Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pling
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 12:48

pling

Lekker Kepjoeteren

SuB-Gold schreef op 08 August 2003 @ 16:40:
[...]

Ik ook niet en dat vind ik echt vervelend... hebben jullie er nog niets op gevonden, andefrs ga ik @ricsson eens bellen.
Het eerste menu item in mijn tabblad komt in de joystick naar links als snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die typos kun je trouwens zelf aanpassen in het service menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hoe, waar? heb geen service menu kunnen vinden...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 19:34:
Maar dat is me een zoektocht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon synchroniseer met outlook (contacts) dan moet ik voor ieder veranderde contact (denk ik) toestemming geven voor de toegang tussen mijn telefoon en outlook zelf kan je die melding uitzetten ? Heb al lopen zoeken maar kan die optie nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
ik zie op de BC site dat er nog steeds geen blauw en rode leverbaar zijn. Is er al iemand die ze bij een andere winkel gekocht heeft of iemand die meer info heeft wanneer die ooit nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 10:53
Turismo schreef op 08 augustus 2003 @ 01:25:
Kan iemand me uitleggen hoe ik via bluetooth naar me laptop met bluetooth dongle van sitecom kan internetten via gprs.

het enige wat me tot nu toe is gelukt is via de hardware modem in te bellen via zonnet, maar dat gaat dus maar max 0,96 kbps :'( .
Welke provider heb je en kun je GPRSen (zonder beperkingen als met Vodafone IZi of dat gratis GPRS abo van T-Mobile)?

Het maken van een inbelverbinding over GPRS kunnen ze je bij de helpdesk van je provider heel goed uitleggen, tenminste bij Vodafone iig.

btw, heeft iemand ervaring met die unlock mogelijkheden op de my160.com pagina. Niet dat ik het nodig heb (simlockvrije phone), maar ik ben wel benieuwd of het werkt, want zoals het daar staat kun je er zelfs de lelijke vodafone menu's mee vervangen door de originele van Sony Ericson...

[ Voor 33% gewijzigd door djeejdjeej op 10-08-2003 08:34 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Shiver23 schreef op 09 August 2003 @ 21:06:
hoe, waar? heb geen service menu kunnen vinden...
Omdat je het zo lief vraagt: hier

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

tnx, wist niet dat dit het service menu was....

Maar om nog even terug te komen op mijn andere vragen:

-Weet iemand een service centre in Enschede?
-Weet iemand of die flash die je onderaan bevestigd al leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 19:34:
Wat moet je dan doen in het service menu ? Mij is het iig niet gelukt :|
Als ik naar Tekstlabels ga en ik selecteer eentje dan ga ik weer terug naar het hoofdscherm (met vodafone NL enzo) ik heb een unbranded versie.

[ Voor 24% gewijzigd door P.B. op 10-08-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Shiver23 schreef op 10 August 2003 @ 12:50:
tnx, wist niet dat dit het service menu was....

Maar om nog even terug te komen op mijn andere vragen:

-Weet iemand een service centre in Enschede?
-Weet iemand of die flash die je onderaan bevestigd al leverbaar is?
Kijk op www.sonyericsson.com en dan Support en dan Dealer Locator :)
Duncan schreef op 10 August 2003 @ 13:18:
[...]

Als ik naar Tekstlabels ga en ik selecteer eentje dan ga ik weer terug naar het hoofdscherm (met vodafone NL enzo) ik heb een unbranded versie.
Hier precies hetzelfde. :/

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 00:17:
[...]

Ik heb het bovenstaande precies hetzelfde (ook xs4all) en kan emails sturen en ontvangen. Ik kan alleen niet emails met attachment (foto) sturen, hij blijft bij 1kb 'hangen' en verliest dan de verbinding met xs4all.
Ik heb een t-mobile abbo. Werkt het sturen van attachment bij jou wel? En welk abbo heb je?
Ik heb hetzelfde probleem nog steeds.
Heb dus ondertussen een update naar R1L013 gedaan.
Volgens t-mobile zouden er geen beperkingen mogen zijn.
Ik heb kabelfoon als IP. Zou ik via GPSR (ipv 'isdn') wel goed een bijlage
kunnen versturen?
Nog meer mensen met dit 'bijlage' probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verdenk t-mobile er van dat zij een blokkade hebben gemaakt voor het versturen van emails met attachment om zo mensen te dwingen tot het dure GPRS en MMS...
Is het iemand wel gelukt met gewoon inbellen? En met welke ISP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 10 August 2003 @ 13:18:
[...]

Ik had er eventjes bij moeten vermelden, dat ik het nog niet geprobeerd had :D Ik had die reply gepost, omdat ik me herinnerde in het service menu, een lijst te zien met labels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 20:58:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem nog steeds.
Heb dus ondertussen een update naar R1L013 gedaan.
Volgens t-mobile zouden er geen beperkingen mogen zijn.
Ik heb kabelfoon als IP. Zou ik via GPSR (ipv 'isdn') wel goed een bijlage
kunnen versturen?
Nog meer mensen met dit 'bijlage' probleem?
Wat ik mij ook nog afvraag, kunnen de SE servicepoints waar jij waarschijnlijk ook deze upgrade naar R1L hebt laten uitvoeren ook de orginele software op je telefoon zetten dus zonder t-mobile icons? Of mogen ze dit niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Vandaag een simpele theme gemaakt met als thema ID&T

ID&T Theme

Graag een reactie als je hem gebruikt/bekeken hebt.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet mijn smaak, maar het ziet er wel behoorlijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rauf/a8.jpg

Mooie wallpaper
vooral met de classic theme :)

Dat gebruik ik dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ra5a op 11-08-2003 06:48 ]

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vraagje over de agenda/kalenderfunctie: als ik een verjaardag invoer, dan wil ik dat deze elk jaar op die datum weer terug komt. Vooralsnog lijkt dat niet zo te zijn. Moet ik nu echt elk jaar alle verjaardagen opnieuw gaan invoeren??

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor iedereen die graag zijn jostick zelf wilde programmeren... Als je de knop < wil programmeren moet je ervoor zorgen dat in je "Mijn Tabblad" de optie die je onder die knop wilt hebben op positie 1 komt, dus in mijn tabblad bewerken doen, dan naar bijvoorbeeld Games gaan en als ie dan om positie vraagt op 1 drukkne.

verder voor alle mensen die met t-m0bile GSM-DATA aan de gang willen krijgen, je moet daarvoor GPRS Actief of Intensief hebben. Of ligt het aan mij dat het niet aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 23:21:
[...]

Wat ik mij ook nog afvraag, kunnen de SE servicepoints waar jij waarschijnlijk ook deze upgrade naar R1L hebt laten uitvoeren ook de orginele software op je telefoon zetten dus zonder t-mobile icons? Of mogen ze dit niet doen?
Mogen ze niet doen... en doen ze dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met vrije ruimte op de telefoon, hoe kan je dat 'opvragen'? ik snap dat je kan kijken bij mappen pictures/themes/ringtones, voor hoeveel kb aan data daarin staat, maar waar kan je vinden hoeveel je nog over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 11:46:
hoe zit het eigenlijk met vrije ruimte op de telefoon, hoe kan je dat 'opvragen'? ik snap dat je kan kijken bij mappen pictures/themes/ringtones, voor hoeveel kb aan data daarin staat, maar waar kan je vinden hoeveel je nog over hebt?
Als je bijvoorbeeld bij een game "meer" kiest dan kan je geheugenstatus opvragen.
Als je dan een tijdje op "beschikbare ruimte" blijft staan geeft je telefoon weer hoeveel ruimte je in totaal nog vrij hebt.

En met foto's geeft de telefoon automatisch aan hoeveel foto's je nog kan nemen als je geheugen vol dreigt te raken. (vanaf 6 foto's ofzo)
Kijk op www.sonyericsson.com en dan Support en dan Dealer Locator
Ja dat weet ik, maar dan zit er dus niets in de buurt hier. Had al gelezen op het topic dat er ook service centres zijn die niet via die dealer locator te achterhalen zijn, dus had gehoopt dat iemand mij kon vertellen dat er in enschede toch eentje zat.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 11-08-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima, bedankt!

nu heb ik weer een probleem :( ik krijg btcontrol maar niet aan het werk, hij zegt de hele tijd dat er geen authenticated devices zijn. in de help staat dat ik een wireless link iets moet hebben in het control panel, maar die heb ik uberhaupt al niet...wat mis ik of moet ik doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Ik kan BT control helemaal niet meer downloaden :?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het net nog gedownload, dus probeer het nog een x zou ik zeggen, anders kan ik m wel mailen..? het lukt me niet om windows te pairen met mijn telefoon. volgens mij is dat het probleem. ik kan wel via mij msi dongle plaatjes versturen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

als je hem kan mailen naar :)

Krijg steeds pagina niet gevonden

[ Voor 12% gewijzigd door backupdevice op 12-08-2003 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

you've got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een tijdje, enige wat me echt irriteert is dat het geluid van je ringtone zacht begint. Vaak genoeg mis ik zo gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een tijdje, enige wat me echt irriteert is dat het geluid van je ringtone zacht begint. Vaak genoeg mis ik zo gesprekken.
Heb jij hem al eens dicht bij je oor gehouden als je gebeld word???
Nou, daarom begint hij zacht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

na veel lezen zit ik nog steeds te twijfelen tussen de P800 en de T610...

wat ik me dus afvraag, ga ik de extra kleuren en 'betere' ringtones missen van de T610, als ik een P800 koop??

de P800 heeft een heel stuk meer opties, is natuurlijk wel een stukkie groter, maar is het het waard... en omdat de P800 al wat 'oud' aan het worden is... wie trekt me over de streep om de goeie telefoon te kiezen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Ligt er geheel aan hoeveel geld je te besteden hebt en of je al een pda (pocket pc of palm) hebt. En je moet je natuurlijk afvragen of je die pda-functies van de p800 gaat gebruiken of niet.

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeker geen p800 kopen. als je persé een pda telefoon wil, zou ik wachten tot de p810 uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m ook sinds gisteren (:D), en het enige wat ik echt mis, is de functionaliteit om adressen op te slaan bij mijn contacts. Emailadressen gaan prima, en kan wel wat info opslaan bij "Title" van een contact, maar niet meer dan plm 15 karakters. Synchen met Outlook werkt toppie met BT/IrDA..

Voor de rest werkt de kalenderfunctie prima (moet alleen nog ff uitzoeken waardoor de afspraken een uur vroeger staan.. maar da's tunen.. :))

Toegegeven, de P800 is een stuk uitgebreider, maar welke functionaliteiten wil je perse hebben, en welke zijn "voor de leuk"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 11:41:
Voor de rest werkt de kalenderfunctie prima (moet alleen nog ff uitzoeken waardoor de afspraken een uur vroeger staan.. maar da's tunen.. :))
Zomertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 23:07:
[...]

Heb jij hem al eens dicht bij je oor gehouden als je gebeld word???
Nou, daarom begint hij zacht......
Nou, als 'ie daarom zacht begint vraag ik me af waarom ze er bij SE voor gekozen hebben om als iemand je belt die als voicedialing is ingesteld je eerst één keer de naam van die persoon hoort... Vooral leuk als je met je headset in de auto zit... :(

(voordeel: je weet wel wie er belt ;) )

Weet iemand trouwens of de SE digital bluetooth headset er al is in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomertijd :)
Bij instellingen des tijds had ik staan: GMT +1.00u , 1 uur zomertijd, automatische tijdzone.

En ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar blijkbaar staat alles nu goed.. :?

Naja, techniek staat voor niets (onwetendheid ook blijkbaar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Is het al iemand gelukt om de Webviewer via GSM-DATA aan de praat te krijgen?

Op een Nokia doet ie het wel via GSM-DATA!!!

Als iemand dit voor elkaar heeft, kunnen we volgens mij ook eindelijk de e-mail functie via gsm-data gaan gebruiken. :*)

Ik heb T-Mobile.

[ Voor 6% gewijzigd door WietBoer op 12-08-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ispierings: ga jij die "IA" nog opzetten voor die frontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 23:21:
[...]

ik zou het niet weten. Ik heb een t-300 abbo en die komt zonder t-mobile icons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WietBoer schreef op 12 August 2003 @ 14:36:
Is het al iemand gelukt om de Webviewer via GSM-DATA aan de praat te krijgen?

Op een Nokia doet ie het wel via GSM-DATA!!!

Als iemand dit voor elkaar heeft, kunnen we volgens mij ook eindelijk de e-mail functie via gsm-data gaan gebruiken. :*)

Ik heb T-Mobile.
wat ik me dus afvraag: is er iemand die email via GSM-DATA aan de gang heeft met een abbo anders dan t-mobile??

Wat een onzin trouwens dat je gprs-abbo moet afsluiten om via deze optie te emailen!! Ik kies toch zelf voor GSM-DATA?!

Ook dat MMS berichten nog steed niet tussen de verschillende providers verstuurd kunnen worden. Er wordt tijdens de reclames op tv/radio nergens over gesproken.
Leuk dat degene die je een MMS stuurt, eerst op internet moet kijken wat ie krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Email via GSM data word je trouwens echt niet blij van. 1 simpel mailtje met alleen een subject kostte me 57 secs :o

En in 5 euro per maand meer aan GPRS kosten vind ik ook overdreven voor die paar mailtjes, dus mail ik maar niet via mijn foon.

[ Voor 37% gewijzigd door Jasper op 12-08-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 15:25:
Ispierings: ga jij die "IA" nog opzetten voor die frontjes?
Ja, ik heb wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op 11 August 2003 @ 08:56:
Vraagje over de agenda/kalenderfunctie: als ik een verjaardag invoer, dan wil ik dat deze elk jaar op die datum weer terug komt. Vooralsnog lijkt dat niet zo te zijn. Moet ik nu echt elk jaar alle verjaardagen opnieuw gaan invoeren??
Eh.... iemand? Het lijkt zo simpel :P

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 17:05

Piggen

Lekker bakkie

Ik ga donderdag toch naar Amsterdam, laat ik gelijk mijn firmware upgraden (Teleworld Kinkerstraat 66-70). Dat kun je dus niet zelf doen van internet ofzo?

Zijn er trouwens al tasjes verkrijgbaar voor aan je riem. Ik ben nogal bang voor beschadigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
mpmad schreef op 13 August 2003 @ 01:04:
Ik ga donderdag toch naar Amsterdam, laat ik gelijk mijn firmware upgraden (Teleworld Kinkerstraat 66-70). Dat kun je dus niet zelf doen van internet ofzo?

Zijn er trouwens al tasjes verkrijgbaar voor aan je riem. Ik ben nogal bang voor beschadigingen
Ik wil eigenlijks niks weten van mobieltjes aan een riem :r 8)7 :?
maar er zijn allerlei tasjes natuurlijk! Waarvan de Krusell Leather case de kleinste en de duurste is van zo'n 20-25 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik heb zo'n klein horizontaal riemtasje gekocht op de markt waar hij perfect in past. Kan ik hem ook gemakkelijk over horen gaan.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

BeQuietAndDrive schreef op 13 augustus 2003 @ 00:55:
[...]
Ja dat moet.
Als je repeating appointments wil zou je ze kunnen maken in outlook, en dan synchroniseren met je t610.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om addressen te syncen met Palm Desktop of met de Palm (met BT) zelf, ipv alleen met Outlook (dat gebruik ik nl. niet....)

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff gechecked, maar recurring appointments in Outlook worden volgens mij niet gesynched met de foon.. Kan ze nergens terugvinden iig. Dus het lijkt er op dat het niet werkt.. (Damn.. Was ik wel van uit gegaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
Worden wel gesynct denk ik, maar waarschijnlijk heb jij ingesteld dat ie afspraken 2 weken in het verleden en 26 weken in de toekomst synct, en daar valt een afspraak over 1 jaar niet onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vant weekend opt terras met een gewoon 5 eurocent muntje het T-Mobile-logo eraf gekrast :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de T610 nu een weekje (versie 03week22) dus waarschijnlijk niet de nieuwste software of hoe kan ik dat checken?

wat ik ontzettend bagger vind:
*klok in stand-by vrijwel onzichtbaar
*standaard kloteringtones (en ook dat eerst old-phone toontje bevalt me helemaal nie)
*geen adressen mogelijk (wat moet ik in godsnaam met titel en dat soort onmogelijke shit die er wel opzit?! als hij met outlook te syncen is voegt tie dan adressen toe of leest tie die heel niet in op je telefoon?
*waarom kan ik als ik wil emailen (vodafone live!) niet meer dan 160 tekens doen? of heb ik dan mn instellingen ergens fout staan? als ik gewoon een meeltje wil versturen (met of zonder bijlage) kan tie in principe toch wel meer als 160 tekens aan? Ik vind het raar dat er in het menutje om een nieuwe email te maken waar je ook het adres, onderwerp en bijlage en dergelijke moet ingeven dat daar sms staat in plaats van email of inhoud ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
mpmad schreef op 13 augustus 2003 @ 01:04:
Heb je al contact met ze opgenomen of je zo kan binnenwandelen en hoelang het duurt? Vergeet in ieder geval niet je aankoopbewijs mee te nemen aangezien je dit moet tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje prutsers bij t-mobile :) Heb ik nadrukkelijk om de nokia 6610 gevraagd; wat krijg ik ?? Jawel hoor de t610. Wel een geil apparaatje voor de rest. De menusnelheid en de handling van het pookje zal echter wel ff wennen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden wel gesynct denk ik, maar waarschijnlijk heb jij ingesteld dat ie afspraken 2 weken in het verleden en 26 weken in de toekomst synct, en daar valt een afspraak over 1 jaar niet onder
Heb je dat gechecked? Want ook mijn herinnering dat ik elke week moet trainen (geheugen als een zeef ;)) vertikt'ie om te laten zien.
*geen adressen mogelijk (wat moet ik in godsnaam met titel en dat soort onmogelijke shit die er wel opzit?! als hij met outlook te syncen is voegt tie dan adressen toe of leest tie die heel niet in op je telefoon?
Helemaal mee eens. Titel wordt tot een karaktertje of 10/15 opgeslagen, Company heeft meer karakters, maar wordt meteen achter de naam van je contact geplaatst in je telefoonlijst..
Is zo'n adres of opmerkigne veldje nog uit te breiden met een eventuele toekomstige firmware flash? En wordt er uberhaupt wel geluisterd door SE naar de eventuele feedback van gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:59:
[...]
Helemaal mee eens. Titel wordt tot een karaktertje of 10/15 opgeslagen, Company heeft meer karakters, maar wordt meteen achter de naam van je contact geplaatst in je telefoonlijst..
Ja idd dat had ik ook al geprobeerd maar ik hoef niet in mn telefoonboek het adres achter de naam te zien...zovaak gebruik ik die adressen nou ook weer nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Klein vraagje: Als ik NU een T610 zou kopen, is er dan een goede kans dat ie al de nieuwe firmware heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:59:
[...]
Is zo'n adres of opmerkigne veldje nog uit te breiden met een eventuele toekomstige firmware flash? En wordt er uberhaupt wel geluisterd door SE naar de eventuele feedback van gebruikers?
Adressen vind ik toch een beetje nutteloos op een mobiele telefoon. Het wordt een eindeloos verhaal om alles toe te voegen van de outlook business card. Is tenslotte geen pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan waar je um koopt
ik had vorige week gekocht en kreeg een model van week22 dus volgens mij niet met de nieuwste software...hij werkt wel perfect maar ik ga binnenkort toch ff nieuwe upgrade ergens halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
hmm wilde eerst ook een t610 halen maar alle gebreken die ik hier heb gehoordt hebben mij ervan overtuigd dat ik toch maar bij Siemens blijf...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om een email met attachment (foto) te versturen met een t-mobile abbo vanaf de T610????

Mij nog niet. Kan wel ontvangen, maar helaas alleen verzenden tot 1Kb. Hij blijft dan 'hangen' bij verzenden.
Mijn ISP is XS4All

Ik heb SE gebeld, XS4All, t-mobile, Uunet etc. Ze zeggen dat het moet kunnen... Maar ik denk dat t-mobile een blokkade heeft opgezet!!! :(

Wie o wie helpt me :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemens?
ik kan me niet voorstellen dat siemens je bevalt!
Bovendien worden op dit forum problemen/ervaringen behandeld die vaak negatief zijn...
positieve punten zijn er nog veel meer als negatieve (persoonlijke mening weleens waar)
maar die hoeven hier niet behandelt/genoemd te worden want dan is er nix te reageren!

kortom als ik jouw was zou ik toch nog maar eens goed nadenken want de t610 kan wel erg verdomd veel bovendien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 15:11:
Is het iemand al gelukt om een email met attachment (foto) te versturen met een t-mobile abbo vanaf de T610????

Mij nog niet. Kan wel ontvangen, maar helaas alleen verzenden tot 1Kb. Hij blijft dan 'hangen' bij verzenden.
Mijn ISP is XS4All

Ik heb SE gebeld, XS4All, t-mobile, Uunet etc. Ze zeggen dat het moet kunnen... Maar ik denk dat t-mobile een blokkade heeft opgezet!!! :(

Wie o wie helpt me :'(
Heb je wel een gprs abbo?
eerder in dit forum zijn nog veel meer mensen geweest die ook problemen hadden met emailen vanaf T610 i.c.m. T-Mobile!
Check dus voor de zekerheid nog ff de eerdere pagina's in dit topic (als je dat tenminste nog niet gedaan had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft e-mail ophalen bij @home voor elkaar gekregen ? Zowel via Gsm-data (wat de bedoeling is) als Gprs lukt het niet, ook niet als ik de ip-adressen van de servers gebruik...

(t-mobile)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Phusebox schreef op 13 August 2003 @ 15:00:
hmm wilde eerst ook een t610 halen maar alle gebreken die ik hier heb gehoordt hebben mij ervan overtuigd dat ik toch maar bij Siemens blijf...
Gebreken? Misschien moet je even op http://www.kieskeurig.nl/...ct/mobiele%20telefoon.htm kijken.
Toprating dacht ik zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Laatst online: 24-07 07:43
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 13:59:
[...]
Heb je dat gechecked? Want ook mijn herinnering dat ik elke week moet trainen (geheugen als een zeef ;)) vertikt'ie om te laten zien.
Ik heb dat momenteel zo bij mijn T68i. Dit kun je instellen bij XTND Connect. Ik kan het momenteel alleen niet testen omdat mijn T68i gisteravond ineens de geest gaf... Toevallig had ik 8 uur daarvoor net een T610 besteld, maar die komt waarschijnlijk vrijdag pas... Momenteel zit ik weer met mijn T39m. Je ziet dat ik toch wel redelijk tevreden ben over telefoontjes uit Zweden :). Wel meer dingen uit Zweden trouwens en dan doel ik niet op Volvo's of zo.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Eunos op 13-08-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 15:44:
[...]

Heb je wel een gprs abbo?
eerder in dit forum zijn nog veel meer mensen geweest die ook problemen hadden met emailen vanaf T610 i.c.m. T-Mobile!
Check dus voor de zekerheid nog ff de eerdere pagina's in dit topic (als je dat tenminste nog niet gedaan had)
Nee heeft niets met GPRS of WAP te maken, ik bedoel via GSM data inbellen bij ISP en email verzenden met attachment. Dan blijft hij hangen bij 1Kb. Ik heb alles gelezen maar niemand weet het blijkbaar, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
nou gebreken in mijn ogen van de t610 wat ik dus zeker een minpunt vind:
- vrij "basic" adresboek
- geen terugkerende agendapunten instelbaar
- veel gedoe over firmware, en zelf niet upgrade-able

heb nu een s55 en denk dat ik daar nog maar even bij blijf tot de SX1 uitkomt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 08-09 17:10
Misschien een beetje of-topic, maar als ik kies voor t-zones GSM, betaal ik dan gewoon via mijn maandelijkse belbundel of krijg ik daar extra 06-kosten bij?
Als ik voor t-zones GPRS kies, dan betaal ik dus niet voor de tijd, maar alleen voor het ontvangen en versturen van bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janderk schreef op 31 July 2003 @ 19:06:
[...]
Email werkt prima via GSM data. Ik kan zonder problemen bij XS4ALL inbellen en email ontvangen en versturen.

Jan Derk

Jan Derk kan jij ook emails vanaf je telefoon met een foto als attachment mailen?
En heb je ook t-mobile??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:14:
[...]

Jan Derk kan jij ook emails vanaf je telefoon met een foto als attachment mailen?
En heb je ook t-mobile??
Lees eens de http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Al die vet gedrukte letters zijn nergens voor nodig, het kan ook gewoon.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

BAUKstEr schreef op 13 August 2003 @ 13:12:
[...]

Heb je al contact met ze opgenomen of je zo kan binnenwandelen en hoelang het duurt? Vergeet in ieder geval niet je aankoopbewijs mee te nemen aangezien je dit moet tonen...
Goeie tip, ik zou het bijna vergeten :)
Duurt dat zo lang dan, dat flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat dat telefoontje zo duur is, anders had ik me wel eentje gekocht, maar mijn budget rijkt maar tot 200 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 21:31:
jammer dat dat telefoontje zo duur is, anders had ik me wel eentje gekocht, maar mijn budget rijkt maar tot 200 euro :(
FF sparen :Y)

Is er iemand die Jeyo Remote WEL aan het werk heeft gekregen met de t-mobile versie?
Ik had namelijk eerst een simlockvrije, daarmee werkte het wel, maar die t-mobile versie wil ie niet mee connecte. (nog versie R1A binnenkort R1L)

Wat er ook anders is aan de t-mobile versie, is dat als je gewoon een map wil openen of iets er op wil zetten via BT, je hele tijd toestemming moet geven op je telefoon.

[ Voor 47% gewijzigd door _WgV_ op 13-08-2003 21:42 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
mpmad schreef op 13 augustus 2003 @ 21:06:
Goeie tip, ik zou het bijna vergeten :)
Duurt dat zo lang dan, dat flashen?
Het flashen zelf is binnen een kwartier gebeurd neem ik aan, maar door winkelwerkzaamheden kan het natuurlijk langer duren voordat iemand ook daadwerkelijk tijd heeft het te doen ;-)

Morgen zit ik ook in Amsterdam, misschien wandel ik op de gok ook even binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
[...]

En heb je ook t-mobile??
De reden waarom je geen attachments kan mailen vanaf je telefoon is omdat de smtp-server ingesteld is op een maximale bepaalde grootte van je email. Het een en ander hierover staat ook op het Esato board.

Ik zelf heb geen T-mobile, maar Vodafone. Op de site van Vodafone staat dat het niet mogelijk is om attachments te versturen via de telefoon (het ontvangen daarvan is daarentegen wel mogelijk zie vodafone site).
Het zal bij T-mobile wel hetzelfde zijn.

Om dus een email mèt attachment te kunnen verzenden moet je gebruik kunnen maken van een vrije SMTP-server waarmee je via elke provider emails kunt versturen (dus van een andere provider dan je telecom-provider).
Nu ben ik zelf ook opzoek naar een vrije SMTP-server, ja ik heb de FAQ gelezen, maar ik wil me niet in hoeven te schrijven bij een van deze sites. Weet er iemand een vrije SMTP-server? Of zou het opzetten van een SMTP-server (met authenticatie natuurlijk) beter zijn, ik heb hier geen ene bal verstand van en het opzetten van zo'n server is me dus echt onbekend, dus als iemand mij wat info hierover kan geven zou dat heel mooi zijn.

-

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 15:45:
Heeft e-mail ophalen bij @home voor elkaar gekregen ? Zowel via Gsm-data (wat de bedoeling is) als Gprs lukt het niet, ook niet als ik de ip-adressen van de servers gebruik...

(t-mobile)
Ik probeer mijn e-mail van @home.nl binnen te halen (via gsm-data), maar de T610 blijft maar zoeken naar een server. Ik heb alle instellingen van Outlook overgezet in de aangemaakte @home-account (in berichten => e-mail=> opties), maar de T610 vindt geen server. Weet iemand hoe dat zit (en hoe ik mijn e-mail kan downloaden)?

Mijn instellingen zijn als volgt:

Verbinden via: Vodafone gsm
Protocol: Pop 3
Server inkomend: mail.home.nl
Ink. poort: 110
Loginnaam: de naam van mijn e-mail adres (minus de toevoeging "@home.nl")
Wachtwoord: ******** (het wachtwoord van de account)
Uitg. server: mail.home.nl
Uitgaande poort: 25
E-mailadres: de naam van mijn e-mail adres (met de toevoeging "@home.nl")
Downloaden: headers en SMS
Afzender: (hier heb ik niets ingevuld)
Handtekening: vis.kaart gebr.
Uitg. Kopiëren: Uit
Intervalcontrole: 5 min.

• FoxzMan
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 00:23:
[...]

Ik probeer mijn e-mail van @home.nl binnen te halen (via gsm-data), maar de T610 blijft maar zoeken naar een server. Ik heb alle instellingen van Outlook overgezet in de aangemaakte @home-account (in berichten => e-mail=> opties), maar de T610 vindt geen server. Weet iemand hoe dat zit (en hoe ik mijn e-mail kan downloaden)?

Mijn instellingen zijn als volgt:

....allemaal instellingen ....
Het schijnt beter te gaan als je voor de pop-server van @home het ip-adres ervan invult ( het ip-adres is 213.51.128.65 ).

-

Verwijderd

Dat werkt bij mij iig ook niet, hij zoekt dan wel even, maar vindt niets..

(en daarmee bedoel ik op ip zoeken)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 00:59 ]

• FoxzMan
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 00:32:
Dat werkt bij mij iig ook niet, hij zoekt dan wel even, maar vindt niets..
Ervan uitgaande dat je ook wilt weten hoe je wilt weten hoe je @home mail wilt controleren.....

Het werkt bij mij iig wel, ik gebruik echter wel Vodafone GPRS, deze instelling had ik bij de post van HobGoblinGnome over het hoofd gezien.
Uitgaande server heb ik leeg gelaten, aangezien ik niet van de smtp-server van @home gebruik kan maken.

-

• lasermen
  • Laatst online: 28-08 15:21
Ik heb zelf orange (heb de telefoon zonder lock gekocht) met share en ik kan alles emailen wat ik maar wil maar gsm data hebben ze uitgezegd omdat het te lang duurt emailen via de gsmdata maar meerdere fotos tegelijk no problem
FoxzMan schreef op 13 augustus 2003 @ 23:06:
[...]

De reden waarom je geen attachments kan mailen vanaf je telefoon is omdat de smtp-server ingesteld is op een maximale bepaalde grootte van je email. Het een en ander hierover staat ook op het Esato board.

Ik zelf heb geen T-mobile, maar Vodafone. Op de site van Vodafone staat dat het niet mogelijk is om attachments te versturen via de telefoon (het ontvangen daarvan is daarentegen wel mogelijk zie vodafone site).

Om dus een email mèt attachment te kunnen verzenden moet je gebruik kunnen maken van een vrije SMTP-server waarmee je via elke provider emails kunt versturen (dus van een andere provider dan je telecom-provider).
Nu ben ik zelf ook opzoek naar een vrije SMTP-server, ja ik heb de FAQ gelezen, maar ik wil me niet in hoeven te schrijven bij een van deze sites. Weet er iemand een vrije SMTP-server? Of zou het opzetten van een SMTP-server (met authenticatie natuurlijk) beter zijn, ik heb hier geen ene bal verstand van en het opzetten van zo'n server is me dus echt onbekend, dus als iemand mij wat info hierover kan geven zou dat heel mooi zijn.

• P.B.
  • Niet online
Ik gebruik gewoon de planet smtp server, maar je moet dan wel daarop inloggen.

Verwijderd

FoxzMan schreef op 13 August 2003 @ 23:06:
[...]

Het klopt dat het op de site staat bij vodafone dat het niet kan..maar het is niet helemaal waar!
Ik heb vorige week een T610 bij Vodafone City Point gekocht met Live! bundel en ik heb al een aantal verschillende meels gestuurd MET foto/bijlage

edit: voor de duidelijkheid..ik heb niet aan mn instellingen gezeten en mn smtp server is gewoon de standaard door vodafone ingestelde authsmtp.vizzavi.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 01:41 ]

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 20:17
[...]

En heb je ook t-mobile??
Ja ik heb een T-Mobile toestel.

Email met attachments werkt wel. Alleen niet met the XS4ALL SMTP server. Ook bij mij blijft bij het verzenden de boel op 1KB hangen. Ik kan wel bij XS4ALL inbellen en dan via mijn eigen dedicated server (die staat ergen in de USA) emails met attachments versturen. Zoals ik al in een vorig bericht gemeld heb, vermoed ik dat dit een incompatibiliteit is tussen the SMTP software op the T610 en the XS4ALL SMTP server software.

De oplossing is a) XS4ALL lastig te vallen om het probleem te fixen, maar geven die waarschijnlijk de schuld aan Sony-Ericsson b) Een andere SMTP server te zoeken.
FoxzMan schreef op 13 August 2003 @ 23:06:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat XS4ALL een 1KB limiet heeft op attachments want ik kan vanaf mijn PC op de zelfde manier Megabytes versturen.

Jan Derk

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 21:31:
bij t for telecom is hij nu los te koop voor 299 euro. Misschien dat je dat wel kunt ophoesten, is IMO niet duur voor zo'n nieuwe telefoon zonder abo. :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Bij mij is het gelukt hoor, voor de tweede maal een email verstuurd incl een foto :)

Ik heb een GSM-data account aangemaakt van o2-zonnet:
telefoonnr: +31367500300
gebruikersnaam o2nl
wachtwoord: zonnet
wachtwoord? uit
datasnelheid: 9.6 kb/s
analoog/digitaal: isdn
dns-adres: 193.79.242.39

Verder heeft m`n wap profiel de volgend instellingen:

verbinden met 02-zonnet
ip-adres: 001.001.001.001

Zo moet het lukken volgens mij, tenminste bij mij lukt ie :9

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
ErikH schreef op 14 augustus 2003 @ 09:14:
[...]

bij t for telecom is hij nu los te koop voor 299 euro. Misschien dat je dat wel kunt ophoesten, is IMO niet duur voor zo'n nieuwe telefoon zonder abo. :)
Dat is een Vodafone gelockt toestel, voor de duidelijkheid :)

Verwijderd

Note: Voor degenen die nog een lederen tasje zoeken; bij de phonehouse (in Roosendaal) zijn ze op voorraad, heb er net eentje gehaald...

Verwijderd

pvdlaan schreef op 14 August 2003 @ 09:18:
Bij mij is het gelukt hoor, voor de tweede maal een email verstuurd incl een foto :)

gebruikersnaam o2nl
wachtwoord? uit

verbinden met 02-zonnet

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zeg, mag ik dit account gratis gebruiken? Is dit wel een gratis telefoonnummer??

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
volgens mij is dit een nummer wat binnen je belbundel valt,
aangezien het een gewoon net nummer is (036)

Ik heb hem afgelopen maand ook al gebruikt en hij staat niet op m`n laatste factuur van t-mobile (van deze week !)

Volgens mij is ie gratis te gebruiken en anders moet je je ff aanmelden voor gratis internet bij zonnet

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

pvdlaan schreef op 14 augustus 2003 @ 12:42:
volgens mij is dit een nummer wat binnen je belbundel valt,
aangezien het een gewoon net nummer is (036)

Ik heb hem afgelopen maand ook al gebruikt en hij staat niet op m`n laatste factuur van t-mobile (van deze week !)

Volgens mij is ie gratis te gebruiken en anders moet je je ff aanmelden voor gratis internet bij zonnet
Super actie! _/-\o_

• FoxzMan
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 01:36:
[...]

Het klopt dat het op de site staat bij vodafone dat het niet kan..maar het is niet helemaal waar!
Ik heb vorige week een T610 bij Vodafone City Point gekocht met Live! bundel en ik heb al een aantal verschillende meels gestuurd MET foto/bijlage

edit: voor de duidelijkheid..ik heb niet aan mn instellingen gezeten en mn smtp server is gewoon de standaard door vodafone ingestelde authsmtp.vizzavi.nl
Ik gebruik dezelfde instellingen als jij, maar alle keren dat ik probeerde ging het niet goed. Weet je zeker dat de ontvanger een foto/bijlage heeft ontvangen, want de telefoon zegt niet dat het versturen is mislukt. Het mailtje komt wel aan, maar geen foto te bekennen.

BTW welke (vodafone)softwareversie zit er in jouw toestel, R1L ?

-

Verwijderd

pvdlaan schreef op 14 augustus 2003 @ 09:18:

gebruikersnaam o2nl
wachtwoord? uit

verbinden met 02-zonnet

Momenteel werkt het bij mij niet meer vanuit email opstellen en daarna foto selecteren... Het is mij op deze manier vanmiddag wel 1x gelukt (met dit Zonnet account). Vreemd dat het nu meer werkt, hij blijft meer hangen bij 1Kb... Maar als je eerst naar mijn afbeeldingen gaat en dan verzend als email kiest dan werkt het weer wel... |:(
Erg vreemd? Een bug misschien?

BTW: Pvdlaan, hoe kom jij aan deze account? Hij kan niet gratis zijn want ik heb mij gratis opgegeven bij Zonnet en ik kan alleen inbellen via een duur 06 nummer...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 19:03 ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 12:04:
Note: Voor degenen die nog een lederen tasje zoeken; bij de phonehouse (in Roosendaal) zijn ze op voorraad, heb er net eentje gehaald...
Handig, zal in Tilburg dan ook wel zijn. Wat kostte die? En kun je hem ook aan je broeksriem hangen? Is het een volledig 'dicht' tasje of is ie doorzichtig bij het scherm en de toetsen?

Verwijderd

mpmad schreef op 14 August 2003 @ 21:30:
[...]

Handig, zal in Tilburg dan ook wel zijn. Wat kostte die? En kun je hem ook aan je broeksriem hangen? Is het een volledig 'dicht' tasje of is ie doorzichtig bij het scherm en de toetsen?
Als het die van PhoneHouse zelf is, is de zijkant van 'elastiek' met ruimte om de knoppen daar te bedienen, zit er een removable clip aan die je aan je broeksriem kan hangen, in het doorzichtige voorkantje zit een gaatje voor de joystick en aan de 'lederen' achterkant zitten 2 gaatjes voor het spiegeltje en de camera.

Ik heb hem vandaag in breda gehaald en hij bevalt prima!!
En dat voor 12,50!!

oh ja, ik had daar (ginnekestraat) de laatste...

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=40538

Werkt deze ook gwoon met de telefoon?

200 meter is namelijk wel errug fijn :)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

De T610 haalt zelf maar 10 meter (class 2 bluetooth) dus dat feest gaat helaas niet door

• FoxzMan
wdekreij schreef op 14 August 2003 @ 22:17:
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=40538

Werkt deze ook gwoon met de telefoon?

200 meter is namelijk wel errug fijn :)
Volgens mij heb je voor deze een MSI-mobo nodig welke een bluetooth feature heeft. Via een verloopstekkertje kun je 'm op je mobo aansluiten en gaan blauwtanden.

Bij de mycom hebben ze een USB Bluetooth dongle van MSI welke ook een bereik heeft tot 200m (open veld) voor €39,00 (link)

-

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.