FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Thxz voor je reactieVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:45:
huh, das wel heel vaag, als het goed is zit in de 420 een zogenaamde back-up batterij (ik heb ook de 420) en ben je pas alles kwijt op het moment dat je de aan/uit knop en de reset knop tegelijk 10 sec ingedrukt houdt. Dus dat je alles kwijt bent na het verwijderen van de batterij is wel heel apart... Tenzij de back-up batterij ook op was
Er zit idd een backup batterij in!! Deze was ook zeker 100% vol. Moet je dit misschien eerst ergens activeren? FSC Backup?
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
ThxzVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:41:
[...]
1.Snelkoppelingen: Ik zou gewoon "Claunch" gaan gebruiken. Kun je ze neerzetten zoals je wilt.
2.Ruimte?
3.zie 1
4. nee
5. Inbox, of als alternatief NpopW webmail gaat gewoon online met MSIPE
6 Nee, wel een add-on met smilies dacht ik.
7. Gewoon 90 graden draaien;)
Als die 420 Wm2003SE heeft, settings,system, screen, landscape link of rechts handig.Anders NydiTot of Dotpocket gebruiken.
8. Dat FSS gedoe zit waarschijnlijk in ROM. niet weg te krijgen dus.
9. aut. opstarten moet het programma zelf kunnen. Er zijn wel een paar alternatieven zoals MortRunner, hier
Vastlopen. Je hebt toch gebackupped inieder geval via ActiveSync(gesychroniseerd) ? Dan staat je agenda data op je PC. Heeft die 420 geen backup battery?
Waar vind ik echter "Claunch"?
Verwijderd
Dat fsc backup heeft btw niks met die batterij te maken. Dat programma is er voor om bijv. een backup van al je gevevens op een sd kaartje te zetten.
Heeft iemand nog link tips?
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Verwijderd
pda versieFlaterik schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:51:
Ik ben trouwens bezig om een PDA link pagina te maken: http://pda.ikwilhet.nu
Heeft iemand nog link tips?
Verwijderd
RTFM;)Flaterik schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:22:
[...]
Thxz voor je reactie
Er zit idd een backup batterij in!! Deze was ook zeker 100% vol. Moet je dit misschien eerst ergens activeren? FSC Backup?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:21:
maar sommige manuals zijn nou eenmaal incompleet, of gewoon te saai om te lezen

SIP input p[anel voor overal waar je smilies nodig hebt. Iemand vroeg daarom dacht ik.
Download hier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 22:59 ]
Verwijderd
Freeware
Handig voor als je mp3's afspeelt op je pda.
Hij blokkeert alle toetsen, en zet het scherm uit. Je komt weer uit de screenlock door de uiterste 2 hardware buttons (button 1 en button 4) tegelijk in te drukken.

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=14621
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
naar kleinere meestal, omdat het scherm toch al te 'slecht' is om een divx van om en bij 700mb goed weer te geven. Ik zelf converteer het meestal naar een divx van ong. 180MB. Het is trouwens wel zichtbaar slechter dan een divx van 700mb op PDA, maar ook weer niet zoooooooo zichtbaar dat het die 520MB extra waard isGrittyKitty schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:37:
had de hele post gelezen, merkt dat al paar divx/Xvid/Mpeg/mp3 player al genoemd waren, maar hoe zit het met de codecs? Wordt het de divx groot bestand formaat (1cd) of converteer jullie naar kleinere?
Sommigen zullen het waarschijnlijk niet mij eens zijn
Eenspokeran schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:50:
[...]
naar kleinere meestal, omdat het scherm toch al te 'slecht' is om een divx van om en bij 700mb goed weer te geven. Ik zelf converteer het meestal naar een divx van ong. 180MB. Het is trouwens wel zichtbaar slechter dan een divx van 700mb op PDA, maar ook weer niet zoooooooo zichtbaar dat het die 520MB extra waard is
Sommigen zullen het waarschijnlijk niet mij eens zijn,
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
bij PC moet je allerlei codec installeren om divx/ xvid / ace gluid e.d te kunnen afspelen.
bv.K-lite codec pack/ Gordian knot codec pack...etc. Allemaal is in principe hetzelfde.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Ik heb ook nog een vraag: Weet iemand een goed programma om duidelijk een schoolrooster in te plannen (zodat ik hem even snel kan bekijken).. ?
Verwijderd
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3547

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 20:22 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:57:
[...]
[afbeelding]
SIP input p[anel voor overal waar je smilies nodig hebt. Iemand vroeg daarom dacht ik.
Download hier
Verwijderd
Thnx.. Maar ligt het aan mij of zit er geen data.txt voorbeeld bij? Wel een vage uitleg over hoe je het via internet up-to-date kunt houden, maar ik wil enkel een statisch rooster erin

Verwijderd
Je wifi aanzetten en dan op update klikken;)wdekreij schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:27:
[...]
Thnx.. Maar ligt het aan mij of zit er geen data.txt voorbeeld bij? Wel een vage uitleg over hoe je het via internet up-to-date kunt houden, maar ik wil enkel een statisch rooster erinHeeft iemand een data.txt voorbeeld zodat ik daarvandaan m'n eigen data.txt kan maken wellicht?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 19:14 ]
Verwijderd
Gewoon ff in windows\startmenu en dan aanroepen. Het .cab bestand wist zichzelf. Je kan natuurlijk ook CABINSTL gebruikenVerwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:14:
het .cab bestand moet je naar je pda kopieren. Dat bestand moet je dan openen op je pda, en alles wordt geinstalleerd.

Dan kun je ook nog aangeven "waar" "wat" geinstalleerd moet worden en of de .cab wel of niet gewist moet worden.
Verwijderd
Try THIS de rest is nog in ontwikkeling, net zoals BetaPlayer zelf trouwens.GrittyKitty schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:07:
nog een onbeantwoord vraag: hoe zit het met die codecs?
bij PC moet je allerlei codec installeren om divx/ xvid / ace gluid e.d te kunnen afspelen.
bv.K-lite codec pack/ Gordian knot codec pack...etc. Allemaal is in principe hetzelfde.
Roms downloaden (of maken), plaatsen op je PDA en vervolgens met pocketSNES openen.Dagg schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:40:
Wie weet hoe het programma pocket SNES werkt want ik snap er niks vanwat is nou de bedoeling, dat je je ppc aan je snes hangt en zo speelt/rom maakt. Hoe gaat dit in zijn werk.
Je koppelt je PDA dus niet aan je SNES.
Pay peanuts get monkeys !
Maar hoe maak je die roms dan? Dat wil ik graag weten.Dutch_guy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:24:
[...]
Roms downloaden (of maken), plaatsen op je PDA en vervolgens met pocketSNES openen.
Je koppelt je PDA dus niet aan je SNES.
Wat voor een extenties hebben die roms, gewoon *.exe ofzo, want hoe kan ik zien wat een snes rom is als ik via een p2p netwerk wat wil downloaden?
Om die roms te maken heb je speciale readers nodig, aan je ervaring ermee is te zien dat je zo'n ding niet thuis hebt liggen.Dagg schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:35:
[...]
Maar hoe maak je die roms dan? Dat wil ik graag weten.
Wat voor een extenties hebben die roms, gewoon *.exe ofzo, want hoe kan ik zien wat een snes rom is als ik via een p2p netwerk wat wil downloaden?
SNES roms hebben doorgaans de extentie .smc maar worden normaal gesproken als zip file verspreid. vaak kun je zien of een SNES ROM een SNES ROM is aan de bestandsnaam, deze bevat dan vaak "SNES ROM". Uiteraard heb je wel de originele cartridge nodig voordat je hem legaal mag downloaden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Klopt ja, wat dat betreft ben ik een noob jaMagic schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:48:
[...]
Om die roms te maken heb je speciale readers nodig, aan je ervaring ermee is te zien dat je zo'n ding niet thuis hebt liggen.
SNES roms hebben doorgaans de extentie .smc maar worden normaal gesproken als zip file verspreid. vaak kun je zien of een SNES ROM een SNES ROM is aan de bestandsnaam, deze bevat dan vaak "SNES ROM". Uiteraard heb je wel de originele cartridge nodig voordat je hem legaal mag downloaden.
Dat snap ik dat ik de orginele cartridge moet hebben. Maar bedankt, want dan kan ik nu verders hiermee, kijken of het wil lukken bij mij als ik zo'n reader kan bemachtigen.
Verwijderd
Naam: XSForms 1.50
Type: Database
Beschrijving: zie hieronder
Functionaliteit: zie hieronder
URL: http://www.grandasoft.com/Products/XSForms/default.aspx
In deze nieuwe versie zijn een aantal interessante nieuwe features opgenomen:
• Added smart Im/Export Wizard
• Added Auto-Data-Import
• Im/Export supports more file formats (XML, CSV, TXT and HTML)
• Added export to FTPserver and via email
• Added support for WM 2003 SE
• Added languages: PortugueseBR, Catalan and Russian
• Added Auto-Connect feature
• Added Help file
• Improved speed under XScale CPU
• Improved speed of database
• No more size limit in upload to servers
• Removed “Export promptly” feature
Het beste van alles is: Het is nog steeds GRATIS!
Om je eigen forms te maken en te gebruiken heb je ook het GRATIS XSDesigner nodig:
http://www.grandasoft.com/Products/XSDesigner/default.aspx
Mooi programma, maar het grote nadeel vind ik dat het gebruik maakt van een flat-file database, i.p.v. een relationele database.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:33:
XSForms heeft een nieuwe versie uit: 1.50
Naam: XSForms 1.50
Type: Database
Beschrijving: zie hieronder
Functionaliteit: zie hieronder
URL: http://www.grandasoft.com/Products/XSForms/default.aspx
In deze nieuwe versie zijn een aantal interessante nieuwe features opgenomen:
• Added smart Im/Export Wizard
• Added Auto-Data-Import
• Im/Export supports more file formats (XML, CSV, TXT and HTML)
• Added export to FTPserver and via email
• Added support for WM 2003 SE
• Added languages: PortugueseBR, Catalan and Russian
• Added Auto-Connect feature
• Added Help file
• Improved speed under XScale CPU
• Improved speed of database
• No more size limit in upload to servers
• Removed “Export promptly” feature
Het beste van alles is: Het is nog steeds GRATIS!
Om je eigen forms te maken en te gebruiken heb je ook het GRATIS XSDesigner nodig:
http://www.grandasoft.com/Products/XSDesigner/default.aspx
Pay peanuts get monkeys !
http://www.conduits.com/products/slides/download.asp
ideaal om .ppt files over te zetten op je PDA en mooi in de trein door te lezen
CHM Reader 2.0
Niet gratisch, maar wel werkend, in tegenstelling tot chmreader 2002/2003 die wel gratis was.
Kan ik ook weer help files lezen op de pda
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Hier is wel een gratis CHM-reader.Nakebod schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:15:
Vandaag weer een goed programma gevonden die doet wat hij moet doen,
CHM Reader 2.0
Niet gratisch, maar wel werkend, in tegenstelling tot chmreader 2002/2003 die wel gratis was.
Kan ik ook weer help files lezen op de pda
Strange, maar alles wat gratis lijkt wil hier niet goed werken
Hij opend bestand wel, krijg dan een soort van zoekvenster, dus niet eens het bestand zelf, wil je dan iets zoeken, krijg je een error en sluit ie af.
Of hij is niet 2003se compitable of de software heeft zich tegen mij gekeerd
Verwijderd
it is in NET geschreven dus zou gewoon goed moeten werken.Ik probeer het later zelf weleens uit.Nakebod schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:35:
[...]
Strange, maar alles wat gratis lijkt wil hier niet goed werken
Hij opend bestand wel, krijg dan een soort van zoekvenster, dus niet eens het bestand zelf, wil je dan iets zoeken, krijg je een error en sluit ie af.
Of hij is niet 2003se compitable of de software heeft zich tegen mij gekeerd
Overigens , bestaat er (gratis) software waarbij je wat meer mogelijkheden hebt met betrekking tot de netwerk omgevingen? Ik heb namelijk een probleempje wat waarschijnlijk te wijten is aan de te kortkoming van Windows Mobile 2003SE
Verwijderd
VXUTIL gebruik ik zelf ook wanneer nodig;)om3ega schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:52:
Die GSplayer die al eerder genoemd is is echt een beest van een speler! .. Wat ben ik blij dat ik die heb nu....
Overigens , bestaat er (gratis) software waarbij je wat meer mogelijkheden hebt met betrekking tot de netwerk omgevingen? Ik heb namelijk een probleempje wat waarschijnlijk te wijten is aan de te kortkoming van Windows Mobile 2003SE
Ik heb een ipaq met windows mobile 2003 (SE) en tomtom navigator 3. Nu heb ik tijdens het orienteren wat ik zou gaan kopen, ergens iets gelezen over een freeware pakketje wat een extra venster in tomtom gaf waar je dan je snelheid op kon aflezen zoals die berekent word door tomtom. Kan het uiteraard nergens meer vinden

Iemand die begrijpt wat ik bedoel en nog weet waar ik het kan vinden soms???
Vincere Per Belli
Ik snap je niet, tomtom geeft dit tijdens het navigeren toch ook al aan ( de snelheid). Buiten tomtom hef je idd ook een progje warrme je kan zien hoevee satalieten etc je hebt en de snelheid, dit is het progje, waarmee je ook je gps unit instelt.peeth schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:24:
Geen freeware, wel een vraagje.
Ik heb een ipaq met windows mobile 2003 (SE) en tomtom navigator 3. Nu heb ik tijdens het orienteren wat ik zou gaan kopen, ergens iets gelezen over een freeware pakketje wat een extra venster in tomtom gaf waar je dan je snelheid op kon aflezen zoals die berekent word door tomtom. Kan het uiteraard nergens meer vinden![]()
Iemand die begrijpt wat ik bedoel en nog weet waar ik het kan vinden soms???
In dat, laten we het noemen, subscherm kan je inderdaad de snelheid zien. Ik zou het echter graag in mijn standaard "kaart" scherm willen zien. En ik heb zoiets ergens voorbij zien komen. Alleen ik weet niet meer waar, en 2 dagen google-en heeft ook nog niets opgeleverd.Carel schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:26:
[...]
Ik snap je niet, tomtom geeft dit tijdens het navigeren toch ook al aan ( de snelheid). Buiten tomtom hef je idd ook een progje warrme je kan zien hoevee satalieten etc je hebt en de snelheid, dit is het progje, waarmee je ook je gps unit instelt.
[ Voor 24% gewijzigd door peeth op 01-01-2005 12:53 ]
Vincere Per Belli
Mocht je je snelheid continu groot in beeld willen, dat kan eigenlijk niet maar er is toch een foefje voor: je moet dan de Veilige snelheid bij de Eigenschappen heel laag zetten (bv 5km/u). Niet ideaal, maar het werkt wel.
Nomen nescio
Blijkbaar is mijn versie (helaas) afwijkend van de versie die jij nu beschrijft, aangezien ik dat tabblad niet heb. Ook de "veilige snelheid" kom ik niet tegen. En ik heb echt gisterenavond niet heel veel gezopen. Toch bedankt voor het meedenken.Brabo-Joossie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:22:
Kan gewoon hoor peeth, moet je in TomTom even naar Eigenschappen gaan (icoon moersleutel), en bij het tabblad Geavanceerd even het derde vinkje aanvinken (Toon snelheid (km/h)). Je krijgt dan tijdens het rijden je snelheid onder op je scherm te zien, wat kleiner onder de nog af te leggen afstand tot de volgende "handeling".
Mocht je je snelheid continu groot in beeld willen, dat kan eigenlijk niet maar er is toch een foefje voor: je moet dan de Veilige snelheid bij de Eigenschappen heel laag zetten (bv 5km/u). Niet ideaal, maar het werkt wel.
edit, ik heb een ipaq met Tomtom navigator 3
[ Voor 4% gewijzigd door peeth op 01-01-2005 16:10 ]
Vincere Per Belli
Bij een Traject controle laat hij dan je gemiddelde snelheid zien gedurende het traject.
Nomen nescio
Ik heb het programma gemaaktwdekreij schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:27:
[...]
Thnx.. Maar ligt het aan mij of zit er geen data.txt voorbeeld bij? Wel een vage uitleg over hoe je het via internet up-to-date kunt houden, maar ik wil enkel een statisch rooster erinHeeft iemand een data.txt voorbeeld zodat ik daarvandaan m'n eigen data.txt kan maken wellicht?
Ik heb ook al eens SpaceTime geprobeert, een geweldige calc, maar je moet ongeveer wiskunde gestudeerd hebben om hem te kunnen bedienen.... Zijn er nog mensen met ideeen (owja als het kan freeware....blijf een zuinige nl'er
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
http://sourceforge.net/projects/kbattery/
Gewoon een hele simpele battery meter die als je er op klikt de status van je memory(s) laat zien. Rechts van je startknop.
Installatie is simpel. Gewoon in je startup zetten (of een shortcut in je startup)
OH en voor Cavie..
IS dit wat ? https://sourceforge.net/projects/graphite-wince/
[ Voor 14% gewijzigd door om3ega op 04-01-2005 12:09 ]
Verwijderd
edit:
ik heb er al een en ik heb ook alle ti roms.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 14:06 ]
Jammer... Kan m niet downloaden daar...mboots schreef op woensdag 30 juli 2003 @ 11:02:
Naam: vxUtil
Type: Utility
Beschrijving: Diverse netwerk tools in een handige app. Vooral leuk voor mensen met WLAN op hun PDA (iPAQ 5450 bijvoorbeeld).
Functionaliteit: Ping, DNS Lookup, DNS Audit, Finger, Get HTML, IP Subnet calculator, Port scanner, Trace route, WHOIS, etcetera..
URL: http://www.cam.com/vxutil.html of download direct
Louter HULDE!Roko schreef op woensdag 30 juli 2003 @ 11:26:
Naam : Todays Info
Beschrijving : Todays Info is a plugin for the Today screen of the Pocket PCs. It displays RAM usage (program, storage and external storage card). It also displays the battery level.
URL : http://www.louterrailloune.com/todaysinfo.html
mogen wij er ook van meegenieten?Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:13:
ik zoek er ook een, een soort van ti-83 emulator.
edit:
ik heb er al een en ik heb ook alle ti roms.
of is het zeg maar niet zo legaal wat je hebt gevonden?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Nomen nescio
Programma's zoals: Crux View, Sirftweak/GPSTweakiceme schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:28:
Ik heb een tijdje terug een programmatje gehad die opzoek ging naar je GPS muis en hier allemaal informatie over gaf, verder had dit programma de mogelijkheid om je gps ontvanger te tweaken en gaf deze op het scherm informatie wat de ontvanger aan data ontving van de satallieten? weet iemand hoe dit programma heet, want ik kan het niet meer vinden
En meer algemene progs om de GPS status te bekijken: GPS Dash, VisualGPS, en in TomTom de GPS Status.
Verwijderd
Hij is niet zo legaal denk ikpokeran schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:47:
[...]
mogen wij er ook van meegenieten?![]()
of is het zeg maar niet zo legaal wat je hebt gevonden?
Die emulator is toch wel legaal? Want er staan ook verschillende andere emulators op vorige pagina's van dit topic. Alleen de roms zijn illegaal volgens mij
net als bij game roms enzo.
maargoed, denk idd dat het illegaal zou zijn als tarik ze hier zou posten.
trouwens, weer dezelfde vraag die ik al 3 of 4x heb gevraagd hier, elke keer kreeg ik ook antwoord, maar ik zit er weer mee
welke mp3 speler?
- winpaq werkt niet op mijn axim
- pocketmusic zit vol met bugs (hij kan o.a. niet van het ene nummer naar het andere nummer gaan, en dat is toch wel een vereiste
- pocket player zitten ook bugs in, maar zijn minder erg dan die van pocketmusic
- wmp, euh nah leuk en aardig dat je die erbij krijgt, maar nee
als alle players bugfree waren, zou pocketmusic het fijnst werken denk ik (heeft ook de meeste instellingen als je de bundle hebt)
maarja gezien mijn huidige situatie is pocketplayer het beste, terwijl ik toch liever pocketmusic heb
en doet ie ook het beeldscherm uit (bespaart op batterij)
dat zijn 2 belangrijke functies die sowieos ene vereiste zijn voor mij
Je zet je MP3s aan... en zet het display uit... en luistert naar de muziek... werkt perfect voor mij.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dat kan alleen met Pocket Facelift, HIER niet gratis overigens.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:32:
hey weet iemand welk programma ik moet gebruiken om mijn theme's te veranderen ik heb een casio em-500 met windows ce alvast bedankt

Kwam wel Pocket Slideshow tegen, misschien dat dat wat is?
Of http://pocketgear.com/sof...bipocket Office Companion Mobipocket Office Companion Pro
Denk dat het daarmee wel zou moeten lukken.
wie o wie weet waar ik dit spel kan kopen/downloaden
Verwijderd

Je kunt het proggie HIER downloaden.
KICKVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:25:
Overigens nog een leuke tip. Met VSR util kun je je schrem roteren vanaf de systemtray, voor links en rechtshandigen, 90, 180,270, en 360 graden. Freeware en natuurlijk geschikt voor iedere PocketPC met WM2003SE, niet WM2003!
[afbeelding]
Je kunt het proggie HIER downloaden.
Je kunt (ik althans) de rechter toets ingedrukt houden dan draait het scherm ook
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Nu heb ik dit topic wel eens eerder doorgespit, en ik herinner me nog dat er wel eens een link naar een progje is gepost dat de pda ook echt (tenminste dat hoop ik) uitzet, zodat ik niet alles opnieuw hoe te installeren. Wie o wie kan me helpen aan de naam of aan de link?
echt helemaal uitzetten gaat je niet lukken volgens mij. veel van je programma's ed zit ook gewoon in het RAM geheugen en dan is het maar wat fijn dat die dan nog stroom trektVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:49:
Omdat de search niet werkt, dan toch maar even een vraag. Ik heb onlangs een ipaq 2210 gekocht, en ondanks het feit dat ik de ipaq uitzet, loopt de accu blijkbaar leeg, want het is me al 2 keer overkomen dat ik na een week de pda aan wilde zetten, en alles was weg! Dit schijnt echter, bij nalezen, een vrij bekend fenomeen te zijn. Wat ik ervan begreep is dat de ipaq niet echt uit gaat.
Nu heb ik dit topic wel eens eerder doorgespit, en ik herinner me nog dat er wel eens een link naar een progje is gepost dat de pda ook echt (tenminste dat hoop ik) uitzet, zodat ik niet alles opnieuw hoe te installeren. Wie o wie kan me helpen aan de naam of aan de link?
Verwijderd
Nee, dit kan niet. Wel is het dat als je CF GPS etc in je ppc laat zitten, je dan de batterij sneller leegtrekt, en als je diverse programma's laat lopen en niet afsluit ook. Overigens kun je bij de instellingen bij batterij ingeven dat je batterij langer standby staan kan (gaat iets tenkoste van de onlijne tijd, maar wel veiliger)Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:49:
Omdat de search niet werkt, dan toch maar even een vraag. Ik heb onlangs een ipaq 2210 gekocht, en ondanks het feit dat ik de ipaq uitzet, loopt de accu blijkbaar leeg, want het is me al 2 keer overkomen dat ik na een week de pda aan wilde zetten, en alles was weg! Dit schijnt echter, bij nalezen, een vrij bekend fenomeen te zijn. Wat ik ervan begreep is dat de ipaq niet echt uit gaat.
Verwijderd
Is er dan een simpel backup progje dat een en ander (met name calender, tasks, documenten en dergelijke) makkelijk op de cf card kan backuppen, of kan dat alleen handmatig?
NB: zeer goed topic dit; ik zou echter wel eens alle geweldige links gecombineerd willen zien in plaats van alle pagina's door te spitten.
er zit wel een knoopcel in (bij mij iig welVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:10:
Owke. Ik vind het toch vreemd dat hier geen noodvoorziening voor is ingebouwd (knoopcel oid).
Is er dan een simpel backup progje dat een en ander (met name calender, tasks, documenten en dergelijke) makkelijk op de cf card kan backuppen, of kan dat alleen handmatig?
NB: zeer goed topic dit; ik zou echter wel eens alle geweldige links gecombineerd willen zien in plaats van alle pagina's door te spitten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kan er ook verjaardagen en allerlei andere events mee bijhouden.
Het programma maakt gebruik van de Outlook database voor het raadplegen van z'n gegevens. Er kan ook dagelijk een sterrebeeld worden afgebeeld als je dat al zou wensen.

Laatste versie v1.40 werkt uitsluitend op WM2003SE. Vanaf 1.39 op alle systemen met een OS langer dan laatstegenoemde.
Allerlei instel mogelijkheden zijn aanwezig, zoals je hieronder kunt zien

Meer lezen en downloaden (ook de oudere versies voor PPC 2000/2002, MIPS en SH3) kan vanaf deze link
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Wat bedoel je precies met verschillende soorten alarmen? Een goede vervanger, heel uitgebreid, voor de standaard agenda is Pocket Informant.Cyberpope schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:34:
Wie weet er een programma dat het mogelijk maakt om verschillende soorten alarmen af te laten gaan gekoppeld aan de agenda? Ik had hiervoor een palm waarbij dat een eitjes was, maar deze funktie zit helemaal niet in een pocket pc?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd

Nog een handig en gratis programma, een installatie (en uninstall) manager genaamd "dweller" v0.1
Zoiets als CABINSTL, maar nu met wat meer handigheidjes linkje
Van XnView-Pocket, ja inderdaad zusje van XnView-PC is net versie 1.31 verschenen. Een handige viewer met vele mogelijkheden, viewer, converter en fotoalbum.

Je dient wel je email te laten registeren voor de download link die je gestuurd zal gaan worden. Echter, je wordt niet lastigevallen met spam ofzo. Meer over XnView-Pocket kun je hier lezen.
Hmm, wel iets gevonden voor Notes, maar het is niet gratis "TodayNotes" Je kan er natuurlijk wel wat meer mee.
"alarmToday is a Today screen plugin offering complete control over all alarms on your Pocket PC.
You can view, change, delete and create new alarms with just a few clicks.
Always have repeating alarms, wake up to your favorite music every morning or turn-off all sound while in a meeting. These are just some of the many possibilities of alarmToday
Together with buttonMax you can execute macros to perform complex tasks unattended. For example automatically connect to Internet and download Email / AvantGo content during the night"

Trial linkje
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 22:21 ]
Verwijderd
Vooral PocketMusic MP3 Player Bundle is een aanrader, het is een MP3 speler met ondersteuning voor Winamp skins (incl. equaliser and playlist). Alleen de PocketMusic MP3 Player Bundle kost normaal gesproken $19.95. Het is geen lite versie of een verouderde versie. Momenteel gebruik ik deze Winamp skin.
weet iemand nog een goede video player. Had eerst betaplayer, maar na een harde reset ben ik deze kwijt, en op de website van hun kan ik ook niet komen
(of als iemand mij een installatiebestand wilt sturen
[ Voor 8% gewijzigd door hellboy123 op 23-03-2005 17:36 ]
hellboy123 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:35:
hey,
weet iemand nog een goede video player. Had eerst betaplayer, maar na een harde reset ben ik deze kwijt, en op de website van hun kan ik ook niet komendus als er goede alternatieven zijn...
(of als iemand mij een installatiebestand wilt sturen)
naja eerst deed de website het helemaal niet bij mij, maar na wat prutsen met die k*t norton kon ik er toch op komen
Helaas is het nu nog alleen een of ander dom rattenspelletje.. Zal wel te veel gedownload zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:23:
Mobile2Day laat je momenteel gratis een pakket commerciele software downloaden.
Vooral PocketMusic MP3 Player Bundle is een aanrader, het is een MP3 speler met ondersteuning voor Winamp skins (incl. equaliser and playlist). Alleen de PocketMusic MP3 Player Bundle kost normaal gesproken $19.95. Het is geen lite versie of een verouderde versie. Momenteel gebruik ik deze Winamp skin.
Verwijderd

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 02:00 . Reden: Screenshot erbij ]
Verwijderd

Dit bied het je, en daaronder staat wat je min. nodig habt.
Features (as of version 0.3):
Supports RSS 0.90, 0.91, 0.92, and 2.0.1.
Categories - organize your RSS channels into categories.
Stores category and channels in one OPML file.
VGA aware (e.g. axim x50v, iPaq 4700).
Note that landscape mode is not fully supported yet.
Requirements
Pocket PC with Windows Mobile 2003, or WM2003SE
Microsoft .NET Compact Framework 1.0SP3. The .NET CF comes preinstalled if you have a WM2003 or above PPC.
If you have Windows Mobile 2003, you need the service pack 3 patch.
If you have Windows Mobile 2003SE, it is highly recommended you use the service pack 3 patch.
Download the WM2003(SE) CF Service pack 3 patch.
Before you download, please check the requirements for the software.
Meer lezen en downloaden kan HIER
Verwijderd
Hoe bedoel je "gratis"? Je download lite versies die zijn altijd gratis.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:23:
Mobile2Day laat je momenteel gratis een pakket commerciele software downloaden.
Wat zijn het dan?Het is geen lite versie of een verouderde versie. Momenteel gebruik ik deze Winamp skin.
"Vollversionen und Light-Editionen*!
Dat dus wel lite versies en volledige versies. Nou dat wil ik weleens zien dan. De "vollversionen" kunnen niet anders dan oud zijn:)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 23:53 ]
Verwijderd
De PocketMusic MP3 Player Bundle is gewoon een recente en volledige versie (3.23 om precies te zijn).Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:49:De "vollversionen" kunnen niet anders dan oud zijn:)
Verwijderd
Voorlopig haal ik alleen dat spelltje "rats" uit dat .cab-bestand en verder helemaal nix(:Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:15:
[...]
De PocketMusic MP3 Player Bundle is gewoon een recente en volledige versie (3.23 om precies te zijn).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 20:47 ]
Dit topic is gesloten.