ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 6

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Hmm ok, ik zal er ook eens een 9700 bios op flashen.

Maar ik weet zeker dat mijne standaard unlocked was. Ik kon hem gelijk overclocken met rage3dtweak.

En na een herstart pakt ie steeds mn oc-settings. Hoef er verder niks meer aan te doen.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Hmm zou kunnen.

Ik heb 3dmark03 weer ff gedraaid, moest de cpu iets trager zetten om de boel stabiel te houden. Heb nu 5040 puntjes:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.hodes/3dmark.JPG

Ik kan wel gewoon fast writes gebruiken, stond ergens dat dat echt niet mocht omdat dat sowieso voor checkers zorgt of zo. Naja, hij wordt er iig niet sneller van.

[ Voor 25% gewijzigd door Neofloppy op 13-07-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Aangezien niemand mijn reply is op gevallen, zo lijkt het, haal ik hem nog maar een keer aan.

Hoe werkt het nou met de geleidende paste, je kunt (imho) niet zomaar een spoor door verbinden en hem op deze manier laten denken dat het een 9700 is...
Iemand met antwoord op deze vraag (mischien een klein schemaatje over dat gedeelte van de print :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:07

frapex

got r00t

zou iemand de software hack ergens kunnen mirroren? de link in de eerste post werkt niet..

edit: zit bij rivatuner in :)

[ Voor 17% gewijzigd door frapex op 13-07-2003 15:19 ]

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frapex schreef op 13 juli 2003 @ 15:13:
zou iemand de software hack ergens kunnen mirroren? de link in de eerste post werkt niet..

edit: zit bij rivatuner in :)
http://jetser.mine.nu/~bart/ati/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
ik snap niet echt dat mensen moeilijk doen met die losse tag files en rivatuner. Download toch gewoon de omega hack drivers dan heb je alles in 1 keer en ook nog eens een artifact tester, clock unlocker/overclocker enz.

Je kan ze gewoon downloaden op www.omegacorner.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd
Die drivers werken echt perfect
Score: 2001 14890
Score: 2003 5190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
* NightOwlNL heeft helaas toch lichte checkers, en dan vooral op t drumstel van pipedream

bij natural lighting had ik geen checkers, iemand enig idee wat t zou kunnen verhelpen, en wat t verschil tussen die 2 demo's is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
dat jullie met die omega driver zulke hoge scores halen.
Dacht juist dat die de beeldkwaliteit verbeterde, maar dat de snelheid erop achteruit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22
Hoe werkt het nou met de geleidende paste
Stroom gaat door de pasta omdat deze een lagere weerstand dan het 6.8kOhm weerstandje heeft.

Je eerste hardmod plaatje is fout. Tweede plaatje met de kortsluiting is goed.

Hardmod: x (R) y (kleinere R) x

[ Voor 34% gewijzigd door D2DM op 13-07-2003 23:20 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand in wat voor resolutie/refresh rate de ATI demo's draaien ? (als je een digitale monitor hebt kun je dat vaak in het menu van die monitor zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacosjaco
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11-2024

Bacosjaco

Under constuction

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 17:14:
Idd
Die drivers werken echt perfect
Score: 2001 14890
Score: 2003 5190
.NAIL ik zie dat jij de kaart behoorlijk hebt overgeclocked,heb jij nog wat gedaan aan de cooling van je kaart?.
Mijn kaart gaat de mist een beetje in als ik met mn geheugen boven de 300 kom,met kast open gaat et beter.(nu ook vrij warm zolderkamertje :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Bacosjaco schreef op 13 juli 2003 @ 23:09:
[...]

.NAIL ik zie dat jij de kaart behoorlijk hebt overgeclocked,heb jij nog wat gedaan aan de cooling van je kaart?.
Mijn kaart gaat de mist een beetje in als ik met mn geheugen boven de 300 kom,met kast open gaat et beter.(nu ook vrij warm zolderkamertje :7 )
Tja, het ligt er ook maar net aan wat voor merk kaart je hebt, een gemodde sapphire wil meestal een stuk hoger dan een club3d qua geheugensnelheid, terwijl clubd3d geloof ik weer hoger wil met de core... en dan nog, niet iedere kaart van bijv. sapphire is exact hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op 13 July 2003 @ 16:05:
ik snap niet echt dat mensen moeilijk doen met die losse tag files en rivatuner. Download toch gewoon de omega hack drivers dan heb je alles in 1 keer en ook nog eens een artifact tester, clock unlocker/overclocker enz.

Bedoel je deze drivers? http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2460.exe

Is dat het enige wat ik moet installeren om van een 9500 een 9700 te maken? Geeft ie dan ook een 9700 aan in GLinfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op 13 juli 2003 @ 16:05:

Neoflip, ik moet je helemaal gelijk geven. Ik heb deze driver gedownload en geinstalleerd (wel eerst de ATI control panel de-installeren !!, de orginele catalyst drivers heb ik niet eerst ge-deinstalleerd) en o wonder, de ATI demo's doen het nu perfect !!!!

Glinfo geeft nu 9700 aan.
Ga nu de boel een beetje overklokken, 'ns kijken hoever we komen met deze tropische temperaturen :)

Dus er is vooralsnog geen reden om de Club 3D niet te kopen, hij is te tweaken naar 9700 en ook de demo's doen het, mits je dus maar de goede (Omega) drivers gebruikt ;)

Neoflip bedankt voor de uitstekende tip, Rivatuner adieu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 23:43:
[...]

Bedoel je deze drivers? http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2460.exe

Is dat het enige wat ik moet installeren om van een 9500 een 9700 te maken? Geeft ie dan ook een 9700 aan in GLinfo?
Antwoorden op jouw vragen:
Ja, ja en ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kaart gaat de mist een beetje in als ik met mn geheugen boven de 300 kom,met kast open gaat et beter.(nu ook vrij warm zolderkamertje )
Ik heb alles aircooled, maar zoals neoflip al zei: niet elke kaart is hetzelfde.
Wel heb ik precies terhoogte van de kaart, een gat in de kast gemaakt en daar een cooler in gestopt. Volgens mij scheelt dat wel een paar mhz :o :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK mijn resultaten: totaal geen checkerboards :) , core 358, geheugen 284 Mhz.
Als ik een van de twee verder verhoog beginnen er artifacts te komen in de Pipedream demo.
Dit alles dus met de Club 3D. Inderdaad blijkt het geheugen van deze kaart niet zo ver overklokbaar...maar het is nu erg warm, en mijn kast verre van optimaal gekoeld.

Iemand ervaringen met de Zalman heat-pipe cooler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Hoe kan ik zien of mijn Gigabyte 9700Pro naar 9800 Pro te krijgen is?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

weet iemand eigenlijk of het uit kan maken met welke drivers je de mod uitvoert? Op een engels forum lees ik af en toe dat iemand geen succes heeft met de riva-tuner mod en de w1zzard mod (zeg maar de handmatige catalyst mod) maar wel met de omega drivers? Zou toch niet uit moeten maken ? :? :?

Iemand hier al soortgelijke ervaringen? Je begrijpt inmiddels dat ik wel artifacts krijg via de handmatige methode. Ga het vanavond maar eens proberen met de omega-drivers (versie 3.4 schijnt daarbij overigens beter te zijn dan 3.5) ......

Overigens draait mijn niet-gemodde kaart wel rete-stabiel op 400 / 320 ... maar powerstrip wil niet verder oc-en. En ik heb geen flauw idee hoe warm de kaart nu wordt. Suggesties?

th@nx

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 11:55:
Overigens draait mijn niet-gemodde kaart wel rete-stabiel op 400 / 320 ... maar powerstrip wil niet verder oc-en. En ik heb geen flauw idee hoe warm de kaart nu wordt. Suggesties?

th@nx
Als je verder wilt oc-en: de omega drivers hebben standaard een extra tabje voor de klokinstellingen in de advanced display properties....bijde clocks gaan (bij mij) tot 1700 nog wat, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat geeneen kaartje dat overleeft :)

In ieder geval kun je je gang gaan.

Hoe heet de boel wordt vraag ik me ook af, toch wel jammer dat je dat nergens kunt uitlezen of zo....zal straks eens even voelen hoe de koeler zich houdt :)

Wat betreft problemen met Rivatuner en patchen: ik kan me voorstellen dat mensen "oude"patches gebruiken met de laatste nieuwe catalysts en vice versa ?
Weet niet zeker of dat een probleem kan zijn, mogelijk werkt de patch met elke catalyst, ik weet het niet. Maar gezien het feit dat ik de ATI demo's met geen enkele catalyst aan de praat krijg en met de Omega drivers wel, heb ik al gekozen.
Het scheelt ook gewoon gehannes met het copieren van het gepatchde bestandje enzo....Ik zeg: Omega all the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze 9500-9700 topics nu al tijdje en ik heb eindelijk besloten om ook eens een poging te wagen. Kheb een Club3d ATI Radeon 9500 gekocht bij alternate.nl en ik zal jullie op de hoogte houden van bevorderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Wilfred schreef op 14 July 2003 @ 11:31:
Hoe kan ik zien of mijn Gigabyte 9700Pro naar 9800 Pro te krijgen is?
Dat is Onmogelijk Wel om deze rede:

De Radeon 9800 Pro heeft een F Buffer dat is iets in de chip dat kun je neit doen met software. De optimalisaties voor de AA en AF kun je wel met een softmod gebruiken. Maar de 9800 Pro blijft Clock by Clock sneller door de F Buffer en de HyperZ III+.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:14:
Ik volg deze 9500-9700 topics nu al tijdje en ik heb eindelijk besloten om ook eens een poging te wagen. Kheb een Club3d ATI Radeon 9500 gekocht bij alternate.nl en ik zal jullie op de hoogte houden van bevorderingen :)
Ja als je dat wilt doen graag.. ik ben ook van plan er eentje te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvH schreef op 11 juli 2003 @ 01:38:
[...]

Op zich natuurlijk wel een strak plan, had ik zelf nog niet aan gedacht |:( :P , maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een softwarematige oplossing, aangezien ik niet zo'n grote held ben met solderen :)

....
Voor de aller laatste keer dat ik dit nog ooit hier zal posten:

Voor de hardwaremod hoef je niet te solderen, het is zelfs zwaar af te raden, gebruik gewoon geleidende inkt!

zoals ik een paar posts boven de gequote reactie al schreef...... Verwijderd in "ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) -"

@Virgil: wil je de faq/1e post aanpassen en daar deze info inzetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Dust schreef op 12 juli 2003 @ 11:25:
[...]

......een heel verhaal over de weerstandjes.....

Hoe zit dat dan :?
Stroom neemt de weg van de laagste weerstand, dus als je gewoon het weerstandje laat zitten en de op de plek waar de weerstand van de 9700 zit, een lagere weestand plaatst, zal het ook werken.

Ik heb er echter geen lagere weerstand op gezet maar een beetje zilverinkt op gesmeerd, waarvan de weerstand bijna 0 is. Je krijgt dus een hoog signaal over de juiste contactjes zodat de kaart als 9700 wordt herkent.
Ik vind het raar en jammer dat deze methode niet als standaard is geadopteerd aangezien ik sinds deel 2 al perfect draai met deze mod.

@ white dust: sorry dat het ff duurde, maar was ffies naar de ubercoole loveparade geweest :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 21:37:
[...]

Stroom neemt de weg van de laagste weerstand, dus als je gewoon het weerstandje laat zitten en de op de plek waar de weerstand van de 9700 zit, een lagere weestand plaatst, zal het ook werken.

Ik heb er echter geen lagere weerstand op gezet maar een beetje zilverinkt op gesmeerd, waarvan de weerstand bijna 0 is. Je krijgt dus een hoog signaal over de juiste contactjes zodat de kaart als 9700 wordt herkent.
Ik vind het raar en jammer dat deze methode niet als standaard is geadopteerd aangezien ik sinds deel 2 al perfect draai met deze mod.
Ah, ik begin het te snappen, de spanning en stroom (signaal) zal van zo'n lage waarde zijn dat het de rest van de componenten niet zal schaden...
Hmm, dat is dan ook meer de electronica richting op, niet de 230/400 (and above) huis installaties :+
@ white dust: sorry dat het ff duurde, maar was ffies naar de ubercoole loveparade geweest :P
No prob :P ik wou het alleen even zeker weten voordat ik m'n kaart op blaas :+

Nu nog een vraag van mijn kant, is er iemand met een officieel Club3D Radeon 9700 non-pro bios, ik heb een aantal nare ervaringen met die hacked biossen van dat warp11 gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 21:27:
[...]

Voor de hardwaremod hoef je niet te solderen, het is zelfs zwaar af te raden, gebruik gewoon geleidende inkt!

zoals ik een paar posts boven de gequote reactie al schreef...... Verwijderd in "ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) -"

Gve, waar heb je die Leitsilber gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
White Dust schreef op 14 July 2003 @ 21:44:
Nu nog een vraag van mijn kant, is er iemand met een officieel Club3D Radeon 9700 non-pro bios, ik heb een aantal nare ervaringen met die hacked biossen van dat warp11 gebeuren :+
http://members.home.nl/j.hodes/97npClub.zip dit is de originele club3d 9700 bios geloof ik, gebruik m zelf ook op mn 9500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:39:
[...]
Als je verder wilt oc-en: de omega drivers hebben standaard een extra tabje voor de klokinstellingen in de advanced display properties....bijde clocks gaan (bij mij) tot 1700 nog wat, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat geeneen kaartje dat overleeft :)
Right! De omega-drivers schelen inderdaad! Ten aanzien van het modden gaven de 24.43 drivers wel een verbetering, maar ze namen de problemen niet geheel weg :'( (geen checkers meer, maar wel witte punjtes e.d.)
Het modden heb ik nu dus maar gestaakt. Maar het oc-en gaat inderdaad nog beter! Draai inmiddels al de hele nacht/ochtend stabiel op 420/320 ! })
En nog geen problemen gehad. Maar ik durf niet zo goed verder, heb nl. nog steeds geen idee hoe warm de boel wordt. En het is zonde als de kaart er over een maand alweer mee stopt.
Maar toch, 3DMark2001-score is van 10100 (ongemod, zonder oc) inmiddels naar 12340 (ongemod, wel oc). Al een respectabele verbetering wmb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 13:03:
[...]

Right! De omega-drivers schelen inderdaad! Ten aanzien van het modden gaven de 24.43 drivers wel een verbetering, maar ze namen de problemen niet geheel weg :'( (geen checkers meer, maar wel witte punjtes e.d.)
Het modden heb ik nu dus maar gestaakt. Maar het oc-en gaat inderdaad nog beter! Draai inmiddels al de hele nacht/ochtend stabiel op 420/320 ! })
En nog geen problemen gehad. Maar ik durf niet zo goed verder, heb nl. nog steeds geen idee hoe warm de boel wordt. En het is zonde als de kaart er over een maand alweer mee stopt.
Maar toch, 3DMark2001-score is van 10100 (ongemod, zonder oc) inmiddels naar 12340 (ongemod, wel oc). Al een respectabele verbetering wmb :P
Hehe wel leuk OCje maargoed, als het modden was gelukt kon je 15000 halen ;) Ik zit trouwens ook met die temps, ik wil ook weten hoe warm dat ding wordt, gewoon voor wat extra zekerheid en om misschien nog wat hoger te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 21:27:
[...]

Zijn nou alle 3 de puntjes bij jouw verbonden of zie ik dat verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een van de vorige topics kwam ook aan bod dat je de gemodde 9500 ook nog eens naar een 9800 kon modden. Werkt dat echt of was dat maar een speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Ik las ook ergens dat je een 9700 pro bios in je 9500 kon flashen, en dat het overclocken daardoor soms beter ging. Weet niet zeker meer of ik het wel goed gelezen heb. Heeft iemand dit geprobeerd, of heeft iemand een originele Club3d 9700 pro bios voor me?

edit: laat maar, de pro bios draait geloof ik op 325/310, mijn club3d krijgt artifacts boven de 295 mem dus das niet zo'n goed id :)

[ Voor 21% gewijzigd door Neofloppy op 15-07-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

stupid me :9

[ Voor 98% gewijzigd door Bizzarro op 15-07-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 14:58
hij bedoelt de 9700 pro bios denk ik, niet de non pro

weet iemand waar ik nog een Club3D ATI Radeon 9500 kan krijgen? veel sites hebben ze niet meer op vooraad enze kunnen ook niet meer nieuwen bestellen

sites die hem niet meer hebben:
http://www.alternate.nl/
http://www.bend-systems.nl/
http://www.challengecomputers.nl (niet in voorraad ze proberne nog uit te zoeken of ze hem nog kunnen bestellen)
http://www.diamondcomputers.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Black_Mage op 15-07-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

tot zo ver ik getest heb (UT) (opengl) krijg ik flink wat blokjes (onspeelbaar) met FSAA :|

ik heb nu overigens catalyst 3.6 dr op ...
iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door frapex op 15-07-2003 19:39 ]

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij alternatie is het balkje voor de Club3d ATI Radeon 9500, groen. Dat betekent dat hij leverbaar is...

EDIT: Ik had net gebeld over m'n bestelling van 2 dagen terug. Ik had de laatste besteld :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Bizzarro schreef op 15 July 2003 @ 18:52:
[...]

|
|
\/

[...]

je zou die kunnen gebruiken, dat schijnt wel goed te werken.
Bizarro, let ff op voor je wat post ;) Je zet er 2 berichten neer, 1 waar ik een 9700 pro bios vraag, en 1 waar een link naar een 9700 non-pro staat... die posts zijn allebei van mij flappie :) ik zocht dus de PRO maar dat hoeft al niet meer, ik las dus net dat die het geheugen op 310 mhz laat draaien, dat trekt mijn kaart niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 14:24
bij alternatie is het balkje voor de Club3d ATI Radeon 9500, groen. Dat betekent dat hij leverbaar is.
Hij is bij alternate uitverkocht en ook niet meer leverbaar.. End Of Life.

Groeten vanaf Alternate :)

[ Voor 38% gewijzigd door EdwinB op 15-07-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biermeester
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 23:14
Vandaag gekocht bij Goris in Delft: Sapphire 9500. Werkt nu perfect als 9700. Ze hebben vandaag net een nieuwe lading binnen, dus de kans is groot dat je succesvol kan upgraden wanneer je daar nu koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
op hun site http://www.goris.nl/index.htm kan ik alleen de
ATI Radeon 9500 128 MB DDR TV-out AGP8x

weet je ook of ze de productne verzenden? wat er staats er nisk ove rop de site, en ik heb zelf gene vervoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwinB schreef op 15 July 2003 @ 19:46:
[...]

Hij is bij alternate uitverkocht en ook niet meer leverbaar.. End Of Life.

Groeten vanaf Alternate :)
Ben ik ff blij dat ik er afgelopen zaterdag nog eentje gehaald heb :)
Was dus kennelijk toch een van de laatste ? Wel vreemd dat dat balkje op hun site dan inderdaad nog steeds op groen staat, maar ja het blijft een zaak waar ik liever niet kom als het niet echt heel erg noodzakelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij hebben Wintelco & MyCom ook nog wel 9500 kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biermeester
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 23:14
Da's wel de kaart die je zoekt, maar zo ver ik weet verzenden ze niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Mage schreef op 15 July 2003 @ 19:13:
hij bedoelt de 9700 pro bios denk ik, niet de non pro

weet iemand waar ik nog een Club3D ATI Radeon 9500 kan krijgen? veel sites hebben ze niet meer op vooraad enze kunnen ook niet meer nieuwen bestellen

sites die hem niet meer hebben:
http://www.alternate.nl/
http://www.challengecomputers.nl (niet in voorraad ze proberne nog uit te zoeken of ze hem nog kunnen bestellen)
Bij Flexpro staat'ie nog in de lijst: http://www.flexpro.org/showroom/showroom.asp
maar of ze hem nog echt hebben.....ff bellen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

is dr verschil tussen de 3.4, 3.5 & 3.6 versies van de driver? Ik heb mijn brandnieuwe kaart nog niet aan de gang kunnen krijgen. Patchen van de driver gaat prima, echter ik krijg dus dat onspeelbare blokjeseffect :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
thnx level_42 voor die site

ik geprbeerd te bellen (ik haat het om mensen te bellen die ik nie tken :S) maar niemand nam op, dus heb maar ff een mail gestuurd :S
weet iemand anders nog wat shops?

edit: eigenlijks logies dat niemand opneemt, want het is bijna 9 uur :S
ben nu mails aan het versturen naar de zaken en zal morge rond bellen

[ Voor 27% gewijzigd door Black_Mage op 15-07-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
mycom heeft alleen de Sapphire ATLANTIS RADEON 9500, 128 M maar ik weet niet of dat wle de goede is, en of ze die op vooraad hebben ja of nee, heb al ene mail naar ze toe gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
hmm. Ik heb nu de 9500 club3d draaien en de omega drivers opnieuw geinstalleerd maar nu voor de hacked drivers gekozen (drivers waren al geinstalleerd omdat ik een radeon 8500 had).

Leuk dat die hacked drivers nu geinstalleerd staan, maar waar kan ik nu iets aanpassen dat ie deze kaart softmod naar een 9700 ??? Of moet ik toch dat rivatuner gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 23:59:
[...]

Gve, waar heb je die Leitsilber gehaald ?
http://www.stuutenbruin.com, zit in den haag en sturen ook op.

Ik heb €5 euro voor dat flesje betaald. Dit spul is gemaakt om printplaat verbindingen etc te fixen.
Maar je kan ook op zoek gaan naar een achterruitverwarmings reparatie kitje welke za vast bij de beter autoonderdelen toko hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 15:01:
[...]

Zijn nou alle 3 de puntjes bij jouw verbonden of zie ik dat verkeerd :?
Dat zie je goed, alleen zal door die weerstand die er standaard al op zit geen stroom meer lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

misschien is het handig om even hier wat te posten over met welke drivers het werkt. Ik heb de juiste kaart (zoals in de firstpost staat) echter krijg ik een enorm schaakbord :| (draai 3.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Die site waar die hacked drivers steeds te vinden waren (maxdownloads), is nog steeds down.

Maar cat 3.6 is nu al uit. Is die gast gemoved met z'n site? Of weet iemand waar je die hacked drivers voor cat 3.6 kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Hij heeft een ander adres:

http://www.ocfaq.com/softmod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pczaak.nl/ heeft de Club3d 9500 ook nog en http://www.computertoko.nl/shop/index.php ook maar die zijn een paar week op vakantie, net nu de kaart zo in trek is 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Woei. Heb mn 9500 nu stabiel op 371 gpu en 283,5 mem mhz :P En uiteraard softmod 9700.

Straks zal ik ff compare url's geven van 3dmarks

[ Voor 8% gewijzigd door EdwinB op 15-07-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 22:51:
http://www.pczaak.nl/ heeft de Club3d 9500 ook nog en http://www.computertoko.nl/shop/index.php ook maar die zijn een paar week op vakantie, net nu de kaart zo in trek is 8)7
die pczaak is nogal duur (€151.00 ) dus die doe ik wel als ik echt niks anders kan vinden.
wanneer zijn ze weer terug bij computertoko, ik kan helemala niks vinden over dat ze op vakantie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die pczaak is nogal duur (€151.00 ) dus die doe ik wel als ik echt niks anders kan vinden.
wanneer zijn ze weer terug bij computertoko, ik kan helemala niks vinden over dat ze op vakantie zijn
van 14 juli t/m 10 aug op vakantie. staat wel op beginpagina: http://www.computertoko.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
EdwinB schreef op 15 July 2003 @ 22:56:
Woei. Heb mn 9500 nu stabiel op 371 gpu en 283 mem mhz :P En uiteraard softmod 9700.

Straks zal ik ff compare url's geven van 3dmarks
3dMark 2003: 5119 points
http://service.futuremark.com/compare?2k3=1042141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor merk kaart? Wat voor extra koeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 23:21:
[...]

Wat voor merk kaart? Wat voor extra koeling?
Club3d 9500. Zo uit de doos...

(wel met een P4 2,66 @ 3,0 GHZ / 150 mhz fsb en pci en agp mee omhoog)

[ Voor 17% gewijzigd door EdwinB op 15-07-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 23:17:
[...]

van 14 juli t/m 10 aug op vakantie. staat wel op beginpagina: http://www.computertoko.nl/
14 juli!!! goeie timing |:(
vind gisteren ook zo'n site zei gingen maandag op vakantie |:(

ik zal maar weer ff verder zoeken, bedankt vor de links trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
3dMark 2003: 5119 points
http://service.futuremark.com/compare?2k3=1042141

3dMark 2001: 15699 points
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6764268

De volgende tweaks toegepast:

9500 -> 9700 softmod (omega drivers)
gpu speed: 275 -> 383 mhz
videomem: 270 -> 283 mhz

fsb mobo: 133 -> 150 mhz
dus proc: 2,66 -> 3,0 ghz
PCI: 33 -> 37 mhz
AGP: 66 -> 75 mhz

[ Voor 52% gewijzigd door EdwinB op 15-07-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
edwin, had jeje GF2MX ge overclocked? want mijn gf2mx400 is niks vergelijken me de jouwe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Waar zie jij mijn GF2MX scores dan? Die heb allang verwijderd uit mijn Project Manager. Heb al geen 2MX meer sinds nov. 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik kon zweren dat toen ik 1 van je links klikte in je ungeedite posts dat ik een gf2 mx zag :S

edit:hmmm mischien za gik het verkeert en was het m'n eige kaart 8)7
ben ook al wat :z dus

[ Voor 35% gewijzigd door Black_Mage op 16-07-2003 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Lol erg vaag. Heel soms is het wel een zooitje bij madonion / futuremark... Maar die oude scores heb ik maanden geleden al verwijderd volgens mij...

Hehe. Lol. Bij een compare zie je altijd je eigen score ook he (indien ingelogd)

[ Voor 23% gewijzigd door EdwinB op 16-07-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik gebruik 3dmark nog maar net (2 á 3 dagen) dus, sorry.... _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Black_Mage op 16-07-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
EdwinB schreef op 15 July 2003 @ 21:31:
hmm. Ik heb nu de 9500 club3d draaien en de omega drivers opnieuw geinstalleerd maar nu voor de hacked drivers gekozen (drivers waren al geinstalleerd omdat ik een radeon 8500 had).

Leuk dat die hacked drivers nu geinstalleerd staan, maar waar kan ik nu iets aanpassen dat ie deze kaart softmod naar een 9700 ??? Of moet ik toch dat rivatuner gebruiken ???
is nu een 9700 .. is wel toottje voor .. zoek ff die link van mij eerder in thread ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Zoals je in mijn latere reacties kunt zien is het aardig gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb net even met flexpro gebeld, de club3d is niet meer leverbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 16 July 2003 @ 09:09:
ik heb net even met flexpro gebeld, de club3d is niet meer leverbaar :(
Damn, sorry hij stond nog in hun lijst...dus vandaar dat ik hem hier vermeld heb....
eikels dat ze hem er niet afhalen als ie niet meer leverbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Catalyst 3.6 & hack:
http://www.ocfaq.com/softmod/

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

OK, maar is er dan geen kans op doorbranden van die poortjes ? Immers, ATI zal niet voor niets een weerstandje gebruiken ipv een 0 Ohm bridge ? Bij een 0 ohm weerstand krijg je immers (theoretisch) een zeer hoge stroom door dit poortje, of wordt deze stroom op een andere manier beperkt ? Ik heb deze manier van patchen ook al op de Chip site gezien dus het zal best wel OK zijn, maar dit is wat er bij mij opkwam.

Voor degenen die nog met Catalyst en patches aan de slag zijn: vergeet het en ga voor de Omega drivers....http://www.omegacorner.com/

Ikzelf zie geen reden voor een hardware modificatie, zolang deze drivers up-to-date worden gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Een vraagje over de omega drivers:

Ik heb net mijn club3d 9500 van alternate binnen. Direct omega-drivers geinstaleerd.

Hoe kan ik checken of de kaart als 9700 werkt? tussen de hardware staat ie als 9500 maar wel met omega erachter als naam. Veranderen de omega drivers de naam van het kaartje niet? Volgens mij werd eerder namelijk gemeld dat de catalyst+hack de videokaart daadwerkelijk ook als 9700 opgeeft, weet niet of dat het geval is bij de omega drivers.

Verder heb ik getest met de demo's van ati en ze gaven allemaal een mooi resultaat, alleen die demo van een getekende plaatje gaf heel veel punten weer. Alle andere demo's worden gerenderd met vrijwel geen witte puntjes. Het was zo weinig dat ik het niet eens zag, toen ik er beter naar keek zag ik dat heel soms hele kleine witte puntjes(niet veel) anwezig waren. Niks aan de hand met dit kaartje volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldme schreef op 16 July 2003 @ 11:05:

Ik heb net mijn club3d 9500 van alternate binnen. Direct omega-drivers geinstaleerd.

Hoe kan ik checken of de kaart als 9700 werkt? tussen de hardware staat ie als 9500 maar wel met omega erachter als naam. Veranderen de omega drivers de naam van het kaartje niet? Volgens mij werd eerder namelijk gemeld dat de catalyst+hack de videokaart daadwerkelijk ook als 9700 opgeeft, weet niet of dat het geval is bij de omega drivers.

Verder heb ik getest met de demo's van ati en ze gaven allemaal een mooi resultaat, alleen die demo van een getekende plaatje gaf heel veel punten weer. Alle andere demo's worden gerenderd met vrijwel geen witte puntjes. Het was zo weinig dat ik het niet eens zag, toen ik er beter naar keek zag ik dat heel soms hele kleine witte puntjes(niet veel) anwezig waren. Niks aan de hand met dit kaartje volgens mij.
GLinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
Dank je wel!

Na testen blijkt de kaart goed te werken met een helder beeld zonder fouten. Voor de mensen die er over denken om een kaart te kopen:

het is een club3d 9500
gekocht bij alternate(142 euro)
werkt met de omega drivers

Vrijwel geen witte puntjes, bij 1 test van ati(die met dat stille plaatje die getekend lijkt) kreeg ik wel heel veel grote! punten maar met alle andere demo's van ati en de spellen die ik tot nu toe gespeeld heb geen enkel probleem. Bovendien is het kaartje rijkelijk bepakt met allerlei kabels en cd's.

edit: 3dmark 2003 score is 3900. Magertjes maar dat komt door de rest van de hardware(vooral processor):

1.4Ghz Athlon(Geen XP!)@1.47(hoger en dat ding wordt gloeind heet en start niet meer op).
asus a7v266 moederbord
512MB DDR

[ Voor 15% gewijzigd door Goldme op 16-07-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
hier onder staan wat lijstjes vna sites die Club3D ATI Radeon 9500 128Mb wel of niet hebben
dit lijstje gaat alleen over de club3d kaarten, niet de anderen
alle sites uit dit lijstje pricewatch: Club3D Radeon 9500 128MB DDR (AGP) kom er hier in voor

zaken waar ik niet van weet of ze hem nog hebben dus als je nog opzoek bent naar de kaart kun je het beste ff bij een van deze sites kijke
http://www.goris.nl in delft (verzenden geen producten)
http://www.pczaak.nl/
http://www.deepthought.nl
http://www.easybit.nl
http://www.maxpert.nl/
http://www.lavermancomputers.nl
http://www.digiworld.com/
http://www.new-generation.nl/ (gaan op 31 Juli op vakantie)

vakantie:
http://www.computertoko.nl/
http://www.multicom-shop.nl

hier is een upgedate lijstje van zaken die Club3D ATI Radeon 9500 128Mb niet meer hebben:
http://www.sallandautomatisering.nl (niet in voorraad, levertijd is onbekend)
http://www.wintelco.nl (niet in voorraad, levertijd is onbekend)
http://www.driebond-computers.nl (ik heb net de laatste besteld)
http://www.challengecomputers.nl
http://www.alternate.nl
http://www.stuutenbruin.com
http://www.yorcom.nl
http://www.easy-com.nl/
http://www.atro.nl
http://www.hardwareoutlet.nl/
http://www.flexpro.nl
http://www.pclcomputers.nl/
http://www.tagie.nl/
http://www.maxpc.nl
http://www.sww.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
Black_Mage schreef op 16 July 2003 @ 12:10:
hier onder staan wat lijstjes vna sites die Club3D ATI Radeon 9500 128Mb wel of niet hebben
dit lijstje gaat alleen over de club3d kaarten, niet de anderen
alle sites uit dit lijstje pricewatch: Club3D Radeon 9500 128MB DDR (AGP) kom er hier in voor
http://www.alternate.nl
hmm, ik heb die van mij in het weekend besteld en dinsdag binnengekregen bij alternate. Weet je zeker dat het daar op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb een Sapphire Radeon Atlantis 9500 128mb (goede versie) Vorige mod was half gelukt, maar had dus wel last van zware checkers in games en af en toe ook in windows. Nu ga ik binnenkort een nieuw mobo + processor kopen (Ditmaal ga ik voor de Pentium denk ik) Zou het kunnen dat de mod dan wel goed lukt of heb ik weinig kans?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ja, ik had gisteren bij hun de bestelling gedaan, en toen werd ik opgebeld dat ze hem niet meer hadden, en ook geen nieuwe zouden krijgen

de meeste sites in de lijst van waar ze niet meer zijn, had ene ene email gestuurd en er naar gevraagt, ik kreeg vaak telkens het zelfde antwoord
"deze kaart hebben wij niet op voorraad, wij kunnen hem ook niet meer bestellen, of we kunnen hem wel bestellen maar d elever datum is onbekend
of wij kunnen hem wel bestellen maar garanderen niet dat hij wel geleverd word

volgens mij worden er geen enkele kaarten meer opnieuw geleverd,
je kan ze alleen nog krijgne als de winkel zelf ze nog op voorraad heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Black_Mage op 16-07-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, je had waarschijnlijk een van de laatsten, ik heb nu in de buurt van rotterdam geen Club3d meer kunnen vinden.

Ik heb bij MyCom een Sapphire 9500 128 mb gekocht (€139), ze hebben er daar nog genoeg dacht ik te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik weet niet hoe het met de andere merken is, volgens mij wordne alleen de club3d kaarten niet meer geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
dan heb ik wel 1 van de laatste kaarten bij alternate gekregen. En nog een goede ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Goldme op 16-07-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

jagermeister1 schreef op 16 July 2003 @ 12:20:
Ik heb een Sapphire Radeon Atlantis 9500 128mb (goede versie) Vorige mod was half gelukt, maar had dus wel last van zware checkers in games en af en toe ook in windows. Nu ga ik binnenkort een nieuw mobo + processor kopen (Ditmaal ga ik voor de Pentium denk ik) Zou het kunnen dat de mod dan wel goed lukt of heb ik weinig kans?
Ik heb ook de "goede" kaart, maar heb ook last van enorme checkersboards, vooral als ik bijv. FSAA op anisof. filtering aanzet. :'(

offtopic:
iedereen zit hier maar te blaten waar ze hun mooie kaartje kunnen krijgen. Misschien ook handig om mensen te helpen? :X

[ Voor 7% gewijzigd door frapex op 16-07-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

frapex schreef op 16 July 2003 @ 12:38:
[...]

Ik heb ook de "goede" kaart, maar heb ook last van enorme checkersboards, vooral als ik bijv. FSAA op anisof. filtering aanzet. :'(

offtopic:
iedereen zit hier maar te blaten waar ze hun mooie kaartje kunnen krijgen. Misschien ook handig om mensen te helpen? :X
Maar heb je je kaart al met andere Hardware getest? Wat ik eigenlijk bedoel is of het mogelijk is dat een kaart die op het ene systeem met checkers komt op het andere systeem probleemloos kan draaien. Ligt het alleen aan het type kaart of zou het een een combinatie van verschillende hardware kunnen zijn waarbij de mod (mis)lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
je kan verschillende drivers proberen. Ik had met de originele catalist drivers + hackfile ook last van checkers, maar met omega drivers weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Neoflip schreef op 16 juli 2003 @ 12:51:
je kan verschillende drivers proberen. Ik had met de originele catalist drivers + hackfile ook last van checkers, maar met omega drivers weer niet...
Omega drivers? Heb je ook een linkje naar die drivers? Hoe gaat de mod met die drivers in zijn werk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
jagermeister1 schreef op 16 juli 2003 @ 12:53:
[...]
Omega drivers? Heb je ook een linkje naar die drivers? Hoe gaat de mod met die drivers in zijn werk dan?
Kijk maar eens op de officiele site: www.omegacorner.com/ati.htm

Of een rechtstreekse link naar de nieuwste w2k/xp drivers:
http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2460.exe

Of voor w9x/me:
http://downloads.driverhe...ga/rad_w9x_omega_2609.exe

De mod gaat heel simpel in zijn werk, bijna alles gaat via de setupwizard. Daar kan je kiezen uit normal of hacked drivers :) En ATIClocker wordt ook meteen geinstelleerd, om je snelheden wat op te schroeven.

[ Voor 23% gewijzigd door Neofloppy op 16-07-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Goldme schreef op 16 juli 2003 @ 11:05:

nee, met de Omegadrivers komt er geen 9700 te staan, maar 9500 en omega etc..
maar hij draait dan wel als 9700!
doe je het op de "ouderwetse" manier, dan komt er wel 9700 te staan.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

jagermeister1 schreef op 16 July 2003 @ 12:47:
[...]
Maar heb je je kaart al met andere Hardware getest? Wat ik eigenlijk bedoel is of het mogelijk is dat een kaart die op het ene systeem met checkers komt op het andere systeem probleemloos kan draaien. Ligt het alleen aan het type kaart of zou het een een combinatie van verschillende hardware kunnen zijn waarbij de mod (mis)lukt?
Ik heb zo niet een andere pc waar ik de kaart in kan testen. Ik heb op mijn eigen moederbord een beetje het vermoeden dat het aan SBA ligt, wat ik met geen mogelijkheid uit kan krijgen... Iemand een idee hoe ik dit moet doen?
(Ik heb een SiS745 chipset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Neoflip schreef op 16 July 2003 @ 13:13:
[...]

Kijk maar eens op de officiele site: www.omegacorner.com/ati.htm

Of een rechtstreekse link naar de nieuwste w2k/xp drivers:
http://downloads.driverhe.../rad_w2kxp_omega_2460.exe

Of voor w9x/me:
http://downloads.driverhe...ga/rad_w9x_omega_2609.exe

De mod gaat heel simpel in zijn werk, bijna alles gaat via de setupwizard. Daar kan je kiezen uit normal of hacked drivers :) En ATIClocker wordt ook meteen geinstelleerd, om je snelheden wat op te schroeven.
Cheers!! :) Ik ga als het weer wat minder wordt meteen ff kijken of het met deze drivers wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor alleen positieve verhalen over de Club3d kaart. Weet iemand misschien of er mensen zijn die bij deze kaart last hebben van checkboard patronen? Of werkt de mod gewoon altijd bij deze kaart? En heeft iemand een club3d kaart besteld bij een van de zaken die ze nu nog leveren, en deed die het goed?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 18:14:
Ik had de laaste club3d Radeon 9500 besteld van Alternate.nl ennuh de 9700mod gedaan. Glinfo geeft een 9700 aan. 3dMark2003 gaf 3919 punten aan, maar dat komt omdat de rest een beetje flut is..... Amd 1800+ enzo
Ati demo's gedaan: alles perfect!
Nu nog proberen te oc'n en hopelijk blijft alles goed lopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
zo te zien door d eposts die ene paar paginas terug gemaakt zijn hebben ze alleen problemen met de softmod, maar niet met de omega drivers
als de club3d radeon ngo wil kopen moet je erg snel zijn want ze worden niet meer bij besteld, probeer maar wat van die links in mijn eerder post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje: ik kan 3DMark2001SE niet draaien, omdatie dan een error aangeeft. Hij zegt datie DirectX 8.1 nodig heeft en dat ik hem moet installeren, maar ik heb Dx9 al erop staan.... iemand die me uit de brand kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 21:41:
[...]

Dat zie je goed, alleen zal door die weerstand die er standaard al op zit geen stroom meer lopen.
Dus als je ze alle 3 verbindt dan werkt het :?
Als het zo is dan ga ik het ook proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex

frapex

got r00t

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:37:
Ik heb een probleempje: ik kan 3DMark2001SE niet draaien, omdatie dan een error aangeeft. Hij zegt datie DirectX 8.1 nodig heeft en dat ik hem moet installeren, maar ik heb Dx9 al erop staan.... iemand die me uit de brand kan helpen?
nieuwe 3dmark2001 leechen. nieuwere build lost et op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb build 330, dat is toch de nieuwste?

btw, kheb geprobeerd te oc'n. Ik zit op 340/290 en ik krijg bij bij de Atidemo's allemaal strepen. Ze flitsen door het bewegende beeld. Toch maar core en mem lager zetten of is hier een oplossing voor?

EDIT: Hij loopt nu stabiel op 375/275 en ik haal 4500 3DMarks.... 't is een begin ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 16:14 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.