Voor partygames moet je zoals al gezegd eigenlijk een Cube halen, heb zelf een Cube en een PS2, maar voor partygaming is de Cube toch echt geschikter imho. Zijn ook veel goede party titels op te krijgen (SSBM, Mario Party, TS2, Monkeyball 1 en 2 en nog een zut). PS2 zie ik meer als mijn race en actie console, niet echt een console waar je op een verjaardag met 4 man om heen gaat zitten buiten Eye Toy
SNES met multitap kan je nog een keer doen, maar echt veel leuke 4 speler games ken ik er niet op. Megadrive/Genesis vind ik het al knap als je nog aan een multitap komt en als je die al hebt dan nog de games (laat even welke het zijn dan, zoeken we zelf ook nog namelijk

). Lijkt me niet echt een optie dus, temeer als je de prijzen van 2e hands SNES-en ziet, een 2e hands Cube heb je voor iets meer al.
En buiten dat heb je al een DC, zijn ook wel vette 4 speler spellen op toch? Iig vind ik virtua tennis helemaal te gek!
Vraagje over dat online gebeuren trouwens, modem is geen probleem, maar ik vraag mij af of ik hem wel kan gebruiken in combinatie met mijn FreeSCO router. PC's gaan mooi via DHCP online, maar hoe zit het met het modem van de PS2? Kan ik die ook simpel inpluggen m'n switch zodat hij via de FreeSCO router een iptje krijgt en gaan ... iemand ervaring voor ik weer geld uitgeef aan iets waar ik niks aan heb
[
Voor 52% gewijzigd door
Speedy op 06-08-2003 13:20
]