Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo helaas weer terug van vakantie :'(

Ik zie nogal wat over de beltonen staan.
Zelf gebruik ik het programmaatje midifixer (heel simpel omdat ik nou niet echt een wizkid ben zeg maar...) om mijn beltonen luider te maken.
En ik kan zeggen: Dat werkt goed!
Wel jammer is dat 'ie niet zo lang over gaat omdat 'ie eerst trilt, standaard ringeltje laat horen en dan pas de polyphone.

Op de pagina myT610.com staan ook 3 bel'tonen' zonder geluid maar met een knipperend scherm.
Die werken wel als ik ze bekijk op m'n phone, maar niet als ik ze instel. Dan gaat 'ie gewoon met de standaard beltoon over.
Lukt het bij iemand wel om deze werkend te krijgen als beltoon?

Dan nog een vraagje over het bereik.
Ik heb Orange en nooit echt problemen gehad met bereik, maar m'n T610 springt van hoog naar laag qua bereik. Ik val nu redelijk vaak weg als ik onderweg ben. Het bereik is maar zelden stabiel.
Moet ik dit bij Orange zoeken of is dit een probleem bij de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Wat zijn de verschillen tussen de T610 T-zones en de gewone T610? Ik weet dat de T-zones versie sim-lock heeft, een t-mobile logo op de telefoon heeft en de helft goedkoper is bij een eenjarig abonnement.

Ook weet ik dat de T-zones versie een t-zones menu i.p.v. een standaard verbindingen menu.

Is er ook daadwerkelijk functionaliteit weggelaten op de T-zones T610?

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Monalisa schreef op 31 juli 2003 @ 12:49:
[...]

Nee hoor, zonnet heeft een niet 06760 nummer beschikbaar (036-....), dat zou het wel moeten doen bij Tmobile. (het nummer staat ergens in dit of in het p800 forum)
Tmobile heeft alleen de 06760 nummer afgeschermd voor mensen die geen of een klein gprs abbo hebben :(
Ik heb het hier al eens gepost namelijk, ik heb het getest met Zonnet (heb zelf een t-mobile zonder gprs-abo), ik weet zeker dat alle instellingen goed staan, hij verbindt, maar kan de server niet vinden. Ik heb echt alles geprobeerd, en toen kwam iemand erachter dat je er een gprs-abo voor moest hebben. Als dat dus niet het geval is, dan ben ik hier verkeerd voorgelicht :P

Misschien kun je precies alle instellingen die je hebt gemaakt, eens hier posten?

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 31-07-2003 15:25 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op 29 juli 2003 @ 17:16:
Er zijn alleen volgens mij geen V&D's meer over die het toestel ook daadwerkelijk nog hebben :)
Ik heb ook al lopen zoeken.
Heb v&d een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat de telefoon is uitverkocht en ook niet meer naleverbaar is.

Misschien hadden ze zelf ook door dat het wel een te goeie deal was.

Nou ja, dan maar wat geld op tafel leggen. Wil hem toch wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:26:
[...]

Heb v&d een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat de telefoon is uitverkocht en ook niet meer naleverbaar is.

Dacht ik ook :) Ik heb hem nu bij vivacom.nl besteld. Hun e-mail wordt alleen niet heel snel beantwoord en daardoor kwam ik er net pas achter dat ze mijn gegevens per e-mail nog niet ontvangen hadden. Hopelijk kan ik dan volgende week eindelijk genieten van het speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 31 July 2003 @ 14:50:
Wat zijn de verschillen tussen de T610 T-zones en de gewone T610? Ik weet dat de T-zones versie sim-lock heeft, een t-mobile logo op de telefoon heeft en de helft goedkoper is bij een eenjarig abonnement.

Ook weet ik dat de T-zones versie een t-zones menu i.p.v. een standaard verbindingen menu.

Is er ook daadwerkelijk functionaliteit weggelaten op de T-zones T610?
Er is voorzover ik weet nog nergens een T610 zonder sim-lock te krijgen,
qua menu is het anders omdat je geen thema's kan kiezen, wat overigens bij de vodafone versie precies hetzelfde is...

correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik heb hier anders gewoon een t610 zonder simlock hoor, anderhalve maand geleden bij de belcompany gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ja hier nog een...
Maar waarschijnlijk wordt er een simlockvrije T610 met abbo bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
bij de meeste telecom dealers kan je gewoon kiezen welke je wilt, met of zonder somlock....

alleen kost die van zonder simlock je 100 euro meer....
een vriendin van me heeft een 2jarig T-mobile 300 met 120 sms de simlock vrije t610 gratis gekregen....

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:30:
[...]

qua menu is het anders omdat je geen thema's kan kiezen, wat overigens bij de vodafone versie precies hetzelfde is...

Ja, ik heb `m ook 1,5 maand geleden bij BC gehaald.

Maar nu is hij ook gewoon los (zonder SIM-lock) te verkijgen bij de TfT en de PH

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 22:19
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 18:52:
Hallo allemaal, ik heb al een tijdje een T610 en ben er zeer tevreden mee. Ik heb alleen een probleempje met mijn headset (HBH 60). Sinds een weekje doet deze het namelijk niet meer. Hij knippert rood-groen-rood-groen etc wanneer ik hem aanzet. Ik heb jammergenoeg geen handleiding om de oplossing van dit probleem op te zoeken. Mijn vader heeft hem namelijk meegenomen uit het buitenland. Vanwege eventuele problemen met douane etc heeft hij deze niet meegenomen.

Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?? Alvast bedankt..
Je moet je headset opnieuw pairen met je t610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 15:30:
[...]

mijne is orgineel ook een T-mobile versie ( inmiddels zonder simlock ) en je kan gewoon thema's kiezen.
dus volgens mij is er naast de menu icoontjes en wat snelkoppelingen naar T-zones geen enkel verschil tussen de orginele en de T-mobile versie.
en via internet kun je er voor 13 Euro nogwat ( 15 Dollar ) een orginele firmware op laten zetten waardoor hij exact het zelfde wordt als een orginele niet-T-mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 31 juli 2003 @ 17:49:
[...]

mijne is orgineel ook een T-mobile versie ( inmiddels zonder simlock ) en je kan gewoon thema's kiezen.
dus volgens mij is er naast de menu icoontjes en wat snelkoppelingen naar T-zones geen enkel verschil tussen de orginele en de T-mobile versie.
en via internet kun je er voor 13 Euro nogwat ( 15 Dollar ) een orginele firmware op laten zetten waardoor hij exact het zelfde wordt als een orginele niet-T-mobile versie.
Heb jij dit gedaan? zo ja, hoe gaat dit in z`n werk. en krijg je ook gelijk de juiste nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
er is een website ( kweet nie of ik hem hier mag noemen ) die zich hier mee bezig houdt.
ik heb geld overgemaakt met mijn creditcard ( kan nu alleen nog via paypal ) en ik kreeg een mailtje met de link naar de software en de username en password.
heb toen mijn telefoon met een T28 unlock kabel aan mijn pc gehangen, software gestart
en de procedure gevolgd zoals beschreven in het mailtje en enkele seconden laten had ik
alle unlock codes voor mijn telefoon.
met een firmware update zou dit op de zelfde manier gaan en ze hebben alle firmwares met
alle language packs.
ik heb met de firmware update nog geen ervaring omdat ik dat natuurlijk gratis laat doen
bij een sony ericsson service point.
mocht het zo zijn dat ik straks nog steeds de T-mobile shit erin heb zitten dan gaat ik dit
zeker laten verwijderen via zo'n online firmware update.
maar eerst maar eens afwachten wat het service point er van bakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Volgens mij is er geen enkel verschil. Ik heb ook een losse "mijn verbindingen", volgens mij heb je gewoon een icoontje extra voor die t-zones drek.
Kun je standaard trouwens nog niet GPRS'en? (heb zelf de t-mobile 150 2 jaar unit)

p.s. voor mensen die de originele t68 ringtones op hun t610 willen, ik heb ze inmiddels van iemand gekregen (low, mid, high en mixed). Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:26
En waarom share je die ringtones dan niet netjes met ons dan?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

BeQuietAndDrive schreef op 31 July 2003 @ 15:25:
[...]

Ik heb het hier al eens gepost namelijk, ik heb het getest met Zonnet (heb zelf een t-mobile zonder gprs-abo), ik weet zeker dat alle instellingen goed staan, hij verbindt, maar kan de server niet vinden. Ik heb echt alles geprobeerd, en toen kwam iemand erachter dat je er een gprs-abo voor moest hebben. Als dat dus niet het geval is, dan ben ik hier verkeerd voorgelicht :P

Misschien kun je precies alle instellingen die je hebt gemaakt, eens hier posten?
T-Mobile
GPRS-abo is niet noodzakelijk, pak maar eens een nokia 72xx of 6610 en download een java app van wap (http://reqwireless.com/wap) de emailviewer, dit werkt als een trein, via gsm-data en/of gprs.

Op de t610 doet de emailviewer net als de (vaste email-client van de t610) het alleen met een gprs-abo en moet je het apn-adres veranderen in internet-act.

Dit kan dus niet aan t-mobile liggen. Ik heb zelf ook t-mobile gebeld, het probleem uitgelegt maar ze zeiden "bel Sony Ericsson maar op" nou oke ik bellen naar se, neemt er een belg op of zo die ik met moeite kon verstaan, maar hij zei dat ik naar een SE-service point moest gaan en daar vragen hoe ik mijn email instel via gsm-data, dit laatste heb ik nog niet gedaan maar ben volgende week vrij dus dan ga ik maar is even dat mannetje van de service point lastig vallen. :9

De grote vraag is dus nog waarom het niet via gsm-data gaat.

p.s. die webviewer van reqwireless is ook leuk spul :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 20:17
WietBoer schreef op 31 juli 2003 @ 18:31:
Op de t610 doet de emailviewer net als de (vaste email-client van de t610) het alleen met een gprs-abo en moet je het apn-adres veranderen in internet-act.
Email werkt prima via GSM data. Ik kan zonder problemen bij XS4ALL inbellen en email ontvangen en versturen.

Jan Derk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

janderk schreef op 31 juli 2003 @ 19:06:
[...]
Email werkt prima via GSM data. Ik kan zonder problemen bij XS4ALL inbellen en email ontvangen en versturen.

Jan Derk
Eerlijk waar? Je weet het he, je mag op dit forum niet liegen ;)

Maar zou je zo vriendelijk willen zijn, je hele email instelling hier te plaatsen?

Heb je trouwens ook een dns-adres ingevoerd?

En zou je ook die emailviewer willen testen of die het bij jou doet via gsm-data?
Als die het niet doet moet je effe via je email account proberen in te bellen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janderk schreef op 31 July 2003 @ 19:06:
[...]

Jan Derk
Ik ben ook retebenieuwd hoe je hem dat hebt geflikt. Ik krijg inderdaad ook, bezig met verbinden, bezig met autorisatie, en dan kan server niet vinden. (terwijl die al bezig was met autorisatie 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 11:09
Misschien kan iemand mij helpen met m'n probleempje:
Ik heb een Compaq iPaq met bluetooth, en een gprs-data abo bij Vodafone.

Als ik nu een internet connectie maak op m'n iPaq kan ik wel leuk internetten enzo, maar mijn telefoon kan niet meer gebeldt worden ?? Dit vind ik vrij irritant... en het vreemde is dat ik zelf wel kan bellen...

Ik krijg trouwens ook dat 'niet bellen' icoontje dan aan de bovenkant van me scherm, maar die verdwijnt als ik zelf ga bellen met mijn t610.

== edit ==

hetzelfde geldt als ik 'normaal' wap via gprs, is dit normaal? ik vind het nogal vervelend namelijk

[ Voor 14% gewijzigd door talpje op 31-07-2003 21:26 ]

mekkerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 20:17
OK here we go:

Om email via GSM data te versturen moet je eerst een verbinding specificeren.

Selecteer: Verbindingen menu > Datacomm. > Data account > Nieuwe Account

Dit zijn de instellingen om bij XS4ALL in te bellen:
Account naam: Geef een herkenbare verbindingsnaam op (bv: "XS4ALL GSM")
Telfoonnummer: +31205350535
GebruikersID: mijn XS4ALL login naam
Wachtwoord: mijn XS4ALL wachtwoord
Datasnelheid: 9.6 kbits/sec
Analoog/Digitaal: ISDN
DNS adres: 194.109.6.66 (Dit is een XS4ALL name server, als je bij een andere ISP inbelt dan heb je een name server van die ISP nodig)

Vervolgens moet je je email instellen:
Berichten menu > Email > Opties > Account bewerken > Nieuwe account
Data account: "XS4ALL GSM" of hoe jij je data account hebt genoemd.
Protocol: POP3
Server inkomend: pop3.jouwserver.com (even opzoeken hoe jouw pop server heet)
Inkomende poort: 110
Login naam: Jouw login naam die je gebruikt om je email op te halen.
Wachtwoord: Je email wachtwoord
Uitg. server: smtp.jouwserver.com (jouw smtp server)
Uitgaande poort: 25
Email adres: jouw@emailadres.com
Downloaden: Headers en SMS (ik neem aan dat ze met SMS de body van het email bedoelen)
Afzender: Jouw naam
Intervalcontrole: Uit (Van mij hoeft mij telefoon niet elke 5 minuten in te bellen ;)

Om je email te verzenden en op te halen:
- Berichten menu > E-mail > Zenden&Ontvangen
Ik krijg dan vervolgens een scherm met mijn login naam en paswoord.
- Druk Opslaan

Daarna gaat die inbellen en geeft de volgende meldingen:
"Server wordt gezocht"
"Bellen +31205350535"
"Bezig met verificatie"
"Server gevonden"
"Ophalen en verzenden email"
"Geen nieuwe berichten"

C'est tous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

WietBoer schreef op 31 July 2003 @ 18:31:
[...]

T-Mobile
GPRS-abo is niet noodzakelijk, pak maar eens een nokia 72xx of 6610 en download een java app van wap (http://reqwireless.com/wap) de emailviewer, dit werkt als een trein, via gsm-data en/of gprs.

Dit kan dus niet aan t-mobile liggen. Ik heb zelf ook t-mobile gebeld, het probleem uitgelegt maar ze zeiden "bel Sony Ericsson maar op" nou oke ik bellen naar se, neemt er een belg op of zo die ik met moeite kon verstaan, maar hij zei dat ik naar een SE-service point moest gaan en daar vragen hoe ik mijn email instel via gsm-data, dit laatste heb ik nog niet gedaan maar ben volgende week vrij dus dan ga ik maar is even dat mannetje van de service point lastig vallen. :9

De grote vraag is dus nog waarom het niet via gsm-data gaat.

p.s. die webviewer van reqwireless is ook leuk spul :*)
Okee, hou je ons op de hoogte? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Chaser2600 schreef op 31 July 2003 @ 18:01:
er is een website ( kweet nie of ik hem hier mag noemen ) die zich hier mee bezig houdt.
ik heb geld overgemaakt met mijn creditcard ( kan nu alleen nog via paypal ) en ik kreeg een mailtje met de link naar de software en de username en password.
heb toen mijn telefoon met een T28 unlock kabel aan mijn pc gehangen, software gestart
en de procedure gevolgd zoals beschreven in het mailtje en enkele seconden laten had ik
alle unlock codes voor mijn telefoon.
met een firmware update zou dit op de zelfde manier gaan en ze hebben alle firmwares met
alle language packs.
ik heb met de firmware update nog geen ervaring omdat ik dat natuurlijk gratis laat doen
bij een sony ericsson service point.
mocht het zo zijn dat ik straks nog steeds de T-mobile shit erin heb zitten dan gaat ik dit
zeker laten verwijderen via zo'n online firmware update.
maar eerst maar eens afwachten wat het service point er van bakt...
Maar waarom wil je uberhaupt die t-mobile shit er dan af hebben? Als het niet ten koste gaat van de originele functionaliteit zie ik daar nml geen reden toe. En om van die t-mobile shit af te komen vind ik ook een beetje onzin. Er staat tenslotte al een t-mobile logo op de cover van de telefoon.

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 31 juli 2003 @ 17:49:
[...]

Lijkt me duidelijk...ik kan beter geen hulp meer posten
sorry voor de verkeerde info...

kun je trouwens bij de vodafone ook geen thema's laden? die thema's houd toch in: achtergrond, icoontjes, kleuren en dergelijke?
ik d8 dat dat niet kon omdat het perse een vodafone live uiterlijk moet hebben ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 15:26:

Vreemd, een verkoper bij de V&D zei mij heel stellig dat ze binnenkort weer binnenkwamen.

Ik wilde die van mij namelijk omruilen omdat het scherm flikkert, dat is niet bij alle T610's het geval, dus dan wil ik er liever een die daar geen last van heeft :)

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Hmm, mijn scherm flikkert ook bij sommige games en met bepaalde belichtingsniveau's van de camera. Weet je zeker dat ze daar niet allemaal last van hebben? Lijkt me gewoon dat het iets te maken heeft met de schermverversing van de "videokaart" zeg maar? Ik heb het bijv mij minigolf als ik aan het spelen ben wel, maar in het menu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Lamer_Deluxe schreef op 01 augustus 2003 @ 00:07:
Vreemd, een verkoper bij de V&D zei mij heel stellig dat ze binnenkort weer binnenkwamen.
Ik wilde die van mij namelijk omruilen omdat het scherm flikkert, dat is niet bij alle T610's het geval, dus dan wil ik er liever een die daar geen last van heeft :)
Je bent zoetgehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
:'( :'( :'( ;( ;( ;(

ik heb em sinds gisteren, maar hij is helemaal niet liev!

allereerst had ik alleen maar belgische wap instellingen, en bleef het toestel vaker hangen. maar nu een dag later: kan ik-

*- geen SW informatie opvragen,
*- sonyericsson in het menu niet openen (doet ie gewoon niet),
*- dit geldt ook voor internetservices enspellen en meer,
*- geen fotos versturen via BT,IR oid want dan hangt mijn toestel,
*- geen spellen spelen, want dan blijft ie weer hangen,

ik denk dat ik hem terug breng naar de winkel en een nieuwe wil. dit schiet echt niet op zo, als je "real time klok" doet zegt ie dat het mislukt is, en hij geeft ook de tijd niet goed aan. het is alsof hij een minuut per uur rekent...

:'( ;(

jammer was zon leuke phone zo op t eerste gezicht, en fijn om mee te werken, en mooi scherm...

hm ik heb een 03W26 versie... hmz ik baal :(

[ Voor 6% gewijzigd door Utopist op 01-08-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:58
Yep, ik heb hem binnen.
Ik heb hem besteld bij http://www.gsmweb.nl
Samen met O2-500 abonnement kostte ie 198 euro. Zeg niet "ik heb hem gratis", want dan heb je ook een duur abonnement..
Anyway, geweldig ding.
Maar.. het is een week 21 model.. Welke problemen had deze?
Ik heb geen last van hissing onder gesprekken. Onder midi's afspelen wel een beetje, en een flikkerend scherm heb ik ook niet!?

Waar zou ik bij W21 last van moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Rookstar schreef op 31 July 2003 @ 23:30:
[...]

Maar waarom wil je uberhaupt die t-mobile shit er dan af hebben? Als het niet ten koste gaat van de originele functionaliteit zie ik daar nml geen reden toe. En om van die t-mobile shit af te komen vind ik ook een beetje onzin. Er staat tenslotte al een t-mobile logo op de cover van de telefoon.
ach het gaat om het iedee ;)
ik heb Orange en om dan T-mobile zooi in mijn telefoon te hebben....
ik denk ook wanneer ik straks mijn phone wil verkopen dat je hem
sneller kwijt bent wanneer hij orgineel is dan wanneer je hem moet
verkopen met simlock en overal T-mobile logo's erop.
owjah en dat logo op de cover was er na 2 dagen al af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 01 August 2003 @ 10:57:
[...]

ach het gaat om het iedee ;)
ik heb Orange en om dan T-mobile zooi in mijn telefoon te hebben....
ik denk ook wanneer ik straks mijn phone wil verkopen dat je hem
sneller kwijt bent wanneer hij orgineel is dan wanneer je hem moet
verkopen met simlock en overal T-mobile logo's erop.
owjah en dat logo op de cover was er na 2 dagen al af :p
Hoe heb je dat logo eraf gehaald dan..?
met een mesje eraf gekrapt zeker of zitten er verder helemaal geen beschadegingen op de cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu mijn abbo (KPN Allround Flexibell) twee jaar verlengen, en kan zodoende voor 190 euro deze telefoon kopen :)
Nu weet ik al dat hij een mooie vervanger is voor mijn t68i van een jaar oud, en ik weet dat dit toestel ook nog wat schoonheidsfoutjes heeft, want ik heb het topic best wel doorgelezen.

Maar nergens zie ik nu plaatjes van die camera, is dat wat?
Ik bedoel, ik zou het gewoon willen gebruiken als ik iets leuks zie ff een kiekje te maken, omdat ik niet de hele dag met een G3 ga rondlopen.
Dus ik bedoel, zijn de foto's een beetje scherp? Want de oude communicam die ik nu heb is op z'n zachtst gezegd... euhh... bagger wel te verstaan.

Want anders pak ik gewoon de T310, aangezien ik die met een jaar verlengen voor niets heb.

Maar wat zou dan het voordeel nog zijn van een T610 tegenover een T310?
Mijn huidige T68i houden is niet echt een optie aangezien ik niet gratis meer de software upgraden kan en dus niet wat schoonheidsfoutjes eruit kan laten halen (elk service point weigert dat omdat ik hem al bijna 1,5 jaar heb :()

Iig wat zouden jullie doen, voor de T310 gaan (maar dan geen bluetooth hebben :() of 2 jaar verlengen en de T610 pakken alleen maar omdat ie en bluetooth heeft en een ingebouwde camera?
Hij is en blijft het huidige topmodel en het is een feit dat ie mooier is als de T310 met z'n goedkope plastic uiterlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de camera is niet echt denderend.. wel beter dan de communicam hoor! ik had een communicam bij mn T300, en die van de T610 is zeker beter. niet veel, maar wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je eventueel een pic kunnen schieten en uploaden? van een grasveldje ofzo? Want ik weet hoe liev mijn huidige cam grasgroen vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou duidelijk voor de t610 gaan omdat tie veel mooier is
en er zijn nog wel meer functie die je niet bij de t310 hebt..
maar je moet die functionaliteit gewoon zelf vergelijken en dan voor jezelf
bepalen wat je belangrijker vind...
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:50:
Zou je eventueel een pic kunnen schieten en uploaden? van een grasveldje ofzo? Want ik weet hoe liev mijn huidige cam grasgroen vind ;)
alstublieft

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pbuma/Afbeelding(9).jpg

& een grasveldje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pbuma/Afbeelding(2).jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. Ik heb net m'n T610 besteld! Ziet er er zeker mooi uit! Nu heb ik een klein vraagje: wat is de makkelijkste en goedkoopste manier om bestanden te versturen vanaf mijn pc? Heb geen laptop dus geen Irda. Ik zie dat er 3 mogelijkheden zijn: Bluetooth, IRda en de datakabel. Wat hebben jullie en wat is het beste? Datakabel is redelijk duur zag ik hoewel ik hem hier http://www.idealo.de/prei...ffersOfProduct/31462.html zal voor 23 euro. Maar ik kan nou eenmaal geen duits en dat maakt het wat moeilijker voor me :p........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel Duits en via ICQ wil ik je er wel doorheen loodsen eventueel.

Die foto's zien er idd een stuk beter uit, nog altijd wat valse kleuren en onscherp, maar dit voldoet, dus de keuze is nu snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Maar ik weet niet als ik dat wil. Als Irda of vBluetooth handiger zijn neem ik graag die. Het probleem is dat ik het nu (of zo spoedig mogelijk wil hebben). Maar alvast bedankt voor je aanbod ;). Ik kijk nog ff rond en wacht nog ff af ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ik zou bluetooth nemen, een goeie dongle. kan je misschien later nog gebruiken voor een netwerkje of een bluetooth keyboard/muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zou ook handig zijn. Ik denk dat het ook dat gaat worden. Ik heb nergens op de Duitse site gelezen dat ze buiten Duitsland versturen (mbv babelfish :p). Maar ik heb alsnog een mailtje gestuurd om te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Iemand ervaring met een T610 i.c.m. een Sitecom Bluetooth/USB dongle? Werkt op zich prima, maar zodra ik probeer mijn Outlook-agenda te synchroniseren via XTNDConnect krijg ik constant de melding dat ie me phone niet kan vinden :/

Verder staat er i.p.v. Thema's, Thema's en hij kan die map ook niet openen...

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op 01 augustus 2003 @ 16:09:
Iemand ervaring met een T610 i.c.m. een Sitecom Bluetooth/USB dongle? Werkt op zich prima, maar zodra ik probeer mijn Outlook-agenda te synchroniseren via XTNDConnect krijg ik constant de melding dat ie me phone niet kan vinden :/

Verder staat er i.p.v. Thema's, Thema's en hij kan die map ook niet openen...
Deze dingen zijn al 34 keer genoemd....
Lees en gij zult weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Riesjard schreef op 01 August 2003 @ 16:39:
[...]

Deze dingen zijn al 34 keer genoemd....
Lees en gij zult weten.
Sorry dat ik geen 3000 posts doorgelezen heb :/

Had je ipv die 2 zinnen niet gewoon het antwoord ff kunnen typen?

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moeilijk is het toch niet, Lezen?

en het gaat over een interessant artikel, wat jou blijkbaar ook aanspreekt dus wellicht de moeite om door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 11:14:
[...]

met een mesje eraf gekrapt zeker of zitten er verder helemaal geen beschadegingen op de cover?
met het uiteinde van een schaar punt
als je voorzichtig bent zie je er totaal niets van, zelfs geen kleine krasjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 01 augustus 2003 @ 17:12:
Zo moeilijk is het toch niet, Lezen?

en het gaat over een interessant artikel, wat jou blijkbaar ook aanspreekt dus wellicht de moeite om door te lezen.
Ik heb wat relevant leek doorgelezen en zo'n beetje alles geprobeerd wat ik zag... maar het lukt dus niet :/

Wat heb ik geprobeerd:

Bluetooth versies 1.2.2.9 van sitecom, 1.3.2.7 van sitecom, 1.3.1 van MSI. Allemaal deden ze ongeveer hetzelfde maar niks geen software of opties in Outlook.. Enige wat ik kan synchroniseren via dit was 'business cards' of emailadressen.

Kheb het ook geprobeerd dus met die XTNDConnect software van SE, maar daarmee krijg ik dus geen verbinding met de phone...

Sorry, maar ik kan dus nergens zo een oplossing vinden (de meeste vragen erover die ik tegenkom worden net als dit afgewimpeld en komt nooit een antwoord/oplossing op).

Wel een aantal posts van mensen die schreeuwen "Het werkt bij mij!"... maar exact uitleggen HOE.. ho maar..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Ikke ook probleem van bosmonster. Wel ringtones en foto's heen en weer, maar outlook syncen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Hmm, mijn scherm flikkert ook bij sommige games en met bepaalde belichtingsniveau's van de camera. Weet je zeker dat ze daar niet allemaal last van hebben? Lijkt me gewoon dat het iets te maken heeft met de schermverversing van de "videokaart" zeg maar? Ik heb het bijv mij minigolf als ik aan het spelen ben wel, maar in het menu niet?
Als je oplet dan zie je dat het overal gebeurt, als het scherm wordt geupdate, maar ook als er een voicetag wordt afgespeelt. Typisch een kwestie van elementen die stroom weghalen bij de backlight.

En ik weet zeker dat er T610's zijn zonder flikkerend scherm; ik heb er een poll over gemaakt op howardforums, maar 35% van de T610's heeft er geen last van. En laatst las ik dat iemand er twee had, eentje had helemaal geen flikkering, de andere wel.
Je bent zoetgehouden ;)
Nee hoor :) Ik zei niet in eerste instantie dat ik voor omruilen kwam, ze dachten altijd dat ik een abonnement kwam afsluiten. Daarbij doen ze heel gemakkelijk over omruilen, het ding is niet goed dus ruil je hem om. De twee weken omruiltijd deden ze ook helemaal niet moeilijk over.

Ik heb alleen geen zin meer om de hele tijd bij die V&D langs te gaan :/

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag wil ik een T610 met T-Mobile aanschaffen. Nu is dit gat waar ik in woon net echt 100% gedekt door T-Mobile...

Nu is mijn vraag dus hoe de ontvangst van deze T610 is... Met een beetje goeie gsm (kwa ontvangst) is T-Mobile hier wel mogelijk. Misschien heeft iemand ervaringen hiermee t.o.v. andere gsm merken (bv nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
t.o.v. Nokia schijnt het minder te zijn (is al meerdere malen gezegd in dit topic) Dus als je met een Nokia nét bereik hebt, denk ik dat de t610 geen bereik zal hebben. Maar er is nog steeds maar één goede manier om hier achter te komen: proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies.
ik ben dus van plan om een t-mobile prepaid te kopen en deze te proberen in mijn nokia 6610. Als ik dan maar 1 streepje ontvangst heb weet ik genoeg...

Nu hoor ik soms van die verhalen dat prepaid en een abb. gebruik maken van een andere ontvangst(sterkte). dus dat je een prepaid niet kunt vergelijken met een abb.....

iemand een idee of dit een brppdje aap is? (sorry voor het off-topic gehalte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik vele malen betere ontvanget heb met mijn t68i (KPN Allround Flexibell) alsdat mijn moeder heeft met Hi Prepaid (ook t68i) (over 5 weekjes mag ik verlengen en dan heb ik ook een T610 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Hoe zit het met de garantie? als ik mijn t-mobile zooi eruit laat flashen, is dan gelijk de simlock ook weg? Die simlock maakt mij niks uit, ik bel toch alleen via t-mobile, maar die t-mobile shit wil ik er wel uit hebben, ik wil gewoon het originele sonyericsson menu. Maar heb ik dan nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 15:29:
Ik kan wel Duits en via ICQ wil ik je er wel doorheen loodsen eventueel.

Die foto's zien er idd een stuk beter uit, nog altijd wat valse kleuren en onscherp, maar dit voldoet, dus de keuze is nu snel gemaakt :)
Oke. 1 ding is zeker: ze sturen niet naar nederland. heb vandaag gemailed en kreeg dit terug:
delivery only within Germany.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr telido.de team
dan wordt het maar de usb bluetooth dongle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
WietBoer schreef op 01 augustus 2003 @ 19:55:
Hoe zit het met de garantie? als ik mijn t-mobile zooi eruit laat flashen, is dan gelijk de simlock ook weg? Die simlock maakt mij niks uit, ik bel toch alleen via t-mobile, maar die t-mobile shit wil ik er wel uit hebben, ik wil gewoon het originele sonyericsson menu. Maar heb ik dan nog garantie?
zover ik weet blijf je je simlock houden wanneer je je firmware update. dat is ook
de reden dat deze online apart aangeboden worden...
wil je dus je simlock verwijderen en je firmware updaten dan moet je 2 zogenaamde logs kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Laatst online: 21-06 17:24
-Utopist- schreef op 01 August 2003 @ 09:04:

hm ik heb een 03W26 versie... hmz ik baal :(
Is dit niet juist een hele nieuwe versie :? Of hebben die nog steeds probs?

Wil namelijk ook misschien de t610 aanschaffen.

Welke versies zijn nu ok en welke kan je beter mijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Chaser2600 schreef op 01 August 2003 @ 20:02:
[...]

zover ik weet blijf je je simlock houden wanneer je je firmware update. dat is ook
de reden dat deze online apart aangeboden worden...
wil je dus je simlock verwijderen en je firmware updaten dan moet je 2 zogenaamde logs kopen.
Dus met de simlock, maar geen t-mobile shit in het menu.
Heb ik dus nog gewoon garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bosmonster schreef op 01 August 2003 @ 17:36:
[...]

Ik heb wat relevant leek doorgelezen en zo'n beetje alles geprobeerd wat ik zag... maar het lukt dus niet :/

Wat heb ik geprobeerd:

Bluetooth versies 1.2.2.9 van sitecom, 1.3.2.7 van sitecom, 1.3.1 van MSI. Allemaal deden ze ongeveer hetzelfde maar niks geen software of opties in Outlook.. Enige wat ik kan synchroniseren via dit was 'business cards' of emailadressen.

Kheb het ook geprobeerd dus met die XTNDConnect software van SE, maar daarmee krijg ik dus geen verbinding met de phone...

Sorry, maar ik kan dus nergens zo een oplossing vinden (de meeste vragen erover die ik tegenkom worden net als dit afgewimpeld en komt nooit een antwoord/oplossing op).

Wel een aantal posts van mensen die schreeuwen "Het werkt bij mij!"... maar exact uitleggen HOE.. ho maar..
Ik heb de software van mijn Mycom-BT dongle geinstalleerd, waarna ik een "my Bluetooth-places" icoontje in mijn system tray kreeg. Als ik die open, zie ik mijn phone, die open ik en dan kies ik IRMC-Synch. Daarmee kun je synchen met Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb um net ook besteld, hij was niet op voorraad bij de Debitel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster.. heb je al wel je telefoon gepaired met je bluetooth dongle, zegge de pincodes uitgewisseld zodat ze elkaar kennen en toegang geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 11:14:
[...]
Ik ga het zelf ook nog doen, maar dan met zo'n gum zoals eerder genoemd. Dat lijkt mij een veel veiligere methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vandaag ook 1 besteld, zal maandag of dinsdag wel binnen komen. I'll let you know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:58
Bosmonster: maak eerst een connectie met de GSM via:
rechtsklik bluetooth iccon op taakbalk -> Quick connect -> Bluetooth serial port -> T610
Daarna de synchronisatie opstarten, werkt hier dan perfect
Als je automatisch synchr. aanzet, zal ie met deze connectie ook verbinding maken wanneer je aanlogd op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 22:48:
Ik heb er vandaag ook 1 besteld, zal maandag of dinsdag wel binnen komen. I'll let you know :)
Waarom bestellen? (neem aan dat je via internet bedoeld)? Omdat de T610 niet leverbaar is, of omdat het daar goedkoper is?

Want hijs in Gorinchem gwoon goed leverbaar :)

En mag ikook weten waar jij uhm gaat bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist een T610 gekocht maar help, klopt het dat ie niet trilt bij agenda afspraken?!??!!?!??!!?
Zo nee voel ik me écht bekocht!! Mijn vorige sony kon het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

wdekreij schreef op 01 August 2003 @ 23:21:
[...]

Waarom bestellen? (neem aan dat je via internet bedoeld)? Omdat de T610 niet leverbaar is, of omdat het daar goedkoper is?

Want hijs in Gorinchem gwoon goed leverbaar :)

En mag ikook weten waar jij uhm gaat bestellen?
via internet bestel je :)
bestellen is een ander woord voor kopen.
Ik heb mijn pc besteld
en mijn T610 heb ik gekocht
:P

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ra5a schreef op 02 August 2003 @ 06:57:
[...]

via internet bestel je :)
bestellen is een ander woord voor kopen.
Ik heb mijn pc besteld
en mijn T610 heb ik gekocht
:P
JA HEHE :P Alsof ik dat niet wist :)

Wat ik bedoelde is, waarom via internet ipv winkel, zijn ze op internet zo veel goedkoper ofzow? ze zijn bij telecom.nu idd goedkoper, maar die site ziet er in mijns ogens niet zo proffesioneel uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
WietBoer schreef op 01 August 2003 @ 20:32:
[...]

Dus met de simlock, maar geen t-mobile shit in het menu.
Heb ik dus nog gewoon garantie?
misschien dat T-mobile moeilijk gaat doen.
maar je hebt altijd garantie via Sony Ericsson.
lijkt me dat die er niet moeilijk om gaan doen want die weten immers niet
dat jij hem met T-mobile gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 23:38:
Heb zojuist een T610 gekocht maar help, klopt het dat ie niet trilt bij agenda afspraken?!??!!?!??!!?
Zo nee voel ik me écht bekocht!! Mijn vorige sony kon het wel.
Pagina 22 boekje: Het trilalarm instellen
1. Ga naar instellingen, geluid & signaal, trilalarm
2. selecteer de gewenste instellingen

Dit geldt toch ook voor afspraken in de agenda?

[ Voor 8% gewijzigd door Hampelman op 02-08-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op 02 augustus 2003 @ 09:01:
[...]

Wat ik bedoelde is, waarom via internet ipv winkel, zijn ze op internet zo veel goedkoper ofzow? ze zijn bij telecom.nu idd goedkoper, maar die site ziet er in mijns ogens niet zo proffesioneel uit..
http://www.tweakers.net/pricewatch/61721

http://www.tweakers.net/shopsurvey

en Telecom.nu is een betrouwbaar bedrijf, heb er 2 keer een mobiel besteld 2 keer na 2 dagen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 11:39:
[...]

en Telecom.nu is een betrouwbaar bedrijf, heb er 2 keer een mobiel besteld 2 keer na 2 dagen geleverd.
Maar dan weet je dus niet welke week het is (in de winkel kun je dat nog vragen) of leveren ze zo veel, dat ze vrijwel altijd een van de nieuwste hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 09-05 11:37
ik heb ook weer een nieuwe, een 03w21

kijken of ik meer geluk heb met deze, ik moet wel telkens nog ingeven bij het versturen van een bericht of het text is en de geldigheidsduur. das wel irri.

maar deze houdt het nu al langer als mijn eerste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inderdaad besteld bij rinkel.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op 02 August 2003 @ 12:17:
[...]

Maar dan weet je dus niet welke week het is (in de winkel kun je dat nog vragen) of leveren ze zo veel, dat ze vrijwel altijd een van de nieuwste hebben?
Je zou ff een mailtje kunnen sturen, of ze ff willen kijken welke versie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 11:39:
[...]

Telecom.nu heeft trouwens ook een winkel. In Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Sony Ericsson T610 Krusell Premium Leather Case al ergens beschikbaar in Nederland ? Of moet je hem nog steeds in het buitenland bestellen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hampelman schreef op 02 August 2003 @ 09:58[/message]:[/b]
[...]

Pagina 22 boekje: Het trilalarm instellen
1. Ga naar instellingen, geluid & signaal, trilalarm
2. selecteer de gewenste instellingen

Dit geldt toch ook voor afspraken in de agenda?[/quote]

--
Helaas niet. Zelfs bij het geluid uit wordt er niet getrilt bij agenda afspraken. Weet iemand meer?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes een mailtje sturen naar SE, kan het in de volgende firmware update worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

double

[ Voor 98% gewijzigd door _WgV_ op 02-08-2003 23:38 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 18:38:
Eventjes een mailtje sturen naar SE, kan het in de volgende firmware update worden meegenomen.
offtopic:
Ik heb inmiddels een andere phone :)
Een week 26 alleen wel met t-mobile simlock :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een week 26 maar die heeft nog gewoon de oude firmware hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 23:41:
Ik heb ook een week 26 maar die heeft nog gewoon de oude firmware hoor :)
Dat weet ik, de nieuwe firmware is ook van 19 juli en dat is week 29 ;)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:12
Mijn abonnement loopt over een maand of 2 af, en ik ben nu een beetje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een t68i en een s55 (deze laatste heb ik van mijn broer georven), en qua snelheid (menu, smsen typen) is de s55 echt een verademing tov de t68i, maar hoe zit het met de t610? Is die ook zo traag als de t68i?
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 21:52:
Bosmonster.. heb je al wel je telefoon gepaired met je bluetooth dongle, zegge de pincodes uitgewisseld zodat ze elkaar kennen en toegang geven?
Hoe zit het eigenlijk met die pincodes? Standaard staat het op 0000, maar hoe verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Frickin_Evil schreef op 03 August 2003 @ 14:16:
... maar hoe zit het met de t610? Is die ook zo traag als de t68i?

Hoe zit het eigenlijk met die pincodes? Standaard staat het op 0000, maar hoe verander ik dat?
Ik vind de T610 een stuk sneller. Met de nieuwe firmware schijnt het allemaal nog wat sneller te gaan. Er zit wel een vertraging in de menu's, en T9 maak ik vind dat niet hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pincodes van Bluetooth moet je opgeven wanneer je de apparaten aan het pairen bent, dus je moet dan gewoon 1 bedenken, invoeren en even later ook weer invoeren op het andere apparaat.

staat dus niet standaard op 0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Zou iemand op zijn t610, de webviewer van http://www.reqwireless.com, via gsm-data willen testen? Mij lukt het alleen via gprs, maar dat wil ik niet :(
Op een nokia kan het wel via gsm-data. T-Mobile uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Is er iemand hier die het beheren van je telefoonboek met je pc, via bluetooth al werkend heeft gekregen?
Zo ja, hoe en met welke software?

Mobitel wat ik bij me MSI bluetooth dongle kreeg maakt wel verbinding maar blijft hangen bij het uitlezen van de simkaart.
XTNDConnect kan geen verbinding maken.

[ Voor 38% gewijzigd door _WgV_ op 03-08-2003 18:24 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

_WgV_ schreef op 03 August 2003 @ 18:23:
Is er iemand hier die het beheren van je telefoonboek met je pc, via bluetooth al werkend heeft gekregen?

Mobitel wat ik bij me MSI bluetooth dongle kreeg maakt wel verbinding maar blijft hangen bij het uitlezen van de simkaart.
meteen een aanvulling op die vraag: Werkt het adresboek uit outlook express ook icm met de T610? Ik kan mij herrineren van niet, maar outlook xp doet om een of ander vage rede zeer traag (klikken is tijdje wachten) op onderstaand systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 12:18
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 18:56:
precies.
ik ben dus van plan om een t-mobile prepaid te kopen en deze te proberen in mijn nokia 6610. Als ik dan maar 1 streepje ontvangst heb weet ik genoeg...

Nu hoor ik soms van die verhalen dat prepaid en een abb. gebruik maken van een andere ontvangst(sterkte). dus dat je een prepaid niet kunt vergelijken met een abb.....

iemand een idee of dit een brppdje aap is? (sorry voor het off-topic gehalte)
Even ter geruststelling dit is 100% broodje aap. Je maakt gebruik van dezelfde masten, met dezelfde zenders achter dezelfde telefooncentrale :). Het enige verschil is dat het een stukje duurder is, je wat minder service krijgt en geen korting bij de aanschaf van een t610 ;).
Maar om uit te proberen of het netwerk goed is is het een hele verstandige methode!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vraagje: is het mogelijk om een msn kloon op dit toestel te zetten en te gebruiken ? Net als op de Nokia 7650 en 3650 ? Hij heeft java ondersteuning, maar dat zegt niet alles toch ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op 02 August 2003 @ 09:01:
[...]

Ik wil geen reclame maken maaruh nix tegen telecom.nu hee...
heb er al 2x telefoon besteld en mn broer ook,
perfecte service enz enz en dat voor hele goede scherpe prijzen
ze adverteren trouwens ook heel vaak in de krant: Spits. Op de voorpagina dus het zal best een aardig professioneel bedrijfje zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

WietBoer schreef op 03 August 2003 @ 15:52:
Zou iemand op zijn t610, de webviewer van http://www.reqwireless.com, via gsm-data willen testen? Mij lukt het alleen via gprs, maar dat wil ik niet :(
Op een nokia kan het wel via gsm-data. T-Mobile uiteraard.
Ik krijg de hele tijd network error als melding wanneer ik een www pagina open in de webviewer. Dit gaat dan wel via gprs actief maar welke sites zou jij wel bijvootbeeld kunnen zien in de viewer via gprs???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
_WgV_ schreef op 03 augustus 2003 @ 18:23:

Ja, werkt uitstekend met een Tecom 3030. Even goed de handleiding doorlezen (en de aanwijzingen eerder in dit topic), zorgen dat beide apparaten elkaar herkennen en dan gaat het erg soepel moet ik zeggen.
Telefoonnummers werden direct overgenomen, ook meerdere per geadresseerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb maar weer een nieuwe gekregen van meneer Belcompany :)

lijkt het goed te doen... 1 nadeel... kunnen maar erg weinig smsjes in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 08:09:
heb maar weer een nieuwe gekregen van meneer Belcompany :)

lijkt het goed te doen... 1 nadeel... kunnen maar erg weinig smsjes in :(
hoeveel sms-jes kunnnen d'r eigenlijk op een t-mobile sim? Want ik had nu nog zo'n HELE oude kpn sim, met ruimte voor wel (jaja) ZEVEN hele sms-jes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

martincm schreef op 04 August 2003 @ 01:48:
[...]

Ik krijg de hele tijd network error als melding wanneer ik een www pagina open in de webviewer. Dit gaat dan wel via gprs actief maar welke sites zou jij wel bijvootbeeld kunnen zien in de viewer via gprs???
Google doet het altijd. Maar heeft u bij het apn-adres dan wel (internet-act) i.p.v. (wap-act) staan?

Maar mijn vraag was of iemand het al gelukt was om via gsm-data, dus niet via gprs, met web viewer een site te bekijken? Ik heb de webviewer gister nog op een nokia 7250 getest en deze doet het prima via gsm-data.

Als iemand dit lukt, kunnen we ook eindelijk de email functie
via gsm-data gebruiken :9

p.s. waarom nog MMS gebruiken? Wij t610 gebruikers kunnen foto's verzenden met de email functie, maar helaas niet bekijken -> hiervoor gebruik je emailviewer van reqwireless om foto's te bekijken _/-\o_

Ja oke, andere telefoons kunnen dat nog niet dus dan zal je MMS nog wel nodig hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door WietBoer op 04-08-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Weet iemand hoe je sms'jes op de telefoon op kunt slaan ? Want ik maak gebruik van 2 simkaarten, iedere keer als ik van sim kaart verwissel ben ik alle sms'jes kwijt. Staan niet op de sim en niet op de telefoon. Terwijl als ik een paar dagen met 1 sim werk ze wel gewoon blijven staan. Ook als je de telefoon uit en aan schakelt ? Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
frankvanhoesel schreef op 04 augustus 2003 @ 15:05:
Weet iemand hoe je sms'jes op de telefoon op kunt slaan ? Want ik maak gebruik van 2 simkaarten, iedere keer als ik van sim kaart verwissel ben ik alle sms'jes kwijt. Staan niet op de sim en niet op de telefoon. Terwijl als ik een paar dagen met 1 sim werk ze wel gewoon blijven staan. Ook als je de telefoon uit en aan schakelt ? Iemand een idee ?
Standaard worden je SMS-jes op de telefoon opgeslagen. De sms-jes kan je handmatig op de SIM-kaart opslaan, automatisch gaat helaas niet.

Zoals je al zegt, als je van SIM-kaart verwisseld ben je al je SMS-jes kwijt. De telefoon kijkt elke keer als jij je telefoon aanzet welke SIM-kaart er in zit, zit de goede sim-kaart er in, dan laat ie de SMS-jes staan, zoniet dan worden ze verwijderd.
Dus als jij je SMS-jes wilt bewaren, dan zou je ze moeten backuppen met bijv FLoat's Mobile Agent, voordat je van SIM-kaart veranderd (of natuurlijk op je SIM-kaart opslaan, maar daar passen er niet zoveel op)

-

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.