Als je dat zou willen doen, alvast bedankt en dat zorgt er ook weer voor dat Jay geen 15e hartaanval door een MF krijgt...
Volgens mij staat er in de titel DPC Stampede en is de bedoeling dat we lui als EXTREME DC eens flink in de grond gaan stampen, toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 14-07-2003 18:29 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Dat is inderdaad niet mogelijk maar je kan natuurlijk ook gewoon DPC joinen met een nieuwe account en je punten NIET meenemenVerwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 18:13:
@FC: Is zeker niet mogelijk voor niet-dpc-ers om wel een subteam te joinen?
[ Voor 31% gewijzigd door Robkazoe op 14-07-2003 19:12 ]
Moeten we niet voor de Stampede een speciale doelstelling hebben voor ieder project? Bijvoorbeeld dat we proberen in deze periode de achterstand op Ars Technica wegwerken ofzo?
Het doel is gewoon 1 maand lang DPC versterken bij een project waar DPC nog niet op nummer 1 staat.
Strix (Skullflame)
Ik hoef ook niks meer zelf te regelenRalphie schreef op 14 juli 2003 @ 14:10:
[...]
Hier kunnen
= partycows =
en
= chielos =
aan toegevoegd worden
Ik ben dus PartyCows....met als naam [DPC]_Crazy_Cows~Party_Cows
Ik hoop dat jullie me kunnen vinden in de stampedestats en m'n score toevoegen aan de stampertjes
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Alles wordt geregeld! Als jij er nou maar voor zorgt dat je pc`s DP`s maken, zodat we wel de 1e stampede gaan winnen!klown schreef op 14 July 2003 @ 20:17:
[...]
Ik hoef ook niks meer zelf te regelen
Ik ben dus PartyCows....met als naam [DPC]_Crazy_Cows~Party_Cows
Ik hoop dat jullie me kunnen vinden in de stampedestats en m'n score toevoegen aan de stampertjes
HODL
Ja dat kan! Dan moet je ons stampede team joinenVerwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:13:
@FC: Is zeker niet mogelijk voor niet-dpc-ers om wel een subteam te joinen?
En de proxie flush de punten weer op ons stampede account
Hierbij wederom een voorlopig Stampede team overzicht
Stampede teams
====================
De Stampertjes
----------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
"En die muis zei tegen die olifant..."
--------------------
Crack
Bigbakkus
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Verenigd Graaskundig Genootschap
--------------------
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
Stampede teams
====================
De Stampertjes
----------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
--------------------
Crack
Bigbakkus
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
--------------------
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Hoe staat het met jullie organisatie, Funcracker? Is er al iets bekend over Stampede stats ofzo?
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Marcelloz schreef op 14 July 2003 @ 22:15:
Hoe staat het met jullie organisatie, Funcracker? Is er al iets bekend over Stampede stats ofzo?
Ik ben net thuis van een lang en zwaar weekend (wel tof btw en daar ging het om) dus ik zal hier morgen even een update over plaatsen..
(als ik ook weer meer info heb weten te vergaren hierover)
* Funcracker gaat per direct pitten
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
*joined het team met die muis en een olifant* Teminste als jullie daar geen bezwaar tegen hebben
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
DDan, we hebben je aanmelding ontvangen. Welkom bij het team!
Welkom DDan! Kijk eens op de vernieuwde site.
Verwijderd
Zullen we dat maar gewoon niet doenE-jey schreef op 14 July 2003 @ 20:22:
Ja dat kan! Dan moet je ons stampede team joinenDan flush je via onze proxie.
En de proxie flush de punten weer op ons stampede account![]()
Laat ik wel even toelichten waarom ik het vraag... Natuurlijk vindt XDC het leuk om te taunten, daar hoeven geen misverstanden over te zijn
Persoonlijk verwacht ik niet dat XDC DPC in gaat halen... Wat natuurlijk niet wil zeggen dat we dat niet extreem hard gaan proberen
Wanneer het mogelijk zou zijn voor niet DPC-ers om wel mee te kunnen doen in de stampede, zou dat:
1. Veel rumoer geven
2. Veel emoties te weeg brengen
3. --> als resultaat van 1 en 2 veel plezier geven
4. --> als resultaat van 1 en 2 en 3 veel passie voor DC-ing opleveren
Ik vond het een vraag waard
Nee en NeeRobkazoe schreef op 14 July 2003:
Nee maar als je zowiezo mee wilt doen en de volgende keren ook aan andere projecten wilt meedoen (denk niet dat je dat wilt, volgens mij is je doel gewoon een stampede team uit te lachen vanwege je waarschijnlijk hogere output) zul je toch vroeg of later DPC moeten joinen.
Het zou wel een stunt zijn om terug te verhuizen naar DPC, maar dat voelt niet helemaal goed aan
Het doel is *NOOIT* een ander team uitlachen en/of belachelijk maken! Juist in geval van DPC zijn het vele kleintjes die hele grote prestaties neerzetten, zeker voor zo'n kikkerlandje als Nederland (en natuurlijk wat vriendelijke zuiderburen). Daarvoor dan ook alleen maar respect. Een beetje onschuldig kietelen daarintegen is natuurlijk altijd vermakelijk
Bovendien heb ik een vergelijkbare output als bijvoorbeeld Mobster of Nioxx (even uit het hoofd) en zou ik wat dat betreft niet voor extreme verschillen zorgen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 10:42 . Reden: typevaut ]
Verwijderd
offtopic:
Is KayCee nou een nederlands XDC-er of heeft hij een erg goede vertaler gevonden op het internet? Mijn geheugen laat mij wederom in de steek op dit punt
Is KayCee nou een nederlands XDC-er of heeft hij een erg goede vertaler gevonden op het internet? Mijn geheugen laat mij wederom in de steek op dit punt
Ik zelf heb er geen bezwaren tegen als je joint KayCee, gewoon een eigen account aanmaken en meedoen.... Ik heb dezelfde ideeen over het hele DC gebeuren,
maar ik weet natuurlijk niet hoe de wat conservatievere DPC-ers er over denken...
Verwijderd
offtopic:
KayCee is 100% Dutch... anders had hij nooit van die bijdehandte posts kunnen plaatsen...
KayCee is 100% Dutch... anders had hij nooit van die bijdehandte posts kunnen plaatsen...
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 11:25 . Reden: NL was nooit mijn sterkste vak... ]
offtopic:
Trebel is een newbie
KayCee is een oude Cowbouter die in de tijden van ECCp-109 lid was van een redelijk groot subteam. Na het akkefietje van op een neer hoppende XDC-ers was er een beetje ruzie en hebben veel Cowbouters voor XDC gekozen. Hun goed recht, maar wel erg jammer, want het was altijd erg gezellig in de DPCH's toen. Over het taunten Kaycee, de grote groep weet wel dat het niet kwaad bedoeld is
Trebel is een newbie
KayCee is een oude Cowbouter die in de tijden van ECCp-109 lid was van een redelijk groot subteam. Na het akkefietje van op een neer hoppende XDC-ers was er een beetje ruzie en hebben veel Cowbouters voor XDC gekozen. Hun goed recht, maar wel erg jammer, want het was altijd erg gezellig in de DPCH's toen. Over het taunten Kaycee, de grote groep weet wel dat het niet kwaad bedoeld is
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Het is dus niet de bedoeling dat XDC-ers ook mee gaan stampeden, om de hele simpele reden dat de stampede bedoeld is om DPC een boost te geven op een project.
Wat natuurlijk wel mag is voor die maand een nieuw account aanmaken en dan meedoen voor DPC, waarna je weer terug gaat naar XDC. Maar als dat geen optie is, dan graag verder on-topic
Wat natuurlijk wel mag is voor die maand een nieuw account aanmaken en dan meedoen voor DPC, waarna je weer terug gaat naar XDC. Maar als dat geen optie is, dan graag verder on-topic
offtopic:
XDC is al verslagen, daar heeft'ie gelijk in.
Uiteraard nemen we geen verliezers aan boord
Behalve als hij DPC weer joint..... maar daar is al genoeg over gezegd.
XDC is al verslagen, daar heeft'ie gelijk in.
Behalve als hij DPC weer joint..... maar daar is al genoeg over gezegd.
Extra reden om als DPC-er mee te doen aan deze stampede.Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 10:30:
[...]
Persoonlijk verwacht ik niet dat XDC DPC in gaat halen... Wat natuurlijk niet wil zeggen dat we dat niet extreem hard gaan proberenBovendien denk ik dat heel XDC veel liever DPC ziet winnen dat die wodka-martini slobberende DC-ers van ARS.
[...]
Voor alle mensen die willen stampen met mijn client: er is nu een versie 1.1a uit die een belangrijke bug fixt!
Zie hier voor meer info
Zie hier voor meer info
Verwijderd
offtopic:
Niet zo zeer newbie, maar onthoud zulke dingen slecht.
kan me het hele gebeuren ten tijde van eccp nog wel erg goed herinneren
Niet zo zeer newbie, maar onthoud zulke dingen slecht.
kan me het hele gebeuren ten tijde van eccp nog wel erg goed herinneren
SWFreak, nice dat je hebt kunnen releasen.
kan ik eindelijk de log-versie vervangen en weer wat meer it's gaan doen
Keep up the good work SWFreak
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 12:40 ]
Weer even ontopic graag mensen 
Ik heb helaas nog niet genoeg tijd gehad om alles uit te kunnen zoeken. Wel zal er erg binnenkort een Stampede site zijn met daarop alle informatie en evt. een formulier waarmee je jezelf aan kunt melden (de vraag is nog hoe wensenlijk dit is).
De stats zullen daar aan gekoppeld worden, maar ik heb nog niets van KoW vernomen daar hij de gehele dag afwezig is geweest (tot nog toe dan). Ik heb wel de optie vernomen dat hij inmiddels op vakantie is, maar daar ga ik het fijne nog van uitzoeken.
Als iemand enige informatie heeft omtrent de whereabouts van Mr. KoW gelieve contact met mij op te nemen
In ieder geval komt er niets in gevaar want er is al een backup stats mogelijkheid mocht KoW niet meer terugkomen voor 1 Augustus (als hij daadwerkelijk op vakantie is).
Mocht KoW dit zelf lezen: geef ff een gil
Int kort: Alles lijkt opt moment best goed te gaan vanaf waar ik het zien kan. Dus spant uzelf in om meer leden te vinden
Ik heb helaas nog niet genoeg tijd gehad om alles uit te kunnen zoeken. Wel zal er erg binnenkort een Stampede site zijn met daarop alle informatie en evt. een formulier waarmee je jezelf aan kunt melden (de vraag is nog hoe wensenlijk dit is).
De stats zullen daar aan gekoppeld worden, maar ik heb nog niets van KoW vernomen daar hij de gehele dag afwezig is geweest (tot nog toe dan). Ik heb wel de optie vernomen dat hij inmiddels op vakantie is, maar daar ga ik het fijne nog van uitzoeken.
Als iemand enige informatie heeft omtrent de whereabouts van Mr. KoW gelieve contact met mij op te nemen
In ieder geval komt er niets in gevaar want er is al een backup stats mogelijkheid mocht KoW niet meer terugkomen voor 1 Augustus (als hij daadwerkelijk op vakantie is).
Int kort: Alles lijkt opt moment best goed te gaan vanaf waar ik het zien kan. Dus spant uzelf in om meer leden te vinden
* mcB pakt zn sherlock holmes gear en gaat op zoek naar leden voor het oerhollandse team 'Stampot Rauwe Andijvie'Funcracker schreef op 15 juli 2003 @ 16:36:
Heel verhaal
...
Dus spant uzelf in om meer leden te vinden![]()
Strix (Skullflame)
Vraagje: is er voor ECCp nog steeds een aparte client voor P4's? kweet namelijk dat bij de vorige fase van dit project er wel een was, maar nu zie ik er geen meer op de site.
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
Voor P4 processoren is er geen speciale client of core.DDan schreef op 15 July 2003 @ 23:10:
Vraagje: is er voor ECCp nog steeds een aparte client voor P4's? kweet namelijk dat bij de vorige fase van dit project er wel een was, maar nu zie ik er geen meer op de site.
Voor K6 processoren schijnt een oudere versie van de core ietsjepietsje sneller te werken. Deze wordt bijgeleverd als k6core.exe. In de config file (ecc2-109.cfg) staat hoe je deze core aan de praat moet krijgen.
Verder wil ik graag nog even verduidelijken dat dit project ECC2 heet en een ander project is dan ECCp. Het verschil zit m in het type probleem dat opgelost wordt. Dit wordt aangeduidt door die '2' en de 'p'. Ik zal de wiskundige details achterwege laten
[ Voor 6% gewijzigd door SWfreak op 15-07-2003 23:23 ]
offtopic:
Is het geen idee om de topic-header te veranderen in DPC ECC2 Stampede om zo iedereen meer attent te maken om het feit dat het om een ECC2 effort gaat?
Is het geen idee om de topic-header te veranderen in DPC ECC2 Stampede om zo iedereen meer attent te maken om het feit dat het om een ECC2 effort gaat?
Erm, lees jij nooit die fora waar je toegang toe hebt.Funcracker schreef op 15 July 2003 @ 16:36:
'k Heb toch erg duidelijk geroepen dat ik twee weken op vakantie ben.
Wat de stats betreft, eh, tsja, eh, weet je, eh, de week voor mijn vakantie heb ik een paar dagen tot midden in de nacht bezig geweest met een ander klusje wat nog voor de vakantie af moest zijn.
Ik heb dus nog niks, maar op het moment dat ik terug kom van vakantie heb ik een week extra vrijgenomen om o.a. aan de stampede stats te werken.
FC, stuur anders eens een mailtje met wat die ander al allemaal heeft en wat volgens jou allemaal in stampede stats thuis hoort. Dan kan ik dat alvast eens doornemen.
KoW schreef op 16 July 2003 @ 11:52:
[...]
Ik heb dus nog niks, maar op het moment dat ik terug kom van vakantie heb ik een week extra vrijgenomen om o.a. aan de stampede stats te werken.
KoW schreef op 16 July 2003 @ 11:52:
[...]
Erm, lees jij nooit die fora waar je toegang toe hebt.
'k Heb toch erg duidelijk geroepen dat ik twee weken op vakantie ben.
Wat de stats betreft, eh, tsja, eh, weet je, eh, de week voor mijn vakantie heb ik een paar dagen tot midden in de nacht bezig geweest met een ander klusje wat nog voor de vakantie af moest zijn.
FC, stuur anders eens een mailtje met wat die ander al allemaal heeft en wat volgens jou allemaal in stampede stats thuis hoort. Dan kan ik dat alvast eens doornemen.
Dat zal ik doen dan.
En ik ben momenteel zo druk dat ik nog niet bijgelezen ben op alle fora helaas.
Ik hou je wel op de hoogte
@Marcelloz: Hmm, zal es ff naar die topic title kijken
[Stampede] ECC2-109 - #1
Ook niet een idee?
De topictitel voor de stats kan dan worden:
[Stampede] ECC2-109 hitparade van <datum>
[ Voor 7% gewijzigd door mcB op 16-07-2003 12:24 ]
Strix (Skullflame)
Wordt dit verder ook nog gecommuniceerd met de statsposters oidmcB schreef op 16 July 2003 @ 12:24:
[Stampede] ECC2-109 hitparade van
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik denk dat je nog wel wat info krijgt en misschien maakt KoW de stats wel Parse compatible ofzo zodat bv FC zelf de stats kan posten ofzo. Maar zolang er nog geen stats zijn hoef je je geen zorgen te maken.
Verwijderd
Hij stelt het alleen voor MarkB, tuurlijk wordt dat overlegd. Maar er zijn nog geen stats, dus voorlopig hoeven we ons daar niet druk over te maken. 
En nee Robzakoe, de stats worden netjes in HTML gedaan, veel mooier, netter en overzichtelijker.
En nee Robzakoe, de stats worden netjes in HTML gedaan, veel mooier, netter en overzichtelijker.
Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 12:39:
Hij stelt het alleen voor MarkB, tuurlijk wordt dat overlegd. Maar er zijn nog geen stats, dus voorlopig hoeven we ons daar niet druk over te maken.
Idd Silk_dude
Daarom staat er ook KAN.mcB schreef op 16 July 2003 @ 12:24:
Wie ben ik om te bepalen wat de topictitels moeten worden....
Strix (Skullflame)
*voorstel* *voorstel*Funcracker schreef op 16 July 2003 @ 12:13:
[...]
@Marcelloz: Hmm, zal es ff naar die topic title kijken
[Stampede] ECC2-109 - #1
Ook niet een idee?
Stampede #1 : ECC2-109 voor dit topic
[Stampede #1] Hitparade 8 augustus
[ Voor 20% gewijzigd door Marcelloz op 16-07-2003 14:30 ]
Het nadeel aan hekje-1 voor de hitparades is dat je niet in 1 oogopslag kan zien op welk project de stampede is geweest.
Tijdens de stampede is het wel bekend.... maar wanneer je later eens een hitprade wil terugzien lijkt het me makkelijker om het project in de titel op te nemen.
Tijdens de stampede is het wel bekend.... maar wanneer je later eens een hitprade wil terugzien lijkt het me makkelijker om het project in de titel op te nemen.
Strix (Skullflame)
Hier ons team, en vanaf nu een wijzigingsbeleid mensen... anders loopt die post weer zo lang door. dus aan alle teamleaders : update even en houdt deze bij door te wijzigen..
--------------------
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
teamsite
--------------------
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
teamsite
[ Voor 12% gewijzigd door bigbakkus op 17-07-2003 17:15 ]
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
@Marcelloz: In principe plaats ik dagelijks updates, maar ik had nog geen namen toegevoegd zien worden
Als er mensen bijkomen zou het wel zo relaxed zijn om dat hier ff te posten
Stampede teams
====================
De Stampertjes
----------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
--------------------
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
--------------------
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
@Marcelloz: In principe plaats ik dagelijks updates, maar ik had nog geen namen toegevoegd zien worden
Als er mensen bijkomen zou het wel zo relaxed zijn om dat hier ff te posten
Stampede teams
====================
De Stampertjes
----------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
--------------------
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
--------------------
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
Erm, je bedoelt bigbakkus denk ikFuncracker schreef op 17 July 2003 @ 19:49:
Eerlijke partijen?? Tuurlijk wel? Wij hebben niemand omgekocht!
[ Voor 14% gewijzigd door Marcelloz op 17-07-2003 20:11 ]
Ik heb ook maar een team opgericht, maar ben nog druk bezig om wat mensen bij elkaar te krijgen 
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
(Elteor) ook onder voorbehoud
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Naamsverandering plus wat nieuwe leden, maar blijf op zoek
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Naamsverandering plus wat nieuwe leden, maar blijf op zoek
[ Voor 21% gewijzigd door MarkB op 18-07-2003 18:10 ]
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
+ Reggy
Mijn overweldigende graaspower gaat naar Stampot Rauwe Andijvie
--------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
+ Reggy
Mijn overweldigende graaspower gaat naar Stampot Rauwe Andijvie
Ze krijgen het al warm bij Ars
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Dat moet ook
Maar ik wil even zeggen dat ik 2 weken op vakantie ga, dus kom pas 1 augustus terug (jahaa, de begindag van de stampede
Anyway, Funcracker is toch heel de tijd onze spreekbuis, dus zoveel veranderd er niet
Magoed, have fun in deze 2 weken en join allemaal de Stampertjes, the winning team
Lang getwijfeld maar ook ik ga maar aan die Stampede meedoen. Veel heb ik niet om in de strijd te gooien maar mijn efforts gaan naar het Verenigd Graaskundig Genootschap. Volgens mij moet ik vandaag voor het eerst in de stats van ECC2 voorkomen. Een eerste test. Moet ik verder nog iets doen of is KoW zo vriendelijk om automatisch stampede-stats te fabriceren?
/(bb|[^b]{2})/
Blij zijn ze niet, maar misschien zijn ze weer overdreven bang.
En als ze op #2 komen te staan denk ik dat ze daar ook zo een gauntlet hebben lopen. :R
En als ze op #2 komen te staan denk ik dat ze daar ook zo een gauntlet hebben lopen. :R
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Als ik het goed las waren ze al bezig om er eentje te plannen...Theuno schreef op 18 July 2003 @ 13:39:
/(bb|[^b]{2})/
Zijn er trouwens al wat buffertjes om de Stampede 31 juli in te luiden? We moeten er natuurlijk wel met een knal inkomen!
HODL
Ik wil ook wel eens meedoen met die Stampede, en wel voor team Verenigd Graaskundig Genootschap, aangezien zij nog weinig leden hebben. Ik heb de Client net succescvol geinstalleerd en verwacht binnenkort een mailtje met m'n wachtwoord. Ik draai het op een XP 1800+ voor zo'n 7 uur per dag, samen met UD (50/50)
edit:
Lama
Lama
[ Voor 88% gewijzigd door Hark_k op 18-07-2003 17:43 ]
Van mij geen buffertjes. Maar ik ga wel 1 volledige dag proefdraaien om te zien hoeveel DP's ik produceer
Misschien een beetje oneerlijk om van te voren al te gaan sparen? We beginnen niet voor niets op 31 Juli oid
.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Er wordt pas geteld vanaf 1 AugustusTGEN schreef op 18 July 2003 @ 19:30:
Misschien een beetje oneerlijk om van te voren al te gaan sparen? We beginnen niet voor niets op 31 Juli oid.
Dus als mensen voor die tijd willen sparen voor een MF is dat geen probleem. Als ze maar zo vriendelijk zijn om het ook echt voor 1 Augustus te flushen.
Je hoeft helemaal niets te doen verderJR1974 schreef op 18 juli 2003 @ 09:42:
Lang getwijfeld maar ook ik ga maar aan die Stampede meedoen. Veel heb ik niet om in de strijd te gooien maar mijn efforts gaan naar het Verenigd Graaskundig Genootschap. Volgens mij moet ik vandaag voor het eerst in de stats van ECC2 voorkomen. Een eerste test. Moet ik verder nog iets doen of is KoW zo vriendelijk om automatisch stampede-stats te fabriceren?
Op dit moment iig niet.
*teams update coming up*
[ Voor 39% gewijzigd door Funcracker op 18-07-2003 19:43 ]
Stampede teams
====================
De Stampertjes
--------------------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Stampede teams
====================
De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 18-07-2003 20:14 ]
Ik moet zeggen dat het aantal mensen wat meedoet met de Stampede best veel is en ik hoop dat we tegen ARS's gaunlet tegenop kunnen zoniet ARS breken. Het lijkt me zo geweldig als ze ons overschatten en keihard door de mand vallen.
@KayCee: What's the problem?
Zie ondertitel en iconRobkazoe schreef op 18 July 2003 @ 19:50:
Ik moet zeggen dat het aantal mensen wat meedoet met de Stampede best veel is en ik hoop dat we tegen ARS's gaunlet tegenop kunnen zoniet ARS breken. Het lijkt me zo geweldig als ze ons overschatten en keihard door de mand vallen.
FUncracker je vergeet nog iemand
JR1974 schreef op 18 July 2003 @ 09:42:
Geheel correct.
Thnx!
Heb ut aangepast.
p.s. er komt zo een mailtje je kant op
[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 18-07-2003 20:15 ]
Verwijderd
I was asked to play too
I guess I'll have to go home from work and drink one of the wife's Ice's and see if it's any good. If so, I guess I'll be a stampeder too
Or are some of the cows going to quit again
I guess I'll have to go home from work and drink one of the wife's Ice's and see if it's any good. If so, I guess I'll be a stampeder too
Je mag ook gewoon Hollands lullen hier hoor
.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Errm, Time to make some comments on this:Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 20:36:
I was asked to play too![]()
I guess I'll have to go home from work and drink one of the wife's Ice's and see if it's any good. If so, I guess I'll be a stampeder tooOr are some of the cows going to quit again
a) I have no clue about what people may think of this..
If you really want to participate, you'll find out soon enough
b)If you indeed want to do so, you'll have to agree on the following:
- Crunch (for the duration of the Stampede, or longer of course
- Agree that the points will stay on that account, and the account will stay forever with DPC.
If we wouldn't ask this of you, it wouldn't be a DPC Stampede now would it?
I can't think of anything else at the moment.
But before we figure this out, lets have a look at what other people think of this..
It's not my intention to ruin the very first Stampede, so if we don't have a big majority for this idea, then I'm afraid we can't allow you to join.
On the other hand: If you agree with the rules, I can't see an obvious reason why you couldn't participate..
Ow and there is no such thing as a LedZ Stampede
If you refer to the team we'll be in (negotiations with certain individuals have begun
[ Voor 11% gewijzigd door Funcracker op 18-07-2003 20:54 ]
GreatVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 21:24:
Let me know what I have to do. The terms above are OK with me.
What you have to do?
Be patient for a while
Observe and learn
It may take a while, but I bet a few DPC'ers will definitely have some comment on this...
I look forward to them, since I have no clue as to what my fellow DPC'ers think of this...
Verwijderd
Hmmm....is this a run for the top? or just to counteract Ars gauntlet?
I think I have some Smirnoff Ice in the fridge at home.
I think I have some Smirnoff Ice in the fridge at home.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 21:48 ]
If Randy48 (and other XDC'ers) wants to flush for DPC, starting with a new account, leaving their current at XDC, he (they're) more than welcome for me
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
one extra rule, he can only join team 'En die muis zei tegen de olifant'

Nederlandse vertaling: 1 extra regel, hij kan zich alleen toevoegen bij het team 'En die muis zei tegen de olifant'
Koeien vertaling: Mooooooooooh moooh mooh mooooooooh, mooooh mooh moooooh moooooooooooooooooooooooooh 'En die muis zei tegen de olifant'

Nederlandse vertaling: 1 extra regel, hij kan zich alleen toevoegen bij het team 'En die muis zei tegen de olifant'
Koeien vertaling: Mooooooooooh moooh mooh mooooooooh, mooooh mooh moooooh moooooooooooooooooooooooooh 'En die muis zei tegen de olifant'
[ Voor 86% gewijzigd door Murtceps op 19-07-2003 02:00 ]
HM.... Zet mij (Loco-Motiv) ook maar op het (sub)team #dpc.
Dat klinkt wel redelijk algemeen.
Ik heb eigelijk geen idee in hoeverre ik mijn config moet aanpassen, of ik mijn naam moet veranderen als ik een subteam join mbt de stampede.
Dus, hoe zit dat nu? (of moet ik ff teruglezen?)
Dat klinkt wel redelijk algemeen.
Ik heb eigelijk geen idee in hoeverre ik mijn config moet aanpassen, of ik mijn naam moet veranderen als ik een subteam join mbt de stampede.
Dus, hoe zit dat nu? (of moet ik ff teruglezen?)
is het hier ineens engels geworden ofzo? 
/edit
enne, moeten we ons zorgen maken om die tegen aanval?

/edit
enne, moeten we ons zorgen maken om die tegen aanval?
[ Voor 43% gewijzigd door Da Union op 19-07-2003 00:02 ]
Funcracker, ons team kent weer een nieuw lid : Kwarkie
In dit bericht kan je altijd de volledige lijst vinden, maar ook natuurlijk op onze website
[center]
[/center]
In dit bericht kan je altijd de volledige lijst vinden, maar ook natuurlijk op onze website
[center]

[ Voor 23% gewijzigd door Marcelloz op 19-07-2003 01:02 ]
Verwijderd
oke dan, ben even avondje weg en zie zeer leuke dingen 
had hele andere dingen van KayCee en Randy48 gehoord namelijk, sta hier werkelijk met mijn mond vol tanden
I think the rules that Funcracker posted are no more than reasonable and IMHO there should be no problem at all from DPC (but again IMHO)
Can I welcome Randy48 and KayCee to our upcoming stampede team?
Or am I being to enthousiastic at the moment.. (In other words, are there any objections from DPC members?)
/edit
even ter verduidelijking, Funcracker heeft zich volledig buiten het werven van mensen voor ons komende Stampede team gehouden. Hij is enkel een lid van TLC, waardoor hij dus wel meedoet. Dit om vragen/opmerkingen over de eventuele onpartijdigheid te vermijden. Als jullie willen schieten, ik heb de mails verstuurd
had hele andere dingen van KayCee en Randy48 gehoord namelijk, sta hier werkelijk met mijn mond vol tanden
I think the rules that Funcracker posted are no more than reasonable and IMHO there should be no problem at all from DPC (but again IMHO)
Can I welcome Randy48 and KayCee to our upcoming stampede team?
Or am I being to enthousiastic at the moment.. (In other words, are there any objections from DPC members?)
/edit
even ter verduidelijking, Funcracker heeft zich volledig buiten het werven van mensen voor ons komende Stampede team gehouden. Hij is enkel een lid van TLC, waardoor hij dus wel meedoet. Dit om vragen/opmerkingen over de eventuele onpartijdigheid te vermijden. Als jullie willen schieten, ik heb de mails verstuurd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 01:26 ]
IMHO,... If anyone wants to participate in the DPC Stampede he/she has to play the game following the rules set up for the Stampede.
Therefore I would like to wecome Randy48, and other future Stampede contestants.
Therefore I would like to wecome Randy48, and other future Stampede contestants.
Strix (Skullflame)
Verwijderd
Olifant huh, I remember the comedian from German TV that made the Olifant. Sorry but couldn't join you guys, I was asked by a member of Leds (and it wasn'y my old friend FuncrackerMurtceps schreef op 18 juli 2003 @ 22:36:
one extra rule, he can only join team 'En die muis zei tegen de olifant'![]()
Nederlandse vertaling: 1 extra regel, hij kan zich alleen toevoegen bij het team 'En die muis zei tegen de olifant'![]()
![]()
Koeien vertaling: Mooooooooooh moooh mooh mooooooooh, mooooh mooh moooooh moooooooooooooooooooooooooh 'En die muis zei tegen de olifant'![]()
Verwijderd
(

Ook hier een klein flushje in de maak.
Wauw... ik wil niet arrogant zijn, maar ik ben best trots wat mijn eerste post uiteindelijk heeft opgeleverd 
Toevoeging aan 't Stampede team SRA ->
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube: ) (smilie aan elkaar, maar anders krijg je echte smilie te zien -_-
)
Toevoeging aan 't Stampede team SRA ->
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube: ) (smilie aan elkaar, maar anders krijg je echte smilie te zien -_-
Huidige stand van zaken:
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube:)
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
Strix (Skullflame)
Ok jongens... Geweldig! Zo'n stampede hebben we net ff nodig 
* Mithrandir heeft een nieuwe grazer... Een Athlon XP 2200+ @ 2166.40 mhz
Dat is dus ongeveer 1200k iterations/sec...
Een metertje zegt echter dat m'n core ongeveer 77*C wordt... Dat is volgens mij wel érg veel
* Mithrandir heeft een nieuwe grazer... Een Athlon XP 2200+ @ 2166.40 mhz
Dat is dus ongeveer 1200k iterations/sec...
Een metertje zegt echter dat m'n core ongeveer 77*C wordt... Dat is volgens mij wel érg veel

[ Voor 36% gewijzigd door Mithrandir op 19-07-2003 18:00 ]
WoW! Ik had nooit verw8 dat die randy enzo mee zouden doen aan onze stampede
Maar hij moet zich wel aan de regels houden!
Hoe zit het eigenlijk met de frontpage post? Is sid daar mee bezig?
Maar hij moet zich wel aan de regels houden!
Hoe zit het eigenlijk met de frontpage post? Is sid daar mee bezig?
En we hebben het 10e lid binnen de gelederen : Dutchsauron. Welkom!
[center]
[/center]
[center]

Zolang je dat maar flushed voordat de stampie begint, anders is het oneerlijke concurrentie. Alles voor de stampede mag pas 1aug beginnen, en niet van tevoren al sparen om tijdens de stampie te flushen. Tijd voor een Stampie Mededingings Autoriteit?Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 11:01:
nou ben al iets aan het sparen voor vóór de stampede.
(mmm zon in m,n ogen) Lekker bufferen is the word
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Stampede teams
====================
De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Stampede teams
====================
De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Verwijderd
Zo ik kom net terug van een heerlijk weekend uit Tilburg/Kaatsheuvel/Zoetermeer en heb dus geen tijd gehad de afgelopen dagen.
Graag wil ik bij deze melden dat de Team NioXX mee gaat doen aan de Stampede. En wel bij het team van Mark (te weten #DPC)
Het gaat hier in ieder geval om de volgende mensen:
Shindog: [DPC]NioXX~ShinDog
PowderFin: [DPC]NioXX~PowderFin
SandStar: [DPC]NioXX~SandStar
NioXX: [DPC]NioXX~The_Real_NioXX
Van deze leden is het zeker. Van de rest nog niet.
Graag wil ik bij deze melden dat de Team NioXX mee gaat doen aan de Stampede. En wel bij het team van Mark (te weten #DPC)
Het gaat hier in ieder geval om de volgende mensen:
Shindog: [DPC]NioXX~ShinDog
PowderFin: [DPC]NioXX~PowderFin
SandStar: [DPC]NioXX~SandStar
NioXX: [DPC]NioXX~The_Real_NioXX
Van deze leden is het zeker. Van de rest nog niet.
Nog n toevoeging voor SRA -> Cerieltjuh, staat ook onder InsideGamer
B.T.W., als ik zie hoeveel mensen sparen.... dadelijk halen we die 1,3 miljoen op de dag VOOR de stampede al
B.T.W., als ik zie hoeveel mensen sparen.... dadelijk halen we die 1,3 miljoen op de dag VOOR de stampede al
[ Voor 48% gewijzigd door X-G op 20-07-2003 19:42 ]
wat is leuker?
mn buffer legen ter ere van campzone of ter ere van de stampede?
als het maar voor 1-8 isDa Union schreef op 20 July 2003 @ 21:00:
wat is leuker?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Vandaag voor het eerst actief met Ecc2-109, mijn eerste 12 puntjes of DP's zijn onderweg en staan hopelijk morgen ergens in de stats, de rest spaar ik en stuur die op 30 Juli op. Dan vakantie
, maar computer blijft wel 24/7 doordraaien voor Ecc2 en UD (buurjongen kijkt elke dag even of er nog niets is doorgefikt) en ga op 11 Augustus dagelijks flushen (na eerst even de cache geleegd te hebben natuurlijk) ik ga maar voor 50% cpu time gebruiken met een XP2000@1796Mhz i.v.m. andere client (UD) maar hoop toch iets te kunnen bijdragen aan dit (stampde) project. Als halverwege blijkt dat het met de stampede nog niet hard genoeg gaat gooi ik er nog 2 x P2 450 tegenaan. Weet niet of dat echt veel zal helpen, maar dat zien we dan wel weer.
Da Union...
Stampede als je teamgeest hebt
Campzone als je ns eerste wil staan
Stampede als je teamgeest hebt
Campzone als je ns eerste wil staan
* Mithrandir gaat ook op campzone flushen... Gaat team sharp eindelijk eens hoog komen 
Mits het ongeveer gelijk valt met de stampede natuurlijk!
Mits het ongeveer gelijk valt met de stampede natuurlijk!
thnx MadMarky, de leden kunnen we erg goed gebruiken
[ Voor 10% gewijzigd door MarcyDarcy op 21-07-2003 00:39 ]
Ik wacht met me keuze tot 30-7
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Verwijderd
Bij deze wil ik graag een 6e team introduceren:
When you need more than Vodka Martini
The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid
Binnenkort komt er een page aan, logo is in de maak.
Tot die tijd kun je om je 'aan te melden' mailen naar trebel at ledz dot net
Voor de leden is er al wel een private forum, waar men als het goed is al toegang tot heeft.
Let's kick some Ars!
When you need more than Vodka Martini
The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid
Binnenkort komt er een page aan, logo is in de maak.
Tot die tijd kun je om je 'aan te melden' mailen naar trebel at ledz dot net
Voor de leden is er al wel een private forum, waar men als het goed is al toegang tot heeft.
Let's kick some Ars!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 12:03 ]
Dit topic is gesloten.