[MMORPG]Pristontale

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116018

Weet iemand HOE je moet betalen?? Mobiel, Bankrekening, Of what ever??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 116018 schreef op 08 juli 2004 @ 19:47:
Weet iemand HOE je moet betalen?? Mobiel, Bankrekening, Of what ever??
klik

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117222

Wat wordt nu de "gratis" alternatief? Wie weet er nog een mooi MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 16:44
tot de 22ste blijft het gratis.. en dan ga ik wel EVE Online doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Ben er permanent mee gestopt. Hoewel de game best leuk is en we een mooie clan hebben, vindt ik dat het aanbod aan mogelijkheden gewoon niet goed genoeg om er voor te betalen. Ben nu Conquer aan het uitproberen en ik kwam erachter dat mijn Tribes2 clan actief is geworden in de PT tijd.

Voor diegene die mij op de Lunar server kennen en in de clan hebben gezeten.

It was an Honour to be there with ya all! Cya and mayba till next time!

*subspace communication ended*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

offtopic:
Op de boards zijn velen het er zo te zien niet mee eens dat het spel p2p wordt, gezien de topics op het message board :+, ikzelf, echter, vind 12$ per maand te veel, als dat een vaste prijs van bijvoorbeeld €50 zou zijn, zou dat bijvoorbeeld beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57766

Teken de petitie

Oh my god!! p2p no!! pls!!!!!!!!!!

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?g576745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik ga wel verder :)...

Heb een lvl 59 fighter..

En heb net me fs jaggy +5 en me claw shield fs +4...
Ik ga dus gewoon verder :)

Ginkeltjes @ lunar ( alpha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:45
ik moet het wel met de meeste mensen hier eens zijn. Pristontale bied gweoonweg niet genoeg om nu 13 dollar voor de betalen. 5 dollar per maand zou veeeel redelijker zijn. Vooral omdat pt allen hak en sla werk is. En dit nou niet echt 13 euro waard is :p.

When the price drops to 5 euro, ill p2p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik gaat nog even snel verder spelen :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nee ik ga niet betalen
van 67 naar 78% in deze tijd. VEEEEL te traag hoor, echt.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Ik ga ook niet betalen, het spel is voor mij nog niet af genoeg om er nu al voor te betalen. Wel jmmr dat ze p2p gaan :X :(, moek weer op zoek naar een nieuwe mmorpg en ik had deze net 2 wkn geleden gevonden :'(

edit: ze krijgen me wel een hoop commentaar daar op de site en ingame, das echt niet normaal meer, mensen die ingame gaan staken (weg naar portal blokkeren) en allemaal shit gaan weggeven.

Vind het wel een beetje zielig al dat gezeik, ze lopen allemaal te zeiken dat het p2p gaat worden maar betalen willen ze niet en iedereen wist dat het ooit p2p zou gaan worden. Vind dat iedereen ze b*k dicht moet houden of gaan betalen. Blijkt toch maar weer hoeveel mensen erg eigenlijk geen leven buiten BT hebben :)

[ Voor 62% gewijzigd door bAdmuTs op 09-07-2004 03:18 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

ik stop er dus ook mee ...

voor diegenen die verder spelen te geef:
* hoop raid's / sparky's
* priest spec: app robe mixed / dryad wand +2 / med wand / eleven armlets /
bottekes & handschoenen / bijna perf skull staff +0 (aged maar nog niet gelvlt)
* 300k
* bargon's / decoys
* ether cores to nav
* mana medium & great
* en de rest dat ik nog vergeten ben ^^

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het betalen ervoor niet zo'n ramp, alleen vind ik de prijs voor het gebodene nogal tamelijk wat aan de hoge kant, een bedrag van 7 a 8 dollar zou een stuk beter zijn per maand of een fixed bedrag.

offtopic:
Ik heb me nu aangemeld voor de cb van WoW, want dat lijkt me wel een mooi spel en als het echt zo mooi is als gezegd wordt, heb ik geen probleem er wat meer voor te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117222

Het zat er natuurlijk ook wel aantekomen dat het ooit een keer P2P zou worden, maar toch vind ik het jammer. Ben benieuwd wat nu de "gratis" vervanger wordt, want krijg de indruk dat niet veel mensen zullen betalen !! :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 15:17

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

P2P...

Was ik net warm gemaakt door Lordspacie om 't ook eens te gaan spelen, gebeurt er dit :(

Daarom heb ik de petitie maar getekend. Nummer 1966.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:26

SkyStreaker

Move on up!

Ik ga zeker niet verder, zelfs niet voor 5 dollar want:

- levelling up duurt op een gegeven ogenblik gewoon TE lang
- Er zijn maar een aantal queestes
- Puur hack & slash werk
- Totaal geen verhaal of motivatie waarom ik op de beesten inhak
- Onstabiliteit & onvergeeflijke typefouten zoals 'pristonetale'
- Grafisch ook weer niet echt zo je van het, 4 - 5 jaar geleden misschien
- Soms gewoon te snel te veel lag

De enigste pluspunten die ik mij kan bedenken is totale vrijheid, leuke community en koop/verkoop/trade mogelijkheden plus je handeltje opwaarderen. Maar daarvoor alleen betaal ik geen 13 $ in de maand.

offtopic:
Over creditcards gesproken, bij welke bank kon je dat nou gewoon aanvragen? Je kan alleen zover rood staan tot je gewone banklimiet en je hoeft niet zo en zo veel per maand binnen te krijgen. Was dat de rabobank niet?

/me Tranztaz realiseert zich dat we ook bijna aan PT Topic 2 zaten, maar vraagt zich af of wij zover komen...

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 09-07-2004 09:27 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 14:48
bAdmuTs schreef op 09 juli 2004 @ 02:55:
Ik ga ook niet betalen, het spel is voor mij nog niet af genoeg om er nu al voor te betalen. Wel jmmr dat ze p2p gaan :X :(, moek weer op zoek naar een nieuwe mmorpg en ik had deze net 2 wkn geleden gevonden :'(

edit: ze krijgen me wel een hoop commentaar daar op de site en ingame, das echt niet normaal meer, mensen die ingame gaan staken (weg naar portal blokkeren) en allemaal shit gaan weggeven.

Vind het wel een beetje zielig al dat gezeik, ze lopen allemaal te zeiken dat het p2p gaat worden maar betalen willen ze niet en iedereen wist dat het ooit p2p zou gaan worden. Vind dat iedereen ze b*k dicht moet houden of gaan betalen. Blijkt toch maar weer hoeveel mensen erg eigenlijk geen leven buiten BT hebben :)
Nou, ze vragen wel wat veel voor het spel. Dus dat mensen gaan protesteren begrijp ik wel. Ik ben het dan meer met Killerhond eens, €5.- à €6.- per maand vind ik redelijker.
De reacties zijn wel wat overdreven, maar vergeet niet met wat voor een leeftijdsgroep je ook te maken hebt, en dat het anoniem is. Mensen houden zich dus ook niet in omdat niemand (iig bijna niemand) je kent irl.

Ik ben met het broertje van m'n vriendin al op zoek gegaan naar een andere MMORPG die meer waar voor z'n geld biedt.
We hebben ons al bij een paar als betatester aangemeld. :) Check ook www.mmorpg.com, daar staan er een aantal, ook betà's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Ik heb ook maar de petitie getekend, nr 1978. Dat gaat opzich nog best rap!

Dus.. Iedereen tekenen, hopelijk komt daar nog wat uit. Een lagere prijs, of helemaal gratis.

En @tranztaz, zo te zien komt deel 2 aardig in de buurt. Misschien komt ie alleen niet ver qua posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Laatst online: 23-05 07:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik ga denk ik wel betalen voor pt want volgende maand komt tier3 zei de admin net ingame, als iemand nog leuk spul heeft zou ik dat dan aub mogen hebben
(gerwin als je stopt mag ik je fs fma ;)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
lol ik heb net ff PT gedaan, bij het warehouse staat gewoon bijna niemand :) En als er iemand staat dropt ie zn shit :p

Nou dat was het dan ook voor mij, tenzij het nog goedkoper word, maar tot dan:

vaarwel pristonEtale !! :'( :'( :w:w:w:w:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Vaarwel Pristontale Tweekers. :'( :'( :'(

Dit was het dan. Ik vond het een verslavende spel, maar als ik 15 dollar (rond 11-13 euro per maand moet betalen voor een spel die volgens mij nog lang niet af is. (teveel lags enzo en naar mijn hore zijn de 'quests' ook nog niet af.)
Als ze nu 15 dollar gaan vragen voor een spel die nog niet af is, hoeveel willen ze dan vragen wanneer Pristontale wel voor 99% af is.

Wat wel mooi zou zijn, is dat je het spel in de winkel kon kopen, en dan FREE online kon spelen. Zo verdienen zij ook wat aan het spel en wij hebben dan veeelee uurtjes speelplezier. |:( |:(

Waarom hebben ze geen donatiemethode opgezet, via Paypal ofzo...
Dan konden mensen die hun wilden steunen (ik wel) met het ontwikkelen van het spel, altijd geld doneren, of het nou 5 dollar was of 50 dollar. Zo konden ze ook wat geld verdienen tijdens ontwikkelen. Nu verpesten ze voor een grote deel van de spelers, om een BETA-spel snel een P2P- game te maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Salo op 09-07-2004 16:27 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is trouwens nog best wel druk op Midranda alpha (niemand van de clan op alpha of beta), zal wel wezen omdat soms iemand een diamond axe laat vallen, of een trans :X.

Mijn systeem had het er redelijk zwaar mee :X.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 09-07-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Met een beetje geluk herzien ze hun actie omdat er denk ik toch teveel mensen afhaken. Verbaast me niks als meer dan de helft van de spelers weggaat omdat niemand het er mee eens is te gaan betalen voor een nog niet af spel.

Hoop het stiekem wel althans :)

Ze proberen hiermee nog wat spelers te behouden dus ik denk dat ze het op dit moment ook wel somber inzien.

Look at these the 3rd tier skill.

Go to our official site >Introduction>ScreenShot.

You can see amazing the 3rd tier skill.

IT IS COMMING SOON!!!!!!!!

[ Voor 36% gewijzigd door bAdmuTs op 09-07-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
zou wel lekker lullig zijn als ze het herzien, heb net al mn stuff weggegeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40255

Dino78 schreef op 07 juli 2004 @ 11:50:
Gisteren gecampt achter SoD. :) Dat is echt humor. Zeker als je een party hebt met 3 daarvan in SoD. 1 van ons die achter de muur stonden kon nog mooi even een paar great gauntlets pakken.. En ik kon er weer eens niet bij!! :(

Maar ja, toch weer bijna lvl up. Vanavond weer, na het werk. Het spel is echt verslavend!! :)
hoe de f*k kom je achter die muur terecht dan??? Of moet je dan eerst in de arena zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 40255 schreef op 09 juli 2004 @ 17:46:
[...]

hoe de f*k kom je achter die muur terecht dan??? Of moet je dan eerst in de arena zijn geweest?
Nope dat hoeft niet maar het is wel erg lastig, iemand heeft het me gister laten zien en zelfs al weet je het lukt het nog niet altijd (althans bij mij niet :)), iemand moet het je iig even laten zien want ik kan het je nu wel uitleggen maar dan snap je het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord ik weet dat je op die site kan zien hoe je moet betale maar me engelsis f*ckingbad.. dus tjah kan iemand me ut ff int nl uitleguh aub waar meej je kan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga denk ik wel door als ut mag van me ouders of (als ut via mobiel is zowienso). Is dr een van julliej op Galantia diej zijn stuff aan me wil geven?? liefst prs spul of good rings of natuurlijk money gister 400k van iemand gekrege ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 116018 schreef op 09 juli 2004 @ 17:51:
Lord ik weet dat je op die site kan zien hoe je moet betale maar me engelsis f*ckingbad.. dus tjah kan iemand me ut ff int nl uitleguh aub waar meej je kan betalen..
vooruit omdat ik een goede bui ben

Credit Card
spreekt voorzich
Wire Transfer
Volgens mij is dit overboeking van het geld
PaybyCash
cash betalen dus geld opsturen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
helaas dat nu p2p heb 6 maanden fijn gegamed maar nu is helaas over heb 2 chars lvl 57 en 55 heeft hoop werk gekost maar vaarwel pt ik heb petitie ook ondertekent maarja zoveel zal het niet helpen laterz allemaal groetjes gerwingood(fighter) en gerwin-good(prs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geld opsture is toch ut zelfde als overboeking.. je gaat niejt een envelop met geld opsturen denk ik:-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 116018 schreef op 09 juli 2004 @ 17:56:
ik ga denk ik wel door als ut mag van me ouders of (als ut via mobiel is zowienso). Is dr een van julliej op Galantia diej zijn stuff aan me wil geven?? liefst prs spul of good rings of natuurlijk money gister 400k van iemand gekrege ^^
Als jij goed Nederlands leert praten... Godallemachtig zeg... :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

tranztaz schreef op 09 juli 2004 @ 19:58:
[...]

Als jij goed Nederlands leert praten... Godallemachtig zeg... :/
je ken het toch gewoon lezen? Heb zo een hekel aan mensen die andere mensen op hun taal aan spreken. Nog erger zijn die mensen die het alleen maar zeggen zonder enige toegevoegde waarde te hebben in een topic.

Maar goed..

Voor de rest dat wire transfer houd ook paybal en dergelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ooit vanmsn taal gehoord? En wtf is paybal nouw weer?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 116018 op 09-07-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Als je wil kan ik ook wel een heel verhaal neer gaan zetten hoor, maar of het helpt - nee, vandaar dat ik gewoon kort ben, ik denk niet dat puku toch mijn raad in acht neemt.

MSN-taal? Dat erken ik niet en zal ik ook nooit erkennen, ik wil jou wel eens een opstelletje zien schrijven of een sollicitatiebrief. Ik ontsnap niet aan de indruk dat het in jouw geval om te huilen zal zijn, maar goed...

@ Lordspacie: ja - ik kan het wel lezen, neemt niet weg dat ik het gewoon harstikke fout vindt, mag ik mijn mening vertolken a.u.b.? Voor jou plezier wil ik het best in een OT zetten de volgende keer. Toegevoegde waarde? Gewoon een waarschuwing dat het beter kan, het goede voorbeeld geven, dus die is er zeker... Maar ik wil heus wel toegeven dat het wel wat vriendelijker had gemogen :)

Het is groot en het betreft de Nederlandse taal/ Een topic van mij ;)

Was eventjes een beetje chagerijnig en dan ga ik zeuren soms een beetje een iedepietsje een iniminimientje, sorry :> ben soms ook zo'n 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 09-07-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116018 schreef op 09 juli 2004 @ 20:02:
Ooit vanmsn taal gehoord? En wtf is paybal nouw weer?
Als je hier wat langer zou rondlopen zou je vrij snel door hebben dat dit soort taal ten eerste totaal overbodig is, en ten tweede niet echt geliefd hier.

Ik wil je, net als Tranztaz dus ook vriendelijk vragen om normaal Nederlands te typen.

Paypal is ook een soort van betaling over internet. Misschien kan het ook wel met dat nieuwe minitix van de Rabobank. Meer info, zie hun site.

BTW. Kan iemand me WEL proberen uit te leggen hoe ik achter de muren van de arena uitkom?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 40255 op 09-07-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht, Trans ik kan heus wel gewoon nederlands praten hoor.. Ik ben ook een nederlander weet je wel dus... En ik kom niet vaak op tweaker (wat het is weet ik niet) forums.. dus vandaar. En welke server zit je misschien kan ik het je even voor doen even een vraagje is het woord "ff" wel geoorlooft hier of niet? -.- :/:X

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 116018 op 09-07-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116018 schreef op 09 juli 2004 @ 22:25:
Zucht, Trans ik kan heus wel gewoon nederlands praten hoor.. Ik ben ook een nederlander weet je wel dus... En ik kom niet vaak op tweaker (wat het is weet ik niet) forums.. dus vandaar. En welke server zit je misschien kan ik het je even voor doen even een vraagje is het woord "ff" wel geoorlooft hier of niet? -.- :/:X
tuurlijk wel, alleen het afbouwen van woorden met -w of -j wordt niet echt gewaardeerd, die echte MSN taal dus. En ZEKER niet als je zo gaat schrijven:
VoOrBeElD

ik zit op midranda, weet jij dan hoe je achter die arena moet uitkomen? Leg es uit of we spreken ff af zodat je het voordoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 116018 schreef op 09 juli 2004 @ 22:25:
Kijk :) En ik was, zoals ik al zei, ff chagerijnig O+ Wij proberen alleen op deze manier het forum wat netjes te houden en vervuiling tegen te gaan en om een beetje, hopen we, het goede voorbeeld te geven. Geloof mij maar, ik ben nog zachtaardiger dan bepaalde mods hoor :) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

ongeveer iedere keer als ik pt ongeveer een week op mijn computer heb staan krijg ik deze error bij het opstarten van pt:

http://img78.photobucket....bert_6/weird_pt_error.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 09-07-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 115621 schreef op 09 juli 2004 @ 23:38:
ongeveer iedere keer als ik pt ongeveer een week op mijn computer heb staan krijg ik deze error bij het opstarten van pt:

http://img78.photobucket....bert_6/weird_pt_error.jpg
moet je ff de patch downloaden van de website je draaid waarschijnlijk nu versie 2.92 en je hebt 293 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry ion ik kan je niet helpen ik zit op galantia... vraag de leader van je clan de meeste clan leaders weten het wel =P wie van jullie gaat er denk je betalen voor pt?

En diej echte msn taal is geen msn taal dat heet Breazah van die Breazah sletjes jew eet wel met die hooflettertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 116018 schreef op 10 juli 2004 @ 11:08:
sorry ion ik kan je niet helpen ik zit op galantia... vraag de leader van je clan de meeste clan leaders weten het wel =P wie van jullie gaat er denk je betalen voor pt?

En diej echte msn taal is geen msn taal dat heet Breazah van die Breazah sletjes jew eet wel met die hooflettertjes...
ik ga heel misschien door maar alle gasten waarik mee omging in de pt zijn weg hele clan. Vanmiddag ging ik er ook in was ik alleen in beta lunar in oasis nou das effe gezellig yippie maar ik wil graag skill 3 en nieuwe maps proberen. Is nog effe afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik vind de sfeer echt zo onnoemelijk bagger geworden, echt om te janken :'(
Iedereen komt bij je KS`en, iederen jat je spullen en niemand reageert meer normaal.
Wij zaten vanmiddag met een groepje van 3 op een mooie spawn in FL. Toen kwamen er 2 anderen, die gingen op de zelfde plek staan. Ik zei letterlijk: "Plz do not ks, do you want leave us allone plz :)" waarop hij zoiets antwoorde: "I DUN KS YOU FUKKIN NOOB"
En het ging maar door, waar wij ook gingen staan, ze komen telkens weer. Echt zo idioot, ook omdat je er niets tegen kan doen. :'( :'( :'(
PT vaarwel, ik ga voor deze stijl niet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word inderdaad steeds stiller op pt vandaag was ik in ruinen en erwas zowat niemand alleen in dat gebouwtje waar het altijd kei druk is waren er 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
lol, en nu maar hopen dat die prijzen naar 8 dollar oid worden gedrukt... Dan maak ik me ook een p2p account aan :)

[niet aggresiefmodus]GVD WAAROM HEB IK NU NET AL MN SPULLEN OP DE GROND GEGOOID? :P [/niet aggresief modus]

edit:

een edit

[ Voor 17% gewijzigd door Bliep op 11-07-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit kreeg ik net te horen!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/notice.jpg

We kunnen dus doorspelen tot we lvl39 zijn. Mensen met een lvl39 char verliezen de mogelijkheid tot spelen.

en ja.. ik was hardstikke dood :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 40255 op 11-07-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

"We love our users" my ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gatverdamme, dat zeiden ze namelijk ook nog
Stelletje idioten!!!!!!!!!!!!!
Ben eindelijk lvl 45 en een half

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Ja ik zag het net op de PristonTale site.

Ik ben level 18 nu, dus ik kan nog even verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als iemand mijn lvl 17 Knightje wil hebben... zeggutmaar, het is voor mij gewoon niet leuk meer... Als ik die verhalen hier lees... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

nah heb ik veel aan met mijn lvl 42 mech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Als iemand strax, na 22 juli, mijn (nu) lvl 45 archer met veel spirit en een sagi wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27933

Ik hou me zeker aanbevolen, ik wil namelijk nog wel door spelen na 22 Juli. En een Sagi kan ik mooi gebruiken voor mijn huidige archer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
XLerator schreef op 11 juli 2004 @ 17:19:
Als iemand strax, na 22 juli, mijn (nu) lvl 45 archer met veel spirit en een sagi wil hebben...
sagi is hier welkom de archer zelf niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Heb net besloten dat ik zeker weet dat ik door ga :)

Kan moeilijk het leukste meisje van dit forum daar in de steek laten.

:9~ Puku O+

dus als iemand nog ms specs items kwijt wil vanaf lvl 44 zijn die welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op 11 juli 2004 @ 15:15:
Als iemand mijn lvl 17 Knightje wil hebben... zeggutmaar, het is voor mij gewoon niet leuk meer... Als ik die verhalen hier lees... :/
Whéééééh! Niemand wil mij hebbeeeeeeen ;( , whééééééh! :'(

Maar even serieus, het isl euk dat je tot en met level 39 gratis kan spelen, maar wat heb je daar in feite nou aan? heb je lvl 39 gehaald, dan is er nog weinig te doen, zelfs na lvl 40 vind ik het nog te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Nou Pristontale Tweakers,

Na eindelijk zoeken heb ik een vervanger voor pristontale gevonden, 3-D MMORPG 'Risk Your Life' (RYL). _/-\o_ _/-\o_
Nu lees ik op Pristontale site dat je tot lvl. 40 gratis kan spelen. Nou daar heb ik wat aan met mijn lvl 39 Pikeman.
RIsk Your Life is een leuke vervanger (vind ik), ben nu al lvl 13 Warrior (nickname LordSalo). Het spel is best verslavend en heeft coole skills and lighteffects, persoonlijk vind ik de skills iets beter dan in Pristontale,ook kan je elkaar uitdagen voor duel enzo alleen beetje jammer dat het een klote besturing heeft, maarjah wat wil je met een Beta-versie, ies gratiesj!!! :*) :*) :*)

Als beta-tester kan je als "King of Risk your life" leuke prijzen winnen.
link: http://www.gamemyth.com.my/

*note:
Gelukkg heb ik nu minder last van lags. :*) :*)

Hier zijn wat screenshots van RYL:

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/1198.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/1213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/1211.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/1214.jpg

Kan ik een Topic openen betreft RYL - Risk Your Life ?

[ Voor 57% gewijzigd door Lord_Salo op 12-07-2004 10:50 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
sorry foutje

[ Voor 99% gewijzigd door gerwingood op 12-07-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Lord_Salo schreef op 12 juli 2004 @ 10:07:
Nou Pristontale Tweakers,

Na eindelijk zoeken heb ik een vervanger voor pristontale gevonden, 3-D MMORPG 'Risk Your Life' (RYL). _/-\o_ _/-\o_
Nu lees ik op Pristontale site dat je tot lvl. 40 gratis kan spelen. Nou daar heb ik wat aan met mijn lvl 39 Pikeman.
RIsk Your Life is een leuke vervanger (vind ik), ben nu al lvl 13 Warrior (nickname LordSalo). Het spel is best verslavend en heeft coole skills and lighteffects, persoonlijk vind ik de skills iets beter dan in Pristontale,ook kan je elkaar uitdagen voor duel enzo alleen beetje jammer dat het een klote besturing heeft, maarjah wat wil je met een Beta-versie, ies gratiesj!!! :*) :*) :*)

Als beta-tester kan je als "King of Risk your life" leuke prijzen winnen.
link: http://www.gamemyth.com.my/

*note:
Gelukkg heb ik nu minder last van lags. :*) :*)

Hier zijn wat screenshots van RYL:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kan ik een Topic openen betreft RYL - Risk Your Life ?
eeey man
die game heb ik ook gevonden het is wel geinige game ben een lvl 14 defender nu het gaat lekker in 1 dagje. Maar ik vind 1 ding vet irri ik kan alleen maar op 800/600/16 spelen als ik hem bv op 1024/768/32 doe dan veranderd er niks :S:S:S maf ding moet nog keer kijken hoe die bug eruit kan want dit is niet fijn maar open maar een topic ik zal er zeker komen. Mijn nick is GerwinGood zoals altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
gerwingood schreef op 12 juli 2004 @ 10:51:
[...]

eeey man
die game heb ik ook gevonden het is wel geinige game ben een lvl 14 defender nu het gaat lekker in 1 dagje. Maar ik vind 1 ding vet irri ik kan alleen maar op 800/600/16 spelen als ik hem bv op 1024/768/32 doe dan veranderd er niks :S:S:S maf ding moet nog keer kijken hoe die bug eruit kan want dit is niet fijn maar open maar een topic ik zal er zeker komen. Mijn nick is GerwinGood zoals altijd
Topic RYL - Risk Your Life is ge-opend. :*) :*)
Mijn nickname in RYl is LordSalo (Warrior) -> server Cheiron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Anoniem: 40255 schreef op 09 juli 2004 @ 20:56:
[...]

BTW. Kan iemand me WEL proberen uit te leggen hoe ik achter de muren van de arena uitkom?
Hier een poging... Ik hoop dat ik het een beetje fatsoenlijk op papier kan krijgen...

In Navisco loop je eerst richting de west-poort. Als je daar bent, loop je langs de stadsmuur richting het noorden tot je bij het einde van de muur bent. Je loopt dan een stukje langs de rots (westelijk) tot die naar het noorden afbuigt (echt een klein stukje).
In die hoek van de rots kan je naarbinnen lopen (ja echt, de rots in! :)) en dan moet je, als je er eenmaal in zit, doorlopen naar de andere kant van de rots dan je er in bent gekomen. (NW erin, lopen tot NO) Als je daar bent, loop je richting het zuiden (of zuid-west, ik doe het uit m'n hoofd...), en voila, je loopt omhoog! :)
Nu wordt het lastig. Als je bijna boven bent 'press R'. Wandel dan rustig naar het westen (check je map om zeker te zijn dat je pal richting het westen loopt) en "wiebel' een beetje als je niet omhoog komt.
Na een tijdje wiebelen zie je dat je bovenop de rots bent. Eenmaal daar wijst het zich vanzelf..

Vroeger (begin vorige week ;)) Kon je nog DL'en vanachter de muur, nu alleen nog maar Mage spells en Heal...

Ik ben maar begonnen met het proberen van EverQuest ipv PT.. Een maandje gratis proberen, en daarna ook $12.99 p/m. Maar wel voor een veel mooier en uitgebreider spel (ook een stuk lastiger... Wel een aardige gemeenschap daar trouwens, imo). Na een paar uurtjes EQ zag PT er ineens erg rot uit...
(EQ kostte mij, inc. uitbreiding, €17.50...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb je berichtje gelezen lord en jij bent ook leuk hoor;)

wie van jullie zit op lunar en heeft nog leuk archer spul voor archer noobs

en wat is ut nu vanaf 40 betalen of vanaf 39??:S

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 116018 op 12-07-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Anoniem: 116018 schreef op 12 juli 2004 @ 15:51:
ik heb je berichtje gelezen lord en jij bent ook leuk hoor;)
Uhh? ikke??? 8)7 8)7 Dank je. ????? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

andere lord,

kan iemand me de preciese link van de download van ryl geven? want die op aus nogwat opent hier niet :(

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 116018 op 12-07-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op 12 juli 2004 @ 10:51:
[...]

eeey man
ff aan herrineren dat ik hem had gevonden en dat doorgegeven heb aan jou! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116018 schreef op 12 juli 2004 @ 16:26:
andere lord,

kan iemand me de preciese link van de download van ryl geven? want die op aus nogwat opent hier niet :(
Als je DAP gebruikt moet je ff doen wat ze zeggen..de snelheid naar normaal instellen..dat werkt!

[rml]Dathon in "[ MMORPG] RYL - Risk Your Life"[/rml]

Voor verdere vragen en opmerkingen over RYL naar deze topic aub.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 63145 op 12-07-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
OK ff wat vraagjes:

- Ik ben een lvl 36 prs, wat gebeurt er nu precies als ik lvl 40 word? Kan ik mijn char dan niet meer gebruiken?
- Wie heeft er nog wat PRS lvl 3x stuff? :( Had namelijk alles weggedaan toen ik hoorde dat pt p2p word..... Dus, wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Killerhond schreef op 12 juli 2004 @ 19:57:
OK ff wat vraagjes:

- Ik ben een lvl 36 prs, wat gebeurt er nu precies als ik lvl 40 word? Kan ik mijn char dan niet meer gebruiken?
- Wie heeft er nog wat PRS lvl 3x stuff? :( Had namelijk alles weggedaan toen ik hoorde dat pt p2p word..... Dus, wie o wie?
als je lvl 40 ben kan je als goedis niet connecten met server voordat je betaald hebt. 3x prs stuff kan ik misschien nog wel zoeken als ik verder ga maar denk het niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Wanneer wordt je char gedelete?
Als ik bijv een week of 2 later betaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Denk niet dat je character zomaar word gedelte, ik denk dat je account gewoon inactive word gezet.

offtopic:
Startpost voor volgende topic is klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de site stond letterlijk: "Accounts worden niet gedelied(of watever) je kan altijd betalen wanneer je maar wilt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote zeg, dat traden. Ik wou een Item verkopen voor 10K dus diegene zet 10K in en ik het item. Druk ik op trade, veruilt diegene de 10K voor 0 en drukt op trade. Heeft ie het item gratis! Wat een naaistreek. Wat een zielige figuren lopen er toch rond.

Was iemand genaam "Badgirl" op de "MARDANOS" server. Vanaf nu beter opletten dus :(

Ik heb nu wel het coolste wapen overigens...de "Cross Hammer" :D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 45027 op 13-07-2004 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 45027 schreef op 13 juli 2004 @ 04:19:
Klote zeg, dat traden. Ik wou een Item verkopen voor 10K dus diegene zet 10K in en ik het item. Druk ik op trade, veruilt diegene de 10K voor 0 en drukt op trade. Heeft ie het item gratis! Wat een naaistreek. Wat een zielige figuren lopen er toch rond.

Was iemand genaam "Badgirl" op de "MARDANOS" server. Vanaf nu beter opletten dus :(

Ik heb nu wel het coolste wapen overigens...de "Cross Hammer" :D
mocht dat weer gebeuren moet je gewoon capslock aan zetten en blijven roepen badgirl tradehacker dat een half uur lang liefst op de market plaats.

Want in theorie is het niet mogelijk zodra jij op trade gedrukt heb en zij veranderd wat dan springt die van jouw gelijk weer op actief(zodat je hem opnieuw moet drukken) alleen door bepaalde exploits kan je dit omzeilen.

Zodra jij dus begint te schreeuwen trade hacker oid dan zien de admins dat ook en zullen ze dat persoontje bannen.(in de log files dan wel maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

lordspacie schreef op 12 juli 2004 @ 08:05:
Heb net besloten dat ik zeker weet dat ik door ga :)

Kan moeilijk het leukste meisje van dit forum daar in de steek laten.

:9~ Puku O+

dus als iemand nog ms specs items kwijt wil vanaf lvl 44 zijn die welkom :)
Mhehehehe :D Wat gebeurt er hier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg steeds "connection lost with server" en ik begrijp dat meerdere mensen dat hebben. Maar werkt het vervangen van findhack.exe door die findhack.exe van die spaanse site nog. Ben bang dat als ik het probeer en ze detecteren een andere findhack.exe dat ik dan mischien gebanned wordt. Maar iedere keer connection lost hebben is ook irritant, zeker omdat ik er daarna een half uur lang niet meer op kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 45027 schreef op 13 juli 2004 @ 12:51:
Ik krijg steeds "connection lost with server" en ik begrijp dat meerdere mensen dat hebben. Maar werkt het vervangen van findhack.exe door die findhack.exe van die spaanse site nog. Ben bang dat als ik het probeer en ze detecteren een andere findhack.exe dat ik dan mischien gebanned wordt. Maar iedere keer connection lost hebben is ook irritant, zeker omdat ik er daarna een half uur lang niet meer op kom!
ik heb maar 1 keer in de zoveel tijd een connection lost with server en kan dan gelijk weer inloggen. maar heb je dit al gemaild naar hun hulp team?

Die is speciaal opgericht om jouw te helpen. Zo ie zo denk ik dat die findhack.exe van de spaanse site niet gaat werken is namelijk een veel oudere versie(vermoed ik dan kan niet na checken zit op me werk).
tranztaz schreef op 13 juli 2004 @ 08:48:
[...]
Mhehehehe :D Wat gebeurt er hier O-)
Geen idee wat gebeurt er daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

shit wat gebeurt er!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet nog niet of ik ga betalen....ik zie wel dat veel mensen van de Lunar wel doorgaan. Ben er nog niet uit. Maar goed..hoe gaat het betalen dan, kep geen creditcard(misschien eens aanvragen?), dus hoe gaat het dan...kan je gewoon via rekeningnummers ook betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Anoniem: 63145 schreef op 13 juli 2004 @ 13:49:
Ik weet nog niet of ik ga betalen....ik zie wel dat veel mensen van de Lunar wel doorgaan. Ben er nog niet uit. Maar goed..hoe gaat het betalen dan, kep geen creditcard(misschien eens aanvragen?), dus hoe gaat het dan...kan je gewoon via rekeningnummers ook betalen?
als ej naar eng.pristontale.com gaat en je klikt daar op payment moet je ff inloggen en zie je alle manieren van betalen.

Oae creditcard maar ook dmv paybal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Spreekt voor zich, brengt zover ik zie niks nieuws, het is meer een samenvatting
Kind notice from PristonTale.

Dear Users,

Pristontale Commercial Service has begun in Korea from December, 2002 after a year of Beta service in 2001.
Presently, there are over 3 million users in Korea while Pristontale is ranked within the top 3 in the Korean MMORPG market.
In Korea, the monthly rate is $20 while Playing for Free until level 40 level is not provided.

Pristontale is being serviced in Japan, China, Taiwan, and Thailand with P2P
and service area being continuously expanded.

We promise to provide you with a lot of features in the near future.
3rd Tier skill will be provided on August 11th and plus level 40 characters
can perform Job change quests and achieve 3rd tier skill.
Not only 3rd tier skill but also 4th tier skill, PvP (Person VS Person), private
shop, Bellatra, New map, New items and more will be added upon notices.

Pristontale has been commercialized in several countries already.
We have the experience and resource to provide you with perfect and stable service to our customers.
In case of global service, there were a few factors which we didn't expect since many users from different environments access the game.
But even those problems are being solved.
An account which doesn't pay will not be deleted immediately but will be kept for at least 6 months.
There will be a notice if an account is to be deleted.

Thousands of users already have paid through PayByCash and we really appreciate your support.
Within this week, credit card and wire transfer payment will be added to the payment options. Also
Pri-coupon will be opened to make your payment easier.
The fastest and most stable service possible will be served to our paid customers.

PristonTale's staffs promise that we will satisfy the users with the best
service and coolest game.

We truly apprciate your love for PristonTale. Hope you keep enjoys playing our game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skills komen pas 11 augustus dus wat valt er eingelijk uit te proberen in de proefperiode? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lordspacie schreef op 13 juli 2004 @ 13:04:
[...]

ik heb maar 1 keer in de zoveel tijd een connection lost with server en kan dan gelijk weer inloggen. maar heb je dit al gemaild naar hun hulp team?

Die is speciaal opgericht om jouw te helpen. Zo ie zo denk ik dat die findhack.exe van de spaanse site niet gaat werken is namelijk een veel oudere versie(vermoed ik dan kan niet na checken zit op me werk).

[...]

Geen idee wat gebeurt er daar?
Iets gebeurt dr he lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Nouja lezen kan ik het niet, maar ik heb wel een vermoedelijk gratis versie van PT :p

http://kr.pristontale.com/

Go and take l00k ! Ik ben 'm aan het binnenslepen met 90 kb/s.
Directe downloadlink Klik, direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Killerhond schreef op 13 juli 2004 @ 18:24:
Nouja lezen kan ik het niet, maar ik heb wel een vermoedelijk gratis versie van PT :p

http://kr.pristontale.com/

Go and take l00k ! Ik ben 'm aan het binnenslepen met 90 kb/s.
Directe downloadlink Klik, direct
volgens mij als je het bericht hierboven leest is de koreaanse versie al sinds 2002 betaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok, maar welke versie is dan niet betaalt? :?

edit:

Het is trouwens versie 2.13.3 en hier zijn we toch al veel verder?

[ Voor 49% gewijzigd door Bliep op 13-07-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Killerhond schreef op 13 juli 2004 @ 18:43:
ok, maar welke versie is dan niet betaalt? :?

edit:

Het is trouwens versie 2.13.3 en hier zijn we toch al veel verder?
tot lvl 40 deze daarna moet je voor alle versies betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
naja, ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Btw, ff sneakpreview voor de volgende openingspost :*)

[MMORPG] Pristontale

En naar veel posts zijn we aangekomen bij deeltje 2 van het beruchte Pristontale topic :)
Ik hoop dat ik deze startpost een beetje goed doe, het is mijn eerste, dus c&c are welcome.

:? Pristontale? Wasda?

Pristontale is een is een MMORPG, en dat is een Massively Multi-Player Online Role-Playing Game. Kortom, met z'n allen op het internet samenwerken in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Killerhond schreef op 13 juli 2004 @ 19:11:
Btw, ff sneakpreview voor de volgende openingspost :*)

[MMORPG] Pristontale

En naar veel posts zijn we aangekomen bij deeltje 2 van het beruchte Pristontale topic :)
Ik hoop dat ik deze startpost een beetje goed doe, het is mijn eerste, dus c&c are welcome.

:? Pristontale? Wasda?

Pristontale is een is een MMORPG, en dat is een Massively Multi-Player Online Role-Playing Game. Kortom, met z'n allen op het internet samenwerken in een spel.

Nice ja het is hard tijd voor deel 2 dan gelijk p2p invoegen en skill nummer 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mooi vet logootje d'r in en de vraag/antwoord in 1 venster, niet zoals hierboven - geef ook de goeie, juiste informatie - wat handige links en eventueel wat screenies en maak ook TOPIC-REGELS, je mag een beetje je eigen sub-regeltjes maken wat je er minstens in wil hebben in posts en wat zeker niet door de beugel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Te koop: Archer spec ring armor (age lvl 2)
Archer spec scutum shield

Nodig: Perf Archer spec sagitarius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok, topic start is helemaal klaar :-) Ready to be launched :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zet de link hier ff neer als die andere ook open is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
duurt nog 39 posts, maar dit is nu erg offtopic gelul, dus nu gaan we weer ontopic.

Heb net een robe lvl 39, weet de naam zo niet meer, gekocht voor 36k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Die 39 posts meer of minder maakt ook niet zoveel meer uit op 1000 :) dus ga der vanuit dat het nieuwe topic gewoon open mag (althans dat denk ik :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
ok, ik gooi het open :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep