Ik was een grote fan van TH, maar er zit toch geen innovatie meer in, alleen een 'nieuwe speeltuin' om je combo's in te doen.
Verwijderd

Staat dat US en FFX-2 bij elkaar € 47,99 of zieik het nu verkeerd hij is hier toch nog niet uit lijtk me dat ze hier alleen maar mensen mee neppen dan.
Helemaal mee eens. Er is gewoon niets nieuws meer in de TH serie imho.Walkman schreef op 09 november 2003 @ 01:58:
Ik was een grote fan van TH, maar er zit toch geen innovatie meer in, alleen een 'nieuwe speeltuin' om je combo's in te doen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat haal je uit de screenshot daarboven? Je kunt de text op de cd's niet eens lezen. Zoals ik het elders las is de FFX-2 gewoon een soort demo oid. Lijkt me dat FFX-2 wel meer gaat kosten dan die 47,99 alleen. Heb je geen link naar een artikel oid?Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 11:31:
[afbeelding]
Staat dat US en FFX-2 bij elkaar € 47,99 of zieik het nu verkeerd hij is hier toch nog niet uit lijtk me dat ze hier alleen maar mensen mee neppen dan.
Daar staat ook niet precies dat je de full game van FFX-2 erbij krijgt. De combo staat onder "Playstation 2 |Software | PAL" en FFX-2 is helemaal nog niet in een Pal land verkrijgbaar als ik het goed heb. Volgens mij kan het dus gewoon de full version niet zijn.
De eerste de beste link in google leverde mij dit:
Unlimited Saga wordt geleverd met de special disc waarop u preview materiaal treft van Final Fantasy X-2
Unlimited Saga wordt geleverd met de special disc waarop u preview materiaal treft van Final Fantasy X-2

Ik heb Prince of Persia net zitten spelen.....en dit spel moet je gewoon hebben.....grafisch is het fantastisch (doet me een beetje aan ico denken (dat beetje vage "de zon staat erop" effect)) en qua controls is het ook verschrikkelijk strak.....dus met de gameplay zit het goed in elkaar. Af en toe even goed kijken hoe je op een bepaald punt kan komen, maar geeft voldoening als het lukt. De gevechten zijn een beetje simpel, maar ze wel leuk. Echt een aanrader!
Weet iemand waar de Satin Silver Playstation te koop is in NL?
ben ernstig opzoek naar dat dingen

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
waar heb jij die vandaan als ik vragen mag?Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 18:28:
Nee zit er niet bij, wel een ingebouwde IR..
Ow:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben er ook naar opzoek namelijk
* Gekkenhuis moet eerst beter het topic eens doorlezen

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-11-2003 10:22 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Volgens mij heeft de Mediamarkt ze nog wel.Maikeltje schreef op 10 november 2003 @ 10:04:
Weet iemand waar de Satin Silver Playstation te koop is in NL?
Uhm tja, het is wel leuk, maar ik vind GTA velen malen beter dus ik denk dat ik hem ga ruilen. Voor wat weet ik nog niet, maar raakt beetje snel verveelt.Walkman schreef op 07 november 2003 @ 16:49:
Heb de review van True crime gelezen en dat was een beetje een mixed bag..... ben benieuwd wat je van het spel vindt.
Vind het er iig niet uitzien.
Maar het is zo als hoesje al zegt : driving game, fighting game, shooting game, maar ik heb dan liever 1 goede van de 3 niet alle 3 een beetje.
en de bart smit, en de frs en de.... ga zo maar door
Iemand die weet of er nog leuke package deals komen voor/rond de kerst?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Zit iemand hier nog te wachten op manhunt? zat net even op gamesradar over te lezen....dat spel is echt ziek....klinkt zieker als thrill kill.....
ik ben ook zeer benieuwd naar prince of persia, hij is nog niet binnen hier maar dat kan niet lang meer duren
Prince of Persia is echt een spel dat moeilijk neer te leggen is, het begint nu wat moeilijker te worden, maar het geeft voldoening om te zien hoe makkelijk je een aantal (complexe) moves met een paar knoppen kunt uitvoeren.....zo hoort besturing te worden gedaan...
Verwijderd
Ik heb net Hardware: Online en JAKII binnen gekregen van amazon.co.uk 
Voorlopig weer wat te doen dus
, Prince of Persia wacht ik nog maar even mee, 2 games in 1maand is wel genoeg 
Manhunt ben ik nog over verdeeld, aan de ene kant lijkt het me wel wat, hoewel ik niet zo van dat sneaky gedoe hou, maar aan de andere kant schijnt het wel ziekelijk geweldadig te zijn
Voorlopig weer wat te doen dus

Manhunt ben ik nog over verdeeld, aan de ene kant lijkt het me wel wat, hoewel ik niet zo van dat sneaky gedoe hou, maar aan de andere kant schijnt het wel ziekelijk geweldadig te zijn

Hoe is hardware online? Ik heb een demo gespeeld maar het kon me nog niet echt boeien. Ik vind de huidige online games over het algemeen slecht.
Verwijderd
Die demo was ook online te spelen? offline is er nl. niets aan, maar online is erg leuk 
Alleen heb ik nog geen headset, binnenkort die van logitech maar eens kopen
, is wel handiger dan de hele tijd lopen te typen met een controller
Alleen heb ik nog geen headset, binnenkort die van logitech maar eens kopen
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 23:57 ]
Verwijderd
Er komt een bundel met Fifa 2004 en eentje met Prince of Persia: The Sands of Time.philipnorth schreef op 11 november 2003 @ 15:17:
[...]
en de bart smit, en de frs en de.... ga zo maar door
Iemand die weet of er nog leuke package deals komen voor/rond de kerst?
hhmmm, nou niet echt waar ik op hoopteVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 09:55:
[...]
Er komt een bundel met Fifa 2004 en eentje met Prince of Persia: The Sands of Time.
Maar ach
Ik denk dat ik toch maar ga voor de PS2+2 controllers+ mem card voor 229€..
Al die bundels tot nu toe hebben games dat ik zoiets heb van mwoah en dan ook maar 1 controller/geen mem card e.d.
Die demo was inderdaad online te spelen. Ik vond het erg simpel.Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:56:
Die demo was ook online te spelen? offline is er nl. niets aan, maar online is erg leuk
Alleen heb ik nog geen headset, binnenkort die van logitech maar eens kopen, is wel handiger dan de hele tijd lopen te typen met een controller
Wat kost die logitech trouwens? Of is er een ander goedkoop alternatief?
Verwijderd
Tis ook simpel, maar das juist leuk, een no-brain spel, gewoon rondcrossen en schieten maar
, leuk voor naast spellen als JAKII 
Dat sneaky en voorzichtig rondlopen als in SOCOM kom me een beetje de keel uit, veel Rainbow Six enzo op de PC gespeeld
Die van logitech kost €49, maar dan heb je er wel eentje die veel beter is dan degene die je bij SOCOM krijgt.
Plaatje (naar Dimensionplus gelinkt
)
Dat sneaky en voorzichtig rondlopen als in SOCOM kom me een beetje de keel uit, veel Rainbow Six enzo op de PC gespeeld
Die van logitech kost €49, maar dan heb je er wel eentje die veel beter is dan degene die je bij SOCOM krijgt.
Plaatje (naar Dimensionplus gelinkt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 11:18 ]
Verwijderd
Ik heb Prince of persia al, had hem vrijdag al, maar hij is wel erg mooi en leuk. Alhoewel ik niet zo'n fan van PoP ben
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 18:29 ]
Daarover zijn nog geen officiele berichten gekomen. Hou gewoon de frontpage en het nieuws in de gaten zou ik zeggen.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 11:29:
Wanneer daalt de PS2 in prijs?
ja die heb ik al, heb die bundel gehaald met de gun. kom je goedkoper uit dan de speel lost te kopenVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 21:56:
Heeft iemand al Time Crisis 3?
- bundelpakket time crisis 3 + n-gun voor 79 euro
- time crisis 3 goedkoopste winkel in NL voor 60 euro
- N-gun los kost goedkoopste winkel in NL 29,95
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
ik heb HOA ook gespeeld (offline omdat DNAS erop zit) en ik zou daar echt GEEN 60 euro of meer voor betalen, je wordt imo echt geript waar je bijstaat.Bor_de_Wollef schreef op 11 november 2003 @ 22:40:
Hoe is hardware online? Ik heb een demo gespeeld maar het kon me nog niet echt boeien. Ik vind de huidige online games over het algemeen slecht.
Ik ben het idd met je eens dat er tot nog toe weinig goede online games zijn, alleen TH is wel geinig, maar daar blijft het bij. Ik wacht op GT4!
* Dj Neo Ziggy wacht op Racket & Clank 2.
Dit spel moet echt gaaf worden, dezelfde engine als deel 1. Dat beloofd veel goeds
Dit spel moet echt gaaf worden, dezelfde engine als deel 1. Dat beloofd veel goeds
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Zoals ik al zei, online is het heel anders dan offline, offline is geen reet aan, bovendien kost het spel in NL €45 en niet €60 of meermarko77 schreef op 13 november 2003 @ 12:51:
[...]
ik heb HOA ook gespeeld (offline omdat DNAS erop zit) en ik zou daar echt GEEN 60 euro of meer voor betalen, je wordt imo echt geript waar je bijstaat.
Ik ben het idd met je eens dat er tot nog toe weinig goede online games zijn, alleen TH is wel geinig, maar daar blijft het bij. Ik wacht op GT4!
Ik heb het gisteren even bij een kennis gespeeld. Persoonlijk vind ik het de 45 euro niet waard. Veel te simpel qua opzet. Ik had meer verwacht moet ik zeggen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik blij ben dat jij er blij mee bentVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:33:
[...]
Zoals ik al zei, online is het heel anders dan offline, offline is geen reet aan, bovendien kost het spel in NL €45 en niet €60 of meer
Verwijderd
Tja, iederen zijn eigen meug he 
Ik vind het een leuke afwisseling van al die sneaky games
, niet bij nadenken maar gewoon schieten
Ik vind het een leuke afwisseling van al die sneaky games
Gisteren voor het eerst bekeken: Wat een stom spel is dat THUG! Dan is SSX toch huizenhoog beter, Tony Hawk is echt iets voor nerds of jonkies die niks anders weten dan skateboarden.
Weet iemand een manier om een PS2 memory card te formatteren? Ik krijg de melding corrupt data na Action Replay crush te hebben gebruikt. Nu zijn dus alle savegames weg. Dat is op zich nog niet de grootste ramp. De hele kaart is onbruikbaar geworden!
Ik hoorde dat sommige games een format optie zouden hebben maar heb er nog niet 1 kunnen vinden helaas. Wie kent een game die dit kan of weet een andere manier?
Ik hoorde dat sommige games een format optie zouden hebben maar heb er nog niet 1 kunnen vinden helaas. Wie kent een game die dit kan of weet een andere manier?
Ik heb Jak 2 Renegade geocht en is ook wel heel erg leuk hoor! ziet r allemaal erg lekker uit.. vrienden van mij hebben een xbox en live maar dat werkt wel als een charme hoor en r zijn nu al best veel goeie titels voor xbox live, ik speelde Rainbow six 3 op xbox (demo) maar die graphics kunnen jammergenoeg nooit op de ps2 draaien.. et word tijd voor een nieuwe console sony! over de PS3 gesproken, ik las vanmorgen dan Half Life 2 op de PS3 gaat komen! dat zou tof zijn.. maar wel weer te laat.. dan is de game al lang en breed door iedereen op de pc uitgespeeld en is de xbox versie ook alweer groen gedraaid... zit r dik in dat als Half Life2 op de PS3 komt dat Halfe Life 3, alweer op pc en xbox uitkomt.. sony moet meer geld steken in marketing en betere hardware! Playstation is gewoon een "feeling" en ze hebben goede games maar de concurentie heeft ons qwa technologie en ondersteuning in gehaald tis maar goed dat sony deze 2e consolewar nu al gewonnen heeft want als M$ sneller was geweest met zijn nieuwe games en ondersteuning dan wasset einde verhaal geweest... en das jammer want in mijn ogen en in de ogen van meer
roeleerd de ps2 nogsteeds!!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens. De xbox games die ik "live" heb gespeeld vielen allemaal tegen. Dat de PS2 verouderde hardware heeft vind ik ook nog niet zo. Tuurlijk het is de oudste console van alle drie (sxbox/ps2/gamecube). Voor de rest vind ik de games op de PS2 absoluut de beste.[b][message=19243562,noline]swopdark schreef op 13 november 2003 @ ...
Jep ik ben het met Bor_de_Wollef eens.
Ik heb een PS2 en een XBOX, en speel eigenlijk alleen op de PS2 , ook als er een spel op PS2/xbox uitkomt koop ik hem voor PS2, vind controller gewoon veel fijner.
Heb dus ook veel meer PS2 games, 17 tegen 4 van xbox.
Graphics boeien mij ook niet zoveel, ik zelf let meestal maar 10-15 min op graphics daarna let ik niet meer of het er goed of slecht uitziet.
Ik heb een PS2 en een XBOX, en speel eigenlijk alleen op de PS2 , ook als er een spel op PS2/xbox uitkomt koop ik hem voor PS2, vind controller gewoon veel fijner.
Heb dus ook veel meer PS2 games, 17 tegen 4 van xbox.
Graphics boeien mij ook niet zoveel, ik zelf let meestal maar 10-15 min op graphics daarna let ik niet meer of het er goed of slecht uitziet.
gameplay is all that... en dat weet ik en playstation heeft veel games met goeie gameplay, maar op het moment beginnen er steeds minder ps2 only games uit te komen waarvan je zegt WOW! kijk; prince of persia is een WOW! spel maar draait over twee maanden ook op GC en XBOX, en waarschijnlijk met toch wel strakkere graphics, net als XIII, Beyond Good and Evil, Need For Speed Underground, etc allemaal kick-ass games die op alle consoles gaan uitkomen (okay NFS underground heeft op ps2 als enige online play, go sony!) maar ik begin nu toch wel verschil te zien in performance! en dat vind ik erg jammer als ps2 lover
vergelijk maar soulcalibur 2 op ps2 en xbox... om r maar 1 te noemen die nu al ter vergelijking in de schappen ligt, gameplay is erg belangrijk, daar valt of staat een spel mee, maar spellen zijn per defenitie niet "niet speelbaar" met een GC of XBOX controller in je handen en als je aan het spelen bent dan vergeet je vanzelf wat voor controller er in je handen ligt... (is mijn ervaring) en dan wil et oog ook wat dan vallen ineens de speciale licht effecten en rook en stoom effecten op die in de splinter cell versie voor GC en XBOX veel beter en soepeler zijn uitgewerkt, dan op de ps2... jammer maar toch blijft ps2 voor mij een goede console, met veruit de meeste spellen, maar de nieuwe spellen zijjn "all format" en op de nieuwere console gewoon mooier.... ik hou mezelf liever niet voor de gek, maar bij de console war probeer ik het toch...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De nieuwe spellen zijn qwa gameplay en level indeling vaak indentiek aan elkaar en dan blijft er toch 1 ding over... Graphics en sound en ondersteuningBor_de_Wollef schreef op 13 november 2003 @ 18:36:
[...]
Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens. De xbox games die ik "live" heb gespeeld vielen allemaal tegen. Dat de PS2 verouderde hardware heeft vind ik ook nog niet zo. Tuurlijk het is de oudste console van alle drie (sxbox/ps2/gamecube). Voor de rest vind ik de games op de PS2 absoluut de beste.
Graphics, zijn meestal gelikter (er zijn uitzonderingen; Need for speed , Hot persuit)
Sound, op een normale tv geen verschil, hook je er een 5:1 setje aan dan ineens knald er uit alles consoles een veel dikker geluid maar dolby digital en DTS klinkt toch geiler..
Ondersteuning, downloadeble content is sweet, laatst nog kwam er een nieuwe missie voor Splinter cell uit. alleen de eerste kneller is er al: dokken voor de nieuwste downloadeble content voor Mech Warrior.
Sorry dude maar zoals ik het zie beginnen de concurrenten hard in te lopen...
Och ja mij maakt het niet veel uit, heb ze binnenkort toch alle 3 dus mogen ze uitbrengen wat ze willen 
Maar ja, met GT4 en MGS3 heeft Sony ook nog wel wat lekkers in de toekomst en naar die 2 games kijk ik flink uit.
En nadeel van XBOX vind ik dat je idd flink voor live moet betalen en daar heb ik geen zin in.
Heb ook al een flinke PC die gebruik ik wel voor online gamen (FPS), samen met PS2 voor wat race games (GT4
).
Maar ja, met GT4 en MGS3 heeft Sony ook nog wel wat lekkers in de toekomst en naar die 2 games kijk ik flink uit.
En nadeel van XBOX vind ik dat je idd flink voor live moet betalen en daar heb ik geen zin in.
[ Voor 16% gewijzigd door Albinoraptor op 13-11-2003 22:52 ]
Er komen nog zeer veel ps2 only games uit, FF serie, GT4 etc. Downloadable content is er ook voor de PS2. OVerigens brengt EA zijn games online voor de PS2 only. Bovendien vergeten jullie dat de PS2 in vergelijking met de Xbox en GC al erg oud is. Straks als de PS3 er is krijg je hetzelfde met de Xbox. Ik vind nou juist het verschil tussen de consoles zeer gering vooral als je naar het leeftijdsverschil kijkt.swopdark schreef op 13 november 2003 @ 22:40:
[...]
De nieuwe spellen zijn qwa gameplay en level indeling vaak indentiek aan elkaar en dan blijft er toch 1 ding over... Graphics en sound en ondersteuning
Graphics, zijn meestal gelikter (er zijn uitzonderingen; Need for speed , Hot persuit)
Sound, op een normale tv geen verschil, hook je er een 5:1 setje aan dan ineens knald er uit alles consoles een veel dikker geluid maar dolby digital en DTS klinkt toch geiler..
Ondersteuning, downloadeble content is sweet, laatst nog kwam er een nieuwe missie voor Splinter cell uit. alleen de eerste kneller is er al: dokken voor de nieuwste downloadeble content voor Mech Warrior.
Sorry dude maar zoals ik het zie beginnen de concurrenten hard in te lopen...
De ps2 heeft nog steeds verreweg de beste gameplay. Graphics ben je naar een kwartier spelen toch al op uitgekeken. Dat is ook het probleem met veel van de huidige games, gigantische graphics maar totaal geen gameplay en originaliteit.
Maar goed, laten we er geen PS2 - Xbox - GC topic van maken.
Hé bah waarom blijft die ps2 nou zo duur, kzou graag eens FFX spelen... 
Cube is verleidelijker met die prijs op het moment..
Cube is verleidelijker met die prijs op het moment..
Heeft iemand een idee hoeveel het kost om een PS2 (de console dus, niet een game) te huren?
Ik wil hem namelijk alleen voor Final Fantasy, en om hem nu voor 1 week plezier te gaan kopen
Ik wil hem namelijk alleen voor Final Fantasy, en om hem nu voor 1 week plezier te gaan kopen
[ Voor 10% gewijzigd door The Dud3 op 15-11-2003 00:33 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
reken maar dat je met final fantasy langer dan een week mee bezig bent 
en vergeet niet dat deze geweldige serie méérdere delen kent... genoeg voor uren vermaak!
en vergeet niet dat deze geweldige serie méérdere delen kent... genoeg voor uren vermaak!
Verwijderd
1 week? Ik denk dat je wel wat langer bezig bent. Zeker als je alle secrets / special items wilt gaan verzamelenThe_Dud3 schreef op 15 november 2003 @ 00:30:
Heeft iemand een idee hoeveel het kost om een PS2 (de console dus, niet een game) te huren?
Ok, mischien wat langer dan 
Ik wil gewoon weten hoeveel het zou kosten, als het teveel is probeer ik wel een PS2 van een vriend te lenen...
Ik wil gewoon weten hoeveel het zou kosten, als het teveel is probeer ik wel een PS2 van een vriend te lenen...
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Ik gok op €5 per dag.The_Dud3 schreef op 15 november 2003 @ 00:30:
Hier kost een ps2 game €4,- per dag. Een console zal wel duurder zijn.The_Dud3 schreef op 15 november 2003 @ 00:30:
metal gear solid 3: Snake Eater
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/mgs3_tgs2k3_e.wmv please enjoy
Ik vind het echt fantastisch hoe ze die james bond intro hebben nagedaan (iedere filmliefhebber zou dat mooi moeten vinden)
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/mgs3_tgs2k3_e.wmv please enjoy
Ik vind het echt fantastisch hoe ze die james bond intro hebben nagedaan (iedere filmliefhebber zou dat mooi moeten vinden)
TMAXTINT
Verwijderd
Over de prijsverlaging van de ps2 gaan nu wat geruchten rond. De ps2 schijnt half november in Amerika naar $99 te gaan. Lijkt me opzich sterk, omdat de prijs in Japan naar $155 is gegaan. Maar als de prijs in Amerika daalt, zal hij niet veel later hier ook dalen...
bron: http://ps2.ign.com/articles/453/453967p1.html?fromint=1
bron: http://ps2.ign.com/articles/453/453967p1.html?fromint=1
omFg, dit is al de 2de PS2 die geen dvd films/spellen meer afspeelt maar wel PS1 spellen
. De 1ste keer viel dat nog onder de garantie en heb toen een gereviseerde PS2 trug gehad maar daar zat maar 3 maanden garantie op en dat is al voorbij
.
Heb em maar opengeschroefd en na lang kutten en ff op inet kijken wat het probleem kon zijn blijkt het me lens geweest te zijn, was vies i guess, heb em ff schoongemaakt met een watje en het werkt weer perfect
Wel raar dat dat al de 2de PS2 is in 2 jaar tijd die geen dvd spellen/films meer afspeelt na een tijd.
Maar ja het werkt weer dus ik ben weer happy

Heb em maar opengeschroefd en na lang kutten en ff op inet kijken wat het probleem kon zijn blijkt het me lens geweest te zijn, was vies i guess, heb em ff schoongemaakt met een watje en het werkt weer perfect
Wel raar dat dat al de 2de PS2 is in 2 jaar tijd die geen dvd spellen/films meer afspeelt na een tijd.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb je 'm omgebouwd of laat je de klep wel es ff open staan?
Nope niet omgebouwd en klep staat ook nooit open, hoewel me fan vol met stof zat en er van binnen ook wel wat stof zat.Vash schreef op 16 november 2003 @ 15:07:
Heb je 'm omgebouwd of laat je de klep wel es ff open staan?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Daar heb ik dus ook last van, alleen hij leest soms ook geen psx/2 spellen. Maar eens hetzelfde doen danbAdmuTs schreef op 16 november 2003 @ 14:20:
omFg, dit is al de 2de PS2 die geen dvd films/spellen meer afspeelt maar wel PS1 spellen. De 1ste keer viel dat nog onder de garantie en heb toen een gereviseerde PS2 trug gehad maar daar zat maar 3 maanden garantie op en dat is al voorbij
.
TMAXTINT
Krijg deze week 'Prince of Persia: The Sands of Time' binnen, ben zeer benieuwd!
Ik zit inmiddels op de helft, maar hij is nog steeds leuk.....soms wel even goed kijken wat je moet doen...
Verwijderd
lekker ben je dan, moet je je playstation elke keer open maken om hem los te halen of weer vast te zetten. en een knopje op de ps2 staat niet mooi.Vash schreef op 21 juli 2003 @ 14:50:
Och d'r zijn meerdere spellen die tegenwoordig modchips herkennen. Kwestie van soldeerbout pakken en lossolderen maar
Iemand al wat van Outrun 2 gehoord? Daar loopt een topic over op GoT. Er gaan geruchten dat ie PS2 only wordt.
Waarom reageer je nu nog op een post van juli? Overigens nog een bullshit post ook...Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:35:
[...]
lekker ben je dan, moet je je playstation elke keer open maken om hem los te halen of weer vast te zetten. en een knopje op de ps2 staat niet mooi.
Er stond een tijdje geleden wel iets over Outrun 2 in Edge met wat screenshots. Ik ben benieuwd en ik denk toch dat er wat moet worden toegevoegd aan de gameplay om het interessant te houden. Laten we hopen dat dezelfde muziek er nog inzit
Hmmm als die prijs niet snel zakt denk ik dat ik een Double dash GC pack koop (zoo goedkoop), maar op de gamecube hebben ze geen FFX en toekomstig FFX-2, ooooh wat lastig.....
Verwijderd
Ik heb mijn cube net verkocht om weer over te gaan op Ps2, maar wacht ook nog even met kopen. Of niet als ik het niet laten kan.SCIxX schreef op 17 november 2003 @ 23:32:
Hmmm als die prijs niet snel zakt denk ik dat ik een Double dash GC pack koop (zoo goedkoop), maar op de gamecube hebben ze geen FFX en toekomstig FFX-2, ooooh wat lastig.....
Zijn de Bart-Smit/Intertoys (etc.) bladen voor sinterklaas al gedrukt enzo..? Als dat zo is zit er de komende tijd geen prijsverlaging in denk ik. Ondanks de $99dollar price drop-geruchten...
Ik vroeg me af wat de gemiddelde PS2 tweaker ongeveer voor high score heeft bij SSX Tricky op de Garibaldi baan (de eerste baan dus).
Op het moment zitten m'n zusje rond de 800.000 punten, maar we komen met geen mogelijkheid hoger. Het kan uiteraard nog wel, want we hebben niet eens op elk punt het maximaal aantal punten gehaald, omdat dat net niet lukt meestal.
BTW: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in 1 post alleen maar je score zet, want dan begint het hier natuurlijk op een opsom-topic te lijken en dat is niet de bedoeling. Zet de score dan maar tussen "off-topic"-tags of iets dergelijks bij een normale post.
Als dit niet mag, dan horen we het vanzelf.
Op het moment zitten m'n zusje rond de 800.000 punten, maar we komen met geen mogelijkheid hoger. Het kan uiteraard nog wel, want we hebben niet eens op elk punt het maximaal aantal punten gehaald, omdat dat net niet lukt meestal.
BTW: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in 1 post alleen maar je score zet, want dan begint het hier natuurlijk op een opsom-topic te lijken en dat is niet de bedoeling. Zet de score dan maar tussen "off-topic"-tags of iets dergelijks bij een normale post.
Als dit niet mag, dan horen we het vanzelf.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Voorlopig staat Garibaldi nog op 711K, maar dat kan zo een miljoen worden. Ben nu bezig met SSX 3. De echte records staan op merqurycity.com, voor het geval dat je dat niet wist.
oeps
[ Voor 98% gewijzigd door enriqueeeee op 18-11-2003 16:54 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
zouden jullie mij misschien met goede argumenten kunnen vertellen waarom ik een ps2 of xbox of game cube zou moeten kopen en geen xbox/game cube ?
waar ik nu op ben gekomen
ps2 heeft een groot aanbod in games heeft een dvd speler evenals x box maar de game cube heeft geen dvd
voor ps2 en game cube moet je memmory cards kopen x box heeft een hd
game cube is goedkoper dan xbox ps2
waar ik nu op ben gekomen
ps2 heeft een groot aanbod in games heeft een dvd speler evenals x box maar de game cube heeft geen dvd
voor ps2 en game cube moet je memmory cards kopen x box heeft een hd
game cube is goedkoper dan xbox ps2
[ Voor 6% gewijzigd door enriqueeeee op 18-11-2003 16:55 ]
en hoe zit het met de prijzen van games ik ben een beetje een gta/race/maxpayne/quake 3 figuur maar mijn zusje moet ook the sims kunnen spelen vraag me nie wrom dat niet op de pc kan maar goedSCIxX schreef op 18 november 2003 @ 16:54:
PS2 heeft imo de meeste coole spellen, maar de cube is veruit het goedkoopst!
heo zit het eigenlijk met de beeld kwaliteit ik begreep namelijk dat het beeld van de xbox het mooist is
[ Voor 13% gewijzigd door enriqueeeee op 18-11-2003 17:31 ]
Xbox is het krachtigst van allemaal. Dat is een feit, je kunt er dan nog omheen lullen dat het niet uit maakt en zo en dat het op het programmeertalent op aan komt, maar dat maakt allemaal niet zoveel uit. Het is een feit dat de Xbox de mooiste graphics op het scherm kan toveren.
Het nadeel van de Xbox is dat er niet echt speciale games zijn vind ik. Ik zou graag zo'n ding willen hebben, maar zit nu nog ff te bedenken waarvoor. Oke, Amped 1 en 2 vind ik wel cool en er zijn nog wel enkele games, maar voor 5 games ga ik geen console kopen.
De Gamecube is het een na krachtigst, dus kan deze ook heel wat moois op het scherm toveren.
Een groot voordeel van de Gamecube is dat er standaard al vele toptitels bij zitten (Mario, Zelda, Smash Bros, Pokemon, etc....) en deze zijn het allemaal waard om te kopen. Ook zijn er nog vele andere games die het waard zijn gekocht te worden. Ik wil dus ook nog een GC, maar op het moment heb ik toch niet zoveel tijd om te gamen, dus wacht ik nog ff.
Je kunt er trouwens ook heel makkelijk import games op spelen dmv een Freeloader. Hierdoor kun je dus goedkoper en meestal eerder gamen met het nieuwste spel dan menig ander in europa.
De PS2 is het oudst van allemaal en heeft dus logischerwijs ook de minste graphics. Niet dat het er niet uit ziet natuurlijk, want ik heb games gezien waar je nog steeds bij staat te kwijlen hoor. Ook is de PS2 backward compatible met de PSOne, dus heb je ongelooflijk veel coole games. Ook worden er nog steeds errug goede games uitgebracht (SSX3, NFS:U, Final Fantasy X-2, XI, XII)
Voor dvd's afspelen is dit apparaat goed genoeg, maar de Xbox ondersteunt beter geluid (niet dat ik hier iets van merk)
Persoonlijk zou ik op het moment nog niet voor de Xbox gaan, maar dan ff wachten op de Xbox 2 en kijken wat dat wordt, want het heeft wel potentieel, maar nog niet echt veel kaskrakers.
Als je van RPG's houdt moet je zeker voor de PS2 gaan.
Anders is de strijd nog tussen de GC en de PS2. Dit is een moeilijke keus, want ze zijn allebei echt super. Het is maar net wat je zelf het mooist vind.
Je moet het eigenlijk niet op het dvd-speler punt afwegen, want een goede dvd-speler kost tegenwoordig ook geen ruk meer en daar zitten betere functies op dan op welke console ook.
Just my 2 cents.
Het nadeel van de Xbox is dat er niet echt speciale games zijn vind ik. Ik zou graag zo'n ding willen hebben, maar zit nu nog ff te bedenken waarvoor. Oke, Amped 1 en 2 vind ik wel cool en er zijn nog wel enkele games, maar voor 5 games ga ik geen console kopen.
De Gamecube is het een na krachtigst, dus kan deze ook heel wat moois op het scherm toveren.
Een groot voordeel van de Gamecube is dat er standaard al vele toptitels bij zitten (Mario, Zelda, Smash Bros, Pokemon, etc....) en deze zijn het allemaal waard om te kopen. Ook zijn er nog vele andere games die het waard zijn gekocht te worden. Ik wil dus ook nog een GC, maar op het moment heb ik toch niet zoveel tijd om te gamen, dus wacht ik nog ff.
Je kunt er trouwens ook heel makkelijk import games op spelen dmv een Freeloader. Hierdoor kun je dus goedkoper en meestal eerder gamen met het nieuwste spel dan menig ander in europa.
De PS2 is het oudst van allemaal en heeft dus logischerwijs ook de minste graphics. Niet dat het er niet uit ziet natuurlijk, want ik heb games gezien waar je nog steeds bij staat te kwijlen hoor. Ook is de PS2 backward compatible met de PSOne, dus heb je ongelooflijk veel coole games. Ook worden er nog steeds errug goede games uitgebracht (SSX3, NFS:U, Final Fantasy X-2, XI, XII)
Voor dvd's afspelen is dit apparaat goed genoeg, maar de Xbox ondersteunt beter geluid (niet dat ik hier iets van merk)
Persoonlijk zou ik op het moment nog niet voor de Xbox gaan, maar dan ff wachten op de Xbox 2 en kijken wat dat wordt, want het heeft wel potentieel, maar nog niet echt veel kaskrakers.
Anders is de strijd nog tussen de GC en de PS2. Dit is een moeilijke keus, want ze zijn allebei echt super. Het is maar net wat je zelf het mooist vind.
Je moet het eigenlijk niet op het dvd-speler punt afwegen, want een goede dvd-speler kost tegenwoordig ook geen ruk meer en daar zitten betere functies op dan op welke console ook.
Just my 2 cents.
Wow..... fantastische post__00__ schreef op 18 november 2003 @ 19:39:
Xbox is het krachtigst van allemaal. Dat is een feit, je kunt er dan nog omheen lullen dat het niet uit maakt en zo en dat het op het programmeertalent op aan komt, maar dat maakt allemaal niet zoveel uit. Het is een feit dat de Xbox de mooiste graphics op het scherm kan toveren.
Just my 2 cents.
En ik voor de PS2enriqueeeee schreef op 18 november 2003 @ 23:00:
[...]
Wow..... fantastische postik weet nu zeker dat ik voor de game cube ga
Maar dat had ik al besloten, omdat het soort spellen dat ik + vriendin graag spelen op de PS2 te krijgen zijn, het online deel in principe gratis is, en sommige spellen (voorlopig iig) exclusief online komen op de PS2 (spellen van EA).
Dit zijn voor mij zeker wel +punten.
Daarnaast natuurlijk het grote aanbod van spellen.
Qua DVD speler vind ik geen enkele console interessant, aangezien we er al 2 hebben
Rest mij nog een vraagje over Play.com, hoe zit dat nou met die onzin over PAL (will only play on a UK PS2) opmerking die ze er bij zetten?
Want ik zie toch wel dat het vet veel scheelt met spellen, +/- 15€ is niet niks op een bedrag van 60 a 70€ namelijk
Dat staat al een paar keer uitgelegd in dit topic en het vorige deel als ik het goed heb. Pal games doen het in principe niet op een ntsc (amerikaanse) ps2. That's it.philipnorth schreef op 19 november 2003 @ 08:45:
[...]
Rest mij nog een vraagje over Play.com, hoe zit dat nou met die onzin over PAL (will only play on a UK PS2) opmerking die ze er bij zetten?
Want ik zie toch wel dat het vet veel scheelt met spellen, +/- 15€ is niet niks op een bedrag van 60 a 70€ namelijk
Deze games werken goed op een NL PS2philipnorth schreef op 19 november 2003 @ 08:45:
[...]
Alle PAL games werken op een NL PS2 wat de site ook beweerd.
Ik kan nergens op het web de officiele release datum van GT4 vinden.
Enkele site's melden de 6de van Januari 2004
Playstation.nl zegt het 2de kwartaal van 2004.
Iemand die mij kan zeggen wat de release wordt?
Enkele site's melden de 6de van Januari 2004
Playstation.nl zegt het 2de kwartaal van 2004.
Iemand die mij kan zeggen wat de release wordt?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Op http://nl.scee.com/games/gamesInfo.jhtml staat:
Gran Turismo 4 apr 2004
Dit is wel een betrouwbare bron lijkt mij......verder zit ik niet echt hierop te wachten, dus ik heb dus ook geen idee wat nou een echte datum zou kunnen worden.
Gran Turismo 4 apr 2004
Dit is wel een betrouwbare bron lijkt mij......verder zit ik niet echt hierop te wachten, dus ik heb dus ook geen idee wat nou een echte datum zou kunnen worden.
4 april wordt nu aangegeven maar ik verwacht dat gt4 nog wel weer verschoven zal gaan worden (helaas).
Er staat inmiddels bij IGN een review van manhunt.
Heeft iemand trouwens al Eyetoy: Groove gekocht? Zag 'm bij de mediamarkt maar was nou niet echt overtuigd dat dit spel de prijs waard is....ervaringen??
Heeft iemand trouwens al Eyetoy: Groove gekocht? Zag 'm bij de mediamarkt maar was nou niet echt overtuigd dat dit spel de prijs waard is....ervaringen??
Dag mensen
Ik ben nog aan het twijfelen om een ps2 te kopen. eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n console freak, maar bij een maat heb ik SSX 3 gespeeld en gelijk verslaafd.
Nou ben ik van plan om dit weekend ff zo'n apparaat te huren om te kijken of er nog meer leuke games op te vinden zijn (buiten grand turismo dan).
Omdat ik een complete n00b ben wat ps2 betreft, wou ik graag van jullie weten welke games ik absoluut dit weekend moet huren om mezelf te overtuigen dit apparaatje aan te schaffen.
Voor de goede orde, SSX 3 en Grand Turismo 3 heb ik dus gespeeld en vind ik al geweldig. Het gaat me dus om andere titels.
b.v.d.
Ik ben nog aan het twijfelen om een ps2 te kopen. eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n console freak, maar bij een maat heb ik SSX 3 gespeeld en gelijk verslaafd.
Nou ben ik van plan om dit weekend ff zo'n apparaat te huren om te kijken of er nog meer leuke games op te vinden zijn (buiten grand turismo dan).
Omdat ik een complete n00b ben wat ps2 betreft, wou ik graag van jullie weten welke games ik absoluut dit weekend moet huren om mezelf te overtuigen dit apparaatje aan te schaffen.
Voor de goede orde, SSX 3 en Grand Turismo 3 heb ik dus gespeeld en vind ik al geweldig. Het gaat me dus om andere titels.
b.v.d.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Dat is een beetje moeilijk te zeggen. Welke genre games vind je leuk?
Euhm....in principe alles met humor(weet het, errug vaag)
FPS vind ik crap en lijkt me ook niet geschikt voor een gamepad.
Racen is leuk, maar dan niet arcade-achtig
Final fantasy heb ik uit den treuren gespeeld en aangezien ik maar tot deel 8 op de pc kon spelen, kijk ik daar eigenlijk ook wel naar uit, maar dat is niet echt iets voor een weekendje.
Een paar titels voor mijn vriendin zou ook gewaardeerd worden. Vraag me niet waar zij van houdt, want volgens mij heeft ze nog nooit een game gespeeld.
Voor de rest vind ik voornamelijk strategische games leuk, in tegenstelling tot snelle actie en ram-maar-wat-raak-op-die-knoppen-spellen. Omdat ik dus complete n00b ben wat ps2 betreft, heb ik nog steeds de mening dat de meeste console games snelle actie- en knoppen-rammen games zijn.
Nogmaals, ik weet dat het een errug vage omschrijving is....hoop dat je een iets minder vaag antwoord hebt
FPS vind ik crap en lijkt me ook niet geschikt voor een gamepad.
Racen is leuk, maar dan niet arcade-achtig
Final fantasy heb ik uit den treuren gespeeld en aangezien ik maar tot deel 8 op de pc kon spelen, kijk ik daar eigenlijk ook wel naar uit, maar dat is niet echt iets voor een weekendje.
Een paar titels voor mijn vriendin zou ook gewaardeerd worden. Vraag me niet waar zij van houdt, want volgens mij heeft ze nog nooit een game gespeeld.
Voor de rest vind ik voornamelijk strategische games leuk, in tegenstelling tot snelle actie en ram-maar-wat-raak-op-die-knoppen-spellen. Omdat ik dus complete n00b ben wat ps2 betreft, heb ik nog steeds de mening dat de meeste console games snelle actie- en knoppen-rammen games zijn.
Nogmaals, ik weet dat het een errug vage omschrijving is....hoop dat je een iets minder vaag antwoord hebt
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ohja, nog een klein vraagie.
Ik zag grand Turismo 3 en dezelfde titel, maar dan met "concept".
Wat is het verschil en welke vinden jullie beter??
b.v.d.
Ik zag grand Turismo 3 en dezelfde titel, maar dan met "concept".
Wat is het verschil en welke vinden jullie beter??
b.v.d.
Gran Turismo 3 A-Spec = standaard GT3, met Gran Turismo mode (waar het eigenlijk om draait), kortom het spel wat je moet hebben.
Gran Turismo Concept Tokyo-Geneva = de arcade mode uit GT3 en wat aardige auto's. Verder zitten er een nieuwe baan bij (Autumn Ring ... alhoewel nieuw, hij zat al in een eerder deel volgens mij). Ook zijn er redelijk wat "oude" banen uitgehaald.
Toen ze beide nog full price waren was Concept iets van 25 euro goedkoper, je moet het ook meer zien als een soort van add-on disc. Persoonlijk vind ik nu ze allebei platinum zijn Concept niet echt intressant, je mist de Gran Turismo mode, imho toch wel het deel waar je deze serie voor koopt.
Iemand hier trouwens Hardware Arena Online? Wil misschien een bba kopen, maar misschien is zo'n pakketje wel intressant aangezien je voor 20 euro meer een game hebt. Maar hardware arena zegt mij verder weinig.
Gran Turismo Concept Tokyo-Geneva = de arcade mode uit GT3 en wat aardige auto's. Verder zitten er een nieuwe baan bij (Autumn Ring ... alhoewel nieuw, hij zat al in een eerder deel volgens mij). Ook zijn er redelijk wat "oude" banen uitgehaald.
Toen ze beide nog full price waren was Concept iets van 25 euro goedkoper, je moet het ook meer zien als een soort van add-on disc. Persoonlijk vind ik nu ze allebei platinum zijn Concept niet echt intressant, je mist de Gran Turismo mode, imho toch wel het deel waar je deze serie voor koopt.
Iemand hier trouwens Hardware Arena Online? Wil misschien een bba kopen, maar misschien is zo'n pakketje wel intressant aangezien je voor 20 euro meer een game hebt. Maar hardware arena zegt mij verder weinig.
[ Voor 18% gewijzigd door Speedy op 21-11-2003 17:46 ]
Thnx voor de uitleg.
En wat is jouw favoriete spel?
En wat is jouw favoriete spel?
ik heb zelf ook nog geen ps2 (ga er een kopen)
Mijn vriendin vindt ssx tricky errug leuk, en op dit moment ook Harry Potter Quidditch World Cup (op pc dan)
Verder zou ik kiezen voor platform spelletjes evt voor vriendin, en ze vindt (vreemd genoeg) DoA 2 ook errug leuk
Mijn vriendin vindt ssx tricky errug leuk, en op dit moment ook Harry Potter Quidditch World Cup (op pc dan)
Verder zou ik kiezen voor platform spelletjes evt voor vriendin, en ze vindt (vreemd genoeg) DoA 2 ook errug leuk
Denk idd dat m'n vriendin wel zo'n platform-typje is....nog niet eens aan gedacht, thnx
Misschien domme vraag, maareuh DoA2? Wasda?
Verwijderd
Dead Or Alive 2 (arcade fighting game)Sapstengel schreef op 22 november 2003 @ 15:19:
Denk idd dat m'n vriendin wel zo'n platform-typje is....nog niet eens aan gedacht, thnx
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 18:43 ]
Hahahaha grieten met dikke tieten die aan het knokken zijn.....kzal het m'n vriendin eens voorstellen
Verwijderd
Sapstengel schreef op 22 november 2003 @ 21:08:
Hahahaha grieten met dikke tieten die aan het knokken zijn.....kzal het m'n vriendin eens voorstellen
Verwijderd
Ik krijg mijn Ps2 maar niet online. Ik heb naar mijn weten alles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Ik zit met @home op internet en die wordt gedeeld door een simpel e-tech routertje. Nu heb ik het zover gekregen dat mijn ps2 wel kan pingen (die diagnostische test gaat helemaal goed), maar ik kom niet op Central Station!
Hetvolgende heb ik gedaan:
- udp en tcp poorten geopend en doorgestuurd (uit nfsu-manual) in router
- dhcp uitgezet in router
- ps2: dns1&2 ingesteld
- ps2: ip/subnet/gateway ingesteld
Ben ik iets vergeten? Ik begrijp er niets meer van...
Ik zit met @home op internet en die wordt gedeeld door een simpel e-tech routertje. Nu heb ik het zover gekregen dat mijn ps2 wel kan pingen (die diagnostische test gaat helemaal goed), maar ik kom niet op Central Station!
Verwijderd
zie Problemen met je routerverbinding oplossenVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 02:55:
Ik krijg mijn Ps2 maar niet online. Ik heb naar mijn weten alles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Moet je zeker doen, die van mij heeft zich er die week dat we de ps2 van een vriend hebben geleend kostelijk mee vermaaktSapstengel schreef op 22 november 2003 @ 21:08:
Vooral leuk om gewoon lekker met z'n tweeen tegen elkaar te spelen en die mutsen (die toch al zo belachelijk doen) af te zeiken
Begin zelf aan de ene kant toch een klein beetje te twijfelen tussen de PS2 en de Cube, gezien en het verschil in de console zelf, en het verschil in prijzen qua games....Maar de PS2 heeft ook weer zijn voordelen qua online mogelijkheden e.d. ... Maar voor de DVD speler hoeft t niet (hebben er al 2).
Moeilijk moeilijk, help! iemand haal me over
Op www.troublesathome.nl staat een hele zooi info om dit aan de praat te helpen. Heb je dat allemaal al geprobeerd?
Verwijderd
Ja, ik heb troublesathome en het playstation.com al doorgepluisd. Maar ik vraag me dus ook af of ik iets vergeten ben. Er zijn toch wel meer mensen die @home en een router hebben en een ps2 online? Ik vind het ook vreemd, want hij komt de diagnostische test wel door...
Ik heb @home, een router en ps2 online. Hoe lang heb je dit probleem al? Het komt regelmatig voor (helaas) dat central station gewoon onbereikbaar is. Ik geloof dat ze druk bezig zijn dat op te lossen. Wat ik heb gedaan is:Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:54:
Ja, ik heb troublesathome en het playstation.com al doorgepluisd. Maar ik vraag me dus ook af of ik iets vergeten ben. Er zijn toch wel meer mensen die @home en een router hebben en een ps2 online? Ik vind het ook vreemd, want hij komt de diagnostische test wel door...
Router heeft hostname voor @home en levert dhcp adressen uit.
DNS ingesteld in de PS2, als ook de default gateway (intern ip router). Op dit moment zou het moeten werken volgens mij.
Nogmaals, het komt vaker voor dat central station niet te bereiken is. Probeer het dan gewoon een dag later nog eens.
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 25-11-2003 14:58 ]
Verwijderd
Bedankt. Ik heb alles wel goed gedaan dan. Het is trouwens toch beter om statische ip-adressen te gebruiken ipv dhcp? Las ik op troublesathome.nl...Bor_de_Wollef schreef op 25 november 2003 @ 14:58:
[...]
Ik heb @home, een router en ps2 online. Hoe lang heb je dit probleem al? Het komt regelmatig voor (helaas) dat central station gewoon onbereikbaar is. Ik geloof dat ze druk bezig zijn dat op te lossen. Wat ik heb gedaan is:
Router heeft hostname voor @home en levert dhcp adressen uit.
DNS ingesteld in de PS2, als ook de default gateway (intern ip router). Op dit moment zou het moeten werken volgens mij.
Nogmaals, het komt vaker voor dat central station niet te bereiken is. Probeer het dan gewoon een dag later nog eens.
Straks nog even proberen op Central Station te komen.
Dit topic is gesloten.