Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat de schermen van die 610's alleen maar problemen geven bij de minste en geringste bewegingen.....beetje jammer.
Ik ben dus niet de enige met het probleem, dat is duidelijk.
is dit weer zo een probleem net als bij de Nokia phones, die een soortgelijk probleem hadden (ik denk dat heel wat mensen weten wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Het is mij opgevallen dat wanneer je een thema van 73 kb hebt ingestelt, je veel minder geheugen hebt dan wanneer je een thema van 24 kb hebt ingestelt.

Dit scheelt bij mij iets van 217 kb :| Is dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ff een stomme vraag misschien hoor, maar ik heb dus echt een hekel aan die polyphone aandachtstrekkers, en ik zou gewoon graag de oude vertrouwde ringtone "gemengd" van ericsson willen hebben, dus laag-mid-hoog, gewoon een beltoon. Vooralsnog volstaat "old phone" ook wel, maar liever die gemengde ringtone.

Is die ergens te verkrijgen, of zou iemand die voor me kunnen sturen? Ik vermoed dat je die ringtone vanaf bijv een T66 oid gewoon kan versturen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
WietBoer schreef op 27 July 2003 @ 15:54:
Het is mij opgevallen dat wanneer je een thema van 73 kb hebt ingestelt, je veel minder geheugen hebt dan wanneer je een thema van 24 kb hebt ingestelt.

Dit scheelt bij mij iets van 217 kb :| Is dit bij jullie ook het geval?
Het zelfde is bij mijn foon ook... Hij pakt het thema waarschijnlijk uit, is daardoor groter dan de file die op de telefoon staat. Ik heb al vaak genoeg gehad dat de telefoon een foutmelding gaf dat er te weinig ruimte vrij was om een thema in te veranderen :'(

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ja en het duurt ook zo lang, zou niet moeten kunnen als het puur en alleen even wat adressen veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TLG]Delphi schreef op 27 July 2003 @ 01:23:
Ik heb de T610 besteld via de website van T mobile (lekker direct) en wacht nog een weekje voordat hij aankomt... 150 abbo (1 jaar) met 126 euro bijbetalen... nie schlecht?
hmmm duur zeg....

ik 65 euro voor 1 jaar 150 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 18:42:
[...]

hmmm duur zeg....

ik 65 euro voor 1 jaar 150 min.
Inclusief aansluitkosten en verzendkosten :?
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel weten waar je hebt gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 27 juli 2003 @ 15:57:
Ff een stomme vraag misschien hoor, maar ik heb dus echt een hekel aan die polyphone aandachtstrekkers,
Ja snap ook niet waarom fabriek af er zo'n pleurislading aan nuttelozes ringtones op zit. De een nog scheller dan de ander.

Doe dan een paar soorten, normale ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 19:12:
[...]

Ja snap ook niet waarom fabriek af er zo'n pleurislading aan nuttelozes ringtones op zit. De een nog scheller dan de ander.

Doe dan een paar soorten, normale ringtones.
Maar iemand die weet waar je oude stijl Ericsson ringtones kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

wessel99 schreef op 27 juli 2003 @ 19:30:
[...]

Maar iemand die weet waar je oude stijl Ericsson ringtones kan downloaden?
Had ze wel effe van mijn t68i af kunnen halen voor je, maar helaas... die heb ik uitgeleend. Als ik dat ding terug krijg dan wil ik ze wel effe naar je mailen ofzo.. maar dan mot je wel effe geduld hebben.

edit:
Als dat wil natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door lak op 27-07-2003 19:35 ]

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ja hartstikke graag! Puur die laag/midden/hoog ringtone!
mail maar naar wesselcolsen AT hotmail DOT com aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de laatste T610 bij V&d gehaald voor 0 euro met een verlening150 voor 1 jaar en vandaag in Rijswijk bij V&D ook de laaste T610 met een verlening150 voor 1 jaar.

De verkoper vertelde mij dat ze bij V&D van de duurdere toestellen er atijd maar 1 op voorraad hebben.
ludo schreef op 27 July 2003 @ 18:55:
[...]
Inclusief aansluitkosten en verzendkosten :?
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

wessel99 schreef op 27 July 2003 @ 19:43:
Ja hartstikke graag! Puur die laag/midden/hoog ringtone!
mail maar naar wesselcolsen AT hotmail DOT com aub!
Mmm.. ik las net al in het T68i topic dat dit niet mogelijk is... nou ja ik kijk nog wel effe voor je als ik hem weer terug krijg.

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:15:
Ik heb zojuist een synchronisatie voor elkaar gekregen met Outlook 2003 Beta 2 :) Ik gebruik hiervoor de MyCom bleutooth dongle.

Ik heb niet de software geinstalleerd die bij de telefoon werd meegeleverd (heb er geen geduld voor). Ik heb gewoon de bluetooth dongle geinstalleerd, en de telefoon toegang gegeven tot My Bluetooth Places.

Ik heb hier nu 3 iconen staan, waarbij T610 de naam is van mijn GSM. Met "T610 IrMC Synchronization" heb ik ingesteld dat ik alleen outlook wil synchronizeren, en ik kan nu "synchronize" doen, en het werkt. :)
Het is te simpel voor woorden, maar het werkt! Thanx! Wat die T610-software precies doet, zou ik niet weten. Volgens mij niets...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Ik krijg die software niet eens werkend :|
Tijdens de installatie gaat ie zeiken dat Microsoft Outlook uitgevoerd moet worden..., terwijl Outlook Expresse gewoon aanstaat (of is dat niet hetzelfde, Outlook en Outlook Expresse?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mpmad schreef op 28 July 2003 @ 08:32:
Tijdens de installatie gaat ie zeiken dat Microsoft Outlook uitgevoerd moet worden..., terwijl Outlook Expresse gewoon aanstaat (of is dat niet hetzelfde, Outlook en Outlook Expresse?)
Dat is idd niet hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
CrisT schreef op 27 July 2003 @ 16:21:
[...]

Het zelfde is bij mijn foon ook... Hij pakt het thema waarschijnlijk uit, is daardoor groter dan de file die op de telefoon staat. Ik heb al vaak genoeg gehad dat de telefoon een foutmelding gaf dat er te weinig ruimte vrij was om een thema in te veranderen :'(
truukje: eerst switchen naar een theme dat heel simpel is, en daarna switchen naar de grotere theme die eerst niet wilde laden omdat er te weinig ruimte vrij was.. zelfde geldt voor screensavers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Harder wordende beltonen zijn omdat ze uit de luidspreker komen waar je ook mee belt. Stel je voor dat de andere partij ophangt en jij wordt meteen gebeld, dan krijg je die ringtone direct in je oor.

De T68i heeft geen poly ringtones, die heeft alleen een piëzo speakertje. De T3x0 heeft ook een piëzo speakertje voor de niet-poly ringtones, de T610 heeft jammer genoeg geen piëzo speaker meer en kan dus ook niet alle .imy ringtones correct afspelen (en ze worden langzaam luider dus).

Iedereen die ik m'n T610 laat zien is helemaal verliefd op dat ding. Een vriendin van mij en m'n zus gingen meteen checken wanneer hun abonnement afliep :)

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet er gebeuren om op deze telefoon het e-mail gebeuren werkend te krijgen? Eerder in de thread is gezegd dat het t-mobile abbo niet standaard geschikt is om te e-mailen.

Ik heb dus t-mobile klantenservice gebeld, met de vraag of dit geactiveerd kon worden, maar ze verwees me door naar My T-mobile voor het instellen van e-mail.

Heel leuk, maar dit is dus e-mail via wap ophalen, en maak dat mens maar is duidelijk wat je nu wilt, als je zelf geen idee hebt wat er moet gebeuren. Wat moet er dus gebeuren? Moet ik een additioneel data account hebben? Moet er een vinkje worden aangezet? etc.. hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpmad schreef op 28 July 2003 @ 08:32:
Welke bluetooth dongle gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een gekregen bij verlenging van m'n Vodafone abbo. Gratis en voor niks. Plus 6 maanden gratis abbo. Moest wel met twee jaar velengen...

Nou heb ik alleen een klein probleempje met de SE T610:
HIJ DOET HET NIET MEER!!!

Ik heb hem precies 1,5 dag gehad. In het begin ging alles goed, op een gegeven moment ging die vastlopen af en toe...en soms zomaar uit, terwijl ik hem gewoon op tafel had liggen...

Nou is ie uit en blijft ie ook uit, wat ik ook probeer.

Net de Vodafone Klantenservice gebeld, gelukkig dat ik binnen 3 dagen na levering belde, anders was het jammer geweest. Ze komen hem als het goed is deze week nog omruilen voor een nieuwe...dan maar weer effe met me oude 6310i doen...

Zijn er nog meer slechte ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 22:09
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 12:48:
Net de Vodafone Klantenservice gebeld, gelukkig dat ik binnen 3 dagen na levering belde, anders was het jammer geweest.
Dit snap ik niet... Hoezo was het dan jammer geweest? Elke verkoper / winkel in Nederland / Europa is verplicht jou garantie te geven op een apparaat voor minimaal 2 jaar, of voor de normale economische levensduur.

Voor het geval jij dat niet weet, of voor het geval iemand anders hier mee te maken krijgt hieronder een korte samenvatting van je rechten voor zover ik ze weet:

Een apparaat wat na 2 weken (stel dat ie iets later stuk ging) al helemaal dood is terwijl je van een telefoon mag verwachten dat ie minimaal 2 jaar meegaat, voldoet niet aan de REDELIJKE (dit is een belangrijk woord) levensduur. Dus heb je recht op een nieuwe, of minimaal een reparatie. Hiervoor is de verkoper verantwoordelijk. Iets heel anders is het natuurlijk als je er een knopje van je afstandsbediening vanje TV afbrokkelt na 2 jaar intensief gebruik :P. Vandaar het woordje REDELIJK. Maar een telefoon die na 2 weken kaduuk is lijkt me duidelijk.

Let op! De verkoper is dus Belcompany, V&D, whatever, en NIET Vodafone, er van uit gaande dat je dit ding in een telecom winkel hebt gekocht. Deze fout maken veel mensen. Dan gaan ze Philips bellen als hun TV stuk is. Je moet dus naar de Megapool gaan waar je 'm bijvoorbeeld gekocht heb. ZIJ zijn verantwoordelijk voor een deugdelijk product, het is vervolgens hun probleem hoe ze dit met Philips regelen. Veel mensen laten zich door de winkelier afschepen, omdat ze niet weten wat hun rechten zijn.

Kom je er niet uit met de winkelier, schakel dan de consumentenbond in voor advies, of je rechtsbijstands verzekeraar als je dat hebt. Is dus handig als je daar lid van bent ;). Beetje dreigen met de bond doet ook soms wonderen. Sowieso laten blijken dat je je rechten kent is ook 'n goeie vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug uit Frankrijk en heb daar met mijn T610 en Orange Share echt perfect kunnen werken, ideaal!

Heeft iemand de nieuwe firmware al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een stukje uit de leveringsvoorwaarden van Vodafone:

2. Verkeerde, ondeugdelijke of incomplete Zaak

Contractant dient de geleverde Zaken bij ontvangst onmiddelijk te controleren. Wanneer Contractant constateert dat een verkeerde, ondeugdelijke of incomplete Zaak is geleverd dan is contractant gehouden, alvorens Contractant - op de door Vodafone voorgeschreven wijze - tot terugzenden van de Zaken overgaat, daarvan melding te maken bij Vodafone, afdeling Customer Services, opp telefoonnummer 117. Deze melding kan uiterlijk tot 3 werkdagen na aflevering van de Zaken geschieden. blablabla...enzovoort...

lijkt me toch dat je binnen drie dagen moet reageren.
Bovendien zei die knakker aan de telefoon dat ik "geluk" had dat ik binnen drie dagen reageerde, omdat ze anders niet konden beloven dat ze er iets aan konden doen...

Dus volgens jou is het gewoon schandalig dat ze zo handelen....nu ik jou verhaal lees vind ik dat eigenlijk ook wel...hmmm....even afwachten en als het dan nog niet goed is, wordt het misschien tijd voor een andere provider???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de problemen http://www.nelus.nl/weblog/archive_2003-15.html
van de T610 i.c.m. T-Mobile al opgelost? :?

Dit weerhoudt mij nog het meest op het moment om een T610 aan te schaffen...

Hier een stukje wat de eerder problemen met de T68(i) aangeeft.
http://groups.google.com/...41%40news.hccnet.nl#link1

Het betreft hier protocollen van zendmasten in combinatie met de firmware van de T68, maar naar aanleiding van een paar topics merk ik dat deze problemen met de
T610 ook nog niet opgelost zijn...

Kan iemand opheldering geven of een statusreport? :?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 14:55:
Zijn de problemen http://www.nelus.nl/weblog/archive_2003-15.html
van de T610 i.c.m. T-Mobile al opgelost? :?

Dit weerhoudt mij nog het meest op het moment om een T610 aan te schaffen...
Wat is het verband tussen die pagina en de t610 :?
Het gaat daar over de t68i, en op die hele pagina wordt met geen woord gerept over de t610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

kom net uit de stad vandaan, en bij ons hebben ze de T610 T-mobile versie bij T for Telecom en the Phonehouse op vooraad (zijn de enige winkels waar ik het heb gevraagd). Bij T for Telecom kost ie d8 ik 160 (of 165) euro bij een 1-jarig abbo van 22,50 p/m (t-mobile, lijkt me logisch bij een t-mobile telefoon :P ), en bij the phonehouse kost ie met hetzelfde abbo maar 120 euro.

Hoe komt het dat er zoveel prijs verschil in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 22:09
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 13:54:
[...]

Even een stukje uit de leveringsvoorwaarden van Vodafone:

2. Verkeerde, ondeugdelijke of incomplete Zaak

Contractant dient de geleverde Zaken bij ontvangst onmiddelijk te controleren. Wanneer Contractant constateert dat een verkeerde, ondeugdelijke of incomplete Zaak is geleverd dan is contractant gehouden, alvorens Contractant - op de door Vodafone voorgeschreven wijze - tot terugzenden van de Zaken overgaat, daarvan melding te maken bij Vodafone, afdeling Customer Services, opp telefoonnummer 117. Deze melding kan uiterlijk tot 3 werkdagen na aflevering van de Zaken geschieden. blablabla...enzovoort...
Met dit soort artikelen in de voorwaarden bedoelen ze meestal dat je zonder enige discussie de boel kunt terugsturen als er bijvoorbeeld iets ontbreekt. Zo lullig als bijvoorbeeld je adapter ontbreekt ofzo. Voorwaarde is vaak een onbeschadigde verpakking enzo.

Maaaaarrr dat neemt niet weg dat je wederverkoper (meestal de winkelier, tenzij je direct via internet van Vodafone hebt gekocht) verantwoordelijk is voor een deugdelijk apparaat.

Als jij je telefoon normaal gebruikt (en de verkoper moet kunnen bewijzen dat je het apparaat NIET normaal hebt gebruikt, als er bijvoorbeeld een barst in je scherm zit heb je 'm duidelijk laten pleuren ;)) en hij gaat bijvoorbeeld na 6 maanden stuk, dan moeten ze je minimaal een reparatie aanbieden. Wat wel kan worden gevraagd is bijvoorbeeld een bijdrage in de verzendkosten of reparatiekosten. Hierin is de wet helaas nogal vaag. Hier komt weer het woordje 'redelijkheid' om de hoek.

Trouwens, bij internet-aankopen geldt de wet 'kopen op afstand', die bijvoorbeeld ook geldt voor bestellen via de telefoon bij bijvoorbeeld de Wehkamp. Je hebt dan een 8 dagen bedenktijd. Je mag je bestelling annuleren, of je product terugzenden binnen die 8 dagen ZONDER opgaaf van reden. Hiermee wordt de koop geanulleerd en hoor je je geld terug te krijgen. Dat dit in de praktijk soms lastig is komt omdat deze wet vrij nieuw is en maar weinig mensen 'm kennen tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Ik heb dus een tijd geleden een emailtje richting SE gestuurd:
Hi,

Let me begin by saying I am very glad with my recent purchase of the T610! There's just one thing that bothers me and that's the increasing tone issue. It seems that this function is always on, wether you turn it off or on. Is this a bug or am I doing something wrong? If this is a bug, will this be fixed in the next firmware update??
Goed... Krijg ik dus vandaag dit terug :|
Geachte Heer/Mevrouw,

Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.

Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat

Ik adviseer U om telefonisch contact op te nemen met ons customer care center. Zei kunnen U informeren over het dichtsbijzijnde servicepoint waar U Uw toestel aan kan bieden voor een eventuele firmwareupdate

Met vriendelijke groeten

SonyEricsson Customer Care Center
Over geen duidelijk antwoord geven gesproken.. :/

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff voor wdekreij: is al meerdere keren langsgekomen natuurlijk, maar waarom niet via een online shop?

120 of 160 euro voor een abbo van 22,50 p/m bij een gewone shop,
of 78 euro (15 p/m) of 9 euro (22,50 p/m) excl aansluiting (1 jaar abbo) en verzendkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:59:
Ff voor wdekreij: is al meerdere keren langsgekomen natuurlijk, maar waarom niet via een online shop?

120 of 160 euro voor een abbo van 22,50 p/m bij een gewone shop,
of 78 euro (15 p/m) of 9 euro (22,50 p/m) excl aansluiting (1 jaar abbo) en verzendkosten..
Als jij mij ze voor die prijs kunt leveren, koop ik ze bij jou :)

idd 78 euro is er wel, maar dat is bij een 22,50 abbo, en die 9 euro voor een 30 abbo...

Athans, dat is zo bij telecom.nu, maar ik weet dus niet of zij deze op vooraad hebben, en als het goed is word mijn kpn abbo vanaf 8 augustus opgezegt (brief is net op de post, is vanwege een verandering in de algemene voorwaarde, zie elders dit forum), en dan wil ik, zodra ik weet of het met kpn goed is gegaan, een nieuw toestel kopen..

Stel hij is 40 euro goedkoper, maar ik moet een maand wachten op mijn tel.. tja dan liever ietsmeer geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van 9-7 gekregen van Sam, mdw van Telecom.nu (weet dus niet of dat, bijna 3 weken na dato, nog betrouwbaar is. Bellen?):
We hebben alleen zwart zilver binnen we leveren deze momenteel alleen uit
met simlock op T-mobile abonnementen

De t610 simlock vrij is niet te krijgen momenteel
En excuus, you're right.. |:( Die 78 euro is idd voor 22,50 (150 min) p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 11:29:
[...]

Welke bluetooth dongle gebruik je?
Conceptronic. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Weet iemand of het blauwe T610 model ook als T-Zones toestel verkocht wordt? En waar?

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 28 July 2003 @ 19:51:
Weet iemand of het blauwe T610 model ook als T-Zones toestel verkocht wordt? En waar?
Als je eens ff GELEZEN had voordat je wat vraagt ( :'( en jammergenoeg doet bijna niemand dat :r ) dan had je geweten dat het rooie en blauwe toestel nog niet LEVERBAAR is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ja, maar is iets duurder. De tel zelf waarieder hem koopt, en het blauw bij de karwei, maar omdat jij het bent, hebben ze het bij de gamma of praxis ook wel hor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op 28 July 2003 @ 20:42:
[...]

ja, maar is iets duurder. De tel zelf waarieder hem koopt, en het blauw bij de karwei, maar omdat jij het bent, hebben ze het bij de gamma of praxis ook wel hor ;)
welke verf?
lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

de "special SonyErricson blue paint"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op je vraag, zonder het geflame en kinderachtige gedoe hierboven. De rode en blauwe versies zijn nog niet beschikbaar.

Zoals eerder vermeld in het topic (ergens tussen de +2000 replies) heeft iemand melding gemaakt, dat deze pas aan het eind van 2003 beschikbaar worden.

Je kunt wel al de originele covers bestellen, maar je moet daarvoor diep in de buidel tasten, nl. +/- 50 euro, en het nodige lef tonen om je T610 bloot te stellen aan de schroevendraaier (met alle gevolgen vandien wellicht, fragiele luidsprekertjes bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

Eind 2003 pas? In Duitsland zijn ze volgens mij al te krijgen. Als dat inderdaad nog tot eind 2003 duurt dan haal ik ook lekker de zilveren op.

Ennuh...sorry voor het stellen van een vraag die al eerder gesteld is. Ik heb ook wel gezocht, maar met 2000+ posts raak je daar vrij snel zat van.

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookstar schreef op 28 July 2003 @ 22:26:
Ik heb ook wel gezocht, maar met 2000+ posts raak je daar vrij snel zat van.
My thoughts exactly... een forum is niet een zoekmachine, maar een platform om elkaar dingen te vragen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Rookstar schreef op 28 July 2003 @ 22:26:
Eind 2003 pas? In Duitsland zijn ze volgens mij al te krijgen. Als dat inderdaad nog tot eind 2003 duurt dan haal ik ook lekker de zilveren op.

Ennuh...sorry voor het stellen van een vraag die al eerder gesteld is. Ik heb ook wel gezocht, maar met 2000+ posts raak je daar vrij snel zat van.
idd.. kun je nix aan doen..

en als dat kinderachtige gedoe overkwam als een flame.. was niet zo bedoeld..

Ik ga ook maar zo'n zilvere scoren (tenzij ik mn abbo niet kan opzeggen, dan word het w88 tot eind dit jaar voor t abbo is afgelopen, en dan kan ik wel de blauwe versie kopen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Me display is stuk :(
Zag het net ineens toen ik tijd ging bekijken (door op - toets te drukken).
Er zit dan een donkere vlek iets rechtsonder het midden. Op andere momenten is die vlek juist lichter dan de omgeving.
Ook zitten er daaromheen een aantal puntjes, wat volgens mij "dode" pixels zijn.

Ik heb alles al geprobeerd, uitzetten, batterij eruit, terug naar fabrieksinstellingen etc. Maar het is dus echt fysiek stuk :/

Het is echt raar dat het er ineens in is gekomen, want ik weet zeker dat het er nog niet zat.
Hij heeft niet in de zon gelegen, is niet gevallen of gestoten, er is geen water in de buurt geweest etc.

Waarschijnlijk is dit dus gewoon garantie, hopen dat ik snel een nieuwe heb!

(To Gordijnstok: Ik las dat jouw display ook kapot was/is, is dat een vergelijkbaar probleem? Was het bij jou ook aan eerst nog niet zo?)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er reeds mensen die op www.myt610.com een firmware hebben gekocht voor Vodafone/T-Mobile modellen? Ben benieuwd.

Wil het namelijk wel doen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

fredkroket schreef op 29 July 2003 @ 00:35:
Zijn er reeds mensen die op www.myt610.com een firmware hebben gekocht voor Vodafone/T-Mobile modellen? Ben benieuwd.

Wil het namelijk wel doen eigenlijk.
Je kunt toch gratis firmware op laten zetten bij zo'n t-mobile punt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 29 juli 2003 @ 00:22:
Me display is stuk :(
Zag het net ineens toen ik tijd ging bekijken (door op - toets te drukken).
Er zit dan een donkere vlek iets rechtsonder het midden. Op andere momenten is die vlek juist lichter dan de omgeving.
Ook zitten er daaromheen een aantal puntjes, wat volgens mij "dode" pixels zijn.

(To Gordijnstok: Ik las dat jouw display ook kapot was/is, is dat een vergelijkbaar probleem? Was het bij jou ook aan eerst nog niet zo?)
Dat lijkt identiek aan mijn probleem. Ik had in het midden een vreemde vlek zitten, met een diameter via +/- 1cm. Het valt vooral op, als het scherm na een tijdje inactief naar de standby stand toe gaat, en de klok gaat tonen.

Dan zag ik bij mij gewoon echt een flinke vlek zitten, en ook ik zag daar kleine oplichtende dots zitten. Dit moet gewoon in de fabriek zijn gebeurt, daar je het plastic beschermscherm maar nauwelijks ingedrukt krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

Wat is er dan mis met die firmware van T-Mobile? Het enige is toch dat er een T-Mobile T-zones menu is toegevoegd? Ik neem toch niet aan dat ze daar andere features voor gewist hebben ofzo?

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 09:15:
[...]

Dat lijkt identiek aan mijn probleem. Ik had in het midden een vreemde vlek zitten, met een diameter via +/- 1cm. Het valt vooral op, als het scherm na een tijdje inactief naar de standby stand toe gaat, en de klok gaat tonen.

Dan zag ik bij mij gewoon echt een flinke vlek zitten, en ook ik zag daar kleine oplichtende dots zitten. Dit moet gewoon in de fabriek zijn gebeurt, daar je het plastic beschermscherm maar nauwelijks ingedrukt krijgt.
En heb je inmiddels al een andere?
Van welke week is die van jou? Die van mij y03w24.

[ Voor 5% gewijzigd door _WgV_ op 29-07-2003 09:22 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Rookstar schreef op 29 July 2003 @ 09:15:
Wat is er dan mis met die firmware van T-Mobile? Het enige is toch dat er een T-Mobile T-zones menu is toegevoegd? Ik neem toch niet aan dat ze daar andere features voor gewist hebben ofzo?
Nee dat zit in de plaats van het normale "Internetservices" menu, dat zou je dus hetzelfde kunnen noemen :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de nieuwe firmware erop laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 29 July 2003 @ 09:20:
[...]

En heb je inmiddels al een andere?
Van welke week is die van jou? Die van mij y03w24.
Ik heb contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice, netjes het verhaal uitgelegd, IMEI nummer opgegeven en de volgende dag kwam een meneer van T-Mobile de telefoon op mijn werkadres omruilen. Geen enkel probleem, en erg snel.

Ik ben van een W23 naar een W26 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T-Mobile 150 2-jarig abo loopt af en deze wil ik verlengen en dan een T610 erbij.
Gister naar de T For Telecom en daar moest ik toen €119,- voor betalen. De verkoper wist me te vertellen dat als ik 2/3 weken wacht hij dan gratis is omdat ze dan een actie hebben....meer info had ie nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

Dat zou mooi zijn. Dan wacht ik nog 2/3 weken.

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:55:
Mijn T-Mobile 150 2-jarig abo loopt af en deze wil ik verlengen en dan een T610 erbij.
Gister naar de T For Telecom en daar moest ik toen €119,- voor betalen. De verkoper wist me te vertellen dat als ik 2/3 weken wacht hij dan gratis is omdat ze dan een actie hebben....meer info had ie nog niet...
Bij de V&D voor 2 jarig 75-Min T-Mobile gratis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
geez
vandaag mijn telefoon bij bombeek ingeleverd voor een software update hier in Eindhoven.
gaat tot het eind van de week duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 16:50:
Bij de V&D voor 2 jarig 75-Min T-Mobile gratis :X
Er zijn alleen volgens mij geen V&D's meer over die het toestel ook daadwerkelijk nog hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 15:15
Hmmm.... zwart ziet er ook wel mega-cool :9~

check:

http://www.esato.com/boar...c.php?topic=34257&forum=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 24 July 2003 @ 23:58:
[...]

Als je een BUG-vrije telefoon wil, dan ga je maar naar de Primafoon toe, en vraag je of je een ouwe vaste draai-schijf telefoon mag hebben.

Ik zal dan misschien mazzel hebben, maar ik mijn T39m, T66s, P800 en mijn T610 zijn allemaal van de eerste lichting. En heb nu alleen nog maar 2 kleine probleempjes met m`n T66s gehad. En daar heb ik nu geheel gratis nu een T600 voor terug gekregen. (kan je van Nokia niet verwachten)

offtopic:
Had trouwens niet van jou verwacht dat jij zo 'Anti-SE' zou kunnen zijn, achja verstand komt met de jaren
Ben niet anti SE, ben gewoon zwaar teleurgesteld in hun toestellen na mijn ervaringen met de t68i. Dan is het toch niet gek dat ik iemand anders probeer te waarschuwen dat je er niet teveel van moet verwachten.

En de allernieuwste T610 heeft dus geen uitval/netwerk bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Is wel erg creatief van die gast... maar ik denk dat ik het toch maar bij origineel hou ;)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

In dat stukkie is een los front en backcover te zien, iemand een idee hoe ikd at voor elkaar fiets zonder de boel te slopen? de lijm on de batterijklep heeft namelijk gedeeltelijk losgelaten en er zit een deukje in, die wil ik fixen, en de voorbkant rond mn toetsenbord is ook gedeeltelijk los, hoe krijg je dit zonder schade eraf? iemand een ideetje?

heb het alweer gelezen in een stukje eronder, alleen wat andere vraagjes: hoe komt hij aan die nieuwe cover in een andere kleur? :? En waar haal ik zo'n T6 schroevendraaier?

[ Voor 21% gewijzigd door The PyroPath op 29-07-2003 20:20 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

The_PyroPath schreef op 29 July 2003 @ 20:07:
...

heb het alweer gelezen in een stukje eronder, alleen wat andere vraagjes: hoe komt hij aan die nieuwe cover in een andere kleur? :? En waar haal ik zo'n T6 schroevendraaier?
Geen flauw id hoe ie aan dat geval komt.. Maar Torx 6: http://www.stuntprijzen.net/ -> onder tools, 3.40 euro ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lak op 29-07-2003 20:23 ]

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb dat ding dus goed en wel en ben dus flink ermee aan't *stoeien* maar iets lukt me niet:

De picture software zegt not connected :(
En de suite die je kunt installeren van de cd ( de bovenste ) zegt op outlook, nou dat doe ik tig keer en nog niets.
Nu ken het wel ergens staan maar damn dat is effe zoeken hier :(

Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 10:51:
[...]

Ik heb contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice, netjes het verhaal uitgelegd, IMEI nummer opgegeven en de volgende dag kwam een meneer van T-Mobile de telefoon op mijn werkadres omruilen. Geen enkel probleem, en erg snel.

Ik ben van een W23 naar een W26 gegaan.
Ik heb een simlockvrije van de tell-me, ben er vandaag heen gegaan en ik krijg een andere.
Dat kan alleen vanwege slechte leverbaarheid door grote vraag wel 1,5 week duren.
Hopen dat ik er dan 1 met nieuwe firmware krijg! dat is week 29 dus dat zal wel niet

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook zwaar teleurgesteld in SE....

heb ik eindelijk een nieuwe T610 (W23) (slechts ruim 4 weken op gewacht) geen hissing, geen problemen met de aan/uit-knop...

werkt de camera niet zoals het hoort :|

Foto maken lukt, 1 op de 100x kan ik 'm ook opslaan maar meestal crasht ie en krijg ik een lief wit schermpje...

Niet dat ik de camera vaak zou gebruiken maar hij moet wel gewoon functioneren....

Ik heb nog niemand anders er over gehoord dus ik ga uit van een exemplarisch probleem... morgen BelComp. maar eens bellen en vragen of ze er 1 apart houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Heeft iemand toevallig de radio headset HPR-20 gespot? Ik wilde hem op salesplaza.nl gaan bestellen, keek ik vandaag op de website staat ie er niet meer :( was geloof ik 40 pleurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:03:
Hmm ik heb dat ding dus goed en wel en ben dus flink ermee aan't *stoeien* maar iets lukt me niet:

De picture software zegt not connected :(
En de suite die je kunt installeren van de cd ( de bovenste ) zegt op outlook, nou dat doe ik tig keer en nog niets.
Nu ken het wel ergens staan maar damn dat is effe zoeken hier :(

Iemand een tip ?
Okee dat met die plaatjes downloaden via IR werkt dus totaal niet en schijnt bij meerdere niet te werken zo heb ik mogen vernemen.
Werkt dus wel via bluetooth :D

Nu ben ik dus met dat progje voor synchroniseren en al al verder gekomen echter ook nu via IR werkt het niet. Werkt dit wel via bluetooth ????

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:29:
ik ben ook zwaar teleurgesteld in SE....

heb ik eindelijk een nieuwe T610 (W23) (slechts ruim 4 weken op gewacht) geen hissing, geen problemen met de aan/uit-knop...

werkt de camera niet zoals het hoort :|

Foto maken lukt, 1 op de 100x kan ik 'm ook opslaan maar meestal crasht ie en krijg ik een lief wit schermpje...

Niet dat ik de camera vaak zou gebruiken maar hij moet wel gewoon functioneren....

Ik heb nog niemand anders er over gehoord dus ik ga uit van een exemplarisch probleem... morgen BelComp. maar eens bellen en vragen of ze er 1 apart houden...
J*z*s zeg....

Nooit Nokia gehad ofzo?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

mijn display heeft een klein beschadiging opgelopen rechts onder in het scherm :'(

nu heb ik een tube display pol. maar dit lijkt niet te werken het is een klein krasje/putje iemand tips hoe ik dit mischien wel weg krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Wat de oorsprong van losse rode en blauwe behuizingen betreft...

http://search.ebay.com/se...ebaytag12=ebayreg&from=R6

Grijs ~ $10,- // Rood of blauw ~ $20,-

Ben benieuwd wanneer deze 's ochtends op de markt te krijgen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand zijn T-Mobile T610 al simlock-vrij laten maken? Of het zelf gedaan misschien? En zo ja: hoe? :)

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mailyourmom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06-2023

Mailyourmom

PDQ Bach forever

Wat is eigenlijk de optie "Uitspraakteken" in Nieuw bericht > Meer? Ik vind het niet in de (Engelse) handleiding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je je foto's naar de pc als je bluetooth connected bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe zet je je foto's naar de pc als je bluetooth connected bent ?
Ik kan de afbeeldingen verzenden via BT naar mijn palm Tungsten|T. Die slaat ze op mijn SD-kaart. Op mijn pc maak ik via het BT netwerk verbinding met de T610 en zoek in de beschikbare mappen naar de afbeeldingen en kopieer ze daarna naar de harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01

B2

wa' seggie?

Ik heb het ergens in een van de T610 topics zien staan, maar weet niet meer precies waar, maar ik heb dus erg veel last van "Alleen Noodoproep" en kan dan niet bellen. Provider is Orange.
Is hier wat aan te doen? telefoon is van de eerste lichting.... :(

Trouwens, soms als ik een sms van Orange krijg (bv voicemail) dan loopt mn T610 compleet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 20:17
Een Sony-Ericsson headset zou goed moeten samenwerken met een Sony-Ericsson telefoon...

Niet dus.

Ik heb een HBH-35 bluetooth headset gekocht en het ding kraakt als een gek met mijn T610 (W26). Verder hoort de andere kant veel echo. Ik heb begrepen dat de nieuwe firmware het probleem kan oplossen, dus dat ga ik morgen maar eens proberen, maar anders ruil ik 'm om voor een Jabbra BT-200.

Het probleem is ook omschreven op het esato forum.

[ Voor 18% gewijzigd door janderk op 30-07-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een progy (bv java) om de IR mogelijkeid te gebruiken van de T610, bijvoorbeeld als afstands bediening van de TV..
dus dat je signalen kunt opslaan en dan weer kunt uitzenden :) leek me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 15:21:
Kent iemand een progy (bv java) om de IR mogelijkeid te gebruiken van de T610, bijvoorbeeld als afstands bediening van de TV..
dus dat je signalen kunt opslaan en dan weer kunt uitzenden :) leek me wel handig.
volgens mij is het veel handiger om de knopjes op je tv te gebruiken als je toch 1 meter van je tv af zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik had niet handig vond had ik het natuurlijk niet gevraagt ;) anyway ik had zo iets vroeger op m' n Palm dus het is gewoon een stukie software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een T610 gehaald bij Belcompany hier in Tilburg voor 40 euro bij een T-Mobile 225 abo met sim-lock.

Het is een 03w24 toestel.. dat houdt dus in dat ik geen last krijg van problemen zoals hissing-problem ?

Zijn er nog mensen met deze versie die iets te vermelden hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAzN schreef op 30 juli 2003 @ 12:31:
[...]

Ik kan de afbeeldingen verzenden via BT naar mijn palm Tungsten|T. Die slaat ze op mijn SD-kaart. Op mijn pc maak ik via het BT netwerk verbinding met de T610 en zoek in de beschikbare mappen naar de afbeeldingen en kopieer ze daarna naar de harde schijf.
Hehe ik had het al gevonden, en idd precies zoals jij zei.
TNX

Alleen als ik games download en ik wil die erop zetten dat wil niet echt lukken omdat die er niet tussenstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 16:01:
Heb net een T610 gehaald bij Belcompany hier in Tilburg voor 40 euro bij een T-Mobile 225 abo met sim-lock.

Het is een 03w24 toestel.. dat houdt dus in dat ik geen last krijg van problemen zoals hissing-problem ?

Zijn er nog mensen met deze versie die iets te vermelden hebben..
Eh hoe check je die versie btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 16:13:
[...]

Onder de batterij zit een stickertje, daar moet ergens 03wk24 of iets dergelijks op staan. Daaraan zie je dat het een 2003 week 24-toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen als ik games download en ik wil die erop zetten dat wil niet echt lukken omdat die er niet tussenstaan ?p
Die moet je gewoon naar de hoofdmap slepen (dus waar je de mappen afbeeldingen geluiden en thema's ziet staan) dan worden ze gelijk in de goeie map gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 16:13:
[...]

Gecheckt: 03w21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb al een tijdje een T610 en ben er zeer tevreden mee. Ik heb alleen een probleempje met mijn headset (HBH 60). Sinds een weekje doet deze het namelijk niet meer. Hij knippert rood-groen-rood-groen etc wanneer ik hem aanzet. Ik heb jammergenoeg geen handleiding om de oplossing van dit probleem op te zoeken. Mijn vader heeft hem namelijk meegenomen uit het buitenland. Vanwege eventuele problemen met douane etc heeft hij deze niet meegenomen.

Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?? Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 30 July 2003 @ 00:28:
[...]

J*z*s zeg....

Nooit Nokia gehad ofzo?
Jawel... Nokia 6210, 8210, 8310, 5110, 3210...

nooit problemen mee gehad afgezien van die ene keer met mijn 6210 dat ik geen ontvangst meer had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 18:53
supergrover schreef op 30 July 2003 @ 13:19:
Ik heb het ergens in een van de T610 topics zien staan, maar weet niet meer precies waar, maar ik heb dus erg veel last van "Alleen Noodoproep" en kan dan niet bellen. Provider is Orange.
Is hier wat aan te doen? telefoon is van de eerste lichting.... :(

Trouwens, soms als ik een sms van Orange krijg (bv voicemail) dan loopt mn T610 compleet vast.
Zelfde heb ik ook wel eens.
Maar dat van Alleen noodoproep gebeurt bij mij minder.

En als ik SMS krijg van Orange blijft hij inderdaad even hangen maar na 30 seconden ofzo gaat hij wel weer verder.
Is wel irritant natuurlijk.

Ik heb week 21 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens op mijn w26 toestel ook dat er eerst 1 sec. een andere beltoon te horen is alvorens ik mijn eigen ingestelde beltoon hoor.

Dit is ook niet afhankelijk van de hardware, maar van software, dus is het wachten op de firmware update (waarom kan dit niet via wap/gprs alla windows update :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

weet iemand mischien of ik hotmail in kan stellen in de e-mail client van de t-610, ik kan geen gegevens vinden daarover en bij e-mail via mobile.msn.com krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in principe is dat mobile.msn.com de enige oplossing...
misschien zit het ergens fout in je instellingen voor wappen ofzo...

als je bij hotmail nou een pop3 neemt enzovoort waarvoor je moet betalen dan kan het overigens ook...dus miss is het wel net zo handig om je hotmail door te linken naar een pop3 van je internetprovider ofzo en die op je T610 los te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag deze onbeantwoorde vraag van mij herhalen, hopende dat iemand mij een tip kan geven, zodat ik werkelijk van de e-mail functionaliteit gebruik kan maken die standaard in deze telefoon zit.
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 11:28:
Wat moet er gebeuren om op deze telefoon het e-mail gebeuren werkend te krijgen? Eerder in de thread is gezegd dat het t-mobile abbo niet standaard geschikt is om te e-mailen.

Ik heb dus t-mobile klantenservice gebeld, met de vraag of dit geactiveerd kon worden, maar ze verwees me door naar My T-mobile voor het instellen van e-mail.

Heel leuk, maar dit is dus e-mail via wap ophalen, en maak dat mens maar is duidelijk wat je nu wilt, als je zelf geen idee hebt wat er moet gebeuren. Wat moet er dus gebeuren? Moet ik een additioneel data account hebben? Moet er een vinkje worden aangezet? etc.. hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 22:28:
Ik wil graag deze onbeantwoorde vraag van mij herhalen, hopende dat iemand mij een tip kan geven, zodat ik werkelijk van de e-mail functionaliteit gebruik kan maken die standaard in deze telefoon zit.
[...]
Deze link al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik ook al geprobeerd, maar mijn ISP, Chello staat niet in de lijst. Desondanks heb ik wel in e-mail options alle gegevens ingevuld, van username, password tot smtp en pop3 servers, echt alles. Ik heb dit ook al tig keer gedubbelchecked, en de gegevens kloppen gewoon :) .... nu nog werken zeg maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik orginele T610 behuizingen kan kopen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 00:06:
Ja heb ik ook al geprobeerd, maar mijn ISP, Chello staat niet in de lijst. Desondanks heb ik wel in e-mail options alle gegevens ingevuld, van username, password tot smtp en pop3 servers, echt alles. Ik heb dit ook al tig keer gedubbelchecked, en de gegevens kloppen gewoon :) .... nu nog werken zeg maar ...
Zoals al een keer of 10 is gemeld werkt dat alleen bij inbelproviders.
Chello is een kabelprovider en je hebt dus geen telefoonnummer om in te bellen.

Maak een zonnet accountje aan en alles is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
ik kan via Orange gewoon mijn chello account uitlezen.
ik maak dan wel gebruik van het Orange share internet account wat je toegang
geeft tot alle internet services ipv alleen wap zoals dat het geval is bij Orange share wap.
ik weet niet of je bij T-mobile direct pop servers aan kan spreken dat zou je even na moeten
vragen. misschien dat je net zoals bij Orange een ander gprs account moet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Riesjard schreef op 31 July 2003 @ 09:29:
[...]

Zoals al een keer of 10 is gemeld werkt dat alleen bij inbelproviders.
Chello is een kabelprovider en je hebt dus geen telefoonnummer om in te bellen.

Maak een zonnet accountje aan en alles is opgelost.
Moet je er wel bij vertellen dat je een gprs-abonnement bij T-Mobile erbij moet nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Ginz schreef op 31 July 2003 @ 00:50:
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik orginele T610 behuizingen kan kopen?
Een paar posts terug nog gemeld...

www.ebay.com
t610 casing

Ik zou nog eventjes wachten. Ze zijn net een paar weken te krijgen en de prijzen dalen wekelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
BeQuietAndDrive schreef op 31 juli 2003 @ 11:24:
[...]

Moet je er wel bij vertellen dat je een gprs-abonnement bij T-Mobile erbij moet nemen :(
Nee hoor, zonnet heeft een niet 06760 nummer beschikbaar (036-....), dat zou het wel moeten doen bij Tmobile. (het nummer staat ergens in dit of in het p800 forum)
Tmobile heeft alleen de 06760 nummer afgeschermd voor mensen die geen of een klein gprs abbo hebben :(
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.