Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Origineel concept inderdaad, dat is zeker waar. Ik vind het continu het zelfde, weinig uitdaging, weinig vernieuwing als je verder in het spel komt. Het ging me gewoon enorm vervelen.Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 september 2003 @ 12:52:
Onderbouw dan is waarom jij Dark Cloud helemaal niets vind? Ik vind het een wereld spel!
Constant andere levels, goede gameplay, goede muziek, Origineel concept.
Leuk om te zien trouwens dat zo veel mensen hebben gevote in de poll. Ik had verwacht op een 100% netwerkkaart en ben dus verrast dat er zelfs nog een lightgun tussen staat
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is Network gaming dan nog niet officieel van de grond ?Bor_de_Wollef schreef op 08 September 2003 @ 14:27:
Ik zie net in de catalogus van de Bart Smit -> Twisted Metal Black Online + Ethernet adapter voor 54.95 vanaf 26 september. Vreemd want de beta testen zijn nog niet eens met fase 2 begonnen (het testen van de games).
En daarbij, Twisted Metal Black was een half jaar geleden te koop voor 20 euro bij de FRS, dus echt een goedkope aktie is het nou ook weer niet naar mijn idee. (er vanuitgaande dat een netwerkkaart 30 euro kost ??)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nope, alleen bij de 1.04 versie, NU hebben alle winkels allang de 1.06b versie en die werkt AFAIK perfectBor_de_Wollef schreef op 08 September 2003 @ 07:53:
[...]
Daar zijn toch altijd veel problemen mee geweest. Games die niet werkten, hangende consoles etc. Ik heb er veel van gehoord.
This space is occupied
Tevens heb ik dat ding nog nergens te koop gezien.
Er is een verschil tussen Twisted Metal Black en Twisted Metal Black Online hoorAudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 18:38:
[...]
Is Network gaming dan nog niet officieel van de grond ?
En daarbij, Twisted Metal Black was een half jaar geleden te koop voor 20 euro bij de FRS, dus echt een goedkope aktie is het nou ook weer niet naar mijn idee. (er vanuitgaande dat een netwerkkaart 30 euro kost ??)
Die eerste versie kon toch ook gewoon online net als Tony Hawk 3 dat ook kon ?Bor_de_Wollef schreef op 08 september 2003 @ 19:56:
[...]
Er is een verschil tussen Twisted Metal Black en Twisted Metal Black Online hoor
IK ben echt wel super benieuwd naar dit ding...Ik heb net een paar dagen me PS2..en wil hem echt never nooit ombouwen maar d8 dat er geen enkele optie zou overblijven....Als dit ding nou handig op te bouwen is dan koop ik hem direct.....Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 September 2003 @ 10:38:
Hmm, je kan toch ook zo'n nieuwe kast kopen. Met een dual loader.
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P249
Dit is volledig legaal, je hoeft namelijk geen mod chips in te solderen.
Tevens heb ik algelopen kerst zo'n Blaze super kabel gekocht, zodat je zonder groen beeld DVD kan kijken, en tevens games in RGB haarscherp kan spelen. Tevens zou ik mijn ps2 nooit laten ombouwen daarvoor vind ik hem te kostbaar voor.
Mja..Ervaringen zou ik ook graag eerst horen!!
ehhhh..HOI
die had ik ook besteld maar een vriend van mij heeft em al
en ik vind em lelijk... had verwacht dat hij mooi metallic zou zijn maar hij is meer mat zilver
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat ik mij afvraag is waarom mensen niet willen ombouwen maar wel andere illegale meuk gebruiken zoals deze flip cover?kRiZzZiZ schreef op 08 September 2003 @ 23:51:
[...]
IK ben echt wel super benieuwd naar dit ding...Ik heb net een paar dagen me PS2..en wil hem echt never nooit ombouwen maar d8 dat er geen enkele optie zou overblijven....Als dit ding nou handig op te bouwen is dan koop ik hem direct.....
Mja..Ervaringen zou ik ook graag eerst horen!!
Verschillende redenen waarom ik erover denk om deze flip-cover aan te schaffen....Bor_de_Wollef schreef op 09 September 2003 @ 07:47:
[...]
Wat ik mij afvraag is waarom mensen niet willen ombouwen maar wel andere illegale meuk gebruiken zoals deze flip cover?
ALs het me niet bevalt of iets is aan me playstation terug prop ik de originele kap erop en breng ik deze terug voor garantie...simple as that...
Ook de prijs is zeer goed....150 euro voor ombouwen tegenover 45 ongeveer voor die flip cover en (BIJNA) hetzelfde effect bereiken als ombouwen?
Naja zo denk ik erover....Wil graag jou reactie hierop zien,,,,(ik hoop dat je toch kan ompraten vor ombouwen..mja vind het nu gewoon TE veel geld en TE riskant..)
PS...
Is er alleen niemand die die SLide card ooit gebruikt heeft????????????????????
ehhhh..HOI
\Dj_Neo_Ziggy schreef op 09 September 2003 @ 12:36:
Geloof ook dat je met een slide card, toch je ps2 open moet maken. om ergens een stroefje eruit te halen. Tevens moet je het voorste klepje verwijderd laten. Wat dus absoluut geen mooi gezicht is.
met die FLip cover hoeft dat dus niet..maar moet je wel de bovenkant van je playstation verwijderen,,,,,
Maarja..ik zou alleen aan de slide card denken i.c.m die flip top cover....
Maar ik ben gewoon benieuwd met hoeveel spellen het compatibel is...als het met bijna geen 1 spel werkt dan is het echt niet handig,,,,
Als iemand mij nou even in contact kan brengen met iemand die een slide card gebruikt..dan ben ik benieuwd welke spellen die boot-cd ondersteunt
[ Voor 35% gewijzigd door krizzziz op 09-09-2003 13:01 ]
ehhhh..HOI
Even vraagje over backup verwijderd.....Bor_de_Wollef schreef op 09 September 2003 @ 12:56:
Is het niet zo dat wanneer je de ps2 open maakt je zowiezo geen garantie meer hebt? Verder lijkt me het backup topic hiermee wel genoeg besproken voordat dit topic dicht gaat.
ehhhh..HOI
Op welke game zit jij echt te wachten?
Voor mij: Ratchet & Clank 2
Prince of Persia Sands of time
En als het ooit nog gaat gebeuren, een port van het DC spel Street Figher III Third Strike
Gelukkig schiet SSX3 al op ->
SSX 3 Sport 24-Oct-2003
Natuurlijk met online gameplay
ICO 2 lijkt me ook wel wat. Steengoed spel is dat! Hopelijk wordt deel 2 wel een beetje langer.
[ Voor 76% gewijzigd door Bor op 10-09-2003 16:00 ]
Heette Ico 2 geen Nico ??? (serieus)Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2003 @ 15:54:
Ik wacht op SSX3 enstraks de nieuwe FF natuurlijk
Gelukkig schiet SSX3 al op ->
SSX 3 Sport 24-Oct-2003
Natuurlijk met online gameplay
ICO 2 lijkt me ook wel wat. Steengoed spel is dat! Hopelijk wordt deel 2 wel een beetje langer.
nee, alleen tmb online kan daadwerkelijk online.AudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 20:01:
[...]
Die eerste versie kon toch ook gewoon online net als Tony Hawk 3 dat ook kon ?
Geen idee? De hoofdrol speler heet ineens Nico
Ik ben volgens mij al eens een wazige screen tegengekomen van een scan uit één of ander blad. En daar stond als titel bij Nico. En toen leesde ik later in de PU over dat de opvolger van ICO wel eens Nico kon gaan heten. Maar die screen kan ik zo 1 2 3 niet terug vinden.Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2003 @ 16:55:
[...]
Geen idee? De hoofdrol speler heet ineens NicoIs er wat meer over bekent dan? Ik heb er nog niets van gehoord.
One cannot say that information is hustled about ICO 2 , code name NICO , which since its elliptic appearance on a mysterious DVD hides at the bottom of a tower. The exit of the play could be closer than it it is believed, if one réfere with the writer Miyuki Miyabe. In his work Daikokugû 2 left last August (éd. Kadokawa), the author indicates at the end of his novel inspired of ICO which "the continuation" would see the day in Japan in February 2004. Alas, it does not specify if this date of exit relates to the play or the continuation of its novel. It will thus be necessary that the fans small helmeted hero bear their troubles patiently, by crossing the fingers so that Tokyo Game Show releases them from waiting.
- FF XII
- MGS III
- Castlevania
- De Europease release van XenoSaga (deze schijnt volgende maand uit te komen
Van Castlevania word steeds meer bekend. IGN heeft al een preview staan, en een lading screenshot van de gameplay.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik kwam laatst iets tegen over dit spel. Klopt het dat er ook duits in de titel zit?Creepy schreef op 10 september 2003 @ 18:27:
De Europease release van XenoSaga (deze schijnt volgende maand uit te komen).
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
XenoSaga - Der wille zum machtw3sTErGaS schreef op 10 September 2003 @ 21:02:
[...]
Ik kwam laatst iets tegen over dit spel. Klopt het dat er ook duits in de titel zit?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Op IGN hebben ze dus al een soort van review ervanDj_Neo_Ziggy schreef op 10 september 2003 @ 21:21:
Hmm Castlevania voor de ps2, zou super zijn. Ik hoop dat het net zoiets word als Castlevania Symphony of the Night. Die heeft een OST waar je U tegen zegt. Tevens heb ik ff Castlevania : Harmony of dissonance (GBA) gespeeld. Daar zitten wel characters in van SOTN.
Maaruh.. Karakters uit SOTN in Harmony of Dissonance?? Die heb ik dan gemist volgens mij
Of bedoel je ook enemies e.d.? Dat kan goed kloppen. De medusa heads bijvoorbeeld komen nagenoeg in *ELKE* Castlevania voor
Iemand interesse in mijn PS2?Anoniem: 52687 schreef op 10 september 2003 @ 22:22:
Iemand interesse in me PS2?
Dat lijkt mij iets voor vraag en aanbod op de frontpage
Dat is hem dus toch....ik vond het al zo vreemd, een Anime RPG met een duitse titel

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
w3sTErGaS schreef op 10 September 2003 @ 22:59:
[...]
Dat is hem dus toch....ik vond het al zo vreemd, een Anime RPG met een duitse titel
Vreemd?? De Japanners schijnen (of schenen) er dol op te zijn, op dat Duits. Mocht je de originele Japanse Castlevania X nog kunnen vinden (niet de SNES versie, maar de Turbo Duo versie), moet je goed opletten. Alle texten zijn JAP, maar alle gesproken text is Duits!
Ik bedoelde de enemies: Fleamen, die gast op die hark, sirens, witches, de Armor, en beholders...Of bedoel je ook enemies e.d.? Dat kan goed kloppen. De medusa heads bijvoorbeeld komen nagenoeg in *ELKE* Castlevania voor
Hi,
Thanks for confirming you wish to part of Phase 2 of the PS2 network gaming beta
trials, and for supplying all the required details. I am pleased to confirm you
will be part of Phase 2, but ask you to be patient over the next few weeks while
we go through the rest of the confirmation emails we have received.
There are lots of great network games of all genres in development at the
moment, so although we cannot confirm when you will receive your next Beta title
at this time, we will try and keep you as busy as possible over the next 6
months.
We are continuing to speak with Publishers and Developers to try and get them to
use the Beta trial community when testing the network component of their games,
so over time more and more titles will become available for Beta trial, so sit
tight, and enjoy the PS2 network.
Dat zou inhouden dat de normale gebruikers eigenlijk pas volgend jaar on-line kunnen, maar die adapters worden al in september verkocht toch?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Nee, daarmee bedoelen ze dat de betatesters de komende 6 maanden de games eerst krijgen om te testen voordat ze voor het grote publiek worden vrijgegeven. Als consument hoef je daar dus niet op te wachten. De eerste online games zijn er immers al. Die 6 maanden betreft dus alleen fase 2 van de beta test - het testen van de games (fase 1 was testen netwerk).__00__ schreef op 11 september 2003 @ 19:31:
De komende 6 maanden....?
Dat zou inhouden dat de normale gebruikers eigenlijk pas volgend jaar on-line kunnen, maar die adapters worden al in september verkocht toch?
mee eens, je koop die console neit om te modden maar omdat je de spellen die je leuk vind wil spellenDj_Neo_Ziggy schreef op 12 September 2003 @ 23:49:
We gaan het hier niet hebben over modchips. Wat dacht je nou van gewoon alle spellen te kopen die je wilt hebben.
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Pardon? Een spel bestellen uit Canada is doodnormaal. Waarom loop je m'n vraag te verzieken? Onbeschoft hoor.Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 september 2003 @ 23:49:
We gaan het hier niet hebben over modchips. Wat dacht je nou van gewoon alle spellen te kopen die je wilt hebben.
Niet om het modden van consoles aan te prijzen maar de meeste mensen bouwen hun console om, om er import games op te kunnen spelen. Er zijn zelfs mensen die hem van een chip voorzien om het groene beeld weg te krijgen bij dvd'sDj_Neo_Ziggy schreef op 12 September 2003 @ 23:49:
Daar heb je een helemooie kabel voor, van blaze. Die haalt netjes het groene beeld voor je weg. Tevens heb je genoeg bootloaders, die dan weer wel legaal zijn, om je groene scherm weg te krijgen.Bor_de_Wollef schreef op 13 September 2003 @ 10:24:
[...]
Niet om het modden van consoles aan te prijzen maar de meeste mensen bouwen hun console om, om er import games op te kunnen spelen. Er zijn zelfs mensen die hem van een chip voorzien om het groene beeld weg te krijgen bij dvd's
En ik neem aan dat je zo ongeduldig bent dat je een paar maanden niet kan wachten totdat de pal versie uit is. Ik zou me pas bij 1 titel kunnen bedenken dat je die op import wilt: Xenosaga, eventueel Pop'n Music, maar meer kan ik me niet bedenken.
Anoniem: 41239
Jij bent niet zo snugger. Je kan met alleen die blaze kabel dat groene niet omzeilen. Met een bootloader erbij zou het wel kunnen maar dat is zo omslachtig en volgens mij net zo illegaal als een chip want je omzeilt er een beveiliging mee.Dj_Neo_Ziggy schreef op 14 September 2003 @ 16:53:
[...]
Daar heb je een helemooie kabel voor, van blaze. Die haalt netjes het groene beeld voor je weg. Tevens heb je genoeg bootloaders, die dan weer wel legaal zijn, om je groene scherm weg te krijgen.
En ik neem aan dat je zo ongeduldig bent dat je een paar maanden niet kan wachten totdat de pal versie uit is. Ik zou me pas bij 1 titel kunnen bedenken dat je die op import wilt: Xenosaga, eventueel Pop'n Music, maar meer kan ik me niet bedenken.
En alleen omdat JIJ niet meer import games kent dan xenosaga betekent het niet dat er niet meer zijn.
Ik heb thuis een hele mooie kabel die het groene uit mijn ps2 weg haalt. Mediamarkt voor ongeveer € 15,- Check dit: http://shop.gameplay.co.u...ge.asp?ProductCode=PT0169Jij bent niet zo snugger. Je kan met alleen die blaze kabel dat groene niet omzeilen.
Deze kabel doet alles. Tevens mag een bootloader toch? Geen probleem, ik omzeil tijdelijk een beveiliging, 1 reset en alles is weer terug.
Voor een modchip moet je je ps2 open maken, en die dingen zijn gewoon niet legaal, anders waren ze wel zo te verhandelen. Bootloaders voor een regiovrije ps2 is vrij te verhandelen. Deze worden gedoogd, net als de standalone dvd spelers de wat goedkopere merken zijn ook regiovrij, ook geen punt.
En wat er omslachtig aan een bootloader? Cd erin, eruit, dvd erin? Ik zie het probleem niet.
Anoniem: 41239
En het lijkt me duidelijk dat een extra cd swappen om een film te zien omslachtig is in vergelijking met meteen die film erin stoppen.
Verder biedt een chip genoeg voordelen. Illegaal of niet. Zal mij een worst wezen. Als ik maar veel games kan spelen voor weinig geld. Niet dat ik alleen maar kopie games heb. Goede games koop ik wel zoals xenosaga wat niet mogelijk was zonder chip.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 14-09-2003 19:29 ]
Alleen nog ff wachten met aanschaf
waarschijnlijk pas tegen kerst ofzo, als er leuke aanbiedingkjes zijn
-Xbox Gamertag: Dbongers
Tevens die nieuwe messiah chip 2 kan je dvd niet regio vrij maken.
Dat ga ik inderdaad wel zeggen. Er zijn nog steeds winkels etc die gewoon garantie geven op de ombouw. Bovendien is swappen gewoon butt.Dj_Neo_Ziggy schreef op 14 september 2003 @ 21:35:
Ga me dan niet vertellen dat je naar die persoon gaat die de modchip heeft ingebouwd. Of wat moet je als je hem zelf gechiped heb. Kan je een nieuwe kopen.
Maar goed, hierbij nogmaals het dringende verzoek het modchip topic hierbij af te sluiten. Zoals jullie weten is dit op GoT niet toegestaan en het is niet de bedoeling dat dit topic op slot gaat.
Anyway de nieuwe castlevania ben ik zeer benieuwd naar...
1 ding alleen swappen is niet butt, waarom de rush?
Persoonlijk kan ik niet wachten op SSX3. Jammer dat ik daar nog niet echt filmpjes van heb gezien aan de hand waarvan je iets van de veranderingen kunt opmaken.
Play.com verkoopt SSX 3 en THUG per stuk voor 33 pond (50 euro, incl verz.). Dan heb je alleen wel een credit card nodig, en de handleiding is in het engels. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkel binnen een jaar onder die prijs duikt (of zelfs maar benadert).philipnorth schreef op 14 September 2003 @ 19:55:
ssx 3 en thug zijn voor mij juist de redenen dat ik voor de ps2 kies, en niet voor de xbox.
Alleen nog ff wachten met aanschaf
waarschijnlijk pas tegen kerst ofzo, als er leuke aanbiedingkjes zijn
zijn idd nette prijzenEttepet schreef op 14 September 2003 @ 23:33:
[...]
Play.com verkoopt SSX 3 en THUG per stuk voor 33 pond (50 euro, incl verz.). Dan heb je alleen wel een credit card nodig, en de handleiding is in het engels. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkel binnen een jaar onder die prijs duikt (of zelfs maar benadert).
Maar ga eerst de aanbiedingen voor de sint/kerst afwachten om de PS2 te kopen
Iemand hier trouwens die nog goede nl sites weet met platinum reeks?
Zoek SSX Tricky namelijk, maar bij een aantal sites komt die gewoon niet meer voor
Heb je dimensionplus.nl al bekeken?philipnorth schreef op 15 September 2003 @ 10:25:
[...]
Iemand hier trouwens die nog goede nl sites weet met platinum reeks?
Zoek SSX Tricky namelijk, maar bij een aantal sites komt die gewoon niet meer voor
huh? daar staat ie er ook niet tussen
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 15-09-2003 11:58 ]
Heb woensdag toevallig nog een exemplaar besteld, voor een kennis zonder credit card.
[ Voor 21% gewijzigd door Ettepet op 15-09-2003 15:13 ]
bij play.com zag ik m idd wel, maar bij play staat ook steeds dat ie voor de PAL (UK) versie is....Ettepet schreef op 15 September 2003 @ 15:10:
Geen nl site, maar wel weer de goedkoopste (21,50 euro, via aanbieding): play.com. Alsof ik er werk..
Heb woensdag toevallig nog een exemplaar besteld, voor een kennis zonder credit card.
Ik neem aan dat PAL ook gewoon voor NL is?
japhilipnorth schreef op 15 september 2003 @ 16:11:
[...]
bij play.com zag ik m idd wel, maar bij play staat ook steeds dat ie voor de PAL (UK) versie is....
Ik neem aan dat PAL ook gewoon voor NL is?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Iemand hier die 'm al heeft gehaald?
Assume there are no rules and it's one big free for all
o nee sorry dat ik het verkeer over breng. alleen de adapter is €35,- en de game kost €44,99Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 September 2003 @ 17:20:
Dus netwerkkaart en game voormaar €35,- ?
Assume there are no rules and it's one big free for all
56 Euro voor beiden samen bij Bart Smit. (uit mijn hoofd, folder net weggegooid)Alpha-sphere schreef op 15 September 2003 @ 21:38:
o nee sorry dat ik het verkeer over breng. alleen de adapter is €35,- en de game kost €44,99
Gamesuitgever Electronic Arts (EA) zal dit najaar vier nieuwe Playstation 2-games op de Amerikaanse markt uit gaan brengen. Het meest interessante aan deze aankondiging is dat deze games allemaal online te spelen zullen zijn in combinatie met Sony's eigen online game service. Vanwege een conflict met Microsoft over het business model voor Xbox Live, heeft EA geen spellen op de markt kunnen en mogen brengen voor Microsofts console. EA heeft dit soort problemen niet met Sony, en dat is goed te merken. De aankomende maanden zal onder andere het spel 'The Lord of the Rings: The Return of the King', een spel waarin samengewerkt moet worden met anderen om bepaalde doelen te behalen, gelanceerd gaan worden. Daarnaast zal het populaire spel The Sims een uitbreiding krijgen, genaamd 'Bustin' out'. De spelers zullen voorwerpen uit het spel met elkaar kunnen ruilen via een online handelssysteem.
Het derde spel wat EA zal introduceren is 'Medal of Honor Rising Sun'. Hierin zullen gamers met acht personen tegelijk in negen verschillende levels hun gevechten uit kunnen spelen. Deze titel zal gebruikmaken van EA's matchmaking service, daarnaast zal er ondersteuning zijn voor de USB voice headset. Deze headset zal ook met het spel meegeleverd worden. Het vierde en laatste spel zal Need for Speed Underground zijn. Maximaal vier spelers zullen tegelijk in alle onderdelen van het spel tegen elkaar kunnen racen. Een interessante multiplayer optie in dit spel is dat online games ook gespeeld zullen kunnen worden tegen de bezitters van de pc-versie van deze game. Over de Europese line-up heeft EA nog niets losgelaten. De verwachting is echter dat de uitgever hier dezelfde games zal introduceren als in de VS. [
35€ adapter alleen
45€ adapter + game twisted metal black
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 50624
Heb bij play.com stuntman en DMCII voor 15pond per stuk besteld
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zou er ook nog een kans bestaan dat ie dan al goedkoper is....is al goedkoop ik weet het
Komen er ook combo's dat je de adapter in een pakket kunt kopen met een online game bv socom zou wel kewl zijn.
Oeps stond al een reply op mijn vraag...deels dan
[ Voor 9% gewijzigd door J0J0 op 16-09-2003 12:44 . Reden: late post ]
Hangt er vanaf wat voor chip je hebt.Spyro_the_Dragon schreef op 16 September 2003 @ 09:49:
Weet iemand al of een gechipte PS2 werkt met de online-adapter?
Ai... heb die van mij laten chippen in Thailand (gechipt en al gekocht eigenlijk) dus weet niet welke chip.... (niet regiovrij DVD, wel alle games spelen: PAL/NSTC en gekopieerd en origineel).
Zal dan wel eerst eens een lenen en kijken of het werkt voordat ik zo'n adapter koop.
[ Voor 12% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 16-09-2003 13:26 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Waarschijnlijk komt het begin november, maar kan ook nog wel eens december bij ons worden.
Wat wel klote is, ik was van plan om dat ding volgende week te gaan kopen, samen met Hardware Onlne, ze komen in een bundel te zitten. Alleen is dat HW Online verschoven naar November en ik wil die adapter wel hebben voordat FIFA2004 uitkomt.
Deze zijn zeker weten speelbaar op een NL PS2.monkel schreef op 17 september 2003 @ 11:59:
Ik weet het nou nog niet helemaal zeker: Zijn de ps2-games van Play.com nou wel bespeelbaar op een NL-ps2?
Ik heb zelf Primal hier vandaan en die speelt goed.
Ze verkopen daar ook gewoon PAL games, dus dat draait wel goed.
Nederland zit in dezelfde regio als Engeland, dus het scheelt hooguit de taal van de handleiding.monkel schreef op 17 september 2003 @ 11:59:
Ik weet het nou nog niet helemaal zeker: Zijn de ps2-games van Play.com nou wel bespeelbaar op een NL-ps2?
Ze zijn wel lekker goedkoop bij play.com
Over die bundel, bij dimplus staat het spel voor €39,99 en die bundel voor €54,99, dus dan kost die adapter je maar €15
Maar ja, aangezien hij pas na FIFA2004 uitkomt, moet ik die adapter maar los kopen
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 17-09-2003 13:27 ]
superB
Ik heb eergister een review gezien op Gammo, van Dark Cloud 2. Dat was echt supergaaf, zelfs mijn vriendin zei: DIE MOET IK HEBBEN!!!
ga morgen even in de winkels kijken
Yep, ik ben al een tijd online. Helaas zijn de games nog niet echt je van het. De goede titels beginnen nu een beetje te komen imho.J0J0 schreef op 17 September 2003 @ 15:25:
Today is the day eeeeeeeeeh![]()
![]()
![]()
![]()
al iemand hier die al online zit met zijn ps2???
jah vandaag de 17 de dus
Dat kun je al heel lang hoor...
Zijn er veel mensen (non testers) die de nic al in huis hebben?
damm dan loop ik beetje achter ga morgen even langs al die speelgoedboerBor_de_Wollef schreef op 17 September 2003 @ 18:38:
[...]
Dat kun je al heel lang hoor...
Zijn er veel mensen (non testers) die de nic al in huis hebben?
Heeft niks met PAL te maken, de PS2 heeft een regio-beveiliging.Anoniem: 50624 schreef op 17 September 2003 @ 13:21:
UK=PAL, NL=PAL, dus dat werkt gewoon.
Dit topic is gesloten.