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:11:

:>

Droogheid ownage ^_^ ... I LIKE IT ALOT!!!

zow a.s. weekendje weer eens LANNEN @ centerparks... kijken of ik een paar generals spelers aan het warcraften kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 30 oktober 2003 @ 11:40:
[...]

Edit: nu ik toch replays aan het uploaden ben, hier nog een leuke 2v2 die ik gisteren speelde. Best wel grappig, als je niet beter wist zou je zo denken dat dit een 1.05 replay was als je de gebruikte strategieen ziet van beide partijen :D http://hielko.crewserver.com/troep/fun.w3g (best wel nasty tegenstanders, na de game zag ik dat 1 van die spelers rank11 2v2 was :o )
Net ff gekeken, gg.. lachuh van bomen..
je had zelf ook geen slechte ally hoor..
btw: wie is er trouwens begonnen met die namen als: snodefransman, geniepigezweed, sexyduitser etc. ?

ik d8 snodefransman, maar nu ik azy zag weet ik het niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Snodefransman is daar mee begonnen afaik, azy is gewoon jattert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Beschamend gewoon dat in deze grootste topic wat al meer dan een jaar leeft en zoveel lol er in is gebeurd, al 4 dagen geen enkel post is geweest :'(

Hierbij dus...en nog nuttig ook :P
November 3 - Ladder Map List Changes
Solo
Remove (4)TranquilPaths.w3m
Add (2)PlunderIsle.w3m

2v2 (Random and Arranged)
Remove (4)BridgeTooNear.w3x
Remove (4)ParadiseIslands.w3x
Add (4)Frostsabre.w3m
Add (4)BrokenShard.w3x

3v3 (Random and Arranged)
Remove (6)EnakrosWay.w3x
Remove (8)PlainsofSnow.w3x
Add (6)Monsoon.w3x
Add (6)DarkForest.w3m

4v4 (Random and Arranged)
Remove (8)Friends.w3x
Remove (10)RagingStream.w3x
Add (8)BlastedLands.w3m
Add (8)PetrifiedForest.w3m

FFA
Remove (4)Islands.w3x
Add (6)Stromguarde.w3m
BNet Forums

Allemaal mindere mappen weg, oude goede terug...en hopelijk nieuwe patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei plunder isle weer terug, misschien dat ik mijn solo stats weer es wat kan opbouwen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mensen leuk nieuws! :D

Een paar hobbyisten hebben een waaaghTV-client gebouwt. Dit progje zorgt ervoor dat je live in kunt loggen op wc3 games en deze dan volgen.

Leeshiervoor de achtergrond info.

Het progje stelt je in staat om het ip van de host in te voeren. Hierop kun je je dan 'abonneren' op een game die die host gaat spelen. Zo gauw hij deze game start ontvang je de data (2kb/sec) en kun je in wc3 bij de LAN games de game joinen!

Het idee hierachter is dat je met onbeperkt veel mensen (per client wel uiteraard 2kb/sec upload) een game kunt volgen, maar ook replays!

Dit is natuurlijk uitermate handig voor zaken als de WCG die via deze service geen bandbreedte vretende video-client hoeven te runnen. Iedereen kan gewoon op de game inloggen en live via wc3 meekijken! _/-\o_

Chat hier voor meer info:
irc-quakenet in channel #waaaghtv

En hier voor de laatste versie van het progje:
www.clan-ork.com/waaaghtv/waaaghtv.exe

EDIT:

Net even met de maker gechat en hier wat meer info over hoe het systeem werkt:
(23:47:10) (@Theunage) so the server buffers / records the game?
(23:47:15) (@oRk-WaaaghImmo) yes
(23:47:25) (@oRk-WaaaghImmo) you are watching semi live
...
(23:49:36) (@Theunage) oRk-WaaaghImmo does the 'recording' server mean we'll never be in the 'same' game with more than 1 person? It makes a new connection / game per client?
(23:50:02) (@oRk-WaaaghImmo) yes
(23:50:03) (@oRk-WaaaghImmo) but
(23:50:09) (@oRk-WaaaghImmo) i'll integrate chat support
(23:50:15) (@oRk-WaaaghImmo) so you can chat with the other observers
(23:50:17) (@oRk-WaaaghImmo) using irc maybe
(23:50:19) (@oRk-WaaaghImmo) not sure yet

-----

De server die de game host linkt naar een bot. Deze bot host de game dan voor alle clients die erop inloggen. Dit houdt in dat wanneer je de game joint deze bot de game 'semi-live' naar je doorstuurt. Je kijkt dus als het ware gewoon een replay. Je kunt dus ook later nog een keer inloggen en dan stuurt de bot de data opnieuw en kun je het van voor af aan weer bekijken.

Het is dus enkel live wanneer je precies op dezelfde tijd de game joint als de spelers deze beginnen.

De chat-functie wordt dus nog aan gewerkt :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 03 november 2003 @ 22:45:
Beschamend gewoon dat in deze grootste topic wat al meer dan een jaar leeft en zoveel lol er in is gebeurd, al 4 dagen geen enkel post is geweest :'(

Hierbij dus...en nog nuttig ook :P

[...]

BNet Forums

Allemaal mindere mappen weg, oude goede terug...en hopelijk nieuwe patch :D
:'( :X :r |:( FrostSabre |:( :r :X :'(

Sorry, gewoon mijn mening over dat onding :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
persoonlijk zou ik zeggen: lees de battle.net topic hierover
ik las de post van jou hier net, maar vond die niet echt "convincing..."

maar die topic legt veel uit, en beantwoord ook netjes vragen etc
klinkt ERG goed

trouwens werk je hier ook zelf aan, of ken je een van de makers? of gewoon op b.net gevonden?!

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op 04 november 2003 @ 00:04:
persoonlijk zou ik zeggen: lees de battle.net topic hierover
ik las de post van jou hier net, maar vond die niet echt "convincing..."

maar die topic legt veel uit, en beantwoord ook netjes vragen etc
klinkt ERG goed

trouwens werk je hier ook zelf aan, of ken je een van de makers? of gewoon op b.net gevonden?!
Idd gewoon op b.net gevonden.
Even op het quakenet irc ingelogt en daar de knoei gedownload. En ik kan je verzekeren: het werkt ECHT :P.

test-sessie voltooid ^^b

Zie ook mijn "EDIT".

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mja, eigenlijk zouden ze dat soort functionaliteit gewoon in wc3 zelf moeten inbouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wel, maar Blizzard heeft al verschillende malen aangegeven dat die feature er voorlopig niet in komt, en dat ze geen plannen hebben om er ooit aan te beginnen. En dat terwijl er al zo lang als ik me kan herinneren om gevraagd word.

On a sidenote: Plunder Island terug bij de 1vs1 maps is lekker... Ik miste hem een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:46:
Eigenlijk wel, maar Blizzard heeft al verschillende malen aangegeven dat die feature er voorlopig niet in komt, en dat ze geen plannen hebben om er ooit aan te beginnen. En dat terwijl er al zo lang als ik me kan herinneren om gevraagd word.

On a sidenote: Plunder Island terug bij de 1vs1 maps is lekker... Ik miste hem een beetje :)
Hmm ben geen fan van 2 player maps, ik had liever Lost Temple terug gezien en A Bridge To Near gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 paginas met chobo-crap en -discussies hier
ik lach me rot als ik het lees.

lees de forums van bijv deze 2 sites eens.
Moet je wel engels kunnen natuurlijk

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 18:28:
Nice flamebait ^_^

Iedereen weet dat 90% hier Uber Gosu is :P

Speel anders een keer tegen Shade yesh?, hij's de slechtste van ons :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com
Jij bent echt lief O+

Human 1vs1 tournament was wel erg cool vandaag. Ik ging spelen, zit in game, en merk ineens dat mijn peasants niet vooruit te branden zijn. Kijk bij de options, en dan zie ik ineens dat de gamespeed op slow staat.

Natuurlijk vertrouw ik mijn opponent zo erg dat ik probeer om hem zover te krijgen dat hij toegeeft dat hij een nieuwe hack gebruikt, maar kennelijk hebben meer mensen er last van. Hier een thread op de Blizzard Boards erover. Uieraard kreeg ik het niet voor elkaar om ook maar iets van hem te slopen op deze speed, maar het zorgt wel voor leuke micro intensieve gevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 18:40:
[...]

Jij bent echt lief O+

Human 1vs1 tournament was wel erg cool vandaag. Ik ging spelen, zit in game, en merk ineens dat mijn peasants niet vooruit te branden zijn. Kijk bij de options, en dan zie ik ineens dat de gamespeed op slow staat.

Natuurlijk vertrouw ik mijn opponent zo erg dat ik probeer om hem zover te krijgen dat hij toegeeft dat hij een nieuwe hack gebruikt, maar kennelijk hebben meer mensen er last van. Hier een thread op de Blizzard Boards erover. Uieraard kreeg ik het niet voor elkaar om ook maar iets van hem te slopen op deze speed, maar het zorgt wel voor leuke micro intensieve gevechten :)
Lol
Elke tourney game is slow
Micro tourney ofzo
Heb er ook al 3 gewonnen. En dat voor een undead player..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com
HahaHAHAHAH, MUHAHAHhahahaa MAUHAHHAHAHAHAHAH ROFL

Warcraftstrategy?? Plz, welke zielige sukkel gaat daar voor betalen? En trouwens, je hoeft hier niet te zijn :Y) lichboi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com
Van flamen zijn we hier niet zo gedient....

Dus kom met argumenten en maak een punt, maar ga niet int algemeen wat roepen plz.

En geef int vervolg links naar sites waar de gosu speler wat meer aan heeft ala war3.replays.net en war3.ogame.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com
Chobo ZzZz :Z
iemand deze combo gezien?
Mouse problemen, pls help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choboboi BraCo is my man \o/
The Lich

Door The Lich - Friday 09 August 2002 21:34

Ik ben zo *&^&*8 newb
_/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KC Boutiette schreef op 29 september 2003 @ 09:54:
Weet iemand hier of de Warcraft III Battle Chest al in een nederlandse (internet) winkel te verkrijgen is??? :*) Ik heb geen zin in zoveel verzendkosten :(
Mediamarkt 43 Euro Met strategyguide en weet ik het erin .. heb er ff snel naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chobo Chocobo Chocomel.... bah

Teh Lich boi maakt meteen vrienden hier ^_^

I'll own j00 with my 5 rax build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 11:48:
Chobo Chocobo Chocomel.... bah

Teh Lich boi maakt meteen vrienden hier ^_^

I'll own j00 with my 5 rax build!
Idd, mass peon attack rulez y00 >:)

In me laatste solo game ownde ik hard á la Tillern00b wijze. Die mass steamtanks maakten alles af wat in de weg zat >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.warcraftstrategy.com
www.warcraftreplays.com
En wat is je bnet acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Volgens mij is die afgedropen :*)

Voor mensen die zelf mappen enzo maken, goed nieuws:
Blizzard heeft tools uitgegeven waarmee je je eigen custom modellen maken, veranderen voor je zelfgemaakte mappen.
Download ze hier

The time is close...
The end is nearing...
1.13 is upon us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Erg handig die nieuwe tools, ook al heb ik niet al te veel tijd om weer aan custom maps te werken, het editen was altijd erg irritant [van bijvoorbeeld een model]

Ik heb ze nog niet uitgetest, maar wat ik erover gelezen heb is goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me vandaag eigelijk af vroeg, is het mogelijk om als Europeaan ook aan de Asia Ladder mee te doen?

De Asia server kun je volgens mij niet standaard kiezen? Of heb ik iets over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MingMing,

Ja dat kan, je kunt bij het opstartscherm (single player battle net etc. je weet wel) op het knopje naast battle.net klikken, daar kun je de server uitkiezen, je kunt dus op alle servers spelen als je wilt.
Ik ken wel een paar mensen die wel es op us-east ofzo spelen, omdat je daar makkelijk een hoog acc haalt (amerikanen zijn noobs :) ) ..

GL HF,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Als je op asia inlogged heb je nogal gauw van hoge ping en disconnects. Dat is ongeveer het enige wat iemand zou weerhouden van het spelen op Kalimdor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

En dat je natuurlijk een niet erg hoge successheidsgraad zal behalen. Ook is het niet echt enerverend om constant tegen Beastmaster+Naga te spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 11 november 2003 @ 16:47:
En dat je natuurlijk een niet erg hoge successheidsgraad zal behalen. Ook is het niet echt enerverend om constant tegen Beastmaster+Naga te spelen :|
Mwa, constant tegen gosu ud/hu/orc opboksen is wel leuk zeker -_-;;
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.