Sinds gisteren krijg ik geregeld, dat de verbinding kwijt is en dat ik uit het spel vlieg. Weet niet wat er aan de hand is, maar dit is zwaar irri. Misschien wordt het straks beter als de SOD-patch helemaal draait, maar dit is gewoon niet leuk meer.
Over een paar uur is er onderhoud van de server + SoD update idd. Waarschijnlijk wordt de lag dan weer een paar dagen minder. Ze hebben al lange tijd server problemen, volgens mij is het gewoon te druk. Maar daarom is het natuurlijk nog steeds de beta-fase.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 18:49:
Sinds gisteren krijg ik geregeld, dat de verbinding kwijt is en dat ik uit het spel vlieg. Weet niet wat er aan de hand is, maar dit is zwaar irri. Misschien wordt het straks beter als de SOD-patch helemaal draait, maar dit is gewoon niet leuk meer.
Hoe kan jij in vredesnaam zo snel tot level 24 komen? Wat doe ik fout?Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 09:04:
Ik helemaal blij, bleek mijn level 42 Priestess en mijn level 67 Mage nog te bestaan, ik heb deze alleen gespeeld toen Tier 2 er nog niet was. Ze hadden zulke stoere items.
Maar ik heb iets gedaan, ik heb ze verwijderd. Ik heb al mijn items aan een paar goede maten gegeven voor een klein beetje geld. En nu ben ik dus lekker overnieuw begonnen.
Vorige week in twee dagen een archer tot level 24 geschopt, een clan opgericht samen met iemand en naar tier 2 gegaan in maar 3 avonden (in het spel dan). Toen kwam ik erachter dat ze de hoofdletter gebeuren weer aan hadden gezet.
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb mijn personage WEER verwijderd en ben nu gewoon een dezelfde Archer weer begonnen. Omdat ik zo'n zeur ben omdat ik een hoofdletter in mijn naam wil hebben.
Ik speel op de Awell server en ik heb een clan genaamd Defenders (co-chief ervan).
Ik ben al 2 weken echt veel bezig, en ben nu level 23.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Veel in parties gaan spelen
Werkte altijd om veel xp te krijgen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Of in gebieden gaan rondlopen die eigenlijk te moeilijk voor je lvl zijn (natuurlijk in een party)!!
Maar ben nu lvl 40, eindelijk een kijkje genomen in de Dungeon....GAAAFFFF!!! En morgen kunnen we eindelijk ook SOD doen!!
Maar ben nu lvl 40, eindelijk een kijkje genomen in de Dungeon....GAAAFFFF!!! En morgen kunnen we eindelijk ook SOD doen!!
Maar ik heb juist het idee dat het in een party veel langzamer gaat. En je goud ook.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Zoals ik der net al vertelden had ik me items aan maten gegeven die wat hogere level zijn. Dus wat doen we, ik ga een groepje met drie andere vrienden zitten en ééntje gaat er tanken (lvl 55 tanker geloof ik) zodat we op plaatsen kunnen waar inderdaad je als lvl 10 nog niet hoort te zijn.XLerator schreef op 24 mei 2004 @ 21:24:
[...]
Hoe kan jij in vredesnaam zo snel tot level 24 komen? Wat doe ik fout?
Ik ben al 2 weken echt veel bezig, en ben nu level 23.
Ik ben trouwens bang dat het door SoD nog drukker gaat worden, en ze uiteindelijk p2p gaan doorvoeren zoals ze in KPT ook hebben gedaan.
Ik heb me fighter maar aan het leven gezet in 'forgotten lands' veel pots kopen en lekker lvlen maar
kost wel veel $ voor pots maar dat heb ik wel voorover. 
Lekker spawn vlak bij navisko dus kan ik lekker naar de shops lopen als het moet
Ik weet niet of in parties levelen langzamer gaat of niet(inprincipe maak je meer monsters af in een party dan in je 1tje), maar ik weet wel dat de kans als je in een party zit en dat je sterft(voor de niet tankers) veel minders is dan wanneer gaat solo-en.
Leven met me prs is bijna niet meer te doen, de xp's gaan veel te langzaam..
het kost me echt dagen om een level hoger te komen.. met me fighter (24) kan hij wel in 1 dag wel twee keer of meerdere keren levelen.
Ik zag dat er ook veel mensen transparo's hebben verkocht..
helaas heb ik tot nu toe nog nix gevonden. Ik krijg soms dat ik heel laat de drops krijg te zien.. dus misschien liep ik daar wel wat mis.
Lekker spawn vlak bij navisko dus kan ik lekker naar de shops lopen als het moet
Ik weet niet of in parties levelen langzamer gaat of niet(inprincipe maak je meer monsters af in een party dan in je 1tje), maar ik weet wel dat de kans als je in een party zit en dat je sterft(voor de niet tankers) veel minders is dan wanneer gaat solo-en.
Leven met me prs is bijna niet meer te doen, de xp's gaan veel te langzaam..
Ik zag dat er ook veel mensen transparo's hebben verkocht..
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Idd, de transparo dropped zeer zeldzaam. In forgotten/oasis heel af en toe (buma/headcutter).
Zelfde verhaal met dun1 (lvl40+). Hier ook de headcuttter.
In dun2 (lvl50+)beginnen ze vaker te droppen (slaughters vooral)
Dun3(lvl60+)/D4/D3(Lvl55+) zijn gebieden waar ze het meeste droppen, maar ze blijven zeldzaam. Murky dropped hier ook (waarde~8-10 trans). Er zijn lvl 60+ mensen die nog nooit een trans drop gehad hebben, dus je hebt wat geluk nodig.
Zlef vond ik mijn eerste in forgotten (lvl43), en in dun2 pas de tweede en derde. In D4 droppen ze voor mij vrij regelmatig.
En over levellen: Mijn lvl 67 ata doet er nu ongeveer 2 week over om 1 lvl omhoog te gaan
Zelfde verhaal met dun1 (lvl40+). Hier ook de headcuttter.
In dun2 (lvl50+)beginnen ze vaker te droppen (slaughters vooral)
Dun3(lvl60+)/D4/D3(Lvl55+) zijn gebieden waar ze het meeste droppen, maar ze blijven zeldzaam. Murky dropped hier ook (waarde~8-10 trans). Er zijn lvl 60+ mensen die nog nooit een trans drop gehad hebben, dus je hebt wat geluk nodig.
Zlef vond ik mijn eerste in forgotten (lvl43), en in dun2 pas de tweede en derde. In D4 droppen ze voor mij vrij regelmatig.
En over levellen: Mijn lvl 67 ata doet er nu ongeveer 2 week over om 1 lvl omhoog te gaan
Ok, SoD is er!
Wie heeft er al aan meegedaan en wat is je score? En hoe vond je het?
Ik heb nu twee keer gespeeld, 1ste keer ging goed (13599 punten), tweede keer slecht, heel veel lag en 5 illusion knights vielen mij tegelijk aan.
Ik vind het erg leuk om te doen, leuk om eindelijk eens te kunnen vergelijken met andere spelers. Het is nu nog erg druk rondom de SoD-npc maar dat zal waarschijnlijk minder zijn over een paar dagen. De omgeveing viel me tegen
, het is eigenlijk een grote arena die je instapt, ik had een wat creativere omgeving verwacht. Maar verder erg leuk om te doen!
Wie heeft er al aan meegedaan en wat is je score? En hoe vond je het?
Ik heb nu twee keer gespeeld, 1ste keer ging goed (13599 punten), tweede keer slecht, heel veel lag en 5 illusion knights vielen mij tegelijk aan.
Ik vind het erg leuk om te doen, leuk om eindelijk eens te kunnen vergelijken met andere spelers. Het is nu nog erg druk rondom de SoD-npc maar dat zal waarschijnlijk minder zijn over een paar dagen. De omgeveing viel me tegen
Wat moet ik met al die crystallen? Waar kan ik die het beste verkopen en voor hoeveel?
Mystic crystals gaan makkelijk voor 50K.
En de rest kun je het beste zelf gebruiken denk ik, tijdens boss-hour (13.00-15.00).
Maar verkopen is ook mogelijk, ze waren erg gewild vanwege de wings waar je ze voor nodig hebt.
En de rest kun je het beste zelf gebruiken denk ik, tijdens boss-hour (13.00-15.00).
Maar verkopen is ook mogelijk, ze waren erg gewild vanwege de wings waar je ze voor nodig hebt.
Verwijderd
Lachu zeg!! Heb gisteren ff een tijdje naar een paar SOD-matches gekeken vanuit de achterkant. Je kunt namelijk via de richel achter de arena komen en dan de match bekijken!!! Heb zelf nog niet mee gedaan, veels te druk daar.
Via welke richel??
Verwijderd
WOOOTTT HEB EEN SOD MATCH OVERLEEFD...EN IK HAD NIET EENS HP-POTIONS!!!
Als je Navisko uit gaat naar FL, ga je gelijk rechts af, daar is een klein stukje bergwant waarin je kan komen. Dan helemaal naar boven rennen en het laatste stukje lopend. Als je geluk hebt kom je op de richel terecht, van daar uit kan je achter de SOD-arena komen.
Als je Navisko uit gaat naar FL, ga je gelijk rechts af, daar is een klein stukje bergwant waarin je kan komen. Dan helemaal naar boven rennen en het laatste stukje lopend. Als je geluk hebt kom je op de richel terecht, van daar uit kan je achter de SOD-arena komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 17:39 ]
Verwijderd
Ik heb een vraagje ove deze game, ik speel nu al een poosje.
Ik ben Fighter en zit op Lvl 12.
ik heb net ontdekt dat je skills kunt levelen, dat heb ik dus ook gedaan, en ik he nu mijn Mastery Melee lvl op 2.
Dat geeft mij dus een damage boost van 10%, maar word dit in tijd van battle automatisch geactiveerd, of moet ik dit zelf, in gevecht, activeren ofzoiets.
ik heb net ontdekt dat je skills kunt levelen, dat heb ik dus ook gedaan, en ik he nu mijn Mastery Melee lvl op 2.
Dat geeft mij dus een damage boost van 10%, maar word dit in tijd van battle automatisch geactiveerd, of moet ik dit zelf, in gevecht, activeren ofzoiets.
De Melee Mastery is een skill die altijd geactiveerd is. Er zijn ook skills die bijvoorbeeld maar 1 slag werken, en die moet je zelf wel activeren.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 10:42:
Voor alle special attacks van de fighter (ook voor ander classes btw): http://www.ironbond.net/ptinfinity/class/2.php
[ Voor 10% gewijzigd door Luit op 29-05-2004 11:17 ]
Verwijderd
Wel oppassen dat je niet al je points verspilt! Als je met lvl 20 nog niet alle skills hebt geleerd, kan je niet de quest doen.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 10:42:
Sjeez, tis maar een SoD match hoor...Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:36:
Als je Navisko uit gaat naar FL, ga je gelijk rechts af, daar is een klein stukje bergwant waarin je kan komen. Dan helemaal naar boven rennen en het laatste stukje lopend. Als je geluk hebt kom je op de richel terecht, van daar uit kan je achter de SOD-arena komen. Post binnenkort wel ff een foto!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Hans.Solo op 01-06-2004 10:36 ]
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Wat in vredesnaam is een SoD-match nou weer dan?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
http://eng.pristontale.com/Guide/InterMediate/SoD.aspx
Het is een event in Navisko waar je in een arena moet vechten tegen verschillende monsters in verschillende rondes. Per kill krijg je punten.
Het is een event in Navisko waar je in een arena moet vechten tegen verschillende monsters in verschillende rondes. Per kill krijg je punten.
LOL dat had ik dus.. nu ga ik em niet meer questen.. lol hij is nu lvl 27 ...Towbitis schreef op 29 mei 2004 @ 11:14:
[...]
De Melee Mastery is een skill die altijd geactiveerd is. Er zijn ook skills die bijvoorbeeld maar 1 slag werken, en die moet je zelf wel activeren.
Voor alle special attacks van de fighter (ook voor ander classes btw): http://www.ironbond.net/ptinfinity/class/2.php
Maar ik heb eindelijk een trans gevonden in dun3.. eindelijk..!! mijn eerste trans... nu proberen maar te ruilen voor betere items of iets verder agen.. lol naar +3 ^^
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd
Ik ben prisontale ook opnieuw aan het downloaden, maar ik snap echt helemaal niet hoe ik me moet registreren. Bij het eerste scherm krijg je van dat license agreement spul en dat " agree" ik en daarna kom ik op zo'n gedeelte waar info over de game staat. Als ik op start druk gebeurt er niets. Of moet ik de game eerst geinstalleerd hebben ofzo?
Ik begin weer helemaal overnieuw met PT. Heeft iemand wat tips voor mij? Ik ben veelal palladin/warrior ge-oriënteerd.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Lol toppie gedaan hanssolo ik ben daar onder de nick Gerwingood nice dat je die gedaan hebt. De game is echt super ben nu lvl 55 en gaat hard. SOD here i come.
Verwijderd
Nice pic indeed!! We staan er met zijn allen goed op!!! Nu jij nog een match overleven!!!
Verwijderd
Had nergens last van bij het inloggen, werkte prima! Servers hebben zo nu en dan last van lag, maar das per comp en verbinding verschilend. Het rottigste is als je weer eens de verbinding kwijt bent en je eruit geknikkerd wordt. Das altijd balen!!
Lol ik heb het over het registreren, volgens mij is die site helemaal brak, ik wordt nadat ik de moeite heb gedaan om heel dat formpje netjes in te vullen, steeds naar de agreement ding gewarped, en ik heb wel ingesteld dat ik ermee akkoord ga.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:15:
Had nergens last van bij het inloggen, werkte prima! Servers hebben zo nu en dan last van lag, maar das per comp en verbinding verschilend. Het rottigste is als je weer eens de verbinding kwijt bent en je eruit geknikkerd wordt. Das altijd balen!!
heey effe rustig jij geef me je email dan maak ik er 1 voor je en jij kan lekker gaan gamen voeg me maar toe op msn dan zie ik je snel in game.cls schreef op 01 juni 2004 @ 19:27:
Het is GVD niet te gelovenik kan niet eens een user aanmaken, als je geen site kan maken, doe het dan niet
quote:gerwingood schreef op 01 juni 2004 @ 22:26:
[...]
heey effe rustig jij geef me je email dan maak ik er 1 voor je en jij kan lekker gaan gamen voeg me maar toe op msn dan zie ik je snel in game.
Hans.Solo schreef op 01 juni 2004 @ 10:18:
[...]
Sjeez, tis maar een SoD match hoor...
[afbeelding]
Nice pic indeed!! We staan er met zijn allen goed op!!! Nu jij nog een match overleven!!!
dathonnl het is me zojuist gelukt maar niet veel punten maar ging effe om overleven was vergeten pots te kopen cry
Verwijderd
Ik had dat dus ook vanmiddag en na 30 keer proberen deed ie het op eens. Ik werd er ook chagrijnig van hoor. Ben nu inmiddels lvl 9 geworden. Vind het wel een leuke spelleke.cls schreef op 01 juni 2004 @ 19:27:
Het is GVD niet te gelovenik kan niet eens een user aanmaken, als je geen site kan maken, doe het dan niet
Wat is eigenlijk de leukste/bese server om op te spelen?
ik ben nog op zoek naar een clan... *hint* *hint*
Sorki#2242
Verwijderd
Ik was zelf ook van plan na een 500MB gedownload te hebben te gaan spelen, maar nu zie ik net dat alle servers down zijn voor onderhoud, najah, morgen weer een dag...
Effe screenie van mijn invent 

das een inventory om jaloers op te worden
. Ik probeer elke dag als ik tijd heb een beetje te trainen. Ben een Pikeman lvl. 22, en die klote quest is gelukkig gedaan 
Als je naar een andere server gaat (bijv. naar KZEE) dan moet je daar een nieuw poppetje aanmaken. Maar als je naar Alpha, Beta of Gamma gaat, dan maakt het niet uit. Soms is de ene vol.Ik had dat dus ook vanmiddag en na 30 keer proberen deed ie het op eens. Ik werd er ook chagrijnig van hoor. Ben nu inmiddels lvl 9 geworden. Vind het wel een leuke spelleke.
Wat is eigenlijk de leukste/bese server om op te spelen?
-- Microsoft Certified Professional --
Verwijderd
Mjah, eigenlijk valt het wel mee. Want als je een hogere level bent krijg je veel van dat soort spul. Tevens ben ik er maar mee gestopt. Het spel boeit mij gewoon niet lang genoeg om het door en door te blijven spelen. Ik heb nu Final Fantasy XI besteld en ga dat dus in de zomer doen.
Mochten ze bij Priston Tale toch Tier 3 uit gaan brengen en meer questes heb je kans dat je me er nog terug ziet. Helemaal als het p2p wordt en alle irritante gasten er eindelijk uit zijn. Plus de bugs natuurlijk.
Mochten ze bij Priston Tale toch Tier 3 uit gaan brengen en meer questes heb je kans dat je me er nog terug ziet. Helemaal als het p2p wordt en alle irritante gasten er eindelijk uit zijn. Plus de bugs natuurlijk.
Ik heb een paar dingen waarvoor ik een willpower nodig heb van 27, zoals laarzen. Maar ik zie dat dus nergens in mijn stats zitten... Hoe kan ik dat dan omhoog krijgen?
Eigenlijk te veelVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:45:
Mjah, eigenlijk valt het wel mee. Want als je een hogere level bent krijg je veel van dat soort spul. Tevens ben ik er maar mee gestopt. Het spel boeit mij gewoon niet lang genoeg om het door en door te blijven spelen. Ik heb nu Final Fantasy XI besteld en ga dat dus in de zomer doen.

Willpower = Spirittranztaz schreef op 02 juni 2004 @ 11:28:
Ik heb een paar dingen waarvoor ik een willpower nodig heb van 27, zoals laarzen. Maar ik zie dat dus nergens in mijn stats zitten... Hoe kan ik dat dan omhoog krijgen?
Maar welke class ben je? als je fighter bent ofzo, is willpower spirit beetje een verspeeld stats punten. Pas ergens in de lvl 5x zal je kunnen kiezen om spirit omhoog te gooien.
[ Voor 45% gewijzigd door Xu op 02-06-2004 11:53 ]
Ik kan dus het beste overnieuw beginnen zeg je? ... Gloep...
Maar op die manier kan ik toch bep. armor helemaal niet dragen? Waar moet ik dan wel mijn stats mee omhoog gooien? Strength begrijp ik... maar, de rest?
Maar op die manier kan ik toch bep. armor helemaal niet dragen? Waar moet ik dan wel mijn stats mee omhoog gooien? Strength begrijp ik... maar, de rest?
als jij armor vindt van een magician, dan is het logisch dat je dat niet kan dragen. Je moet je eigen armor hebben. Stats zijn verder gewoon wat er staat. Het kan zijn dat je een minimum level moet hebben om iets te dragen
Ik heb liever niet dat het p2p wordt. Heb geen zin om te gaan betalen om te spelen. Als ik het in de winkel moest kopen dan zou ik er wel voor willen betalen, maar niet om elke maand te kunnen spelen.Mochten ze bij Priston Tale toch Tier 3 uit gaan brengen en meer questes heb je kans dat je me er nog terug ziet. Helemaal als het p2p wordt en alle irritante gasten er eindelijk uit zijn. Plus de bugs natuurlijk.
[ Voor 50% gewijzigd door Dannies op 02-06-2004 14:29 ]
Verwijderd
Mjah, het hield mij eerlijk gezegd ook altijd tegen om te betalen per maand. Maar sinds ik bij wat maten wat spelen heb gespeeld ben ik tot de conclusie gekomen dat de mensen die het spelen toch wat leuker spelen. De mensen die nu Priston Tale doen (ik bedoel niet iedereen) zijn vreselijk irritant. Vooral de wat jongere mensen die nog geen geld hebben om per maand te kunnen betalen.
Sterker nog, de sfeer in Priston Tale is na Tier 2 zo veranderd dat ik me er niet eens meer thuis voelden. Iedereen denkt alleen nog aan zichzelf. Toen ik voor het eerst speelden mocht ik zo 10k van iemand lenen om lekker te kunnen beginnen, tegenwoordig wil je dat niet eens meer geven omdat je niet weet wie je kan vertrouwen.
Ik zeg niet dat Priston Tale een slechte game is, tis alleen niet meer zoals vroeger. Nu hopen dat andere MMORPG’s wel leuk zijn.
Sterker nog, de sfeer in Priston Tale is na Tier 2 zo veranderd dat ik me er niet eens meer thuis voelden. Iedereen denkt alleen nog aan zichzelf. Toen ik voor het eerst speelden mocht ik zo 10k van iemand lenen om lekker te kunnen beginnen, tegenwoordig wil je dat niet eens meer geven omdat je niet weet wie je kan vertrouwen.
Ik zeg niet dat Priston Tale een slechte game is, tis alleen niet meer zoals vroeger. Nu hopen dat andere MMORPG’s wel leuk zijn.
ja, ik geef je daar gelijk in. De meeste zijn erg vervelend. Ik had laatst nederlanders die me de hele tijd volgden en uitscholden voor de lol. Ik had gelukkig een ether core bij me en kon ervan wegkomen.
Maar per maand betalen vind ik wel moeilijk. ALs ik nou een tijdje niet meer wil spelen dan verdwijnt ook mijn account? Als je later weer eens wilt spelen moet je dan zeker helemaal opnieuw beginnen.
Maar per maand betalen vind ik wel moeilijk. ALs ik nou een tijdje niet meer wil spelen dan verdwijnt ook mijn account? Als je later weer eens wilt spelen moet je dan zeker helemaal opnieuw beginnen.
Wat ik persoonlijk heel erg irritant vindt, maak je een party en iedereen gaat weg of jat alles voor je neus weg. Of heb je een summoncrystal en gaan ze je beestje afmaken omdat ie 'toch niet cool is'
Evengoed, ik heb een probleem: Waarom kan ik mijn skill niet selecteren?
klikbaar
klikbaar

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 02-06-2004 16:11 ]
Die skill is passief en staat dus altijd aan.
Je hoeft/kunt hem niet selecteren.
Je hoeft/kunt hem niet selecteren.
Je hebt geen skill point om te distributeren zie je screenshot:tranztaz schreef op 02 juni 2004 @ 16:10:
Wat ik persoonlijk heel erg irritant vindt, maak je een party en iedereen gaat weg of jat alles voor je neus weg. Of heb je een summoncrystal en gaan ze je beestje afmaken omdat ie 'toch niet cool is'
klikbaar
[afbeelding]
Point ________
Maar als je genoeg skill point hebt, moet je ze allemaal leren, niet alleen melee mastery, anders kun je zoals aangegeven, post hierboven niet tier 2 doen(geen nieuwe skills).
Vanaf lvl 10, krijg je bij elk 2 lvl een skill point.
PS. je moet wel oppassen dat je geen monsters ga oproepen vlakbij een andere spawn met een party.. of wanneer er twee partyies zijn op 1 spawn, dan is de kans natuurlijk groter dat hij gewoon wordt afgeslacht door andere players. LOL als ze dat hebben gedaan voor hun plezier.. is natuurlijk een hele andere kwestie
Dit is wel een grappig spel om te doen, ben inmiddels lvl 10 pikeman
Ik vind het wel aardig wat hebben van Diablo 2 (speelwijze)
Ik vind het wel aardig wat hebben van Diablo 2 (speelwijze)
gerwingood tnx voor het maken van account.. Ik heb vandaag wat uurtjes zitten spelen en ik ben al lvl10 knight, heb al melee geleerd
OK, mischien beetje stomme vraag, maar ik ben lvl12 archer, was is nu gewoonweg de beste manier om te trainen en een hoger level te halen?
Verwijderd
Door lvl'en tot dat je al je skills hebt en dan de beste gaan upgraden!!! Beste kan je dit doen door in een party te gaan zitten en met zijn zessen flink te keer gaan!!Killerhond schreef op 02 juni 2004 @ 21:55:
OK, mischien beetje stomme vraag, maar ik ben lvl12 archer, was is nu gewoonweg de beste manier om te trainen en een hoger level te halen?
Is er altijd wel 1'tje die een beter stekkie weet.
Blijf vooral op een afstand monsters killen. Lol fysieke contact met de monsters moet je gewoon aan fighters, mechs, knights, pikemans overlaten(ik zal niet weten of atalanta's ook kunnen tanken.. nog nooit 1 zien tanken).Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:14:
[...]
Door lvl'en tot dat je al je skills hebt en dan de beste gaan upgraden!!! Beste kan je dit doen door in een party te gaan zitten en met zijn zessen flink te keer gaan!!
Is er altijd wel 1'tje die een beter stekkie weet.
Lol had gisteren 600k(mijn geld was totaal op en moest dus wat spullen verkopen) verdient met het verkopen van spullen.. had een arch robe prs +2 verkocht voor 300k... vondt het eigenlijk jammer had wel 500k gekunt. maar ik had geen zin in om in mij wh op te slaan.
Ik heb nog een lvl 50 spear te koop ^^ het is pikeman specification.
[Chaos Spear]
[ Voor 8% gewijzigd door Xu op 03-06-2004 12:28 ]
hallo allemaal heeft er misschien iemand een jagged axe ik heb er 1 nodig hard ben gisteren iemand tegen gekomen die er 1 had. Dus hij zou voor me vast houden heb ik het geld enz heeft hij hem snel verkocht na dat was dus minder. Zonder dat wapen hou ik het niet vol op hoge lvls want nu heb ik een hydra claw die is niet echt fijn.
Verwijderd
Dat doet mij weer denken aan de trade bug van vroeger (misschien is die er nog steeds). Dat als je op een bepaald moment met elkaar trade, het trade scherm vast loopt en je beide je spullen verliest. Ik heb ooit op die manier 550k verloren, toen ik een boog wou verkopen.
Woei, ik ben level 12 nu, bij level 13 kan ik alle coole spulletjes gebruiken die ik in mn warehouse stored heb
Broad Sword en een Cool Schild
me lvllen gaat langzaam
ik ga vandaag proberen in wat betere partys te komen, de helft is vaak niet aanwezig..
ik ga vandaag proberen in wat betere partys te komen, de helft is vaak niet aanwezig..
Als we toch beginnen met vragen naar wapens ^^
ik zoek een MGS mage staff met perfect damage: 14-19
ik zit op migal(lunar) en meestal op alpha, maar je mag me natuurlijk ook hier aanspreken.
Ik ben nu een lvl 45 mage ^^
mijn naam is Mormel en ben meestal in dun1.
kan niet wachten totdat ik 55 ben.
ik zoek een MGS mage staff met perfect damage: 14-19
ik zit op migal(lunar) en meestal op alpha, maar je mag me natuurlijk ook hier aanspreken.
Ik ben nu een lvl 45 mage ^^
mijn naam is Mormel en ben meestal in dun1.
kan niet wachten totdat ik 55 ben.
Wow, tijdje geleden dat ik PT heb gespeeld 
En ik zie dat het levelen nu een stuk makkelijker gaat dan voorheen
Ik heb dus de nieuwste versie maar eens gedownt, maar als ik wil connecten naar de oude Awell waar m'n character dus bestaat, krijg ik een Unable to connect to server
Aha, ik moest m'n account dus weer activeren zeg maar
Ben btw lvl 19 mechanician, Tempskron ofcourse
En ik zie dat het levelen nu een stuk makkelijker gaat dan voorheen
Ik heb dus de nieuwste versie maar eens gedownt, maar als ik wil connecten naar de oude Awell waar m'n character dus bestaat, krijg ik een Unable to connect to server
Aha, ik moest m'n account dus weer activeren zeg maar
Ben btw lvl 19 mechanician, Tempskron ofcourse
[ Voor 23% gewijzigd door Bleet op 03-06-2004 19:29 ]
Last.fm |
Waarom nou weer ofcourse
Morion mages zijn veel beter
maar mech rulen idd ook, alleen ik heb geen zin om zoveel tijd te steken om met die ook zo hoog te komen. eigenlijk wel jammer, want op een hoog level zijn ze echt wreed.
Morion mages zijn veel beter
maar mech rulen idd ook, alleen ik heb geen zin om zoveel tijd te steken om met die ook zo hoog te komen. eigenlijk wel jammer, want op een hoog level zijn ze echt wreed.
offtopic:
Omdat Mechanician's alleen bij Tempskron zitten?
Omdat Mechanician's alleen bij Tempskron zitten?
Last.fm |
hmm, hoe kom je vast te zitten in de muur, ik kan er wel tegenaan lopen maar dan kom ik er nog niet in.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:36:
[afbeelding]
@blade_v: doh.....
Verwijderd
Op die plek kom je de wand in... gewoon blijven rennen in die hoek. Je komt vanzelf daarin. Van daar uit moet je richting Nav omhoog lopen, maar ga niet te ver anders val je er uit. Ben je tot je knieen boven de rand uit, dan moet je hel voorzichting langs de rand verder lopen weg van Nav. Met wat mzzl kan je er boven op komen en dan via de richel kom je achter de SOD-matches te staan.
probeer me mystic crystal te verkopen voor 40k, gaan er mensen naast me staan die het verkopen voor 10k en 7k, zijn die dingen dan echt geen drol meer waard?!
Nope, die dingen droppen nu zo regelmatig dat de prijs idd sterk gedaald is. 10K is idd een normale prijs nu.Dannies schreef op 04 juni 2004 @ 08:29:
probeer me mystic crystal te verkopen voor 40k, gaan er mensen naast me staan die het verkopen voor 10k en 7k, zijn die dingen dan echt geen drol meer waard?!
Hmmm.. Ik wil net m'n item agen, dus ik haal een sereno, ik heb een broad sword, maar op 1 of andere manier lukt het niet? 

OWJA let op de typo mij equipment

[ Voor 12% gewijzigd door danslo op 04-06-2004 11:42 ]
Lol je hebt twee Fadeo's, twee spark's en een raident nodig om te agen... dus dat mis je nog.. sereneo worden vooral gebruikt met gemmen.cls schreef op 04 juni 2004 @ 11:41:
Hmmm.. Ik wil net m'n item agen, dus ik haal een sereno, ik heb een broad sword, maar op 1 of andere manier lukt het niet?
[afbeelding]
Ow ja.. je wapen agen.. hij age alleen wanneer je je een critical hit maak.. lol ik had me short sword geaged.. speelde een hele tijd en vroeg me af waarom hij niet was aged... het was omdat ik telkens mijn skill gebruikt waardoor hij geen critical hits maakte. Aangezien jij een fighter bent.. heb je geen problemen om em te agen.
[ Voor 31% gewijzigd door Xu op 04-06-2004 12:13 ]
hoi als ik jouw was zou ik op zon laag lvl niet agen je hebt veel te snel al weer nieuwe als je bv in lvl 50 ofzo bent dan gebruik je je wapen veel langer en heeft het dus meer zin. Jouw wapen is bv 1000 gold en de fadeos enzo is bij elkaar al 25000 waard dus dan beetje te veelcls schreef op 04 juni 2004 @ 11:41:
[afbeelding]
Mijn fighter is nu eindelijk 3x, ik had het helemaal verkeerd aangepakt, door eerst te veel health te geven.. en de skill points allemaal op melee mastery te geven ipv de eerste tier helemaal afmaken. Ik lvl met mijn fighter in forgotten lands of oasis nu.
3X Fighter

Mijn knight is een level hoger dan mijn fighter.. maar in forgotten lands lukt hem nog niet.. niet zo goed als mijn fighter. Dus hij is nu vooral in ruinen village of cursed lands.
3X Knight
3X Fighter

Mijn knight is een level hoger dan mijn fighter.. maar in forgotten lands lukt hem nog niet.. niet zo goed als mijn fighter. Dus hij is nu vooral in ruinen village of cursed lands.
3X Knight

Ik ben net begonnen met prisontale en ik heb een vraagje, Kan ik een grote map oproepen? ik zie er niets over in de help en volgens mij raak ik aardig verdwaalt zo
.
Hier heb ik een, geripped van load up van pristontale.Exyge schreef op 04 juni 2004 @ 14:10:
Ik ben net begonnen met prisontale en ik heb een vraagje, Kan ik een grote map oproepen? ik zie er niets over in de help en volgens mij raak ik aardig verdwaalt zo.
Je kunt natuurlijk ook op http://www.ptnation.com een map bekijken.

Nog een vraagje, als ik in de jumpgate ga, zie ik allemaal verschillende plekken, maar ik kan alleen naar pillai en ricarten, zijn die anderen alleen voor hoge levels? zijn deze maps nog niet gemaakt?
Er zijn idd enkele plaatsen die alleen voor hoge lvl's zijn. Maar op de kaart bij de jumpgate is dat er maar 1 (Golden Land / lvl55). Voor de rest van de plaatsen heb je een zogenaamde wing nodig. Er zijn vier soorten wings: metal/silver/gold/diamond wing. Zie de ept-website voor meer info over gebruik en het maken van zo'n wing (dit kan bij de inventor of the warp-gate in ric): http://eng.pristontale.com/Guide/InterMediate/Gate.aspx
Weet iemand ook of de double crossbow 1 of 2 handig is??
Ik heb dit spel een tijd geleden gespeeld, en toen vond ik het spel wel meevallen. Ik zie dat het spel nu echter vrij veel verandert is. Ik denk dat ik het opnieuw ga proberen. Ik denk eraan om een mage-achtige char te maken. Heeft iemand nog enige tips/tutorials voor mij?
welke server en welk lvl ben je want ik heb absoluut geen lag meer de laatste tijd alleen soms cpu lag maar dat is eigen schuld.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:28:
ik ben maar gestopt ermee,teveel lag
Teveel lag?
Ik zit altijd op Lunar Beta (net als gerwingood) en ik heb helemaal NIKS lag..
Owja, ik ben nu trouwens lvl 17.. Ben er best trots op na 3 dagen spelen. Ik ben een figther en heb net een nieuw armor geval gekocht, morgen maar weer eens wat beesten slachten en dan kan ik mijn big ass double bladed axe geval equippen
Owja, ik ben nu trouwens lvl 17.. Ben er best trots op na 3 dagen spelen. Ik ben een figther en heb net een nieuw armor geval gekocht, morgen maar weer eens wat beesten slachten en dan kan ik mijn big ass double bladed axe geval equippen
Verwijderd
Me too...Lunar Beta weinig Lag en in zelfde clan als GerwinGood!!cls schreef op 04 juni 2004 @ 22:44:
Teveel lag?Ik zit altijd op Lunar Beta (net als gerwingood) en ik heb helemaal NIKS lag..
Naja ik vraag het hier maar 
Ik heb nu level 3x armor nodig, het liefst een scale armor. En ook een schild.
Alles moet Archer Specific zijn
Ik kan het alleen in PT niet krijgen
Stom man
Iemand tips? Of heeft iemand het?
Ik kan het alleen in PT niet krijgen
Ben nu LvL 12 Pikeman, en heb al een "stoer" wapen en armor voor mijn character die ik helaas pas vanaf lvl 14 kan dragen.
wat is trouwens de kans dat uit zon mystic ball een "Elite" monster komt,... heb ook wel eens 2x een hopy uit een "mystic ball" gehad
wat is trouwens de kans dat uit zon mystic ball een "Elite" monster komt,... heb ook wel eens 2x een hopy uit een "mystic ball" gehad
Die moet je spawnen op bepaalde tijd. Volgens mij tussen 1 en 3 uur ned. tijd.
Verwijderd
Wachten totdat iemand dit spul in ricarten verkoopt!! Zelf beestjes wegmeppen en hopen dat je geluk hebt! Veel zit er niet op!XLerator schreef op 05 juni 2004 @ 00:08:
Naja ik vraag het hier maar
Ik kan het alleen in PT niet krijgenStom man
Ik heb nu een double sided war axe, maar ik mis nu toch wel de bescherming van een schild, wat raden jullie aan voor volgende wapen? Ik ben een fighter / lvl 19.
Verwijderd
hm lvl 14 medic ofzo op een van die eerste servers.gerwingood schreef op 04 juni 2004 @ 22:38:
[...]
welke server en welk lvl ben je want ik heb absoluut geen lag meer de laatste tijd alleen soms cpu lag maar dat is eigen schuld.
Verwijderd
Bat axe met schild...geloof dat je die vanaf lvl 22 kan gebruiken. Daarna een mech axe en dan een brutal claw.cls schreef op 05 juni 2004 @ 04:04:
Ik heb nu een double sided war axe, maar ik mis nu toch wel de bescherming van een schild, wat raden jullie aan voor volgende wapen? Ik ben een fighter / lvl 19.
ik zit altijd op Awell(KZEE) en het is in de middag niet vol te houden met die lag. Weet iemand een manier om je poppetje te verplaatsen naar een andere server? Want ik heb geen zin om opnieuw te gaan beginnen....
helaas is dat niet mogelijk ik zou het ook graag willen dat je op elke server kon komen met je zelfdep oppetje want heb hoop vrienden op andere server zitten die in echt leven ken was toen vergeten de server te zegge. Maar misschine kan je een email naar de makers van pt en beheerder van de server sturen die kunnen vast je account saven op de andere server en kom bij onsDannies schreef op 05 juni 2004 @ 12:38:
ik zit altijd op Awell(KZEE) en het is in de middag niet vol te houden met die lag. Weet iemand een manier om je poppetje te verplaatsen naar een andere server? Want ik heb geen zin om opnieuw te gaan beginnen....
Ik weet niet of het te duur was, maar ik heb een Bat Axe gekocht met fighter specification, (en ik ben een fighterVerwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:35:
[...]
Bat axe met schild...geloof dat je die vanaf lvl 22 kan gebruiken. Daarna een mech axe en dan een brutal claw.
dubbel handig dusXLerator schreef op 04 juni 2004 @ 21:35:
Weet iemand ook of de double crossbow 1 of 2 handig is??
Weet iemand wat een mystical of een mythical crystal doet? Ik wil hem nm ruilen tegen een hob goblin crystal ivm met een metal wing.
Laat maar ik weet het al.
Ze spawnen random monsters.
Laat maar ik weet het al.
Ze spawnen random monsters.
[ Voor 19% gewijzigd door Acmosa op 05-06-2004 17:23 ]
But then again, I could be wrong..
Verwijderd
Neej das een leuk prijsje!!!cls schreef op 05 juni 2004 @ 15:01:
[...]
Ik weet niet of het te duur was, maar ik heb een Bat Axe gekocht met fighter specification, (en ik ben een fighter) voor 8k. Hehehe tips voor volgende schild / armor?
Schild = Metal Shield
Armor = Rounded Armor
Dit is ook allemaal terug te vinden op de site. Alle info over de items in het spel kan je daar vinden en ook wanneer het perfects zijn of nie!!!
Hmmmm
Ik zit al heel de tijd in bamboo forest rond te lopen maar ik vind die bronzen wolverine niet, en dit heb ik nodig, wil ik hogere skills leren, weet iemand waar die wolverine zit?
Hij komt vaak op het plekkie direct rechts als je bamboo binnenkomt (door dat 'steegje' zeg maar)
Deze kaart moet nog redelijk kloppen: Link
Ok, ik heb vanmiddag rond 13:00 uur PristonTale gedownload, en ben nu net gestopt met spelen. (Heb nu eigenlijk best wel honger) Ik loop nog als een kip zonder kop allerhande beestjes af te tuigen, waarbij ik 2 Mystic Cristals heb gevonden. Deze heb ik vervolgens verpatst voor 6K. Ben ik nou opgelicht of was dat een mooie deal?
je bent niet echt opgelicht maar er worden er ook een hoop verkocht voor 10 of 15k maar dat lukt je niet zo snel voor jouw is die 12 k al weer mooi bedrag om mee te beginnen succesKing_Louie schreef op 05 juni 2004 @ 23:16:
Ok, ik heb vanmiddag rond 13:00 uur PristonTale gedownload, en ben nu net gestopt met spelen. (Heb nu eigenlijk best wel honger) Ik loop nog als een kip zonder kop allerhande beestjes af te tuigen, waarbij ik 2 Mystic Cristals heb gevonden. Deze heb ik vervolgens verpatst voor 6K. Ben ik nou opgelicht of was dat een mooie deal?
ik heb ook nog een aantal screenshots liggen zal ze effe potsen sommige zijn wel geinig

dat zijn er een paar

dat zijn er een paar
Dit topic is gesloten.