Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al geweest is of dat ik eroverheen gelezen heb, zo ja sorry. Ik wil namelijk de Silver edition kopen, maar nu is mijn vraag of daar ook een "zilveren" afstandbediening bij te krijgen is en andere accessoires in die kleur of blijft het alleen bij de controllers en de PS2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee zit er niet bij, wel een ingebouwde IR..
Ow:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Dig/ps21.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Dig/ps23.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Dig/ps24.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Dig/ps28.JPG

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Jammer dat de power en reset button (en vooral het stukje daartussenin) nog gewoon zwart zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is zeker. Deze gaat binnenkort me PSX vervangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Die zilveren PS2 is echt :9~.
Jammer dat ie 230 euro moet kosten, zonder games.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer daalt de PS2 in prijs? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
RAILGUNNER schreef op 15 October 2003 @ 01:04:
Die zilveren PS2 is echt :9~.
Jammer dat ie 230 euro moet kosten, zonder games.
zitten 2 zilveren controllers bij ipv van 1

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 08:30:
Wanneer daalt de PS2 in prijs? :9
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

Die 230 € is idd voor de silver ps2 incl 2 controllers, dus is ie in principe net zo duur als de normale

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne was 206 euro, kreeg 10 procent korting bij frs met zo free-id pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Heb het idee dat die zilveren controler zeer snel vies wordt, tevens heb ik idee dat het plastic niet compleet zilver is maar gewoon erop gespoten. Als dat zo is, heb je zo weer een zwarte controller. Heeft iemand een idee waar ik mijn ps2 onder garantie schoon kan laten maken. Dat ding is ranzig, stof niet normaal. Hij heeft vroeger gewoon op de grond gestaan namelijk :X

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het plastic is vanzichzelf zilver.
Ding glimt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, heb vanmorgen eindelijk een netwerk adapter gekocht. na veel pijn en moeite heb ik me kunnen registreren. Nu alleen nog wachten op Need for speed underground :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Tering Dark Chronicle is goed moeilijk! Zeker een goeie aanschaf geweest :9
Het prequel heette Dark Cloud dacht ik. Waar is die (niet platinum hopelijk) te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Vash schreef op 15 October 2003 @ 14:26:
Tering Dark Chronicle is goed moeilijk! Zeker een goeie aanschaf geweest :9
Het prequel heette Dark Cloud dacht ik. Waar is die (niet platinum hopelijk) te koop?
Dark clouds kun je vrijwel overal nog wel vinden hoor. Overigens vond ik dat een slecht / saai spel met veel te veel herhaling. Zoals ik al eerder aangaf is Part II gelukkig beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Dark Cloud kun je voor 15 euro bij je plaatselijke FRS vinden met een beetje geluk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Wat vinden jullie van Nba Street Vol. 2?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Trouwens die zilveren PS2 is exact hetzelfde als de zwarte PS2's die nu verkocht worden (DVD-R/CD-R playback, infrarood oog, stillere fan). En de zwarte PS2 paketten zijn eigenlijk 33 euro goedkoper. Je levert 1 controller in, maar krijgt er wel 2 platinum spellen voor terug.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
NBA street heb ik veel plezier mee gehad. Op een gegeven moment gaat het wel vervelen imho maar zeker als je van niet te serieuze sport games houdt is het wel een leuk spel. Her en der is deze game in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand PES3 al :), hij zou vanaf vandaag in de winkel moeten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 13:36
Officieel is hij er vrijdag, maar vanaf morgen moet mogelijk zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hmmm,morgen dan maar eens de stad in :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Voor alle Dark Chronicle spelers, als je vast zit, geef maar ff een gil, ik ben er net mee klaar. Zit nu in Chapter 8 :) Das pas fokin moeilijk!

En Dark Cloud is een aardig spel, maar valt af en toe in de herhaling. Dat hebben ze met Dark Cloud 2 (Us) Dark Chronicle (EU) mooi opgelost. Er is zoveel te doen.

Een ding, zorg dat je genoeg ruimte op je mem card heb, dit spel gaat makkelijk over de 1mb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Net JAK2 zitten spelen, zeer goed verzorgd! De controlls zijn een stuk slimmer geplaatst, vooral met het rechter pookje. Echt een gaaf spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ligt die inmiddels in de winkel? Moet eerst nog Ratchet & clank uitspelen voordat ik hier aan begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NBA Street 2 vind ik maar matig... Misschien kan je beter wachten op NBA JAM...
Jaa PES3 ff vandaag in de winkel checken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb PES3 gister al gehaald :D Bij Replay in Den Bosch hadden ze hem al :)

En hij is echt enorm vet ! Niet te vergelijken met PES2 en ook zoveel beter, ga 't vandaag de hele dag spelen dus ik laat m'n bevindingen nog wel horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik moet ook wat beter worden in PES3, heb van gamefaqs alle moves die je kan doen gehaald en heb nog geen tijd gehad om te proberen....maar dan lijkt het me helemaal dope worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 16 October 2003 @ 10:31:
Ik heb PES3 gister al gehaald :D Bij Replay in Den Bosch hadden ze hem al :)

En hij is echt enorm vet ! Niet te vergelijken met PES2 en ook zoveel beter, ga 't vandaag de hele dag spelen dus ik laat m'n bevindingen nog wel horen ;)
Hoe zit het met de namen van de spelers? kloppen deze of hebben ze spelers als Roberto Larcos enzo rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
T' ziet er in ider geval allemaal goed uit ->

Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/showimage2.asp?id=4436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De namen kloppen nog steeds niet allemaal....van nistelrooy is geloof ik iets als van mistelroom geworden...je zou het kunnen editen, maar persoonlijk interesseert het me niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog maar even geloof ik, kom net terug van Agis, moest verplicht particulier verzekerd zijn, €125 p/m :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES3 gekocht voor een leuke prijs!!! Top spel!! Alleen zijn sommige teams niet update zoals Ajax... Helemaal geen nieuwe aankoop.. Chivu enzo spelen er nog.. das wat minder..
Ze zeggen dat je patches kan downloaden via internet met je ps2.. weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag weten 1 van jullie misschien waar ik plaatjes, en of nieuwe filmpjes kan vinden van de game grand tourismo 4.
Ik moet wat beelden ervan zien ,Die game is de reden dat ik binnen kort een ps2 ga kopen,
met een modem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
http://mediaviewer.ign.co...t_id=489327&adtag=network

[ Voor 255% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 16-10-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
PES3 gekocht voor een leuke prijs!!! Top spel!! Alleen zijn sommige teams niet update zoals Ajax... Helemaal geen nieuwe aankoop.. Chivu enzo spelen er nog.. das wat minder..
Ze zeggen dat je patches kan downloaden via internet met je ps2.. weet iemand hoe dit werkt?
In de PES shop kan je transfers unlocken zodat je de teams zelf up to date kan maken... moet je wel eerst 10.000 punten hebben.

Verder vind ik hem heel wat anders spelen dan PES2, het is echt meer zoeken naar de vrije man.

Irritant is trouwens dat er regelmatig een stotter inzit, het lijkt wel een frameskip. Ik speel in NTSC 50Hz mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10000 punten hmmmzz kan zeker wel lang duren..... ja ik vind hem ook anders spelen dan PES2! Dit is misschien wat realistiser. Ik speel 60 hz is mooier, smoother en sneller vind ik... Soms idd een kleine stotter ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op 16 October 2003 @ 23:51:
[...]

Irritant is trouwens dat er regelmatig een stotter inzit, het lijkt wel een frameskip. Ik speel in NTSC 50Hz mode.
Dat is het irritante aan slecht geporte games. Ze worden niet even netjes opnieuw gerendered voor het verschil van 60 naar 50 Hz. Doordat er frames missen heb je af en toe een schokkend geheel. Dat was bv heel goed bij Final Fantasy X te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb met PES3 en trouwens met ALLE spellen die ik op 60Hz speel, dat er zeer regelmatig een flinke slowdown waarneembaar is, net alsof de PS2 het niet bij kan houden ? Alles ziet er dan heel 'uitgeveegd' uit en is absoluut niet speelbaar. Ik vraag me nu af of dit aan mijn PS2 ligt, aan mijn Blaze RGB-cable of aan mijn JVC 100Hz breedbeeld T.V. ?

Nu is 60Hz gewoon niet speelbaar, dus moet ik wel op 50hz spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch maar voor FIFA2004 denk ik, niet kloppende namen kan ik nog wel mee leven, maar wil wel met de teams van 2003/2004 kunnen spelen en niet die van vorig jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
60 Hz moet in principe soepeler gaa. De tv moet het dan wel goed ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bor_de_Wollef schreef op 17 oktober 2003 @ 11:49:
60 Hz moet in principe soepeler gaa. De tv moet het dan wel goed ondersteunen.
Hoe kan een T.V. het dan goed ondersteunen ? Ik bedoel, je hebt beeld of je hebt geen beeld toch ? Ik kan me niet voorstellen dat een 1-jaar oude T.V. geen 60Hz ondersteund. Ik heb ook gewoon beeld maar regelmatig gaat het een aantel seconde in slowmotion en is het hele beeld disturbed, is vooral fijn bij Burnout 2, NOT ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Sommige tv's geven wel beeld bij 60 Hz zonder dat ze het echt ondersteunen. Je draait dan buiten de specs zeg maar. Mijn tv boer vertelde dat dit niet echt goed voor de tv is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga pes3 NU halen... ze hebben 1 exemplaar voor me achtergehouden... dat is ook het enige exemplaar die ze nog hadden.. rest was al uitverkocht.. :)
dus vanmiddag lekkah speluhhhhhh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
60mhz doet het ook op mijn tv. Alleen is mijn teletekst dan fucked up! Die blazekabel is werelds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik ga toch maar voor FIFA2004 denk ik, niet kloppende namen kan ik nog wel mee leven, maar wil wel met de teams van 2003/2004 kunnen spelen en niet die van vorig jaar....
Dan doe je jezelf toch echt tekort. PES3 geefft nu je zelf transfers kan aanbrengen nog maar heel weinig qua presentatie toe op FIFA. Qua gameplay was het altijd al mijlen beter.

Bovendien zijn er nu de eerste gelicenseerde teams verschenen in het spel: Alle Italiaanse teams in het spel en ons eigen Feyenoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz, heb nu 1 potje pes3 erop zitten..

wat me na 1 potje spelen is opgevallen is het volgende..

ik was brazilie..

.ronaldo lijkt echt op ronaldo :p
. grafisch beter
.veel moeilijker om de bal om de bal onder controle te houden
.moeilijker om te scoren
.keeper staat ver voor zijn doel, heb vanaf mid veld geschoten over de keeper heen op de lat :P
bewegingen lijken meer realistisch.

ik ga nu verder spelen... meld me laterz wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Oke over die patch , hier een link http://digilander.libero.it/wedoit/

Je kan ook saves downloaden , hier heb je wel een Xport voor nodig , maar dan heb je wel hele mooie vlaggen en shirt en alle transfers.

En de japanse versie van PES3 (WE7) is beter , dus als je de kans nog hebt zou ik voor deze gaan.

En over die frameskip, die is er echt , wordt de Stutter-Bug in de volksmond genoemd :) is niks aan te doen verder.
De Japanse heeft hier geen last van !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bor_de_Wollef schreef op 17 oktober 2003 @ 12:30:
Sommige tv's geven wel beeld bij 60 Hz zonder dat ze het echt ondersteunen. Je draait dan buiten de specs zeg maar. Mijn tv boer vertelde dat dit niet echt goed voor de tv is.
Maar als er in het boekje van m'n tv staat: 100Hz Digipure Pro Widescreen, zou 60Hz toch geen probleem mogen zijn ?

Volges mij is het ook echt een slowdown in het spel zelf, mijn TV kan mijn PS2 toch niet vertragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

henkyyyyyyy schreef op 17 October 2003 @ 16:03:
Oke over die patch , hier een link http://digilander.libero.it/wedoit/

Je kan ook saves downloaden , hier heb je wel een Xport voor nodig , maar dan heb je wel hele mooie vlaggen en shirt en alle transfers.

En de japanse versie van PES3 (WE7) is beter , dus als je de kans nog hebt zou ik voor deze gaan.

En over die frameskip, die is er echt , wordt de Stutter-Bug in de volksmond genoemd :) is niks aan te doen verder.
Die patch is voor WE6FE en niet voor WE7 of PES3 ....

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
DoctorV64 schreef op 17 October 2003 @ 16:40:
[...]

Die patch is voor WE6FE en niet voor WE7 of PES3 ....
Dat klopt , maar ze zijn bezig met een patch voor WE7 , deze komt eerdaags uit.
Er zijn ook andere mensen bezig met een patch daar zijn er al een paar van uit !

Volledige vertaling , andere schoenen , reclameborden en Supportersliederen!
Moet je even op www.evo-web.co.uk kijken en dan daar op het forum.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4nov, deze datum moet je in je agenda noteren, dan wordt True Crimes: Streets of LA wereldwijd gereleased :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
kazuka schreef op 17 October 2003 @ 16:23:
[...]

Maar als er in het boekje van m'n tv staat: 100Hz Digipure Pro Widescreen, zou 60Hz toch geen probleem mogen zijn ?

Volges mij is het ook echt een slowdown in het spel zelf, mijn TV kan mijn PS2 toch niet vertragen ?
100Hz heeft helemaal niets, maar dan ook niets te maken met het feit of de tv ook 60 Hz aan kan. 100 Hz is in principe een verbetering ten opzichte van 50 Hz tv (de tv laat elk beeldje 2x zien simpel gezegd). Ik heb zelf een 100Hz philips maar die is beroerd op 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 17 October 2003 @ 16:03:

hmmz, ik weet niet hoe je erbij komt dat de japanse versie geen last heeft van de "stutter bug"????
een gastje bij ons in de buurt heeft die japanse versie van we7, dus ik heb um gevraagd of die niet stottert af en toe.. dat deed ie bij hem dus ook.
dus ik heb het net voor de zekerheid ook nog ff op i-net opgezocht..

anywayz... http://www.gamefaqs.com/console/ps2/review/R59406.html
You can experience some stutter, slowly-ness and/or frame skips, but those are rare. They happen mostly when there are lots of players at screen at once, and you're looking at a slow-motion replay, for example. Nothing that ruins the overall graphical experience.
maja.. wel jammer dat dat stutter er nog in zit..
al erger ik me er niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik vind PES 3 trouwens bijzonder moeilijk... ik heb PES2 op hard redelijk makkelijk uitgespeeld, en over het algemeen begin ik bij een nieuwe PES altijd op 3 sterren. Dat is ongeveer het niveau waarop ik dan als beginner redelijk mee kan komen. Maar als ik nu op 3 sterren speel heb ik moeite met de betere teams, ik wordt niet ingemaakt maar het scoren gaat erg moeizaam. 1-0 van Spanje verloren, 1-1 en na strafschoppen eruit tegen Argentinië :(

Wel lijkt het spel steeds meer op voetbal, het is nu meer dan ooit de vrije man zoeken, gewoon tikken is niet meer voldoende. Je hebt ook redelijk wat ruimte voor een schot nodig.

Verder lukte het mij niet de PES2 option file te laden, de namen van de NL spelers waren na downloaden nog steeds messed up. Daar komt bij dat je nu zowel de naam als de naam op het shirt moet veranderen, alles dubbel dus. Niet echt slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 18 October 2003 @ 10:55:
Ik vind PES 3 trouwens bijzonder moeilijk... ik heb PES2 op hard redelijk makkelijk uitgespeeld, en over het algemeen begin ik bij een nieuwe PES altijd op 3 sterren. Dat is ongeveer het niveau waarop ik dan als beginner redelijk mee kan komen. Maar als ik nu op 3 sterren speel heb ik moeite met de betere teams, ik wordt niet ingemaakt maar het scoren gaat erg moeizaam. 1-0 van Spanje verloren, 1-1 en na strafschoppen eruit tegen Argentinië :(

Wel lijkt het spel steeds meer op voetbal, het is nu meer dan ooit de vrije man zoeken, gewoon tikken is niet meer voldoende. Je hebt ook redelijk wat ruimte voor een schot nodig.
mwa, ik vind 3 sterren wel een lekker nivo om bij pes3 mee te starten..
ik heb al 3 cups gewonnen op 3 ***. als je een cup wint krijg je pes punten, die kan je in de pes-shop uit gaan geven.
ik heb nu cl.argentina cl.brazil en cl.holland 'unlocked'
verder kan ik me eigen slalompje training maken :p ;)

maar ik ga nog ff wat points binnen slepen, ik wil zo snel mogelijk alle cups gewonnen hebben, en al die classic teams ga ik ff unlocken.
als dat gebeurt is ga ik echt hardcore aan het spel beginnen :D

nog een paar dingen die me opvielen tijdens spelen:

-je kan hands maken.
-gebleseerde speler word met brancard van veld gehaald :p
-meeste spelers lijken bijna psies op de echte.. maar die van Nederland niet! davids heeft bv geel haar met een baard :( (maar is natuurlijk allemaal te editten)
-stadion speaker rulezzzz, klinkt net echt. voegt iets toe imho
-de voordeel regel is echt een enorme vooruitgang
-verdedigen vereist meer skills, alleen xje ingedrukt houden leid meestal alleen maar tot een overtreding. dit vind ik ook een vooruitgang, vooral voor het spelen tegen vrienden enz.
-je kan replay kijken wanneer je wilt, gewoon op start drukken.. zorg wel dat de bal niet net over de lijn is.
-keeper duikt realistischer, maar staat soms wel erg ver voor zijn doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand Jak 2 al gespeeld? Heb alleen de demo gespeeld en het zag er wel goed uit (alhoewel de camera iets anders is als deel 1)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
De laatste dagen ben in op zoek geweest naar een lijst waarop gereleasde games voor de PSOne op staan. Zo'n lijst is op zich niet zo heel moeilijk te vinden, maar ik wil er ook nog bij hebben staan of ze ook in europa zijn uitgebracht.
Tot nu toe heb ik niets kunnen vinden. Op www.tothegame.com staan wel verschillende lijsten, maar niet meer van de oudere consoles, alleen maar van de PS2, GC, XboX, PC :( Tenminste ik kan de oudere lijsten niet vinden.
Kan iemand mij hier aan helpen? Een internetadres of zo?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
kijk op nl.playstation.com Als je daar de releaselijst bekijkt zie je dus wat er uitkomst voor psone, ps2 en online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 21 October 2003 @ 10:12:
kijk op nl.playstation.com Als je daar de releaselijst bekijkt zie je dus wat er uitkomst voor psone, ps2 en online.
Hij vraagt om gereleasde games, games die al uit zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
mwa, ik vind 3 sterren wel een lekker nivo om bij pes3 mee te starten..
ik heb al 3 cups gewonnen op 3 ***. als je een cup wint krijg je pes punten, die kan je in de pes-shop uit gaan geven.
ik heb nu cl.argentina cl.brazil en cl.holland 'unlocked'
verder kan ik me eigen slalompje training maken

maar ik ga nog ff wat points binnen slepen, ik wil zo snel mogelijk alle cups gewonnen hebben, en al die classic teams ga ik ff unlocken.
als dat gebeurt is ga ik echt hardcore aan het spel beginnen

nog een paar dingen die me opvielen tijdens spelen:

-je kan hands maken.
-gebleseerde speler word met brancard van veld gehaald
-meeste spelers lijken bijna psies op de echte.. maar die van Nederland niet! davids heeft bv geel haar met een baard (maar is natuurlijk allemaal te editten)
-stadion speaker rulezzzz, klinkt net echt. voegt iets toe imho
-de voordeel regel is echt een enorme vooruitgang
-verdedigen vereist meer skills, alleen xje ingedrukt houden leid meestal alleen maar tot een overtreding. dit vind ik ook een vooruitgang, vooral voor het spelen tegen vrienden enz.
-je kan replay kijken wanneer je wilt, gewoon op start drukken.. zorg wel dat de bal niet net over de lijn is.
-keeper duikt realistischer, maar staat soms wel erg ver voor zijn doel.
Hoe unlock je de Classic Teams? In PES2 ging dat door de European of American Cup te winnen met het betreffende land, maar nadat ik gisteren de European Cup met Nederland won (echt een uitdaging op ***, met 1 x winst en 2 x verlies door de poule heen en in de halve finale en finale met 1-0 winnen van resp. Frankrijk en Tsjechië) kreeg ik behalve 1000 PES points geen nieuw team :(

Overigens ga ik zelf voor de hoofdprijs eerst: 10.000 points om de transfer functie te unlocken zodat ik alle teams up-to-date kan brengen, WE United en PES United in iets leuks veranderen (FC Utreg en NEC, voor mijzelf en mijn buurjongen) en dan... Master League. The only way to really experience PES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 21 October 2003 @ 09:38:
De laatste dagen ben in op zoek geweest naar een lijst waarop gereleasde games voor de PSOne op staan. Zo'n lijst is op zich niet zo heel moeilijk te vinden, maar ik wil er ook nog bij hebben staan of ze ook in europa zijn uitgebracht.
Tot nu toe heb ik niets kunnen vinden. Op www.tothegame.com staan wel verschillende lijsten, maar niet meer van de oudere consoles, alleen maar van de PS2, GC, XboX, PC :( Tenminste ik kan de oudere lijsten niet vinden.
Kan iemand mij hier aan helpen? Een internetadres of zo?
http://nl.scee.com/games/gamesInfo.jhtml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Alright, dat is precies wat ik nou zocht. Hartstikke bedankt.

SCEE, ja dat is wel een logische pagina, maar ik wist niet dat die bestond of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je online met PS2 patches kan downloaden voor PES3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 21 October 2003 @ 10:36:
[...]

Hoe unlock je de Classic Teams? In PES2 ging dat door de European of American Cup te winnen met het betreffende land, maar nadat ik gisteren de European Cup met Nederland won (echt een uitdaging op ***, met 1 x winst en 2 x verlies door de poule heen en in de halve finale en finale met 1-0 winnen van resp. Frankrijk en Tsjechië) kreeg ik behalve 1000 PES points geen nieuw team :(
met de punten die je krijgt door bv een cup te winnen kan je in de pes shop classic teams unlucken.. een classic team kost 1000 pes points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 12:58:
Weet iemand al hoe je online met PS2 patches kan downloaden voor PES3?
ik geloof dat je daar een x-port voor nodig hebt. dat ding sluit je via je ps2 aan op je pc, vervolgens kan je files van de memcard lezen en ook files op de memcard zetten... dus dan kan je bv een nieuwe option file voor pes3 downen en die vervangen met je bestaande. zodat alle teams, namen, flaggen enz up to date zijn.
dit heb ik tenminste op een ander forum gelezen.

ik heb ook wel belangstelling voor zo'n xport trouwens..
waar kan je die dingen halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 13:59:
[...]

ik geloof dat je daar een x-port voor nodig hebt. dat ding sluit je via je ps2 aan op je pc, vervolgens kan je files van de memcard lezen en ook files op de memcard zetten... dus dan kan je bv een nieuwe option file voor pes3 downen en die vervangen met je bestaande. zodat alle teams, namen, flaggen enz up to date zijn.
dit heb ik tenminste op een ander forum gelezen.

ik heb ook wel belangstelling voor zo'n xport trouwens..
waar kan je die dingen halen??
Codejunkies / datel heeft er een dacht ik:

http://uk.codejunkies.com/home.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1

Volgens mij zijn ze ook wel in de betere gamestores te vinden, al dan niet op bestelling.

Directe link: http://uk.codejunkies.com...oduct.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&ProdID=96

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 21-10-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 21 October 2003 @ 14:05:
[...]

Codejunkies / datel heeft er een dacht ik:

http://uk.codejunkies.com/home.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1

Volgens mij zijn ze ook wel in de betere gamestores te vinden, al dan niet op bestelling.

Directe link: http://uk.codejunkies.com...oduct.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&ProdID=96
thanx..
die dingen zijn nog best duur.. naja kwil um wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vreemd eigenlijk, er werd vooraf toch gezegd dat PES3 online functionaliteit zou hebben ? Nee, geen multiplayer inderdaad maar er werd wel nadrukkelijk gezegd dat het mogelijk was patches en updates via de PS2 netwerkadapter binnen te halen (rosters, kits, etc.)

Dat heb ik in veel reviews terug gelezen.

Waarom dan via zo'n x-port ding klooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Dat was volgens mij voor de Jap versie Winning Eleven 7 toch ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DoctorV64 schreef op 21 October 2003 @ 16:03:
Dat was volgens mij voor de Jap versie Winning Eleven 7 toch ?
Nahh, lijkt me toch wel een gemiste kans om dat alleen voor WE7 te doen, PES3 is praktisch hetzelfde spel, waarom dan die functionaliteit eruit halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Wat kost de headset voor de PS2 los? Kun je ook andere headsets gebruiken, zoja wat is de beste?

'k wil vanaf volgende week SSX 3 online spelen, met headset als dat kan..
--

zelf gezocht: de Logitech USB headset bij dvdsoon.com voor 57 CAD (=38 euro). Iemand een betere/goedkopere optie?

[ Voor 28% gewijzigd door Ettepet op 23-10-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ettepet schreef op 22 October 2003 @ 23:48:
Wat kost de headset voor de PS2 los? Kun je ook andere headsets gebruiken, zoja wat is de beste?

'k wil vanaf volgende week SSX 3 online spelen, met headset als dat kan..
--

zelf gezocht: de Logitech USB headset bij dvdsoon.com voor 57 CAD (=38 euro). Iemand een betere/goedkopere optie?
Ik heb nog niets gelezen over ondersteuning voor de headset in SSX3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Zoals ik al aangaf wil ik met SSX 3 online, nu kan ik bij "CD WOW! Hong Kong" SSX 3 (Pal-versie!) kopen voor circa 44 euro. Heeft iemand enig idee of DNAS onderscheid maakt tussen deze regio's, of is dit dezelfde regio? De gegevens en uitgiftedatum tussen de Europese- en "Hong Kong"-variant van CD-WOW zijn iig gelijk.

ps: En Bor, zover ik weet hoor je bij SSX 3 via een headset te kunnen communiceren, al heb ik nog niemand op MerquryCity.com gehoord die het ook al geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Nee, dit zou geen onderscheidt moeten maken.
Het zijn allebei PAL versies, dus moet die ook gewoon werken.

Een britse game draait net zo goed op een nederlandse PS2, ook on-line.
Dit zal niet anders zijn met andere PAL-games waar je ze ook koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar ik een Playstation 2 lichtbak kan krijgen? Je weet wel, van die grote zwarte bakken die bij van die software zaken boven de PS2 spellen hangen, met "Playstation 2" verlicht erop.
Ben al heel lang op zoek.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
__00__ schreef op 23 October 2003 @ 19:07:
Nee, dit zou geen onderscheidt moeten maken.
Het zijn allebei PAL versies, dus moet die ook gewoon werken.
Dat vraag ik me dus af, er is nl. ook nog zoiets als regio-indeling.

De vraag is dan ook: zit Hong Kong in dezelfde (DNAS) regio als wij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Vanochtend voordat ik naar m'n werk ging even SSX 3 zitten spelen....en het ziet er goed uit :) Details zijn wel goed (bv. de glinstering van de sneeuw)....qua speelbaarheid is het nog steeds prima en je kan de rechter analog stick gebruiken voor (om tony hawk termen te gebruiken) manuals......heb maar 1 afdaling gedaan, dus kan er verder nog weinig over zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 24 October 2003 @ 08:56:
Vanochtend voordat ik naar m'n werk ging even SSX 3 zitten spelen....en het ziet er goed uit :) Details zijn wel goed (bv. de glinstering van de sneeuw)....qua speelbaarheid is het nog steeds prima en je kan de rechter analog stick gebruiken voor (om tony hawk termen te gebruiken) manuals......heb maar 1 afdaling gedaan, dus kan er verder nog weinig over zeggen...
Waar heb jij SSX3 gekocht? Die is hier toch helemaal nog niet uit? Ik ben benieuwd naar je bevindingen als je hem wat langer hebt gespeeld! Heb je de online mogelijkheden al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 14:39:
[...]

thanx..
die dingen zijn nog best duur.. naja kwil um wel hebben :)
Bij play.com : £17.99 Delivered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb geen online adapter en ben ook niet van plan er eentje aan te schaffen, zie dat online gebeuren niet zo zitten (het heeft voor mij geen toegevoegde waarde)... maar zodra ik het wat meer heb gespeeld (waar ik helaas heel weinig tijd voor heb) zal ik wel mijn bevindingen laten weten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ettepet schreef op 24 October 2003 @ 00:42:
[...]

Dat vraag ik me dus af, er is nl. ook nog zoiets als regio-indeling.

De vraag is dan ook: zit Hong Kong in dezelfde (DNAS) regio als wij?
Hong Kong zit NIET in dezelfde regio als wij. Maar die PAL games die ze daar verkopen zijn niet bedoeld voor hun regio, maar de onze (ow, en australie ;) ).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Is het niet mogelijk om een gewone Usb --> netwerk adapter op dat ding aan te sluiten, software erover heen, en klaar? Of moet je echt de officiele adapter hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
De nieuwe games ondersteunen dacht ik alleen de echte sony netwerkadapter. Games zoals tony hawk (die zelf online gameplay kennen, buiten het sony netwerk om) werken wel met een usb nic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj_Neo_Ziggy schreef op 24 October 2003 @ 09:46:
Is het niet mogelijk om een gewone Usb --> netwerk adapter op dat ding aan te sluiten, software erover heen, en klaar? Of moet je echt de officiele adapter hebben?
Sommige games ondersteunen het wel, maar games door Sony zelf uitgebracht iig niet, die werken alleen met de officieële adapter

En waarom zou je dat eigenlijk willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou omdat ik er nog eentje heb liggen. Die gewoon nu stof ligt te happen. Dus dat ding wil ik inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

mbt SSX3, het valt tegen, het is heel makkelijk om tricks te doen, vallen is er bijna niet meer bij, en ook de muziek is way minder cool dan Tricky.

De grafix zien er cool uit, maar wel wat aan de softe/blurrie kant. Online play heb ik nog niet getest.

De halfpipes zijn zeer cool, en er is veel te beleven. Mijn favoriete personen uit Tricky, Marty en Eddie, zijn er helaas niet meer bij.

Weet niet of ik deze vaker zal spelen dan Tricky?

/edit spielfoud

[ Voor 3% gewijzigd door tHe_BiNk op 24-10-2003 13:04 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Creepy schreef op 24 oktober 2003 @ 09:21:Hong Kong zit NIET in dezelfde regio als wij. Maar die PAL games die ze daar verkopen zijn niet bedoeld voor hun regio, maar de onze (ow, en australie ;) ).
Bedankt Creepy! Check 'et momenteel nog even bij de winkel zelf, voor de zekerheid. Ik denk dat meerdere mensen op MercuryCity.com hier heel blij mee zullen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
tHe_BiNk schreef op 24 October 2003 @ 13:03:
mbt SSX3, het valt tegen, het is heel makkelijk om tricks te doen, vallen is er bijna niet meer bij, en ook de muziek is way minder cool dan Tricky.
...
De halfpipes zijn zeer cool, en er is veel te beleven. Mijn favoriete personen uit Tricky, Marty en Eddie, zijn er helaas niet meer bij.
Heb inmiddels deze mening al van meerdere kanten gehoord, heb het spel (helaas) zelf nog niet binnen.

Marty zit wel in het spel, maar dan onder de oorspronkelijke naam/persoon Mac, een favoriet bij het Amerikaanse publiek. Hij heeft ook dezelfde stem als bij Tricky, maar dat is dus niet dezelfde als "onze" Marty. Eddie zit er alleen in als 'extra', waarmee je vermoedelijk ook zelf kunt spelen, heb nog niet gelezen dat iemand dat heeft gedaan. Ik mis Eddie zelf ook, want ik vond 'em de leukste in Tricky. Psymon schijnt ook wat minder te zijn gedaan.

Toch hoor ik een enorme stortvloed aan positieve geluiden, ook - en met name - van voormalige SSX (Tricky) spelers. Ook de bladen zijn unaniem zeer positief.

Ik wil 'em ook zeker hebben! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 24-10-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ettepet schreef op 24 oktober 2003 @ 13:11:
[...]Marty zit wel in het spel, maar dan onder de oorspronkelijke naam/persoon Mac, een favoriet bij het Amerikaanse publiek. Hij heeft ook dezelfde stem als bij Tricky, maar dat is dus niet dezelfde als "onze" Marty.
Heb nog alleen de USA versie geplayed, de PAL komt pas 30-oct uit, geloof ik, en dan hoop ik dat Marty er bij zit mijn zijn duitse gebabbel. De techniek die je nodig hebt met SSX3 is van een veel lager niveau dan Tricky.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb Tricky nooit echt veel gespeeld en gewoon om af en toe van de bergen af te racen is af en toe wel lachen....las trouwens in een review dat je op 1 van de bergen van de top naar beneden er een half uur over doet...best indrukwekkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Tricky was een van mijn eerste games die ik echt uberlang gespeeld heb. Echt een absolute topper. Ik verwacht dan ook veel van SSX3! De reviews prijzen de game echt de hemel in :)
Dat Eddie en Marty er niet in zouden zitten boeit me totaal niet eigenlijk.

The Bink -> heb jij Tricky veel gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit gepast is misschien wil iemand hem weg doen zit ook al op ebay maar weinig succes.

Ben opzoek naar het spel The Bouncer niet zo duur orgineel iemand die hem kwijt wil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Bor_de_Wollef schreef op 24 October 2003 @ 14:48:The Bink -> heb jij Tricky veel gespeeld dan?
Yes, het is eigenlijk een beetje DE game op de PS2 voor mij. Heb nu SSX3 twee dagen geplayed en moet zeggen, de courses zijn moeilijk, maar het doen van tricks is erg makkelijk. En het is behoorlijk verslavend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
IK vind het eigenlijk steeds moeilijker worden om een online shop te vinden met goedkope aanbieidingen van spellen...WIe weet nog een leuke?
MIsschien ook aardige deze dan in de openingspost te zetten?

LET OP IK BEN NIET IN HET BEZIT VAN EEN CREDITCARD....

[ Voor 24% gewijzigd door krizzziz op 26-10-2003 15:13 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gcshop.nl is de goedkoopste voor mensen zonder CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 17:51:
www.gcshop.nl is de goedkoopste voor mensen zonder CC :P
Daar is SSX3 ook 45 euro in de preorder zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das de XBOX versie, de PS2 versie kost €48,50.

Heb de indruk dat gcshop meer pro XBOXis, gezien ze daar altijd mee stunten en soms de PS2 versie niet eens hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 18:27:
Das de XBOX versie, de PS2 versie kost €48,50.

Heb de indruk dat gcshop meer pro XBOXis, gezien ze daar altijd mee stunten en soms de PS2 versie niet eens hebben :/
Hmm, dat suckt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bor_de_Wollef schreef op 26 October 2003 @ 18:21:Daar is SSX3 ook 45 euro in de preorder zie ik :)
Huh? Bij mij staat er 51,50 euro, excl. 2 euro verzendkosten. Waar zag je die 45 euro, hier?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.