Dat kun je instellen via Verbindingen -> Datacomm. -> Data-accounts -> (je GPRS account) -> Bewerken -> Voorkeurservice -> Automatisch (ipv Alleen GPRS)talpje schreef op 05 augustus 2003 @ 19:56:
Aangezien er nog geen reactie is geweest op mijn vorige vraag wil ik hem graag nogmaals stellen. Hoop dat jullie dit niet vervelend vinden.
Wanneer ik de GPRS-verbinding op mijn toestel gebruik (Bijvoorbeeld wappen), dan krijg ik het 'niet-bellen' icoontje in beeld en kan mijn telefoon niet bereikt worden. Houd ik de verbinding actief kan ik zelf wel bellen.
Is hier een oplossing voor? Zou wel erg relaxt zijn namelijk!
Verwijderd
kep vandaag mn t610 laten upgraden in een sony ericsson winkel in Brussel
Na een uurtje was het klaar, alles stond er nog op gelukkig
ervaringen: het ,enu is idd wat sneller en die snelknoppen tijdens de camera is erg handig, het lijkt alsof ie nu ook in kan zoomen
het font van de klok is ook anders, mooier
dus als je de kans hebt o, je t610 te upgraden is het zeker aan te raden
ervaringen: het ,enu is idd wat sneller en die snelknoppen tijdens de camera is erg handig, het lijkt alsof ie nu ook in kan zoomen
was dat een t-mobile versie of een normale?
Welke firmware is dat op dit moment??? En is het gratis?Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 21:01:
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
ik heb mijne vorige week dinsdag afgegeven bij Bombeeck in EindhovenVerwijderd schreef op 06 August 2003 @ 21:01:

ze hebben hem opgestuurd naar sony ericsson omdat ze door een lock de software niet konden update.
dit is naar mijn inzien grote onzin aangezien ik er alle locks afgehaald heb en ik
het idee had dat ie het ter plaatse aan het verzinnen was.
het zal dus nog wel enkele weken duren voordat ik mijn telefoon terug heb

en dat voor een simpele upgrade...

Waar is de lijst met Service Centra te vinden? Ik loop nou al 15 minuten te googlen en op de site van S-E rond te neuzen maar ik vind 't niet. Of mijn bril heeft een duchtige schoonmaakbeurt nodig, dat kan natuurlijk ook...
http://www.sonyericsson.com/nl/ -> Support -> Dealer Locator -> vinkje bij "Alleen dealers met een Service Point"
Verwijderd
Wat ik zo vaag vind is dat die lijst niet 100% up2date is, zo is het sp in r'dam al officeel geen sp meer, en is er in utrecht ook 1 volgens esato forum....
beetje slecht van SE. ook gaan er geruchten dat je bij belcompany kan laten flashen.. ik ga iig komende week keer in utreg op pad met me T610 om te kijken of het ergens wil llukken ...
beetje slecht van SE. ook gaan er geruchten dat je bij belcompany kan laten flashen.. ik ga iig komende week keer in utreg op pad met me T610 om te kijken of het ergens wil llukken ...
rlxt, ik kijk op die SE site, blijkt dat er op 3,5 km afstand een service point is (en believe me, ik woon in the middle of nowere, en dat service point ook gwoon in een dorp (tiss iig geen stad).. klopt dat wel?
En dan blijkt dat er in Tilburg niets is. Weet iemand of 't in Tilburg toch te doen is, die firmware upgrade?
Verwijderd
gewoon even bij wat phone shops langs gaan. er gaan geruchten dat Belcompany het doet... dus tja proberen gewoon zou ik zeggen.
Erg leuk telefoontje dit, mn broer haalt hem waarschijnlijk samen met een abbo van T-mobile. Hij is mij net wat te duur voor pre-paid.
maar het maakt voor de upgrade dus nix uit of ik t-mobile versie heb?
Verwijderd
Nee, sterker nog, door upgrade kan het t-mobile gedeelte eruit gehaald worden (behalve simlock dan) en heb je in feite een orginele foon. Maar dat hangt heel erg af van het SP... dus tja dat wordt ff zoeken....
Iemand die in omg utrecht (culemborg) een SP weet?
In Utrecht:
Total Call
Amsterdamsestraatweg 144d (030-2367699)
(mogelijk ook bij Staffhorst Electronics)
<--- ook C'borger
helaas vooralsnog t610-loos
Total Call
<--- ook C'borger
Ik las ergens anders in dit topic dat de SE servicepoints dit weigeren, maar ik ga het volgende week zelf ontdekken, ga ik ff langs TFH in almere om R1L te halen voor mijn T-mobile T610Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 00:37:
Nee, sterker nog, door upgrade kan het t-mobile gedeelte eruit gehaald worden (behalve simlock dan) en heb je in feite een orginele foon. Maar dat hangt heel erg af van het SP... dus tja dat wordt ff zoeken....
#StopBurningStuff
Verwijderd
Flashen ze daar ook gratis en met orginele software? Heb jij er ervaring mee?BAUKstEr schreef op 07 August 2003 @ 00:55:
In Utrecht:
Total Call
<--- ook C'borgerhelaas vooralsnog t610-loos
Wie ben je precies? ASL?
Ik ga naar VWO 6 op L&L....
als ik daarheen ga, kijken ze dan alleen eerst naar de phone aan de buitenkant, of kijken ze welke firmware erop zit? Als ze naar buitenkant kijken, kunnen ze strax natuurlijk niet zien of het t-mobile is, of dat het eennormale versie is, maar in de firmware zien ze dat natuurlijk meteen..
Ik zou zeggen: bel ze even...Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 02:48:
Flashen ze daar ook gratis en met orginele software? Heb jij er ervaring mee?
Wie ben je precies? ASL?
baukster.cu2.nl vwo6 kwc in 1997 haha
Ik heb hem ook een paar dagen en het is een okay telefoon. Ik baal altijd alleen van overbodige geluiden (key-clicks, etc.), maar nu vraag ik me af of het geluid van de cam ook te disablen is. Anyone?
Alleen als je hem op stil zet.Jasper schreef op 07 August 2003 @ 09:26:
Ik heb hem ook een paar dagen en het is een okay telefoon. Ik baal altijd alleen van overbodige geluiden (key-clicks, etc.), maar nu vraag ik me af of het geluid van de cam ook te disablen is. Anyone?
Dan is dat geluid ook weg
#StopBurningStuff
Thanx m8, werktBas Jansen schreef op 06 August 2003 @ 20:09:
[...]
Dat kun je instellen via Verbindingen -> Datacomm. -> Data-accounts -> (je GPRS account) -> Bewerken -> Voorkeurservice -> Automatisch (ipv Alleen GPRS)
mekkerrrrrrrrrrrr
Verwijderd
Lolz, kom je wel eens bij tapperij de poortwachter? Volgens mij heb ik je daar wel eens gezien...BAUKstEr schreef op 07 August 2003 @ 09:14:
[...]
Ik zou zeggen: bel ze even...
baukster.cu2.nl vwo6 kwc in 1997 haha
Maar weer even OnTopic:
Waar kun je die unofficial bureaulader krijgen? en wat kost ie daar?
Ik had hetzelfde probleem. Emailen werkt prima, maar bij het verzenden van foto attachments blijft het verzenden hangen bij 1KB.Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:25:
Ik heb een e-mail probleempje met met t610: ik heb een abonnement bij o2 en een e-mail account bij xs4all. e-mail gaat best goed: het mobieltje belt analoog in bij xs4all om e-mail op te halen en te verzenden. Ik heb alleen problemen me het verzenden van e-mailtjes groter dan 2kb, het gaat dan eigenlijk alleen om e-mailtje met attachments, fotootjes dus. Zodra 2kb is upgeload kapt het mobieltje ermee?! Rara hoe kan dat...?
Het lijkt erop dat de SMTP email software op de T610 niet geheel compatible is met de XS4ALL SMTP server. Geen idee wiens fout dit is. Ik hen de mazzel dat ik een eigen server heb, waar het prima mee werkt.
Jan Derk
Bij Staffhorst kost het tegenwoordig 12,50 Euro als je hem niet daar hebt gekocht, omdat het ze zoveel tijd kost om te flashen (1 uur ofzo).Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 02:48:
Flashen ze daar ook gratis en met orginele software? Heb jij er ervaring mee?
Wie ben je precies? ASL?
Op de Amsterdamse straatweg is het gratis, maar je moet wel je aankoop bewijs meenemen.
[druk op een toets om verder te gaan]
Verwijderd
ik weet zo uit me hoofd de amsterdamse straatweg niet te vinden... Maar dan ga ik wel langs staffhorst. Dan nog 1 vraagje: flashen ze daar ook met orginele software? want ik heb echt genoeg van t-mobile troep
Je kan in de email client niet instellen dat hij zich moet aanmelden met authenticatie en volgens mij heb je dat nodig bij XS4ALL (en ook bij mijn SMTPjanderk schreef op 07 August 2003 @ 12:00:
[...]
Het lijkt erop dat de SMTP email software op de T610 niet geheel compatible is met de XS4ALL SMTP server. Geen idee wiens fout dit is. Ik hen de mazzel dat ik een eigen server heb, waar het prima mee werkt.

Verwijderd
volgens mij zijn er zat non-auth SMTP's te vinden...
Probeer eens:
smtp.vizzavi.nl
mail.ixs.nl
ik heb er nog wel wat, maar moet ik ff testen/zoeken. als het niet werkt zet ik mn unix server hier thuis gewoon weer 24/7 aan om als SMTP te dienen. Is het IP van je foon eigenlijk vast? want dan zou je wel het ea kunnen beveiligen enzo?
je kan zoiezo in ranges gaan snijden enzo...
Probeer eens:
smtp.vizzavi.nl
mail.ixs.nl
ik heb er nog wel wat, maar moet ik ff testen/zoeken. als het niet werkt zet ik mn unix server hier thuis gewoon weer 24/7 aan om als SMTP te dienen. Is het IP van je foon eigenlijk vast? want dan zou je wel het ea kunnen beveiligen enzo?
je kan zoiezo in ranges gaan snijden enzo...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 12:35 ]
Ik gebruik de smtp server van m'n telecom provider (is O2, dus uitgaande mailserver mail.o2.nl). Dat kun je ook eens proberen ipv die van xs4all.janderk schreef op 07 August 2003 @ 12:00:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Emailen werkt prima, maar bij het verzenden van foto attachments blijft het verzenden hangen bij 1KB.
Jan Derk
Als je vanuit 't station naar Staffhorst loopt, dan moet je net voor Staffhorst links. Daar begint de A'damsestraatweg...Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 12:16:
ik weet zo uit me hoofd de amsterdamse straatweg niet te vinden... Maar dan ga ik wel langs staffhorst. Dan nog 1 vraagje: flashen ze daar ook met orginele software? want ik heb echt genoeg van t-mobile troep
Verwijderd
Ok many thanx. Verkopen ze daar ook die desktopchargers?Jainoxi schreef op 07 August 2003 @ 13:19:
[...]
Als je vanuit 't station naar Staffhorst loopt, dan moet je net voor Staffhorst links. Daar begint de A'damsestraatweg...
Ja, die zijn tof he? Binnenkort eens naar Duitsland, hier zijn ze 30 euro, daar 20-22.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 13:40:
[...]
Ok many thanx. Verkopen ze daar ook die desktopchargers?![]()
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik wil graag de nieuwe software hebben, maar als ik ga zoeken naar een servicepoint in de buurt dan is alleen Apeldoorn een beetje interessant voor mij. Ik woon namelijk in Enschede. Iemand een idee waar ik hier de R1L zou kunnen vinden?
Dus ik ben op zoek naar een SE service centre in de buurt van Enschede.
Dus ik ben op zoek naar een SE service centre in de buurt van Enschede.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Welke site? Hadden ze daar ook andere goedkope shit voor T610 (leather case ed)?Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 14:06:
Ik heb voor mijn desktop charger 20 betaald incl. verzendkosten naar Nederland
Verwijderd
gewoon ebay.de, ik heb een Duitse rekening dus ik betaal niks voor het overmaken, en naar Nederland versturen kost haast niets extra's
Daar zat ik ook al aan te denken, maar heb helaas nog niet de smtp van t-mobile kunnen achterhalen.Bas Jansen schreef op 07 augustus 2003 @ 13:00:
[...]
Ik gebruik de smtp server van m'n telecom provider (is O2, dus uitgaande mailserver mail.o2.nl). Dat kun je ook eens proberen ipv die van xs4all.
Verwijderd
smtp.t-email.de
smtp.t-email.co.uk
probeer die es
(hier werkt ie iig)
(Ik kan die laders wel in de komende ia meenemen btw, waarschijnlijk komen ze op een 16 euro ofzo)
smtp.t-email.co.uk
probeer die es
(hier werkt ie iig)
(Ik kan die laders wel in de komende ia meenemen btw, waarschijnlijk komen ze op een 16 euro ofzo)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 14:26 ]
Verwijderd
Voor de mensen die in Utrecht willen upgraden bij Total Call:
Deze zijn gesloten tot half augustus... Ik stond ook voor gesloten deur ;-)
Ik heb de email werkend op mijn T610, ik bel naar mijn provider (kabelfoon) via een 030 nummer. Gaat allemaal goed, maar een email met foto versturen (bijlage) gaat niet goed?! De mail komt aan zonder bijlage. Iemand ideeen?
Als ik dus email verstuur via, in mijn geval kabelfoon en via het 030-nummer, zijn dit dan bel-minuten of gaat wordt dit als data gezien a 0,x euro p/kb??
Deze zijn gesloten tot half augustus... Ik stond ook voor gesloten deur ;-)
Ik heb de email werkend op mijn T610, ik bel naar mijn provider (kabelfoon) via een 030 nummer. Gaat allemaal goed, maar een email met foto versturen (bijlage) gaat niet goed?! De mail komt aan zonder bijlage. Iemand ideeen?
Als ik dus email verstuur via, in mijn geval kabelfoon en via het 030-nummer, zijn dit dan bel-minuten of gaat wordt dit als data gezien a 0,x euro p/kb??
Hangt ervan af of datacalls binnen je belminuten vallen. Anders betaal je per minuut. Je belt in (geen GPRS), dus afrekenen per kb kan niet.
Verwijderd
Wordt je email eigenlijjk automatisch gechecked op de t610? zoals bijvoorbeeld ook op de imode van KPN? dat zou heel handig zijn...
ik wil hem eigenlijk ook wel upgraden,
alleen woon ik in de omgeving van Beverwijk en volgens SE is de dichtsbijzijnde dan in Amsterdam, terwijl ik er toch zeker van ben dat er een in Haarlem zat.
Zijn er dus al mensen geweest in de omgeving van Beverwijk die hun telefoon geupgrade hebben ... ?
alleen woon ik in de omgeving van Beverwijk en volgens SE is de dichtsbijzijnde dan in Amsterdam, terwijl ik er toch zeker van ben dat er een in Haarlem zat.
Zijn er dus al mensen geweest in de omgeving van Beverwijk die hun telefoon geupgrade hebben ... ?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Dat IA kom ik vaker tegen, maar ik voelde me te n00b om te vragen wat dat precies betekende...? Wat het ook is, voor 16 euro ben ik geinteresseerd!Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 14:20:
smtp.t-email.de
smtp.t-email.co.uk
probeer die es
(hier werkt ie iig)
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Nou kijk, ik ben er over opgehouden hier omdat ia's hier eigenlijk niet mogen.
We willen dus een ia van blauwe/rode en zilveren frontjes, en deze bureauladers wil ik ook wel meenemen.
Helaas alleen hebben we dus nog geen goedkope plek gevonden voor die frontjes...
Maar goed, er is nog geen haast, het idee bestaat pas 3 dagen.
Als je het op de voet wil volgen kom dan naar #SonyEricsson @ irc.tweakers.net (idereen i welkom, en kan er zo zijn voordelen mee halen laat ik het zo zeggen
)
We willen dus een ia van blauwe/rode en zilveren frontjes, en deze bureauladers wil ik ook wel meenemen.
Helaas alleen hebben we dus nog geen goedkope plek gevonden voor die frontjes...
Maar goed, er is nog geen haast, het idee bestaat pas 3 dagen.
Als je het op de voet wil volgen kom dan naar #SonyEricsson @ irc.tweakers.net (idereen i welkom, en kan er zo zijn voordelen mee halen laat ik het zo zeggen
Verwijderd
IA betekend Inkoop Actie. Oftewel, 1 iemand met goede connecties koopt een heleboel zooi in voor alle anderen die dat willen en vervolgens verstuurd hij het naar ons toe. Vaak lopen ia's via laupro ofzo. (www.laupro.nl)
Toestel (vodafone) toenet proberen te laten upgraden via een Sony Ericsson Service Center in Nijkerk (Reitsema Telecom). Zegt die gozer na een 20 minuten:"Sorry, maar deze telefoon is geblokkeerd.". Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Als je de T610 met T-moblile simlock koopt ben je zeker 80 euro (webwinkel) 120 (euro gewone winkel) goedkoper uit. Wil je echter de t-mobile firmware laten vervangen door de orignele, dan kan dat niet bij een SE service point. (krijg je gewoon de nieuw T-mobile firware, met simlock terug).
Aangezien ik mijn toekomstige T610 ook met een ander abo wil gebruiken zoek een methode om de GSM van T-mobile te unlocken, en het liefst niet via zo iets als www.myt610.com, want dat moet je ook nog een kabel hebben. Is er iemand in omgeving Eindhoven die daar "ergens" zijn T610 heeft geunlocked, of hier ervaring mee heeft?
Aangezien ik mijn toekomstige T610 ook met een ander abo wil gebruiken zoek een methode om de GSM van T-mobile te unlocken, en het liefst niet via zo iets als www.myt610.com, want dat moet je ook nog een kabel hebben. Is er iemand in omgeving Eindhoven die daar "ergens" zijn T610 heeft geunlocked, of hier ervaring mee heeft?
Ben er nu achter dat hij na die 99% toch de meeste dingen geupdate heeft. Hij draait nu ook R1L013. Alleen me vodafone icons hou ik nog. Hopelijk is hier iets anders op te vinden nog.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Ik heb gewoon een desktop(charger) gekocht bij The Phonehouse
Origineel van SE voor let op: 9,95 Eurootjes...
Was eigenlijk voor een T68i geloof ik, maar past prima op de T610!
Die Krusell leather case is wel beter dan de andere die ik heb gezien. Ik heb hem nu een week. Wel jammer dat 'ie aan de achterkant een flapje met drukknopjes heeft ipv alleen klitteband... Maakt 'em toch weer onnodig wat zwaarder imo.
Ik heb een week 22 model, is het waard op hem te upgraden?
Wat wordt er dan anders? Menu's worden sneller las ik? (zijn voor mij toc hal redelijk snel na 2 jaar Siemens SL45i
). Het SMS zie je ook sneller verschijnen dan?
Ben je je Tel. altijd voor een of meer dagen kwijt? Want anders wil ik er ook wel 'even' voor naar Brussel rijden. Da's iets meer als een uurtje als het niet druk is...
Is de digital Bluetooth headset van SE al leverbaar bij een 'gewone' winkel in NL?
En heeft iemand ook die helicopter 'geluidjes' vanuit de MyT610 site op z'n gsm staan? En krijgt hij ze werkend bij inkomende gesprekken? mij lukt het niet...
Laatste vraagje:
Het is niet mogelijk om zelf het 'joystickje' te programmeren zeker? Ik heb die help nou niet echt nodig als ik naar boven duw...
Origineel van SE voor let op: 9,95 Eurootjes...
Was eigenlijk voor een T68i geloof ik, maar past prima op de T610!
Die Krusell leather case is wel beter dan de andere die ik heb gezien. Ik heb hem nu een week. Wel jammer dat 'ie aan de achterkant een flapje met drukknopjes heeft ipv alleen klitteband... Maakt 'em toch weer onnodig wat zwaarder imo.
Ik heb een week 22 model, is het waard op hem te upgraden?
Wat wordt er dan anders? Menu's worden sneller las ik? (zijn voor mij toc hal redelijk snel na 2 jaar Siemens SL45i
Ben je je Tel. altijd voor een of meer dagen kwijt? Want anders wil ik er ook wel 'even' voor naar Brussel rijden. Da's iets meer als een uurtje als het niet druk is...
Is de digital Bluetooth headset van SE al leverbaar bij een 'gewone' winkel in NL?
En heeft iemand ook die helicopter 'geluidjes' vanuit de MyT610 site op z'n gsm staan? En krijgt hij ze werkend bij inkomende gesprekken? mij lukt het niet...
Laatste vraagje:
Het is niet mogelijk om zelf het 'joystickje' te programmeren zeker? Ik heb die help nou niet echt nodig als ik naar boven duw...
Verwijderd
Upgraden duurt als het goed is half uurtje ofzo. dus is wel waard om ff heen te rijden en erop te wachten.
Digital BT is wel leverbaar denk ik, hebben ze die niet bij The Phonehouse of BC? staat me iets van bij dat ik em daar heb zien liggen.
ik ga van de week in utrecht maar eens bij the phone house langs om zo'n desktop charger te halen
Digital BT is wel leverbaar denk ik, hebben ze die niet bij The Phonehouse of BC? staat me iets van bij dat ik em daar heb zien liggen.
ik ga van de week in utrecht maar eens bij the phone house langs om zo'n desktop charger te halen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 20:49 ]
Joystick naar links is een shortcut voor de eerste optie op 'Mijn tabblad', dus die kun je zelf programmeren. De rest is niet aan te passen voor zo ver ik weet.readytoflow schreef op 07 August 2003 @ 19:33:
Kan iemand me uitleggen hoe ik via bluetooth naar me laptop met bluetooth dongle van sitecom kan internetten via gprs.
het enige wat me tot nu toe is gelukt is via de hardware modem in te bellen via zonnet, maar dat gaat dus maar max 0,96 kbps
.
het enige wat me tot nu toe is gelukt is via de hardware modem in te bellen via zonnet, maar dat gaat dus maar max 0,96 kbps
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
vraag:
ik heb nu ook de T610, van vodafone, nu zit hier ook van die heerlijke Live! software in, in elk menu lekkere links naar vodafone enzo, hoe krijg ik deze weg? software flash? iemand een idea?
ik heb nu ook de T610, van vodafone, nu zit hier ook van die heerlijke Live! software in, in elk menu lekkere links naar vodafone enzo, hoe krijg ik deze weg? software flash? iemand een idea?
Verwijderd
Kan de troep van vodafone nu wel of niet eraf gehaald worden bij een service point? En hoe check ik de software versie die ik op m'n telefoon heb?
mwha, troep wil ik het nog net niet noemenVerwijderd schreef op 08 August 2003 @ 01:41:
Kan de troep van vodafone nu wel of niet eraf gehaald worden bij een service point? En hoe check ik de software versie die ik op m'n telefoon heb?
Verwijderd
Ik wel
De meeste zeggen hier dat dat NIET kan, maar ik zou gewoon proberen bij je service centre.Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 01:41:
Om te zien welke software versie je hebt moet je even naar het service menu gaan.
Daar kom je door in de standby stand op >*<<*<* in te toetsen (waarbij < en > staan voor links en rechts met het joystickje).
In het service menu kies je Service info en dan SW-informatie.
#StopBurningStuff
zelf flashen (via BT, IR of kabel) geen optie?
ow jah, ik zie nu welke software ik heb, maar wat kan ik ermee? hoe zie ik of ik flash nadig is?
ow jah, ik zie nu welke software ik heb, maar wat kan ik ermee? hoe zie ik of ik flash nadig is?
[ Voor 53% gewijzigd door OGangstah op 08-08-2003 02:00 ]
Verwijderd
Misschien eroverheen gelezen, maar hoe zie je welke firmware je hebt?
Is dat ook zo'n *nummer# code?
Verwijderd
Ik heb ook nog ff een vraagje..
ik probeer trilfunctie te krijgen bij het ontvangen van berichten..Nou was het me gister gelukt op de een of andere manier maar nu doet ie het niet meer, en ik kan de manier echt niet meer vinden..
zou iemand zijn profiel ff willen nakijken voor mij hoe ik trilfunctie bij het ontvangen van berichten krijg?
bvd Tim
ik probeer trilfunctie te krijgen bij het ontvangen van berichten..Nou was het me gister gelukt op de een of andere manier maar nu doet ie het niet meer, en ik kan de manier echt niet meer vinden..
zou iemand zijn profiel ff willen nakijken voor mij hoe ik trilfunctie bij het ontvangen van berichten krijg?
bvd Tim
Het is mogelijk om hem zelf te flashen met een t29 unlock kabel (dat staat op www.myt610.com hoe dat werkt)OGangstah schreef op 08 augustus 2003 @ 01:59:
zelf flashen (via BT, IR of kabel) geen optie?
De nieuwste firmware versie is R1L hoogstwaarschijnlijk heb jij versie R1A en dan is een flash dus 'nodig'.
2 posts boven de jouweVerwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 07:50:
Misschien eroverheen gelezen, maar hoe zie je welke firmware je hebt?
Uit de manual:Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 09:35:
Ik heb ook nog ff een vraagje..
bvd Tim
From the Settings, Sounds and Alerts menu, you can also select Message alert, key sound and turn on the Minute minder.
[ Voor 38% gewijzigd door _WgV_ op 08-08-2003 09:59 ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
hehe die manual heb ik wel 10x doorgelezen.._WgV_ schreef op 08 August 2003 @ 09:53:
Uit de manual:
From the Settings, Sounds and Alerts menu, you can also select Message alert, key sound and turn on the Minute minder.
maar als je hem dan op trilfunctie: bij stil zet dan deed ie het volgnes mij ook voor je berichten.. maar dat doet ie nu niet meer...:(
iemand anders die daar duidelijkheid over kan verschaffen?
(tanx anyway for your reply _WgV_)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 10:03 ]
Yesssssa, eindelijk behoor ik ook tot de t610-bezitters! 
Vivacom.nl - T-Mobile 75 - 2-jarig - 33,20 bijleggen (incl. verzendkosten) - week 26 toestel
Volgende week zit ik een dag in Amsterdam en wil ik eigenlijk wel mijn firmware laten upgraden naar de R1L. Welk service center nabij het centrum is snel (binnen een paar uur dus) en kosteloos (zoals het hoort)?
Vivacom.nl - T-Mobile 75 - 2-jarig - 33,20 bijleggen (incl. verzendkosten) - week 26 toestel
Volgende week zit ik een dag in Amsterdam en wil ik eigenlijk wel mijn firmware laten upgraden naar de R1L. Welk service center nabij het centrum is snel (binnen een paar uur dus) en kosteloos (zoals het hoort)?
Verwijderd
Huh vaag..
ik heb hem nu op STil aan, Toetsenblokkering en berichtentoon = stil
en hij trilt nu wel..
ik snap er nix meer van:?
en hij trilt nu wel..
Volgens mij heb je het trilalarm alleen aan staan wanneer je de telefoon op stil hebt staan. Je kan kiezen uit 3 opties, nml: 'aan', 'aan indien stil' en 'stil'.Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 10:40:
Huh vaag..
en hij trilt nu wel..
Je hebt waarschijnlijk gekozen voor de 2e optie, terwijl je de eerste optie wilt.
Het trilalarm kun je instellen bij 'Instellingen' -> 'Geluid en Signaal' -> 'Trilalarm'
-
Verwijderd
De phone is zo uitgebreid dat het echt wel ff duurt voor je alles optimaal naar je eigen wensen hebt in gesteld... en met een beetje pech kan je het daarna opnieuw doen als je em laat flashen
Moet je de joystick hiervoor vasthouden of is het gewoon 1 tikje naar links om deze actie uit te voeren. Bij mijn T68i is het zo dat ik de joystick 2 seconden (of zoiets) vast moet houden voordat ie deze optie uitvoert. Dat werkt op zich nogal vertragend, naar mijn mening. Nu was ik dus benieuwd of dat bij de opvolger van mijn telefoon nog steeds het geval is.Bas Jansen schreef op 07 augustus 2003 @ 23:45:
[...]
Joystick naar links is een shortcut voor de eerste optie op 'Mijn tabblad', dus die kun je zelf programmeren. De rest is niet aan te passen voor zo ver ik weet.
Met de standaard instellingen gaat het trilalarm niet af wanneer ik gebeld word... Ook niet als ik em op stil zet. Week 26 model...
-edit:
Oplossing gevonden!
Op SE-modellen werkt het trilalarm niet wanneer het toestel aan het opladen is...
-edit:
Oplossing gevonden!
Op SE-modellen werkt het trilalarm niet wanneer het toestel aan het opladen is...
[ Voor 31% gewijzigd door BAUKstEr op 08-08-2003 13:29 ]
1 tikje is voldoende.Eunos schreef op 08 augustus 2003 @ 12:46:
Moet je de joystick hiervoor vasthouden of is het gewoon 1 tikje naar links om deze actie uit te voeren. Bij mijn T68i is het zo dat ik de joystick 2 seconden (of zoiets) vast moet houden voordat ie deze optie uitvoert. Dat werkt op zich nogal vertragend, naar mijn mening. Nu was ik dus benieuwd of dat bij de opvolger van mijn telefoon nog steeds het geval is.
Verwijderd
Ik kan anders de joystick niet instellen hoor. Naar links is "Nieuw bericht". En in het tabblad kun je verder ook niets wijzigen...
Op 'Mijn tabblad' is de laatste optie 'Bewerken'
sterker nog ik heb nog nooit een telefoon gezien waar de tril functie werkte op het moment dat die aan het opladen was :-)BAUKstEr schreef op 08 augustus 2003 @ 13:14:
Met de standaard instellingen gaat het trilalarm niet af wanneer ik gebeld word... Ook niet als ik em op stil zet. Week 26 model...
-edit:
Oplossing gevonden!
Ik weet niet of deze link ooit eerder is gepost (geen zin om alle pagina's door te lopen). Maar mocht het geval zijn: excuus....
Het is in ieder geval een link naar een webwinkel, waar een ander-kleurige casing van de T610 wordt verkocht. Dus mocht je interesse hebben hierin: probeer het maar. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus ik kan geen garanties geven.
Succes.
http://www.gsmphonesource...?productid=375&cat=&page=
Het is in ieder geval een link naar een webwinkel, waar een ander-kleurige casing van de T610 wordt verkocht. Dus mocht je interesse hebben hierin: probeer het maar. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus ik kan geen garanties geven.
Succes.
http://www.gsmphonesource...?productid=375&cat=&page=
*KUCH*eerstegsmmettrilfunctievoormij*KUCH*lockheart schreef op 08 August 2003 @ 13:38:
sterker nog ik heb nog nooit een telefoon gezien waar de tril functie werkte op het moment dat die aan het opladen was :-)
Ik ook niet en dat vind ik echt vervelend... hebben jullie er nog niets op gevonden, andefrs ga ik @ricsson eens bellen.Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:23:
Ik kan anders de joystick niet instellen hoor. Naar links is "Nieuw bericht". En in het tabblad kun je verder ook niets wijzigen...
Iemand er al achter hoe je die irritante bedrijfsnamen uit de lijst krijgt? Ik sync met outlook maar nu krijg ik de namen in het telefoonboek te zien als "Jan Jansen Bedrijf X" terwijl ik gewoon en alleen maar "Jan Jansen" wil zien....
BTW, ik heb een week 31 toestel....
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Ik zit nog met 1 mysterie ivm de T610...
Onderaan je scherm, in je softkey-balk staat 'n vierkantje, met 1 vakje gekleurd.
Waarvoor staat dit ?
Heeft dit ergens een nut ?
Onderaan je scherm, in je softkey-balk staat 'n vierkantje, met 1 vakje gekleurd.
Waarvoor staat dit ?
Heeft dit ergens een nut ?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dan hadden ze d'r evengoed menu kunnen zetten, vind ik...
Of het SE logo ofzo...
Of het SE logo ofzo...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Op het moment dat je aan het bellen bent dan komt dit vierkantje als het ware omhoog. Geen idee wat ze ermee bedoelen.
edit:
iemand eigenlijk al de flitser ergens tegengekomen?
iemand eigenlijk al de flitser ergens tegengekomen?
[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 08-08-2003 20:41 ]
PSN: Shiver23
Waarschijnlijk zou dat balkje dan wel erg vol worden met tekstdodge_911 schreef op 08 August 2003 @ 20:06:
Dan hadden ze d'r evengoed menu kunnen zetten, vind ik...
Of het SE logo ofzo...
#StopBurningStuff
bedoel je misschien bij telefoonboek->opties->contact informatie en daar bedrijf/werk uitzetten?Magma schreef op 08 August 2003 @ 19:43:
Iemand er al achter hoe je die irritante bedrijfsnamen uit de lijst krijgt? Ik sync met outlook maar nu krijg ik de namen in het telefoonboek te zien als "Jan Jansen Bedrijf X" terwijl ik gewoon en alleen maar "Jan Jansen" wil zien....
Trouwens iemand een Idee wat een nieuwe casing er op laten zetten bij SE service centre kost?
Breek je nek voorzichtig
Nope, dat is het niet, dat had ik al gezien maar daar staat bedrijf standaard uit, en werk slaat op telefoonummer op het werk en dat wil ik dus wel.... Ik heb nu in Outlook de bedrijfsnamen maar verwijderd en nu krijg ik ze niet. Ook een oplossing, maar niet dat wat ik wil...The_PyroPath schreef op 08 August 2003 @ 23:57:
[...]bedoel je misschien bij telefoonboek->opties->contact informatie en daar bedrijf/werk uitzetten?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Ik heb het bovenstaande precies hetzelfde (ook xs4all) en kan emails sturen en ontvangen. Ik kan alleen niet emails met attachment (foto) sturen, hij blijft bij 1kb 'hangen' en verliest dan de verbinding met xs4all.janderk schreef op 31 July 2003 @ 22:35:
OK here we go:
Om email via GSM data te versturen moet je eerst een verbinding specificeren.
Selecteer: Verbindingen menu > Datacomm. > Data account > Nieuwe Account
Dit zijn de instellingen om bij XS4ALL in te bellen:
Account naam: Geef een herkenbare verbindingsnaam op (bv: "XS4ALL GSM")
Telfoonnummer: +31205350535
GebruikersID: mijn XS4ALL login naam
Wachtwoord: mijn XS4ALL wachtwoord
Datasnelheid: 9.6 kbits/sec
Analoog/Digitaal: ISDN
DNS adres: 194.109.6.66 (Dit is een XS4ALL name server, als je bij een andere ISP inbelt dan heb je een name server van die ISP nodig)
Vervolgens moet je je email instellen:
Berichten menu > Email > Opties > Account bewerken > Nieuwe account
Data account: "XS4ALL GSM" of hoe jij je data account hebt genoemd.
Protocol: POP3
Server inkomend: pop3.jouwserver.com (even opzoeken hoe jouw pop server heet)
Inkomende poort: 110
Login naam: Jouw login naam die je gebruikt om je email op te halen.
Wachtwoord: Je email wachtwoord
Uitg. server: smtp.jouwserver.com (jouw smtp server)
Uitgaande poort: 25
Email adres: jouw@emailadres.com
Downloaden: Headers en SMS (ik neem aan dat ze met SMS de body van het email bedoelen)
Afzender: Jouw naam
Intervalcontrole: Uit (Van mij hoeft mij telefoon niet elke 5 minuten in te bellen
Om je email te verzenden en op te halen:
- Berichten menu > E-mail > Zenden&Ontvangen
Ik krijg dan vervolgens een scherm met mijn login naam en paswoord.
- Druk Opslaan
Daarna gaat die inbellen en geeft de volgende meldingen:
"Server wordt gezocht"
"Bellen +31205350535"
"Bezig met verificatie"
"Server gevonden"
"Ophalen en verzenden email"
"Geen nieuwe berichten"
C'est tous
Ik heb een t-mobile abbo. Werkt het sturen van attachment bij jou wel? En welk abbo heb je?
Is er iemand die Jeyo Remote aan het werk krijgt met de T-mobile versie?
#StopBurningStuff
Verwijderd
Is het iemand al gelukt om met die voice gateway handsfree te bellen met je compu? Hoor gesprek wel over de pc speakers maar moet nog wel in mijn telefoon praten. niet over de microfoon van mijn pc.
Dit zijn de details van de voice gateway:
T610
The selected service allows you to let the remote device listed above use this computer's speakers and microphone. For a context sensitive menu, right-click the service name.
Dit zijn de details van de voice gateway:
T610
The selected service allows you to let the remote device listed above use this computer's speakers and microphone. For a context sensitive menu, right-click the service name.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 22:03 . Reden: extra info ]
Verwijderd
Ik vroeg me af welke muziekformaten de Sony Ericsson T610 aankan. Ik heb reeds via de bluetooth-verbinding die ik eergisteren op mijn pc heb geïnstalleerd diverse midi-files al op deze gsm gezet. Ik heb verder ook (uit een andere topic) begrepen dat wav en mp3 niet op de T610 kunnen worden gezet. Maar, is het wellicht mogelijk om via Sound Forge 6 een mp3-tje of een wav te conferteren naar een ander acceptabel T610-muziekformaat. Sound Forge 6 kan naar veel formaten (helaas geen midi) omzetten, maar zit er een formaat bij voor de T610?
Nog iets grappigs tegengekomen... 
Bij het toevoegen van een nieuw kalender-item krijg je de keus uit een paar "genre's". Een hiervan heet in de NL-versie "datum". Deze optie is voorzien van een hartje en lijkt me dus een foutieve vertaling van het Engelse "date".
(In de T68i van m'n vriendin heet de optie dan ook "afspraak"...)
Bij het toevoegen van een nieuw kalender-item krijg je de keus uit een paar "genre's". Een hiervan heet in de NL-versie "datum". Deze optie is voorzien van een hartje en lijkt me dus een foutieve vertaling van het Engelse "date".
alleen midiVerwijderd schreef op 09 August 2003 @ 02:12:
Ik vroeg me af welke muziekformaten de Sony Ericsson T610 aankan. Ik heb reeds via de bluetooth-verbinding die ik eergisteren op mijn pc heb geïnstalleerd diverse midi-files al op deze gsm gezet. Ik heb verder ook (uit een andere topic) begrepen dat wav en mp3 niet op de T610 kunnen worden gezet. Maar, is het wellicht mogelijk om via Sound Forge 6 een mp3-tje of een wav te conferteren naar een ander acceptabel T610-muziekformaat. Sound Forge 6 kan naar veel formaten (helaas geen midi) omzetten, maar zit er een formaat bij voor de T610?
Verwijderd
Melden bij SE, dan wordt het in next firmware waarschijnlijk wel "verholpen"BAUKstEr schreef op 09 augustus 2003 @ 02:59:
Ik dacht al, is dat om je trouw-datum niet te vergetenBAUKstEr schreef op 09 August 2003 @ 02:59:
#StopBurningStuff
Nog een typo: Verbindingen->Accessoires-> "Er is geen accessoire op de telefoon aangelsoten"
Niemand?_WgV_ schreef op 09 August 2003 @ 01:29:
Is er iemand die Jeyo Remote aan het werk krijgt met de T-mobile versie?
#StopBurningStuff
Verwijderd
Heb ook ff gekeken naar dat Jeyo maar je moet naar een extra menu op je telefoon maar kan het niet vinden.
Verwijderd
ik heb net ook een t610 gekocht, en bij mij staat achterop dat ik een week31 toestel heb, dus dat is prima :-) . alleen vroeg ik me nu af hoe het zit met hardware..er staat r27a...? kan dat kloppen, en is daar verder nog iets over bekend?
Dit topic is gesloten.