Zo, de planning is er, heb een aantal bedrijven e-mails gestuurd, gameparty sponsoring aangevraagd en nu komt dus de vraag, WAT zal de NAAM worden? iemand ideeen? Ik zelf dacht aan MODATION
Ik ben het met tim eens zelf woon ik ook bijna in het topje van Noord Holland en het nadeel van evenementen is dat ze altijd een takke eind rijden zijn
Overdose was voor mij zon 200+ heen en weer terug
Overdose was voor mij zon 200+ heen en weer terug
Turn it off and on again.
Verwijderd
Dat lijkt me wel wat ja.CerielTjuh schreef op 13 July 2003 @ 09:50:
[...]
Kerel als we een andere lokatie zoeken en dan meteen dit event erbij doen, goed idee?
Ik organiseer die LAN met nog meer anderen en met school en zo, dus ik weet niet wat zij er van vinden om mee te helpen aan de organisatie van zo'n grote LAN, maar ik kan 't ze natuurlijk altijd vragen he
En anders... er zijn nog zat mensen/locaties mogelijk
/edit @ Robin: een LAN organiseren voor 'n man of 100 of zo (zullen er echt geen 500 worden denk ik toch zo) heb je heus geen jaar voor nodig
Ik zie bdw dat je uit Kerkrade komt? Moet je ook een keer naar onze ROMLAN komen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 17:27 ]
hehe, ik vind modation zelf niet echt super klinkenCerielTjuh schreef op 13 July 2003 @ 14:06:
Zo, de planning is er, heb een aantal bedrijven e-mails gestuurd, gameparty sponsoring aangevraagd en nu komt dus de vraag, WAT zal de NAAM worden? iemand ideeen? Ik zelf dacht aan MODATION
En....mocht je een naam hebben, ben ik eventueel wel bereid een logo etc. voor je te ontwerpen en eventueel een website o.i.d.(ofwel de grafische kant in handen te nemen)
iets in deze stijl bijvoorbeeld bijvoorbeeld (dit heb ik voor een maat van me uit engeland gemaakt) klikbaar
één tip, om de kosten wat beter rond te krijgen en iets meer zekerheid van je inkomsten te hebben zou je bijvoorbeeld mensen vooraf in kunnen laten schrijven en ze een bescheiden bedrag kunnen laten betalen voor het mogen showen / onsite modden van hun case(s)
/me denkt alleen dat het toch slimmer is iets dergelijks meer in het midden van het land op te zetten, zodat het lekker centraal is, dan kan het eventueel ook veel grootser opgezet worden
[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 13-07-2003 18:34 ]
kijk dit topic is gemaakt omdat we dr ene in limboland willen doen
dus dat gaan we ook es dan
i'm in.. woon zelf in kerkrade dus dat is eens een keertje niet zo ver rijde, het is hetzelfde als met talen, wij leren engels maar de engelse leren geen nederlands 
dus nu mag de rest van nl eens hierheen komen
dus nu mag de rest van nl eens hierheen komen
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Verwijderd
mij best hoor wees blij dat het niet in de vS is als je dna in het noorden woon zal je maar naar het zuiden moeten :\
uhmmm.../me verzind een naam...
mod-in-tha-south(m.i.t.m)
south-modding...(s.m.
)
LANmodding
Modding4life(m4l)
LimModden(limburg
zit er iets bij?
uhmmm.../me verzind een naam...
mod-in-tha-south(m.i.t.m)
south-modding...(s.m.
LANmodding
Modding4life(m4l)
LimModden(limburg
zit er iets bij?
De limmie mod meeting?
jah, die vind ik ook wel kix klinken Modding4Life, ik vind hem zelf eigenlijk hetzelfde klinken als Modation (uitgesproken Mo-dation) maar Modding4Life is ook wel kix
De info die we nu al hebben:
we willen we een casemod event organiseren in Limburg. Het is nu zeker dat Modation doorgaat, maar een lokatie is nog niet gekozen. Verwacht het in de buurt van Heerlen tot Landgraaf.
Modation zal vermoedelijk gehouden worden op 19-20-21 december. Het begint met een LANparty op een vrijdag om 16:00. Iedereen kan dan blijven slapen, dus neem een slaapzak mee . Op zaterdag om 12:00 begint Modation echt: de modders kunnen komen . Dan duurt het mod-event op zaterdag tot 20:00. De LANners spelen lekker door en kunnen weer blijven slapen. Om 10:00 zondagochtend kunnen de modders weer komen . Dan kan er gemod en gegamed worden tot 20:00. Er is plaats voor 125 gamers, je moet dan wel van tevoren reserveren en betalen.
Voor modders die het op zaterdag zo bevalt en willen blijven slapen, en dus ook betalen(uiteraard niet de volle mep) hebben we plaats voor 25 man.
Er is een slaapruimte voor 50 man, de rest moet dan in de zaal blijven slapen.
Iedereen is dus van harte uitgenodigd, we beschouwen dit niet als een concurrent van OD, wat velen cj's wel doen. Het word nota bene niet eens in de zomer gehouden . Het is ook meteen een LAN, waardoor er misschien veel gamers geïntereseerd in het modden raken, of andersom, modders raken aan het gamen
Alles is onder voorbehoud. Een update volgt.
we willen we een casemod event organiseren in Limburg. Het is nu zeker dat Modation doorgaat, maar een lokatie is nog niet gekozen. Verwacht het in de buurt van Heerlen tot Landgraaf.
Modation zal vermoedelijk gehouden worden op 19-20-21 december. Het begint met een LANparty op een vrijdag om 16:00. Iedereen kan dan blijven slapen, dus neem een slaapzak mee . Op zaterdag om 12:00 begint Modation echt: de modders kunnen komen . Dan duurt het mod-event op zaterdag tot 20:00. De LANners spelen lekker door en kunnen weer blijven slapen. Om 10:00 zondagochtend kunnen de modders weer komen . Dan kan er gemod en gegamed worden tot 20:00. Er is plaats voor 125 gamers, je moet dan wel van tevoren reserveren en betalen.
Voor modders die het op zaterdag zo bevalt en willen blijven slapen, en dus ook betalen(uiteraard niet de volle mep) hebben we plaats voor 25 man.
Er is een slaapruimte voor 50 man, de rest moet dan in de zaal blijven slapen.
Iedereen is dus van harte uitgenodigd, we beschouwen dit niet als een concurrent van OD, wat velen cj's wel doen. Het word nota bene niet eens in de zomer gehouden . Het is ook meteen een LAN, waardoor er misschien veel gamers geïntereseerd in het modden raken, of andersom, modders raken aan het gamen
Alles is onder voorbehoud. Een update volgt.
[ Voor 3% gewijzigd door CerielTjuh op 13-07-2003 22:50 ]
Je snapt natuurlijk dat ik, en zeker weten ook Noto en Sting, allemaal van RAG, aanwezig zullen zijn........ FFS Ik WOON in brunssum!
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Ik vond Eindhoven echt een perfecte plek hoor.
Het begon om 10 uur, ik vertrek om 10.15 ongeveer en ben er om 10.20.
Goed te doen hoor
Oh en nu weer on topic:
Goed idee!
Het begon om 10 uur, ik vertrek om 10.15 ongeveer en ben er om 10.20.
Goed te doen hoor
Oh en nu weer on topic:
Goed idee!
[ Voor 13% gewijzigd door Chrizzly op 13-07-2003 22:24 ]
Even nog een vraag, we hebben nog enkele crew plaatsen ter beschikking dus als je denkt dat je een goede bijdrage kunt leveren aan MoDation, contact me @ msn
Verwijderd
Verkijk je niet op de organisatie, er komt heeeeel veeeeeel bij kijken, enne a good crew is hard to find!
Verwijderd
Ik heb me al aangemeldVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:32:
Verkijk je niet op de organisatie, er komt heeeeel veeeeeel bij kijken, enne a good crew is hard to find!
waar/waneer kan ik me inschrijven?Frenkie123 schreef op 13 juli 2003 @ 21:59:
Je snapt natuurlijk dat ik, en zeker weten ook Noto en Sting, allemaal van RAG, aanwezig zullen zijn........ FFS Ik WOON in brunssum!
* NoTo komt uit regio Heerlen
[ Voor 80% gewijzigd door NoTo op 14-07-2003 00:59 ]
dude... wait... what...
Verwijderd
Allemaal van RAG? Oh cool!
Ken er toch nog wel een paar, Thundie en Sceppie en zo
(vaste ROMLAN bezoekers)
Maarja, ik wil best mee-crewen, zij het niet dat rond die tijd ook ROMLAN 6 is, en ik geen zin heb om 2 LAN's achter elkaar, dus 6 dagen achter elkaar of zo crew te zijn.
Of misschien dat zelfs de LAN's overlappen...
Ken er toch nog wel een paar, Thundie en Sceppie en zo
Maarja, ik wil best mee-crewen, zij het niet dat rond die tijd ook ROMLAN 6 is, en ik geen zin heb om 2 LAN's achter elkaar, dus 6 dagen achter elkaar of zo crew te zijn.
Of misschien dat zelfs de LAN's overlappen...
Lijkt mij wel een 1337 idéé, is voor mij toch neit zo ver (omg. roermond)
Verwijderd
Ey CerielTjuh, Ik wil wel mee organiseren en ik denk heel VyW... Ik wil daar ook wel mod tutorials geven etc. Wat me ook wel een vet idee lijkt, dan neem ik gewoon 1e dag een oude case mee en dan (als het een 3 dagen lan is) mod ik die elke dag stap voor stap en 3e dag is ie klaar en dan kunnen de n00bs zien hoe je nouw un case van voor tot achter mod
Ook hebben we 5 prometeia's die we wel willen showen en uitleg ed geven 
Sorry voor het vetgedrukte anders lees je er over heen
Want ik zat zelf namelijk al met het idee, maar dan hebben we dubbel.... kunnen we net zo goed samen organiseren
Sorry voor het vetgedrukte anders lees je er over heen
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 04:00 ]
precies, kerel dat is een uitstekend idee contact me ff @ msn ceriel@euregionet.nl want ik kan je MSN nergens vinden. 
Belde ik net met het MECC in maastricht (ff kijken hoe duur dat dat was) maar toen kreeg ik te horen dat voor de eerste 5 jaar daar geen LAN party mag worden gehouden omdat EA GAMES in September daar een beurs gaat houden die gepaard gaat met een LAN party en ze willen een zekere exclusievieteit waarborgen, rare mensen die MECC personen
Belde ik net met het MECC in maastricht (ff kijken hoe duur dat dat was) maar toen kreeg ik te horen dat voor de eerste 5 jaar daar geen LAN party mag worden gehouden omdat EA GAMES in September daar een beurs gaat houden die gepaard gaat met een LAN party en ze willen een zekere exclusievieteit waarborgen, rare mensen die MECC personen
[ Voor 10% gewijzigd door CerielTjuh op 14-07-2003 17:20 ]
Mooi idee wel dit!
MBT lokatie, misschien heb je wat aan de Rodahal in Kerkrade. Weet niet of dit voor veel mensen handig is qua afstand, maar dat zal denk ik aan de geïnteresseerden liggen...
Denk wel dat ik zelf op z'n minst ff kom kijken, en misschien wel meedoe met de LAN (afhankelijk van wat er allemaal gedaan zal gaan worden). Zeker als je 't inderdaad hier in Kerkrade regelt...
MBT lokatie, misschien heb je wat aan de Rodahal in Kerkrade. Weet niet of dit voor veel mensen handig is qua afstand, maar dat zal denk ik aan de geïnteresseerden liggen...
Denk wel dat ik zelf op z'n minst ff kom kijken, en misschien wel meedoe met de LAN (afhankelijk van wat er allemaal gedaan zal gaan worden). Zeker als je 't inderdaad hier in Kerkrade regelt...
Nomen nescio
Verwijderd
/me komt ook wel langs 
In valkenburg kun je de polfenmolen zaal afhuren (niet duur en wel lkkr groot) en het ligt tussen M'tricht en Heerlen...... ik d8 iets van www.polfermolen.org
In valkenburg kun je de polfenmolen zaal afhuren (niet duur en wel lkkr groot) en het ligt tussen M'tricht en Heerlen...... ik d8 iets van www.polfermolen.org
Ik ben ook crewlid van RomLan en ik voel er wel wat voor. De hoofdorganisator kennende zal de ook geen nee zeggen, en zal alleen de locatie nog het probleem zijnVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 17:26:
[...]
Dat lijkt me wel wat ja.
Ik organiseer die LAN met nog meer anderen en met school en zo, dus ik weet niet wat zij er van vinden om mee te helpen aan de organisatie van zo'n grote LAN, maar ik kan 't ze natuurlijk altijd vragen he
En anders... er zijn nog zat mensen/locaties mogelijk
/edit @ Robin: een LAN organiseren voor 'n man of 100 of zo (zullen er echt geen 500 worden denk ik toch zo) heb je heus geen jaar voor nodig
Ik zie bdw dat je uit Kerkrade komt? Moet je ook een keer naar onze ROMLAN komen
Verwijderd
Void Your Warranty to the rescueVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:32:
Verwijderd
Wij (romlan crew) hebben 2 weken geleden ook succesvol een 50 man LAN afgesloten.
Zie www.romlan.tk.
Sponsoring van switches kan via GPN en zo, boven een bepaald aantal poorten kan je de switches voor 'n euro per poort huren, niet zo duur dus.
Alleen op de organisatie van mod gebied hebben we (of iig onze crew) wel hulp nodig, want we hebben geen ervaren modders. Daarvoor zou ik dus graag de hulp van CaseJunkies inschakelen...
Zie www.romlan.tk.
Sponsoring van switches kan via GPN en zo, boven een bepaald aantal poorten kan je de switches voor 'n euro per poort huren, niet zo duur dus.
Alleen op de organisatie van mod gebied hebben we (of iig onze crew) wel hulp nodig, want we hebben geen ervaren modders. Daarvoor zou ik dus graag de hulp van CaseJunkies inschakelen...
Verwijderd
Ik organiseer ook mee heb heb wel ervaring op MOD gebied... Heb bijna 2 mod's af, k w8 nog op wat inkoopacties...
Verwijderd
Dit gaat over dit lan-event ??Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:55:
Wij (romlan crew) hebben 2 weken geleden ook succesvol een 50 man LAN afgesloten.
Zie www.romlan.tk.
Geen hulp nodig van CaseJunkies...VyW zal er zijn
[edit]
Als het goed is heb ik het netwerk al geregeld
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 22:33 ]
Alle hulp die we kunnen krijgen is welkom natuurlijk, we hebben op dit moment aardig wat crew bij elkaar en er zijn geen grote tegenslagen geweest, eind van de week zal de website online komen met een forum waar alle nieuws op zal worden gezet, want nu staan op 10 fora hetzelfde maar anders geschreven dus dat schept verwarring, dus check the site soon!
Verwijderd
Forum gedeelte wil ik anders wel opzetten.
Heb momenteel al een PHPBB forum draaien, dus ik weet nu hoe 't werkt en zo.
Moet je dus alleen een server met PHP en MySQL regelen, maar als je die geen kan krijgen werkt Lycos ook goed. (is alleen traag)
Moet je dus alleen een server met PHP en MySQL regelen, maar als je die geen kan krijgen werkt Lycos ook goed. (is alleen traag)
hmm ja webspace + traffic +php/sql heb ik wel op mijn domein, modation.xezium.nl kan ik jullie wel aanbieden... ceriel heb ik al toegevoegd @ msn, morgen ff tegen praten
Verwijderd
als het geheel definitief is, en beetje flexe tijd, dus rond september ofzo, op een zat / zondag, dan komt modkidje ook lannen
Verwijderd
lycos is de laaste tijd weer gewoon snel:)Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 02:19:
Forum gedeelte wil ik anders wel opzetten.
of je maakt zelf een forum en member systeem:)
ModKid: 19, 20, 21 December zal ie gebeuren...
X-G: Datum is nog experiementeel he kerel maar waarschijnlijk zullen het die data zijn
Wat betreft de website: Ik heb een website systeem (community systeem) waar forum zit ingebouwd en nog allemaal leuke functies en is af te stellen op design alleen dat hebben we nog niet
Wat betreft de website: Ik heb een website systeem (community systeem) waar forum zit ingebouwd en nog allemaal leuke functies en is af te stellen op design alleen dat hebben we nog niet
[ Voor 9% gewijzigd door CerielTjuh op 15-07-2003 08:50 ]
phpnuke? werkt goed voor jou doel
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Jij spreekt voor heel vyw??....
neej, zonder gein. Super id. als dit doorgaat ben ik erbij. als er nog orgie nodig is wil ik best de nodige hard toe rijken.
@ Rb: ben vriend van frank dus die kan je vragen over mij
Verwijderd
Nee sorry, 't wordt geen sex-party (orgieVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 01:40:
[...]
Jij spreekt voor heel vyw??....
neej, zonder gein. Super id. als dit doorgaat ben ik erbij. als er nog orgie nodig is wil ik best de nodige hard toe rijken.![]()
@ Rb: ben vriend van frank dus die kan je vragen over mij
Maargoed, ff serieus. Organisatie hulp is denk ik altijd welkom.
Ik ben nog op ons crew-hoofd van de RomLAN (en tevens docent op 't Rombouts, onze school) aan 't wachten, maar die is volgens mij op vakantie.
Ik moet hem vragen wat hij er van vindt, omdat hij nog altijd hoofd-organisator van onze LAN is, en we dus moeilijk kunnen beslissen zonder hem.
Mocht MoDation niet in combinatie met RomLAN gaan, krijgen we gewoon een apparte MoDation LAN
Hopelijk kan ik daar ook crew'en, maar onze LAN gaat ongeveer gelijk met MoDation lopen, dus 't zit er dik in dat ik maar op één tegelijk kan zijn dan. Hoewel ik toch denk dat we de LAN op een andere dag moeten houden dan MoDation als we niet combineren, omdat we anders bezoekers van elkaar wegtrekken...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 02:34 ]
Pual is idd tot maandag op vakantie... Ik bel hem wel ff, moet toch nog wat dingen met hem afhandelen...
Maar hem kennende zal hij geen 'nee' zeggen, maar goed, zekerheid heb ik niet 100%...
Well keep you informed... Ceriel? Had je pics van de hal of zo iets?
Maar hem kennende zal hij geen 'nee' zeggen, maar goed, zekerheid heb ik niet 100%...
Well keep you informed... Ceriel? Had je pics van de hal of zo iets?
Verwijderd
Heel toevallig wel ja
Waar ken jij hem van dan?!
Je zit toch niet bij ons op school he??
Verwijderd
nope ...
Pual Breed is stagiere (of hoe je dat ook spelt
) en aardrijkskunde docent geweest bij ons op Stella-Maris Junior te Meerssen, waar onder andere ik, RaZoRbLaDe, T-1o0o en Fanatic_FS zitten (noujah hebben gezeten, we zitten nou op Senior, ook in Meerssen
)
ik heb zelf 2 jaar les van hem gehad dus
en hij heeft ook een paar keer met onze school-lanparty meegedaan, StelLAN
Pual Breed is stagiere (of hoe je dat ook spelt
ik heb zelf 2 jaar les van hem gehad dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 12:41 . Reden: ff Fanatic_FS erbijdoen 8)7 ]
Verwijderd
Ok, maar wie is paul dan ? Zit ie ook in de organisatie
Ey vet lijkt me wel c00l...
Btw
Btw
uh jah, aangezien ik de hoofd-oprichter van VyW ben
Zoals ik al zei kan ik waarschijnlijk alleen zaterdag-zondag komen maar ik zal me best doenVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:38:
Ok, maar wie is paul dan ? Zit ie ook in de organisatieEy vet lijkt me wel c00l...
Btw
[...]
uh jah, aangezien ik de hoofd-oprichter van VyW ben
Ik zal nog ff kijken of we nog wat leuke dingen kunnen bedenken om te demo'en
modden/ record waeva......
Wat misschien een id is
3D Mark score hoogste draaien
Beste onderdelen binnen VYW samen gecombineert
[ Voor 22% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 18-07-2003 14:19 ]
Verwijderd
Mij bestSmokeyTheBandit schreef op 18 July 2003 @ 14:17:
[...]
Zoals ik al zei kan ik waarschijnlijk alleen zaterdag-zondag komen maar ik zal me best doen
Wat misschien een id is
Verwijderd
ga jij die is ff leuk verliezenSmokeyTheBandit schreef op 18 July 2003 @ 14:17:
[...]
Zoals ik al zei kan ik waarschijnlijk alleen zaterdag-zondag komen maar ik zal me best doen
Wat misschien een id is
* SmokeyTheBandit geeft net gauw op hoor Marien
We gaan het iig van je winnen want jij vmod niks en dat gaat je je kop kosten
Verwijderd
Zullen we anders gewoon wedstrijdje doen welke pc 't hardst ruled op RC5 crunching?
Want videokaartjes testen is billig, op een gegeven moment (bij de wat dikkere peecee's) is de score alleen nog maar afhankelijk van wat voor vga kaart 't is, en niet van wat voor sys 't is.
Dit terwijl RC5 crunching van de CPU afhankelijk is, die super hoog te krijgen is (zie SmokeyTheBandit met z'n 4500+). Hierdoor krijg je dus echte OC wedstrijden.
Want videokaartjes testen is billig, op een gegeven moment (bij de wat dikkere peecee's) is de score alleen nog maar afhankelijk van wat voor vga kaart 't is, en niet van wat voor sys 't is.
Dit terwijl RC5 crunching van de CPU afhankelijk is, die super hoog te krijgen is (zie SmokeyTheBandit met z'n 4500+). Hierdoor krijg je dus echte OC wedstrijden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 02:54 ]
b tw om de hoogste 3dmark score neer te zetten gaan jullie natuurlijk we;l ieder onderdeel appart van een prom of wc voorzien he
(met de wc dus een apparte kringloop (pomp reservoir radiator) voor ieder onderdeel (nb/sb/gpu/vid mem/ gewoon mem
)
Er zijn wat vorderingen met betrekking tot MoDation, we moeten de datum verplaatsen, want in December wil geen enkel bedrijf als winkel @ het event staan omdat dan ook de kerstinkopen zijn en dan hebben ze alle personeel nodig.
Dus we kunnen twee dingen doen, MoDation naar voren halen of naar achter schuiven, zeg me maar wat je vind.....
Dus we kunnen twee dingen doen, MoDation naar voren halen of naar achter schuiven, zeg me maar wat je vind.....
zoals ik je gezegd heb... als je wacht ná de feestdagen van december zullen de bezoekers minder gretig geld uitgeven (zover je dingen tekoop aanbiedt natuurlijk) en in oktober heb je een voordeel met de herfstvakantie... als het haalbaar is tenminste.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Dat zijn nog vier maanden, het zou haalbaar kunnen zijn, maar dan heb ik snel antwoord nodig van ROMLAN crew, want anders zit ik zelf echt met een tijdprobleem, ik heb sowieso de begroting gemaakt en heb kunnen concluderen dat het best haalbaar is qua geld!
Heb je nog crew nodig voor enige taken of is dat rond ?
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
Hmmz, zie je niet meer op msn ?CerielTjuh schreef op 19 July 2003 @ 22:07:
Dat zijn nog vier maanden, het zou haalbaar kunnen zijn, maar dan heb ik snel antwoord nodig van ROMLAN crew, want anders zit ik zelf echt met een tijdprobleem, ik heb sowieso de begroting gemaakt en heb kunnen concluderen dat het best haalbaar is qua geld!
Maaruh ik zou het idd ook naar voren halen...
Wat CeeJay zegt. Na de kerst hebben de mensen al hun geld al gespendeerd en stel dat er bedrijven/shops komen, willen zij natuurlijk ook wat aanbieden. Dus moet er ook wat verkocht worden
Oh jah...
Wie vind site-je wat ik ff heb gemaakt voor MoDation wel aardig? *Klik*
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 01:16 ]
Verwijderd
Sjieke site man!Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 01:12:
[...]
Hmmz, zie je niet meer op msn ?
Maaruh ik zou het idd ook naar voren halen...
Wat CeeJay zegt. Na de kerst hebben de mensen al hun geld al gespendeerd en stel dat er bedrijven/shops komen, willen zij natuurlijk ook wat aanbieden. Dus moet er ook wat verkocht worden
Oh jah...
Wie vind site-je wat ik ff heb gemaakt voor MoDation wel aardig? *Klik*
Ik denk dat we idd de LAN dan het beste naar voor kunnen schuiven.
Als het goed is komt Pual morgen thuis, dus ik zal 'm overmorgen wel ff bellen dan
Herfstvakantie is één week, dus we moeten de LAN in het eerste weekend van de herfstvakantie houden.
Datum herfstvakantie : maandag 13 oktober t/m vrijdag 17 oktober 2003
Dus de datum van de LAN wordt dan: vrijdag 10 oktober t/m zondag 12 oktober 2003
Okz, jongens ik ben de site nu aan het maken, met dank aan RaZoRbLaDe voor website systeem, werkt echt prima, dus crew ff melden als je mee wilt helpen en de bestaande crew ff reggen!!!
Link
Link
[ Voor 4% gewijzigd door CerielTjuh op 20-07-2003 14:32 ]
Verwijderd
ey prachtig man dat theme wilde ik net ook gebruiken..CerielTjuh schreef op 20 July 2003 @ 14:32:
Okz, jongens ik ben de site nu aan het maken, met dank aan RaZoRbLaDe voor website systeem, werkt echt prima, dus crew ff melden als je mee wilt helpen en de bestaande crew ff reggen!!!
Link
Btw, zet ff in de disclaimer ook het website systeem en het thema credits...kunnen we namelijk wel eens troubles mee gaan krijgen...
[edit]
Cerieltjuh wanneer kom je weer online
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 15:08 ]
Verwijderd
als zijn case(CerielTjuh) af is dus nog een lange tijd
hehe, wel nice progress, is er een lijst van bestaande crew btw
edit
CerielTjuh zijn case was maar een grapje.
wou er alleen mee zeggen dat hij er ff druk mee heeft en dat ie drom minder online is op msn
edit
CerielTjuh zijn case was maar een grapje.
wou er alleen mee zeggen dat hij er ff druk mee heeft en dat ie drom minder online is op msn
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 15:33 ]
Verwijderd
wie zijn case?Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:13:
als zijn case af is dus nog een lange tijdhehe, wel nice progress, is er een lijst van bestaande crew btw
Ik heb de case al af, was er de laatste 2 dagen mee bezig, maar nu is alles klaar dus ik = weer online @ msn
Hey dat is nog eens een goed idee, dan kom ik ook ff lang met m'n zwaar gemodde systeempje
moet ik wel ff met m'n pa praten
dat ie voor me wil rijde (k' woon in waalwijk)
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
ahum, jou naam lijkt wel erg op de mijne, en daar ben ik eigenlijk niet zo blij meecasemodder schreef op 20 juli 2003 @ 20:48:
Hey dat is nog eens een goed idee, dan kom ik ook ff lang met m'n zwaar gemodde systeempjemoet ik wel ff met m'n pa praten
dat ie voor me wil rijde (k' woon in waalwijk)
ik heb al eerder gezeik gehad met modjes die dachten dat ik kloontjes had, en jij doet wel erg je best.
[ Voor 16% gewijzigd door collission op 20-07-2003 20:59 ]
Verwijderd
overdrijven is ook een kunst zegcasemodderpoel schreef op 20 July 2003 @ 20:58:
[...]
ahum, jou naam lijkt wel erg op de mijne, en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee
ik heb al eerder gezeik gehad met modjes die dachten dat ik kloontjes had, en jij doet wel erg je best.
en nog iets...een "casemodder" zoals zijn naam is toch wel wat heel anders als een "casemodderpoel", en de naam "casemodder" ligt me toch eigelijk wel behoorlijk voor de handliggend om deze te kiezen op dit forum...
ik heb niks over zijn case, alleen het scheelt precies 4 letters met mijn naamVerwijderd schreef op 20 July 2003 @ 22:29:
[...]
overdrijven is ook een kunst zegals hij een ironische opmerking maakt van: "mijn zwaar gemodde case...dan hoef je daar toch nog niet zo op in te gaan...
en nog iets...een "casemodder" zoals zijn naam is toch wel wat heel anders als een "casemodderpoel", en de naam "casemodder" ligt me toch eigelijk wel behoorlijk voor de handliggend om deze te kiezen op dit forum...
[ Voor 5% gewijzigd door collission op 20-07-2003 22:33 ]
daarom is casemodder een algemeen begrip. en ben je aan het miereneuken als jij zelf nou een naam neemt die op een algemeen begrip lijkt met wat extra 4 lettertjes er achter.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Nou, Ceriel, het liefst voor de kerst vacance... herfst vakantie ofzow...
Pual moet vandaag trug komen van vakantie, heb hem net gebeld, maar ze nemen niet op, dus z'n vriendin zal m wel op zijn aan het halen van het vliegveld, probeer vanaaf nog eens
, maar StelLan, lamers, jullie hielden die op dezelfde data als RomLan 5
, ook ontwikkelt doro Pual
hij heeft nog op jullie forum gezeten tijdens de lol
En T-1000 Zat bij ons op de lan
Pual moet vandaag trug komen van vakantie, heb hem net gebeld, maar ze nemen niet op, dus z'n vriendin zal m wel op zijn aan het halen van het vliegveld, probeer vanaaf nog eens
als of ReseT, the Resetter en ik moeilijk doen dat wij allemaal erg dichtbij zitten met de nicks..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
.
[ Voor 101% gewijzigd door ken op 21-07-2003 11:53 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
anywayz, terug ontopic, ik kom ook denk ik, alleen december is nog wat ver weg
Verwijderd
denkelijk oktobercasemodderpoel schreef op 21 July 2003 @ 12:04:
anywayz, terug ontopic, ik kom ook denk ik, alleen december is nog wat ver weg
Verwijderd
euh ...X-G schreef op 21 juli 2003 @ 11:22:
Nou, Ceriel, het liefst voor de kerst vacance... herfst vakantie ofzow...
Pual moet vandaag trug komen van vakantie, heb hem net gebeld, maar ze nemen niet op, dus z'n vriendin zal m wel op zijn aan het halen van het vliegveld, probeer vanaaf nog eens, maar StelLan, lamers, jullie hielden die op dezelfde data als RomLan 5
, ook ontwikkelt doro Pual
hij heeft nog op jullie forum gezeten tijdens de lol
En T-1000 Zat bij ons op de lan
StelLAN is door Kerstges en Van Sloun bedacht en wordt georganiseerd met wat leerlingen, wij bestaan al een aantal jaar en die datum was allang gekozen .. en [GAF]T-1000 is iets anders als T-1o0o ...
Ik weet Alain.
Vandaag nog met Pual gesproken...
Hij zegt het volgende over MoDation -> Hij vind het een hartstikke leuk idee, maar wil de lan ernaast niet RomLan noemen. Hij vindt dat de crew van RomLan en StelLan samen kunnen werken, om zo een lan voor ong. 200 tot 250 man op te zetten. De lan zal wel onder de organisatie RomLan gehouden worden, maar alleen als we verder hebben overlegd met TeeTee en pRRt, die nu op vakantie zijn.
Sorry T-1o0o
, Je uitschelden voor T-1000 :p!
Vandaag nog met Pual gesproken...
Hij zegt het volgende over MoDation -> Hij vind het een hartstikke leuk idee, maar wil de lan ernaast niet RomLan noemen. Hij vindt dat de crew van RomLan en StelLan samen kunnen werken, om zo een lan voor ong. 200 tot 250 man op te zetten. De lan zal wel onder de organisatie RomLan gehouden worden, maar alleen als we verder hebben overlegd met TeeTee en pRRt, die nu op vakantie zijn.
Sorry T-1o0o
waarom zo nodig verplicht bij gameparty.net inschrijven? no offence meant!! maar vind het een beetje vreemd dat ik me aan moet melden bij iets waar ik me helemaal niet in wil schrijven om mee te kunnen doen met het modgedeelte van modation.
Verwijderd
je hoeft je als het goed is voor het mod gedeelte ook niet in te schrijven...dit is alleen voor de lan...voor de lan moet je betalen.. maar voor het mod gedeelte nietfloriske.nl schreef op 23 July 2003 @ 17:40:
waarom zo nodig verplicht bij gameparty.net inschrijven? no offence meant!! maar vind het een beetje vreemd dat ik me aan moet melden bij iets waar ik me helemaal niet in wil schrijven om mee te kunnen doen met het modgedeelte van modation.
DUS ALLEEN INSCHRIJVEN VIA GAMEPARTY.NET ALS JE ALLE 3 DE DAGEN WILT LANNEN, VOOR HET MODGEDEELTE HOEF JE JE NIET IN TE SCHRIJVEN EN OOK NIET TE BETALEN!
maar hoe zit het dan met het aanmelden voor het modgedeelte? als je graag je case wil showen? ga er vanuit dat niet iedereen zomaar binnen kan komen wandelen met zijn case?Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 19:55:
[...]
je hoeft je als het goed is voor het mod gedeelte ook niet in te schrijven...dit is alleen voor de lan...voor de lan moet je betalen.. maar voor het mod gedeelte niet
DUS ALLEEN INSCHRIJVEN VIA GAMEPARTY.NET ALS JE ALLE 3 DE DAGEN WILT LANNEN, VOOR HET MODGEDEELTE HOEF JE JE NIET IN TE SCHRIJVEN EN OOK NIET TE BETALEN!
Nee, daar heb je gelijk in, maar daar komt ook nog een registratie gedeelte voor
ik wil graag komen , maar moet vervoer die kant op hebben
woon in twente u know...
edit. dus als een van de overijsselse modders met auto mij een lift wil geven...
edit. dus als een van de overijsselse modders met auto mij een lift wil geven...
[ Voor 34% gewijzigd door dstyle_nl op 28-07-2003 19:12 ]
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
ok, tx voor de info, we horen het wel als dat registratiegedeelte klaar is!!CerielTjuh schreef op 28 juli 2003 @ 18:37:
Nee, daar heb je gelijk in, maar daar komt ook nog een registratie gedeelte voor
edit:
tip: plaats even een link naar de site in de openingspost
tip: plaats even een link naar de site in de openingspost
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 28-07-2003 23:31 ]
We zijn op dit moment wat verder met de organisatie van MoDation.
We hopen binnen 2 á 3 weken totaal (de vorige was dubbel geboekt
) helemaal zeker te zijn van een locatie...
Maar, we kunnen alleen die locatie reserveren als we genoeg animo hebben voor de Lan... dus, wil je komen naar de Lan, meld je aan op www.ceriel.net/modation !!
We hopen binnen 2 á 3 weken totaal (de vorige was dubbel geboekt
Maar, we kunnen alleen die locatie reserveren als we genoeg animo hebben voor de Lan... dus, wil je komen naar de Lan, meld je aan op www.ceriel.net/modation !!
als de datum me uitkomt dan zou ik graag eens komen kijken
Kijk maar op de site, daar staat - alle - informatie.
Hij wordt in de herfstvakantie gehouden, (ervoor in het weekend eigenlijk, maar goed) van 10 tot 12 oktober :)!
Hij wordt in de herfstvakantie gehouden, (ervoor in het weekend eigenlijk, maar goed) van 10 tot 12 oktober :)!
Verwijderd
* Alain wil wel komen, maar kzit week ervoor met school in Wenen, ik kom de 10e 's nachts thuis en ben de 10e ook nog eens jarig, dus 11e waarschijnlijk familie op bezoek enzo 
dus dan blijft alleen de 12e over voor me
dus dan blijft alleen de 12e over voor me
Ach ja, je bent daar geweest, dat telt
.
Nog wat b.t.w.: Het netwerk is gesponsord door GameParty.net, m.a.w. het netwerk zal - meer - dan ok zijn
! Een deel van de stroomtoevoer wordt door mijzelf geregeld, als bezitter van de PowerBox (voor kleine lans te huur, namelijk 60 beveiligde stopcontacten, die per groep van 6 computers uitvallen
). We krijgen kwa modsectie nog wat beroemdere modders (welke hun mod ook hier op het forum hebben gestaan, als je die dus IRL wil aanbidden, kom!) en het bijzondere aan deze lan is, we hebben 2 crews! Een Lan-Crew en een Mod-Crew!
Nog wat b.t.w.: Het netwerk is gesponsord door GameParty.net, m.a.w. het netwerk zal - meer - dan ok zijn
bron: http://www.ceriel.net/modation/news.phpGeachte mensen,
MoDation gaat niet meer door, we hebben op het moment zoveel problemen en ik heb begrepen dat RoMlan nu op het moment vandaag vergadering geplanned hebben dus de lan zal wel doorgaan voor de ROMLAN maar MoDation event zelf niet, bij deze onze excuses en ook excuses ten aanzien van de andere ADMINS aangezien dat ik nog niet iedereen op de hoogte heb gesteld van de annulering van het event.
Maar we hebben nog niet de bijl neergegooid, we gaan proberen om voor VOLGEND jaar een MoDation event te organiseren zodat we genoeg tijd hebben om alles goed te organiseren.
Ceriel
Nouja mail.eve, kijk maar op de site
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Als er dan toch geen event komt heeft een topic ook niet veel zin.
Mocht er volgend jaar een georganiseerd worden is het te overwegen om tegen die tijd een topic te openen.
Mocht er volgend jaar een georganiseerd worden is het te overwegen om tegen die tijd een topic te openen.
Dit topic is gesloten.
![]()