Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CaseMod Event in Limburg *canceled*

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 638 views sinds 30-01-2008

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 12:25
Na het daverende succes van OverDose vandaag sprak ik met een aantal kenissen van me @ msn en kwamen we op het idee om ook een dergelijk event te gaan houden in het zuiden van het land en wel in de buurt van Heerlen - Landgraaf - Maastricht. Na dit idee op enkele fora te hebben gepost kwamen we erachter dat op het onderwerp hevig gereageerd werd met positieve reacties, dus we gaan nu serieus denken aan een casemod event in het Zuiden van het Land.

Nu is mijn vraag zijn er ook GoT's die dit idee wel zien zitten voor een CaseMod event in het zuiden van het land?

Verwijderd

yeah lijkt me een goed idee, ik vond het een beetje te ver om helemaal naar overdose te gaan dus als het hier is zie je mij wel verschijnen.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
organizator van overdose woont ook in heerlen

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• CerielTjuh
Maurice schreef op 12 juli 2003 @ 22:31:
organizator van overdose woont ook in heerlen
I know, Ik heb hem nog niet te pakken gekregen, want wil hem vragen of hij mee wil doen :D

Verwijderd

hmmmm

op welke datum zijn jullie van plan dit te doen...

/me heeft zelf nog nooit gecasemod( :O ) maar wil het wel gaan doen en is ook van plan dit op CZ te gaan doen...

mss dat ik na CZ nog erheen kan?

• CerielTjuh
De precieze datum is nog niet bekend, we zitten pas in de animo check fase hehe, ik zelf denk dat we het het beste kunnen doen als iedereen vakantie heeft en niet op vakantie is (duh) zelf dacht ik aan rond kerst, maar dat is meestal een drukke tijd, misschien iemand een goed idee?

• Aphelion
CerielTjuh schreef op 12 juli 2003 @ 22:39:
De precieze datum is nog niet bekend, we zitten pas in de animo check fase hehe, ik zelf denk dat we het het beste kunnen doen als iedereen vakantie heeft en niet op vakantie is (duh) zelf dacht ik aan rond kerst, maar dat is meestal een drukke tijd, misschien iemand een goed idee?
oc-days ;)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• CerielTjuh
Wanneer zijn die en waar?

Verwijderd

als de oc-days door gaan ja, reken er maar niet te veel op.

• CerielTjuh
rond kerst dan een goede datum?

Verwijderd

ik ben van belgie, 20 min van eindhoven, en zie dit wel zitten,

in belgie worden nooit van deze dingen georganiseerd spijtig genoeg :( , rond kerst lijkt wel een goede datum ja

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 23:39 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

CerielTjuh schreef op 12 July 2003 @ 22:32:
I know, Ik heb hem nog niet te pakken gekregen, want wil hem vragen of hij mee wil doen :D
Zet een berichtje op het forum van CaseJunkies anders :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:42
Koppel er meteen een lan aan vast?
Ik wil best mee helpen met organiseren enzo, das wel leuk. Maar casemodden zelf kan ik niet. Woon in Kerkrade trouwens.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 19:16
Van mij mag er over een paar maanden wel weer één komen, maar dan wel in het midden van het land. Eindhoven is veels te ver naar het zuiden. Amersfoort ofzo...

idd, doe er een LAN bij, trekt weer wat ander publiek, anders word het een regelrechte kloon, en die eer mag Overdose niet krijgen natuurlijk >:) ;)

[ Voor 33% gewijzigd door bredend op 12-07-2003 23:41 ]

Verwijderd

en een LAN-party is dan geen kloon :?
hoeveel zijn er daar wel van die ook casemodden?

maar met een LAN erbij wordt het natuurlijk nog leuker :)

Verwijderd

dit is geinig, ik zat net op de fiets te bezorgen... net terug van overdose en ik had dus pcies het zelfde idee! :)

Ik wilde eigelijk een 3 dagen lan houden en eigenlijk voor het tweakers publiek. Soort tweakers lan en dan natuurlijk casemod compo en tutorials enzow :)

[edit]

De VyW-Crew wil volges mij best meehelpen, iig ik wel want ik woon toch in zuid-limburg (10km van m'tricht af ;))

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 00:31 ]

Verwijderd

Ik voel er wel wat voor ja :)

/edit: ik organiseer rond de kerst met een paar man een 75 man LAN in brunssum. (naast limburg)
Maarja, denk niet dat onze school het goed vindt als er 500 man of zo over de vloer komen op de LAN :P (organiseren we samen met school)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 01:03 ]

Verwijderd

al een ID voor de prijs voor de intree?

Verwijderd

bredend schreef op 12 July 2003 @ 23:38:
Van mij mag er over een paar maanden wel weer één komen, maar dan wel in het midden van het land. Eindhoven is veels te ver naar het zuiden. Amersfoort ofzo...

idd, doe er een LAN bij, trekt weer wat ander publiek, anders word het een regelrechte kloon, en die eer mag Overdose niet krijgen natuurlijk >:) ;)
Waarom niet Arnhem? :9 Dan heb je de A12, A15, A50, A325, A348 (& binnenwegen) en een NS knooppunt. Alleen weet ik geen PC-zaken die veel casemod-spullen hebben. :(

Verwijderd

heerlen...coool.. kom ik zeker een kijkje nemen...

Verwijderd

Count me in :P

maar k'zou het idd niet tegelijk met oc-days ofzo plannen :X

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

1 ding is zeker.. ik rij niet van haarlem naar maastricht..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Niet zo lastig doen.
Wij limburgers moeten ook altijd een heel end naar 't noorden voor vanalles, nu is er eens een keer iets in 't zuiden, en meteen moet iedereen zeuren :P

Verwijderd

Overdose was zeker voor de limburgers zéér goed bereikbaar, in het ergste geval maximaal dik 100 km met auto of trein. Als je zuidelijker gaat mis je natuurlijk een enorm groot potentieel publiek. Denk eerder dat het dan toch wel beperkt zal blijven en je dus eigenlijk een regionaal event rganiseerd, daar is niks mis mee, dat kan ook gezelig worden.

Ik schrijf wel een casemodje in! ;)

• CerielTjuh
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 01:00:
Ik voel er wel wat voor ja :)

/edit: ik organiseer rond de kerst met een paar man een 75 man LAN in brunssum. (naast limburg)
Maarja, denk niet dat onze school het goed vindt als er 500 man of zo over de vloer komen op de LAN :P (organiseren we samen met school)
Kerel als we een andere lokatie zoeken en dan meteen dit event erbij doen, goed idee?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 13:30

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

wel een goed idee zoiets eens in het zuiden van limburg te houden, ik heb een hekel aan lang reizen dus als het doorgaat kun je wel op mij rekenen :p

[specs]

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Eindhoven was nog net-aan te doen helemaal naar heerlen zie ik niet zitten voor een casemesleep event. BTW er is in heerlen wel altijd een lan genaamd freelan in de nucleaire kelder daar. Misschien kan je is in overleg gaan met de organisatie ervan. Dan kunnen de mensen die hun case al af gemod hebben in de kelder duiken en lekker lannen als ze willen. De anderen kunnen showen in een klein zaaltje en weer anderen kunnen buiten in een marktkraampje workshops bekijken en terplekke casemodden :)

Voor de competieties regel je dan bezoekersbandjes zodat de cases in de kelder ook meedoen aan de compo

[ Voor 79% gewijzigd door Interstice op 13-07-2003 13:03 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

OVERDOSE WaS COOL.
VAn mijn part mag Overdose 2004 in onze nieuwe studio worden gehouden, is ong in April klaar, 140m2 ruimte.
Pureoptical, interesse?
Ede ligt redelijk centraal, goed bereikbaar per trein.
Reacties please.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 22:47:
[...]

als de oc-days door gaan ja, reken er maar niet te veel op.
He modkid, wat is er met Peter?
Ziek ofzo.
Laat ff wat horen.

• Robin
  • Niet online
Als je nu nog een LAN wilt organiseren en die wilt houden rond Kerst moet je wel opschieten. Je moet denken aan een geschikte zaal met kabels, servers, tafels, ventilatie en geld :P. Als er in Zuid-Limburg een casemod-event gaat plaatsvinden wil ik ook best langskomen.

Jullie noorderlingen moeten niet zo zeuren, wij reizen alleen maar naar het noorden om bij zulke events aanwezig te zijn, dus niet klagen dat jullie nu naar het zuiden moeten reizen. Veel te verwend zijn jullie :P.

• CerielTjuh
Ik ben zelf ook al bij een aantal bedrijven geweest om te kijken of er interesse was i.v.m. winkels op de event, heb zelf al 7 winkels gevonden die mee willen doen, en broodjes etc is geen probleem (oom van mij heeft broodjes zaak, tante heeft een catering bedrijf) alleen is de lokatie nog een probleem, hier in het dorp is een grote hal en ik ken de eigenaar, alleen niemand kent het dorp, dat is de zeik

B.T.W. iedereen die mee wil helpen, contact me ff via e-mail ceriel@ceriel.net of MSN ceriel@euregionet.nl

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:07

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik vind het een goed id! Ik kom uit Nijmegen, dus dat is nog "redelijk" dichtbij, maar ik ben ook welles naar Breda/Zwolle gereisd voor een simpele LAN. IK houd dit topic graag in de gaten!

T60P Widescreen

• CerielTjuh
Zo, de planning is er, heb een aantal bedrijven e-mails gestuurd, gameparty sponsoring aangevraagd en nu komt dus de vraag, WAT zal de NAAM worden? iemand ideeen? Ik zelf dacht aan MODATION

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 16:13

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik ben het met tim eens zelf woon ik ook bijna in het topje van Noord Holland en het nadeel van evenementen is dat ze altijd een takke eind rijden zijn :P

Overdose was voor mij zon 200+ heen en weer terug ;)

Turn it off and on again.

Verwijderd

CerielTjuh schreef op 13 July 2003 @ 09:50:
[...]

Kerel als we een andere lokatie zoeken en dan meteen dit event erbij doen, goed idee?
Dat lijkt me wel wat ja.
Ik organiseer die LAN met nog meer anderen en met school en zo, dus ik weet niet wat zij er van vinden om mee te helpen aan de organisatie van zo'n grote LAN, maar ik kan 't ze natuurlijk altijd vragen he :)

En anders... er zijn nog zat mensen/locaties mogelijk :)

/edit @ Robin: een LAN organiseren voor 'n man of 100 of zo (zullen er echt geen 500 worden denk ik toch zo) heb je heus geen jaar voor nodig :P
Ik zie bdw dat je uit Kerkrade komt? Moet je ook een keer naar onze ROMLAN komen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 17:27 ]

• floriske.nl
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

CerielTjuh schreef op 13 July 2003 @ 14:06:
Zo, de planning is er, heb een aantal bedrijven e-mails gestuurd, gameparty sponsoring aangevraagd en nu komt dus de vraag, WAT zal de NAAM worden? iemand ideeen? Ik zelf dacht aan MODATION
hehe, ik vind modation zelf niet echt super klinken :X zal eens kijken of ik iets kan verzinnen.
En....mocht je een naam hebben, ben ik eventueel wel bereid een logo etc. voor je te ontwerpen en eventueel een website o.i.d.(ofwel de grafische kant in handen te nemen)

iets in deze stijl bijvoorbeeld bijvoorbeeld (dit heb ik voor een maat van me uit engeland gemaakt) klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/plasma.jpg

één tip, om de kosten wat beter rond te krijgen en iets meer zekerheid van je inkomsten te hebben zou je bijvoorbeeld mensen vooraf in kunnen laten schrijven en ze een bescheiden bedrag kunnen laten betalen voor het mogen showen / onsite modden van hun case(s)

/me denkt alleen dat het toch slimmer is iets dergelijks meer in het midden van het land op te zetten, zodat het lekker centraal is, dan kan het eventueel ook veel grootser opgezet worden

[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 13-07-2003 18:34 ]

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

kijk dit topic is gemaakt omdat we dr ene in limboland willen doen :D dus dat gaan we ook es dan :D i'm in.. woon zelf in kerkrade dus dat is eens een keertje niet zo ver rijde, het is hetzelfde als met talen, wij leren engels maar de engelse leren geen nederlands :S
dus nu mag de rest van nl eens hierheen komen :D

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Verwijderd

mij best hoor wees blij dat het niet in de vS is als je dna in het noorden woon zal je maar naar het zuiden moeten :\

uhmmm.../me verzind een naam...
mod-in-tha-south(m.i.t.m)
south-modding...(s.m. :P)
LANmodding
Modding4life(m4l)
LimModden(limburg
zit er iets bij?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

De limmie mod meeting?

Verwijderd

Modding4Life vind ik wel een mooie ja :)

• CerielTjuh
jah, die vind ik ook wel kix klinken Modding4Life, ik vind hem zelf eigenlijk hetzelfde klinken als Modation (uitgesproken Mo-dation) maar Modding4Life is ook wel kix

Verwijderd

NoNameMod(NNM)
JustModding(JM)
Moderaters Of Doom(MOD)

• CerielTjuh
De info die we nu al hebben:

we willen we een casemod event organiseren in Limburg. Het is nu zeker dat Modation doorgaat, maar een lokatie is nog niet gekozen. Verwacht het in de buurt van Heerlen tot Landgraaf.
Modation zal vermoedelijk gehouden worden op 19-20-21 december. Het begint met een LANparty op een vrijdag om 16:00. Iedereen kan dan blijven slapen, dus neem een slaapzak mee . Op zaterdag om 12:00 begint Modation echt: de modders kunnen komen . Dan duurt het mod-event op zaterdag tot 20:00. De LANners spelen lekker door en kunnen weer blijven slapen. Om 10:00 zondagochtend kunnen de modders weer komen . Dan kan er gemod en gegamed worden tot 20:00. Er is plaats voor 125 gamers, je moet dan wel van tevoren reserveren en betalen.
Voor modders die het op zaterdag zo bevalt en willen blijven slapen, en dus ook betalen(uiteraard niet de volle mep) hebben we plaats voor 25 man.
Er is een slaapruimte voor 50 man, de rest moet dan in de zaal blijven slapen.
Iedereen is dus van harte uitgenodigd, we beschouwen dit niet als een concurrent van OD, wat velen cj's wel doen. Het word nota bene niet eens in de zomer gehouden . Het is ook meteen een LAN, waardoor er misschien veel gamers geïntereseerd in het modden raken, of andersom, modders raken aan het gamen

Alles is onder voorbehoud. Een update volgt.

[ Voor 3% gewijzigd door CerielTjuh op 13-07-2003 22:50 ]

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Je snapt natuurlijk dat ik, en zeker weten ook Noto en Sting, allemaal van RAG, aanwezig zullen zijn........ FFS Ik WOON in brunssum! :D

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Verwijderd

oOz'ja zal ook aanwezig zijn..
alleen jmmr dat mijn mod al uitmekaar ligt

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 18:13
Ik vond Eindhoven echt een perfecte plek hoor.
Het begon om 10 uur, ik vertrek om 10.15 ongeveer en ben er om 10.20.
Goed te doen hoor :p

Oh en nu weer on topic:
Goed idee!

[ Voor 13% gewijzigd door Chrizzly op 13-07-2003 22:24 ]

• CerielTjuh
Even nog een vraag, we hebben nog enkele crew plaatsen ter beschikking dus als je denkt dat je een goede bijdrage kunt leveren aan MoDation, contact me @ msn

Verwijderd

Verkijk je niet op de organisatie, er komt heeeeel veeeeeel bij kijken, enne a good crew is hard to find!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:32:
Verkijk je niet op de organisatie, er komt heeeeel veeeeeel bij kijken, enne a good crew is hard to find!
Ik heb me al aangemeld O-) (just kiddin', misschien ga ik dat nog doen, maar ik kijk wel ;) )

• NoTo
  • Laatst online: 04-06-2024
Frenkie123 schreef op 13 juli 2003 @ 21:59:
Je snapt natuurlijk dat ik, en zeker weten ook Noto en Sting, allemaal van RAG, aanwezig zullen zijn........ FFS Ik WOON in brunssum! :D
waar/waneer kan ik me inschrijven? :)

* NoTo komt uit regio Heerlen

[ Voor 80% gewijzigd door NoTo op 14-07-2003 00:59 ]

dude... wait... what...

Verwijderd

Allemaal van RAG? Oh cool!
Ken er toch nog wel een paar, Thundie en Sceppie en zo :D (vaste ROMLAN bezoekers)

Maarja, ik wil best mee-crewen, zij het niet dat rond die tijd ook ROMLAN 6 is, en ik geen zin heb om 2 LAN's achter elkaar, dus 6 dagen achter elkaar of zo crew te zijn.
Of misschien dat zelfs de LAN's overlappen...

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 14:39
Lijkt mij wel een 1337 idéé, is voor mij toch neit zo ver (omg. roermond)

Verwijderd

Ey CerielTjuh, Ik wil wel mee organiseren en ik denk heel VyW... Ik wil daar ook wel mod tutorials geven etc. Wat me ook wel een vet idee lijkt, dan neem ik gewoon 1e dag een oude case mee en dan (als het een 3 dagen lan is) mod ik die elke dag stap voor stap en 3e dag is ie klaar en dan kunnen de n00bs zien hoe je nouw un case van voor tot achter mod :) Ook hebben we 5 prometeia's die we wel willen showen en uitleg ed geven ;)

Sorry voor het vetgedrukte anders lees je er over heen :P Want ik zat zelf namelijk al met het idee, maar dan hebben we dubbel.... kunnen we net zo goed samen organiseren :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 04:00 ]

• CerielTjuh
precies, kerel dat is een uitstekend idee contact me ff @ msn ceriel@euregionet.nl want ik kan je MSN nergens vinden. :D

Belde ik net met het MECC in maastricht (ff kijken hoe duur dat dat was) maar toen kreeg ik te horen dat voor de eerste 5 jaar daar geen LAN party mag worden gehouden omdat EA GAMES in September daar een beurs gaat houden die gepaard gaat met een LAN party en ze willen een zekere exclusievieteit waarborgen, rare mensen die MECC personen (8>

[ Voor 10% gewijzigd door CerielTjuh op 14-07-2003 17:20 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mooi idee wel dit!

MBT lokatie, misschien heb je wat aan de Rodahal in Kerkrade. Weet niet of dit voor veel mensen handig is qua afstand, maar dat zal denk ik aan de geïnteresseerden liggen...

Denk wel dat ik zelf op z'n minst ff kom kijken, en misschien wel meedoe met de LAN (afhankelijk van wat er allemaal gedaan zal gaan worden). Zeker als je 't inderdaad hier in Kerkrade regelt... O-)

Nomen nescio

Verwijderd

/me komt ook wel langs :)

In valkenburg kun je de polfenmolen zaal afhuren (niet duur en wel lkkr groot) en het ligt tussen M'tricht en Heerlen...... ik d8 iets van www.polfermolen.org

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 17:26:
[...]

Dat lijkt me wel wat ja.
Ik organiseer die LAN met nog meer anderen en met school en zo, dus ik weet niet wat zij er van vinden om mee te helpen aan de organisatie van zo'n grote LAN, maar ik kan 't ze natuurlijk altijd vragen he :)

En anders... er zijn nog zat mensen/locaties mogelijk :)

/edit @ Robin: een LAN organiseren voor 'n man of 100 of zo (zullen er echt geen 500 worden denk ik toch zo) heb je heus geen jaar voor nodig :P
Ik zie bdw dat je uit Kerkrade komt? Moet je ook een keer naar onze ROMLAN komen :P
Ik ben ook crewlid van RomLan en ik voel er wel wat voor. De hoofdorganisator kennende zal de ook geen nee zeggen, en zal alleen de locatie nog het probleem zijn :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 23:32:
Void Your Warranty to the rescue >:)

Verwijderd

Wij (romlan crew) hebben 2 weken geleden ook succesvol een 50 man LAN afgesloten.
Zie www.romlan.tk.
Sponsoring van switches kan via GPN en zo, boven een bepaald aantal poorten kan je de switches voor 'n euro per poort huren, niet zo duur dus.

Alleen op de organisatie van mod gebied hebben we (of iig onze crew) wel hulp nodig, want we hebben geen ervaren modders. Daarvoor zou ik dus graag de hulp van CaseJunkies inschakelen...

Verwijderd

Ik organiseer ook mee heb heb wel ervaring op MOD gebied... Heb bijna 2 mod's af, k w8 nog op wat inkoopacties...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:55:
Wij (romlan crew) hebben 2 weken geleden ook succesvol een 50 man LAN afgesloten.
Zie www.romlan.tk.
Sponsoring van switches kan via GPN en zo, boven een bepaald aantal poorten kan je de switches voor 'n euro per poort huren, niet zo duur dus.

Alleen op de organisatie van mod gebied hebben we (of iig onze crew) wel hulp nodig, want we hebben geen ervaren modders. Daarvoor zou ik dus graag de hulp van CaseJunkies inschakelen...
Dit gaat over dit lan-event ??

Geen hulp nodig van CaseJunkies...VyW zal er zijn :) Iig VyW organiseert mee

[edit]

Als het goed is heb ik het netwerk al geregeld :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 22:33 ]

Verwijderd

CaseJunkies heeft de handen vol met andere zaken, maar ik kom graag ff kijken ... :)

• CerielTjuh
Alle hulp die we kunnen krijgen is welkom natuurlijk, we hebben op dit moment aardig wat crew bij elkaar en er zijn geen grote tegenslagen geweest, eind van de week zal de website online komen met een forum waar alle nieuws op zal worden gezet, want nu staan op 10 fora hetzelfde maar anders geschreven dus dat schept verwarring, dus check the site soon!

Verwijderd

Forum gedeelte wil ik anders wel opzetten.
Heb momenteel al een PHPBB forum draaien, dus ik weet nu hoe 't werkt en zo.
Moet je dus alleen een server met PHP en MySQL regelen, maar als je die geen kan krijgen werkt Lycos ook goed. (is alleen traag)

• holoX
hmm ja webspace + traffic +php/sql heb ik wel op mijn domein, modation.xezium.nl kan ik jullie wel aanbieden... ceriel heb ik al toegevoegd @ msn, morgen ff tegen praten :+

Verwijderd

als het geheel definitief is, en beetje flexe tijd, dus rond september ofzo, op een zat / zondag, dan komt modkidje ook lannen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 02:19:
Forum gedeelte wil ik anders wel opzetten.
Heb momenteel al een PHPBB forum draaien, dus ik weet nu hoe 't werkt en zo.
Moet je dus alleen een server met PHP en MySQL regelen, maar als je die geen kan krijgen werkt Lycos ook goed. (is alleen traag)
lycos is de laaste tijd weer gewoon snel:)

of je maakt zelf een forum en member systeem:)

• X-G

X-G

Yeah.

ModKid: 19, 20, 21 December zal ie gebeuren...

• CerielTjuh
X-G: Datum is nog experiementeel he kerel maar waarschijnlijk zullen het die data zijn

Wat betreft de website: Ik heb een website systeem (community systeem) waar forum zit ingebouwd en nog allemaal leuke functies en is af te stellen op design alleen dat hebben we nog niet :D

[ Voor 9% gewijzigd door CerielTjuh op 15-07-2003 08:50 ]

• Aphelion
phpnuke? werkt goed voor jou doel :)

Verwijderd

PHPNuke werkt wel nice ja.
Heb ook zo'n site runnen, dus heb nog wel wat leuke skins :P

• holoX
Al enige vorderingen :?

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
als er een lan aanvast zit kom ik ook ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 18:43:
[...]

Void Your Warranty to the rescue >:)
Jij spreekt voor heel vyw??.... :P

neej, zonder gein. Super id. als dit doorgaat ben ik erbij. als er nog orgie nodig is wil ik best de nodige hard toe rijken. :D

@ Rb: ben vriend van frank dus die kan je vragen over mij :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 01:40:
[...]

neej, zonder gein. Super id. als dit doorgaat ben ik erbij. als er nog orgie nodig is wil ik best de nodige hard toe rijken. :D

@ Rb: ben vriend van frank dus die kan je vragen over mij :D
Nee sorry, 't wordt geen sex-party (orgie ;))

Maargoed, ff serieus. Organisatie hulp is denk ik altijd welkom.
Ik ben nog op ons crew-hoofd van de RomLAN (en tevens docent op 't Rombouts, onze school) aan 't wachten, maar die is volgens mij op vakantie.
Ik moet hem vragen wat hij er van vindt, omdat hij nog altijd hoofd-organisator van onze LAN is, en we dus moeilijk kunnen beslissen zonder hem.

Mocht MoDation niet in combinatie met RomLAN gaan, krijgen we gewoon een apparte MoDation LAN :)
Hopelijk kan ik daar ook crew'en, maar onze LAN gaat ongeveer gelijk met MoDation lopen, dus 't zit er dik in dat ik maar op één tegelijk kan zijn dan. Hoewel ik toch denk dat we de LAN op een andere dag moeten houden dan MoDation als we niet combineren, omdat we anders bezoekers van elkaar wegtrekken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 02:34 ]

• X-G

X-G

Yeah.

Pual is idd tot maandag op vakantie... Ik bel hem wel ff, moet toch nog wat dingen met hem afhandelen...
Maar hem kennende zal hij geen 'nee' zeggen, maar goed, zekerheid heb ik niet 100%...

Well keep you informed... Ceriel? Had je pics van de hal of zo iets?

Verwijderd

Pual ? is zn achternaam toevallig Breed ? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:05:
Pual ? is zn achternaam toevallig Breed ? :P
Heel toevallig wel ja :D
Waar ken jij hem van dan?!
Je zit toch niet bij ons op school he?? :P (Rombouts College)

Verwijderd

nope ...

Pual Breed is stagiere (of hoe je dat ook spelt :P ) en aardrijkskunde docent geweest bij ons op Stella-Maris Junior te Meerssen, waar onder andere ik, RaZoRbLaDe, T-1o0o en Fanatic_FS zitten (noujah hebben gezeten, we zitten nou op Senior, ook in Meerssen :P )

ik heb zelf 2 jaar les van hem gehad dus ;) en hij heeft ook een paar keer met onze school-lanparty meegedaan, StelLAN :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 12:41 . Reden: ff Fanatic_FS erbijdoen 8)7 ]

Verwijderd

Ok, maar wie is paul dan ? Zit ie ook in de organisatie :) Ey vet lijkt me wel c00l...

Btw
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 01:40:
[...]

uh jah, aangezien ik de hoofd-oprichter van VyW ben ;)

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:38:
Ok, maar wie is paul dan ? Zit ie ook in de organisatie :) Ey vet lijkt me wel c00l...

Btw

[...]

uh jah, aangezien ik de hoofd-oprichter van VyW ben ;)
Zoals ik al zei kan ik waarschijnlijk alleen zaterdag-zondag komen maar ik zal me best doen :)

Ik zal nog ff kijken of we nog wat leuke dingen kunnen bedenken om te demo'en
modden/ record waeva......

Wat misschien een id is

3D Mark score hoogste draaien
Beste onderdelen binnen VYW samen gecombineert ;)

[ Voor 22% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 18-07-2003 14:19 ]

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 18 July 2003 @ 14:17:
[...]

Zoals ik al zei kan ik waarschijnlijk alleen zaterdag-zondag komen maar ik zal me best doen :)

Wat misschien een id is

Mij best >:)

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 18 July 2003 @ 14:17:
[...]

Wat misschien een id is

ga jij die is ff leuk verliezen >:)

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 15:10:
[...]

ga jij die is ff leuk verliezen >:)
* SmokeyTheBandit geeft net gauw op hoor Marien ;)

We gaan het iig van je winnen want jij vmod niks en dat gaat je je kop kosten ;) >:)

Verwijderd

Zullen we anders gewoon wedstrijdje doen welke pc 't hardst ruled op RC5 crunching?
Want videokaartjes testen is billig, op een gegeven moment (bij de wat dikkere peecee's) is de score alleen nog maar afhankelijk van wat voor vga kaart 't is, en niet van wat voor sys 't is.
Dit terwijl RC5 crunching van de CPU afhankelijk is, die super hoog te krijgen is (zie SmokeyTheBandit met z'n 4500+). Hierdoor krijg je dus echte OC wedstrijden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 02:54 ]

Verwijderd

Is Cerieltjuh ook op vakantie? Hoor namelijk niks meer van um :?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 19:02
b tw om de hoogste 3dmark score neer te zetten gaan jullie natuurlijk we;l ieder onderdeel appart van een prom of wc voorzien he :P (met de wc dus een apparte kringloop (pomp reservoir radiator) voor ieder onderdeel (nb/sb/gpu/vid mem/ gewoon mem :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• CerielTjuh
Er zijn wat vorderingen met betrekking tot MoDation, we moeten de datum verplaatsen, want in December wil geen enkel bedrijf als winkel @ het event staan omdat dan ook de kerstinkopen zijn en dan hebben ze alle personeel nodig.

Dus we kunnen twee dingen doen, MoDation naar voren halen of naar achter schuiven, zeg me maar wat je vind.....

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 28-11 12:02
zoals ik je gezegd heb... als je wacht ná de feestdagen van december zullen de bezoekers minder gretig geld uitgeven (zover je dingen tekoop aanbiedt natuurlijk) en in oktober heb je een voordeel met de herfstvakantie... als het haalbaar is tenminste. :)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• CerielTjuh
Dat zijn nog vier maanden, het zou haalbaar kunnen zijn, maar dan heb ik snel antwoord nodig van ROMLAN crew, want anders zit ik zelf echt met een tijdprobleem, ik heb sowieso de begroting gemaakt en heb kunnen concluderen dat het best haalbaar is qua geld!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 28-11 12:02
Heb je nog crew nodig voor enige taken of is dat rond ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

CerielTjuh schreef op 19 July 2003 @ 22:07:
Dat zijn nog vier maanden, het zou haalbaar kunnen zijn, maar dan heb ik snel antwoord nodig van ROMLAN crew, want anders zit ik zelf echt met een tijdprobleem, ik heb sowieso de begroting gemaakt en heb kunnen concluderen dat het best haalbaar is qua geld!
Hmmz, zie je niet meer op msn ?

Maaruh ik zou het idd ook naar voren halen...

Wat CeeJay zegt. Na de kerst hebben de mensen al hun geld al gespendeerd en stel dat er bedrijven/shops komen, willen zij natuurlijk ook wat aanbieden. Dus moet er ook wat verkocht worden ;)

Oh jah...

Wie vind site-je wat ik ff heb gemaakt voor MoDation wel aardig? *Klik*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 01:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 01:12:
[...]

Hmmz, zie je niet meer op msn ?

Maaruh ik zou het idd ook naar voren halen...

Wat CeeJay zegt. Na de kerst hebben de mensen al hun geld al gespendeerd en stel dat er bedrijven/shops komen, willen zij natuurlijk ook wat aanbieden. Dus moet er ook wat verkocht worden ;)

Oh jah...

Wie vind site-je wat ik ff heb gemaakt voor MoDation wel aardig? *Klik*
Sjieke site man!

Ik denk dat we idd de LAN dan het beste naar voor kunnen schuiven.
Als het goed is komt Pual morgen thuis, dus ik zal 'm overmorgen wel ff bellen dan :) (als X-G nog niet heeft gebeld over de nieuwe datum)

Herfstvakantie is één week, dus we moeten de LAN in het eerste weekend van de herfstvakantie houden.
Datum herfstvakantie : maandag 13 oktober t/m vrijdag 17 oktober 2003
Dus de datum van de LAN wordt dan: vrijdag 10 oktober t/m zondag 12 oktober 2003 :)

• CerielTjuh
Okz, jongens ik ben de site nu aan het maken, met dank aan RaZoRbLaDe voor website systeem, werkt echt prima, dus crew ff melden als je mee wilt helpen en de bestaande crew ff reggen!!!

Link

[ Voor 4% gewijzigd door CerielTjuh op 20-07-2003 14:32 ]

Verwijderd

CerielTjuh schreef op 20 July 2003 @ 14:32:
Okz, jongens ik ben de site nu aan het maken, met dank aan RaZoRbLaDe voor website systeem, werkt echt prima, dus crew ff melden als je mee wilt helpen en de bestaande crew ff reggen!!!

Link
ey prachtig man dat theme wilde ik net ook gebruiken..

Btw, zet ff in de disclaimer ook het website systeem en het thema credits...kunnen we namelijk wel eens troubles mee gaan krijgen...

[edit]

Cerieltjuh wanneer kom je weer online :)?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 15:08 ]

Verwijderd

als zijn case(CerielTjuh) af is dus nog een lange tijd ;) hehe, wel nice progress, is er een lijst van bestaande crew btw

edit
CerielTjuh zijn case was maar een grapje.
wou er alleen mee zeggen dat hij er ff druk mee heeft en dat ie drom minder online is op msn

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 15:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:13:
als zijn case af is dus nog een lange tijd ;) hehe, wel nice progress, is er een lijst van bestaande crew btw
wie zijn case?

• CerielTjuh
Ik heb de case al af, was er de laatste 2 dagen mee bezig, maar nu is alles klaar dus ik = weer online @ msn :D

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 09:43

casemodder

--->

Hey dat is nog eens een goed idee, dan kom ik ook ff lang met m'n zwaar gemodde systeempje >:) moet ik wel ff met m'n pa praten :P dat ie voor me wil rijde (k' woon in waalwijk)

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

casemodder schreef op 20 juli 2003 @ 20:48:
Hey dat is nog eens een goed idee, dan kom ik ook ff lang met m'n zwaar gemodde systeempje >:) moet ik wel ff met m'n pa praten :P dat ie voor me wil rijde (k' woon in waalwijk)
ahum, jou naam lijkt wel erg op de mijne, en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee :/
ik heb al eerder gezeik gehad met modjes die dachten dat ik kloontjes had, en jij doet wel erg je best.

[ Voor 16% gewijzigd door collission op 20-07-2003 20:59 ]

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.