[MMORPG]Pristontale

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Hey, Ik wil het spel ook graag downloaden, omdat een vriend van me vertelde dat het spel zo tof is, maar de download link in deze topic werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:05

SkyStreaker

Move on up!

@ GC_Stef e.v.a. :) -> Klikboempats!

Jammerlijk genoeg zie ik de xx8.9 versie er niet bijstaan. Wellicht is er een server offline. Probeer het anders later nog eens. Misschien hebben ze het ook wel op de FTP bij sunet.se.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 21:48
er is ook een torrent voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Torrent werkt niet (imho). Al vaak dingen van geprobeerd te downloaden, maar er zijn 9 van de 10 keer veel meer leechers dan seechers...dus ik houdt het wel mooi bij http download links, of ftp'tjes natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Doorgaans is de link die ik gegeven heb de beste source, maar het lijkt dat er even serverproblemen zijn. Probeer het anders vannacht nog ff of 's ochtends vroeg.

@ TheKeeper, de link die ik geef haalt izjn info weg van de officiële site :)

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 02-07-2004 20:47 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Of probeer de offieciële site gewoon. Kon het binnenhalen met 117kb/s. Dan is het ook in een uurtje gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Hoe vernuek ik 8k? :X (je raadt het al :o)

(anders zal ik morgen het antwoord wel plaatsen als waarschuwing :P |:()

Oh, en in de ruinen is het te gevaarlijk voor een lv 19 char met een def van 198 :X (een van de laagste levels in de clan ben ik)..

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 03-07-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 14-06 16:42
in ruinen als lvl 19 moeilijk? :s LOL ! ik ben lvl 11 en red me prima :) Dan wel niet een hellspawn maartoch...

en die 8k, tevaak doodgegaan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tranztaz schreef op 02 juli 2004 @ 20:38:
Doorgaans is de link die ik gegeven heb de beste source, maar het lijkt dat er even serverproblemen zijn. Probeer het anders vannacht nog ff of 's ochtends vroeg.

@ TheKeeper, de link die ik geef haalt izjn info weg van de officiële site :)
Der was niks mis met je link, hij deed het prima, en kon lekker met 450+kb/s downloaden, morgen lekekr beginnen met spelen (staat nu al een paar uur op mijn pc, maar nog niks mee gedaan :P). Tis dat je iemand al automatisch bedankt, anders had ik het nog ff gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-2-20-55-51.jpg

http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-2-20-59-36.jpg

http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-2-21-0-25.jpg

paar screenies van de gevangenis in Pillai.

@Tranztaz.....zo beter? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 05-07-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 104562 schreef op 03 juli 2004 @ 01:43:
[...]

Der was niks mis met je link, hij deed het prima, en kon lekker met 450+kb/s downloaden, morgen lekekr beginnen met spelen (staat nu al een paar uur op mijn pc, maar nog niks mee gedaan :P). Tis dat je iemand al automatisch bedankt, anders had ik het nog ff gedaan ;)
Oh jazekerweten wel... Versie 2.0.8.6 staat er, maar wij zitten nu op 2.0.8.9! En die staat er nu niet bij! :/ Dat is het probleem... :)

@ Dathon: [img=600]blah[/img], dat maakt ze passend en verknoeit de lay-out niet :)

@ Dathon: GOLD PLZ GOLD PLZ GOLD PLZ GOLD PLZ, HE GADVER.... :/

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 03-07-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok, vandaag zag ik een lvl 50~60 in ruinen staan, hij deed 3 uur lang niks ! Alleen dl, hij/zijn bewoog niet eens, volgens mij was ie gewoon AFK en deed ie auto DL.... Maar wat is nu auto DL? Juist dat vraag ik dus aan jullie... En hoe kan ik het aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killerhond schreef op 03 juli 2004 @ 11:42:
ok, vandaag zag ik een lvl 50~60 in ruinen staan, hij deed 3 uur lang niks ! Alleen dl, hij/zijn bewoog niet eens, volgens mij was ie gewoon AFK en deed ie auto DL.... Maar wat is nu auto DL? Juist dat vraag ik dus aan jullie... En hoe kan ik het aanzetten?
Ik geloof met shift ingehouden op iets klikken.
@ Dathon: GOLD PLZ GOLD PLZ GOLD PLZ GOLD PLZ, HE GADVER.... :/
En dit houd in dat je geld nodig hebt ofzo?? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 03-07-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:04
Voor de mensen die te lui zijn naar de site te gaan... ;)
EPT IMPORTANT ANNOUNCEMENT!

*Thank you for your love in PristionTale's Beta-service for the past 2 years.

At this time, the user-base is greatly increasing in English PrisonTale.
We know that our users always say a lot about, "Awesome graphics,” “Very friendly community,” “Excellent background music” and most of all “A lot of fun."
On the other hand, a lot of users complain about the instability of servers, insufficient customer service, limited numbers of quests, and DC (Disconnection) problems.

Due to increased users, we're going to open new ALL 4 U service. The services will be very responsive to the users’ demands.
With warm support from excellent PristonTale users, we will be able to hire more English GMs and provide better services like All 4 U, item restoration, prevention of hacking, cheating and abusive language use.
In addition, in order to solve the DC(Disconnection) problems, we must expand bandwidth while purchasing additional overseas connection lines.

To make a better game while providing a more satisfying experience to our users,
We promise that you would be able to see our amazing updates soon, such as new maps, new monsters, additional quests, and more...
We always appreciate your cooperation and truly thank your genuine love in PristonTale.

Global GM
Dat beloofd weer een hoop moois! En we hoeven nog steeds niet te betalen!

Net er weer eens uitgegooid. :/ beetje jammer, maar een vriend van mij die heeft het nog veel vaker, 1 tot 2 keer in het uur.
En zijn er nog mensen op Midranda die lvl3x zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killerhond schreef op 03 juli 2004 @ 01:39:
in ruinen als lvl 19 moeilijk? :s LOL ! ik ben lvl 11 en red me prima :) Dan wel niet een hellspawn maartoch...

en die 8k, tevaak doodgegaan? :D
Nee, het heeft te maken met het feit dat ik het agen toen nog niet helemaal begreep en ik daardoor een failed kreeg, 2 van die goedkoopste materialen waarmee dat kan zijn redelijk duur. Of niet, ik begrijp er weinig van, hoe zit het nu met agen? Waar kan ik de maturation balk vinden? Als ik dit voor de eerste keer met een item doe, zou het toch niet moeten failen?

Toch eens kijken of ik een betere aging faq kan vinden dan.

Opzich is het niet moeilijk in de ruinen, maar om nu pots te gaan spammen bij zo'n lomp beest met 2 bijlen (hoe heet dat ook al weer, je hebt er zo'n kristal van nodig voor de gold wing).

En als je door 5 skellie archers tegelijk wordt beschoten is het nogal moeilijk in leven te blijven :X.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 03-07-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
die auto dl is een macro, als je met shift doet stopt ie als het monster dood is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
Hmmm ik moet mn level uo quest doen met mn priestess en ik loop al een hele tijd in land of dusk maar ik zie nog geen 1 beedog? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
je moet ook niet in dusk zijn... je moet in fos zijn (forest of spirits) das wat zuidelijker van dusk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Dino78 schreef op 03 juli 2004 @ 12:26:
Voor de mensen die te lui zijn naar de site te gaan... ;)

[...]

Dat beloofd weer een hoop moois! En we hoeven nog steeds niet te betalen!

Net er weer eens uitgegooid. :/ beetje jammer, maar een vriend van mij die heeft het nog veel vaker, 1 tot 2 keer in het uur.
En zijn er nog mensen op Midranda die lvl3x zijn?
Er staat inderdaad nergens dat je moet gaan betalen. Maar ik ben bang dat ze het toch binnenkort gaan invoeren. Misschien wel gelijk met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Grmmmblll wat duurt het lang om honeys te krijgen van die bijen, ik heb er denk ik wel zo'n 50 afgeslacht en maar 4 van die dingen gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liever die bijen dan de 3 wolverines, damn wat een kutksers zijn er bij, misschien vanavond maar weer proberen (als ik tijd heb en als die pokkekoppijn weg is :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654 schreef op 03 juli 2004 @ 15:17:
[...]

Er staat inderdaad nergens dat je moet gaan betalen. Maar ik ben bang dat ze het toch binnenkort gaan invoeren. Misschien wel gelijk met deze actie.
Staat al beschreven in een vorige post. Zolang het spel nog niet af is, willen ze er geen geld voor vragen. In hun ogen kunnen ze nix vragen voor iets wat niet compleet is! Dus ik denk dat het wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Hoi allemaal.

Heb net de post gedownload. En geinstallerd. Maar als ik het speel probeer te starten dan krijg ik een error. < update info > fail

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen>????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
_o_ thanks GerwinGood voor het beedogs tanken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heh, als het goed is, doet zometeen een clanmember dat, de koppijn is nu redelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
Wincenty schreef op 03 juli 2004 @ 19:10:
Hoi allemaal.

Heb net de post gedownload. En geinstallerd. Maar als ik het speel probeer te starten dan krijg ik een error. < update info > fail

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen>????
Sorry heb het zelf al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Wincenty schreef op 03 juli 2004 @ 19:19:
[...]

Sorry heb het zelf al opgelost.
Zou handig zijn als je vertelt hoe, kunnen andere mensen misschien ook nog wat aan hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Dathon: Nee :P Maar diegene die bij je staat in de gevangenis blijkbaar wel... Ahem... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Anoniem: 63145 schreef op 03 juli 2004 @ 18:51:
[...]

Staat al beschreven in een vorige post. Zolang het spel nog niet af is, willen ze er geen geld voor vragen. In hun ogen kunnen ze nix vragen voor iets wat niet compleet is! Dus ik denk dat het wel mee valt.
kPT, jPT en tPT zijn allemaal ook nog niet af, en hebben zelfs net Tier 3 gehad. En daar moeten ze ook gewoon betalen. Met dit bericht proberen ze gewoon langzaam p2p naar binnen te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:56
Ok, ik ga nu ff kijken of ik iemand kan vinden die me in de GoT clan kan krijgen ^^

edit: alpha of beta?

[ Voor 13% gewijzigd door Jdemon op 03-07-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96682

wat is dat hele clan gedoe eigelijk dat was er vroeger nooit. :?
k ben nu L16 mech, kan maar geen MS items hebben, zoek nog steeds naar MS steel armor en een goed wapen..

k heb wel een NS mech axe gevonden in de 30 seconden dat ik in oasis overleefde O-)

~ BraveSirRobin @ Lunar Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Ik kom er net achter dat iedereen op beta zit, ik dus nu ook.

is wel beter dat er altjid wel iemand is om mee te praten, mijn party's zeggen vaak niks, of met is portugees :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik ben nu een level 21 warrior, ik heb al wat spullen voor als ik eenmaal level 22 ben. De silver wolverine had ik geluk mee, hij werd al gebanged door 7 mensen dus ik deed maar mee :P, de gouden werd een beetje geksd maar ik kreeg wel het item en de bronzen zag ik twee bij doodgaan, dus die heb ik maar gepakt (ik had al een eerdere bronzen maar ik kon hem net niet voor zonsopgang vermoorden :().

Eens kijken, ik denk dat ik tot level 22 in acasia blijf, dan mijn nieuwe spullen omdoe en naar het noorden ga naar of naar de ruinen.

Het mooie aan deze mmo vind ik dat er geen downtime is door de potions :) (moet je natuurlijk neit per vijand meerder pots nodig hebben, want er moet wel $$$ verdiend worden).

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-07-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
cls schreef op 03 juli 2004 @ 19:12:
_o_ thanks GerwinGood voor het beedogs tanken :D
en ik dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb het spel ook, maar ik vind het niet zo'n leuk spel, de besturing is zo erritant, je moet constant je muisknop inhouden om te lopen, en ik vind het vechten erritand, je moet steeds op een poppetje blijven klikken, nee doe mij maar runescape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Op diegene hierbove:
je kunt ook je muisknop ingedrukt blijven houden op een monster hoor. :P

Of shift-click voor auto-attack.

En iemand interesse om binnenkort eens D2 house te gaan proberen met clanmembers?? maandagochtend ofzo? Ik heb namelijk nog wat XP nodig voor lvl 50 >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Jdemon op 04-07-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal ervan dat er bijna niemand is op mijn server die fs armor level22+ verkoopt, ik heb wel een rounded armor, maar die heeft een crappy defense, heb ik liever wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 4479 schreef op 04 juli 2004 @ 00:01:
En ik ben nu een level 21 warrior, ik heb al wat spullen voor als ik eenmaal level 22 ben. De silver wolverine had ik geluk mee, hij werd al gebanged door 7 mensen dus ik deed maar mee :P, de gouden werd een beetje geksd maar ik kreeg wel het item en de bronzen zag ik twee bij doodgaan, dus die heb ik maar gepakt (ik had al een eerdere bronzen maar ik kon hem net niet voor zonsopgang vermoorden :().

Eens kijken, ik denk dat ik tot level 22 in acasia blijf, dan mijn nieuwe spullen omdoe en naar het noorden ga naar of naar de ruinen.

Het mooie aan deze mmo vind ik dat er geen downtime is door de potions :) (moet je natuurlijk neit per vijand meerder pots nodig hebben, want er moet wel $$$ verdiend worden).
Level 22 Acasia? :X Ik zat met lvl 16 al rond te dwarrelen in refuge/ruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
en ik zit met lvl 13 pikeman al in ruinen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hehehe jij en Killah van Unholy ook :D

Maare, zijn er meer mensen die zich ergeren aan die brazilianen? :X
Ze KSen heel de tijd en als je ze beleefd vraagt om weg te gaan krijg je "fuck you" te horen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op 04 juli 2004 @ 16:08:
[...]

Level 22 Acasia? :X Ik zat met lvl 16 al rond te dwarrelen in refuge/ruinen.
Ik zal wel te voorzichtig zijn, omdat ik per run er niet op wil verliezen (twee pots per vijand tikt redelijk aan), maar ja, in een party wil dat wel natuurlijk, alleen ik kom nooit zo snel in parties.

Mijn eerste kennismaking met de ruinen was een redelijk slechte (lv19) (ik werd meteen doorboord door een stuk of 5 skeleton archers, je wil toch niet zeggen dat het mogelijk is dat fatsoenlijk te overleven?), ah dat was dus de cursed land, met level 22 kan ik redelijk goed hunten, alleen decoys kosten me redelijk wat potions (vooral als ze met zijn 2en op je hakken).

Maar goed, ik ben nu level 23 aan het einde van deze sessie, met een def van ~256 (volgens mij is dat redelijk voor mijn level) en een perfect bat axe fs.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-07-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
cls schreef op 03 juli 2004 @ 19:26:
[...]

Zou handig zijn als je vertelt hoe, kunnen andere mensen misschien ook nog wat aan hebben :D
De oplossing was om de laatste patch te downloaden http://eng.pristontale.com/. En die vervolgens te installeren. Let op je moet wel registreren om die patch te downloaden :).

Trouwens 2 dagen gespeeld en ben level 14 >:) . Alleen nu begient het wel een beetje langzaam te gaan om level upen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
Wincenty schreef op 04 juli 2004 @ 17:25:
[...]

Trouwens 2 dagen gespeeld en ben level 14 >:) . Alleen nu begient het wel een beetje langzaam te gaan om level upen. :'(
w8 maar tot je lvl 5x - 6x word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ColTju schreef op 04 juli 2004 @ 18:09:
[...]

w8 maar tot je lvl 5x - 6x word :P
idd ik ben nu lvl 32 en het gaat echt tering langzaam... Ben gemiddeld 1 dag bezig met een level.

Ze zouden best wel is in pristontale MEER wapens mogen stoppen, nu heb ik al priestress een level of 13 lang hetzelfde wapen, een drayad wand. Ja nu weet ik dat 5er nog een miditation staff is maar dat ding is toch echt VLUT.
Ik krijg lvl 37 volgens mij weer een nieuw stafje, 2 handig. En lvl 35 een nieuwe robe.
Dus elke 2 levels vanaf lvl 30 een nieuw wapen lijkt me niet eens zo gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die monsters moeten wat meer exp. points geven. Dat is het gewoon, daarentegen ben je dan weer veel te snel op het limiet en wat valt er dan nog te doen? In mijn mening, als je op je max bent in dat spel gaat het heel snel vervelen, want er zijn geen questes of WAT dan ook. Als dit spel pay2play wordt, mag dat echt wel heel hard veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tranztaz schreef op 04 juli 2004 @ 20:34:
Die monsters moeten wat meer exp. points geven. Dat is het gewoon, daarentegen ben je dan weer veel te snel op het limiet en wat valt er dan nog te doen? In mijn mening, als je op je max bent in dat spel gaat het heel snel vervelen, want er zijn geen questes of WAT dan ook. Als dit spel pay2play wordt, mag dat echt wel heel hard veranderen.
Ik mag aannemen dat ze er nog extra quests bij in gooien (zowiezo de 2e en 3e tier).

Voor mij mogen ze er ook wel voor zorgen dat er private stores opgezet kunnen worden of iets anders, want het is lastig spullen te verkopen (voor 'normale' prijzen). Verder ben ik volgens mij redelijk geripped op de marketplace maar ach ja, dat is 'maar' hoogstens 8k. (Ik had 18k betaald voor een perfect bat axe, fighter spec, is volgens mij wat aan de hoge kant).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-07-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ik krijg een mega idee :) Mischien onmogelijk maarja:

Stel je hebt een soort warehouse waar iedereen zijn spullen kan brengen. Je levert je spullen daar in, en geeft er een SELL PRICE bij op. Vervolgens kan iemand anders dat warehouse in, en kijken wat er zoal aan spul ligt. Als ie het wapen/schild oid heeft gevonden, en kan het dan kopen voor de opgegeven SELL PRICE.
De verkoper krijgt dan automatisch het geld .

Wat vinden jullie ervan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik ben bijna level 25 (88%) nu, en ik ben nu in de ruin village aan het hakken (vaak in een groep, jaja).

Of zou ik al in de ruins moeten zijn eigelijk? Ruined village gaat opzich redelijk. Ik heb een atk van 19-38, een def van 266, een abs van 13 (iirc).

En vandaag ook een sheltom van level40 gevonden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

net weer ff 2 uurtjes bezig geweest en ruzie gehad met 4 braziliaanse ks-ers...

Echt kunnen we geen europese server krijgen waar de braz ppl gebanned worden?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k ben nu L19, meer dan 100k goud en meerdere L22-29 items(weer ff in oasis rondgelopen :+), maar niks wat ik vind is MS en niemand heeft MS L16-22 spul te koop, zooi.

en dat warehouse idee, dat zit waarschijnlijk heel snel vol met nutteloze items, of mensen gebruiken het om hun eigen warehouse ruimte te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96682 schreef op 05 juli 2004 @ 00:58:
[..]
en dat warehouse idee, dat zit waarschijnlijk heel snel vol met nutteloze items, of mensen gebruiken het om hun eigen warehouse ruimte te vergroten.
Dat zou je kunnen oplossen door het item na een x aantal uur automatisch te verkopen indien het niet verkocht is, maar dan voor de winkelprijs.

Hoe ben je in de oasis gekomen? Ik had gehoord van een shortcut/exploit waardoor je door muren heen kon lopen of ben je helemaal door de ruines gegaan? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 05-07-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Anoniem: 4479 schreef op 05 juli 2004 @ 09:09:
[...]

[...]

Hoe ben je in de oasis gekomen? Ik had gehoord van een shortcut/exploit waardoor je door muren heen kon lopen of ben je helemaal door de ruines gegaan? :)
Je kan ook nog een golden wing kopen, en dan via Navisco door Forgotten Lands lopen.

Ik ben nu eindelijk lvl35 met m'n Wizzard. Misschien toch maar wat meer met m'n Mech doen, want een Wizzard is toch niet alles, hij is een beetje zwak en de skills zijn ook niet super.. Of niet goed uitgeballanceerd.
Ik moet nu denken aan dat stukje van Stinkvogel over DL sletjes...

[ Voor 20% gewijzigd door freggel op 05-07-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 96682 schreef op 05 juli 2004 @ 00:58:
k ben nu L19, meer dan 100k goud en meerdere L22-29 items(weer ff in oasis rondgelopen :+), maar niks wat ik vind is MS en niemand heeft MS L16-22 spul te koop, zooi.

Vind heel veel lvl 22 fingered edge enzo... dus mocht je willen moet je me maa contacten.. ben er bijna elke avond van 21 tot 23 uur op de alpha.

Voor de rest heb ik nog wel wat andere mech specs items die je ms leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Killerhond schreef op 04 juli 2004 @ 23:12:
ik krijg een mega idee :) Mischien onmogelijk maarja:

Stel je hebt een soort warehouse waar iedereen zijn spullen kan brengen. Je levert je spullen daar in, en geeft er een SELL PRICE bij op. Vervolgens kan iemand anders dat warehouse in, en kijken wat er zoal aan spul ligt. Als ie het wapen/schild oid heeft gevonden, en kan het dan kopen voor de opgegeven SELL PRICE.
De verkoper krijgt dan automatisch het geld .

Wat vinden jullie ervan? :p
Dit is dus al zo in de andere versies van PT, iig in Korea wel, de andere landen weet ik niet.

Je kunt dan AFK ergens gaan staan en dan ben je zelf een winkel, mensen kunnen dan op je klikken om te zien wat je verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jdemon schreef op 05 juli 2004 @ 11:36:
[...]

Je kunt dan AFK ergens gaan staan en dan ben je zelf een winkel, mensen kunnen dan op je klikken om te zien wat je verkoopt.
Dat is wel weer handig, alleen ben ik bang dat je echt taferelen krijgt als in lineage2 nu, wat mijn broertje speelt op mijn oude duron 700, het spel draait opzich goed met alles low, alleen in een bepaalde stad loopt het met ~1 fps, doordat er 200 poppetjes wat zitten te verkopen.

Ik ben alweer wat opgeschoten vandaag, met een goede party schiet dat toch nog wel redelijk op in ruined village :) (1 uur per level is toch wel redelijk)?. Ik ben nu level 27 met alles op mij van level 22, mijn def is nu 278 en toch is het nog best wel irritant, hoe vaak je pots moet pompen als er weer 2 cyclops en een plant op je zitten te hakken.

Alleen met de aging weet ik nog niet wat ik ga doen, ik heb een perfect bat axe fs, maar ik kan al bijna een beter wapen kopen op level 30, dus ik wacht er nog wel even mee, nu het levelen redelijk goed gaat.

Mja opzich, met een golden wing kan je idd redelijk goed in oasis komen, en opzich is het niet moeilijk er aan een te komen (crystals worden bijna altijd wel verkocht).

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 05-07-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 4479 schreef op 05 juli 2004 @ 12:39:
[...]
Alleen met de aging weet ik nog niet wat ik ga doen, ik heb een perfect bat axe fs, maar ik kan al bijna een beter wapen kopen op level 30, dus ik wacht er nog wel even mee, nu het levelen redelijk goed gaat.

Mja opzich, met een golden wing kan je idd redelijk goed in oasis komen, en opzich is het niet moeilijk er aan een te komen (crystals worden bijna altijd wel verkocht).
Op zich zou ik pas gaan wachten met agen tot ongeveer lvl 50.. je kan beter nu nog je wapens gemmen. Dit levert veel meer op dan dat je ze aged. Want pas na 3e of 4e keer agen word je wapen beter dan dat je hem gemmed. En bij de 3e keer gemmen heb je een trans nodig en zeker op lvl 30 en lager heb je geen geld voor transen en vind je die dingen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat in vredesnaam is nou weer 'gemmen' dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

tranztaz schreef op 05 juli 2004 @ 13:15:
Wat in vredesnaam is nou weer 'gemmen' dan...
http://eng.pristontale.com/Guide/InterMediate/Mixing.aspx

oftewel gems geven aan de mixer en dus daar betere specs van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ah juist... Is hier ook een FAQ of een GUIDE voor op iets als gamefaqs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Als je die link ziet zie je een soort van faq...

Overigens mixen doe je in ricarten en agen in pilai

[ Voor 37% gewijzigd door Thrillseeka op 05-07-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

lordspacie schreef op 05 juli 2004 @ 14:46:
[...]

http://eng.pristontale.com/Guide/InterMediate/Mixing.aspx

oftewel gems geven aan de mixer en dus daar betere specs van krijgen.
Eigenlijk slaat gemming op je wapen laten gloeien dmv age crystals, maar die zijn eruit gesloopt in de laatste paar updates (alhoewel ik laats nog wel zo'n stom ding kreeg in een drop, maar mixmaster wil ze nie meer hebben :( ), nu heb je gewoon 30% kans dat je item gaat gloeien bij age +4 of hoger, maar sinds het weg is word de term steeds vaker gebruikt voor je standaard mixen :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ligt het aan mij of is dit verhaaltje hier boven erg vaag? Na 4 keer lezen snap ik je.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

XLerator schreef op 05 juli 2004 @ 16:48:
Ligt het aan mij of is dit verhaaltje hier boven erg vaag? Na 4 keer lezen snap ik je.
wat ik er van begrijp, coprrect me if i'm wrong
Tegenwoordig gebruiken we gemmen het mixen van een item(bijv je wapen), terwijl dit vroeger bedoelt werd met het laten licht geven van je wapen. Je ziet toch wel is van die wapens die op gloeien? Dat opgloeien betekende vroeger dat je wapen gemmed was. Tegen woordig kan je dat op gloeien laten gebeuren door je wapen te agen na de 4e keer agen is er 30% kans dat het gaat gloeien.

Dus kortom tegenwoordig gebruiken we gemmen voor mixen en vroeger gebruikte we gemmen voor het op laten gloeien van je item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
als je wapen / schild aged naar +4 gaat hij ALTIJD gloeien, eerst wit, bij +5 een andere kleur... enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb toch maar besloten om op KZEE te spelen, als fighter.
heb alleen nog een beetje hulp nodig met de stats: veel strength natuurlijk, genoeg talent voor de armor en een beetje health later.
maar heeft een fighter uberhaupt agility of spirit nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 96682 schreef op 05 juli 2004 @ 17:32:
ik heb toch maar besloten om op KZEE te spelen, als fighter.
heb alleen nog een beetje hulp nodig met de stats: veel strength natuurlijk, genoeg talent voor de armor en een beetje health later.
maar heeft een fighter uberhaupt agility of spirit nodig?
Spirit beetje voor binnekort je skills enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op 05 juli 2004 @ 17:35:
[...]

Spirit beetje voor binnekort je skills enzo :)
nouja "binnenkort", MM L 10 eerst maar he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 96682 schreef op 05 juli 2004 @ 18:01:
[...]

nouja "binnenkort", MM L 10 eerst maar he ;)
daar ben je binnen 5 uurtjes als je het goed doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lordspacie schreef op 05 juli 2004 @ 18:41:
[...]

daar ben je binnen 5 uurtjes als je het goed doet :P
binnen 5u naar LV 30? moet je wel heel erg leechen bij hoge lv party's(werkt meestal niet) of met hc crystals spelen(geen geld).
of is er ook een manier die wel werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Hoe kom je opeens aan lvl 30 als ik mijn oogleden omhoog klap, lens goed accomodeer zie ik dit staan: L 10

Maarja kan ook zijn dat ik een afwijking heb ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 96682 schreef op 05 juli 2004 @ 20:01:
[...]

binnen 5u naar LV 30? moet je wel heel erg leechen bij hoge lv party's(werkt meestal niet) of met hc crystals spelen(geen geld).
of is er ook een manier die wel werkt :?
Je praat vaag :? Hij bedoelt binnen 5uur op lvl10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
lvl 10 is 2 uur max:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MM = melee mastery
dus de skill op 10 krijgen, niet mn level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach..gewoon ff een weekje nix anders doen dan pt'en en dan ben je wel lvl 30 :P

Voor sommige is het toch vakantie, dus.... :+

Anyway kep weer een paar screenshots van GS en 1 van king hopy...

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-38.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-16-59-41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-7-5-17-1-38.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, cursed was iets te zwaar voor mij: level 27, met 70 pots, resultaat: 6k winst gemaakt, vooral de skelle archers zijn vervelend :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
wat voor poppetje ben je man?!?! Ik ben een PRS lvl 33 en kan ZAT in cursed vechten,. Hoewel ik moet zeggen dat ik meer solo in ruinen op hellspawns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 00:10

bAdmuTs

mAzE

Zo ben eindelijk een lvl 23 magician maar het is wel verdomde moeilijk als magician :(, HP is echt verrot dus moet het echt van me MP hebben en mezelf zoveel mogelijk healen. En in cursed kan ik het alleen echt volhouden in een party en ik MOET wegblijven van die klote archers anders ben ik binnen no-time dood :X.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killerhond schreef op 06 juli 2004 @ 02:37:
wat voor poppetje ben je man?!?! Ik ben een PRS lvl 33 en kan ZAT in cursed vechten,. Hoewel ik moet zeggen dat ik meer solo in ruinen op hellspawns...
IK ben een fighter met een def van 278, ik kan de vijanden dus niet kiten, maar als ik level 30 ben, krijg ik beter armor, dus zou het beter moeten gaan.

Of ik ben gewoon beroerd in het spel :P, of ik zit bij de verkeerde spawnplek. Het grootste probleem zijn die skeleton archers die me er redelijk wat afhalen en beginnen te schieten net een seconde nadat ze zijn gespawned :(.

Nu vraag ik me toch echt af wat ik voor sommige zaken moet vragen, de sell prijs ligt 5x zo laag als de eigenlijke waarde, dus zou je verwachten dat als je de sell prijs ~x2 doet, je het spul er wel voor kan verkopen (3x spul, specced) en volgens mij zit ik met prijs x2 nog aan de lage kant, of zijn de spullen plots niets meer waard?

Trouwens de divine lightning lijkt me wel een geinige skill voor een priestess, misschien maar eens een keer eentje starten.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 06-07-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Mijn Bonebow kan ik voor ongeveer 5000 goud verkopen denk ik. Maar aan personen kan je er makkelijk 200k voor vragen

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

XLerator schreef op 06 juli 2004 @ 11:35:
Mijn Bonebow kan ik voor ongeveer 5000 goud verkopen denk ik. Maar aan personen kan je er makkelijk 200k voor vragen
5k - 200k???? vind je dat niet een beetje een heeeeel groot verschil???

5k aan NPC's is meestal rond 10k aan PC's

Zeker geen 200K!!!

voorbeeld: gister vond ik een stel brass boots, deze kun je kopen in Navisco voor 25k, verkoopwaarde aan NPC's is ongeveer 4,5k. Ik heb er uiteindelijk 11k voor gekregen..

See?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ben ik benieuwd wat een trans nog zou opbrengen, in de guide spraken ze over bedragen van rond de 1 m. Hopelijk heb ik mijn sparky nog die ik net had gevonden voordat de verbinding doodlagde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Geloof me dat 200k voor een goeie bonebow echt niet teveel is hoor.
Een perf. bonebow kost zelfs tot 300k en een perf sagitarrius heb je pas vanaf 2 transes. Een trans kost ongeveer 1 miljoen in goud, alhoewel niemand m verkoopt voor goud alleen.
Sparky is ongeveer 2 - 4k waard.
Echt hoor, als je lvl 4x spul hebt, werkt het niet meer zoals bij die brassboots ed. Die zijn namelijk niet meer te koop bij de NPC.

Sterker nog:
Je had je brassboots voor meer kunnen (moeten) verkopen dan de NPC prijs (25k) omdat jouw brassboots én betere defence en speed hebben én ks ofzo zijn (neem ik aan). Die kan je niet kopen bij de NPC dus kan je er veel meer voor vragen lijkt me.

[ Voor 37% gewijzigd door Guillome op 06-07-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

XLerator schreef op 06 juli 2004 @ 12:28:
Geloof me dat 200k voor een goeie bonebow echt niet teveel is hoor.
Een perf. bonebow kost zelfs tot 300k en een perf sagitarrius heb je pas vanaf 2 transes. Een trans kost ongeveer 1 miljoen in goud, alhoewel niemand m verkoopt voor goud alleen.
Sparky is ongeveer 2 - 4k waard.
Echt hoor, als je lvl 4x spul hebt, werkt het niet meer zoals bij die brassboots ed. Die zijn namelijk niet meer te koop bij de NPC.

Sterker nog:
Je had je brassboots voor meer kunnen (moeten) verkopen dan de NPC prijs (25k) omdat jouw brassboots én betere defence en speed hebben én ks ofzo zijn (neem ik aan). Die kan je niet kopen bij de NPC dus kan je er veel meer voor vragen lijkt me.
neuh waren standaard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
bAdmuTs schreef op 06 juli 2004 @ 03:15:
Zo ben eindelijk een lvl 23 magician maar het is wel verdomde moeilijk als magician :(, HP is echt verrot dus moet het echt van me MP hebben en mezelf zoveel mogelijk healen. En in cursed kan ik het alleen echt volhouden in een party en ik MOET wegblijven van die klote archers anders ben ik binnen no-time dood :X.
Tip van flip, stop als je op de 100 ~110 spirit zit ook skillpoints in health (heel belangrijk) en strenght. Beide voor stamina en voor regen. (en HP..) Natuurlijk ook spirit nog wat omhoog gooien voor meer mana, maar niet alle 5 de punten. (ik ben lvl 36 mage. :))
En probeer goede robes te kopen. En age ze, of gemmen.

Welke server speel je? Want als je op Midranda zit, kan ik je pm'en als ik wat leuks vind in oasis of forgotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 06 juli 2004 @ 12:11:
Dan ben ik benieuwd wat een trans nog zou opbrengen, in de guide spraken ze over bedragen van rond de 1 m. Hopelijk heb ik mijn sparky nog die ik net had gevonden voordat de verbinding doodlagde.
Trans = 1.3 mil - 2.0 mil waard. (nog steeds, en afhankelijk van spec en stats)
Spec Trans wordt geruild voor 2 NS transen.
1 Spec Murky = 6 - 8 Transen(NS)
1 NS Murky = 5 Transen(NS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dino78 schreef op 06 juli 2004 @ 15:47:
[...]

Tip van flip, stop als je op de 100 ~110 spirit zit ook skillpoints in health (heel belangrijk) en strenght. Beide voor stamina en voor regen. (en HP..) Natuurlijk ook spirit nog wat omhoog gooien voor meer mana, maar niet alle 5 de punten. (ik ben lvl 36 mage. :))
En probeer goede robes te kopen. En age ze, of gemmen.

Welke server speel je? Want als je op Midranda zit, kan ik je pm'en als ik wat leuks vind in oasis of forgotten.
Thanx voor de tip :) maar helaas zit ik op Mardanos :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Even een XP rapport:
TijdXP
18:1044,50
18:4554,50
18:45 (+)50,60
19:1156,80
19:11 (+)52,64
19:2155.10
------- (+)------
19:3048
19:5256,70

Bij (+) was ik dood (3 keer) en bij ----- ging ik effe naar ricarten.
Gaat het bij mij nou enorm traag?
2 uur voor 12% vooruit (eigelijk 24%, maarja 3 keer af :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

XLerator schreef op 06 juli 2004 @ 20:21:

tabeltje

Welk lvl ben je nu ??

[ Voor 44% gewijzigd door bAdmuTs op 06-07-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

XLerator schreef op 06 juli 2004 @ 20:21:
Even een XP rapport:
tabel

ligt eraan welk lvl

ik ben lvl 39

en ik heb in 2 uurtjes 60% gehaalt. Oh ja heb gemerkt dat solo-en toch het snelste gaat en ik speel voornamelijk in forgotten

[ Voor 42% gewijzigd door Thrillseeka op 06-07-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

2 uur 60% ????? Fuk
Ik ben een archer lvl 44 en spele in dun1

[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 06-07-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
XLerator schreef op 06 juli 2004 @ 21:43:
2 uur 60% ????? Fuk
Ik ben een archer lvl 44 en spele in dun1
als je wilt lvlen snel moet je niet in d1 gaan daar is xp slecht ga gewoon naar oasis en zoek daar goede party misschien kan je in part bij huisjes daar gaat het lekker snel en dan heb je rond 2 a 3 mil xp per uur als je effe leuk bezig bent dus die 60% is niet echt schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig kan je in ieder geval niet delevelen maar doodgaan is altijd wel redelijk kut op de hogere levels (ik ben nog 'maar' level 29 (~80%)).

Ik solo meestal in cursed (rustig aan), en dat gaat redelijk (snel).

En ik heb nu in totaal 3 raidents, leuk voor latere levels als ik de wapens ga agen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 06-07-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Idd :) Ik heb ooit in 2 uur trouwens 2 transen gevonden, en vervolgens noooit meer. Hoe kan dat nou weer?
Ik vind nu hooguit een sparky en eens in de 3 dagen een radient. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 18:22
Een paar actieshots van een van de 3 [Knokploeg] Guardian Saints van vandaag

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hjm.otten/GS1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hjm.otten/GS3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hjm.otten/GS4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

De servers liggen plat :X :(

Van de officiele site:

Game servers will be down
from 14:00 pm to 17:00 pm (GMT+09:00).

Web server will be down
from 14:00 pm to 17:00 pm (GMT+09:00).

edit: Current Time in Korea: July 7 | 16:44:16

Dus als het goed is nog 15 min :D

Wow, ze zijn wel stipt daaro :D :D, hmm nu krijg ik een version does not match melding :X

Aha versie 2.9.2

[ Voor 135% gewijzigd door bAdmuTs op 07-07-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, de update ging niet goed bij mij ;(, eens kijken wat er gebeurt als ik de zooi herinstalleer.

offtopic:
Ik... word..... niet ..... goed.. van... dit... bagger... os.... waarin ik software niet mag deinstaleren :(

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 07-07-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
lol, de server zijn wel weer up, maar vraag niet hoe, ben nu 10 minuten erop geweest en al 2x connection lost with srver gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Killerhond schreef op 07 juli 2004 @ 10:25:
lol, de server zijn wel weer up, maar vraag niet hoe, ben nu 10 minuten erop geweest en al 2x connection lost with srver gehad.
Hmm, ben je iig al verder gekomen dan mij :X, bij mij zegt ie ingame nog steeds dat ik ver 2.8.9 heb en voila, een version mismatch :(

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 07-07-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kies voor 'repair' in de opties van het install progje, dan zal als het goed is gameguard wat updaten na het starten van het spel.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 07-07-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok nieuw probleem, sinds ik de laatste keer heb ingelogd en er weer uitgekicked ben, kan ik nietmeer inloggen. Steeds weer krijg ik de melding: "Unable to conenct to server"

Iemand hier een oplossing op ? :s
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.