[PC] WarCraft III Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

MariahCareyLover schreef op 12 augustus 2003 @ 20:37:
Waar kun je custom games vandaan halen? En zijn die acts uit FT eigenlijk al beschikbaar?
Battle.net is de beste plaats, kijk gewoon welke maps het meest gespeeld worden, en join zo'n game. Meestal krijg je dan wel leuke maps. *maul* games daargelaten ;)

Verder www.warcraftmaps.com schijnt wel wat te staan, niet echt ervaring mee. De nieuwe orc campain maps zijn nog niet uit... Ik geloof dat het de bedoeling is dat wanneer die uit is, je hem automatisch van Battle.net download (Note the pattern?? battle.net battle.net battle.net :))

edit:
WarcraftIII.net heeft trouwens ook een maps&mods section.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 12-08-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 15:46
THNX dude, maul games vind ik juist wel geinig :D wintermaul!!
Wachten op de acts is ok, kijk dr naar uit...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

custom games zijn voor n00bs >:)

:+

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
True indeed ;) Meer voor tussen mijn nederlagen in joh :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 59559 schreef op 12 August 2003 @ 20:20:
code:
1
2
3
4
5
6
Remove (4)DesertStrife.w3x 
Remove (8)Friends.w3x 
Remove (4)DevilsCauldron.w3x 
Add (4)TwistedMeadows.w3x 
Add (4)ColdHeart.w3x 
Add (4)Roundabout.w3x

Al met al goede veranderingen moet ik zeggen. Met het weghalen van Desert Strife en Islands komen weer twee thumbs down vrij :) Lost Temple uit classic is ook weer terug, mocht je daar blij mee zijn.
Het leuke is dat ColdHeart bijna hetzelfde map is als DevilsCauldron, alleen in de wintersetting ipv de wastedlands.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Het probleem met Devil's Cauldron was dat de creeps veel te sterk waren voor een goed 2vs2 game.

Jammer genoeg zit Plunder Isle nog steeds niet in tft 1vs1, die had ik veel liever gezien dan de oude lost temple. [dan mogen ze wel de setting veranderen naar outland ;) , want daar zijn nu geen ladder maps meer van]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm net wel even lache game gehad. Ik was ontzettend aan het n00ben vooral in het begin en dus ging het nek aan nek en had ik het nog best moeilijk. Uiteindelijk hadden we beide geen gold meer dus moesten we het doen met de units die we hadden en ik won met alleen nog maar m'n potm over en moest ik dus nog alleen met die potm een stuk of 6 gebouwen mollen :(. Dat duurde een beetje lang en die lul wilde maar niet weg... Maargoed hier is de replay iig.

Ne vs Orc Solo TFT 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die gast was echt lachen :D, zit ie te zeuren over mass-hunts, gebruikt ie zelf mass-trolls, goh je ziet niet veel orcs dat doen he 8)7 . Leuk dat je owl scout goed gebruikte, dat zie je niet veel.

'T was sneller gegaan als je je tree of life naar de andere mijn gestuurd had, maar dat maakt niet echt wat uit..

[ Voor 8% gewijzigd door agentorangina op 13-08-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

agentorangina schreef op 13 August 2003 @ 19:05:
Die gast was echt lachen :D, zit ie te zeuren over mass-hunts, gebruikt ie zelf mass-trolls, goh je ziet niet veel orcs dat doen he 8)7 . Leuk dat je owl scout goed gebruikte, dat zie je niet veel.

'T was sneller gegaan als je je tree of life naar de andere mijn gestuurd had, maar dat maakt niet echt wat uit..
Niet eens aan gedacht dat m'n Tree kon lopen :D, lol ik dacht dat ik helemaal zonder gold zat :+. Even aan denken volgende keer. En die owl scout gebruik ik altijd, want als je alles ziet wat je tegenstander doet heb je al een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb daarnet actually een TeamKiller in het team tegen me gehad. In 2vs2 RT, en hij was nog wel level 9. Dacht dat dat soort dingen alleen in larger teams en rants op verschillende fora bestonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

ik heb ff een orc vraagje: Doet een burrow waar 4 peons in zitten meer dmg dan een burrow waar er 1 in zit?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Met meer peons erin schiet ie sneller :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

in 1.02 version, burrow is very funny building.. then.. i acquire affection burrow ^_^b.

in all versions, Zerter is very annoying piece of $%^&.. then.. i acquire hatred Zerter ^_^p.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 15-08-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Even tussendoor voor de mensen die hem niet kennen:
http://war3.ogame.net/replay/
Erg fijne replay-site ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tournament ging wel lekker vandaag:
Rank 331
Niet slecht voor een RT-n00b, right? 8)

En hier kreeg ik vandaag voor het eerst mee te maken. Grrrr....
Free Loss

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 16-08-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wo_OW de Gryphon leeft echt !

Go check it out @ http://www.vu.nl/home/index.cfm ! ! !

Trouwens heeft iemand al nieuws over wanneer de nieuwe patch uitkomt want ik vind de balance nog lang niet ok :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Anoniem: 59559 schreef op 16 August 2003 @ 18:37:
Tournament ging wel lekker vandaag:
Rank 331
Niet slecht voor een RT-n00b, right? 8)

En hier kreeg ik vandaag voor het eerst mee te maken. Grrrr....
Free Loss
Ik snap ook absoluut niet waarom battle.net je dan een loss geeft. Als de tegenstanders een tie krijgen hoe kan jij dan in hemelsnaam een loss krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op 17 August 2003 @ 22:44:
[...]

Ik snap ook absoluut niet waarom battle.net je dan een loss geeft. Als de tegenstanders een tie krijgen hoe kan jij dan in hemelsnaam een loss krijgen?
Ik heb een beetje op de battle.net forums zitten kijken, en het schijnt vrij vaak voor te komen de laatste tijd. Verder heb ik maar bugreport naar support@blizzard.com gestuurd, ben benieuwd of ik daar nog iets interessants op terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Wat ik mis aan de openingspost is de oplossingen voor bekende problemen of bugs. Ik ben mezelf al helemaal suf aan het zoeken naar een oplossing voor het fatal error probleem (zie ook: [rml][ WarCraft III] Fatal Error on startup[/rml] ) maar nergens is er een oplossing voor gegeven (of een advies om te stoppen met zoeken).
Misschien dat bij het volgende WC3 topic zoiets kan worden toegevoegd (of dat deze openingspost ge-edit kan worden)

[ Voor 3% gewijzigd door Cow_tipping op 18-08-2003 17:18 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof niet dat hier ook echt ooit een oplossing voor is gegeven. Ik heb even gekeken wat je allemaal gezegd geprobeerd te hebben, als je eens een complete win XP reinstall probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:42
Hoest eigenlijk @ TFT?

Ik heb nu al een dikke maand niet gespeeld en ik wil wel eens weten of het het nog waard is om toch nog eens online te komen op battle.net.
Veel team-killers/lamers/noobs online?

Ik wilde eigenlijk wel weer eens wat tijd spenderen in het hele single player gebeuren maar als er veel nep-strats ofzow zijn is het denk ik toch niet echt meer de moeite waard of wel?

Wat is jullie mening?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik zou het wel doen(misschien eerst minder legaal de sp doen dat overtuigd je wel), maar ik heb de laatste tijd niet echt veel lamers meer op rt (ben lvl 12) maar eigelijk meer mensen die meteen leaven :/

[ Voor 6% gewijzigd door FrostXL op 18-08-2003 18:27 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ik heb ze beide origineel :) niet voor nix topic starter ;) :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt op zich wel mee met nep-strats, alles is redelijk balanced (muhaha, redelijk, ik dek me in). Zoals gewoonlijk veel mensen die over van alles en nog wat zitten te zeuren, maar het is allemaal zeker zo slecht nog niet.

Ik speel het in ieder geval nog iedere dag, en beleef er nog veel lol aan. Enkele RT games met mensen zonder enige vorm van inzicht daargelaten, maar daar is het tenslotte RT voor.

Het is in ieder geval niet zo erg als in 1.05 met de mass casters ;)
Cow_tipping schreef op 18 augustus 2003 @ 17:17:
Wat ik mis aan de openingspost is de oplossingen voor bekende problemen of bugs. Ik ben mezelf al helemaal suf aan het zoeken naar een oplossing voor het fatal error probleem (zie ook: [rml][ WarCraft III] Fatal Error on startup[/rml] ) maar nergens is er een oplossing voor gegeven (of een advies om te stoppen met zoeken).
Misschien dat bij het volgende WC3 topic zoiets kan worden toegevoegd (of dat deze openingspost ge-edit kan worden)
Dat hier niets over in de openingspost staat is misschien te verklaren door het feit dat er weinig problemen met het spel zijn. Over het algemeen ligt het niet echt aan het spel, eerder aan brak geheugen, of een windows installatie die nodig ververst moet worden. Oh, en een andere oplossing die ik heb gehoord is wat oudere detonators gebruiken, maar ook dit is slechts van toepassing op een probleem met een bepaalde video-kaart geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Ja ik bedoel toen ik het speelde (maandje terug) was er eigenlijk een hele hoop UD-ers die mass fiends en statues deden. En IK iig kon er weinig tegen doen. Misschien omdat ik slecht ben/was of omdat het gewoon moeilijk te stoppen was. Maar daar vergaat mij iig de zin van het hele spel van.

Ik weet niet hoe dat nu zit.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Tja, als je er toen niets tegen kon doen dan zal dat wel niet spontaan veranderd zijn he? Ik zou eerder zeggen dat 't nog moeilijker is geworden omdat iedereen een maand extra training heeft gekregen die jij niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Klopt maar zijn er nog geen fixes/patches geweest dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:36
Cow_tipping schreef op 18 August 2003 @ 17:17:
http://www.blizzard.com/support/?id=awr0520p

Daar staan iig genoeg mogelijke oplossingen

[ Voor 15% gewijzigd door Shagura op 19-08-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 19 August 2003 @ 08:12:
Klopt maar zijn er nog geen fixes/patches geweest dan?
We zitten nu op patch 1.12, dus :) 1.11 de laatste echte patch, geloof ik. 1.12 zelf wa meer een bugfix.

Overigens is het wel waar wat Hielko al zei, er worden nog steeds bepaalde strategieen gebruikt, die vrij moeilijk te verslaan zijn. Aan de andere kant is het ook wel zo dat na 1,5 maand TFT, de betere spelers op levels komen waar je niet gelijk tegen ze hoeft te spelen als je met je level 1 account op play game drukt (smurfen daargelaten).

Gewoon online gaan, get your game on 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:58

xos

Weet iemand of het mogelijk is om een klein filmpje op te namen van een battle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen, zoekt en gij zult vinden. Er zijn al heel vaak filmpjes gemaakt van gespeelde games, i.h.a. vods genoemd. Als je op zoiets zoekt met Google moet je al een heel eind komen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Klopt, maar geen werkende.
Zoals ik al aangaf hier staan wat gissingen van Blizzard aangaande deze foutmelding. Dit is ook de reden dat ik alle mogelijke drivers van video, geluid, mobo en Bios heb aangepast.
Als Blizzard echt een oplossing voor dit probleem had geweten dan had er 1 werkende oplossing gestaan en niet 10 'mogelijke' oplossingen.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Cow_tipping schreef op 19 August 2003 @ 18:40:
[...]

Klopt, maar geen werkende.
Zoals ik al aangaf hier staan wat gissingen van Blizzard aangaande deze foutmelding. Dit is ook de reden dat ik alle mogelijke drivers van video, geluid, mobo en Bios heb aangepast.
Als Blizzard echt een oplossing voor dit probleem had geweten dan had er 1 werkende oplossing gestaan en niet 10 'mogelijke' oplossingen.
Er staat niet 1 oplossing omdat het gewoon enorm veel oorzaken kan hebben, daarom slaat die hele petitie ook nergens op. Het zou net zo goed aan jezelf kunnen liggen als aan blizzard en daarom kan blizzard nooit 1 duidelijk antwoord geven.

Ik heb deze foutmelding ook een keer gehad en toe flikkerde ik mn detonator drivers eraf en nam de standaard windows driver (die van windowsupdate) en toen werkte het wel ineens, misschien als je dat probeert? (Zal je videokaart wel wat minder presteren waarschijnlijk)

Verder vraag ik me af hoe iemand 5 min na de start van het tournooi vanavond al 5 ties kan hebben. Ik dacht dat je alleen ties kreeg als je langer dan 30 speelde.

[ Voor 9% gewijzigd door Shagura op 19-08-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Anoniem: 61109 schreef op 19 August 2003 @ 18:36:
Ik zou zeggen, zoekt en gij zult vinden. Er zijn al heel vaak filmpjes gemaakt van gespeelde games, i.h.a. vods genoemd.
Ik ben hier ook benieuwd naar, WTF is i.h.a. vods?!!? De naam van een capture programma ofsow?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
MariahCareyLover schreef op 19 August 2003 @ 20:48:
[...]
Ik ben hier ook benieuwd naar, WTF is i.h.a. vods?!!? De naam van een capture programma ofsow?
http://www.fraps.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MariahCareyLover schreef op 19 August 2003 @ 20:48:
[...]
Die filmpjes van games worden vods genoemd.

i.h.a. = in het algemeen btw :z ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 19-08-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Jesus man, i.w.e.b.g.v.a.d.i.a.

h.i.g.n.l.m. m.w.d.j.e.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

* Anoniem: 41820 is trots om te melden dat hij na maanden spelen met een illegale copie en pirated key het spel eindelijk gekocht heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

Goed zo Ultimate CArnage, btw: weet iemand nog een leuke / effectieve ne strat, naast BEastmaster hunts en pushen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik had met het ne tournooi archers+dotc's gedaan omdat dat erg effectief tegen mass hunts is , wat de gemiddelde ne speler massed...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ging in het toernooitje juist Beastmaster hunts en dan aanvallen voordat de enemy bears heeft. hunts slaan die archers zo doot, vooral met van de grote bears(die summons dan) in de mix. daarna gooide ik erwat ballista's bij en dan blijven pushen. dit werkte ook goed. ik ben er nog 371e (4-1) mee geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

oh ik ben niet verder dan 2 wins gegaan, omdat ik eigelijk alleen maar 1 game zou doen voor icon (heb ik nu),(tweede keer drukte ik gewoon op play game stond tournooi nog aan 8)7 ) maar ik zie je dat je wc nick greeneyez is , dan zitten we in dezelfde clan :P , mja de wereld is klein

Weet jij al?

Anoniem: 63124

Is er er eigenlijk iets van een GoT clan op WC TFT? lijkt me leuk teamgames te doen met wat gotters

Er zitten dus blijkbaar al 2 gotters in clan TLA...

maar ik weet niet of #gotwar3 nog steeds bestaat.. dat was er altijd in RoC.

• Hielko
  • Nu online
Ik zie nog steeds regelmatig mensen in #gotwar3

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Om even terug te komen op mijn probleem waarbij ik steeds een FATAL ERROR kreeg.
Dit probleem is nu opgelost.
Als misschien in de openingstopic een link naar de draad kan worden gepost. De draad staat hier: [rml][ WarCraft III] Fatal Error on startup[/rml]

• Hielko
  • Nu online
Blijkt dus wel dat 't probleem niet bij warcraft lag...

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hielko schreef op 21 augustus 2003 @ 13:10:
Blijkt dus wel dat 't probleem niet bij warcraft lag...
Blijkt dus wel dat WarCraft gebruik maakt van allerlei verschillende codecs die op de computer staan, zonder dat wordt gecontroleerd of deze wel werken. IMHO zou het beter zijn dat WarCraft gebruik maakt van een standaard DivX codec en deze (zo nodig) meelevert.

Cow_tipping schreef op 21 August 2003 @ 14:02:
[...]

Blijkt dus wel dat WarCraft gebruik maakt van allerlei verschillende codecs die op de computer staan, zonder dat wordt gecontroleerd of deze wel werken. IMHO zou het beter zijn dat WarCraft gebruik maakt van een standaard DivX codec en deze (zo nodig) meelevert.
Ik betwijfel dat de codecs die Warcraft gebruikt niet meegeleverd worden. Misschien heb jij een andere codec pack geinstalleerd, waarin een soortgelijke codec zit die Warcraft gebruikt, waardoor de installer denkt dat het niet nodig is de correcte versie te installeren.

Maar toch, beetje vaag inderdaad. Als het nu wel werkt: GL HF, zie je wel een keer op b.net :P

• Hielko
  • Nu online
pfff, zonet echt een asociaal lang potje.. ik moest tegen ene haarhito ik kon zijn leger de meeste tijd van het potje zonder veel problemen de baas, alleen op het eind had hij nog een halve basis over + expansion en ik alleen een expansion. Wat doet hij? Hangt wat air achter mijn expansion in de lucht zodat ik mijn leger daar in de buurt moet laten staan en ondertussen begint hij lekker met rebuilden.. erg annoying dat je verloren hebt zodra al je gebouwen kapot zijn maar je nog wel een compleet leger hebt :S

btw replay: http://hielko.crewserver.com/files/haarhito.w3g

[ Voor 6% gewijzigd door Hielko op 21-08-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marketplaces zijn cool.

Ik had net een Cryptlord met een Talisman of Evasion, een Ring of Protection +5 (van de creeps die bij de marketplaces stonden, maar toch), een Lionhorn of Stormwind (oid) en een Frost Orb. Hij was niet meer dood te krijgen, en als er dan toch 1/3 van zijn health wegwas... coil :)

Enemy quitte tijdens battle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Anoniem: 59559 schreef op 22 August 2003 @ 16:32:
Marketplaces zijn cool.

Ik had net een Cryptlord met een Talisman of Evasion, een Ring of Protection +5 (van de creeps die bij de marketplaces stonden, maar toch), een Leionhord of Stormwind (oid) en een Frost Orb. Hij was niet meer dood te krijgen, en als er dan toch 1/3 van zijn health wegwas... coil :)

Enemy quitte tijdens battle ;)
Dark Ranger + 6 Circlets of nobility = echt heavy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 17:19
Ik weet niet of het al een keer gepost is (kon het niet vinden) maar hoe zit dat met die extra campagne in Frozen Throne, die eindigt zomaar en er moet nog een vervolg komen als het goed is.
Is die al uit en is die gratis te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
mvddonk schreef op 22 August 2003 @ 16:41:
Ik weet niet of het al een keer gepost is (kon het niet vinden) maar hoe zit dat met die extra campagne in Frozen Throne, die eindigt zomaar en er moet nog een vervolg komen als het goed is.
Is die al uit en is die gratis te downloaden?
De orc campaign is er helaas nog niet :(

Ik hooooop dat ze daarmee de schade van de slappe Frozen Throne campaign een beetje kunnen oplappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 22 augustus 2003 @ 16:46:
[...]

De orc campaign is er helaas nog niet :(

Ik hooooop dat ze daarmee de schade van de slappe Frozen Throne campaign een beetje kunnen oplappen.
Ik heb Geoff Frazier ergens zien posten dat hij in augustus zou komen. Maar goed, Blizzard en releasedates ;) Zie patch 1.10 van Diablo II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik en ook aant wachten op die orc campaign :) vond hem erg goed, beter als die gewone campaign :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Ik niet.. die orc campain is simpelweg heen en weer lopen en attack move doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I very much agree, de andere campaigns vind ik, hoewel ook zeer saai en traag, nog altijd leuker dan die orc campaign, gewoon omdat je daarin nog wat wc3 (qua bouwen en trainen) speelt, ipv een super beperkte rpg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
de Orc campain is veel te makkelijk.. als ze hem nou moeilijker gemaakt hadden.. er zijn zat custom rpg's waar ze het best goed gedaan hebben, dus blizzard, leer ervan !. [misschien duurt het daarom zo lang, 't wachten op deel 2..]

[ Voor 26% gewijzigd door agentorangina op 22-08-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hadden er (hoewel dat niet echt wc3 style is) dialoogopties in moeten stoppen, alleen zo kun je een rpg boeiend maken =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHc5
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik vind die Founding of durotar best wel geinig alleen snap ik die blizzard niet als je het gehaald heb en je krijgt de melding van check blizzard for updates.... ga je daaro kijken NIKS nieteens een kleine melding over het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja zit ook met smart te wachten op die andere 2 orc campains :) die eerste vond ik erg leuk. alleen of ze der mee bezig zijn en of wanneer ze dan uit komen kan je weer nergens terug vinden.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet eens of ik wel wil dat die andere delen van de orc campain uitkomen. Dan voel ik me namelijk weer genoodzaakt om ze te spelen omdat ik toch eigenlijk het verhaal wel wil weten, terwijl ik die tijd ook nuttig had kunnen gebruik om b.net games te spelen :)

Het zal wel op b.net staan als de rest uit is... Het zou me in ieder geval niets verbazen als het volgende stukje Hack-and-Slash RPG Hero blahblah tegelijk komt met patch 1.13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77718

ik ben een klein probleempje, als ik Warcraft III: Reign Of Chaos speel dan reboot hij zomaar me PC na 1.5 uur soms 2 soms 0.5 uur spelen achterelkaar maakt niet uit of het online of oflline ik snap er echt helemaal nix van. heb het spel gewoon origineel liggen hierzo. hoop dat iemand hierzo er wat op weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77718 schreef op 23 August 2003 @ 13:25:
ik ben een klein probleempje, als ik Warcraft III: Reign Of Chaos speel dan reboot hij zomaar me PC na 1.5 uur soms 2 soms 0.5 uur spelen achterelkaar maakt niet uit of het online of oflline ik snap er echt helemaal nix van. heb het spel gewoon origineel liggen hierzo. hoop dat iemand hierzo er wat op weet.
Klinkt meer alsof het aan jou PC ligt eigenlijk... Heb je met andere spellen ook dergelijke problemen, is je geheugen niet brak, worden dingen in je kast niet te heet (ken iemand die zijn compu resette ook steeds tijdens WC3, kwam omdat de fan van zijn northbridge was overleden)...

Maar misschien in SPV vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77718

ik vraag het wel ff in SPV, had het hierzo perongeluk gezet maar alsnog bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

When will you release the next chapter of the bonus orc campaign?
We would like to release the next chapter in late August or in September, but as with all Blizzard releases, we will not make it available until it’s ready.

Bron: B.net Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:02

Sf1nX

Tuinder

Kan iemand ff een savegame maken van het begin van het 6de level van de ORC campaign??
Als ik dat level begin dan loopt ie vast met dat beginfilpje.
Dus als iemand een savegame wil maken van het begin van dat level zou ik hem(of haar) heel aardig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ik denk eerder dat jij bij jezelf te rade moet gaan WAAROM ie vastloopt. Illegale shit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 42423 schreef op 26 August 2003 @ 13:53:
Ik denk eerder dat jij bij jezelf te rade moet gaan WAAROM ie vastloopt. Illegale shit misschien?
Inderdaad, in dat geval gaan we niet helpen >:)

Ik ben in de campaign btw bij 't laatste level van de Undead - die is lastig man! Moet je die 4 dingen veroveren. Poeh, 3 heb ik er nu, maar verlies er steeds een door die Demon Hunter en z'n Naga force :/

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Je speelt em toch wel op HARD he .. :p Ik zit nog steeds in de 2e level van de Nightelves op HARD :p (speel het al een tijdje niet meer) en bij ROC zit ik nog steeds in de Undead campaign level 8 ofzo waarbij je die K'hel Tuzad (zoiets) 30 minuten moet zien te verdedigen tegen echt een stormvloed van Human shit .. echt niet gezond meer.. HARD offcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63124

met laatste undead TFT lvl moet je proberen 1 of 2 te houden en dan de naga en human kampen aanvallen als er eentje weg valt heb je het ineens een stuk rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 03-06 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 63124 schreef op 27 August 2003 @ 01:09:
met laatste undead TFT lvl moet je proberen 1 of 2 te houden en dan de naga en human kampen aanvallen als er eentje weg valt heb je het ineens een stuk rustiger
Thanks, ga ik zeker proberen! Nee, ik speel niet op hard, hehe. :z

Maar erm, iemand whisperde me net op Battle.net. Een Tweaker. Z'n naam begon met Cof-P, maar ik kan niet /r doen, omdat ik net uit een game kwam, hij whisperde in game, waarna ik uit game ging en ik hem niet meer kon /replyen.

Goed, om een lang verhaal kort te maken, wat is z'n hele nick? Wil weten wat hij weten wilde. ;)

In #spielerij lijkt men tamelijk dood. :X

[ Voor 33% gewijzigd door PromWarMachine op 27-08-2003 15:29 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 10:18

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik gokte toen op een alles of niets battle omdat het te lang duurde. Dus 2 sfinx achter elkaar veroveren.

Uiteindelijk hield ik 1 hero met 30hp over! :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

When will you release the next chapter of the bonus orc campaign?
We would like to release the next chapter in in September, but as with all Blizzard releases, we will not make it available until it’s ready.
Dus de komende drie dagen komt het volgende chapter in ieder geval niet uit :)

• agentorangina
Dat hebben ze ff subtiel aangepast ;(

Binnenkort kan ik wel mijn 1e RPG uitbrengen :), alleen nog een keertje testen qua balance, alle bugs zijn eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

agentorangina schreef op 28 augustus 2003 @ 19:15:
Dat hebben ze ff subtiel aangepast ;(

Binnenkort kan ik wel mijn 1e RPG uitbrengen :), alleen nog een keertje testen qua balance, alle bugs zijn eruit.
Ik heb em al even mogen proeven, en het wordt zeer de moeite mensen :9
Je hebt btw hem nu in 2 mappen op moeten splitsen?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 29-08-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nee, ik heb een gewone map en een meer 'vreemde' cinematic die je kan downloaden als je hem hebt uitgespeeld [dan kan je de url krijgen.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Net een best spannende game gehad. Ik ben nu een beetje Orc aan het uitproberen en ik moest nu solo vs een NE waar ik het nog best moeilijk mee had. Hij viel telkens m'n base binnen en molde daarbij een aantal gebouwen, maar m'n vburrows + watchtowers konden hem gelukkig tegen houden. Uiteindelijk verloor ie z'n hero en zat hij zonder gold waardoor hij redelijk kwetsbaar was omdat hij al z'n trees ging verplaatsen en ik had nog genoeg gold omdat m'n peons vrijwel de heletijd in de burrows zaten. naja see for yourself en geef wat commentaar en tips svp :)

Replay

Warcraft III Frozen Throne 1.12 Orc vs NE Solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op 29 August 2003 @ 23:45:
Net een best spannende game gehad. Ik ben nu een beetje Orc aan het uitproberen en ik moest nu solo vs een NE waar ik het nog best moeilijk mee had. Hij viel telkens m'n base binnen en molde daarbij een aantal gebouwen, maar m'n vburrows + watchtowers konden hem gelukkig tegen houden. Uiteindelijk verloor ie z'n hero en zat hij zonder gold waardoor hij redelijk kwetsbaar was omdat hij al z'n trees ging verplaatsen en ik had nog genoeg gold omdat m'n peons vrijwel de heletijd in de burrows zaten. naja see for yourself en geef wat commentaar en tips svp :)

Replay

Warcraft III Frozen Throne 1.12 Orc vs NE Solo
Over Orc kan ik je niet echt veel tips geven, zijn mijn op een na slechtste ras :) Maar wat algemenere opmerkingen:
  • Als je creept, probeer dan de damage die de creeps doen wat beter over je units te verdelen, dus eerder de Grunt waar op geslagen word terug trekken. Zeker als je opponent archers gaat is het voor hem heel gemakkelijk om focus fire te doen om je meest dode units.
  • Je basis werd op een gegeven moment aangevallen, en dan ga je snel een tower bouwen. Dit kan je beter niet doen als je enemy die tower kan zien. Je nieuwe gebouw zal altijd als eerste worden aangevallen, want het is gewoon de snelste manier om jou geld te laten uitgeven.
  • Als je dan scout met een illusion, en je tegenstander staat dichtbij, ga dan niet grote creeps aanvallen, je gaf die beastmaster een gratis ring of regen, en een healing rune.
  • Die tower bij je altar he? ;) Kost wel een TP, en je kan het redelijk inschatten wanneer heroes ergens niet meer langs gaan kunnen.
  • Als je je barracks gerepareerd had had hij niet dood hoeven te gaan (de eerste keer).
  • Meer Shift-builden gebruiken, een peon kan beter even hout hakken nadat hij een gebouwtje heeft gemaakt dan stilstaan.
  • Op een gegeven moment had je nog een paar units, en ging je hem aanvallen. Tijdens die aanval zag je dat hij al zijn boven uprooted had -> NE had geen goud meer. Het was misschien beter geweest om terug te trekken en te expanden, want je had zelf ook niet veel goud meer in je mijn, en je kon met de units die je toen had zijn overgebleven army niet aan, door dat rijtje volle moonwells.
  • Meer Sentry-ward whoren. >:)
  • Ik heb het idee dat je wel iets meer aandacht aan heroes mag besteden. Als ze gefocus fired worden kan je ze het beste even naar achteren laten lopen, op die manier leven ze langer, en heeft je tegenstander een paar units die even geen damage doen.
Verder netjes gespeeld hoor _/-\o_ Vooral die moonwells slopen toen hij zijn basis had verplaatst was echt cool, had hij eindelijk een expansion, kon hij er nog niets mee :) Was een lekkere game om samen met de koffie mee wakker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik vind 't irritant dat je bijvoorbeeld bij orcs en night elves niet de builder kan selecteren als ie met een gebouw bezig is, daardoor kan je geen shift-orders meer geven als je ff te snel een volgende worker/unit hebt geselecteerd.

Mijn map heb ik gisteren nog een extra test gegeven, nu nog wat kleine aanpassingen, en dan: release !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

vertel :P

mogen we ook genieten van nieuwe spells/models? :P
daar hou ik altijd erg veel van!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Tja, nieuwe spells heb ik zat, ook al zijn ze gedeeltelijk based op bestaande spells. Maar nieuwe models/skins is erg lastig omdat war3 niet erg mod-vriendelijk is. Ook buff-arts kan ik niet aanpassen [misschien kan dat in een toekomstige evrsie van de editor wel.]

Het is gwoon een RPG, dus ik heb geen nieuwe races gemaakt [met eigen tech-tree].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 59559 schreef op 30 August 2003 @ 08:06:
[...]

Over Orc kan ik je niet echt veel tips geven, zijn mijn op een na slechtste ras :) Maar wat algemenere opmerkingen:
  • Als je creept, probeer dan de damage die de creeps doen wat beter over je units te verdelen, dus eerder de Grunt waar op geslagen word terug trekken. Zeker als je opponent archers gaat is het voor hem heel gemakkelijk om focus fire te doen om je meest dode units.

Ja klopt ik merkte ook al dat ik daar niet goed mee omging, normaal let ik er wel op.
  • Je basis werd op een gegeven moment aangevallen, en dan ga je snel een tower bouwen. Dit kan je beter niet doen als je enemy die tower kan zien. Je nieuwe gebouw zal altijd als eerste worden aangevallen, want het is gewoon de snelste manier om jou geld te laten uitgeven.

Die tower disablede ik toch?
  • Als je dan scout met een illusion, en je tegenstander staat dichtbij, ga dan niet grote creeps aanvallen, je gaf die beastmaster een gratis ring of regen, en een healing rune.

Ja klopt op het moment dat m'n illusion voorbij groen rende had ik al zo'n gevoel van ow kut, maar ik had al wat creeps dood en dacht ik ga dus door, maar dat was dus 1 van de domste dingen die ik deed in die game
  • Die tower bij je altar he? ;) Kost wel een TP, en je kan het redelijk inschatten wanneer heroes ergens niet meer langs gaan kunnen.

Dat was idd ook niet zo slim, later heb ik em ook gewoon gemold :)
  • Als je je barracks gerepareerd had had hij niet dood hoeven te gaan (de eerste keer).

Vrijwel alle peons ztaen in m'n burrows, dat vond ik iets belangrijker als als m'n baracks repairen
  • Meer Shift-builden gebruiken, een peon kan beter even hout hakken nadat hij een gebouwtje heeft gemaakt dan stilstaan.

Ja klopt ook, het is me eens verteld en ik heb het ook geporbeerd, maar dat is later weer weggezakt dus gebruikte ik het niet meer. Zal er aan denken.
  • Op een gegeven moment had je nog een paar units, en ging je hem aanvallen. Tijdens die aanval zag je dat hij al zijn boven uprooted had -> NE had geen goud meer. Het was misschien beter geweest om terug te trekken en te expanden, want je had zelf ook niet veel goud meer in je mijn, en je kon met de units die je toen had zijn overgebleven army niet aan, door dat rijtje volle moonwells.

Klopt dat dacht ik dus achteraf ook :)
  • Meer Sentry-ward whoren. >:)

Normaal doe ik dat ook, nu niet omdat ik al m'n withdocters nodig had en de kans dat ik er 1 zou verliezen was best wel groot. En ik kon m'n mana beter besteden aan healing wards.
  • Ik heb het idee dat je wel iets meer aandacht aan heroes mag besteden. Als ze gefocus fired worden kan je ze het beste even naar achteren laten lopen, op die manier leven ze langer, en heeft je tegenstander een paar units die even geen damage doen.

t probleem was vooral dat ik m'n base veels te compact op elkaar gebouwd had daardoor kon ik vaak m'n heroes niet achter in m'n base zetten omdat de gebouwen gewoon te dicht naast elkaar stonden. Bij het gevecht bij de expansion had ik wel iets beter op m'n heros kunnen letten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

agentorangina schreef op 30 augustus 2003 @ 12:20:
Tja, nieuwe spells heb ik zat, ook al zijn ze gedeeltelijk based op bestaande spells. Maar nieuwe models/skins is erg lastig omdat war3 niet erg mod-vriendelijk is. Ook buff-arts kan ik niet aanpassen [misschien kan dat in een toekomstige evrsie van de editor wel.]

Het is gwoon een RPG, dus ik heb geen nieuwe races gemaakt [met eigen tech-tree].
je kan buff art nog steeds op de RoC manier aanpassen volgens mij!
en de exporters voor Milkshape en 3dstudio max ondersteunen nu wel al alle
animaties, bones, en dat soort dingen :P

qua mod vriendelijkheid is het best wel te doen hoor :)
tis alleen veel werk. ( ik bedoel welke game ondersteunt nou models en alle andere bestanden in de map file zelf :P ) tis zelfs mod vriendelijker dan HL ;)

maaruh, ik kan niet w88 op een goede rpg!
goede RPG's zijn er maar weinig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja da's wel waar, maar voor HL waren echt veel fijnere tools [model compilers, pak file exporters, alles in een programma ed.] Maar misschien moet ik me er wat meer in verdiepen :).

De buff-arts kan je alleen aanpassen via de .mpq files, en dan moet je ook weer tonnen andere programma's hebben om de file-formats om te zetten naar iets wat wel ge-edit kan worden.

Ik zal maar die nieuwe versie van Milkshape erop zetten, dan kan ik de glow's weg halen bij de hero's. Daardoor kan je niet gebruiken als normale units.

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 30-08-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Zo me is terug van vakantie....zo te zien nog steeds geen nieuwe patch :'(

Jammer.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

agentorangina schreef op 30 August 2003 @ 17:59:
Ja da's wel waar, maar voor HL waren echt veel fijnere tools [model compilers, pak file exporters, alles in een programma ed.] Maar misschien moet ik me er wat meer in verdiepen :).

De buff-arts kan je alleen aanpassen via de .mpq files, en dan moet je ook weer tonnen andere programma's hebben om de file-formats om te zetten naar iets wat wel ge-edit kan worden.

Ik zal maar die nieuwe versie van Milkshape erop zetten, dan kan ik de glow's weg halen bij de hero's. Daardoor kan je niet gebruiken als normale units.
Mjah, het is hier misschien niet helemaal ontopic ;)

maaruh hero glow is het makkelijkst weg te halen door de mdx te converten naar mdl (tekst versie van Mdx) en daarin de tekst van de glow weg te halen.
vond ik altijd wat makkelijker werken.

En die buff arts wil ik je wel een keer laten zien, zijn alleen maar txt files, waarin verwijzingen staan naar bijv .mdl files, en de attach point voor de model.

(tis wel zo dat een spell bijv gebaseerd op Bloodlust, dezelfde buff art heeft als de orginele spell. zijn helaas altijd hetzelfde. limiet van de engine ofzo.)

maaruh, als je wat hulp wil met die models of mpq editing, ben ik je man ;)
heb er aardig wat verstand van, heb ook nog ergens een spell editor rond zwerven voor RoC. wiebbe[at]xs4all.nl is men msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
In frozen throne zat die extra campaign van de orcs.
Nu heb ik die uitgespeelt maar wanneer komt nou deel II, of is die al uit?

Op b.net speel ik meestal td en nu ook redelijk enfo's :)
Gewone matches word ik altijd hard geownd, ik speelde altijd met undead.
Zijn die lui echt zo slecht? Kan er bijna nooit mee winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91511

agentorangina schreef op 30 August 2003 @ 17:59:Ik zal maar die nieuwe versie van Milkshape erop zetten, dan kan ik de glow's weg halen bij de hero's. Daardoor kan je niet gebruiken als normale units.
Arthus, je weet dat ik een digitale drol ben, maar betekent dit dat je je eigen units gaat bouwen?
Fijn :9 , dan zal ik effe serieus gaan zitten aan die character schetsen, yumie :Y) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ha ha, nou, eerst maar eens editen, of andere textures maken. Want bij een nieuw model moet je tonnen animaties maken :S, en daar ben ik niet echt goed in. Ik heb in ieder geval de .mpq editors gedownload dus binnenkort ga ik wel wat proberen.

Over m'n map: ik heb hem bij wariii.net gesubmit, dus ergens volgende week kan je hem daar downloaden [ik post de link dan wel.]

Over Undead: Undead zijn nou juist best sterk, ghouls zijn aardig goed in het begin [zo lang de enemy geen area of effect spells heeft] en fiends+statues is een beetje de standaard tactiek aan het worden. Statues healen erg goed, en fiends doen ook goede damage. De crypt lord + death knight combo is ook aardig sterk [als je de death knight goed van attacks kan weghouden.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkJedi schreef op 31 August 2003 @ 15:11:
In frozen throne zat die extra campaign van de orcs.
Nu heb ik die uitgespeelt maar wanneer komt nou deel II, of is die al uit?

Op b.net speel ik meestal td en nu ook redelijk enfo's :)
Gewone matches word ik altijd hard geownd, ik speelde altijd met undead.
Zijn die lui echt zo slecht? Kan er bijna nooit mee winnen.
Nee, die lui zijn niet zo slecht, anders zou niemand er meer mee spelen, je moet alleen wel redelijk weten wat je doet, maar ook dat geld voor ieder ras geloof ik.

Dit kan je proberen:

3 acolytes naar mijn
ghoul naar lumber
2 acolyes queuen, rallypoint op mijn
met 1 acolyte crypt en zigg summonen, dan terug naar mijn
zodra je genoeg geld hebt: graveyard bouwen
zodra je genoeg geld hebt: altar bouwen
2 ghouls queuen
zodra je geld hebt: volgende zig
2 fiends
zigg

Op deze manier heb je vrij snel een redelijk legertje fiends, als je er een stuk of 5 hebt kan je naar tier 2 techen voor statues (niet shop vergeten te bouwen). Hero moet je even kijken, want altar is vrij laat in deze build, kan je ondervangen door een neutral hero te nemen, die zijn een tijdje na je altar af is beschikbaar (Beastmaster >:)).

Hiermee moet je wel een paar games kunnen winnen. Er zijn vast betere strategieen, maar dit werkte bij mij in RT vrij goed. Als je besluit toch te rushen kan je je graveyard nog even weglaten, dan heb je op tijd een DL ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
http://maps.warcraftiii.net/maps.php?id=3800
Downloaden maar !.. en als je hem uitgespeeld hebt mag je deze kijken :P

http://maps.warcraftiii.net/maps.php?id=3801

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem net even zitten spelen... Een van de andere spelers was vrij snel dood, maar dat kwam omdat hij wilde tanken met de priest. Eigen schuld dus.

1 dingetje dat nog verbeterd moet/kan worden: je hebt herbalism de "m" als hotkey gegeven (althans, die letter is geel, dus ik neem aan dat je die bedoelde :)), maar dat is dus ook de move hotkey, en die neemt hij dan. Beetje rot, dan moet je de hele tijd op de skill clicken.

Verder zag het er wel lekker uit, was leuk om te spelen, voor zover we kwamen dan, keep it up _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Die campaigns zijn imo echt niet leuk :''( van blizzard dan. Die orc campaigns enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Heb hem net even zitten spelen... Een van de andere spelers was vrij snel dood, maar dat kwam omdat hij wilde tanken met de priest. Eigen schuld dus.

1 dingetje dat nog verbeterd moet/kan worden: je hebt herbalism de "m" als hotkey gegeven (althans, die letter is geel, dus ik neem aan dat je die bedoelde :)), maar dat is dus ook de move hotkey, en die neemt hij dan. Beetje rot, dan moet je de hele tijd op de skill clicken.

Verder zag het er wel lekker uit, was leuk om te spelen, voor zover we kwamen dan, keep it up _/-\o_
Ik zal het meteen fixen ! [ik had eerst een andere hotkey gebruikt, maar die zat vast ook al op een standaard-order, want die deed ook niks] De healing skill is erg belangrijk, want anders kom je echt niet ver [maarja als ik alles zwakker had gemaakt was ie weer veel te simpel.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Hail to oranginas, _/-\o_ _/-\o_
zeker mooi gedaan, ik heb hem nu uit gespeeld en vond hem best geweldig, de twee andere gamers (die ik overgens niet kende) vonden hem ook echt mooi gemaakt, alleen vond ik Dark Barf zelf verslaan erg makkelijk, en ook de laatste skill van de "rifle-gast-waarvan-ik-z'n-naam-niet-meer-weet" was wel een beetje overpowerd. maar voor de rest is ie goed uitgeballanceerd , maar was het de bedoeling dat je het met lvl 8 haalde? of zijn we ergens voorbij gelopen?

en ook die credits , ik heb me echt rot gelachen!!
keep up the good work _/-\o_

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja hij is een beetje simpel, maar dat kwam omdat de heroes niet echt doodgingen als je ze goed healde. Bij m'n volgende RPG zal ik alles op 'n kleinere schaal gooien, minder dmg, minder overheersende skills etc. En ik ga proberen wat textures erin te krijgen ;).

Maarja eerst nog een hele storyline & map maken 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 01-09-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/bored.jpg

zijn er nog meer mensen hier die wc3 spelen, we doen nu alleen maar dit de hele dag :'(

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86904

Ik speel wc3 sinds de release en frozentrone ook en ik ben er redelijk goed in (level 14) toch waren er altijd potjes die ik verloor op een erug vage manier en het er op leek dat de tegenstander een map hack gebruikte. Ik heb het altijd vaag gevonden dat de gasten die hoog in de ladder staan ( bij roc ) een level haalde wat hoger is dan 25. Om zo hoog te komen moet je wel heel goed zijn en taktisch briljant dacht ik. Voor de grap ging ik eens naar een clan channel van een niet nader te noemen clan die veel members heeft die hoog in de ladder staan, en maakte ik een praatje met een van die gasten en vroeg ik of hij zin had om een potje at te spelen ( hij was level 35 in roc ), ik speelde een paar potjes met hem en telkens wist mijn medespeler goed aan te wijzen waar we naar toe moesten, soms te goed dat het verdacht werd ( hij wist namelijk altijd waar de tegenstander zat etc. ). Na lang zeuren hoe hij steeds wist waar we naar toe moesten stuurde hij me een bestandje op, dit bleek dus een maphack te zijn, je ziet dus meteen de hele map wat een ongeloofelijk voordeel is. Eerst d8 ik dat hij misschien wel een van de weinige was met zo n cheat, maar toch ging ik effe op onderzoek uit op het internet wat blijkt binnen 1 minuutje had ik al een site gevonden met dergelijke hacks + compleet forum met wc3 hackers hier las ik in dat in korea (waar wc3 een complete volksport is) 90% van de spelers met maphack speelt :( Het is mij nu helemaal duidelijk waarom veel gasten zo hoog in de ladder komen er word nog steeds gecheat bij t leven, een map hack vind je binnen een minuut en bij elke patch komen die klerelijers met een update van hun hack :( :( De fun is er voor mij nu dus helemaal af, ik ga maar weer wolfensteinen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.