[MMORPG]Pristontale

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

Argh, ik ben nu bij de lvl20 quest. Ik HAAT het gewoon als ze massaal komen KS'sen terwijl jij je spot vrij probeert te houden om de wolverines te slopen. En dat er dan zo'n kuttig lvl 10 mannetje je wolfkill steelt! :( :(. En dan vooral ook niet snappen waarom je nijdig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:05

SkyStreaker

Move on up!

Grrmmbll... Is er iemand die mij 20K kan lenen?

Ik dacht even leuk spul te hebben, wordt ik even opgelicht dat zus en zo maar zo en zoveel waard is. Ik verkopen, blijkt het 3 keer zoveel waard te zijn. Dag 4x Metal Hammers, Dag 4x Head-cutters...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Mystic Crystals RULEN! :D
Met een lvl 1 magician kreeg ik er 1 van een hopy... binnen een paar minuten tot lvl 7 :D want er kwam een headcutter uit... die had dus echt ALLES dood voor het zelfs maar gespawned was :D ik had eigenlijk ff de party moeten leaven, dan had ik volgens mij wel lvl 10 kunnen worden :P
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/2396/vetheadcutter.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 28-06-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Anoniem: 40255 schreef op 28 juni 2004 @ 12:37:
Argh, ik ben nu bij de lvl20 quest. Ik HAAT het gewoon als ze massaal komen KS'sen terwijl jij je spot vrij probeert te houden om de wolverines te slopen. En dat er dan zo'n kuttig lvl 10 mannetje je wolfkill steelt! :( :(. En dan vooral ook niet snappen waarom je nijdig wordt.
Dude als jij je 40% dmg op dat beest haalt is de kill gewoon voor jou ongeacht welke noobjes er allemaal aan het mee meppen zijn, dus gewoon alle magic en stuff er in een keer op gooien voor max dmg en hoppa

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hmm, ik dus als een GEK sparen voor een metal wing... Het is niet 30K maar 3K! GRRR!

Dat jullie het maar even weten... 3K voor een metal wing!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 09:04
tranztaz schreef op 28 juni 2004 @ 16:18:
Hmm, ik dus als een GEK sparen voor een metal wing... Het is niet 30K maar 3K! GRRR!

lol! Leuk hè, al die spellingsfoutjes.
Zo loopt er in Forgotten Lands een 'armored bettle' rond.. Zo zijn er wel meer van die kleine foutjes. Wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Anoniem: 55933 schreef op 28 juni 2004 @ 00:35:
En is er een manier om de muziek van het spel uit te zetten? (of evt het hele geluid van het spel) zodat ik Winamp aan kan houden tijdens t spelen?

Nee, jammer genoeg niet!!

En hoeveel is een Raident sheltom waard?

10-20k, als je geluk hebt kan je een raident met spec voor 25k verkopen.
Btw: Als iemand eens wat nodig heeft, pm me maar eens, ben bijna dagelijks online!! Nick: DathonNL, Server: Migal(lunar) Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:18
tranztaz schreef op 28 juni 2004 @ 16:18:

ahhhhhhhh, vandaar dat ik gisteren ineens zo veel goud over had :P

Ik speel het ook sinds 4 dagen, en ben totale n00b :P Speel het zo nu en dan, en zit momenteel op level 19 :P

Je merkt wel wanneer je tot de hogere levels (in de 1×) dat mensen al wat aardiger tegen je gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Anoniem: 63145 schreef op 28 juni 2004 @ 16:51:
[...]

Btw: Als iemand eens wat nodig heeft, pm me maar eens, ben bijna dagelijks online!! Nick: DathonNL, Server: Migal(lunar) Beta
Wat heb je dan zoal te koop?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Waar in vredesnaam haal ik een Bargon Crystal? Nu alles toch lekker goedkoop blijkt te zijn, ga ik voor de 3e wing die je kan krijgen (die van 10K)

(zoeken naar Scythes in Acasia, vind er 4, ff laten maken en boem, 8 tot 10K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
tranztaz schreef op 28 juni 2004 @ 18:11:
Waar in vredesnaam haal ik een Bargon Crystal? Nu alles toch lekker goedkoop blijkt te zijn, ga ik voor de 3e wing die je kan krijgen (die van 10K)

(zoeken naar Scythes in Acasia, vind er 4, ff laten maken en boem, 8 tot 10K)
Ik koop ze gewoon op Ricarten plein.. Trouwens die gold wing crap had ik ook gehad :P was er eigenlijk nog blij mee ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nu ja. ik heb geen zin als ik strakkies 2x lvl heb om een pokke-eind te gaan lopen :) Vandaar. En als het toch el goedkopie is...
Hoeveel kost zo'n Bargonnetje doorgaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96682

ik heb dit spel een jaar geleden ofzo een poos gespeels, mech L43 gehaald.
is het nog steeds zo dat:
- er valt niks anders te doen dan monsterbashing
- er zijn overal KS'ers
- de servers laggen en inloggen is moeilijk
- level up boven L40 duurt extreem lang en items worden onbetaalbaar
- er nog maar 1 rank-up quest in zit

oftewel is het de moeite waard om er weer aan te beginnen als je er al een zat van bent geworden

ik neem trouwens aan dat mn oude account gedelete is (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:53
Eergisteren ff begonnen zit nu inmiddels op level 18... :D Leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Zo, laat ik ook maar eens wat screens posten.

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/pt/Screen01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/pt/Screen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/pt/Screen03.jpg

Screen 1: Twee pikes (ik ben de linkse) die elkaar vrij kwaad aankijken. Vond het wel een leuke shot.

Screen 2: Zat met Lavena te praten tegen twee gasten die ik vaker tegenkomt. De linkse is nog maar een level 7 mage en de rechtse is een level 34 Knight.

Screen 3: Ik deed de Tier 2 skill genaamd Expansion. Best wel een cool effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Anoniem: 96682 schreef op 28 juni 2004 @ 19:45:
- er zijn overal KS'ers

oftewel is het de moeite waard om er weer aan te beginnen als je er al een zat van bent geworden

Ik had ook een hele tijd niet meer gespeeld, en mijn account was iig nog wel intact :)
Check
- er zijn overal KS'ers
Sjah, die mensen blijven bestaan he? Maar het is minder erg dan de versies voor 2.0 (toen ben ik zelf een tijdje gestopt totaan deze versie)
Halve check, ik vind het wel iets beter geworden, maar soms lagt het nog steeds de pan uit
Voor mijn gevoel duurt levelen ook nog steeds lang ja (en ik speel bijna altijd in goede serieuse party's)
En ik ben ff vergeten welke rank-up dat was :?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

check het eerste scherm eens waarin staat:

Pristonetale can be enjoyed by all ages.

Die spelfouten zijn echt erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XLerator schreef op 28 juni 2004 @ 17:37:
[...]

Wat heb je dan zoal te koop?
Op dit moment een KS Claymore lv/2. ATA holy gauntlets perfect. ATA magic ring+1 STM +29. HP 0.2. MS ring armor def 95 abs 2.0. AS FPA Clean(maar dit weet ik nog nie zeker, want ik heb ook een lvl 1 archer). Mixed FS Brutal Claw(eerst kijken of er nog een clan genoot geinteresseerd is in deze dus o.v.b.) 3 sparkys.

En indien er nog gezocht wordt naar iets specifiek. Geef ff een seintje dan zal ik er naar uitkijken. Dun2 is een ware bron van inkomsten, als je niet steeds ns crap vind.
Ben 23% op weg naar lvl 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:07

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op welke server wordt gespeeld door clans, veel NLlers ? Dan kan ik ook ff serieus beginnen :) Of is er al een clan die graag een newbie onarmt ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
CT schreef op 28 juni 2004 @ 21:36:
Op welke server wordt gespeeld door clans, veel NLlers ? Dan kan ik ook ff serieus beginnen :) Of is er al een clan die graag een newbie onarmt ? ;)
ik heb al zat nl clans gezien op migal lunar waar ik ook in zit samen met hanssolo dathon en nog zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SuperTrooper schreef op 24 juni 2004 @ 13:40:
* SuperTrooper is Mech lvl 32 met 900K in store :)

Leuk spelletje. Kost alleen veel tijd...
eey heb je al llang niet meer gezien in de game maar hoe krijg jij op lvl 32 900k in store ik had pas ook wel 2 mil maar dan op lvl 55 en trouwens me priester is binnen 2.5 week op lvl 51 :D het begint lekker te gaan hoopje snel weer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Laatst online: 20-06 06:56
aaah..iedereen gaat mij voorbij.

Ik haat mijn tijdtekort ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op 28 juni 2004 @ 22:01:
[...]

eey heb je al llang niet meer gezien in de game maar hoe krijg jij op lvl 32 900k in store ik had pas ook wel 2 mil maar dan op lvl 55 en trouwens me priester is binnen 2.5 week op lvl 51 :D het begint lekker te gaan hoopje snel weer te zien
Niet moeilijk hoor. Gewoon ff geluk hebben. Ik vond mijn eerste trans toen ik lvl 45 of zo was. Puur mzzl. Dat ding verkocht voor 1.5 mil. Toen waren transen nog niet zo erg belangrijk, omdat agen er toen geloof ik nog niet in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 00:10

bAdmuTs

mAzE

Even een hele stomme vraag, ik ben me nu aan het aanmelden voor dit spel maar ik begrijp iets niet :(

(enter your e-mail address)

Auth.no.
(enter the Auth.No. on e-mail)

E-mail heb ik ingevuld maar Auth.no. kan ik niet invullen want die heb ik niet en als ik zelf een nr verzin geeft ie e-mail authentication is not completed yet als melding :? :?, allemaal wel heel leuk en aardig maar begrijp er helemaal niks meer van |:(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op 29 juni 2004 @ 00:05:
Even een hele stomme vraag, ik ben me nu aan het aanmelden voor dit spel maar ik begrijp iets niet :(

(enter your e-mail address)

Auth.no.
(enter the Auth.No. on e-mail)

E-mail heb ik ingevuld maar Auth.no. kan ik niet invullen want die heb ik niet en als ik zelf een nr verzin geeft ie e-mail authentication is not completed yet als melding :? :?, allemaal wel heel leuk en aardig maar begrijp er helemaal niks meer van |:(
is al eerder gevraagd ;)

eerst email invullen, dan op de knop ernaast klikken, je krijgt dan een emailtje met een auth. no. dat je weer op de pagina invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 55933 schreef op 29 juni 2004 @ 00:35:
[...]

is al eerder gevraagd ;)

eerst email invullen, dan op de knop ernaast klikken, je krijgt dan een emailtje met een auth. no. dat je weer op de pagina invult.
Heb het nog een keer gedaan en nu was die knop er wel, de eerste keer was die knop er blijkbaar niet |:( of ik heb zeer scheel gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145 schreef op 28 juni 2004 @ 23:20:
[...]

Niet moeilijk hoor. Gewoon ff geluk hebben. Ik vond mijn eerste trans toen ik lvl 45 of zo was. Puur mzzl. Dat ding verkocht voor 1.5 mil. Toen waren transen nog niet zo erg belangrijk, omdat agen er toen geloof ik nog niet in zat.
Ik kreeg pas geleden vijf raidents van iemand uit een party waar ik mee was, hij had zijn tweede trans in een week gevonden :o :D (bij ruinen), hij was echt superblij trade meteen zomaar met mij en gaf 5 raidents :D
weer 100 k rijker :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Anoniem: 63145 schreef op 28 juni 2004 @ 20:13:
[...]

Op dit moment een KS Claymore lv/2. ATA holy gauntlets perfect. ATA magic ring+1 STM +29. HP 0.2. MS ring armor def 95 abs 2.0. AS FPA Clean(maar dit weet ik nog nie zeker, want ik heb ook een lvl 1 archer). Mixed FS Brutal Claw(eerst kijken of er nog een clan genoot geinteresseerd is in deze dus o.v.b.) 3 sparkys.

En indien er nog gezocht wordt naar iets specifiek. Geef ff een seintje dan zal ik er naar uitkijken. Dun2 is een ware bron van inkomsten, als je niet steeds ns crap vind.
Ben 23% op weg naar lvl 55.
Hoeveel vraag je voor die FPA as? En wat zijn de stats daarvan?
Ik heb eigelijk goeie a.s. ringen/amulets nodig. Echt goeie.
Anoniem: 96682 schreef op 28 juni 2004 @ 19:45:
- er zijn overal KS'ers

Inloggen gaat prima, maar voor de rest is het dus nog het zelfde.
Levelen duurt een uur of 8 (lvl 43 archer), erg lang.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hmm, leuk en verslavend spelletje :), ga maar eens slapen voordat ik de hele avond doorspeel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Laatst online: 20-06 07:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Anoniem: 55933 schreef op 29 juni 2004 @ 00:37:
[...]

Ik kreeg pas geleden vijf raidents van iemand uit een party waar ik mee was, hij had zijn tweede trans in een week gevonden :o :D (bij ruinen), hij was echt superblij trade meteen zomaar met mij en gaf 5 raidents :D
weer 100 k rijker :7
hoe wil je in godsnaam in ruinen een trans vinden? de itemcap zit daar op lvl 30 ofzo dus trans kan daar niet droppen

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is een trans :?

(ben nog lvl20 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
HMmm ik ga het maar weer eens downloaden, zijn er clans hier die nog een lvl 25 fighter willen hebben op Migal (Lunar) Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trans = Transparo..Een sheltom netzoals sereno's en lucidy's etc.. alleen dan voor lvl 45.

Zoals ik al zei ben ik nog niet zeker van die FPA omdat ik zelf ook nog een archer erbij hebt. Stats zijn def: 151 abs: 3.2. Mogelijke prijs...tijdje geleden gingen ze nog voor 500k over de balie maar das weer verleden tijd....denk tegenwoordig dat ze tussen de 200k en 400k zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Anoniem: 63145 schreef op 29 juni 2004 @ 16:35:
Trans = Transparo..Een sheltom netzoals sereno's en lucidy's etc.. alleen dan voor lvl 45.

Zoals ik al zei ben ik nog niet zeker van die FPA omdat ik zelf ook nog een archer erbij hebt. Stats zijn def: 151 abs: 3.2. Mogelijke prijs...tijdje geleden gingen ze nog voor 500k over de balie maar das weer verleden tijd....denk tegenwoordig dat ze tussen de 200k en 400k zitten.
ik heb voor 200K een al een FPA +2 hoor dus die 500K zal wel meevallen of het moet er een zijn met perf stats

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 105654 schreef op 28 juni 2004 @ 20:04:
Zo, laat ik ook maar eens wat screens posten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Screen 1: Twee pikes (ik ben de linkse) die elkaar vrij kwaad aankijken. Vond het wel een leuke shot.

Screen 2: Zat met Lavena te praten tegen twee gasten die ik vaker tegenkomt. De linkse is nog maar een level 7 mage en de rechtse is een level 34 Knight.

Screen 3: Ik deed de Tier 2 skill genaamd Expansion. Best wel een cool effect.
Hoe maak je screenies zonder HUD ?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fanatic_FS schreef op 29 juni 2004 @ 12:51:
[...]

hoe wil je in godsnaam in ruinen een trans vinden? de itemcap zit daar op lvl 30 ofzo dus trans kan daar niet droppen
Het was bij dat kasteel bij Ruinen in de buurt, hij liet me in ieder geval die Trans zien en deed toen vijf Raidents in het trade venster en gaf ze voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReseT schreef op 29 juni 2004 @ 21:03:
[...]

Hoe maak je screenies zonder HUD ?
Control Home
Hans.Solo schreef op 29 juni 2004 @ 19:03:
[...]

ik heb voor 200K een al een FPA +2 hoor dus die 500K zal wel meevallen of het moet er een zijn met perf stats
Lezen Brotherski Lezen...Ik zei dat een tijdje geleden ze voor 500k over de balk gingen. Dat jij er 1 voor 200k kon kopen is gewoon mazzel hebben. Kwam er vanmiddag 1 tegen die vroeg een trans voor een fpa. 8)7 is die!!

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 29-06-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Anoniem: 63145 schreef op 29 juni 2004 @ 21:14:
[...]

Control Home

[...]

Lezen Brotherski Lezen...Ik zei dat een tijdje geleden ze voor 500k over de balk gingen. Dat jij er 1 voor 200k kon kopen is gewoon mazzel hebben. Kwam er vanmiddag 1 tegen die vroeg een trans voor een fpa. 8)7 is die!!
ligt eraan welke fpa, ata spec gaat voor geld, maar een ps, fs, ms, ks gaat mits hij goede stats is voor trans, ik heb mijn perf abs fs fpa voor trans+500k gekocht

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/3124.JPG

klote als je vast komt te zitten in zo'n bug.. maar helemaal als je van de brug afflikkert! Dat kan dus normaal niet :) Helaas kon ik me niet verder bewegen...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40255 op 29-06-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Screenshot van m'n Figon tijdens boss-hour.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvosjr/2004-6-28-12-54-21.jpg

Zit op Midranda (meestal beta, maar ook alpha). Heb nog steeds geen transparo gevonden, vond wel een murky in dun1

Wie me zoekt op midranda: JamesTheKeeper

zoek nog goeie spullen voor lvl44 archer, dus mech boots, holy gaunts, wing bracelets en een goeie (magic) amulet.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2004 13:59 . Reden: Screenshot was wat groot qua formaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jongens, een RAAR probleem bij de toegang tot Acasia vanaf Road To The Wind, bij het laden van Acasia gebeurt er dit:

1e keer op 2004-6-30, 13:31 (11:31)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tekk/2004-6-30-11-31-13.jpg

2e keer niet veel langer daarna:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tekk/2004-6-30-11-38-50.jpg

Trouwens, ik heb de laatste tijd vaak dat PT er mij ineens uitgooit... Hoe komt dat toch?

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 30-06-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
tranztaz schreef op 30 juni 2004 @ 13:45:
Jongens, een RAAR probleem bij de toegang tot Acasia vanaf Road To The Wind, bij het laden van Acasia gebeurt er dit:

1e keer op 2004-6-30, 13:31 (11:31)
[afbeelding]

2e keer niet veel langer daarna:
[afbeelding]
Het lijkt er op dat het spel het level niet laad, dat heb ik ook wel eens gehad. Toen was de enigste oplossing uitloggen en opnieuw inloggen...

En dat het buggy is, kan wel kloppen. Maar wat wil je, het is gratis!
Als je geen bugs wilt, of terecht wilt klagen, moet je een MMORPG zoeken waar je voor moet betalen. Dan heb je recht van klagen.

Ik snap het geklaag wel, ik vind het ook niet altijd tof. Maar dan bedenk ik me wat ik hierboven heb geschreven. Dat het gratis is. En toch ook erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik vind dat ik best mag klagen, ook al is het gratis. Ik schreeuw geen moord en brand :P Kritiek mag altijd, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik vind dat jullie alle 2 gelijk hebben :P Kan je veel mee he? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
tranztaz schreef op 30 juni 2004 @ 15:09:
Ik vind dat ik best mag klagen, ook al is het gratis. Ik schreeuw geen moord en brand :P Kritiek mag altijd, toch? :D
Ik bedoelde jou ook niet... Jij stelde een vraag.
En het valt gelukkig ook mee in dit topic. Het voordeel is dat alleen mensen die het leuk vinden het spelen, juist omdat het een beetje buggy is.

Wisten jullie trouwens al dat je in de Oasis in het water kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tranztaz schreef op 30 juni 2004 @ 13:45:

Trouwens, ik heb de laatste tijd vaak dat PT er mij ineens uitgooit... Hoe komt dat toch?
Dear All users:

We're going to construct for extending bandwidth.

At that time, we do not shut down any servers, but if some users connect the PT,

a user will be disconnected accidentally.

Please be patient, and may not connect too much ON CONSTRUCTION TIME because it may

be happened a disconnection problem.

The construction time is on June 24th from 22:00 pm to approximately 22:30 pm (GMT+ 09:00).

Thank you for your cooperation in advance
Waarschijnlijk nog wat naweeen van deze aanpassing!!
Dino78 schreef op 30 juni 2004 @ 15:14:

Wisten jullie trouwens al dat je in de Oasis in het water kunt komen?
Yep. Wist jij dat je je in de bergen tussen Forgotten Land en Oasis verbergen. Aan de linkerkant zit een uitsteeksel waar je gewoon in kan lopen. Ook in Dungeon zitten bugs waardoor je in of door een muur kan lopen. In de zogenaamde HC-room kan je door de muur en zo achter de kamer, buiten het lvl lopen.

Ik vind deze bugs wel geinig, en mocht het eens fout gaan heb je(als het goed is) altijd nog een core om het weer te corrigeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 30-06-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heerlijk dat 'Engrish'. Mocht dit ooit PvP worden, dan hoop ik toch echt dat ze iemand in dienst nemen die WEL goed Engels kan spreken. Het is vaak erg triest.

'Wees alstublieft geduldig, en misschien niet verbinden teveel OP DE VERBOUWINGSTIJD omdat het misschien dat gebeuren een verbindingsprobleem', ik speel PT bijna alleen al om de humor... :D :D :P

@ Dathon, ik heb inderdaad tegenwoordig de neiging tot standaard een core of 2, 3 bij me te hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door SkyStreaker op 30-06-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

dat door de muur uit het level lopen en in oasis in het water gaan lopen zou ik maar niet te vaak doen, mocht er toevallig een admin zijn die een goede dacht heeft en zich eens boeit voor ept dan heb je zo een ban aan je broek hangen wegens bug abuse en dan kom je je account niet meer op

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Misschien domme vraag, maar zijn er wel quests?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

@Fanatic_FS
Je tiept alsof je teveel op hebt, maar naar een paar keer overlezen begreep ik wat je wou zeggen. Maar ik denk niet dat ze je daarvoor gaan bannen, ik weet het wel zeker. Dat zou idioot zijn. Als je door een bug van hun gebanned zou worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Het spel lagt behoorlijk bij mij :/, zo wordt ik nooit level 13 :/.

En trouwens, stel dat je een bug vindt waardoor je items kan dupen, dat is een bug van hen, dan zou het dom zijn dat je daar niet gebanned voor wordt, indien dat een bekende bug is.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 30-06-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Vind ik niet. Zolang het zonder cheaten kan, is het hun fout. Als je met trainers of hacks werkt, is het wat anders. Maar als je in het spel zelf dmv fouten dat kan doen, is het niet onze schuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nu voor de Lunar server spelers onder ons: Is er nog animo voor een tweakersclan? zo ja, geef dit even door. Indien zich iemand beschikbaar stelt, ook doorgeven. Enige vereiste is dat je vaak online bent. (gemiddeld toch een paar uur in de week).

Kep net het draadje naar de leden werving bekeken en al gezien dat er vrij weinig animo is.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 30-06-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101290

Ey Gaste, ik hep een probleem, naamlijk ik kan nie kieze welke char te nemen, khep ze allemaal al geprobeerd, maar kweet nog steeds nie welke ik egt hard ga trainen. Wat is volgens jullie de beste char om egt fanatiek mee te spelen???

Khep trouwens met mijn pikeman-probeersel op lvl 18 een scutum gevonden (hoe doet 'ie het tog he? ;) )

Ow en nog ff een leuk shotje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/grurf/Gevangen.jpg

"LAAT ME D'R UIT!"

(Nooit geweten dat die gevangenis egt werkt trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt geheel aan je zelf:
Ben jij iemand die lekker met magie gaat rondstrooien om zo dood en verderf onder de monsters te zaaien moet je een Priesteres of Mage kiezen.
Vind je het leuk om voor ondersteuning te zorgen kies dan voor een Atalanta of een Archer.
Ben je iemand die er vol op los slaat, mosters van point blanc range neersabeld kies dan voor de Fighter of Knight.
En kan je echt niet kiezen neem dan een Mech of een Pikeman omdat die een beetje van alles hebben.

Ik zelf ben nu een fighter en voor mijn volgende char had ik een archer gekozen, maar misschien begin ik ook wel als knight.

Anyway; Heb jij zelf dat beestje verslagen die die scutum dropte of zat je in een party met een hogere lvl char en dat die het beestje versloeg, maar de drop niet oppakte?
Indien eerste: mazzelaar; Indien tweede: mazzelaar :+

Nice pic ook!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 01-07-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116018

Vraagjuh: Weet iemand waar je goede ringen of amulets kan vinden en je niejt boven de 40 moet zijn, en het niejt al te moeilijk is? want ik ben in prs van lvl 30 dus tjah diej gaan snel dood :P

En gaan julliej wel eens achter sod? echt mooi uitzicht man alleen irri om dr te komen ik had ut naar 1 dag pas door lol en als je pecht hebt kom je onder de grond te zitten en als je dan 2dubbel pech hebt val je nog een keer dieper...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 116018 op 01-07-2004 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101290

Anoniem: 63145 schreef op 01 juli 2004 @ 00:01:
Ligt geheel aan je zelf:
Ben jij iemand die lekker met magie gaat rondstrooien om zo dood en verderf onder de monsters te zaaien moet je een Priesteres of Mage kiezen.
Vind je het leuk om voor ondersteuning te zorgen kies dan voor een Atalanta of een Archer.
Ben je iemand die er vol op los slaat, mosters van point blanc range neersabeld kies dan voor de Fighter of Knight.
En kan je echt niet kiezen neem dan een Mech of een Pikeman omdat die een beetje van alles hebben.

Ik zelf ben nu een fighter en voor mijn volgende char had ik een archer gekozen, maar misschien begin ik ook wel als knight.

Anyway; Heb jij zelf dat beestje verslagen die die scutum dropte of zat je in een party met een hogere lvl char en dat die het beestje versloeg, maar de drop niet oppakte?
Indien eerste: mazzelaar; Indien tweede: mazzelaar :+

Nice pic ook!
Kheb het beestje zelf verslage (was een plant lord trouwens) enne ik denk dat ik eens met knight moet doorgaan, me beste try kwam niet verder dan lvl 16 dus dan weet je nog steeds nie of ie goed is of nie. Ach ja, mech lijkt me niets, die doen te weinig damage, pikey gaat te snel dood en fighter heeft nooit geleerd hoe hij kan varieren met zijn spells (van de 8 spells zijn er 5 die gewoon chop of chop chop doen :O ). Ondersteunend lijkt me ook niets, ken je haast niet solo-en (en mis je dus een boel goede items) en tsja priesteres heppik al 3x en ik hep er een pesthekel aan om in een paar klappen dood te zijn, en aangezien dit ook voor de magier geldt... Ik wordt knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ nena, doe in je [img]bla[/img] de volgende keer: [img=600]bla[/img], zo vernaggel je de lay-out niet :)

Een knight/palladin is in elke RPG die het toestaat altijd mijn favoriet geweest, hij is net zo'n bad-ass mofo (maar dan op een goeie manier :P) als een fighter of barbarian, maar hij kan zichzelf ook beter maken, etc. Ik heb zulke characters altijd het beste gevonden.

offtopic:
Ik heb vaak ook eens geprobeerd een slecht iemand te spelen, necromancer, assasin, maar om een of andere reden voel ik mij daar nooit echt lekker bij. Vreemd he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Anoniem: 63145 schreef op 30 juni 2004 @ 16:30:

Yep. Wist jij dat je je in de bergen tussen Forgotten Land en Oasis verbergen. Aan de linkerkant zit een uitsteeksel waar je gewoon in kan lopen. Ook in Dungeon zitten bugs waardoor je in of door een muur kan lopen. In de zogenaamde HC-room kan je door de muur en zo achter de kamer, buiten het lvl lopen.

Ik vind deze bugs wel geinig, en mocht het eens fout gaan heb je(als het goed is) altijd nog een core om het weer te corrigeren.
Zeker als mage zijn die plekjes erg handig. Ik heb al regelmatig meegemaakt dat ik als een bezetene aan het rondrennen was omdat m'n mana op was, maar de rangers nog niet dood... (Wat zijn die irritant zeg..) Een rustig plekje om te regeneraten is dan wel fijn. :)
Ik weet nog een leuk plekje, daar ben je "king of the world" (in Forgotten). Eens kijken of ik morgen een pic kan vinden.

Is iemand al een goed schild met MageSpecs tegen gekomen? Scrutum ofzo? (blaze shield is ook goed ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Sorry dat ik zo grof in de mond ben. Maar ik word er de laatste tijd stront ziek van dat er zoveel Divine Lightning sletjes zijn. Met Divine Lightning sletjes bedoel ik dus Priestessen die alleen maar Priestessen worden om Divine Lightning te kunnen gebruiken om zo snel level up te gaan.

Triglow heeft gewoon zo’n grote fout met Divine Lightning gemaakt dat het niet normaal meer is. Natuurlijk moet een priestess ook genoeg skills hebben om zichzelf te kunnen beschermen als het moet. Maar je maakt een priestess om als support personage te kunnen gaan werken. Jij bent er om te healen, jij bent er om te zorgen dat je mede spelers niet dood gaan. Echter zijn er nu in D1 alleen nog maar van die smerige priestessen die niks anders doen dan de hele tijd DL.

Ik wou met deze topic even duidelijk maken dat ik het helemaal zat ben. Ik heb dus maar besloten om zelf ook een priestess te worden, alleen maar om te laten zien hoe het echt moet. Ik heb dus al gezworen dat ik geen Divine Lightning sletje word en zo goed mogelijk support probeer te leveren aan mijn maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 18:22
Dino78 schreef op 01 juli 2004 @ 12:43:
[...]
Is iemand al een goed schild met MageSpecs tegen gekomen? Scrutum ofzo? (blaze shield is ook goed ;))
bestaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
En dat is gebaseerd waarop? Na een bepaald level kan ik het me voorstellen, bijv boven lvl 35, maar er zijn wel armlets ed van een hoog level met mage specs.
Misschien heb je ook wel gelijk, ik ben nl ook nog geen orbs tegen gekomen met fs ofzo. Maar een ietwat uitgebreider antwoord mag wel, meer iig dan alleen "bestaat niet".

En @stinkvogel: lol! Niet alleen in D1 hoor. Ook in Forgotten en Oasis. 6 Priestesses in een party. Je kan zeggen wat je wil, maar het ziet er wel gaaf uit, 6x high level lightning. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20650

Ik ben inmiddels ook gestart met spelen! Heb nu een lvl 15 fighter. Heb toch wel een aantal vraagjes, wat zijn voor een fighter bijv. de beste skills om te ontwikkelen ? En hoe zit het met de char. attributes ? zoals strength , talent, wat is daarbij het slimste ?

Ik speel op die nieuwe server , beta , met de naam Bragos, dus als iemand zin heeft om te partyen! laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 105654 schreef op 01 juli 2004 @ 12:57:
Sorry dat ik zo grof in de mond ben. Maar ik word er de laatste tijd stront ziek van dat er zoveel Divine Lightning sletjes zijn. Met Divine Lightning sletjes bedoel ik dus Priestessen die alleen maar Priestessen worden om Divine Lightning te kunnen gebruiken om zo snel level up te gaan.

Triglow heeft gewoon zo’n grote fout met Divine Lightning gemaakt dat het niet normaal meer is. Natuurlijk moet een priestess ook genoeg skills hebben om zichzelf te kunnen beschermen als het moet. Maar je maakt een priestess om als support personage te kunnen gaan werken. Jij bent er om te healen, jij bent er om te zorgen dat je mede spelers niet dood gaan. Echter zijn er nu in D1 alleen nog maar van die smerige priestessen die niks anders doen dan de hele tijd DL.

Ik wou met deze topic even duidelijk maken dat ik het helemaal zat ben. Ik heb dus maar besloten om zelf ook een priestess te worden, alleen maar om te laten zien hoe het echt moet. Ik heb dus al gezworen dat ik geen Divine Lightning sletje word en zo goed mogelijk support probeer te leveren aan mijn maten.
Het goede voorbeeld mag altijd gegeven worden, feit blijft helaas het is gratis en dat veel mensen gewoon de makkelijke weg zullen volgen. En van die jatters, bah...

'Oh, ik heb 700K', ik: 'Hoe kom je aan zoveel als je nog maar lvl 16 bent!?', 'Mwoah, ik grijp van alles voor mensen hun neus weg in 30+ gedeeltjes van het spel'.

Daar heb persoonlijk een hekel aan, dat pompeuze gedrag en dat gepoch. Bah.

/me TranzTaz kan dan ook niet wachten op Guild Wars waar je eindelijk hele levels voor jezelf hebt en SP & MP-queestes kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
GVD :( :( :(

Ik heb dat quit probleem ofzo.. Al die oplossingen werken niet, ik heb versie V2089 al een paar keer opnieuw geinstalleerd, directx er opnieuw op, alle registry keys er af etc etc etc. Maar het fucking werkt gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kan je ook ergens KS'ers melden of op een blacklist laten zetten. Ik word er strontziek :r van ze. Zit je die monsters dood te meppen, komt er zo'n Jan Nooby langs en jat al je goodies die je met moeite hebt verdient. :( :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Salo op 01-07-2004 15:51 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Salo schreef op 01 juli 2004 @ 15:45:
Kan je ook ergens KS'ers melden of op een blacklist laten zetten. Ik word er strontziek :r van ze. Zit je die monsters dood te meppen, komt er zo'n Jan Nooby langs en jat al je goodies die je met moeite hebt verdient. :( :( :(
Lees het topic... killstealen KAN niet tenzij JIJ minder dan 40% damage totaal doet of langer dan 5 seconden niet vecht... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 01-07-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je bedoelt langer dan 5 sec. erover doet om de objecten te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Anoniem: 101290 schreef op 01 juli 2004 @ 08:42:
[...]

Kheb het beestje zelf verslage (was een plant lord trouwens) enne ik denk dat ik eens met knight moet doorgaan, me beste try kwam niet verder dan lvl 16 dus dan weet je nog steeds nie of ie goed is of nie. Ach ja, mech lijkt me niets, die doen te weinig damage, pikey gaat te snel dood en fighter heeft nooit geleerd hoe hij kan varieren met zijn spells (van de 8 spells zijn er 5 die gewoon chop of chop chop doen :O ). Ondersteunend lijkt me ook niets, ken je haast niet solo-en (en mis je dus een boel goede items) en tsja priesteres heppik al 3x en ik hep er een pesthekel aan om in een paar klappen dood te zijn, en aangezien dit ook voor de magier geldt... Ik wordt knight.
Uhmmm no offense , een mech doet dan misschien nie veel damage, maar is wel de ultieme tank.
Stond laatst als lvl50 mech ook ff gezellig in Oasis te meppen, volle party, 2 knight 1 fighter en 1 prs erbij, ik moest ff potjes bijvullen, maar de hele party trok het dus niet meer daar aangezien alle beestjes niet meer op mij zaten in te hakken..

Wat een mech mist aan damage maakt hij goed aan incasserings vermogen... :P

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20650 schreef op 01 juli 2004 @ 13:42:
Ik ben inmiddels ook gestart met spelen! Heb nu een lvl 15 fighter. Heb toch wel een aantal vraagjes, wat zijn voor een fighter bijv. de beste skills om te ontwikkelen ? En hoe zit het met de char. attributes ? zoals strength , talent, wat is daarbij het slimste ?

Ik speel op die nieuwe server , beta , met de naam Bragos, dus als iemand zin heeft om te partyen! laat maar komen!
Melee mastery en Impact..dat zijn de twee waar je eerst voor moet gaan. De rage is ook wel een goeie, maar kost zoveel mana en stm. Voor de attributes....tsja...ligt geheel aan wat je wilt hebben....maar de beste zijn Strenght, Talent en Agility.
Willpower is alleen leuk voor de sheltom die je gebruikt en pas voor later voor een goed stelletje schoenen. En de Health moet je gewoon er bij naast lvlen(elk lvl een puntje erbij of zo).

Afhankelijk van wat voor wapen/armor/schild of andere je wilt gaan dragen ga je gewoon die benodigdheden lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

KS kan zeker wel.
Als jij begint met meppen, en je ziet die balk, dan moet je nog minimaal 40% halen én minder dan 5 sec idle zijn geweest, anders is de kill niet van jou. Als er dan 2 of 3 van een andere party meer dan 60% halen bij dat monster, dan is de kill voor hun.
Je hebt, als je dus begint, en 40% hebt, 10 seconden om de drops te pakken. Daarna worden de drops voor iedereen zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 16:42
ok ff een andere vraag, ben nun inmiddels een (sletterige) lvl 30 priestress, en schreeuw altijd DONT KS tegen die lvl 1x noobs :p Maar wat betekend NO KS nauw eigenlijk? NO KNIGHTSPECIAL ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 18:22
logisch: no killstealing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Killerhond schreef op 01 juli 2004 @ 18:56:
ok ff een andere vraag, ben nun inmiddels een (sletterige) lvl 20 priestress, en schreeuw altijd DONT KS tegen die lvl 1x noobs :p Maar wat betekend NO KS nauw eigenlijk? NO KNIGHTSPECIAL ofzo? :p
Wat doe je arrogant. Je bent net zelf lvl 20 en ik ben een 1x lvl newbie terwijl ik wel weet wat KS betekent en jij het loos staat te schreeuwen en waarbij je geen flauw idee hebt wat het is. Wie is hier nu de 'N00b'?

Het doet mij geen donder of er nu ':P' bijstaat of niet, doe gewoon even normaal.

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 01-07-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Allrighty then! :)

De GoT Knokploeg is net opgericht op de LUNAR server.
Voor de wannabe's zoek ff naar [GoT]HansSolo, en zogauw die ****** clanserver weer online is naar DathonNL :P

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Lollll ik heb Windows XP er op gezet (voormalig win2k) odmat PT niet wilde werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 14-06 16:42
tranztaz schreef op 01 juli 2004 @ 19:41:
[...]

Wat doe je arrogant. Je bent net zelf lvl 20 en ik ben een 1x lvl newbie terwijl ik wel weet wat KS betekent en jij het loos staat te schreeuwen en waarbij je geen flauw idee hebt wat het is. Wie is hier nu de 'N00b'?

Het doet mij geen donder of er nu ':P' bijstaat of niet, doe gewoon even normaal.
het is lvl 30, maar dat stuk moest je nou net niet zo letterlijk nemen, maar geef toe tot lvl 1x spelen veel mensen het, vanaf lvl 2x heb je meestal alleen nog maar de mensen die het echt leuk vinden, lvl 1x is meer iedereen zowat, zo doen meetsal maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit ook in een clan nu (Nederlands), de server kan ik zo niet zeggen Midrandra geloof ik, ben level 13, en moet maar eens doorgaan met levelen. Helaas is de server nu een beetje plat :(.

Toch wel lomp dat mensen die hopy crystals enzo gebruiken, terwijl je ze voor redelijk veel kan verkopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 01-07-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 01 juli 2004 @ 23:26:
Ik zit ook in een clan nu (Nederlands), de server kan ik zo niet zeggen Midrandra geloof ik, ben level 13, en moet maar eens doorgaan met levelen. Helaas is de server nu een beetje plat :(.

Toch wel lomp dat mensen die hopy crystals enzo gebruiken, terwijl je ze voor redelijk veel kan verkopen.
sjah waar heb je ze anders voor nodig???

welke clan trouwens? Ik zit ook op Midr. Ben lvl21 Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kweet niet hoe het op jouw server is, maar op de lunar server krijg je max nog maar 1k voor een hopy...die dingen zijn bijna nix waard meer. Alleen HC, Mystic en Figon kristallen leveren nog een beetje op en de rest kan je net zo goed gebruiken of weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik gebruik ze altijd. Voor als ik solo ga (moet). Als archer is dat wel fijn.
Hopies zijn echt nix waard. 500 ofzo niet meer.
decoy of bargon voor 2k en 4k maar niet meer hoor denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo

:/ Ik dacht dat je vanaf lvl17 pas in een clan kon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

WAT!? Ik heb voor een bargon minstens 9K betaalt! Kloteoplichters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op 02 juli 2004 @ 02:13:
[...]

:/ Ik dacht dat je vanaf lvl17 pas in een clan kon :/
Ik was level 13,84% toen ik de clan joinde, ik zit in EvilNemo. Ik heb trouwens voor een hobgoblin crystal 2k en 2.5k betaald, volgens mij valt dat wel mee.

In acacia forest zit een klote ramp (bij zon winkelier die pots verkoopt) waar je in blijft haken soms :(.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 02-07-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Hey Pristontalers,
I've got a questions for you all.

Hoe kan ik zie of een wapen " a perfect weapon" is? (welke statistieken moet ik rekening mee houden)

Ik ben zelf Pikeman lvl 35 met een 'Double Scythe' +3 aging als wapen.

*note
ben dagelijks online op Lunar (beta) Server als Clanmember van "Janissaries" en natuurlijk zijn we altijd opzoek naar nieuwe clanmembers. (alleen boven lvl 3x) :*) :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Lord_Salo op 02-07-2004 12:31 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Lord_Salo schreef op 02 juli 2004 @ 11:23:
Hey Pristontalers,

Hoe kan ik zie of een wapen " a perfect weapon" is? (welke statistieken moet ik rekening mee houden)

*note
ben dagelijks online op Lunar (beta) Server als Clanmember van "Janissaries" en natuurlijk zijn we altijd opzoek naar nieuwe clanmembers. :*) :*)
Wat is je ingame nick? dan kan ik je PMen, ik en een vriend van me zijn allebei lvl 17 PRS, maar we levelen elke dag ws wel 2 a 3 levels.. We zijn ook handig voor healing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op http://www.ironbond.net/ptinfinity/ kan je de perf. stats van alle voorwerpen bekijken (tussen de haakjes)
ATK Power
15(17)-22(25)
Min is dan 15-22 en perf is 17-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ben nu een lvl 18 magician maar het lvlen gaat nu wel erg langzaam :S, ligt dat aan het feit dat ik magician ben of gaat het in het algemeen wel traag :?

En ligt het aan mij of vind je het meest voorwerpen voor iedereen behalve magicians, zoek me nu al 2 dagen rot naar een betere staff dan een root staff maar ik vind er maar geeneen :S :(

Ik speel btw op mardanos.

[ Voor 57% gewijzigd door bAdmuTs op 02-07-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Heb juist het tegenovergestelde probleem, ik vind alleen maar mag en prs spul en ook wel knight stuf.

Maar nooit een keer mech stuff ben zelf een mech lvl 38 morgen ochtend lvl 39 hoop ik :)

en dat lvlen ging bij mij ook traag van lvl 18 tot 25( speelde het toen namelijk 4 weken niet tot nauwelijks :P )

maar goed dat is iets wat best dramatisch in dit spel is jah. Mijn lvl 10 fighter heb ik er binnen een paar uur naar toe gewerkt :P

btw iemand een idee waar die item distributor voor dient?

[ Voor 7% gewijzigd door Thrillseeka op 02-07-2004 13:33 ]

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is natuurlijk wel zo, dat je als je begint in mage land, je daar de beste mage items kan krijgen. Ik ga maar eens een mule maken om mijn overbodige items op te dumpen.

(ik ben nu level 16 met mijn main fighter)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 02-07-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ja bij mij duurt 1 lvl nu een uur of 6. Ben een lvl 44 archer nu. Ik vind opzich wel veel spul voor a.s. maar dat is vaak lvl 2x tot 3x spul. Vind vooral veel ks en fs spul.
Ik heb wel het idee dat lvlen nu sneller gaat dan in lvl 30-40. Toen duurde het wel heel lang.
Een uur of 8 - 9 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

lordspacie schreef op 02 juli 2004 @ 13:29:
btw iemand een idee waar die item distributor voor dient?
Die is er al vast ingezet voor tier 3 (tweede rank up quest), maar wanneer die voor de engelse versie beschikbaar is, dat laat nog even op zich wachten.
XLerator schreef op 02 juli 2004 @ 13:36:
Ja bij mij duurt 1 lvl nu een uur of 6. Ben een lvl 44 archer nu. Ik vind opzich wel veel spul voor a.s. maar dat is vaak lvl 2x tot 3x spul. Vind vooral veel ks en fs spul.
Ik heb wel het idee dat lvlen nu sneller gaat dan in lvl 30-40. Toen duurde het wel heel lang.
Een uur of 8 - 9 ofzo.
Ben ook lvl 44 archer en lvl-en gaat inderdaad sneller nu. Maar dat komt omdat in Dun1 alleen maar serieuse lui rondlopen.

[ Voor 46% gewijzigd door TheKeeper op 02-07-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

net lvl 40 geworden met mijn priest, eens benieuwd hoe DL het in de dungeon doet, en nog 6.7mil xp totdat mijn fighter lvl 60 is :) , kan ik king hopy's gaan knuffelen

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De server waarop ik speel is nogal tamelijk instabiel :X. Ik ga eens verder met mijn main char, mijn mule char is nu level 9 met een str van ~70.

Weten jullie misschien goede levelspots voor mijn level 17 fighter? Of moet ik maar doorgaan met het vermoorden van hobgoblins, die blauwe beesten met spikes en soms een cyclops tot level 20 en dan pas verder kijken (acasian forest ben ik nu volgens mij)?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 02-07-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

De woestijnen zijn wel spannende plekken vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Salo schreef op 02 juli 2004 @ 11:23:
Hey Pristontalers,

*note
ben dagelijks online op Lunar (beta) Server als Clanmember van "Janissaries" en natuurlijk zijn we altijd opzoek naar nieuwe clanmembers. (alleen boven lvl 3x) :*) :*)
ook op de gewone site staat dit beschreven. Zou zeggen print het uit en gebruik het bij het traden.
Weten jullie misschien goede levelspots voor mijn level 17 fighter? Of moet ik maar doorgaan met het vermoorden van hobgoblins, die blauwe beesten met spikes en soms een cyclops tot level 20 en dan pas verder kijken (acasian forest ben ik nu volgens mij)?
Refuge of the Ancients, Ruinen...

In Refuge is wel een leuk plekje waar je de monsters in een "gat" kan lokken waardoor je ze net buiten hun bereik kan wegmeppen. Scheelt weer potions. Over de brug gelijk links naar de ruine toe en je zult vanzelf het plekje vinden dat ik bedoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 02-07-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 06-06 21:48
woei een egt pt topic hier :D... ben zelf een fighter (47) op lunar beta met mun eigen clan :P (the unholy), tis een 100% nederlandse clan en we hebben nog wel wat plekjes vrij ;) héhé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Of bij de hekken. Ik (archer) kon ze mooi naar de hekken lokken, en snel er achter rennen. Dan kon ik lekker mn gang gaan zonder dat ze mij konden raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

XLerator schreef op 02 juli 2004 @ 16:24:
Of bij de hekken. Ik (archer) kon ze mooi naar de hekken lokken, en snel er achter rennen. Dan kon ik lekker mn gang gaan zonder dat ze mij konden raken :)
Lol dat ga ik ook eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96682

ik ben toch weer begonnen, op lunar.
als een bowmech deze keer, lijkt me wel uitdagend :)
ingame name : BraveSirRobin (en nee, ik heet geen robin, jij cultuurbarbaar :P )
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.