Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
-=BoKKiE=- schreef op 06 augustus 2003 @ 08:09:
Of kan ik beter naar marktplaats gaan en 2e hands een oude SNES en Genesis kopen en mij daarop uitleven?
Nou heb je ook nog een SNES-emulator op de PS2... :P

(niet dat alles van de NES/ SNES erop draait, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

Sagat

Is pappa x2!

Nu weet ik dat Fifa en NHL enzo leuke games zijn om met meerdere mensen te doen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar Fight/Arcade/Gun games in de stijl van

- House of the dead 2
- Golden Axe
- Time Crisis 2
- Final Fight/Double Dragon/Gauntlet
- House of the dead 3 blijft volgens mij x-box exclusive. 1 & 2 zijn dacht ik alleen op dc en saturn.
- Time crisis is wel op de ps2, krijgt ook best goed recensies. Daarnaast zijn er nog wel andere gun games ook zoals silent scope en fun shooter serie van namco (titel is me ff ontschoten) maar het blijft een genre waarin niet veel games uitkomen.
- de side scrolling beat em ups zijn als genre dood (ik reken golden axe door ook onder). Het dichtste in de buurt kom je dan waarschijnlijk met tekken force mode. En de 'bizarre adventure' reeks, hoewel die volgens mij niet zulke beste cijfers krijgen.
Een next gen variant in dat rijtje is Dynasty warriors 2. Ik twijfel nog steeds tussen eerst huren (weet niet of ze hem hebben in de videotheek hier en ben met dit weer te lui om er heen te gaan) of hem gewoon kopen voor de budget prijs. Ken verder ook geen mensen die hem hebben en op mijn post over ervaringen ermee heeft nog niemand gereageerd. Maar op gamerankings krijgt ie goede cijfers.

Nog ff in het algemeen, wanneer je echt voornamelijk een party game console wilt dan is de cube misschien een betere optie. Maar als je ook de singleplayer titels wil meepakken dan is er op de ps2 wel meer keuze. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel budget titels en ps1 games. En kun je overal de games huren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz thnx

jammer dat side scrolling dood is :/
dan maar kijken wat er idd op de cube allemaal uitkomt

dan maar me emulators uit de kast trekken :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 20:44
Voor partygames moet je zoals al gezegd eigenlijk een Cube halen, heb zelf een Cube en een PS2, maar voor partygaming is de Cube toch echt geschikter imho. Zijn ook veel goede party titels op te krijgen (SSBM, Mario Party, TS2, Monkeyball 1 en 2 en nog een zut). PS2 zie ik meer als mijn race en actie console, niet echt een console waar je op een verjaardag met 4 man om heen gaat zitten buiten Eye Toy ;)

SNES met multitap kan je nog een keer doen, maar echt veel leuke 4 speler games ken ik er niet op. Megadrive/Genesis vind ik het al knap als je nog aan een multitap komt en als je die al hebt dan nog de games (laat even welke het zijn dan, zoeken we zelf ook nog namelijk :)). Lijkt me niet echt een optie dus, temeer als je de prijzen van 2e hands SNES-en ziet, een 2e hands Cube heb je voor iets meer al.
En buiten dat heb je al een DC, zijn ook wel vette 4 speler spellen op toch? Iig vind ik virtua tennis helemaal te gek!

Vraagje over dat online gebeuren trouwens, modem is geen probleem, maar ik vraag mij af of ik hem wel kan gebruiken in combinatie met mijn FreeSCO router. PC's gaan mooi via DHCP online, maar hoe zit het met het modem van de PS2? Kan ik die ook simpel inpluggen m'n switch zodat hij via de FreeSCO router een iptje krijgt en gaan ... iemand ervaring voor ik weer geld uitgeef aan iets waar ik niks aan heb :)

[ Voor 52% gewijzigd door Speedy op 06-08-2003 13:20 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Wat zijn volgens jullie de meest verslavende games op de PS2?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Bor_de_Wollef schreef op 10 augustus 2003 @ 11:55:
Wat zijn volgens jullie de meest verslavende games op de PS2?
Winning Eleven , zeker weten !!!
Zit bijna in mijn Ps2 vastgelijmd ;)

Vooral nu die nieuwe Winning Eleven 7 , speelt heerlijk!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op 10 August 2003 @ 11:58:
[...]

Winning Eleven , zeker weten !!!
Zit bijna in mijn Ps2 vastgelijmd ;)

Vooral nu die nieuwe Winning Eleven 7 , speelt heerlijk!!
Die 7 is toch jap of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Bor_de_Wollef schreef op 10 augustus 2003 @ 12:24:
[...]

Die 7 is toch jap of heb ik dat mis?
Ja klopt is Japans , maar was altijd beter dan de europese versie ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op 10 August 2003 @ 22:10:
[...]

Ja klopt is Japans , maar was altijd beter dan de europese versie ervan!
Is ie ingame wel gewoon engels dan of moet ik met een woordenboek japans gaan vertalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Bor_de_Wollef schreef op 10 August 2003 @ 22:56:
[...]

Is ie ingame wel gewoon engels dan of moet ik met een woordenboek japans gaan vertalen?
Ik weet niet ofdat jouw PS2 omgebouwd is , is dit wel zo dan kan je er een patch opzetten waar ze op dit moment mee bezig zijn die vertaalt alles ingame in het engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Heeft iemand al wat meer info over het online gebeuren met een omgebouwde PS2? Werkt dat nou gewoon of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Bor_de_Wollef schreef op 11 August 2003 @ 08:02:
Heeft iemand al wat meer info over het online gebeuren met een omgebouwde PS2? Werkt dat nou gewoon of niet?
Wil ik ook graag weten voordat ik hem eventueel ga laten ombouwen, vind het het niet echt waard als ik er dan niet meer mee online kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 15:42

westergas

rikkie_pc

Als je een messiah2 pro hebt zou dat toch niets uit moeten maken?
Die kan je gewoon uitschakelen als ik hun site moet geloven.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Wanneer komt Chaos Legion hier eigenlijk uit? Klopt 5 September, of is dat voor de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Waar ik vooral in geinteresseerd ben mbt het online gebeuren is de PS2 te gebruiken als mediaplayer en media bestanden te streamen vanaf de PC. Daar zijn nu al pakketten voor verkrijgbaar en schijnt aardig goed te werken.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik gebruik mijn PS2 al om mp3 en avi's af te spelen, werkt uit de kunst, alleen avi's moeten wel langzaam gefikt worden anders krijg je haperingen.

Heb je een link met info over dat streaming gebeuren?? klinkt interessant!

Mijn rig

• Bor

Bor

Topicstarter
marko77 schreef op 14 augustus 2003 @ 09:18:
Ik gebruik mijn PS2 al om mp3 en avi's af te spelen, werkt uit de kunst, alleen avi's moeten wel langzaam gefikt worden anders krijg je haperingen.

Heb je een link met info over dat streaming gebeuren?? klinkt interessant!
Tuurlijk ->

www.ps2reality.net (komende versie zal streaming hebben) -> website wel even vertalen.

www.broadq.com/qcasttuner/ -> deze firma komt binnenkort ook met de gameshark media player. Of de GameShark media player nu hetzelfde product is als de qcasttuner of slechts hierop gebaseerd is, is mij nog niet helemaal duidelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 14-08-2003 09:32 ]

• marko77
ps2reality kende ik al, die gebruik ik nu ook :)

interessant dat ze m ook laten streamen

Mijn rig

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ondersteunt dat programma ook xvid? Divx lukt, dat weet ik, maar vroeg het me ineens af...

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 14 August 2003 @ 12:13:
Ondersteunt dat programma ook xvid? Divx lukt, dat weet ik, maar vroeg het me ineens af...
Reality of Qcasttuner? De laatste dacht ik niet maar ik weet niet of er in de Gameshark Mediaplayer dingen zijn toegevoegd.

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
www.dvdboxoffice.com Xenosaga 20 euro mooie deal dacht ik :"}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Walkman schreef op 14 August 2003 @ 12:13:
xvid en divx, jammer genoeg nog geen AC3 sound, maar ook dat schijnt in de pijplijn te zitten :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Er komen goede dingen aan voor de PS2 :) Vandaag of morgen komt mijn online adapter binnen. Ik mag meedoen aan de beta test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
die test begint nu pas???!?!? ik dacht dat die al voor de zomer begonnen was

aarg, dat wordt dus NOG langer wachten voor ons :(

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik weet eigenlijk niet wanneer die test begint of dat 'ie al begonnen is. Ik kon mij vorige week nog opgeven dus zo lang zal het niet bezig zijn. Natuurlijk laat ik al mijn bevindingen hier wel even horen. Ten eerst het bestellen van de online pack. Dit verloopt niet echt vlekkeloos. Je moet voor de beta test de online pack via een website van Sony bestellen. Dat heb ik dus gedaan. Helaas sindsdien nooit meer iets van vernomen. Online de status van de bestelling bijhouden is niet mogelijk. Omdat ze de online pack per koerier naar je toe sturen had ik verwacht dat ie er al had moeten zijn. Ik heb er dus al achter aan gemailed. Helaas tot nu toe nog geen antwoord. Ik hoop niet dat dit enige indicatie is voor de rest van het traject.

Zijn er hier nog meer tweakers of tweakerettes die meedoen aan de testfase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Ik dacht dat de testfase al voor de zomer begonnen was en dat de retail packs al vanaf eind september te koop zouden zijn.

Toch nog maar even wachten dan.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:39

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

* cyclone heb 2 maanden geleden o.i.d. al gewoon net over de grens in duitsland de lan adapter gehaald, je kunt je al netjes aanmelden e.d. alleen moet ik nog een PIN ontvangen .. want anders ben ik vanaf 27 sept. niet meer online o.i.d. En ik heb nog niets mogen vernemen van Sony ..

Maargoed .. als je niet kan wachten en je komt in de buurt van een MediaMarkt in Duitsland .. dan kun je hem gewoon halen .. kost ook 30 euries .. of 50 geloof ik met game erbij .. die heb ik dan ..

Vooralsnogtoe ben ik nog niet al te enthousiast .. mijn PS2 loopt toch redelijk vaak vast .. en dat heeftie nog nooit eerder gedaan ( NEE hij is niet gemod o.i.d. 100% ori ) maargoed .. ik wacht nog ff met klagen tot het in NL officieel gereleased is ..

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik lees inderdaad dat het overal in september voor de consument online zou gaan. Vreemd dat ik dan nu pas mee mag / kan doen. Ik hoor inderdaad verhalen over vastlopende pc's en het beveiligingssysteem dat 100% originele dvd's en ps2's zou weigeren etc. Klinkt niet erg goed imho. Ik hoop maar dat ie het bij mij wel goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De PS2 is vandaag -zoals reeds eerder de Xbox- gekraakt d.m.v. een buffer-overflow.
In de toekomst (zodra er meer tools geschreven zijn) dus geen modchip meer nodig? :)

http://games.slashdot.org...7&tid=156&tid=186&tid=212

nb: Ik heb geen PS2, maar dit nieuws maakt het erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmmm interesting, maakt het leuk om spellen te proberen. Sinds Kingdom Hearts (zuigt) ben ik wat voorzichtiger geweest en wil ik weten wat ik koop. Natuurlijk hou ik die kopie's dan niet, die hebben voor mij geen enkele verzamelwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
mja, van die site word ik niet echt veel wijzer, maar het is wel interessant :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 69767 schreef op 16 August 2003 @ 23:21:
De PS2 is vandaag -zoals reeds eerder de Xbox- gekraakt d.m.v. een buffer-overflow.
In de toekomst (zodra er meer tools geschreven zijn) dus geen modchip meer nodig? :)

http://games.slashdot.org...7&tid=156&tid=186&tid=212

nb: Ik heb geen PS2, maar dit nieuws maakt het erg interessant.
Het is nog vroeg (voor mijn doen dan) en ik heb een kater. Maar als ik het goed heb kan je alles (DVD-R/import) draaien zonder modchip??

Zo zo da's lekker B)

Snap alleen geen hol van die text....misschien later op de dag nog es.
Of kan iemand anders ff een vrije vertaling+tutorial organiseren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Vash schreef op 16 August 2003 @ 23:38:
Hmmm interesting, maakt het leuk om spellen te proberen. Sinds Kingdom Hearts (zuigt) ben ik wat voorzichtiger geweest en wil ik weten wat ik koop. Natuurlijk hou ik die kopie's dan niet, die hebben voor mij geen enkele verzamelwaarde.
Kingdom heart zuigt? Absoluut niet! Er waren trouwens zat demo's van in omloop dus een miskoop had het niet hoeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
w3sTErGaS schreef op 17 August 2003 @ 10:38:
[...]

Het is nog vroeg (voor mijn doen dan) en ik heb een kater. Maar als ik het goed heb kan je alles (DVD-R/import) draaien zonder modchip??

Zo zo da's lekker B)

Zo te lezen heb je er een memory card en een PS1 (!) disk voor nodig? Jammer dat duidelijke technische gegevens ontbreken. Zo is het mij niet duidelijk of dit bij alleen PS1 cd's of ook bij PS2 cd's lukt.

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 17-08-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

w3sTErGaS schreef op 17 August 2003 @ 10:38:
[...]

Zo zo da's lekker B)

Ik heb het ff doorgelezen en het komt er in feite op neer dat je de ps2 boot met een ps1 game en een ps1 memory card. Op deze memory card heb je mbv een usb-stekker een stukje code geschreven waarmee je ervoor zorgt dat je ps2 boot sequentie blijft hangen.
Dit komt omdat je dan een buffer overflow schijnt te veroorzaken wanneer hij de grafische interface aan het laden is. Anyhow; dit zorgt ervoor dat je ps2 open komt te staan voor alle aangeboden data; deze worden dan door de memory-card gesupplied en voila je kunt alle dvd/cd's laden.
Hij heeft het ook over een zeker title.db -> dit bestand staat dan op je memory card en hierin geef je aan waar welke game zou staan (als ik het een beetje begrijp). Hiermee zorg je er dus voor dat de laser naar het goede punt gaat en daar het aangeduide bestand gaat lezen ipv de standaard psxmain.exe.

Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van maar hopelijk heeft dit het een en ander duidelijk gemaakt ;)

ps. De comments @ slashdot over dit bericht zijn overwegend nogal sceptisch, 't blijft dus even afwachten of dat dit allemaal wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Mijn vriendin heeft zo'n slidecard voor de ps2. Wat je dan doet is het 'frontje' van de cd lade afhalen. Dan opstarten met een speciale disc. Je pakt een kaartje, stopt die boven de cd lade en beweegt die naar rechts. De cd lade gaat open, je trekt hem handmatig naar buiten, verwisseld de cd, doe hem handmatig naar binnen, kaartje er weer in maar nu naar links. Druk op een toets en tadaa... import en backup games spelen op een orginele ps2. Voordeel, je behoudt je garantie. Hij hoeft niet open en het frontje zit met 2 schroeven vast zonder garantiestickers endergelijke :Y)

meer info en kost maar 26€ :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
FastBunny schreef op 17 August 2003 @ 11:14:
Mijn vriendin heeft zo'n slidecard voor de ps2. Wat je dan doet is het 'frontje' van de cd lade afhalen. Dan opstarten met een speciale disc. Je pakt een kaartje, stopt die boven de cd lade en beweegt die naar rechts. De cd lade gaat open, je trekt hem handmatig naar buiten, verwisseld de cd, doe hem handmatig naar binnen, kaartje er weer in maar nu naar links. Druk op een toets en tadaa... import en backup games spelen op een orginele ps2. Voordeel, je behoudt je garantie. Hij hoeft niet open en het frontje zit met 2 schroeven vast zonder garantiestickers endergelijke :Y)

meer info en kost maar 26€ :Y)
Is inderdaad een van de goedkoopste oplossingen maar ook absoluut een van de slechtse heb ik gehoord. Ik las dat heeeel veel mensen hier een kapotte PS2 aan over hebben gehouden.

edit: die mini-multitap voor 15 euro is wel interessant :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 17-08-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las gister in de computertotaal dat als je je ps2 omgebouwd hebt niet online zult kunnen gaan... :'(

Gelukkig heb ik met ombouwen gewacht :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 27316 op 17-08-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 27316 schreef op 17 augustus 2003 @ 11:33:
Ik las gister in de computertotaal dat als je je ps2 omgebouwd hebt niet online zult kunnen gaan... :'(

Gelukkig heb ik met ombouwen gewacht :P
Las ik ook echter kun je de nieuwe chips gewoon uitzetten zodat het een simpele draadverbinding is. Verder las ik in de nieuwsgroepen veel berichten van mensen met een nieut omgebouwde die niet online konden omdat het nieuwe beveiligingssysteem "vond" dat die PS2's niet helemaal zuiver waren. Ook reacties van mensen die gewoon met omgebouwde PS2 online konden. Het systeem werkt blijkbaar nog niet helemaal lekker. Bovendien is de computer totaal vaak een copy van de specs die door fabrikanten worden opgegeven en worden conclusies bijna nooit goed onderbouwd. De tijd zal het leren dus denk ik maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
idd, in de US zijn er zat gemodde gasten die toch online kunnen :P

en zoals altijd, als ze een beveiliging bedenken is het een kwestie van tijd voordat deze gekraakt wordt :D

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 80154 schreef op 17 August 2003 @ 11:02:
[...]
Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van maar hopelijk heeft dit het een en ander duidelijk gemaakt ;)

ps. De comments @ slashdot over dit bericht zijn overwegend nogal sceptisch, 't blijft dus even afwachten of dat dit allemaal wel werkt...
Tja...wat zal ik er van zeggen......
Als het werkt zou ik het zeker gebruiken, modden heb ik niet zo'n zin in en dit lijkt een handig alternatief.

Ik denk wel dat ALS dit werkt, hele een hoop mensen illegale backups gaan draaien. Slecht voor de handel lijkt mij.

Ik wacht af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zijn er hier al mensen die Winning Eleven 7 als import hebben ? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen ?

In November komt pas PES3 maar van wat ik begreep zijn, behavle de taal, deze 2 versies eindelijk identiek aan elkaar, i.t.t. PES2 en WE6. Iedereen zei altijd dat WE6 een stuk fijner speelde als PES2, terwijl ik dat al bijna een perfecte gameplay vond hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

FastBunny schreef op 17 August 2003 @ 11:14:
De cd lade gaat open, je trekt hem handmatig naar buiten
Ik denk niet dat de cd lade van de ps2 dat erg leuk vind. Hoe lang gaat dit al goed? En is er veel kracht voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

is het nou de bedoeling dat je die files ofzo op een cd brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Qorne schreef op 17 August 2003 @ 20:07:
is het nou de bedoeling dat je die files ofzo op een cd brand?
Nee, je moet ze via een usb-geval op een memory card (voor de ps1) zetten heb ik begrepen. Ik dacht zelfs dat je ze voor elke game moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-Cript
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03 17:43
over Online,

er zijn 2 versies online:
de 'developer' zoals voor THPS3,THPS4 etc
deze pakt nagenoeg elke USB adapter en ook de officiele sony adapter
echter kom je 'nog niet' met een niet officiele adapter CS binnen

dan sony online,
je komt de games Socom1,2 FFX,Midnight racing alleen binnen met voorals nog alleen de officiele sony PS2 adapter..
wat we niet moeten vergeten is dat sony de adapters zelf maakt en dus ook alle
Mac-adressen kan/zal hebben opgeslagen
en zodoende dus niet NL-adapters heel makkelijk buiten het NL netwerk te houden..

ps. ik heb vanuit de betatesten 2 officiele adapters in mijn beide PS2 hangen
en ik heb op zowel de oudste als de nieuwste Ps2 geen vastlopers,hang-ups gehad, de nieuwe PS2 ,maakt echter wel iets meer noise sinds de installatie van de adapter........

je kan btw wel gewoon een 'ide'-HDD aansluiten op de netwerkadapter
echter moet je dan nog ergens de 'installatie disc' zien te scoren
want de games en CS zien hem nog niet..

niets bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
S-Cript schreef op 17 August 2003 @ 20:28:

je kan btw wel gewoon een 'ide'-HDD aansluiten op de netwerkadapter
echter moet je dan nog ergens de 'installatie disc' zien te scoren
want de games en CS zien hem nog niet..
Vertel eens wat meer over de ide hdd mogelijkheden want daar hoor je nooit wat over eigenlijk. Wat voor installatiedisk heb je daar voor nodig dan? Zit die niet gewoon in het online pakket?

P.s. hoe lang duurde het voordat jij na de bestelling het online pakket voor de beta test kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 08:41

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Aangezien de vragen hier heen en weer vliegen kan de mijne er
ook nog wel bij..

Ik heb laatst een afstand bediening gekocht (Phirana volgens mij) voor mn PS2
maar ik krijg dat ding niet aan de praat..
nu heb ik ergens gehoord dat er een driver nodig is die op de mem.cart gezet moet worden.

mijn vraag is, klopt dit?
waar kan ik die "driver" halen/krijgen/downloaden
en hoe krijg ik em op mn PS2/mem.cart

thanks mensen

Proffesioneel Platzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mr_Gee schreef op 18 August 2003 @ 10:11:

mijn vraag is, klopt dit?
waar kan ik die "driver" halen/krijgen/downloaden
en hoe krijg ik em op mn PS2/mem.cart

thanks mensen
Bij de originele dvd remote (heb er nog 1 in de aanbieding voor mooie prijs ;) ) moet je iderdaad up-2-date drivers installeren voor dvd speler op je memory card. Deze horen bij de dvd remote te worden geleverd. Het kan namelijk best zo zijn dat een driver voor de originele PS2 remote niet met de jouwe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 09:23
Blijepeen schreef op 14 August 2003 @ 23:54:
www.dvdboxoffice.com Xenosaga 20 euro mooie deal dacht ik :"}
Ik had 'm besteld ergens in juli en vandaag is ie binnen! Xenosaga voor 26 Euro, koopje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

ik wilde eigenlijk even zeggen dat de EYE-TOY wel roeleert :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mijn PS2 is online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
nog mensen die weten of WE7 en PES3 identiek zullen zijn?

heb nl. momenteel een gamecube met JAP WE6:FE,
maar wil voor dit spel (WE7) wel een PS2 aanschaffen als dan alles engels is...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Phusebox schreef op 19 August 2003 @ 19:14:
nog mensen die weten of WE7 en PES3 identiek zullen zijn?

heb nl. momenteel een gamecube met JAP WE6:FE,
maar wil voor dit spel (WE7) wel een PS2 aanschaffen als dan alles engels is...
We7 is Japans en tot nu toe alleen met een patch engels te krijgen. Daarvoor moet echter je PS2 wel zijn omgebouwd.

Als het goed is, is WE7 inderdaad identiek aan PES3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zonet een demo gezien van Qcast, de media player. Dat werkt echt heel leuk! je installeerd een java applicatie op de pc en boot je ps2 met de qcast cd. Na wat instellingen gemaakt te hebben kun je de harddisk (alleen die delen die je hebt geshared) doorbladeren en media bestanden spelen. MP3 ondersteuning is echt super, playlists en al :) Divx heb ik maar even kunnen testen maar zag er erg goed uit. Foto's bekijken (jpg etc) wilde ook echt perfect. Super programma dit. Over enkele dagen zal dit uit gaan komen als Gameshark Mediaplayer. Ik hoop dat ze in die versie ook ondertitels ondersteunen voor div/x want dat kon ik in Qcast nog niet zo snel vinden.

Heb je de kans dit eens te proberen? Absoluut doen! Je hebt wel een originele PS2 online adapter nodig en 500 KB vrij op de geheugenkaart.

edit: Wie heeft trouwen kessen of kessen II eens gespeeld? Hoe zijn die?

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 20-08-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Klinkt leuk :) Goed om te zien dat er inderdaad nieuwe EyeToy ganes uitkomen :) Ik dacht dat er rond de kerst weer een game of meerdere Eyetoy games op de planning staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Poll: Welke hardware vind jij de beste uitbreiding voor de PS2?
Netwerkkaart
EyeToy
Dansmat
Lightgun
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3674&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Laatst online: 03-07 22:30
Heeft iemand enig idee hoeveel de PS2 slurpt aan upstream? ik heb hier namelijk een netwerkje met kabelaansluiting (@home) en ik wil daar eigenlijk ook mijn PS2 op aansluiten. Enige is dat ik echt geen idee heb hoeveel upstream hij pakt.. vergelijkbaar met bv. Quake / UT2?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
n3ck schreef op 25 August 2003 @ 14:14:
Heeft iemand enig idee hoeveel de PS2 slurpt aan upstream? ik heb hier namelijk een netwerkje met kabelaansluiting (@home) en ik wil daar eigenlijk ook mijn PS2 op aansluiten. Enige is dat ik echt geen idee heb hoeveel upstream hij pakt.. vergelijkbaar met bv. Quake / UT2?!
Moet geen probleem zijn hoor. Maar wil je EN op de PC dingen doen EN op de PS2 (tegerlijkertijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Laatst online: 03-07 22:30
inderdaad.. wanneer je bijvoorbeeld Kazaa hebt aanstaan met filesharen dan loopt het hele netwerk behoorlijk *** .. als mijn PS2 eenzelfde uitwerking heeft dan is dat niet heel erg wenselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
n3ck schreef op 25 August 2003 @ 15:34:
inderdaad.. wanneer je bijvoorbeeld Kazaa hebt aanstaan met filesharen dan loopt het hele netwerk behoorlijk *** .. als mijn PS2 eenzelfde uitwerking heeft dan is dat niet heel erg wenselijk
Volgens mij werkt dat zo als een normale pc. Kazaa vol open zal dus echt geen positieve invloed hebben op de prestaties.

• marko77
voor de liefhebber, de PS2 Mediaplayer v1.50 is uit, met AC3 support en nog wat leuke dingetjes

check www.ps2reality.net voor da shiznit

Mijn rig

• Bor

Bor

Topicstarter
marko77 schreef op 28 August 2003 @ 10:46:
voor de liefhebber, de PS2 Mediaplayer v1.50 is uit, met AC3 support en nog wat leuke dingetjes

check www.ps2reality.net voor da shiznit
Nu ook met netwerkondersteuning zie ik. Wie heeft hem al geprobeerd? Jammer dat er geen engelse site is (of lees ik daar nu overheen)?

• marko77

Mijn rig

• Bor

Bor

Topicstarter
Support of network with ps2vfs :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Kan ik met dat ding vcd's afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Een interessant stukje van Fokzine! :
Het Australische federale gerechtshof heeft besloten dat eigenaren van Play Station consoles mod-chips mogen toepassen om beveiligingen te omzeilen. Hiermee wordt het mogelijk om spellen te spelen die gekocht zijn in andere regio's of gekopieerd zijn. De Australische consumentenbond, die de aangeklaagde steunde in de zaak, juichte de uitspaak toe.

De Australische copyrightwetgeving laat hulpmiddelen die het antikopieersysteem omzeilen niet toe als de antikopieersystemen geen commerciële waarde hebben. Uit het vonnis blijkt echter dat Sony de bescherming had toegepast teneinde verschillende prijzen te kunnen hanteren in verschillende regio's.

Sony was teleurgesteld in het vonnis en beraadt zich nu op verdere stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 01 september 2003 @ 14:54:
Een interessant stukje van Fokzine! :

[...]
Ja best interressant als je in Australie woont... Maar hier is nog maar afwachten of de rechter er ook zo over denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo hoort het ook. Er zijn genoeg spellen die hier nooit uitkomen en die ik anders zou missen.

Is het online gamen nu wel of niet beveiligd tegen mod chips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Wat recensie's van Chaos Legion bekeken .... djees, Capcom denkt echt dat we het allemaal op de rug hebben groeien .... een spel met een spelduur van .... hebben we het nog geeneens over .... 11 freaking levels .... 4 uur MAX. Echt van de zotten die lui. En maar 67,95 vragen, mijn God .... 20-30 Euro, dat is het net waard. Jammer, ze hadden veel te bieden met Devil May Cry, DMC 2 vergaf ik ze .... deze zet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

er is eigenlijk maar 1 titel waar ik nu op zit te wachten... dat is pes3

screenshots... http://www.pesinsight.com/pes3/screens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 1545 schreef op 01 September 2003 @ 18:03:
er is eigenlijk maar 1 titel waar ik nu op zit te wachten... dat is pes3

screenshots... http://www.pesinsight.com/pes3/screens/
Dat is toch gewoon Winning Eleven 7? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Afbeeldingslocatie: http://www.pesinsight.com/pes3/screens/images/pes3_001.jpg

dit is pes 3... je ziet ut toch staan op screenshot. staat geen winning eleven..

spel schijnt wel bijna identiek te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 01-09-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Japan heet het winning eleven 7. In Europa heet het pro evolution soccer 3. Verder is het hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
idd, engels gepatched en je hebt het spel gewoon :)

wel japans commentaar! rofl!

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 80154 schreef op 17 August 2003 @ 11:02:
[...]

Ik heb het ff doorgelezen en het komt er in feite op neer dat je de ps2 boot met een ps1 game en een ps1 memory card. Op deze memory card heb je mbv een usb-stekker een stukje code geschreven waarmee je ervoor zorgt dat je ps2 boot sequentie blijft hangen.
Dit komt omdat je dan een buffer overflow schijnt te veroorzaken wanneer hij de grafische interface aan het laden is. Anyhow; dit zorgt ervoor dat je ps2 open komt te staan voor alle aangeboden data; deze worden dan door de memory-card gesupplied en voila je kunt alle dvd/cd's laden.
Hij heeft het ook over een zeker title.db -> dit bestand staat dan op je memory card en hierin geef je aan waar welke game zou staan (als ik het een beetje begrijp). Hiermee zorg je er dus voor dat de laser naar het goede punt gaat en daar het aangeduide bestand gaat lezen ipv de standaard psxmain.exe.

Erm...is hier al wat meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ff een vraagje he, ik heb een PS2 in bestelling staan, maar is er niks om import spellen mee te spelen? en dan bedoel ik legaal
want mijn ps2 ombouwen vind ik te duur en te veel risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06-07 21:12
Phusebox schreef op 06 September 2003 @ 14:32:
ff een vraagje he, ik heb een PS2 in bestelling staan, maar is er niks om import spellen mee te spelen? en dan bedoel ik legaal
Volgens mij kan dat wel, maar dan heb je een converter nodig. Meestal is dat een klein kastje of een cdrom die je erin moet doen voordat je het import spel gaat spelen.

Met [google=NTSC to PAL Playstation 2] en [google=NTSC to PAL PS2] kreeg ik aardig wat resultaten :)

Met [google=NTSC PAL Converter] trouwens nog meer en dan ook nog echt bruikbare links :P

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 06-09-2003 14:38 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MaRc0 schreef op 06 September 2003 @ 14:37:
[...]

Volgens mij kan dat wel, maar dan heb je een converter nodig. Meestal is dat een klein kastje of een cdrom die je erin moet doen voordat je het import spel gaat spelen.

Met [google=NTSC to PAL Playstation 2] en [google=NTSC to PAL PS2] kreeg ik aardig wat resultaten :)

Met [google=NTSC PAL Converter] trouwens nog meer en dan ook nog echt bruikbare links :P
en veel nuttige links he... djeeze zeg dan niks: ik heb dus geen converter nodig die het NTSC beeldsignaal omzet in PAL
en ook geen software om illegale spellen te converteren
en ook geen informatie over illegale modchips zoals ik al zei

maar goed, lezen is een kunst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Phusebox schreef op 06 September 2003 @ 14:40:
[...]

en veel nuttige links he... djeeze zeg dan niks: ik heb dus geen converter nodig die het NTSC beeldsignaal omzet in PAL
Ik probeer alleen te helpen...
en ook geen software om illegale spellen te converteren
en ook geen informatie over illegale modchips zoals ik al zei
Ik geef alleen links naar converters die gewoon legaal zijn. Dat er toevallig illegale links tussen zitten kan ik niks aan doen.
Maar goed, lezen is een kunst...
Jij wil import spellen (NTSC) spelen op je PS2 uit Europa (PAL), met een converter kan je van NTSC naar PAL gaan, dus wat lees ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MaRc0 schreef op 06 September 2003 @ 14:43:
[...]
Ik probeer alleen te helpen...
[...]
Ik geef alleen links naar converters die gewoon legaal zijn. Dat er toevallig illegale links tussen zitten kan ik niks aan doen.
[...]
Jij wil import spellen (NTSC) spelen op je PS2 uit Europa (PAL), met een converter kan je van NTSC naar PAL gaan, dus wat lees ik fout :?
je kan het beeldsignaal veranderen van ntsc naar pal ja... maar geen ntsc spellen spelen op PAL hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Phusebox schreef op 06 September 2003 @ 14:45:
[...]

je kan het beeldsignaal veranderen van ntsc naar pal ja... maar geen ntsc spellen spelen op PAL hardware
Volgens mij was er een CD (weet alleen niet meer of het voor PS1 of PS2 was) die NTSC spellen op PAL hardware kon laten draaien. Met die links die ik gaf probeerde ik daarop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Phusebox schreef op 06 september 2003 @ 14:45:
[...]

Wat is het verschil dan tussen ntsc games en pal games behalve het aantal beeldlijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dat NTSC op 30fps loopt en PAL op 25fps dacht ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
schnumi schreef op 07 September 2003 @ 10:03:
dat NTSC op 30fps loopt en PAL op 25fps dacht ik. :)
Bijna :) Ik zat het net op te zoeken en het andere verschil tussen PAL en NTSC is dat PAL op 50 FPS draait en NTSC op 60 FPS. Als je dus een NTSC spel op een PAL PS2 gaat spelen verloopt het hele spel 16% langzamer, omdat dat spel is ingesteld op 60 FPS in plaats van 50 FPS.

Als je een beetje kan rekenen merk je dat als je PAL spellen op een NTSC PS2 speelt dat het spel dan 20% sneller draait (10 FPS van 50 FPS is 20%, terwijl 10 FPS van 60 FPS maar 16% is).

De bron die mij dit vertelde gaat wel is waar over de Commodore 64, maar dit geldt ook voor de nieuwere consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
MaRc0 schreef op 07 September 2003 @ 10:08:
[...]

Bijna :) Ik zat het net op te zoeken en het andere verschil tussen PAL en NTSC is dat PAL op 50 FPS draait en NTSC op 60 FPS. Als je dus een NTSC spel op een PAL PS2 gaat spelen verloopt het hele spel 16% langzamer, omdat dat spel is ingesteld op 60 FPS in plaats van 50 FPS.

Als je een beetje kan rekenen merk je dat als je PAL spellen op een NTSC PS2 speelt dat het spel dan 20% sneller draait (10 FPS van 50 FPS is 20%, terwijl 10 FPS van 60 FPS maar 16% is).

De bron die mij dit vertelde gaat wel is waar over de Commodore 64, maar dit geldt ook voor de nieuwere consoles :)
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom zit er in de nieuwste PAL games ook vaak een 60Hz optie zodat je die vertraging niet krijgt. DE NTSC games worden namelijk meestal zo naa Pal geconverteerd zonder bv spraak opnieuw te syncen etc. Vooral voor actie games (beat - em ups) etc kun je het snelheidsverschil goed merken. Let wel dat je tv wel 60 Hz moet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Je merkt het gelijk bij de introductie-filmpjes, het geluid gaat stotteren als je het spel draait op de verkeerde frequentie (50Hz ipv 60Hz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm denk dat ik mijn in bestelling zijnde "platinum" ps2 dan maar ga cancelen... want als ik geen import spellen kan spelen hoeft t niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Phusebox schreef op 07 September 2003 @ 13:35:
hmm denk dat ik mijn in bestelling zijnde "platinum" ps2 dan maar ga cancelen... want als ik geen import spellen kan spelen hoeft t niet
Import games kun je standaard op geen enkele console spelen. Daar zul je toch echt met chips of tools aan de gang moeten. Dat is bij een XBox of een GameCube precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bor_de_Wollef schreef op 07 September 2003 @ 13:43:
[...]

Import games kun je standaard op geen enkele console spelen. Daar zul je toch echt met chips of tools aan de gang moeten. Dat is bij een XBox of een GameCube precies zo.
gamecube: freeloader: disc erin, disc eruit, import game erin en spelen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Phusebox schreef op 06 September 2003 @ 14:32:
Slide-Card lite schijnt te werken
http://www.futuremax.nl/psx2regiovrij.htm

* dontcare heeft gewoon een US import PS2 gehaalt :P niet eens veel duurder als een PAL (heb dus nu 2 ps2's)

edit: verkeerde gequote ....

[ Voor 35% gewijzigd door dontcare op 08-09-2003 00:20 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Phusebox schreef op 07 September 2003 @ 13:46:
[...]

gamecube: freeloader: disc erin, disc eruit, import game erin en spelen maar...
Daar zijn toch altijd veel problemen mee geweest. Games die niet werkten, hangende consoles etc. Ik heb er veel van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Futuremax.nl schreef
We nemen geen enkele verantwoording voor mogelijke schade die u aanbrengt aan uw apparaat.
Klinkt goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Phusebox schreef op 07 September 2003 @ 13:35:
tsja, ombouwen is t risico wel waard imo. en waarom wil je per se import spelen? zoveel goede import games zijn er nu ook weer niet en t.z.t. komen ze hier ook wel uit :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Hmm, je kan toch ook zo'n nieuwe kast kopen. Met een dual loader.
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P249

Dit is volledig legaal, je hoeft namelijk geen mod chips in te solderen.

Tevens heb ik algelopen kerst zo'n Blaze super kabel gekocht, zodat je zonder groen beeld DVD kan kijken, en tevens games in RGB haarscherp kan spelen. Tevens zou ik mijn ps2 nooit laten ombouwen daarvoor vind ik hem te kostbaar voor.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 September 2003 @ 10:38:
Hmm, je kan toch ook zo'n nieuwe kast kopen. Met een dual loader.
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P249

Dit is volledig legaal, je hoeft namelijk geen mod chips in te solderen.

Tevens heb ik algelopen kerst zo'n Blaze super kabel gekocht, zodat je zonder groen beeld DVD kan kijken, en tevens games in RGB haarscherp kan spelen. Tevens zou ik mijn ps2 nooit laten ombouwen daarvoor vind ik hem te kostbaar voor.
Er zijn winkels die gewoon garantie op de inbouw leveren hoor (ik wil je niet aanzetten tot het gebruik van modchips, dit is alleen ter info ;) ) Maar eh, wat heeft die blaze kabel (verplichte kost voor elke ps2-er) met het spelen van imports te maken?

Ik hoor overigens wel graag ervaringen van deze "flip top".

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 08-09-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:03
Best wel makkelijk zo'n 'flip top' als die doet wat ze zeggen.
Kun je tenminste eindelijk alle imports spelen :D

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Nou inzoverre denk ik, dat je wel zo'n kabel nodig heb. Ik heb mijn oude ps1 (de 1000 serie) wel laten ombouwen en toen had ik zo'n speciale kabel nodig, zodat ie alles zou door sturen, zonder die kabel kreeg ik grijs beeld. Ik denk dat het nu ook zo is. Als jij een gewone meegeleverde kabel heb, en je laat hem ombouwen en je gaat import spelen dat het precies hetzelfde gebeurd. Tevens vind ik ombouwen echt knudde, er komen zoveel goede spellen uit op de PS2, die verdienen het gewoon om gekocht te worden.

Neem even een voorbeeld: Burnout 2, Dark Cloud, Dark Cloud 2/Chronocle.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 September 2003 @ 11:57:
Nou inzoverre denk ik, dat je wel zo'n kabel nodig heb. Ik heb mijn oude ps1 (de 1000 serie) wel laten ombouwen en toen had ik zo'n speciale kabel nodig, zodat ie alles zou door sturen, zonder die kabel kreeg ik grijs beeld. Ik denk dat het nu ook zo is. Als jij een gewone meegeleverde kabel heb, en je laat hem ombouwen en je gaat import spelen dat het precies hetzelfde gebeurd. Tevens vind ik ombouwen echt knudde, er komen zoveel goede spellen uit op de PS2, die verdienen het gewoon om gekocht te worden.

Neem even een voorbeeld: Burnout 2, Dark Cloud, Dark Cloud 2/Chronocle.
Dark Cloud vond ik echt helemaal niets. Je hebt bij ombouwen inderdaad wel zo'n kabel nodig maar die krijg je er vaak al bij.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.