[MMORPG]Pristontale

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een paar screenies van de Guardian Saint.
* Zou je hier even JPGs van kunnen maken? Dit is echt veels te groot *

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e poging :) Enkele screenies van de Guardian Saint!!

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-6-5-20-4-32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-6-5-20-4-36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-6-5-20-4-48.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-6-5-20-4-54.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wilfredwestra/2004-6-5-20-4-56.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
ff snel een vraagje, waarmee haal je je willpower mee omhoog ?

ben nu ondertussen lvl13 pikeman, en heb een aantal coole wapens gekocht, kan ze helaas nog niet gebruiken. Post later nog wel wat screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Loadichus schreef op 07 juni 2004 @ 13:13:
ff snel een vraagje, waarmee haal je je willpower mee omhoog ?

ben nu ondertussen lvl13 pikeman, en heb een aantal coole wapens gekocht, kan ze helaas nog niet gebruiken. Post later nog wel wat screens
willpower = spirit

Pikeman moet het vooral hebben van strenght. Lees ook eens de boards op de site, komt soms nog wel wat handige info naar voren.

PS. PT zal in oktober pas/al* pay2play worden

*doorhalen wat niet van toepassing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik vind het opzich wel grappig,.. maar om te betalen dat weet ik nog niet. Ik bedoel voor dat zijn er wel andere betere spellen naar mijn mening

ben ondertussen nu lvl 14, en heb net mijn nieuw wapen in gebruik. een scythe.. staat natuurlijk cool >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08 21:59
Ai, dan moet ik nog maar snel ff 55 worden voordat het oktober is :S
Naja, ik heb de vakantie nog.

Waar haal je die info eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53
Woei, ik heb een ge-age-de steel-armor gekocht die beter is dan een rounded armor 8)

Moest mijn rounded armor atalanta spec. kwijt, kwam ik een fighter tegen, kreeg ik 5k en een normale rounded armor lol, die gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

TheKeeper schreef op 07 juni 2004 @ 14:15:
[...]

willpower = spirit

Pikeman moet het vooral hebben van strenght. Lees ook eens de boards op de site, komt soms nog wel wat handige info naar voren.

PS. PT zal in oktober pas/al* pay2play worden

*doorhalen wat niet van toepassing is
Op het forum van PristonTale vond ik dit
And finally, for all people who think that PT will go P2P (Pay2Play), PT will never be P2P. It is NOT a finished product, so they can't charge you to play a game that is NOT complete. Also, do you really think that people would pay to play a game that has so many problems?? Think about it!!
bron: http://eng.pristontale.co...page=1&server=0&num=35743

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heeft ie gelijk in ook, en is KZEE weer z'n gebruikelijke dutje aan het doen op dit tijdstip? :/

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Blade_V schreef op 07 juni 2004 @ 19:04:
Heeft ie gelijk in ook, en is KZEE weer z'n gebruikelijke dutje aan het doen op dit tijdstip? :/
Ik heb gehoord dat Kzee voor altijd wordt stilgelegd :?

Owja, ik kwam vast te zitten lol

Afbeeldingslocatie: http://www.cls.demon.nl/vast.jpg

en toen was ik ineens niet meer in Ricarten, maar in GoF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

KZEE????

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

cls schreef op 07 juni 2004 @ 22:08:
[...]

Ik heb gehoord dat Kzee voor altijd wordt stilgelegd :?

Owja, ik kwam vast te zitten lol

[afbeelding]

en toen was ik ineens niet meer in Ricarten, maar in GoF :D
Hij is er anders nog steeds...
En dat zou ik trouwens heel lame vinden, want ik heb er een redelijke char op, en zou het jammer vinden als die wordt gedelt
KZEE = AWELL btw

[ Voor 27% gewijzigd door Bleet op 07-06-2004 23:04 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

AWELL?? Mis ik iets??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 servers waar je uit kan kiezen

1: Galantia[New]
2: Midranda[New]
3: Awell[Kzee]
4: Migal[Lunar]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Guardian saint in dungeon 3
Afbeeldingslocatie: http://forum.deux.nl/upload/xu/2004-6-7-22-37-46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forum.deux.nl/upload/xu/2004-6-7-22-37-52.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forum.deux.nl/upload/xu/2004-6-7-22-37-56.jpg

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Heeft er iemand misschien en raident :P ik bied 11k :D

nvm; gratis van een lieve mage gekregen, ik heb nu lekker een aged bat axe :D

[ Voor 43% gewijzigd door danslo op 08-06-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net begonnen met spelen. Vind het er grappig uit zien. Alleen zonde dat je af en toe loopt te kutten met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Level 18 Pikeman ondertussen, maar een paar vraagjes...

1) ik heb gehoord dat je op level 20 een special quest moet doen, om een niveau hoger te gaan,.. zo ja waar kun je die dan doen

2) bij de skillmaster staat er een skill (lvl17 req + 2000) maar ik kan hem niet leren, heb uiteraard genoeg geld bij,... iemand ervaring mee ?? gaat om de jumping crash van de pikeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op 08 juni 2004 @ 23:29:
Level 18 Pikeman ondertussen, maar een paar vraagjes...

1) ik heb gehoord dat je op level 20 een special quest moet doen, om een niveau hoger te gaan,.. zo ja waar kun je die dan doen

2) bij de skillmaster staat er een skill (lvl17 req + 2000) maar ik kan hem niet leren, heb uiteraard genoeg geld bij,... iemand ervaring mee ?? gaat om de jumping crash van de pikeman
heb je al die andere skils daarvoor ook geleerd?? Er zijn 3 andere skils die je eerst moet doen en dan pas kan je die jumping crash doen. Als je naar het aller eerste skil kijkt loopt er een lijntje naar de 2e skill. Je moet het hele lijntje volgen om de andere skills te kunnen doen.

Oja, ik heb ook gehoord dat je bij lvl 20 een quest moet doen. Die moet je bij die skillmaster doen in Ricarden (of hoe het ook maar heet) als ik het goed heb. Ben nog niet zo ver trouwens.

Zit zelf nu op lvl 17 en moet wel zeggendat er nu veel tijd in gaat zitten om naar de volgende lvl te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies

Dannies

Urashima Keitaro

bij lvl 20 als een Tempkron moet je een quest doen bij de skillmaster. Je hebt wel eerder 3 grote wolven in de gevangenis gezien in Ricarten. Deze ontsnappen s'nachts in Acasia Forest en Bamboo Forest. Deze moet je verslaan. Als je ieder goed hebt verslagen verschijnt er bij ieder verslagen wolf een voorwerp in je inventory. Dat kan zijn een hoorn, een staart en een klauw. Deze moet je afleveren bij de skillmaster en je kan nieuwe skills leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt er wat mystic cristals van mij kopen? 8 k per stuk. ik hoor het wel gastjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 11:42:
Wie wilt er wat mystic cristals van mij kopen? 8 k per stuk. ik hoor het wel gastjes :P
lol als je voordat prijs nog kwijt kunt, mystical crystal zijn geen zeldzame drops... prijs ligt nu ergens bij 4k... :P

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies

Dannies

Urashima Keitaro

Apart dat ze zo snel zijn gezakt. Ik vind ze nu wel steeds vaker dan een Hopy of een Hobgoblin. Waar moet ik eigenlijk zijn waar de decoy crystallen het meest voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Xu schreef op 09 juni 2004 @ 12:37:
[...]

lol als je voordat prijs nog kwijt kunt, mystical crystal zijn geen zeldzame drops... prijs ligt nu ergens bij 4k... :P
Ik verkoop ze nog makkelijk voor 7/9k hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raak die dingen niet kwijt voor 7/9k Het is nu toch wel rond de 3/5 k. Misschien verschilt het nog wel per server.

Ik heb zelf nog wel een Bargon Crystal in de handel. Kom je ook niet veel tegen in het begin. Moet je wel op bepaalde plekken komen. Ik heb deze crystal van iemand anders gekocht. Maar als iemand anders intresse heeft hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Mystic Crystals worden op de 4e server voor +/- 10k verkocht...

En dat met die andere skills werkt nu, thx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik ga gewoon naar Lunar Beta, dan die goede gasten aan spreken (high lvl, veel geld :D) en dan aanbieden, dan zeggen ze meestal offer en dan 8k zeggen :p meestal zijn ze weg zonder tegenspraak. :)

edit: ^^^^^^^^ see? :)

[ Voor 7% gewijzigd door danslo op 09-06-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Laatst online: 03-09 00:35
Ik verkoop ze op Lunar Beta voor 15 tot 20k :P
... ik sla ze meestal uit armas, of koop ze in bij newbies voor 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

cls schreef op 09 juni 2004 @ 15:24:
Ik ga gewoon naar Lunar Beta, dan die goede gasten aan spreken (high lvl, veel geld :D) en dan aanbieden, dan zeggen ze meestal offer en dan 8k zeggen :p meestal zijn ze weg zonder tegenspraak. :)

edit: ^^^^^^^^ see? :)
OMG zit je op lunar.. lol, ik heb wel wat characters op lunar.. maar ze zijn maar 1x lol
Ik zit nu vast aan awell(kzee) omdat mijn chars het hoogst zijn en het is makkelijker spullen te zoeken voor me low lvl chars ^^.
Dat verklaart misschien ook de prijs van 9k .. op lunar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

:S verkeerde knop gedrukt.. wou wat spellingsfouten eruit halen.

[ Voor 90% gewijzigd door Xu op 09-06-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Speel pristontale nu al een tijdje maar mijn character is ineens verdwenen! :?

Thuis staan 2 pc's waarop PTale staat geinstalleerd, echter op beide pc's zijn de characters weg. Terwijl wanneer mijn broertje (die precies hetzelfde heeft) bij een vriend inlogt het character wel gewoon aanwezig is?? Tot nu toe aldoor zonder problemen gespeeld, maar hier begrijp ik even helemaal niets van. :|

Misschien mensen met hetzelfde probleem die een oplossing weten??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
Heb je misschien een firewall draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Firewall staat uit zowel de standaard XP als welke zich in de router bevindt. Het gekke is ook dat er aan beide pc's niets verranderd is en het tot gisterenavond prima heeft gewerkt. Nu is het echter ineens mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies

Dannies

Urashima Keitaro

weet je ook zeker dat je op de goede server zit, op een andere server heb je namelijk niet de karakters die je hebt bij de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Dannies schreef op 09 juni 2004 @ 18:54:
weet je ook zeker dat je op de goede server zit, op een andere server heb je namelijk niet de karakters die je hebt bij de andere
Alle servers bij langs geweest, zit normaal altijd op de server welke bovenaan staat. Zowel op alpha als beta geprobeerd...

Ik kan dus wel inloggen, maar bij de keuze van het character is er niet 1 te vinden...

Van het een op het andere moment verdwenen, heel raar... Het lijkt er dus op dat ik de enige ben? ;( Echt balen, vind het zo een leuk spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
In game heb ik hier wel eens vaker van gehoord, je zou het eens moeten proberen bij een vriend ,...
En anders misschien een re-install ,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Weet iemand trouwens het nut van een Clan? Behalve dat het veel geld kost, dat je ergens bij hoort en dat je clanpoints kunt verdienen.. En dat het makkelijker is om een party te vormen.

Ik bedoel, krijg je een clanbase ofzo, of een private stash waar je nog meer kunt opslaan?

Ik heb het nut ervan nog niet kunnen vinden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op 08 juni 2004 @ 23:29:
ik heb gehoord dat je op level 20 een special quest moet doen, om een niveau hoger te gaan,.. zo ja waar kun je die dan doen
die level 20 quest kun je "activeren" als je level 20 bent bij de skillmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mystic crystals worden inderdaad verkocht voor 10k, had er gisteren gewoon 4 van die dingen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

kixor schreef op 09 juni 2004 @ 19:17:
[...]

Alle servers bij langs geweest, zit normaal altijd op de server welke bovenaan staat. Zowel op alpha als beta geprobeerd...

Ik kan dus wel inloggen, maar bij de keuze van het character is er niet 1 te vinden...

Van het een op het andere moment verdwenen, heel raar... Het lijkt er dus op dat ik de enige ben? ;( Echt balen, vind het zo een leuk spelletje!
Volgorde van servers is veranderd. Ik zit op Midranda, die stond eerst als tweede in de lijst, nu als eerste. Kijk nog eens heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook last van inlogproblemen op de 3de server kzee ofzo :(
ook word ik na 1.5 uur van de server gekicked

"lost connection with server" :( en daarna kan je onmogelijk inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitte julliej allemaar bij kerp nog wat of oowk een paar bij morion?? ik zit bij morion onder de 2e en eerste server de 2e zijn veel nlers dus tjah:) ik ben een priester maark zegaltijd healer op level 20 kank mensjuhs helen;)

Wrom maken we eigelijk geen pristontale forum??:) www.proboards.com (A) kan je zow een make;) k kan dr oowk wel een make maar motte julliej maar zegge dat dr op mot

Kan nu niejt inlogge:( staat unabel to login :'(

All Servers maintenance will be delayed.

Web Server will be open at 17:00 (GMT+9)
All Servers will be open at 17:00 (GMT+9) :|:|:|:| NO DUURT EEUWE!!

DUURT 3.30 UUR ... ow tijd vergissinkje daar hebbe ze de zuid koreanse tijd zei the keeper ofzow:P om 11 uur is diej on alst goed is de server!!! K verveel me dood is dr iemand online diej pristontale heeft en msn en over pt wil msne?? Voeg me toe: SchoolGirliej@hotmail.com

Hij is weer open maar alsk hem wil opene krijgk dat diej iets wil installen en dat lukt niejt:|
Dr is weer een nieuwe versie dusk kan um weer helemaal gaan downloade|:(

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 08:12:
zitte julliej allemaar bij kerp nog wat of oowk een paar bij morion?? ik zit bij morion onder de 2e en eerste server de 2e zijn veel nlers dus tjah:) ik ben een priester maark zegaltijd healer op level 20 kank mensjuhs helen;)

Wrom maken we eigelijk geen pristontale forum??:) www.proboards.com (A) kan je zow een make;) k kan dr oowk wel een make maar motte julliej maar zegge dat dr op mot

Kan nu niejt inlogge:( staat unabel to login :'(

All Servers maintenance will be delayed.

Web Server will be open at 17:00 (GMT+9)
All Servers will be open at 17:00 (GMT+9) :|:|:|:| NO DUURT EEUWE!!

DUURT 3.30 UUR ... ow tijd vergissinkje daar hebbe ze de zuid koreanse tijd zei the keeper ofzow:P om 11 uur is diej on alst goed is de server!!! K verveel me dood is dr iemand online diej pristontale heeft en msn en over pt wil msne?? Voeg me toe: SchoolGirliej@hotmail.com

Hij is weer open maar alsk hem wil opene krijgk dat diej iets wil installen en dat lukt niejt:|
Dr is weer een nieuwe versie dusk kan um weer helemaal gaan downloade|:(
wow.. :S kon ik je maar begrijpen... |:(

Maar de mixture is terug, en de versie nummer is naar 2.8.9, ik vraag me alleen af wat er nieuw is. Heb gehoord dat divine in het spel is(is een sheltom dat na transparo, murky komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Grrr ben lvl 44 maar geen cash om een passend wapen te kopen, dus nou loop ik lekker in dun1 met een miezerige star een kwartier te hakken om wat dood te krijgen.

En als ik nou nog mazzel had en eens een keer een trans vond.... :(

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies

Dannies

Urashima Keitaro

ik vraag me af waar 2.8.8 is gebleven :/

Ach ja, als er weer een boel fouten eruit zijn dat vind ik het best. Let's game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Xu schreef op 11 juni 2004 @ 11:35:
[...]

wow.. :S kon ik je maar begrijpen... |:(

Maar de mixture is terug, en de versie nummer is naar 2.8.9, ik vraag me alleen af wat er nieuw is. Heb gehoord dat divine in het spel is(is een sheltom dat na transparo, murky komt).
Je geeft je eigen antwoord al.. mixture bug is gefixed en een heleboel nieuwe combo's mogelijk voor mixing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Hans.Solo schreef op 11 juni 2004 @ 11:42:
Grrr ben lvl 44 maar geen cash om een passend wapen te kopen, dus nou loop ik lekker in dun1 met een miezerige star een kwartier te hakken om wat dood te krijgen.

En als ik nou nog mazzel had en eens een keer een trans vond.... :(
Wat voor soort character is je lvl 44? ik had gisteren een ns slayer gevonden.. maar dat heb ik al weggegeven.

Ik heb overigens pas op lvl 60 of 61 mijn eerste trans gevonden.(hopelijk wordt er nu meer trans'es gedropped) :X
TheKeeper schreef op 11 juni 2004 @ 12:42:
[...]

Je geeft je eigen antwoord al.. mixture bug is gefixed en een heleboel nieuwe combo's mogelijk voor mixing.
:s ik kon geen changelog vinden op eng.pristontale.com maar wat ik hoor is allemaal beetje geruchten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

G8d dammit!!!
3 keer gemixt, 3 keer gefailed!!! @!@$!@#@#@#
6 sparkies, 6 senero`s, 2 fadeo`s en 1 zo`n goedkope, en 25k kwijt :( voor nop!!!
Bah ik ga nooit meer mixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 51, kep al 3 transen gevonden. De eerste verkocht voor 1.5 mil en de andere twee heb ik in wh. Krijg nu geregeld leuke spulletjes. Vond vanmorgen een clawshield, maar omdat ik mijn weight limit had bereikt kon ik hem niet oppakken. Een andere heeft hem voor mijn neus meegegapt. :'( . Goed, hen nu ook ks mech boots gevonden en gisteren een NS FPA. Hopelijk krijg ik nu eens wat FS spul wat ik zelf kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Waar ben jij dan vooral bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Wat een klote gedoe met die wolverines voor je upgrade quest...

Weet iemand waar die wolverines zich allemaal bevinden.

Volgens mij moet ik de zilveren nog,..

De volgende locaties heb ik gevonden.
1) Bij het begin het bos in, dan naar boven via zon trap (bronze volgens mij)
2) Goblin graveyard (west) van binnenkomst in het bos (golden)
3) ............................................................. (zilver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
In acasia forest kom je golden EN silver tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op 11 juni 2004 @ 19:52:
Wat een klote gedoe met die wolverines voor je upgrade quest...

Weet iemand waar die wolverines zich allemaal bevinden.

Volgens mij moet ik de zilveren nog,..

De volgende locaties heb ik gevonden.
1) Bij het begin het bos in, dan naar boven via zon trap (bronze volgens mij)
2) Goblin graveyard (west) van binnenkomst in het bos (golden)
3) ............................................................. (zilver)
Ze spawnen random in die twee velden. Bronze in Bamboo forest en gold+silver in Ascasia forest. Je moet gewoon geluk hebben dat ze bij je in de buurt te voorschijn komen. De goblin graveyard is de meest voorkomende voor gold en silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
thx, blijf ik daar nog wel een paar nachten camperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister begonne en ben nu een priesterss in lvl 11 en kan healen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wanderingaround.ca/~ptguide/maps/wolverine_location_map_medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

? Klopt die map wel helemaal? Er was in Grassland 3 bovenin een meertje waarin je kon 'spelen'. En een misc. store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, klopt.. hij is een beetje outdated (meertje o.a.) maar de locaties zijn ongewijzigd gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Gold en Silver wolverine spawen beiden op de goblin graveyard (rechtsonder op linkermap)

Ben nu ondertussen lvl22 geworden!

Ben er ook pas vandaag achter gekomen dat je van die portal wings kan laten maken/kopen ,... dat is toch wel een stukje makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ben bijna level 40 :D
Maarre, waarom heten die mappen in het spel anders?
Bamboo forrest en Acasia forrest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
Sinds Age of Renaissance is dat veranderd, zoals ook veel van de npc namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister een beetje met een groepje nederlanders aant traine in diej bossen en ben een bronze wolf tegen gekomen terwijlk em niejt nodug had iedereen zat zow te vechte wie um mocht doden best grappig. weet iemand wat je voor decoy crystals moet vrage (hoeveel k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:44:
Ik was gister een beetje met een groepje nederlanders aant traine in diej bossen en ben een bronze wolf tegen gekomen terwijlk em niejt nodug had iedereen zat zow te vechte wie um mocht doden best grappig. weet iemand wat je voor decoy crystals moet vrage (hoeveel k)
Heb je je silver en gold wing al? zo niet, hou 'm zelf.
Voor metal wing 3000 gold, hopy chrystal en hob gobling chrystal nodig
Voor silver wing 5000 gold, hob goblin chrystal en decoy chrystal nodig
Voor gold wing 10000 gold, decoy chrystal en bargon chrystal nodig
Voor diamant wings 20000 gold, head cutter chrystal en figon chrystal nodig

Diamant wing is niet handig, je bent 500 extra per transfer kwijt en dat stukje van Navisko naar die warp gate in Forgotten Land is heel goed te lopen. En tegen de tijd dat je Figon en Head Cutter chrystal hebt, dan kom je al niet meer in Forgotten Land.

edit:
voor elke wing heb je de voorgaande nodig

[ Voor 4% gewijzigd door TheKeeper op 13-06-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hij heeft het over wolven en jij gaat over wings praten? mis ik iets?

[ Voor 8% gewijzigd door danslo op 13-06-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:44:
Probeer eerst eens behoorlijk Nederlands te praten!

Vaak krijg je op GoT dan geeneens een reactie...

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 13-06-2004 17:20 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

idd, vreselijk dom en kinderachtig staat dat.
Decoy kost zo`n 2k btw. Maar ik zou 'm idd zelf houden voor of een wing of om te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
wat kunnen die priests irri zijn btw,... misschien moet ik maar een 2e char maken als priest.

Die lui gaan met 4en in een party gaat op een spawn staan, en doen allemaal lighting,... das makkelijk gainen lijkt mij.

Ben ondertussen level 24 geworden

Zitten er ook nog meer tweakers op de 4e server beta?? "lunar" volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door Loadichus op 14-06-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
:? dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Loadichus op 14-06-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Loadichus schreef op 14 juni 2004 @ 00:07:
wat kunnen die priests irri zijn btw,... misschien moet ik maar een 2e char maken als priest.

Die lui gaan met 4en in een party gaat op een spawn staan, en doen allemaal lighting,... das makkelijk gainen lijkt mij.

Ben ondertussen level 24 geworden

Zitten er ook nog meer tweakers op de 4e server beta?? "lunar" volgens mij
Nou het klopt wel, als prs sta je sterker met je dl. maar wanneer er range monsters komen zoals, skeleton archers, figon's... dan moet je maar als prs wegkomen.. of allemaal tegelijk als gekken dl'en. In dun3 kan een prs bijna niet zonder andere tanking characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Voor diegenen die merken dat ze niet kunnen inloggen omdat PT niet wil updaten, de patch:

KLIK

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 14-06-2004 12:23 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acmosa
  • Laatst online: 11-09 13:27

Acmosa

...no comment.

Nog even een vraag:

Wat zijn en wat doe je met "CRYSTAL SPHERE's"?

Ik heb er een gevonden maar weet niet wat ik er mee kan en ik wil hem niet zo maar vekopen voordat ik weet wat het doet.

But then again, I could be wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Pinky schreef op 14 juni 2004 @ 13:41:
Nog even een vraag:

Wat zijn en wat doe je met "CRYSTAL SPHERE's"?

Ik heb er een gevonden maar weet niet wat ik er mee kan en ik wil hem niet zo maar vekopen voordat ik weet wat het doet.
Crystal sphere = soort schild voor prs en mgs.

http://home.comcast.net/~ptnation/ptidefense4.htm

Het is niet zoveel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hoeveel kan ik eigenlijk vragen voor een 4-tal hopy crystals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 1 hopy kan je 1k verkopen, maar veel meer ook niet. Dus veel meer als 4k voor alle 4 krijg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik doe nu 4 uren over 1 level, is dat absurt veel??
Je mag wel heel blij zijn met 4k voor 4 hopies. Ik denk eerder zo`n 2k

[ Voor 42% gewijzigd door Guillome op 14-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

XLerator schreef op 14 juni 2004 @ 15:50:
Ik doe nu 4 uren over 1 level, is dat absurt veel??
Je mag wel heel blij zijn met 4k voor 4 hopies. Ik denk eerder zo`n 2k
Het is afhankelijk van welk lvl je nu bent... ik ben 6x.. en doe al een week over om te levelen.
Mijn 3x kunnen dat binnen twee uur levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

2K vind ik al prima hoor, ik ben TranzTaz op de Galantia Alpha server, add mij als je wil :)

(nu niet online hoor)

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 14-06-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er niks van, heb versie 2.2.0 en elke x als ik Pristontale wil starten krijg ik dat menu schermpje, maar gaat ie meteen een update downloaden en krijg dan meteen een error: < UP DATE INFO > fail...

Staat ook niet dat er een nieuwe versie uit is ofso, bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op 14 juni 2004 @ 12:23:
Voor diegenen die merken dat ze niet kunnen inloggen omdat PT niet wil updaten, de patch:

KLIK
@ Scizo:

Nogmaals :) Dit is de update :D (Druk op KLIK dus)

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 14-06-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
verkeerde knop, 1000-maal excuses

[ Voor 88% gewijzigd door SkyStreaker op 14-06-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Effe wat screenies :)

WAAH m`n warehouse zit vol, en ik ook bijna. Wat nu??
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-6-14-18-21-27.jpg

De regendans :P
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-6-14-17-51-29.jpg

En m`n lieve bauton :D
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen203/2004-6-14-12-0-28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

XLerator schreef op 14 juni 2004 @ 20:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik wil dat ooooook!

Je kan trouwens op vershillende plekken dingen in het warenhuis opslaan he? Vergeet dat nie natuurlijk LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

???? Vertel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik ga stoppen met het spel, als er iemand is die een lvl25 fighter te hebben met een perfect metal shield, een aged +1 steel armor en een +2 aged bat axe wilt hebben, even me adden op msn ofzo, graag niet om de spullen te verkopen maar gewoon spelen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Wat heb je allemaal? Kwa geld en gems enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Geld, sja ik was al boos op pristontale, dus ik al mn geld uitgeven aan sheltoms, mislukt de fucking age toen ben ik maar gestopt :D dus zo'n 7k :/ (Gems?).. Ik heb finger gauntlets, gothic gauntlets in warehouse, chain boots, poly staff in warehouse, voor de rest niet veel bijzonders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh ja sheltoms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Wat moet ik me voorstellen bij die antwoord? :? :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

die?
Ik bedoelde sheltoms, maar ik zei gems. Jij zei "gems??" toen zei ik : Oh ja sheltoms.
eh
ja?
Maarre waar kan ik het dan nog meer opslaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 14 juni 2004 @ 21:38:
die?
Ik bedoelde sheltoms, maar ik zei gems. Jij zei "gems??" toen zei ik : Oh ja sheltoms.
eh
ja?
Maarre waar kan ik het dan nog meer opslaan ?
Volgens mij kan je het nergens meer opslaan. Als je naar een andre town gaat heb je daar ook een warehouse keeper, maar als je daar kijkt zitten daar ook al je spullen in.
Ik denk dat hij wou zeggen dat je in andere towns ook kan opslaan, maar dat is niet zo volgens mij. Ik kan verder ook niets vinden om op "andere plekken in het warenhuis" op te slaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies

Dannies

Urashima Keitaro

cls schreef op 14 juni 2004 @ 21:26:
Ik ga stoppen met het spel, als er iemand is die een lvl25 fighter te hebben met een perfect metal shield, een aged +1 steel armor en een +2 aged bat axe wilt hebben, even me adden op msn ofzo, graag niet om de spullen te verkopen maar gewoon spelen dus :P
op welke server staat je karakter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dannies schreef op 15 juni 2004 @ 08:28:
[...]

op welke server staat je karakter?
Lunar Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

XLerator schreef op 14 juni 2004 @ 20:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tower shield, finger gauntlets en sereneo's verkopen of gebruiken om te gemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik wou ze ook verkopen maar niemand wil ze. De gaunts heb ik wel kunnen verkopen voor 4.500 goud, maar daar was ik wel een uur mee bezig. Ik krijg meer geld als ik het gewoon bij de blacksmith verkoop en in dat uur verder ga met spelen, en dat ik die dingen die ik ondertussen vind, ook verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

XLerator schreef op 15 juni 2004 @ 13:45:
Ik wou ze ook verkopen maar niemand wil ze. De gaunts heb ik wel kunnen verkopen voor 4.500 goud, maar daar was ik wel een uur mee bezig. Ik krijg meer geld als ik het gewoon bij de blacksmith verkoop en in dat uur verder ga met spelen, en dat ik die dingen die ik ondertussen vind, ook verkoop.
:) ik npc alle items :S soms probeer ik wel wat te verkopen, zoals gisteren, een ns titan spear, verkocht voor 50k + wat spullen (ks specs) die ik allemaal heb ge'npc'ed omdat ik niet meer tijd wou erin stoppen om te verkopen.
Maar je hebt nu wel lekker veel geld ^^ 150k ofzo? ik zal maar zoiets doen, dichtbij navisko gaan partyen, alle drops pakken totdat je helemaal vol bent, naar navisko gaan, repareren en npc'en maar, ik verdien zo'n 40k ofzo per beurt..met potting wordt het dan 10k winst ofzo... maar je bent een archer.. je zult zelden wat proberen te tanken ^^' (ik koop ongeveer van 60 tot 120 medium health pots, als ik bij 30 pots ben, dan ga ik alles pakken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Haha cool :P Ik doe het ietsje anders.
Ik heb nu 330 k goud.
Maar ik speel ook dicht bij navisko, maari k heb veeeel minder health nodig, maar ik kan daarintegen ook minder sjouwen (376 ofzo). Dus ik heb zo`n 20-30k per keer, maar hoef gemiddeld maar voor 1000 aan potions te kopen. Om de 3 á 4 keer dat ik terug loop koop ik er een stuk of 24 (34 in mijn armlets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik npc bijna alles. Krijg zo nu enb dan een een leuke item die ik dan wel verkoop, maar voor de rest doe ik niet eens moeite. Kep nu iets van 2.2 mil in WH zitten(samen met twee transen :9~ ) Zit zelf op de lunar beta server en tegenwoordig alleen in Dun1,Dun2 of Oasis(misschien FL als ik opzoek ga naar transen). Geef ff een seintje als je iets nodig hebt, ben zelf lvl 5x dus ik krijg nu geregeld stuff voor lvl 3x. Op dit moment heb ik een NS FPA en KS mech boots voor de handel. (geloof ook nog een paar ringetjes |STM+2x met een spec/. Ben nu op vakantie dus w8 tot ik weer terug ben in de loop van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

?? Komen er in FL veel transen dan? Ik zit daar eigelijk altijd maar heb nog nooit een trans gezien. Heb je echt 2.200.000 goud??? Damn.
Ik wil vooral level 3x/4x archer spec. ringen en amulets en evt. radient. En natuurlijk al het andere level 4x a.s. spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Cool, net 2 dingen verkocht, samen 800k opgeleverd :D Toch wel handig soms.
Een knightspec blaze shield en shieldsword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08 21:59
hmm, jullie hebben wel geluk met jullie drops....
ik niet namelijk... maar ja.

@Xlerator: Wat veel mensen doen is een zogenaamde 'mule' aanmaken, een muilezel dus. Maak een nieuwe char aan die standaard al veel strenght heeft (denk aan mecht, knight, fighter) deze heeft dan ook zo een 200 weight die je kunt gebruiken. Wat je ook kunt doen is dat je die mule dan ff tot lvl 10 lvlt en alles in strenght stopt. Dan heb je helemaal veel weight om te gebruiken.

Je shared met deze twee chars gewoon hetzelfde warehouse dus je kunt alles overzetten via het warehouse.
Dit is behoorlijk handig, en je kunt het een paar keer doen.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.