Het grote PS2 topic - Part II

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Welk modem heb je? Weet niet of dat iets uitmaakt.

Ik heb een COM21 met @home. Een sweex router en een PS2 die het gewoon doet.
Ik heb verder geen gekke dingen hoeven instellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:05

oZy

Ik zit ook te twijfelen om een PS2 te kopen. Ik vind het erg jammer dat ze geen leuke PS2 pack hebben zoals die van de XBox met extra controller, midtown madness 3 en halo. Bovendien moet ik ook nog een beetje rekening houden met mn zoontje van 6, die wil dus wat makkelijkere spellen.. lastig lastig..

Ze hebben eigenlijk alle 3 een voordeel waarvoor ik zou gaan:

Playstation 2: Alle spellen die ik graag wil + de controllers zijn perfect.
XBox: Goedkoop! Zeker de bovengenoemde pack.
GameCube: Veel (leuke) spellen voor kinderen.

what to do.. Ik denk dat ik maar gewoon wat dieper in de buidel moet tasten voor een PS2 en dan maar rayman erbij doe ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

oZy schreef op 25 november 2003 @ 15:11:
Ik zit ook te twijfelen om een PS2 te kopen. Ik vind het erg jammer dat ze geen leuke PS2 pack hebben zoals die van de XBox met extra controller, midtown madness 3 en halo. Bovendien moet ik ook nog een beetje rekening houden met mn zoontje van 6, die wil dus wat makkelijkere spellen.. lastig lastig..

Ze hebben eigenlijk alle 3 een voordeel waarvoor ik zou gaan:

Playstation 2: Alle spellen die ik graag wil + de controllers zijn perfect.
XBox: Goedkoop! Zeker de bovengenoemde pack.
GameCube: Veel (leuke) spellen voor kinderen.

what to do.. Ik denk dat ik maar gewoon wat dieper in de buidel moet tasten voor een PS2 en dan maar rayman erbij doe ofzo :)
Het zijn alle 3 goede apparaten en ik geloof ook niet dat je uberhaupt een miskoop kan doen.

PS2 als voordeel dat deze de grootste user-base heeft (dus meeste spelen op uit komen)
Xbox meeste waar voor je geld
Cube goedkoop in aanschaf

Kijk inderdaad welk soort spellen je wilt spelen, welke controller je het fijnste vind, volg je hart :P

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 25-11-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 15:11:
Welk modem heb je? Weet niet of dat iets uitmaakt.

Ik heb een COM21 met @home. Een sweex router en een PS2 die het gewoon doet.
Ik heb verder geen gekke dingen hoeven instellen.
Ik heb ook Com21.... Net weer geprobeerd op central station te komen maar ging weer niet. Denk toch dat ik iets fout heb gedaan... Las ook iets over DMZ instellingen ofzo? Moet ik daar wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 15:24:
[...]

Ik heb ook Com21.... Net weer geprobeerd op central station te komen maar ging weer niet. Denk toch dat ik iets fout heb gedaan... Las ook iets over DMZ instellingen ofzo? Moet ik daar wat mee?
Je kunt het IP adres van de PS2 in de router instellen als DMZ machine. Op deze wijze worden er geen poorten gefiltert en zal de pc direct van internet bereikbaar zijn.

De hele diagnostische test doet het goed verder?

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 25-11-2003 15:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 25 november 2003 @ 15:57:
[...]

Je kunt het IP adres van de PS2 in de router instellen als DMZ machine. Op deze wijze worden er geen poorten gefiltert en zal de pc direct van internet bereikbaar zijn.

De hele diagnostische test doet het goed verder?
Hmm.. Dus met DMZ kan ik een locaal IP-adres verbinden met een DNS, zodat ik direct met de PS2 op internet kan..?

Ja, de diagnostische test gaat vlekkeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 17:12:
[...]

Hmm.. Dus met DMZ kan ik een locaal IP-adres verbinden met een DNS, zodat ik direct met de PS2 op internet kan..?

Ja, de diagnostische test gaat vlekkeloos...
Met een DMZ kun je een computer in het netwerk blootstellen aan het internet. Het heeft op zich niets met dns te maken.

Opens anders even een nieuw topic, dit topic is niet echt bedoelt om netwerkproblemen te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 25 november 2003 @ 17:54:
[...]

Met een DMZ kun je een computer in het netwerk blootstellen aan het internet. Het heeft op zich niets met dns te maken.

Opens anders even een nieuw topic, dit topic is niet echt bedoelt om netwerkproblemen te openen.
Nej, idd... Zal ff een topic openen in Netwerk Problemen vanavond...

edit: Eerst dit proberen.. Playstation 2 registreert niet

edit2: Nu doet ie het wel! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 15:18:
[...]

Het zijn alle 3 goede apparaten en ik geloof ook niet dat je uberhaupt een miskoop kan doen.

PS2 als voordeel dat deze de grootste user-base heeft (dus meeste spelen op uit komen)
Xbox meeste waar voor je geld
Cube goedkoop in aanschaf

Kijk inderdaad welk soort spellen je wilt spelen, welke controller je het fijnste vind, volg je hart :P
Wat mij vooral opvalt is dat als ik een Gamecube koop met extra controller+mem card+ 2 spellen die ik wil (die ik ook op PS2 zou kopen) ik gewoon zeker 70-80 € goedkoper uit ben....

enige waar ik idd mee zit is de controller van de cube, dus ga ik er binnekort maar eens een huren en kijken hoe die controller is :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik was vorige week aan de andere kant van de grote plas en daar lag FF X-2 al in de winkels, en dat voor slechts 33euro! 't Was alleen de ntsc versie en had zo het vermoeden dat dat hier niet werkt op mijn PS2.

Wanneer zou die hier moeten komen of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Op de grote releaselijst staat ie al voor 18 november ?!

http://www.tothegame.com/game.asp?id=2008

Bij dimensionplus staat ie tot 5 december in ieder geval NIET op de releaselijst.

Wie weet meer?

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 26-11-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hmm, de beoordeling van FFX-2 op tothegame:

THIS GAME IS RATED 6,11 of 10,00 BASED ON 19 VOTES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 26 november 2003 @ 13:05:
Hmm, de beoordeling van FFX-2 op tothegame:

THIS GAME IS RATED 6,11 of 10,00 BASED ON 19 VOTES.
edit:

Ik ben er achter dat de 18 november datum de US release is:

US RELEASE
18-Nov-2003

Europa release volgens play.com:

Final Fantasy X-2
Due for release on 13/02/2004

edit:
edit knop werkt niet?!

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 26-11-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand Manhunt al gespeeld? Vindt de sfeer er van wel goed, vooral dat fluiten van die hunters werkt op je zenuwen...plus het geduld hebben.....het is wel heel extreem met de manier waarop je ze 'opruimt', maar ik vind het een prima spel (heb maar een half uurtje gespeeld)...

Heb trouwens Prince of Persia verleden week uitgespeeld en de eindbaas was wel HEEL makkelijk, lukte gelijk de eerste keer zonder amper energie kwijt te raken...

[ Voor 25% gewijzigd door Walkman op 26-11-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werd een tijdje terug ook al in dit draadje gevraagd, maar weet iemand of je een Logitech Momo (Racing) Force stuurtje kan gebruiken op de PS2, en is dit dan een beetje handig? Ervaringen?

Verwijderd

Is het verstandig een PS2 te kopen als je enkel rally games speelt?
Of kan ik het beter bij CMR2 op PC houden?

• Walkman
  • Niet online
PS2 heeft een heleboel rally games en ze zijn wel goed hoor. Toen ik nog geen PS2 had en wel een dreamcast was ik nog niet onder de indruk van de ps2 games die uitwaren (kon dc ook wel), maar toen ik WRC zag had ik wel zoiets van "dit kan DC niet" ....heb daarnaast andere rally games niet gespeeld, maar het is een stuk beter als CMR2....

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:37:
Het werd een tijdje terug ook al in dit draadje gevraagd, maar weet iemand of je een Logitech Momo (Racing) Force stuurtje kan gebruiken op de PS2, en is dit dan een beetje handig? Ervaringen?
Geen idee, als het kan moet a - de game het ondersteunen en waarschijnlijk staat er dan ook wel PS2 compatible op de doos van het stuur.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 27 november 2003 @ 12:44:
[...]

Geen idee, als het kan moet a - de game het ondersteunen en waarschijnlijk staat er dan ook wel PS2 compatible op de doos van het stuur.
Op de site van Logitech staat er niets over ps2, maar ik dacht dat dit misschien kan omdat beide usb gebruiken, tevens was er een review die ik las waarin ze zeiden dat je het misschien kon gebruiken op de ps2. Allemaal heel vaag dus, niemand die dat stuur heeft? Of een ander pc-stuur gebruikt op de ps2?

EDIT: http://www.gamers.com/news/1284480 Dat is die review
http://www.insidemacgames...r_reviews.php?ID=386#loop en daarin zegt ook iemand dat ie het doet, zou wel super zijn!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:27 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb wel een PS2-stuur (logitech) maar niet geprobeerd op de PC.
Zou dus niet weten of dit werkt. En andersom weet ik ook niet.

Je zou denken, USB is USB, maar zo simpel is het meestal niet.

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:02:

EDIT: http://www.gamers.com/news/1284480 Dat is die review
http://www.insidemacgames...r_reviews.php?ID=386#loop en daarin zegt ook iemand dat ie het doet, zou wel super zijn!!
Waarom stuur je niet gewoon een mailtje naar Logitech, anders probeer je het gewoon?!

Verwijderd

Ben er inmiddels achter: De oude Logitech Momo Force (die rode met aluminium) doet het wel met gt3, de nieuwe zwarte Logitech Momo Racing Force met pookje doet het niet met gt3 (wel met een paar andere spelletjes). Boehoehoe

Dan maar wachten op gt4 met het GT force pro stuur dat 900 graden kan draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb net even in Edge zitten lezen over die nieuwe Transformer game....het ziet er echt goed uit en ben er heel benieuwd naar. Screenshots zagen er ook prima uit.

Het aantal games dat op het moment uitkomt is echt verschrikkelijk groot....maar ja, kerstperiode......

Heeft iemand al Need for Speed Underground geprobeerd? Zag 'm van de week bij de videotheek, maar was net te laat (iemand anders pakte 'm).....hoe speelt ie t.o.v. Burnout 2? Review in Edge was positief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 28 november 2003 @ 13:56:
Heb net even in Edge zitten lezen over die nieuwe Transformer game....het ziet er echt goed uit en ben er heel benieuwd naar. Screenshots zagen er ook prima uit.

Het aantal games dat op het moment uitkomt is echt verschrikkelijk groot....maar ja, kerstperiode......

Heeft iemand al Need for Speed Underground geprobeerd? Zag 'm van de week bij de videotheek, maar was net te laat (iemand anders pakte 'm).....hoe speelt ie t.o.v. Burnout 2? Review in Edge was positief....
zie [rml][ Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat vindt ik op het moment het vervelende met al die "grote" topics......je kan niet ergens gewoon over iets praten maar het moet weer in 1 hokje plaatsen, maar goed zal er naar kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 28 november 2003 @ 15:01:
Dat vindt ik op het moment het vervelende met al die "grote" topics......je kan niet ergens gewoon over iets praten maar het moet weer in 1 hokje plaatsen, maar goed zal er naar kijken.....
Ik vind het ook niets. Tuurlijk mag je hier gewoon ook over NFS-U praten als het de PS2 versie is!

Ik heb de ps2 versie nog niet gezien helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 28-11-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De reviews zijn positief en hebben allemaal voorkeur voor de ps2 versie (oa omdat je online kan).....toch vanavond nog maar eens langs de videotheek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Ps2 versie... Ook de Pc-versie... Op de pc ziet het er uiteraard allemaal wat gelikter uit, maar de gameplay is zoveel relaxter op de Ps2 (ik heb geen joypad bij mij pc ofzo, dus toetsenbord)... En online gaan is echt te gek. Met je eigen wagen mensen uitdagen.
Soms is het zicht een beetje onduidelijk (gaat errrrug snel), maar dat is meer een kwestie van wennen. Ik heb er nu geen problemen meer mee iig. Het gevoel van snelheid is ook top. Je hebt echt het gevoel dat je aan het scheuren bent! :)

Snel huren dus! Of kopen eigenlijk!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Wat is het beste rally spel op PS2?

WRC3
CMR04
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5508&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren hadden ze bij de videotheek eindelijk nfs:underground en heb het een uurtje gespeeld.....heel leuke game, alhoewel ik de besturing iets te losjes vindt....maar heb al een leuk uitziende auto gecreerd.

Daarnaast hadden ze ook True Crime Streets of LA, wat ik ook heel even gespeeld heb, maar vindt het heel snel en twitchy......maar het lijkt me wel een leuke game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb laatst SSX3 gehaald.

Ben niet meer achter dat apparaat weg te slaan. Echt een gaaf spel.

Ik kom alleen niet online. Hij komt niet door de DNAS-controle heen...:?
Mijn verbinding is wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 01-12-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gisteren Prince of Persia - The Sands of time even gehuurd. Echt een heel leuk spel. Het doet soms een beetje denken aan ICO, alhoewel ik nog geen spel heb gezien die aan die sfeer kon tippen. Ik vind alleen het geluid / de geluidskwaliteit erg tegenvallen.
Ik kom alleen niet online. Hij komt niet door de DNAS-controle heen...:?
Mijn verbinding is wel goed.
Is het wel een originele dvd? Heb je een modchip in jouw PS2 zitten? Indien je antwoord "ja" is op een van deze twee kun je online gamen wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Eh, dit topic is genomineerd voor de GoT verkiezingen zie ik in de categorie beste game topic : http://verkiezing.gathering.tweakers.net/index.php

Jullie stemmen toch allemaal wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst voor het eerst online gespeeld met de PS2. SSX3 en dat is echt heel cool.
Ik speel al lange tijd het meest op pc want online gamen is gewoon leuker dan offline. Maar nu ik met PS2 (gratis) online kan zal ik weer veel op de console spelen. Kan vooral niet wachten op Gran turismo 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bor_de_Wollef schreef op 01 december 2003 @ 09:36:
Gisteren Prince of Persia - The Sands of time even gehuurd. Echt een heel leuk spel. Het doet soms een beetje denken aan ICO, alhoewel ik nog geen spel heb gezien die aan die sfeer kon tippen. Ik vind alleen het geluid / de geluidskwaliteit erg tegenvallen.

[...]

Is het wel een originele dvd? Heb je een modchip in jouw PS2 zitten? Indien je antwoord "ja" is op een van deze twee kun je online gamen wel vergeten.
100% origineel. Snap dr nix van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Interesting: Webbrowsing op de PS2:
Online PS2 gamers can now use their consoles to surf the web after a UK man built them a special web browser.

Web designer Martyn Brook was playing around with the console when he realised it would be very easy to use it to look at the internet.

At the moment when you go online on a PS2 you automatically get sent to Sony's online gaming service, and you're supposed to stay there.

But Martyn worked out a way to tell the console to look for a different website when it's connected to the net, making the whole internet available to surf through the PS2.

To take advantage of his discovery Martyn has built a special homepage PS2 owners could use as their browser, designed to work best on the console.

Sony's online gaming launched at the start of June, and because it's only available on broadband, browsing the internet on a PS2 is really fast.
Bron: http://news.bbc.co.uk/cbb...ewsid_3056000/3056437.stm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
DARKLORD schreef op 19 september 2003 @ 20:33:
[...]

. me laser was tijdje geleden gaar, al voor de ombouw eigenlijk, iig kheb em opgestuurd, en ze hebben een nieuwe laser erin gezet. gratis!
dach je dat? een beetje galssecs over de laser heen en hij kan weer jaren mee >:)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bookfresh, lagge is dat... Alleen jammer dat het niet werkt als je de nieuwste Network Apapter hebt gekocht. Want die software gaat het spelletje tegen... :( Dus ik kan niet surfen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 00:39:
[...]

Ja, bookfresh, lagge is dat... Alleen jammer dat het niet werkt als je de nieuwste Network Apapter hebt gekocht. Want die software gaat het spelletje tegen... :( Dus ik kan niet surfen....
Met welke versie werkt het wel dan? Ik heb de adapter uit de beta test shop namelijk. Misschien is er dan nog hoop :)

Edit: inmiddels is daar alweer een update voor uit:

http://www.brookfresh.co.uk/nadupdate.asp

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 02-12-2003 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 02 december 2003 @ 07:28:
[...]

Met welke versie werkt het wel dan? Ik heb de adapter uit de beta test shop namelijk. Misschien is er dan nog hoop :)

Edit: inmiddels is daar alweer een update voor uit:

http://www.brookfresh.co.uk/nadupdate.asp
Als je een beta-versie hebt werkt het vast wel. Ik weet niet precies met welke versies hij niet werkt, maar met de nieuwste in ieder geval niet.

Maar volgens mij werkt die update niet als je een hardware-router hebt. Of ik begrijp het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Allemaal wel leuk een aardig die supergelikte en ingewikkelde FSP, RPG, racespellen en platform spellen op de ps2. Maar waar zijn die ouderwets verslavende spellen van vroeger gebleven? Parodius, tetris, boulderdash, kings valley en bust a move? Die spellen die qua idee erg eenvoudig lijken, alleen om behendigheid lijken te vragen maar oh zo verslavend werken. Mis ik iets of kunnen ze dat soort spellen al dan niet in een neieuw jasje op de ps2 uitbrengen?

Of ben ik gewoon te oud? En moet ik mijn msx2 HB F-700P maar weer eens aanzetten om aleste, bosconian, breakout en sd snatcher te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

mca2 schreef op 03 december 2003 @ 13:00:
Allemaal wel leuk een aardig die supergelikte en ingewikkelde FSP, RPG, racespellen en platform spellen op de ps2. Maar waar zijn die ouderwets verslavende spellen van vroeger gebleven? Parodius, tetris, boulderdash, kings valley en bust a move? Die spellen die qua idee erg eenvoudig lijken, alleen om behendigheid lijken te vragen maar oh zo verslavend werken. Mis ik iets of kunnen ze dat soort spellen al dan niet in een neieuw jasje op de ps2 uitbrengen?

Of ben ik gewoon te oud? En moet ik mijn msx2 HB F-700P maar weer eens aanzetten om aleste, bosconian, breakout en sd snatcher te kunnen spelen.
Final fantasy, ongeveer 300 uur nu in totaal, SSX3 met vrienden lekker klooien en ook veel uren plezier. Zijn er zat hoor :) En die spellen in een nieuw jasje uitbrengen is niets, kost teveel geld terwijl het te weining oplevert.. Wie gaat er nou 50 euro uitgeven voor een pentium 1 spel op een hight end console.... Pak dan je msx weer zou ik zeggen :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Bv. Virtua Tennis is eigenlijk gewoon pong, maar met drie buttons kan je het wel heel spannend maken hoor....verder zijn er genoeg andere spellen, bv. ico, prince of persia sands of time, tony hawk (zou zeggen deel 2, maar laten we het dan maar op deel 4 houden) en er zijn daarnaast nog zat anderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wat dacht je van bust a move 2, rez, frequency, FANTAVISION :)

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 03-12-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Ik heb nu verschillende topics hier door gelezen, en hier en daar kom ik tegen dat je gewoon je adsl modempje in je ps2 kan duwen en dan online bent, is er iemand die dit werkend heeft met het adsl modem van zonnet lite ????

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Volgens mij wil dat helemaal niet. Sommige games ondersteunen modems (zoals tony hawk) maar voor het echte online gebeuren van central station etc heb je toch echt de netwerkkaart van sony + bijbehorende software nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:13
Idd, zoals Bor_de_Wollef al zegt.
Er zijn enkele games die het wel ondersteunen (neem aan dat je de usb-modem bedoelt), maar lang niet alle games.
Dus je moet wel de netwerkadapter kopen met de bijbehorende software. Deze kun je dan wel aansluiten op je router/switch.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
dat is toch al oud nieuws?

ik wist het iig al een hele tijd :P

btw kheb gestemd voor je

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

er zijn vast meer mensen die problemen hebben met het dnas ip protocal van ps2? ik kon niet online undeerground spelen omdat de dnas niet goed was, terwijl ie op[ central station wel goed ging.. ikke helpdask gebeld kreeg daar van een gast twee dnas ip's om in te voeren en hoppa! gewoon online met die handel, et blijkt dat als je een ethernet -router hebt of modem en router-in-een, dat je ps2 denkt dat dat de ps2 server is daarnaartoe zen dnas code gaat versturen.. thats not gonna work! bel ff die gasten bij ps2 en je bent zo online!
:P

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
wel humor hoor, dat sony die boel zo goed dichtgooit dat mensen met originele spullen zo veel moeite hebben met online spelen.

hadden ze wel iets beter kunnen maken imo :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Maar nu zijn ze er wel zeker van dat iedereen hun spellen moet kopen, omdat ze anders er sowieso niet op kunnen/mogen komen.
Iemand die nu een legale versie heeft zal zo even kunnen bellen (gratis?) om alles goed te kunnen krijgen. Op zich wel goed, alleen een beetje omslachtig voor de eerlijke mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

welk nummer is dat dan?

dan bel ik dr even naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Dat weet swopdark vast wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gisteren heb ik Prince of Persia - The Sands of Time uitgespeeld. Absoluut een topper. Helaas heeft het spel twee zwakheden:

1 - veel te kort (zoals meer games tegenwoordig)
2 - te makkelijk (ik kon er bijna in 1 keer doorheen lopen).

Wie kent nog meer van dit soort games behalve ICO (is er al wat meer bekend over ICO2?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn NFSU zat een kaartje met informatie over de verbinding.
De volgende poorten moeten worden opengezet:
UPD: 3658-3659
TCP: 10900-10999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Hoe gaat het eigenlijk met Gran Turismo 4? Ik las in de autokapioen dat GT4 eraan zat te komen maar ik heb er verder nog niets van gehoord. Iemand iets meer informatie over auto's en releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Fidai schreef op 09 december 2003 @ 13:22:
Hoe gaat het eigenlijk met Gran Turismo 4? Ik las in de autokapioen dat GT4 eraan zat te komen maar ik heb er verder nog niets van gehoord. Iemand iets meer informatie over auto's en releasedate?
Volgens To The Game is de game TBA (to be announced). Er is nog niets officieels bekend dus.

http://www.tothegame.com/game.asp?id=914

De officiele factsheet:
Gran Turismo 4 features similarly, authentic racing gameplay with new fully-enhanced features that focus on more cars, courses, race modes and online gameplay via the Network Adaptor (Ethernet/modem) (for PlayStation 2). Developed by Polyphony Digital Inc., Gran Turismo 4 uses an all-new physics engine coupled with revolutionary technology to deliver enhanced, if not perfected, game physics and graphics providing a near-realistic automotive racing simulation.

In Gran Turismo 4, the characteristics of the cars are realistically designed and calculated so that they handle to the "real-life" physics of that particular vehicle, taking into account weight, speed, friction, wind, and more. To further enhance the realism of the driving experience, new technology blends real-time action with a photo-fixed background to immerse the player in real-life environments such as New York City, the Grand Canyon and others. Highly detailed vehicles and environment mapping create broadcast-quality graphics, from light and competitor car reflections on the player's automobile to leaves on a tree shaking in the wind.
The online mode features a robust system for players to race with up to six other players and interact and chat with others to form an automotive community.
In offline gameplay, players will have the opportunity to race in an enhanced arcade and simulation mode based upon similar game mechanics from Gran Turismo 3 A-spec. In both modes, players will have access to experience more than 500 authentic automobiles encompassing manufacturers from around the world, with a range from vintage to modern vehicles. Courses include existing closed racing circuits to specially designed city courses, reaching a total count of up to 100 tracks.
The arcade mode allows players to compete against each other or the artificial intelligence on select courses. The simulation mode allows players to start from the bottom and earn their way up the ladder as they acquire driving licenses, race to earn money, unlock cars and courses, buy and sell cars, upgrade parts and compete in various championships. Playable from both first- and third-person perspectives, Gran Turismo 4 offers advanced opponent behavior to capture real-life racing and unpredictability of finishes.

[ Voor 73% gewijzigd door Bor op 09-12-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb dr nu al zin in!!!

Eind van het jaar zou in Japan een soort demo-versie uit moeten komen. Ik heb hier alleen al een tijdje niets meer over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dat word Gran Turismo Prologue en bevat de complete grafische en physics engine. Verder bevat het ook nog 5 banen en 50 auto's. Zit geen online mode in.
En komt niet in europa uit :X :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Impressie van GT 4 Prologue
Deze is dus al uit. Alleen in Japan verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Uit de prologue:

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/GT4P120803InL2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/120403_ps2_gt5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/120403_ps2_gt40.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 09-12-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
jaa, die gt4 wordt zeer sweeeeeet :D

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wie weet hier wat meer over:

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/361817.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Van wat ik op IGN zie weet ik wel dat dit niet mijn soort game is.
Tis gewoon weer een tactics spel......en aangezien ik ook een GBA heb, heb ik dat soort spellen wel genoeg gezien.
Je moet er iig van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb een vraagje. wat is er nou zo verkeerd aan die Platinum spellen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

tranztaz schreef op 09 december 2003 @ 21:30:
Ik heb een vraagje. wat is er nou zo verkeerd aan die Platinum spellen?
Helemaal niks, hoezo dat dan :?. Zijn gewoon lekker cheap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Omdat sommigen reppen "ik hoop geen platinum" of "ik hoop maar niet dat ie platinum wordt" etc. Vandaar, simpelweg nieuwsgierig.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

tranztaz schreef op 09 december 2003 @ 22:09:
Omdat sommigen reppen "ik hoop geen platinum" of "ik hoop maar niet dat ie platinum wordt" etc. Vandaar, simpelweg nieuwsgierig.
Dat zijn dan mensen met geld teveel, een niet of wel platinum spel is hetzelfde, het enige wat anders is is de cover. Mij zal het iig een rotzorg zijn, scheelt wel weer ong 30 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Meesta gaat het dan om de cover.
Zelf heb ik liever ook gewoon een blauw doosje met orginele cover....maar ja daar betaal je dan ook voor.
Kheb nu net zelf 3 platinum titels binnen gekregen van play.com. Hier in NL kon ik ze ook alleen nog maar platinum vinden, dus vandaar. Khad niet zoveel zin om de op marktplaats of ebay te halen, want ze kosten even veel als ik ze nieuw haal.
Maar ja het is dus gewoon eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Veel mensen balen wanneer een game op het platinum label wordt uitbgebracht omdat zij het volle pond ervoor hebben betaald. Ik denk dat daar het grootste "probleem" zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Platinum titels zouden verboden moeten worden. Het devalueert de spellen waarvoor anderen de volle prijs betaald hebben. W.m.b. gaat de NMA / EU hier iets aan doen. Het is natuurlijk een smerige praktijk. Platinum releases laten gewoon zien dat het wel degelijk mogelijk is een spel direct voor 30 euro te verkopen i.p.v. 60. Het bewijst gewoon dat in Europa geen reëele prijs voor spellen gerekend wordt. Ik zou hier graag een systeem zien waardoor de vraag de prijs van spellen bepaald en niet de beschikbaarheid. Nu wordt met opzet te weinig geproduceerd waardoor de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden. In Japan wordt veel meer geproduceerd en worden slecht verkopende titels na een maand al 75% afgeprijst vanaf de volle prijs. Op die manier verkopen alleen de echt goede titels voor de volle prijs. Het is dus een systeem waarbij de kwaliteit de prijs bepaalt en niet het tekort of de verkrijgbaarheid.

* ari3 koopt daarom ook alleen maar spellen direct in Japan.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 10-12-2003 11:18 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Platinum titels zouden verboden moeten worden. Het devalueert de spellen waarvoor anderen de volle prijs betaald hebben. W.m.b. gaat de NMA / EU hier iets aan doen.
offtopic:
Wat denk je dan van de oudere games die bv dynabyte voor 5 euro verkoopt? Als iets ouder wordt daalt de prijs, dat is ook zo bij video's, dvd's, cd's maar ook bij audio apparatuur etc.

Games worden platinum gemaakt om de verkoop van het verouderde spel een extra impuls te geven. Vrijwel niemand wil een oud spel voor het volle pond kopen. Ik vind het juist een prima initiatief!

Wie brengt de platinum games eigenlijk uit? Is dat sony zelf ?
Dan kun je de meeste games niet spelen tenzij je goed in japans etc bent. De meeste games worden daar localized verkocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 10-12-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Zoals Bor al zegt is het logisch dat een game eerst meer kost.
Dit is toch met alles zo. Als je 4 jaar geleden een 17" TFT kocht moest je ook 8000 gulden betalen of zo, nu kun je ze voor 400 euro krijgen. Daar staat men toch ook niet te zeuren dat ze 4 jaar geleden zijn afgezet, omdat de prijs te hoog was.

Een game is eerst rond de 60 euro en wanneer er (ik geloof 100.000 titels) genoeg zijn verkocht, zijn de gemaakte kosten er grotendeels al uit en is er ook nog wat winst gemaakt voor de developer zelf en zo. Nadat ze zoveel hebben uitgegeven kunnen ze besluiten om hun game goedkoper te maken, omdat ze toch op of over hun break-even-point zitten. Dit is uiteraard niet verplicht en is aan de publisher zelf of die dit doet of niet.
Ze kunnen natuurlijk niet direct de games voor 30 euro op de markt zetten, want dan moet de game wel heel goed verkopen willen de developers er nog een beetje winst aan over houden.
Dan heb je natuurlijk van die jongetjes die zeggen: "Dan moeten ze maar goede games uit brengen", maar dat gaat natuurlijk niet op. Een developer maakt een game die hijzelf (team) leuk vind. Ze hopen dat er een dusdanig grote community achter zit dat deze game ook daadwerkelijk goed gaat verkopen. Wanneer dit niet zo is, dan hebben ze jaren lang zitten werken voor een game die ze zelf heel cool vinden, maar voor de rest niet zoveel mensen zijn die deze mening delen.

Het is dus juist een goed gebaar van de publisher/developer dat ze de games goedkoper op de markt brengen, omdat zo ook de gamers met een kleiner budget meer games kunnen spelen.

Volgens mij ben ik nog wel heel veel punten vergeten, maar ik houd het hier eerst maar bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
vandaag ff een netwerkadapter gehaald.. :)
gelijk me ouwe 40gb schijf erin gestoken, deze geformateerd in ps2 formaat..

en dan straks snes spellen spelen vanaf me hardeschijf.. hehe

:) :) :)

[ Voor 3% gewijzigd door DARKLORD op 10-12-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 10 december 2003 @ 20:39:
vandaag ff een netwerkadapter gehaald.. :)
gelijk me ouwe 40gb schijf erin gestoken, deze geformateerd in ps2 formaat..

en dan straks snes spellen spelen vanaf me hardeschijf.. hehe

:) :) :)
Mag ik vragen hoe je de hd hebt geformateerd in PS2 formaat? Er is naar mijn weten op dit moment nog geen enkele tool die dat kan doen. Ook is er geen software om gebruik te maken van de HD, de drivers missen gewoon.

• DARKLORD
Bor_de_Wollef schreef op 10 december 2003 @ 22:28:
[...]

Mag ik vragen hoe je de hd hebt geformateerd in PS2 formaat? Er is naar mijn weten op dit moment nog geen enkele tool die dat kan doen. Ook is er geen software om gebruik te maken van de HD, de drivers missen gewoon.
er zijn zeker wel tools, en er is ook software.. drivers zijn erook al..

lol

spellen saven op hdd enzo nog niet.. final fantasy wel, maar die moet nog komen..

ik tiep morgen wel een stukje tekst :)

in the meanwhile moet je maar es rondkijken op:
http://www.dms3.com

[ Voor 9% gewijzigd door DARKLORD op 11-12-2003 00:18 ]

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56
Full version komt 6 januari heb ik gelezen klopt dat nou
Zo ja dan is dit het moment om zo'n Ps2 te halen :D

• Bor

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 11 december 2003 @ 00:12:
[...]

lol

spellen saven op hdd enzo nog niet.. final fantasy wel, maar die moet nog komen..

Volgens mij is dat alleen met die chip te gebruiken. De HD is nog niet eens op de markt namelijk. Saven van games gaat ook nog niet, wat kun je er dan wel mee, behalve het draaien van "home brewn software"? Ik hoor het graag :)
We're pleased to announce the release of HDD Explorer! HDD Explorer is an application that allows you to boot homebrew software from a hard disc drive(HDD) installed in your PS2. It will work with either "official" Sony HDDs or unofficial(ie "normal") HDDs. You WILL need the HDD to be a newer make(ie don't try to put a HDD that's 8 years old in it) and recommended to be atleast 40 gigabytes.

You will need to upgrade to Flash v1.8 in order to use HDD Explorer. Once installed, HDD Explorer can be booted by pressing the Start button while starting the system(it takes about 15 seconds to boot HDD Explorer).

Bundled with HDD Explorer are a set of applications, including PGEN Sega Genesis/Megadrive emulator by that l33t mofo Sjeep. Read the readme.txt file included in the zip for more information, and enjoy!

EDIT: HDD Explorer will NOT work with SCPH 10000, SCPH 15000 or SCPH 18000 models, due to the difference in hardware with those models.
Heel leuk, een namaak hd in de PS2 maar online gaan kun je dan wel vergeten helaas.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DMS3 kan je "onzichtbaar" maken dat je PS2 origineel lijkt.
Bundled with HDD Explorer are a set of applications, including PGEN Sega Genesis/Megadrive emulator by that l33t mofo Sjeep.
Hehe lijp!

[ Voor 61% gewijzigd door Shiver23 op 11-12-2003 10:59 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

De Messiah Pro toch ook?

• Bor

Bor

Topicstarter
Shiver23 schreef op 11 december 2003 @ 10:55:
DMS3 kan je "onzichtbaar" maken dat je PS2 origineel lijkt.

[...]

Hehe lijp!
Dat kan elke nieuwe chip, echter de hd blijft onorigineel. DNAS pikt die er zo uit.

• Jan_V
Laatst (geloof vorige week) zag ik toevallig even GameKings op The Box.
Daar hadden ze op het einde een prijsvraag (zoals altijd) maar bij de opties voor de antwoorden zag je even een standbeeld van Daxter (die van Jak & Daxter) in beeld, waar even de kledij van werd af gegooid om het standbeeld beter te laten zien. (dat moest wel, omdat 'Daxter' het antwoord was voor die prijsvraag :P )
Nu vroeg ik mij af of iemand ook weet of die standbeelden ook ergens te koop zijn. Ik heb sinds gister namelijk Jak & Daxter thuis en gespeeld en moet zeggen dat dit een sublieme game is. Zou het super vinden om dan zo'n Daxter beeld in huis te hebben.
Nu heb ik uiteraard bij de bekende on-line shops al ff gekeken (eBay.nl, eBay.com, nedgame, dimplus, marktplaats) maar niet echt iets gevonden. Ook op google kon ik niet echt iets vinden wat ik zocht (gebruikte zoekstring: daxter statue -walkthrough -help -review ).
Dus als iemand toevallig weet waar zo'n ding te koop is of zo zou wel leuk zijn :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Denk niet dat die dingen te koop zijn.

Misschien dat je gamekings een mailtje kan sturen daarover.
Of anders de developer.....
Maar geef je weinig kans.

• Bor

Bor

Topicstarter
De enige zaken die ik kan bedenken zijn nedgame en dimplus, maar daar heb je al gekeken. Je kunt nog proberen dimensionplus te mailen hierover.

Verwijderd

ari3 schreef op 10 december 2003 @ 11:16:
Platinum titels zouden verboden moeten worden. Het devalueert de spellen waarvoor anderen de volle prijs betaald hebben. W.m.b. gaat de NMA / EU hier iets aan doen. Het is natuurlijk een smerige praktijk. Platinum releases laten gewoon zien dat het wel degelijk mogelijk is een spel direct voor 30 euro te verkopen i.p.v. 60. Het bewijst gewoon dat in Europa geen reëele prijs voor spellen gerekend wordt. Ik zou hier graag een systeem zien waardoor de vraag de prijs van spellen bepaald en niet de beschikbaarheid. Nu wordt met opzet te weinig geproduceerd waardoor de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden. In Japan wordt veel meer geproduceerd en worden slecht verkopende titels na een maand al 75% afgeprijst vanaf de volle prijs. Op die manier verkopen alleen de echt goede titels voor de volle prijs. Het is dus een systeem waarbij de kwaliteit de prijs bepaalt en niet het tekort of de verkrijgbaarheid.

ari3, ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Je kan de visboer toch ook niet verplichten zijn kibbeling voor minder dan 2,50euro per portie te laten aanbieden..? Je moet niet zo zeuren dat die spellen zo duur zijn. Dan koop je ze toch lekker niet? En blijkbaar zijn wij er gewoon tot toe bereid om er zoveel voor te geven: logisch dat ze dan die prijs vragen toch? Ik vind het ook duur, maar een spel zoals Final Fantasy IX vind ik de prijs meer dan waard.

Verwijderd

DARKLORD schreef op 11 december 2003 @ 00:12:
[...]

lol

Volgens mij is die DMS3 chip niet echt stabiel, tenminste dat heb ik gehoord. Dan schiet je er nog weinig mee op.

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:12:
[...]

Volgens mij is die DMS3 chip niet echt stabiel, tenminste dat heb ik gehoord. Dan schiet je er nog weinig mee op.
Dat hoorde ik ook. Veel winkels willen hem niet eens verkopen. Ook op het forum van de officiele site stikt het van de onverklaarbare problemen.

• DARKLORD
dms3 is de beste chip die er is.. messiah is 200% gestolen sourcecode..

zit nu een normale hardeschijf in.. dnas zegt helemaal niets.. in de toekomst kunnen ze dat misschien controleren maar nu niet. chip kan je ook uitzetten.... dus dan werkt alles wel.

• DARKLORD
Bor_de_Wollef schreef op 11 december 2003 @ 17:34:
[...]

Dat hoorde ik ook. Veel winkels willen hem niet eens verkopen. Ook op het forum van de officiele site stikt het van de onverklaarbare problemen.
Aantal weken terug is er een nieuwe firmware uitgebracht.. ik heb zelf geen problemen gehad. omdat er zoveel meer mogelijk is met deze chip is het ook wel logisch dat er meer mensen problemen hebben.. de andere chips hebben tot nu toe 0,0 toegevoegde waarde tov dms3

dms kwam als 1e met het "uitzetten" van chip, firmware upgrade (nog niet bij andere gezien) , devolution mode , en als 1e met HDD support..

in nederland heb ik em niet te koop gezien, maar wel in duitsland, engeland etc.. en dan bedoel ik niet de kleine winkeltjes.

dms3 is ook al geschikt voor v9 en ook voor de nieuwste ps2, v10..

maar enfin, hierbij wil ik het laten inzake het naar voor brengen van de voordelen/etc van dms3 ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DARKLORD op 11-12-2003 18:27 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

__00__ schreef op 11 december 2003 @ 16:30:
Laatst (geloof vorige week) zag ik toevallig even GameKings op The Box.
Daar hadden ze op het einde een prijsvraag (zoals altijd) maar bij de opties voor de antwoorden zag je even een standbeeld van Daxter (die van Jak & Daxter) in beeld, waar even de kledij van werd af gegooid om het standbeeld beter te laten zien. (dat moest wel, omdat 'Daxter' het antwoord was voor die prijsvraag :P )
Nu vroeg ik mij af of iemand ook weet of die standbeelden ook ergens te koop zijn. Ik heb sinds gister namelijk Jak & Daxter thuis en gespeeld en moet zeggen dat dit een sublieme game is. Zou het super vinden om dan zo'n Daxter beeld in huis te hebben.
Nu heb ik uiteraard bij de bekende on-line shops al ff gekeken (eBay.nl, eBay.com, nedgame, dimplus, marktplaats) maar niet echt iets gevonden. Ook op google kon ik niet echt iets vinden wat ik zocht (gebruikte zoekstring: daxter statue -walkthrough -help -review ).
Dus als iemand toevallig weet waar zo'n ding te koop is of zo zou wel leuk zijn :)
In de gameshop ''savegames'' in Amsterdam-Noord hebben ze die volgends mij in de winkel staan. (tering groot dat ding) Het is Jak met een gun horzontaal over zijn nek (hij houd hem met zn handen tegen zn nek) en daxter die op zijn schouder zit.

of hij te koop is weet ik niet, maar voor geld is alles te koop (zal wel heel wat kosten > 200 of meer euro) (maar die is dan wel echt levensgroot)

This space is occupied

• Bor

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 11 december 2003 @ 18:25:
[...]

dms kwam als 1e met het "uitzetten" van chip, firmware upgrade (nog niet bij andere gezien) , devolution mode , en als 1e met HDD support..
Messiah kwam als eerste met het uitzetten van de chip. Bovendien zie ik de toegevoegde waarde van de hdd support op dit moment totaal niet, dat levert straks alleen maar problemen op met DNAS vrees ik. Firmware upgrades is inderdaad wel super handig.

Maar goed, laten we het modchip topic hierbij voor gezien houden. Ik wil dit topic graag nog een tijd open houden ;)

• Bor

Bor

Topicstarter
Is er iemand die een manier weet om een memorycard opnieuw te formatteren? (kan dat niet toevallig met de dms chip)?

• DARKLORD
Bor_de_Wollef schreef op 11 december 2003 @ 18:49:
Is er iemand die een manier weet om een memorycard opnieuw te formatteren? (kan dat niet toevallig met de dms chip)?
http://www.ps2newz.net/forums/showthread.php?threadid=17987

dat is volgens mij zo'n tool.. ik weet het niet precies.. heb me daar nog niet echt mee bezig gehouden.

http://www.ps2newz.net/

Verwijderd

marko77 schreef op 09 december 2003 @ 16:36:
jaa, die gt4 wordt zeer sweeeeeet :D
echt wel..
hebbuh hebbuh hebbuh. ;)

maar vermaak me nu prima met WE7 en PES3, gt4 komt als ie uit is op een leuke 2e plaats ;)

ikkuh heb messiah 2 pro en das een prima chip

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die ripper & messiah chips zijn 3.45 of 3.3v? Ik heb gehoord dat 5v+ chippies je ps naar de maan helpen namelijk...

• Bor

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 11 december 2003 @ 18:53:
[...]

http://www.ps2newz.net/forums/showthread.php?threadid=17987

dat is volgens mij zo'n tool.. ik weet het niet precies.. heb me daar nog niet echt mee bezig gehouden.

http://www.ps2newz.net/
Die tool werkt helaas niet. Andere oplossingen?

• DARKLORD
die tool zou echt moeten werken...

- is je ps2 gechipped? ( ik weet niet of dat uitmaakt eigenlijk.. sommige tools kan je ook booten zonder dat ie gechipped is.. )
- heb je die tool in mode2, no multisession,finalize cd, disc-at-once, gebrand op cdr?
- boot je ps2 dat tooltje?

• Bor

Bor

Topicstarter
De hele thread op ps2newz staat vol men reacties dat ie niet werkt. De ps2 boot de cd maar stopt direct na het ps2newz logo. Iedereen schijnt daar last van te hebben.

• DARKLORD
Bor_de_Wollef schreef op 11 december 2003 @ 19:55:
De hele thread op ps2newz staat vol men reacties dat ie niet werkt. De ps2 boot de cd maar stopt direct na het ps2newz logo. Iedereen schijnt daar last van te hebben.
hehe ok dan werkt ie niet.. :) :)
heb het zelf nog niet getest en in verdiept...

verder weet ik et dan ook niet, welke tool je zou kunnen gebruiken.. of je moet een memorycard ding kopen zodat je deze op je pc aan kan sluiten..

[ Voor 25% gewijzigd door DARKLORD op 11-12-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 11 december 2003 @ 19:59:
[...]

verder weet ik et dan ook niet, welke tool je zou kunnen gebruiken.. of je moet een memorycard ding kopen zodat je deze op je pc aan kan sluiten..
De helft van die apparaten schijnt het ook niet te kunnen las ik op usenet. Bovendien zijn die dingen duurder dan een nieuwe memorycard en als de mijne eenmaal weer geformatteerd is heb ik geen nuttig gebruik meer voor zo'n ding.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.