[PC] WarCraft III Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
DeX schreef op 15 September 2003 @ 08:42:
[...]

beetje goede NE speler zal je wel makkelijk ontwijken met defend. Zo niet dan is NE zeer snel verslagen. Behalve Mass huntress maar dan is het switchen naar rifles snel gedaan.
Die mk rush werkt eik ook tegen alles behalve ne B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoi allemaal, de Diadem is ook weer terug ;)

Lang niet gespeeld dit spelletje. Sinds december om precies te zijn, toen ik mijn abomination-icon haalde. Nu tijdje geleden FT gekocht en inmiddels net de single player missions uitgespeeld. Blijft toch een gaaf spel.

Nog mensen van de oude garde hier? Welke kanalen op b.net zit iedereen tegenwoordig?

En weet iemand of deel 2 en 3 van de bonus campaign al uit zijn, en zo nee wanneer die uitkomen?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
En weet iemand of deel 2 en 3 van de bonus campaign al uit zijn, en zo nee wanneer die uitkomen?
Goh die vraag hebben we gelukkig ook nog niet eerder gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 15 September 2003 @ 15:07:
[...]

Goh die vraag hebben we gelukkig ook nog niet eerder gezien :p
Idd.

Voor iedereen die met dat soort vragen komt (zelf kiezen):
1. nee
2. ja
3. weet ik veel!

Voor de rest is alles bij het oude. Dezelfde BNet Chan, dezelfde spelers, dezelfde irc-chan, waar je wel moet zijn om bij het garde te horen :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Lol doe niet alsof ik noob ben. Ik kan me herinneren dat ik meestal van jou won Darkvater.

Anyway FT is al een hele tijd uit dus logischerwijs zou hij er wel zo ongeveer kunnen zijn. Maar ik heb half internet afgezocht en nergens informatie erover kunnen vinden. Niet dat ie er is, niet dat ie er niet is, niet dat ie verwacht wordt. Blizzzard zelfs zwijgt ook in alle talen. Dus vind ik het redelijk logische vraag.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:30
Hoe komt het eigenlijk dat als er een game gevonden is en als dan players niet responden je een loss krijgt en de tegenstander een tie? Best matig, is me nou al 4x overkomen dat ik een loss kreeg terwijl eigenlijk de teams nog niet bekend zijn en het spel niet begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Diadem schreef op 15 september 2003 @ 19:53:
Lol doe niet alsof ik noob ben. Ik kan me herinneren dat ik meestal van jou won Darkvater.

Anyway FT is al een hele tijd uit dus logischerwijs zou hij er wel zo ongeveer kunnen zijn. Maar ik heb half internet afgezocht en nergens informatie erover kunnen vinden. Niet dat ie er is, niet dat ie er niet is, niet dat ie verwacht wordt. Blizzzard zelfs zwijgt ook in alle talen. Dus vind ik het redelijk logische vraag.
Gelukkig voor je is ie in dit topic minstens 5x beantwoord voor je.
IronFist schreef op 15 september 2003 @ 19:55:
Hoe komt het eigenlijk dat als er een game gevonden is en als dan players niet responden je een loss krijgt en de tegenstander een tie? Best matig, is me nou al 4x overkomen dat ik een loss kreeg terwijl eigenlijk de teams nog niet bekend zijn en het spel niet begonnen..
Goede vraag... bugje van b.net... ik heb zelf ook wel eens dat beide partijen een tie krijgen (zoals 't dan hoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Diadem schreef op 15 september 2003 @ 19:53:

Ik heb nergens gezegd dat je noob was, alleen, zoals hierboven ook vermeld, het is al tientallen keer gevraagd, en beantwoord.
Als je zelf wilt weten wanneer de extra mappen uitkomen kan je:
1. op de blizzard nieuwsletter subscriben
2. de warcraft3 forums bekijken: http://www.battle.net/for...x?ForumName=war3x-general , daar post GFraizer of een van de andere het vast wel als het uit is.

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 15 September 2003 @ 19:53:
Dat werd dus bedoeld vanmiddag @ irc, dat men vond dat je een tikkie arrogant was, een naar trekje...

Woei RoC > TFT, ik heb echt dikke pret daar weer mee ^^;

Weer ouderwets wyvern tech :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jah, ik zat me namelijk echt af te vragen wie je was omdat je zo dapper t topic in komt stormen !

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 22:46:
[...]

Dat werd dus bedoeld vanmiddag @ irc, dat men vond dat je een tikkie arrogant was, een naar trekje...

Woei RoC > TFT, ik heb echt dikke pret daar weer mee ^^;

Weer ouderwets wyvern tech :9
Dat kan in TFT ook ngo wel hoor naar wyvs techen, ik zie 't nog vaak genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja maar in tft ben ik slecht met orc :'(. Heb het ook niet lang genoeg gedaan denk ik though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoww.. net een Iiyama Vision Master Pro 450 gekocht. Voor weinig. 't Begint weer te kriebelen bij mij, aangezien ik net FT getest heb op 1600*1200 32 bit ism Audigy 2 & Logitech Z-680.

Zug ZUg.

ILL RAPE YOU BRACO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Prepare for the coming of evil! Darkvater shall return soon! Ph34r teh cut3 one!

Ik heb ook weer onwijs zin in WC3, en deze keer slacht ik zelfs Triad af ^_^*

*deze uitspraken kunnen zonder opgave van reden, binnen zeven dagen na het posten ingemonen worden. In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, afslachting kan ook, maar niet exclusief, het verwijderen van een paar units betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

hahaha nice disclaimer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Darkvater schreef op 16 september 2003 @ 12:37:
*deze uitspraken kunnen zonder opgave van reden, binnen zeven dagen na het posten ingemonen worden. In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, afslachting kan ook, maar niet exclusief, het verwijderen van een paar units betekenen.
lmao _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb een vraagje, ik ben recentelijk met solo begonnen en heb daar Night elves voor gekozen. Ik ben niet echt een slechte speler ofzo.

Ik heb alleen problemen met een bepaalde taktiek: ud met Fiends massen.

wat moet ik daar tegen doen.?
ik heb beginnen met archers geprobeerd (hero's mollen die archers zo snel), ik heb "mass" huntress geprobeerd, die hebben unarmored en piercing van fiends > unarmored.

Heeft iemand een goede NE tac tegen ud fiends? dat is dus de vraag ( en een beetje specifiek, niet zo van: MG zijn goed)

thx neway

• IronFist
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 23:51:
Ok ik heb een vraagje, ik ben recentelijk met solo begonnen en heb daar Night elves voor gekozen. Ik ben niet echt een slechte speler ofzo.

ik heb beginnen met archers geprobeerd (hero's mollen die archers zo snel), ik heb "mass" huntress geprobeerd, die hebben unarmored en piercing van fiends > unarmored.

Heeft iemand een goede NE tac tegen ud fiends? dat is dus de vraag ( en een beetje specifiek, niet zo van: MG zijn goed)

thx neway
Bij een rush snel archers pompen en focus fire.
Midgame kan je hippo's gebruiken icm. dryads
Lategame kan je ze sowieso wel aan denk ik.

En natuurlijk je hero goed gebruiken

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Yep, archers > fiends omdat ze goedkoper zijn, en je dus meer hebt. Die hero hoef je niet echt veel zorgen over te maken, of je neemt Warden met SS en je maakt die DK af, of je gaat kotg en entanglet hem. Moet makkelijk lukken.

• IronFist
Darkvater schreef op 17 September 2003 @ 11:02:
Die hero hoef je niet echt veel zorgen over te maken, of je neemt Warden met SS en je maakt die DK af, of je gaat kotg en entanglet hem. Moet makkelijk lukken.
Jep hero dood = vampic/unholy aura weg >:)

Verwijderd

laatste waarin ik verloor, was de enemy hero een BeM
Ik had 4 archers tegen 2 fiends, maar die archers gingen echt snel dood door hero

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:54:
laatste waarin ik verloor, was de enemy hero een BeM
Ik had 4 archers tegen 2 fiends, maar die archers gingen echt snel dood door hero
Beastmaster me UD? Weirde choice. Maar als je dat weet moet je whisps meenemen om de mana weg te halen van de BM. Want idd, zijn beersummon rapet gewoon alles als je niet oppast :(

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29
Hoeretige BeM!

Iedereen gebruikt uhm ook meteen ... triest ...

This is the Way.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 23:51:

thx neway
Euh ja... waarom probeer je alleen tier1 :? Al eens geprobeerd mg's te gebruiken? Hiermee bedoel ik dus niet: 'MG's zijn goed', maar als meat heb je ze gewoon nodig tegen al die fiends. Verder zijn dott ook geen vreemde keus tegen ud. Als je alleen maar tier1 maakt vraag je er wel een beetje om... En als je al verliest voordat je tier2 en verder kunt maken, heb je of een heel goede opponent gehad, of je moet zelf eerst meer oefenen ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 15:36 ]

Verwijderd

nee ik verloor niet meteen, maar ik had wel een achterstand omdat hij mijn archers steeds molde, toen ik MG kon bouwen(wat ik dus deed) had hij al een heel groot leger, en ik 2 MG en een bultje archers..

naja, ik probeer het wel wat vaker..

thx everybody iig

• Shagura
Nou ik verloor dus net van een ne die alleen tier1 gebruikte :( |:( |:( (wel met ss en BeM abuse :O }:O |:( )

Verwijderd

Shagura schreef op 17 september 2003 @ 17:26:
Nou ik verloor dus net van een ne die alleen tier1 gebruikte :( |:( |:( (wel met ss en BeM abuse :O }:O |:( )
ss?

Anyway, ikzelf zit nog steeds offline te spelen om wat skillz te krijgen, eventueel post ik nog eens een replay. Maar lukken doet het niet. :( Een easy op 100% vind ik al lastig. (50% lukt wel.)

• Darkvater

Darkvater

oh really?

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 18:08:
[...]

ss?

Anyway, ikzelf zit nog steeds offline te spelen om wat skillz te krijgen, eventueel post ik nog eens een replay. Maar lukken doet het niet. :( Een easy op 100% vind ik al lastig. (50% lukt wel.)
Insane @ 100% = eitje ;)

Wat is BeM trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 17-09-2003 19:32 ]

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Beastmaster aka NoobNEAbusor

http://www.battle.net/war3/neutral/beastmaster.shtml

Beastmaster
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/units/animations/beastmaster.gifAfbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/units/portraits/beastmaster.gif

A warrior Hero, able to call forth the creatures of the forest to
serve him. These lone wandering forest dwellers come from all
backgrounds and cultures, seeking the essence of combat through
the mimicry of wild beasts. Attacks land units.

Wat ben ik? Blizzard encyclopedie??

[ Voor 66% gewijzigd door Darkvater op 17-09-2003 19:56 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Darkvater schreef op 17 september 2003 @ 19:48:
[...]

Beastmaster aka NoobNEAbusor

http://www.battle.net/war3/neutral/beastmaster.shtml

Beastmaster
[afbeelding][afbeelding]

A warrior Hero, able to call forth the creatures of the forest to
serve him. These lone wandering forest dwellers come from all
backgrounds and cultures, seeking the essence of combat through
the mimicry of wild beasts. Attacks land units.

Wat ben ik? Blizzard encyclopedie??
Alleen Beastmaster was genoeg ;) kende alleen de afkorting niet, maar tnx voor de moeite.

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 22:46:

Och dat valt wel mee. Wat ik zei was gewoon waar. Mensen denken dat je arrogant bent als je zegt dat je beter bent dan iemand. Maar ik geef het ook gewoon toe als ik slechter ben dan iemand. Triad ownt mij hard bv. I don't see the problem.

Maar nu weet ik toch steeds niet wanneer die bonusmaps nu komen. Je gaat toch niet zeggen dat ik straks nog het hele topic moet gaan lezen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 18 september 2003 @ 23:32:
[...]

Och dat valt wel mee. Wat ik zei was gewoon waar. Mensen denken dat je arrogant bent als je zegt dat je beter bent dan iemand. Maar ik geef het ook gewoon toe als ik slechter ben dan iemand. Triad ownt mij hard bv. I don't see the problem.

Maar nu weet ik toch steeds niet wanneer die bonusmaps nu komen. Je gaat toch niet zeggen dat ik straks nog het hele topic moet gaan lezen? :o
Darkvater schreef op 15 September 2003 @ 20:38:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat je noob was, alleen, zoals hierboven ook vermeld, het is al tientallen keer gevraagd, en beantwoord.
Als je zelf wilt weten wanneer de extra mappen uitkomen kan je:
1. op de blizzard nieuwsletter subscriben
2. de warcraft3 forums bekijken: http://www.battle.net/for...x?ForumName=war3x-general , daar post GFraizer of een van de andere het vast wel als het uit is.
Laatste pagina lezen != hele topic lezen, en ik geloof niet dat triad de enige is waar je hard van verliest :z

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Ben wat AT gaan doen met een clanmaat.
En het derde portje ging toch niet helemaal lekker...
Hoe win je dit?

Ik vind zelf dat we nog redelijk partij gaven, maar winnen was onmogelijk omho 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Volgens mij klopt je replay url niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://home.planet.nl/~viss3662/replay1.w3g :)
Ik zal straks kijken.

-edit-

Ik heb hier op het wow-news forum een short story gepost, die ik gemaakt heb. Commentaar is welkom.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 13:18 ]

Verwijderd

ff een vraagje:

Ik zit vast in de orc campaign in het level waar je meteen wordt aangevallen door die treemen/darkelves en hun Lord.
Je moet je dan terugtrekken naar de andere kant van de rivier, maar voor dat ik iets kan opbouwen aan verdediging wordt ik aangevallen aan twee kanten tegelijk.
Ik zou graag willen weten hou jullie dit level gehaald hebben?

• IronFist
Hoe counter je een goede Acher+Grunt rush met Orc en Human? grunt>archers en rifle>grunt???

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik zou 1 grunt doen (grunt=grunt) en 1 footies met defend (foot>archers)

Weet jij al?

• Shagura
FrostXL schreef op 20 september 2003 @ 17:14:
ik zou 1 grunt doen (grunt=grunt) en 1 footies met defend (foot>archers)
zodra de ne dan hunts doet ben je alleen zwaar de lul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik zou gaan voor grunts + rifles.

Rifles > grunts of hunts
en grunts == grunts en archers kunnen ze ook wel slopen met wat micro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Shagura schreef op 20 September 2003 @ 21:06:
[...]

zodra de ne dan hunts doet ben je alleen zwaar de lul...
als je 2 rax hebt kan je snel genoeg verwisselen naar rifle, een kwestie van goed scouten

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Hielko schreef op 21 September 2003 @ 03:54:
Ik zou gaan voor grunts + rifles.

Rifles > grunts of hunts
en grunts == grunts en archers kunnen ze ook wel slopen met wat micro
dat dezen we dus, maar werden wel afgeslacht... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
IronFist schreef op 21 September 2003 @ 15:50:
[...]

dat dezen we dus, maar werden wel afgeslacht... :(
Probeer eens met Scroll of protection. Helpt onwijs in dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nah, dat scheelt altijd evenveel: te weten een leger dat tijdelijk 5 procent meer hp heeft. Maar als je werd afgeslacht, misschien waren de tegenstanders gewoon beter qua buildorder en micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een scroll of speed bij je hebben, dat werkt ook wel lekker om om de meatshield heen te rennen. Als orc heb je die dingen toch meestal wel bij je neem ik aan.

Verder heb je niet erg veel kans als je toch al outmassed ben... Als je tegenstander dan ook nog een beetje redelijke micro heeft is het al snel GG.

Nog maar eens een quote van Geoff over hoe lang het nog gaat duren voor we een patch krijgen:
There has been no official announcement of a patch for Warcraft III. But certainly 1.12 is not the last patch to the game. Anyone who has played a lot of Warcraft III (me over 1030 ladder games) knows that the game could be easily improved by making some balance changes. With that said, there is no exact date on when changes might be made, even internally. Right now we're especially focused on Diablo II 1.10 which is still not out yet. But since War3x is a very new game, it's likely that it won't be very long time (our definitions of such may differ) before changes are made again. You've already seen us make changes to ladder, AMM, ladder maps, and even release new maps so the game has been supported as we go. But certainly all players including me (more than you) want the game to be improved via a patch (balance changes).

We have a team devoted to keeping the game cool, and to make improvements to the game. At this point it's been weeks since I've seen anyone say anything that we've not already discussed (leave it alone/change it). So we're on top of things. Your patience is appreciated.
Kortere versie:
We are being Blizzard about it.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
en dan BEN je aan het winnen gebeurt dit weer

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~viss3662/fatal.jpg

ANTI :r

-edit-
Ik bedoel wat zegt dat (ACCESS_VIOLATION)...
-edit2-
CPU werd te heet..staat dan steeds op 70+ :o

[ Voor 53% gewijzigd door IronFist op 23-09-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

IronFist schreef op 23 September 2003 @ 14:26:

[afbeelding]

Is het een BNet fout of is het mijn pc?
Jahaa ik denk dat het aan het geheugen van de b.net servers :Y)
nee ligt aan jou kibbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
IronFist schreef op 23 september 2003 @ 14:26:

[afbeelding]

Is het een BNet fout of is het mijn pc?
Nog nooit meegemaakt zelf.. Maaar ik heb mijn eigen wc3 probs gehad...
Warcraft III: Grote troubleshooting/vragen topic

HIer stat wel wat
hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Het is meestal of je eigen geheugen die brak is, of zonealarm of je sblive geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

heel af en toe heb ik ook zon access violation, gewoon een glitch denk ik ^^

(@DiscWout) omg

Verwijderd

Replay :/

Yay... maphackertje. Snap niet dat je met maphack zulke stats kan hebben. Kennelijk heeft hij het echt nodig. 6:45 (ongeveer) in de game selecteert hij een rifleman van mij onder de fog of war.

Orc Bonus Campain update:
When will you release the next chapter of the bonus orc campaign?
We would like to release the next chapter in October, but as with all Blizzard releases, we will not make it available until it’s ready. We will update this date if needed.
En zo houden ze ons aan het lijntje :|

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 11:11:
Replay :/

Yay... maphackertje. Snap niet dat je met maphack zulke stats kan hebben. Kennelijk heeft hij het echt nodig. 6:45 (ongeveer) in de game selecteert hij een rifleman van mij onder de fog of war.
hoezo je wist al meteen dat hij maphack omdat hij vroeg , doe you have maphack?
maar ik kon niet ontdekken waar hij die rifleman selecteerde, welke minuut//sec was dat?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 28 september 2003 @ 16:07:
[...]

hoezo je wist al meteen dat hij maphack omdat hij vroeg , doe you have maphack?
maar ik kon niet ontdekken waar hij die rifleman selecteerde, welke minuut//sec was dat?
Dat hij het vroeg was reden genoeg om de replay te checken, want iemand die niet maphackt is er veel minder mee bezig, en zal het niet zo snel vragen.

6de minuut, ergens tussen de 40 en 50 seconden select hij eerst een footman, en dan een rifleman van me. Waarschijnlijk om te kijken hoe ver ik geupgrade was... Niet dat die informatie hem nog kon redden toen, maar dat was zijn eigen schuld :P Je ziet het het gemakkelijksts door zijn vision te nemen, en dan ctrl-c te spammen, zodat je steeds centered op de unit die hij geselecteerd hebt.

Als je maphack dan toch wilt gebruiken, dan ga je toch op zijn minst proberen om mij te pakken terwijl ik ben aan het creepen, of je creept er zorgt ervoor dat ik je niet tegen kom... Kan me niet voorstellen dat je lekker in je base gaat zitten chillen. Maar dat moet hij weten.

Ik had ook nog even op de clanwebsite van zijn clan zitten kijken, blijkt dat maphack daar gewoon te downloaden is. :( Dus als je ooit tegen iemand van DSA speelt: save replay en stuur maar naar Blizzard, kijken hoeft eigenlijk niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 17:39:
Ik had ook nog even op de clanwebsite van zijn clan zitten kijken, blijkt dat maphack daar gewoon te downloaden is. :( Dus als je ooit tegen iemand van DSA speelt: save replay en stuur maar naar Blizzard, kijken hoeft eigenlijk niet.
Je moet die website aangeven bij Blizzard. Ze treden wel op tegen sites met maphacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Weet iemand hier of de Warcraft III Battle Chest al in een nederlandse (internet) winkel te verkrijgen is??? :*) Ik heb geen zin in zoveel verzendkosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
KC Boutiette schreef op 29 September 2003 @ 09:54:
Weet iemand hier of de Warcraft III Battle Chest al in een nederlandse (internet) winkel te verkrijgen is??? :*) Ik heb geen zin in zoveel verzendkosten :(
Die blizzard shop is inderdaad iets aan de dure kant.
Ik denk dat ie wel bij www.funcomputer.de al verschijnen. Aangezien zij tot nu toe de enige zijn die nog de collectors edition verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe sentry wards NEs gek maken })

Het einde van de game is echt grappig... Maar zonder de sentry wards had ik denk ik niet gewonnen. Die dingen maken de hele hide ability onbruikbaar...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarCraft, Diablo II, and Warcraft III Accounts Closed

A number of additional accounts and CD Keys have been tied to the use of a hack or cheat program while playing StarCraft, Diablo II, or Warcraft III on Battle.net. In keeping with our aggressive stance against cheating, we have permanently closed 276,000 StarCraft accounts, 86,000 Diablo II accounts, and 41,000 Warcraft III accounts. We have documented all of the CD Keys that were used with these accounts. 14,000 Warcraft III CD Keys have been banned from ladder play for one month and 2,000 CD Keys are banned from ladder play permanently. Repeat offenders risk having their CD Keys disabled, which will result in the permanent removal of the respective copy of StarCraft, Diablo II, or Warcraft III from Battle.net.

We have also identified the Diablo II accounts with which a "map-hack" program is being used. Diablo II map-hack programs give players who use them an unfair advantage over other players. As with any third-party program, using a map-hack affects play over Battle.net and violates our End User License Agreement. Diablo II accounts that continue to be used with a map-hack program are subject to closure and the CD Keys with which these accounts are being used are also subject to being disabled.

We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. To report additional instances of hacking or cheating, please contact us at hacks@blizzard.com. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

As always, thank you for your continued support; with your help we have been able to keep Battle.net a fun and safe place to play Blizzard games.
Lekker, werd wel tijd moet ik zeggen, maar dit is toch goed nieuws. Zometeen even op battle.net kijken wij er allemaal zitten te zeuren dat ze geen ladder mogen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
OMG, ik denk dat ik toch mij mening over hackers op b.net moet herzien. Ik zei in dit topic dat ik er weinig was tegen gekomen, maar als ik mijn 9 verloren games bekijk (totaal aantal tegenstanders 15). Dan zijn daar een hele lading hackers accounts van gebanned:

DFK
DBG_LaSTGoSu
NC.CasTle
OwNaGe-Magg
viD

En hiertussen staan dus twee mensen van een lvl10 3v3 team (top20) en iemand met 750+ wins en de rest van die figuren was ook redelijk high level en veel wins :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe. Zie die namen ook ... LaSTGoSu .. OwNaGe-Magg ... echt ziek om jezelf zo te noemen als je maphackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een naam als "willNeverHackAgain" is meer toepasselijker denk ik...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha dat klinkt mooi eindelijk van die vervelende hackers af (ik wist wel dat ik gelijk had). Toch maar weer eens op mn computer zetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 14:05:
Ha dat klinkt mooi eindelijk van die vervelende hackers af (ik wist wel dat ik gelijk had). Toch maar weer eens op mn computer zetten dan
Wrijf het maar lekker in :) Die maphacker waarvan ik replay postte is niet gebanned, helaas. Maar ja, je kan niet alles hebben. Ik heb een radom pagina van mijn games played history genomen, en gekeken hoeveel tegenstanders in 2vs2 geen account meer hadden, dit waren er toch nog 5, was eerlijk gezegd meer dan ik verwachtte.

En dan nog een vraagje: Wat kan ik, als human, het beste maken tegen een NE die mass hunts gaat? Want tot nu toe verlies ik hier van, ongeveer altijd. Ik heb net tegen een level 7 NE (ik heb niet zo'n hoog level in solo) het volgende gedaan: Fast expand, dan dual rax riflemen pompen, terwijl techen en dan mortar teams. Dit werkte wel lekker, maar mijn tegenstander had micro van 0, dus ik weet niet of dit later ook nog gaat werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja 3 dagen a zon purge van hackers zijn r al weer heel veel hoor, zoveel indruk maakt t niet denk ik :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 12:21:
[...]

Wrijf het maar lekker in :) Die maphacker waarvan ik replay postte is niet gebanned, helaas. Maar ja, je kan niet alles hebben. Ik heb een radom pagina van mijn games played history genomen, en gekeken hoeveel tegenstanders in 2vs2 geen account meer hadden, dit waren er toch nog 5, was eerlijk gezegd meer dan ik verwachtte.

En dan nog een vraagje: Wat kan ik, als human, het beste maken tegen een NE die mass hunts gaat? Want tot nu toe verlies ik hier van, ongeveer altijd. Ik heb net tegen een level 7 NE (ik heb niet zo'n hoog level in solo) het volgende gedaan: Fast expand, dan dual rax riflemen pompen, terwijl techen en dan mortar teams. Dit werkte wel lekker, maar mijn tegenstander had micro van 0, dus ik weet niet of dit later ook nog gaat werken? :?
ik doe gewoon meeestal na 3e footman ongeveer een blacksmith en verder mass rilfes (met 1 rax) en zo snel mogelijk techen naar casters. Maar veel gosu's blijven ook footman gaan, maken 2 towers en doen pas rifles na de tech naar keep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

oproep aan: GoT(Milk .... je was gebanned als maphacker op battle.net@northrend (Profile je aka)

Enig commentaar? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Darkvater op 05-10-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat helemaal geen GoTter... :). De manier waarop ie z'n naam schrijft suggereert natuurlijk van wel, maar als ik 't me goed herinner is ie niet van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb wel eens gespeeld tegen GoT(Milk .... milk post hier wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik vroeg 'm een keer wie ie @ GoT was, en toen vertelde ie me dat ie niet postte hier, who cares eigk ook :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik vond dat zaakje al stinken -_-;;'

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 13 pas... Had nu eigenlijk al deel 20 ofzo verwacht...

Maar goed ik zoek een goede nederlandse clan omdat mijn eigen clan ermee gekapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Jah 't gaat bij lange na niet meer zo snel met 't topic als vroeger... toen was 't per 2 week een nieuw deel, nu zijn we volgens mij al meer dan 2 maand verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
In #wc3 kun je ook veel kwijt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die in een goede clan zitten zo ja zoeken ze nog members want een clan is altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clan SmtP is wel een goede clan, maar ik heb gehoord dat ze wel een streng toelatingsbeleid hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 16:13
Zijn hier mensen die warcraft spelen op een apple computer? Heb een broer (rijk) die met alle geweld een apple ibook 900+640mb wil hebben. In zijn vrije tijd speelt ie ook wel eens een potje warcraft op zijn pc. Nu wil ie dus die ibook hebben en daar af en toe is een potje op warcraften. Volgens de aanbevolen systeem-eisen zit ie er wel overheen dus hij denkt dat ut wel goed loopt. Ik heb er zo me twijfels over...games op een laptop :> laat staan een ibook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF! Ben jij de broer van Rijk! :o :D

en games op een laptop, ik zou niet weten waarom niet... zolang het maar geen FPS is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige reden die ik kan bedenken is RSI: max 3 uur per dag op laptop is richtlijn.. gaat ie dat redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 09:41:
enige reden die ik kan bedenken is RSI: max 3 uur per dag op laptop is richtlijn.. gaat ie dat redden :)
Als je een normale muis aansluit wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Het gaat niet alleen om de muis, maar ook om het toetsenbord en de schermhoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:17:
Zijn hier mensen die in een goede clan zitten zo ja zoeken ze nog members want een clan is altijd wel leuk.
ik zit nu in clan EoN nadat TLA is opgeheven, het is niet echt een gosu turbo goede clan maar zeker een gezellige, we hebben nu een clanwar tegen SoW en we doen ook ongeveer 1x per week een practice, gewoon wat tegen elkaar spelen.
hier is de link van onze site/forum , btw ik ben geen leader, co-leader dus vraag niet aan mij of je erin mag B)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Een vriend van mij heeft een ibook van een jaar oud en daar draait wc3 op als een trein (niet alles op zn hoogst hoor) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we lief voor elkaar blijven en het weer over Warcraft III gaan hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Zo weer sinds tijden een FFA gedaan en het ging best goed:

Replay

M'n laatste tegenstander was undead en ging mass Necro's + Gargoyles. Met Meatwagons voerde hij lijken aan voor z'n necro's. Dus hij had een best groot leger. Zelf was ik NE. In het begin werd ik even naar beneden geroepen dus ik had een vage start, maar dat kan je zelf zien. Geef aub wat commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 09 October 2003 @ 17:36:
[...]

ik zit nu in clan EoN nadat TLA is opgeheven, het is niet echt een gosu turbo goede clan maar zeker een gezellige, we hebben nu een clanwar tegen SoW en we doen ook ongeveer 1x per week een practice, gewoon wat tegen elkaar spelen.
hier is de link van onze site/forum , btw ik ben geen leader, co-leader dus vraag niet aan mij of je erin mag B)
Kom wel een keer in de channel kijken en dan zie ik wel of ik wil joinen...
Zat eerst in clan xZWx maar omdat een aantal members te weinig online waren viel de clan uit elkaar.
We hadden een redelijk goed 3v3 team waarmee we een de finale hebben gehaald een een hoop aantal keren net niet :( .
En in RoC zijn we een hele tijd eerste geweest in 4v4 maar das iets minder intressant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hehe dat zeiden we toch dat 4v4 niet echt skillvol is : )

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zonet echt een leuke 3v3 gespeeld met voor mij verrassend einde; 5 seconden voordat we wonnen dacht ik net dat we 't wel konden opgeven aangezien we nog 1 burrow (en die ook al was gevonden door scouts) hadden en niet eens meer peons oid om nieuwe gebouwen te maken :D

replay: http://hielko.crewserver.com/troep/WHOOT.w3g

[ Voor 7% gewijzigd door Hielko op 13-10-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zover mensen! De WorldCyberGames te Seoul (Korea) zijn begonnen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/WCG2003/logo_wcg.jpg

Eerst even wat algemene info:

Official Title : WCG 2003.
Official Slogan : Beyond the game
Date : October.12-18, 2003 (7 days).
Venue : Olympic Park, Seoul, Korea.
Participants :Approximately 600 gamers
from 55 countries.
Total Prize Money : US$350,000.
Organizer: WCG 2003 Organizing Committee.

Maar nu dan toch over naar het echte werk: de Wc-3 competitie aldaar. >:)

Kijk hier voor de actuele stand van de poules / finales.

De replays zijn op war3.replays.net te vinden maar voor het gemak heb ik ze hier ondergebracht, aangezien de asiatische servers nogal eens traag hunnen zijn. Deze zal ik uiteraard blijven updaten wanneer er meer gereleased worden.

Huidige stand van zaken:

Tillerman is met 4-0 door :o
-Hij had dan ook een goede loting, maar het verbaast me toch een beetje aangezien hij de laatste tijd niet echt meer alszijnde 'gosu' gezien wordt.

Kanshebbers als Check[pooh] en SK.Insomnia zijn zonder problemen door de poule gekomen. Ook Tak3r van de bekende oosterbuurse clan mTw is door.
-Opvallend is dat een speler die ik niet ken 'Chinahuman' ook zijn poule met 4-0 wist te eindigen.

Het lijkt erop dat de human players het tournooi gaan overheersen. Dit was ook te verwachten aangezien human op RoC wel een licht voordeel heeft ten opzichte van de andere rassen.
Dit zie je dan ook Bijv aan onze enige Nederlandse speler met kansen Grubby. Deze speelt namelijk op dit RoC tournooi met human, terwijl hij op tFt The Horde prefereert.
De andere Nederlandse kandidaat Myth staat momenteel 2-2 in diens poule en het is te hopen dat ie het tot de volgende ronde weet te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even op mijn vorige post terug te komen; Myth is als ik het goed zie nu door!
Hij is met 2-2 (zelfde score als[pG]miou_de) 2e geworden achter AciD0 (4-0).
Beslissend wordt dan het onderlinge resultaat van myth en miou. Daar Myth dit duel in zijn voordeel heeft beslecht is hij door naar de 2e ronde! :9

Btw:
Voor de ingewijden onder ons die de wc3-playboi 4k.B0nd kennen:
klik :D

EDIT:
zojuist heeft grubby zijn laatste poulematch vs final_element (india) gewonnen!
Herdoor gaat hij samen met myth_shaman (Chinees uit zijn poule) door naar de volgende ronde.

Mooizo, dat gaat helemaal zo slecht nog niet met de nl'ers _/-\o_
Maar het echte werk gaat nu pas beginnen }).

Ik gok erop dat Sk.Insomnia het tourney gaat winnen
-iemand een ander visioen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Tillerman is een n00b. Van steamtanks verliezen is echt om triest :o

Ik hoop dat er ook realtime videostreams zullen zijn van de finales zoals die andere WC3 tourney. Dat was wel vet!

Ah, gevonden: http://www.worldcybergames.com/liveon/h21_casting.asp

* Darkvater is weer dagen aan zijn pc gekluisterd :P

[ Voor 27% gewijzigd door Darkvater op 14-10-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 14 October 2003 @ 12:51:

Ik hoop dat er ook realtime videostreams zullen zijn van de finales zoals die andere WC3 tourney. Dat was wel vet!

Ah, gevonden: http://www.worldcybergames.com/liveon/h21_casting.asp

* Darkvater is weer dagen aan zijn pc gekluisterd :P
Als dat stomme ding een keer zou werken wel jah.

Zelfs op de aangegeven uren doet de stream het niet |:(
Vanmorgen zelfs vroeg voor opgestaan...

EDIT:
Thnx Vater, maar het lag denk ik gewoon aan de drukte. Dat inloggen lukte me ook wel maar hij bleef steeds 'ready' -status geven... Na 20x proberen lukte het ineens!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 12:56:
[...]

Als dat stomme ding een keer zou werken wel jah.

Zelfs op de aangegeven uren doet de stream het niet |:(
Vanmorgen zelfs vroeg voor opgestaan...
Bij mij doet ie het wel Theun :). Je moet eerst jezelf registreren, dan inloggen. Het is wel f*cked up, want die website werkt voor geen meter. Ik moest tig keer inloggen voordat de site zei dat ik ingelogd was op de Live Broadcast site. Maar als die eenmaal boven zegt: "Welcome <nickname>" (in dit geval Thommyie[GoSU] :P ), dan klik je op het cirkeltje van HLTV en opent er een nieuw venster. Vanaf daar gaat alles vanzelf :)

Op dit moment introfilmpjes, reclame, een gare Koreaan, en gosu-nerd pictures van gamers.

Ik ben weer kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Darkvater schreef op 14 October 2003 @ 12:51:
Nee gelukkig kan jij het beter...
-iemand een ander visioen?
Ja grubbie gaat winnen! (wishfull thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 14 October 2003 @ 13:53:
Ya, right :Z

And wie is al addicted? :P
Afbeeldingslocatie: http://darkvater.no-ip.info/War3/wcg2003_addict.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Darkvater op 14-10-2003 18:02 . Reden: foute link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ligt het nou aan mij of kunnen jullie ook geen reply's vinden van Grubby en Myth?
De rest vind ik wel maar precies niet van de Nederlanders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nee gelukkig kan jij het beter...

[...]
Waarom wil je dat grubby wint :/ Smerige paypal activiteiten make me :r

Leuke teammates heb je btw in die 3v3, manner up enzo :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:02:
[...]

Waarom wil je dat grubby wint :/ Smerige paypal activiteiten make me :r

Leuke teammates heb je btw in die 3v3, manner up enzo :Z
Uhm waar gaat dit over ?_?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 14 October 2003 @ 19:47:
Uhm waar gaat dit over ?_?
Weet je niet eens meer wat je zelf allemaal schrijft :?
Hielko schreef op 13 October 2003 @ 17:28:
Zonet echt een leuke 3v3 gespeeld met voor mij verrassend einde; 5 seconden voordat we wonnen dacht ik net dat we 't wel konden opgeven aangezien we nog 1 burrow (en die ook al was gevonden door scouts) hadden en niet eens meer peons oid om nieuwe gebouwen te maken :D

replay: http://hielko.crewserver.com/troep/WHOOT.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
1. Nou echt, verschrikkelijk asociale teammates had ik in de game zeg. Niet normaal dat zulke mensen uberhaupt nog op internet mogen.

2. Ja, die grub is inderdaad een enorme smerig figuur. Want stel je voor; hij is een factor 10 beter dan jou en dat is natuurlijk te gek voor woorden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.