Hoe bedoel je? Het gaat toch om een heel pakket?Cyberpope schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:43:
Als je hierboven had gelezen, had je dat al kunnen weten (p.s. via een duitse proxy werken, werkt ook niet).
Nou ik bedoel dat je het hele pakket (13 mb) niet meer kon downloaden. Het was mogelijk dat het beperkt was tot duitse klanten, dus heb ik het even via een duitse proxy geprobeerd. Maar ook dan kreeg je alleen het 2,2mb pakket. Niet alles dus.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Vaag verhaal!Cyberpope schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:10:
Nou ik bedoel dat je het hele pakket (13 mb) niet meer kon downloaden. Het was mogelijk dat het beperkt was tot duitse klanten, dus heb ik het even via een duitse proxy geprobeerd. Maar ook dan kreeg je alleen het 2,2mb pakket. Niet alles dus.
hij zegt alleen dat je misschien alleen als duitser het gratis kan downloaden. Echter hij heeft het via een duitse proxy dinges gedaan en toen kon hij ook niet het grote pakket downloaden. Blijkbaar is het dus een actie geweest van korte aard.
Verwijderd
Yup, het hele pakket stond alleen de dagen rond de Cebit on-line.hellboy123 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:56:
[...]
hij zegt alleen dat je misschien alleen als duitser het gratis kan downloaden. Echter hij heeft het via een duitse proxy dinges gedaan en toen kon hij ook niet het grote pakket downloaden. Blijkbaar is het dus een actie geweest van korte aard.
Was er al gemeld dat het populaire (freeware) VLC nu ook een nightly build Xscale versie life heeft staan?
Voor die-gene die VLC niet kennen (ga je schamen
)
Voor die-gene die VLC niet kennen (ga je schamen
Verwijderd
Oud nieuws. De eerste versies werkte voor geen meter!om3ega schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:48:
Was er al gemeld dat het populaire (freeware) VLC nu ook een nightly build Xscale versie life heeft staan?
Voor die-gene die VLC niet kennen (ga je schamen)
Verwijderd
Taskplus v1.41(28/03/05), een freeware appointment en task scheduler zichtbaar via je Today screen.
Je kan er ook verjaardagen en allerlei andere events zoals jubilea's laten weergeven
Het programma maakt gebruik van de data uit Outlook database voor het raadplegen van z'n gegevens. Er kan ook dagelijks een sterrebeeld worden afgebeeld als je dat al zou wensen.

Het programma is geschikt voor alle PocketPC systemen vanaf PPC2000 voor ARM(XSCALE), SH3 en MIPS cpu's
Bugfixes t.o. v1.40
Solve displaing problem for WM2003SE - correction following xda-devloppers forum (WM_PAINT return 0)
Setting access from icon in title line
Help access from icon in title line
New line format (Category, Tasks, Due-Date)
Birthday display (possibility to change display order for first name and last name)
Nieuw toegevoegde opties:
New setting options
Recurring appointments management
Download links
Je kan er ook verjaardagen en allerlei andere events zoals jubilea's laten weergeven
Het programma maakt gebruik van de data uit Outlook database voor het raadplegen van z'n gegevens. Er kan ook dagelijks een sterrebeeld worden afgebeeld als je dat al zou wensen.

Het programma is geschikt voor alle PocketPC systemen vanaf PPC2000 voor ARM(XSCALE), SH3 en MIPS cpu's
Bugfixes t.o. v1.40
Solve displaing problem for WM2003SE - correction following xda-devloppers forum (WM_PAINT return 0)
Setting access from icon in title line
Help access from icon in title line
New line format (Category, Tasks, Due-Date)
Birthday display (possibility to change display order for first name and last name)
Nieuw toegevoegde opties:
New setting options
Recurring appointments management
Download links
Verwijderd
Calendar+ v2.2.5 (bugfix) update laat appointments (ook op meerdere dagen) zien op je todayscreen

Now correctly adjusts to Windows Mobile 2003 SE font size changes
Minor margin and spacing fixes for Windows Mobile 2003 SE
Slightly better UI spacing
Minor fixes for Windows Mobile 2003 SE joypad handling
Improved Dutch translations
Added "Nothing further today" message back
Je kan de app HIER gratis downloaden.
Now correctly adjusts to Windows Mobile 2003 SE font size changes
Minor margin and spacing fixes for Windows Mobile 2003 SE
Slightly better UI spacing
Minor fixes for Windows Mobile 2003 SE joypad handling
Improved Dutch translations
Added "Nothing further today" message back
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 22:54 ]
Verwijderd
Playlist Editor voor WMP10 v1.1
Met WMP10 schijnt dit niet makkelijk te zijn. Vandaar deze hulp.

X50MIX voor QVGA en VGA v0.09
Hiermee kun je de hardware mixer in je AXIM software-matig instellen
WM2003SE, VGA

QVGA

Check deze thread voor meer info en skins. Of download HIER
Met WMP10 schijnt dit niet makkelijk te zijn. Vandaar deze hulp.

X50MIX voor QVGA en VGA v0.09
Hiermee kun je de hardware mixer in je AXIM software-matig instellen
WM2003SE, VGA

QVGA

Check deze thread voor meer info en skins. Of download HIER
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 18:05 ]
Npop is een handige Freeware tootje om je e-mail onderweg te lezen.

http://www.nakka.com/soft/npop/index_eng.html
Hij is ook in het engels

Hij is ook in het engels
Wat pas een handige tool zou zijn, waar ik ook best wat geld voor over zou hebben: Een ppc-versie van de telefoonboek! Alle telefoonnr's en adressen binnen handbereik.. Zou zoiets nog komen denken jullie?
als je altijd over internet beschikt (meestal staat er wel een WLAN open in de buurt)
http://telefoongids.xwits.nl/
ik ken nog geen prog, maar dat zal wel behoorlijk groot zijn dan.
http://telefoongids.xwits.nl/
ik ken nog geen prog, maar dat zal wel behoorlijk groot zijn dan.
Verwijderd
Hey topic is weer omhoog,
ik heb nu een HP HX2410, werkt perfect en heb al redelijk wat tooltjes erop
ik heb nu een HP HX2410, werkt perfect en heb al redelijk wat tooltjes erop
Verwijderd
Hey,
Ik ben eigelijk opzoek naar een programma ofzo om dat menu'tje "New" linksonder weg te halen.
Niet dat er niets meer instaat, maar dat gewoon die hele knop weg is
Ik ben eigelijk opzoek naar een programma ofzo om dat menu'tje "New" linksonder weg te halen.
Niet dat er niets meer instaat, maar dat gewoon die hele knop weg is
* dit was een mislukte poging.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:28:
iemand?? Of is daar een register sleutel ofzo waar k dan iets aan moet veranderen....
[ Voor 47% gewijzigd door BadBoy18 op 20-05-2005 14:57 ]
volgens mij kun je dan alleen maar het uitvouw icoontje weghalen, en niet het woordje NEW zelf.
Verwijderd
Ohw wacht ik zat met de file explorer in de map startup en dan settings erges te zoeken
Maare daar kun je idd alleen dat pijltje naast "New" weghalen, maar ik wil die hele knop "New" weghebben dat er linsonder in me scherm nix staat
Iemand anders een oplossing?? Of gaat het gewoon niet haha
Maare daar kun je idd alleen dat pijltje naast "New" weghalen, maar ik wil die hele knop "New" weghebben dat er linsonder in me scherm nix staat
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 12:31 ]
ik denk dat hij idd niet te verwijderen is,Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:20:
Ohw wacht ik zat met de file explorer in de map startup en dan settings erges te zoeken![]()
sorry.
Probeer eens:
Start - Settings - Menus - tabblad New Menu - Turn on New button menu afvinken - OK.
Start - Settings - Menus - tabblad New Menu - Turn on New button menu afvinken - OK.
Nomen nescio
bij mij is het weg, ik gebruik Wisbar Advanced. Ik heb gewoon met een skin over de balk heen, en nu is "new" weg. Ikkan het nog wel gewoon aanklikken en dan de opties kiezen. Als ik jou was zou ik ook zoiets proberen.
Ik gebruik BetaPlayer (http://betaplayer.corecodec.org/) om (DivX) filmpjes en muziek mee af te spelen, werkt perfect
Verwijderd
Dat is een nogal oude versieBadBoy18 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:43:
Npop is een handige Freeware tootje om je e-mail onderweg te lezen.
[afbeelding]
Hij is ook in het engels

Meer info HIER
Naam: Moon Child
Type: Freeware
Beschrijving: Platform game
Moon Child Features:
- 13 huge levels
- 4 worlds.
- Psychedelic finale level.
- Unique elast-o-motion enabling good playability using the stylus
- Super crisp graphics (realtime 640*480 to 320*240 interpolated scaling)
- Rendering switches to allow smooth gameplay for slow devices
- redefinable keyboard layout
- Stomping techno track (made with Syntrax, the mobile studio for your PocketPC)
Functionaliteit: ...euh..game
URL: http://www.clickgamer.com...o.htm?pid=563§ion=PPC
Ik vond dit een hele mooie game, en hij blijkt gratis te zijn, ik kan geen
prijs vinden

ff game testen op ipaq 3970...
...woow...volgens mij is ie volledig...en speelt heel vloeiend
De waarschijnlijke reden dat ie gratis is omdat ze syntrax willen promoten...
Type: Freeware
Beschrijving: Platform game
Moon Child Features:
- 13 huge levels
- 4 worlds.
- Psychedelic finale level.
- Unique elast-o-motion enabling good playability using the stylus
- Super crisp graphics (realtime 640*480 to 320*240 interpolated scaling)
- Rendering switches to allow smooth gameplay for slow devices
- redefinable keyboard layout
- Stomping techno track (made with Syntrax, the mobile studio for your PocketPC)
Functionaliteit: ...euh..game
URL: http://www.clickgamer.com...o.htm?pid=563§ion=PPC
Ik vond dit een hele mooie game, en hij blijkt gratis te zijn, ik kan geen
prijs vinden

ff game testen op ipaq 3970...
...woow...volgens mij is ie volledig...en speelt heel vloeiend
De waarschijnlijke reden dat ie gratis is omdat ze syntrax willen promoten...
Ziet er idd wel geinig uit, vanmiddag misschien eens proberen als ik thuis ben.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Email, RSS en nieuwsgroepen heet tegenwoordig QMAL v2.9.14 Een alles-in-een programma, freeware.

Screenshot is van Hezahonker.
De laatste versie is 2.9.14 en het is geschikt voor alle system. Het beste kun je even deze thread op Brighthand erop na slaan.
Een faq vind je HIER
Download voor WM2003SE, HIER WM2003 HIER PPC 2002 HIER
Screenshot is van Hezahonker.
De laatste versie is 2.9.14 en het is geschikt voor alle system. Het beste kun je even deze thread op Brighthand erop na slaan.
Een faq vind je HIER
Download voor WM2003SE, HIER WM2003 HIER PPC 2002 HIER
[schaam mode]Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:39:
[...]
Dat is een nogal oude versie
[afbeelding]
Meer info HIER
en ik dacht dat ik de meest recente versie had[/schaam mode]
bedankt voor de link.
Ik zoek een simpel mail programma'tje voor mijn pda, de ingebouwde kan ik niet opgeven dat ik voor de uitgaande mailserver een andere gebruikersnaam gebruik dan voor in inkomende. Weet iemand wat?
Weet iemand een beetje een goed progje om wachtwoorden e.d. mee op te slaan? De meeste die ik heb gevonden hebben OF geen goede encryptie, OF zijn gewoon belachelijk duur (lees: geen freeware).
Insert vies grapje hier
Verwijderd
Yep CryptoCard, gratis linkRubberenkip schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:31:
Weet iemand een beetje een goed progje om wachtwoorden e.d. mee op te slaan? De meeste die ik heb gevonden hebben OF geen goede encryptie, OF zijn gewoon belachelijk duur (lees: geen freeware).

Er is ook een PC add-on te downloaden om je eigen kaart layouts (templates) te maken, en een CryptoCard Explorer. Ook is er een support forum op google.
Of je kan gebruik maken van Passman van Martini Creations, ook freeware

Meer info en download hier
Er is ook eindelijk weer eens een update van Total Commander voor PocketPC. Dit is versie 2.0

Nieuw in deze versie:
Support for portrait/landscape switching
Save column widths in full view
FTP client, registry editor, and access to LAN (local area network)
En ondersteuning voor landscape alleen beschikbaar onder WM2003SE!
Download
Hoi allemaal,
Zo voor de vakantie heb ik toch maar een Mio 168 aangeschaft. Niet zozeer als PDA, maar meer als navigatiesysteem. Inmiddels heb ik TT5 met alle mappen en plusmappen.
Ik bezit echter ook de nodige digitale topografische kaarten, die ik zou willen gebruiken voor mijn wandelingen tijdens de vakantie.
Wie weet een goed (FREEWARE) progje, waarmee ik kan navigeren met mijn eigen kaartmateriaal.
Ik heb ooit eens zoiets gezien, waarbij je op de kaart aanklikte waar je op dat moment was en dat vervolgens nog op een of twee plekken deed, waardoor de punten als referentie dienden.
Wie heeft er ervaring mee en kan me een goed progje aanraden?
Zo voor de vakantie heb ik toch maar een Mio 168 aangeschaft. Niet zozeer als PDA, maar meer als navigatiesysteem. Inmiddels heb ik TT5 met alle mappen en plusmappen.
Ik bezit echter ook de nodige digitale topografische kaarten, die ik zou willen gebruiken voor mijn wandelingen tijdens de vakantie.
Wie weet een goed (FREEWARE) progje, waarmee ik kan navigeren met mijn eigen kaartmateriaal.
Ik heb ooit eens zoiets gezien, waarbij je op de kaart aanklikte waar je op dat moment was en dat vervolgens nog op een of twee plekken deed, waardoor de punten als referentie dienden.
Ik kon het niet laten:
McDonald's POI voor TomTom Navigator
http://www.tomtom.com/lib/doc/addon/McDonalds.zip
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Gebruik je PPC als extern bureablad!!
http://www.innobec.com/en/index.php
Gebruik winamp tijdens het gamen gewoon met je stylus op de pda bijvoorbeeld.

ehhhh..HOI
Jij hebt pocketpc-club gelezen vandaagkRiZzZiZ schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:02:
Gebruik je PPC als extern bureablad!!
[afbeelding]
Hee leuk, zoiets heb ik al wel eens gezocht, maar toen niet kunnen vinden, wel om hele pc, of pda, remote te besturen.
Eens zien of het wat is.
Eerste indruk: Erg handig programma, en geinig dat je 768x1024 kan draaien, hoe klein het ook is
Heb hem nu op 276x368 staan, voor winamp een goede resolutie
Jammer alleen, dat volgens mij mijn hele pc trager is nu, het voelt minder snel aan iig. Kan ook aan mij liggen.
Eens zien of het wat is.
Eerste indruk: Erg handig programma, en geinig dat je 768x1024 kan draaien, hoe klein het ook is
Heb hem nu op 276x368 staan, voor winamp een goede resolutie
Jammer alleen, dat volgens mij mijn hele pc trager is nu, het voelt minder snel aan iig. Kan ook aan mij liggen.
[ Voor 50% gewijzigd door Nakebod op 20-07-2005 18:57 ]
WAT EEN PRACHTPROGRAMMA! BEDANKT!
Alleen jammer dat het niet werkt wanneer ik draadloos (wlan) een activesync connectie maak.
Alleen jammer dat het niet werkt wanneer ik draadloos (wlan) een activesync connectie maak.
Schaamteloos overgenomen
Over dat trager worden van de comp, had ik ook..inclusief trager worden van PDA. Liep niet lekker bij mij maar wou het hier ff delen.
ehhhh..HOI
Super programma ik had er vanmiddag Nvidiamonitor, iTunes en MSN op staan tijdens het gamen en had nergens last van, alleen jammer als je dan op msn klikt je game venster minimaliseerdkRiZzZiZ schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:10:
[...]
Schaamteloos overgenomen
Over dat trager worden van de comp, had ik ook..inclusief trager worden van PDA. Liep niet lekker bij mij maar wou het hier ff delen.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Zoeits zoek ik nou ook nog..!!botoo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
* ook op zoek is *
Ik wil mijn dvd-verzameling op mijn iPaq bijhouden (maar niet is een excel bestand). Het zou iets als MoviesCE kunnen zijn, maar het liefst freeware natuurlijk.
voorbeeldje MoviesCE
[afbeelding]
Lijkt me super handig!
Werkt hier prima via bluetooth, dus volgensmij zou het via wlan ook moeten werken...nl-x schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:48:
WAT EEN PRACHTPROGRAMMA! BEDANKT!
Vind het zelf wel grappig maar niet echt bruikbaar, vooral op hogere resoluties is de cursor erg schokkend enzo.
het kan ook via WiFi maar is niet echt snelsOid schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:13:
[...]
Werkt hier prima via bluetooth, dus volgensmij zou het via wlan ook moeten werken...
Vind het zelf wel grappig maar niet echt bruikbaar, vooral op hogere resoluties is de cursor erg schokkend enzo.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Hallo
ik wil mov. bestand afspelen met mn betaplayer is daar al plug-in voor of programma dat ik heb decoderen naar ander bestand mpeg ofzo ??
alvast bedankt..
ik wil mov. bestand afspelen met mn betaplayer is daar al plug-in voor of programma dat ik heb decoderen naar ander bestand mpeg ofzo ??
alvast bedankt..
volgens mij kun je gewoon mov bestanden afspelen met beta player (tegenwoordig TCPMP) anders kun je het coderen naar avi of mpeg met quicktime (.mov openen dan bestand exporteren)Remco Tr schreef op zondag 24 juli 2005 @ 21:13:
Hallo
alvast bedankt..
kan alleen met quick time pro toch ?? en die is niet freeware.... mis ander proggie ??Cyrus The Virus schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:55:
[...]
volgens mij kun je gewoon mov bestanden afspelen met beta player (tegenwoordig TCPMP) anders kun je het coderen naar avi of mpeg met quicktime (.mov openen dan bestand exporteren)
Hehe zeer handig_Brake_ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:02:
Ik kon het niet laten:
Veel plezier ermee
Die moet ik gewoon in de Beneluxmap plaatsen?
[ Voor 10% gewijzigd door GGS_206 op 26-07-2005 15:33 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Yup, en dan staat ie tussen je nuttige plaatsen. Je kan het zelfs zo gek maken dat TomTom waarschuwt als je vlakbij een McDonald's bent. Eet smakelijk \o/GGS_106 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:18:
[...]
Hehe zeer handig![]()
Die moet ik gewoon in de Beneluxmap plaatsen?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Hmm, ik krijg hem in TT5 in comb. met BeNeLuxPlusmap niet voor elkaar. Wel in de normale. Heb je daar een oplossing voor of niet?_Brake_ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:44:
[...]
Yup, en dan staat ie tussen je nuttige plaatsen. Je kan het zelfs zo gek maken dat TomTom waarschuwt als je vlakbij een McDonald's bent. Eet smakelijk \o/
‹(◕‿◕)›
Ik heb hem zelf ook in een BeNeLux Plus-map, heb je je PDA al gereset?GGS_106 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:22:
[...]
Hmm, ik krijg hem in TT5 in comb. met BeNeLuxPlusmap niet voor elkaar. Wel in de normale. Heb je daar een oplossing voor of niet?
Nee nog niet geprobeerd. Is dat nodig dan? En een harde of een soft reset?
‹(◕‿◕)›
Soft, maar gezien je antwoord(en), wat heb je al wel geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door _Brake_ op 27-07-2005 00:40 ]
Ja heb een soft gedaan, maar heeft niet geholpen dus.
Verder heb ik 2 verschillende van de mac geprobeerd, maar beide werken niet. Heb ze in de benelux+map gesleept, en TT opgestart. Werkte dus niet. Op de normale werkt het wel. Maar het zou ook gewoon in de +map moeten werken. Meer nog niet geprobeerd
Verder heb ik 2 verschillende van de mac geprobeerd, maar beide werken niet. Heb ze in de benelux+map gesleept, en TT opgestart. Werkte dus niet. Op de normale werkt het wel. Maar het zou ook gewoon in de +map moeten werken. Meer nog niet geprobeerd
‹(◕‿◕)›
Ziet hij de kaart niet of wil TT gewoon niet opstarten ?,
Want als hij niet wil opstarten heb je te veel POI's erin staan tenminste dat was bij mij zo
Want als hij niet wil opstarten heb je te veel POI's erin staan tenminste dat was bij mij zo
Hij wil wel opstarten. Dat werkt verder allemaal wel voldoende. Als ik een restaurant als POI aanklik, ziet hij de Mac ook wel. Maar dan met normaal restaurant-icon. Maar toevoegen van de Mac werkt dus niet. Heb wel alle flitspalen van NL en België er instaan, dat werkt verder ook goed.
‹(◕‿◕)›
Heb nu wat ervaring met oziexplorer icm de zgn "kabouterkaarten". Werkt mooi alleen is oziexplorer geen freeware.cyberpost schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 03:14:
Hoi allemaal,
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Je moet ze nog wel aanklikken bij de instellingen en je kan er geloof ik niet meer dan 27 POI's inzettenGGS_106 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:41:
Hij wil wel opstarten. Dat werkt verder allemaal wel voldoende. Als ik een restaurant als POI aanklik, ziet hij de Mac ook wel. Maar dan met normaal restaurant-icon. Maar toevoegen van de Mac werkt dus niet. Heb wel alle flitspalen van NL en België er instaan, dat werkt verder ook goed.
Ja idd, het werkt nu 
Had er wat teveel flitspalen enzo in. Maar het werkt nu dus.
Wat zijn wat normale snelheden etc.. die ik er in moet/kan hebben voor NL en onze onderburen?
Had er wat teveel flitspalen enzo in. Maar het werkt nu dus.
Wat zijn wat normale snelheden etc.. die ik er in moet/kan hebben voor NL en onze onderburen?
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Mijn heren GPS'sers,
Maak een GPS thread en laat andere threads voor wat ze zijn.Tenzij je leuke GPS freeware hebt te melden Zoals deze gaat over "Freeware en trial software" En dat is iets anders dan POI's of wat dan ook voor GPS.
Maak een GPS thread en laat andere threads voor wat ze zijn.Tenzij je leuke GPS freeware hebt te melden Zoals deze gaat over "Freeware en trial software" En dat is iets anders dan POI's of wat dan ook voor GPS.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een freeware progje waarmee je weersvooruitzichten kunt ontvangen op je PPC. Ik weet dat er genoeg trialversies zijn maar heeft iemand ook een idee voor een freeware progje?
is er ook ergens een freeware telnet prog? De goedkoopste die ik kon vinden was iets van 15,- zoiets simpels moet toch ook wel freeware kunnen?
Insert vies grapje hier
PocketPuTTY!
http://pocketputty.duxy.net
http://pocketputty.duxy.net
Verwijderd
Laatste freeware versie (0.98.01) van PocketWeather vind je hier en de rest hier waarbij ik moet opmerken dat "Weather To Go" alleen werkt voor de VS.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:01:
Ik ben op zoek naar een freeware progje waarmee je weersvooruitzichten kunt ontvangen op je PPC. Ik weet dat er genoeg trialversies zijn maar heeft iemand ook een idee voor een freeware progje?
Kort vraagje...
Ik heb wat tools geinstalleerd mar nu staan sommige icoontjes 2 maal bij programs.
Hoe kan ik die weghalen (is daar ook een tool voor?
)
Ik heb wat tools geinstalleerd mar nu staan sommige icoontjes 2 maal bij programs.
Hoe kan ik die weghalen (is daar ook een tool voor?
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Gewoon met de hand doen \windows\Program Files\wisdezelink.lnk4of9 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:53:
Kort vraagje...
Hoe kan ik die weghalen (is daar ook een tool voor?)
Da's misschien niet zo handig, aangezien je dan in de program files gaat zitten hobbyen... Je kunt het Startmenu en de Programs-map daaronder editen via \Windows\Startmenu\Programs.
Nomen nescio
Kan deze software ook op de Qtek 2020i gedraait worden of draait daar een andere soort OS op? Ik wil die misschien kopen.
Developer
die Qtek heeft gewoon PocketPC/Windows Mobile OS dus dat moet gaan he, lijkt me zoHENNESSY schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:36:
Kan deze software ook op de Qtek 2020i gedraait worden of draait daar een andere soort OS op? Ik wil die misschien kopen.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Weet iemand welke mogelijkheden er allemaal zijn voor reis informatie (openbaar vervoer) op een pocketpc? Heeft 9292ov.nl geen pda versie van hun website? Is PocketWijzer wat? Andere mogelijkheden?
Developer
Ze hebben wel een pda versie maar die koste geld geloof ik..was vroeger wel gratis..HENNESSY schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:34:
Weet iemand welke mogelijkheden er allemaal zijn voor reis informatie (openbaar vervoer) op een pocketpc? Heeft 9292ov.nl geen pda versie van hun website? Is PocketWijzer wat? Andere mogelijkheden?
ehhhh..HOI
openbaar vervoer: http://nanika.net/metro en is er voor palm, ppc, smartphone en symbian
tis alleen voor bussen, metro en trams enzo. Geen treinen, maar het plannen van de rest van de reis met ov gaat wel makkelijk. Je moet alleen wel de naam van de halte weten.
de steden die gedekt worden zijn:
tis alleen voor bussen, metro en trams enzo. Geen treinen, maar het plannen van de rest van de reis met ov gaat wel makkelijk. Je moet alleen wel de naam van de halte weten.
edit:
Die lijst staat ook in de link die hieronder ook al is genoemd: http://chotto.free.fr/tatami/Metro/MetroV-en.html
Die lijst staat ook in de link die hieronder ook al is genoemd: http://chotto.free.fr/tatami/Metro/MetroV-en.html
[ Voor 90% gewijzigd door Canaria op 01-09-2005 13:59 ]
Insert vies grapje hier
Misschien is het beter om alleen een link te plaatsen naar alle steden:
http://chotto.free.fr/tatami/Metro/MetroV-en.html
Beetje overbodig die lijst.
http://chotto.free.fr/tatami/Metro/MetroV-en.html
Beetje overbodig die lijst.
Helaas alleen voor NL dus de wat grotere steden, waardoor dit voor ons minder bruikbaar is jammer genoeg. Heeft de NS ook niet een reisplannert voor de PPC?Rubberenkip schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:33:
openbaar vervoer: http://nanika.net/metro en is er voor palm, ppc, smartphone en symbian
ctrl+a knipperdeknip
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
http://www.9292ov.nl/9292ov65.aspGully schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:57:
[...]
Helaas alleen voor NL dus de wat grotere steden, waardoor dit voor ons minder bruikbaar is jammer genoeg. Heeft de NS ook niet een reisplannert voor de PPC?
daar heb je er eentje voor de treinen hier in nederland, kost helaas wel geld en ik heb er geen ervaring mee aangezien ik nooit met de trein reis
Ik heb er wel ervaring mee. Moet zeggen dat het behoorlijk handig is, ook voor bussen enzo alleen staat de voor mij meestgebruikte connectie er nou net weer niet in, terwijl ik in een behoorlijk grote plaats woon als ik het vergelijk met andere plaatsen die er _wel_ in staan, dus dat is erg jammer...ronaldlokers schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:09:
[...]
http://www.9292ov.nl/9292ov65.asp
daar heb je er eentje voor de treinen hier in nederland, kost helaas wel geld en ik heb er geen ervaring mee aangezien ik nooit met de trein reis
Verder leuk stukje software
ik wist niet dat dat programma ook bussen kent? of kent hij alleen bussen die op een treinverbinding aansluiten?sOid schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:40:
[...]
Ik heb er wel ervaring mee. Moet zeggen dat het behoorlijk handig is, ook voor bussen enzo alleen staat de voor mij meestgebruikte connectie er nou net weer niet in, terwijl ik in een behoorlijk grote plaats woon als ik het vergelijk met andere plaatsen die er _wel_ in staan, dus dat is erg jammer...
Verder leuk stukje software
Verwijderd
Ik maak altijd gebruik van 9292ov.nl ook op mijn PDA, die kun je gewoon webbased oproepen zonder extra kostenronaldlokers schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:09:
[...]
http://www.9292ov.nl/9292ov65.asp
Ja, hij kent ook bussen en trams. Geloof inderdaad wel dat hij alleen de dingen kent die op een treinverbinding aansluiten. Je kan overigens wel aanvinken met welk vervoersmiddel je wil.ronaldlokers schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 04:39:
[...]
ik wist niet dat dat programma ook bussen kent? of kent hij alleen bussen die op een treinverbinding aansluiten?
Moet je toch echt verbinding maken met internet en dat is een stuk duurder dan eenmalig zo'n programma'tje kopen als je het vaak gebruikt. Daarintegen is de webbased versie natuurlijk wel weer altijd up-to-date...Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:10:
[...]
Ik maak altijd gebruik van 9292ov.nl ook op mijn PDA, die kun je gewoon webbased oproepen zonder extra kosten
dat is alleen handig als je het niet vaak gebruikt of als je een abonnement hebt waarbij het internetten onbeperkt isVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:10:
[...]
Ik maak altijd gebruik van 9292ov.nl ook op mijn PDA, die kun je gewoon webbased oproepen zonder extra kosten
ehh, wifi anyone? Je kan toch gewoon op een (al dan niet bedoelde
) hotspot inloggen om ff een site te checken?
Je hebt lang niet overal WiFi en lang niet elke PDA heeft WiFiRwin schreef op Monday 05 September 2005 @ 11:21:
ehh, wifi anyone? Je kan toch gewoon op een (al dan niet bedoelde) hotspot inloggen om ff een site te checken?
Nu jij weer
om een beetje up to date reisinfo te hebben moet je dus elke dag een nieuwe versie installeren
?
Ik vind dat bij oproepen voor freeware-progs-die-actualiteit-afhankelijke-info weer moet geven, er vanuit gegaan mag worden dat er wifi opzit
en er is wel overal wifi
Ik vind dat bij oproepen voor freeware-progs-die-actualiteit-afhankelijke-info weer moet geven, er vanuit gegaan mag worden dat er wifi opzit
en er is wel overal wifi
[ Voor 14% gewijzigd door Rwin op 05-09-2005 16:51 ]
Verwijderd
Inderdaad. Ik vergat even het startmenu.Brabo-Joossie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:15:
Da's misschien niet zo handig, aangezien je dan in de program files gaat zitten hobbyen... Je kunt het Startmenu en de Programs-map daaronder editen via \Windows\Startmenu\Programs.
Ook leuk, zeker voor de gene die nu 24/7 GPRS vsn t-mobile hebben: Mirc for PPC: http://wmirc.com/download.htm
screenshot:
screenshot:

...Make every cut count, even if it is one frame...
werkt die hetzelfde als mirc zelf?Roland schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:27:
Ook leuk, zeker voor de gene die nu 24/7 GPRS vsn t-mobile hebben: Mirc for PPC: http://wmirc.com/download.htm
screenshot: [afbeelding]
Ik heb nu namelijk pocketIRC erop staan, maar die werkt beetje raar voor mijn gevoel
Yupz, alleen de interface is natuurlijk aangepast voor de ppc, maar voor de rest heb ik niets te klagen!
Ah die ga ik eens goed testen.
Gebruik nu "altijd" PocketChat, waarvan volgens mij al een jaar staat dat de niuewe versie er bijna is...
Hopen dat dit een goede vervanger is.
Editje: Eerste indruk is toch niet zo goed, kan niet naar mijn lokale ircd connecten (Intern ip), kan PocketChat wel.
Andere server was ik verbonden, maar /join werkte niet, maar staat wel in de command list
En jammer dat ie niet gratis is, voor zo een klein prog ga je geen 20 dollar betalen, ik iig niet.
Gebruik nu "altijd" PocketChat, waarvan volgens mij al een jaar staat dat de niuewe versie er bijna is...
Hopen dat dit een goede vervanger is.
Editje: Eerste indruk is toch niet zo goed, kan niet naar mijn lokale ircd connecten (Intern ip), kan PocketChat wel.
Andere server was ik verbonden, maar /join werkte niet, maar staat wel in de command list

En jammer dat ie niet gratis is, voor zo een klein prog ga je geen 20 dollar betalen, ik iig niet.
[ Voor 50% gewijzigd door Nakebod op 08-09-2005 22:51 ]
Hmmm ja daar ben ik inmiddels ook achter gekomen...
PocketChat zei je, zal hem eens opzoeken want wil wel ircen natuurlijk!
PocketChat zei je, zal hem eens opzoeken want wil wel ircen natuurlijk!
En ik werd gister gewezen op NetFront / Pocketinfo.nl

Geen kleine browser, maar wel een browser met veel opties.
En, het verhielp bij mij een probleem met mijn foobar webbased control, PIE kan niet goed omgaan met refreshes schijnbaar.

En, het verhielp bij mij een probleem met mijn foobar webbased control, PIE kan niet goed omgaan met refreshes schijnbaar.
Verwijderd
heb je mischien ook die van burgerking/kentucky/en mischien nog wat andere handige ?_Brake_ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:02:
Ik kon het niet laten:
Veel plezier ermee
Verwijderd
FtxPbrowser in Forced hires mode(VGA), gratisNakebod schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:23:
En ik werd gister gewezen op NetFront / Pocketinfo.nl
[afbeelding]

Nee, maar download POIEdit eens, daar heb je een hele hoop mogelijkheden!Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:43:
[...]
heb je mischien ook die van burgerking/kentucky/en mischien nog wat andere handige ?
Verwijderd
klein kickje. Ik zoek een freeware programmaatje waarbij ik hele artikelen (dus niet alleen de headers) via RSS binnen kan halen op mijn Acer N35. Zodat ik als ik wakker wordt alleen even op update hoef te klikken en in de bus naar school al het nieuws van de afgelopen nacht door kan lezen. Kan iemand mij hieraan helpen?
Via RSS zal dit wel lastig gaan. Meestal wordt ook maar een deel van de content aangeboden via RSS. Dit wordt gedaan om gebruikers alsnog naar de website te 'lokken' i.v.m. anders gemiste inkomsten van reclame banners e.d. .. en natuurlijk ook om het rippen van content niet te makkelijk te maken.
Tsja misschien heb je er wel heeeelemaal niks aan maar ik vermeld het toch voor anderen die het wellicht wel interessant vinden. Op je Pda (mits PPC) kun je met avantgo ook je verschillende newsfeeds ( Sp!ts en anderen) synchroniseren. Hoef je sochtends geen krantje meer mee te nemen maar kun je gewoon de Sp!ts op je Pda lezen.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:36:
klein kickje. Ik zoek een freeware programmaatje waarbij ik hele artikelen (dus niet alleen de headers) via RSS binnen kan halen op mijn Acer N35. Zodat ik als ik wakker wordt alleen even op update hoef te klikken en in de bus naar school al het nieuws van de afgelopen nacht door kan lezen. Kan iemand mij hieraan helpen?
ehhhh..HOI
Verwijderd
AvantGo links zijn er niet zoveel en heel voor heel voor links moet je lid van van het een of ander forum. Tweakers zul je niet als AvantGo link vind.SPITS kan ook via RSS.kRiZzZiZ schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:58:
[...]
Tsja misschien heb je er wel heeeelemaal niks aan maar ik vermeld het toch voor anderen die het wellicht wel interessant vinden. Op je Pda (mits PPC) kun je met avantgo ook je verschillende newsfeeds ( Sp!ts en anderen) synchroniseren. Hoef je sochtends geen krantje meer mee te nemen maar kun je gewoon de Sp!ts op je Pda lezen.
Ik denk dat pRSSreader wel een leuk lezer is alhoewel je met RSS bijna altijd eerst de headers binnenhaalt.
link naar pRSSreader

Features
Some of pRSSreader's features include:
Support for RSS (0.90, 0.91, 0.92 and 2.0) and RDF (1.0)
Incredibly small
Support for multiple site reading
Marking of unread items
Properties of site (new in 1.1.0)
Sequential reading of items (new in 1.1.1)
Customizable appearance (new in 1.1.1)
Import of OPML files (new in 1.1.2)
Customizable location of cache (new in 1.1.2)
Open news in an external browser (new in 1.1.4)
Caching online content for offline browsing (new in 1.1.4)
Caching images within feed items (new in 1.1.4)
Editing feed name (new in 1.1.4)
Hiding read items (new in 1.1.4)
Sorting items (new in 1.1.4)
Is al een oude post maar gewoon ff voor de record, je kunt Ipaq Backup instellen dat wanneer de accu bijna leeg is hij een backup van alle gegevens maakt naar SD-card iod.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:49:
Omdat de search niet werkt, dan toch maar even een vraag. Ik heb onlangs een ipaq 2210 gekocht, en ondanks het feit dat ik de ipaq uitzet, loopt de accu blijkbaar leeg, want het is me al 2 keer overkomen dat ik na een week de pda aan wilde zetten, en alles was weg! Dit schijnt echter, bij nalezen, een vrij bekend fenomeen te zijn. Wat ik ervan begreep is dat de ipaq niet echt uit gaat.
Nu heb ik dit topic wel eens eerder doorgespit, en ik herinner me nog dat er wel eens een link naar een progje is gepost dat de pda ook echt (tenminste dat hoop ik) uitzet, zodat ik niet alles opnieuw hoe te installeren. Wie o wie kan me helpen aan de naam of aan de link?
Is er ook een programmaatje om gegevens van een SIM-kaart te backuppen naar je pocketpc (Pocket PC met gsm-functie dus) ?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.