Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Heel duidelijk antwoord FoxzMan, maar het is wel balen...ach dan maar geen sms bewaren, er zit niks anders op. En als het echt moet dan kan ik ze op de pc opslaan(via BT) maar is allemaal wel omslachtig. Maar dan nog een andere vraag, iemand een idee wanneer er een DUO sim kaart uitkomt van de T610, dus 2 sim's in je gsm ?? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Laat maar :) Heb het al gevonden, en besteld....

http://cgi.ebay.com/ws/eB...3340408865&category=35003

kleine 30 euro kost ie. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
Dus als jij je SMS-jes wilt bewaren, dan zou je ze moeten backuppen met bijv FLoat's Mobile Agent, voordat je van SIM-kaart veranderd (of natuurlijk op je SIM-kaart opslaan, maar daar passen er niet zoveel op)
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, op mijn simkaart passen 20 sms-jes, op de t610 'slechts' 50, dus mij lijkt het opslaan op de simkaart wel degelijk een oplossing (zeker gezien het feit dat frankvanhoesel 2 simkaartjes heeft 8) ).
iemand een idee wanneer er een DUO sim kaart uitkomt van de T610, dus 2 sim's in je gsm
Hoe moet dat werken??

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Bij telecom.nu kunnen ze niet zeggen uit welke week het is, want de verpakkingen mogen alleen door de klanten worden geopend.. wel balen..

Mocht het zijn dat ik dus bepaalde fouten heb (die in een toestel van een nieuwere week weggewerkt zijn), is het dan mogelijk om via SE een nieuwe tel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die toevallig binnenkort iets gaat bestellen bij E-Bay.com

Ik heb een Nieuwe housing nodig (heb hem laten vallen :'( )

Zou diegene dan voormij mischien zo`n blauwe housing mee kunnen bestellen, want ik heb geen creditcard :( .

of weet iemand of een winkel is in Nederland ofzo die dit verkoopt, en ik zonder creditcard kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zo es te kijken, en ik kwam dit tegen:
http://www.sonyericsson.c...1&B=ie&PID=10059&LM=PSM_V
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_4523_35_0_1050.jpg

Zou dat eigenlijk nog een beetje werken of is het gewoon prul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

CrisT schreef op 04 augustus 2003 @ 16:42:
[...]

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, op mijn simkaart passen 20 sms-jes, op de t610 'slechts' 50, dus mij lijkt het opslaan op de simkaart wel degelijk een oplossing (zeker gezien het feit dat frankvanhoesel 2 simkaartjes heeft 8) ).

[...]

Hoe moet dat werken??
Met schakelaartje :)
Ze werken dan ook niet tegelijk!
Je kunt dan alleen met schakelaartje switchen tussen die 2 kaarten.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 17:11:
Is er iemand die toevallig binnenkort iets gaat bestellen bij E-Bay.com

Ik heb een Nieuwe housing nodig (heb hem laten vallen :'( )

Zou diegene dan voormij mischien zo`n blauwe housing mee kunnen bestellen, want ik heb geen creditcard :( .

of weet iemand of een winkel is in Nederland ofzo die dit verkoopt, en ik zonder creditcard kan bestellen.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Voor mij hoeft het trouwens niet persee Blauw te zijn die zilveren die ik nu vind ik ook mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik ga misschien zo'n blauwe housing bestellen via ebay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
Ik krijg de T610 van mijn zusje maar niet aant werk met fLoat;s mobile agent. Hij zegt telkens dat er een probleem is met de COM4 wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

mankit schreef op 04 augustus 2003 @ 22:33:
Ik ga misschien zo'n blauwe housing bestellen via ebay!
Zijn die dan makkelijk te monteren zonder dat je de telefoon beschadigd ?
En hoe zit het met de garantie van SE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn makkelijk te monteren, kost ca. 3 min werk, heb het voor iemand hier al gedaan :)
Je garantie vervalt echter wel officieel, omdat ie dan opengemaakt is door derden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 23:05:
Ze zijn makkelijk te monteren, kost ca. 3 min werk, heb het voor iemand hier al gedaan :)
Je garantie vervalt echter wel officieel, omdat ie dan opengemaakt is door derden :|
mmm dus als de telefoon stuk gaat na de operatie en dat hij WEL heeft gewerkt zeg dat hij na die operatie 3 maanden heeft gewerkt
En dat de tel daarna problemen vertoont met het display.
Dan ziet SE dus dat het ding is opengemaakt ? En dus dan is de garantie vervallen ? Of kunnen ze het niet zien.

Want als ze het niet zien, dan moet je ook maar geen overbodige informatie geven denk ik dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te zien valt het niet, maar wel te 'voelen' aan de manier hoe vast de schroefjes vast zitten heb ik begrepen. Zelf heb ik een schroevendraaier daar voor met een klik mechanisme (kost ongeveer een 30 euro, een prul schroevendraaiertje 5 ofzo) dan zit ie nooit te vast of te los, en dan komen ze er niet achter. (Zal ff kijken of ik een linkje kan vinden naar een)
Ik raad dus aan niet een bijgeleverde te gebruiken of een goedkope te kopen!!!

Afbeeldingslocatie: http://cob-webz.com/images/accessory/torxred.jpg Goedkope...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Aha...dus als je zo'n duurdere schroevendraaier gebruikt valt er niks van te zien cq te voelen.
Dan is er dus geen probleem :D
want er zit een deukje in mijn toestel aan de voorkant rechtsonder. En dat ziet er echt niet uit, en er zitten een aantal krassen op het scherm
Maar het T-Mobile logo is wel weg(gewoon eraf gesleten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iig als je handig bent dan vind je wel zo'n betere, ik heb geen idee zo waar je die kan halen, op ebay vond ik alleen van die goedkope prul...

Je kunt natuurlijk zelf ook de gok wagen en proberen het zo goed mogelijk vast te draaien...

-------------------------------------

Afbeeldingslocatie: http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_3b129f6ee5a3cf1d82be75166/i-1.JPG

dat is er een :D

Diesen TORX - Schraubendreher TX 6, mit der Schnelldrehkappe, brauchen Sie unbedingt, um Ihre Nokia – Oberschalen beim wechseln nicht zu beschädigen !!!

Zegt genoeg ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Waar heb jij dat jouw schroevendraaier vandaan ?
Of zou je het voor andere ook willen monteren(like me :D) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventueel wil ik dat wel doen, en ook wel kijken of ik nog een stel van die covers aan kan komen, maar als je een schroevendraaier kan vasthouden kun je het zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Aha :)
Maar dan is het zaak zo'n schroevendraaier te vinden :)
Want ik wilde toch wel terug kunnen naar SE als er iets mis is.
Want het toestel heb ik nu pas 5 weken, en wil hem graag langer werkend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ff linkje verwijderd anders vinden de modjes het niet ok ;)
Maar ik wil eventueel wel wat "frontjes" overzetten :)
Ik heb in principe ook toegang tot een Duitse rekening en een Duits adres dus ik kan wel het een en het ander regelen indien dat gewenst word :)
Zal eens ongeveer berekenen wat de extra kosten per persoon zijn, momentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Graag :)

Trouwens bedankt voor de vele hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra kosten boven op een frontje is een 10 euro aan verzend en bank kosten enzo, en als ik meedere frontjes neem zal ik wel korting krijgen.
Ook zullen we dan moeten kijken voor een centraal punt, bijvoorbeeld Utrechts CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 23:54:
Extra kosten boven op een frontje is een 10 euro aan verzend en bank kosten enzo, en als ik meedere frontjes neem zal ik wel korting krijgen.
Ook zullen we dan moeten kijken voor een centraal punt, bijvoorbeeld Utrechts CS.
ruik ik hier een begin van een IA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ia's mogen niet meer :P (en ja, ik hev verschillende ia's gedaan dus tja...)
iig als we besluiten dat te doen moeten we uiteindelijk toch op irc overgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 00:01:
ia's mogen niet meer :P (en ja, ik hev verschillende ia's gedaan dus tja...)
iig als we besluiten dat te doen moeten we uiteindelijk toch op irc overgaan ;)
zeker nog nooit van laupro gehoord?

www.laupro.nl/ia

daar staan alle IA's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, daar ben ik maar al te bekend mee ;) (GoT MegaInkoopaktie belletje rinkelen? ;))
Iig is dit zo klein schalig dat ik niet denk dat ik daar een aktie voor open, iig heb ik er met mijn ia nu nog geen tijd voor.
Maar ik bied me iig vrijwillig aan om frontjes over te zetten, meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een leuke foto van het vuur van men BBQ afgelopen zaterdag:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.dissel/foto2.jpg
Als je hem op de telefoon bekijkt lijkt het echt een persoon. Ik schrok wel effe :S

en daar drinken we:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.dissel/foto1.jpg

no flame intended..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'persoon' is de duivel!
Heeft puntoortjes en heeft een paal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 23:54:
Hey hier ben ik wel geintereseerd in. Als jij deze frontje kan bestellen en er direct op kan zetten (mede omdat jij een dure torq schroevendraaier heb) then you're my man. Hou ons op de hoogte. Ik ben iig geintereseerd in de rode frontje!

ter info: ik was vorig week in london en ik zag echt veel mensen met een T610 lopen! Beetje jammers.. :X maar ik zag 1 iemand met een rode en zo een SE koortje eraan vast. Pic was eerder gepost in dit (of vorig) topic. Ik zat er wel ff naar te kijken hoor... rode vind ik 10 x mooier dan de zilvere.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in zo'n blauw frontje

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Dual sim werkt niet met een schakelaar. Iig niet deze. Gewoon de telefoon aan en uit schakelen en dan pakt hij de andere sim kaart. Zie hier

Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/51/51169/dualsimcard2.jpg

Ben alleen heel benieuwd hoe het gaat werken, want het moet volgens mij tussen de accu en de cover komen. En die cover gaat behoorlijk strak over de batterij. Misschien tussen de telefoon en de accu.

Maar het moet werken, want er zijn een paar andere telefoons waarvan ze zeggen dat het niet zo goed werkt. Zie hieronder...

==================================================
Model: Slimmest Dual SIM Card holder
BRAND NEW!
Superb Small!
Latest SIM card holder.
Definitely Unqiue and Special!
Models suitable for this:
Nokia: MOST NOKIA PHONES, models like 2100, 3310, 3510, 3510i, 3650, 5100, 6610, 6800 (Very Tight, advisable not) 8210, 8250, 7210, 7250, etc. Except for Nokia 6100, 6310i (Kindly tell us the model you are holding)
Motorola: A6188, V3688, V8088, CD928, CD938, CD2688, CD2988, T191
Ericsson: T20, T28, T29, R320, A3618, T300, T310, T68, T68i, T610
Sagen: 918, 930, 968, 986
Alcatel: OT500, OT700
Sony: Z18, J16
Samsung: MOST SAMSUNG PHONES, models like A288, A200, A188, A300, A400, N200, N288, T100, A800, V200, V205
Panasonic: GD 67/68, GD87/88
Siemens: ME45, S55 (Very Tight, advisable not)
OKWAP: I108

BRON: http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=3340607174
==================================================

En daar staat de T610 gewoon tussen, en een email van de verkoper (wazige gast in singapore ) zei dat het geen probleem was.

Dus ik ben benieuwd, ik heb al betaald, dus ben benieuwd wanneer ik hem krijg, en zal het gelijk posten. 10-15 dagen, normal air delivery...enige optie helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door frankvanhoesel op 05-08-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Rookstar schreef op 05 August 2003 @ 11:07:
Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in zo'n blauw frontje
ik ook! ook al heb ik nog geen T610 nog niet, maar die bestel ik nadat ik op vakantie ben geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de reactie van de doubleSim

Anders ergens nog iemand een net hoesje gevonden in NL voor de 610 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij Debitel. Ziet er niet echt super uit, maar werkt goed. Kost dan ook maar € 9,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff voor de duidelijkheid de verschillende kleuren frontjes...

Zilver/Zwart:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmphonesource.com/products/product_image.php?imageid=20

Rood/Zwart:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmphonesource.com/products/product_image.php?imageid=18

Blauw/Zwart:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmphonesource.com/products/product_image.php?imageid=19

Ik heb ook ff #SonyEricsson @ irc.tweakers.net geregt, zodat we daar eventueel verder kunnen, hebben we mooi meteen een mooie meeting-place ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een verhaal dat op kieskeurig.nl stond over een T610/Apple gebruiker. Klinkt goed!

'thejazz: Ik heb hem nu een week. Er zitten echter wel een paar bigs in. Deze phone is wel fantastisch op een MAC. APPLE RULES! Ik heb hem nu zo ingesteld dat als ik in mijn Bluetooth bereik bent dan begint mijn muziek te spelen, ik kan alles bedienen van mijn muziek programma (iTunes). Ik kan zelfs op mijn phone zien welk nummer er draait. Ook is het nu een afstandsbediening voor mijn DVD speler. Ook kan ik de joystick gebruiken als mijn muis! En ik kan de telefoon gebruiken voor presentaties in Powerpoint of Keynote. Dus ik klik en de volgende slide! Ah Yeah! Het enige wat ik hoefde te doen was mijn bluetooth adapter in te pluggen, en een freeware programme te downloaden! Dat kan je nog niet met windows klaar krijgen!! (een paar dagen in bezit)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast mogelijk, maar toch ff de vraag. Kweenie of dit al is gevraagd, maar ik kon het niet vinden.
Weet iemand waar je gewone ouderwetse ringtones kan downloaden. Dus niet de polyphonic tones. Gewoon een ouderwetse Ring Ring van Nokia ofzo???

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 14:47:
Ff voor de duidelijkheid de verschillende kleuren frontjes...

Blauw/Zwart:

[afbeelding]

Ik heb ook ff #SonyEricsson @ irc.tweakers.net geregt, zodat we daar eventueel verder kunnen, hebben we mooi meteen een mooie meeting-place ;)
die blauwe lijkt erg op mintgroen of is het een slechte foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een slechte foto als ik ze vergelijk met originele foto's van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_2b79b83d14875f740124e3b636f5f368/i-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_b5fe6720971ca3da032335ef59acce3a/i-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_b5fe6720971ca3da032335ef59acce3a/i-2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/sonyericsson_t610/t610_1.jpg

Wat is er trouwens mis met het bovenstaande plaatje van de ts? :+
Loop ik moeite te doen en staan daar alle kleuren al op :+

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik zou die Slimmest Dual SIM Card holder nooit kopen. Als je hem ooit in het echt hebt gezien weet je wel waarom. Het is heel fragiel, dun plastic en karton/papier. Die dingen kosten zo rond de 7 euro, maar echt betrouwbaar vind ik ze niet. Heb er zelf een paar uitgeprobeerd voor de Nokia 3310/8310, maar geen enkele werkte -er zijn verschillende formaten voor toepassing in de verschillende toestellen-. Hij wilde namelijk niet overschakelen naar de andere simkaart. Was blij dat ik het eerst had uitgeprobeerd in de shop in Azie, anders kon ik naar de centen fluiten. En het accudeksel moest je echt eerst op staan wil die dicht gaan en dan zat die nog niet goed..uhm.. je snapt wel wat ik bedoel.

[ Voor 7% gewijzigd door MTT op 05-08-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ik heb al veel pagina van dit topic doorgenomen, maar heb nog niet gezien welke methode voor verbinding met je compu het beste is.

Wat ken men het beste aanschaffen:
Bluetooth/usb, irda of toch gewoon een datakabel? Volgens mij is alles ongeveer even duur (20-30 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth dat is duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 16:12
Bluetooth is supervet. Irda heb je niks aan, en een datakabel kun je maar op 1 foon gebruiken. Ik snap niet dat Nokia, Samsung en Panasonic er niet meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Frickin_Evil schreef op 05 August 2003 @ 17:34:
Bluetooth is supervet. Irda heb je niks aan, en een datakabel kun je maar op 1 foon gebruiken. Ik snap niet dat Nokia, Samsung en Panasonic er niet meer mee doen.
waarom heb je niks aan IrdA? datakabel kan je idd maar op 1 telefoon tegelijk gebruiken, maar gebruik jij via je bluetooth 2 telefoons tegelijk?

Bluetooth is wel ideaal als je later nog meer bluetooth apparaten koopt, kan allemaal op je ene bluetooth dongle, daar zal ik dus voor gaan.

Koop wel een klasse 1 dongle, heb je mishien nog wat aan in de toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Ik heb een Bluetooth dongle gekocht bij Mycom(29 euro).
En ik heb de officiele Ericsson(ja toen hete het nog gewoon Ericsson) USB Kabel, ooit gekocht voor een T28 en T39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel geinteresseerd in een rood frontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb de officiele Ericsson(ja toen hete het nog gewoon Ericsson) USB Kabel ooit gekocht voor een T28 en T39.
en daar wil je mee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 18:09:
[...]

en daar wil je mee zeggen?
Er is toch maar 1 USB kabel van Ericsson ? En die werkt ook goed met de T68 en T610.
De DCU-10/11

[ Voor 4% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 05-08-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

nu we het toch over BT hebben: deze : http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1
werkt naar behoren toch, met de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

wdekreij schreef op 05 augustus 2003 @ 18:19:
nu we het toch over BT hebben: deze : http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1
Yep werkt hier helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priyantha Bleeker schreef op 05 August 2003 @ 18:14:
[...]

Er is toch maar 1 USB kabel van Ericsson ? En die werkt ook goed met de T68 en T610.
De DCU-10/11
Hij staat in ieder geval wel bij de accesoires van de T610

http://www.sonyericsson.c...1&B=ie&PID=10029&LM=PSM_V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
welke is eigenlijk beter deze http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1 of dees http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1
Zijn volgens mij alle 2 klasse 1, want ze hebben alle 2 10meter bereik binnenshuis :?
Maar die van MSI is 10 euro duurder dus je betaaldt alleen voor de naam toch?

[ Voor 15% gewijzigd door MyNameIs op 05-08-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Deze werkt er toch ook mee? http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=40535

Ik moet namelijk toch een en ander bij perfect-systems kopen, is altijd goedkoper als 2 x verzendkosten :)

Wat ik me afvraag, hoe komt het dat sommige niet werken? Er is toch maar één bluetooth standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Volgens mij ligt dat alleen maar aan drivers, want een standaard is een standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet ergens een goede handleiding in het nederlands die stap voor stap uitlegd hoe BT moet worden aangesloten? En daarbij dan een lijst met dongles die werken?

Mijn T610 is in bestelling via online shop van t-mobile... iemand ervaring mee hoe lang dat gaat duren?

Trouwens is er al een MSN client beschikbaar die via GPRS oid werkt op het toestel? want dat lijkt me wel elite :D:D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 11:09
Aangezien er nog geen reactie is geweest op mijn vorige vraag wil ik hem graag nogmaals stellen. Hoop dat jullie dit niet vervelend vinden.

Wanneer ik de GPRS-verbinding op mijn toestel gebruik (Bijvoorbeeld wappen), dan krijg ik het 'niet-bellen' icoontje in beeld en kan mijn telefoon niet bereikt worden. Houd ik de verbinding actief kan ik zelf wel bellen.

Is hier een oplossing voor? Zou wel erg relaxt zijn namelijk!

mekkerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
wdekreij schreef op 05 augustus 2003 @ 18:19:
Jep. Ik heb em ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 05 augustus 2003 @ 19:05:
welke is eigenlijk beter deze http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1 of dees http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1
Zijn volgens mij alle 2 klasse 1, want ze hebben alle 2 10meter bereik binnenshuis :?
Maar die van MSI is 10 euro duurder dus je betaaldt alleen voor de naam toch?
De MSI is klasse 1
De MyCom is Klasse 2

Msi heeft 100m bereik
MyCom heeft 10m bereik

alleen de telefoon is klasse 2 dus die haalt maar 10 meter maximaal, maar het kan handig wezen (mischien voor de toekomst) om alvast een klasse 1 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 19:47:
Is er niet ergens een goede handleiding in het nederlands die stap voor stap uitlegd hoe BT moet worden aangesloten? En daarbij dan een lijst met dongles die werken?

Mijn T610 is in bestelling via online shop van t-mobile... iemand ervaring mee hoe lang dat gaat duren?

Trouwens is er al een MSN client beschikbaar die via GPRS oid werkt op het toestel? want dat lijkt me wel elite :D:D
Bluetooth aansluiten wijst zichzelf, staat een stuk over in de handleiding van de telefoon, en een stuk in de handleiding van de dongle, en alles wat er niet instaat is wel in dit topic genoemd.

volgens mij is er nog geen MSN client voor de T610 omdat de T610 een bepaald essentieel onderdeel van Java nog niet op de telefoon geïnstalleerd heeft., maar mischien word dat in de toekomst nog gefixed met een FirmWare Update.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Ik zou die Slimmest Dual SIM Card holder nooit kopen. Als je hem ooit in het echt hebt gezien weet je wel waarom. Het is heel fragiel, dun plastic en karton/papier. Die dingen kosten zo rond de 7 euro, maar echt betrouwbaar vind ik ze niet. Heb er zelf een paar uitgeprobeerd voor de Nokia 3310/8310, maar geen enkele werkte -er zijn verschillende formaten voor toepassing in de verschillende toestellen-. Hij wilde namelijk niet overschakelen naar de andere simkaart. Was blij dat ik het eerst had uitgeprobeerd in de shop in Azie, anders kon ik naar de centen fluiten. En het accudeksel moest je echt eerst op staan wil die dicht gaan en dan zat die nog niet goed..uhm.. je snapt wel wat ik bedoel
Kijk dat hij 30 euro kost maakt me niks uit, goedkoper dan een 2e bluetooth gsm. En heb zelf zo´n ghost sim gehad voor 8310 en 6210. Werkte perfect. En volgens hun werkte het gewoon goed. Kijk als hij eenmaal dicht is dan hoeft hij nooit meer open. Maar heb je ervaring met deze specifieke dual sim met T610 of andere kleinere gsm ? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Yeah ik heb hem dus ook gekocht en wat een telefoontje.
Het is wel ff wennen (kom van nokia af ;) ) maar hij's echt gaaf!!
Alleen eeuh is er ook een mogelijkheid om je adressen enzo op te slaan (postcode enz) lijkt me namelijk ook wel makkelijk.

Voor de rest kan ik zeggen toffe telefoon.
Als ik thuis kom ff de BT proberen.

hij is niet echt foto geniek, maar als je hem eenmaal in je handen hebt :) liefde op het eerste gezicht :>

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

wdekreij schreef op 05 August 2003 @ 19:20:
:)

Wat ik me afvraag, hoe komt het dat sommige niet werken? Er is toch maar één bluetooth standaard?
eeuh jah bluetooth is de standaard (ook de naamgeving daarvoor)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt hij met alle dongles, heb nog niet gehoord dat ie het ergens niet mee doet, of het je een voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 20:39:
[...]

Bluetooth aansluiten wijst zichzelf, staat een stuk over in de handleiding van de telefoon, en een stuk in de handleiding van de dongle, en alles wat er niet instaat is wel in dit topic genoemd.

volgens mij is er nog geen MSN client voor de T610 omdat de T610 een bepaald essentieel onderdeel van Java nog niet op de telefoon geïnstalleerd heeft., maar mischien word dat in de toekomst nog gefixed met een FirmWare Update.
http://www.esato.com/boar...pic=30904&forum=2&start=0

Hier staat een heel topic over JAVA op de T610. Het schijnt dat de socket ondersteuning er niet in zit, maar dat die nog wel eens zou kunnen komen... :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand deze SE-lader, de CDS-11? En werkt die goed met de T610? Is de oplaad-tijd vergelijkbaar met de standaard lader? En: waar is deze het voordeligst te verkrijgen? :)

Thanx!

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmshoponline.nl/media/Ericsson_CDS-11.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-08-2003 09:42 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op 06 August 2003 @ 08:58:
Heeft iemand deze SE-lader, de CDS-11? En werkt die goed met de T610? Is de oplaad-tijd vergelijkbaar met de standaard lader?

Thanx!

[afbeelding]
Het is volgens mij meer een prothese voor je lader :) Je steekt de huidige adapter in die houder, en de stroom wordt vervolgens verder geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 09:41:
[...]

Het is volgens mij meer een prothese voor je lader :) Je steekt de huidige adapter in die houder, en de stroom wordt vervolgens verder geleid.
Dan hoop ik maar dat ie niet te duur is, want ik vind dat wel netjes staan hier op me burotje :P

Op SE site staat trouwens bij upcoming accesoires een desktop lader met microfoon en speaker erin zodat je @ je desktop handsfree kan bellen... en daar zou ook synch mogelijkheden aan toegevoegd kunnnen worden volgens dat verhaaltje...

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_4763_35_0_1050.jpg
Bureaulader met speaker CSS-20
31-7-2003

Het is pas echt comfortabel wanneer je telefoon in een bureaulader staat en je toch een gesprek kunt voeren. De CSS-20 heeft een ingebouwde microfoon en speaker om het gesprek luid en duidelijk in de kamer of kantoor te kunnen horen. Je spreekt op een natuurlijk wijze alsof de ander in dezelfde ruimte aanwezig is. Aanvullend is de CSS-20 een lader en een synchronisatie-unit om te synchroniseren met de PC. (indien deze functionaliteit wordt ondersteund door de mobiele telefoon)
Is ook wel lol niet dan??

en ik vraag me ook af of dit een beetje zin gaat hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_4523_35_0_1050.jpg
Phone Flash™ MPF-10
4-3-2003
Een beter belichting geeft een beter resultaat voor je foto's. De MPF-10 is een snap-on flitser voor de T610. Wanneer je net dat beetje meer licht nodig hebt, klik je de Phone Flash™ MPF-10 aan je mobiele telefoon, druk de toets in en leg het mooiste moment vast in je telefoon.
Alleen wel zonde dat er geen prijzen ofzo bij staan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die buro-lader die ik bedoelde (zonder handsfree dus) kost tussen de 20 en 35 euro. In Duitsland heb ik hem zelfs gezien voor 18, maar dan is het de vraag hoeveel verzendkosten erbij komen. 20 Vind ik wel leuk nog, 30 niet meer.

Overigens is die foto die ik erbij zette, ietwat donker. In het echt is 'ie dezelfde kleur als de zilverkleurige T610.

[ Voor 22% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-08-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolz, net nu je post vind ik ook een prijsje:
Desk Charger CDS-11 EUR 29.50
das bij mobileplaza.nl

staat ook bij dat je je gewone lader erbij nodig hebt... dan vind ik 30 euro ofzo wel een beetje aan de hoge kant, maarjah ik ga wel ff kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

Heeft iemand die zomerzotte aanbiedingen van t for telecom al gezien?? T610 gratis bij een T-mobile 150 abbo. Ga zo maar even naar de stad om daar naar te informeren. Anders heb ik dus misschien vanmiddag al m'n T610 :D

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 06 August 2003 @ 10:53:
Heeft iemand die zomerzotte aanbiedingen van t for telecom al gezien?? T610 gratis bij een T-mobile 150 abbo. Ga zo maar even naar de stad om daar naar te informeren. Anders heb ik dus misschien vanmiddag al m'n T610 :D
Ik heb het gelezen op de achterkant van het eerste gedeelte van de Telegraaf.
Ik ga zo denk ik ook maar ff de stad in. Hoorde dat als je je 2-jarig abo (T-Mobile 150) laat verlengen hij dan iets van 22,50 is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via T-mobile site besteld is ie ook 2jarig 150 voor 0,- en geen aansluitkosten en als je SMS bundel neemt eerste 6maanden gratis...

heb ik gedaan :P ik krijg em hopelijk eind deze week binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat is dan zeker voor een 2 jarig abonnement? Ik krijg hier die folders nooit.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

als ik geen sms bundel bij t-mobile neem, dan is het toch niet zo dat de sms-jes gwoon buiten de 22,50 vallen?

En als ik wel sms bundel neem, bijv van 3 euro, is het dan 22,50 + 3 euro per maand, of is het dan 22,50 waarvan 19,50 voor bellen en 3 van sms-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

wdekreij schreef op 06 August 2003 @ 13:03:
En als ik wel sms bundel neem, bijv van 3 euro, is het dan 22,50 + 3 euro per maand, of is het dan 22,50 waarvan 19,50 voor bellen en 3 van sms-en?
22,50 + 3 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ok thnx.

Wat me opviel, is dat je (uitgegaan van de prijzen op telecom.nu) maar 8 euro duurder uit bent als je een abbo neemt van 22,50 ipv 15 euro, als je de tel kosten sprijd over het 1e jaar :)

Dus dan ben je over het hele 1e jaar maar 8 euro duurder uit, en je hebt 2 x zoveel belminuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een e-mail probleempje met met t610: ik heb een abonnement bij o2 en een e-mail account bij xs4all. e-mail gaat best goed: het mobieltje belt analoog in bij xs4all om e-mail op te halen en te verzenden. Ik heb alleen problemen me het verzenden van e-mailtjes groter dan 2kb, het gaat dan eigenlijk alleen om e-mailtje met attachments, fotootjes dus. Zodra 2kb is upgeload kapt het mobieltje ermee?! Rara hoe kan dat...?

grtn,
nen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Ik gebruik nu orange als provider . En het grote voordeel van orange is dat ik alles kan betalen uit een bundel die oneindig geldig is. Ik heb nu al 2,5 jaar orange en het bevalt mij prima.

Voor mij zou de overstap naar t-mobile er wennen zijn. Dus ik ben hier nu hard aan het nadenken of ik zometeen ook de stad in vlieg om die ericsson te halen. (en daarna er een orange simkaart indruk :D) . maar dat is weer zonde voor die 24x22,50 euro..

Weet iemand ook of t for telecom wat die telefoon kost bij een orange 30 abbo bij 12 maanden en 24 maanden ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Of je koopt 'm zonder abonnement? Dan issie ook simlock-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

4POX, moet je eerst het toestel ook nog simlock-vrij zien te maken, want de aanbieding is gebaseerd op een simlock toestel. Werkt dus enkel i.c.m. een t-mobile abonnement. Verder ben ik niet zo weg van Orange. Als je kijkt wat je bij Orange voor belminuten buiten de bundel betaald, dan wordt je bepaald niet vrolijk!

Verder ben ik dus naar de T For Telecom geweest en het blijkt dat die aanbieding gebaseerd is op een 2 JARIG T-Mobile 150 T-ZONES abonnement!!!. Je hebt dan geen aansluitkosten. Het toestel heeft dan een simlock en een t-mobile logo op de cover en speciale t-zones software. Dus zo geweldig is de aanbieding ook weer niet (verre van zelfs, imho!).

Al wil je een 1 jarig t-mobile 150 t-zones abbonnement betaal je nog 130 euro of zo en dan moet je wel de aansluitkosten (59 euro ofzo) betalen.

Niet echt geweldig allemaal. Bij de belcompany kan je de T610 t-zones volgens mij voor precies dezelfde prijs krijgen.

En op internet vast nog ergens goedkoper....

[ Voor 15% gewijzigd door Rookstar op 06-08-2003 14:02 ]

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke een beetje cheesy maar dit wordt dan toch echt mijn eerste "Wat moet ik nemen ? " post.

Ik kan bij mijn contractrverlenging van t-mobile kiezen uit 4 (gratis) telefoons te weten:

Nokia 6610
Nokia 7210
Samsung a800
Sony ericsson t610

Verder is het belangrijk om te weten dat ik geen zak om mobiele telefoons geef :) (maar mijn 3310 houdt het niet lang meer vol). Mijn proriteiten liggen vooral bij stand-by en gesprekstijd. Volgens de specs is de t610 ook hierbij superieur. Is dit in de praktijk ook zo ? En is het een stevig, robuust apparaat of is het erg fragiel ?

Zijn er verder nog mensen die mij op significante voordelen t.o.v die andere telefoons kunnen wijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op 06 August 2003 @ 08:58:
Heeft iemand deze SE-lader, de CDS-11? En werkt die goed met de T610? Is de oplaad-tijd vergelijkbaar met de standaard lader? En: waar is deze het voordeligst te verkrijgen? :)

Thanx!

[afbeelding]
Ik heb hem, en je steekt je gewone adapter er in aan de onderkant, dus die geeft de stroom gewoon door.
Op zich een stevig dingetje, de P800 past er ook op maar dan word ie wel wat instabiel en valt ie haast om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 15:11:
Oke een beetje cheesy maar dit wordt dan toch echt mijn eerste "Wat moet ik nemen ? " post.

Ik kan bij mijn contractrverlenging van t-mobile kiezen uit 4 (gratis) telefoons te weten:

Nokia 6610
Nokia 7210
Samsung a800
Sony ericsson t610

Verder is het belangrijk om te weten dat ik geen zak om mobiele telefoons geef :) (maar mijn 3310 houdt het niet lang meer vol). Mijn proriteiten liggen vooral bij stand-by en gesprekstijd. Volgens de specs is de t610 ook hierbij superieur. Is dit in de praktijk ook zo ? En is het een stevig, robuust apparaat of is het erg fragiel ?

Zijn er verder nog mensen die mij op significante voordelen t.o.v die andere telefoons kunnen wijzen ?
De samsung kan je sowieso afschrijven qua batterij (ook als je er een 2e bij krijgt)
Nokia's zijn meestal wel goed in batterij. Mijn vriendin heeft de 7210 en die doet er best wel lang mee (5 dagen ongeveer bij normaal gebruik). 6610 denk ik ook ongeveer. De T610 doet het bij mij niet erg lang mee.. ik denk op zijn langst 4 dagen bij normaal tot weinig gebruik. 3 dagen bij normaal tot veel.
Toestellen blijven dan wel 24 uur aan.
Als je de T610 in de nacht uren (01.00 - 10.00) uitzet kan ie ongveer 1 week mee bij normaal gebruik

Ik vind de T610 iig erg stevig, die indruk heb ik gelijk gekregen toen ik em voor het eerst vast hield en mijn broer hetzelfde eerste indruk. Alhoewel de scherm erg snel krast... dus daarmee moet je wel voorzichtig mee zijn. Robuust is ie ook al weer niet. Mooi en elegant :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 15:47:
[...]

De samsung kan je sowieso afschrijven qua batterij (ook als je er een 2e bij krijgt)
Nokia's zijn meestal wel goed in batterij. Mijn vriendin heeft de 7210 en die doet er best wel lang mee (5 dagen ongeveer bij normaal gebruik). 6610 denk ik ook ongeveer. De T610 doet het bij mij niet erg lang mee.. ik denk op zijn langst 4 dagen bij normaal tot weinig gebruik. 3 dagen bij normaal tot veel.
Toestellen blijven dan wel 24 uur aan.
Als je de T610 in de nacht uren (01.00 - 10.00) uitzet kan ie ongveer 1 week mee bij normaal gebruik

Ik vind de T610 iig erg stevig, die indruk heb ik gelijk gekregen toen ik em voor het eerst vast hield en mijn broer hetzelfde eerste indruk. Alhoewel de scherm erg snel krast... dus daarmee moet je wel voorzichtig mee zijn. Robuust is ie ook al weer niet. Mooi en elegant :)
Bedankt voor het antwoord, hier heb ik wat aan. Het zal dus wel een shoot-out tussen de 6610 en de t610 worden. Weet je toevallig ook hoe dat met de t-mobile interface/software zit ? Is daar nog iets aan te doen, of zit je altijd met zo een t-mobile-theme opgescheept.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 06 August 2003 @ 13:59:
4POX, moet je eerst het toestel ook nog simlock-vrij zien te maken, want de aanbieding is gebaseerd op een simlock toestel. Werkt dus enkel i.c.m. een t-mobile abonnement. Verder ben ik niet zo weg van Orange. Als je kijkt wat je bij Orange voor belminuten buiten de bundel betaald, dan wordt je bepaald niet vrolijk!

Verder ben ik dus naar de T For Telecom geweest en het blijkt dat die aanbieding gebaseerd is op een 2 JARIG T-Mobile 150 T-ZONES abonnement!!!. Je hebt dan geen aansluitkosten. Het toestel heeft dan een simlock en een t-mobile logo op de cover en speciale t-zones software. Dus zo geweldig is de aanbieding ook weer niet (verre van zelfs, imho!).

Al wil je een 1 jarig t-mobile 150 t-zones abbonnement betaal je nog 130 euro of zo en dan moet je wel de aansluitkosten (59 euro ofzo) betalen.

Niet echt geweldig allemaal. Bij de belcompany kan je de T610 t-zones volgens mij voor precies dezelfde prijs krijgen.

als jij hem via internet goedkoper vind met T-Mobile zit er overal net als bij T For Telecom overal een simlock op, en T-Mobile software, ik denk dat het gros van de mensen hier ook een T-Mobile versie heeft omdat deze veruit het goedkoopste is om aan te schaffen (scheelt 100€)

De software is bijna orgineel, alleen 1 icoon is aangepast & T-Zones is vooraf gedefineerd.

En dan de Simlock,maarja die is er wel af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Rookstar schreef op 06 August 2003 @ 13:59:

Ik weet genoeg.. Zodra een belbedrijf met de software gaat fucken hoef ik een telefoon niet meer.. Bij mij alleen in de originele doos met een zegel erop..

Simlock gal ik ook op.. Ik wacht wel

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 16:09:
[...]

Bedankt voor het antwoord, hier heb ik wat aan. Het zal dus wel een shoot-out tussen de 6610 en de t610 worden. Weet je toevallig ook hoe dat met de t-mobile interface/software zit ? Is daar nog iets aan te doen, of zit je altijd met zo een t-mobile-theme opgescheept.......
sofware is bijna hetzelde als een T610 zonder simlock, alleen 1 icoontje, de afbeeldingen enzo kun je allemaal veranderen dus je ziet er nix meer van behalve dan dat 1e icoontje voor TZones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 16:09:
[...]

idd software is niet veel anders. Het enige wat je dus niet weg kan krijgen is die T-zones logo in het menu. Voor de rest kan je de thema's zelf verwijderen en evt andere bijzetten via IR/BT/Kabel. Je kan em dus helemaal "customizen" naar jouw eigen needs / looks. En natuurlijk niet te vergeten de simlock en het t-mobile logo op het frontje onderop de knoppen.

Wil je echter ook die t-zones logo eruit moet je je telefoon flashen met de "normale" software. Je kan dit evt. ook online doen maar daar moet je voor betalen (rond de 20 euro meen ik?) en een datakabel hebben (T28s kabel voldoet al). Of ergens in een winkel maar die heb ik nog niet gezien/gehoord.

Logo kan je als je het topic doorgelezen hebt, eraf gummen met een Blauw/Wit gum. Met de blauwe kant dus. Hope this helps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ow dus de rest van ut menu is standaard ook veranderd ? is dat gwoon een appart theme, of meer als een theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ruisprobleem. Heeft iemand wel eens tijdens het laden van de accu met de headset gebeld? Ja da's even schrikken, wat een ruis hoor je dan. Heb een week 23 toestel en baal dus erg. Nog meer mensen me dit euvel? Als ik met de headset alleen bel dan hoor ik nauwelijks ruis en is de ruis zonder headset erger.

[ Voor 7% gewijzigd door MTT op 06-08-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 16:28:
[...]

idd software is niet veel anders. Het enige wat je dus niet weg kan krijgen is die T-zones logo in het menu. Voor de rest kan je de thema's zelf verwijderen en evt andere bijzetten via IR/BT/Kabel. Je kan em dus helemaal "customizen" naar jouw eigen needs / looks. En natuurlijk niet te vergeten de simlock en het t-mobile logo op het frontje onderop de knoppen.

Wil je echter ook die t-zones logo eruit moet je je telefoon flashen met de "normale" software. Je kan dit evt. ook online doen maar daar moet je voor betalen (rond de 20 euro meen ik?) en een datakabel hebben (T28s kabel voldoet al). Of ergens in een winkel maar die heb ik nog niet gezien/gehoord.

Logo kan je als je het topic doorgelezen hebt, eraf gummen met een Blauw/Wit gum. Met de blauwe kant dus. Hope this helps
Nah, ok dat ene logotje in het menu maakt me niets uit en ook het logo op de telefoon zal me niet echt storen.... Ik heb alleen een he-kel aan krasgevoelige displaytjes maar daar heb ik nog wel pda screenfaces voor liggen...

Bedankt iig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een leuke site (naast myt610) voor onze telefoon? Met polyphone ringtones en wellicht leuke andere java games? Is het trouwens mogelijk om de java games van nokia op deze tel. te spelen? Zoals bounce?

Ik zie net dat er op myt610.com een flash pack is om het originele SE menu te krijgen, iemand al gedaan? en hoe gaat dat precies?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

Vanmorgen eindelijk mijn T610 (T-mobile via www.sitelbusiness.nl) afgeleverd.
Potjandorie is het een week 19 model :?
OK dan maar in het stopcontact ermee, maar na 6 uur (ben net weer thuis) helemaal niks nada noppes.

Bij Sitel werd mij verteld dat telefoon slecht leverbaar is en deze net maandag is binnengekomen, afgezien van het feit dat ze m'n abbo wel al in hebben laten gaan 2 weken geleden.

Is dit wel zuivere koffie :/ . Week 19, net geleverd, en in de tussentijd wel al je abbo laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net binnen, Week 24 , kom van een siemens af, was ff wennen, maar ik vind hem nu al zeer flex en fijn!

Ben verder niet echt bekend met dingen tussen comp -> gsm. Maar ik heb een laptop met IR tot me beschikking, kan ik dan alles downloaden/changen wat ik wil, net zo goed als met BT ??
Ik wil zelf een beetje gaan puzzelen, gewoon ff bijbehorende Cd-rom erin duwen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
Vandaag heb ik GPRS Actief erbij genomen (:7) in de hoop dat ik daarmee de email functie van de t610 en Webviewer zou kunnen gebruiken... Maar helaas allebei werken ze nog steeds niet.
Heeft iemand hier ervaringen mee (T-mobile gprs actief dus)

Als ik gewoon inbel via zonnet werkt mijn email trouwens wel.. Dus daar kan t niet aan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 10:33:
Lolz, net nu je post vind ik ook een prijsje:
Desk Charger CDS-11 EUR 29.50
das bij mobileplaza.nl

staat ook bij dat je je gewone lader erbij nodig hebt... dan vind ik 30 euro ofzo wel een beetje aan de hoge kant, maarjah ik ga wel ff kijken...
Heb 'm net binnen, besteld bij mobilefun.co.uk, en 't werkt perfect...
Alleen eerste paar keer eigenaardig hoe je je foon erop moet zetten, niet gewoon erop planten, maar een beetje schuin houden...
Ook 't afnemen van de telefoon is effe wenne, maar hij's zo cool :D
Ook nog zo 'n krusell case besteld (ook lekker, maar ze is alweer de deur uit, verderverkocht, dus kan geen fotootjes ervan maken) en nog 'n non-original desktop lader...

'k Wil d'r even bijzeggen dat deze spulletjes bij mobilefun goedkoper zijn dan bij mobileplaza :| (voor verzending naar België dan toch).

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 16:35:
Weet iemand misschien een leuke site (naast myt610) voor onze telefoon? Met polyphone ringtones en wellicht leuke andere java games? Is het trouwens mogelijk om de java games van nokia op deze tel. te spelen? Zoals bounce?

Ik zie net dat er op myt610.com een flash pack is om het originele SE menu te krijgen, iemand al gedaan? en hoe gaat dat precies?
ben ik ook erg nieuwsgierig naar :)

Maar ben benieuwd of ik met t-mobile versie, waarvan normale firmware is opgezet, en logo eraf is gehaald, nog wel garantie krijg..

Tiss dan natuurlijk een normaal toetsel met sim-lock, en dat klopt dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Nightelf schreef op 06 August 2003 @ 18:39:
Vandaag heb ik GPRS Actief erbij genomen (:7) in de hoop dat ik daarmee de email functie van de t610 en Webviewer zou kunnen gebruiken... Maar helaas allebei werken ze nog steeds niet.
Heeft iemand hier ervaringen mee (T-mobile gprs actief dus)

Als ik gewoon inbel via zonnet werkt mijn email trouwens wel.. Dus daar kan t niet aan liggen :?
Je moet je data account veranderen in wap-act voor wap onder gprs actief en voor alle andere connecties (53,6 kb/s laptop internet) of bijvoorbeeld de email en de webviewer moet je de wap-act veranderen in internet-act. Wel elke keer veranderen als je van beide gebruik gaat maken (dus webviewer en gewoon wap)

Weet iemand trouwens of na de 10 dagen je de webviewer helemaal niet kan meer kan gebruiken i.v.m de licentie of is dat niet zo? Ik heb hem nu een aantal dagen maar k krijg nu elke keer een error dat me websites niet meer kunnen openen ;(

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.