offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Specs van mijn bak Hier!
Welkom!
ik heb je de juiste rechten voor het forum gegeven. Komes langs en praat gezellig mee. Ik hoop dat je de Engelse taal goed beheerst

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Zijn wij aan het sparen danVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 18:53:
[...]
Er zijn al enkele aan het sparen om een MF te doen op 31 juli om zo de stampede in te luiden.

Heet dat zo als je wel al meedoet, maar nog niets stort

Het beste kun je dan nog het verwachte aantal dp's/dag van elk systeem nemen. Dat vergelijkt een heel stuk makkelijkerRalphie schreef op 25 juli 2003 @ 14:18:
[...]
Als je nou eens kijkt, dan zie dat er bij staat wat voor systemen het zijn, en hoe veel ze per dag aanstaan. Dan heb je wel een globaal overzicht. Nu weet je eigenlijk helemaal niet hoe groot de andere teams zijn qua CPU kracht.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 01:13 ]
Mito en Maku (en co?) leuk dat jullie meedoen
Pssst Maku, een koe heeft geen tepels maar spenen
[ Voor 10% gewijzigd door MarcyDarcy op 26-07-2003 01:24 ]
Verwijderd
Mischien had ie het over zijn vriendin
Maar ik wil denk wel "En die muis zei tegen de olifant..." joinen, lijkt me wel een leuk team die nog wat extra cpu kracht kan gebruiken, maar Maku, Vibe, en De Bob moeten het dan wel natuurlijk met me eens zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 02:18 ]
Daar heb je een mooi overzicht van de deelnemende Stampedeteams.
* mcB nodigt [DPC]Liquid Reflections van harte uit om ons te joinen
Strix (Skullflame)
Ars heeft er de afgelopen dag 98 nieuwe leden bij gekregen, ze zijn in 1 klap van 172 naar 270 leden gegaan!msentinelb schreef op 25 July 2003 @ 19:39:
nahh door mij zal dat niet gebeuren. ars pakt het trouwens best groot aan. Ze posten zelfs op de frontpage over hun gauntlet. Ze willen echt niet door ons ingehaald worden

Verwijderd
Dankje, we houden de uitnodiging in gedachtenmcB schreef op 26 juli 2003 @ 02:35:
Kijk anders eens naar de daily overzichten van Funcracker.
Daar heb je een mooi overzicht van de deelnemende Stampedeteams.
* mcB nodigt [DPC]Liquid Reflections van harte uit om ons te joinen
Maar ik denk dat we morgen avond even kleine poll moeten houden met ons teampje op msn, want ik hoorde dat niet iedereen dezelfde plannen heeft als ik.
Het zal iig wel een van de kleinere stempede teams worden, maar wie het gaat worden weet ik nu zelf ook niet meer

Zouden wij met deze actie ook niet een frontpagepost kunnen krijgen ? Of is die er al geweest ?MadMarky schreef op 26 July 2003 @ 02:38:
[...]
Ars heeft er de afgelopen dag 98 nieuwe leden bij gekregen, ze zijn in 1 klap van 172 naar 270 leden gegaan!
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
We denken er nog even overna Mischien joynen we jullie welbigbakkus schreef op 10 July 2003 @ 23:18:
er zijn weer mooie verhalen hier allemaal... dat doet deugt (want dat geeft extra veel leesplezier !) wie durft ons te versterken ?
We nemen het in overweging laten we zeggenDutchsauron schreef op 26 juli 2003 @ 07:52:
Mito je bent van harte welkom als je jezelf bij ons wilt aanmelden, neem maar eens een kijkje op onze homepage "En die muis zei tegen de olifant...". We kunnen nog wel wat hulp gebruiken tussen al het graasgeweld
[DPC]stampende_flapmo, is dit goed of moest ik eigenlijk een apart (stampede) woord in me naam hebben ofzo
//edit
Zit zo ff die teams te bekijken, WYNMTVM heeft wel wat groot verbruikers zeg
[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 26-07-2003 10:15 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 10% gewijzigd door _Sunnyboy_ op 26-07-2003 10:15 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Aangezien dat ik van enkele SRA membersCaLeX3000 schreef op 25 July 2003 @ 13:22:
ik denk dat VGG en WUNMTVM het grootst zijn en de rest elkaar niet echt ontloopt alleen SRA kan nog wat aan de kleine kant zijn
Als ik kijk hoeveel personen op het forum geregistreerd zijn, telt team SRA op dit moment 6 leden.
Wij zouden graag zien dat mensen SRA mee gaan helpen en zo voorkomt dat enkele teams ownen en enkele ondergesneeuwd zullen worden.
Strix (Skullflame)
Als flapmo slim is, doet hij als naam [DPC]NoizyCows~flapmoFlapmo schreef op 26 juli 2003 @ 10:11:
Ik heb nu mezelf active gezet onder de naam:
[DPC]stampende_flapmo, is dit goed of moest ik eigenlijk een apart (stampede) woord in me naam hebben ofzo.
//edit
Zit zo ff die teams te bekijken, WYNMTVM heeft wel wat groot verbruikers zeg.
Dan tellen z'n dp'tjes ook nog mee voor NC en ook voor zn stampede team
Jah en ik merk dat de Stampede echt leeftFuncracker schreef op 24 juli 2003 @ 12:24:
As to KoW. Volgens mij is hij nog op vakantie en komtie dit weekend terug.
pfew wat een berg reacties de laatste paar dagen. 't Gaat echt hard nu.
@Fun: vanmiddag zit ik op irc
(en 5 nachties slapen tot de mini mega flushe
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Zou wel mooi zijn als dat konTheuno schreef op 26 July 2003 @ 02:59:
[...]
Zouden wij met deze actie ook niet een frontpagepost kunnen krijgen ? Of is die er al geweest ?
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
Laten zien aan iedereen ,waar de koeien nog loeien.
Flink grazen zonder herkauwen.Niet sparen maar doordouwen
Doet allen mede.
Dat er nog wat *** gekickt wordt onderweg,is mooi meegenomen.
Laat nú wat zien en stop met dromen.
Pas op watch out aan de kant , wacht niet tot de stampede op gang is gekomen
Meld je nú aan,bij virtual teams!!
Denk erom velen koeien maken de dikste stampij
Dus ook jij hoort erbij
Maakt allen fun en lol
en O L É --- S T A M P E E
Verwijderd
Ja waarom zouden wij dat niet doen?Theuno schreef op 26 juli 2003 @ 02:59:
[...]
Zouden wij met deze actie ook niet een frontpagepost kunnen krijgen ? Of is die er al geweest ?
Als nieuwsberichten over usb tandenborstels kunnen: nieuws: Tweakers.net Kookcursus, les 12: Schoner, witter, gezonder!
Dan kan er toch zeker wel een bericht over deze stempede op de FP worden gezet?
Ik vind een stempede toch wel meer waarde hebben dan een usb-tandenborstel, en het zal waarschijnlijk nog een aantal nieuwe leden opleveren die mee willen doen aan de stempede
verzin ik wel ff wat:
Al sinds jaren pesten onze grootste distributed-computing vijanden, Ars Technica, ons met de Gauntlet. Een massief strijdtoneel vertonen door gewoon zoveel te flushen dat niemand het meer kan bijhouden. Toen iemand (of X-G, wat jullie willen) op een goede dag de vraag postte waarom de Dutch Power Cows niet zo'n 'Gauntlet' hadden, werd het idee langzaam aan geboren. Velen in het DPC forum helpten mee om het idee te ontwikkelen en uiteindelijk heeft het baby'tje een naam gekregen, de 'Stampede' vernoemd naar koeien/stieren die op hol slaan. Via verdere communicatie (met dank aan Funcracker) kwam eruit dat het eerste project waar we zouden moeten gaan helpen 'ECC2' zou moeten zijn. Sinds dien worden alle voorbereiden getroffen via het volgende topic =STAMPEDE TOPIC LINK INVOEGEN=.
Hoe gaat het nu precies in z'n werk, zullen jullie je afvragen. Voor de Stampede komen er aparte statistieken, en virtuele teams. Een heel clubje mensen gaat bijelkaar in een team zitten, welke een naam draagt. Maar deze teams komen in de echte stats van ECC2 niet voor, maar bestaan alleen tijdens de stampede.
Om alles een beetje eerlijk te houden, mogen en geen megaflushes worden gehouden door de mensen die meedoen met de stampede, het gaat dus om de volledige productie die jij iedere dag maakt gewoon door te sturen. Wat wel mag is in de loop der tijd meer pc-power op het project te zetten. Dit moedigen we juist aan :p!
Dit is dus in het kort wat de stampede inhoudt. De laatste berichten die we krijgen zijn dat Ars Technica in dezelfde tijd als de Stampede hun Gauntlet gaat starten. Het spant er nu dus om wie de meeste power heeft... en dat zal toch wel zeker DPC zijn hé ;)!
[ Voor 45% gewijzigd door DukeBox op 26-07-2003 20:30 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[reclame]Aan alle zwevende kiezers...
Kom ons versterken... wij zijn de kei-goeiste en mega-gaafsten van de DPC-Stampede
[/reclame]
edit: Welkom Liquid Reflections
[ Voor 13% gewijzigd door Murtceps op 26-07-2003 20:56 ]
Ik heb een stukje geschreven wat ik wel wil gaan submitten. Het staat in dit topic, of op http://home.hccnet.nl/j.klmn/tweakers/ECC2Stampede.doc
lama
[ Voor 8% gewijzigd door Hark_k op 26-07-2003 22:02 ]
Over FP post.. We're working on it..KoW schreef op 26 July 2003 @ 13:08:
[...]
Jah en ik merk dat de Stampede echt leeft
pfew wat een berg reacties de laatste paar dagen. 't Gaat echt hard nu.
@Fun: vanmiddag zit ik op irc
Post whatever you like en we zullen dat morgen meenemen in ons verhaal.
Submitten heeft geen zin, zonder de juiste personen wordt het gewoon weggemikt.. Geloof mij, wij (SID) weten er alles van..
@KoW: ik morgenmiddag
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
[steukmode]
En toch begrijp ik het niet, ik bedoel, wie wil nou niet bij het team zitten waar de beroemde X-G zit?
[/steukmode]
Mogen uwer Mhz ons allen naar de top leiden
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Hoe wil je het er dan op krijgenMarco K schreef op 26 July 2003 @ 22:03:
Bij deze stel ik mijn stukje van hierboven beschikbaar voor de FP. Zal het dan verder niet submitten als dat zo is wat jij zegt.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Of zal het verstandiger het toch ff te submitten? Boeie, ik doe het gewoon.
Edit: Zo, tis verstuurd.
[ Voor 5% gewijzigd door Hark_k op 26-07-2003 22:48 ]
Er zijn afspraken gemaakt over wat wel en niet mag en hoe dat dan moet worden geregeld.
SID, de Stampede club of de crew zullen het ws wel meenemen. 't Is iig iets wat zeker nieuwswaarde heeft. De eerste keer dat zoiets binnen DPC word georganiseerd mag dat best genoemd worden.
Zie ook mijn reactie in het andere topic
[off-topic]Weer een van die zaken waar o.a. de crew en een aantal active DPC-ers zich voor inzet bij DPC[off-topic]
Verwijderd
Na 30 juli 0:00 is het niet meer mogelijk:
- om van Stampede team te wisselen.
- om een nieuw Stampede team aan te maken
- een Stampede team te joinen!
alleen was er een beperking mbt tot welke teams nog leden moeten/kunnen accepteren?
en het is 31/7 toch?
Van klussen krijg je grijze haren
Op dit moment bestaat het team uit de volgende leden:
• Crack
• CubicQ
• Bigbakkus
• DesperateDan
• Dutchsauron
• Heineken
• Guus
• Kwarkie
• Liquid Reflections
• Murtceps
• Marcelloz
• Paknaald
• SFM
• Veter
Bezoek onze website en meld je aan als je wilt joinen.
Verwijderd
Op dit moment bestaat dit internationale team uit de volgende leden:
(op chronologische volgorde)
• Silk_dude
• Ralphie
• Jopster
• BaBBeloedie
• fenrir
• MaartenP
• Marble
• Noon
• partycows
• Chielos
• Tube
• www.alliedcomputers.nl
• Evert Mulder
Kijk hier voor meer info.
Tevens kun je hier je deelname kenbaar maken aan de rest van het team.
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
--------------------------
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
MadMarky
Hakke
msentinelb
Cow_tipping
KeeZ
Arnim
DSB_Sabian
SuspiciouS
SlinkingAnt
ColdFusion
Toranaga
Division Brabant
Jan (aka DuponJan)
p0g
Teckna
scorpionv
bastien
Flapmo
Nieuw :
Ispierings
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube:)
Cerieltjuh
Nix veranderd dus,....
Kom op mensen, join ons om de strijd nog spannender te maken.
Strix (Skullflame)
De nieuwe lijst:
mcB
X-G
Robkazoe
Kr3Kr
Reggy
Gronik
Cerieltjuh
Achja.. kijken wat zo'n klein team kan presteren
Mijn post niet gelezen MarkB?
Van iedereen zou jij beter moeten weten
Hmmz, tjah.. Ik kan nu wel zeggen dat het uiteraard klopt wat ik beweer, anders zou ik het niet beweren, maar dat komt proly wat arrogant overMarco K schreef op 26 juli 2003 @ 22:35:
Funcracker zegt dat hij het zal meenemen morgen. Geen idee wat ie exact gaat doen, maar goed. Klopt het wat hij beweerd (Submitten heeft geen zin, zonder de juiste personen wordt het gewoon weggemikt.. Geloof mij, wij (SID) weten er alles van..)??.
Of zal het verstandiger het toch ff te submitten? Boeie, ik doe het gewoon.
Edit: Zo, tis verstuurd.
Nevertheless is het wel waar
Posted @ 21:40:00 BST by melinate
DPC have organized a "stampede" to try and take 1st place from us. They have even gone so far as to ask XDC members to join DPC for the month of August for the event. So we need to show them how this is done! We will be having our own gauntlet during the month of August. So get every processor you can find crunching ECC2 so we can outrun the stampede!
Van teamvodkamartini.net
B.T.W., hoe zit t met de stats.. alles ok?!
Verwijderd
we hebben niks gevraagd he tochX-G schreef op 27 July 2003 @ 14:29:
TVM Gauntlet v. DPC Stampede
DPC have organized a "stampede" to try and take 1st place from us. They have even gone so far as to ask XDC members to join DPC for the month of August for the event. So we need to show them how this is done! We will be having our own gauntlet during the month of August. So get every processor you can find crunching ECC2 so we can outrun the stampede!
Van teamvodkamartini.net
B.T.W., hoe zit t met de stats.. alles ok?!
koeien hoeven niet extreem te gaan
Don't get your hope up!!!X-G schreef op 27 July 2003 @ 14:36:
Ach, als die aArsen dit al niet begrijpen, dan moet van hun 'Gauntlet' niet veel terechtkomen? Niet?!
dit gaat nog een aardige strijd worden en ik hoop dat er halverwege de maand nog aardig wat power bij komt, anders gaan we het nog moeilijk krijgen
offtopic:
Im With CaLeX3000CaLeX3000 schreef op 27 juli 2003 @ 14:56:
[...]
Don't get your hope up!!!
dit gaat nog een aardige strijd worden en ik hoop dat er halverwege de maand nog aardig wat power bij komt, anders gaan we het nog moeilijk krijgen
@Funcracker.... bovenstaand Team SRA overzicht mag je overnemen in je daily teamoverzichtX-G schreef op 27 July 2003 @ 14:13:
Errm.. mcB, ik denk dat we De Vliegende BonBon, RedFox en GameCube: ) kunnen schrappen, daar hun op vakantie zijn/ andere dingen kwa dc'en doen
De nieuwe lijst:
mcB
X-G
Robkazoe
Kr3Kr
Reggy
Gronik
Cerieltjuh
![]()
Achja.. kijken wat zo'n klein team kan presteren
Strix (Skullflame)
offtopic:
Is dit echt zo ??X-G schreef op 27 July 2003 @ 14:29:
They have even gone so far as to ask XDC members to join DPC for the month of August for the event
Verwijderd
Stampede teams
====================
De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Tube
Allied Computers
Evert Mulder
Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon*
RedFox*
GameCube:)*
Cerieltjuh
"En die muis zei tegen de olifant..."
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
D(esperate)Dan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron
g_uus
SFM
Paknaald
Verenigd Graaskundig Genootschap
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
MadMarky
Hakke
msentinelb
Cow_tipping
KeeZ
Arnim
DSB_Sabian
SuspiciouS
SlinkingAnt
ColdFusion
Toranaga
Division Brabant
Jan (aka DuponJan)
p0g
Teckna
scorpionv
bastien
Flapmo
griz
Ispierings
LiL'T
#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
Elteor
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Shindog
PowderFin
SandStar
NioXX
Sundead
xux
Andy
nolabel
Smazy
When you need more than Vodka Martini
The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48**
KayCee**
Flowerkid**
XL9**
Bas_Tard**
Tomahawk
Stefan-
PowerCow
Turndevil
* valt misschien af, onzeker
** vormen evt. nieuw Stampede team, of vallen misschien af
[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 27-07-2003 22:57 . Reden: Smazy toegevoegd ]
Verwijderd
Ars denkt dat het zo is gegaan. Maar dit is niet zo. KayCee vroeg in dit topic of hij ook niet mee kon doen. Dus toen is er over en weer wat gepraat en uitgelegd. Vervolgens zijn er nog wat meer van XDC, speciaal voor de Stampede, overgekomen. DPC heeft het in feite niet gevraagd, ze boden het zelf aan.DukeBox schreef op 27 July 2003 @ 16:43:
Is dit echt zo ??
* ColdFusion snapt al die ophef over leden van andere teams niet zo. Who gives a fuck waar ze vandaan komen?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Het hele gebeuren is dus niet met een vraag begonnen, maar er zijn wel 2 uitnodigingen verstuurd voor ons stampede-team
/edit
op dezelfde manier als dat ik Da Devil Crew en mensen van NoizyCows heb uitgenodigd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 16:54 ]
Nope..DukeBox schreef op 27 juli 2003 @ 16:55:
Hmm.. ok. Als het maar niet gaat lopen als met eccp. Want nog steeds us het dus WEL mogelijk punten mee te nemen.
Ze maken nieuwe accounts aan onder DPC vlag die daar tot in lengte van dagen zullen blijven.
Verwijderd
Lees nog heel even het begin van de thread ook door... Daar hebben we expliciet met Funcracker afgesproken dat:
- Er *geen* sprake is van een join en/of teamhop
- Dat alle stampede dp's op een nieuw account geflushed worden
- Dat dit nieuwe account bij DPC is en blijft
Daar waren geen negatieve reakties op en wij wilden graag ARS een beetje "kietelen"
Naar het zich nu laat aanzien zal XDC ook geen volledige power gaan leveren.
Flowerkid is bezig met het verdedigen van #1 overall en Randy is hard aan het werk om de #2 overall in te stiften....
Deze keer vriendjes blijven???
[ Voor 49% gewijzigd door DukeBox op 27-07-2003 17:10 ]
Mijn excuses daarvoor. Ik ben een beetje de draad kwijt geraakt over wat je nou ging doen..DukeBox schreef op 27 July 2003 @ 17:10:
Maaruh, ik zie mijn team er niet tussen ?
Als je een eigen team hebt, kun je dan even posten wat de naam is en wie erin zitten.
Verwijderd
Anyway. Back in the real world.X-G schreef op 27 juli 2003 @ 14:29:
TVM Gauntlet v. DPC Stampede

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 17:45:
Hey Funcracker,Dobble whopper con queso
If TnT and Timo are allowed to take their points back to their respective teams,we'll be allowed to do same right?
No, you are not.. It wouldn't make sense to create new accounts at all, and it wouldn't help DPC either.
[ Voor 5% gewijzigd door Funcracker op 27-07-2003 17:52 ]
Verwijderd
Are you going to be hording points or running all out? What's in my sig is what I'll be putting towards this effort.
Hording as in saving?Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 17:49:
One more quick question.
Are you going to be hording points or running all out? What's in my sig is what I'll be putting towards this effort.
A number of people are saving points for an impressive (?) MF on July 31.
During the Stampede it is illegal to dump saved points.. You can save them if you want, but this serves no purpose and might instead f**k up the stats.
edit:
p.s. Please do not use this forum for slow chat. It's prohibited at GoT, we can talk about this @ our Stampede team forum or @ XDC if you like?
[ Voor 17% gewijzigd door Funcracker op 27-07-2003 17:57 ]
NiceVerwijderd schreef op 27 July 2003 @ 17:49:
One more quick question.
Specs van mijn bak Hier!
* X-G doet Emile Ratelband na:
TSJAKKAAAAAAAA!
Meestal betekent zo'n sterretje dat er verder nog xtra informatie staat, die niet op de andere mensen in de lijst van toepassing is, zo ook hier!X-G schreef op 27 July 2003 @ 19:08:
Waarom staan er dubbele sterretjes bij de XDC gasten..
Lezen!!!!!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Uh vriend lees jij eens even de dpch's van de laatste 4 weken van eccp-109 door. ARS = GAUNTLET GAUNTLET = ARS. Als zij een gauntlet gaan starten weet je 1 ding cker, dat is een bom, die kan als ze het echt willen makkelijk mee met ons.X-G schreef op 27 juli 2003 @ 14:36:
Ach, als die aArsen dit al niet begrijpen, dan moet van hun 'Gauntlet' niet veel terechtkomen? Niet?!
Verwijderd
Juist, wij hebben de gauntlet zeg maar uitgevonden.Flapmo schreef op 27 juli 2003 @ 19:37:
[...]
Uh vriend lees jij eens even de dpch's van de laatste 4 weken van eccp-109 door. ARS = GAUNTLET GAUNTLET = ARS. Als zij een gauntlet gaan starten weet je 1 ding cker, dat is een bom, die kan als ze het echt willen makkelijk mee met ons.
Specs van mijn bak Hier!
like us met Mega Flush ®Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 21:02:
[...]
Juist, wij hebben de gauntlet zeg maar uitgevonden.![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door CaLeX op 27-07-2003 22:56 . Reden: rot FC :P ]
offtopic:
Mage Flush?
Teveel fantasy gelezen?
Ik kom even onze tot nu toe zeer bescheiden webpage aankondigen:
http://www.funcracker.net/needmore
Puur gebrek aan tijd zorgen ervoor dat ik nog niets uitgebreiders heb..
Meer volgt dus (hopelijk) nog
heb nog een duron600 gevonden, lol
maar dat zal wel weer aan mij liggen
There can be only one.... en ik dan ??

HODL
Verwijderd
Tja,
Heeft iemand einig idee hoe ik in de CFG kan aangeven dat ik eerste door een internet proxy heen moet, en dan pas kan storten op onze proxy die de DP's vast houd?
Ik kan het IP adres niet pingen, maar via de i-net explorder wel bereiken als internetpagina.
Fun while it lasted: World Community Grid!
* Mobster is nu lid van "En die muis zei tegen de olifant..."
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Crosspost [rml]AlliedComputers in "[ ECC2-109] hitparade van 27 juli"[/rml]Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 08:07:
[...]
Tja,
Heeft iemand einig idee hoe ik in de CFG kan aangeven dat ik eerste door een internet proxy heen moet, en dan pas kan storten op onze proxy die de DP's vast houd?
Ik kan het IP adres niet pingen, maar via de i-net explorder wel bereiken als internetpagina.
/(bb|[^b]{2})/
Verwijderd
edit: hmm, hij heeft waarschijnlijk ander project gedaan, maar gaat wel weer meedoen met de gauntlet...

Dus even ter attentie aan iedereen... allemaal je crunchmachien op ECC2 zetten
[ Voor 30% gewijzigd door Murtceps op 28-07-2003 15:39 ]
FP post coming up, ook om die reden een nieuw draadje
[rml][ Stampede] #1 ECC2-109 (vervolg)[/rml]
Aan de Mods: deze mag evt weer dicht
Kunnen draadjes niet gewoon wegzakken als ze niet meer actueel zijn?16:39:38 {Dutchman[wrk]} de eerste die reageert met waarom zit deze nog niet dicht krijgt een gratis weekend Noordpool ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchman! op 28-07-2003 16:50 ]
We spend our years as a tale that is told
Dit topic is gesloten.