Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Ook gelezen, Maar die HDD is dus niet inclusief breedbandadapter toch?limit28 schreef op 18 September 2003 @ 09:23:
er komt in maart een 40gb add-on harddisk te bij emt het spel FFXI erop geinstalleerd
nieuws: Sony: add-on 40GB hard disk voor PS2 maart 2004
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
jammer genoeg nietSpyro_the_Dragon schreef op 18 September 2003 @ 09:45:
[...]
Ook gelezen, Maar die HDD is dus niet inclusief breedbandadapter toch?
nieuws: Sony: add-on 40GB hard disk voor PS2 maart 2004
- ADSL/Kabel
- Breedbandadapter
- HDD
Wel goed dat sony deze stappen zet... allemaal half jaartje of meer later dan de X-Box, maar wel goed dat ze het doen.
FFXI ? Yoepie!limit28 schreef op 18 September 2003 @ 09:23:
er komt in maart een 40gb add-on harddisk te bij emt het spel FFXI erop geinstalleerd
Overigens kun je er nu ook al een hd in drukken echter zal deze niet worden herkent omdat de software mist. Ik verwacht dat sony ook een apparte soort formattering zal gebruiken omdat anders iedereen gewoon zelf goedkopere hd's aanschaft / een oude erin zet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
met je eens. dan hebben de consumenten genoeg tijd om dat te regelenSpyro_the_Dragon schreef op 18 September 2003 @ 10:45:
OK OK stappenplan:
- ADSL/Kabel
- Breedbandadapter
- HDD
Wel goed dat sony deze stappen zet... allemaal half jaartje of meer later dan de X-Box, maar wel goed dat ze het doen.
Tja.. FF XI.. ik weet het niet... tis een MMORPG he.. ik wacht het ff af. Van de reviews/previews van IGN werd ik zelf niet echt vrolijk... en persoonlijk vindt ik het niet echt een typische FF game. (ok, er zitten chocobo's inBor_de_Wollef schreef op 18 September 2003 @ 10:49:
[...]
FFXI ? Yoepie!Dat belooft weer uren en uren speelplezier!
Overigens kun je er nu ook al een hd in drukken echter zal deze niet worden herkent omdat de software mist. Ik verwacht dat sony ook een apparte soort formattering zal gebruiken omdat anders iedereen gewoon zelf goedkopere hd's aanschaft / een oude erin zet.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Anoniem: 50624

De netwerkadaptertjes zijn momenteel gewoon verkrijgbaar bij dixons. Altijd wel ff handig om van te voren even te bellen
Vraag:
Ik heb hem dus vandaag aangesloten en de test doorlopen, dit was allemaal goed dus wordt ik doorgestuurd naar Central station:
Hier krijg ik een scherm te zien met linksbovenin een knipperend memory-card icoontje en in het midden van de pagina staat dat CS al je progressie opslaat op je memory card..... allemaal leuk en aardig hoor, onderaan de pagina staat een ok knop, als ik die aanwijs en verder wil gaan gebeurt er helemaal niks!
Iemand die mij uit de brand kan helpen hiermee?
Das wel handige info voor de mensen met een router met ingebouwde firewall, deze poorten moeten dus open.Moet ik poorten op mijn firewall openen om netwerk-games voor PS2 te spelen?
Dat hangt van de game af. De poorten die in ieder geval open moeten staan, zijn:
ICMP toestaan
53
80
443
Als je een game koopt, moet in de handleiding vermeld staan welke poorten moeten zijn geopend om via het netwerk te kunnen spelen. Hieronder staat welke poorten voor welke game moeten zijn geopend:
SOCOM: US Navy Seals, Twisted Metal: Black Online
TCP-poorten: 10070 - 10080
UDP-poort: 10070
Tony Hawk's Pro Skater 4
UDP-poort: 5150
Als jouw game hier niet wordt vermeld, sla dan de handleiding van de game erop na voor informatie over welke poorten je moet openen.
Let er wel op dat deze poorten van binnen naar buiten moeten openstaan. Zolang je zelf geen server draait hoeven ze van buiten naar binnen niet open! En met een NAT firewall/router kan je de meeste games meteen spelen (let op, geen server dus.)Anoniem: 50624 schreef op 18 september 2003 @ 15:19:
[...]
Das wel handige info voor de mensen met een router met ingebouwde firewall, deze poorten moeten dus open.
Om een server te kunnen draaien zul je de desbetreffende poorten vanaf je firewall/router naar je PS2 moeten forwarden (port forwarding heet dit). Dit voor het geval dat iedereen maar allerlei poorten open gaat zetten en gaten in de firewall gaat prikken.
Overigens moeten poorten 80, 53 en 443 niet ICMP zijn, maar 80 en 443 TCP en 53 UDP. 80 en 443 worden gebruikt zodat je kan surfen (dus deze staan eigenlijk al altijd open van binnen naar buiten) en 53 is voor het DNS gebeuren (dus ook deze zal altijd al van binnen naar buiten openstaan). Ga deze poorten dus ook niet forwarden vanaf je firewall naar je PS2 en zet deze poorten ook niet zomaar open op je firewall zelf voor de buitenwereld als je niet zelf een webserver of een DNS server draait.
[ Voor 26% gewijzigd door Creepy op 19-09-2003 08:39 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Mijn gedachte ookDoctorV64 schreef op 19 September 2003 @ 10:16:
Is het gewoon niet makkelijker om in je routerinstellingen voor het IP van je ps2 gewoon DMZ aan te zetten? Dan is alleen het IP van je PS2 open voor alle poorten (TCP en UDP) en dat kan geen kwaad. Ze kunnen wel proberen je PS2 te hacken, maar ik wens ze dan veel succes. Op een PS2 valt er weinig te hacken.
En over dat niet nodig zijn als je de game niet host: Ik meen mij te herrineren dat ik bij sommige pc games alsnog poorten moest openen om te kunnen spelen, maar dat weet ik eig net zeker meer
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 19-09-2003 11:15 ]
me ps2 is gechipped, en ik heb 2jaar garantie van hun gekregen. als hij kapot gaat zullen ze hem repareren, en anders krijg ik een nieuwe machine. me laser was tijdje geleden gaar, al voor de ombouw eigenlijk, iig kheb em opgestuurd, en ze hebben een nieuwe laser erin gezet. gratis!Dj_Neo_Ziggy schreef op 14 September 2003 @ 21:35:Tevens is het een stuk goedkoper, en je garantie (die bij mij 2 jaar is) vergaat gewoon niet omdat ie niet geopend word, en niet gechiped is. Wat moet je met je ps2 die gechiped is en naar de klote gaat, dan zit je toch? Ga me dan niet vertellen dat je naar die persoon gaat die de modchip heeft ingebouwd. Of wat moet je als je hem zelf gechiped heb. Kan je een nieuwe kopen. Kan je wel zeggen ach € 179,- + € 75,- chip = is te kostbaar om eens in de zoveel tijd ff te doen.
Tevens die nieuwe messiah chip 2 kan je dvd niet regio vrij maken.
Daarnaast heb ik vrijdag Simpsons : Hit and Run gespeeld, dat is een aanrader...gewoon GTA in een simpsons wereld.....je moet missies doen, auto's rijden, dingen verzamelen....het is niet zo gewelddadig (je kan hoogstens over mensen rijden en ze schoppen, geen wapens) en de humor is zoals de serie....plus de outfits zijn ook wel dope....heb homer al in z'n onderbroek door de stad laten lopen
hoe zijn de ervaringen?
Die simpsons: hit and run lijkt me wel grappig
-Xbox Gamertag: Dbongers

The Satin Silver PlayStation 2. The most stylish way to game.
Features:
Integrated IR Receiver for remote control
DVD Progressive Scan Playback
DVD-R+RW playback
Lower noise operation
Weet iemand of die al te koop is in Nederland?
Anoniem: 30036
DVD-R / -RW playback? Gekopieerde films dus?Bierkameel schreef op 23 September 2003 @ 09:36:
[afbeelding]
The Satin Silver PlayStation 2. The most stylish way to game.
Features:
Integrated IR Receiver for remote control
DVD Progressive Scan Playback
DVD-R+RW playback
Lower noise operation
Weet iemand of die al te koop is in Nederland?
Waarom komt dat nu ineens?
* Anoniem: 30036 baalt nu van z'n originele zwarte PS2..
Dat was wel een feature geweest die ik graag gehad had. Net als die IR-receiver trouwens...
Die is alleen import te koop want als het goed is komt ie (voorlopig) niet in europa uit las ik laatst.limit28 schreef op 23 september 2003 @ 09:48:
die is al lang te koop bij een goed console winkel. alleen jammer dat ze de aan- en reset knop neit een nadere kleur gegeven had, en de usb/IR poort kunnen ze beter andere kleur zetten dan donker blauw.
Lower Noice is zeker een verbetering!
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 23-09-2003 10:12 ]
zag een week geleden al in mediamark en intertoys.Bor_de_Wollef schreef op 23 september 2003 @ 10:11:
[...]
Die is alleen import te koop want als het goed is komt ie (voorlopig) niet in europa uit las ik laatst.
me tooAnoniem: 30036 schreef op 23 September 2003 @ 09:59:
[...]
DVD-R / -RW playback? Gekopieerde films dus?
Waarom komt dat nu ineens?
* Anoniem: 30036 baalt nu van z'n originele zwarte PS2..
Dat was wel een feature geweest die ik graag gehad had. Net als die IR-receiver trouwens...
en die noise ventilator lijk me ook wat

maar daar heb ik een DVD speler voor
Ik heb hem hier staan, bij FRS gekocht voor €229, kijk maar eens op de sites van Dixons en FRS enzo, staan gewoon vermeldtBor_de_Wollef schreef op 23 September 2003 @ 10:11:
[...]
Die is alleen import te koop want als het goed is komt ie (voorlopig) niet in europa uit las ik laatst.
De fan is trouwens erg stil, hoor hem bijna niet
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 23-09-2003 11:28 ]
Hij ligt nu overal bijna wel. Zijn er al interessante bundels verkrijgbaar?Anoniem: 50624 schreef op 23 September 2003 @ 12:38:
Ja, o.a. bij Dixons, voor €35
waar dan?
bezig met installeren, doet nu een ping test en hangt
ik heb 'm op m'n edimax router aangesloten waarvan de firewall uitstaat....
lijkt mij dat dit gewoon zou moeten werken, niet dus
iemand ideeen ?
ik probeer ff verder
Wat hangt er? De PS2? Is jouw PS2 omgebouwd of niet? Klinkt misschien dom maar heb je de adapter goed in het slot geplaatst? Gebruik je de bijgeleverde kabel?The_eYe schreef op 23 September 2003 @ 14:41:
Net een adapter gehaald bij de dixons,
bezig met installeren, doet nu een ping test en hangt
ik heb 'm op m'n edimax router aangesloten waarvan de firewall uitstaat....
lijkt mij dat dit gewoon zou moeten werken, niet dus
iemand ideeen ?
ik probeer ff verder
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 23-09-2003 14:44 ]
Voor zover ik weet komt er een bundel met Hardware Online uit, alleen komt die pas op begin nov uit, na FIFA2004, waar dus geen bundel mee uit komt...Bor_de_Wollef schreef op 23 September 2003 @ 14:36:
[...]
Hij ligt nu overal bijna wel. Zijn er al interessante bundels verkrijgbaar?
Denk dat ik straks ff langs Dixons loop, dan maar los kopen, dan alleen nog een Ethernet-Wireless bridge nodig
Hardware online: Release 17 oktober 2003. Of dit gelijk een bundel is of niet is onbekend.Anoniem: 50624 schreef op 23 September 2003 @ 14:44:
[...]
Voor zover ik weet komt er een bundel met Hardware Online uit, alleen komt die pas op begin nov uit, na FIFA2004, waar dus geen bundel mee uit komt...
Bij dimplus.nl staat de bundel al in de prijslijst, game is ook los te koop.
Hij hangt niet echt, maar gaat gewoon bij die stap niet verderBor_de_Wollef schreef op 23 September 2003 @ 14:43:
[...]
Wat hangt er? De PS2? Is jouw PS2 omgebouwd of niet? Klinkt misschien dom maar heb je de adapter goed in het slot geplaatst? Gebruik je de bijgeleverde kabel?
hij is wel omgebouwd, maar dat is geen probleem, iemand die ik ken heeft 't ook werkend met een omgebouwde ps2.
ik gebruik idd de bijgeleverde kabel
hij zit er goed in want de router herkend 'm ook en ik kan de ps2 vanaf de computer pingen
ik denk dat 't iets met ICPM is, mijn router heeft geen mogelijkheid om hiervan ook maar iets in te stellen
[ Voor 5% gewijzigd door The_eYe op 23-09-2003 14:51 ]
Zou kunnen dat het inderdaad iets met icmp is. Haal de router er anders eens tussen weg (ps2 direct op internet). Met een omgebouwde PS2 kom je niet door het DNAS systeem wat in alle nieuwe online games gebouwd zit.The_eYe schreef op 23 september 2003 @ 14:50:
[...]
Hij hangt niet echt, maar gaat gewoon bij die stap niet verder![]()
hij is wel omgebouwd, maar dat is geen probleem, iemand die ik ken heeft 't ook werkend met een omgebouwde ps2.
ik gebruik idd de bijgeleverde kabel
hij zit er goed in want de router herkend 'm ook en ik kan de ps2 vanaf de computer pingen
ik denk dat 't iets met ICPM is, mijn router heeft geen mogelijkheid om hiervan ook maar iets in te stellen
mischien helpt dat
Zo ja vul daar het IP van je PS2 in, dan gooit ie alle pakjes waar hij niet van weet wat voor wie het is naar je PS2.
zonder router werkt al helemaal niet, hij kon toen niet eens een verbinding vinden
bij de instellingen kies ik telkens "chello" en dan "via router of modem, DHCP aan" dat laatste is niet letterlijk maar daar komt het op neer.
hmm het ping probleem lijkt nu opeens weg, nu mislukt de dns test

[ Voor 162% gewijzigd door The_eYe op 23-09-2003 15:40 ]
Anoniem: 27268
Een spel is natuurlijk wel zo handig, niet?limit28 schreef op 23 September 2003 @ 15:48:
moet je perse een spel hebben, of kan je nu alvast een modem kopen en config dan pas later spel kopen?
Ik vrees ervoor. Ze kijken ook naar de orginaliteit van de games die je runt, in de Europese versie van SOCOM zit op elke dvd een ander serienummer gebrandt.Anoniem: 27268 schreef op 23 september 2003 @ 15:41:
Ik heb een PS2 met Messiah. Kan ik die probleemloos online gebruiken? Of kan Sony zien dat er een messiah-chip inzit?
zker
wacht op need for speed4 .
want die andere spellen die nu online zijn vind ik niet zo leuk. behalve die socom
Hier deed ie het in 1 keer hoorThe_eYe schreef op 23 September 2003 @ 15:16:
shit per ongeluk quote ipv edit....
hmm het ping probleem lijkt nu opeens weg, nu mislukt de dns test![]()
"in 3 stappen online met je ps2" sure...
Zie mijn eerdere post. Met een ge-enabelde modchip kun je niet online in game die gebruik maken van het dnas systeem. Aangezien deze vraag vaker voorbij komt zal ik de openingspost aanpassen.Ik heb een PS2 met Messiah. Kan ik die probleemloos online gebruiken? Of kan Sony zien dat er een messiah-chip inzit?
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 23-09-2003 17:23 ]
ik heb nog geen spel hier (legaal) die multiplayer kan, dus heb nog niet kunnen gamen maar het center station geval werkt goed iig
ik las dat ze je ook demo discs gaan opsturen
Demo disks of test disks? Die worden namelijk naar de beta testers gestuurd. Zo is bijvoorbeeld NU de testnight voor Destruction Derby Arena's aan de gang.The_eYe schreef op 23 September 2003 @ 17:50:
Alles lijkt nu te werken hier....
ik heb nog geen spel hier (legaal) die multiplayer kan, dus heb nog niet kunnen gamen maar het center station geval werkt goed iig
ik las dat ze je ook demo discs gaan opsturenlijkt me wel leuk
demo discs, ik las dat in het boekje bij de network cd of tijdens de installatie...Bor_de_Wollef schreef op 23 september 2003 @ 19:33:
[...]
Demo disks of test disks? Die worden namelijk naar de beta testers gestuurd. Zo is bijvoorbeeld NU de testnight voor Destruction Derby Arena's aan de gang.
gewoon promo spul dus
[ Voor 19% gewijzigd door The_eYe op 23-09-2003 19:42 ]

SSX 3 komt de komende maand uit (in Nederland op 24 October), hier alvast wat informatie:
Dè SSX 3 site: SSX3 - EA SPORTS BIG.
Een lijst met SSX 3 fimpjes van die site (copyright EA Sports BIG):
Trailer:
- 17 MB
- 26 MB
Peak 1:
- Happiness
- R&B
- Snow Jam
- Crow's Nest
- Metro-City Breakdown
- Disfunktion Junction
Peak 2:
- Ruthless
- Launch Time
- Ruthless Ridge
- Schizophrenia
- The Style Mile
- Intimidator
Peak 3:
- The Throne
- Much-2-Much
- Gravitude
- Perpendiculous
- Kick Doubt
Characters:
- Allegra
- Zoe
- Nate (rail tricks!)
- Moby
De muziek van het spel kun je horen via link.
Verder een lijst met artiesten die de stemmen doen (van gamefaqs forum):
Character............Artist
Elise...................Alaina Burnett
Allegra.................Jessica Lynn
Zoe.....................Bif Naked
Kaori...................Mariko Kage
Mac.....................Ryan Wall
Griff...................Matthew Prior
Nate....................Michael Dobson
Viggo...................Ben Ayres
Moby....................Rodney Charles
Psymon..................Alistair Abell
[ Voor 26% gewijzigd door Ettepet op 03-10-2003 23:47 . Reden: "Peak 3" filmpjes toegevoegd. ]
Help een mede tweaker aan wat nieuws! Steun mij
hier is een beetje het centrale topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/390713
Modjes, als het niet mag, sorry, maar ik kan dit ook niet in vraag en aanbod kwijt (en aangezien links naar ebay veilingen wel mogen...)
http://www.tweakers.net/aanbod/cat/214
Hier staan ook spellen etc.
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 23-09-2003 22:10 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 41239
Heel goed nieuws voor de SSX fans onder onsEttepet schreef op 23 September 2003 @ 19:41:
[afbeelding]
SSX 3 komt de komende maand uit (in Nederland op 24 October), hier alvast wat informatie:
Die wordt toch elk moment platinum? Ik vind hem zelf niet echt fantastisch maar dat spel heeft veel fans.monkel schreef op 24 September 2003 @ 09:25:
Ik zag dat Burnout 2 voor ongeveer 25 euro bij play.com te koop is. Is dat spel een beetje de moeite waard?
Iemand een idee waar Kessen of Kessen 2 nog voor een mooie prijs te krijgen is?
Ben dus totaal verslingert aan Dark Chronicle, heb er nu 35 uur opzitten, en ik heb nog een hoop te doen is niet normaal. Wat een uitgebreid spel. Ik moet vissen, leren fotograferen, Huisjes bouwen en uitvinden. Tevens is er op elk punt wel exp te verdienen. Je wordt dus steeds beter met het vissen, foto's maken. Je moet komplete migratie plannen opzetten. Zo moet je dus iedereen uit je hometown halen en in een ander stadje plaatsen die je net gebouwd heb.
Bouwen gaat niet zomaar. Daarvoor moet je Geostones vinden in de beruchte dungeons. Die zijn zeer verschillend, ook heeft een bepaalde dungeon een bepaald thema, er is genoeg verandering per level.
Tevens ben ik nu zo ver dat ik een aquarium heb gebouwd, daarin kan je je gevangen vissen in stoppen, deze kan je fokken, laten vechten heel de reutemeut. (deed mij denken aan Chocobo's)
In tegenstelling tot deel 1, Dark Cloud, is er genoeg afwisseling. Probleem bij deel 1 was dat je alleen maar op atla hunt was.
Helaas zijn de laatste championships verdomde moeilijk.
Ik heb um gekocht, zeker het crashen is werelds. Hulde aan de makers van dit spel, hoe je het kan verzinnen om een compleet spel te bouwen om 1 ding, rotzooi veroorzaken op de weg. Ook dit spel heb ik bijna uitgespeeld. Zit in de laatste race maar die is buttmoeilijk.Bor_de_Wollef schreef op 24 September 2003 @ 09:31:
[...]
Die wordt toch elk moment platinum? Ik vind hem zelf niet echt fantastisch maar dat spel heeft veel fans.
Iemand een idee waar Kessen of Kessen 2 nog voor een mooie prijs te krijgen is?
welBor_de_Wollef schreef op 24 September 2003 @ 08:56:
[...]
Heel goed nieuws voor de SSX fans onder onsZal er nu wel of geen online gameplay in zitten?
en exclusief op de PS2
Ik ga nu met een slaapzak voor de winkel liggen
hij slaat de instellingen niet op..
als ik door de hele installatie heen ben, gaat ie naar center station..klaar dus (ook het registreren)
en dan doe ik de ps2 uit, weer aan en start ik socom...die kan dan geen netwerk settings vinden (die ik dus net daarvoor gemaakt heb)
moet ik ze opnieuw instellen in socom, dat doe ik dus en dan moet ik inloggen, vul mijn username en pass (van tijdens de install) in en dan doet ie niets
komt dit omdat hij de installatie settings niet kan gebruiken...??
ik ben nog niet echt onder de indruk van dit hele network gaming gebeuren, als ie niet eens de settings bewaard op de mem card....
Omg als ik dit zo lees dan denk ik dat ik dit spel maar snel aan moet gaan schaffen!! Klinkt echt rete goedDj_Neo_Ziggy schreef op 24 September 2003 @ 09:37:
Zo Ben ff weg geweest.
Ben dus totaal verslingert aan Dark Chronicle, heb er nu 35 uur opzitten, en ik heb nog een hoop te doen is niet normaal. Wat een uitgebreid spel. Ik moet vissen, leren fotograferen, Huisjes bouwen en uitvinden. Tevens is er op elk punt wel exp te verdienen. Je wordt dus steeds beter met het vissen, foto's maken. Je moet komplete migratie plannen opzetten. Zo moet je dus iedereen uit je hometown halen en in een ander stadje plaatsen die je net gebouwd heb.
Bouwen gaat niet zomaar. Daarvoor moet je Geostones vinden in de beruchte dungeons. Die zijn zeer verschillend, ook heeft een bepaalde dungeon een bepaald thema, er is genoeg verandering per level.
Tevens ben ik nu zo ver dat ik een aquarium heb gebouwd, daarin kan je je gevangen vissen in stoppen, deze kan je fokken, laten vechten heel de reutemeut. (deed mij denken aan Chocobo's)
In tegenstelling tot deel 1, Dark Cloud, is er genoeg afwisseling. Probleem bij deel 1 was dat je alleen maar op atla hunt was.
superB
VReemd, aangezien het bij anderen dus well schijnt te werken....The_eYe schreef op 24 September 2003 @ 10:36:
ik ben nog niet echt onder de indruk van dit hele network gaming gebeuren, als ie niet eens de settings bewaard op de mem card....
Geeft ie ook aan dat ie de gegevens opslaat?
Hier doet ie het perfect hoor! Heb je wel genoeg vrije ruimte? In welk slot heb je de memory card? Check eens in de "explore" mode als je de ps2 opstart zonder cd/dvd of er uberhaubt iets op de memorycard staat.The_eYe schreef op 24 september 2003 @ 10:36:
Mischien overbodig maar is die Socom origineel? Ps2 omgebouwd?
Inderdaad, en dan te bedenken dat ik volgens de "SSX 3"-site nog 19 dagen en 20 uur moet wachten...
Anoniem: 68410
Ik zie zelf niet echt meer leuke spellen komen voor de gamecube en de spellen die ik heb, ben ik nu wel op uitgekeken.
Het online gebeuren rond de PS2 klinkt wel erg aantrekkelijk, vooral omdat ik thuis (ik weet het, nu pas...) adsl (light) krijg met een multi-pc modem. Is adsl light snel genoeg hiervoor?
Verder wil ik weten wat een beetje de toppers zijn tot nu toe en wat ik dan zowel gemist heb. Zelf ben ik al erg geinteresseert in GTA: Vice City. Kep ook van het weekend socom gespeeld en dat speelde ook wel lekker.
Ik heb niet echt veel geld en wil eigenlijk mijn gamecube ruilen voor een PS2, maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Dus dan wordt het dus verkopen en weer een (2de hands) PS2 aanschaffen. Dat is dus een hoop gedoe...

Dus wat raden jullie mij aan en hoeveel zou ik dan voor een 2de hands PS2 moeten geven?
Ettepet schreef op 24 September 2003 @ 12:37:
[...]
Inderdaad, en dan te bedenken dat ik volgens de "SSX 3"-site nog 19 dagen en 20 uur moet wachten...
SSX 3 is voor mij de reden om een PS2 te gaan kopen, zit alleen nog op een leuke aanbieding te wachten....tips zijn welkom
Iemand die zijn PS2 kwijt wilt?
ja hij is omgbouwd, socom origineel....Bor_de_Wollef schreef op 24 September 2003 @ 11:53:
[...]
Hier doet ie het perfect hoor! Heb je wel genoeg vrije ruimte? In welk slot heb je de memory card? Check eens in de "explore" mode als je de ps2 opstart zonder cd/dvd of er uberhaubt iets op de memorycard staat.
Mischien overbodig maar is die Socom origineel? Ps2 omgebouwd?
er staat 7kb aan "corrupted data" op de memory card. en ook een network settings file.
wat gebeurd er bij jullie, als je de network access disc erin stopt terwijl je net een install voltooid hebt daarmee (dus na een reset) bij mij gaat ie weer opnieuw die install doen, volgens mij klopt dat niet
Maar ik ben vooral benieuwd naar GT4. Normaal hou ik niet zo van console racers (te arcade), maar GT4 schijnt wel goed te worden als ik de previews mag geloven.
Bovendien kan ik mijn MOMO Force stuurtje mooi gebruiken op een PS2, iemand trouwens ervaringen met een PC stuur op een PS2? Stuurt dat ook een beetje gevoelig of stuurt ie alleen als je het stuur helemaal naar links of rechts zwaait
Ook niet onbelangrijk is dat een PS2 een dvd-speler heeft die ik nog steeds niet heb. (wel voor pc maar films via tv-out afspelen wil vaak niet goed lukken)
In december komt een mooie aanbieding met een PS2 en GT4 voor 199 euro.
Maar eerst maar eens de reacties afwachten tegen de tijd dat het spel er is.
Voor wanneer staat de PS3 eigenlijk gepland?
hoe oud? wat erbij? etc etc
Anoniem: 52687
Me mail is en weg, gaan we daar wel verder,kunnen we on-topic blijven, GoT is namelijk streng
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 24-09-2003 16:04 ]
Alles ging perfect, alleen het serienummer registratie was een beetje vaag, kon het laatste cijfer niet invullen
Tip: Chello en KPN ADSL gebruikers kunnen een voorgeprogrameerd profiel selecteren, maak je echter gebruik van een router selecteer dan andere verbinding, Chello of KPN moet je alleen selecteren als je de PS2 direct op de kabel/ADSL modem hangt.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 24-09-2003 18:53 ]
stukje hierboven is te lezen dat er een bundel gaat komen met de ps2+gt4Anoniem: 4775 schreef op 24 September 2003 @ 20:09:
Wanneer komt GT4 nu eigenlijk uit?
Komt er ook een bundel?
Had dat al gehoord, iets met: "de cirkel rond maken" ofzo
(een van de eerste bundels was al met GT(??))
Anoniem: 86074
Misschien zijn sommige lui gewoon veel te goed in die games, ik zit in Missie 5, volgens de teller 3 uur nog iets erover gedaan, maar wel een paar keer dood gegaan bij Boss Fights. Zo makkelijk is het nu ook weer niet.
Dit soort actie games vind ik schitterend, en DMC is nog steeds de meester hierin. Jammer van Chaos Legion, dat vond ik weer niets, ik mis de cool moves, dat maakt DMC nu juist zo kickuh.
Ja is echt leuk spel, maar ik zou hem nooit komen, ik vind het een weekend spel. Bijna uitgespeeld in 1 weekend.Anoniem: 86074 schreef op 25 September 2003 @ 13:29:
Ik zit nu Devil May Cry 2 te spelen. Ik begrijp al die slechte reviews niet, ik snap dat dit soort games niet voor iedereen bedoeld zijn, maar het is echt een kick spel.
Misschien zijn sommige lui gewoon veel te goed in die games, ik zit in Missie 5, volgens de teller 3 uur nog iets erover gedaan, maar wel een paar keer dood gegaan bij Boss Fights. Zo makkelijk is het nu ook weer niet.
Dit soort actie games vind ik schitterend, en DMC is nog steeds de meester hierin. Jammer van Chaos Legion, dat vond ik weer niets, ik mis de cool moves, dat maakt DMC nu juist zo kickuh.
Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 September 2003 @ 13:35:
[...]
Ja is echt leuk spel, maar ik zou hem nooit kopen, ik vind het een weekend spel. Bijna uitgespeeld in 1 weekend.
[ Voor 1% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 25-09-2003 13:36 . Reden: vaag, knopje edit en quote waren andersom ]
Dat is het probleem met de meeste games tegenwoordig. Een beetje gamer loopt er zo door heen. Erg jammer want veel van die korte games zijn zeker de moeite waard!Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 September 2003 @ 13:35:
[...]
Ja is echt leuk spel, maar ik zou hem nooit komen, ik vind het een weekend spel. Bijna uitgespeeld in 1 weekend.
daarom gaat mijn voorkeur bijvoorbeeld uit naar spellen als SSX en NHL/FIFA/DOA e.d.Bor_de_Wollef schreef op 25 September 2003 @ 13:48:
[...]
Dat is het probleem met de meeste games tegenwoordig. Een beetje gamer loopt er zo door heen. Erg jammer want veel van die korte games zijn zeker de moeite waard!
Dit zijn spellen die je altijd wel kan blijven spelen, zeker met een paar mensen
Anoniem: 86074
Dat is natuurlijk per gamer verschillend, ik kan me voorstellen dan als je echt goed bent en speelt alleen Normal Mode, dat je het niet het geld waard vind. In ieder geval voor iemand die nog niet zo bedreven is in dit soort games, valt de lengte ervan best mee. Ik ben wel van plan alle drie de moeilijkheidsgraden te spelen .... ik vrees echter dat ik ook Phantom weer tegenkom, de reden dat ik eventjes toch maar aan DMC2 begonnen ben, ik kwam niet langs die gast in DMC1
Dit topic is gesloten.