[PC] WarCraft III Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh Clausen .. Weet je wat jij moet doen. Wat vaker naar de Got channel gaan. Daar zitten al je mede-tweakers en ga met hun/tegen hun spelen. No way dat zij cheaten en je hebt er altijd erg veel fun. Heb me altijd vermaakt met mensen zoals Dirk! \o/ Braco Bunneh Glorificationer Triad enz enz.

Ikzelf kom laatste tijd niet aan spelen toe. Hoogste level dat ik gehaald heb, is level 12.

Maar idd, dat cheaten is erg lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clausen dat cheaten valt erg mee hoor. 90% van de mensen die cheaten zijn zulke b00ns die rape je ookal hebben ze maphack.
Een maphack is niet een instant win ofzo. Een n00b met 20% die komt met een maphack egt niet verder dan lvl 9 of 10 solo. Hij loopt vanzelf wel tegen de lamp. Bij bijna elke patch worden er aantal duizend accs deleted en veel keys gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

nah,

ik denk dat jij helemaal ongelijk hebt.
als je bijv kijkt naar 4k.grubby en 4k.myth, of zelfs 4k.tillerman zijn inderdaad gewoon brilliant qua taktiek enzo. Ik heb grubby meerdere keren op lans zien spelen, en paar keer met hem "uit" geweest. (oe oe!) en ik kan je 100% verzekeren dat hij echt gewoon focking goed speelt. zelfde geld voor myth en tillerman. Ook op de ESWC konden ze niet met hacks spelen, omdat daar gewoon weg bijna 2000 observers zaten, en misschien zelfs nog wel meer, als je internet erbij op telt. daar zaten ook mensen als Sk)Q(MadFrog, en Heman, die ook rond de level 35 zijn.

Zulke mensen spelen echt achterlijk veel Solo, en hebben nou eenmaal die skills die ik, jij en andere mensen nooit zullen bereiken. Sommige dingen bedenk je nou eenmaal niet ingame, en zij doen dat wel. Ik kan je verzekeren dat de Europese top zeker niet map hacked, over de koreanse kan ik het niet hebben, maar ik weet wel dat madfrog en heman voor 6 maanden naar korea gaan, om daat betaald te spelen. het lijkt met sterk dat 90% daar ziet. Zeker omdat het daar ook om de Eer gaat, en de matches zelfs op tv te zien zijn. (vooral qua Sc dan) dus lijkt het mij sterk dat ze er cheaten.

BLizzard banned ook maandelijks echt ontzettend veel acounts op cd-key die er nooit meer opkomen, want geloof mij blizzard weet het als je maphacked, op een of andere manier weten ze altijd of je hacked of niet, want ze hebben zoveel stats over games..

Het is jammer dat je hierom stopt, maar ik denk dat het onzin is dat je dat doet. Het is zeker niet zo erg als bij Generals en bij Red alert 2 qua cheaters. En om eerlijk te zijn is level 14 niet echt heel goed ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 23:25:
Goh Clausen .. Weet je wat jij moet doen. Wat vaker naar de Got channel gaan. Daar zitten al je mede-tweakers en ga met hun/tegen hun spelen. No way dat zij cheaten en je hebt er altijd erg veel fun. Heb me altijd vermaakt met mensen zoals Dirk! \o/ Braco Bunneh Glorificationer Triad enz enz.

Ikzelf kom laatste tijd niet aan spelen toe. Hoogste level dat ik gehaald heb, is level 12.

Maar idd, dat cheaten is erg lame.
yesh yesh itz teh fun _/-\o_

Nee even serieus; er worden in het gotwar3 channel elke avond wel games gespeeld / tactics besproken / lol gemaakt / etc. Het is kortom de place to be als wc3 spelende tweaker. Vergeet bovendien ook het #wc3 channel op het tweakers irc niet!
Hope you'll join teh fun :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

heman en madfrog zitten al in korea ;/
en het gaat niet om de eer maar om de cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 23:25:
Goh Clausen .. Weet je wat jij moet doen. Wat vaker naar de Got channel gaan. Daar zitten al je mede-tweakers en ga met hun/tegen hun spelen. No way dat zij cheaten en je hebt er altijd erg veel fun.
Hey, spreek voor jezelf, he >:)

Maar idd, cheaten is lame :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29
goh jeuj mass hunts en mass fiends ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Volgens mij valt 't cheaten echt super mee. Ik heb ondertussen al ruim 1000 games op m'n naam staan ofzo, en het aantal keren dat ik dacht dat ik tegen een maphacker zat te spelen kan ik nog steeds op 1 hand tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 23:04:
Ik speel wc3 sinds de release en frozentrone ook en ik ben er redelijk goed in (level 14) toch waren er altijd potjes die ik verloor op een erug vage manier en het er op leek dat de tegenstander een map hack gebruikte. Ik heb het altijd vaag gevonden dat de gasten die hoog in de ladder staan ( bij roc ) een level haalde wat hoger is dan 25. Om zo hoog te komen moet je wel heel goed zijn en taktisch briljant dacht ik. Voor de grap ging ik eens naar een clan channel van een niet nader te noemen clan die veel members heeft die hoog in de ladder staan, en maakte ik een praatje met een van die gasten en vroeg ik of hij zin had om een potje at te spelen ( hij was level 35 in roc ), ik speelde een paar potjes met hem en telkens wist mijn medespeler goed aan te wijzen waar we naar toe moesten, soms te goed dat het verdacht werd ( hij wist namelijk altijd waar de tegenstander zat etc. ). Na lang zeuren hoe hij steeds wist waar we naar toe moesten stuurde hij me een bestandje op, dit bleek dus een maphack te zijn, je ziet dus meteen de hele map wat een ongeloofelijk voordeel is. Eerst d8 ik dat hij misschien wel een van de weinige was met zo n cheat, maar toch ging ik effe op onderzoek uit op het internet wat blijkt binnen 1 minuutje had ik al een site gevonden met dergelijke hacks + compleet forum met wc3 hackers hier las ik in dat in korea (waar wc3 een complete volksport is) 90% van de spelers met maphack speelt :( Het is mij nu helemaal duidelijk waarom veel gasten zo hoog in de ladder komen er word nog steeds gecheat bij t leven, een map hack vind je binnen een minuut en bij elke patch komen die klerelijers met een update van hun hack :( :( De fun is er voor mij nu dus helemaal af, ik ga maar weer wolfensteinen.
Eigenlijk ben ik nu best benieuwd welke clan en met name welke member dat was geweest. Maar het cheaten valt idd erg mee. Bij RoC kan ik me herinneren ooit eens tegen een maphacker gespeeld te hebben terwijl ik zo rond de 500 games heb gespeeld. En cheaten betekent nog niet altijd winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zeg t maar in de clan orky channel heeft iemand mij de hack gegeven, kijk in de top 10 en t spreekt voor zich (bij roc). Er zal vast wel amper gecheat worden in wc3 maar in de ladder is het een heel ander geval, de gasten die daar in staan cheaten bij t leven (bij uitzondering van sommige fulltime wc3 spelers) daar ben ik nu echt van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben op 't moment wat voor m'n volgende map aan het skinnen, en dat gaat best aardig, maar het valt me erg tegen dat er geen file-importers zijn voor 3d modellen. De enige die er is werkt niet goed, en zo kan je helaas geen kleine edits doen op de bestaande modellen.

Ik ben op 't moment nog bezig met een storyline ;), en ik heb al enkele chars af + skill-ideeen. [die truc mdx->mdl converten om zo de glow weg te halen werkt erg goed, ik was eerst aan het klooien met de hex editor, maar dit werkt veel makkelijker.]

Ik post wel een plaatje als ik m'n eerste char af heb. [en daarna nog icoontjes maken 8)7 ]

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 02-09-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:50:
Ok ik zeg t maar in de clan orky channel heeft iemand mij de hack gegeven, kijk in de top 10 en t spreekt voor zich (bij roc). Er zal vast wel amper gecheat worden in wc3 maar in de ladder is het een heel ander geval, de gasten die daar in staan cheaten bij t leven (bij uitzondering van sommige fulltime wc3 spelers) daar ben ik nu echt van overtuigd.
NOFI, maar ik snap niet hoe je zo naïef kan zijn... er staan genoeg mensen hoog in de ladder die ook heel veel losses hebben, en de hele goede spelers zijn gewoon goed, face it. Dat je nou net een hacker had bij die clan is spijtig voor het spel, maar om dan iedereen die beter is dan jij over 1 kam te gaan scheren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 21:01:
[...]

NOFI, maar ik snap niet hoe je zo naïef kan zijn... er staan genoeg mensen hoog in de ladder die ook heel veel losses hebben, en de hele goede spelers zijn gewoon goed, face it. Dat je nou net een hacker had bij die clan is spijtig voor het spel, maar om dan iedereen die beter is dan jij over 1 kam te gaan scheren...
ja precies,
en dat op RoC nu zowat iedereen level 25 is..
level zegt echt gewoon niks meer, omdat gewoon bijna 80% van alle spelers naar TFT zijn over gestapt.

maaruh, blij dat ik kon helpen met me tip over Mdx converten :)
werkt idd heel makkelijk. maar je kan bijv zo ook extra dingen toe voegen, zoals particle emitters, en andere dingen.

erg stoer.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowat iedereen level 25????????? :S misschien een paar mensen die altijd met de zelfde account spelen en dan zijn het er nog op zn hoogst een tiental mensen die level 25 is of hoger. De meeste komen echt niet hoger dan level 10 hoor, alleen een paar werkloze gasten of cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Iedereen lvl25 is wat overdreven misschien, maar op RoC zijn er nu zat mensen die niet bijzonder goed zijn, maar gewoon omdat er geen zware tegenstand meer is lvl25 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 23:04:
Ik speel wc3 sinds de release en frozentrone ook en ik ben er redelijk goed in (level 14)...
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 15:18:
... De meeste komen echt niet hoger dan level 10 hoor, alleen een paar werkloze gasten of cheaters.
Dus bij welke van de twee hoor jij? 8)7

Maar even serieus... Het is echt niet zo erg met het cheaten gesteld als jij beweerd hoor. Sommige mensen zijn gewoon best goed, en er zijn een paar mensen die inderdaad cheaten, maar echt niet zo ontzetten veel. Als je dan een keer verliest van iemand waarvan je het verdacht vond dat hij wel iedere keer je expansion vond, kijken dan de replay, en als je echt iets verdachts ziet, stuur je hem naar Blizzard. Meestal zie je als je de replay kijkt waarom iets fout ging.

Je bent toch niet zoiemand die na elke game die hij verliest "OMFG MAPHAXX0RER!!!" gaat roepen he?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben werkloos :P moet nu op zoek naar werk :( heb mn school verneukt door pc gamen ). Vroeger riep ik nog niet zo snel dat iemand cheate maar sinds ik er achter ben gekomen dat je alleen "warcraft3 maphack" hoeft in te typen bij google je al 20 hack sites om je oren krijgt ben ik idd dat snel geneigd te roepen. (wordt aub niet kwaad dat ik uitleg waar je het vind maar ik ben van mening dat elke kut noob er zo an kan komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Als iets makkelijk te vinden is wil dat absoluut nog niet zeggen dat meteen iedereen 't ook gebruikt. Daarnaast boeit 't bij de meeste mensen niet eens of ze 't gebruiken aangezien ze 't spel toch niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

lol level 25 kan iedere n00b halen :/
serieus
Wel niet met een geweldige win %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bullshit als je een paar potjes verliest achter mekaar verlies je ook weer een level, dus never nooit dat jij level 25 wordt, op de warcraft site staat ook dat er slechts 35 level 25 spelers zijn en daarboven zijn er nog ongeveer 100 hogere ( dit voor de europeese portal, kijk maar op http://www.battle.net/war...rts-game-type-usage.shtml ) als je nu nagaat dat er miljoenen van deze game verkocht zijn is level 25 dus gruwelijk goed (niet als je cheat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 18:54:
"..dus never nooit dat jij level 25 wordt.."
Dat zei je in dat geval tegen de verkeerde :o
Maar int algemeen heb je wel gelijk over het feit dat ern weinig lvl 25+ spelers zijn t.o.v. het aantal verkochte games. (damn lame custommers ;))

En mensen uitmaken voor cheaters zonder bewijs is echt lame...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ach laat hem in z'n eigen wereldje... Als hij iedereen die gewoon goed is over 1 kam wil scheren laat hem. Wij weten wel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen wereldje? ik geloof heus wel dat goede spelers zijn en er zijn er zeker zat die veel beter zijn dan mij, ik wil alleen zeggen dat er volgens mij vrij veel gecheat word in de ladder dus de spelers met een hoog account ( dus niet iedereen). Dan word er hier geroepen dat elke noob level 25 kan worden wat dus de grootste bullshit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

met n00b bedoel ik een average speler, niet iemand die schreeuwt "WHAT THE HELL! MY ACOLYTES ARE CHOPPING WOOD NOT!"

ik bedoel een redelijke speler, die wat inzet kan tonen, daar bedoelde ik een n00b mee, iemand die met gruwelijk slechte score nog level 25 kan worden

Ik kan easy level 25 worden, al helemaal nu op Roc :/
En ik heb meer games gespeeld met Wc3 dan jij ooit zult spelen
Ik heb misschien in de loop van de laatste 8 patches ( dus van 1.0 tot 1.12) maar een stuk of 20 hackers tegen gekomen. Dat is echt oebertje weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door Shade op 03-09-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade ik heb dit spel sinds juli 2002 en speel t elke dag wel 2 uur maar ik weet gewoon dat als je boven de level 10 komt je tegen erg goeie gasten komt en je gewoon te vaak verliest, en je vaak gewoon weer een level dropt zodat level 25 onmogelijk is, dit is niet alleen bij mij zo maar nog bij een paar andere vrieden van mij die zwaar veel wc3 spelen. Ook ben ik veel meer hackers tegen gekomen dan jou ( door bijv een rush meteen mn kamp te vinden zonder te scouten waar t wel erug duidelijk is dat ze maphacken ). Dus ik weet echt niet waar je t over hebt, trouwens Roc wordt nog steeds zwaar veel gespeeld en het niveau is sinds de release van TFT echt niet omlaag gegaan (velen vinden Roc beter dan TFT en komen weer terug). Maar als jij zo makkelijk level 25 haalt zou ik wel willen weten wat je hoogste aka is want dan zit je zeker bij de beste 200 van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
is level 25 dus gruwelijk goed (niet als je cheat).
Dat is dus niet 't geval; iedereen met een beetje intelligentie, redelijke reflexen, veel tijd en doorzettingsvormogen kan echt wel lvl25 worden bij roc (bij tft heb je voorlopig voor lvl25 nog wat meer skills nodig, hoewel ik toevallig gisteren nog een lvl25 ne tegenkwam in 2v2 en zo bijzonder goed speelde ie niet (hij verloor dan ook :) )).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
door bijv een rush meteen mn kamp te vinden zonder te scouten waar t wel erug duidelijk is dat ze maphacken
Nou wat een waterdicht bewijs voor een maphack... als ik/mijn team rusht doen gebeurt dat regelmatig zonder te scouten. Kans dat je op de juiste plek uitkomt is meestal redelijk groot en anders moet je ff 15 seconden omlopen ofzo, no big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

ik heb met een account "complication" met 95% stats level 22 bereikt geloof ik, zonder enige moeite, en toen ben ik gestopt, dit was een hele flinke tijd geleden en er zal nu wel flinke EXP decay op los gelaten zijn.

En verder over je gepraat over "spelers die terugkomen naar RoC", haha dat verhaaltje heb ik al eerder gehoord, de echte goede spelers blijven bij TFT want zij begrijpen dat, nu tft er is, dat in RoC er praktisch geen toekomst meer is.
Replay sites tonen ongeveer alleen TFT replays, er worden bijna alleen TFT tournaments gehouden(ik heb het niet over de battle.net tournaments). En op TFT word nog geld verdiend met veel offline tournaments, na het WCG zal er waarschijnlijk 1op de 10 keer een ROC tourney zijn waarje prijzengeld kunt winnen(of misschien wel helemaal niet)

ROC is nu gewoon wat Starcraft was zonder brood war. Brood war is overigens niet meer weg te denken, er worden oo kgeen starcraft tournaments meer gespeeld, maar brood war word nog overal gedaan. (zo verging het voor Starcraft , zo verging het voor Diablo(zonder LoD) en zo zal het ook vergaan met RoC.)

Let niet op grammaticale fouten en spelfouten, ik ben te brak om alles te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko mn omschrijving was misschien te kort (ik haat typen :P), mijn taktiek is meestal hardtechen naar weyverns (speel bijna altijd orc) en in de tussen tijd lastig vallen met hero s. Nu zie ik in de replay vaak dat de tegenstander daar op inspeeld door in t begin effe te w8 ten met 1 of 2 barracks tot op t moment dat ik upgrade naar tier2, op t moment dat ik dit doe hadziekladzie hij bouwt er meteen een (of twee). Ik heb dan dus geen barrack alleen een torrentje en 2 burrows en een hero. Wat hij dan doet is gewoon units pompen en direct naar mijn kamp toe lopen zonder maar een kleine omweg te nemen of te kijken dit is dus gewoon overduidelijk dat ie zit te maphacken. Op dat mom ben ik dus kansloos Ik ben t al vaak genoeg tegen gekomen. Ik hoop dat je dit verhaal een beetje begrijpt maar ik ben echt ervaren genoeg om te zien of iemand maphackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond zonet hartfloets (of vloets :P) Warcraft 3 (geen add-ons) ergens opgeborgen in me HD.. Ik dacht altijd.. kut spel..
Zonet gespeelt. en WTF.. een cool spel. F*CKING lang op me pc. en nooit gespeelt :(
Majah
Hier meld zich een nieuwe Warcraft Fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:35

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hoe zit het met die extra orc rpg campaigns...
wil verder met men rexxartje...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 23:50:
Hielko mn omschrijving was misschien te kort (ik haat typen :P), mijn taktiek is meestal hardtechen naar weyverns (speel bijna altijd orc) en in de tussen tijd lastig vallen met hero s. Nu zie ik in de replay vaak dat de tegenstander daar op inspeeld door in t begin effe te w8 ten met 1 of 2 barracks tot op t moment dat ik upgrade naar tier2, op t moment dat ik dit doe hadziekladzie hij bouwt er meteen een (of twee). Ik heb dan dus geen barrack alleen een torrentje en 2 burrows en een hero. Wat hij dan doet is gewoon units pompen en direct naar mijn kamp toe lopen zonder maar een kleine omweg te nemen of te kijken dit is dus gewoon overduidelijk dat ie zit te maphacken. Op dat mom ben ik dus kansloos Ik ben t al vaak genoeg tegen gekomen. Ik hoop dat je dit verhaal een beetje begrijpt maar ik ben echt ervaren genoeg om te zien of iemand maphackt.
je weet toch ook dat in TFT techen nog meer risico's bevat dan in RoC, en dat de meeste (goede) spelers ff een push proberen....

• Hielko
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:50:
Ik zou zeggen, post es een paar replays...

Verwijderd

Net The Frozen Throne SP uitgespeeld, best leuk verhaal en alles, maar nou vroeg ik me af of er al iets van een uitbreiding is uitgegeven van die bonus campaign.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 08:59:
Net The Frozen Throne SP uitgespeeld, best leuk verhaal en alles, maar nou vroeg ik me af of er al iets van een uitbreiding is uitgegeven van die bonus campaign.
Misschien een idee om het topic ff te lezen, dit is nu echt al te vaak gevraagd :/

hint: kijk ook eens op de bnet fora.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:50:
Ik heb dan dus geen barrack alleen een torrentje en 2 burrows en een hero. Wat hij dan doet is gewoon units pompen en direct naar mijn kamp toe lopen zonder maar een kleine omweg te nemen of te kijken dit is dus gewoon overduidelijk dat ie zit te maphacken. Op dat mom ben ik dus kansloos Ik ben t al vaak genoeg tegen gekomen. Ik hoop dat je dit verhaal een beetje begrijpt maar ik ben echt ervaren genoeg om te zien of iemand maphackt.
Weet je zeker dat het geen educated guess is van hem? Heb je em echt niet zien scouten? Heb je in de replay gechecked naar 'evidence' van maphacking? (check vooral bij het begin van de game of units/gebouwen van jou dubbel omcirkeld zijn, maw dat zou betekenen dat hij geen fog of war aan heeft en zo jouw base kan aanklikken om te zien waar jij mee bezig bent) al zullen de 'betere' maphackers niet zo dom zijn ofcourse... een 1v1 op een 2v2 map is erg snel te scouten, that's all that i'm saying :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 09:24:
Misschien een idee om het topic ff te lezen, dit is nu echt al te vaak gevraagd :/
Je hebt gelijk, 1 eerdere vermelding in dit topic. Sorry dat ik eerdere topics niet door heb gespit, maar om die informatie tussen al het multiplayer gepraat uit te vissen is meer dan mijn geduld kan hebben. (Ja, zelfs met F3)
hint: kijk ook eens op de bnet fora.
The Battle.net Forums Are Currently Down

Plus dat er op het einde van die campaign naar de blizzard homepage werd verwezen en ik had de link naar battle.net even gemist op de blizzard homepage (en ik wist ook niet dat battle.net de forums waren).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 10:15:
[...]
Je hebt gelijk, 1 eerdere vermelding in dit topic. Sorry dat ik eerdere topics niet door heb gespit, maar om die informatie tussen al het multiplayer gepraat uit te vissen is meer dan mijn geduld kan hebben. (Ja, zelfs met F3)
[...]
The Battle.net Forums Are Currently Down

Plus dat er op het einde van die campaign naar de blizzard homepage werd verwezen en ik had de link naar battle.net even gemist op de blizzard homepage (en ik wist ook niet dat battle.net de forums waren).
Nix down.
http://www.battle.net/for...x?ForumName=war3x-general

En ik weet zeker dat ik al minstens 2 keer in dit topic heb gepost wanneer de Blizzard de volgende episode van de Orc campain verwacht te releasen.

Claussen, speel ffs een paar games, post de replays, zeg maar bij welke jij denkt dat je tegen een maphacker speelde Het is echt niet zo erg als je denkt.... En hardtech vraagt om zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt te worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 10:33:

Claussen, speel ffs een paar games, post de replays, zeg maar bij welke jij denkt dat je tegen een maphacker speelde Het is echt niet zo erg als je denkt.... En hardtech vraagt om zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt te worden.
Ik kan het niet anders verwoorden. Clausen, jij doet net alsof het vreemd is dat iemand je aanvalt als je alleen wat static defence en hero(es) hebt, terwijl je daar juist om vraagt als je meteen naar tier2 teched.

In RoC is het toch juist standaard dat orc meteen teched naar wyverns, en in mindere mate meteen naar casters? Aangezien veel spelers met deze tactiek zo goed geworden zijn is het dus zeker mogelijk zo'n rush op je base af te slaan, en zoals profile ook al zegt, scouten is zo gedaan hoor, 1 militia de ene kant op sturen en een footie de andere kant op, en je starting loc. is in no time bekend... je moet ook niet als een dooie vogel een beetje rustig gaan creepen, maar je tegenstander bezig houden buiten je basis terwijl je teched.

Als je het zat bent dat mensen je rushen met veel tier1, ga dan tft spelen, dan is het tenminste weer normaal om met grunts te spelen ;)

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat een gedoe hier over hackers :) Volgens mij zijn er echt niet veel hackers hoor in warcraft. Speel het zelf sinds begin van roc toen een poosje inactive geweest en speel nu weer tft, maar in al die tijd ben ik echt maar een paar mensen tegen gekomen waarvan ik dacht dat ze niet helemaal klopten.

Over die levels, ik geloof echt wel dat het nu makkelijker is om in roc een hoog level te worden dan in tft. Zoals mensen hierboven ook al hebben gezegd.. warcraft is nu gewoon tft. Alle bekende spelers spelen tft en als die dat spelen komen dus ook daar de tournaments in.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:04:
Shade ik heb dit spel sinds juli 2002 en speel t elke dag wel 2 uur maar ik weet gewoon dat als je boven de level 10 komt je tegen erg goeie gasten komt en je gewoon...
Sorry Clausen, maar als je al sinds juli 2002 speelt en nog steeds lvl10 bent met je account dan ben je wel erg slecht. Solo is wat moeilijker, maar lvl 16-17 is zekers wel te halen; RT zelfs lvl 20 met de grootste noob.
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:53:
Ik vond zonet hartfloets (of vloets :P) Warcraft 3 (geen add-ons) ergens opgeborgen in me HD.. Ik dacht altijd.. kut spel..
Zonet gespeelt. en WTF.. een cool spel. F*CKING lang op me pc. en nooit gespeelt :(
Majah
Hier meld zich een nieuwe Warcraft Fan :D
Schaam je Komatsu en ga gelijk Warcraft3 in de winkel halen! Tot die tijd spreken we niet met je :)

[ Voor 33% gewijzigd door Darkvater op 04-09-2003 17:52 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Ik heb het spel al een tijdje, en vond het onnodig tft te kopen. Nu d8 ik ach, ik download ehm gewoon ff, om te kijken of het de knaken waard is. Ik installeer dus de niet al te legale versie op mn 2e pc, en zie dat het wel aardig is in sp, maar nu komt het. Ik denk ach probeer ook ff online, maar kon niet connecten met de EU server van bnet onder tft. Hmm vreemd, andere pc dan......hmm ook niet. Ik probeer andere servers met legale versie, hmm die werken wel, ik denk ach dan zal die ene wel down zijn. Dus ik probeer weer op andere pc met ilegale tft, maar daar deed ie het ook nie op andere server. Dus ik weer met legale versie proberen, WTF nou werkt die server ook nie meer, maar de andere 2 nog wel....? wtf happend? Is mn RoC cd-key nou gebanned op deze 2 servers? Doordat ik heb geprobt met ilegale tft te spelen?

Heeft iemand hier een antwoord op?

edit: Phew, ik kan er weer op, wel vreemd...... zou het te maken hebben met het feit dat ik via een een andere pc op mn netwerk probeer te spelen dan?

[ Voor 26% gewijzigd door MrJT op 05-09-2003 13:37 ]

Verwijderd

Darkvater schreef op 04 September 2003 @ 17:49:
Sorry Clausen, maar als je al sinds juli 2002 speelt en nog steeds lvl10 bent met je account dan ben je wel erg slecht. Solo is wat moeilijker, maar lvl 16-17 is zekers wel te halen; RT zelfs lvl 20 met de grootste noob.
Ik wou net zeggen, ik was na 3 maanden RT ook level 18... nou stelde RT toen bijna niks voor, maargoed.. level 18 is level 18 :)

Verwijderd

Darkvater schreef op 04 September 2003 @ 17:49:
Schaam je Komatsu en ga gelijk Warcraft3 in de winkel halen! Tot die tijd spreken we niet met je :)
MAaa maaa .maa ,... NO BUT-s :P
Nee maar tis wel een leuk spel (tot nu toe dan) ennuh. heb je in het spel wat ik heb (geen addons) nog meer skills later? (magic stuff) of.... Noujah.. /me slaapie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.battle.net/war3/maps/war3xbonusmaps.shtml
Now your first question is playable in ladder/Tournament. The answer is no because they have to be patched in if it's a totally new map. If it's an old map but that is not a ladder map we can change that live without a patch. But it's possible that this map could be added to the ladder once it's patched into the game. This map is currently playable over Battle.net as an official Blizzard map for custom play. So custom map users got a new Blizzard map which will show up under Blizzard maps filter.
Dit is dus niet de nieuwe episode van de orc campaign, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

toevallig , hebben we het hier over (map)hackers, ga ik weer eens gewoon 4v4 rt doen, na een tijdje zegt een opponent: Kill red he is a maphacker. wij allmeaal zo van :? zal vast wel een trap zijn enzo. maar toen ik de replay keek zag ik dat hij 1 x ons zag aankomen, en later toen we alle basissen hadden gesloopt , zou eigelijk dat anti-farm-hiders-gedoe in actie komen en we zagen ook 1 gebouw dat hij net aan het bouwen was, maar 1 ander gebouw konden we heel vaag niet zien :?
nou hier is de replay : aTaCC)TijN vs mogelijke maphacker
is er iemand die weet waardoor hij die aanval kon weten, en die farm burrow zo goed kon blijven hiden?
offtopic:
let niet op de nog niet goed afgewerkte lay-out van die site, dat komt nog :D

[ Voor 16% gewijzigd door FrostXL op 05-09-2003 19:17 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 05 September 2003 @ 19:14:
toevallig , hebben we het hier over (map)hackers, ga ik weer eens gewoon 4v4 rt doen, na een tijdje zegt een opponent: Kill red he is a maphacker. wij allmeaal zo van :? zal vast wel een trap zijn enzo. maar toen ik de replay keek zag ik dat hij 1 x ons zag aankomen, en later toen we alle basissen hadden gesloopt , zou eigelijk dat anti-farm-hiders-gedoe in actie komen en we zagen ook 1 gebouw dat hij net aan het bouwen was, maar 1 ander gebouw konden we heel vaag niet zien :?
nou hier is de replay : aTaCC)TijN vs mogelijke maphacker
is er iemand die weet waardoor hij die aanval kon weten, en die farm burrow zo goed kon blijven hiden?
offtopic:
let niet op de nog niet goed afgewerkte lay-out van die site, dat komt nog :D
Yup das duidelijk een maphack, ga zijn pingsignalen maar na....

Ik snap btw niet echt wat je leuk vindt aan dit soort games met mass bende.... niet echt tactisch, en dus amper fun, imho....

Maar, ieder z'n ding
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Ik zal es een repje posten van mij en Alpha XP.
Normaal zijn we diehard Generals spelers maar we bleken allebei warcraft 3 te hebben dus hebben we ff potje gespeeld. We kunnen er allebei niks van dus jullie zullen wel een hoop te lachen hebben :).
Kritiek mag gegeven worden maar hoeft niet (word hele waslijst dan denk ik ;)).

Replay is hier te vinden. Ik ben AsterixObelix en Alpha XP is die ander :D.
Tis een gewone WC3 rep, dus zonder expansion. Weet eigenlijk niet of die nog te kijken als je expansion hebt... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wmm schreef op 07 september 2003 @ 13:16:
Ik zal es een repje posten van mij en Alpha XP.
Normaal zijn we diehard Generals spelers maar we bleken allebei warcraft 3 te hebben dus hebben we ff potje gespeeld. We kunnen er allebei niks van dus jullie zullen wel een hoop te lachen hebben :).
Kritiek mag gegeven worden maar hoeft niet (word hele waslijst dan denk ik ;)).

Replay is hier te vinden. Ik ben AsterixObelix en Alpha XP is die ander :D.
Tis een gewone WC3 rep, dus zonder expansion. Weet eigenlijk niet of die nog te kijken als je expansion hebt... :).
they all come back to the good stuff :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Glorificationer schreef op 07 September 2003 @ 13:21:
[...]

they all come back to the good stuff :P
Hehe, nee hoor. Ik vind Generals nog altijd mooier als Warcraft 3. Alleen WC3 is ook een erg goed spel natuurlijk en fun om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
WC3 is zowieso een compleet ander spel dan Generals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3045655814&category=11050 :+ Wat een aap.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus das diep triest .. en diegene die dat geld ervoor neerlegt is nog veel triester ;(

btw, blizzard mag wel eens opschieten met de nieuwe patch; men raakt nu al bijna gewend aan de kleine foutjes / balance-issues die er nog inzitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 10:01:
[...]

Jezus das diep triest .. en diegene die dat geld ervoor neerlegt is nog veel triester ;(

btw, blizzard mag wel eens opschieten met de nieuwe patch; men raakt nu al bijna gewend aan de kleine foutjes / balance-issues die er nog inzitten :D
Zoals,

Imablance is altijd lekkere forum-discussie stof.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 09 September 2003 @ 10:12:
[...]
Zoals,

Imablance is altijd lekkere forum-discussie stof.
:P
Hier een zo te zien volledige buglist;
http://www.battle.net/for...ReplyCount=128#post255928

En zelf heb ik het idee dat de ne / orc matchup nogal in het voordeel van de ne speler is. Als de ne geen beastmaster voorhanden heeft ( wiens summens wel wat TE sterk zijn ) dan kan ie met een warden ss abusen dat ook nogal aan de sterke kant is. Verder heeft ne met de wisp een erg fijne troef in handen. Een goede speler stuurt op de juiste momenten een paar wisps vooruit om de tegenspeler continue zonder mana te laten steken. En wederom de orcs hebbn hier veel last van want een orc leger zonder mana gaat het niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 10:29:
[...]

Hier een zo te zien volledige buglist;
http://www.battle.net/for...ReplyCount=128#post255928

En zelf heb ik het idee dat de ne / orc matchup nogal in het voordeel van de ne speler is. Als de ne geen beastmaster voorhanden heeft ( wiens summens wel wat TE sterk zijn ) dan kan ie met een warden ss abusen dat ook nogal aan de sterke kant is. Verder heeft ne met de wisp een erg fijne troef in handen. Een goede speler stuurt op de juiste momenten een paar wisps vooruit om de tegenspeler continue zonder mana te laten steken. En wederom de orcs hebbn hier veel last van want een orc leger zonder mana gaat het niet redden.
In team games tegen 2x NE ben je al vaak kansloos. Dual Warden met Shadowstrike. Samen met hide en clarity potions/moonwells kan er zeer weinig early game gedaan worden. Tenzij je zelf NE bent en wat wisps kan detten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 09 september 2003 @ 10:36:
[...]

In team games tegen 2x NE ben je al vaak kansloos. Dual Warden met Shadowstrike. Samen met hide en clarity potions/moonwells kan er zeer weinig early game gedaan worden. Tenzij je zelf NE bent en wat wisps kan detten..
Mja de game wordt in principe gebalanced voor solo, maar je hebt wel gelijk....

btw; dees page is wel grappig: http://www.battle.net/war3/nightelf/killthene.shtml <- ware het niet dat ne gevoelig zou zijn voor rushes .... nou dat valt imho wel even vies tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 10:38:
[...]

Mja de game wordt in principe gebalanced voor solo, maar je hebt wel gelijk....

btw; dees page is wel grappig: http://www.battle.net/war3/nightelf/killthene.shtml <- ware het niet dat ne gevoelig zou zijn voor rushes .... nou dat valt imho wel even vies tegen :X
Ik speel helaas geen solo.
Nou helaas.. Ik vind team games leuker.. AT vooral. Solo heb ik niet genoeg goede ervaringen mee. Ik weet dat ik meer moet soloen. Maar ik heb er gewoon geen zin in. :P

Ooit een stukje gelezen over een 4v4 AT team die alleen maar de SS van de Warden gebruikte. 4 wardens, Om de beurt een base rushen. SS op de hero.. En weer weg. Niet leuk meer. Ik vind de grote nadeel van SS: de slow poison.. Je ontkomt er bij het solocreepen/harassen niet aan, en ben je geforceerd je TP te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe... ben benieuwd hoe lang die auction blijft bestaan... Volgens mij hield Blizzard niet zo van dit soort acties, en is het tegen de EULA om je account te verkopen (maar wie leest die nog? :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Nou, tegen een 4v4 team met 4x NE wil ik best spelen. Misschien dat ze in 't begin wat hero kills hebben, maar als je in mid-game terecht komt krijg je zo'n extreem voordeel dat je waarschijnlijk zelfs 3v4 nog kan winnen.

Maarja 't spel is natuurlijk gebalanceerd voor 1v1 en je kan niet verwachten dat alle race combinaties even sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:08:
[...]

Hehe... ben benieuwd hoe lang die auction blijft bestaan... Volgens mij hield Blizzard niet zo van dit soort acties, en is het tegen de EULA om je account te verkopen (maar wie leest die nog? :+).
Zou wel een goede grap zijn als je dan zijn account gewoon bannen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 09 September 2003 @ 11:19:
[...]

Zou wel een goede grap zijn als je dan zijn account gewoon bannen :Y)
Idd >:)

Hielko volgens mij heb ik je wel eens @ gotwar3 gezien (met een niet onverdienstelijk account!) maar why nooit op het irc channel? Niet dat dat hoeft ofzo maar tis daar wel gezellig :>

ps. hier staat voor eenieder een leuke replay pack van de laaste 'war' tussen zweden en korea (tis de moeite van het bekijken waard): http://war3.replays.net/show.php?id=1205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Klopt, soms kom ik wel es kijken of er iemand in leven is @ gotwar3 :). Op IRC zit ik niet omdat ik daar toch geen tijd voor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 09 September 2003 @ 11:29:
Klopt, soms kom ik wel es kijken of er iemand in leven is @ gotwar3 :). Op IRC zit ik niet omdat ik daar toch geen tijd voor heb...
Oke np uiteraard, maar kun je plz even je acc name posten, maybe zie ik je dan nog wel ooit online!

Lijkt wel cyberdating dit <(o.O)>

hier nog een 2 media streams die wel interessant zijn;
ze showen dagelijk sc:bw / wc3 games:

-mms://211.39.136.31/ongamehi
-mms://211.39.136.34/gembcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
M'n acc name is Hielko (hoe verrassend :p )

Verwijderd

Ik heb gisteren in het 1vs1 tourney meegedaan (137e geeindigd). Van de laatste game heb ik een replay die ik jullie niet wou onthouden:
Het is een ne vs hu game.

http://www.wc3addicts.com/replay.php?rid=1072

Commentaar en opmerkingen zouden leuk zijn..

ik ben greenEyez

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 13:19:
Ik heb gisteren in het 1vs1 tourney meegedaan (137e geeindigd). Van de laatste game heb ik een replay die ik jullie niet wou onthouden:
Het is een ne vs hu game.

http://www.wc3addicts.com/replay.php?rid=1072

Commentaar en opmerkingen zouden leuk zijn..

ik ben greenEyez
Ik zal hem bekijken.
Ikzelf ben echt rete slecht trouwens, zelfs een computer op easy kan mij soms aan. :| Verdomde creepen ook, ik wil verdomme rts'en, niet rpg'en >.<

Verwijderd

Je hoeft niet te creepen, je kan ook mensen die creepen onderscheppen.
Dus niet het spel de schuld geven van je gebrek aan inspiratie! :)

• DeX
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:03:
[...]

Ik zal hem bekijken.
Ikzelf ben echt rete slecht trouwens, zelfs een computer op easy kan mij soms aan. :| Verdomde creepen ook, ik wil verdomme rts'en, niet rpg'en >.<
Wat gebeurt er bij het creepen dan?
hoezo niet RTSen?

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:08:
[...]

Hij vraagt zelfs 5 euro Verzendkosten de afzetter :( :( :(

Verwijderd

Shagura schreef op 10 September 2003 @ 14:42:
[...]

Hij vraagt zelfs 5 euro Verzendkosten de afzetter :( :( :(
Ja, dat deed het hem inderdaad... zonder die 5 euro had ik hem wel gekocht :P

Verwijderd

DeX schreef op 10 September 2003 @ 14:28:
[...]

Wat gebeurt er bij het creepen dan?
hoezo niet RTSen?
Jawel, maar niet het soort dat ik bedoel. Ik vind het zo verdomde jammer dat als ikzelf niet ga creepen ik ineens aangevallen word door een level3 tot 5 hero samen met maar een klein beetje units. Hero's zijn heel leuk, maar erg jammer dat het de bedoeling van het spel is om eerst alle creeps in een map langs te gaan voor items/exp.

En ja, dit ligt aan mij, het is mijn schuld dat ik controle verlies over m'n basis tijdens het creepen, maar toch vind ik het niet leuk. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:31:
[...]

Jawel, maar niet het soort dat ik bedoel. Ik vind het zo verdomde jammer dat als ikzelf niet ga creepen ik ineens aangevallen word door een level3 tot 5 hero samen met maar een klein beetje units. Hero's zijn heel leuk, maar erg jammer dat het de bedoeling van het spel is om eerst alle creeps in een map langs te gaan voor items/exp.

En ja, dit ligt aan mij, het is mijn schuld dat ik controle verlies over m'n basis tijdens het creepen, maar toch vind ik het niet leuk. :P
Je kan in plaats van creepen natuurlijk ook je enemy rushen/harassen:? Dan zie je ook geen creeps meer, je enemy ook niet, maar dan moet je wel je base weer managen als je er niet bent.

• Hielko
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:31:
Mja... als je al de controle over je basis verliest tijdens het creepen, hoe moet 't dan in een echte battle? :o

• Shagura
Hielko schreef op 10 september 2003 @ 16:53:
[...]

Mja... als je al de controle over je basis verliest tijdens het creepen, hoe moet 't dan in een echte battle? :o
Tijdens een huge battle die niet in mijn base plaatsvindt doe ik ook niet zoveel in mn base behalve heroes reviven hoor.

Verwijderd

Shagura schreef op 10 september 2003 @ 18:04:
[...]

Tijdens een huge battle die niet in mijn base plaatsvindt doe ik ook niet zoveel in mn base behalve heroes reviven hoor.
wel man; gewoon doorbouwen!
En dat reviven hoeft als het goed is geeneens >:)

hier btw pics van de usa wcg2003 finals.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:31:
[...]

:X

'k Geloof dat jij de bedoeling van het spel dan niet helemaal snapt ;). Zo ongeveer de grootste fout die je kunt maken is, om ipv redelijk snel een bezoekje aan je vijand te brengen (en zo meteen zien wat ie van plan kan zijn), om maar gewoon te gaan creepen en wachten op de confrontatie ergens op de map. En met redelijk snel bedoel ik niet rushen ofzo, maar gewoon na een paar mins...

En tja, creepen is zo ongeveer het makkelijkste in de game, behalve sommige high-level creepgroepjes dan, maar die zul je in 1v1 toch meestal niet aanvallen aan het begin van de game. Je kan gewoon ff een creep aanvallen, en ondertussen met hotkeys je gebouwen afgaan om te kijken wat je wilt trainen/upgraden, terwijl je ondertussen gewoon blijft letten op het creepen. Met gebouwen maken net zo, je valt iets aan, ondertussen maak je wat, en met 2x snel op je hotkey van je units te drukken ben je zo weer terug bij de action.

Ik heb ook wel eens gespeeld tegen iemand die 14 ghouls ofzo verloor tijdens het creepen van 1 van de shops op LT, maja, dat zal de druk wel geweest zijn enzo :+ >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 19:24 ]

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tt

(@DiscWout) omg

Verwijderd

• Hielko
  • Nu online
Shagura schreef op 10 September 2003 @ 18:04:
[...]

Nouja, ik neem aan dat je wel gewoon doorgaat met 't bouwen van units... als je aan de verliezende hand bent met de battle en je besluit er dan maar op weg te tp'en is 't zo vervelend als je vervolgens 1000 gold hebt maar geen versterkingen.

Verwijderd

Bouw daarom altijd minimaal 5 rax... dan kun je al dat geld in een keer opmaken zonder een hele queue vol te gooien! ^_^

Verwijderd

en natuurlijk ook 20 towers, dan kun je tenminste verdedigen..
en 10 peons op de mijn zodat als er een paar kapot geharashed worden je genoeg hebt.

• Shagura
Hielko schreef op 10 September 2003 @ 22:33:
[...]

Nouja, ik neem aan dat je wel gewoon doorgaat met 't bouwen van units... als je aan de verliezende hand bent met de battle en je besluit er dan maar op weg te tp'en is 't zo vervelend als je vervolgens 1000 gold hebt maar geen versterkingen.
Jah ok ik ga wel door met bouwen van units maar het is niet zo dat ik nog steeds gebouwen blijf bouwen, tech en altijd units blijf pompen want niemand is perfect.

Verwijderd

Shagura schreef op 11 September 2003 @ 12:33:
[...]
Jah ok ik ga wel door met bouwen van units maar het is niet zo dat ik nog steeds gebouwen blijf bouwen, tech en altijd units blijf pompen want niemand is perfect.
sommigen komen toch dichtbij :D

Showtime is nu 1-2-3 op de asia ladder _/-\o_
http://asialadders.battle...olo.aspx?Gateway=Kalimdor

• Hielko
  • Nu online
Als ie perfect zou zijn dan had ie 1-2-3 met 0 losses :p

• Shade

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 13:27:
[...]

sommigen komen toch dichtbij :D

Showtime is nu 1-2-3 op de asia ladder _/-\o_
http://asialadders.battle...olo.aspx?Gateway=Kalimdor
This, kids, is what we call a man who has waayyy too much time on his hands.

[ Voor 13% gewijzigd door Shade op 11-09-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, het lukt nu al aardig. Een easy opponent met 50% is geen uitdaging meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

was dat een uitdaging dan ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bouw gewoon veeeel peasants... peasants rock!!!
zet er 5 op een goudmijn, 4 als je de ideale-lijn-farm-trix0r toepast :) en een stuk of 20 op lumber... als je aangevallen word -> call to arms... en die 20 peasants worden militia!!

en iedereen weet: Militia > all (zeker met Devotion Aura level1 erbij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:40:
Bouw gewoon veeeel peasants... peasants rock!!!
zet er 5 op een goudmijn, 4 als je de ideale-lijn-farm-trix0r toepast :) en een stuk of 20 op lumber... als je aangevallen word -> call to arms... en die 20 peasants worden militia!!

en iedereen weet: Militia > all (zeker met Devotion Aura level1 erbij!)
bart don't be so ev0l :'( })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soz :>

it's either that OF je moet gewoon 5 barracks bouwen, maargoed... da's alleen voor gevorderde massa=kassa spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet je dan nog niet als je 5 rax gebruikt, en je tegenstander stuurt de rep naar blizz, je acc reset kan worden? Ik bedoel, 5 rax is onverslaanbaar, en daarom is het officieel als cheaten erkend :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

het is dan ook wel erg lame om te doen -_-

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Ik vind dat jullie moeten stoppen met het discussieren over cheaten alsof het niks is! :( :(
Cheaten is gewoon lame en daarom moet je ook geen 5 rax bouwen :( :( En iedereen die dat wel doet is lame (Profile :( :() :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mass footmen = gewoon xp voer =)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 19:39:
Niet als je Heroes al dood zijn door surround waar geen micro meer voor nodig is ;)

• Shagura
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 19:39:
dual rax Mass footman met mk kan echt uberirritant zijn hoor (wel earlygame maar toch). Is gewoon bolt -> surround en hero is dood en meestal heeft hij ook een groter food leger dan jij.

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:30
Shagura schreef op 13 september 2003 @ 11:58:
[...]

dual rax Mass footman met mk kan echt uberirritant zijn hoor (wel earlygame maar toch). Is gewoon bolt -> surround en hero is dood en meestal heeft hij ook een groter food leger dan jij.
Jep, en ze zijn goedkoop en defend waardoor ze vooral tegen archers ownen..maar vooral early game..daarna zelfde upgrades voor spellbreakers en knight en evt. gryphon... Ligt allemaal ook erg aan wat de tegenstander doet.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
IronFist schreef op 13 September 2003 @ 20:56:
[...]

Jep, en ze zijn goedkoop en defend waardoor ze vooral tegen archers ownen..maar vooral early game..daarna zelfde upgrades voor spellbreakers en knight en evt. gryphon... Ligt allemaal ook erg aan wat de tegenstander doet.. B)
beetje goede NE speler zal je wel makkelijk ontwijken met defend. Zo niet dan is NE zeer snel verslagen. Behalve Mass huntress maar dan is het switchen naar rifles snel gedaan.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.