"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
BTW, nog een irritatie na het invoeren van wat nummers. Ik ben een nokia 3310 gewent, maar als je een spelfoutje maakt druk ik steeds op de TERUG
ehm dat werkt al perfect hoormpmad schreef op 23 July 2003 @ 23:01:
Hopelijk maakt Orange de t610 snel geschikt voor Share![]()
Eigenlijk schandalig dat ze dat niet vantevoren hadden gedaan
je moet gewoon zeggen dat je een T68i hebt
en wanneer je share al geactiveerd hebt kun je gewoon de instellingen
laten sms'en via de website door als telefoon de T68i op te geven
happy surfin'
Verwijderd
ink. server: mail.chello.nl
uitg. server: mail.chello.nl
ook geprobreerd door IP address te gebruiken... maar helaas.
Verwijderd
Verwijderd
mnou ik krijg dan die +31624eigennummer terugGinz schreef op 23 July 2003 @ 23:47:
[...]
Eerst *#61#, dan krijg je Voice-mail box nummer, dat is een lang nummer, langer dan 10 getallen.
Dat nummer schrijf je op.
En dan:
**61*11*Voicemailbox nummer*Aantal sec. (5/10/15/20/25/30)#
dus ik intoetsen **61*11*+3162406HURYHOTLINE*30# maar dan zegtie mislukt...
*#61*11*+3162406HURYHOTLINE*30# ook al geprobeerd, want volgens mij moet die et zijn?
(heb T-mobile)
Verwijderd
Daarna kwam ik er al snel achter dat de rest gewoon me eigennummer is....
dus zegmaar +31240642........ je eigennummer weer je toch wel:)
Maar het werkt idd niet met dat **61*11*+31enzo....
ik krijg een melding dat er een netwerk fout is ofzo
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
6.2 Tijdsintervallen bij doorschakelen
Wanneer u uw telefoon niet binnen 20 seconden opneemt, worden
gesprekken automatisch doorgeschakeld. U kunt echter ook een
tijdsinterval van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu
van uw mobiele telefoon. Of door achtereenvolgens **61* telefoonnummer*
11* aantal seconden# in te toetsen.
Ding zegt dan "gesprek beperkt" bij mij.. zal wel goed zijn...
voor orange kan dat zijn: +31628500550. (messaging/options/voice mail number)
Ik heb daar ook die van MSI gehaald, en 't schijnt dat die dingen totaal niet werken. Bij mij iig niet, ik heb nu de conceptronic en die werkt perfect!mpmad schreef op 23 July 2003 @ 21:36:
Ik dacht dat Class 1 meer bereik had (tot 100 meter) dan Class 2 (tot 10 meter). Ik vraag me alleen af of de t610 die 100 meter wel haalt
Ik ga morgen ook maar eens een bluetooth USB adaptertje ga halen (kost toch maar een euro of 35). Ze hebben daar (PCtuning, Tilburg) die MSI (Class 1) en een Conceptronic (Class 2). Ik denk dat ik gewoon voor die MSI ga. Iemand trouwens ervaring met een van die dingen?
Verwijderd
Ik heb bij het afsluiten van mijn abbo het vinkje "data" aangevinktVerwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 11:21:
Zoals al meerdere malen is gemeld, kan het niet via standaard t-zones GPRS. Je moet daarvoor een apart data-account maken, of upgraden naar GPRS-actief/intensief.
Als ik een eigen data-account moet aanmaken, wat heb ik daarvoor nodig? Een los data abonnement bij t-mobile ?
Verwijderd
het schijnt dat ze perfect werken... bij mij i.i.g. wel...Jainoxi schreef op 24 July 2003 @ 13:40:
[...]
Ik heb daar ook die van MSI gehaald, en 't schijnt dat die dingen totaal niet werken. Bij mij iig niet, ik heb nu de conceptronic en die werkt perfect!
Verwijderd
PS er zou een firmware update zijn van de t610 voor t-mobile, heeft iemand daar iets meer van gehoord?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 16:54 ]
Beter zoeken, want ik heb m wel gezien.-ViRaX- schreef op 24 July 2003 @ 17:40:
Kan iemand die theme creator vinden op de site van ericsson? MyT610 zegt dat ie daar te downloaden valt, maar ik kan hem nergens vinden... Jullie wel?
Heb ineens 2 zwarte strepen bovenin mijn scherm. Denk kapot contact.
Maandag gaat T-mobile het omruilen.
Als ik die adapter installeer (met de nieuwste drivers van de msi site) komt er bij 'hardware' een uitroepteken voor het apparaat (apparaat is niet goed geinstalleerd ofzo). En als ik XTND van SonyEricsson wil installerden zeikt die dat Outlook uitgevoerd moet worden (terwijl dat gewoon aanstaat). Ik heb vanalles geprobeerd (op 2 pc's, beide windows 2000 met alle updates), maar ik kom er niet uit
Kan er iemand helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Piggen op 24-07-2003 20:59 ]
Verwijderd
Nog een weekje wachten, en dan ga ik m ook halen..
Ik heb een editor gezien op de site die de T610 niet ondersteunt en waarbij je je thema's moet downloaden via WAP.
Bij de myT610 site is het gewoon een progje voor op je PC en je kan je theme met bluetooth inladen... Dat progje is volgens mij verwijderd op de ericsson site... of heeft iemand hem wel gevonden? Ik heb de site iig ondersteboven gekeerd zonder resultaat.
Verwijderd
Om met T-Mobile je voicemail delay op 30 seconden te zetten moet je het volgende intoetsen en verzenden:
**61*+3162406restvanjeeigennummer*11*30#
Ik heb vandaag ook alweer een paar gesprekken gemist omdat ik hem niet over hoorde gaan. Dus nu heb ik de ringtone maar even op Digirain gezet. So much for mooie polyfone beltonen

[druk op een toets om verder te gaan]
Tuurlijk bestaan die wel...Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 21:37:
Kan iemand me vertellen vanaf welke productieweek de T610 stabiel(zonder ergerlijke bugs) is ? of bestaat die gewoon nog niet
Vanaf week 21
-
Verwijderd
Dat is makkelijk zeggen maar ik weet 100% zeker dat ie nog steeds een aantal bugs heeft (netwerkproblemen, software crash e.d.) zelfs na meerdere updates moet je altijd rekening houden met een paar problemen. Als je een bugvrije gsm wilt geen SE kopen.
Verwijderd
* Zucht een keer diep *Jainoxi schreef op 24 July 2003 @ 23:12:
Dit is nog steeds een beetje onduidelijk... restvanjeeigennummer, hoe bedoel je dat precies? In andere woorden, wat vul je precies is als je nummer 0624123456 is?
Net alsof Nokia/Siemens etc geen bugs hebben in hun nieuwe toestellen. Wanneer je geen bugs wil, koop je een telefoon die al een tijdje op de markt is, dan zijn de 'kinderziektes' er meestal wel uit (zolang het geen hardware/fabricage fouten betreft).Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 23:21:
[...]
Dat is makkelijk zeggen maar ik weet 100% zeker dat ie nog steeds een aantal bugs heeft (netwerkproblemen, software crash e.d.) zelfs na meerdere updates moet je altijd rekening houden met een paar problemen. Als je een bugvrije gsm wilt geen SE kopen.
Na zo goed als alle combo uitgeprobeerd te hebben heb ik 'm... En ja, mijn vorige post had dus helemaal niet gehoeven!
[ Voor 3% gewijzigd door jpiscaer op 24-07-2003 23:37 ]
Als je een BUG-vrije telefoon wil, dan ga je maar naar de Primafoon toe, en vraag je of je een ouwe vaste draai-schijf telefoon mag hebben.Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 23:21:
[...]
Ik zal dan misschien mazzel hebben, maar ik mijn T39m, T66s, P800 en mijn T610 zijn allemaal van de eerste lichting. En heb nu alleen nog maar 2 kleine probleempjes met m`n T66s gehad. En daar heb ik nu geheel gratis nu een T600 voor terug gekregen. (kan je van Nokia niet verwachten)
Had trouwens niet van jou verwacht dat jij zo 'Anti-SE' zou kunnen zijn, achja verstand komt met de jaren
-
Dreadzzz, had ik dus ook een fout erin zitten... sorry.Jainoxi schreef op 24 juli 2003 @ 23:12:
Dit is nog steeds een beetje onduidelijk... restvanjeeigennummer, hoe bedoel je dat precies? In andere woorden, wat vul je precies is als je nummer 0624123456 is?
Niet alle T-Mobile nummers beginnen natuurlijk met 42, zou ik moeten weten, ik had ook eerst een nummer dat met 24 begon.
Ik heb het al weg-ge-edit. Ik heb de '06' erbij gezet zodat mensen niet denken dat ze de 0 weg moeten laten.
Oftewel:
**61*+31-624-06-restvaneigennummer*11*30# maar dan zonder de streepjes.
[ Voor 13% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 25-07-2003 00:32 ]
[ Voor 200% gewijzigd door Sur_G op 25-07-2003 08:54 . Reden: ging iets fout ]
Enne btw iemand al iets van die thema's maker gevonden
die theme creator staat toch gewoon bij software op myt610.com ?-ViRaX- schreef op 25 July 2003 @ 09:29:
Ginz... Je kan mij niet wijsmaken dat jij de bug niet hebt dat zorgt dat je eerst je standaardbeltoon hoort, en dan pas de ingestelde... Die bug heeft ieder toestel nog!
Enne btw iemand al iets van die thema's maker gevonden![]()
I really need it...
http://members.lycos.co.uk/themecreator/
Verwijderd
Je hebt nu iig een gsm-data abbo. Wat veel t-mobilers doen, is een account aanvragen bij zonnet, en dan via het mobiel-inbelnummer inbellen. Dit is namelijk een 036 nummer, en geen 06760. Op deze manier gaat het dus van je belminuten af, en hoef je niet extra te betalen. Via dit account kan je ook je mail ophalen.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:53:
[...]
Ik heb bij het afsluiten van mijn abbo het vinkje "data" aangevinktHad verwacht dat dat afdoende zou zijn.
Als ik een eigen data-account moet aanmaken, wat heb ik daarvoor nodig? Een los data abonnement bij t-mobile ?
ergens in deel 1 of 2 van dit grote topic staat een link. effe zoeken! succes!-ViRaX- schreef op 24 July 2003 @ 21:34:
[...]
Ik heb een editor gezien op de site die de T610 niet ondersteunt en waarbij je je thema's moet downloaden via WAP.
Bij de myT610 site is het gewoon een progje voor op je PC en je kan je theme met bluetooth inladen... Dat progje is volgens mij verwijderd op de ericsson site... of heeft iemand hem wel gevonden? Ik heb de site iig ondersteboven gekeerd zonder resultaat.
gedaan, en dan zegtie: "omleiden geen antwoord spraakoproepen geactiveerd"Lamer_Deluxe schreef op 25 juli 2003 @ 00:28:
[...]
Dreadzzz, had ik dus ook een fout erin zitten... sorry.
Niet alle T-Mobile nummers beginnen natuurlijk met 42, zou ik moeten weten, ik had ook eerst een nummer dat met 24 begon.
Ik heb het al weg-ge-edit. Ik heb de '06' erbij gezet zodat mensen niet denken dat ze de 0 weg moeten laten.
Oftewel:
**61*+31-624-06-restvaneigennummer*11*30# maar dan zonder de streepjes.
dat hoort zo? neem ik aan?
Ik hoef je dat ook niet wijs te maken, het is gewoon zo.-ViRaX- schreef op 25 July 2003 @ 09:29:
Ginz... Je kan mij niet wijsmaken dat jij de bug niet hebt dat zorgt dat je eerst je standaardbeltoon hoort, en dan pas de ingestelde... Die bug heeft ieder toestel nog!
I really need it...
* Ginz heeft het net gechecked
Maar m`n beltoon is toch altijd 'Old Phone', dus zelfs als ik `t wel zou hebben, dan heb ik er nog geen last van
-
Nog wel een vraagje: als ik dat inbelnr van Zonnet gebruik, dus niet via GPRS internet maar gewoon via m'n belminuten zeg maar, wat is dan mijn connectie snelheid??? Toch niet 9600 baud?
Verwijderd
Ik ken dat probleem wat jij noemt ook niet. En ik heb over het algemeen ook old phone staan, echter als ik hem op een andere zet, bijv. digirain, hoor ik geen old phone eerst. Misschien ergens bij de instellingen??
Ik heb een Sony Ericsson T610, en een Bluetooth-dingetje in mijn USB-port. Alles werkt perfect, plaatjes oversturen etc. Maar hoe moet ik nu mijn agenda met Outlook synchroniseren? Weet iemand waar ik moet beginnen? Ik heb zowel de Bluetootth-software als de cd van mijn T610 geinstalleerd (die verder niet in het startmenu verschijnt overigens).
Dank!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nee, wat er bedoeld wordt is dat je eerst een standaard geluidje hoort en dan pas de ringtone infade. Dat is overigens geen bug, maar een feature om je gehoor te beschermen, aangezien de ringtones uit de gewone speaker komen.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 11:16:
@-VIRAX-
Ik ken dat probleem wat jij noemt ook niet. En ik heb over het algemeen ook old phone staan, echter als ik hem op een andere zet, bijv. digirain, hoor ik geen old phone eerst. Misschien ergens bij de instellingen??
De T300 doet dit overigens ook. (stel de andere partij hangt op en je wordt meteen gebeld terwijl je het toestel nog aan je oor hebt).
Wat ik irritant vind is dat voordat je uberhaupt iets hoort, eerst het trilalarm gaat, dat zou je uit moeten kunnen zetten.
Ja, klopt inderdaad. Je zou gewoon even naar je T610 kunnen bellen om te kijken of hij nu inderdaad 30 seconden overgaat en of hij dan correct naar je voicemail overschakelt. (ik had het nummer in eerste instantie verkeerd en dan kreeg ik de 'niet betaald' pieptoontjes i.p.v. de voicemailFrieda schreef op 25 July 2003 @ 10:10:
gedaan, en dan zegtie: "omleiden geen antwoord spraakoproepen geactiveerd"
dat hoort zo? neem ik aan?
Verwijderd
Hoe word het geheugen eienlijk geregeld.
Is dat door middel van een chip op het printplaatje?, of door een vervangbaar kaartje?
Ik heb hem nog niet uit elkaar durven halen, want ik ben bang dat ik hem sloop.
Maar ik wil dus weten of het upgradeble is.
done, hij doet t inderdaad.. was even niet zeker van wat ik nou precies gedaan had door die rare melding.. valt voor mij in de categorie onbegrijpelijk vertaalde meldingen, zoals "er zijn geen ongedaan maken gebeuren" voor "no undo events exist"Lamer_Deluxe schreef op 25 July 2003 @ 12:09:
[...]
Ja, klopt inderdaad. Je zou gewoon even naar je T610 kunnen bellen om te kijken of hij nu inderdaad 30 seconden overgaat en of hij dan correct naar je voicemail overschakelt. (ik had het nummer in eerste instantie verkeerd en dan kreeg ik de 'niet betaald' pieptoontjes i.p.v. de voicemail)
Dat is geen bug.-ViRaX- schreef op 25 July 2003 @ 09:29:
I really need it...
zelf natuurlijk nog steeds fervent SPVjer
Ah, mooi dat het werkt.Frieda schreef op 25 juli 2003 @ 13:28:
done, hij doet t inderdaad.. was even niet zeker van wat ik nou precies gedaan had door die rare melding.. valt voor mij in de categorie onbegrijpelijk vertaalde meldingen, zoals "er zijn geen ongedaan maken gebeuren" voor "no undo events exist"
Met die melding bedoelt hij gewoon dat spraak oproepen (dus als iemand je belt, geen data oproepen) omgeleid wordt naar het ingestelde nummer (voicemail) als er geen antwoord is (niet wordt opgenomen).
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 21:18:
Kan je je telefooncontacten synchroniseren met Outlook, zodat in je Outlook contacts iedereen staat met alle info die je ook in je foon hebt staan?
ff twee gequote, omdat ze nogal in elkaars verlengde liggen..BeQuietAndDrive schreef op 25 juli 2003 @ 11:48:
Hoi!
Ik heb een Sony Ericsson T610, en een Bluetooth-dingetje in mijn USB-port. Alles werkt perfect, plaatjes oversturen etc. Maar hoe moet ik nu mijn agenda met Outlook synchroniseren? Weet iemand waar ik moet beginnen? Ik heb zowel de Bluetootth-software als de cd van mijn T610 geinstalleerd (die verder niet in het startmenu verschijnt overigens).
Dank!
Verwijderd
Tja je hebt een hoop gekken op de wereld, getuige onze politiek
Verwijderd
Dit is volgens mij al een paar keer in het topic uitgelegd, lees het nog eens door zal ik eens zeggen.Nogmaals omhoog gegooid omdat er nog niets naar voren is gekomen:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
jwolfslag schreef op 24 July 2003 @ 21:18:
Kan je je telefooncontacten synchroniseren met Outlook, zodat in je Outlook contacts iedereen staat met alle info die je ook in je foon hebt staan?
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
BeQuietAndDrive schreef op 25 juli 2003 @ 11:48:
Hoi!
Dank!
ff twee gequote, omdat ze nogal in elkaars verlengde liggen..
`k weet het zelf ook niet precies meer, maar het staat wel ergens
Mijn T610 + Bluetooth dongle liggen vanaf morgen bij het postkantoor
Verwijderd
(En ja, volg het al een tijdje met spanning, dus ik heb alles al gelezen. Mocht ik toevallig ergens over heen hebben gelezen, excuseer mij dan aub..Kan je je telefooncontacten synchroniseren met Outlook, zodat in je Outlook contacts iedereen staat met alle info die je ook in je foon hebt staan?
Verwijderd
Ik heb de Ericsson tools nog niet eens geinstalleerd en alles werkt al gewoon.
Verbazend genoeg kan ik nu opeens ook gewoon de themes folder op m'n T610 lezen vanaf m'n laptop, dat werkte eerst niet.
En daar krijg ik ook allemaal icoontjes bij voor dial-up networking, OBEX transfer/push, serial ports, voice gateway en IrMC synchronization.
Hoe dat met de Ericsson software werkt weet ik dus nog niet.
Misschien een idee om die TDK Bluetooth hack te gebruiken om uitgebreidere software te kunnen installeren. Staat in het 'overige hardware' forum beschreven.
EY!!! Ik mag dan wel politicus zijn ,maar ik ben NIET gek, ik ben een vliegtuig !!!Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:31:
Hmm het kan toch, het zou eventueel kunnen zijn dat hij van voyeurs foto's houdt, en dat dat de voorwaarde was waarop zij dat toestel van hem mocht hebben.![]()
Tja je hebt een hoop gekken op de wereld, getuige onze politiek
Vrouwtje had een GD90 en zocht iets nieuws, eerst kwam ze met de samsung 620 aanzetten, maar dat mocht niet van mij
Geef mij maar mijn SPV met 256mb SD kaart, wat nou miezerige 2mb
ik zie daar onderandere iets wat lijkt op een theme editor!
iemand een idee waar ik deze kan vinden in de telefoon ?
kheb het manual al doorgenomen maar wellicht heb ik er overheen gelezen.
http://personales.ya.com/...sson/en/products_t610.htm
Ja, die icoontjes heb ik ook, in Outlook kan ik niets vinden, dus zal het met 1 van deze moeten, maar welke dan?Lamer_Deluxe schreef op 25 July 2003 @ 16:32:
Ik kreeg bij mijn Jewel 8070 laptop de Widcomm drivers erbij. Die gebruik ik met mijn Jewel bluetooth dongle.
Ik heb de Ericsson tools nog niet eens geinstalleerd en alles werkt al gewoon.
Verbazend genoeg kan ik nu opeens ook gewoon de themes folder op m'n T610 lezen vanaf m'n laptop, dat werkte eerst niet.
En daar krijg ik ook allemaal icoontjes bij voor dial-up networking, OBEX transfer/push, serial ports, voice gateway en IrMC synchronization.
Hoe dat met de Ericsson software werkt weet ik dus nog niet.
Misschien een idee om die TDK Bluetooth hack te gebruiken om uitgebreidere software te kunnen installeren. Staat in het 'overige hardware' forum beschreven.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
als ik 2 gesprekken heb kan ik beeindigen of wisselen kiezen...
volgens het boekje zou ik een "meer" knoppie moeten hebben zodat ik ze dan samen kan voegen?
iemand anders hier toevallig al ervaring mee?
Misschien verschijnt dat knopje niet omdat je netwerk het niet ondersteund?Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 20:21:
hmz et lukt mij niet om een conference call te maken?!
als ik 2 gesprekken heb kan ik beeindigen of wisselen kiezen...
volgens het boekje zou ik een "meer" knoppie moeten hebben zodat ik ze dan samen kan voegen?
iemand anders hier toevallig al ervaring mee?
#StopBurningStuff
Het kan veel eenvoudiger:Ginz schreef op 23 July 2003 @ 23:47:
[...]
- Kan je een tijd instellen waarna je telefoon naar de voicemail gaat? Bij t-mobile
- lijkt het wel naar een seconde of 10/15 ... Dit is echt VEEEL te kort. Ik was aan
- het werk, mn telefoon ging, even handen wassen, en huppa weg was mn
- belletje naar de voicemail. Ik heb liever dat hij 30 seconde overgaat ofzo.
Eerst *#61#, dan krijg je Voice-mail box nummer, dat is een lang nummer, langer dan 10 getallen.
Dat nummer schrijf je op.
En dan:
**61*11*Voicemailbox nummer*Aantal sec. (5/10/15/20/25/30)#
Ik heb een vodafone sim, en ik kan bij verbindingen>Vodafone>instellingen>voicemail>rinkeltijd gewoon instellen hoe lang hij moet overgaan.
Verwijderd
T-mobile al gebeld, zou gewoon moeten kunnen..._WgV_ schreef op 25 July 2003 @ 20:44:
[...]
Misschien verschijnt dat knopje niet omdat je netwerk het niet ondersteund?
lukt het bij jou wel dan ?
IrMC Synchonization had ik volgens mij geklikt. Alleen maar om uit te proberen eigenlijk. Toen had ik opeens mijn contacten uit de T610 in Outlook staan.BeQuietAndDrive schreef op 25 July 2003 @ 20:10:
Ja, die icoontjes heb ik ook, in Outlook kan ik niets vinden, dus zal het met 1 van deze moeten, maar welke dan?
[afbeelding]
Dat kan bij T-Mobile niet, dus dan kun je lekker Linux-achtige commando's gaan intypenwrcveen schreef op 25 July 2003 @ 20:51:
Het kan veel eenvoudiger:
Ik heb een vodafone sim, en ik kan bij verbindingen>Vodafone>instellingen>voicemail>rinkeltijd gewoon instellen hoe lang hij moet overgaan.
Maar voor de rest hebben die Vodaphone customisations nogal een slechte naam, dus ik vind het niet zo erg.
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 21:07:
[...]
T-mobile al gebeld, zou gewoon moeten kunnen...
lukt het bij jou wel dan ?
Ik heb me T610 nog niet, ik hoop morgen, heb hem besteld bij Tell-me
Nu inmiddels wel, en hij is VETJES!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door _WgV_ op 26-07-2003 15:59 ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
Als je nou eens even gelezen had, was het je al snel duidelijk geweest dat ie bij V&D Gratis is bij een T-Mobile 75 abo.BAUKstEr schreef op 26 July 2003 @ 04:23:
Ik ben op zoek naar de T610 i.c.m. een 2-jarig T-Mobile 75 abonnement. Waar is deze combi nog leverbaar (uiteraard voor zo weinig mogelijk extra kosten...)?
EDIT:
En ik gebruik dus nu zo lang een zonnebril zakje, werkt ook prima tegen krassen
[ Voor 36% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 26-07-2003 12:40 ]
Verwijderd
ik gebruik gewoon een orig. nokia 8210 riemhoesje.. telefoon ziet er nog tip-top in orde zonder krasjesSquareHugo schreef op 26 July 2003 @ 12:15:
Ik kan nergens in Leiden en omstreken een fatsoenlijk (lees: geen) hoesje vinden voor m'n nieuwe-ik-wil-er-geen-krassen-op-T610. Iemand anders wel? Webwinkel desnoods?
Verwijderd
Dit is een forum over de T610...BAUKstEr schreef op 26 juli 2003 @ 04:23:
Ik ben op zoek naar de T610 i.c.m. een 2-jarig T-Mobile 75 abonnement. Waar is deze combi nog leverbaar (uiteraard voor zo weinig mogelijk extra kosten...)?
niet een vraag-maar-raak-want-ik-heb-zelf-geen-zin-om-te-zoeken site..
kortom zoek ff zelf en vergelijk
Stel je eens voor: ik heb het al gelezen en al legio filialen van V&D gebeld... Maar nergens is het toestel leverbaar. En daar vroeg ik naar. Wat ik dus specifiek wil weten is of er hier mensen zijn die binnen afgelopen week bijvoorbeeld een V&D hebben gevonden waar ze nog wel verkrijgbaar zijn. Lijkt me geen rare vraag.Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 04:37:
Als je nou eens even gelezen had, was het je al snel duidelijk geweest dat ie bij V&D Gratis is bij een T-Mobile 75 abo.
Ik heb al gezocht, vergeleken en ook zat gevonden. Maar waar ik naar vroeg was naar leverbaarheid.Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 12:50:
Dit is een forum over de T610...
niet een vraag-maar-raak-want-ik-heb-zelf-geen-zin-om-te-zoeken site..
kortom zoek ff zelf en vergelijk
[ Voor 25% gewijzigd door BAUKstEr op 26-07-2003 13:51 ]
Verwijderd
Ik wil je hier wel antwoord op geven. Vandaag (5min geleden) heb ik de laatste T610 in een v&d filiaal in Gouda gekocht, maar ik heb er eigelnlijk nog 1 nodig voor me meissie.BAUKstEr schreef op 26 July 2003 @ 13:48:
[...]
Stel je eens voor: ik heb het al gelezen en al legio filialen van V&D gebeld... Maar nergens is het toestel leverbaar. En daar vroeg ik naar. Wat ik dus specifiek wil weten is of er hier mensen zijn die binnen afgelopen week bijvoorbeeld een V&D hebben gevonden waar ze nog wel verkrijgbaar zijn. Lijkt me geen rare vraag.
Verwijderd
Dit kan ik bevestigen ik heb hem net van hun thuisgekregen.BAUKstEr schreef op 26 July 2003 @ 15:34:
Ik heb net van Vivacom vernomen dat ze de T610 voorradig hebben. Je betaald daar i.c.m. een 2-jarig T-Mobile 75 abonnement €23,20. Ook een goede optie.
Echt een mooi dingetje
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 16:42 . Reden: Typo ]
Om ruimte te creeëren wilde ik uit "Mijn Afbeeldingen" op mijn T610 de standaard plaatjes verwijderen. Dit ging goed, alleen 'Flower.gif' en 'Rose.wbmp' kunnen niet verwijderd worden en de telefoon geeft de melding:
'Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd'
Ook van buitenaf (bluetooth-verbinding) krijg ik de bestanden er niet uitgesloopt. Ze irriteren me. Jullie ook? Iemand een oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door SquareHugo op 26-07-2003 18:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb helaas hetzelfde.. zijn volgens mij door t-mobile als readonly geplaatst.SquareHugo schreef op 26 July 2003 @ 18:07:
OK, topic doorgespit, maar ik kom er niet uit...
Om ruimte te creeëren wilde ik uit "Mijn Afbeeldingen" op mijn T610 de standaard plaatjes verwijderen. Dit ging goed, alleen 'Flower.gif' en 'Rose.wbmp' kunnen niet verwijderd worden en de telefoon geeft de melding:
'Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd'
Ook van buitenaf (bluetooth-verbinding) krijg ik de bestanden er niet uitgesloopt. Ze irriteren me. Jullie ook? Iemand een oplossing?
PS. Dit is op alle T610's. Niet specifiek op T-mobile T610's.
[ Voor 10% gewijzigd door SquareHugo op 26-07-2003 18:24 ]
"I Did a master reset in store when bought it, gave me 1,8MB. Next day did a 13/15 sec trick, gave me 2,2MB. No difference 13 or 15 sec, gives exactly 2,2MB. Like master reset it dosen´t remove those 2 flowers, some ringtones, but it gives 400kB more memory."
Verwijderd
http://www.ericsson.com/m.../docs/themes_creator_t610
Verwijderd
Ik heb gewoon een hiss als ik gebeld word of zelf bel. En is het normaal dat het scherm ietsiepietse flikkert af en toe .. als je naar dat ding staart?
Terwijl ik toch gewoon echt een 3wk23 toestel heb ... met software R1A081.
Ben ik de enige die een wk23 met kuren heeft dan??
Verwijderd
Ik heb niet de software geinstalleerd die bij de telefoon werd meegeleverd (heb er geen geduld voor). Ik heb gewoon de bluetooth dongle geinstalleerd, en de telefoon toegang gegeven tot My Bluetooth Places.
Ik heb hier nu 3 iconen staan, waarbij T610 de naam is van mijn GSM. Met "T610 IrMC Synchronization" heb ik ingesteld dat ik alleen outlook wil synchronizeren, en ik kan nu "synchronize" doen, en het werkt.
SUPERBEDANKT! Hier kan ik wat meeVerwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:06:
Ik heb dus een probleempje ... met een wk23 toestel![]()
Ik heb gewoon een hiss als ik gebeld word of zelf bel. En is het normaal dat het scherm ietsiepietse flikkert af en toe .. als je naar dat ding staart?![]()
Verwijderd
Ik heb ook een Wk23, en als je er echt op let bij het foto`s maken en spelletjes zie ik wel wat flikkeringen,Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:06:
Ik heb dus een probleempje ... met een wk23 toestel![]()
Ik heb gewoon een hiss als ik gebeld word of zelf bel. En is het normaal dat het scherm ietsiepietse flikkert af en toe .. als je naar dat ding staart?![]()
Volgens mij heb ik geen last van het hising probleem.
Was idd het geval. Vandaag die MSI voor een Conceptronic omgeruild en die werkt perfectVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 23:27:
mmad: dat is dus duidelijk een probleem tussen je PC en je BTdongle... en niet tussen de dongle en je T610...
Gelijk ook even Orange Share geactiveerd (door te zeggen dat ik een T300 heb). De pret kan beginnen
Verwijderd
Microfoon nodig voor een ringtone?mpmad schreef op 26 juli 2003 @ 19:51:
[...]
Was idd het geval. Vandaag die MSI voor een Conceptronic omgeruild en die werkt perfect![]()
Gelijk ook even Orange Share geactiveerd (door te zeggen dat ik een T300 heb). De pret kan beginnen. Nu nog een vette ringtone. Kan ik dat met de software alleen, of heb ik daar ook een microfoon voor nodig?
Je kan een midi file naar je T610 kopieren in je "My Bluetooth Places" of iets dergelijks. menu dan word ie automatisch in de goeie map gezet.
Ik wil gewoon direct op het moment dat mijn telefoon overgaat een annoying harde toon horen.. das toch niet teveel gevraagd?
Tip voor ringtones: Klik ;) De samples zijn nl. gewoon midi's..

Ik neem aan dat dit geen illegale bedoeling is, want men biedt het echt gewoon aan daar
Ik heb m met Live! maar geen echte vodafone versie, maar een unbranded.Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 19:38:
Waarom wordt hier trouwens bijna nooit gesproken over de T610 i.c.m. vodafone live!
zitten hier soms bepaalde nadelen aan die je bij de t-mobile versie niet hebt ofzo?
You can't drive your house, but you can sleep in your car!
Verwijderd
je hebt dus de gewone T610 maar dan zonder vodafone erop en zonder vodafone-menu theme?Duncan schreef op 26 juli 2003 @ 22:46:
[...]
Ik heb m met Live! maar geen echte vodafone versie, maar een unbranded.
of wat is het verschil??
bevalt het je goed trouwens?
Verwijderd
Dit is zovaak naar voren gekomen in dit topic, als je voordat je wat vraagt eens ff wat doorleest?lak schreef op 26 July 2003 @ 22:16:
Ik heb ook een vraagje: Op het moment dat ik gebeld wordt lijkt het alsof alle tonen op "Bel wordt luider" staan, terwijl deze functie toch echt op "Nee" staat. Aangezien dit het 2e toestel is die ik heb (eerste laadde niet op en heb ik ingeruild) en aangezien dit bij beide toestellen hetzelfde is lijkt me niet dat dit een toestel specifiek probleem is. Iemand anders dit ook opgevallen (en heeft iemand hier toevallig een oplossing voor)??
Ik wil gewoon direct op het moment dat mijn telefoon overgaat een annoying harde toon horen.. das toch niet teveel gevraagd?
Je kan er niks aan doen, dat ie zacht begint is standaard, is ook zo op de T300, T310 en (T68i als ik me niet vergis)
Verwijderd
Maar nu kom ik er dus achter dat andere merken ook goede GSM`s hebben, zoals deze ericson.
Nu die camera aan de achterkant heb ik niet echt nodig, daar ik al een Canon G3 voor foto`s heb.
Wat is jullie bevinding, GSM kopen, of zijn er betere dingen voor de zakes waar ik hem voor wil gebruiken ?
Is schermpje evengoed als die van de 3650 ?
alle comments zijn welkom...
Zou ik een goeie koop doen met deze GSM ? ik heb er al het 1 en het ander over gelezen en vind hem wel mooi uitzien...
[ Voor 3% gewijzigd door C00P op 27-07-2003 14:06 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Sorry... heb inderdaad de afgelopen 2000+ messages niet allemaal doorlezenVerwijderd schreef op 27 July 2003 @ 06:50:
[...]
Dit is zovaak naar voren gekomen in dit topic, als je voordat je wat vraagt eens ff wat doorleest?
Je kan er niks aan doen, dat ie zacht begint is standaard, is ook zo op de T300, T310 en (T68i als ik me niet vergis)

Maar toch blijft het een vreemd verhaal, mijn T68i doet dit dus niet. Mmm, hopelijk wordt dit verandert met een toekomstige firmware update.
Dit topic is gesloten.