Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 21 juli 2003 @ 18:44:
misschien is het al een keer eerder gevraagt...

Ik heb nu een zelf een beltoon van myt610.com
maar telkens als mijn phone gaat, gaat eerst een standard beltoon (old phone) het is maar een seconde ofzo... maar toch wel irri....

Ook heb ik het gevoel dat het bij andere beltonen zo is, bij de standard T-mobile beltoon iig wel

iemand een oplossing?
Dit is inderdaad al erg vaak voorbijgekomen :O

maar je kan dit bij mijn weten niet uitzetten, dit gebeurd bij elke polyfone ringtone. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eastman schreef op 21 July 2003 @ 18:44:
misschien is het al een keer eerder gevraagt...

Ik heb nu een zelf een beltoon van myt610.com
maar telkens als mijn phone gaat, gaat eerst een standard beltoon (old phone) het is maar een seconde ofzo... maar toch wel irri....

Ook heb ik het gevoel dat het bij andere beltonen zo is, bij de standard T-mobile beltoon iig wel

iemand een oplossing?
nofi hoor, maar dit is echt al minstens 5x gevraagd.. lddvjb!

anyway, ja, dit hoort zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat deze telefoon :( Heb je hem net een dag, pikt je vriendin hem in... "oh leuk foto's maken" ... "leuk spelletjes"... :) grmbl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 10:41:
[...]

Dus je kunt zeg maar gewoon met je telefoon naar een willekeurig servicepoint toegaan van Soney Ericsson, je telefoon laten zien, en vragen of ze er nieuwe firmware op willen zetten, en dat doen ze allemaal gratis?

Wie betaalt hun eigenlijk voor de gemaakt uren, is dat een contractuele overeenkomst tussen Sony Ericsson en het service point?
Ik neem aan dat je dit betaalt via het bedrag wat voor de telefoon neergelegd is... ze werken niet voor niks :P

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Change schreef op 21 July 2003 @ 19:35:
[...]

Ik neem aan dat je dit betaalt via het bedrag wat voor de telefoon neergelegd is... ze werken niet voor niks :P
Gratis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vraag aan iemand die 'm via vivacom heeft besteld: hoe snel zijn ze met leveren ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Frieda schreef op 21 July 2003 @ 19:11:
[...]

nofi hoor, maar dit is echt al minstens 5x gevraagd.. lddvjb!

anyway, ja, dit hoort zo.
Dus in die nieuwste firmware van de 19e is dit ook nog niet opgelost??

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik me imei code kan zien op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 21:33:
weet iemand hoe ik me imei code kan zien op dit toestel?
*#06#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 21 juli 2003 @ 19:41:
Vraag aan iemand die 'm via vivacom heeft besteld: hoe snel zijn ze met leveren ?
ik heb hem 11-7 besteld en krijg hem waarschijlijk morgen :9~ , dit duurde zolang omdat m`n identiteitsbewijs niet goed genoeg gekopieerd was waardoor ik hem op nieuw op moest sturen,

[offtopic]

wat ik wel vreemd vind is dat je van T-Mobile PrePaid naar T-Mobile Abo, geen nummerbehoud kan gebruiken, maar als ik naar vodafone, orange, O2 of KPN was gegaan dat het wel mogelijk was. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Je telefoon is nooit gratis, tenzij je m gejat hebt ;)
Denk je dat SE die telefoons gratis weggeeft? :P Die krijgen het geld dan via je provider, die t geld weer via jou hoopt terug te verdienen. SE betaalt vervolgens de service centers dus met dat geld (een gedeelte van uiteraard).

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 21:47:
[...]

ik heb hem 11-7 besteld en krijg hem waarschijlijk morgen :9~ , dit duurde zolang omdat m`n identiteitsbewijs niet goed genoeg gekopieerd was waardoor ik hem op nieuw op moest sturen
Hmm.. snel zat dus, ik ga morgen eens kijken of de V&D 'm nog in voorraad heeft, anders maar daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Change schreef op 21 July 2003 @ 22:49:
[...]

Je telefoon is nooit gratis, tenzij je m gejat hebt ;)
Denk je dat SE die telefoons gratis weggeeft? :P Die krijgen het geld dan via je provider, die t geld weer via jou hoopt terug te verdienen. SE betaalt vervolgens de service centers dus met dat geld (een gedeelte van uiteraard).
Das waar... maar een gsm bij zo'n goedkoop flutabbo geeft je natuurlijk wel het gevoel een gratis telefoontje te hebben, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

[...]

ik heb hem 11-7 besteld en krijg hem waarschijlijk morgen :9~ , dit duurde zolang omdat m`n identiteitsbewijs niet goed genoeg gekopieerd was waardoor ik hem op nieuw op moest sturen,

[offtopic]

wat ik wel vreemd vind is dat je van T-Mobile PrePaid naar T-Mobile Abo, geen nummerbehoud kan gebruiken, maar als ik naar vodafone, orange, O2 of KPN was gegaan dat het wel mogelijk was. |:(
nummerbehoud is niet mogelijk als je bij dezelfde provider blijft. alleen als je dus van provider wisseld. Vind het ook erg raar, maar het is zo :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 22 July 2003 @ 00:23:
nummerbehoud is niet mogelijk als je bij dezelfde provider blijft. alleen als je dus van provider wisseld. Vind het ook erg raar, maar het is zo :)
Bij alle andere netwerken kan je van abonnement naar prepaid en van prepaid naar abonnement met behoud van nummer. Alleen bij T-Mobile niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat ik morgen ook een t610 ga helen. Als die tenminste voor een redelijke prijs te krijgen is (wordt waarschijnlijk icm met 2-jarig Orange Free 20, als vervanger van mijn huidige T-mobile 75 abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waarom zou je een nieuw abbo nemen als je bij t-mobile je abbo kan verlengen en vervolgens de zelfde korting op een toestel krijgt als bij een nieuwe abbo....

Dat is niet in alle winkels zo, maar bij www.monditel.com wel.... staat niet op de site, maar ik heb daar al 4 keer een contract van t-mobile (ben) verlengt.... Voor de prijzen kon ik gewoon kijken bij de prijzen icm. een nieuwe abbo....

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Hallo, ik heb nog een klein probleempje gevonden. Eentje die niet in het topic voorkomt nog.

Ik maak gebruik van 2 sim's. Een nederlands en een belgische. Nou werkt op mijn nederlandse sim alles perfect. Alleen in Belgie heb ik een 2 lijnen functie op de sim zitten. Wat ik er mee kan, geen idee, maar het is wel irritant. Want hij laat nu geen afbeeldingen zien bij de persoon die belt. Terwijl hij dat wel doet met mijn nederlandse sim.

Als er iemand belt op de 2 lijnen sim dan komt er het nummer te staan van de persoon die belt en de vermelding "Lijn 1". Dus geen naam en geen afbeelding.

En nee, de contactpersoon staat op de Telefoon en niet op de sim :) Want als ik dan in mijn gespreklijst die persoon terugbel komt er wel de naam te staan van die persoon. En bij smsjes wordt ook de afbeelding getoond. Dus alleen als er gebeld wordt niet.

Verder heb ik boven in het beeld rechts naast de antenne streepjes een telefoonhoorntje staan met het cijfer 1 er rechtsonder. ( Alleen op mijn Belgische sim )

Iemand een idee ? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 23:15:
[...]

Das waar... maar een gsm bij zo'n goedkoop flutabbo geeft je natuurlijk wel het gevoel een gratis telefoontje te hebben, niet? :)
Uiteraard. Sterker nog, omdat ik 2 abbo's heb afgesloten hoef ik ook niets voor het abonnement te betalen (voldoende cashback om een jaar lang 2 abbo's van te betalen en dan hou ik nog wat over ook) ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Change op 22-07-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Eastman schreef op 22 July 2003 @ 00:50:
Waarom zou je een nieuw abbo nemen als je bij t-mobile je abbo kan verlengen en vervolgens de zelfde korting op een toestel krijgt als bij een nieuwe abbo....

Dat is niet in alle winkels zo, maar bij www.monditel.com wel.... staat niet op de site, maar ik heb daar al 4 keer een contract van t-mobile (ben) verlengt.... Voor de prijzen kon ik gewoon kijken bij de prijzen icm. een nieuwe abbo....
Een Orange abonnement lijkt me fijner. Heb je zo'n bundel waar je mee kunt doen wat je wil. Als ik met T-mobile een SMS stuur (of gebruik maak van GPRS) moet ik dokken, bij Orange zit dat gewoon in je bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
_WgV_ schreef op 21 juli 2003 @ 20:35:
[...]
Dus in die nieuwste firmware van de 19e is dit ook nog niet opgelost??
het lijkt me niet, als het zo hoort.. ik geloof dat ze het bij SE niet als een probleem zien. bel anders SE even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Eastman schreef op 22 July 2003 @ 00:50:

Twee-jarig t-75 plus T610 kostte met verlenging 149€ maar met een nieuwe abbo bij de V&D gratis, dus die keuze was snel gemaakt :)

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Dat is een aanbieding van V&D...

en bij monditel kost de T610 geen 149 euro maar 60 euro icm een 2 jarig t-mobile 75....

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een handleiding gevonden die de rode frontje er veilig op kan zetten?

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmphonesource.com/products/product_image.php?imageid=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Eastman schreef op 22 July 2003 @ 12:20:
Dat is een aanbieding van V&D...

en bij monditel kost de T610 geen 149 euro maar 60 euro icm een 2 jarig t-mobile 75....
Oh, dat is wel een goeie deal dan.

Bij T-Mobile zelf maken ze een belprofiel. Ik belde niet genoeg. En het was ook nog een Ben '99 abbonement. Nou ja, die ga ik nu dus maar opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 11:05

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik zag op de site van Belcompany dat ze 2 prijzen hadden voor de T610 icm met een één jarig Orange Free 30 pakket. Eéntje van ongeveer 190 euro en eentje van ongeveer 120 euro (maar dan onder vermelding van het woordje "AKTIE"). Zou Orange nu ook een eigen versie van de T610 uitbrengen ??? Ik heb ze gemaild, maar nog geen bericht terug gehad....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb net de t610 gehaald (icm 2-jarig Orange Free 20 abo) en OMG wat een slick ding :D
Al een beetje met de camera gespeeld, en straks nog even de handleiding doornemen voor de details
Jammer dat Share er nog niet op werkt

[ Voor 8% gewijzigd door Piggen op 22-07-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Vanochtend langs de V&D geweest en ze hadden er nog 1tje :) :) :) :)

Hij is echt zwaar nice _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist meneer van T-Mobile langs geweest :) Heel moeilijk doen met batterijklepje, spiegeltje enzow, want die moesten van telefoon verruilen. Heb nu ipv de oude w22 een w26 toestel.

Volgens mij zit hier nog de oude firmware op, want ik kan geen effecten met de cijfers selecteren :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Aaargh! schreef op 22 juli 2003 @ 15:36:
Vanochtend langs de V&D geweest en ze hadden er nog 1tje :) :) :) :)

Hij is echt zwaar nice _O_
Gefeliciteerd! Dan heb je mazzel want ze zijn daar best moeilijk te vinden.

Hij is zeker zwaar nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 16:21:
Zojuist meneer van T-Mobile langs geweest :) Heel moeilijk doen met batterijklepje, spiegeltje enzow, want die moesten van telefoon verruilen. Heb nu ipv de oude w22 een w26 toestel.

Volgens mij zit hier nog de oude firmware op, want ik kan geen effecten met de cijfers selecteren :)
Week 26, netjes. Ik heb een week 22 en mijn backlight flikkert een beetje, vind ik wel jammer. De V&D zou me bellen als ik hem om kon ruilen. Ga er Donderdag weer eens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Lamer_Deluxe schreef op 22 juli 2003 @ 16:40:
[...]

Gefeliciteerd! Dan heb je mazzel want ze zijn daar best moeilijk te vinden.

Hij is zeker zwaar nice :)
Het was ook de laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat is nou precies de deal bij v&d. 2 jarig tmobile abbo 75 incl. SE 610? en geen aansluitkosten?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik heb V&D gebeld en die wisten helemaal niks van aanbiedingen icm de T610... Ik snap niet wat er nou allemaal van waar is, of dat die doos achter de telefoon weer zo dom was. ()hoop het laatste) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

-ViRaX- schreef op 22 July 2003 @ 17:49:
Ik heb V&D gebeld en die wisten helemaal niks van aanbiedingen icm de T610... Ik snap niet wat er nou allemaal van waar is, of dat die doos achter de telefoon weer zo dom was. ()hoop het laatste) ^^
Ik ben gewoon naar de V&D gefietst, gezegd dat ik een T-Mobile 75 abbo met t610 wilde, miepje zocht op in een lijstje wat 't koste -> 0 pleuro, contract erbij, krabbeltje zetten, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Misschien heeft ze verkeerd gekeken ofzo :? . Is namelijk wel erg goedkoop, zo'n nieuwe toestel gratis bij een goedkoop abo

Maar da's alleen maar mooi voor jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Het is namelijk ook geen aanbieding en dat verward die lui bij de V&D, dan gaan ze daar naar zoeken terwijl ze gewoon in de prijslijst van de week moeten kijken.

Die van mij was ook de laatste, de vorige dag net in de vitrine gezet, kreeg ik hem meteen mee :) Ze krijgen er lijkt het maar 1 in de paar weken binnen.

Heeft iedereen hem in die koele dik plastic T-Mobile verpakking gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

MaDLiVe schreef op 22 July 2003 @ 16:53:
Wat is nou precies de deal bij v&d. 2 jarig tmobile abbo 75 incl. SE 610? en geen aansluitkosten?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand misschien een goede midi editor. want ik zet met te veel midis. die of te zacht of te lang duren voordat ze beginnen.

heb die 2 midi editors van myt610.com geprobeerd. Niet echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op 22 juli 2003 @ 16:41:
[...]

Week 26, netjes. Ik heb een week 22 en mijn backlight flikkert een beetje, vind ik wel jammer. De V&D zou me bellen als ik hem om kon ruilen. Ga er Donderdag weer eens langs.
Op die w26 van mij flikkert die net zo erg als op de w22 hoor :) Het valt nauwelijks op, maar als je er inderdaad op gaat letten zie je het af en toe licht fluctueren. Ik kan er niet zo om wakker liggen eigenlijk :)

Het zal eerder een software iets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
ken schreef op 22 July 2003 @ 00:23:
[...]

Ik ben een keer van O2 abbo naar O2 gegaan (nee geen verlenging) en ik kreeg ook gewoon een tijdelijk nummer eb die werd later veranderd in mijn oude. Kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
Wie heeft er ervaring met PcControl en/of BTControl? Ik krijg bij de laatste maar geen goede menu's ingeprogrammeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
BTControl is mij gelukt, kan nu mn TV besturen :) Via de config menu's in BTControl zelf heb ik alles in kunnen stellen, maar het was wel een hoop gezoek. Rechtermuisknop in de invulveldjes > knoppen als Ctrl, Enter, Tab, Alt etc. is wel handig om te weten trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen zwaar gefrustreerd van dat 5 op een rij? De AI op hard moet toch te verslaan zijn? Op de een of andere manier krijgt hij het telkens voor elkaar om net eventjes 5 stenen op elkaar te poten, welke ik ook blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 18:33:
Op die w26 van mij flikkert die net zo erg als op de w22 hoor :) Het valt nauwelijks op, maar als je er inderdaad op gaat letten zie je het af en toe licht fluctueren. Ik kan er niet zo om wakker liggen eigenlijk :)

Het zal eerder een software iets zijn.
Ik heb er een poll over opgezet op howardforums en 26% (edit: sorry, 36%) van de T610's heeft geen last van dat flikker effect.

Het viel me nu vanavond op dat het scherm ook iets flikkert met geluid. Ik dacht eerst dat het iets met beeldscherm updates te maken had. Maar nu weet ik zeker dat het te maken heeft met een verkeerde stroomverdeling (inverter als het goed is). De Acer Travelmate 800 notebook had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe bluetooth control geinstalleerd moet worden. ik zie steeds.

Afbeeldingslocatie: http://lasyk.addr.com/Software/02_07/Btcntrl1.jpg

jeyo remote werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ook gewoon een t68i datakabel gebruiken ipv bluetooth dongle? is dan mischien iets minder stoer:) maarja of ik nou op een knoppie moet drukken om bt aan te zetten of gwoon die kabel derin prik...

maar in geval van kabel kan je der zeker minder mee in vergelijking tot bt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met kabel schijn je alleen je contacts en agenda kunnen beheren. Je kan dus niet zo 1-2-3 plaatjes/midi's opzetten met een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 23:19:
iemand enig idee hoe bluetooth control geinstalleerd moet worden. ik zie steeds.

[afbeelding]

jeyo remote werkt wel...
Volgens mij moet je m net als XTNDConnect configureren :) (eerder beschreven). Het duurde bij mij ook erg lang voordat ik de communication aan de gang had trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 23:19:

[afbeelding]

jeyo remote werkt wel...
Enige wat ik heb gedaan is de COM poort op 3 zetten in dat progje en dan connecten en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Zijn er trouwens ook java applets oid waarmee je ir kunt gebruiken? Bijv je tv bedienen.

Hmmm... Volgens mij kan Java geen hardware aanspreken dus zou het de IR poort niet kunnen bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesjard schreef op 23 July 2003 @ 00:11:
[...]

Enige wat ik heb gedaan is de COM poort op 3 zetten in dat progje en dan connecten en het werkt
waar kun je de com poort op 3 zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:17

Topsecret

Got IT?

Hoi T610 clubber's

Ik ben vanaf 22 juli 2003, ook een trotse eigenaar van een SE T610. dat ding is gewoon vet, doordat jullie goed mij hebben geholpen met de keuze ( las alleen welke problemen de T610 had, dus ruis gedoe, 03W??? gedoe), maar ik ging toch voor de T610, en ik moet zeggen, dat ding is de beste phone van SE, in di prijsklasse, maar nu ben ook lid van de grote T610 hebbers club >:) :)

Heb de grijze T610, ik vind zilver met zwart zo mooi, maar die rode is ook mooi maar is hier niet te krijgen, althans 3 weken wachten, maar wie kan wachten voor een T610? >:)

Mijn phone:
03W21 -> dus geen ruis probleem , gelukkig
Firmware R03A of iets in die geest, dus toch de nieuwe

En ik wil voorstellen, dat we ee topic maken om T610 games/ progs te maken, dus iedereen die de basic knowledge heeft van Java and Mophun kan games and programma's ontwikkelen voor de T610, want op internet vindt bijna niks aa software, maar wel een paar vette games ( www.myt610.com)

Anyways, bedankt voor jullie hulp in het kiezen van een nieuwe phone,

T610 Rulez :9~

p.s. ik woon op Curacao, Nederlandse Antillen en deze phone is hard to find,
maar zoals ik zie , werd mijn phone geimporteerd uit Nederland, ik zie het namelijk aan de stekker van de charger.
en waar ik het hebt gekocht, hadden ze nog maar 3 over en nu zijn er alleen maar 2 over.!

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik ging gister mij telefoon in de lader zetten voor het slapen gaan. Echter toen ik op bed lag zag ik nog steeds het licht van de telefoon aan.. na 5 minuten.. nog steeds aan :? :? :? En pas na ong. 10 min ging het licht compleet uit. (hij dimt wel na 20 sec.)
Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Mophun games zijn wel zelf te maken. Ziet er ook niet heel moeilijk uit aangezien ze een SDK met allemaal handige functies hebben.

Alleen kun je die niet gratis verspreiden. Ze moeten naar Mophun worden gestuurd om gecertificeerd te worden. Dat betekent dat het ook echt een goed en compleet spel moet zijn (met alle menus en alles).

En dan worden ze via de website van Mophungames verkocht voor minimaal $3. Tot die tijd is het niet mogelijk om het spel op een telefoon te spelen, zelfs niet op je eigen telefoon.
Tenzij je een speciale developer telefoon hebt, waar waarschijnlijk niet aan te komen is.

Er is wel een petitie opgezet voor gratis Mophun spellen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. De gratis spellen zouden nog teveel concurrentie zijn voor de gewone spellen die vaak nog niet genoeg boven freeware spellen uitsteken.

Java spellen kun je wel gratis maken, maar die zijn langzamer dan Mophun spellen, ook het geluid is volgens mij simpeler en ze kunnen geen meerdere knoppen tegelijk verwerken.
Plus dat je eerst Java moet leren als je alleen C kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Hey, ik heb even met v&d gemaild om bevestiging over de actie die geen actie is. Hier het antwoord:

Geachte Meneer Buijsman,

Naar aanleiding van uw e-mailbericht, berichten wij u het volgende.

Navraag bij onze afdeling Inkoop leerde ons dat er op dit moment geen
lopende acties zijn omtrent de Sony Ericsson T610. U krijgt inderdaad gratis
een Sony Ericsson bij een 2-jarig abonnement voor 75 belminuten van
T-Mobile. Dit is een artikel wat standaard in ons assortiment gevoerd wordt.
Wel is er een actie omtrent de Sony Ericsson T100. Voor meer informatie
hierover kunt u een bezoek brengen aan het dichstbijzijnde filiaal.

Vertrouwend u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz klopt het dat dat ding niet gaat rammele bij een mms? beetje jammer want zo zie ik al die nutteloze foto's pas veel te laat, als ik een x toevallig op dat schermpie kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
Bij mij flikkert het scherm ook bij (volgens mij) veranderingen in schermopbouw (zoals een streepje meer of minder bij het bereik).
Ik heb gelezen adt meer mensen dit gezien hebben. Zijn er al mensen die met succes de telefoon omgeruild hebben voor een niet-flikkerende?? Of hebben gewoon alle t610 dit probleempje?

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Heb jij van die gekke vrienden die je een mms sturen voor 60 cent per stuk :?

[ Voor 3% gewijzigd door Eastman op 23-07-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

CrisT schreef op 23 July 2003 @ 14:55:
Bij mij flikkert het scherm ook bij (volgens mij) veranderingen in schermopbouw (zoals een streepje meer of minder bij het bereik).
Ik heb gelezen adt meer mensen dit gezien hebben. Zijn er al mensen die met succes de telefoon omgeruild hebben voor een niet-flikkerende?? Of hebben gewoon alle t610 dit probleempje?
Volgens mijn poll bij howardforums hebben maar 35% van de T610's hier geen last van. Het weeknummer schijnt tot nu toe niet uit te maken.

Volgens mij komt het door een verkeerde stroomverdeling. Want ik zie hem ook flikkeren als hij een voicetag afspeelt. Dus andere componenten halen stroom weg van het beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 23 July 2003 @ 14:55:
Heb jij van die gekke vrienden die je een mms sturen voor 60 cent per stuk :?
af en toe wel leuk toch? Ik heb het gister ook ff geprobeerd een foto gemaakt en met mms naar me vriendin gestuurd. Krijgt zij een berichtje op haal telefoon dat ze de foto kan bekijken via www.02.nl/mmsinbox met pincode xxxx :? :?

wat heeft iemand daar nou aan? Je wilt het toch gelijk op je telefoon zien?
Telefoon van me vriendin is een 7210. Abo is O2 prepaid en ook geprobeer bij een T-mobile prepaid. Of werkt MMS alleen direct op je mobiel zien als je ook een abo hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in eerste instantie gezegd dat het flikkeren tussen mijn week 22 en week 26 toestel niet zo verschilde, maar als ik nu achteraf bekijk kan ik geen fikkering meer vinden :?

Op de w22 had ik bijv. als ik bluetooth aanzette, dat ik per seconde het scherm heel licht zag flikkeren. Op de w26 is dat niet het geval. Bij het afspelen van ringtones flikkert het scherm ook niet.

Dit is ook niet het geval als ik tussen thema's wissel, iets wat toch behoorlijk cpu intensief is als ik de wachttijd bekijk.

Als iemand voorbeelden heeft wanneer bij hem het scherm flikkert kan ik dat op mijn w26 toestel wel even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Ik heb uiteraard gezocht maar kan geen antwoord vinden.

Is er ergens een lijstje met SE service centers in NL (Amsterdam) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
  • Laatst online: 21-05 15:15
Zojuist een Sitecom Bluetooth adapter gehaald.

Ik had hier gelezen dat er maar een paar juiste manieren waren hoe je dit moet installeren. Iemand enig idee welke volgorde en dus welke software er gebruikt moet worden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pj schreef op 23 July 2003 @ 16:43:

tele-world in kinkerstraat
www.tele-world.nl

dat is de enige die IK ken in amsterdam

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
PJ --> www.sonyericsson.nl
Daar moeje maar ergens zoeken.

Vinden jullie de standbytijd ook erg tegenvallen? Hij gaat bij mij maar echt een dag of 3 á 4 mee. Ik speel wel af en toe een potje golf (28 slagen mijn record) maar volgens de specificaties moet ie een week of 2 meegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
vosje_1983 schreef op 23 July 2003 @ 16:55:
Zojuist een Sitecom Bluetooth adapter gehaald.

Ik had hier gelezen dat er maar een paar juiste manieren waren hoe je dit moet installeren. Iemand enig idee welke volgorde en dus welke software er gebruikt moet worden?

Alvast bedankt
Je moet meestal eerst de meegeleverde software (driver) installeren en DAARNA pas je dongle erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesjard schreef op 23 July 2003 @ 17:02:
PJ --> www.sonyericsson.nl
Daar moeje maar ergens zoeken.

Vinden jullie de standbytijd ook erg tegenvallen? Hij gaat bij mij maar echt een dag of 3 á 4 mee. Ik speel wel af en toe een potje golf (28 slagen mijn record) maar volgens de specificaties moet ie een week of 2 meegaan....
2 wkn. ? Die van mij doet inderdaad ook zo'n 3 a 4 dgn. hoor. Maar wat wil je ook, kleurenschermpje, camera, bluetooth en de eerste tijd intensief spelen.

Stond er niet toevallig in de specificaties max. 2 wkn. en met hele kleine letters een ander type batterij? ;) Doen ze namelijk bij Nokia ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 16:13:
Ik had in eerste instantie gezegd dat het flikkeren tussen mijn week 22 en week 26 toestel niet zo verschilde, maar als ik nu achteraf bekijk kan ik geen fikkering meer vinden :?

Op de w22 had ik bijv. als ik bluetooth aanzette, dat ik per seconde het scherm heel licht zag flikkeren. Op de w26 is dat niet het geval. Bij het afspelen van ringtones flikkert het scherm ook niet.

Dit is ook niet het geval als ik tussen thema's wissel, iets wat toch behoorlijk cpu intensief is als ik de wachttijd bekijk.

Als iemand voorbeelden heeft wanneer bij hem het scherm flikkert kan ik dat op mijn w26 toestel wel even bekijken.
Hmm, dat klinkt hoopgevend.

Het flikkeren valt vooral op bij het golfspelletje (constante lichte flikkering) en gebruik van de camera (constante opvallende flikkering).

En voor de rest wanneer het scherm wordt geupdate (signaalmeter, knipperende cursor, menukeuze etc.) en bij het afspelen van voicetags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Volgens meerdere sites is de standbytijd 315 uur

Edit:
dat zijn 13,125 dagen

[ Voor 25% gewijzigd door Riesjard op 23-07-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesjard schreef op 23 July 2003 @ 17:30:

Edit:
dat zijn 13,125 dagen
Ja, en dan? :+

Denk je nou echt dat ie dat haalt als je hem regelmatig gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesjard schreef op 23 July 2003 @ 17:30:

Edit:
dat zijn 13,125 dagen
ik denk dat hij dat haalt onder extreme gevallen, dus neerleggen en over 13 dagen terugkomen. Dan staat ie maybe nog aan
-Dus altijd vol bereik
-Nooit aanraken
-Bluetooth/IR uit
etc etc

dat doet niemand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 15:20:
[...]

af en toe wel leuk toch? Ik heb het gister ook ff geprobeerd een foto gemaakt en met mms naar me vriendin gestuurd. Krijgt zij een berichtje op haal telefoon dat ze de foto kan bekijken via www.02.nl/mmsinbox met pincode xxxx :? :?

wat heeft iemand daar nou aan? Je wilt het toch gelijk op je telefoon zien?
Telefoon van me vriendin is een 7210. Abo is O2 prepaid en ook geprobeer bij een T-mobile prepaid. Of werkt MMS alleen direct op je mobiel zien als je ook een abo hebt?
Heeft je vriendin zelf weleens een MMS verstuurd?
zo niet dan is de kans groot dat je provider die telefoon van je vriendin niet als mms-telefoon ziet, daardoor geeft tie um automatisch door als smsje en moet je hem via internet bekijken.

Was laatst in vodafone city point en die gast zei dat dat eerst nodig was voordat je ooit een mms kon ontvangen direct op je mobiel...en aangezien een 7210 volgens mij wel MMS ondersteunt lijkt me dat hier het probleem in zit!
succes...

P.S.:laat het me nog ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pj schreef op 23 July 2003 @ 16:43:

staat er op www.sonyericsson.nl geen lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
misschien hoe leger de accu hoe meer knipperend scherm ?
( heb dit zelf nog niet getest maar nu mijn accu vol is LIJKT het minder )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
Dat werkt wel super met die Bluetooth adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Chaser2600 schreef op 23 July 2003 @ 18:17:
misschien hoe leger de accu hoe meer knipperend scherm ?
( heb dit zelf nog niet getest maar nu mijn accu vol is LIJKT het minder )
Zou best kunnen, ik zal er eens op letten.

Bluetooth werkt inderdaad super BTW. Ik heb een Jewel Bluetooth dongle in m'n laptop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag: wat betekent stand-by tijd?

antwoord: Hoeveelheid tijd dat de telefoon op stand-by modus staat en dus in zn geheel niet gebruikt word...(correct me if i'm wrong)

dus met andere woorden...
die 13 dagen gaat idd (net zoals zero00 al aangeeft) alleen op als je je telefoon helemaal niet gebruikt, alles uit staat (infra-rood, blue-tooth etc.), en je niet gebeld word of smsjes en dergelijke ontvangt...
dus als je bijv. gaat gamen gaat dat rap omdat tie dan en het cpu'tje, beeldschermpie en geluid constant gebruikt. (handige tip als je je batterij leeg wilt hebben trouwens werkt bij mijn 6210 en snake 2 uitstekend)
met live'en, bellen smsen dergelijke gaat dat ook steeds sneller en daarom gaat die tijd dan zo snel...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
Ik nu een sitecom die ook perfect werkt. De Media Markt-man zei dat er alleen geen foto's mee verzonden konden worden. Dus ik balen. Dus ik ben uiteindelijk maar naar de Paradigit gegaan, en die vertelde dat ze daar nog geen klachten over gehad. Dus ik mocht hem kopen en uit proberen, mocht ie niet werken kon ie zo weer terug...

Maar plaatjes werkt dus ook super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[offtopic]

Nog ff over ViVaCom, ze hebben veel T-Mobile T610en besteld, maar wegens leverproblemen van T-Mobile kan het wel eens 2 of 3 dagen langer duren, ik krijg die van mij gelukkig morgen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosje_1983 schreef op 23 July 2003 @ 18:27:
Ik nu een sitecom die ook perfect werkt. De Media Markt-man zei dat er alleen geen foto's mee verzonden konden worden. Dus ik balen. Dus ik ben uiteindelijk maar naar de Paradigit gegaan, en die vertelde dat ze daar nog geen klachten over gehad. Dus ik mocht hem kopen en uit proberen, mocht ie niet werken kon ie zo weer terug...

Maar plaatjes werkt dus ook super!
paradigit rulez B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op 23 July 2003 @ 17:30:
[...]

Hmm, dat klinkt hoopgevend.

Het flikkeren valt vooral op bij het golfspelletje (constante lichte flikkering) en gebruik van de camera (constante opvallende flikkering).

En voor de rest wanneer het scherm wordt geupdate (signaalmeter, knipperende cursor, menukeuze etc.) en bij het afspelen van voicetags.
Bij het golfspelletje heb ik het ook hoor :) Lijkt me iets te maken te hebben met de game zelf :)

Signaalmeter - geen flikkering
Camera - heel licht
Menukeuze - geen flikkering

Ik kan me er niet druk over maken :) Lijkt me heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Laatst online: 11-09 20:17

Topsecret

Got IT?

Nog een vraagje:

ik wil gewoon mijn email checken.moet ik een Wap-account maken,of is het genoeg met de data account???

bedankt _/-\o_

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Behalve als je daar moet pinnen :(

Ik gebruik me pin pas bijna dagelijks, pincode zou ik dus nooit kunnen vergeten....

Ik vraag aan een medewerker of hij een sitecom blauwetand ding voor me wilt pakken.... ik zeg, ik betaal met me pin pas....
haal me pasje door de gleuf en toets me pincode in.... ff w88... pincode incorrect..
dus ik probeer het nog een keer.... weer incorrect... toen kon ik me ogen niet geloven.... en toets vervolgens nog is me pin in.... weer fout |:(

pas geblokeert en geen bluetooth adapter.... dus ik naar huis fietsen, contant geld pakken en weer naar paradigit toe om dat ding te gaan afrekenen....

krijg ik vandaag een brief dat ik me pincode kan ophalen.... en je raad het al.... op dat briefje staat prcs dezelfde pincode als die ik vrijdag bij paradigit 3 keer hebt ingetoets en fout was :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 23 July 2003 @ 21:00:
[...]

Behalve als je daar moet pinnen :(

Ik gebruik me pin pas bijna dagelijks, pincode zou ik dus nooit kunnen vergeten....

Ik vraag aan een medewerker of hij een sitecom blauwetand ding voor me wilt pakken.... ik zeg, ik betaal met me pin pas....
haal me pasje door de gleuf en toets me pincode in.... ff w88... pincode incorrect..
dus ik probeer het nog een keer.... weer incorrect... toen kon ik me ogen niet geloven.... en toets vervolgens nog is me pin in.... weer fout |:(

pas geblokeert en geen bluetooth adapter.... dus ik naar huis fietsen, contant geld pakken en weer naar paradigit toe om dat ding te gaan afrekenen....

krijg ik vandaag een brief dat ik me pincode kan ophalen.... en je raad het al.... op dat briefje staat prcs dezelfde pincode als die ik vrijdag bij paradigit 3 keer hebt ingetoets en fout was :X :X
Vaag :+

ik heb net een MSI Class 1 Bluetooth Adaptor besteld bij Informatique, voor 36 pleuro, alleen jammer dat je met rembours moet betalen, of het moet afhalen :/ ,

maarja hoop hem zo snel mogelijk in huis te hebben, zodat ik ook `ns ff wat bestandjes op m`n T610 kan zetten.

Zou dat trouwens veel vershil uitmaken, tussen een Class 2, Bluetooth adaptor als die van Sitecom, of zo`n Class 1 ding van MSI? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik dacht dat Class 1 meer bereik had (tot 100 meter) dan Class 2 (tot 10 meter). Ik vraag me alleen af of de t610 die 100 meter wel haalt

Ik ga morgen ook maar eens een bluetooth USB adaptertje ga halen (kost toch maar een euro of 35). Ze hebben daar (PCtuning, Tilburg) die MSI (Class 1) en een Conceptronic (Class 2). Ik denk dat ik gewoon voor die MSI ga. Iemand trouwens ervaring met een van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Class1 is 100 meter, Class2 10, hoewel mijn Class1 Jewel stick 80 meter specificeerd, go figure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:26
Ik wil ook een blue tooth dongle kopen, maar wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende dongles. Ik heb er namelijk 3 verschillende gevonden 1 van msi, 1 van sitecom en 1 van mycomwinkel, die van mycom kost 29 euro en de andere 2 kosten beide 39 euro.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen deze drie, die goedkope van mycom zou het toch even goed moeten doen als die andere 2? :?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

TheKHing schreef op 23 July 2003 @ 21:54:
Ik wil ook een blue tooth dongle kopen, maar wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende dongles. Ik heb er namelijk 3 verschillende gevonden 1 van msi, 1 van sitecom en 1 van mycomwinkel, die van mycom kost 29 euro en de andere 2 kosten beide 39 euro.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen deze drie, die goedkope van mycom zou het toch even goed moeten doen als die andere 2? :?
Uit de drie posts boven die van jou kon je opmaken dat er 2 soorten/ classes bluetooth zijn:
Class 1: Bereik max. 100m waarschijnlijk zijn die MSI en de Sitecom class 1.
Class 2: Bereik max. 10m die mycom waarschijnlijk dus class 2.

De Sony Ericsson T610 heeft Class 2 Bluetooth aan boord.
Desalniettemin is het wel handig om gewoon een class 1 dongle te kopen ivm het in de toekomst kopen van andere wel Class 1 bluetooth apparaten! :)

Tussen MSI en Sitecom is het natuurlijk maar net wat jouw persoonlijke voorkeur is.

[ Voor 11% gewijzigd door _WgV_ op 23-07-2003 22:09 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, zoals eerder vermeld is:

Class 1 = 100 Meter
Class 2 = 10 Meter
Class 3 = 1 Meter

Er zijn momenteel alleen nog maar Class 2 telefoontjes.
Maar ik zou toch advieseren om een Class 1 te kopen omdat er binnenkort wel een telefoon met een Class 1 uit komt. Namelijk de Z1010

En, als je er nog 1 koop, of geïntergeerd zit in je Laptop, dan kan je binnen een straal van 100 meter draadloos met je laptop het internet op van je desktop PC

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

Op het pocketpc-club-forum is er al veel gekletst over allerlei verschillende dongels
zoek maar even op "usb dongle" pocketpc-club forum

Vooralsnog komt de MSI als een van de beste kopen uit de bus.
_WgV_ schreef op 23 July 2003 @ 22:07:
[...]
Uit de drie posts boven die van jou kon je opmaken dat er 2 soorten/ classes bluetooth zijn:
Class 1: Bereik max. 100m waarschijnlijk zijn die MSI en de Sitecom class 1.
Class 2: Bereik max. 10m die mycom waarschijnlijk dus class 2.
MSI is zeker class 1, die Sitecom is class 2 (kon ik opmaken uit aantal threads op pocketpc-club-forum)

[ Voor 50% gewijzigd door Bombonella op 23-07-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

ehe eergister de siemens sl55 gekocht maar nu wilt mijn zus die :P
dus gaat ze de T610 kopen die ik krijg en zij krijgt dan de sl55 :)

jammer dat de sl55 geen bt heeft :(
dus komt wel goed uit dat mijn zus die wilt :P

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Hopelijk maakt Orange de t610 snel geschikt voor Share :9~

Eigenlijk schandalig dat ze dat niet vantevoren hadden gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:26
oh ja... nu begint het kwartje een beetje te vallen :P

maar het verschil zit hem er dus alleen maar in wat het bereik is van de dongle?
En dus is een goedkope class 2 mycom dongle opzich genoeg om foto's e.d. van je telefoon, die naast je computer ligt, naar je computer toe te sturen?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Weet iemand of een bluetooth headset voor telefoon ook zal werken als headset voor je pc?

maw. Als ik een bluetooth headset koop voor me T610, kan ik die headset ook gebruiken voor me PC icm. mijn usb bluetooth adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Heeeey IK HEB HEM!

Eeerst naar de V&D vragen of ze zo'n prachtig toestel hadden, maar uiteraard hadden ze deze niet. Ze verkochten alleen maar aanbieding mobieltjes, en dit was dus geen aanbieding :( Stelletje eikels...

Toen maar naar T4 telecom. Ik vroeg of ze er nog eentje hadden. Hij kijken, nee we hebben ze alleen nog van vodafone :(, toen zei zo'n meid achter de bali dat ze er nog wel eentje hadden, maar die was al besteld :( Maar gelukkig door mn zielige koppie kreeg ik em toch mee :D Wel nog ff 120 euro neertellen bij een 75 abbo van T-mobile.

Maar goed nu ontopic:

Ik vind het een SUPER mobieltje :D Meteen ff een bluetooth dongle gehaald van mycom, 29 euro en het werkt perfect. Gebruik het toch alleen maar om mn mobieltje met thema's enzo ff handig te beheren op mn computer, verder heb ik het nergens voor nodig.

Dan nu ff een aantal minpunten vind ik zelf:
- Je zit echt ZO op internet, echt, het lijkt wel of alles naar het internet leidt, dus kassa kassa als je weer per ongeluk online bent. Ik heb nu alle wap, internet en mms bende eruit gegooit zodat ik daar geen last meer van heb.
- Sloom vergeleken met nokia... Tsja :D Dat wisten we al, vooral als je je telefoon aandoet lijkt hij nog even te laden, als je dan al op alle knopjes rost dan komt echt alles tegelijk.
- De bug van de map met bluetooth waar je niet bij kan heb ik ook :)
- De bug dat je eerst de standaardringtone hoort en daarna je normale heb ik ook :D
- Snel vingertjes op display en zwart... Vandaar het doekje ;)
- Verder geen problemen :)

Ik heb dus geen last van his, flikkeringen of andere eerder opgenoemde dingen :) Echt ik ben superblij :)

Nu nog even 2 vraagjes die ik nog niet heb kunnen vinden.
- Waar kun je instellen dat je met een geheim nummer belt?
- Kan je een tijd instellen waarna je telefoon naar de voicemail gaat? Bij t-mobile lijkt het wel naar een seconde of 10/15 ... Dit is echt VEEEL te kort. Ik was aan het werk, mn telefoon ging, even handen wassen, en huppa weg was mn belletje naar de voicemail. Ik heb liever dat hij 30 seconde overgaat ofzo.

Bijvoorbaard dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Als je anoniem wil bellen kan je gewoon de telefoon nummer selecteren uit je telefoonboek....
dan op "meer" klikken... dan staat er anoniem...

Als je wilt dat ie langer overgaat moet je naar T-mobile bellen.... standart gaat ie bij T-mobile 4 keer over en gaat ie naar je voicemail....

Ik heb tegen de klanten service gezegd dat ik me voicemail uitgeschakelt wilt hebben en dat ie langer moet overgaan... ik ben sinds dien nooit meer telaat bij me phone geweest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Sorry dubbele post |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Eastman op 23-07-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

nope .. stond er wel, onder support -> dealer locator. Maar dit is om een of andere vage reden van de site verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
Staat er nog steeds hoor
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.