[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 89.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Het zal misschien al langsgekomen zijn maar ik kan het niet vinden...... Ik ben opzoek naar een app waar ik screenshots mee kan maken op mijn iPAQ. Ik moet namelijk een handleiding schrijven met een aantal screenshots.

Liefst freeware natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

de meeste (reviewers) doen het via de PC. Ze koppelen de PPC aan de pc en dan via een programmaatje kan je het scherm op je PC scherm toveren. (alleen de naam van dat programmatje ben ik kwijt)

Het kan ook met VNC-server draaiende op je PPC.

[ Voor 10% gewijzigd door Rwin op 23-11-2005 10:49 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dat is ook te gebruiken natuurlijk, als je op de naam komt van dat appje hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

HOOO! in een Ipaq zit SCREENcapture al :+
zit onder iTask, wel eerst even toevoegen via settings.
Hier staat het info als je geen Ipaq hebt:
Screenshotsmaken op pocketinfo.com
PocketGear wil je dus hebben.

[ Voor 102% gewijzigd door Rwin op 23-11-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

spydoggie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:57:
Dat is ook te gebruiken natuurlijk, als je op de naam komt van dat appje hoor ik het graag :)
'GetScreen' is dat freeware programmaatje.

[ Voor 15% gewijzigd door Rwin op 23-11-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Of Powertoys van Microsoft zelf.
Alleen als ik op http://www.microsoft.com/.../downloads/powertoys.mspx kijk is het niet wat ik gebruik :X
Terwijl ik thuis gewoon Powertoys for Windows Mobile gebruik, en die werkt via ActiveSync, en heet dacht ik RemoteDisplay.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Thanks, voor de tips :) Ik gebruik nou ActiveSync Remote display en de ingebakken iTask functie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 23-11-2005 13:34 ]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik bedacht mij net ineens wat (Of was het toevallig na het doorlopen van de geïnstalleerde software)
Dat het geen Powertoys for Mobile was, maar Windows Mobile Developer Power Toys is, en die is te vinden op http://www.microsoft.com/...2b006edfe9&displaylang=en

Verwijderd

spydoggie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:21:
Het zal misschien al langsgekomen zijn maar ik kan het niet vinden...... Ik ben opzoek naar een app waar ik screenshots mee kan maken op mijn iPAQ. Ik moet namelijk een handleiding schrijven met een aantal screenshots.

Liefst freeware natuurlijk...
Je kan natuurlijk ook XnView PocketPC gebruiken, en behalve het maken van screen shots kun je er veel meer mee.

Image Formats :
Reading :Jpeg / Jfif, Gif, Bmp, Png, 2bp, Tif, Pcx, Pbm, Pgm, Ppm, Pnm, xbm, xpm, Tga
Writing :Jpeg, Gif, Bmp et Png

Features :
• Display in 5 input modes : Thumbnail, list, detail, Filmstrip et full screen.
• Use of the favourites to simplify and accelerate the navigation through files.
• Display informations, exifs and iptc of images.
• Sorting of images by the name, the date, the type, the size and the definition, the whole in ascending or decreasing order.
• Conversion of images between the different supported formats.
• Resizing of images according to various factors, sizes, and possibility to resize to the screen size in order to obtain the best ratio weight/clearness.
• Screen capture
• Association of image types with XnView Pocket possible and modifiable.
• Slide Show mode with adjustment of time between the slides, of the background color. The transition effects are also usable in this mode, the display in landscape mode (allowing the display of the images while turning the Pocket PC of 90°, becoming into the screen proportions in adequacy with the proportions.
• Sending of the images by email with change of size and format possible

Afbeeldingslocatie: http://www.xnview.fr/site_uk/Captures_pocket/images_captures_pocket/Mode_Vignettes.jpg

Het doet eigenlijk hetzelfde als z''n PC broertje.Het enige wat je hoeft te doen is een email adres invoeren waar ze de download link naartoe kunnen sturen. Dat is het enige waarvoor ze je e-mail adres gebruiken. Dus je krijgt geen spam!
Wat wil je nog meer? 8)

Downloaden kun je hier doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 22:20 ]

Verwijderd

spydoggie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:34:
Thanks, voor de tips :) Ik gebruik nou ActiveSync Remote display en de ingebakken iTask functie :)
Volgens mij is die powertoy niet meer beschikbaar.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:21:
[...]

Volgens mij is die powertoy niet meer beschikbaar.
Jawel, zie mijn reactie erna nog.
Het is alleen een developer tool schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:52:
[...]

Jawel, zie mijn reactie erna nog.
Het is alleen een developer tool schijnbaar.
Als je iets goeds wilt hebben kun je beter Soti's Remote controller gebruiken. De professional versie. Die is alleen niet gratis.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je hoeft, gelukkig, geen devver te zijn voor die download.
En Soti heb ik ook eens gehad, maar weer uninstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga komende week een Acer N10 kopen *yeey!* en zit dan gelijk Core Media Player op (hoofdreden dat ik een PDA wil is voor filmpjes in bus :P) maar ik wil ook binnenkort een CF Wifi kaart van Sandisk erin doen.. dan wil ik dus soms msn/internetten..

wat is de beste Client voor msn op een PDA?
-Ik wil gewoon dat ik kan kletsen, geen rare toeters en bellen zoals met die nieuwere MSN Messengers.

wat is de duidelijkste internetbrowser voor op 320x240? Ook hier wil ik gewoon surfen en geen rare toeters en bellen. Gewoon het noodzakelijke dus (alleen adresbalk bijv, vorige<>volgende en het scherm met de pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:14
is het dan niet makkelijker om direct een PDA met ingebouwde wifi te kopen?

Beste MSN client als hij windows mobile heeft dan zit MSN er standaard op. ik zou je dan alleen aanraden om een bluetooth toestenbord erbij te kopen. Ziet er patserig uit in de bus en het typt veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de bus heb je er niet zoveel aan voor msn he.. geen wifi ;) zou alleen onder college handig zijn.. maar goed hoeveel kost zoiets wel niet?

en eentje met WIFI kost me iets te veel.. en een N10 heeft toch 2 kaartgleuven, ideaal :) kan ik er ook bijv keer bluetooth ding in stoppen (dus kan niet gelijk wifi/bluetooth.. mar goed.. is ook maar 120 euro met 512mb kaart en windows 2003 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Snap niet dat je geen pda wil met wifi ingebouwd, waarschijnlijk goedkoper en vooral veel handiger dan weer zo een los kaartje.
En dan ook nog een keer een bt kaart? Dan hoop ik dat die N10 minder dan 100 euro kost, anders ben je nogal duur uit.

Beste MSN client, geen idee of het de beste is, maar ik gebruik wel de standaard geinstalleerde versie van MS, met een update. Lekker eenvoudig, en gaat prima.
Zelfs typen gaat met de stylus redelijk snel na wat oefening.
En browsen, dat doe ik helaas wel met pocketIE. Zijn weinig alternatieven, hoewel ik al een jaar wacht tot Opera eindelijk eens een keer een versie voor Windows Mobile uitbrengt. Snap die lui echt niet, voor smartphones, bijna gelijk aan Windows Mobile, ondersteunen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een cf wifi kost 35 euro en heb geen BT nodig verder en ding kost me 120 met 512 mb kaart :)

ik ga de N10 kopen omdat hij goed genoeg is voor wat ik wil en BT niet belangrijk vind, wifi kan ik later nog aanschaffen maar is niet noodzakelijk eerst.. (gaat mij vooral om filmpjes)

als ik toetsenbord wil koop ik een irda toetsenbord, goedkoper en energie zuiniger :D

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:14
Nakebod schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:48:
Snap niet dat je geen pda wil met wifi ingebouwd, waarschijnlijk goedkoper en vooral veel handiger dan weer zo een los kaartje.
En dan ook nog een keer een bt kaart? Dan hoop ik dat die N10 minder dan 100 euro kost, anders ben je nogal duur uit.

Beste MSN client, geen idee of het de beste is, maar ik gebruik wel de standaard geinstalleerde versie van MS, met een update. Lekker eenvoudig, en gaat prima.
Zelfs typen gaat met de stylus redelijk snel na wat oefening.
En browsen, dat doe ik helaas wel met pocketIE. Zijn weinig alternatieven, hoewel ik al een jaar wacht tot Opera eindelijk eens een keer een versie voor Windows Mobile uitbrengt. Snap die lui echt niet, voor smartphones, bijna gelijk aan Windows Mobile, ondersteunen ze wel.
Mozilla.org heeft minimo in de aanbieding die nog volop in ontwikkeling is. ik heb geen flauw idee hoe het werkt heb het nog niet uitgeprobeerd aangezien er op het moment nog te weinig websites zijn die een pda aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:52:
een cf wifi kost 35 euro en heb geen BT nodig verder en ding kost me 120 met 512 mb kaart :)

ik ga de N10 kopen omdat hij goed genoeg is voor wat ik wil en BT niet belangrijk vind, wifi kan ik later nog aanschaffen maar is niet noodzakelijk eerst.. (gaat mij vooral om filmpjes)

als ik toetsenbord wil koop ik een irda toetsenbord, goedkoper en energie zuiniger :D
Hmm, een iPAQ rx3715 is tegenwoordig voor iets meer dan 300 euro te krijgen. Camera, WiFi, BT. Erg compleet dingskie. Ik zou 'm wel overwegen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar mijn hoofdreden is films misschien later wifi.. een ding van 300 euro vind ik dan gewoon te veel :( en voor 120 euro klaar voor films vind ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Graag weer ontopic, dus over onmisbare software in plaats van koopadviezen en -afwegingen :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

sweetdude schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:20:
[...]

Mozilla.org heeft minimo in de aanbieding die nog volop in ontwikkeling is. ik heb geen flauw idee hoe het werkt heb het nog niet uitgeprobeerd aangezien er op het moment nog te weinig websites zijn die een pda aankunnen.
Klinkt goed, alleen 4.5 MB, na install bijna 12!, is bijna meer dan een normale Firefox install :)
Gelijk even een link naar de officiele site: http://weblogs.mozillazine.org/dougt/ & http://www.mozilla.org/projects/minimo/ daar staat inmiddels ook Minimo 0.011 ipv 0.009 die jij linkt.
Klinkt tot nu toe redelijk veelbelovend, dus ik ga em gewoon installeren en gebruiken, en zien wel waar het komt.
En als iets mij niet bevalt, ff een mailtje ofzo naar de devver, wie weet komt je tip/suggestie in de volgende versie :)
Vinden devvers vaak ook wel leuk, mail krijgen van gebruikers.

Eerste indruk:
- Misschien omdat hij aan de grote kant is: starten mag aanzienlijk sneller. Nu heb ik echt niet de langzaamste PDA met 624 Mhz. Opstarten duurt zo een 5/10 seconden, niet precies geteld.
- Tabbladen \o/
- Ik mis de optie om echt fullscreen te gaan, de standaard startbalk zie ik nog. (Op screenshots zie ik geen startbalk?)
- GoT is redelijk te doen, niet ideaal nog steeds, maar goed :+
- Het is even wennen, maar tot nu toe gaat het prima: De werkbalk onderin is weg, dus ook geen keyboard icoon, alleen als je ergens in een textveld staat komt het keyboard terug. Geeft wel een geinig effect, zie
Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/1998/minimo2vk.th.jpg
- Scrollbar werkt niet met knoppen, slider kan je niet vastpakken en schuiven, je kan het driehoekje ook niet inhouden. Wat wel kan: 2x tikken ergens op de scrollbar en dan scroll je daarheen, net zolang totdat je de scrollbar loslaat.
- minimo heeft geen icoontje :P Viel me op toen ik via Sbp Pocket Plus het programma ging sluiten.

Tot zover deze ervaringen.
Ik ga zeker nog wat meer hiermee spelen, ookal is hij nog niet perfect, ik geef hem zeker een kans om een goed volwaardig product neer te zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door Nakebod op 29-11-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweetdude schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:20:
[...]

Alleen werkt Minimo nog niet op de dell x50/51v :?

Aha Ik zie dat Minimo inmiddels wel werkt op de x50/51v series, great!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jawel, als goed is dan :P
http://weblogs.mozillazine.org/dougt/archives/009220.html

En, na een soft reboot, weet niet of het daaraan lag, ging het eerder genoemde scrollen bij mij ineens wel beter, inclusief via de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraag over The Core Mediaplayer:
als ik nu een breedbeeld film kijk fullscreen.. en de klok gaat 1 minuut vooruit dan knippert dat onder in beeld heel irritant...

Ik kan het verhelpen door de video aanstuurder te verandren van Intel Xscale naar 1 van de andere..
Maar dan heb ik constant boven en onder me beeld een deel van de taakbalk.. dan knippert het in ieder geval niet maar het is geen echte oplossing..

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Heeft iemand een data.txt voor me? Dan kan ik hem zelf edit-en, lijkt me een handig programma maar ik kom er niet uit hoe je nou precies je rooster invult. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Xato schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:41:
[...]

Heeft iemand een data.txt voor me? Dan kan ik hem zelf edit-en, lijkt me een handig programma maar ik kom er niet uit hoe je nou precies je rooster invult. :X
Er staat toch in datatxt_formaat.txt hoe je data.txt maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Tsunami schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:55:
[...]

Er staat toch in datatxt_formaat.txt hoe je data.txt maakt?
Dat snap ik juist niet :+. Ik snap niet wat je precies moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:37:
Jawel, als goed is dan :P
http://weblogs.mozillazine.org/dougt/archives/009220.html

En, na een soft reboot, weet niet of het daaraan lag, ging het eerder genoemde scrollen bij mij ineens wel beter, inclusief via de toetsen.
Ik heb .9, .10 en .11 uitgeprobeerd maar niets werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Xato schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:50:
[...]

Dat snap ik juist niet :+. Ik snap niet wat je precies moet doen.
Ik zie niet wat er zo moeilijk aan is, maar dit is wat ik uit datatxt_formaat.txt haal:
naam = Jan Jansen
id = 1337
url = http://www.hetroostervanjan.nl/rooster.php?id=1337
version = 1
naam is je naam, id je leerlingnummer, url de url die de update functie gebruikt (weet niet precies wat je ermee moet doen als je dat niet gebruikt, want hij is volgens mij wel verplicht), version staat niet uitgelegd dus zal je wel altijd 1 voor moeten gebruiken...
dag,uur = vak,lokaal,docent
dag is van 0 tot 6, waar 0 zondag is en 6 zaterdag. uur is van 1 tot 9, als je meer nodig hebt moet je dat in het programma aanpassen. vak is de naam van het vak, lokaal het lokaal en docent de naam van je docent. Deze regels moet je dus voor ieder uur neerzetten, voor de uren dat je geen les hebt kan je ze gewoon weglaten.
afwijkend=3
message=Woensdag toetsdag
afwijkend gebruik je als een dag afwijkt van je normale rooster, 3 is dan de dag en message is het bericht wat bij die dag moet komen te staan.
rooster=eigen
Als je toevallig op het Sint-Janslyceum zit kan je gewoon "sjl" in plaats van "eigen" neerzetten, anders moet je bovenstaande neerzetten en geef je met de volgende regel de uren aan:
uur-1 = 830-1010
uur-1 is dus het eerste uur, 830-1010 geeft aan dat het uur van 8:30 tot 10:10 duurt. Als je een pauze wil toevoegen gebruik je -1 (eerste kleine pauze), -2 (grote pauze) of -3 (tweede kleine pauze), dus bijvoorbeeld:
uur--1 = 1010-1020
Dat was em. data.txt moet in \Program Files\PocketRooster staan, er wordt ook nog gemeld dat PocketRooster overal Unicode gebruikt, dus het zou kunnen dat data.txt ook Unicode moet zijn. Ik heb voor de rest geen PocketPC, dus ik heb het niet getest, maar het lijkt me dat het zo moet werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsunami op 02-12-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:20
Tijdje geleden heb ik hier een leuk teken programma gezien.
Heel simpel, zoals paint. Mijn kleine is vijf geworden en wil ook tekenen
op de pda.

Kan het niet meer vinden. Wie weet een goeie

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:48:
Tijdje geleden heb ik hier een leuk teken programma gezien.
Heel simpel, zoals paint. Mijn kleine is vijf geworden en wil ook tekenen
op de pda.

Kan het niet meer vinden. Wie weet een goeie
Was het deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:10
Is er nog iemand die het cab file'tje van PHM Powertools op zn PC heeft staan? Ik heb al vanaf een paar verschillende pc's geprobeerd phm.lu te bereiken, maar deze site ligt helaas echt eruit :'(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik denk het wel, maar ik dacht eigenlijk dat het freeware was..... :'(
Het is nl. alleen maar even voor de kleine om ermee te rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
driel24 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
[...]

is dit niks voor je?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Geweldig tnxs!!! Die kleine van mij roept ook telkens 'kleuren'. Elke keer zit ze dan een notitie aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Bedankt, die had ik inmiddels ook gevonden.

Ik heb ook deze gevonden.
kidcolor.

ik hou me aanbevolen voor nog meer tips !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zit op het moment aan de medicijnen en daarbij moet ik de ene 6x per dag en de andere 4x per dag innemen... Het hoeft niet om bepaalde tijden, zolang er maar 5 minuten of meer tussen zit (meer is beter natuurlijk). Ik zoek nu een stukje software om bij te houden hoeveel keer ik ze al genomen heb. Ik doe het nu in notepad op m'n PPC maar dat is verre weg van ideaal, heeft er iemand een idee? Om nou 10 tasks aan te maken per dag gaat me ook te ver...

Mag ook betaalde software zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Bij dergelijke medicatie is het eigenlijk altijd beter om dat een beetje gelijkmatig over de dag te spreiden. Gemakkelijkste is dus gewoon een recurring appointment aan te maken op bepaalde uren veronderstel ik :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

hmm, wordt je denk ik wel gek van alle apps die je in je Calendar ziet of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk, dat Verulox Medication Reminder 1.0 precies is wat je zoekt.
Het is wel een redelijk oud programma, dus er is misschien een kans dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Yoeri schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:34:
Bij dergelijke medicatie is het eigenlijk altijd beter om dat een beetje gelijkmatig over de dag te spreiden. Gemakkelijkste is dus gewoon een recurring appointment aan te maken op bepaalde uren veronderstel ik :)
Mja dat klopt maar ik hoef ze niet 's nachts te nemen en het maakt ook niet uit wanneer ik ze neem, als het maar 6x per dag is. Heb m'n pocketpc niet steeds bij de hand dus zo'n alarmpje werkt niet. Medicijnen staan wel steeds voor mn neus dus daar denk ik wel aan, moet alleen bijhouden hoevaak ik ze al genomen heb ;) (nou maakt het met deze medicijnen niet zo veel uit of ik ze een keer meer of minder neem).
Nakebod schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:09:
Ik denk, dat Verulox Medication Reminder 1.0 precies is wat je zoekt.
Het is wel een redelijk oud programma, dus er is misschien een kans dat het niet werkt.
Werkt niet, heb WM5 :(

Bedankt voor de reacties tot dusver trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Waarom dan niet een excel-sheetje maken? Dagen naast elkaar, 10 vakjes onder elkaar voor 6x de ene en 4x de andere en een kruisje zetten in het vakje als je ze ingenomen hebt.
Zo zou je het ook op papier opzetten, gewoon een tabelletje.
Je zou het ook heel makkelijk zelf in .NET kunnen maken en in een database zetten. Dag aanklikken met een calendar-control en 10 checkboxen tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb vorige week mijn RX3715 ook maar eens opnieuw voorzien van software :)

Nu kwam ik de mooie tool BATTI tegen, die de status van de batterij d.m.v. een lijn bovenin je scherm van de PPC laat zien.

Screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://pda.jasnapaka.com/batti/screenshots/1.0/batti.png

Je kan de lengte, dikte en kleur van de statusbalk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
cowgirl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 07:27:
Waarom dan niet een excel-sheetje maken? Dagen naast elkaar, 10 vakjes onder elkaar voor 6x de ene en 4x de andere en een kruisje zetten in het vakje als je ze ingenomen hebt.
Zo zou je het ook op papier opzetten, gewoon een tabelletje.
Je zou het ook heel makkelijk zelf in .NET kunnen maken en in een database zetten. Dag aanklikken met een calendar-control en 10 checkboxen tonen.
Hmm... Dat van die excel sheet is wel een idee, daar ga ik vanmiddag eens mee pielen. Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
sOid schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:37:
[...]

Mja dat klopt maar ik hoef ze niet 's nachts te nemen en het maakt ook niet uit wanneer ik ze neem, als het maar 6x per dag is. Heb m'n pocketpc niet steeds bij de hand dus zo'n alarmpje werkt niet. Medicijnen staan wel steeds voor mn neus dus daar denk ik wel aan, moet alleen bijhouden hoevaak ik ze al genomen heb ;) (nou maakt het met deze medicijnen niet zo veel uit of ik ze een keer meer of minder neem).

[...]

Werkt niet, heb WM5 :(

Bedankt voor de reacties tot dusver trouwens :)
Is zo'n oude-mensen-doosje niet iets voor jou dan? elke dag een vakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

het probleem is dat ie ze niet steeds tegelijk mag innemen :)

dat is waar.
@ v v

[ Voor 22% gewijzigd door Rwin op 07-12-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Toch is het niet zo'n slecht idee. Als je in elk vakje 10 pilletjes stopt (6xene en 4x andere) dan zie je aan het aantal pilletjes dat je over hebt hoe vaak je al ingenomen hebt.
Je kan alleen niet bijhouden hoe lang er tussen 2 innames heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mabarto schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:35:
[...]

Is zo'n oude-mensen-doosje niet iets voor jou dan? elke dag een vakje.
Nee, het zijn druppeltjes, geen pilletjes dus lijkt me niet zo handig :P

Maar ik doe het nu via excel sheet, dat werkt wel prima, shortcut ernaar op m'n pocketpc todayscherm gezet en steeds ff bijwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
[...]

Versie 1 is ook freeware.En ik heb het net geinstalleerd en werkt ook onder WM2003SE. Dat is leuk want er zijn niet zoveel van dit soort gratis proggies.

Dus voor 1-ieder die belangstelling heeft. Dit is de WinCe versie van het alom bekende PAINT

Afbeeldingslocatie: http://www.abisoft.spb.ru/images/palmpaint_1.0.gif

v 1.0 freeware. v2.xx niet!

In the first version the following tools are implemented: Select, Erase, Eyedrop, Magnify, Pen, Brush, Line, Rect, RoundRect, Oval. Also it is possible to undo last action and load and save files in bmp format.

You can download an installer of free version of PaintWinCE for PocketPC, PocketPC 2002 (ARM, MIPS, SH3)

Er is ook nog pencilbox, hier. Ken ik zelf niet, maar is wel freeware. Er is ook nog een mini photoshop, euhm? got it, Mobile Pencil hier

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 19:42 . Reden: aanv. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

weet iemand of er en CAD viewer voor PDA is (die dwg of dxf extensie kan openen)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ik zoek een telefoonboek?

en een gratis vertaler (geen slovo-ed....): ne-en, ne-du, ne-sp, ne-it, ne-sw, ne-dk, ne-ch.

iemand een gouden tip?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:32:
[...]

Versie 1 is ook freeware.En ik heb het net geinstalleerd en werkt ook onder WM2003SE. Dat is leuk want er zijn niet zoveel van dit soort gratis proggies.

Dus voor 1-ieder die belangstelling heeft. Dit is de WinCe versie van het alom bekende PAINT

[afbeelding]

v 1.0 freeware. v2.xx niet!

In the first version the following tools are implemented: Select, Erase, Eyedrop, Magnify, Pen, Brush, Line, Rect, RoundRect, Oval. Also it is possible to undo last action and load and save files in bmp format.

You can download an installer of free version of PaintWinCE for PocketPC, PocketPC 2002 (ARM, MIPS, SH3)

Er is ook nog pencilbox, hier. Ken ik zelf niet, maar is wel freeware. Er is ook nog een mini photoshop, euhm? got it, Mobile Pencil hier
Bedankt !!!!!

Ga ik proberen. (dit is het, daar ben ik zeker van _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

marco_sire schreef op donderdag 08 december 2005 @ 07:47:
ik zoek een telefoonboek?

en een gratis vertaler (geen slovo-ed....): ne-en, ne-du, ne-sp, ne-it, ne-sw, ne-dk, ne-ch.

iemand een gouden tip?
Foonboek, geen idee, vertaler:
http://www.innersky.com/pt/
Innersky's Pocket Translator.
ne-dk en ne-ch gaat alleen niet werken, of ze moeten een update geven voor de taalfiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de kerst er weer aan zit te komen en ik heb voorgenomen in 2006 meer per maand over te houden, ben ik op zoek naar een soort kasboekje waarmee ik de kosten van mijn huishouden inzichtelijk kan maken.

Het liefst freeware uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:35:
Omdat de kerst er weer aan zit te komen en ik heb voorgenomen in 2006 meer per maand over te houden, ben ik op zoek naar een soort kasboekje waarmee ik de kosten van mijn huishouden inzichtelijk kan maken.

Het liefst freeware uiteraard!
Handwallet Basic

Microsoft money

Mastersoft Money v4 Lite

MyMoney v1.0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie van PocketSkype v1.2beta Deze is geschikt voor WM5.0

Afbeeldingslocatie: http://www.chip.de/ii/56001426_0dcf4ee152.gif

Het changelog ziet er als volgt uit:

* change: Windows Mobile 5.0 supported
* change: devices with 300+ MHz CPU supported. Skype will not operate on devices with ~300MHz CPU while using an external WiFi card
* change: landscape mode support and support for 240x240 and 480x480 screens
* change: new languages (Danish, Dutch, Italian, Japanese, Korean, Norwegian, Portuguese Brazil, Russian, Spanish, Swedish)
* change: languages updated
* feature: automatic language selection depending on regional settings of the device
* change: new EULA text
* feature: call forwarding icon added
* bugfix: authorization stayed pending for receiver
* bugfix: incoming calls when rejected were not sent to VM
* bugfix: incoming calls were not sent to Voicemail after timeout
* bugfix: send Voicemail to SkypeOut user was allowed in log tab
* bugfix: impossible to add SkypeIn number from log tab to contact list
* bugfix: impossible to remove missed call notification in start menu
* bugfix: “Cannot execute Skype.exe” notification appeared when Skype installed on external storage

Download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
Kheb nu ook een PDA'tje en ga dus ook wat software zoeken

allereerst ben ik op zoek naar een _goede_ freeware converter van avi's en een quicktime speler.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zoek me suf naar een programma gelijkwaardig aan plucker. Ik ben van Palm naar PocketPC geswitched, maar een soortgelijk programma wat zo goed is als die op de Palm kan ik niet vinden helaas. En dat is jammer want plucker was voor mij het meest gebruikte programma.

Het is vrijwel gelijk aan hoe het werkt met ActiveSync. Je kaart wat sites aan in je bookmarks en ActiveSync haalt de offline versie er bij. Alleen bij plucker kon ik binnen 1 klik enkele sites op m'n PC binnenhalen, en tijdens de sync werd dit bestand meegestuurd. Wil ik nu een update van al m'n sites dan moet ik die stuk voor stuk afgaan om ze te synchronisen en vervolgens activesyncen. Bij plucker kon dit in 1 ruk. Kortom, zijn er alternatieven hiervoor?

Nou is er wel een pocketpc creator en viewer voor plucker files maar dat is ook niks... want dan mag ik de file steeds manual overzetten...

Alvast bedankt..

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 28-12-2005 16:17 ]

• apNia
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Bumpje, iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:40:
Kheb nu ook een PDA'tje en ga dus ook wat software zoeken

allereerst ben ik op zoek naar een _goede_ freeware converter van avi's en een quicktime speler.. iemand?
Klik op link voor The Core Media Player.

Happy NewYear alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een tool om een infrarood toetsenbord te mappen op m'n pocket pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:47:
[...]

Klik op link voor The Core Media Player.

Happy NewYear alvast
Hij bedoelt een .avi convertor. Daar is PocketDivxEncoder (1e hit Google) prima voor. QuickTime player is er niet geloof ik :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze twee WiFi juweeltjes zijn aan een nieuw versienummer toe:

Hitchhiker 0.4 Beta 1

WiFiFoFum 2.0 pre-release

Vergeet niet .NET Compact Framework 2.0 te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:56:
Deze twee WiFi juweeltjes zijn aan een nieuw versienummer toe:

Hitchhiker 0.4 Beta 1

WiFiFoFum 2.0 pre-release

Vergeet niet .NET Compact Framework 2.0 te installeren!
Maar hierbij kun je dus met een 'druk op de knop' zien welke netwerken beschikbaar zijn om aan te loggen?

Is er nog een groot verschil tussen de 1e en 2e? Of is dat een kwestie van voorkeur?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:46:
[...]

Maar hierbij kun je dus met een 'druk op de knop' zien welke netwerken beschikbaar zijn om aan te loggen?

Is er nog een groot verschil tussen de 1e en 2e? Of is dat een kwestie van voorkeur?
Als je de links volgt, dan kan je aan de screenshots zien wat de programma's zo ongeveer doen. Ik gebruik ze allebei, maar sommige mensen kiezen voor een van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
zoek zoiets als notepad.......wil .txt bestanden kunnen openen en editten.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Je kunt toch gewoon AvantGO gebruiken, of mis ik iets?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:03:
Ik heb vorige week mijn RX3715 ook maar eens opnieuw voorzien van software :)

Nu kwam ik de mooie tool BATTI tegen, die de status van de batterij d.m.v. een lijn bovenin je scherm van de PPC laat zien.

Screenshotje:
[afbeelding]

Je kan de lengte, dikte en kleur van de statusbalk aanpassen.
Dogfood's registery tweak doet meer.

Afbeeldingslocatie: http://www.aximsite.com/boards/attachment.php?attachmentid=9065

1. Batterij, geheugen en CPU status als een dunne lijn bovenin het scherm.
2. PIE laten fungeren als IE6.
3.lopende processen
4. cookies limieteren
5. install directory selection. Bepaal zelf waar je wat installeert.
6. Cleartype aan/uit
7.Geef datum, tijd of beide weer in de bovenste balk.

Meer info en download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:03:
zoek zoiets als notepad.......wil .txt bestanden kunnen openen en editten.
Wat dacht je van UKNote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Bestaat er iets van een webserver op je pda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb wel eens iets gezien, maar van de prijs.. kan je beter een officiele MS Windows 2003 Web Edition kopen, die was volgens mij nog goedkoper :P

Maar waar wil je het voor gebruiken? Ga er maar niet van uit dat je iets als php/asp/mysql ofzo erbij kan draaien. Dus alleen html websites? Kan je ook direct bekijken, heb je geen webserver voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Mjah, ik bedoelde dus php/mysql :). Maar als dat niet gaat werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gaat denk ik niet lukken nee.
Ik kan alleen niet meer vinden welke ik een tijd terug had gezien, of waar.. Maar volgens mij stond daar expliciet bij dat er geen serverside scripttalen mogelijk waren.

En wat verder gezocht:
Pico Webserver (Dood?)
Simeda Pocketster (aka Pocket Rendezvous) (Dood?)
GoAhead Webserver http://216.211.138.77/webserver/webserver.htm
De laatste lijkt nog de enige die te downloaden is, alleen php gaat lastiger worden denk ik.
Maar ik zocht eigenlijk een andere :P

De enige manier om denk ik PHP te draaien, inclusief apache, is je PDA uit te rusten met een Linux distro. Dan kan je theoretisch "alle" linux software installen.
Als je het wil proberen, http://tuxmobil.org :)

[ Voor 57% gewijzigd door Nakebod op 23-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Svenneh schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:42:
Bestaat er iets van een webserver op je pda?
CGI?

http://www.cam.com/vxweb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Schop, kick, woei, juich, hoera :P
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Opera 8.5 Beta voor Windows Mobile! Eindelijk een versie die niet alleen op dat Smartphone gedoe loopt. Heeft naar mijn idee wel te lang geduurt, maar goed, er is nu iig iets :)
Gebaseerd op de normale pc versie van Opera.
Heb hem nog niet binnen, downloaden gaat momenteel erg traag... Hopen dat hij ook werkt, kwam op het forum al wat problemen tegen.

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=120758 is ook een handige post, standaard wil Opera de cabfile op je main mem gooien. (Eigenlijk, zoals iedere cab file standaard wil..) niet echt handig voor de vaak toch al schaarse ruimte die je hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door Nakebod op 24-01-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 11-09 20:56
Weet iemand hier ook of er software is waarmee je de telefoongids op je PDA kunt installeren?
Het mag best iets kosten, alleen is het probleem dat de PDA geen internet-toegang heeft, dus de licentie moet wel eenmalig zijn en niet zoals de software van www.telefoongids.nl zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:57:
Weet iemand hier ook of er software is waarmee je de telefoongids op je PDA kunt installeren?
Het mag best iets kosten, alleen is het probleem dat de PDA geen internet-toegang heeft, dus de licentie moet wel eenmalig zijn en niet zoals de software van www.telefoongids.nl zelf.
Zie hier Googelen doet wonderen!;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En die had ie dus al gevonden zoals je kan lezen.
Ben tot nu toe nog niet zoiets tegen gekomen. Lijkt me ook best groot, gezien de normale pc versie, die ik van vroeger herinner, 1 cd groot.
Dus als het al bestaat, denk ik wel dat je een 512 MB kaartje puur voor het telefoonboek nodig hebt.

Maar, is het misschien, gezien je waarschijnlijk een bedrijfsmatige oplossing zoekt, niet een idee om een flat free GPRS abbo te nemen van Vodavone? Kost geloof ik 9.95 per maand, altijd internet, en dus ook mobiel.detelefoongids.nl te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik was ook zeer verheugd dat hij er eindelijk is (beter laat dan nooit), dus ik heb hem maar gelijk op mijn Axim X30 gezet.

Maar ik vond hem eigenlijk nogal tegenvallen (dat ik dat ooit van Opera moet zeggen). Hij liep veel te vaak vast naar mijn zin, en de ondersteuning voor tabjes is niet bepaald wat ik er van verwacht had.

Maarja, het is nog maar een beta, dus ik hou hoop dat Pocket IE ooit de deur uit kan 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Turismo schreef op woensdag 06 oktober 2004 @ 00:10:
[...]

[...]

daar gebruik ik Calendar+ v2.2.0 voor die kan meerdere dagen vooruit laten zien in je Today screen, ik weet niet of dat is wat je bedoelt, maar handig is t wel en gratis _/-\o_
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3446

[afbeelding]
Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb van iemand gehoord dat er ook een p2p prog voor de win mobile based pda`s zijn geschreven ala limewire?! Weet iemand hier iets van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:47:
[...]

Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.
Je gebruikt de laatste versie 2.2.10?
Ga eens naar settings,today, personal, tab items er staat een vinkje voor?

@DaannO
link

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Iemand een RSS reader die meerdere feeds tegelijk kan weergeven.
Ik gebruik nu pRSSreader, die kan wel perfect meerdere feeds weergeven, alleen slechts 1 feed tegelijk.
Ik wil dus eigenlijk de feeds "mixen" zodat nieuwe berichten altijd zichtbaar/bovenaan staan.
Want als ik nu bijv Nu.nl en T.net erin heb, en T.net is mijn actieve feed, zie ik niet dat er een nieuw Nu.nl bericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Minimo al geprobeerd?

Pocket firefox! Hij doet t best goed moet ik zeggen!

http://www.mozilla.org/projects/minimo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk van wel
Maar destijds met 0.09 was ik er nog niet echt over te spreken.
Als ik het goed zie, zitten er nu ook bookmarks in.
Vind hem nog steeds veel te traag starten, en 10 mb voor een app, ok, is al beter dan de 15 mb voorheen, maar nog steeds aan de grote kant.

Ok, vreugde was voor korte duur, traag starten ok, maar verder dan het startscherm kom ik niet eens (Na 5 minuten wachten...). Nu is mijn pda wel een beetje over de zeik vandaag, denk dat ik hem maandag even ga hard resetten, dus dan kan ik hopelijk wat beter testen.

IIG browsers genoeg nu, pIE, NetFront, Opera en Minimo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Minimo heeft bij mij exact 1x gewerkt sindsdien is het vooral "wachten" maar dat doe je nergens voor. Daar en tegen over ben ik zeer te spreken over Opera mobile; dit alles op een Loox 720.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zelfde hier ja :)
Opera belooft wel wat te worden. Werkt nu zelfs al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 11-09 20:56
Nakebod schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:50:
En die had ie dus al gevonden zoals je kan lezen.
Ben tot nu toe nog niet zoiets tegen gekomen. Lijkt me ook best groot, gezien de normale pc versie, die ik van vroeger herinner, 1 cd groot.
Dus als het al bestaat, denk ik wel dat je een 512 MB kaartje puur voor het telefoonboek nodig hebt.

Maar, is het misschien, gezien je waarschijnlijk een bedrijfsmatige oplossing zoekt, niet een idee om een flat free GPRS abbo te nemen van Vodavone? Kost geloof ik 9.95 per maand, altijd internet, en dus ook mobiel.detelefoongids.nl te openen.
Niet echt, want de PDA waar het op moet draaien komt niet op het internet. Zoek dus een stand-alone oplossing, bedankt voor je hulp iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk tooltje kan ik het beste PDF ebooks lezen?

Ik heb pocket acrobat gebruikt, alleen daarmee zie ik in default alleen lijntjes als tekst... hij zet het zegmaar niet goed om naar pocket pdf formaat.

Ik probeer de PCM van deze maand als ebook te lezen alleen krijg ik t niet voor elkaar.

Iemand een goed tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik gebruik voor PDF altijd FoxIT, zowel voor de PC als PDA.
Niet zo overdreven groot als adobe (Ongeveer 10x zo klein..) en kan voor mij precies hetzelfde: PDF lezen.
http://www.foxitsoftware.com/foxitreader/rd_ppc.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Wat is een goed programma om als TV gids te gebruiken?
Ik zag dat die ene bekende van pocketpc-club niet meer in gebruik was :/

[ Voor 7% gewijzigd door Bierkameel op 27-02-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekend met het programma REDAmation.
Die animatie's maken is een grappige bezigheid.
Alleen kan ik ze met REDAmation niet opslaan.
Ik zou ze het liefs willen opslaan en b.v. mailen of mmsen
Weet iemand een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:54:
Is er iemand bekend met het programma REDAmation.
Die animatie's maken is een grappige bezigheid.
Alleen kan ik ze met REDAmation niet opslaan.
Ik zou ze het liefs willen opslaan en b.v. mailen of mmsen
Weet iemand een alternatief.
Ik ken het progje wel, maar nog nooit mee gewerkt. Hier is de website van de maker voorzover je deze nog niet had geraadpleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 10-09 11:31
Even een vraagje, er zit voor mij een PocketPC aan te komen en ik volg dit topic dus een beetje alleen heb ik een vraag over twee spellen. Jullie kennen allemaal vast wel Wacky Wheels en The Blues Brothers die we (ik) speelde op DOS, dit zijn naar mijn mening nog steeds leuke spellen alleen zijn deze ook beschikbaar of speelbaar op een PocketPC.

De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van? Ik heb zelf niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zijn dat DOS based games? Zo ja, kan je kijken of PocketDOS werkt. Review: http://www.pocketinfo.nl/artikel/1069

En ook te proberen: ScummVM: http://www.scummvm.org
Hier de lijst met games die ze ondersteunen: http://www.scummvm.org/compatibility.php
Zie ze daar niet tussen staan, maar er is een kans dat het werkt.
Anders ga je toch gewoon D.O.T.T. spelen? :D
Ook vele uren mee vermaakt "vroegah".

Of Transport Tycoon Deluxe, via OpenTTD.
Ben alleen de handleiding kwijt die ik had, je moest wat patchen, maar wel deze gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:07:

De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van? Ik heb zelf niks kunnen vinden.
Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.
de spellen die hij opnoemt zijn uit het 386 tijdperk en die zouden prima geëmuleerd kunnen worden :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.