[MMORPG]Pristontale

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.944 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel erg vreemd dat lag probleem. Niet iedereen heeft er last van. Ik speel al zeker twee weken zonder 1 reconnect. Ik heb Planet basic adsl.

Verder is mijn ata inmiddels L50, dus ik kan dun2 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proTECHtor
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:40

proTECHtor

Straffvolzugsbeambte

Towbitis schreef op 19 januari 2004 @ 22:19:
Heel erg vreemd dat lag probleem. Niet iedereen heeft er last van. Ik speel al zeker twee weken zonder 1 reconnect. Ik heb Planet basic adsl.

Verder is mijn ata inmiddels L50, dus ik kan dun2 in :)
Dat had ik dus ook, maar kan je nu ook connecten???
Ik krijg een "unable to connect" melding.
Server zal wel plat liggen oid

Join Us In Creating Excellence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proTECHtor
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:40

proTECHtor

Straffvolzugsbeambte

Oeps

Ik zie het al...
Server maintenance tot 01.00 uur onze tijd.

Join Us In Creating Excellence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Nu ik eindelijk ook PT kan spelen, valt het mij op hoeveel killshot-mobbers er zijn. Gadver...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
tranztaz schreef op 20 januari 2004 @ 08:37:
Nu ik eindelijk ook PT kan spelen, valt het mij op hoeveel killshot-mobbers er zijn. Gadver...
Degene die de meeste dmg toebrengt aan een monster krijgt de exp points. Ik heb eigenlijk meer last van de looters.

Verder is er gisteren een ip-blok voor de aziatische users een ip-block ingesteld. Dit i.v.m. de overbelasting van de ePT servers. Uitereraard zijn veel mensen het hier niet mee eens. Sommigen hebben maanden gespeeld en zijn nu in 1 klap hun creatie kwijt. :(

Als wraak actie zijn nu zo'n beetje alle pt(-trade) forums/websites down. :(

Het lag prob is voor de meesten wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Valt me wel op ja... de LAG is veel minder :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRR ik heb eindelijk (8 min maar :P ) maar op laatst van de niet de Pristontale(english V2030.part2.rar vinden of zoiets want hij vraagt dan een disk

edit: ik ben niet snugger moet ook andere 9 hebben 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is die lag nog even erg hoor, hij reconnect nog steeds elke 10 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Soms bij mij even een lag... Valt mij trouwens op dat de gamma-server na 17:00 gewoon proppersvol is. Kan je een uur ergens stil staan zonder gekicked te worden?

Heeft iemand trouwens wat of 1 tip(s) voor mij? Ben een knight op lvl 12 en het schiet maar niet op. Misschien op jacht naar planty's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het ook sinds 3 weken/een maand ong. en k heb een lvl 18 figher

en ik heb die lag ook (uberirritant |:( )

wrom pleuren ze niet ergens in europa een server neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

tranztaz schreef op 21 januari 2004 @ 09:49:
Soms bij mij even een lag... Valt mij trouwens op dat de gamma-server na 17:00 gewoon proppersvol is. Kan je een uur ergens stil staan zonder gekicked te worden?

Heeft iemand trouwens wat of 1 tip(s) voor mij? Ben een knight op lvl 12 en het schiet maar niet op. Misschien op jacht naar planty's???
Een uur? Euhm... ja, het kon iig wel

Veel experience krijgen? gewoon veel in party's vechten, en een beetje moeilijke monsters/beesten uitkiezen :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 21 januari 2004 @ 20:11:
[...]

Een uur? Euhm... ja, het kon iig wel

Veel experience krijgen? gewoon veel in party's vechten, en een beetje moeilijke monsters/beesten uitkiezen :)
met me lvl 18 zijn party's in Ruïnen Village wel leuk :) (Cyclops, Plant Lords etc >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/01.jpg
Wat monsters in Forgotten ^^

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/02.jpg
Ata-power :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/03.jpg
Een van de bosses die eens in de zoveel tijd verschijnt. Hier de HeadCutter-boss.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/04.jpg
De nieuwe look van atalanta's na L47 armor.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/06.jpg
HC special attack 0_o

Verder heb ik voor de lol eens kPT (Korean Pristontale) geinstalleerd. Terwijl ePT (english Pristontale) nog steeds beta is wordt voor de koreaanse variant al betaald. Hier draait dus ook een nieuwere versie. Ongelooflijk wat voor wapens ze daar al hebben. Op onze servers zijn nog nauwelijks L6x items gevonden, en zijn er slechts enkele L7x characters. Als je in korea L8x bent ben je nog n00b :P

Enkele screens:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/K1.jpg
Overzicht shot (let op geheel vernieuwde Ricarten town =) en op het feit dat iedereen er met een age4+ item rondloopt.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/K2.jpg
Ik naast twee fighters met twee items die iedereen op ePT graag in zijn warehouse zou willen zien :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wit01804/beo/Images/K3.jpg
Ik naast een King-Hopy waarvan de functie mij nog volstrekt onduidelijk is :P Koreaans is niet mijn sterkste taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die download links doen t niet bij mij :( heeft iemand de juiste links??

al gevonden...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hbe hem dus gedownload en ben gaan spelen, snap alleen nog niet hoe ik die skills krijg en hoe ik ze kan gebruiken.... it is nl mijn eerste RPG die ik speel...

Dus al iemand nog andere nuttige tips heeft... graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je eerste skill zal je pas bij lvl 10 (!) kunnen gebruiken en de eerste quest komt bij lvl 20 (!!) als ik mij niet vergis.

Koop ook zo weinig mogelijk wapens en beschilding in de winkels! De vijandjes laten vaak beter spul kletteren. Hou het voorlopig eerst ff op het aanpakken van rabie, tobie, mush en die waterkwallen (weet naam ff niet) pas bij lvl 6, 7 die goblins of eerder als je je concentreert op defensie. (stamina, etc.)

Het zou ons een beetje helpen als je ons kon vertellen welke klasse je hebt gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een tempskrom archer in lunar...

en welke stats moet ik vooral veel punten instoppen in welke verhouding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Tsja... ben zelf ook nog beetje newbie hoor :) Ik stop vooral veel in strength & talent en als laatst spirit. Maar dat is heel persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOY, heb me eerste skill, een vogel die rond me hoofd vliegt en met attack rating + 10% doet....

wat is attack rating??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het succespercentage van een (bep) aanval (KO, stun, death, etc.) meende ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Iemand een werkende link om het spel te downloaden? want die van de TS werkt niet, en de officiele site werkt ook amper.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag dit topic net voor het eerst staan. Screenies zien er erg cool uit. Ga gelijk maar ff downloaden en testen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
ftp://stontale.nefficient...Tale(English%20V2030).exe

Dit is de laatste versie. Link is van de officiele site en ik denk dat ie gehost wordt in korea, want snelheid is ongeveer 50 Kb/s max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kan iemand mij vertellen (of traden 6.5k) waar ik een short sword (knight spec. zou cool zijn) met een attack van 12+ kan vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Lol, heb net 1 miljoen gold gewonnen op de KZEE server door mee te doen aan een puzzel :P.

Probleem echter is dat ik op Lunar speel en er dus niks aan heb :P. Ik denk dat maar weer een character start op KZEE =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Maar vraagje, hoe kun je nou een beest gevangen nemen, en als 'huisdier' naast je hebben lopen zeg maar?
Ik ben mechanican (hoe je het ook schrijft) dus weet niet of het kan

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 23 januari 2004 @ 23:17:
Maar vraagje, hoe kun je nou een beest gevangen nemen, en als 'huisdier' naast je hebben lopen zeg maar?
Ik ben mechanican (hoe je het ook schrijft) dus weet niet of het kan
als je monsters killed heb je de kans dat je bijvoorbeeld een "Hopy Crystal" vind.
rechtermuisklik daarop in je inventory en het monster zal tevoorschijnkomen :)

BTW iemand die me kan helpen met die lvl 20 quest? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil best helpen maar die lag maakt het vor mij ondragelijk om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een normale link om te downloaden? 15kbs is wel ERRUG traag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de download is gestart..... 46k download. Ziet er vet uit. ben gek op rpg dus ik hoop dat de beelden het spel eer aan doen en dat het net zo verslavend is als het altijd met diablo II exp was. ben een beetje diablo af sinds de nieuwe patch en ik was op zoek naar een nieuwe verslaver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou eh ik ga ff spele denk ik :D

Name: Urikumi
Class: Fighter
Lvl: 20
Server: KZEE

feel free to msg me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je op die kzee server? bij mij heb ik alleen alpha en beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt meerdere verschillende snelkoppelingen in je PT map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog niet gespeeld.
als ik probeer naar een server te connecten is die vol..
ik heb zeker wel 20 minuten lang proberen te connecten. maar ze blijven vol.

is het normaal dat de servers vol zijn?
ik kan alleen naar de lunar server connecten,. bij KZEE geeft is hij "unable to connect".

is dit normaal op een zondag middag?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat probleem had ik gisteren ook opeens :/
Server zal wel down zijn, ik weet het niet :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KZEE is down ofzo idd, Lunar doet et wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ga het ook maar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is steeds vol... probeer er al 15 minuten in te komen maar 't wil nog niet lukken. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is alpha en beta op lunar ook vol en kzee server is down, wel balen. Wil wel eens proberen hoe dat spel werkt .....hopenlijk krijgen ze binnekort wel meer servers..

wat zijn trouwens de beste chars in het spel of maakt dat niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik maar met archer begin, dat was altijd de makkelijkste char bij diablo dus we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net eindelijk in alpha lunar gekomen... even gespeeld, zag er best leuk uit. Morgen maar eens beter kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op allebei, maar op Kzee heb ik volgens mij minder lag... en vooral s'ochtneds heb je in t algemeen weinig lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

's ochtens is het echt _O_ op Kzee
Wel veel minder lui als normaal, maar wat wil je, Amerika ligt nog in bed :]

Weet iemand trouwens of er een kaart bestaat van heel Pristontale?
Ik wil wel eens zien waar ik overal heenkan :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kaart ben ik ook wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel es wat gezien :)

ik zal ff zoeke B)

*EDIT* ah gevonde kijk hier maar :) http://ptprophecy.com/image/Priston-tale-map.jpg

*EDIT nr.2* misschien een idee voor GoT'ers die samen willen spelen om op het irc channel te komen irc://irc.tweakers.net/pristontale

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen rond lvl 10 die samen met mij een party willen doen vanaaf ofzo op Kzee beta... msg me maar: Weenie is de nick

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 15:40:
zijn er meer mensen rond lvl 10 die samen met mij een party willen doen vanaaf ofzo op Kzee beta... msg me maar: Weenie is de nick
wat voor char?

k heb een lvl 11 priestess en een lvl 20 fighter ;)

de een zit in Phillai en de ander ergens in seashore (wolfies hunten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een pikeman... lvl 11 onderhand al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje
Heeft iemand een idee wat de nut is om een magic power (ik ben magican lv 11 met 100% anogy of hoe het ook heet) naar 100% te brengen het gaat niet een lv omhoog :(

Thanks dat weet ik dan ook weer :y)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat percentage houdt in hoe snel je die spell achter elkaar aan kan casten...hoe hoger dat is hoe sneller je opnieuw kan casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook sinds 1 dag bezig met dit spel... Is leuk als extra'tje maar vind FWO toch echt de best MMORPG to nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben een beetje aan het spelen en toegegeven het ziet er goed uit en de gameplay is ook goed maar de servers laggen mij te veel. Miss als er meer servers bij komen dat ik fanatiek ga spelen maar op dit moment is het echt bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Is dit spel alleen maar hack and slach? Want ik ben nu al level 9 en ik heb nog nix anders gedaan dan hopy's, mushrooms, goblins, orbitals, imps,... neergeslaan. Begint nogal eentonig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, heb een beetje de pest in. Speel nu al een tijdje PT, maar sinds gister wordt ik om het kwartier van de Lunar server getrapt, met de melding:
"Connection lost with server"
Als ik dan opnieuw verbinding probeer te maken:
"Unable to connect to server".
Probeer ik het een half uur later, dan doet hij het wel weer, maar wordt ik weer na pakweg een kwartier van de server getrapt.

We zitten hier met twee man achter een router, en bij mijn huisgenoot is er niets aan de hand, hij kan uren lang doorspelen. Heeft ook niets van doen met een evt IPconflict, want de ellende begon gister ochtend, toen ik als enige (hier in huis) PT aan het spelen was. Hiervoor was er niet aan de hand, en werkte alles prima. En ik heb ook niet ergens met instellingen lopen spelen. Iemand een ID wat ik zou kunnen doen om gewoon te kunnen spelen

*edit
Ook van het PTProphecy Forum wordt ik niet veel wijzer, behalve dan dat ik niet de enige ben op deze wereld met dit probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ongeveer het zelfde probleem, ik wordt na ongeveer 1,5 uur spelen eruit gegooid. Kan dan wel weer meteen spelen, maar het is wel kut dat ik dan weer dat hele eind moet lopen en me party kwijt ben. Ik zit trouwens in lunar server en heet nicje natuurlijk.(lvl22 fighter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Leuk spel, ik ben nu l11 (bijna 12), maar ik zou het spel wel graag windowed willen spelen. Alt tabben werkt ook niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gaat niet.

dat windows gedoe is te voorkomen van hacken.
(iets met waarde opvragen met tsearch zoeits) =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Kan ik nog op de server komen? Krijg steeds server full...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Ja, je kunt nog wel spelen, alleen zit er een limiet van 700 mensen op de servers, dus ze zitten meestal bomvol.
Ik ben weer overnieuw begonnen, met mijn 3de character, dit keer een atalanta, met de naam Aphroditia, dus als iemand eens wat wil lvl-en, kben nu net level 9.

edit:
En we zijn inmiddels level 15, maar de servers hebben nogal problemen met lag enzo, dus begin van de week pas weer met spelen

[ Voor 21% gewijzigd door Eddos op 14-03-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Eddos schreef op 10 maart 2004 @ 10:36:
Ja, je kunt nog wel spelen, alleen zit er een limiet van 700 mensen op de servers, dus ze zitten meestal bomvol.
Ik ben weer overnieuw begonnen, met mijn 3de character, dit keer een atalanta, met de naam Aphroditia, dus als iemand eens wat wil lvl-en, kben nu net level 9.

edit:
En we zijn inmiddels level 15, maar de servers hebben nogal problemen met lag enzo, dus begin van de week pas weer met spelen
^^ lvl 5x nu... mij fighter is helaas nog steeds 2x... wel jammer dat het nog steeds lagt.. vraag me af waarom.. (big heads??) hopelijk lossen ze dat binnenkort op met aor.

Het spel is wel vrij eentonig.. maar ja ... je wordt meer verslaaft aan levelen ... :S

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

True, maar het is vooral leuk als je in een party gaat werken, waarbij d'r ook nog wat gepraat wordt enzo, en we/je er echt voor gaat :)

Btw, er zijn 2 servers bijgekomen, en een tijdje geleden zijden dat Kzee van de lag af was, was ook zo, maar nu niet meer :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Er zijn nu 4 servers online. Weet niet of ze allemaal een alpha en beta hebben (zijn gewoon de namen ervoor), maar ik had op de 2e server in de lijst geen lag.
Wel wazig dat de plaatjes van de site zelf niet geladen werden, maar spel zelf speelt goed. Alleen geen idee hoe je je mp's moet gebruiken. Ben nu een lvl 9 archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Er zijn nu idd 4 servers online: AWELL (voorheen KZEE / alpha,beta,gamma), Migal (voorheen Lunar / alpha,beta), Galantia en Midranda. De laatste twee zijn nog erg rustig en hebben dus ook minder lag.

De invoering van Age of Renaissance komt steeds dichterbij! Met AOR verandert het volgende:
ok here goes, my list of the new things in AOR (Age of Renaissance) the new patch, which I think ePT will never ever get, because the admins would rether see us die.

1. Everything is redone with a new look. Ricarten is about 5 times as large, but phillai and nav have about the same look.

2. The beginner areas (G1, 2, 3) are all redone, the maps look completely different, in fact they don't even have the same names anymore.
G1=Garden of Tranquility
G2= bambbo Forest
G3= Acacia Forest

3. Armor looks have now changed. Instead of having a new style every 3 new armor, every time new armor is put on a new style is earned (though not as big changes)

4. Warp Gates= probably the best new feature, instead of having to run for half an hour there are now warp gates in Ric, Phill, Ruinen, Nav, G2, and D3, to use the warp gate, you need to make a 'wing' by talking to the warp gate creator and paying certain crystals and gold.

5. You can now summon bosses, during a certain time each day, all monster summoned from crystals will become bosses. In fact, I was in this are once where three bosses where summoned within 5 minutes (bauton. maximum decoy, bauton again)

6. OOoo Almost forgot... SoD is now open, and let me say, it rules!

7. Also clan system should be out soon, see my previous post preview on that

8. Events!! This past christmas there was a ongoing and a special event. Santa Goblins randomly spawned everywhere, there are 4 sizes, and they have really nice drops, also on Christmas Day. in front of Ric they summoned what seemed like billions of Santa goblins, unfortanetely I missed it... T_T T_T T_T

9. Yea, thx CBD, now monsters drop pots x2 or x3 at a time

10. New loading Screens...many many different loading screens...

There are many many more things, as I think of them I will post them onto this thread.
En TheKeeper, wat bedoel je met "mp's"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Towbitis schreef op 22 april 2004 @ 23:06:
En TheKeeper, wat bedoel je met "mp's"?
Magic Points, maar ben er al achter. Ik moest eerst lvl 10 worden om iets te kunnen leren.
Wel weinig uitleg daarover op de site. Zo kreeg ik ook vaag te horen dat je bij lvl 20 pas een quest kunt krijgen? Nu loop ik nog (onzinnig) te hacken en slashen. Wel met erg veel lol trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ergens een level 35 Priestess liggen. Ik had haar voor de invoering van de quests al gemaakt. Dus zij is nooit naar de 2de level gedoe gegaan, toch best wel zonde. Want ik had er echt een heleboel tijd in gestoken en een heleboel avonden lopen spelen. Maar op een gegeven moment kom je er toch achter dat het spel te ver in de bèta stadium is en je kan gewoon zeer weinig doen op een gegeven moment.

Toch raad ik dit spel echt aan om te spelen. Het is zeker een leuke opstap voor mensen die nieuw zijn in de MMORPG wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
It goes without saying that there are exceptions, but it’s also meaningless if the view is parallel again.
‘EVERQUEST’ (produced by Sony USA), even the best existing online game based on 3D, can’t make use of 3D power enough. But on the other hand ‘PRISTON TALE’ improves the competitiveness by the introduction of real 3D concept.
Maar waarom Pristontale nu meer 3D is dan andere games wordt niet uitgelegd. Bla bla.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu eindelijk de nieuwe versie te downloaden is heb ik het weer opgepakt. Ik kwam erachter dat mijn oude personage 40+ was zelfs. Dit kwam omdat ik ook in de jails mocht op een gegevend moment, en ik zag net dat het bij level 40 was.

Dus ik blij proberen in te loggen, dat ging niet. Ik moet mijn account weer opnieuw activeren of iets dergelijk. Ik gewoon gedaan, ik log in. En tot mijn grote schrik was mijn personage weg. Oh man, wat baal ik hiervan zeg.

Nou ik vanochtend een nieuw personage beginnen, mag je geen hoofdletters meer gebruiken omdat het illegale namen kan opleveren. Potverdomme zit me ook niet mee. :(

Nu zal ik vanavond goed moeten denken wat ik ga spelen en wat voor personage ik word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook pristontale helemaal opnieuw gedownload en de oude verwijdert. Mijn personages waren er gelukkig nog wel.

Btw, die nieuwe potion drops ruleert :D (in 1 keer 30 health potions :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh ja, ik heb de komende tijd eigenlijk toch niet zo veel tijd. Maar als me stage eindelijk afgelopen is ga ik het weer eens oppakken. Want het is een goede opvuller tot ik aan het eind van dit jaar FFXI ga doen. Tevens wil ik wel eens zien wat er allemaal zoveel veranderd is sinds versie 1.5.

Maar die potion drop klinkt al belovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 08:49:
Nu eindelijk de nieuwe versie te downloaden is heb ik het weer opgepakt. Ik kwam erachter dat mijn oude personage 40+ was zelfs. Dit kwam omdat ik ook in de jails mocht op een gegevend moment, en ik zag net dat het bij level 40 was.

Dus ik blij proberen in te loggen, dat ging niet. Ik moet mijn account weer opnieuw activeren of iets dergelijk. Ik gewoon gedaan, ik log in. En tot mijn grote schrik was mijn personage weg. Oh man, wat baal ik hiervan zeg.

Nou ik vanochtend een nieuw personage beginnen, mag je geen hoofdletters meer gebruiken omdat het illegale namen kan opleveren. Potverdomme zit me ook niet mee. :(

Nu zal ik vanavond goed moeten denken wat ik ga spelen en wat voor personage ik word.
Zat je wel op de zelfde server als toen? Je character is namelijk op een server opgeslagen.
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 09:02:
Ik heb ook pristontale helemaal opnieuw gedownload en de oude verwijdert. Mijn personages waren er gelukkig nog wel.

Btw, die nieuwe potion drops ruleert :D (in 1 keer 30 health potions :D)
30? dan zal een andere speler ze uit zijn eigen buidel gedropt hebben. 30 komt niet voor, maximum is 3.

Wat wel heel vreemd is, is dat er nu ook lucidity, sareno, etc met specialism is? kwam een lucidity tegen met mech. spec.

Veel veranderd met de vorige versie is er niet, alleen de namen van veel velden zijn veranderd en een aantal namen van monsters. Een aantal nieuwe monsters erbij en klaar is 't.

Toch alweer lvl 21 en op jacht naar de Wolverines, maar om die te killen, zal moeilijk zijn als archer. Wel een goede aanvulling zijn de wings, zo kun je sneller terug komen in het speelveld, zonder eerst een kwartier te hoeven lopen. Nadeel is wel dat er nu alleen maar gehandeld word in chrystals.
BTW, ik zit op Midranda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 08:49:

Zie reply van TheKeeper
Zo ja, mail de makers dan ff

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

TheKeeper schreef op 10 mei 2004 @ 13:41:
Wat wel heel vreemd is, is dat er nu ook lucidity, sareno, etc met specialism is? kwam een lucidity tegen met mech. spec.
Was voorheen ook al zo alleen nu droppen ze bij de vleet
Toch alweer lvl 21 en op jacht naar de Wolverines, maar om die te killen, zal moeilijk zijn als archer. Wel een goede aanvulling zijn de wings, zo kun je sneller terug komen in het speelveld, zonder eerst een kwartier te hoeven lopen. Nadeel is wel dat er nu alleen maar gehandeld word in chrystals.
BTW, ik zit op Midranda.
Praat me er nie van, die dingen gaan voor bergen geld :)
Aan de andere kant heb alweer een dikke 1.2 miljoen verdiend met verkopen van die dingen >:)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op 10 mei 2004 @ 13:41:
[...]

Zat je wel op de zelfde server als toen? Je character is namelijk op een server opgeslagen.

[...]
Nee, want toen hadden ze helemaal nog niet deze servers. Toen ik ongeveer drie maanden geleden ging kijken (toen hadden ze nog Alpha, Beta en nog een paar toen bestond Lavena nog. Maar ik heb ergens gelezen dat ze problemen hadden en toen heel wat users hebben lopen deleten. Ik ben bang dat mijn prachtige Lavena erbij zat. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 14:57:
[...]

Nee, want toen hadden ze helemaal nog niet deze servers. Toen ik ongeveer drie maanden geleden ging kijken (toen hadden ze nog Alpha, Beta en nog een paar) bestond Lavena nog. Maar ik heb ergens gelezen dat ze problemen hadden en toen heel wat users hebben lopen deleten. Ik ben bang dat mijn prachtige Lavena erbij zat. ;(
OEPS! ging wat fout! sorry modjes :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Die warpgate is wel leuk.. nu hoef ik geen cores te kopen of helemaal naar de andere kant van het map te lopen... dat duurt ook wel een kwartiertje ofzo.. echt ver man..

Maar ben bijna lvl 60 ^^

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Xu schreef op 18 mei 2004 @ 13:19:
Die warpgate is wel leuk.. nu hoef ik geen cores te kopen of helemaal naar de andere kant van het map te lopen... dat duurt ook wel een kwartiertje ofzo.. echt ver man..

Maar ben bijna lvl 60 ^^
De ether cores kunnen beter afgeschaft worden. Je kunt betrekkelijk snel zo'n wing krijgen. Ze zijn nu alleen nog interessant om te verkopen a 200 gc.

Wat ik me wel afvraag is waarom sommige eisen zo idioot hoog zijn. Om uberhaupt maar een cave in te kunnen, moet je al lvl 55 zijn. En wanneer kun je SoD binnen, zal ook ongeveer rond dat lvl liggen. Nu is er dus op het stuk van lvl 25 tot 55 weinig om voor te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan al vanaf LVL 40 in de dungeon van Cursed. Scheelt toch weer 15 LVL's.

Hoef zelf nog maar 1,5 lvl, en dan kan ik de Dungeon in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Idd, vanaf lvl40 kun je al dun1 in. Daarbij komt ook nog dat er genoeg gebieden zijn die vrij toegankelijk zijn voor iedereen, ongeacht je level.

Ik ben inmiddels lvl67 met mijn atalanta: [Elayne] op Lunar Beta server.

Morgen wordt clan system ingevoerd en ik hoop dat de nieuwe maps en SoD ook snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek...er is toch wel een Pristontale topic.... kewl...

Ben zelf nu een lvl 35 Fighter genaamd DathonNL.

Helemaal verslaafd aan Pristontale

oh ja...zit op de Lunar server...meestal alpha!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op 19 mei 2004 @ 18:56:
[...]

De ether cores kunnen beter afgeschaft worden. Je kunt betrekkelijk snel zo'n wing krijgen. Ze zijn nu alleen nog interessant om te verkopen a 200 gc.

Wat ik me wel afvraag is waarom sommige eisen zo idioot hoog zijn. Om uberhaupt maar een cave in te kunnen, moet je al lvl 55 zijn. En wanneer kun je SoD binnen, zal ook ongeveer rond dat lvl liggen. Nu is er dus op het stuk van lvl 25 tot 55 weinig om voor te vechten.
Zo ver ik weet maakt het niet uit wat voor lvl je bent om SoD binnen te mogen. Afhankelijk van je lvl wordt bepaald wat voor tegenstand je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje!? Kep ze nog niet in een shop zien liggen, dus wat is de prijs die je kan vragen voor een Trans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook last van dat de automatische updater het niet werkt? Had dit met alle versies die ik gehad hebt (vanaf v2000). Moet zo steeds de gehele update weer binnen trekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat ik geen account kan aanmaken steeds krijg ik email validation not completed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:23:
Vraagje!? Kep ze nog niet in een shop zien liggen, dus wat is de prijs die je kan vragen voor een Trans?
Ik heb zelf laatst een Transparo verkocht voor 1mil. Maar weet niet of dat de normale prijs is voor die dingen. Vond het zelf namelijk vrij veel wat de andere er voor bood. Maar ik zeg geen nee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:31:
[...]

Ik heb zelf laatst een Transparo verkocht voor 1mil. Maar weet niet of dat de normale prijs is voor die dingen. Vond het zelf namelijk vrij veel wat de andere er voor bood. Maar ik zeg geen nee natuurlijk.
Kep de mijne net verkocht voor 1.5 mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:50:
hoe komt het dat ik geen account kan aanmaken steeds krijg ik email validation not completed...
Je krijgt een mailtje waarin een code staat, met die code kan je je account mee valideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:34:
[...]

Kep de mijne net verkocht voor 1.5 mil :)
Zeer netjes, zie al dat ik dus ben afgezet :X

offtopic:
ipv telkens een nieuwe post, kan je ook de vorige editen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
Transparo's worden zelden verkocht. En als ze verkocht worden gaan ze vaak van 1,3-2milj weg. Ze worden namelijk gebruikt bij het agen en ze zijn een goed ruil-item (de waarde is vrij vast). Lvl50 items zijn iig al niet meer voor gold te krijgen en sommige lvl44 items (fs claymore / spec fpa / sagi's etc) gaan zelfs al voor trans of meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver19
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-12-2022
Wat moet ik invullen bij "enter the Auth.No. on e-mail" dat staat bij het registreren onder je email adres wat je invult.
ik kom er echt niet uit.
BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27
denver19 schreef op 21 mei 2004 @ 13:38:
Wat moet ik invullen bij "enter the Auth.No. on e-mail" dat staat bij het registreren onder je email adres wat je invult.
ik kom er echt niet uit.
BVD.
Het auth.no dat je per e-mail toegestuurd krijgt :)

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver19
Ja maar dat nr moet ik eerst invullen anders kan ik niet verder
en ik krijg geen email toegestuurd omdat mijn registratie niet compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
denver19 schreef op 21 mei 2004 @ 16:26:
Ja maar dat nr moet ik eerst invullen anders kan ik niet verder
en ik krijg geen email toegestuurd omdat mijn registratie niet compleet is.
Je moet natuurlijk wel eerst op het knopje "Get.Auth.No" drukken ;)

Daarna voer je het nummer in in het vakje daaronder en druk je op "Confirm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:13:
Heeft iemand anders ook last van dat de automatische updater het niet werkt? Had dit met alle versies die ik gehad hebt (vanaf v2000). Moet zo steeds de gehele update weer binnen trekken :(
Klopt, updater werkt niet, maar je haalt toch niet de gehele nieuwe versie van dik 500 MB binnen? Een update bestandje van goed 2 MB staat ook op de site hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver19
Hij werkt nu bij mij ook Thnx.
Maar op welke server spelen jullie nu zie er 4 staan:
Galantia
Midranda
Awell
Migal
En die werken op dit moment ff niet. :(
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:35

Wekkie

Yeah

Ik heb de 2087 versie gedownload vanaf de ftp mirror, maar als ik de file wil openen gebeurt er niks :? Ben nu maar aan het redownloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door Wekkie op 22-05-2004 14:43 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denver19 schreef op 22 mei 2004 @ 14:33:
Galantia
Midranda
Awell
Migal
greetz
Zit zelf op de Migal server; Beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik vind het nu wat saai worden. Ben level 22, met 67%.
Ik moet alleen de goude wolf nog, maar die komt maar niet. En als ik m al zie dan heeft een ander m of het wordt al dag.
Dus zit ik daar uren in acasia terwijl dat echt saai is. Jamemr dat alles zo lang moet duren.
Voor de rest is het echt een top spel, ben (was) helemaal verslaafd :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik helemaal blij, bleek mijn level 42 Priestess en mijn level 67 Mage nog te bestaan, ik heb deze alleen gespeeld toen Tier 2 er nog niet was. Ze hadden zulke stoere items.

Maar ik heb iets gedaan, ik heb ze verwijderd. Ik heb al mijn items aan een paar goede maten gegeven voor een klein beetje geld. En nu ben ik dus lekker overnieuw begonnen.

Vorige week in twee dagen een archer tot level 24 geschopt, een clan opgericht samen met iemand en naar tier 2 gegaan in maar 3 avonden (in het spel dan). Toen kwam ik erachter dat ze de hoofdletter gebeuren weer aan hadden gezet.

Dus wat heb ik gedaan? Ik heb mijn personage WEER verwijderd en ben nu gewoon een dezelfde Archer weer begonnen. Omdat ik zo'n zeur ben omdat ik een hoofdletter in mijn naam wil hebben.

Ik speel op de Awell server en ik heb een clan genaamd Defenders (co-chief ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

denver19 schreef op 22 mei 2004 @ 14:33:
Galantia
Midranda
Awell
Migal
greetz
Speel op de Midranda server, weinig lag omdat het nog een vrij nieuwe is. Alleen als er heel veel mensen bij elkaar staan (meer dan 15) dan wil ie wel eens laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op 24 mei 2004 @ 10:44:
[...]

Speel op de Midranda server, weinig lag omdat het nog een vrij nieuwe is. Alleen als er heel veel mensen bij elkaar staan (meer dan 15) dan wil ie wel eens laggen.
Nee, das lekker handig. Ga je naar een nieuwe server mag je weer helemaal overnieuw beginnen. Als je een maand bezig bent geweest om level 50 te worden op een andere server heb je niet zo snel zin om weer helemaal vanaf 0 te beginnen. Je kan niet eens je stash van je andere personages zien.

Dus voor veel is dat juist niet handig.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.