[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 89.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Zoals Magic ook aangeeft, deze spellen zijn dus met een emulator naar alle waarschijnlijkheid te spelen. Ik weet ook wel dat je spellen freeware kunt krijgen of dat je ze anders moet kopen, de twee spellen die ik opnoemde 'kan' ik niet vinden als PocketPC versie en deze wil ik als het kan er wel op hebben vandaar dat ik het vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Zoals Magic ook aangeeft, deze spellen zijn dus met een emulator naar alle waarschijnlijkheid te spelen. Ik weet ook wel dat je spellen freeware kunt krijgen of dat je ze anders moet kopen, de twee spellen die ik opnoemde 'kan' ik niet vinden als PocketPC versie en deze wil ik als het kan er wel op hebben vandaar dat ik het vroeg.
Heel erg goed begrijp ik je

"De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van?"

Dat is toch wat je schreef. Lijkt me duidelijk. Let vooral op dat "waarschijnlijk":D

Ik weet dat PC spellen niet op een Pocket PC te spelen zijn vanwege diverse soft en hardware-matige redenen. Dus zou ik geschreven hebben

"De normale (PC) spellen kun je niet op een Pocket PC spelen. Zijn er Pocket PC versies van die spellen?":)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe Opera, 8.5 beta2 uit.
Nu ook met tabs _O_
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Download gaat super snel, 5KB/s als je geluk hebt :+
Tot 1 juni 2006 schijnt hij gratis te werken. Ik hoop alleen niet net zoals de vorige versie iedere keer: x days remaining...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webby maakt van PIE een hele belevenis en gratis:D

Afbeeldingslocatie: http://www.winmobiletech.com/032006Webby/WebbyLoadsWebPagesDoubleProgressBars.bmp.png

Webby is een PIE add-on zoals Reensoft's PiePlus, en geeft je datgene dat PIE standaard mist o.a tabbladen. Hieronder de andere toevoegingen

Unique Features

* Tabbed Browsing (Multiple Seperate Browser Windows)
* Superior High Speed Web Page Rendering (Microbrowsers)
o Uses Google Mobile or Skweezer.net formatting automatically
* Support for multiple resolutions, including Landscape Mode
* Fast Scrolling!
* "View Source" option
* "View in Pocket IE" option
* Optionally deletes temporary files on exit to save memory
* Full screen browsing! (ie No address bar by default ;) )
* Handy "Copy Address To Clipboard" function for easy integration with rss readers
* "Quick Link" builder that helps stylus users quickly enter web addresses

Other Features

* Full compatibility with Pocket Internet Explorer
* Favorites are synched with Pocket IE's "Mobile Favorites" feature
* Homepage is shared with Pocket IE
* Delete Temporary Internet Files function
* Weird looking Toolbar icons!
* 100% Managed code
* Less than 90K in size!
* Ability to save links to files! (Without attempting to open them like Pocket IE does...)
* Uses Exciting Next Generation .NET Compact Framework 2.0

Webby is geschikt voor WM2003(SE) Maar verkeert nog in beta fase. Niettemin het werkt al behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Nakebod schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:40:
Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe Opera, 8.5 beta2 uit.
Nu ook met tabs _O_
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Download gaat super snel, 5KB/s als je geluk hebt :+
Tot 1 juni 2006 schijnt hij gratis te werken. Ik hoop alleen niet net zoals de vorige versie iedere keer: x days remaining...
Ik heb hem daarnet eens uitgeprobeerd, en wat een verbetering. Ik geloof dat ik terug moet komen op mijn eerdere woorden over Beta 1.

De tabs werken prima, en er zijn een heleboel bugs uitgehaald. Opera draait nu gewoon stabiel zoals het hoort, en je kunt er heerlijk mee browsen. Ook geen irritante melding meer bij het opstarten over het aantal dagen dat hij nog werkt.

Geen PIE meer voor mij, maar Opera _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mystikal schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:47:
[...]

Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.
Je kan via Today -> Items -> Calendar -> Options -> upcoming appointments aanzetten ipv next appointment

Hij laat dan voor die dag (of de dag waar je je eerste afrspraakje hebt :P) alle afspraken zien.
Vreemd is wel weer dat hij bijvoorbeeld niet laat zien dat je vrijdag 4 afspraken hebt als je donderdag 1 afspraak hebt staan en het is woensdag.

Toch niet helemaal perfect dus

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 08-03-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk topicje :)

Shoutcast werkt prima met behulp van TCPMP (The Core Pocket Media Player). Maar het werkt dus NIET achter een proxy. Op school hebben we een HTTP-only proxy, maar Shoutcast werkt via port 80 dus dat is geen probleem. Zelfde geldt voor Opera. Is er een programma dat HTTP requests automatische via een HTTP proxy kan laten gaan? Ik weet dat er voor de PC programma's bestaan die alle TCP/IP requests kan tunnelen via een HTTP-only proxy, maar dit is dus overkill. Als er zóiets voor Windows Mobile bestaat, dan mag dat ook ;). Maar in feite is gewoon HTTP proxying voldoende. Is dit mogelijk of moet ik toch specifiekere clients zoeken in mijn geval? PocketMusic zal het wel ondersteunen maar is dus betaald.

Voor zover ik weet werken de algemene proxy instellingen (bij Settings -> Connections -> Connections) alléén maar voor Internet Explorer.

Systeem: QTek 9100.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:34:
[...]

Heel erg goed begrijp ik je

"De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van?"

Dat is toch wat je schreef. Lijkt me duidelijk. Let vooral op dat "waarschijnlijk":D

Ik weet dat PC spellen niet op een Pocket PC te spelen zijn vanwege diverse soft en hardware-matige redenen. Dus zou ik geschreven hebben

"De normale (PC) spellen kun je niet op een Pocket PC spelen. Zijn er Pocket PC versies van die spellen?":)
In dat geval begreep ik jou niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me al rotgezocht maar nog niks gevonden dus hopelijk heeft iemand hier een idee:

Is er een programma waarmee je bustijden kunt checken?

Metro klinkt leuk maar werkt niet voor regionale buslijnen. Is er geen mogelijkheid om zelf die database aan te passen? Of bestaan er programma's waar je de tijden zelf in kunt voeren en ze zo checken? Of moet ik alles toch maar in een (onoverzichtelijke) Excel spreadsheet gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zitten er bustijden in het 9292 ov pda progsel.. k ben de exacte naam even kwijt... voor treintijden werkt het iig prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:50:
volgens mij zitten er bustijden in het 9292 ov pda progsel.. k ben de exacte naam even kwijt... voor treintijden werkt het iig prima :)
kan je misschien even een link posten, want dat zou wel erg handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pocketwijzer heet het programma

http://www.9292ov.nl/9292OV135.asp

Ik zie net dat er dus alleen treintijden instaan, sorry :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:12:
Pocketwijzer heet het programma

http://www.9292ov.nl/9292OV135.asp

Ik zie net dat er dus alleen treintijden instaan, sorry :)
thnx voor de link. er staat wel bij dat als er genoeg vraag naar is bus tijden etc erin op worden genomen. Het prog is alleen niet freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er een leuke snes emulator voor WM5

morphgear lijkt het niet te doen op me mda pro. Foutmelding over display oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu mogelijk om een proxy in te stellen in de nieuwste Opera? Me maat met z'n Linux smartphone kan het wel met z'n Opera 7.5. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij niet speciefiek in Opera zelf, maar natuurlijk wel in de algemene verbindings instellingen.
En je maat met Linux based systeem, runt waarschijnlijk een normale Opera, of iig een gestripte versie gebaseerd op de full. Voordeel van Linux based systeempjes, je kan over het algemeen alle normale software draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:20:
Volgens mij niet speciefiek in Opera zelf, maar natuurlijk wel in de algemene verbindings instellingen.
En je maat met Linux based systeem, runt waarschijnlijk een normale Opera, of iig een gestripte versie gebaseerd op de full. Voordeel van Linux based systeempjes, je kan over het algemeen alle normale software draaien.
De enige software die naar mijn weten gebruik maakt van deze algemene instellingen is Pocket IE. Media Player doet dit helaas niet eens. Windows Mobile 5 spreek ik nu over.

Dat van de gestripte versie zou idd wel eens kunnen. Maar goed daar houden de voordelen ook wel zo'n beetje mee op, want zowat alle software (niet veel ;)) moet zowat specifiek voor z'n device gebuild worden, maar dat terzijde >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18:
Ik heb me al rotgezocht maar nog niks gevonden dus hopelijk heeft iemand hier een idee:

Metro klinkt leuk maar werkt niet voor regionale buslijnen. Is er geen mogelijkheid om zelf die database aan te passen? Of bestaan er programma's waar je de tijden zelf in kunt voeren en ze zo checken? Of moet ik alles toch maar in een (onoverzichtelijke) Excel spreadsheet gooien?
MetrO is wel voor regionaal OV, metro, bus en tram. Je vind er echter geen vertrek/aankomst tijden. vb je moet van A naar B. Metro verteld je dan waar op te stappen, welke lijn(en) en stations je uit of moet overstappen Het aantal ned. steden is beperkt tot Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Arnhem en Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Ik zoek een programma waarmee ik programma's op mijn PC via bluetooth kan besturen. Bijv. BSplayer als ik via TV-out een film kijk. Mijn oude SE T610 kon dat, maar na een jaar zoeken heb ik eigenlijk nog steeds geen geschikt programma voor mijn iPAQ gevonden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Ik ben op zoek naar een divx-player met ondersteuning voor ondertitelbestanden (srt-ssa-sub/idx)
Hercomprimeren is niet nodig (daarvoor bestaat PocketDivX Encoder), gezien het om relatief kleine bestanden gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide bestaan volgens mj ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik kan over BT mijn pc overnemen met RDP. Ik heb het niet met vnc getest, maar ik ga er van uit dat dat ook wel te doen is...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:43:
Ik ben op zoek naar een divx-player met ondersteuning voor ondertitelbestanden (srt-ssa-sub/idx)
Hercomprimeren is niet nodig (daarvoor bestaat PocketDivX Encoder), gezien het om relatief kleine bestanden gaat..
Kijk hier eens, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Alvast bedankt voor je antwoord :)
Daar was ik al eens geweest, maar ik kreeg het niet aan de gang. Zou jij me eens kunnen zeggen welke 'release' je daar neergehaald hebt én welk type ondertitel je hebt gebruikt?
Ik heb het met deze TCPMP 0.71a with All Plugins for PocketPC / WinCE (ARM) geprobeerd, maar kreeg het niet werkend met srt-files.

EDIT: ik heb het inmiddels werkend met smi-files, maar de subs flikkeren de hele tijd.. Probleem is dus al half opgelost, we blijven proberen :)

[ Voor 14% gewijzigd door ScSi op 11-05-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtCrawler
Freeware
Zoeken van Bluetooth apparaten in de buurt
http://www.silentservices.de/btCrawler.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:46:
Zou jij me eens kunnen zeggen welke 'release' je daar neergehaald hebt én welk type ondertitel je hebt gebruikt?
Eerst de gewone TCPMP installeren, daarna deze addon : TCPMP Subtitle Addon 0.72RC1 Beta (PocketPC / WinCE (ARM))
Ik heb het met deze TCPMP 0.71a with All Plugins for PocketPC / WinCE (ARM) geprobeerd, maar kreeg het niet werkend met srt-files.
Inderdaad, je moet ze omzetten naar smi.
EDIT: ik heb het inmiddels werkend met smi-files, maar de subs flikkeren de hele tijd.. Probleem is dus al half opgelost, we blijven proberen :)
Probeer eens de video driver te veranderen in 'Options > Video'. Ik geloof dat ik GAPI had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

FFWD: thx, ik wist niet dat dat kon helpen.. Ik heb nu bij 'Options' > 'Video' > GDI aanstaan en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18:

een beetje late antwoord maar het is mogelijk
a. via http://www.9292mobiel.nl/ bus,metro,trein,tram, etc
b. falk-ov 30 dagen versie http://www.falkmobile.nl/Producten/FalkOV.aspx deze heeft nooit bij mij gedaan. kan iemand anders testen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Inmiddels is de final van Opera uit (8.60), waarmee er eindelijk toch een fatsoenlijke browser voor de pocket pc is (op PIE na) :). Helaas kost hij wel 19 euro, wat ik toch wel erg duur vind. Gelukkig mag je hem 30 dagen gratis proberen, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die die 19 euro er voor over hebben.

Linkje voor de geïnterreseerden.

Op zich is de prijs wel begrijpelijk, anders zou het niet eerlijk zijn ten opzichte van de andere mobiele producten, maar het verhindert wel dat ik in de toekomst met Opera zal surfen op de PDA helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Kan die versie ook met VGA overweg? staat er namelijk niet bij..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

mooi topic is dit toch. Helaas is mijn HP Jornada 525 semi overleden na een glas water geinscasseerd te hebben ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff dit topic kicken voordat het ook weer een vroege dood sterft.

Minimo v0.016

"Items addressed:

* Stability and clean up release.
* Better support for VGA.
* Better software keyboard interaction.
* Homebar and Full Screen supported via preferences.
* Able to select storage download locations

As always, feedback essential. bugzilla works best, but email is fine too."

Je kan deze nieuwste versie hier weer downloaden als installer, cab of een zipped cab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Vroege dood?
Dit topic loopt over een maand inmiddels alweer 3 jaar :P
Niet echt veel delen, maar goed :D

En zo te zien is die Minimo net iets nieuwer dan die ik heb, heb hem 06-06-06 :+ erop gezet, dat zal wel v0.015 zijn, een hele verbetering t.o.v. de eerdere versies, maar blijf voorlopig nog wel bij Opera.
Zal zometeen .16 nog wel even proberen, maar denk dat de verbetering niet zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
McAfee scan voor je pda. Het is nog in beta en nog freeware :)

http://beta.mcafeemobile.com/

Je moet je wel beperkt registreren.

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 25-06-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:02:
Vroege dood?
Dit topic loopt over een maand inmiddels alweer 3 jaar :P
Da''s nog geen 30 jaar :+
En zo te zien is die Minimo net iets nieuwer dan die ik heb, heb hem 06-06-06 :+ erop gezet, dat zal wel v0.015 zijn, een hele verbetering t.o.v. de eerdere versies, maar blijf voorlopig nog wel bij Opera.
Zal zometeen .16 nog wel even proberen, maar denk dat de verbetering niet zo groot is.
$26 of gratis. Vwb die laatste zul je consessies moeten doen, geduldig wachten is daar eentje van. Minimo is al veel beter bruikbaar dan een aantal versies terug, qua grootte en snelheid. Ik volg Minimo al sinds het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ik heb nog een mooi spel gevonden wat ik vroeger erg veel gespeeld heb: Ufo - Enemy Unknown. Ook wel bekend als X-com.

Een of andere Rus heeft het spel opnieuw in elkaar gezet voor de pocket PC en het heet nu Pocket UFO.

Screenshots zijn hier te vinden. En daar vind je ook een link naar de downloads.

Naam: Pocket UFO
Type: Spel
Beschrijving: Turn-based strategie met RPG elementen
Functionaliteit: Tja, spelen...
URL: http://www.smksoftware.ru/index.php?page=105&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe versie, 2.01 Grandasoft forms zoals hier eerder genoemd. En nog steeds gratis.Geschikt voor ocketPC2002, WM2003/SE en WM5.0 devices

Afbeeldingslocatie: http://www.grandasoft.com/Images/XSF/Screenshots/dvd.gif

Onderstaand de veranderingen.

"This release addresses issues WM5 users have. Active Sync 4.x will now work with CDB to MDB file conversion. The database engine has been hardened to run more stabil and the problem with XSFrapi.dll has been fixed. Alltogether this version is more stable. No new features were added at this time.
Version 2.01 will run with the same license key as V2.0. "

v2.0

- Two script languages added (JavaScript and VBScript).
- Printing support (Text, Images and Barcode).
- ActiveX and COM objects can be used.
- Supports now 20 different languages.
- Support for Windows Mobile 5.
- Support for ActiveSync 4.x.
- Many small extensions and improvements.
- Bug fixes.

Een mooie password database " InfoKept" vind je hier

Afbeeldingslocatie: http://www.grandasoft.com/Gallery/ck2004127036/INFOKEPTANIM2.gif

Downloaden van deze applicatie kan hier evenals de PC component. Registratie daarvoor is wel nodig om een registratienummer te krijgen(PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ook een erg handig prog die Krab heeft gesubmitted!

Afbeeldingslocatie: http://www.zwollywood.com/images/WM5torage.jpg
Je kaartje in je device wordt dmv. dit programa-tje een mass storage device. Makkelijk te benaderen dus. Werkt alleen voor WM5.0
Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

voor passwords gebruik ik KeyPass, zijn zowel voor desktop als voor PPC clients voor die met dezelfde database overweg kunnen.

Ik zet dan database met pw's in een folder die ge-synchd wordt... heb ik altijd overal pw's bij me... op ppc en op laptop

Verwijderd

Nieuwe beta versie 2.1.0.53 van skype hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een p2p client for PocketPC, Mopiphant dit is versie 0.7(kernel)
De software is gratis(GPL)

"MopiPhant is a kernel port of the famous emule client lphant to the compact .NET framework
It is a tech demo to show that P2P file sharing is possible on mobile devices

What is MopiPhant not?
MopiPhant is not fully tested and it is no real alternative to an edonkey client on your pc, because of the already known problem"

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileread.com/forums/attachment.php?attachmentid=602

De software kan hier gedownload worden. Je hebt wel NETCF nodig dat kun je hier downloaden.En een server vind je hier

Ik gav ervanuit dat het inieder geval werkt onder WM2003(SE) maar ook WM5.0 zal geen probleem zijn gewoon ff proberen.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Heeft iemand hier een mirror van ? De download op deze site werkt niet meer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Hier heb ik dus niks aan, elke site linkt voor de download naar de site die hierboven ookal eerder genoemd is. (welke dus niet werkt) :|
Had zelf natuurlijk ook eerst al even gegoogled voor het hier te vragen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door daanNL op 01-09-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Sorry hoor, maar ik heb het echt wel geprobeerd :P Dit is de 6e hit, en die doet het toch prima... (dit is overigens de directe link, mocht je alsnog niet uit die site komen)

[ Voor 30% gewijzigd door Tsunami op 02-09-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Tsunami schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:44:
Sorry hoor, maar ik heb het echt wel geprobeerd :P Dit is de 6e hit, en die doet het toch prima... (dit is overigens de directe link, mocht je alsnog niet uit die site komen)
Mja, de russische links laat ik meestal ongezien links liggen... Maar je hebt gelijk, er is wel n werkende te vinden, volgende keer kijk ik vérder !
Thanks in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link werkt gewoon. Je moet je wel registeren (gratis) om iets te kunnen downloaden bij Modaco! :+

Verwijderd

ff dit topic kicken.

Today Plugin Uninstaller v1.0

Als je problemen hebt met het uninstallen van today plugins kun je dit programma het voor je laten doen. Het unistalled zelfs wanneer de plugin aktive is. Het progjramma werkt voor WM2003SE en WM5.0 en best iof all, het is gratis.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagear.net/res/prodres/tpu/tpu2.gif

Doe er je voordeel mee..
Je kan het progjramma hier downloaden.

• daanNL
Op de Qtek S200 zit geen software bijgeleverd voor tekstherkenning (tekst invoeren dmv het tekenen van letters op het scherm).

Bij andere pda's heb ik dit voorheen weleens gezien, welke software kan ik hier het best voor gebruiken ? Is het uberhaupt los verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letter regonizer, volgens mij niet los verkrijgbaar. Wel alternatieve software beschikbaar o.a van Pathware, linko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Laatst online: 16:16

Oceria

I've been in between....

dcorstanje schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:50:
Op de Qtek S200 zit geen software bijgeleverd voor tekstherkenning (tekst invoeren dmv het tekenen van letters op het scherm).

Bij andere pda's heb ik dit voorheen weleens gezien, welke software kan ik hier het best voor gebruiken ? Is het uberhaupt los verkrijgbaar ?
Daar liep al een draadje over op Tweakers: oa in het Acer n3xx topic. Werkt prima bij mij! :)

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik weet nog een leuk progje, Eye On Thief.
Vanaf het moment dat er een andere simkaart in de PDA wordt gestopt begint hij naar 3 door u gekozen nummers te sms'sen met zijn beltegoed, zo heb je de "dief" zijn nummer. Het stuurd zelfs de contacktlijst van de "dief" door.

http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

grappig dat je het topic kickt
ik heb net toevallig sinds een dag een Symbol M9060 PDA
Xscale 400Mhz cpu, 64mb intern, WLAN, BT, GPRS, GSM etc etc. Helemaal goed ware het niet dat het een dikke logge industriele pda is.. nieuwwaarde 2500 euri... Eigenlijk verruilen met een normale PDA.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ben sindskort ook in het bezig van een pda en heb al veel coole stuf gevonden in dit topic. Moest er nog iemand leuke games weten hoor ik het graag, ik ga zelf ook nog eens op zoek, moet tenslotte iets te doen hebben als ik straks een halve dag op het vliegtuig zit :)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Naam: zsIRC
Type: IRC-client
Beschrijving: Join IRC servers via gprs, wlan of welke ander internetverbinding dan ook
Functionaliteit: Prima, je kan helaas maar 1 server joinen (via een .ini setting, dus notepad moet je hebben om te wisselen), maar wel meerdere channels. Je ziet ook of er gechat is in een ander channel (kleur van de tab). Mogelijkheden zijn: private chat, whois, whowas etc etc. Interface lijkt heel erg op mIRC.
URL: http://umlaut.intro.hu/~gargaj/zsirc/

Naam: Total Commander for PocketPC
Type: Bestandsbeheer
Beschrijving: Vervanger voor de standaard verkenner
Functionaliteit: Top, je kan hele subdirs knippen, plakken, er zit een FTP client in, een LAN client (\\server) een textbewerkertje (notepad achtig)
URL: http://ghisler.com/pocketpc.htm

Weet iemand nog een progje om screenshots mee te maken?

Verder gebruik ik nog:
• TCMP - films en series ed.
• Arkaball (arkanoid/dionakra) - leuke versie door alle powerups
• WiFiFoFum
• MortPlayer (mp3 speler met lekker grote interface + screensaver mode)
• Minimo, hoewel het wat lomp aanvoelt is het wel handig voor sites met Javascript login's ed.
• WifiTunes - nog niet getest :)

[ Voor 43% gewijzigd door Technicality op 04-11-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede (geavanceerde) ToDo list.

Ik ben begonnen met de standaard outlook gebaseerde todo list die in windows mobile zit. Helaas mis ik een "uit-zoom" functie. Ik verlies dus het overzicht.
Ik behelp me nu een beetje met het sorteren op categorie, maar ik zou hier graag meer duidelijkheid in willen.

Vandaar dat ik enigszins blij was met de functionaliteit van tree todo list .

Naam: Tree todo list
Type: Agenda functie; taken bijhouden
Beschrijving: Een todo lijst waarbij je taken kan onderverdelen in diverse categoriën.
Functionaliteit: Zie beschrijving.
URL: http://www.pdagear.net/blog/?p=9

Het is precies wat ik wil qua interface, maar mist diepgang. Zo wil ik graag kunnen klikken op een taak om de nodige notities die daarbij horen te kunnen zien. (Ik snap dat je voor elke notitie een "subtaak" zou kunnen aanmaken, maar zo hoort het natuurlijk niet).

edit: zelf nog wat verder doorgezocht. MyLifeOrganized komt in de buurt. Dit kan je 45 dagen gratis proberen.

Naam: MyLifeOrganized
Type: Taken bijhouden
Beschrijving: Een todo lijst waarbij je taken kan onderverdelen in diverse categoriën.
Functionaliteit: Zie beschrijving.
URL: http://www.mylifeorganized.net

Dit programma is zeer flexibel. Er hangt echter wel een prijskaartje aan - en wat mij betreft voelt het niet natuurlijk genoeg aan om de aanschaf te rechtvaardigen.

De grote vraag blijft dus.. (voor als je hem nog niet voelde aankomen :) ).

Wie weet er welk programma goed is in het bijhouden en registreren van taken?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 13:45 . Reden: Software toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Technicality schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:36:
[

Weet iemand nog een progje om screenshots mee te maken?[/qoute]

Genoeg MagicSS gratis
NewMad's GETPdaScreen is ook veel gebruikt. Werkt vanaf je PC via ActiveSync, download

Je kan ook XNview Pocket gebruiken daarin zit een optie om screen shors te maken. Maar je krijgt meer. Ook gratis, GET

En hier een heel verhaal over het maken van screenshots met links naar software daarvoor.

@NRT1

take? het bijhouden daarvan, TasksPlus misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@henkahash.. TasksPlus is leuk, maar heeft geen "tree" functionaliteit.

Ik wil mijn taken graag groeperen in onderwerpen. Een bepaald onderwerp wil ik dan kunnen open klikken (zoals je een map in Windows verkenner opent) zodat ik alle taken daarin zie staan (zoals je in verkenner alle submappen ziet staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:54
Laatst heb even een nintendo ds in handen gehad met "brain training'
Is er ook zo'n programma op de pda ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:36:
@henkahash.. TasksPlus is leuk, maar heeft geen "tree" functionaliteit.

Ik wil mijn taken graag groeperen in onderwerpen. Een bepaald onderwerp wil ik dan kunnen open klikken (zoals je een map in Windows verkenner opent) zodat ik alle taken daarin zie staan (zoals je in verkenner alle submappen ziet staan).
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1659

Noteriffic zal het ook wel doen.

Of een Diary

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSuperGrover
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 20:02
Krijg binnenkort een nieuwe telefoon en wil alle data van mijn huidige op mijn Ipaq 5550 tanken en dan weer terug kopieren naar de nieuwe. Welke software kan ik hiervoor gebruiken. Heb contacts in de telefoon met meerdere nummers dus daar moet het progje wel mee om kunnen gaan.

Thanx in advance !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

DaSuperGrover schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:53:
Krijg binnenkort een nieuwe telefoon en wil alle data van mijn huidige op mijn Ipaq 5550 tanken en dan weer terug kopieren naar de nieuwe. Welke software kan ik hiervoor gebruiken. Heb contacts in de telefoon met meerdere nummers dus daar moet het progje wel mee om kunnen gaan.

Thanx in advance !
Outlook??

Sync alle devices met informatie naar outlook (ieder device zal daarvoor wel eigen "middelware" hebben)..

Outlook (op PC) is ook het handigst wat beheer betreft, typen gaat sneller etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Tijdje geleden de vraag al gesteld.

Is er ook "brain training" op de PDA (zoals op de nintendo DS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Al eens "PocketPC brain training" in Google ingetikt? Kom je wel wat programma's tegen, maar uiteraard moet je ervoor betalen. Kan zo nog niks aan gratis software vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Jawel hoor.... 516000 hits.
Daarom is nu juist dit topic voor.

Ik bedoel overigens het spel:

"Dr. Kawashima's Brain Training" of dus zoiets dat daarop lijkt.

[ Voor 44% gewijzigd door driel24 op 05-12-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Geen idee wat de dokter allemaal kan, screenshots zeggen mij ook niet zoveel :P
Maar denk dat je het qua freeware niet gaat redden.
Een gratis iets, maar lijkt er verder afaik totaal niet op: Best of Brainstormz
http://pocketgear.com/software_detail.asp?id=11862

En niet al te duur iets (8 dollar): Mr.Genius: Brain Test http://pocketgear.com/software_detail.asp?id=22713 wat redelijk overeenkomt qua stijl als ik de screenshots zo bekijk.
Of een iets duurder stukje software (15 dollar), maar volgens mij is de voorgaande link beter)
Advanced Brain Trainer: http://pocketgear.com/software_detail.asp?id=23150

Ow noes! Nu heb ik die trial van Mr. Genius, en ik zou nu al bijna durven te zeggen dat het verslavend is :D En bedankt :( ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Nakebod op 06-12-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Die Mr genius ziet er goed uit....
ff trail proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruttelpot
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06-2022
Jazzper schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:12:
grappig dat je het topic kickt
ik heb net toevallig sinds een dag een Symbol M9060 PDA
<knip>
Eigenlijk verruilen met een normale PDA.
Ruilen voor mn gloednieuwe Mio P550? ;)

Ik heb sinds een weekje een Mio P550 en er is een compleet nieuwe wereld voor me opengegaan. Geweldig zo'n PDAtje.

Nu nog een programma waarin ik de NS tijden op mn PDA heb.

Ennem, al mensen bekend met HellChess? Schaak programma van nederlandse bodem.

http://freedownload.softo...ellChess_PPC_ARM_v1.3.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pruttelpot schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:47:
[...]

Nu nog een programma waarin ik de NS tijden op mn PDA heb.
ARI Disk is gratis. Zie ook dit voor meer info.Dan heb je natuurlijk ook nog Pocketwijzer maar deze is niet gratis. En hoe idioot. Alleen te betalen met creditcard!

Prettige Kerstdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Kick + nuttige info (voor driel24 iig)

SPB Brainevolution
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/brainevolution/?en
Kwam ik toevallig ergens tegen vandaag.
Zo te zien zit er vrij veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Nakebod schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:13:
Kick + nuttige info (voor driel24 iig)

SPB Brainevolution
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/brainevolution/?en
Kwam ik toevallig ergens tegen vandaag.
Zo te zien zit er vrij veel in.
He !!!
bedankt, ga gelijk aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastaar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 23:17
Ik weet niet meer uit welk topic het gehaald heb, maar het beste gratis progje tot nu toe is Magic Button. Zorgt ervoor dat alle programma's ECHT sluiten !
zie :
http://www.freewareppc.com/utilities/magicbutton.shtml

Have fun,

Kris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Well, of DAT het beste programma is weet ik niet :+ maar voor die functie gebruik ik al jaren sbp pocket plus, die dat o.a. ook heeft, en nog meer (voor mij) handige functies.
Niet gratis, maar wel prima tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexanderrr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb een iPAQ rw6815 en inmiddels een hele lijst handige applicaties, maar ik mis nog een handige applicatie waarmee ik makkelijk door mijn contact list kan scrollen met mijn vingers. Als ik iemand wil bellen zit ik nu te pielen met die kleine buttons van het alfabet en scrollen gaat ook niet makkelijk.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexanderrr schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:35:
Ik heb een iPAQ rw6815 en inmiddels een hele lijst handige applicaties, maar ik mis nog een handige applicatie waarmee ik makkelijk door mijn contact list kan scrollen met mijn vingers. Als ik iemand wil bellen zit ik nu te pielen met die kleine buttons van het alfabet en scrollen gaat ook niet makkelijk.

Iemand een idee?
Nou het is natuurlijk wel zo dat hoe kleiner het scherm fysiek is hoe moeilijker dat gaat. Vandaar dat ik weer m'n QTEK9090 uit de kast gehaald heb. Er bestaat wel een dialer met zo'n contactlist erin, maar ben net ff de naam kwijt.

Bij het zoeken naar die dialer kwam ik wel "Big Dialer" tegen geschikt voor vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11
Ik heb sinds kort een PDA, maar heb tot op heden nog geen programma gevonden om mijn SD kaart te beveiligen / encrypten.

Ik zoek eigenlijk een tooltje zoals Lock-n-Go Professional, die gewoon heel simpel je filesystem encrypt zodat de informatie op de kaart niet te gebruiken is.
Bijvoorbeeld als je je SD Kaart uit de PDA haalt is ie niet te lezen op een PC of andere PDA, tenzij je dat tooltje gebruikt om deze te unlocken.

Lock-n-Go bestaat dus voor de PC: http://www.keynesis.com/products/lockngo-pro/

Ik zoek een PPC versie. ;-) Toevallig al iemand hier tegenaan gelopen of iemand die zelf zoiets kan schrijven?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Alexanderrr schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:35:
Ik heb een iPAQ rw6815 en inmiddels een hele lijst handige applicaties, maar ik mis nog een handige applicatie waarmee ik makkelijk door mijn contact list kan scrollen met mijn vingers.
Bij SPB Mobile Shell zit een applicatie genaamd Spb Contacts. Daarmee kun je contacts snel vinden door op de "T9" manier letters te typen op een numeriek keypad. Alle contacts waarin de getypete lettercombinatie in voorkomt komen dan in een lijstje. Vaak is 3 of 4 letters typen al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Kastaar schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:02:
Ik weet niet meer uit welk topic het gehaald heb, maar het beste gratis progje tot nu toe is Magic Button. Zorgt ervoor dat alle programma's ECHT sluiten !
zie :
http://www.freewareppc.com/utilities/magicbutton.shtml

Have fun,

Kris.
Idd hulde _/-\o_ _/-\o_ , bovendien zit bij magicbutton een batterijstatus en worden alle actieve programma's net zoals bij de taakbalk in windows weer gegeven langs de startknop.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:09:
[...]

Idd hulde _/-\o_ _/-\o_ , bovendien zit bij magicbutton een batterijstatus en worden alle actieve programma's net zoals bij de taakbalk in windows weer gegeven langs de startknop.
pBar daarentegen doet hetzelfde alleen houdt het je statusbar vrij.

Afbeeldingslocatie: http://phudongsoft.com/download/beta/pbar/pbar12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps Mobile

Open dit adres in Pocket Internet Explorer voor de .cab :

http://www.google.com/gmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:21

Eijkb

Zo.

Heb net een Ipaq hw6915 en wil Opera mobile installeren. Gaat prima, werkt prima maar hij connect niet via WIFI, alleen via GPRS (al staat wifi aan). Iemand een idee?

Verder ben ik op zoek naar een gratis RSS reader welke het ook doet... Heb al 1001 progjes geprobeerd maar de ene zeurt om Net compact 2 framework en de ander geeft fouten tot en met. Zou erg geholpen zijn...

EDIT: Ik gebruik nu PocketRSS. Had ik al eens geinstalleerd, werkte toen niet. Nu (opeens) wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Eijkb op 20-06-2007 13:27 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:35

KroeT

[...]

Hmz, Google Maps Mobile ziet er veelbelovend uit, maar op mijn iPaq 5550 werkt 't niet. Hij wil niet eens installeren, maar geeft geen duidelijke foutmelding. Ik heb ook niemand kunnen vinden die 't op een iPaq aan de praat heeft gekregen. Zal wel geen JVM op staan of zo.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:20:
Heb net een Ipaq hw6915 en wil Opera mobile installeren. Gaat prima, werkt prima maar hij connect niet via WIFI, alleen via GPRS (al staat wifi aan). Iemand een idee?
gprs uitzetten 8)7
Verder ben ik op zoek naar een gratis RSS reader welke het ook doet... Heb al 1001 progjes geprobeerd maar de ene zeurt om Net compact 2 framework en de ander geeft fouten tot en met. Zou erg geholpen zijn...

EDIT: Ik gebruik nu PocketRSS. Had ik al eens geinstalleerd, werkte toen niet. Nu (opeens) wel.
Veel software werkt met NET. PrssReader doet het zonder. Ik weet echter niet of hij zo'n 240*240 schermpje ondersteund. Gewoon proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pocket PC TV Gids v1.0 is een programma voor de Pocket PC waarmee je het TV programmaoverzicht van de dag kunt bekijken. TVGids bevat momenteel het programmaoverzicht voor de Nederlandse publieke en commerciële zenders, Discovery Channel, National Geographic, Eurosport en nog een paar internationale zenders.

Screenshot
Afbeeldingslocatie: http://pda.familie-dewit.com/uploaded_images/tvgids-706199.gif

Download
http://pda.familie-dewit.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Nou, das helemaal niets, behalve spam.

Je moet online zijn om de data te bekijken, wat je dus net zo goed via een website kunt doen. Elke keer als je een zender aanklikt moet hij hem laden. Niet zoals vroeger een andere applicatie te gewoon de data opsloeg als je syncte.. Nee, dit is helemaal niets.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Cyberpope schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:

Je moet online zijn om de data te bekijken, wat je dus net zo goed via een website kunt doen. Elke keer als je een zender aanklikt moet hij hem laden. Niet zoals vroeger een andere applicatie te gewoon de data opsloeg als je syncte.. Nee, dit is helemaal niets.
hmz.. valt toch tegen dan. Ik had toch wel verwacht dat het een programma zou zijn met een offline database die je 1x per dag bijwerkt ofzo.

Die komt dus niet op mijn foon dan, kan ik beter gewoon de online tvgids pakken :P (of de speciale mobile versie die gemaakt is door een andere gotter, weet de link zo even niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:
Pocket PC TV Gids v1.0 is een programma voor de Pocket PC waarmee je het TV programmaoverzicht van de dag kunt bekijken. TVGids bevat momenteel het programmaoverzicht voor de Nederlandse publieke en commerciële zenders, Discovery Channel, National Geographic, Eurosport en nog een paar internationale zenders.

Screenshot
[afbeelding]

Download
Prima programma-atjer. Ik had alleen graag de mogelijkheid gehad om aan een programma herinnert te worden op dag,tijd en kanaal, zoals dat bij de oude gidsen ook mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben op zoek naar een tooltje voor mijn Windows Mobile 5 smartphone die er voor zorgt dat ik mijn contacten kan indelen in mapjes (of groepen). En dat ik in die mapjes dan weer submapjes kan aanmaken.
Dit om het zoeken naar een specifiek nummer te versnellen. Op de default manier is mijn telefoonboek gewoon een puinhoop hoe ik het ook inricht. Tags of nummers voor de namen zetten is namelijk niet echt ideaal zegmaar :P

Via verschillende smartphone utilitie websites heb ik helaas nog geen dergelijk tooltje gevonden.

Weet iemand hier of zo'n tooltje bestaat en zo ja, waar??
Je zou me er namelijk enorm mee helpen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:27:
Ik ben op zoek naar een tooltje voor mijn Windows Mobile 5 smartphone die er voor zorgt dat ik mijn contacten kan indelen in mapjes (of groepen). En dat ik in die mapjes dan weer submapjes kan aanmaken.

Dit om het zoeken naar een specifiek nummer te versnellen. Op de default manier is mijn telefoonboek gewoon een puinhoop hoe ik het ook inricht. Tags of nummers voor de namen zetten is namelijk niet echt ideaal zegmaar :P
Je kan toch al categorieen aanmaken?

[/quote]

Overigens gaat het hier om specifieke PocketPC software.
hier staat nog niet veel maar wie weet.

Handig is ook wel of even te vermelden wat voor smartphone je hebt. Men verward een PocketPc Phone Edition nogal eens met de SmartPhone.

Als je die eerste hebt kun je SScontact eens proberen. Dat progje heeft de volgende mogelijkheden:Dit progje kan meer dan iContact

Beide zijn wel gratis.

Features:
- Two different Themes (one Light and one Dark).
- One Speed Icon for quick call.
- Display Contact using tap on selected item or central key on dpad.
- Settings Dialog to customize the app, settings are stored in registry.
- Sort Contacts by First or LastName or File As in Ascendenting/Descendenting order.
- Support Landscape/Portrait.
- Big Keyboard for quick search inside contacts.
- Scrollwheel and DPAD support for scrolling.
- Quick search using stylo with alphabetic index on the screen. Known issues:
- Keyboard have to be adjust in landscape mode (still to do!).
- Settings controls have to be adjust in landscape mode (still to do!). FAQs:
- I feel SSContact slow in my device, Can I do something? Try to disable graphics contents, it should improve.
- Where are settings stored? HKLM/Software/ScrollingStone.
- How to unset SSContact from right softkey? After unistall softreset the device, if it doesn't work remove string from HKCU/Software/Microsoft/Today/Keys/103 than softreset the device.
- I've problems with Keyboard. It reappearing when I press Hide. Why? Hide button is used to hide keyboard for a second to show contact beside keyboard, if you want close the keyboard you must touch on OK button.
- Where is Keyboard? Left DPAD or left Softkey.
- Where is setting dialog? Right DPAD or right Softkey. Note:
The installation will set SSContact as default contact app in right softkey. If you don't want it, install RemoveSoftKey.cab and softreset the device or just extract file exe or see faqs how to change registry to remove it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de betere poker-games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aces Texas Hold'em. Niet gratis en minder geschikt voor vergevorderde spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:

Werkt prima met wifi en kost niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Tja.. verschillen we daar van mening.
Voortdurend mij wifi aan kost me te veel aan batterij

En een wifi opzetten om dan even te kijken, ben ik sneller met mijn laptop.

Ik vind het dus niets. Op mijn PDA wil ik vooral zaken die gereed zijn als ik hem in de ochtend uit zijn cradle haal en kan werken tot hij er 's avond's weer in gaat. Dat vind ik vooral een funktie van een pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:

Screenshot
[afbeelding]

Download
Ik ga hem proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wel fijn die gids. Vergeet niet ook Adobe Flash Player Mobile te installeren overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
ik ben opzoek naar een programma waarmee je automatisch een prefix voor een telefoonnummer kan plakken net voor dat je uitbeld.

het liefst ook nog dat ik verschillende prefixen kan kiezen.

probleem:
als ik naar het buitenland bel via reguliere weg kost dat heel veel geld.
doe ik dat via een
http://www.belkampioen.nl/
kan dat veel goedkoper.
ik heb ook geleerd dat je dit met bepaalde codes in je toestel kan doen.
http://www.belkampioen.nl/web/?p=12
maar aangezien mijn WM toestel synct met office is dat onwijs onhandig
als ik dan thuis/ op werk zit en wens te bellen vannuit outlook omdat daar dan ook die code voorstaat.

het instellen van verschillende prefixen maakt het makkelijk als ik in het buitenland zit. en dat ik daar het zelfde doe met een andere lokale operator.

iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Je kunt die verschillende prefixen toch instellen binnen outlook? Dus 2 a 3 nummers opgeven met allemaal dat andere prefixje ervoor? Heb ik zelf ook omdat ik bij bepaalde nummers wil dat mijn nummer wel zichtbaar is, bij ander niet?

Of is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:09:
Tja.. verschillen we daar van mening.
Voortdurend mij wifi aan kost me te veel aan batterij
High capacity batterij kopen;)

Als je de PDA in de cradle zet en je hebt alles goed ingesteld komt die data ook gewoon binnen via de AS (passthrough ) verbinding, Je moet je eenmaal verbinding hebben met het internet om welke data dan ook te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djwb schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:28:
ik ben opzoek naar een programma waarmee je automatisch een prefix voor een telefoonnummer kan plakken net voor dat je uitbeld.

het liefst ook nog dat ik verschillende prefixen kan kiezen.
zoiets?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 21:12 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.