Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
PT werkt wel op Windows XP, bij mij wel in ieder geval en het loopt als een tiet.tranztaz schreef op 16 juni 2004 @ 12:37:
Waarom doet PT het niet in Windows XP?
Heb je wel de nieuwste versie van het spel en goede drivers voor je videokaart?
Fryslân boppe!
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 16-06-2004 12:55 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
(Stiekum hoop ik dan ook dat WoW gratis wordt, of dat de game wat meer kost ten op zichte van maandelijkse kosten)
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
XLerator schreef op 16 juni 2004 @ 15:05:
huh? Ik snap het niet. Hoe maak ik dan een 2e char aan? Ik heb opnieuw geregistreerd zeg maar, en een fighter aangemaakt. Maar die en mijn archer hebben niet dezelfde warehouse
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd
Wordt het tijd dat ik hem ga uit spelen voordat je moet gaan dokken.tranztaz schreef op 16 juni 2004 @ 14:37:
Ja... nou, ehhrmmm... In de herfst heb je heeeeeel goed kans dat het pay2play wordt.
(Stiekum hoop ik dan ook dat WoW gratis wordt, of dat de game wat meer kost ten op zichte van maandelijkse kosten)
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Als ik voorbij de 55 ben stop ik denk ik als het pay2play wordt.
Mijn goal is nu om 55 te worden voor de nieuwe maps enzo.
Verwijderd
Verwijderd

Maar goed, als ie morgen klaar is horen jullie nog een reactie van me
Verwijderd
Je kan een account registreren op de site. Maar als je het spel op start heb je ook nog mogelijkheden om je te registreren. Je hebt dus een account nodig.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:47:
ok hij is aant installen, moet je nog ergens een account registeren of kan dat in het spel?
Verwijderd
- Elven Wand
- Enhanced Robe
- Decoy chrystal
Verwijderd
Ik ben nu een level 8 mage. Wat alleen irritant is beesten die spawnen je meteen aanvallen, ook vooral als dat je zeer slecht uitkomt (ik kan die $&( north goblins net aan mits ik er wat healt pots doorheen jaag)..
Gaat er iemand zo online? LVL 12 Knight - TranzTaz en ik ga naar LAnd of Dusk.
Op de BETA van Galantia, de Alpha heeft een beetje LAG.
[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 17-06-2004 14:07 ]
Verwijderd
tja, dan vang ik er maar 1300 voor.. terwijl die VEEL meer waard iscls schreef op 17 juni 2004 @ 12:56:
Ligt er aan welke server, maar ik zou gewoon de eerste 2 verkopen bij blacksmith en de decoy bewaren voor je wing of proberen te verkopen, maar dan ga je ook niet echt veel vangen.
Die decoy chrystal bewaar ik nog even, maar als iemand er flink wat voor biedt...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 15:39 ]
Die decoy (eigelijk alle) crystal moet je niet verkopen, maar spawnen tussen 1 en 3. Dan krijg je een boss. Met decoy zo`n grotere decoy, met een bargon een titan, met een hopy een masterhopy ofzo. Je krijgt er ook maar 1 of 2k voor
wat bedoel je priecies met 1 en 3??XLerator schreef op 17 juni 2004 @ 17:22:
idd, in die tijd kan je veel beter verder spelen en die dingen die je dan vindt verkopen.
Die decoy (eigelijk alle) crystal moet je niet verkopen, maar spawnen tussen 1 en 3. Dan krijg je een boss. Met decoy zo`n grotere decoy, met een bargon een titan, met een hopy een masterhopy ofzo. Je krijgt er ook maar 1 of 2k voor
Hob Goblin geeft Wild Goblin
Decoy geeft Max Decoy
Bargon geeft Bauton
Head Cutter geeft Vega Dmir
Figon geeft Hellsing
Wat een King Hopy geeft, weet ik (nog) niet
Ik heb gister ineens 2 transen gevonden
Je gaat eerst lvlen tot lvl 10, dan ga je naar de skillmaster. Daar koop je een skill. Daarna druk je op "S" en klik je met je rechter muisknopje op het gekleurtde plaatje. Je gaat dan lekker naar wat beestjes en klikt nog een keer met je rechtermuisknop op een beestje en voilaLarixk schreef op 18 juni 2004 @ 17:00:
Gister ook eens begonnen aan dit spel, tbevalt me wel. Kben een redelijke MMORPG n00b dus tis nog wennen. Kzit nu op level 10, maar ksnap niet helemaal hoe je die skills moet gebruiken, als iemand dat uit zou willen leggen, graag!
Als je je RMK ingedrukt houdt op een skill, en dan F1 - F12 drukt, dan wordt dat je sneltoets voor die skill. Dat is vooral later handig als je meerdere skills gebruikt. Ik wissel tussen 3 heel erg vaakKillerhond schreef op 19 juni 2004 @ 15:16:
[...]
Je gaat eerst lvlen tot lvl 10, dan ga je naar de skillmaster. Daar koop je een skill. Daarna druk je op "S" en klik je met je rechter muisknopje op het gekleurtde plaatje. Je gaat dan lekker naar wat beestjes en klikt nog een keer met je rechtermuisknop op een beestje en voila
Verwijderd
Na de devine komt de celesto (die trouwens voor zover ik weet nog niet beschikbaar isXLerator schreef op 19 juni 2004 @ 15:16:
TransparoEen hele dure sheltom. Je hebt ludicy, senero, fadeo, sparky, radient en dan transparo, dan murky, dan nog 2. Devine en nog 1
Hhmmm, en welk lvl ben je?XLerator schreef op 19 juni 2004 @ 14:56:
Effe een frisse kick:
Ik heb gister ineens 2 transen gevondenEn ook 3 sparkies. Dat geeft een PTer moed
Ik heb tot nu toe ook 2 transparo's gevonden. 1 op lvl 32 en 1 op lvl 46.
Mage skrijgen vaak weinig drops als ze in een party zitten, maar soloën is heerlijk ^^ (op een goede spawn). Dan zijn de drops vaak ook beter.
Ik ben nu trouwens ook bezig om een mech te lvlen (stel dat ik gehackt wordt).
Niet dat ik dat verwacht hoor, maar ik vind mech gewoon cool, ze hebben wel vette skills. Ik ben naar nu bijna 16 mee (vooral solo, dat gaat het snelst).

Weet iemand btw hoe je van een clan kan resignen ?
GMT+2.... Dat is het in Nederland tijdens de zomertijd.
Dus tussen 1 en 3 uur in de Nederlandse tijd.
Verwijderd
Hey da's toevallig, ik ben ook net een mech begonnenJdemon schreef op 20 juni 2004 @ 13:00:
[...]
Hhmmm, en welk lvl ben je?
Ik heb tot nu toe ook 2 transparo's gevonden. 1 op lvl 32 en 1 op lvl 46.
Mage skrijgen vaak weinig drops als ze in een party zitten, maar soloën is heerlijk ^^ (op een goede spawn). Dan zijn de drops vaak ook beter.
Ik ben nu trouwens ook bezig om een mech te lvlen (stel dat ik gehackt wordt).
Niet dat ik dat verwacht hoor, maar ik vind mech gewoon cool, ze hebben wel vette skills. Ik ben naar nu bijna 16 mee (vooral solo, dat gaat het snelst).
Sorki#2242
Verwijderd
goede zaak! ik kan er alleen nog geen starten, maar ben zekers geinteresseerdSorki schreef op 22 juni 2004 @ 13:16:
Beginnen we geen GoT clan ^^ ?
Wij zijn overigens GMT +1 (CET +1). Ik vind dat altijd zo heeeeerlijk verwarrend.
En trouwens, over een GoT clan, goed idee, als iemand zin heeft om alles te regelen, genoeg geld heeft enz. invite me maar ^^.
edit:
momenteel hebben we dus al: Ionize - Jdemon - Sorki
nog kandidaten?
[ Voor 40% gewijzigd door Sorki op 23-06-2004 08:03 ]
Sorki#2242
Verwijderd
yup ook lunar hier (als dat de 4de serv uit het lijstje is tochKillerhond schreef op 23 juni 2004 @ 08:39:
ja ik, priestress lvl 20 -_- Maar in welke server spelen jullie dan? Ik speel in Lunar.
Sorki#2242
Verwijderd
Ik heb gisteren even gespeeld en ik ben nu een level 18 pikeman en de nieuwe lavena staat ook alweer klaar.
Spreek me maar aan als je informatie nodig hebt. Mijn naam is Asdean en ik ben een Pikeman.
Als mage vind je namelijk minder goodies....
Even gespeeld en dan al lvl 18....?Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 10:11:
Nou mensen, het is dan toch gebeurd. Ik ben weer opnieuw begonnen. Ik heb mijn account met Lavena (level 45 Priestess) verwijderd en ben op de nieuwe server overnieuw begonnen.
Ik heb gisteren even gespeeld en ik ben nu een level 18 pikeman en de nieuwe lavena staat ook alweer klaar.
Spreek me maar aan als je informatie nodig hebt. Mijn naam is Asdean en ik ben een Pikeman.

Verwijderd
welke server + welke char raden jullie mij aan?
ik zat te twijfelen tussen
archer
knight
ik vind archer gewoon vet, maar is ie ook sterk??
greetz,
maddie liquid
Verwijderd
2e server uit lijstje trouwens.. iets met een M...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 12:11 ]
En als server... Zelf zit ik Mithander, erg goed, maar afentoe te druk. Misschien dat die nieuwe ook goed is. Wel is het handig om te kijken op welke je kamaraden zitten, want je kan je karakter niet meenemen als je van server wisselt...
Ik ben btw een lvl25 Mage, by the name Freggel.
Loadichus (lunar) - lvl 30 pike
Sorki (lunar) - lvl 30 prst
Killerhond (lunar) - lvl 20 prst
Ionize (?) - lvl ? ?
Jdemon (?) - lvl ? ?
zal ik hiervoor een nieuw draadje openen?
Sorki#2242
Lol dan doen jullie toch iets fout, ik ga als lvl 13 mannetje al naar refuge of the ancients en dan teamenVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 11:58:
[...]
psies
Ik ben nu al een aantal dagen aan het spelen (niet continu
) en ben pas net lvl 16!
2e server uit lijstje trouwens.. iets met een M...
Ik ben gestopt met spelen, maar als ik in die clan kan dan wil ik wel weer gaan spelen, Lunar Beta trouwens, level 25 fighterSorki schreef op 23 juni 2004 @ 13:15:
Priston tale GoT clan kandidaten:
Ionize (?) - lvl ? ?
Jdemon (?) - lvl ? ?
[ Voor 38% gewijzigd door danslo op 23-06-2004 13:23 ]
[rml][ Pristontale ] Priston GoT Clan[/rml]
Sorki#2242
Jullie kunnen het beter doen op IRC / ICQ / MSNMag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
Dus je mag hier niet wervenJe kan dus naar clanbase toe en misschien ook op andere site. probeer eens te zoeken op prisontale - forums.
Je zal daar meer kans krijgen dan hier , want hier kan het dus niet
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 23-06-2004 14:11 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Tjah, ik speel dit spel als sinds versie 1.5 of iets in die richting. Dus ik weet mijn plekjes wel te vinden. Tevens zeur ik meestal niet en chat ik weinig en level ik de hele tijd door. En met een ‘’fighter’’ achtige class is dit veel sneller te halen dan met bijvoorbeeld een ‘’mage’’ class.Dino78 schreef op 23 juni 2004 @ 10:19:
hey stinkvogel, hoe doe je dat zo snel? Door te leachen in de oasis ofzo? Ik ben wel benieuwd, omdat ik nog een "tank" wil maken voor in de clan waarin ik zit.
Als mage vind je namelijk minder goodies....
Nou, dat grafische valt mee hoor. Het is op de hoogste settings heel goed om aan te zien. Of dat ook zo is met de settings op laag weet ik niet.outerspace schreef op 23 juni 2004 @ 14:10:
Het lijkt mij wel een leuk spelletje. De systeemeisen zijn wel behoorlijk laag als ik het zo in de startpost lees. Dan kunnen heel veel mensen dit spellen ook spelen. Het betekend dus ook dat het geen grafisch hoogstandje isHopen dat ik er tijd vrij voor kan maken:
[...]
En heel veel mensen spelen het, echt heel veel.
Nou, toch respect hoor. 18 levels in een dag. Ik kwam met leechen niet verder dan 14 ofzo. Een maat van mij heeft me een handje geholpen, in Forest of Spirits. Hij tanken en ik meehelpen, en in een party. Je hebt dan alleen wel iemand nodig die als brug fungeert, van wege het level verschil.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:44:
[...]
Tjah, ik speel dit spel als sinds versie 1.5 of iets in die richting. Dus ik weet mijn plekjes wel te vinden. Tevens zeur ik meestal niet en chat ik weinig en level ik de hele tijd door. En met een ‘’fighter’’ achtige class is dit veel sneller te halen dan met bijvoorbeeld een ‘’mage’’ class.
Maar ik ben wel benieuwd, wat bedoel je met zeuren?
Verwijderd
dan heb je mazzel, als ik daar probeer te teamen krijg ik alleen: GO AWAY N00B, STFU! MOVE N00B, VANISH LOSER!!! te horen..cls schreef op 23 juni 2004 @ 13:20:
[...]
Lol dan doen jullie toch iets fout, ik ga als lvl 13 mannetje al naar refuge of the ancients en dan teamenIk zat binnen 2/3 dagen op 25
dat soort dingen dus
Verwijderd
Helaas heb ik vandaag minder geluk. Om vier uur vanmiddag begonnen, twee levels erbij en toen begon de server ineens te laggen.

Als ze naar je level vragen zeg je gewoon 19 en dat je bijna 2x bent, dan ga je rond rennen bij dat groepje zodat monsters je niet raken, of je gaat op zo'n hoge steen zittenVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:24:
[...]
dan heb je mazzel, als ik daar probeer te teamen krijg ik alleen: GO AWAY N00B, STFU! MOVE N00B, VANISH LOSER!!! te horen..
dat soort dingen dus
Leechen heet dat. Best een goede tactiek, als in een party kan komen. Het probleem is meestal alleen het level verschil. dit mag max 9 levels zijn... (op de site staat 10, maar lvl20 en lvl30 kunnen niet joinen... Ons is het iig niet gelukt...)cls schreef op 23 juni 2004 @ 19:42:
[...]
Als ze naar je level vragen zeg je gewoon 19 en dat je bijna 2x bent, dan ga je rond rennen bij dat groepje zodat monsters je niet raken, of je gaat op zo'n hoge steen zitten
Beter is het om te proberen in Ruinen of Forrest of Spirits een party te vinden.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je bij monsters die een veel hoger level hebben dan jij, je niet alle XP krijgt... (bijv. jij lvl22, monster lvl 50, 30% van de XP bij een kill...)
Of zoals Stinkvogel zei, alleen gaat het ook heel snel, als je alleen voor de kills gaat.
Gisteren weer geleveld, nu level 26!
Heh, niet als er gebridged wordtDino78 schreef op 24 juni 2004 @ 09:47:
[...]
Leechen heet dat. Best een goede tactiek, als in een party kan komen. Het probleem is meestal alleen het level verschil. dit mag max 9 levels zijn... (op de site staat 10, maar lvl20 en lvl30 kunnen niet joinen... Ons is het iig niet gelukt...)
Beter is het om te proberen in Ruinen of Forrest of Spirits een party te vinden.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je bij monsters die een veel hoger level hebben dan jij, je niet alle XP krijgt... (bijv. jij lvl22, monster lvl 50, 30% van de XP bij een kill...)
Of zoals Stinkvogel zei, alleen gaat het ook heel snel, als je alleen voor de kills gaat.
Gisteren weer geleveld, nu level 26!Alleen veel lag, door gepland server onderhoud en waarschijnlijk lame hackers... Vanavond is het hopelijk beter, op naar de 30!
Leuk spelletje. Kost alleen veel tijd...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Alleen is het soms verdomd lastig om een bridge te vinden, ook omdat je het leiderschap moet deligeren... Ik ben wel eens een half uur bezig geweest om het iemand duidelijk te maken.. Maar, als het eenmaal gelukt is..
Als iemand trouwens wil bridgen, dan kan dat in mijn ervaring het beste in Ricarten, bij het Warehouse.
Stel ik ben level 10 en jij bent level 21, dan kunnen we niet teamen, maar als ik eerst team met iemand van level 15, dan kan hij jou weer uitnodigen, en dan hebben we dus gebridgedKillerhond schreef op 24 juni 2004 @ 16:45:
wat is bridgen?
*Loadichus, ondertussen lvl 31 Pikeman*
[ Voor 8% gewijzigd door Loadichus op 24-06-2004 20:18 ]
Mijn char heet Mormel en zit op Lunar alpha, maar kan altijd wisselen naar beta.Sorki schreef op 23 juni 2004 @ 13:15:
Priston tale GoT clan kandidaten:
Ionize (?) - lvl ? ?
Jdemon (?) - lvl ? ?
Mijn broertje speelt ook op mijn account met een lvl 31 pike.
Ik ben zelf een lvl 47 mag, maar te weinig online om een clan te kunnen blijven regelen (en te arm). Ik ben wel online hoor, maar ik ben niet zo een regelneef ivm clans enzo.
En nog even over het bridgen:
soms gaat het niet zo makkelijk, want het gaat om het party gemiddelde.
Een andere methode is dan als er bijvoorbeeld 4 rond hetzelfde lvl zitten.
De 'bridge' invite eerst de hoogste, die moet nog niet accepten.
Dan invite hij zo snel mogelijk alle anderen en als dat gedaan is dan moet de hoogste nog accepten. Maar dat gaat dus op tijd want na een tijdje gaat die invite weg bij de hoogste en moet alles weer opnieuw.
[ Voor 26% gewijzigd door Jdemon op 24-06-2004 20:57 ]
Je kan dus vanaf nu zien wie van je buddies Priston Tale speelt.
http://www.xfire.com/xf/m...=News&file=article&sid=33
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Wat ook kan, en dat is wat minder gehaast, is de hoogste of de laagste partyleader maken afhankelijk van het level van degene die er op dat moment in moet.Jdemon schreef op 24 juni 2004 @ 20:54:
[...]
[...]
En nog even over het bridgen:
soms gaat het niet zo makkelijk, want het gaat om het party gemiddelde.
Een andere methode is dan als er bijvoorbeeld 4 rond hetzelfde lvl zitten.
De 'bridge' invite eerst de hoogste, die moet nog niet accepten.
Dan invite hij zo snel mogelijk alle anderen en als dat gedaan is dan moet de hoogste nog accepten. Maar dat gaat dus op tijd want na een tijdje gaat die invite weg bij de hoogste en moet alles weer opnieuw.
Woei, ik was gisteren lvl1 Mech, met een Mystic crystal. En wat krijg ik? Een King Hopy!
En toen was ik level 5.
[ Voor 3% gewijzigd door freggel op 25-06-2004 09:56 ]
Verwijderd
Ik vind het zonde wat je hebt gedaan. Als je normaal speelt dan kan je in 1 a 2 uurtjes tijd al levelen naar 6 of 7. Begin is makkelijk. Je had het misschien kunnen verkopen. Heb je tenminste al wat geld bij elkaar geschraapt. Maar goed, het maakt verder ook niets uit.Dino78 schreef op 25 juni 2004 @ 09:55:
[...]
Wat ook kan, en dat is wat minder gehaast, is de hoogste of de laagste partyleader maken afhankelijk van het level van degene die er op dat moment in moet.
Woei, ik was gisteren lvl1 Mech, met een Mystic crystal. En wat krijg ik? Een King Hopy!
En toen was ik level 5.
Maar nu jammer dat je niet is oasis was ofzo....:P
Verwijderd
van spearhead overgegaapn op PT , dit spel owned wel.
ikzelf ben een archer level 38
mijn m8 is pikeman level 41
en nog zat clan boons level 20:)
greetz,
LoL! Ik ben ook van MOHAA SH naar PT gegaanVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 23:36:
achja, ik zit nu met mijn (mohaa spearhead clan:P) pristontale te doen. net de clan opgezet bij de clanmaster. echt lol
van spearhead overgegaapn op PT , dit spel owned wel.
ikzelf ben een archer level 38
mijn m8 is pikeman level 41
en nog zat clan boons level 20:)
greetz,
offtopic: Welke clan? Ik zat in DaD/Dutch Heroes/Seal
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Cave map is er nog niet.. maar met lvl 55 kun je wel naar d3 & d4Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 02:11:
Net weer en trans gevonden in Dun1...gedropped door een HC. Kep er nu al 3. Ben nu zelf lvl 53 op naar 55 om die caves te kunnen verkennen.
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd
je moet geloof ik lvl 40 zijn om een clan te starten en het kost 500k
ik zit op lunar beta btw
[ Voor 25% gewijzigd door Fanatic_FS op 26-06-2004 18:26 ]
Als jij de clan leader wil zijn die de clan start, kan ik mischien wel wat leden verzorgen + een redelijk bedrag, als je zegt mja sgoedFanatic_FS schreef op 26 juni 2004 @ 17:46:
ik zit nu in een clan maar als er een got clan komt wil ik er misschien wel bijkomen, ik heb een lvl 59 fighter, lvl 36priest, lvl 24 mech en een lvl 24 pikeman
je moet geloof ik lvl 40 zijn om een clan te starten en het kost 500k
ik zit op lunar beta btw
XLerator schreef op 27 juni 2004 @ 13:24:
Meestal vraagt de clanleader een bedrag. Ik betaalde 10k
Verwijderd
En hoeveel is een Raident sheltom waard?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 00:36 ]
Dit topic is gesloten.