Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zelfde probleem met mijn toestel, volgens mij moet je gprs laten activeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees ergens dat er misschien een T610i uitkomt met 4MB geheugen en een VGA camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 17:05
waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

daar ben ik ook zeer benieuwd naar!! gimme gimme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

vind het er niet echt pro uitzien, en geloof er ook nog niet zo in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Zijn er mensen die problemen hebben dat er maar 2 MB geheugen inzit ? Of valt dit probleem mee. 2 MB heb je namelijk zo vol met een paar foto's en een paar spelletjes.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer ruimte is wenselijk, maar het kan er goes mee door hoor.
Zo veel foto's laat je er toch niet op staan en zoveel foto's maak je niet met dit ding (trust me)
Je kunt eventueel met het reset trucje nog wat extra ruimte vrij maken :)
Zover heb ik nog geen geheugen tekort gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:20
Wat ik doe om er veel foto's op te zetten (voor telefoonboek) is ze op de pc te bewerken en comprimeren tot ze iets van 3 a 4 kb zijn. Zo hebben de personen die mij het meest bellen een foto!

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees helemaal nergens meer dat iemand problemen heeft met zijn SE in combo met
T-mobile.
T-mobile wijtte het probleem eerst aan SE, maar ging later toch niet uitsluiten dat
het probleem in het eigen netwerk lag.

Zijn deze problemen (in Deel 1 of 2 genoemd) inmiddels historie? :?

Verder twijfel ik nog ontzettend over de keuze tussen een Samsung S300
en deze SE T610.

De S300 heeft betere geluidsmogelijkheden, maar suckt qua batterijen.
Overigens merk ik net dat Samsung nieuwe dozen verscheept genaamd S300M
waarbij de datakabel weggelaten is. Beetje rotstreek.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op 20 August 2003 @ 12:59:
WOEI!!! ik heb een msn client gevonden die wel installeerd op de T610!!!! http://www.uppli.com/umsg op wap en dan downloaden. Installeren gaat prima. Probeer ik in te loggen: naam, passwd, etc. Krijg ik de vraag of tie wap toegang moet hebben: nee, moet via gprs. User authorized, verifying username en passwd -> Fout
Connection terminated Session ID not available

Iemand die dit ook ff wil proberen of het daar wel werkt?
waarschijnlijk werkt dit niet doordat de T610 nog geen java sockets ondersteund.
als ik het correct heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 16:06:
Ik lees helemaal nergens meer dat iemand problemen heeft met zijn SE in combo met
T-mobile.
T-mobile wijtte het probleem eerst aan SE, maar ging later toch niet uitsluiten dat
het probleem in het eigen netwerk lag.

Zijn deze problemen (in Deel 1 of 2 genoemd) inmiddels historie? :?

Verder twijfel ik nog ontzettend over de keuze tussen een Samsung S300
en deze SE T610.

De S300 heeft betere geluidsmogelijkheden, maar suckt qua batterijen.
Overigens merk ik net dat Samsung nieuwe dozen verscheept genaamd S300M
waarbij de datakabel weggelaten is. Beetje rotstreek.
Ik had eerst een simlockvrije versie, nu een t-mobile simlockversie.
Het enige verschil/ probleem dat ik heb is dat Jeyo remote niet wil werken (connect niet).
Voor de rest geen problemen.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:21:
[...]

waarschijnlijk werkt dit niet doordat de T610 nog geen java sockets ondersteund.
als ik het correct heb
Uppli.com:
umsg has been tested on Nokia 3650, Nokia 7650 (firmware 4.39 or newer), Nokia 7210, Nokia 7250, Ericsson P800, Sony Ericsson T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

_WgV_ schreef op 20 augustus 2003 @ 18:33:
[...]

Het enige verschil/ probleem dat ik heb is dat Jeyo remote niet wil werken (connect niet).
is dat toevallig zo bij jou, of hebben er meer mensen last van dat jeyo niet wil werken op een t-mobile versie?

Dat zou jammer zijn, aangezien ik de T-mobile versie krijg (naja... kreeg ik uhm maar :) kopen dan hè ) en ik graag jeyo wou gaan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

wdekreij schreef op 20 August 2003 @ 18:38:
[...]

is dat toevallig zo bij jou, of hebben er meer mensen last van dat jeyo niet wil werken op een t-mobile versie?
Dat heb ik dus al 30x gevraagd in dit topic :/

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:49
is er al een oplossing voor de te zachte ringtones (midi)??? En weet iemand een goede ringtone editor om het volume op te krikken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Op de site staat de je bij APN -act of -int moet toevoegen maar dat werkt niet. Maar ook de standaardinstellingen niet :(
Update: vandaag was ik dus in roosendaal en bergen op zoom, moest even wachten op het station en zat met de telefoon te spelen. Ik druk per ongeluk op een internetknoppie en ik kreeg de melding 'verkeerd apn' ofzo. Veranderd in wap (zonder -act) en jawel hoor ik had gprs :) (nog zonder internet toegang via actief)

Eenmaal weer thuis: niet meer werken. Het lijkt er dus op dat bij mij thuis geen grps bereik is ofzo :( toch is mijn telefoon ontvangst 3/5
Dit zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Waarom had je nou eerst een simlockvrije versie en later die goedkopere
t-mobile locked versie?

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

_WgV_ schreef op 20 augustus 2003 @ 19:14:
[...]

Dat heb ik dus al 30x gevraagd in dit topic :/
heb ff ge"control-Ft" op jeyo, en zag je vragen wel, maar geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Jeyo werkt hier perfect met de T-mobile versie.
Zou eigenlijk ook geen reden weten waarom niet want het is gewoon de zelfde telefoon als de niet-T-mobile versie.
Kheb zo'n Mycom bluetooth adapter en daarmee kan je bluetooth koppelen aan een com poort en die poort stel je in bij Jeyo.
That's it.

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gisteren in zes telecomwinkels geweest in Arnhem (toch geen kleine stad), gevraagd naar een firmware upgrade voor mijn T610. Nergens doen ze dat! Dichtsbijzijnde 'servicepunt' is (volgens sony ericsson) Apeldoorn, 40 km verder. Moet ik nu echt 40 km rijden voor een upgrade-je? Dat moet makkelijker kunnen...... toch? :(

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-08-2003 01:12 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Je moet bij de vraag wap toegang? ja antwoorden, anders geef je het programma geen toestemming om wap te gebruiken, hij zal dan echt gewoon GPRS gebruiken. Zou iemand met een GPRS abbo wilen proberen of het daar wel werkt, want ik krijg contacting gateway en dan blijft hij w88 tot hij een ons weegt en dat lijkt me niet de bedoeling :)

Breek je nek voorzichtig

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
Ik ben al een keer zover gekomen dat 'ie aangaf dat 'ie me username en password aan 't checken was, daarna stond er 'user validated' Leek te werken, maar daar hing umsg ruim 10 minuten. Cancel en close dus maar :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 11:55:
Is er hier iemand die de FMA phonebook manager gebruikt?
Ik heb een MSI bluetooth dongel, drivers 1.3.2.7, en op zich kan ik bestanden sturen en alles.
Als ik nu opgeef bij de eigenschappen van FMA dat het address het volgende is: 00:10:DC:E9:4D:47 (volgens de msi tool) dan krijg ik de volgende foutmelding:

Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family

De drivers werken wel, en ik kan ook pairen, maar connecten in FMA wilt ie niet.
Bekend probleem? Ik krijg het niet gevonden...
iemand???

• AP3X
  • Niet online
dat probleem heb ik ook met FMA.
mij is verteld dat je dan de microsoft bluetooth drivers moet installeren (?)
maar je kan FMA ook instellen dat ie via je gesimuleerde com poort werkt.
de mycom dongle heeft iig een optie om een com poort te simuleren.
zo kan je ieder programma ( ook die geen bluetooth ondersteunen ) toch gebruiken
met bluetooth.

Verwijderd

eens kijken of de msi dat ook kan dan...

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde met die MSN client. Ik heb GPRS toegang. Na een hele tijd krijg ik dezelfde melding als de anderen hadden hier. Is het iemand al gelukt? Misschien met een andere telefoon?

Verwijderd

Nog een ander vraagje: Hoe houd ik mijn GPRS verbinding open als ik de browser afsluit?

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
kan het zijn dan www.myt610.com (of .net) down is op dit moment...? Ik krijg het niet te pakken.

• AP3X
  • Niet online
4POX schreef op 20 augustus 2003 @ 13:47:
Zijn er mensen die problemen hebben dat er maar 2 MB geheugen inzit ? Of valt dit probleem mee. 2 MB heb je namelijk zo vol met een paar foto's en een paar spelletjes.
heb er nu 17 games in zitten en nog 828kb vrij.

Verwijderd

Wat zijn de bezwaren/bekende problemen tegen een T610 uit Week 28 met
R1A? Hier kan ik aan komen namelijk, maar Week 31 is ook al gesignaleerd (stukje
terug in dit draadje genoemd door iemand).

Is er nog iemand die mij over de streep kan halen als je de T610 vergelijkt met de
Samsung S300?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 10:42:
Is het ook mogelijk om addressen te syncen met Palm Desktop of met de Palm (met BT) zelf, ipv alleen met Outlook (dat gebruik ik nl. niet....)

Thanx
iemand een idee??

Verwijderd

Is er sowieso iemand die de T610 gebruikt icm een Palm Tungsten|T?
Wat ik nl. irritant vind is dat de als ik addressen uitwissel van bijv. Palm naar T610 dat het volgende gebeurt:
In Palm voer je Achternaam en voornaam in (en dat wordt ook zo weergegeven), als ik dat verstuurd naar T610, komt er voornaam, achternaam te staan, en dat wil ik niet. Iemand die dit opgelost heeft?

Of wellicht andere handige nuttige tips heeft tussen T610 en Tungsten|T?

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 11:51:
Is er sowieso iemand die de T610 gebruikt icm een Palm Tungsten|T?
Wat ik nl. irritant vind is dat de als ik addressen uitwissel van bijv. Palm naar T610 dat het volgende gebeurt:
In Palm voer je Achternaam en voornaam in (en dat wordt ook zo weergegeven), als ik dat verstuurd naar T610, komt er voornaam, achternaam te staan, en dat wil ik niet. Iemand die dit opgelost heeft?

Of wellicht andere handige nuttige tips heeft tussen T610 en Tungsten|T?
is dat zo bij alle contacten of alleen de contacten die je synchroniseert ?
er zit namelijk in het optie menu in je telefoonboek op je T610 waar je in kan stellen of ie eerst de voornaam weergeeft of de achternaam.
in het engels heet de optie: Synchronize View

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

omg. ik had pas bij telecom.nu de T-610 t-mobile besteld, gister nog gebeld of alles goed was (ik hoorde er nix meer van) en ja, ze wisten me te vertellen dat ik hem sowieso vóór woensdag binnen zou krijgen. Kreeg ik vandaag een brief van telecom.nu dat het niet was doorgekomen :( Dat kwam door een verkeerd adres of rekening nr, wat klopt, want ik heb mijn rek nr ingevuld, en voor de rest de gegevens van mn moeder, omdat ik pas 16 ben.. Bij kpn gaf dit geen problemen en had er ook niet over nagedacht ofzow..

En mijn ouders zitten in Frankrijk dus is sowieso weer w88 tot ze terugkomen.. ofwel: ik zit strax een paar weken zonder telefoon :(

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 21 August 2003 @ 09:49:
dat probleem heb ik ook met FMA.
mij is verteld dat je dan de microsoft bluetooth drivers moet installeren (?)
maar je kan FMA ook instellen dat ie via je gesimuleerde com poort werkt.
de mycom dongle heeft iig een optie om een com poort te simuleren.
zo kan je ieder programma ( ook die geen bluetooth ondersteunen ) toch gebruiken
met bluetooth.
Nu staat ie op Com 4, maar kan FMA weer niet connecten.
Moet je hem eerst pairen, of niet, of in welke volgorde?

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:18:
[...]

Nu staat ie op Com 4, maar kan FMA weer niet connecten.
Moet je hem eerst pairen, of niet, of in welke volgorde?
ik stop mijn bluetooth dongle in mijn notebook ( moet steeds wisselen met mijn muis :( )
zet bluetooth aan op mijn telefoon
en zodra ik op connect klik in FMA gaat ie connecten met mijn phone op com 8
het enige wat ik ooit gedaan heb is mijn telefoon ingesteld dmv de wizard die bij
my bluetooth places zit ( kweenie of dat ook bij de MSI dongle zit )
meer doe ik niet

Verwijderd

weird, naja, dat kijk ik nog wel na.

oh ja, dit nog:

http://ispierings.dyndns.org/se-leden.html

Hebben we een eigen channel voor T610 gebruikers, is er haast niemand...
Dus hup naar #SonyEricsson @ irc.tweakers.net (er is een collectie theme's/ringtones/spelletjes aanwezig, dus voor ieders wat wils ;))

• Jochem
ik ben heel benieuwd naar dat spiegeltje voor zelfportreten. Kan iemand daar even een shot van plaatsen ik kan het nergens vinden (ook niet in de topics 1&2).

Verwijderd

Nu werkt FMA wel, alleen bij het phonebook syncen loopt ie vast.
iig heb ik nu een ander probleem om naar te kijken :)

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Ik had de T610 in het echt gezien en vond het een master mobiel. Dus zelf vorige week ook gekocht en in het begin heel enthousiast. TOTDAT IK BUITEN KWAM! :(. Het is een hele mooie mobiel en had zo mooi kunnen zijn als het volgende maar niet zo was:
- software traag
- op display geen ruk te zien als je buiten bent (contrast helpt ook niet)
- de jockdial (knuppeltje) richtingen in waren te stellen ipv alleen naar links
- de pc software is brak. nokia heeft veel betere software en daar is mobiel veel toegankelijker.
- camera is van lage kwaliteit. ook, je neemt een foto, moment geduld en vervolgens blijkt dat de camera een iets groter bereik had en deze aanpast aan de display. vervolgens wordt de foto dus verneukt omdat ie slecht wordt aangepast en wat blokkerig is.

Dit is nu de 2e in een week tijd. De 1e had softwarefouten en sloeg continu vast. Ik ben geen nokia aanhanger maar zit toch sterk te denken om in te ruilen voor bijv een nokia 7210, 7250(i) of 6610. Die hebben tenminste een matrix scherm welke wel te zien is in de zon. dat vind ik het grootste minpunt. Je zou toch zeggen dat je buiten toch wel iets mag zien op je mobiel? Hebben de T610 gebruikers hier daar dan echt geen last van?

Out of order...

Verwijderd

Dan ruil je hem toch lekker in voor een Nokia. Moet je wel een beetje oppassen trouwens: http://www.nu.nl/news.jsp?n=193134&c=119

Verwijderd

Wat zijn/waren je weeknummers/revisienummers en waar gekocht?

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 13:18:
Ik ben geen nokia aanhanger maar zit toch sterk te denken om in te ruilen voor bijv een nokia 7210, 7250(i) of 6610. Die hebben tenminste een matrix scherm welke wel te zien is in de zon. dat vind ik het grootste minpunt. Je zou toch zeggen dat je buiten toch wel iets mag zien op je mobiel? Hebben de T610 gebruikers hier daar dan echt geen last van?
die modellen die je noemt hebben geen bluetooth en de camera kwaliteit is net zo belabberd. Het scherm is kleiner, en die nokia modellen staan niet bekend om de geweldige geluidskwaliteit.

• X1pheR
Ok, een ontploffende mobiel ;) Die had ik nog niet gezien. Thanx 4 replies. 03W23 is het met firmware R1A081 bij t 4 telecom met T-Mobile 150 2jr gratis. En idd geen bluetooth en minder geluidskwaliteit (4 ipv 32 polyfonisch). Grote display vond ik ook machtig wat ik al lang zocht izm een mooi uitziende mobiel. Don't get me wrong, ik vind het een vet coole mobiel maar zo bagger dat je buiten 0,0 ziet. Vinden jullie dit dan niet irritant? Het is trouwens ook wel bagger dat je de afbeeldingen/screensaver/ringtones die er standaard in zaten niet kunt verwijderen. dit zou behoorlijk wat schelen van de 2Mb. Dat is op zich ook wel weinig. Bij die nokia's heb je 4Mb meende ik.

[ Voor 10% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 14:10 . Reden: foutje ]

Out of order...

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

als je perse mooie foto's wil moet je gewoon een digicam kopen en geen telefoon, t is een leuke extra functie, maar serieus foto's maken is nooit de bedoeling van de makers geweest...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:35
Ik vind het zo'n onzin die camera. Dat ze daar maar mee wachten totdat ze een goeie kwaliteit kunnen regelen. Nu neem je een foto van een moment dat je wilt vastleggen, maar de kwaliteit is zo bagger dat je er toch niks aan hebt.

En ik zit ook te twijfelen aan de t610. Hij lijkt mij te traag.

• X1pheR
I know. Het was ook alleen maar een observatie. Ik heb de mobiel ook helemaal niet gekocht voor de camera en stoor me er ook niet echt aan. Zoals gezegd dus voornamelijk dat je niks ziet als je buiten bent. Maar daar hoor je verder hier bijna niemand over. En ook een beetje de pc software, dat had beter gekunt zoals bij nokia. Dus nogmaals. Wat vinden jullie daar zelf van? Hebben jullie zelf nog andere nadelen gevonden?

Out of order...

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Da_killah, kun je je tel nog inruilen, of verkoop je hem? Als dat laatste geld, ben ik wel geïnteresseerd :)

Verwijderd

Jochem schreef op 21 augustus 2003 @ 12:51:
ik ben heel benieuwd naar dat spiegeltje voor zelfportreten. Kan iemand daar even een shot van plaatsen ik kan het nergens vinden (ook niet in de topics 1&2).
Zo bijzonder is het niet, het is gewoon een plastic kaartje met een spiegelend oppervlak. Geen eens een idee hoe je dat nu gebruikt eigenlijk...

• X1pheR
En ik heb hem ook niet gekocht voor de camera. Het was alleen een observatie. Ik stoor me er verder niet aan. Ikzelf vind ook zoals Dr_Frickin_Evil zelf zegt, dat als je er een camera in doet, het ook een van goeie kwaliteit moet zijn. nu is het gewoon een beetje gadget-gehalte. Ik heb de T610 ook absoluut niet voor de camera gekocht.

Ik moet nog even vragen vanmiddag. Moet toch naar de stad. Zit al iets over de 8 dagen maar 2 dagen waren al weg voor het laden (eerste keer 16 uren, 2e keer 8 immers) omdat dit de 2e is. En verder dus de fouten e.d. Heb er nog niet echt van kunnen genieten zeg maar.

En of ik deze nog kan inruilen voor een andere telefoon of niet, hij moet zowieso weer vervangen worden voor een andere T610. Deze heeft ook dat het scherm erg flikkert, IR is kapot zie ik nu net en is 1x vastgelopen. Ik snap niet dat zoveel T610's zo veel problemen hebben. Nu moet ik dus zowieso een 3e hebben. Daar wordt je toch wel... van :( :D

Out of order...

• X1pheR
reactie op ispierings: als je het batterijklepje eraf schuift kun je het standaard dingetje verwijderen en dus dezelfde maar dan met een soort zilveren knoopje ipv rubber verwisselen. Vervolgens als je een portretfoto wilt maken moet je de mob gewoon voor je houden en als je jezelf in het zilveren knopje ziet een foto maken. Vervolgens heb je dus een goed gelukte portretfoto :D

Out of order...

Verwijderd

Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 14:39:
reactie op ispierings: als je het batterijklepje eraf schuift kun je het standaard dingetje verwijderen en dus dezelfde maar dan met een soort zilveren knoopje ipv rubber verwisselen. Vervolgens als je een portretfoto wilt maken moet je de mob gewoon voor je houden en als je jezelf in het zilveren knopje ziet een foto maken. Vervolgens heb je dus een goed gelukte portretfoto :D
ow werkt dat zo, ik dacht dat je die in je hand moest houden ofzo en dan moest mikken 8)7
Vandaar dat het al niet lukte :D

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 14:42:
[...]ow werkt dat zo, ik dacht dat je die in je hand moest houden ofzo en dan moest mikken 8)7
Vandaar dat het al niet lukte :D
omg 8)7 ben je serieus?? nofi hoor, maar hier moet ik even smakelijk om lachen! :D

• X1pheR
Hehe, nee dat werkt idd niet ;) nou, je weet hoe het werkt nu iig. Wat vind jij trouwens van de mob in het zonlicht? Of heb ik nou gewoon een verkeerde waarbij je 0,0 ziet buiten en je normaal toch wel iets ziet en het niet ergerlijk is?
En al de software geprobeerd en bevallen?

[ Voor 9% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 14:46 . Reden: foutje ]

Out of order...

Verwijderd

Bij mij (ik heb er nu een in bruikleen, want mijn t68i was kapot, en over 19 dagen verleng ik mijn abbo en pak ik er een eigen t610 bij) is het scherm binnen goed leesbaar.
Kom ik buiten, dan is dat gewoon goed leesbaar, maar zodra er fel zonlicht op valt wilt het wel eens lastig zijn. Het is niet zo dat je totaal niets ziet. Deze die ik nu heb is bij mijn weten een week 31 toestel, en geen mankementen.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 14:46:
Hehe, nee dat werkt idd niet ;) nou, je weet hoe het werkt nu iig. Wat vind jij trouwens van de mob in het zonlicht? Of heb ik nou gewoon een verkeerde waarbij je 0,0 ziet buiten en je normaal toch wel iets ziet en het niet ergerlijk is?
En al de software geprobeerd en bevallen?
Over de leesbaarheid in zonlicht hoorde je wél veel, ook in recensies. Als je het classic theme kiest, is het al een stuk beter. Die onderwater-theme is belabberd leesbaar idd. Perfect wordt het niet, eigenschap van kleurenschermen denk ik.

• X1pheR
Ik gebruik ook het classic theme welke iets beter is maar ook niet veel. Een vriendin van me zowel als een kameraad hebben de 7210. Deze heeft deze problemen niet buiten (en in het zonlicht). Ik heb gekeken en het licht dus aan het type scherm. T610 heeft een TFT scherm welke iets minder zichtbaar zou moeten zijn in het buitenlicht. Maar zo erg had ik niet voorgesteld. De 7210 en andere types hebben matrix welke deze eigenschappen niet heeft en dus gewoon goed leesbaar is buiten.

Out of order...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:48:
Bij mij (ik heb er nu een in bruikleen, want mijn t68i was kapot, en over 19 dagen verleng ik mijn abbo en pak ik er een eigen t610 bij) is het scherm binnen goed leesbaar.
Kom ik buiten, dan is dat gewoon goed leesbaar, maar zodra er fel zonlicht op valt wilt het wel eens lastig zijn. Het is niet zo dat je totaal niets ziet. Deze die ik nu heb is bij mijn weten een week 31 toestel, en geen mankementen.
Waar gekocht die W31? En is het een gelockte (t-zones) of simlockvrije? :?
Ik had dus vandaag even gepolst bij de PhoneHouse en de Belcompany.
PH zei dat ze alleen T-zones (T-mobile) verpakkingen hebben en die kunnen
dus niet open, alleen op het moment dat de klant ze koopt.
BC had toestellen van Week 28 met R1A. Zowel simlockvrij, waardoor ik
die informatie kreeg, en gelockte T-zones versies.

Iemand zeer recentelijk een T-zones verpakking gekocht? Welke week zit
er in de verpakking? Ik verdenk T-mobile er namelijk van om grote bulk-partijen
op te kopen en dat ze zodoende met die T-zones versies op een oudere
week-nummer zitten dan wanneer je ze simlockvrij koopt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 15:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 15:19:
[...]

Waar gekocht die W31? En is het een gelockte (t-zones) of simlockvrije? :?
Ik had dus vandaag even gepolst bij de PhoneHouse en de Belcompany.
PH zei dat ze alleen T-zones (T-mobile) verpakkingen hebben en die kunnen
dus niet open, alleen op het moment dat de klant ze koopt.
BC had toestellen van Week 28 met R1A. Zowel simlockvrij, waardoor ik
die informatie kreeg, en gelockte T-zones versies.
Deze komt van de BelCompany af, uit Utrecht, is eerder deze week daar gehaald.
Is een gewone versie zonder Vodafone of T-mobile gedoe erop.
Daar lieten ze mij van te voren ook gewoon het week nummer en alles zien, was geen probleem daar in Utrecht.

• X1pheR
Ik heb dus net T-Mobile t-zones 150 2jr gratis met T610 bij t for telecom. Week 23 met R1A081 prgCXC125-567_EU_3 en R1A081 prgCXC125-562.TAE. Met simlock dus...

[ Voor 8% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 15:31 . Reden: had w32 staan. oops ;) ]

Out of order...

Verwijderd

T-mobile bij verlenging contract met 2 jaar (150 abo): T610 voor 149,- euro.

Is dat niet een beetje afzetterij als je hem bij een 2 jaar 75 abo voor 0,- euro krijgt? (V&D)

Ze kwamen met gezeur dat een nieuw abo meer kosten heeft enzo en dsaarom meer korting, blablabla.

Ik wil ook overstappen naar 75, maar dat schijnt dan ook weer niet te kunnen in combinatie met een nieuwe telefoon.

Wie weet er een oplossing (ik wil geen vodafoon T610 i.i.g.).

• Jochem
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:35:
[...]

Zo bijzonder is het niet, het is gewoon een plastic kaartje met een spiegelend oppervlak. Geen eens een idee hoe je dat nu gebruikt eigenlijk...
ah check... maar geen fototje ergens ofzo? Ik heb echt geen idee. Mijn t610 zou deze week binnenkomen, maar t-mobile schijnt een beetje leveringsproblemen te hebben... Valse beloftes en dies niet meer zei. Nou zijn we dat wel gewend van t-mobile (i.t.t. Ben)

Verwijderd

Het zichtbaar zijn buiten op een heldere dag is inderdaad naatje. Moet je idd ff afschermen, maar omdat ik het merendeel van mijn tijd op kantoor zit, heb ik daar geen last van.. :D

Software is idd dra_ma_tisch.. Hiervoor de 6510 gehad, die was toppie, en synchroniseren en backuppen ed was erg goed geregeld bij de Nokia software. Of Oxygen Phone Manager. Maar de sw van SE is niet veel soeps. Dat XTNDConnect heb ik al op meerdere manieren en versies geprobeerd, maar werkt eigenlijk alleen een beetje met mijn IRda. Met BT is het naatje. Daar gebruik ik nu gewoon de sw van mijn MSI module voor, gaat ook prima. Maar je hebt er niet alle functionaliteiten zoals bv Oxygen Phone Manager..

De snelheid van de menu's is idd trager, maar viel me wel mee. Merk wel dat smsen minder vloeiend gaat, maar misschien is dat ook gewenning omdat ik 5 jaar Nokia gewend ben. En misschien gaat dat ook sneller als die nieuwe firmware er op staat, maar vooralsnog kan ik er wel mee leven.

De camera is gewoon een geinige feature. Dat mensen er over vallen dat hij blijkbaar iets meer fotografeert dan dat hij in eerste instantie aangeeft oid.. LOL, maak ik me echt niet druk om: kwaliteit is zowiezo redelijk brak, is alleen geinig voor een achtergrondje. Voor mooie foto's heb ik een veel mooiere en betere gadget.. :P

• Jochem
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 15:30:
T-mobile bij verlenging contract met 2 jaar (150 abo): T610 voor 149,- euro.

Is dat niet een beetje afzetterij als je hem bij een 2 jaar 75 abo voor 0,- euro krijgt?

Ze kwamen met gezeur dat een nieuw abo meer kosten heeft enzo en dsaarom meer korting, blablabla.

Ik wil ook overstappen naar 75, maar dat schijnt dan ook weer niet te kunnen in combinatie met een nieuwe telefoon.

Wie weet er een oplossing (ik wil geen vodafoon T610 i.i.g.).
Die prijzen zijn sturend. Ze hebben liever dat je een 2 jarig abbo neemt natuurlijk :-)

• X1pheR
jwolfslag: Na 5 jaar nokia. Waarom nu ineens voor SE T610 als ik vragen mag?

Out of order...

Verwijderd

Jochem schreef op 21 augustus 2003 @ 15:31:
[...] Die prijzen zijn sturend. Ze hebben liever dat je een 2 jarig abbo neemt natuurlijk :-)
Lekker sturend voor hun inderdaad. Zo van: "Jij wil toch een T610, verleng dan maar lekker je huidige dure abo en betaal ook maar lekker 149,- euro bij". Weinig klantvriendelijk/klantbehoudend daar bij T-mobile.

Verwijderd

The Pirate: heb je al bij telecom.nu of een andere shop gekeken? 150 minuten 1 jaar contractverlenging: 78 euro..

• X1pheR
jwolfslag ???

Out of order...

Verwijderd

Da_Killah: je gaf het zelf al aan: het is zo'n spiffy dingetje.. :9~
Het grote kleurenscherm met de menu's trok mij aan, evenals de ondersteuning van BlueTooth (had al IRda, maar dit werkt net ff wat makkelijker)

Dat WAP en GPRS begrijp ik niet zo: je betaalt je er blauw aan, als je zo'n TZones abbo neemt, en aangezien ik de hele dag al online ben, zie ik zo snel niet de meerwaarde er van in.

Net ietsje uitgebreider mbt contacts en synchroniseren met Outlook (dan mijn oude 6510). En tenslotte is hij een stuk goedkoper dan een Nokia alternatief met minder features..

Jammer dat die P800 zo duur en groot was: die zag ik ook wel zitten..

Verwijderd

Jochem schreef op 21 August 2003 @ 15:30:
[...]

ah check... maar geen fototje ergens ofzo? Ik heb echt geen idee. Mijn t610 zou deze week binnenkomen, maar t-mobile schijnt een beetje leveringsproblemen te hebben... Valse beloftes en dies niet meer zei. Nou zijn we dat wel gewend van t-mobile (i.t.t. Ben)
Eens kijken of ik mijn digicam gevonden krijg...

Verwijderd

Iedereen wil voor een dubbeltje (liefst gratis) op de eerste rang zitten.
Zowel T-mobile als alle andere providers moeten toch aan klantenbinding doen om nog
enigszins een stabiliteit te creëeren voor zichzelf met het snelle tempo van de mobiele
telefonie ontwikkelingen.

BelCompany --> simlockvrij --> week 28 toestel --> 2 jaar T-mobile 225 abo --> 59 euro

• X1pheR
jwolfslag: hehe, idd... hij is wel flashy. Maar jij hebt dus verder er geen problemen mee? En 6510 heb ik niet gezien maar de 7210 wel. Die is zelfs uitgebreider dan de T610. ook in outlook enzo wat je zegt

Out of order...

Verwijderd

Sorry, ik krijg mijn digicam niet gevonden zo, en de cam van de fone zelf wil ik je niet aandoen ;)
Maybe dat er hier iemand anders is met een digicam?

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op 21 August 2003 @ 01:12:
Gisteren in zes telecomwinkels geweest in Arnhem (toch geen kleine stad), gevraagd naar een firmware upgrade voor mijn T610. Nergens doen ze dat! Dichtsbijzijnde 'servicepunt' is (volgens sony ericsson) Apeldoorn, 40 km verder. Moet ik nu echt 40 km rijden voor een upgrade-je? Dat moet makkelijker kunnen...... toch? :(
Kan iemand bij mij deze ergernis iets doen afnemen? ;)

Verwijderd

Het *kan* idd makkelijker, maar daar mogen we het hier niet over hebben.
Ik kan het eventueel wel op irc uitleggen, maar je garantie vervalt wel als je dat doet...

Ik heb ff gekeken en ik kan/mag het wel uitleggen :)
je hebt een goedkope 't28' datakabel nodig, je moet ergens op een site credits kopen, en dan kun je via een proggie je firmware updaten, codes uitlezen om te unlocken en nog veel meer.
Hoe of wat en of je dat wilt moet je maar verder zelf uitzoeken, nu weet je dat het kan :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 16:42 ]

• Jochem
ik heb het idee dat t-mobile wat capsones begint te krijgen. Ze worden groot en kunnen zich blijkbaar wel wat permiteren. Althans die indruk hebben ze. Naja ik zie wel, het gaat me toch gewoon om dat ik kan bellen en gebeld worden primair. T610 is een bijzaak, wel erg leuke bijzaak, maar niet primair.

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

BeQuietAndDrive schreef op 21 August 2003 @ 16:31:
[...]

Kan iemand bij mij deze ergernis iets doen afnemen? ;)
Nope, maar ik heb dezelfde. Ik woon vlakbij Tilburg, maar daar zit geen Service Point (belachelijk imho). Nu zal ik naar Den Bosch of Eindhoven moeten.

Verwijderd

mpmad schreef op 21 augustus 2003 @ 17:46:
[...]

Nope, maar ik heb dezelfde. Ik woon vlakbij Tilburg, maar daar zit geen Service Point (belachelijk imho). Nu zal ik naar Den Bosch of Eindhoven moeten.
Heb jij ergens een idee waar er in Den Bosch een Service Point zit? Want die in Eindhoven is geen Service Point meer namelijk...

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Sorry, sorry sorry, het feit dat ik Jeyo remote niet meer aan het werk kreeg is mijn eigen schuld. Was vergeten dat ik eerst die serial verbinding had opgezet |:(
Heeft dus niks met T-mobile versie te maken! :)

edit:

Maar nu gaat ineens hangen als ik de winamp playlist wil openen op me phone.
Dat wil zeggen dat ik dan niks meer kan en eerst moet disconnecten en opnieuw connecten voor ik iets kan doen :/

[ Voor 34% gewijzigd door _WgV_ op 21-08-2003 18:55 ]

#StopBurningStuff

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 16:34:
Het *kan* idd makkelijker, maar daar mogen we het hier niet over hebben.
Ik kan het eventueel wel op irc uitleggen, maar je garantie vervalt wel als je dat doet...

Ik heb ff gekeken en ik kan/mag het wel uitleggen :)
je hebt een goedkope 't28' datakabel nodig, je moet ergens op een site credits kopen, en dan kun je via een proggie je firmware updaten, codes uitlezen om te unlocken en nog veel meer.
Hoe of wat en of je dat wilt moet je maar verder zelf uitzoeken, nu weet je dat het kan :)
unlocken en customized menu eruit halen ( zoals vodafone ) kan wel maar firmware updaten NOG niet

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 21 August 2003 @ 18:47:
[...]

unlocken en customized menu eruit halen ( zoals vodafone ) kan wel maar firmware updaten NOG niet
Dat kan ook al ;)

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Heb net mijn Dual sim adapter binnen van ebay af. Kwam uit Tawain :)

Nou ding werkt perfect, twee simmetjes erin, dubbel vouwen, batterij erboven op, klepje strak erop duwen...aanschuiven en bellen maar. Aan uit en je wisselt van sim.

Nadeel, laatst gebelde nummers zijn van die sim. En je bent je smsjes kwijt die op je toestel stonden.

Verder kun je van buiten echt niet zien dat je er een dual sim in hebt. Verbaasde mij ook. Ik iig blij :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.