nah,
ik denk dat jij helemaal ongelijk hebt.
als je bijv kijkt naar 4k.grubby en 4k.myth, of zelfs 4k.tillerman zijn inderdaad gewoon brilliant qua taktiek enzo. Ik heb grubby meerdere keren op lans zien spelen, en paar keer met hem "uit" geweest. (oe oe!) en ik kan je 100% verzekeren dat hij echt gewoon focking goed speelt. zelfde geld voor myth en tillerman. Ook op de ESWC konden ze niet met hacks spelen, omdat daar gewoon weg bijna 2000 observers zaten, en misschien zelfs nog wel meer, als je internet erbij op telt. daar zaten ook mensen als Sk)Q(MadFrog, en Heman, die ook rond de level 35 zijn.
Zulke mensen spelen echt achterlijk veel Solo, en hebben nou eenmaal die skills die ik, jij en andere mensen nooit zullen bereiken. Sommige dingen bedenk je nou eenmaal niet ingame, en zij doen dat wel. Ik kan je verzekeren dat de Europese top zeker niet map hacked, over de koreanse kan ik het niet hebben, maar ik weet wel dat madfrog en heman voor 6 maanden naar korea gaan, om daat betaald te spelen. het lijkt met sterk dat 90% daar ziet. Zeker omdat het daar ook om de Eer gaat, en de matches zelfs op tv te zien zijn. (vooral qua Sc dan) dus lijkt het mij sterk dat ze er cheaten.
BLizzard banned ook maandelijks echt ontzettend veel acounts op cd-key die er nooit meer opkomen, want geloof mij blizzard weet het als je maphacked, op een of andere manier weten ze altijd of je hacked of niet, want ze hebben zoveel stats over games..
Het is jammer dat je hierom stopt, maar ik denk dat het onzin is dat je dat doet. Het is zeker niet zo erg als bij Generals en bij Red alert 2 qua cheaters. En om eerlijk te zijn is level 14 niet echt heel goed
Oh noes.. No more TreinTijden :(