Verwijderd

je telefoon kan in theorie maar 10 meter halen, maar dat haalt ie in de praktijk niet,

die kaart van msi is klasse 1 dat betekent max 100 meter, mischien onder ideale omstandigheden 130 meter maar geen 200 meter,

dus in principe kun je voor je telefoon een klasse 2 apparaat halen (die van mycom bijvoorbeeld),

voor die dongle die jij laat zien moet je een speciale aansluiting op je moederbord hebben, of je moet een andere stekker aan die kabel kunnen zetten. maarja daar is al een ander draadje over op dit forum. ik heb die kleine grijze usbdongle van msi, werkt perfect, aanrader is btw ook klasse 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

FoxzMan schreef op 14 August 2003 @ 22:39:
[...]

Volgens mij heb je voor deze een MSI-mobo nodig welke een bluetooth feature heeft. Via een verloopstekkertje kun je 'm op je mobo aansluiten en gaan blauwtanden.

Bij de mycom hebben ze een USB Bluetooth dongle van MSI welke ook een bereik heeft tot 200m (open veld) voor €39,00 (link)
Eigenlijk wel, maar we zitten hier op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/783414

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoxzMan schreef op 14 augustus 2003 @ 00:43:
[...]

Ervan uitgaande dat je ook wilt weten hoe je wilt weten hoe je @home mail wilt controleren.....

Het werkt bij mij iig wel, ik gebruik echter wel Vodafone GPRS, deze instelling had ik bij de post van HobGoblinGnome over het hoofd gezien.
Uitgaande server heb ik leeg gelaten, aangezien ik niet van de smtp-server van @home gebruik kan maken.
Ok. Als ik het allemaal goed begrijp moet je onder "Instellingen, Datacomm, Data-accounts" voor een verbinding met @Home niets doen. Vodafone GPRS is namelijk daar standaard aangemaakt en dat is verder prima om @Home-mail binnen te halen.

Onder Berichten, E-mail, opties heb ik dus een @Home-account gemaakt. Bij verbinden via kies ik dan Vodafone GPRS!!! Verder type ik bij "server inkomend" het ip-adres 213.51.128.65 in. Uitg. server laat ik leeg. En dan moet ik mijn e-mail via @Home binnen kunnen halen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 18:49:
[...]

Momenteel werkt het bij mij niet meer vanuit email opstellen en daarna foto selecteren... Het is mij op deze manier vanmiddag wel 1x gelukt (met dit Zonnet account). Vreemd dat het nu meer werkt, hij blijft meer hangen bij 1Kb... Maar als je eerst naar mijn afbeeldingen gaat en dan verzend als email kiest dan werkt het weer wel... |:(
Erg vreemd? Een bug misschien?

BTW: Pvdlaan, hoe kom jij aan deze account? Hij kan niet gratis zijn want ik heb mij gratis opgegeven bij Zonnet en ik kan alleen inbellen via een duur 06 nummer...
Wat gebruik jij dan als uitgaande server voor je email berichten. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als het goed is komt deze week onderstaand " hoesje" uit voor de T610.

Afbeeldingslocatie: http://www.vajacases.com/Vaja/catalogo.nsf/ProdsPadrelkp/IVO_6030/$file/Grande.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door AP3X op 15-08-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ik heb mijn phone na 2,5 weken terug van Bombeeck en het enige wat er ze gedaan hebben is het vervangen van de schroefjes ipv een firmware update!
Je moet een goede reden hebben om hem daar te laten update anders doen ze het niet.
Dus ik zoek eigenlijk nu een andere shop dan Bombeeck in de omgeving van Eindhoven waar ik hem zonder problemen kan update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 15 August 2003 @ 14:14:

[afbeelding]
Ow wat zonde, gaan ze zo'n classy telefoon een teletubbie pakje voorschotelen. Had het niet iets stijlvoller gekund. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto doet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen is zeer te spreken over de bluetooth adapter van MyCom (€29 + €9 verz.kosten). Omdat hier echter geen MyCom in de buurt is wil ik een Sitecom USB Bluetooth (klasse II) adapter halen bij Dynabyte (€39,95).

Iemand ervaringen met deze Sitecom i.c.m. de T610? (het is wel een supertoestelletje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 20:00:
Iedereen is zeer te spreken over de bluetooth adapter van MyCom (€29 + €9 verz.kosten). Omdat hier echter geen MyCom in de buurt is wil ik een Sitecom USB Bluetooth (klasse II) adapter halen bij Dynabyte (€39,95).

Iemand ervaringen met deze Sitecom i.c.m. de T610? (het is wel een supertoestelletje...)
Nee, maar heb wel ervaring met de Bluetooth USB Adapter van Belkin (ook klasse II). Deze kun je ook kopen bij Dynabyte, om en na bij die prijs. Ben er zeer tevreden over. Synchroniseert Outlook kalender, taken en contactpersonen prima. Kan er allerlei midi's, thema, screensavers, games, etc (al het spul van http://lasyk.addr.com/games.htm) mee op de T610 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier geen problemen met de belkin. De adapter kan alles aan wat de mycom dongle ook kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Chaser2600 schreef op 15 August 2003 @ 14:14:

[afbeelding]
Heb hem dus vandaag laten vallen :/
Op de stenen, gelukkig alleen een beschadigin aan het alu, op de hoek maar als ik zo'n hoesje had gehad...

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 12:41:
[...]

Ok. Als ik het allemaal goed begrijp moet je onder "Instellingen, Datacomm, Data-accounts" voor een verbinding met @Home niets doen. Vodafone GPRS is namelijk daar standaard aangemaakt en dat is verder prima om @Home-mail binnen te halen.

Onder Berichten, E-mail, opties heb ik dus een @Home-account gemaakt. Bij verbinden via kies ik dan Vodafone GPRS!!! Verder type ik bij "server inkomend" het ip-adres 213.51.128.65 in. Uitg. server laat ik leeg. En dan moet ik mijn e-mail via @Home binnen kunnen halen?? 8)7
Ik weet inmiddels het antwoord en heb @Home-mail binnen kunnen halen :)

Instellingen om e-mail van @Home via je Vodafone binnen te halen:
- Ga naar “berichten”, “E-mail”, “opties”, “account bew.”;
- Maak een nieuwe account en geef deze account een naam;
- De instellingen dienen als volgt te zijn, wil je in staat zijn je @Home mail op te halen:
Verbinden via => Vodafone GPRS
Protocol => POP3
Server inkomend => netmail.home.nl
Ink. Poort => 110
Loginnaam => e-mailadres bij @Home minus de toevoeging “@home.nl”
Wachtwoord => wachtwoord van het desbetreffende e-mail-account
Uitg. server => smtp.zonnet.nl }) }) }) })
Uitgaande poort => 25
E-mailadres => volledige e-mailadres bij @Home (met de toevoeging “@home.nl”)
Downloaden => moet je zelf weten
Afzender => dit mag leeg zijn
Handtekening => moet je zelf weten
Uitg. kopiëren => moet je zelf weten
Intervalcontrole => moet je zelf weten
- Je hoeft via “verbindingen” en “datacomm.” geen data-account aan te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met XTND Connect en de SE suite... Ik heb een Belkin USB BT Dongle en ik krijg gewoon verbinding met mn foon (bestanden verzenden ed gaat gewoon goed) alleen zodra ik de Dail-Up Networking Wizard van SE start krijg ik mn foon niet te zien. ik heb wel eerst de serial verbinding aangezet zodat de foon op COM3 te bereiken zou moeten zijn. Bij XTND connect begint ie wel met synchen, maar geeft dan een error. Ook IRMC synch doet nix. Hij begint dan wel en na tijdje verdwijnt het dialog venster, maar hij heeft dan nix gesynched...

Wie weet hoe ik het wel aan de gang krijg? Ik heb btw WinXP Version 2002

Wat ik trouwens raar vind is dat de verbinding met de Serial Port na een tijdje ineens weer weg is ofzo?

Nog een vraagje:
Als ik op mn toestel op > druk krijg ik niet mijn tabblad, maar gewoon het menu... en als ik op naar < druk krijg ik de eerste optie van "Mijn Tabblad" en niet standaard nieuw bericht. Dit 2e is geen probleem, maar ik baal er wel van dat ik niet gewoon snel bij mn tabblad kan komen. Is dit een bug?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

antwoord op je tweede vraag: dit hoort zo
Dat eerste zou ik niet weten. Ik heb ook een Belkin en dat werkt prima

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 14:00:
Nog een vraagje:
Als ik op mn toestel op > druk krijg ik niet mijn tabblad, maar gewoon het menu... en als ik op naar < druk krijg ik de eerste optie van "Mijn Tabblad" en niet standaard nieuw bericht. Dit 2e is geen probleem, maar ik baal er wel van dat ik niet gewoon snel bij mn tabblad kan komen. Is dit een bug?
> kan je niet aanpassen en is altijd toegang tot het iconenmenu vanaf de 'desktop'

Als je in "Mijn Tabblad" "Nieuw bericht" als eerste optie neerzet, zal deze automatisch aan de < toegekent worden.
Als iemand een truc weet om met < direct in "Mijn tabblad" te komen, hoor ik het graag! :)

Een kleine tip van een Duits forum: als je niet steeds direct verbinding wilt maken met GPRS of GSM Data kan je bij Data-accounts het wachtwoord laten vragen bij elke verbinding. Scheelt een hoop, kost een beetje (moeite dan he)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een verrot probleem...!

Ik heb paar dagen geleden een sitecom bluetooth usb gekocht..
ik had nieuwste drivers van sitecom gedownload (v1.3.2.7) en geinstalleerd
op een gegeven moment vroeg tie om usb adapter erin te doen en toen ging tie
naar mn tel zoeken...op mn tel had ik bluetooth aan staan en zichtbaarheid aangezet...
nix aan de hand hij vond um en geinstalleerd...met de software die toen geinstalleerd was dee tie het gewoon...ik kon mn telefoon zien en plaatjes en ringtones over en weer sturen...
echter toen ik wilde synchroniseren (net outlook geinstalleerd en gereed gemaakt) deed XTND synchro het niet...hij bleef steken op connecting to device...
en dan gebeurde er gewoon nix meer...toen IRMC synchro geprobeerd die deed het wel
dus al mn contacten uit mn adressenboek van mn pc stonden mooi in mn nieuwe telefoon...
echter toen ik dit nog een keer probeerde kon hij um opeens niet meer vinden...
met geen enkel programma kon tie mn telefoon nog bereiken

dus ik opnieuw software geinstalleerd (NIET van SonyEricsson want das heel nie nodig)
kan tie bij die installatie die telefoon gewoon met geen mogelijkheid meer vinden!
en ik snap dus egt niet hoe dit kan komen als tie het eerst wel deed...
kan iemand mij alsjeblieft helpen of kan ik beter mn pc ff ghosten en dan doet tie het waarschijnlijk wel weer? ik had trouwens alle software die er de 1e keer opstond keurig verwijderd via configuratiescherm>software...

ik heb egt geen flauw idee waarom tie um niet meer kan vinden...
hoop dat iemand me uit de brand kan helpen want anders is die usb adapter wel een erge dure grap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

even vraagje tussen door.., wat was er ook al weer anders aan de t-mobile gesimlockte versie van de t610? want die is een stuk goedkoper :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 16 August 2003 @ 17:37:
even vraagje tussen door.., wat was er ook al weer anders aan de t-mobile gesimlockte versie van de t610? want die is een stuk goedkoper :)
dat tie software en simlock van t-mobile heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 17:44:
[...]

dat tie software en simlock van t-mobile heeft
jah en wat is er anders aan die software }:O

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

hoe het eruitziet (Zover ik weet)

Waar ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar ben, is of er ook andere of minder functionaliteiten in de software zit met die t-mobile versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt eigenlijk de opvolger van de T610 ? September/November ?? Hoe heet die opvolger..? T616 ?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
De T616 is de US versie van de T610...
Ik verwacht zo snel nog geen opvolger voor dit imho toch wel prachtige telefoontje.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op 16 August 2003 @ 23:40:
De T616 is de US versie van de T610...
Ik verwacht zo snel nog geen opvolger voor dit imho toch wel prachtige telefoontje.
Nou kijk, ik heb dus bij telecomvergelijker gelezen dat er binnenkort een ge-update versie komt, waarbij sommige 'problemen' zijn opgelost en extra (kleine) toevoegingen aan de T610 zijn toegepast. Kan gewoon blaat zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Een vraagje aan de bezitters van deze telefoon: hoe leesbaar is het scherm in fel zonlicht? Is alles dan nog duidelijk te zien, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 23:58:
[...]

Nou kijk, ik heb dus bij telecomvergelijker gelezen dat er binnenkort een ge-update versie komt, waarbij sommige 'problemen' zijn opgelost en extra (kleine) toevoegingen aan de T610 zijn toegepast. Kan gewoon blaat zijn :D
Firmware update? en misschien bedoelen ze hiss vrij enzo... maar dat zijn de huidige toestellen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 16 August 2003 @ 15:36:
antwoord op je tweede vraag: dit hoort zo
Dat eerste zou ik niet weten. Ik heb ook een Belkin en dat werkt prima
Zou je me misschien je instellingen kunnen geven en hoe je het hebt geinstalleerd (volgorde enzo) en wat is je OS? Alvast Bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 01:13:
[...]

Firmware update? en misschien bedoelen ze hiss vrij enzo... maar dat zijn de huidige toestellen ook
Wat ik van een promoter van SE heb begrepen is dat ze niets gaan veranderen aan het uiterlijk ofzo, de nieuwste firmwares zijn all hiss free, dus dat hoeft ook niet meer.
Hij had het erover dat de java support beter zou worden, want zoals bekend is die vrij brak.
Maar er zouden volgens hem dan geen 'grote' veranderingen plaatsvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 09:17:
[...]

...de nieuwste firmwares zijn all hiss free, dus dat hoeft ook niet meer.
..
wat is hiss free??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin waren er toestellen in omloop die last hadden van een irritante ruis onder het bellen genaamd hiss. Inmiddels kom je deze toestellen gelukkig niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 11:31:
[...]

In het begin waren er toestellen in omloop die last hadden van een irritante ruis onder het bellen genaamd hiss. Inmiddels kom je deze toestellen gelukkig niet meer tegen.
De huidige, in ieder geval die van mij, hebben alleen hiss tijdens afspelen van andere geluid, zoals een ringtone of de geluiden bij spelletjes.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:
zijn er hier mensen die FMA gebruiken ? Dit werkt namelijk ideaal icm de T610 alleen ik kan maar geen goed script voor die T610 menu's vinden, alle scripts bevatten errors en ik ben niet zo goed in VB.

Ik ben trouwens vorige week toen ik in groningen was even bij de mediamarkt geweest en daar koste de desktop charger 30 euro :S iemand die em in omgeving utrecht voor minder heeft gezien? liefst tussen 10 en 15 ofzo.

En is er verder iemand die zijn Planet ADSL email adresje kan lezen via GPRS/GSMDATA @ T-mobile... Zo ja kan diegene hier zijn/haar instellingen posten, want met de instellingen van de SE site werkt het iig niet :-( dan krijg ik bezet toon en dat al 24 uur lang ofzo :( en ik wil heel graag dat het gaat werken. ik heb BTW al een GPRS account erbij dus als dat zou kunnen is het helemaal ideaal.

EDIT: De GPRS account was nog niet goed aangemaakt dus voor zover mogelijk is dit probleem onder controle

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 17 August 2003 @ 01:02:
Een vraagje aan de bezitters van deze telefoon: hoe leesbaar is het scherm in fel zonlicht? Is alles dan nog duidelijk te zien, of niet?
Nee je ziet echt geen kloot meer in fel licht. :) 0,0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

kan iemand mij nou aub vertellen wat er anders is aan de t-mobile versie? :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 17 August 2003 @ 15:18:
kan iemand mij nou aub vertellen wat er anders is aan de t-mobile versie? :)
een stikkertje op je telefoon, een icoontje veranderd in het menu en snelkoppelingen naar T-Zones ipv naar gewoon gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 15:22:
[...]

een stikkertje op je telefoon, een icoontje veranderd in het menu en snelkoppelingen naar T-Zones ipv naar gewoon gprs
je vergeet de simlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

is die simunlockbaar?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 300 keer gevraagd in deze 3 threads: JA!!! en ga zelf maar zoeken hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
Zijn er ook mensen die hier geen last van hebben en welk wknr hebben die dan?
/me heeft er ook last van en t irriteert mateloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er geen last van en heb weeknummer22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advies aan flappiewappie:
stel niet 3x dezelfde vragen en vraag daar dan ook nog eens niet 3x op door!!!
er is allang antwoord gegeven bovendien is het al tig keer eerder behandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb ook een T610 (W21) zonder problemen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij dee de Sitecom het eventjes,
na 5 minuten lukte het me niet meer om verbinding te krijgen met mn T610..
mijn advies NIET KOPEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ben ook van plan toch deze telefoon te kopen, maar hoe zit het met de snelheid van de menu's e.d.??

een vriendin van me heeft de siemens SL55... maar ik erger me kapot als ik op dat ding bezig ben! vaak duurt het gewoon een paar seconde tot de telefoon reageert! (vooral bij internetten en het lezen van smsjes) heeft de t610 dit ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij internetten reageert elke telefoon traag, ivm het moeten downloaden van de data, het lezen van smsjes gaat bij mijn weten snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

nog ff een vraagje dan... zal vast al wel aan bod zijn geweest, maar heb de laatste 3 uur maar 20 pagina's van dit topic gelezen:

als ik de vodafone versie krijg, is hier meer vodafone rotzooi in te vinden als bij t-mobile versie? (las dat de t-mobile versie niet echt storend veel rotzooi erin had zitten) en mis ik geen functies in de vodafone versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een korte vraag: als ik mijn foon "Terug naar fabrieksinstellingen" doe worden de dataaccounts ed dan ook weer terug gezet naar standaard t-mobile enzo? want mij wap doet het niet meer en ik kan er niet achter komen waarom niet dus dat is de enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:51:
[...]

Sitecom moet je weer wel kopen als je een Nokia heb, die werkt daar perfect mee.
Als je en SE heb, koop dan een Mycom of een MSI

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:57:
[...]

Nee je ziet echt geen kloot meer in fel licht. :) 0,0..
Dat is wel wat jammer dan... is dit een probleem van de T610, of is 't een kwaal van alle foons met kleurenscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 18 August 2003 @ 00:45:
Dat is wel wat jammer dan... is dit een probleem van de T610, of is 't een kwaal van alle foons met kleurenscherm?
TFT is wel aardig te lezen. Met een SPV heb ik bijvoorbeeld geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 17 August 2003 @ 12:47:
[...]

De huidige, in ieder geval die van mij, hebben alleen hiss tijdens afspelen van andere geluid, zoals een ringtone of de geluiden bij spelletjes.
Ik heb het niet bij (midi)-ringtones, wel soms bij andere geluidjes: bijv. spelletjes en bij aan- en uitzetten. Ligt dat niet meer aan de kwaliteit van de sampletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 17:05
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:51:
[...]

Hier helemaal geen problemen met een Sitecom.
Kan er alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Jansen
  • Laatst online: 13-06 09:15
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 17:25:
(vragen bij sturen sms)

Zijn er ook mensen die hier geen last van hebben en welk wknr hebben die dan?
/me heeft er ook last van en t irriteert mateloos :/
Dat kun je heel makkelijk in je instellingen wijzigen: menu -> Berichten -> Tekst -> Opties -> SMS-type -> kies iets anders dan "Bij verzenden?". Idem voor Geldigheidsduur in hetzelfde menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat het bij mij alsnog niet mee weg... dat kun je blijven doen hoor. het werkt wel als je gaat replyen dan vraagt ie alleen nog wat de geldigheids duur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:29:
Een korte vraag: als ik mijn foon "Terug naar fabrieksinstellingen" doe worden de dataaccounts ed dan ook weer terug gezet naar standaard t-mobile enzo? want mij wap doet het niet meer en ik kan er niet achter komen waarom niet dus dat is de enige oplossing
Je kan ook gewoon naar de SE-site gaan en daar onder het kopje "telefoonconfigurator" de instellingen laten versturen naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas werkt dat ook niet.

Ik ben nu deels uit het probleem, de mensen van de helpdesk van t-mobile hebben mij bij mn gprs data account internet-act in laten stellen ipv wap-act. nu ben ik van de "APN-Punt onjuist" error af en kan ik emailen, maar als ik ga wappen dan krijg ik na een tijdje CommunicatieFout, protocol onjuist. oid. Ik denk dat het ligt aan dat internet-act, dat dat voor wap weer wap-act moet zijn, maar als ik dat doe krijg ik weer die apn error :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog foto's gepost die gemaakt zij nmet de t610?
Zo jah. waar ? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

staat ergens in dit topic :)

Zet ff bij GoT instellingen dat je 999 per pagina kunt zien, en dan gwoon scrollen en dan kom je ze zo tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas Jansen schreef op 18 August 2003 @ 11:05:
[...]

Dat kun je heel makkelijk in je instellingen wijzigen: menu -> Berichten -> Tekst -> Opties -> SMS-type -> kies iets anders dan "Bij verzenden?". Idem voor Geldigheidsduur in hetzelfde menu.
Het probleem is dus dat ik dat heb ingesteld op maximaal bij beide, het maakt ook niet uit of dat ik iets anders dan maximaal bv 2 weken invul. Hij blijft t toch vragen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
iemand interesse in een (ongebruikte) Krusell leathercase voor SE T610?

ik heb mijn T610 verkocht en nu zit ik met een accesoire dat ik niet gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 18 August 2003 @ 16:40:

heb je toevallig een plaatje er van?
krijg binnenkort mijn t610 :9 :9 :9
heb misschien wel intresse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb ook zeer zeker interesse!

Wil je me svp mailen op wdekreij AT hotmail.com, of meld me aan @ msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:18
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 17:02:
[...]

heb je toevallig een plaatje er van?
Als het goed is:
Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/ewahba_1753_1313237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

heb een vraagje. krijg mijn email account niet ingesteld heeft iemand een idee. Heb al veel te lang gezocht op de 3 delen maar kan het tot nu toe niet vinden
8)7

ik zit bij orange

enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet nog een Data account aanmaken met als APN: internet. Voor Share heb je een Data account met als APN: wap.

Voor email moet je dus die met "internet" nemen. Dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt een paar verschillende, ook nog horizontaal voor aan je riem. Dus nog niet bekend welke het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
die is het jah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21

Ik heb wel interesse in je hoesje,
zeg maar wat je ervoor wilt hebben en waar ie af te halen is

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand met T-mobile zijn GPRS data account + wap profiel kunnen posten. liefst als je gprs actief/intensief hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 10:57:
Zou iemand met T-mobile zijn GPRS data account + wap profiel kunnen posten. liefst als je gprs actief/intensief hebt...
die kan je toch laten sms'en op de T-mobile website ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar niet voor gprs actief/intensief en dat is nou juist het probleem, de oude instellingen doen het niet (die je kan laten smsen) maar de nieuwe krijg ik ook niet goed... oftewel niets dan gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Iemand hier die de Tmobile T610 heeft gekocht bij Vivacom en weet in welke kleur ze 't toestel leveren? (kan 't niet vinde op hun site....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk nog steeds de zilver/zwarte. De ander kleuren zijn er (als het goed is) nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Oke, mooi. Dat is namelijk ook de kleur die ik wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 11:17:
mja, maar niet voor gprs actief/intensief en dat is nou juist het probleem, de oude instellingen doen het niet (die je kan laten smsen) maar de nieuwe krijg ik ook niet goed... oftewel niets dan gezeik
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op de site staat de je bij APN -act of -int moet toevoegen maar dat werkt niet. Maar ook de standaardinstellingen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook wel cool vind is dat je je foon gewoon uit kan zetten, en dat het alarm gewoon af gaat! Hoef ik nooit meer mijn telefoon 's nachts aan te laten staan om hem als wekker te laten fungeren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:05:
Wat ik ook wel cool vind is dat je je foon gewoon uit kan zetten, en dat het alarm gewoon af gaat! Hoef ik nooit meer mijn telefoon 's nachts aan te laten staan om hem als wekker te laten fungeren.. :)
Volgens mij is dat bij ongeveer alle telefoons hor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat bij ongeveer alle telefoons hor :)
Bij mijn vorige Nokia 6510 iig niet, tenzij ik ook daar een "hidden" feature heb gemist.. :+ Ben heerlijk blij verrast gisterochtend op mijn vrije dag om 6.55 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

foutje :X

[ Voor 83% gewijzigd door wdekreij op 19-08-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Heeft iemand de T610 al via Telfort? Daar hebben ze hem gratis bij een Telfort 200 abbo 2 jaar (€25 p/m, 200 belminuten, voicemail bellen gratis, GPRS €1,50 p/mb), wat me wel wat lijkt, maar is hij daar simlocked en/of aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Zojuist software laten updaten bij een SE service point.
Heb nu versie R1L013, neem aan dat dit de nieuwste is?

Bij het menu berichten zie ik nu ook MMS erbij staan, dat stond er nog niet geloof ik.

Updaten was trouwens helemaal gratis.

[ Voor 26% gewijzigd door Yohost! op 19-08-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:20
ff vraagje: ik heb een aantal themes online gevonden. Maar ik krijg nu de melding dat het niet ondersteund wordt en dat het dus niet gedownload kan worden. Wat kan ik hieraan doen? Ik download via gprs. Ik heb nog geen IR of Bluetooth.

Het kan dat het al langs geweest is, maar ik heb gezocht en kon niets vinden: Got-search: alleen deel 1 en daar zag ik het niet in.... Google ook niks.

Hmmmmmzzzz, net bij een huisgenoot geprobeerd met IR en daar doet ie het zonder problemen... Misschien een bugje?

[ Voor 39% gewijzigd door Paultje3181 op 19-08-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op 19 augustus 2003 @ 17:52:
Zojuist software laten updaten bij een SE service point.
Heb nu versie R1L013, neem aan dat dit de nieuwste is?

Bij het menu berichten zie ik nu ook MMS erbij staan, dat stond er nog niet geloof ik.

Updaten was trouwens helemaal gratis.
Waar kan je die service points vinden, en waar zie je welke versie je hebt ?

Weet er soms ook iemand of ik aan mijn gsm alles kan resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 11-09 21:13
carldb, a.j.b. eerst het topic doorlezen voordat je je vragen stelt. Al je vragen zijn al langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wel een groot topic eh ;)

Maar ik zal eens zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eegee schreef op 19 August 2003 @ 23:32:
carldb, a.j.b. eerst het topic doorlezen voordat je je vragen stelt. Al je vragen zijn al langs geweest.
Jongen, weet je wel wat je van hem vraagt? hij moet dus nu ff 1000+ posts gaan doorlezen, ben ik zelf al drie dagen mee bezig geweest dus ik raad het je af.

daarom het antwoord:

op de se site staat een service point locater en dan kan je ze opzoeken, maar als je hier een grote stad in de buurt van waar je woont noemt dan zijn er vast wel mensen die er 1 in de buurt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zien welke software en van welke week mijn T610 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Welke week het is, staat op het stickertje achter de batterij d8 ik, staat er bij 22wk03 ofzow, das dus week 22.. voor software moet je naar een menutje gaan dacht ik,maar dat weet ik niet zeker (heb zelf nog geen T610) en daar kun je d8 ik komen door een code in te tikken (athans, dat was zo bij de nokia's en d8 dat ik het hier ook ergens had gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, niet teveel newb questions. dit is wel zo vaak langs gekomen:
1: week: accu eruit en staat op dat witte stickertje in je toestel
2: Firmware: in servicemenu opzoeken: (Daar kom je door in de standby stand op >*<<*<* in te toetsen (waarbij < en > staan voor links en rechts met het joystickje))

In het service menu kies je Service info en dan SW-informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 00:03:
[...]

Jongen, weet je wel wat je van hem vraagt? hij moet dus nu ff 1000+ posts gaan doorlezen, ben ik zelf al drie dagen mee bezig geweest dus ik raad het je af.
Vuistregel: Postcount op 999 en zoeken met control f. Lijkt me toch niet zo moeilijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 01:07:
Vuistregel: Postcount op 999 en zoeken met control f. Lijkt me toch niet zo moeilijk... :)
Misschien zit hij met 9600 baud via z'n T610 te internetten, weet jij veel :P j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
standby is toch gewoon als het beeld zwart is he??? Dan doet ie die code bij mij niet... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ik heb de tel nog niet, maar bij de meeste telefoons betekent zwart scherm dattie uit staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Paultje3181 schreef op 20 August 2003 @ 11:19:
standby is toch gewoon als het beeld zwart is he??? Dan doet ie die code bij mij niet... :S
Nee gewoon als je in het hoofdscherm zit zeg maar.
Dus niet in het menu of als je alleen de klok ziet.

Ik heb trouwens wel 1 foutje ontdekt na mijn update, alles wat eerst "tekst" heette heet nu "SMS".
Dus in het menu berichten staat nu bovenaan "SMS" en bij de inhoud van een emailbericht noemt hij nu ook "SMS" wat eerst "tekst" was.

En in het service menu stond eerst tekst-labels en nu SMS-labels.

[ Voor 48% gewijzigd door Yohost! op 20-08-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:35
Even een algemeen vraagje. Vinden jullie de t610 traag ivm andere telefoons? Ik heb zelf een s55 en een t68i, en de t68i is merkbaar een stuk trager als de s55. Hoe zit dat met t610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die de FMA phonebook manager gebruikt?
Ik heb een MSI bluetooth dongel, drivers 1.3.2.7, en op zich kan ik bestanden sturen en alles.
Als ik nu opgeef bij de eigenschappen van FMA dat het address het volgende is: 00:10:DC:E9:4D:47 (volgens de msi tool) dan krijg ik de volgende foutmelding:

Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family

De drivers werken wel, en ik kan ook pairen, maar connecten in FMA wilt ie niet.
Bekend probleem? Ik krijg het niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op 20 August 2003 @ 11:24:
Ik heb trouwens wel 1 foutje ontdekt na mijn update, alles wat eerst "tekst" heette heet nu "SMS".
Dus in het menu berichten staat nu bovenaan "SMS" en bij de inhoud van een emailbericht noemt hij nu ook "SMS" wat eerst "tekst" was.
Dat viel mij ook al op! De toestellen die wij nu verkopen hebben dat ook. Vond het al zo vreemd... ;) Er staat nu als optie bij Email ophalen "Alleen headers" of "Headers & SMS".

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 11:55:
Is er hier iemand die de FMA phonebook manager gebruikt?
Ik heb een MSI bluetooth dongel, drivers 1.3.2.7, en op zich kan ik bestanden sturen en alles.
Als ik nu opgeef bij de eigenschappen van FMA dat het address het volgende is: 00:10:DC:E9:4D:47 (volgens de msi tool) dan krijg ik de volgende foutmelding:

Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family

De drivers werken wel, en ik kan ook pairen, maar connecten in FMA wilt ie niet.
Bekend probleem? Ik krijg het niet gevonden...
Ja, bij mij lukt het ook niet. via serial port lukt het wel... heb jij een goede vbscript file voor fma want ik krijg winamp maar niet aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, heb ik nog niet.
Zal vanavond wel es het web afspeuren naar scriptjes en die testen indien FMA dat wel toe laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
WOEI!!! ik heb een msn client gevonden die wel installeerd op de T610!!!! http://www.uppli.com/umsg op wap en dan downloaden. Installeren gaat prima. Probeer ik in te loggen: naam, passwd, etc. Krijg ik de vraag of tie wap toegang moet hebben: nee, moet via gprs. User authorized, verifying username en passwd -> Fout
Connection terminated Session ID not available

Iemand die dit ook ff wil proberen of het daar wel werkt?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.