Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Onderbouw dan is waarom jij Dark Cloud helemaal niets vind? Ik vind het een wereld spel!
Constant andere levels, goede gameplay, goede muziek, Origineel concept.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 september 2003 @ 12:52:
Onderbouw dan is waarom jij Dark Cloud helemaal niets vind? Ik vind het een wereld spel!
Constant andere levels, goede gameplay, goede muziek, Origineel concept.
Origineel concept inderdaad, dat is zeker waar. Ik vind het continu het zelfde, weinig uitdaging, weinig vernieuwing als je verder in het spel komt. Het ging me gewoon enorm vervelen.

Leuk om te zien trouwens dat zo veel mensen hebben gevote in de poll. Ik had verwacht op een 100% netwerkkaart en ben dus verrast dat er zelfs nog een lightgun tussen staat :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zie net in de catalogus van de Bart Smit -> Twisted Metal Black Online + Ethernet adapter voor 54.95 vanaf 26 september. Vreemd want de beta testen zijn nog niet eens met fase 2 begonnen (het testen van de games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:26

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 08 September 2003 @ 14:27:
Ik zie net in de catalogus van de Bart Smit -> Twisted Metal Black Online + Ethernet adapter voor 54.95 vanaf 26 september. Vreemd want de beta testen zijn nog niet eens met fase 2 begonnen (het testen van de games).
Is Network gaming dan nog niet officieel van de grond ?
En daarbij, Twisted Metal Black was een half jaar geleden te koop voor 20 euro bij de FRS, dus echt een goedkope aktie is het nou ook weer niet naar mijn idee. (er vanuitgaande dat een netwerkkaart 30 euro kost ??)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Bor_de_Wollef schreef op 08 September 2003 @ 07:53:
[...]

Daar zijn toch altijd veel problemen mee geweest. Games die niet werkten, hangende consoles etc. Ik heb er veel van gehoord.
Nope, alleen bij de 1.04 versie, NU hebben alle winkels allang de 1.06b versie en die werkt AFAIK perfect :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Als dat ding online is, haalt die dan ook updates op voor je ps2? of moet je die los kopen?
Tevens heb ik dat ding nog nergens te koop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 18:38:
[...]

Is Network gaming dan nog niet officieel van de grond ?
En daarbij, Twisted Metal Black was een half jaar geleden te koop voor 20 euro bij de FRS, dus echt een goedkope aktie is het nou ook weer niet naar mijn idee. (er vanuitgaande dat een netwerkkaart 30 euro kost ??)
Er is een verschil tussen Twisted Metal Black en Twisted Metal Black Online hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 08 september 2003 @ 19:56:
[...]

Er is een verschil tussen Twisted Metal Black en Twisted Metal Black Online hoor :)
Die eerste versie kon toch ook gewoon online net als Tony Hawk 3 dat ook kon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Baal er dus van dat je spellen zoals, Auto Modellista en Capcom Vs Snk 2, al niet online kan spelen. Wat wel vreemd is, dat er wel drivers op de cd staan van Capcom vs Snk2. voor usb modem e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Ik krijg deze week de silver Ps2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 16:09
Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 September 2003 @ 10:38:
Hmm, je kan toch ook zo'n nieuwe kast kopen. Met een dual loader.
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P249

Dit is volledig legaal, je hoeft namelijk geen mod chips in te solderen.

Tevens heb ik algelopen kerst zo'n Blaze super kabel gekocht, zodat je zonder groen beeld DVD kan kijken, en tevens games in RGB haarscherp kan spelen. Tevens zou ik mijn ps2 nooit laten ombouwen daarvoor vind ik hem te kostbaar voor.
IK ben echt wel super benieuwd naar dit ding...Ik heb net een paar dagen me PS2..en wil hem echt never nooit ombouwen maar d8 dat er geen enkele optie zou overblijven....Als dit ding nou handig op te bouwen is dan koop ik hem direct.....
Mja..Ervaringen zou ik ook graag eerst horen!!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17
Anoniem: 52687 schreef op 08 September 2003 @ 23:04:
Ik krijg deze week de silver Ps2 :)
die had ik ook besteld maar een vriend van mij heeft em al
en ik vind em lelijk... had verwacht dat hij mooi metallic zou zijn maar hij is meer mat zilver

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
kRiZzZiZ schreef op 08 September 2003 @ 23:51:
[...]

IK ben echt wel super benieuwd naar dit ding...Ik heb net een paar dagen me PS2..en wil hem echt never nooit ombouwen maar d8 dat er geen enkele optie zou overblijven....Als dit ding nou handig op te bouwen is dan koop ik hem direct.....
Mja..Ervaringen zou ik ook graag eerst horen!!
Wat ik mij afvraag is waarom mensen niet willen ombouwen maar wel andere illegale meuk gebruiken zoals deze flip cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Er iets niet illegaals aan zo'n flipcover. Je hoeft dat ding niet te solderen, alleen maar overzetten in een nieuwe kast. Geen soldering nodig. En tevens zou ik het alleen maar doen om import te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Bor_de_Wollef schreef op 09 September 2003 @ 07:47:
[...]

Wat ik mij afvraag is waarom mensen niet willen ombouwen maar wel andere illegale meuk gebruiken zoals deze flip cover?
Verschillende redenen waarom ik erover denk om deze flip-cover aan te schaffen....

ALs het me niet bevalt of iets is aan me playstation terug prop ik de originele kap erop en breng ik deze terug voor garantie...simple as that...
Ook de prijs is zeer goed....150 euro voor ombouwen tegenover 45 ongeveer voor die flip cover en (BIJNA) hetzelfde effect bereiken als ombouwen?

Naja zo denk ik erover....Wil graag jou reactie hierop zien,,,,(ik hoop dat je toch kan ompraten vor ombouwen..mja vind het nu gewoon TE veel geld en TE riskant..)

PS...

Is er alleen niemand die die SLide card ooit gebruikt heeft????????????????????

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ombouwen kan en ga ik je niet aan- of afraden. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Het is in ieder geval een stuk duurder dan een slidecard maar over deze laatste heb ik erg slechte verhalen gehoord. Ik heb het dus niet over de flip cover. Met de slide card moet je handmatig de lade van de cd opentrekken. Dat is niet erg goed voor de PS2. Laat de laser / cdspeler nou net het zwakste deel van de PS2 zijn. Ik hoorde van mensen die hiermee hun PS2 om zeep hebben geholpen (reparatie was vrijwel net zo duur als een nieuwe PS2). Ik zou er dus voorzichtig mee om gaan als ik jou was. Nogmaals, de flip cover ken ik niet. Persoonlijk zou ik zowiezo voor een no-swap methode gaan. Het om moeten ruilen van disks is echt op een gegeven moment behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Geloof ook dat je met een slide card, toch je ps2 open moet maken. om ergens een stroefje eruit te halen. Tevens moet je het voorste klepje verwijderd laten. Wat dus absoluut geen mooi gezicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Dj_Neo_Ziggy schreef op 09 September 2003 @ 12:36:
Geloof ook dat je met een slide card, toch je ps2 open moet maken. om ergens een stroefje eruit te halen. Tevens moet je het voorste klepje verwijderd laten. Wat dus absoluut geen mooi gezicht is.
\
met die FLip cover hoeft dat dus niet..maar moet je wel de bovenkant van je playstation verwijderen,,,,,

Maarja..ik zou alleen aan de slide card denken i.c.m die flip top cover....
Maar ik ben gewoon benieuwd met hoeveel spellen het compatibel is...als het met bijna geen 1 spel werkt dan is het echt niet handig,,,,

Als iemand mij nou even in contact kan brengen met iemand die een slide card gebruikt..dan ben ik benieuwd welke spellen die boot-cd ondersteunt

[ Voor 35% gewijzigd door krizzziz op 09-09-2003 13:01 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Is het niet zo dat wanneer je de ps2 open maakt je zowiezo geen garantie meer hebt? Verder lijkt me het backup topic hiermee wel genoeg besproken voordat dit topic dicht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Bor_de_Wollef schreef op 09 September 2003 @ 12:56:
Is het niet zo dat wanneer je de ps2 open maakt je zowiezo geen garantie meer hebt? Verder lijkt me het backup topic hiermee wel genoeg besproken voordat dit topic dicht gaat.
Even vraagje over backup verwijderd.....

ehhhh..HOI

• Dj Neo Ziggy
Okay, om even maar een andere weg in te slaan, zodat dit topic niet gesloten word?
Op welke game zit jij echt te wachten?
Voor mij: Ratchet & Clank 2
Prince of Persia Sands of time
En als het ooit nog gaat gebeuren, een port van het DC spel Street Figher III Third Strike

Ik wacht op ICO 2 , Dark Chronicle's en Jak2 :)

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik wacht op SSX3 enstraks de nieuwe FF natuurlijk :)

Gelukkig schiet SSX3 al op ->
SSX 3 Sport 24-Oct-2003

Natuurlijk met online gameplay :)

ICO 2 lijkt me ook wel wat. Steengoed spel is dat! Hopelijk wordt deel 2 wel een beetje langer.

[ Voor 76% gewijzigd door Bor op 10-09-2003 16:00 ]

• Wom

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2003 @ 15:54:
Ik wacht op SSX3 enstraks de nieuwe FF natuurlijk :)

Gelukkig schiet SSX3 al op ->
SSX 3 Sport 24-Oct-2003

Natuurlijk met online gameplay :)

ICO 2 lijkt me ook wel wat. Steengoed spel is dat! Hopelijk wordt deel 2 wel een beetje langer.
Heette Ico 2 geen Nico ??? (serieus)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
AudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 20:01:
[...]

Die eerste versie kon toch ook gewoon online net als Tony Hawk 3 dat ook kon ?
nee, alleen tmb online kan daadwerkelijk online.

Mijn rig

• Bor

Bor

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 10 September 2003 @ 16:10:
[...]

Heette Ico 2 geen Nico ??? (serieus)
Geen idee? De hoofdrol speler heet ineens Nico :o Is er wat meer over bekent dan? Ik heb er nog niets van gehoord.

• Wom

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2003 @ 16:55:
[...]

Geen idee? De hoofdrol speler heet ineens Nico :o Is er wat meer over bekent dan? Ik heb er nog niets van gehoord.
Ik ben volgens mij al eens een wazige screen tegengekomen van een scan uit één of ander blad. En daar stond als titel bij Nico. En toen leesde ik later in de PU over dat de opvolger van ICO wel eens Nico kon gaan heten. Maar die screen kan ik zo 1 2 3 niet terug vinden.

• Bor

Bor

Topicstarter
Het enige wat ik kon vinden was dit, vrij vertaald uit het frans:
One cannot say that information is hustled about ICO 2 , code name NICO , which since its elliptic appearance on a mysterious DVD hides at the bottom of a tower. The exit of the play could be closer than it it is believed, if one réfere with the writer Miyuki Miyabe. In his work Daikokugû 2 left last August (éd. Kadokawa), the author indicates at the end of his novel inspired of ICO which "the continuation" would see the day in Japan in February 2004. Alas, it does not specify if this date of exit relates to the play or the continuation of its novel. It will thus be necessary that the fans small helmeted hero bear their troubles patiently, by crossing the fingers so that Tokyo Game Show releases them from waiting.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy zit te wachten op
- FF XII
- MGS III
- Castlevania
- De Europease release van XenoSaga (deze schijnt volgende maand uit te komen :) ).

Van Castlevania word steeds meer bekend. IGN heeft al een preview staan, en een lading screenshot van de gameplay.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• westergas
  • Laatst online: 07-07 16:26

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 10 september 2003 @ 18:27:
De Europease release van XenoSaga (deze schijnt volgende maand uit te komen :) ).
Ik kwam laatst iets tegen over dit spel. Klopt het dat er ook duits in de titel zit?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Dj Neo Ziggy
Hmm Castlevania voor de ps2, zou super zijn. Ik hoop dat het net zoiets word als Castlevania Symphony of the Night. Die heeft een OST waar je U tegen zegt. Tevens heb ik ff Castlevania : Harmony of dissonance (GBA) gespeeld. Daar zitten wel characters in van SOTN.

Iemand interesse in me PS2?

• Dj Neo Ziggy
Want, je verkoopt hem? Hoe oud is ie?

• Creepy

Creepy

w3sTErGaS schreef op 10 September 2003 @ 21:02:
[...]

Ik kwam laatst iets tegen over dit spel. Klopt het dat er ook duits in de titel zit?
XenoSaga - Der wille zum macht

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Creepy

Creepy

Dj_Neo_Ziggy schreef op 10 september 2003 @ 21:21:
Hmm Castlevania voor de ps2, zou super zijn. Ik hoop dat het net zoiets word als Castlevania Symphony of the Night. Die heeft een OST waar je U tegen zegt. Tevens heb ik ff Castlevania : Harmony of dissonance (GBA) gespeeld. Daar zitten wel characters in van SOTN.
Op IGN hebben ze dus al een soort van review ervan ;)
Maaruh.. Karakters uit SOTN in Harmony of Dissonance?? Die heb ik dan gemist volgens mij ;) In Aria of Sorrow ben ik er wel 1 tegen gekomen (Alucard).

Of bedoel je ook enemies e.d.? Dat kan goed kloppen. De medusa heads bijvoorbeeld komen nagenoeg in *ELKE* Castlevania voor ;)

• Bor

Bor

Topicstarter
Iemand interesse in mijn PS2?

Dat lijkt mij iets voor vraag en aanbod op de frontpage ;)

• westergas
  • Laatst online: 07-07 16:26

westergas

rikkie_pc

Creepy schreef op 10 september 2003 @ 22:33:
[...]

XenoSaga - Der wille zum macht
Dat is hem dus toch....ik vond het al zo vreemd, een Anime RPG met een duitse titel :z

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Creepy

Creepy

w3sTErGaS schreef op 10 September 2003 @ 22:59:
[...]

Dat is hem dus toch....ik vond het al zo vreemd, een Anime RPG met een duitse titel :z
offtopic:
Vreemd?? De Japanners schijnen (of schenen) er dol op te zijn, op dat Duits. Mocht je de originele Japanse Castlevania X nog kunnen vinden (niet de SNES versie, maar de Turbo Duo versie), moet je goed opletten. Alle texten zijn JAP, maar alle gesproken text is Duits!

• Dj Neo Ziggy
Of bedoel je ook enemies e.d.? Dat kan goed kloppen. De medusa heads bijvoorbeeld komen nagenoeg in *ELKE* Castlevania voor ;)
Ik bedoelde de enemies: Fleamen, die gast op die hark, sirens, witches, de Armor, en beholders...

• Bor

Bor

Topicstarter
Weer nieuws over de online beta test. Ik ben ingevote voor Part II van de test, het testen van de games zelf :)
Hi,

Thanks for confirming you wish to part of Phase 2 of the PS2 network gaming beta
trials, and for supplying all the required details. I am pleased to confirm you
will be part of Phase 2, but ask you to be patient over the next few weeks while
we go through the rest of the confirmation emails we have received.

There are lots of great network games of all genres in development at the
moment, so although we cannot confirm when you will receive your next Beta title
at this time, we will try and keep you as busy as possible over the next 6
months.

We are continuing to speak with Publishers and Developers to try and get them to
use the Beta trial community when testing the network component of their games,
so over time more and more titles will become available for Beta trial, so sit
tight, and enjoy the PS2 network.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:46
De komende 6 maanden....?
Dat zou inhouden dat de normale gebruikers eigenlijk pas volgend jaar on-line kunnen, maar die adapters worden al in september verkocht toch?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Bor

Bor

Topicstarter
__00__ schreef op 11 september 2003 @ 19:31:
De komende 6 maanden....?
Dat zou inhouden dat de normale gebruikers eigenlijk pas volgend jaar on-line kunnen, maar die adapters worden al in september verkocht toch?
Nee, daarmee bedoelen ze dat de betatesters de komende 6 maanden de games eerst krijgen om te testen voordat ze voor het grote publiek worden vrijgegeven. Als consument hoef je daar dus niet op te wachten. De eerste online games zijn er immers al. Die 6 maanden betreft dus alleen fase 2 van de beta test - het testen van de games (fase 1 was testen netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik zit momenteel enigszins met het dilemma om "SSX 3: Out of Bounds" te kopen uit America (40 euro, 14 october) of Engeland (50 euro, 24 october). Als ik met mijn Messiah het net op wil kunnen, welke versie is dan het slimst aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
We gaan het hier niet hebben over modchips. Wat dacht je nou van gewoon alle spellen te kopen die je wilt hebben.

• limit28
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 September 2003 @ 23:49:
We gaan het hier niet hebben over modchips. Wat dacht je nou van gewoon alle spellen te kopen die je wilt hebben.
mee eens, je koop die console neit om te modden maar omdat je de spellen die je leuk vind wil spellen

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Ettepet
Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 september 2003 @ 23:49:
Pardon? Een spel bestellen uit Canada is doodnormaal. Waarom loop je m'n vraag te verzieken? Onbeschoft hoor.

• Bor

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 September 2003 @ 23:49:
Niet om het modden van consoles aan te prijzen maar de meeste mensen bouwen hun console om, om er import games op te kunnen spelen. Er zijn zelfs mensen die hem van een chip voorzien om het groene beeld weg te krijgen bij dvd's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Bor_de_Wollef schreef op 13 September 2003 @ 10:24:
[...]

Niet om het modden van consoles aan te prijzen maar de meeste mensen bouwen hun console om, om er import games op te kunnen spelen. Er zijn zelfs mensen die hem van een chip voorzien om het groene beeld weg te krijgen bij dvd's :D
Daar heb je een helemooie kabel voor, van blaze. Die haalt netjes het groene beeld voor je weg. Tevens heb je genoeg bootloaders, die dan weer wel legaal zijn, om je groene scherm weg te krijgen.

En ik neem aan dat je zo ongeduldig bent dat je een paar maanden niet kan wachten totdat de pal versie uit is. Ik zou me pas bij 1 titel kunnen bedenken dat je die op import wilt: Xenosaga, eventueel Pop'n Music, maar meer kan ik me niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 18:42
Denk niet dat het alleen met ongeduldigheid te maken heeft, maar ook prijs verschil, kan soms gewoon 15-20 euro schelen, is toch belachelijk. En die beveiliging zit er vooral op om in verschillende wereld delen andere prijzen te kunnen hanteren. Zie rechtzaak in Australie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Dj_Neo_Ziggy schreef op 14 September 2003 @ 16:53:
[...]

Daar heb je een helemooie kabel voor, van blaze. Die haalt netjes het groene beeld voor je weg. Tevens heb je genoeg bootloaders, die dan weer wel legaal zijn, om je groene scherm weg te krijgen.

En ik neem aan dat je zo ongeduldig bent dat je een paar maanden niet kan wachten totdat de pal versie uit is. Ik zou me pas bij 1 titel kunnen bedenken dat je die op import wilt: Xenosaga, eventueel Pop'n Music, maar meer kan ik me niet bedenken.
Jij bent niet zo snugger. Je kan met alleen die blaze kabel dat groene niet omzeilen. Met een bootloader erbij zou het wel kunnen maar dat is zo omslachtig en volgens mij net zo illegaal als een chip want je omzeilt er een beveiliging mee.

En alleen omdat JIJ niet meer import games kent dan xenosaga betekent het niet dat er niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Jij bent niet zo snugger. Je kan met alleen die blaze kabel dat groene niet omzeilen.
Ik heb thuis een hele mooie kabel die het groene uit mijn ps2 weg haalt. Mediamarkt voor ongeveer € 15,- Check dit: http://shop.gameplay.co.u...ge.asp?ProductCode=PT0169
Deze kabel doet alles. Tevens mag een bootloader toch? Geen probleem, ik omzeil tijdelijk een beveiliging, 1 reset en alles is weer terug.
Voor een modchip moet je je ps2 open maken, en die dingen zijn gewoon niet legaal, anders waren ze wel zo te verhandelen. Bootloaders voor een regiovrije ps2 is vrij te verhandelen. Deze worden gedoogd, net als de standalone dvd spelers de wat goedkopere merken zijn ook regiovrij, ook geen punt.

En wat er omslachtig aan een bootloader? Cd erin, eruit, dvd erin? Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bootloaders en swapping methodes zijn gewoon irritant. Period. Verder zijn er heel wat games die gewoon nooit op PAL formaat uitkomen, dat kan ook een reden zijn. Maar goed, iedereen is vrij om te doen wat ie zelf wil. Hiernaast zijn er natuurlijk ook veel mensen die "iets aan hun ps2 laten doen" om zo eigengemaakte of freeware / open source software te kunnen draaien. Modchips zijn net zo legaal als bootloaders imho. Bij bootloaders is het echter zo dat deze worden gedoogd omdat er nog nooit een proefproces tegen een bootloader fabrikant is gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die blaze kabel heb ik ook maar je moet die switch erop veranderen als je DVD films wil kijken. Maar je mist dan wel de hogere kwaliteit die je normaal met dat groene beeld ziet. En aangezien mijn PS2 gechipt is, heb ik die kwaliteit zonder groen beeld.

En het lijkt me duidelijk dat een extra cd swappen om een film te zien omslachtig is in vergelijking met meteen die film erin stoppen.

Verder biedt een chip genoeg voordelen. Illegaal of niet. Zal mij een worst wezen. Als ik maar veel games kan spelen voor weinig geld. Niet dat ik alleen maar kopie games heb. Goede games koop ik wel zoals xenosaga wat niet mogelijk was zonder chip.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 14-09-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

ssx 3 en thug zijn voor mij juist de redenen dat ik voor de ps2 kies, en niet voor de xbox.

Alleen nog ff wachten met aanschaf :)

waarschijnlijk pas tegen kerst ofzo, als er leuke aanbiedingkjes zijn :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kom op, wat is er zo moeilijk aan een cd er in stoppen er weer uit halen en je dvd er in, kan je nou niet 2 tellen wachten. Wat een gemuggezift. Tevens als je dit met een bootloader doet die ook van blaze is, krijg je net zo'n goed beeld. Tevens is het een stuk goedkoper, en je garantie (die bij mij 2 jaar is) vergaat gewoon niet omdat ie niet geopend word, en niet gechiped is. Wat moet je met je ps2 die gechiped is en naar de klote gaat, dan zit je toch? Ga me dan niet vertellen dat je naar die persoon gaat die de modchip heeft ingebouwd. Of wat moet je als je hem zelf gechiped heb. Kan je een nieuwe kopen. Kan je wel zeggen ach € 179,- + € 75,- chip = is te kostbaar om eens in de zoveel tijd ff te doen.
Tevens die nieuwe messiah chip 2 kan je dvd niet regio vrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 14 september 2003 @ 21:35:

Ga me dan niet vertellen dat je naar die persoon gaat die de modchip heeft ingebouwd. Of wat moet je als je hem zelf gechiped heb. Kan je een nieuwe kopen.
Dat ga ik inderdaad wel zeggen. Er zijn nog steeds winkels etc die gewoon garantie geven op de ombouw. Bovendien is swappen gewoon butt.

Maar goed, hierbij nogmaals het dringende verzoek het modchip topic hierbij af te sluiten. Zoals jullie weten is dit op GoT niet toegestaan en het is niet de bedoeling dat dit topic op slot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ohh nee dat is ook absoluut niet de bedoeling. Daarom had ik al wat andere vragen gesteld, om dit gedeelte ff op pijl te houden.

Anyway de nieuwe castlevania ben ik zeer benieuwd naar...

1 ding alleen swappen is niet butt, waarom de rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Swappen vind ik gewoon heel erg irritant. Ik heb een console omdat ik af en toe gewoon even kort en snel een game wil spelen (naast de games als ff waar ik uren achter kan zitten). Swappen gaat dan gewoon op een gegeven moment op je zenuwen werken.

Persoonlijk kan ik niet wachten op SSX3. Jammer dat ik daar nog niet echt filmpjes van heb gezien aan de hand waarvan je iets van de veranderingen kunt opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
philipnorth schreef op 14 September 2003 @ 19:55:
ssx 3 en thug zijn voor mij juist de redenen dat ik voor de ps2 kies, en niet voor de xbox.

Alleen nog ff wachten met aanschaf :)

waarschijnlijk pas tegen kerst ofzo, als er leuke aanbiedingkjes zijn :D
Play.com verkoopt SSX 3 en THUG per stuk voor 33 pond (50 euro, incl verz.). Dan heb je alleen wel een credit card nodig, en de handleiding is in het engels. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkel binnen een jaar onder die prijs duikt (of zelfs maar benadert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Ettepet schreef op 14 September 2003 @ 23:33:
[...]

Play.com verkoopt SSX 3 en THUG per stuk voor 33 pond (50 euro, incl verz.). Dan heb je alleen wel een credit card nodig, en de handleiding is in het engels. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkel binnen een jaar onder die prijs duikt (of zelfs maar benadert).
zijn idd nette prijzen :)

Maar ga eerst de aanbiedingen voor de sint/kerst afwachten om de PS2 te kopen :)

Iemand hier trouwens die nog goede nl sites weet met platinum reeks?
Zoek SSX Tricky namelijk, maar bij een aantal sites komt die gewoon niet meer voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
philipnorth schreef op 15 September 2003 @ 10:25:
[...]

Iemand hier trouwens die nog goede nl sites weet met platinum reeks?
Zoek SSX Tricky namelijk, maar bij een aantal sites komt die gewoon niet meer voor :(
Heb je dimensionplus.nl al bekeken?

edit:

huh? daar staat ie er ook niet tussen

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 15-09-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Geen nl site, maar wel weer de goedkoopste (21,50 euro, via aanbieding): play.com. Alsof ik er werk.. :)

Heb woensdag toevallig nog een exemplaar besteld, voor een kennis zonder credit card.

[ Voor 21% gewijzigd door Ettepet op 15-09-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Ettepet schreef op 15 September 2003 @ 15:10:
Geen nl site, maar wel weer de goedkoopste (21,50 euro, via aanbieding): play.com. Alsof ik er werk.. :)

Heb woensdag toevallig nog een exemplaar besteld, voor een kennis zonder credit card.
bij play.com zag ik m idd wel, maar bij play staat ook steeds dat ie voor de PAL (UK) versie is....

Ik neem aan dat PAL ook gewoon voor NL is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17
philipnorth schreef op 15 september 2003 @ 16:11:
[...]

bij play.com zag ik m idd wel, maar bij play staat ook steeds dat ie voor de PAL (UK) versie is....

Ik neem aan dat PAL ook gewoon voor NL is?
ja

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Jo, sla net een Dixons krantje open en wat zie ik tot mijn verbazing. Een netwerk adapter voor de PS2 van €34,99 en Twisted metal black online. :D :D

Iemand hier die 'm al heeft gehaald?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, wil hem eerst lenen om te zien of mijn chip wordt geblockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dus netwerkkaart en game voormaar €35,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 September 2003 @ 17:20:
Dus netwerkkaart en game voormaar €35,- ?
o nee sorry dat ik het verkeer over breng. alleen de adapter is €35,- en de game kost €44,99

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Alpha-sphere schreef op 15 September 2003 @ 21:38:
o nee sorry dat ik het verkeer over breng. alleen de adapter is €35,- en de game kost €44,99
56 Euro voor beiden samen bij Bart Smit. (uit mijn hoofd, folder net weggegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Goed nieuws van de frontpage:
Gamesuitgever Electronic Arts (EA) zal dit najaar vier nieuwe Playstation 2-games op de Amerikaanse markt uit gaan brengen. Het meest interessante aan deze aankondiging is dat deze games allemaal online te spelen zullen zijn in combinatie met Sony's eigen online game service. Vanwege een conflict met Microsoft over het business model voor Xbox Live, heeft EA geen spellen op de markt kunnen en mogen brengen voor Microsofts console. EA heeft dit soort problemen niet met Sony, en dat is goed te merken. De aankomende maanden zal onder andere het spel 'The Lord of the Rings: The Return of the King', een spel waarin samengewerkt moet worden met anderen om bepaalde doelen te behalen, gelanceerd gaan worden. Daarnaast zal het populaire spel The Sims een uitbreiding krijgen, genaamd 'Bustin' out'. De spelers zullen voorwerpen uit het spel met elkaar kunnen ruilen via een online handelssysteem.

Het derde spel wat EA zal introduceren is 'Medal of Honor Rising Sun'. Hierin zullen gamers met acht personen tegelijk in negen verschillende levels hun gevechten uit kunnen spelen. Deze titel zal gebruikmaken van EA's matchmaking service, daarnaast zal er ondersteuning zijn voor de USB voice headset. Deze headset zal ook met het spel meegeleverd worden. Het vierde en laatste spel zal Need for Speed Underground zijn. Maximaal vier spelers zullen tegelijk in alle onderdelen van het spel tegen elkaar kunnen racen. Een interessante multiplayer optie in dit spel is dat online games ook gespeeld zullen kunnen worden tegen de bezitters van de pc-versie van deze game. Over de Europese line-up heeft EA nog niets losgelaten. De verwachting is echter dat de uitgever hier dezelfde games zal introduceren als in de VS. [

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

17 september release network gaming benelux

35€ adapter alleen
45€ adapter + game twisted metal black

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Vanaf morgen heb ik ook een PS2, die zilveren 8)

Heb bij play.com stuntman en DMCII voor 15pond per stuk besteld :), net even de freedom force demo op mijn PC geïnstalleerd en die ga ik ook zeker kopen, gaat een dure maand worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Weet iemand al of een gechipte PS2 werkt met de online-adapter?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Hmmm wanneer gaat de ps2 online in Belgie/Nederland dan weet ik mss of het zin zou hebben om die adapter al te bestellen.
Zou er ook nog een kans bestaan dat ie dan al goedkoper is....is al goedkoop ik weet het :D :+
Komen er ook combo's dat je de adapter in een pakket kunt kopen met een online game bv socom zou wel kewl zijn. :Y) :9~

Oeps stond al een reply op mijn vraag...deels dan

[ Voor 9% gewijzigd door J0J0 op 16-09-2003 12:44 . Reden: late post ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Spyro_the_Dragon schreef op 16 September 2003 @ 09:49:
Weet iemand al of een gechipte PS2 werkt met de online-adapter?
Hangt er vanaf wat voor chip je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Bor_de_Wollef schreef op 16 September 2003 @ 12:50:
[...]

Hangt er vanaf wat voor chip je hebt.
Ai... heb die van mij laten chippen in Thailand (gechipt en al gekocht eigenlijk) dus weet niet welke chip.... (niet regiovrij DVD, wel alle games spelen: PAL/NSTC en gekopieerd en origineel).

Zal dan wel eerst eens een lenen en kijken of het werkt voordat ik zo'n adapter koop.

[ Voor 12% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 16-09-2003 13:26 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kan een Messiah 2 zijn.

• Ettepet
Ik zie (buiten de testers om) hier alleen maar mensen die de netwerkadapter willen gaan lenen. Gaat er ook iemand zo'n dingen kopen, al was het alleen maar dat anderen 'em kunnen lenen, vraag ik me af. :)

• Jan_V
Ik ga hem wel kopen, maar dan moet ik hier eerst ADSL krijgen....en dat duurt nog even.
Waarschijnlijk komt het begin november, maar kan ook nog wel eens december bij ons worden.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand iss pro 3 gespeeld? De screenshots zien er zeer gedetailleerd uit......

De netwerkadapter is verkrijgbaar bij dimplus.nl :)

Wat wel klote is, ik was van plan om dat ding volgende week te gaan kopen, samen met Hardware Onlne, ze komen in een bundel te zitten. Alleen is dat HW Online verschoven naar November en ik wil die adapter wel hebben voordat FIFA2004 uitkomt.

• monkel
  • Laatst online: 07:23
Ik weet het nou nog niet helemaal zeker: Zijn de ps2-games van Play.com nou wel bespeelbaar op een NL-ps2?

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zou de ps2 netwerkadapter goedkoper zijn als je 'm koopt in een bundel?

• Jan_V
monkel schreef op 17 september 2003 @ 11:59:
Ik weet het nou nog niet helemaal zeker: Zijn de ps2-games van Play.com nou wel bespeelbaar op een NL-ps2?
Deze zijn zeker weten speelbaar op een NL PS2.
Ik heb zelf Primal hier vandaan en die speelt goed.

Ze verkopen daar ook gewoon PAL games, dus dat draait wel goed.

• limit28

limit28

Loading.....

yep. dan betaal je rond de 70euro plus een spel. terwijl een spel al ron de 50 euro gaat

• Ettepet
monkel schreef op 17 september 2003 @ 11:59:
Nederland zit in dezelfde regio als Engeland, dus het scheelt hooguit de taal van de handleiding.

UK=PAL, NL=PAL, dus dat werkt gewoon.

Ze zijn wel lekker goedkoop bij play.com :), ik heb Freedom: Battle for Liberty Island gepreorderd voor 30pond (€43), in het dixons krantje staat ie voor €62,95 :)

Over die bundel, bij dimplus staat het spel voor €39,99 en die bundel voor €54,99, dus dan kost die adapter je maar €15 :*)

Maar ja, aangezien hij pas na FIFA2004 uitkomt, moet ik die adapter maar los kopen :P, daar wacht ik nog even mee tot de Wireless Game Adapter van Linksys verkrijgbaar is, ik HAAT kabels :P

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 17-09-2003 13:27 ]

• inXs
  • Laatst online: 07:03

inXs

known as inXs

Damnnzz, ook allemaal wel leuk dat play.com .. Maar ik heb toch echt nog steeds geen credit card...

superB

• limit28

limit28

Loading.....

tijd om een credit card aan te vragen want spullen uit buitenland is nu steeds goedkoper dan NL

• Dj Neo Ziggy
Okay, die netwerk adapter laat ik wel even zitten. Zolang ze niet opnieuw Capcom vs Snk2 uitbrengen met netwerk ondersteuning wacht ik wel ff.
Ik heb eergister een review gezien op Gammo, van Dark Cloud 2. Dat was echt supergaaf, zelfs mijn vriendin zei: DIE MOET IK HEBBEN!!!

• I_am_akira
  • Laatst online: 05-07 12:56
nu de netwerk adapter er is moeten ze met de hd net zoals op de xbox , isos op je hd plaatsen en dan maar spelen..

• J0J0
Today is the day eeeeeeeeeh _/-\o_ :Y) 8) :9 :9~ al iemand hier die al online zit met zijn ps2???

jah vandaag de 17 de dus

[ Voor 12% gewijzigd door J0J0 op 17-09-2003 15:36 ]

specs

• limit28

limit28

Loading.....

kom die vandaag uit?
ga morgen even in de winkels kijken

• J0J0
aaaaah die adapter samen met socom kopen en dan nog een muis en keyboard erbij en das dan tons of fun :9~ :9~ :9~

specs

• Bor

Bor

Topicstarter
J0J0 schreef op 17 September 2003 @ 15:25:
Today is the day eeeeeeeeeh _/-\o_ :Y) 8) :9 :9~ al iemand hier die al online zit met zijn ps2???

jah vandaag de 17 de dus
Yep, ik ben al een tijd online. Helaas zijn de games nog niet echt je van het. De goede titels beginnen nu een beetje te komen imho.

• limit28

limit28

Loading.....

LOL kan je vandaag al online registreren :D :D

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
is die adapter vanaf de 17e te koop dan?? kheb m nog niet gezien bij de plaaselijke speelgoedboer :P

Mijn rig

• Bor

Bor

Topicstarter
limit28 schreef op 17 September 2003 @ 15:58:
LOL kan je vandaag al online registreren :D :D
Dat kun je al heel lang hoor...

Zijn er veel mensen (non testers) die de nic al in huis hebben?

• limit28

limit28

Loading.....

Bor_de_Wollef schreef op 17 September 2003 @ 18:38:
[...]

Dat kun je al heel lang hoor...

Zijn er veel mensen (non testers) die de nic al in huis hebben?
damm dan loop ik beetje achter ga morgen even langs al die speelgoedboer

• Ettepet
Anoniem: 50624 schreef op 17 September 2003 @ 13:21:
UK=PAL, NL=PAL, dus dat werkt gewoon.
Heeft niks met PAL te maken, de PS2 heeft een regio-beveiliging.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.