Goeie dag, ik zie hier wat power in de rondte vliegen.
Ik geloof dat wij na de eerste week al moeten afhaken...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 11:11:
Bij deze wil ik graag een 6e team introduceren:
When you need more than Vodka Martini
--------------------------
The Ledz Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 11:58 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Da Union op 21-07-2003 12:11 ]
XDC wil dat, helemaal duidelijk is me dat nog niet, terwijl ze wel met MIJN team maatjes (TigZ, Yggie en Paranoima) int teampie zitten (wie is er nu foutDa Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:
mithrandir > de stampede komt als het goed is in aparte stats (correct me when im wrong)
enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
tzijn XDC users. Ze maken speciaal voor stampede een DPC account aan.Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 13:07 . Reden: typo's en alcohol probleem wegge-edit ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
a) Dat klopt helemaal! De Stampede stats staan helemaal los van de ECC2-1098 stats en DPCH.Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:
mithrandir > de stampede komt als het goed is in aparte stats (correct me when im wrong)
enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?
[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 12:50 . Reden: tiepvaut ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
tja dat drink ik niet he, misschien op de volgende BBQ, als jullie er weer zijn
alleen jammer dat het tijdelijk isFuncracker schreef op 21 July 2003 @ 12:42:
[...]
b) Aangezien ze gaan crunchen onder DPC ccounts (die dat ook eeuwig blijven) zie ik geen enkel probleem. Ze zijn voor de duratie van de Stampede in ieder geval deel DPC members
Het is wel wat controversieel. Dat ben ik zeker met velen eens. Maar ik kan het persoonlijk wel waarderen. Meer mensen van andere teams zouden dit moeten doen
[ Voor 54% gewijzigd door CaLeX op 21-07-2003 12:44 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Je geld kun je niet beter beleggenRobkazoe schreef op 21 juli 2003 @ 12:51:
Damnz: als ik geld op een team moest zetten zou ik dat op When you need more than Vodka Martini zetten.
Waarschijnlijk wel. Dat was niet onze initiele opzet, maar Trebel schijnt goede manieren te hebben om mensen over te halenRobkazoe schreef op 21 juli 2003 @ 12:51:
WTF: Team When you need more than Vodka Martini is wel fucking sterk met DDC en TLC maar dan ook nog eens een arsenaal aan XDC members.
[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 13:02 ]
...Funcracker schreef op 21 July 2003 @ 13:01:
[...]
Waarschijnlijk wel. Dat was niet onze initiele opzet, maar Trebel schijnt goede manieren te hebben om mensen over te halen![]()
![]()
Wel is het zo dat ik, vanuit organisatorisch standpunt, liever zou zien dat mensen die nu nog mee willen doen niet direct kiezen voor ons team.. Er zijn nog wel wat kleinere teams die versterking goed zouden kunnen gebruiken.
Aan de andere kant zijn er ook nog grote ECC2-109 DPC leden die nog niet in een team zitten. Ik denk dat de balans daardoor nog wel flink heen en weer zal schieten voor we beginnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 13:17 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door fenrir op 21-07-2003 13:17 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 13:18 ]
Het is nooit gezegd dat bestaande teams niet mee mochten doen. Bij Ars werkt het ook zo dat bestaande teams gewoon ingedeeld zijn in Gauntlet teams.. De grens wie wel of niet mee mag doen zou anders ook moeilijk te controleren zijn.Marcelloz schreef op 21 July 2003 @ 13:14:
[...]
...
in eerste instantie was het de bedoeling dat mensen die al aan ECC2 meededen niet met de Stampede mee mochten doen. Dat het alleen crunchers zouden zijn die een maandje meededen met ECC2 in onderling teamverband, een maand extra power leveren en dan weer terug. Ik vraag me af of die ECC lui bijv. met SoB zouden hebben meegedaan........................
Laten de ECC2 teams maar proberen de Stampede teams van zich af weten te houden. De kans zit er nu in dat mensen die het leuk vonden om met de Stampede teams mee te doen, na een week afhaken omdat de competitie wordt beheerst door bestaande ECC2 teams. Lijkt me niet de bedoeling toch??
just my 0.02$ ( en een knuppel in het hok)
...
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 13:37 ]
Strix (Skullflame)
Het 7e team kan best in week 2 extra power vinden om aan het einde van die week op plaats 6 te staan. Het is een extra stimulans om meer power te vinden.... Na deze week gaan enkel de 6 beste teams door, en de deelnemers uit de andere teams worden gedwongen zich te verspreiden over de minder presteren teams van de zes.
[ Voor 25% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 14:10 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar. Juist omdat je nieuw tijdelijke verbonden aangaat en in grotere Stampede teams zit kun je die kracht juist compenseren..mcB schreef op 21 July 2003 @ 13:58:
Ik ben voor alleen 'Nieuwe kracht' in de stampedes.
Als deze nieuwe kracht afkomstig is van iemand die al aan het betreffende project meedeed kan deze gewoon meedoen met de stampede.
Ik zou het niet eerlijk vinden als een al voor het stampedeproject draaiend pc-park ook nog eens de Stampede-stats kan domineren.
De stampede is gewoon een extra boost voor een bepaald project. En om het voor iedereen leuk te maken mee te helpen aan deze boost zijn er de stats.
In deze stats moet het ook voor de kleinere flushers leuk blijven.
Daarom vind ik dat alleen nieuwe kracht mee mag doen met de stampedeteams.
De volgende stampede-ronde zijn er andere teams van andere projecten die dan niet mee kunnen doen in de stampedeteams.
Het zou anders wel redelijk duidelijk zijn wie de stampede-stats aan zou voeren.
Neem bijvoorbeeld het RC5 project. STEL dat er een RC5 stampede zou komen.
Team Scoutlink zou dan bijvoorbeeld mee gaan doen met de stampede in een stampedeteam. 1 user van scoutlink welke de 'beschikking' heeft over een lomp cluster zou dan direct al kunnen bepalen dat 'zijn' virtueel team bovenaan komt te staan.
Het streven is om ongeveer een zestal gelijkwaardige teams op poten te krijgen die elkaar 'bestrijden' door zoveel mogelijk work units te flushen voor het betreffende project en gedurende de Stampede periode.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| The LedZ Collective (nummer 2 overall binnen DPC) Da Devil Crew (nummer 7 overall binnen DPC) Paranoimia tigz Yggie Sha Randy48 (nummer 3 user overall wereldwijd) KayCee (nummer 41 user overall wereldwijd) Flowerkid (nummer 1 user overall wereldwijd) |
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 14:23 . Reden: uitbreiding ]
Strix (Skullflame)
binnen een week mogen zij geen nieuwe members aan nemen, waardoor de output van de rest wel stijgt, maar niet van hun,MarkB schreef op 21 July 2003 @ 14:18:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 The LedZ Collective (nummer 2 overall binnen DPC) Da Devil Crew (nummer 7 overall binnen DPC) Paranoimia 37 overal tigz '' Yggie '' Sha '' Randy48 (nummer 3 user overall wereldwijd) KayCee (nummer 41 user overall wereldwijd) Flowerkid (nummer 1 user overall wereldwijd)
Lekker gelijkwaardig team, t.o.v. de andere stampede teams richt je dan op? Wat moeten de andere teams hier nou tegenover stellenIk zal TCF, Dukebox, The Fonz en Morpheus maar vragen misschien dat we dan een kans hebben...
offtopic:
Verwijderd
Dat zal denk ik zeker het geval zijn... Is eigenlijk overal en altijd zo.het is de eerste keer dat we dit doen, de regels voor de volgende keer zullen aardig aangescherpt/veranderd worden. je kan niet alles ineens goed doen
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 14:30 . Reden: ben lekker bezig, typo's ]
De stats zijn toch alleen maar bijzaak in dit geval? Het is toch de bedoeling dat we met z'n allen Ars inhalen? Kan jou die stats dan schelen, als dat laatste in ieder geval maar gebeurd.MarkB schreef op 21 July 2003 @ 14:18:
[...]
Lekker gelijkwaardig team, t.o.v. de andere stampede teams richt je dan op? Wat moeten de andere teams hier nou tegenover stellenIk zal TCF, Dukebox, The Fonz en Morpheus maar vragen misschien dat we dan een kans hebben...
Die laatste mag je zeker vragenMarkB schreef op 21 July 2003 @ 14:18:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 The LedZ Collective (nummer 2 overall binnen DPC) Da Devil Crew (nummer 7 overall binnen DPC) Paranoimia tigz Yggie Sha Randy48 (nummer 3 user overall wereldwijd) KayCee (nummer 41 user overall wereldwijd) Flowerkid (nummer 1 user overall wereldwijd)
[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 14:34 ]
Verwijderd
Oeps... laatste keer dat ik keek was ik pas 44e ofzo...KayCee (nummer 41 user overall wereldwijd)
offtopic:
Verwijderd
Dit is waar veel mensen bang voor zijn. En misschien uiteindelijk op 30 juli voor het sterkste team kiezen of helemaal afhaken...Heineken schreef op 21 July 2003 @ 11:42:
Goeie dag, ik zie hier wat power in de rondte vliegen.![]()
ik vind die 6 teams een goede regel juist, je laat je toch niet afschikken door dit geweld??Marcelloz schreef op 21 juli 2003 @ 15:12:
To the point:
[...]
Dit is waar veel mensen bang voor zijn. En misschien uiteindelijk op 30 juli voor het sterkste team kiezen of helemaal afhaken...
Gewoon die 6 teams regel eruit mikken.
offtopic:
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:08 . Reden: topic even offtopic gemarkeerd ]
Verwijderd
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Hahahaha gretverrr wat een rotkop dukebox hehehehheDukeBox schreef op 21 juli 2003 @ 17:50:
Morgen begint het toch ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:54 ]
euh *kuch* weet je wel van wie die 'rotkop' is?Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 17:53:
[...]
Hahahaha gretverrr wat een rotkop dukebox hehehehheschrik iedere keer weer.
...
Verwijderd
Ho nee ,maar no offence he,grijnsMarcyDarcy schreef op 21 juli 2003 @ 17:57:
[...]
euh *kuch* weet je wel van wie die 'rotkop' is?
Hopelijk doen er nog wat meer users mee maar het ziet er al veelbelovend uit
offtopic:
LOLMarco K schreef op 21 July 2003 @ 19:02:
Hakke, UD held, welkom
Zijn die servers nog beschikbaar in augustus, waar je nu UD op draait?
Dus ik denk dat er óf flinke voorbereidingen worden getroffen voor de stampede, óf er moet motivatie gevonden worden, én iedereen moet terug van vakantie komenActive members in the last (7/14/30 Days): 110 / 134 / 166
[ Voor 79% gewijzigd door Sundead op 21-07-2003 21:25 . Reden: wijs gelul :+ ]
[ Voor 33% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 21:36 ]
Bij dezeMarkB (09:12 PM) :
als ik niet de 1e ben die zich meldt weet ik het niet meer
Specs van mijn bak Hier!
Alle teams willen je hebben. Maar je kiest natuurlijk voor het Verenigd Graaskundig Genootschap.msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:01:
ik ben ook maar begonnen met eccp. TSC is zo irri met al stats/client problemen. Welk team wil me hebbenkan iets van 2600 amd mhz geven.
[ Voor 32% gewijzigd door Hakke op 21-07-2003 22:13 ]
Verwijderd
Ieder teampje wil je wel denk ikmsentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:01:
ik ben ook maar begonnen met eccp. TSC is zo irri met al stats/client problemen. Welk team wil me hebbenkan iets van 2600 amd mhz geven.
[ Voor 54% gewijzigd door msentinelb op 21-07-2003 22:09 ]
Specs van mijn bak Hier!
[ Voor 91% gewijzigd door X-G op 21-07-2003 22:10 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Specs van mijn bak Hier!
Welkom msentinelb & Sabian!!!msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:07:
ok dan join ik het Verenigd Graaskundig Genootschap.
Kom op #team_p&P op sorcery en dan kan ik je helpenmsentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:17:
moet ik me nog op een site aanmelden ofzo? of hoeft dat allemaal niet
[ Voor 30% gewijzigd door E-jey op 21-07-2003 22:20 ]
Verwijderd
Ik denk dat we jou dan nog wel kunnen gebruiken_Sunnyboy_ schreef op 21 July 2003 @ 22:13:
De jacht op members is nu goed gestart
FF kijken, hoeveel MHz heb ik, 5950 geloof ik.
HODL
Ik snap het ook niet!Marble schreef op 21 July 2003 @ 22:43:
mjah, ik krijg mijn opgekropte wervings-acties er niet meer uit... sjeez
De stampertjes is ondertussen bijna het kleinste team geworden
HODL
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Heb me daarom ook maar aangemeld.Marble schreef op 21 July 2003 @ 22:43:
mjah, ik krijg mijn opgekropte wervings-acties er niet meer uit... sjeez
De stampertjes is ondertussen bijna het kleinste team geworden
Kijk dat zijn goede dingen!
HODL
Verwijderd
Nah... Deze keer gaat iedereen zich netjes gedragenhiostu schreef op 21 July 2003 @ 21:58:
Als XDC weer mee gaat doen met ons, krijgen we dan niet hetzelfde gerommel als met ECCp? Ik wil niet dat er weer zo geruzied wordt.....
[ Voor 6% gewijzigd door Marcelloz op 22-07-2003 07:55 ]
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Even ter verduidelijking: (ik begreep het nl verkeerd in 1e instantie)Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 23:06:
En met Trebel en Funcracker aan het roer hebben we tevoren netjes de spelregels doorgenomen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 02:34 ]
Welkom bij de club!Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 00:42:
Heeft "En die muis zei tegen die olifant..." nog een plekkie over in de stal voor mijnkoeien
??
zo ja dan hoor ik het graag zo nee dan zal ik toch iets anders moeten zoeken.
[ Voor 14% gewijzigd door Marcelloz op 22-07-2003 07:39 ]
Ik maak volgende week mijn beslissing pas X-GX-G schreef op 21 July 2003 @ 23:35:
Sunnyboy, had je al iemadn ?!
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 08:50 . Reden: toevoeginkje ]
Het is nog niet eens bekend hoeveel rekenkracht ze gaan inzetten. Misschien verstandig om dat eerst af te wachten. Voor hetzelde geld zetten ze maar 1 pc de man in.Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 08:49:
Waarom splits je de members van XDC dan niet in een eigen subteam?
Op die manier is het misschien iets eerlijker qua power...
Just my 2 Cents...
het is natuurlijk ook een van de subdoelen met de stampede om dichter bij elkaar te komen, en op die manier zouden we XDC toch op een afstandje houdenVerwijderd schreef op 22 July 2003 @ 08:49:
Waarom splits je de members van XDC dan niet in een eigen subteam?
Op die manier is het misschien iets eerlijker qua power...
Just my 2 Cents...
offtopic:
Verwijderd
OK bij deze dan heb ik Guus me net aangemeld op de site en kan Funcracker me toevoegen bij: "En die muis zei tegen die olifant..."Heineken schreef op 22 July 2003 @ 00:48:
JAAAAAAAAAAAAA!!
Welkom.Neem eens een kijkje op de site. Daar kan je je ook aanmelden.
Om overigens nog even op de discussie terug te komen: veel mensen denken dat als een team veel leden heeft deze ook wel veel power zal hebben. Hier verkijk je je erg snel op. Bij het team "En die muis zei tegen d i e olifant..." zitten veel losse mensen met 1 of 2 pc's, maar ze hebben wel al meer als 10 leden. Dit schrikt natuurlijk een beetje af waardoor mensen sneller een ander team zullen joinen. Ik vond het dus een goed idee om een soort overzicht van GHz per team te maken. Een indicatie ervan zou al heel handig zijn bij het maken van een keuze.
uuhm je sig.... je blijft gewoon bij TCF zitten hoor, die #dpc zijn additional statsSundead schreef op 22 July 2003 @ 09:45:
hmmm, Keez gaat bij dat Verenigd Graaskundig Genootschap hangen...
* Sundead weet het nu zeker, extra Gh'zen inschakelen, joe must
* Sundead telt zijn Gh'zen op het telraam...
Shit! moet nog wat bij wil ik KeeZ evenaren.
offtopic:
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
[ Voor 98% gewijzigd door Cow_tipping op 22-07-2003 11:08 ]
En als ik nu begin met meer ingezette pctjes? Heet je mij dan ook welkom?E-jey schreef op 22 juli 2003 @ 11:03:
En ik wil KeeZ en Armin graag even welkom heten bij het gezelligste stampede team
als je 2 keer post doe ik het welCow_tipping schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
[...]
En als ik nu begin met meer ingezette pctjes? Heet je mij dan ook welkom?
offtopic:
Woops!! Vergeet ik gewoon een memberCow_tipping schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
[...]
En als ik nu begin met meer ingezette pctjes? Heet je mij dan ook welkom?
[ Voor 64% gewijzigd door X-G op 22-07-2003 11:23 ]
E-jey schreef op 22 July 2003 @ 11:03:
En ik wil KeeZ en Armin graag even welkom heten bij het gezelligste stampede team
riiight!Arnim wrote ergens boven in dit topic:
De bestaande users kunnen er ook juist voor zorgen dat de krachten eerlijker verdeeld zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door MarcyDarcy op 22-07-2003 21:24 . Reden: :) ]
offtopic:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq