Heeeey IK HEB HEM!
Eeerst naar de V&D vragen of ze zo'n prachtig toestel hadden, maar uiteraard hadden ze deze niet. Ze verkochten alleen maar aanbieding mobieltjes, en dit was dus geen aanbieding

Stelletje eikels...
Toen maar naar T4 telecom. Ik vroeg of ze er nog eentje hadden. Hij kijken, nee we hebben ze alleen nog van vodafone

, toen zei zo'n meid achter de bali dat ze er nog wel eentje hadden, maar die was al besteld

Maar gelukkig door mn zielige koppie kreeg ik em toch mee

Wel nog ff 120 euro neertellen bij een 75 abbo van T-mobile.
Maar goed nu ontopic:
Ik vind het een SUPER mobieltje

Meteen ff een bluetooth dongle gehaald van mycom, 29 euro en het werkt perfect. Gebruik het toch alleen maar om mn mobieltje met thema's enzo ff handig te beheren op mn computer, verder heb ik het nergens voor nodig.
Dan nu ff een aantal minpunten vind ik zelf:
- Je zit echt ZO op internet, echt, het lijkt wel of alles naar het internet leidt, dus kassa kassa als je weer per ongeluk online bent. Ik heb nu alle wap, internet en mms bende eruit gegooit zodat ik daar geen last meer van heb.
- Sloom vergeleken met nokia... Tsja

Dat wisten we al, vooral als je je telefoon aandoet lijkt hij nog even te laden, als je dan al op alle knopjes rost dan komt echt alles tegelijk.
- De bug van de map met bluetooth waar je niet bij kan heb ik ook

- De bug dat je eerst de standaardringtone hoort en daarna je normale heb ik ook

- Snel vingertjes op display en zwart... Vandaar het doekje

- Verder geen problemen
Ik heb dus geen last van his, flikkeringen of andere eerder opgenoemde dingen

Echt ik ben superblij
Nu nog even 2 vraagjes die ik nog niet heb kunnen vinden.
- Waar kun je instellen dat je met een geheim nummer belt?
- Kan je een tijd instellen waarna je telefoon naar de voicemail gaat? Bij t-mobile lijkt het wel naar een seconde of 10/15 ... Dit is echt VEEEL te kort. Ik was aan het werk, mn telefoon ging, even handen wassen, en huppa weg was mn belletje naar de voicemail. Ik heb liever dat hij 30 seconde overgaat ofzo.
Bijvoorbaard dank