tis wel een groot topic eh 
Maar ik zal eens zoeken
Maar ik zal eens zoeken
Verwijderd
Jongen, weet je wel wat je van hem vraagt? hij moet dus nu ff 1000+ posts gaan doorlezen, ben ik zelf al drie dagen mee bezig geweest dus ik raad het je af.Eegee schreef op 19 August 2003 @ 23:32:
carldb, a.j.b. eerst het topic doorlezen voordat je je vragen stelt. Al je vragen zijn al langs geweest.
Verwijderd
Verwijderd
Vuistregel: Postcount op 999 en zoeken met control f. Lijkt me toch niet zo moeilijk...Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 00:03:
[...]
Jongen, weet je wel wat je van hem vraagt? hij moet dus nu ff 1000+ posts gaan doorlezen, ben ik zelf al drie dagen mee bezig geweest dus ik raad het je af.
Misschien zit hij met 9600 baud via z'n T610 te internetten, weet jij veelVerwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 01:07:
Vuistregel: Postcount op 999 en zoeken met control f. Lijkt me toch niet zo moeilijk...
Nee gewoon als je in het hoofdscherm zit zeg maar.Paultje3181 schreef op 20 August 2003 @ 11:19:
standby is toch gewoon als het beeld zwart is he??? Dan doet ie die code bij mij niet...
[ Voor 48% gewijzigd door Yohost! op 20-08-2003 11:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat viel mij ook al op! De toestellen die wij nu verkopen hebben dat ook. Vond het al zo vreemd...Yohost! schreef op 20 August 2003 @ 11:24:
Ik heb trouwens wel 1 foutje ontdekt na mijn update, alles wat eerst "tekst" heette heet nu "SMS".
Dus in het menu berichten staat nu bovenaan "SMS" en bij de inhoud van een emailbericht noemt hij nu ook "SMS" wat eerst "tekst" was.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:15 ]
Verwijderd
Ja, bij mij lukt het ook niet. via serial port lukt het wel... heb jij een goede vbscript file voor fma want ik krijg winamp maar niet aan de gang.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 11:55:
Is er hier iemand die de FMA phonebook manager gebruikt?
Ik heb een MSI bluetooth dongel, drivers 1.3.2.7, en op zich kan ik bestanden sturen en alles.
Als ik nu opgeef bij de eigenschappen van FMA dat het address het volgende is: 00:10:DC:E9:4D:47 (volgens de msi tool) dan krijg ik de volgende foutmelding:
Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family
De drivers werken wel, en ik kan ook pairen, maar connecten in FMA wilt ie niet.
Bekend probleem? Ik krijg het niet gevonden...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:17 ]
Verwijderd
waarschijnlijk werkt dit niet doordat de T610 nog geen java sockets ondersteund.Paultje3181 schreef op 20 August 2003 @ 12:59:
WOEI!!! ik heb een msn client gevonden die wel installeerd op de T610!!!! http://www.uppli.com/umsg op wap en dan downloaden. Installeren gaat prima. Probeer ik in te loggen: naam, passwd, etc. Krijg ik de vraag of tie wap toegang moet hebben: nee, moet via gprs. User authorized, verifying username en passwd -> Fout
Connection terminated Session ID not available
Iemand die dit ook ff wil proberen of het daar wel werkt?
Ik had eerst een simlockvrije versie, nu een t-mobile simlockversie.Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 16:06:
Ik lees helemaal nergens meer dat iemand problemen heeft met zijn SE in combo met
T-mobile.
T-mobile wijtte het probleem eerst aan SE, maar ging later toch niet uitsluiten dat
het probleem in het eigen netwerk lag.
Zijn deze problemen (in Deel 1 of 2 genoemd) inmiddels historie?
Verder twijfel ik nog ontzettend over de keuze tussen een Samsung S300
en deze SE T610.
De S300 heeft betere geluidsmogelijkheden, maar suckt qua batterijen.
Overigens merk ik net dat Samsung nieuwe dozen verscheept genaamd S300M
waarbij de datakabel weggelaten is. Beetje rotstreek.
#StopBurningStuff
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:21:
[...]
waarschijnlijk werkt dit niet doordat de T610 nog geen java sockets ondersteund.
als ik het correct heb
Uppli.com:
umsg has been tested on Nokia 3650, Nokia 7650 (firmware 4.39 or newer), Nokia 7210, Nokia 7250, Ericsson P800, Sony Ericsson T610.
is dat toevallig zo bij jou, of hebben er meer mensen last van dat jeyo niet wil werken op een t-mobile versie?_WgV_ schreef op 20 augustus 2003 @ 18:33:
[...]
Ik had eerst een simlockvrije versie, nu een t-mobile simlockversie.
Het enige verschil/ probleem dat ik heb is dat Jeyo remote niet wil werken (connect niet).
Voor de rest geen problemen.
Dat heb ik dus al 30x gevraagd in dit topicwdekreij schreef op 20 August 2003 @ 18:38:
[...]
is dat toevallig zo bij jou, of hebben er meer mensen last van dat jeyo niet wil werken op een t-mobile versie?
#StopBurningStuff
Verwijderd
Update: vandaag was ik dus in roosendaal en bergen op zoom, moest even wachten op het station en zat met de telefoon te spelen. Ik druk per ongeluk op een internetknoppie en ik kreeg de melding 'verkeerd apn' ofzo. Veranderd in wap (zonder -act) en jawel hoor ik had gprsIk heb precies hetzelfde probleem. Op de site staat de je bij APN -act of -int moet toevoegen maar dat werkt niet. Maar ook de standaardinstellingen niet
Waarom had je nou eerst een simlockvrije versie en later die goedkopereIk had eerst een simlockvrije versie, nu een t-mobile simlockversie.
Het enige verschil/ probleem dat ik heb is dat Jeyo remote niet wil werken (connect niet).
Voor de rest geen problemen.
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
heb ff ge"control-Ft" op jeyo, en zag je vragen wel, maar geen antwoord...
[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-08-2003 01:12 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
iemand???Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 11:55:
Is er hier iemand die de FMA phonebook manager gebruikt?
Ik heb een MSI bluetooth dongel, drivers 1.3.2.7, en op zich kan ik bestanden sturen en alles.
Als ik nu opgeef bij de eigenschappen van FMA dat het address het volgende is: 00:10:DC:E9:4D:47 (volgens de msi tool) dan krijg ik de volgende foutmelding:
Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family
De drivers werken wel, en ik kan ook pairen, maar connecten in FMA wilt ie niet.
Bekend probleem? Ik krijg het niet gevonden...
Verwijderd
heb er nu 17 games in zitten en nog 828kb vrij.4POX schreef op 20 augustus 2003 @ 13:47:
Zijn er mensen die problemen hebben dat er maar 2 MB geheugen inzit ? Of valt dit probleem mee. 2 MB heb je namelijk zo vol met een paar foto's en een paar spelletjes.
Verwijderd
Verwijderd
iemand een idee??Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 10:42:
Is het ook mogelijk om addressen te syncen met Palm Desktop of met de Palm (met BT) zelf, ipv alleen met Outlook (dat gebruik ik nl. niet....)
Thanx
Verwijderd
is dat zo bij alle contacten of alleen de contacten die je synchroniseert ?Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 11:51:
Is er sowieso iemand die de T610 gebruikt icm een Palm Tungsten|T?
Wat ik nl. irritant vind is dat de als ik addressen uitwissel van bijv. Palm naar T610 dat het volgende gebeurt:
In Palm voer je Achternaam en voornaam in (en dat wordt ook zo weergegeven), als ik dat verstuurd naar T610, komt er voornaam, achternaam te staan, en dat wil ik niet. Iemand die dit opgelost heeft?
Of wellicht andere handige nuttige tips heeft tussen T610 en Tungsten|T?
Verwijderd
Nu staat ie op Com 4, maar kan FMA weer niet connecten.Chaser2600 schreef op 21 August 2003 @ 09:49:
dat probleem heb ik ook met FMA.
mij is verteld dat je dan de microsoft bluetooth drivers moet installeren (?)
maar je kan FMA ook instellen dat ie via je gesimuleerde com poort werkt.
de mycom dongle heeft iig een optie om een com poort te simuleren.
zo kan je ieder programma ( ook die geen bluetooth ondersteunen ) toch gebruiken
met bluetooth.
ik stop mijn bluetooth dongle in mijn notebook ( moet steeds wisselen met mijn muisVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:18:
[...]
Nu staat ie op Com 4, maar kan FMA weer niet connecten.
Moet je hem eerst pairen, of niet, of in welke volgorde?
Verwijderd
Verwijderd
Out of order...
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn/waren je weeknummers/revisienummers en waar gekocht?Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 13:18:
Ik had de T610 ...
die modellen die je noemt hebben geen bluetooth en de camera kwaliteit is net zo belabberd. Het scherm is kleiner, en die nokia modellen staan niet bekend om de geweldige geluidskwaliteit.Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 13:18:
Ik ben geen nokia aanhanger maar zit toch sterk te denken om in te ruilen voor bijv een nokia 7210, 7250(i) of 6610. Die hebben tenminste een matrix scherm welke wel te zien is in de zon. dat vind ik het grootste minpunt. Je zou toch zeggen dat je buiten toch wel iets mag zien op je mobiel? Hebben de T610 gebruikers hier daar dan echt geen last van?
[ Voor 10% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 14:10 . Reden: foutje ]
Out of order...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Out of order...
Verwijderd
Zo bijzonder is het niet, het is gewoon een plastic kaartje met een spiegelend oppervlak. Geen eens een idee hoe je dat nu gebruikt eigenlijk...Jochem schreef op 21 augustus 2003 @ 12:51:
ik ben heel benieuwd naar dat spiegeltje voor zelfportreten. Kan iemand daar even een shot van plaatsen ik kan het nergens vinden (ook niet in de topics 1&2).
Out of order...
Out of order...
Verwijderd
ow werkt dat zo, ik dacht dat je die in je hand moest houden ofzo en dan moest mikkenDa_Killah schreef op 21 August 2003 @ 14:39:
reactie op ispierings: als je het batterijklepje eraf schuift kun je het standaard dingetje verwijderen en dus dezelfde maar dan met een soort zilveren knoopje ipv rubber verwisselen. Vervolgens als je een portretfoto wilt maken moet je de mob gewoon voor je houden en als je jezelf in het zilveren knopje ziet een foto maken. Vervolgens heb je dus een goed gelukte portretfoto
omgVerwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 14:42:
[...]ow werkt dat zo, ik dacht dat je die in je hand moest houden ofzo en dan moest mikken
Vandaar dat het al niet lukte
[ Voor 9% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 14:46 . Reden: foutje ]
Out of order...
Verwijderd
Over de leesbaarheid in zonlicht hoorde je wél veel, ook in recensies. Als je het classic theme kiest, is het al een stuk beter. Die onderwater-theme is belabberd leesbaar idd. Perfect wordt het niet, eigenschap van kleurenschermen denk ik.Da_Killah schreef op 21 August 2003 @ 14:46:
Hehe, nee dat werkt idd nietnou, je weet hoe het werkt nu iig. Wat vind jij trouwens van de mob in het zonlicht? Of heb ik nou gewoon een verkeerde waarbij je 0,0 ziet buiten en je normaal toch wel iets ziet en het niet ergerlijk is?
En al de software geprobeerd en bevallen?
Out of order...
Verwijderd
Waar gekocht die W31? En is het een gelockte (t-zones) of simlockvrije?Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:48:
Bij mij (ik heb er nu een in bruikleen, want mijn t68i was kapot, en over 19 dagen verleng ik mijn abbo en pak ik er een eigen t610 bij) is het scherm binnen goed leesbaar.
Kom ik buiten, dan is dat gewoon goed leesbaar, maar zodra er fel zonlicht op valt wilt het wel eens lastig zijn. Het is niet zo dat je totaal niets ziet. Deze die ik nu heb is bij mijn weten een week 31 toestel, en geen mankementen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 15:43 ]
Verwijderd
Deze komt van de BelCompany af, uit Utrecht, is eerder deze week daar gehaald.Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 15:19:
[...]
Waar gekocht die W31? En is het een gelockte (t-zones) of simlockvrije?
Ik had dus vandaag even gepolst bij de PhoneHouse en de Belcompany.
PH zei dat ze alleen T-zones (T-mobile) verpakkingen hebben en die kunnen
dus niet open, alleen op het moment dat de klant ze koopt.
BC had toestellen van Week 28 met R1A. Zowel simlockvrij, waardoor ik
die informatie kreeg, en gelockte T-zones versies.
[ Voor 8% gewijzigd door X1pheR op 21-08-2003 15:31 . Reden: had w32 staan. oops ;) ]
Out of order...
Verwijderd
ah check... maar geen fototje ergens ofzo? Ik heb echt geen idee. Mijn t610 zou deze week binnenkomen, maar t-mobile schijnt een beetje leveringsproblemen te hebben... Valse beloftes en dies niet meer zei. Nou zijn we dat wel gewend van t-mobile (i.t.t. Ben)Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:35:
[...]
Zo bijzonder is het niet, het is gewoon een plastic kaartje met een spiegelend oppervlak. Geen eens een idee hoe je dat nu gebruikt eigenlijk...
Verwijderd
Die prijzen zijn sturend. Ze hebben liever dat je een 2 jarig abbo neemt natuurlijk :-)Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 15:30:
T-mobile bij verlenging contract met 2 jaar (150 abo): T610 voor 149,- euro.
Is dat niet een beetje afzetterij als je hem bij een 2 jaar 75 abo voor 0,- euro krijgt?
Ze kwamen met gezeur dat een nieuw abo meer kosten heeft enzo en dsaarom meer korting, blablabla.
Ik wil ook overstappen naar 75, maar dat schijnt dan ook weer niet te kunnen in combinatie met een nieuwe telefoon.
Wie weet er een oplossing (ik wil geen vodafoon T610 i.i.g.).
Out of order...
Verwijderd
Lekker sturend voor hun inderdaad. Zo van: "Jij wil toch een T610, verleng dan maar lekker je huidige dure abo en betaal ook maar lekker 149,- euro bij". Weinig klantvriendelijk/klantbehoudend daar bij T-mobile.Jochem schreef op 21 augustus 2003 @ 15:31:
[...] Die prijzen zijn sturend. Ze hebben liever dat je een 2 jarig abbo neemt natuurlijk :-)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Eens kijken of ik mijn digicam gevonden krijg...Jochem schreef op 21 August 2003 @ 15:30:
[...]
ah check... maar geen fototje ergens ofzo? Ik heb echt geen idee. Mijn t610 zou deze week binnenkomen, maar t-mobile schijnt een beetje leveringsproblemen te hebben... Valse beloftes en dies niet meer zei. Nou zijn we dat wel gewend van t-mobile (i.t.t. Ben)
Verwijderd
Out of order...
Verwijderd
Kan iemand bij mij deze ergernis iets doen afnemen?BeQuietAndDrive schreef op 21 August 2003 @ 01:12:
Gisteren in zes telecomwinkels geweest in Arnhem (toch geen kleine stad), gevraagd naar een firmware upgrade voor mijn T610. Nergens doen ze dat! Dichtsbijzijnde 'servicepunt' is (volgens sony ericsson) Apeldoorn, 40 km verder. Moet ik nu echt 40 km rijden voor een upgrade-je? Dat moet makkelijker kunnen...... toch?
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 16:42 ]
Nope, maar ik heb dezelfde. Ik woon vlakbij Tilburg, maar daar zit geen Service Point (belachelijk imho). Nu zal ik naar Den Bosch of Eindhoven moeten.BeQuietAndDrive schreef op 21 August 2003 @ 16:31:
[...]
Kan iemand bij mij deze ergernis iets doen afnemen?
Verwijderd
Heb jij ergens een idee waar er in Den Bosch een Service Point zit? Want die in Eindhoven is geen Service Point meer namelijk...mpmad schreef op 21 augustus 2003 @ 17:46:
[...]
Nope, maar ik heb dezelfde. Ik woon vlakbij Tilburg, maar daar zit geen Service Point (belachelijk imho). Nu zal ik naar Den Bosch of Eindhoven moeten.
[ Voor 34% gewijzigd door _WgV_ op 21-08-2003 18:55 ]
#StopBurningStuff
unlocken en customized menu eruit halen ( zoals vodafone ) kan wel maar firmware updaten NOG nietVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 16:34:
Het *kan* idd makkelijker, maar daar mogen we het hier niet over hebben.
Ik kan het eventueel wel op irc uitleggen, maar je garantie vervalt wel als je dat doet...
Ik heb ff gekeken en ik kan/mag het wel uitleggen
je hebt een goedkope 't28' datakabel nodig, je moet ergens op een site credits kopen, en dan kun je via een proggie je firmware updaten, codes uitlezen om te unlocken en nog veel meer.
Hoe of wat en of je dat wilt moet je maar verder zelf uitzoeken, nu weet je dat het kan
Verwijderd
Dat kan ook alChaser2600 schreef op 21 August 2003 @ 18:47:
[...]
unlocken en customized menu eruit halen ( zoals vodafone ) kan wel maar firmware updaten NOG niet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq