Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.243 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die XBOX versie was eerst €45, en de PS2 versie €48,50, maar ze hebben de prijzen verhoogd, doen ze wel vaker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Heb net ontdekt dat vanaf dinsdag SSX 3 bij de Makro ligt:

- GC en Xbox: 49,98 euro

- en de PS2: 54,74 euro :(

Ondanks dat ik morgen waarschijnlijk van 5 kanten nieuws krijg dat de Australische versie van SSX3 dezelfde is als de Europese, en dat ie 11 euro goedkoper is (44 i.p.v. 55 euro) ga ik 'em waarschijnlijk toch bij de Makro kopen.

Wacht vandaag al 10 dagen langer dan mogelijk had gekund. Stomme zooi, alleen omdat ik uit Europa kom kon ik niet meedoen met het 'Community Leadership' van EA SPORTS online... }) :( })

[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt nog wel mee, bij Dixons gaat ie €67,95 kosten :(

Welke australische shop is dat? denk dat ik hem wel ke, voor de XBOX wel eens wat gekocht, ben de naam alleen kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
€67,95, my god. Wanneer leren ze het nou eens? Ik neem aan dat iedereen hem lekker ergens anders gaat halen dan ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Nee, het was bij CD-WOW! Hong Kong.

Bj vrijwel alle winkels kost SSX3 momenteel 67,95: Dixons, FRS en Bart Smit. Hij was overal zaterdag al uitverkocht, dus blijkbaar zijn er genoeg "sponsors" van deze verkoopsstrategie.. 8)7

Ben net terug van de Makro Delft, ze hebben 'em pas morgenmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Is ie al wel officieel uit dan? Op de releaselijst en bij Dimension plus staat 31 oktober als datum namelijk. Ik heb hem hier ook nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Kijk maar bij Dixons in de etalage, daar hangen grote posters van o.a. SSX 3. Hij is alleen uitverkocht. Morgen ligt ie er waarschijnlijk weer, net als bij FRS en Bartje Smit.

Was gisteren bij de MM Rijswijk, en hoorde daar dat ie pas op 6 of 12 november uit zou komen. :? :? :? Heb niks anders eruit kunnen krijgen, stelletje domoors... (officiele inkoper MM Rijswijk/Den Haag:) deed net of het je braaf aan de officiele datum (die ie dus duidelijk niet kende) houden goed was, en dat de andere winkels wel gestraft zouden worden. Yeah, dream on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, hier was zondag alles open en heb niets gezien bij dixons? Er is wel een kans dat ie morgen er al ligt, meestal krijgen de winkels begin v/d week dat ie uit moet komen voorraad.

Over dat straffen, dat doen ze volgens mij niet echt, wel jammer dat MM zich altijd strikt aan de datum houdt, games zijn daar veel goedkoper, PES3 en SCII voor €49 gekocht, en Freedom Fighters voor €55.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Leuk, maar dat geldt allemaal voor de PRE-ORDER. Check ook de site van de free record shop maar eens. Bart Smit vertelde me ook dat de game helemaal niet uit is nog. Releasedate is de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Nee hoor, gisteren zelf langs geweest bij al die zaken. Alleen van Bart Smit weet ik niet zeker of ie er op zaterdag al was, maar morgen zou hij wel te koop moeten zijn.
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:47:
Over dat straffen, dat doen ze volgens mij niet echt, wel jammer dat MM zich altijd strikt aan de datum houdt,
Ja, idd, lees ook de laatste regels van wat ik net schreef op dvd.nl: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=692967#692967

Ben vanaf morgen gelukkig bezig met SSX 3! Joepieeeee!!!! :9~ :9~ 8) 8) :)

[ Voor 51% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Op zowel bartsmit.nl, freerecordshop,nl, play.com, dimensionplus.nl, etc staat allemaal de 30e als releasedate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
En dan? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Ettepet op 27-10-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb splinter cell _/-\o_

offtopic:
Kom tevens soort van afscheid nemen, GoT is niet meer wat het geweest is en heb hier nog maar weinig te zoeken na 1.5 jaar..meeste kennen me niet , meer de mensen uit het FF topic enzo en de iets oudere garde.
Ben nog wel te vinden op fok onder Ker_Plunk
*zwaai*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:30:
Heb splinter cell _/-\o_

offtopic:
Kom tevens soort van afscheid nemen, GoT is niet meer wat het geweest is en heb hier nog maar weinig te zoeken na 1.5 jaar..meeste kennen me niet , meer de mensen uit het FF topic enzo en de iets oudere garde.
*zwaai*
offtopic:
Jammer, ondanks dat ik niet meer weet waarvan (zou ik dan ook oude garde zijn? :o ) klinkt je nick me bekend in de oren. Altijd jammer als er mensen weggaan die toch al lang op GoT zitten

Splinter Cell roeleert hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 18:50:
[...]

offtopic:
Jammer, ondanks dat ik niet meer weet waarvan (zou ik dan ook oude garde zijn? :o ) klinkt je nick me bekend in de oren. Altijd jammer als er mensen weggaan die toch al lang op GoT zitten

Splinter Cell roeleert hard :)
Game topics, Cactuar's etc. :D

GoT wordt gemod door een stel machtsnerds die gewoon op een manier bezig zijn dat het niet leuk meer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:01:
[...]

Game topics, Cactuar's etc. :D

GoT wordt gemod door een stel machtsnerds die gewoon op een manier bezig zijn dat het niet leuk meer is...
Sorry om je teleur te stellen maar GoT is nogsteeds hetzelfde gebleven (in ieder geval sinds ik "lid" ben). Back ontopic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off: Neuh, hij heeft wel gelijk, fok!forum is leuker :P

Ik wacht nog even met SSX3 denk ik, cashflow is niet zo hoog en heb al een sportspel, wacht liever even op True Crime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zodra SSX officieel uit is ga ik hem zeker aanschaffen. SSX Tricky was voor mij altijd DE game :) Ik denk wel dat ik eens bij play.com ga kijken want dik 65 euro vind ik toch wat te veel van het goede. Is er al iemand die SSX3 online heeft gespeeld? Ik ben bang dat dat deel van de game toch een beetje tegen gaat vallen.

offtopic:
Dan ga je toch lekker naar fok!forum? Ontopic graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:30:
Heb splinter cell _/-\o_

offtopic:
*zwaai*
Dag ker, het was een waar genoegen :)

(ik herken je gedachte trouwens, zeker met die nieuwe moderators is het weer ineens een dicatuur hier geworden. best jammer.)

Maar dan nu ontopic. Heeft iemand al de zilveren ps2? Ik ben aan een nieuwe toe dus de verleiding is groot :9~

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/pl_images/assets/silverps2_medium.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Marruk op 27-10-2003 21:24 ]

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 27 oktober 2003 @ 21:19:
[...]

Dag ker, het was een waar genoegen :)

(ik herken je gedachte trouwens, zeker met die nieuwe moderators is het weer ineens een dicatuur hier geworden. best jammer.)

Maar dan nu ontopic. Heeft iemand al de zilveren ps2? Ik ben aan een nieuwe toe dus de verleiding is groot :9~

[afbeelding]
Lees ff het hele topic door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuurt een PS2 controller even makkelijk en nauwkeurig als een PC toetsenbord bij race games? :?

/me zit te twijfelen over de aanschaf van een PS2...

Dank bij voorbaat. :)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Een PS2 controller stuurt zelfs nauwkeuriger dan een PC toetsenbord, aangezien alle knoppen druk gevoelig zijn, en je hebt natuurlijk ook nog de analoge sticks

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-09 13:20

vtx

Waaa, straks na mn werk vlieg ik naar de makro! Hopelijk hebben ze ssx3 al! Volgens de folder wel, maar ik denk dat ik toch pech heb en tot donderdag kom aan het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
vtx schreef op 28 October 2003 @ 11:51:
Waaa, straks na mn werk vlieg ik naar de makro! Hopelijk hebben ze ssx3 al! Volgens de folder wel, maar ik denk dat ik toch pech heb en tot donderdag kom aan het wachten...
Gooi je hier een mini review neer zodra je hem hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Bor_de_Wollef schreef op 28 October 2003 @ 11:53:
[...]

Gooi je hier een mini review neer zodra je hem hebt?!
Dan kan ik doen, alleen vandaag heb ik zeer weinig tijd om hem te proberen. Kan hem pas laat vanavond testen, maar als ik hem vandaag krijg zal ik morgen een mini-review maken :)

Wat ik veel hoor is dat tricks veel makkelijker zijn, ik hoop dat dit toch gaat meevallen aangezien ik tricky eignelijk al erg makkelijk vond tegenover SSX1. Ik hoop dus niet dat deel 3 nou ook nog eens een stuk makkelijker zal zijn als tricky.

We zien wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 28 October 2003 @ 11:43:
Een PS2 controller stuurt zelfs nauwkeuriger dan een PC toetsenbord, aangezien alle knoppen druk gevoelig zijn, en je hebt natuurlijk ook nog de analoge sticks
Is het niet makkelijker sturen met je vingers (toetsenbord) dan met je duim (controller)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Zooo heb SSX3 :D :D

Heb dus alleen heel weinig tijd gehad om te spelen, gisteravond net 30 minuten ofzo kunnen spelen.

1e indruk: Lekkerrrrrrrrrrrrrrr :D, Graphics zijn weer een stuk beter dan Tricky. Het beweegd soepeler, en de audio vind ik ook erg lekkerrrrr(maar smaken verschillen natuurlijk).

Tricks gaan wel een stuk makkelijker, ook rail grinden gaat heel makkelijk tegeover de 1e 2 delen. Toch vind ik de game niet te gemakkelijk waar ik eigenlijk bang voor was.

Vanavond heb ik ook weer niet veel tijd (Heb eerst nof een lfs tag team battle), daarna ga ik toch nog ff ssx-en :D

Anyways voor iedereen die deel 1 en/of 2 leuk vond: KOPEN!!!!

Ik heb hem btw bij de Makro in Nuth gehaald. Daar kostte ie 54 Euro, dus kijk goed uit wat je betaald. (ps. al had ie 70 Euro gekosts, ik had hem toch gekocht :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Heeft iemand al Dancing Stage Fever gezien? Heb nu best wel wat spellen voor die dansmat, maar weer wat nieuws, is altijd leuk

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:58:
[...]
Is het niet makkelijker sturen met je vingers (toetsenbord) dan met je duim (controller)?
Speel Gran Turismo 3 met een Dualshock II en je vraagt je af hoe je ooit racegames met een keyboard hebt kunnen spelen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Ok,

de mensen die SSX3 hebben, wat zijn jullie ervaringen?

Man, ik wil een PS2 en SSX3 maar ff geen centjes :( huisje schijnt voor te gaan :)

edit: refreshen kan wel eens handig zijn :)

Ok dus SSX3 bevalt wel?
Iemand trouwens die Harry Potter Quiditch al gespeeld/gezien?
Op de pc errug leuk (gisteren ff geprobeerd), maar ben erg benieuwd naar de PS2 versie, want dan is 1 vs 1 wel lachen natuurlijk :)

[ Voor 48% gewijzigd door philipnorth op 29-10-2003 10:06 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zag net dat THUG (tony hawk underground) inmiddels uit is (ieder geval in de US, hier weet ik niet), maar de reviews zijn er weer aardig positief over.......weet nou niet of ik nog een versie moet hebben (het blijft allemaal hetzelfde en 2 vindt ik nog steeds het beste).

Iemand die 'm toevallig al heeft gespeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door Walkman op 29-10-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 29 October 2003 @ 15:34:
Zag net dat THUG (tony hawk underground) inmiddels uit is (ieder geval in de US, hier weet ik niet), maar de reviews zijn er weer aardig positief over.......weet nou niet of ik nog een versie moet hebben (het blijft allemaal hetzelfde en 2 vindt ik nog steeds het beste).

Ik vind de nieuwe versies van Thony altijd tegenvallen. Er is gewoon vrijwel niets veranderd sinds deel 1 /2. Te weinig in ieder geval om mij te blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Walkman schreef op 29 October 2003 @ 15:34:

niet gespeeld (nog geen ps2) maar voor mij een must have.
Volgens mij heeft deze Tony veel meer toegevoegde waarde dan 4 t.o.v. 3 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• About2Break
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 21:42
PlayStation 2 X-port Gebruik je PC harddrive als M. card

SWAP YOUR PLAYSTATION2 GAME SAVES VIA THE INTERNET

X-Port V2 taps into the massive storage capacity of your PC’s hard drive.

Buy X-Port V2 and you'll never need to buy another memory card ever again…X-Port V2 is 5,000 memory cards for the price of one!

Using its own special USB cable (included), X-Port V2 stores your PS2 game saves on any PC with Windows 95 or higher. X-Port V2 cleverly uses your PC's hard drive as a giant memory card which is capable of holding thousands of times more data than a memory card (eg a 40gb hard drive will store around 5,000 times more data than one standard PS2 8mb memory card).

Now that you’re able to store PS2 game saves on a PC, why not exchange your characters, teams, replays, high scores and DIY levels via the internet or e-mail? A vibrant community of X-Port V2 users is already doing just that.

With X-Port V2 you can swap the new skate parks you built in Tony Hawk’s Pro Skater; exchange high speed replays from Gran Turismo 3; acquire new teams for Pro Evolution Soccer; swap songs you've created using MTV Music Generator; Yabasic programs; the list is endless!

The fun doesn’t stop there. Visit www.codejunkies.com and you’ll gain access to a huge, constantly growing library of game save cheats made exclusively for X-Port V2. Download these files direct to any PS2 memory card to access all levels, characters and vehicles with powerful cheats that have been created by the makers of the world’s best-selling cheat system, Action Replay 2 V2.

And if you own an Action Replay 2 V2, then X-Port V2 will save you a lot of time. Simply download the latest AR2 V2 codelist in its entirety direct to your cheat system using X-Port V2 – no more entering new codes by hand!

Summary of features:

Store your PS2 game saves on your PC’s hard drive
Use your PC’s hard drive as a giant memory card
Exchange game saves and more via the internet and e-mail
Download exclusive cheats for the latest and greatest PlayStation2 games direct to your PS2 memory card
Includes special USB cable to connect your PlayStation2 & PC, plus Windows-compatible software on CD
Compatible with Action Replay 2 V2 – download the latest codelist direct to your AR2V2. No more typing in codes!
Load, save, delete and edit game saves via your PC
Easy-to-use – managing your game saves is simple
System requirements: PlayStation2 with any PS2 memory card; PC with one free USB slot, Windows 98 or higher, internet connection.

Afbeeldingslocatie: http://images.psxshop.nl/big/p703.jpg
Afbeeldingslocatie: http://uk.codejunkies.com/images/GB_product_images/xport_packshot_large.jpg

Weer iemand hier wat meer over het lijkt me wel een vet ding

[ Voor 2% gewijzigd door About2Break op 30-10-2003 08:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Van de Xport zijn wel reviews te vinden. Codejunkies / datel levert hem. Bij play.com is hij dacht ik nu in de aanbieding. Op zich vind ik het niet zo heel interessant. Echt save games ruilen met vrienden doe ik nooit. Het cheat gebeuren trekt me helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
Even een ideetje voorr sommige hier...

Bij de ALDI is vanaf gister een Stuurtje te koop die pc EN Playstation 1 en 2 compatible is...

Zal ff de specs droppen...

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_44/BILD05.JPG

PC Racestuur met
gas- en rempedalen

• USB aansluiting
• zeer realistisch door
vibratie bij sturen
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functieknoppen
• plug & play
• bevestiging d.m.v.
klemmen en zuignappen
• geschikt voor
Windows 98 SE/ME/2000/XP
en voor PC's vanaf Pentium II,
ook geschikt voor PS1 en PS2

per set
34.99

IS nie duur toch? wel stuur met die handrem..is lekker voor Colin Mcrae!

Hopen dat ze er nog zijn alleen!

[ Voor 6% gewijzigd door krizzziz op 30-10-2003 09:48 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Klopt , maar dit stuur is niet force feedback heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Bor_de_Wollef schreef op 30 oktober 2003 @ 10:15:
Klopt , maar dit stuur is niet force feedback heb ik gehoord.
Ik juist weer wel :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Check ook het aldi topic. Daar stond volgens mij ook van niet. Het stuur trilt. Da's toch geen full force feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53
Op het moment het heb ik een leuke PS2 standaard te koop gezien, maar ik heb ooit eens gelezen dat als je je PS2 rechtop zet het niet bevorderlijk is voor de levensduur van het apparaat?
Weet iemand hier ook meer van of heeft er ervaring mee?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 01 november 2003 @ 13:35:
Op het moment het heb ik een leuke PS2 standaard te koop gezien, maar ik heb ooit eens gelezen dat als je je PS2 rechtop zet het niet bevorderlijk is voor de levensduur van het apparaat?
Weet iemand hier ook meer van of heeft er ervaring mee?
dikke vette bullshit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt GT4 nu eigenlijk uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Niet helemaal waar. Rechtopzetten schijnt slecht te zijn voor het loopwerk van de dvdspeler / laserconstructie. Veel winkels / reparatiecentra zullen dit beamen. Het schijnt dat de uitval van PS2's veel groter is onder de mensen met een vertical stand. De mijn staat mede om deze reden weer netjes horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
Bor_de_Wollef schreef op 01 november 2003 @ 20:58:
[...]

Niet helemaal waar. Rechtopzetten schijnt slecht te zijn voor het loopwerk van de dvdspeler / laserconstructie. Veel winkels / reparatiecentra zullen dit beamen. Het schijnt dat de uitval van PS2's veel groter is onder de mensen met een vertical stand. De mijn staat mede om deze reden weer netjes horizontaal.
Hmm ik beaam dat anders niet, en ik werk in een winkel,
en we hebben een ps2 die toch 6 dagen per week minimaal 8 uur per dag aan staat om als spellen te showen, al anderhalf jaar nu en die werkt nog als op zijn eerste dag, perfect dus.
deze staat dus ook rechtop, klinkt dus idd als onzin.
En de uitval die wij hebben van klanten komt dus naar mijn weet niet daardoor.

je zegt t eigenlijk zelf al "het schijnt" dus echt zeker van je zaak klink je niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 01-11-2003 21:21 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou ik heb het wel meegemaakt, dat mijn DVD iets meer haperde dan dat ie horizontaal stond. Ach ik heb ook een oude Ps2, bijna 2 jaar oud, en dat ding begint te tikken en te ratelen als ik er een schijf in doe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou me wel logisch lijken als het idd slechter voor je console is.. En anders voor de CDs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een topic over gemaakt, maar ik kreeg te horen dat ik het beter hier kon vragen!

Ik wil een PS2 convertor kopen, zodat ik een PS2 controller op mijn PC kan aansluiten! Ik heb een beetje op internet gekeken en heb deze twee convertors gevonden:
- http://www.lik-sang.com/i...tegory=10&products_id=93&
- http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=114167
Wat zijn jullie ervaringen met PS2 convertors, welke kan ik het beste nemen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik deze converter:
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P622

Werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Turismo schreef op 01 november 2003 @ 21:19:
[...]

je zegt t eigenlijk zelf al "het schijnt" dus echt zeker van je zaak klink je niet.
Erg zeker ben ik daar niet over omdat ik het niet echt kan bewijzen. In 9 van de 10 winkels raden ze je de vertical stand om de bekende reden af. Zeker als de PS2 gechipped is en er eigen dvd-r's (of +r's) worden gebruikt . Ik heb het meerdere malen gehoord en ook vaak in fora / nieuwsgroepen gelezen. Er zal wel een kern van waarheid inzitten. Het lijkt me bv dat de speler "harder moet trekken" aan een niet helemaal perfect ronde / gebalanceerde dvd als ie vertikaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Van het weekend flink SSX3 gespeeld en ben wel onder de indruk, alle drie de toppen unlocked en je doet er inderdaad heel lang over voor je beneden bent....lekker ontspannend om een in de sneeuw naar beneden te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
En de online play? Ik ga hem vandaag kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Walkman schreef op 03 november 2003 @ 08:37:
Van het weekend flink SSX3 gespeeld en ben wel onder de indruk, alle drie de toppen unlocked en je doet er inderdaad heel lang over voor je beneden bent....lekker ontspannend om een in de sneeuw naar beneden te gaan....
Kewl, hoe vind je het niveau/de moeilijkheidsgraad?
Beetje zelfde als tricky? Of makkelijker/moeilijker?

Werkt het met hetzelfde principe als tricky?

review review review!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik Tricky nooit echt veel gespeeld heb. Qua moeilijkheid valt ie wel mee, aangezien ik de twee andere pieken binnen een dag had ge-unlocked.
Maar het zit allemaal goed in elkaar, je hoeft geen events te doen als je niet wilt en het is leuk om geld te verdienen om andere outfits etc. te kopen.
Grafisch is het mooier als tricky. Online weet ik niet (heb en wil ik niet).

Gevoel van snelheid is ook prima, vooral aan het begin van piek 2.....is heel erg steil.....ook het kunnen linken van trucs is makkelijk (gewoon de rechter analoge stick naar voren of achteren doen) maar het brengt risico's mee in het geval dat je valt (wat bij een snowboardgame toch wat moeilijker in te schatten is).

Ik vermaak me ieder geval genoeg met het spel en vindt het wel een aanrader....met z'n 2-en is het ook goed te spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Jammer dat je de tracks al zo snel unlocked. Maar zoals ik het begrijp is het echt een aanrader dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Bor_de_Wollef schreef op 03 november 2003 @ 11:20:
Jammer dat je de tracks al zo snel unlocked. Maar zoals ik het begrijp is het echt een aanrader dus?
Was bij tricky toch ook? Ging daar ook best snel vond ik.
Maar ja, binnen een dag....misschien 12-14 uur zitten spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb een middagje gespeeld om eerlijk te zijn.....dus het is zeker geen 12 uur geweest.....maar ik vindt het wel heel erg leuk.......plus je hoeft maar in 1 van de mogelijkheden alles te halen (dus bv. alleen alle races winnen, of alle trickevents) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Heeft iemand al iets gezien van Ultimate Saga. Mijn vriendin vertelde net dat ie was uitgekomen, als een dubbel spel met FFX-2 erbij, voor maar €45,- Heb ff wat op internet gespeurd maar kan geen duidelijke review vinden, en tevens niet zien wat er nou waar van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 november 2003 @ 15:21:
Heeft iemand al iets gezien van Ultimate Saga. Mijn vriendin vertelde net dat ie was uitgekomen, als een dubbel spel met FFX-2 erbij, voor maar €45,- Heb ff wat op internet gespeurd maar kan geen duidelijke review vinden, en tevens niet zien wat er nou waar van is.
FFX-2 is toch helemaal niet uit? Volgens mij kost die alleen al meer dan 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 18:03:
Wanneer komt GT4 nu eigenlijk uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2004 zullen wij blij gemaakt worden met Gt4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Die zit er niet bij.
Er zit een cd'tje bij geloof ik met muziek van de componist van FFX-2 of zo. Er zit iig muziek bij die je in FFX-2 ook te horen (kunt) krijgen.

Ze hebben die sticker er op gezet om mensen zoals je vriendin gek te krijgen en zo meer games verkopen. Als je dus even niet oplet heb je dus een game gekocht waar je helemaal niet blij mee bent, omdat er niet in zit wat je had verwacht. Wel slim bedacht van de uitgever, maar niet echt leuk voor de consument, want zo geef je snel te veel geld uit voor niets.

BTW de reviews die ik heb gelezen waren niet echt positief over US....dat je het ff weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

check dimensionplus.nl ff
daar staat ie voor 49,99€
Unlimited Saga wordt geleverd met de special disc waarop u preview materiaal treft van Final Fantasy X-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
philipnorth schreef op 04 november 2003 @ 13:44:
[...]

check dimensionplus.nl ff
daar staat ie voor 49,99€

[...]
Owww... een preview. Ik was al bijna in mijn slaapzak voor de winkel gaan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Bor_de_Wollef schreef op 04 november 2003 @ 14:06:
[...]

Owww... een preview. Ik was al bijna in mijn slaapzak voor de winkel gaan liggen :)
LOL

Er zijn weinig spellen waar ik dat sowieso al bij heb hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:27:
In 2004 zullen wij blij gemaakt worden met Gt4
wanneer precies?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gran Turismo 4
Publisher: SCEA | PS2 | Driving
Release: 04/30/2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:21:
Gran Turismo 4
Publisher: SCEA | PS2 | Driving
Release: 04/30/2004
Is dat de release datum voor Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

demn, in Japan kost de PS2 nu nog maar 155 euro!!! Wou dat ze dat hier ook maar deden...

*Edit: zie webwereld voor berichtgeving http://www.webwereld.nl/nieuws/kort_03_11_04.phtml#k2673

[ Voor 37% gewijzigd door Nitai op 04-11-2003 16:05 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:52:
[...]
Is dat de release datum voor Europa?
Ik hoorde laatst iets op TV dat ie al weer naar achteren geschoven zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagie wat eet je PS2 het liefst een Dvd+r of een dvd-r zodat ik weet welke brander ik het beste kan aanschafen om back-ups te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:05:
Ik heb ff een vraagie wat eet je PS2 het liefst een Dvd+r of een dvd-r zodat ik weet welke brander ik het beste kan aanschafen om back-ups te maken
Dat hangt van de manier (chip) af van ombouwen. Veel mensen gaan voor dvd-r (moeilijk aan recordables te komen), anderen spelen ook +r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Nitai schreef op 04 november 2003 @ 16:05:
demn, in Japan kost de PS2 nu nog maar 155 euro!!! Wou dat ze dat hier ook maar deden...

*Edit: zie webwereld voor berichtgeving http://www.webwereld.nl/nieuws/kort_03_11_04.phtml#k2673
geruchten blijven dat ie voor de kerst ook rond die prijs komt hier, net als de x-box....

* philipnorth hoopt van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Voor alle bezitters van de Eyetoy is er nu een nieuw onofficieel product van codejunkies;

http://uk.codejunkies.com...ticle.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&i=6022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 15:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

weet iemand misschien wanneer gran turismo 4 uitkomt ? Ik heb wat screenies gezien en dat zag er echt gelikt uit :p Ben nu enorm aan het twijfelen of ik die uitlaat onder me auto eerst vervang of toch maar een ps2 koop :p Denk wel dat het een ps2 word heb ik wat meer aan :)

* TiMMieJ is de 24e jarig dus dan heb ik het geld en moet ik beslissen !! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TuRk schreef op 05 november 2003 @ 09:17:
weet iemand misschien wanneer gran turismo 4 uitkomt ?
De officiele release is nog steeds TBA - to be anounced. Check de startpost voor een link naar de releaselijst. Die moet je gewoon even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit er allemaal in de GT4 bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 12:34:
Wat zit er allemaal in de GT4 bundel?
Er is geen GT4 bundel want er is nog geen GT4. De rest is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
De prijs van de Gamecube is flink gezakt, zal ook de PS2 nu gaan zakken?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op 05 november 2003 @ 13:28:
De prijs van de Gamecube is flink gezakt, zal ook de PS2 nu gaan zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 13:18:
[...]

Er is geen GT4 bundel want er is nog geen GT4. De rest is speculatie.
Als er een GT4 bundel komt, zal het officiële GT4 stuur er dan bijzitten of zal je het apart moeten aankopen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 13:44:
[...]
Als er een GT4 bundel komt, zal het officiële GT4 stuur er dan bijzitten of zal je het apart moeten aankopen?
Zoals ik al zei: dit is allemaal speculatie, daar heb je helemaal niets aan. Je zult pas weten wanneer er een bundel wordt aangekondigd. Ik heb nog helemaal niets officieels over een GT4 bundel gehoord eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 14:22:
[...]

Zoals ik al zei: dit is allemaal speculatie, daar heb je helemaal niets aan. Je zult pas weten wanneer er een bundel wordt aangekondigd. Ik heb nog helemaal niets officieels over een GT4 bundel gehoord eigenlijk.
Bij de E3 special van Gamekings werd vermeld dat er een stuur van Logitech bij GT4 geleverd wordt in een speciale pack. Dit werd verteld door zo'n PR mannetje van Sony dus lijkt me wel redelijk zeker. Staat ook op de DVD overigens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 05 november 2003 @ 14:26:
[...]

Bij de E3 special van Gamekings werd vermeld dat er een stuur van Logitech bij GT4 geleverd wordt in een speciale pack. Dit werd verteld door zo'n PR mannetje van Sony dus lijkt me wel redelijk zeker. Staat ook op de DVD overigens.
Dat klinkt inderdaad al wat officieler. Welke dvd heb je het over trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2003 @ 14:34:
[...]

Dat klinkt inderdaad al wat officieler. Welke dvd heb je het over trouwens?
Die E3 special die je toendertijd bij de PU kon kopen. Is alle Gamekings uitzendingen over de E3 plus extra materiaal.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 15:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

mmmmmm misschien dat zoiets nog doorgevoerd word naar europa voor de feestdagen. Dan koop ik zeker weten een ps2 anders koop ik er nu 1 in de winkel en istie de dag erna 50 E goedkoper..... Dat is toch weer een spel of een controller + memory card!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren even letterlijk 3 minuten THUG zitten spelen, wat niet echt lukte na een tijd SSX3 te hebben gespeeld......ben even niet meer aan het verschil in snelheid gewend.....het viel even tegen....de level die ik speelde was redelijk groot, maar ik begin toch langzamerhand zo'n gevoel te krijgen van waarom zou ik dit nog spelen.....allemaal weer precies hetzelfde.....zal toch nog wat leveltjes gaan unlocken.....maar ben bang dat het me niet zo gaat pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Walkman schreef op 06 november 2003 @ 08:19:
Gisteren even letterlijk 3 minuten THUG zitten spelen, wat niet echt lukte na een tijd SSX3 te hebben gespeeld......ben even niet meer aan het verschil in snelheid gewend.....het viel even tegen....de level die ik speelde was redelijk groot, maar ik begin toch langzamerhand zo'n gevoel te krijgen van waarom zou ik dit nog spelen.....allemaal weer precies hetzelfde.....zal toch nog wat leveltjes gaan unlocken.....maar ben bang dat het me niet zo gaat pakken....
Hoor graag meer over je bevindingen met THUG, ben er erg benieuwd naar namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hopelijk heb ik vanavond en anders morgen tijd voor.....zal wel een wat diepergaande review geven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb net SSX 3 van de videotheek gehaald :) Straks gelijk even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
THUG is gelukkig wel vernieuwend IMO. Vooral de manier waarop je het spel doorgaat is aangepakt, je stats verdien je op een andere manier en je kan lopen natuurlijk :)

De trickeditor is ook wel leuk (alhoewel ik m weinig zal gebruiken)

Al met al vind ik m qua vooruitgang beter dan TH4 op TH3

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Net SSX 3 voor het eerst gespeeld. Waar het de developers van TH al tijden niet meer lukt iets vernieuwends neer te zetten is het EABig toch weer gelukt. Deze SSX is nog bruter, nog sneller en nog uitgebreider dan SSX Tricky. Een echte aanrader absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf met JAK II bezig. Erg goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Leuk dat er zo veel goede nieuwe games zijn uitgekomen de laatste tijd. Staat er voor de kerst nog iets groots op de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vind het helemaal niet leuk dat er zoveel leuke games uitkomen.....nu weet ik niet meer welke ik eerst en laatst moet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb net nog even THUG zitten spelen (ook auto gereden en rond gelopen) en ik vindt dat dat in ieder geval niets bijdraagt aan het spel....de besturing tijdens die andere twee methoden van vervoer controllen ook niet echt lekker. Ik zat nog na te denken wat nou de reden is dat de TH serie me steeds minder interesseert en ben tot de conclusie gekomen dat als je alle delen hebt gespeelt er niet meer echt een challenge is om het onder de knie te krijgen. De manual en revert hebben de speelbaarheid (en skill) verhoogd, maar je blijft denk ik toch op een gegeven moment op een bepaald niveau steken. Het enige waarvoor je het dan nog zou spelen is om de levels te zien.....het is grappig dat ze nu "een verhaal" er in hebben zitten, maar dat past niet echt bij het spel naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Zo gister SSX3 gekocht en vandaag True Crime, beide erg leuke spellen.
Verbaast me dat er bijna niets op forum staat over True crime. :)
Dacht dat er wel meer mensen geintereseerd waren in die GTA kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb de review van True crime gelezen en dat was een beetje een mixed bag..... ben benieuwd wat je van het spel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb vanochtend THUG zitten spelen en ik ben er nu al op uitgekeken. Het is niet meer vernieuwend....en ik kan er geen plezier meer aan beleven. Alle opdrachten voelen meer en meer als werk (omdat het eigenlijk allemaal hetzelfde is als in de vorige delen). Het autorijden is onrealistisch en draagt niets bij en ook het lopen is een gimmick die je niet echt gebruikt. Ik ben er al op uitgekeken en denk niet dat ik dit deel nog uit zal spelen. Denk dat ik geen nieuwe TH games meer zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
tsja, als je niet echte combo skills hebt dan raak je idd snel uitgekeken :P

als je een spel als gaat spelen met een idee van 'deze serie kan me niet meer boeien' dan ben je vogens mij iig al niet goed bezig.
Feit blijft dat er weinig spelen zijn die zo 'speelbaar' zijn als tony hawk, zowel voor beginners als pro's en dat alleen is al een heel groot pluspunt.

Mijn rig

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.