Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.hype.se/albums/playstation2/aak.highlight.jpg

Het eerste grote PS2 topic heeft alweer 1000 posts bereikt.
Reden genoeg om te starten met Part II! :)

Dit topic kan worden gebruikt om alles te bespreken wat met de Playstation 2 te maken heeft. Te denken valt aan games, hardware, releasedates, PS2 tijdschriften en andere PS2 gerelateerde zaken.

Momenteel kost de PS2 in de meeste winkels €189,- en is op sommige plekken zelfs al goedkoper te krijgen (ook op diverse internet sites). Via deze link kom je in de PS2 pricewatch van de frontpage.

Ik heb een vraag

Heb je een vraag? Kijk dan svp even snel de vorige PS2 topics na om te zien of jouw vraag al niet gesteld en beantwoord is. Dit omdat we hebben gemerkt dat er veel vragen zijn die steeds weer terugkomen.

Gebruik de volgende link om makkelijk het hele vorige topic in een keer door te zoeken: Het Grote PS2 Topic - Part I - 999 posts per blz.

Links naar PS2 informatie sites:

dgs-online.nl
officiele Sony PS2 website
console.gamez.nl
psx2central.com
ps2.ign.com

Voor een compleet overzicht zie de PS2 startpagina.

PS2 release dates

Een goede pagina om een overzicht te krijgen van alle releasedatums van console spellen (zowel PS2, X-box, als GC):

To The Game Release lijst consoles

PS2 en de wonderschone RGB-kabel

Het is mogelijk om beter en scherper beeld op je PS2 te krijgen door gebruik te maken van een RGB kabel. Het beeld wordt dan zo'n 30% scherper als met de originele kabel die bij de PS2 zit. Een RGB kabel is te krijgen bij de betere gameshops en kost meestal rond de €20,-. Een veel verkochte RGB kabel is de RGB kabel van Blaze

Alle RGB kabels geven een groen beeld met DVD. Als je toch DVD wilt kijken zijn er 2 oplossingen:

1. Je kijkt in composite mode via je originele PS2 kabel, of als je kabel een switch heeft kun je switchen tussen RGB en composite (niet exclusief voorbehouden aan blaze trouwens).
2. Je koopt een CD van Datel of Blaze die het groene effect omzeilt waardoor je toch via RGB DVD kunt kijken.

Veel gebruikers hebben gemeld dat het ook mogelijk is de RGB kabel van je PS(one) te gebruiken. Zie voor meer info over RGB kabels het vorige grote PS2 deel

PS2 en het grote on-line avontuur

Binnenkort is het zo ver: de release van het PS2 online gebeuren. Op dit moment wordt er met een beperkte groep users reeds getest. Het is de bedoeling dat het online gebeuren zo rond oktober 2003 beschikbaar zal worden voor het grote publiek. Voor de toegang tot het online gebeuren heb je nodig een breedband internet aansluiting en een PS2 netwerkkaart, welke binnenkort verkrijgbaar zullen zijn. De PS2 netwerkkaart is nu bij een beperkt aantal winkels verkrijgbaar voor een bedrag rond de 35 euro.

Het maakt niet uit of je internetverbinding een kabel- of ADSL-verbinding is maar het moet wel breedband zijn. Een gewone inbelverbinding met een 56k-modem of ISDN is niet krachtig genoeg en zal daarom niet worden ondersteund.

Natuurlijk is het mogelijk om je bestaande internet aansluiting voor zowel jouw PC als jouw PS2 te gebruiken. Hiervoor zijn diverse oplossingen. Sony heeft op haar site een set-up guide internet delen met de PS2 geplaatst.

De eerste PS2 games die online gaming (zullen) ondersteunen zijn o.a.:
- Socom Navy Seals
- Destruction Derby Arenas
- Twisted Metal Black online
- SSX 3 (ps2 exclusive online play)

Zie voor meer info over network gaming met de PS2 de officiele site van Sony

Afbeeldingslocatie: http://www.play.com/covers/111516l.jpg
Sony PS2 Netwerk Adapter

Veel mensen met een @home internet aansluiting ondervinden problemen bij het aansluiten van de PS2 op het internet. Onderstaande pagina's van de @home gebruikersvereniging bieden oplossing:

Troubles at home PS2 online met @home I
Troubles at home PS2 online met @home II

Kan ik online met een omgebouwde PS2 / Wat is DNAS?

Door de introductie van het DNAS systeem is het niet mogelijk met een ingeschakelde modchip online te spelen.

DNAS (Dynamic Network Authentication System) is een eigen verificatiesysteem dat is ontwikkeld door Sony. DNAS is onder andere zo ontworpen dat het systeem software-uitgevers kan beschermen tegen piraterij, dat gameregels worden nageleefd en misbruik door spelers wordt voorkomen. DNAS wordt voor alle games met netwerkeigenschappen gebruikt. Er vindt verificatie plaats als onderdeel van het netwerkverbindingsproces. DNAS zoekt informatie over de hardware van de gebruiker (PS2) en software (netwerkgame) voor verificatie, kopieerbeveiliging, blokkering van accounts, systeem, regels, gamemanagement en andere doeleinden. Als de verificatie mislukt, stopt de game met on line-activiteit.

Wat willen we hier uitdrukkelijk niet?

Helaas is in het verleden gebleken dat enkele regels omtrent het gebruik van dit topic absoluut nodig zijn. Te vaak zijn PS2 topics dichtgegaan door flamewars, offtopic geleuter etc. We vragen dan ook jullie aandacht voor de volgende "regels":

- Geen posts over modchips, het ombouwen van je PS2 en links naar sites met illegale downloads.
- Geen geflame, niet over de PS2 en ook niet over de GameCube en Xbox of anderen. Meningen mogen uiteraard wel, maar probeer deze wel zo goed mogelijk te beargumenteren.
- Let er bij het plaatsen van screenshots even op dat de standaard layout van het forum niet wordt verkracht.

Verder, houd het gezellig en niet te veel offtopic aub.

edit:
Met dank aan devv05

[ Voor 81% gewijzigd door Bor op 04-11-2003 09:18 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Weet iemand al wanneer de ps2 lan adapter te koop is? En of dit dan ook zonder speciale abbonementen gaat werken?

Verder niets dan lof over de PS2 :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
okt ofzo , en nee zonder abonnementen , de game devvers moeten zelf voor master servers zorgen etc, en de gamer regelt de internet verbinding (dat regelt xbox live voor de gamers) dus verw8 wel wat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Mikez schreef op 20 July 2003 @ 10:56:
okt ofzo , en nee zonder abonnementen , de game devvers moeten zelf voor master servers zorgen etc, en de gamer regelt de internet verbinding (dat regelt xbox live voor de gamers) dus verw8 wel wat lag
Xbox Live biedt geen inet verbinding hoor. Het geeft je verbinding met de servers van MS jah. Maar je moet zelf voor verbinding met internet zorgen in de vorm van een ADSL abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zo, de eerste versie van de openingspost staat online. Mocht er iets niet kloppen of vind je dat er echt iets ontbreekt dan hoor ik het natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61986

uhm Bor_de_wolf, de link met 999 posts naar ps2 topic klopt niet, ik krijg eMule :/

dank u Bizarro :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 61986 op 20-07-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Astublieft

:) verkeerde nummertje, ken iedereen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bizzarro schreef op 20 July 2003 @ 12:09:
Astublieft

:) verkeerde nummertje, ken iedereen gebeuren.
Fixed! Thanks :)

Heeft er iemand trouwens een uitgebreidere lijst van Online ps2 games die binnenkort komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Mag ik even een subtiele opmerking maken?
Silent hill 3 is F$#KING gaaf!!!!

Tering wat een freaky spel is dat zeg :D Ben echt blij met deze titel, deze verlaat mijn verzameling nóóit meer! Is er iemand die de nietplatinum versie van SH2 wegdoet? Zo ja mag je me mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Vash schreef op 20 juli 2003 @ 14:01:
Mag ik even een subtiele opmerking maken?
Silent hill 3 is F$#KING gaaf!!!!

Tering wat een freaky spel is dat zeg :D Ben echt blij met deze titel, deze verlaat mijn verzameling nóóit meer! Is er iemand die de nietplatinum versie van SH2 wegdoet? Zo ja mag je me mailen ;)
De niet platinum versie vind je regelmatig 2e hands bij bv nedgame of dimensionplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4775

Bor_de_Wollef schreef op 20 July 2003 @ 12:45:
[...]

Fixed! Thanks :)

Heeft er iemand trouwens een uitgebreidere lijst van Online ps2 games die binnenkort komen?
zie http://us.playstation.com/onlinegaming/games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Volgens mij is online al mogelijk in september.

En wat screenshots van wat uit te komen games zouden wel mooi passen in je openingspost. bvb: MGS3, GT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 41239 schreef op 20 July 2003 @ 14:50:
Volgens mij is online al mogelijk in september.

En wat screenshots van wat uit te komen games zouden wel mooi passen in je openingspost. bvb: MGS3, GT4
Daar zat ik ook al aan te denken maar dan word mijn openingspost veel te groot imho. Maar je bent vrij om hier zelf screenshots te posten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Heb sinds vorige week een PS2 aangeschaft met 1 spel erbij.. Midnight Club II. Heeft iemand voor mij een site? Met release dates? Want wil graag weten wanneer GTA:SA en FIFA 2004 uitkomen!!!

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908 schreef op 20 July 2003 @ 17:51:
Heb sinds vorige week een PS2 aangeschaft met 1 spel erbij.. Midnight Club II. Heeft iemand voor mij een site? Met release dates? Want wil graag weten wanneer GTA:SA en FIFA 2004 uitkomen!!!

Tnx
http://www.tothegame.com/ps2.asp?sort=title&filter=info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

SSX 3 exclusive online op ps2 :)

De reden (samen met THUG exclusive online op PS2) om voor mij te gaan voor de PS2.

Ik lees bovenin over laagste prijs van 189€ en online soms nog lager, iemand suggesties voor leveranciers? Het liefst pakketten met 2 controllers oid :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
philipnorth schreef op 21 July 2003 @ 10:01:
SSX 3 exclusive online op ps2 :)

De reden (samen met THUG exclusive online op PS2) om voor mij te gaan voor de PS2.

Ik lees bovenin over laagste prijs van 189€ en online soms nog lager, iemand suggesties voor leveranciers? Het liefst pakketten met 2 controllers oid :)
Ik weet dat ie bij Dimension Plus in Groningen 189,- kost. Staat er niets in de pricewatch? Als iemand een lagere prijs heeft gevonden hoor ik het graag, dan pas ik de beginpost aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 21 July 2003 @ 10:17:
[...]

Ik weet dat ie bij Dimension Plus in Groningen 189,- kost. Staat er niets in de pricewatch? Als iemand een lagere prijs heeft gevonden hoor ik het graag, dan pas ik de beginpost aan :)
€187 bij Media-Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Ja pricewatch vergeten :(

Alleen jammer dat het niet te zien is wat ze precies bieden meteen, dus vandaar mijn vraag :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
Een RGB kabel is te krijgen bij de betere gameshops en kost meestal tussen de €20,-.
Ik weet niet maar dit kan imo niet. Misschien ff de TS veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^Nou ik heb er zelf een en het kan harstikke goed.

Trouwens, ikzelf heb mijn PS2 gechipt (voor import spellen) maar nu heb ik gehoord dat je dan misschien niet online kan? Als dat zo is ben ik echt wel pissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Och d'r zijn meerdere spellen die tegenwoordig modchips herkennen. Kwestie van soldeerbout pakken en lossolderen maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Wie zit er ook allemaal op Winning Eleven 7 te wachten : HET VOETBAL SPEL !!\

Heb nu al een hele tijd een Gepatchte Winning eleven 6 FE , en die speel ik nog iedere dag.
Zo heerlijk is dit spel!
Hij komt 7 augustus uit in Japan !

Even wat gejat van een site :
RELEASE DATE - 7th August 2003
CD-ROM format
Zico is the new face of WE, succeeding Shunsuke Nakamura (WE5) and Masashi Nakayama (WE6)
Multi-Tap and Broadband Adapter compatible
Official licenses for Milan, Roma, Lazio and Parma, which means real names, badges and kits
New 'Trick Moves', turns, etc, using the analogue stick(s)
New graphics engine, with 80% of player animation completely re-done
See the emotion on players' faces as they change depending on what they are doing/feeling
New dramatic TV camera-mode in replays
New score and player name/mentality display
Improved AI, that can "evolve"
Referees will sometimes let fouls go, and play the advantage instead
'Home' and 'Away' can effect refereeing/offside decisions
New functions in edit mode, including many more kit designs, tight/loose fitting, etc
Real names for Korean players
No more 'Oranges11' for the Dutch players, instead 'fake' names will be used
Unlock bonuses in the "WE Shop" by winning tournaments
Players can drink water to replenish their energy
New injuries, which can result in bandages being applied
Player hair can move in-game
20 stadia, with new elements involving spectators
New stadia seen so far: Stamford Bridge, Stadio Delle Alpi, Stadio Olympico, Sapporo Dome, Anfield
New features to the "attack/defense" arrows part of the formation setup
Differing styles of play depending on home and away team
New Master League format, the 'WEFA Champions' League':
64 club teams, divided into 4 categories
Player search function included
Afbeeldingslocatie: http://frutsel.terrainhost.com/frutselapp/dump/ClassicD/kcetsfinest/gfx/we7/japankorea.jpg

En hier staan alle pics : http://frutsel.terrainhos.../kcetsfinest/we7pics.html

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^ Dat ziet er goed uit! En de gameplay zal ook wel ultiem blijven.

Maar wat is dat met die fake names? In winning eleven 6 had ik alle echte namen van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hmm ze hebben nog nooit de rechten gehad !

Die had alleen fifa , dus mischien had je ook een gepatchte !
Ze hadden wel van die namen , zoals Kluivert --- Kloivert enzo

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Vash schreef op 21 July 2003 @ 14:50:
Och d'r zijn meerdere spellen die tegenwoordig modchips herkennen. Kwestie van soldeerbout pakken en lossolderen maar :Y)
Geen enkel spel ooit gezien die dit kan. Bovendien kun je de messiah 2 op stealth (= uit) zetten. Dan is het gewoon een draadverbinding.

Eskimootje ->

Wat is er verkeerd aan een prijs van 20 euro voor een RGB kabel?
De Blaze Ultimate Scart kost 19.99 bij Dimension Plus namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Bor_de_Wollef schreef op 21 juli 2003 @ 15:36:
[...]

Geen enkel spel ooit gezien die dit kan. Bovendien kun je de messiah 2 op stealth (= uit) zetten. Dan is het gewoon een draadverbinding.

Eskimootje ->

Wat is er verkeerd aan een prijs van 20 euro voor een RGB kabel?
De Blaze Ultimate Scart kost 19.99 bij Dimension Plus namelijk.
Ik denk dat ie doelt op dat "tussen"-gedeelte.
Iets kan niet tussen 20 euro kosten, dan kost het rond de 20 euro ;)
Ikzelf speel trouwens nog met die standaardkabel, en ik ben nog steeds tevreden over het beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb destijds ook zo'n Blaze kabel gekocht, echt perfect....had bij de standaard kabel een soort 'raster' wat me heel erg irriteerde, dat is met deze kabel weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

Ik zit ook met smart op we7 te wachten.Hopelijk wordt het net zo'n goed voetbalspel als we6.
we6fe vind ik toch iets minder geslaagd in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 32702 schreef op 22 July 2003 @ 23:46:
Ik zit ook met smart op we7 te wachten.Hopelijk wordt het net zo'n goed voetbalspel als we6.
we6fe vind ik toch iets minder geslaagd in mijn ogen.
Same here, ik heb er ook nog niet zo gek veel over gehoord eigenlijk. Is er al een release date bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Is die network adapter nu wel of niet in NL te koop, hoor van sommige dat ze hem konden krijgen in een game winkel, ik dacht dat hij pas in september zou komen, maar ja Terminator 3 was ook een week eerder te zien. Dus misschien iemand een idee of ze hem al verkopen bij FRS oid. :) (Nee staat nog niet op hun site, maar dat ding wordt altijd zo sloom geupdate)

[ Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 23-07-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op 23 July 2003 @ 14:18:
Is die network adapter nu wel of niet in NL te koop, hoor van sommige dat ze hem konden krijgen in een game winkel, ik dacht dat hij pas in september zou komen, maar ja Terminator 3 was ook een week eerder te zien. Dus misschien iemand een idee of ze hem al verkopen bij FRS oid. :) (Nee staat nog niet op hun site, maar dat ding wordt altijd zo sloom geupdate)
nee

zie ook [rml][ ps2] Foto's van mijn ps2 netwerkadaptor[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68782

Albinoraptor schreef op 23 juli 2003 @ 14:18:
Nou eeuh, officieel niet, maar sommige winkels en sites schijnen hem al te verkopen via grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 68782 schreef op 23 July 2003 @ 17:59:
[...]

Nou eeuh, officieel niet, maar sommige winkels en sites schijnen hem al te verkopen via grijze import.
Er staan in dat topics een paar winkels genoemd. Is ie in duitsland of belgie trouwens al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 23 July 2003 @ 22:52:
[...]

Er staan in dat topics een paar winkels genoemd. Is ie in duitsland of belgie trouwens al beschikbaar?
interp schreef op 21 juli 2003 @ 23:52:
Ja in Belgie ligt hij vreemd genoeg al in enkele winkels gewoon te koop. De beta tests zijn pas begonnen en ze zouden het pas introduceren in september..
Je moest SOCOM kopen de code ingeven op site en dan maakte je kans om een betatester te worden.. wat blijkt.. hij ligt gewoon in de winkel te koopt.
LEUK als je speciaal socom hetb gekocht voor een NA!
Leuke marketing van SOCOM & PS2! :r
Is gewoon mensen in het zak zetten imo.

Speel trouwens al bijna een jaar online.
MidnightClub2 gaat ook online trouwens, twisted metal black: online, en vele sport games zijn ookal beschrikbaar.
bron: [rml][ ps2] Foto's van mijn ps2 netwerkadaptor[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Toch vraag ik mij af of het online autorizatieproces niet zal veranderen na de beta tests. M.a.w. of je daarna nog met je geimporteerde N.A. online kunt en dat er niet een serie nieuwe codes oid naar de officiele beta testers zal worden gestuurd.

offtopic:
Waar is devv05 eigenlijk gebleven?

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 24-07-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Maar waarom zou je speciaal zo'n netwerkadapter moeten kopen? Het is mij al gelukt om gewoon via usb m'n kabelmodem werkend te krijgen, waarom zou je dan zo'n ding kopen om hetzelfde te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 24 July 2003 @ 10:41:
Maar waarom zou je speciaal zo'n netwerkadapter moeten kopen? Het is mij al gelukt om gewoon via usb m'n kabelmodem werkend te krijgen, waarom zou je dan zo'n ding kopen om hetzelfde te doen?
Met USB je kabelmodem? Via een USB nic oid? Dat zou hetzelfde zijn inderdaad. Ik hoorde alleen dat bij de NIC een toegangscd zit en dat je zonder die cd niet online zou kunnen spelen in de nieuwste spellen. Weet niet of dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Hmmz ik wil ook import spellen spelen... moet ik mijn ps2 weer ombouwen :Z Ik wil WE 7 en Initial D spelen !!

Is WE 6 FE te vergelijken met Pro evo 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

nee,we 6 fe is niet te vergelijken met pro evo 2.
Pro evo 2 verscheen bijna een jaar geleden,en we 6 fe is van eind vorig jaar.
alleen hij speelt niet zo mooi als we 6,dat vind ik nog altijd de beste uit de serie.
We 7 komt als het goed is uit op 7 augustus.Kan haast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23
Walkman schreef op 24 July 2003 @ 10:41:
Dat is intressant! Heb je ook spellen kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn.. Ik vind dat Sony binnenkort maar es met een Wavebird-DualShock 2 moet komen. Zonder draad speelt zoveel fijner, en 3rd party controllers liggen niet in de hand..
Wat zijn op dit moment de absolute aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ja, heb heel even tony hawk 4 online gespeeld, maar verder eigenlijk niet...trekt me niet zo dat online gebeuren.....het is moeilijk om mensen van hetzelfde niveau te vinden....enige titel wat me wel leuk lijkt online is GT4, afhankelijk natuurlijk of er in wordt gecheat/of je ongeveer dezelfde auto's hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Walkman schreef op 25 July 2003 @ 21:04:
Ja, heb heel even tony hawk 4 online gespeeld, maar verder eigenlijk niet...trekt me niet zo dat online gebeuren.....het is moeilijk om mensen van hetzelfde niveau te vinden....enige titel wat me wel leuk lijkt online is GT4, afhankelijk natuurlijk of er in wordt gecheat/of je ongeveer dezelfde auto's hebt
Maar hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb hier een motorla modem op USB op mijn PS2 en TH4 erin, maar dan zegt ie echt communication error, dus heb jij wat extra's gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
gt4 zit ik ook al een jaar op te wachten! ben zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien. en de nieuwe gta uiteraard. wat voor merk/type dvd-r's gebruiken jullie om je ps2 games te back-uppen?? Mijn ps2 hapert namelijk nog wel eens (altijd zeg maar) met de nashua's die ik nu heb. schiet niet op dus.. :r :r
ik heb me ps2 sinds de winter al niet meer aangeraakt eigenlijk. ben meer een winterspeler :D als het koud en donker is. maar kga em binnekort maar weer es aansluiten als ik zin heb. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
DARKLORD schreef op 25 July 2003 @ 21:29:
gt4 zit ik ook al een jaar op te wachten! ben zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien. en de nieuwe gta uiteraard. wat voor merk/type dvd-r's gebruiken jullie om je ps2 games te back-uppen?? Mijn ps2 hapert namelijk nog wel eens (altijd zeg maar) met de nashua's die ik nu heb. schiet niet op dus.. :r :r
ik heb me ps2 sinds de winter al niet meer aangeraakt eigenlijk. ben meer een winterspeler :D als het koud en donker is. maar kga em binnekort maar weer es aansluiten als ik zin heb. O+
Ik gebruik bij problemen altijd Fuji DVD+R's die werken 99 van de 100 keer zonder haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
dvd+r.. tja dat wordt lastig met een dvd-r brander die ik heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Archie_T schreef op 25 July 2003 @ 21:13:
[...]

Maar hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb hier een motorla modem op USB op mijn PS2 en TH4 erin, maar dan zegt ie echt communication error, dus heb jij wat extra's gedaan?
Uit het eerste deel van het topic :
http://www.neversoft.com/online_guide/setups/cable.htm

Ik heb een van de ondersteunde adapters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik heb een probleempje. Heb nu een maand een PS2 met extra controller e.d., maar nu heeft 1 controller last van een vastzittende R1-toets. Wellicht komt dit door het intensieve SSX Tricky spelen.. :) Is iemand bekend met dit (controller) probleem?

Laten repareren, zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Ettepet schreef op 29 July 2003 @ 14:29:
Ik heb een probleempje. Heb nu een maand een PS2 met extra controller e.d., maar nu heeft 1 controller last van een vastzittende R1-toets. Wellicht komt dit door het intensieve SSX Tricky spelen.. :) Is iemand bekend met dit (controller) probleem?

Laten repareren, zelf doen?
Gewoon even opschroeven, zelf kijken ... een controller is te goedkoop om te laten repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Kon zijn dat het binnen de garantie valt, en vaak lastig (zelf) te repareren is. Maar ik zal 'em eens openschroeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Ik heb het ook met SSX Tricky
Als ik dan lekker bezig ben blijft zo nu en dan een L1,L2,R1, R2 toets zitten en dat kan nogal eens vervelend zijn.
Maar volgens mij kun je hier niet zoveel aan doen, behalve dan een stukje plastic van je controller afsnijden waar de knop tegenaan blijft steken. Dit heb ik zelf niet gedaan, want dat vind ik een beetje sonde.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb 1 keer die controller opengemaakt.....dat is simpel, terug in elkaar zetten valt flink tegen.....duurde een tijdej voordat het allemaal weer goed zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 14:52

Jentae

Houdt van aglets.

Ja klopt, is heel simpel. Gewoon erop letten dat je de R1toets zelf er na het uitdeuken van het onderliggende rubbertje (zal waarschijnlijk de oorzaak van het vastzitten zijn) er juist in doet. Heb een keer meegemaakt dat ik m'n controller had opengeschroefd, schoongemaakt en teruggeplaatst en dat alles eindelijk goed dicht zat... toen ik erachter kwam dat de shoulder buttons verkeerd om zaten :S

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb al meerdere malen gelezen dat het online gebeuren medio oktober van start zal gaan. Weet iemand of er al een officiele release datum is vastgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bedankt voor alle tips!
__00__ schreef op 29 juli 2003 @ 19:43:
Maar volgens mij kun je hier niet zoveel aan doen, behalve dan een stukje plastic van je controller afsnijden waar de knop tegenaan blijft steken. Dit heb ik zelf niet gedaan, want dat vind ik een beetje sonde.
Ik denk dat ik lijm o.i.d. stop in de holte zodat er geen richeltje meer is om achter vast te zitten. Ik heb wel gezien dat ik morgen even een extra kleine kruiskopschroevendraaier (scrabble-woord? :)) moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Op 22 augustus worden de volgende games onder het platinum label gereleased:

- Kingdom Hearts
- Ratchet & Clank
- WRC II Extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ah....dat is heel ok....heb ratchet & clank nog steeds niet, maar staat wel op m'n verlanglijstje....alhoewel ik eerst nog wat andere spellen wil uitspelen (ben op het moment gran turismo concept aan het spelen (heel simpel om te winnen, maar toch wel geinig). Daarnaast ben ik ook begonnen aan SOS Escape, wat best origineel is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 30 July 2003 @ 11:42:
Ah....dat is heel ok....heb ratchet & clank nog steeds niet, maar staat wel op m'n verlanglijstje....alhoewel ik eerst nog wat andere spellen wil uitspelen (ben op het moment gran turismo concept aan het spelen (heel simpel om te winnen, maar toch wel geinig). Daarnaast ben ik ook begonnen aan SOS Escape, wat best origineel is......
Kun je wat meer vertellen over SOS Escape? Ratchet and Clank is heel erg leuk als je van platform games houdt. Erg grappig en leuke graphics. Ik vond het een van de betere (zo niet de beste) platform games die ik tot nu toe op de PS2 gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
SOS Escape is een soort survival horror, alleen zonder zombie's of iets anders....het is hier moeder natuur en dan de aarbeving smaak....je moet van een eiland ontsnappen....en je begint op een instortende brug.....ben er nog niet zo ver mee, dus kan er verder nog weinig over vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Jentae schreef op 29 July 2003 @ 21:11:
... uitdeuken van het onderliggende rubbertje (zal waarschijnlijk de oorzaak van het vastzitten zijn)
Helaas, de oorzaak is dat er een klein plastic steuntje was afgebroken. De controller rammelde al een beetje. Mijn tweede controller rammelt ook net zo, al merk ik daar niks van een lossere toets.

Ik heb ze nog maar een maand, je zou denken dat je 'em dan zou moeten kunnen laten repareren/ ruilen. Niks extreems mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Binnen een maand mogen die dingen niet kapot gaan hoor. De controllers voor de PS2 zijn wel de sterkste die ik ooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Controllers van PS2 zijn idd wel sterk ja! Had een keer per ongeluk uit frustratie mijn controler tegen de muur gegooid... ik zwaaide met mijn arm.. dacht dat ik hem goed vast had.. vloog ie tegen de muur op :) niks aan de hand.. was tijdens spelletje pro evo 2 had weer verloren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Nou, sterk of niet, ik heb de kapotte geruild bij de MM voor een nieuwe. Ze hadden nog een PS2 liggen die toch terug moest, anders had ik 2 (?) weken kunnen wachten op een nieuwe van Sony Nederland. Toppie, MM Rijswijk!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 13:35
/edit was al veranderd |:(

[ Voor 91% gewijzigd door Eskimootje op 31-07-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Ik had ook even een vraagje, wat zijn nu echt leuke spellen voor 2 spelers op de ps2? Sport spellen vooral neem ik aan? Maar ook nog voor andere genres? Ik heb namelijk pas een ps2 aangeschaft en wil van het weekend hem vooral met zijn 2en gaan gebruiken.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316 schreef op 31 juli 2003 @ 10:47:
Ik had ook even een vraagje, wat zijn nu echt leuke spellen voor 2 spelers op de ps2? Sport spellen vooral neem ik aan? Maar ook nog voor andere genres? Ik heb namelijk pas een ps2 aangeschaft en wil van het weekend hem vooral met zijn 2en gaan gebruiken.. >:)
Tony Hawk 4 vind ik wel grappig..
Gran Turismo misschien ook nog wel

Neem iig geen games waar 1 van de 2 al goed in is, dat verziekt de boel meestal ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 30036 op 31-07-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 27316 schreef op 31 July 2003 @ 10:47:
SSX Tricky absoluut, NBA Street 2, Winning Eleven, Fantavision etc :)

Veel plezier dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:16

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 27316 schreef op 31 July 2003 @ 10:47:
Hier wil ik ff mooi op inhaken.... :Y)
Ik heb ook net een ps2 gekocht en vroeg me af of er nog een leuke 2 player beat ' em up is op het moment.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
w3sTErGaS schreef op 31 July 2003 @ 13:35:
[...]

Hier wil ik ff mooi op inhaken.... :Y)
Ik heb ook net een ps2 gekocht en vroeg me af of er nog een leuke 2 player beat ' em up is op het moment.
Tekken 4 of tekken tag tournament. Die laatste is platinum verkrijgbaar en dus goedkoper.

Virtua fighter 4 evolution is ook net uit, die schijnt ook goed te zijn hoewel ik die zelf nog niet gespeeld heb.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Virtua fighter 4 evolution is het beste vechtspel ooit. 10x beter dan tekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Soul Calibur 2 is volgens OPM2 nog beter dan VF4-Evolution. Ben benieuwd! :)
Anoniem: 27316 schreef op 31 July 2003 @ 10:47:Ik had ook even een vraagje, wat zijn nu echt leuke spellen voor 2 spelers op de ps2?
- SSX Tricky (Dixons, 30 euro)
- Gran Turismo 3 (MM Rijswijk, 30 euro)

Dat zijn momenteel mijn beste spellen, en ook nog eens (relatief) goedkoop. SSX Tricky is Super!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor alle reacties, ik ga nu zeker SSX tricky kopen. Maar het zijn over het algemeen wel sport spellen, ook nog andere genres voor 2 speler spellen... RPG of iets dergelijks... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hack'n'slash spellen zijn ook wel leuk, daarnaast zoiets als Fifa, Virtua Tennis en de Eyetoy is leuk als je met meer mensen bent. Ook puzzelgames zijn aan te raden (bv. Super Puzzle Fighter 2 voor PS1(alhoewel moeilijk te vinden))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Virtua Tennis is erg leuk met 2 players en ook super bust a move (moet je wel van houden). Fantavision is een echte party game (en soms voor heel weinig geld te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Fantavision heeft nog niet echt met mij geklikt...heb het wel gekocht, maar het heeft me nog niet echt gepakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf ook nog ff gezocht en ben er achter gekomen dat je Baldur's Gate: Dark Alliance ook met zijn 2en kan spelen, iemand (leuke) ervaringen hiermee? Lijkt me erg gaaf spel namelijk... Op pc grijs gespeeld... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 31 juli 2003 @ 20:01:
Fantavision heeft nog niet echt met mij geklikt...heb het wel gekocht, maar het heeft me nog niet echt gepakt....
Fantavision is een spel die jouw inderdaad "moet grijpen". Gisteren sinds een hele poos weer gespeeld (2 player, de hele avond en nach lang :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zijn er trouwens ooit plannen voor een fantavision 2 geweest? Of iemand die een soort gelijke (simpel maar zeer verslavend) game weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Frequency en amplitude zijn ook heel verslavend.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 27316 schreef op 01 August 2003 @ 11:40:
Ik heb zelf ook nog ff gezocht en ben er achter gekomen dat je Baldur's Gate: Dark Alliance ook met zijn 2en kan spelen, iemand (leuke) ervaringen hiermee? Lijkt me erg gaaf spel namelijk... Op pc grijs gespeeld... :9~
Het is niet met de pc versie te vergelijken hoor :P Het is een leuke hack and slash game.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Frequency en amplitude? Is dat import? Ik heb ze hier nog nooit gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

Sagat

Is pappa x2!

Wat zijn de indrukken hier van dynasty warriors 2 ? Ik zag hem in de budget bak liggen en het lijkt me op zich wel een geinig spelletje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

ff een vraagje
kan je een psx2 ook zo ombouwen dat je hij ook regio vrij is (DVD's) en uiteraard alsnog gewoon alle games af kan spelen

anders koop ik natuurlijk een psx2 ipv enkel een dvd speler:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189 schreef op 02 August 2003 @ 17:05:
ff een vraagje
kan je een psx2 ook zo ombouwen dat je hij ook regio vrij is (DVD's) en uiteraard alsnog gewoon alle games af kan spelen

Ja dat kan. Ik heb hem ook omgebouwd en ik kan alles afspelen.
Alleen heb ik mijn twijfels over online play want ik hoorde dat ze misschien omgebouwde ps2's gaan verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 31189 schreef op 02 augustus 2003 @ 17:05:
ff een vraagje

DvdRegionX (weet de exacte titel niet precies) is een product waarmee je regiovrij dvd's kunt kijken. Daarvoor hoef je hem helemaal niet om te laten bouwen aangezien het gewoon een cd-tje is. Verkrijgbaar in vrijwel elke gamestore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja eigenlijk had ik zo'n instelling dat PC 10x beter is dan consoles maar nu ik een regio vrije dvd speler nodig heb, hier nog tig PSX1 spellen heb en PSX2 een groot aanbod aan games heeft, word het toch wel erg verleidelijk
om de prijs hoef ik het ook niet te laten

maar aan de andere kant, kan ik nog een forse prijsdaling verwachten binnen een korte tijd? ivm nieuwe playstation? niet dat dat ding straks ineens 100 euro kost, een maand nadat ik m gekocht heb :P

ik ga er nog ff goed over nadenken / jullie reacties lezen / games doorkijken en dan beslis ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 31189 schreef op 02 August 2003 @ 17:25:
mja eigenlijk had ik zo'n instelling dat PC 10x beter is dan consoles maar nu ik een regio vrije dvd speler nodig heb, hier nog tig PSX1 spellen heb en PSX2 een groot aanbod aan games heeft, word het toch wel erg verleidelijk
om de prijs hoef ik het ook niet te laten

maar aan de andere kant, kan ik nog een forse prijsdaling verwachten binnen een korte tijd? ivm nieuwe playstation? niet dat dat ding straks ineens 100 euro kost, een maand nadat ik m gekocht heb :P

ik ga er nog ff goed over nadenken / jullie reacties lezen / games doorkijken en dan beslis ik! :)
Een console kun je totaal niet met een pc vergelijken, zeker niet qua gameplay! Of er een grote prijsverlaging komt kan ik niet vertellen. Men verwacht dat de prijs van gamecube, x-box en ps2 nog wel gaan dalen maar hoeveel is onbekend (waarschijnlijk minimaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, inderdaad
als ik zo terug denk aan de tijd die ik achter gran turismo 1/2 heb gezeten, tekken 3, metal gear solid

en dan de screens bekijkend van hun opvolgers -> OMG! gran turismo 4 screens bijv >:)

is de beeldkwaliteit van de PS2 echt zo goed? beter bijvoorbeeld als de gamecube?

en dan nog iets, ik weet niet of ik het mag vragen (if not, ignore me :)), zijn kopies van ps1 spellen ook af te spelen met een ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:25
Zo, mijn playstation is online :) Heb alleen het probleem dat ik nog niet met Central Station kan connecten, en schijn niet de enige te zijn :(

Kan wel al Socom online spelen.. Erg moeilijk wel omdat ze allemaal veel beter zijn :P Maar het netwerk en alles lijkt goed te werken en redelijk weinig tot geen (merkbare) lag..

Kan niet wachten om Destruction Derby en FIFA 2004 online te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:25
Anoniem: 31189 schreef op 02 August 2003 @ 17:41:
nee, inderdaad
als ik zo terug denk aan de tijd die ik achter gran turismo 1/2 heb gezeten, tekken 3, metal gear solid

en dan de screens bekijkend van hun opvolgers -> OMG! gran turismo 4 screens bijv >:)

is de beeldkwaliteit van de PS2 echt zo goed? beter bijvoorbeeld als de gamecube?

en dan nog iets, ik weet niet of ik het mag vragen (if not, ignore me :)), zijn kopies van ps1 spellen ook af te spelen met een ps2?
Beeldkwaliteit zal ongeveer gelijk zijn aan de gamecube, maar daarop moet je een console zoals al zovaak gezegd niet afrekenen.. Kijk naar de games... Ik vind zelf dat PS2 enkele games heeft waar geen een gamecube of x-box spel aan kan tippen... Ookal hebben die misschien betere specs..

En kopieen van PS1 spellen zijn niet met een (niet-omgebouwde) Playstation 2 afspeelbaar..

[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 02-08-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mooi om te horen dat er nu ook iemand hier is die zijn PS2 al online heeft. Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Is die PS2 gemod of niet? Doe je mee aan de test of heb je zelf alvast een ethernetpakket gekocht?

offtopic:
Hé devv05, lang niet gezien hier ;) Vakantie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

devv05 schreef op 02 August 2003 @ 17:55:
[...]

Beeldkwaliteit zal ongeveer gelijk zijn aan de gamecube, maar daarop moet je een console zoals al zovaak gezegd niet afrekenen.. Kijk naar de games... Ik vind zelf dat PS2 enkele games heeft waar geen een gamecube of x-box spel aan kan tippen... Ookal hebben die misschien betere specs..
Helemaal gelijk in .... geld ook andersom. Xbox iets minder, maar daar komen een paar goeie games voor. Ninja Gaiden staat helemaal bovenaan in mijn lijstje. Graphics zegt mij geen drol, het simpelst uitziende spel kan mij nog meer plezier geven, dan eentje die alleen maar mooie graphics heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 02 August 2003 @ 16:10:
Frequency en amplitude? Is dat import? Ik heb ze hier nog nooit gezien namelijk.
Amplitude weet ik niet, maar frequency heb ik gewoon bij geloof ik de free record shop gekocht, en hij is heel goedkoop (net zoals fantavision)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ik zie net op play.com dat er UK release-data bekend zijn van 2 belangrijke spellen:

- SSX 3, £34.99, op 24 oktober
- Gran Turismo 4, £32.99, op 12 december

Gelijk besteld! :)
---
Verder op play.com: Devil May Cry + "Baldur's Gate: Dark Alliance" samen voor £30, dus ook maar besteld... 8)

ps: De afstandbediening en 8 meg geheugen kosten daar ook maar £15 (=21 euro) / artikel, gebruikmakend van de aanbieding!

[ Voor 50% gewijzigd door Ettepet op 05-08-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Weet nou niet of het echt een aanbieding is aangezien toch veel titels al platinum zijn of het aan het eind van de maand worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Via play.com kosten platinum-titels per twee £30, oudere titels zelfs nog minder (£20). Dat komt neer op een prijs van 21.55 euro per stuk, met de huidige koers. Da's flink goedkoper dan de 30 euro die je hier betaald. Je moet alleen wel een creditcard hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ettepet schreef op 04 August 2003 @ 23:38:
Ik zie net op play.com dat er UK release-data bekend zijn van 2 belangrijke spellen:

- SSX 3, £34.99, op 24 oktober
- Gran Turismo 4, £32.99, op 12 december
OMG! SSX 3! Die moet ik echt hebben! Ik was superverslaafd aan SSX Tricky :) Is het trouwens de moeite waard om de normale SSX ook nog te kopen?

Er staan trouwens nog meer interessante releasedates:

Final Fantasy X-2
Due for release on 21/11/2003

Ratchet & Clank 2
Due for release on 21/11/2003

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 05-08-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dan heb ik nog het probleem dat ik niet weet welk spel ik naast Ratchet & Clank zou moeten nemen.....staan verder niet echt titels bij die ik zou willen of ik heb ze al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb het vorige topic ff goed doorgebladert, veel sites bezocht enzo maar ik zit toch nog met een paar vraagtekens.

Ik zit heel zwaar te twijfelen om een PS2 te gaan kopen, was op ongeveer 99% overtuigd, tot ik gisteren eens goed naar de games ging kijken die uit zijn en uit kwamen.

Ik zie dat er heel veel single player games uit komen/uit zijn. Terwijl ik voornamelijk een console koop om multi te spelen op 1 TV. Lekker met meerdere mensen op de bank zitten en leuk gamen. dat is voor mij nou echt console gamen.

Tuurlijk zijn GT3, MSG:2, FF?? (vul willekeurig getal in) enzo ook erg leuke spellen
maar toch vind ik het jammer dat de consoles zich tegenwoordig voornamelijk op Singeplayer (nog steeds) richten.

Nu weet ik dat Fifa en NHL enzo leuke games zijn om met meerdere mensen te doen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar Fight/Arcade/Gun games in de stijl van

- House of the dead 2
- Golden Axe
- Time Crisis 2
- Final Fight/Double Dragon/Gauntlet

nu vind ik spellen als Tekken 4 enzo ook erg gaaf, maar toch speel ik liever vechtspellen zoals hierboven genoemd. (Tuurlijk ga ik als ik een PS2 heb ook Tekken 4 en Soulcalibur 2 kopen, ik speel nog steeds Soulcalibur op de dreamcast)

Nu is mijn vraag dus, zijn er ook spellen zoals ik dus zoek in de stijl van hierbovengenoemde games of komen die nog uit?

Of kan ik beter naar marktplaats gaan en 2e hands een oude SNES en Genesis kopen en mij daarop uitleven?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.