Nee, die XBOX versie was eerst €45, en de PS2 versie €48,50, maar ze hebben de prijzen verhoogd, doen ze wel vaker

Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 01:06 ]
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:47 ]
Ja, idd, lees ook de laatste regels van wat ik net schreef op dvd.nl: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=692967#692967Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:47:
Over dat straffen, dat doen ze volgens mij niet echt, wel jammer dat MM zich altijd strikt aan de datum houdt,
[ Voor 51% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 16:24 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 17:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:30:
Heb splinter cell![]()
offtopic:
Kom tevens soort van afscheid nemen, GoT is niet meer wat het geweest is en heb hier nog maar weinig te zoeken na 1.5 jaar..meeste kennen me niet , meer de mensen uit het FF topic enzo en de iets oudere garde.
Ben nog wel te vinden op fok onder Ker_Plunk
*zwaai*
Verwijderd
Game topics, Cactuar's etc.Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 18:50:
[...]
offtopic:
Jammer, ondanks dat ik niet meer weet waarvan (zou ik dan ook oude garde zijn?) klinkt je nick me bekend in de oren. Altijd jammer als er mensen weggaan die toch al lang op GoT zitten
Splinter Cell roeleert hard
Sorry om je teleur te stellen maar GoT is nogsteeds hetzelfde gebleven (in ieder geval sinds ik "lid" ben). Back ontopic graag.Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:01:
[...]
Game topics, Cactuar's etc.![]()
GoT wordt gemod door een stel machtsnerds die gewoon op een manier bezig zijn dat het niet leuk meer is...
Verwijderd
Dag ker, het was een waar genoegenVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:30:
Heb splinter cell![]()
offtopic:
Kom tevens soort van afscheid nemen, GoT is niet meer wat het geweest is en heb hier nog maar weinig te zoeken na 1.5 jaar..meeste kennen me niet , meer de mensen uit het FF topic enzo en de iets oudere garde.
Ben nog wel te vinden op fok onder Ker_Plunk
*zwaai*
[ Voor 28% gewijzigd door Marruk op 27-10-2003 21:24 ]
TMAXTINT
Verwijderd
Lees ff het hele topic door.Marruk schreef op 27 oktober 2003 @ 21:19:
[...]
Dag ker, het was een waar genoegen
(ik herken je gedachte trouwens, zeker met die nieuwe moderators is het weer ineens een dicatuur hier geworden. best jammer.)
Maar dan nu ontopic. Heeft iemand al de zilveren ps2? Ik ben aan een nieuwe toe dus de verleiding is groot
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 11:51 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Gooi je hier een mini review neer zodra je hem hebt?!vtx schreef op 28 October 2003 @ 11:51:
Waaa, straks na mn werk vlieg ik naar de makro! Hopelijk hebben ze ssx3 al! Volgens de folder wel, maar ik denk dat ik toch pech heb en tot donderdag kom aan het wachten...
Dan kan ik doen, alleen vandaag heb ik zeer weinig tijd om hem te proberen. Kan hem pas laat vanavond testen, maar als ik hem vandaag krijg zal ik morgen een mini-review makenBor_de_Wollef schreef op 28 October 2003 @ 11:53:
[...]
Gooi je hier een mini review neer zodra je hem hebt?!
Verwijderd
Is het niet makkelijker sturen met je vingers (toetsenbord) dan met je duim (controller)?Creepy schreef op 28 October 2003 @ 11:43:
Een PS2 controller stuurt zelfs nauwkeuriger dan een PC toetsenbord, aangezien alle knoppen druk gevoelig zijn, en je hebt natuurlijk ook nog de analoge sticks
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Speel Gran Turismo 3 met een Dualshock II en je vraagt je af hoe je ooit racegames met een keyboard hebt kunnen spelen.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:58:
[...]
Is het niet makkelijker sturen met je vingers (toetsenbord) dan met je duim (controller)?
[ Voor 48% gewijzigd door philipnorth op 29-10-2003 10:06 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
[ Voor 6% gewijzigd door Walkman op 29-10-2003 15:34 ]
Ik vind de nieuwe versies van Thony altijd tegenvallen. Er is gewoon vrijwel niets veranderd sinds deel 1 /2. Te weinig in ieder geval om mij te blijven boeien.Walkman schreef op 29 October 2003 @ 15:34:
Zag net dat THUG (tony hawk underground) inmiddels uit is (ieder geval in de US, hier weet ik niet), maar de reviews zijn er weer aardig positief over.......weet nou niet of ik nog een versie moet hebben (het blijft allemaal hetzelfde en 2 vindt ik nog steeds het beste).
Iemand die 'm toevallig al heeft gespeeld?
niet gespeeld (nog geen ps2) maar voor mij een must have.Walkman schreef op 29 October 2003 @ 15:34:
Zag net dat THUG (tony hawk underground) inmiddels uit is (ieder geval in de US, hier weet ik niet), maar de reviews zijn er weer aardig positief over.......weet nou niet of ik nog een versie moet hebben (het blijft allemaal hetzelfde en 2 vindt ik nog steeds het beste).
Iemand die 'm toevallig al heeft gespeeld?
[ Voor 2% gewijzigd door About2Break op 30-10-2003 08:52 . Reden: typo ]
[ Voor 6% gewijzigd door krizzziz op 30-10-2003 09:48 ]
ehhhh..HOI
Ik juist weer welBor_de_Wollef schreef op 30 oktober 2003 @ 10:15:
Klopt , maar dit stuur is niet force feedback heb ik gehoord.
TMAXTINT
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
dikke vette bullshit__00__ schreef op 01 november 2003 @ 13:35:
Op het moment het heb ik een leuke PS2 standaard te koop gezien, maar ik heb ooit eens gelezen dat als je je PS2 rechtop zet het niet bevorderlijk is voor de levensduur van het apparaat?
Weet iemand hier ook meer van of heeft er ervaring mee?
Niet helemaal waar. Rechtopzetten schijnt slecht te zijn voor het loopwerk van de dvdspeler / laserconstructie. Veel winkels / reparatiecentra zullen dit beamen. Het schijnt dat de uitval van PS2's veel groter is onder de mensen met een vertical stand. De mijn staat mede om deze reden weer netjes horizontaal.
Hmm ik beaam dat anders niet, en ik werk in een winkel,Bor_de_Wollef schreef op 01 november 2003 @ 20:58:
[...]
Niet helemaal waar. Rechtopzetten schijnt slecht te zijn voor het loopwerk van de dvdspeler / laserconstructie. Veel winkels / reparatiecentra zullen dit beamen. Het schijnt dat de uitval van PS2's veel groter is onder de mensen met een vertical stand. De mijn staat mede om deze reden weer netjes horizontaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 01-11-2003 21:21 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:14 ]
Verwijderd
Erg zeker ben ik daar niet over omdat ik het niet echt kan bewijzen. In 9 van de 10 winkels raden ze je de vertical stand om de bekende reden af. Zeker als de PS2 gechipped is en er eigen dvd-r's (of +r's) worden gebruikt . Ik heb het meerdere malen gehoord en ook vaak in fora / nieuwsgroepen gelezen. Er zal wel een kern van waarheid inzitten. Het lijkt me bv dat de speler "harder moet trekken" aan een niet helemaal perfect ronde / gebalanceerde dvd als ie vertikaal staat.Turismo schreef op 01 november 2003 @ 21:19:
[...]
je zegt t eigenlijk zelf al "het schijnt" dus echt zeker van je zaak klink je niet.
Kewl, hoe vind je het niveau/de moeilijkheidsgraad?Walkman schreef op 03 november 2003 @ 08:37:
Van het weekend flink SSX3 gespeeld en ben wel onder de indruk, alle drie de toppen unlocked en je doet er inderdaad heel lang over voor je beneden bent....lekker ontspannend om een in de sneeuw naar beneden te gaan....
Was bij tricky toch ook? Ging daar ook best snel vond ik.Bor_de_Wollef schreef op 03 november 2003 @ 11:20:
Jammer dat je de tracks al zo snel unlocked. Maar zoals ik het begrijp is het echt een aanrader dus?
FFX-2 is toch helemaal niet uit? Volgens mij kost die alleen al meer dan 45 euro.Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 november 2003 @ 15:21:
Heeft iemand al iets gezien van Ultimate Saga. Mijn vriendin vertelde net dat ie was uitgekomen, als een dubbel spel met FFX-2 erbij, voor maar €45,- Heb ff wat op internet gespeurd maar kan geen duidelijke review vinden, en tevens niet zien wat er nou waar van is.
Die zit er niet bij.Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 november 2003 @ 15:21:
Heeft iemand al iets gezien van Ultimate Saga. Mijn vriendin vertelde net dat ie was uitgekomen, als een dubbel spel met FFX-2 erbij, voor maar €45,- Heb ff wat op internet gespeurd maar kan geen duidelijke review vinden, en tevens niet zien wat er nou waar van is.
check dimensionplus.nl ffDj_Neo_Ziggy schreef op 03 november 2003 @ 15:21:
Unlimited Saga wordt geleverd met de special disc waarop u preview materiaal treft van Final Fantasy X-2
Owww... een preview. Ik was al bijna in mijn slaapzak voor de winkel gaan liggenphilipnorth schreef op 04 november 2003 @ 13:44:
[...]
check dimensionplus.nl ff
daar staat ie voor 49,99€
[...]
LOLBor_de_Wollef schreef op 04 november 2003 @ 14:06:
[...]
Owww... een preview. Ik was al bijna in mijn slaapzak voor de winkel gaan liggen
Verwijderd
wanneer precies?Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:27:
In 2004 zullen wij blij gemaakt worden met Gt4
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 15:19 ]
Verwijderd
Is dat de release datum voor Europa?Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:21:
Gran Turismo 4
Publisher: SCEA | PS2 | Driving
Release: 04/30/2004
[ Voor 37% gewijzigd door Nitai op 04-11-2003 16:05 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik hoorde laatst iets op TV dat ie al weer naar achteren geschoven zou zijn.
Verwijderd
Dat hangt van de manier (chip) af van ombouwen. Veel mensen gaan voor dvd-r (moeilijk aan recordables te komen), anderen spelen ook +rVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:05:
Ik heb ff een vraagie wat eet je PS2 het liefst een Dvd+r of een dvd-r zodat ik weet welke brander ik het beste kan aanschafen om back-ups te maken
geruchten blijven dat ie voor de kerst ook rond die prijs komt hier, net als de x-box....Nitai schreef op 04 november 2003 @ 16:05:
demn, in Japan kost de PS2 nu nog maar 155 euro!!! Wou dat ze dat hier ook maar deden...
*Edit: zie webwereld voor berichtgeving http://www.webwereld.nl/nieuws/kort_03_11_04.phtml#k2673
De officiele release is nog steeds TBA - to be anounced. Check de startpost voor een link naar de releaselijst. Die moet je gewoon even in de gaten houden.TuRk schreef op 05 november 2003 @ 09:17:
weet iemand misschien wanneer gran turismo 4 uitkomt ?
Er is geen GT4 bundel want er is nog geen GT4. De rest is speculatie.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 12:34:
Wat zit er allemaal in de GT4 bundel?
wijze woorden
Verwijderd
Zosas schreef op 05 november 2003 @ 13:28:
De prijs van de Gamecube is flink gezakt, zal ook de PS2 nu gaan zakken?
Nitai schreef op 04 november 2003 @ 16:05:
demn, in Japan kost de PS2 nu nog maar 155 euro!!! Wou dat ze dat hier ook maar deden...
*Edit: zie webwereld voor berichtgeving http://www.webwereld.nl/nieuws/kort_03_11_04.phtml#k2673
Verwijderd
Als er een GT4 bundel komt, zal het officiële GT4 stuur er dan bijzitten of zal je het apart moeten aankopen?Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 13:18:
[...]
Er is geen GT4 bundel want er is nog geen GT4. De rest is speculatie.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 13:49 ]
Zoals ik al zei: dit is allemaal speculatie, daar heb je helemaal niets aan. Je zult pas weten wanneer er een bundel wordt aangekondigd. Ik heb nog helemaal niets officieels over een GT4 bundel gehoord eigenlijk.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 13:44:
[...]
Als er een GT4 bundel komt, zal het officiële GT4 stuur er dan bijzitten of zal je het apart moeten aankopen?
Bij de E3 special van Gamekings werd vermeld dat er een stuur van Logitech bij GT4 geleverd wordt in een speciale pack. Dit werd verteld door zo'n PR mannetje van Sony dus lijkt me wel redelijk zeker. Staat ook op de DVD overigens.Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 14:22:
[...]
Zoals ik al zei: dit is allemaal speculatie, daar heb je helemaal niets aan. Je zult pas weten wanneer er een bundel wordt aangekondigd. Ik heb nog helemaal niets officieels over een GT4 bundel gehoord eigenlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat klinkt inderdaad al wat officieler. Welke dvd heb je het over trouwens?AudiRS4 schreef op 05 november 2003 @ 14:26:
[...]
Bij de E3 special van Gamekings werd vermeld dat er een stuur van Logitech bij GT4 geleverd wordt in een speciale pack. Dit werd verteld door zo'n PR mannetje van Sony dus lijkt me wel redelijk zeker. Staat ook op de DVD overigens.
Die E3 special die je toendertijd bij de PU kon kopen. Is alle Gamekings uitzendingen over de E3 plus extra materiaal.Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 14:34:
[...]
Dat klinkt inderdaad al wat officieler. Welke dvd heb je het over trouwens?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
mmmmmm misschien dat zoiets nog doorgevoerd word naar europa voor de feestdagen. Dan koop ik zeker weten een ps2 anders koop ik er nu 1 in de winkel en istie de dag erna 50 E goedkoper..... Dat is toch weer een spel of een controller + memory card!!!Nitai schreef op 04 november 2003 @ 16:05:
Hoor graag meer over je bevindingen met THUG, ben er erg benieuwd naar namelijkWalkman schreef op 06 november 2003 @ 08:19:
Gisteren even letterlijk 3 minuten THUG zitten spelen, wat niet echt lukte na een tijd SSX3 te hebben gespeeld......ben even niet meer aan het verschil in snelheid gewend.....het viel even tegen....de level die ik speelde was redelijk groot, maar ik begin toch langzamerhand zo'n gevoel te krijgen van waarom zou ik dit nog spelen.....allemaal weer precies hetzelfde.....zal toch nog wat leveltjes gaan unlocken.....maar ben bang dat het me niet zo gaat pakken....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq