Hier een poging... Ik hoop dat ik het een beetje fatsoenlijk op papier kan krijgen...
In Navisco loop je eerst richting de west-poort. Als je daar bent, loop je langs de stadsmuur richting het noorden tot je bij het einde van de muur bent. Je loopt dan een stukje langs de rots (westelijk) tot die naar het noorden afbuigt (echt een klein stukje).
In die hoek van de rots kan je naarbinnen lopen (ja echt, de rots in!

) en dan moet je, als je er eenmaal in zit, doorlopen naar de andere kant van de rots dan je er in bent gekomen. (NW erin, lopen tot NO) Als je daar bent, loop je richting het zuiden (of zuid-west, ik doe het uit m'n hoofd...), en voila, je loopt omhoog!
Nu wordt het lastig. Als je bijna boven bent 'press R'. Wandel dan rustig naar het westen (check je map om zeker te zijn dat je pal richting het westen loopt) en "wiebel' een beetje als je niet omhoog komt.
Na een tijdje wiebelen zie je dat je bovenop de rots bent. Eenmaal daar wijst het zich vanzelf..
Vroeger (begin vorige week

) Kon je nog DL'en vanachter de muur, nu alleen nog maar Mage spells en Heal...
Ik ben maar begonnen met het proberen van EverQuest ipv PT.. Een maandje gratis proberen, en daarna ook $12.99 p/m. Maar wel voor een veel mooier en uitgebreider spel (ook een stuk lastiger... Wel een aardige gemeenschap daar trouwens, imo). Na een paar uurtjes EQ zag PT er ineens erg rot uit...
(EQ kostte mij, inc. uitbreiding, €17.50...)