Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.240 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 September 2003 @ 13:35:
[...]

Ja is echt leuk spel, maar ik zou hem nooit komen, ik vind het een weekend spel. Bijna uitgespeeld in 1 weekend.
Ik heb hem gister binnen gekregen, 15pond voor betaald via play.com :P, voor de volle prijs had ik em waarschijnlijk ook niet gekocht, maar €22,50 is ie wel waard hoor ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 14:15:
[...]

Ik heb hem gister binnen gekregen, 15pond voor betaald via play.com :P, voor de volle prijs had ik em waarschijnlijk ook niet gekocht, maar €22,50 is ie wel waard hoor ;)
Van de week de demo van Chaos Legion gespeeld, die haal ik alleen als ik er geld voor krijg.

Ben jij er goed in? Kijken wie eerst Dante Must Die uitspeelt? :) hehe .... ik voorlopig niet!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Hoe gaat dat bij play.com. Bij de prijzen staat bv 10 pond delivered. Geldt dat delivered ook voor ons nederlanders of moeten we nog extra betalen? Hoeveel is de pond eigenlijk?

Fantavision is maar 4 pond 99 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 25-09-2003 14:54 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
euh...bij play.com heb ik nog nooit verzendkosten betaald
Kheb er ook nog maar 1 keer iets weg gehaald, maar toch.
Het is net zoals bij dvdboxoffice gratis geloof ik.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Verzendkosten brengen ze niet in rekening, op ww.gwk.nl kan je het omrekenen in Euro's, gebruik wel e koop ipv verkoop optie, want die eerste wordt gebruikt door de CC maatschappijen.

Wat je ook kan doen is 50% bij de prijs optellen, kom je aardig in de buurt :)

Levring duurt gem. 1/1.5 week, dit omdat de pakjes door de douane komen, en die zijn hier nogal traag :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 16:17 ]

Verwijderd

Klopt het dat de PS2 daalt in prijs?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 13:24:
Klopt het dat de PS2 daalt in prijs?
Enige prijs-nieuws wat ik heb gehoord, is dat de Gamecube 99 dollar wordt in Amerika. PS2/Xbox heb ik nog geen reacties van gehoord? :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 14:08:
[...]

Enige prijs-nieuws wat ik heb gehoord, is dat de Gamecube 99 dollar wordt in Amerika. PS2/Xbox heb ik nog geen reacties van gehoord? :)
Gerucht gaat dat beiden naar 150 euro gaan in november.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
De release date van SSX 3 is een week uitgesteld:

- 20 October voor Noord Amerika
- 31 October voor Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Minder, btw zit nu in wereld 4 van Dark Chronicle, Daarnet een hoofdbaas gehad, die was echt supergaaf. Normaal doe je een hoofdbaas in je ukkie, en moet je switchen van char. Nu gingen ze uit elkaar en moest je los een hoofdbaas te lijf gaan.
Btw er nu ongveer 40 uur inzitten

[ Voor 7% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 28-09-2003 13:50 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen beter games goedkoper maken ipv consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, kennelijk is het Cube forum de enige die veel belangstelling in Soul Caliber II heeft? Ikzelf ben geen liefhebber, maar aangezien dit een van de beste games in dit genre zou moeten zijn, had ik wel meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 14:48:
Hmmm, kennelijk is het Cube forum de enige die veel belangstelling in Soul Caliber II heeft? Ikzelf ben geen liefhebber, maar aangezien dit een van de beste games in dit genre zou moeten zijn, had ik wel meer verwacht.
Niet om de Cube te dissen of iets, maar daar komen wel een stuk minder spellen voor uit (wat best jammer is, aangezien wat er uitkomt er wel dope uitziet), dus dan wordt er sneller over zo'n game gesproken...
Ik speel het al een paar maanden (japanse versie)...is nog steeds m'n favoriete vechtgame (alhoewel ik deel 1 mooier blijf vinden)..dit weekend de amerikaanse versie gespeeld.....die engelse stemmen klinken toch minder dan de japanse (ik weet het, je kan het instellen)......maar het is ongeloofelijk wat je allemaal kan unlocken in quest mode, extra arcade mode etc......

[ Voor 14% gewijzigd door Walkman op 28-09-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik weet dat dit niet de plaats hiervoor is, maar er is op GoT geen mooie mogelijkheid om dit onder de aandacht te brengen (V&A kijken de gamers bijna niet, en mijn login doet het niet!). Ik heb dus mijn ps2 verkocht, en ik ben bezig met een grote uitverkoop van mijn ps2 spellen. Het gaat vrij hard, maar misschien zit er voor iemand hier ook nog wat bij.
Heb je een bod, reageer dan op pat_dino@hotmail.com , (hoogstwaarschijnlijk) vanavond ga ik kijken wie er het hoogste bod heeft en die heeft het spel.

De stand van zaken (prijzen zijn excl 2 euro porto (S&H)):

format:
titel (koop nu prijs) > wat is er geboden

Final Fantasy X (20) > 15
Stuntman (20) > 15
Burnout 2 point of Impact (35) > 30
Space Race (20) >
The Getaway (20) >
Jak and Daxter; the precursor legacy (20) > 15
SSX Tricky (20) > 15
Virtua Fighter 4 (20) > 15
DTM Race Driver (20) > 20 > gaat dus waarschijnlijk weg.
Ratchet & Clank (24) > 20
NBA Street vol 2 *hoesje is gekopieerd (30) > 20

Modjes: Als dit niet mag, haal dan svp maar weg, ik wil de gotters misschien een mazzeltje bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ook hier is wel enige belangstelling voor SC II hoor. SC heb ik op de DC echt heel veel gespeeld. SC II gaat er dus ook zeer zeker komen binnenkort. Ik twijfel nog alleen of ik de GC of de PS2 versie zal halen :P
Ik denk dat de PS2 controller voor mij lekkerder zal spelen aangezien ik de DC controler gewend ben.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 29 september 2003 @ 09:15:
Ook hier is wel enige belangstelling voor SC II hoor. SC heb ik op de DC echt heel veel gespeeld. SC II gaat er dus ook zeer zeker komen binnenkort. Ik twijfel nog alleen of ik de GC of de PS2 versie zal halen :P
Ik denk dat de PS2 controller voor mij lekkerder zal spelen aangezien ik de DC controler gewend ben.
http://www.cubedomain.nl/features/feat_scII_characters.php helpt je kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden voor de PS2 versie beter Dante kunnen nemen aka coolste game character ooit .... Dante eats Link for breakfast :) .... Let's Rock .... Baby!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
DinoPK schreef op 29 September 2003 @ 09:00:
Ik weet dat dit niet de plaats hiervoor is, maar er is op GoT geen mooie mogelijkheid om dit onder de aandacht te brengen (V&A kijken de gamers bijna niet, en mijn login doet het niet!).
Inderdaad liever hier niet. Gebruik gewoon de V&A zoals het hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nah, dit gaat puur om de per console specifieke karakters. Dat wist ik al. Ik zit ook te denken aan de speelnaarheid per controller etc.
Ok, ook ik vindt Link een stukje leuker dan Heihachi maar puur op basis hiervan laat ik alsnog de GC versie links liggen vanwege de GC controller ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al ervaringen met Freedom Fighters? Ik zit te denken om deze game te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:12:
Heeft iemand hier al ervaringen met Freedom Fighters? Ik zit te denken om deze game te kopen?
zie [rml][ PC]Freedom Fighters[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik kan zo opeens geen enkele game meer online spelen. Ook verbinding met de Central Station mislukken. Iemand anders die dit ook heeft?

Ik heb geen instellingen aangepast oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iets minder dan 3 wekuhhh, 17 Oktober dan ligt PES3 in de winkel..

OMG wat vergheug ik me op die titel zeg..
alleen die vette cover al

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=36484

MEESTERLIJK!!!!!

Anywayz het is hetzelfde spel als we7.
heb net ff op http://www.issextreme.com/ zitten neuzen.
daar kan je wat doelpunten bekijken van we7 in flash, daar zitten
vette goals bij zeg, met moves waarvan je in pes2 alleen maar kon dromen..

ik kan het me haast niet voorstellen, maar deze game wordt nog beter dan pes2.. WOW

hmm, in engeland kan je een demo van dit spel kopen..
hier de reacties van mensen die die demo gespeeld hebbuh.

http://www.issextreme.com...61&act=ST&f=8&t=7039&st=0

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 29 September 2003 @ 10:12:
[...]

Nah, dit gaat puur om de per console specifieke karakters. Dat wist ik al. Ik zit ook te denken aan de speelnaarheid per controller etc.
Ok, ook ik vindt Link een stukje leuker dan Heihachi maar puur op basis hiervan laat ik alsnog de GC versie links liggen vanwege de GC controller ;)
Ik heb hem bij Mediamarkt Rijswijk op de Cube gespeeld, is goed speelbaar hoor :). Ikzelf moet zeggen dat Spawn ook wel erg cool is, helaas zonder Cape. Xbox controler is voor mij persoonlijk de minst fijne, maar ik moet ook nog eens zo'n S-controler halen, die grote zijn niet zo fijn. Vooral niet met bepaalde spellen, waarbij je de trigger constant ingedrukt moet houden .... krijg je RSI-achtige effecten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz, ik heb net "WE6 club edition 1.0" gekregen van een kameraad die op vakantie is geweest in thailand.
maar nu kan ik het spel natuurlijk niet spelen :(
mot ik me ps2 daarvoor laten ombouwen, of is er een andere manier om hem te spelen???
want hij lijkt me wel leuk..

op hoes staat:

-best 57 world clubs from europe ..rare zin :p
-real players with up to date data
-speaker inside stadium
-special players and super stars
-teams updated to 2003
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik vindt Pro evolution soccer 3 persoonlijk een beetje tegenvallen....maar ja, ik zal wel verwend zijn met Fifa....of andere verwachtingen van een spel hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
FInal Fantasy XI (die in Amerika op de hd van het harddisk pakket zal staan) gaat ongeveer 12,95 dollar per maand kosten. De eerste 3 week zijn gratis.

Waarom moet er hiervoor betaald worden? Ik vrees dat dit net zo gaat floppen als in Japan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat moet voor al die RPG's, op de XBOX, GC en PC moet er ook voor betaald worden...

Gelukkig houd ik niet van dat soort spellen :P, hoop dus dat er ook een XI vrije HD zal uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 21:25:
Tja, dat moet voor al die RPG's, op de XBOX, GC en PC moet er ook voor betaald worden...

Gelukkig houd ik niet van dat soort spellen :P, hoop dus dat er ook een XI vrije HD zal uitkomen :P
Vooralsnog is er helemaal geen HD voor europa aangekondigd. De Hd pack die in Amerika uit komt heeft wel FF XI voor geinstalleerd, maar die kun je er vast af kwakken. Verder doet ie het ook als mp3 jukebox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog benieuwd naar wat uberhaupt de betaal methode wordt. Zal je zien dat het creditcard is en dat de 'opwaardeer kaart' niet van toepassing is in Nederland. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bor_de_Wollef schreef op 29 september 2003 @ 18:17:
Ik kan zo opeens geen enkele game meer online spelen. Ook verbinding met de Central Station mislukken. Iemand anders die dit ook heeft?

Ik heb geen instellingen aangepast oid.
Het kan natuurlijk gewoon de server zijn, maar...

Heb gisteren ook een netwerkadapter gekocht, en vraag me af of die adapter niet heel sneaky kijkt bij het (vele) opstarten of je een omgebouwde machine hebt, en dat dan onthoudt op je memory-kaart.

Als Sony wil kunnen ze je heel hard straffen, door bij de eerste keer dat je daarna online gaat met die kennis zowel je PS2 als ook je netwerkadapter 'onbruikbaar' te maken. Zodat die netwerkadapter waardeloos blijft, ook als je 'em verkoopt.

De gedachte aan dit soort praktijken weerhoudt me er momenteel van de adapter uit te pakken.

Iemand die nadere uitspraken hierover van Sony (of insiders) heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Central Station was inderdaad offline. Het werkt nu weer ok :) Overigens is het netwerk voor de Destruction Derby Arena's ontzettend onstabiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ettepet schreef op 01 oktober 2003 @ 01:36:
Iemand die nadere uitspraken hierover van Sony (of insiders) heeft?
Niemand? Da's dan een fijn risico voor al diegenen die online gaan met een omgebouwde PS2.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ettepet schreef op 01 oktober 2003 @ 13:56:
[...]

Niemand? Da's dan een fijn risico voor al diegenen die online gaan met een omgebouwde PS2.. }:O
Waarom? Zo duur is de PS2 netwerk adapter ook niet en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Sony zo iets zo (willen) doen. Een modchip is nog steeds een veel te grijs gebied, ook in nederland om daar ook maar iets over te roepen. Hiernaast moet je tijdens de installatie het serienummer van de NIC en het serienummer van de PS2 opgeven. Ik snap je probleem niet zo eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 30 September 2003 @ 19:15:
Ik vindt Pro evolution soccer 3 persoonlijk een beetje tegenvallen....maar ja, ik zal wel verwend zijn met Fifa....of andere verwachtingen van een spel hebben......
Verwend met Fifa tuurlijk.............. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik weet niet of je de laatste Fifa gespeeld hebt, maar ik vindt dat echt lekker spelen. Ik speel Fifa eigenlijk alleen tegen vrienden en dit is gewoon het leukst, makkelijkst op te pakken en qua presentatie perfect. Ook vindt ik de balcontrole een stuk verbeterd sinds de world cup versie........

Ik vindt niet erg dat je commentaar geeft op iemand z'n mening, maar het minste wat je kan doen is het motiveren in plaats van een loze kreet op te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zou iemand de voordelen weten om een satin silver ps2 te kopen als je al een normale ps2 heb? De mijne is nu bijna 2 jaar, en mijn laatje begint nu af en toe ratelen. Misschien dat ik hem maar is moet opsturen, heb dat ding onder 2 jaar garantie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If it ain't broke don't try to fix it :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bor_de_Wollef schreef op 01 October 2003 @ 13:58:Waarom? Zo duur is de PS2 netwerk adapter ook niet en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Sony zo iets zo (willen) doen. Een modchip is nog steeds een veel te grijs gebied, ook in nederland om daar ook maar iets over te roepen. Hiernaast moet je tijdens de installatie het serienummer van de NIC en het serienummer van de PS2 opgeven. Ik snap je probleem niet zo eigenlijk..
Tja, als je zo goed denkt aan te voelen wat Sony wil/doet kan ik me voorstellen dat je het niet snapt.

Ik zie iig dat Sony zo kan handelen. Verder zie ik zelf niet waarom ze zich zomaar 'redelijk' op zouden stellen. Sony heeft alles zelf in de hand, de harware komt bij hen vandaan. Ze staan (in hun ogen) in het volste recht om tot zoiets te kunnen besluiten.

Ik denk dat ik m'n netwerkadapter maar terugbreng naar de winkel zolang er geen (positieve) duidelijkheid is hierover. Ik vind 35 euro wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ettepet schreef op 01 October 2003 @ 17:14:
[...]

Tja, als je zo goed denkt aan te voelen wat Sony wil/doet kan ik me voorstellen dat je het niet snapt.

Ik zie iig dat Sony zo kan handelen. Verder zie ik zelf niet waarom ze zich zomaar 'redelijk' op zouden stellen. Sony heeft alles zelf in de hand, de harware komt bij hen vandaan. Ze staan (in hun ogen) in het volste recht om tot zoiets te kunnen besluiten.

Ik denk dat ik m'n netwerkadapter maar terugbreng naar de winkel zolang er geen (positieve) duidelijkheid is hierover. Ik vind 35 euro wel veel geld.
Tuurlijk kan Sony zo handelen. Ik verwacht het alleen zelf niet. Ik heb als beta tester ook nog geen negative dingen ondervonden van een ge-upgrade ps2. Terugbrengen kun je de kaart zowiezo. Ik denk niet dat hier een officieel statement over gegeven zal worden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje over MGS 2 heb je daar nu 2 verschillende versies van? Want ik was laatst bij de Bart Smit en daar zag ik de Platinum editie liggen van Sons of Liberty en nog een andere maar ben de naam kwijt en daar stond op dat ook het volledige spel erbij zat en dat dit een soort van uitbreiding was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Substance .... Metal Gear Solid 2 :Substance dat is Sons of Liberty met veel extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 18:04:
Substance .... Metal Gear Solid 2 :Substance dat is Sons of Liberty met veel extra!
Ah ok thx dat was hem, maar die kan ik niet bestellen bij Dimension Plus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 30 September 2003 @ 19:15:
uhhhm, pes3 is nog niet uit, en je vind um nu al tegenvallen???? :?

Ach ja, ik zie dat je snel verwend bent :D
altijd makkelijk bij verjaardagen enzo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wat de online adapter (of de machine doet) is als je met een spel online gaat , gaat ie checken of de code (die ergens verborgen op de cd staat) wel klopt, zo ja kan je online en zo nee dan hebbie pech. (ergens een keer gelezen/gezien)

Dus verbaast mij niks dat je met een omgebouwde PS2 en een origineel spel wel gewoon online kan maar met een illegaal spel niet.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:17:
[...]

uhhhm, pes3 is nog niet uit, en je vind um nu al tegenvallen???? :?

Ach ja, ik zie dat je snel verwend bent :D
altijd makkelijk bij verjaardagen enzo. :p
PES3 is hier nog niet uit, maar heb 'm al wel gespeeld. Ik vondt het persoonlijk tegen vallen.....maar ik heb het ook niet heel lang gespeeld...speel voetbalspellen eigenlijk alleen met vrienden....meeste tijd steek ik voornamelijk in soul calibur 2 en Ratchet & Clank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 01 October 2003 @ 18:36:
Wat de online adapter (of de machine doet) is als je met een spel online gaat , gaat ie checken of de code (die ergens verborgen op de cd staat) wel klopt, zo ja kan je online en zo nee dan hebbie pech. (ergens een keer gelezen/gezien)

Dus verbaast mij niks dat je met een omgebouwde PS2 en een origineel spel wel gewoon online kan maar met een illegaal spel niet.
Dat klopt niet helemaal, check ook de startpost een. DNAS controleert het medium (de cd) en de hardware.

Rechtstreeks uit de startpost:

Kan ik online met een omgebouwde PS2 / Wat is DNAS?

Door de introductie van het DNAS systeem is het niet mogelijk met een ingeschakelde modchip online te spelen.

DNAS (Dynamic Network Authentication System) is een eigen verificatiesysteem dat is ontwikkeld door Sony. DNAS is onder andere zo ontworpen dat het systeem software-uitgevers kan beschermen tegen piraterij, dat gameregels worden nageleefd en misbruik door spelers wordt voorkomen. DNAS wordt voor alle games met netwerkeigenschappen gebruikt. Er vindt verificatie plaats als onderdeel van het netwerkverbindingsproces. DNAS zoekt informatie over de hardware van de gebruiker (PS2) en software (netwerkgame) voor verificatie, kopieerbeveiliging, blokkering van accounts, systeem, regels, gamemanagement en andere doeleinden. Als de verificatie mislukt, stopt de game met on line-activiteit.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 01-10-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:09:
[...]

Well op www.frs.nl .... daar issie 34.99, ook geen verkeerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net ff het Officieële PS2 magazine gekocht, verveel me :P

SSX3 krijgt daar 94% en geen minpunten :), dus met dat spel zit het wel goed :P, nu maar ff de demo van beyond good & evil proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 01:09:
nog iets minder dan 3 wekuhhh, 17 Oktober dan ligt PES3 in de winkel..

OMG wat vergheug ik me op die titel zeg..
alleen die vette cover al

[afbeelding]

MEESTERLIJK!!!!!

Anywayz het is hetzelfde spel als we7.
heb net ff op http://www.issextreme.com/ zitten neuzen.
daar kan je wat doelpunten bekijken van we7 in flash, daar zitten
vette goals bij zeg, met moves waarvan je in pes2 alleen maar kon dromen..

ik kan het me haast niet voorstellen, maar deze game wordt nog beter dan pes2.. WOW

hmm, in engeland kan je een demo van dit spel kopen..
hier de reacties van mensen die die demo gespeeld hebbuh.

http://www.issextreme.com...61&act=ST&f=8&t=7039&st=0
3 weken wachten??

kheb m al 2 weken liggen :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 13:40:
Zo, net ff het Officieële PS2 magazine gekocht, verveel me :P

SSX3 krijgt daar 94% en geen minpunten :), dus met dat spel zit het wel goed :P, nu maar ff de demo van beyond good & evil proberen :P
Minpunten zijn er altijd aan een game. Ik geloof niet zo meer in die reviews sinds ze gewoon "gekocht" worden. Sommige developers eisen een hoog cijfer voordat ze een game laten reviewen. Hier zijn meedere voorbeelden van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Een tijdje terug liepen er twee topics over de trailers van Zone of the Enders 2: The Second Runner. Nu was de NTSC versie al tijden geleden gereleased, maar afgelopen week maakte de PAL versie datzelfde heugelijke moment mee.

Ik heb al aardig wat gespeeld met de import versie en als je deel 1 leuk vond, dan moet je deel 2 zeker hebben. Want die biedt alles wat deel 1 had, plus behoorlijk wat meer, inclusief speeltijd ;)
Your order for "Z.O.E. Zone Of Enders: Second Runner" has been posted.
Please allow 3-5 days for delivery.
Price: £32.99 bij www.play.com

[ Voor 10% gewijzigd door Steffie op 02-10-2003 15:22 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

kan je op een originele ps2 gebrande film dvd's afspelen ?
ik ken iemand die 2e hands (gemod of niet) een ps2 heeft gekocht, hij kan wel gebrande film DVD's afspelen en een kamaraad van hem niet. die heeft een originele ps2.

echter een gebrand spel kan die niet spelen.
heeft deze persoon een gemodde ps2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
ratsja schreef op 02 October 2003 @ 15:29:
kan je op een originele ps2 gebrande film dvd's afspelen ?
ik ken iemand die 2e hands (gemod of niet) een ps2 heeft gekocht, hij kan wel gebrande film DVD's afspelen en een kamaraad van hem niet. die heeft een originele ps2.

echter een gebrand spel kan die niet spelen.
heeft deze persoon een gemodde ps2 ?
Ik dacht dat de nieuwe PS2 dvd r kon lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Iemand die een plek weet waar NHL voor een laag bedrag is te krijgen? Ik heb bij Play al gezocht. Het hoeft niet de laatste versie te zijn maar zeker wel voor minder dan 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Bor_de_Wollef schreef op 02 oktober 2003 @ 15:31:
[...]

Ik dacht dat de nieuwe PS2 dvd r kon lezen..
maar toch geen gecopieerd spel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
ratsja schreef op 02 October 2003 @ 15:49:
[...]

maar toch geen gecopieerd spel lijkt me
Nee, zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik kan zelf ook bijna alle gefikte dvd movies kijken (ze werken niet allemaal) en geen gefikte spellen spelen, die van mij is ook niet omgebouwd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
SSX 3: net toegevoegd, eerder in dit topic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverd*mme :(

Kijk ik in de brievenbus, ligt daar eindelijk mijn play.com pakje, maak ik hem open, hebben ze me de XBOX versie van Freedom Fighters opgestuurd :(

Dit is de eerste game die ik daar heb gekocht, en ook meteen de laatste, eerst bijna 2 weken wachten, en dan ook nog eens de verkeerde versie :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
heb je het bestelformulier wel goed ingevuld :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, op de bon staat heel duidelijk PS2 bij region, dus echt hun fout :P

Mar jah, net ff hun site nagekeken, ze geven in dat geval ook geld terug, plus de verzendkosten om het pakje terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marko77 schreef op 02 October 2003 @ 14:18:
[...]

3 weken wachten??

kheb m al 2 weken liggen :)
Serieus? Pal versie? Waar heb je gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
Ik heb nog nooit problemen bij play.com gehad.
Alleen maar positieve ervaringen, maar ja het kan gebeuren dat 1 op de zoveel pakjes verkeerd gaat. Iig wel lullig als het direct bij je eerste bestelling gebeurd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ik heb ook iets van 50 bestellingen bij play.com, nooit problemen. Eentje kwam een keer niet aan, en na een mailtje zonden ze me opnieuw een exemplaar. Tja, blijkbaar pech, Bush.. Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:09:
[...]

Free Record Shop: € 34,95 (in vergelijking tot ander winkels van +/- € 45,00)

Leuk detail: 2 weken geleden Metal Gear Solid 2 (niet Substance dus) gekocht bij Bart Smit voor € 19,95... nu is het Platinum geworden kost hij 'slechts' € 29,95 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay, Dark Chronicle wordt gewoon f*ckin moeilijk, wapens upgraden kan alleen nog maar als je bepaalde beesten heb afgemaakt. Mijn zwaar is nu +10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 03 October 2003 @ 12:50:
[...]

Free Record Shop: € 34,95 (in vergelijking tot ander winkels van +/- € 45,00)

Leuk detail: 2 weken geleden Metal Gear Solid 2 (niet Substance dus) gekocht bij Bart Smit voor € 19,95... nu is het Platinum geworden kost hij 'slechts' € 29,95 |:(
Ja vanmiddag even bij ons in de Free Record Shop wezen kijken hadden ze hem natuurlijk weer niet :(

Ga hem nu maar op internet bestellen dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
mijn PS2 is nu ook online,
alleen weet ik niet zeker of ik in mijn router poorten open moet zetten voor bepaalde games.
kan je niet gewoon naar je ps2 alles openzetten vanuit je router?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 02 oktober 2003 @ 19:20:
Ik kan zelf ook bijna alle gefikte dvd movies kijken (ze werken niet allemaal) en geen gefikte spellen spelen, die van mij is ook niet omgebouwd :(
Een standaard PS2 die gekopieerde DVD's afleest? Zijn het dan DVD+R(W) of DVD-R(W)? En welke versie van de PS2 heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 12:37:
[...]

Een standaard PS2 die gekopieerde DVD's afleest? Zijn het dan DVD+R(W) of DVD-R(W)? En welke versie van de PS2 heb je?
Die nieuwe platinum versie heeft deze ondersteuning toch ook standaard ? Heb dat hier iig gelezen dat dit zi was.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marko77 schreef op 04 October 2003 @ 12:11:
mijn PS2 is nu ook online,
alleen weet ik niet zeker of ik in mijn router poorten open moet zetten voor bepaalde games.
kan je niet gewoon naar je ps2 alles openzetten vanuit je router?
Heeft je router de optie om een vast ip via DHCP aan een machine te geven? Doe dat eerst, en kijk dan voor de optie "DMZ" of "Default Server" en vul daar het ip van de PS2 in, zo heb ik het ook gedaan, dan stuurt je router alle inkomende pakketjes waarvan hij niet weet voor welke machine het is door naar je PS2.
AudiRS4 schreef op 04 oktober 2003 @ 12:47:
[...]

Die nieuwe platinum versie heeft deze ondersteuning toch ook standaard ? Heb dat hier iig gelezen dat dit zi was.
Leest zowel -R/RW als +R/RW, en niet alleen de Satin Zilver kan dat, alle PS2's van het type nummer SCPH-50000 en daar boven kunnen dit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 13:10:
[...]

Leest zowel -R/RW als +R/RW, en niet alleen de Satin Zilver kan dat, alle PS2's van het type nummer SCPH-50000 en daar boven kunnen dit.
Hmm, wist ik niet :)
Valt dat op de een of andere manier te updaten, of ligt er een compleet ander stuk hardware in? Ik heb nu een *ff kijken* SCPH-39004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik heb begrepen zit er een andere DVD drive in.

Zo, kom net terug van MM, ff 2 games gescoord :P

Ik kwam eigenlijk alleen voor Freedom Fighters, maar toen zag ik ineens Soul Calibur II liggen voor €49 :), voor die prijs kun je zo'n topper niet laten liggen natuurlijk :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 13:10:
[...]

Heeft je router de optie om een vast ip via DHCP aan een machine te geven? Doe dat eerst, en kijk dan voor de optie "DMZ" of "Default Server" en vul daar het ip van de PS2 in, zo heb ik het ook gedaan, dan stuurt je router alle inkomende pakketjes waarvan hij niet weet voor welke machine het is door naar je PS2.

[...]

vast ip kan niet helaas, maar hij krijgt nu altijd 192.168.0.3 omdat er voor de rest geen pc's op mn netwerk zitten, dus heb ik die maar op dmz gezet :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Je kunt via de netwerk setup ook een vast ip adres aan de ps2 geven. Als je dan dat adres uit de scope van de dhcp server haalt werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dus als ik het goed begrijp kan je strax in je netwerk, je ps2 pingen?

Ik zag gister bij de bs een combo. Twisted metal black online + adapter, prijs mochten we alleen niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Waarom mocht je de prijs niet weten? Die combo gaat voor stukken minder over de toonbank als de adapter en het spel samen. De prijs heeft al meerdere malen op internet gestaan. Check play.com eens want ik dacht dat ze hem daar ook al een tijdje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Sony onthult morgen op een beurs in Japan een luxe afgeleide van de Playstation 2. De zogeheten PSX bestaat uit een TV-tuner, een DVD-recorder, een harde schijf en de PlayStation 2 in een kast. Sony wil de machine nog voor de feestdagen eind dit jaar op de markt brengen in Japan. Europa en de VS zijn begin volgend jaar aan de beurt. Wanneer precies en tegen welke prijs is nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Met de prijs bedoelde ik, dat er geen bordje bij stond, met de prijs erbij. En er stond zo'n godsgruwelijke rij bij de BS, dat ik geen zin had om het te vragen. En tevens moet ik een 30 meter lange kabel gaan trekken naar mijn Draytek 2600, om online te gaan spelen! Me vriendin ziet me al aankomen.

Btw Dark Chronicle is nog steeds buttmoeilijk! Maar zeer verslavend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dj_Neo_Ziggy schreef op 05 oktober 2003 @ 11:30:
Dus als ik het goed begrijp kan je strax in je netwerk, je ps2 pingen?

Ik zag gister bij de bs een combo. Twisted metal black online + adapter, prijs mochten we alleen niet weten!
59 euro naar mijn weten (volgens OPM2 iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Inmiddels staat het PSX nieuws ook op de front page:
Sony heeft bekendgemaakt dat het eind dit jaar al de aangepaste PlayStation 2 gaat verkopen in Japan. De PSX zal voor bijna tachtigduizend Yen van eigenaar gaan verwisselen. Dat is ruim zeshonderd euro, een bedrag dat best pittig aankomt. Voor dit geld krijgt men een 160GB harde schijf, DVD-brander en (satelliet) tv-tuner, naast uiteraard de PlayStation 2-mogelijkheden. Er zal ook een versie met 250GB harde schijf beschikbaar zijn, welke voor circa zevenhonderd euro verkocht gaat worden. De verwachting is verder dat de Europese en Amerikaanse markt ergens in 2004 bediend gaan worden met de Sony PSX. Het product is niet specifiek bedoeld als opvolger van de PlayStation 2, maar meer bedoeld om het gat tussen gamer en 'serieuze' consument op te vullen.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1065532681.jpg

Linkje: nieuws: Sony showt PlayStation-opvolger PSX;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Ik zag bij gcshop dat pro evo 3 al te koop was........is deze nu al officieel uit? Ik dacht zelf dat hij pas eind oktober begin november ging uitkomen. Iemand meer informatie hierover?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat toch bij wordt 17oct verwacht :P, wat dus ook de officieële release datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 22:05:
Er staat toch bij wordt 17oct verwacht :P, wat dus ook de officieële release datum is.
Inderdaad, ook Dimension Plus heeft hem "pas" de 17e. Ik heb al wel import gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA is trouwens een weekje uitgesteld, naar 24oct :/

Wel jammer eig, ik denk dat ik dat nu eerst PES3 ga kopen, want op tothegame.comstaat FIFA inmiddels al op 31oct....

PES2 heeft hoge scores enzo, maar ik heb het nooit gespeeld, dus ik hoop dat nummer 3 mij kan behagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 11:53:

PES2 heeft hoge scores enzo, maar ik heb het nooit gespeeld, dus ik hoop dat nummer 3 mij kan behagen :P
Van wat ik begreep wordt PES3 een directe port van Winning Eleven 7, de japanse uitvoering.

Als dat zo is zal PES3 bij voorbaat al stukken beter zijn dan PES2.

WE6 speelt namelijk al stukken fijner als PES2, daar hebben ze toch een aantal gameplay en andere aspecten verneukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
PES3 heeft iig meer trucs dan WE7, dus geen directe port

ook de clubs zitten er niet allemaal in (dat licentie geneuzel altijd aarg)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
marko77 schreef op 08 October 2003 @ 12:36:
PES3 heeft iig meer trucs dan WE7, dus geen directe port

ook de clubs zitten er niet allemaal in (dat licentie geneuzel altijd aarg)
Als het geen directe port is verwacht ik weer het ergste. Zoals eerder aangegeven was PES2 ook minder dan zijn japanse origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Voor de fans van de PS2 reality media player triest nieuws:
9/10/03 - The Player is DEAD! Unfortuately the player is dead. It is an extremely sad day for everyone involved in this revolutionary application for the PS2. In the forums, Hermes broke the ice and let everyone in on the truth. Here is his message:

I do not want to you to deceive : PS2R Mediaplayer is dead. the PS2Rteam, is broken : Bigboss, has retired , Mavy has other occupations, and I... I take meditating my retirement for a long time.

I am going to tell a thing to you: it does something more of a year, I had thought my retirement but I had interesting ideas and had the knowledge necessary to take them to good port .and I was associated with my Mavy friend to create the reproducer that both we yearned for separately . Also the intrepid Bigboss was united to us. Together we were able to create this small wonder... and I thought again about the retirement.Nevertheless, I did not do it: they needed to me and I decided to continue. We formed an equipment and was necessary to be until death with the equipment. why I want to retire? Simply, by fatigue. Many hours are spent working in a project thus and it arrives a moment e in which you say: it is enough! I cannot more!, but you continue working a month arduously more

Now we have touched ceiling. And it agrees with a moment of our lives, where other things have priorities... and with my personal deception by scene of the PS2 , by the stabs by the back ... You can at the same time be, hero and villain.

Still I do not know very clearly what I am going to do: long vacations how we said to you or a permanent retirement, partly it depends on the rest of the equipment ( that I appreciate how brothers ) but I decide what decides, never I will forget the words gratefulness and the support by your part . sincerely: to see the joy that you showed the other day because the sound to 44,1 KHZ goes well , that cheers the soul, knowledge that you work puts a little joy in this one revolting world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!
Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbalspel is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op 12 October 2003 @ 21:48:

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbalspel is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!
Dat hangt er van af, ik vind fifa op de pc wel een absolute topper eigenlijk. Voor de PS2 is winning eleven inderdaad de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik moet zeggen (ondanks mijn eerdere uitspraken) dat PES3 toch wel lekkerder en realistischer speelt als Fifa. Heb het dit weekend wat meer gespeeld tegen vrienden en de controle is veel beter en bewegingen ook realistischer......zag wel bij Gammo wat van de nieuwe Fifa, zag er wel goed uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Een kleine week geleden de PAL release van Zone of the Enders: The Second Runner binnen gekregen. Wanneer je het eerste deel leuk vind, dan moet je deze zeker gaan spelen. Het verhaal gaat natuurlijk verder waar het vorige deel stopte. Mocht je die nooit hebben gespeeld, dan zit er een 'previous story' optie in het spel, welke je aan de hand van samenvatting in de stijl van de intro, het voorgaande deel in zo'n tien minuten verteld.

Het grootste minpunt aan het vorige deel was de zeer beperkte speeltijd. Hoewel dit naar mijn mening niet echt een groot nadeel was, aangezien de herspeelbaarheid wel aardig goed was. De speeltijd in dit deel ontloopt die van het vorige deel niet bijzonder veel, echter de afwisseling in locaties en vijanden is wel vele malen groter. De versus modus is uitgebreid met de mogelijkheid om tegen de AI te vechten. Daarnaast zijn er ook extra missies bijgekomen wanneer je het spel hebt gecomplementeerd. Wat me het meeste is opgevallen, is de gameplay die echt een stuk sneller en afwisselender geworden.

Twee filmpjes van het spel; de intro en een demo. Bevatten spoilers, maar zitten ook gewoon in het spel als je lang genoeg idle bent in het hoofdmenu.

Video: Zone of the Enders: The Second Runner - Intro
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/videos/zoe2_intro.jpg
Specs:
Size: 50.4MB
Length: 452 sec.
Codec: DivX 3.11alpha

Video: Zone of the Enders: The Second Runner - Beyond the Bounds
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/videos/zoe2_beyondbounds.jpg
Specs:
Size: 49.6MB
Length: 368 sec.
Codec: DivX 3.11alpha

Zoek je een beat 'em up met een diepgaande verhaallijn en gave ambient score, dan zoek je dit spel. Volgens mij kun je vanavond in Gammo nog meer van de gameplay in actie zien.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zone of the enders was te zien in de laatste gammo. Ook daar werd de korte speelduur als een van de grootste nadelen genoemd. Hoewel dit nooit mijn genre is geweest moet dit wel een van de betere mecha games zijn dacht ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Nu online

Steffie

Opaque

Bor_de_Wollef schreef op 13 October 2003 @ 22:51:
Zone of the enders was te zien in de laatste gammo. Ook daar werd de korte speelduur als een van de grootste nadelen genoemd. Hoewel dit nooit mijn genre is geweest moet dit wel een van de betere mecha games zijn dacht ik .
Tja, zoals gezegd, het spel is wel veel diverser geworden dan het eerste deel. Niet alleen de verschillende modi, maar ook de omgevingen en vijanden in het spel. Dat verhoogt de herspeelbaarheid zeker wel. En dit soort speeltijden is denk ik toch wel inherent aan het genre. Het nog uitgebreider maken is gewoon ondoenlijk vanwege de tijd die daarmee is gemoeid; tijd is geld ;)

Is die aflevering van Gammo van straks geen herhaling van de laatste uitzending dan? Kijk dat eigenlijk zelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay, eindelijk, het is zover, ik heb Dark Chronicle uitgespeeld! Mijn god, wat is die hoofdbaas moeilijk. Maar het is me wel gelukt. Het geinige is wel dat ik nu een sidequest doe die helemaal niets meer met het verhaal toe doen heeft. Enemies e.d. is niet normaal. Faeries zijn ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dark Chronicle heb ik laatst bij een vriend gezien. Hoewel ik deel 1 absoluut ruk vond moet ik zeggen dat deze game er zeker op vooruit is gegaan. Het een en ander ziet er veel beter uit en is afwisselender. Dark Chronicle heeft mij positief verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit bij Dark Chronicle helaas al in Chapter II vast. Ik krijg die grote bomen maar niet dood. Iemand tips hoe ze te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat dacht je van je Ridepod? Wat je zeker moet proberen is je Nova Cannon op je ridepod, of samorai zwaarden, of Cannonball Arm II. Ik ga nu op zoek naar de Cannonball Arm IV of Laser Arm IV. Tevens heb ik voor Monica nu het sterkste zwaard, de Chronicle 2 (+7). (attack 300)

Tevens voor Max, heb ik de wrench Grade Zero (+5) het enerbeste wapen voor hem. En ben nu bezig zijn weapon aan het upgrade.
Tijg ik kan je aanraden om zodra je je jurak gun krijgt die te gaan gebruiken, up te graden. (dan wel je pa in je party stoppen dan gaat het extra snel)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.