DPC Stampede #1

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Goeie dag, ik zie hier wat power in de rondte vliegen. B)

Ik geloof dat wij na de eerste week al moeten afhaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 11:11:
Bij deze wil ik graag een 6e team introduceren:

When you need more than Vodka Martini
--------------------------
The Ledz Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid
Afbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/xyxwave.gifAfbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/xyxwave.gifHowdy !! Afbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/xyxwave.gifAfbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/xyxwave.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
mithrandir > de stampede komt als het goed is in aparte stats (correct me when im wrong)

enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?

[ Voor 39% gewijzigd door Da Union op 21-07-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:
mithrandir > de stampede komt als het goed is in aparte stats (correct me when im wrong)

enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?
XDC wil dat, helemaal duidelijk is me dat nog niet, terwijl ze wel met MIJN team maatjes (TigZ, Yggie en Paranoima) int teampie zitten (wie is er nu fout O-) )

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:enne kan iemand mij uitleggen waarom ars of xdc (ben de kluts kwijt) ineens met ONS mee willen doen?
tzijn XDC users. Ze maken speciaal voor stampede een DPC account aan.
Ze prefereren Ars van 1e plaats te verstoten boven DPC inhalen denk ik.
Of ze vinden ons gewoon lief ;) Of houden van Smirnoff
Free Smirnoff voor het Stampede team namelijk :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 13:07 . Reden: typo's en alcohol probleem wegge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Hierbij wederom een voorlopig Stampede team overzicht

Stampede teams
====================

De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos

Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube:)
Cerieltjuh

"En die muis zei tegen die olifant..."
Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron

Verenigd Graaskundig Genootschap
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
MadMarky

#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
(Elteor) ook onder voorbehoud
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Shindog
PowderFin
SandStar
NioXX

The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 12:09:

a) Dat klopt helemaal! De Stampede stats staan helemaal los van de ECC2-1098 stats en DPCH.

b) Aangezien ze gaan crunchen onder DPC accounts (die dat ook eeuwig blijven) zie ik geen enkel probleem. Ze zijn voor de duratie van de Stampede in ieder geval deel DPC members :*)

Het is wel wat controversieel. Dat ben ik zeker met velen eens. Maar ik kan het persoonlijk wel waarderen. Meer mensen van andere teams zouden dit moeten doen :+

[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 12:50 . Reden: tiepvaut ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 12:23:

[...]
tja... again Smirnoff ;)
tja dat drink ik niet he, misschien op de volgende BBQ, als jullie er weer zijn :*)
Funcracker schreef op 21 July 2003 @ 12:42:
[...]
b) Aangezien ze gaan crunchen onder DPC ccounts (die dat ook eeuwig blijven) zie ik geen enkel probleem. Ze zijn voor de duratie van de Stampede in ieder geval deel DPC members :*)

Het is wel wat controversieel. Dat ben ik zeker met velen eens. Maar ik kan het persoonlijk wel waarderen. Meer mensen van andere teams zouden dit moeten doen :+
alleen jammer dat het tijdelijk is ;)

[ Voor 54% gewijzigd door CaLeX op 21-07-2003 12:44 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:01
WTF: Team When you need more than Vodka Martini is wel fucking sterk met DDC en TLC maar dan ook nog eens een arsenaal aan XDC members. Damnz: als ik geld op een team moest zetten zou ik dat op When you need more than Vodka Martini zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 19:35

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Robkazoe schreef op 21 juli 2003 @ 12:51:
Damnz: als ik geld op een team moest zetten zou ik dat op When you need more than Vodka Martini zetten.
Je geld kun je niet beter beleggen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Robkazoe schreef op 21 juli 2003 @ 12:51:
WTF: Team When you need more than Vodka Martini is wel fucking sterk met DDC en TLC maar dan ook nog eens een arsenaal aan XDC members.
Waarschijnlijk wel. Dat was niet onze initiele opzet, maar Trebel schijnt goede manieren te hebben om mensen over te halen :P :+

Wel is het zo dat ik, vanuit organisatorisch standpunt, liever zou zien dat mensen die nu nog mee willen doen niet direct kiezen voor ons team.. Er zijn nog wel wat kleinere teams die versterking goed zouden kunnen gebruiken.
Aan de andere kant zijn er ook nog grote ECC2-109 DPC leden die nog niet in een team zitten. Ik denk dat de balans daardoor nog wel flink heen en weer zal schieten voor we beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Funcracker schreef op 21 July 2003 @ 13:01:
[...]
Waarschijnlijk wel. Dat was niet onze initiele opzet, maar Trebel schijnt goede manieren te hebben om mensen over te halen :P :+

Wel is het zo dat ik, vanuit organisatorisch standpunt, liever zou zien dat mensen die nu nog mee willen doen niet direct kiezen voor ons team.. Er zijn nog wel wat kleinere teams die versterking goed zouden kunnen gebruiken.
Aan de andere kant zijn er ook nog grote ECC2-109 DPC leden die nog niet in een team zitten. Ik denk dat de balans daardoor nog wel flink heen en weer zal schieten voor we beginnen.
...
in eerste instantie was het de bedoeling dat mensen die al aan ECC2 meededen niet met de Stampede mee mochten doen. Dat het alleen crunchers zouden zijn die een maandje meededen met ECC2 in onderling teamverband, een maand extra power leveren en dan weer terug. Ik vraag me af of die ECC lui bijv. met SoB zouden hebben meegedaan........................

Laten de ECC2 teams maar proberen de Stampede teams van zich af weten te houden. De kans zit er nu in dat mensen die het leuk vonden om met de Stampede teams mee te doen, na een week afhaken omdat de competitie wordt beheerst door bestaande ECC2 teams. Lijkt me niet de bedoeling toch??

just my 0.02$ ( en een knuppel in het hok :? )
...

[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 13:17 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, zo heb ik het iig niet begrepen.
als ECC2 members mochten we alleen niet stemmen op ECC2 in poll

en wij hadden iig ook meegedaan met SoB als dat het stampede project was geworden.
Doen jullie nu ook met ons mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

idd, het ging hier toch over extra power op een bepaald project zetten :?

niet dat ik iets tegen het participeren van leden van Xdc heb, waardeer het juist wel ( het is ook extra power immers)

[ Voor 43% gewijzigd door fenrir op 21-07-2003 13:17 ]

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zegt dat we dat niet doen ;)
maar snap je punt wel beetje hoor...
met de Stampede wil je extra power, niet zelfde power in virtuele teams.
daarom proberen we ook extra te gaan crunchen

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Marcelloz schreef op 21 July 2003 @ 13:14:
[...]

...
in eerste instantie was het de bedoeling dat mensen die al aan ECC2 meededen niet met de Stampede mee mochten doen. Dat het alleen crunchers zouden zijn die een maandje meededen met ECC2 in onderling teamverband, een maand extra power leveren en dan weer terug. Ik vraag me af of die ECC lui bijv. met SoB zouden hebben meegedaan........................

Laten de ECC2 teams maar proberen de Stampede teams van zich af weten te houden. De kans zit er nu in dat mensen die het leuk vonden om met de Stampede teams mee te doen, na een week afhaken omdat de competitie wordt beheerst door bestaande ECC2 teams. Lijkt me niet de bedoeling toch??

just my 0.02$ ( en een knuppel in het hok :? )
...
Het is nooit gezegd dat bestaande teams niet mee mochten doen. Bij Ars werkt het ook zo dat bestaande teams gewoon ingedeeld zijn in Gauntlet teams.. De grens wie wel of niet mee mag doen zou anders ook moeilijk te controleren zijn.

Als de meerderheid ervoor is om enkel "nieuwe kracht" in Stampede teams te laten opnemen moeten we dat zeker overwegen.. Zo heb ik er zelf nooit tegenaan gekeken.

Stampede teams zijn niet bedoeld als concurrent van bestaande subteams.. er is niet mee te concurreren aangezien ze gewoon enkel in KoW's stats zullen bestaan.
Het idee was juist dat iedereen gewoon meedeed om een zo hoog mogelijke output neer te zetten als Stampede team zijnde, gedurende die maand..
Als bestaande teams dan over de overige teams worden verdeeld zou er weinig moeten veranderen, enkel dat ook zij hopelijk mee gedreven worden om te assimileren en puntjes uit hun GBA's te persen om zo je Stampede team te helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Ik ben voor alleen 'Nieuwe kracht' in de stampedes.

Als deze nieuwe kracht afkomstig is van iemand die al aan het betreffende project meedeed kan deze gewoon meedoen met de stampede.
Ik zou het niet eerlijk vinden als een al voor het stampedeproject draaiend pc-park ook nog eens de Stampede-stats kan domineren.
De stampede is gewoon een extra boost voor een bepaald project. En om het voor iedereen leuk te maken mee te helpen aan deze boost zijn er de stats.
In deze stats moet het ook voor de kleinere flushers leuk blijven.
Daarom vind ik dat alleen nieuwe kracht mee mag doen met de stampedeteams.

De volgende stampede-ronde zijn er andere teams van andere projecten die dan niet mee kunnen doen in de stampedeteams.

Het zou anders wel redelijk duidelijk zijn wie de stampede-stats aan zou voeren.
Neem bijvoorbeeld het RC5 project. STEL dat er een RC5 stampede zou komen.
Team Scoutlink zou dan bijvoorbeeld mee gaan doen met de stampede in een stampedeteam. 1 user van scoutlink welke de 'beschikking' heeft over een lomp cluster zou dan direct al kunnen bepalen dat 'zijn' virtueel team bovenaan komt te staan.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

To the point: Kunnen we onderstaande regel niet schrappen?
... Na deze week gaan enkel de 6 beste teams door, en de deelnemers uit de andere teams worden gedwongen zich te verspreiden over de minder presteren teams van de zes.
Het 7e team kan best in week 2 extra power vinden om aan het einde van die week op plaats 6 te staan. Het is een extra stimulans om meer power te vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 14:10 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

Ik zie niet in waarom je die regel zou willen schrappen.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
mcB schreef op 21 July 2003 @ 13:58:
Ik ben voor alleen 'Nieuwe kracht' in de stampedes.

Als deze nieuwe kracht afkomstig is van iemand die al aan het betreffende project meedeed kan deze gewoon meedoen met de stampede.
Ik zou het niet eerlijk vinden als een al voor het stampedeproject draaiend pc-park ook nog eens de Stampede-stats kan domineren.
De stampede is gewoon een extra boost voor een bepaald project. En om het voor iedereen leuk te maken mee te helpen aan deze boost zijn er de stats.
In deze stats moet het ook voor de kleinere flushers leuk blijven.
Daarom vind ik dat alleen nieuwe kracht mee mag doen met de stampedeteams.

De volgende stampede-ronde zijn er andere teams van andere projecten die dan niet mee kunnen doen in de stampedeteams.

Het zou anders wel redelijk duidelijk zijn wie de stampede-stats aan zou voeren.
Neem bijvoorbeeld het RC5 project. STEL dat er een RC5 stampede zou komen.
Team Scoutlink zou dan bijvoorbeeld mee gaan doen met de stampede in een stampedeteam. 1 user van scoutlink welke de 'beschikking' heeft over een lomp cluster zou dan direct al kunnen bepalen dat 'zijn' virtueel team bovenaan komt te staan.
Dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar. Juist omdat je nieuw tijdelijke verbonden aangaat en in grotere Stampede teams zit kun je die kracht juist compenseren..

Daarom vraag ik ook iedereen goed om zich heen te kijken en te proberen in te schatten hoe de balans ligt, en de teams die nog het zwakst lijken vervolgens te versterken.

Op die manier is het niet op voorhand al duidelijk wie de er gaat winnen.
Probleem is ook dat bestaande personen die 1 PC meer claimen wel mee mogen doen dan volgens jou. Dat kan eigenlijk ook niet, omdat dan alsnog hun gehele power mee gaat doen en dit niet te controleren meer is.. Ik denk dat je ze dus of allemaal weg moete laten of allemaal toe moet staan.
Het is niet allemaal zo simpel te bepalen zeg maar..

Maar goed.. meer reacties zijn welkom..
Was het btw echt zo onduidelijk, of is dit gewoon iets dat ieder voor zich had aangenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het streven is om ongeveer een zestal gelijkwaardige teams op poten te krijgen die elkaar 'bestrijden' door zoveel mogelijk work units te flushen voor het betreffende project en gedurende de Stampede periode.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
The LedZ Collective (nummer 2 overall binnen DPC)
Da Devil Crew       (nummer 7 overall binnen DPC)
Paranoimia 
tigz 
Yggie 
Sha 
Randy48         (nummer 3 user overall wereldwijd)
KayCee          (nummer 41 user overall wereldwijd)
Flowerkid       (nummer 1 user overall wereldwijd)

Lekker gelijkwaardig team, t.o.v. de andere stampede teams richt je dan op? Wat moeten de andere teams hier nou tegenover stellen :? Ik zal TCF, Dukebox, The Fonz en Morpheus maar vragen misschien dat we dan een kans hebben...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de XDC users weten we niet of ze volledige power overzetten (verwacht ik niet).
Volgens mij is het meer het idee van meedoen tegen Ars en met DPC dan direct super-power te plaatsen.

TLC mag dan 2e staan, we hebben zeker niet de hoogste dagoutput, er zijn een hoop accounts om ons heen die hetzelfde doen. DDC is inderdaad een sterkte partner, maar vergeet niet dat er (als ik de stats zo zie) ook een hoop teams aan het sparen zijn en hun dagoutput daardoor vertekend is.

Ik denk dat #dpc zeker ook een sterk team is en we niet per se de grootste gaasn worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 14:23 . Reden: uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

Die cluster kun je niet met een paar leden extra compenseren, maar dat terzijde.

Hoe moeten mensen inschatten hoe de balans ligt?
Misschien hebben sommige teams bestaande uit 10 man wel minder graaskracht dan een ander 2-mans team.

Zou het daarom niet handig zijn om een Mhz indicatie op te nemen in je dagelijks teamoverzicht?
De TL's hebben er wel zicht op en kunnen het hier wel melden.
Wanneer het dan opgenomen kan worden in het teamoverzicht is het voor nieuwe Stampeders makkelijker om een keuze te maken.

team Stampot Rauwe Andijvie heeft ongeveer 25 Ghz onder de motorkap.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

MarkB schreef op 21 July 2003 @ 14:18:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Paranoimia                                     37 overal
tigz                                                     ''
Yggie                                                  ''
Sha                                                     ''

Lekker gelijkwaardig team, t.o.v. de andere stampede teams richt je dan op? Wat moeten de andere teams hier nou tegenover stellen :? Ik zal TCF, Dukebox, The Fonz en Morpheus maar vragen misschien dat we dan een kans hebben...
binnen een week mogen zij geen nieuwe members aan nemen, waardoor de output van de rest wel stijgt, maar niet van hun,

ik zit nu in het kleinste team mja komt vast wel goed hoor

het is de eerste keer dat we dit doen, de regels voor de volgende keer zullen aardig aangescherpt/veranderd worden. je kan niet alles ineens goed doen

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TL? (of is dit weer een geval van 'Trebel's domme opmerkingen' ;))

Op zich een goed idee van de Ghz's, maar of alle teams dat vrij willen geven.
Misschien vragen de Ghz's de posten die ze gaan inzitten op Stampede
het is de eerste keer dat we dit doen, de regels voor de volgende keer zullen aardig aangescherpt/veranderd worden. je kan niet alles ineens goed doen
Dat zal denk ik zeker het geval zijn... Is eigenlijk overal en altijd zo.
Maar als er nu grote problemen zijn denk ik dat de 'Stampede-organisatoren' ook de regels wel zullen aanpassen/-scherpen

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 14:30 . Reden: ben lekker bezig, typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

[...]
De stats zijn toch alleen maar bijzaak in dit geval? Het is toch de bedoeling dat we met z'n allen Ars inhalen? Kan jou die stats dan schelen, als dat laatste in ieder geval maar gebeurd.

Nu ben ik persoonlijk (nog ;)) niet zo betrokken in dit project, maar waarom hou je anders een Stampede? Dan kan je net zo goed doorgaan met de huidige formule. Ik vind het persoonlijk ook wel leuk om lekker hoog te staan in de stats (momenteel is dat niet echt het geval ;)), maar ik zie liever als we met DPC op die eerste plaats komen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Paranoimia 
tigz 
Yggie 
Sha 

Die laatste mag je zeker vragen :)
Dat kunnen we altijd gebruiken.

Maar ik snap je punt..
Het is idd alleen nog maar de vraag hoeveel power laatste drie inzetten, maar aangezien ik ervanuit ging dat er nog meer bestaande ECC2-109 subteams bij zouden komen zou dat zoiezo geen probleem moeten zijn.

@McB: Een paar pc's extra tillen je niet boven dat cluster uit idd. Maar als NC en CC daar samen zouden werken doe je alweer meer.. een Stampede bij RC5 zou ook vooral een battle worden door dat soort super teams.. Dat is hier gelukkig minder. Maar als TCF meedoet met het zwakste team zou de zaak al weer veel gelijker oplopen. Als Fonz mee zou doen zouden we ook op zo'n wijze moeten gaan compenseren.. krijg je minder teams met meer power..

Maar om nu even niet drie discussie door elkaar te voeren: Ik wil eerst even het belangrijkste punt opgehelderd hebben.
Bestaande ECC2-109 subteams/personen wel of niet toestaan mee te doen.

Ik ben voorlopig even offline, dus wacht niet op mijn reactie, maar discussieer hier onderling even over alsjeblieft. Als we hier iets over willen zeggen, dienen we dit snel vast te stellen zodat we verder kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 21-07-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KayCee (nummer 41 user overall wereldwijd)
Oeps... laatste keer dat ik keek was ik pas 44e ofzo...
Alsnog danmaar Afbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/xyxwave.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

de nieuwe stats gelden toch alleen met de output van 1-8 tot 31-8 (ofzo)

dus dat van #2 ww of #26 binnen dpc geld niet echt

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 17:00
Als bestaande leden niet mogen meedoen dan valt al bijna 50% weg van alle users die aan de stampede willen meedoen. Lijkt me dat ongeacht wel project de stampede zal 'steunen' alle leden mogen meedoen.

Nog een voorbeeld als bestaande leden niet mogen meedoen: om het makkelijk te maken, ikzelf heb de afgelopen 11/2 maand geen Ecc2 gedraait maar Genome@home en Distributed Folding. Echter mijn account bij Ecc2 bestaat al langer, zou ik daarom dan niet mogen meedoen?

Kortom wat mij betreft mogen bestaande leden weldegelijk meedoen aan de stampede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
NC doet ook niet geheel mee, alleen losse users. Als heel NC mee zou doen zouden alleen zij al een daily output halen, van omgerekend vanaf RC5, een ruime 7k.
Jammer genoeg/Gelukkig is dit niet het geval.

Punt blijft dat we idd een sterk team hebben, maar er moeten nog veel mensen de Stampede joinen, die wachten tot alles beetje gesetled is en dan hun team kiezen.
Denk dat het daarom IMHO te voorbarig is om nu al te gaan discussieren over de sterkte van de teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

To the point:
Heineken schreef op 21 July 2003 @ 11:42:
Goeie dag, ik zie hier wat power in de rondte vliegen. B)

Ik geloof dat wij na de eerste week al moeten afhaken...
Dit is waar veel mensen bang voor zijn. En misschien uiteindelijk op 30 juli voor het sterkste team kiezen of helemaal afhaken...

Gewoon die 6 teams regel eruit mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Marcelloz schreef op 21 juli 2003 @ 15:12:
To the point:

[...]

Dit is waar veel mensen bang voor zijn. En misschien uiteindelijk op 30 juli voor het sterkste team kiezen of helemaal afhaken...

Gewoon die 6 teams regel eruit mikken.
ik vind die 6 teams een goede regel juist, je laat je toch niet afschikken door dit geweld??

gewoon wat meer mensen ronselen :*)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaLeX3000 schreef op 21 juli 2003 @ 15:17:
gewoon wat meer mensen ronselen :*)
offtopic:
That's the spirit en nou juist de bedoeling van de hele Stampede!
More power, MORE! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:08 . Reden: topic even offtopic gemarkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Laatst online: 13-09 16:05
Ik vind ook dat users die al meedoen aan het project moeten kunnen meedoen aan de stampede. Stel dat TCF meedoet aan de stampede en daarvoor extra kracht bij andere projecten weghaalt. Dan zou ik, omdat ik nu al ECC2 doe, niet samen met mijn team de stampede kunnen joinen. Alleen de nieuwe leden. Dat is best wel een kromme constructie.

Het argument dat bestaande users ervoor zorgen dat de krachten oneerlijk verdeeld zijn, vind ik niet helemaal kloppen. De bestaande users kunnen er ook juist voor zorgen dat de krachten eerlijker verdeeld zijn. Het probleem bestaat zeker, want de teams zijn op dit moment nog niet helemaal eerlijk, maar dat heeft andere oorzaken.

Ook het argument dat kleine users niet uit de verf kunnen komen door deelname van bestaande users/subteams is ook niet helemaal terecht. Als de echte grote crunchers (zoals Dukebox en the Fonz) mee gaan stampeden, dan wordt je als kleine user ook weggedrukt in de stats. Zaak is dan om als kleine users samen te gaan werken, zodat je groter wordt en kunt concurreren.

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsauron
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 17:52

Dutchsauron

Mooooh

Gooi alle regels overboord, gewoon zoveel mogelijk mensen van andere projecten mee laten doen aan de stampede, maakt niet uit hoeveel of waar ze vandaan komen, teams, single users, complete landenteams wat maakt het uit, gewoon zoveel mogelijk power aan Ecc2-109 en na eind augustus moet ieder maar weer kijken wat ie doet, ga nou niet als een stel oude wijven lopen meieren over regeltjes en als hij.. en als ik.., gewoon computer aan, Ecc erop en laat dat ding een maand zweten om DPC aan de top te brengen en stop met dat gezev** over ongelijke teams en max 6 teams. PC aan en niet lopen zeuren.
Maar ja dit maar mijn mening, ik doe voor het eerst mee aan Ecc2-109 voor de stampede dus heb hier niet veel te zeggen. (Tijdens het typen alweer een DP gevonden :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ay het gaat om rauwe power , iedereen meedoen ik sta ook bij Ecc2 ,maar niet zo aktief en dan niet meedoen???
H e t ging toch om DPC ff te liften op bepaald project ,nou we zijn er klaar voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:28

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ik ga ook nog wel deelnemen in een team hoor. Ik wacht nog ff om te zien welke nog wat extra kan gebruiken en dan stap ik daar in. En ook al doe ik al mee aan ecc2, ik zoek natuurlijk nog wel ff of ik extra power kan vinden voor augustus. B)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 22:04

DukeBox

loves wheat smoothies

Morgen begint het toch ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 21 July 2003 @ 17:50:
Morgen begint het toch ?
Morgen != 1 Augustus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 21 juli 2003 @ 17:50:
Morgen begint het toch ?
Hahahaha gretverrr wat een rotkop dukebox hehehehhe :+ schrik iedere keer weer.
Maar wat begint morgen al dan???? :?
Aha morgen=1aug okido

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 17:53:
[...]

Hahahaha gretverrr wat een rotkop dukebox hehehehhe :+ schrik iedere keer weer.
...
euh *kuch* weet je wel van wie die 'rotkop' is? >:)

Hopelijk doen er nog wat meer users mee maar het ziet er al veelbelovend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 21 juli 2003 @ 17:57:
[...]
euh *kuch* weet je wel van wie die 'rotkop' is? >:)

Hopelijk doen er nog wat meer users mee maar het ziet er al veelbelovend uit :)
Ho nee ,maar no offence he,grijns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 15:44

Hakke

voorlopig inactief

Je mag het stukje van Hakke dat niet op vakantie gaat bijschrijven bij:
team Verenigd Graaskundig Genootschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Laatst online: 20:04
Hakke, UD held, welkom :)

Zijn die servers nog beschikbaar in augustus, waar je nu UD op draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Laatst online: 14-09 13:42

Struis

Tis wat he.....

Zal ik ook ff mijn mening geven. :)

Ik vind dat iedereen mee zou moeten kunne doen aan de stampede dit omdat het er toch omgaat om DPC in ecc2 een boost te geven. Hoe en waar die punten dan vandaan komen maakt dan toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik ben nog steeds tegen die stomme 6-teams regel maar ik doe 100% mee om de #1 een poepie uit onze "ARS" te geven. Eigenlijk best cool als #2 en #3 gezamenlijk #1 van de troon proberen te stoten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

zo wij gaan ff die andere teams de grond in HAKKE (welkom ;) )

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And That's The Spirit! Come on you all! Assimulate all you can! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:19
Marco K schreef op 21 July 2003 @ 19:02:
Hakke, UD held, welkom :)

Zijn die servers nog beschikbaar in augustus, waar je nu UD op draait?
LOL :D

Maar uh, ik dacht dat het maar om 1 PC ging en dat is een Quad Xeon dacht ik :P De rest blijft waarschijnlijk (zo lang mogelijk) op UD en DF maar zeker weten doe ik dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
hmmm....
Voor het balanceren van de teams stel ik mij bij deze per direct beschikbaar aan de behoevende die zich geroepen voelt mij als eerste te contacteren :+

msn: jan_kachel@hotmail.com

of doe hier ff een oproepje :)

[edit]
over alleen nieuwe kracht, of ook bestaande ecc2 kracht in een stampede vermengen:

voor beide valt wat te zeggen...
Alleen nieuwe kracht: zuiver nieuwe kracht doet mee wat een grote impuls op leverd voor het hele project (puur statistisch overigens)
het kan wat nieuwswaarde opleveren, en getuige laten doen van "de kracht van de postbank DPC }:O
Misschien dat er zelfs nieuwe leden blijven hangen vanwege de niet te geringe krachtmeting aan de top van de grote teams van ecc2 {DPC, ARS en X-DC)(tIMO :? )

Ook met bestaande teams: door dezen mee te laten doen kan er allicht ook door de bestaande team-leden wat meer motivatie gevonden worden vanwege het extra effect wat een stampede met zich meebrengt (nog niet eens los, nu al een begrip :+ ), samen met gedrevenheid natuurlijk.

Dit kan overall ook een flinke impuls opleveren, en niet alleen puur statistisch.
Ook kan ik me voorstellen dat sommigen meer kunnen genieten van deze extra krachtmeting en daardoor weer wat meer motivatie krijgen om zich wat actiever in te zetten voor het geheel, om net die stap extra te doen bij wijze van.

Kortom, je kan meerdere kanten uit.
Mooier effect op de lange tijd is natuurlijk wel dat wanneer de stampede het volgende project te grazen neemt, dat de nu reeds bestaande ecc2 "playa's":X ook daar in de stampede opgaan.
Desondanks denk ik dat deze "frenzy" vorm van DC-computing voor eenieder beschikbaar moet zijn, als het de bovengenoemde positieve effecten kan veroorzaken, graag.
En ik quote nog eenmaal:
Active members in the last (7/14/30 Days): 110 / 134 / 166
Dus ik denk dat er óf flinke voorbereidingen worden getroffen voor de stampede, óf er moet motivatie gevonden worden, én iedereen moet terug van vakantie komen :+

[ Voor 79% gewijzigd door Sundead op 21-07-2003 21:25 . Reden: wijs gelul :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Hoi Sundead,

Join us : 'en die muis zei tegen de olifant..." je bent van harte welkom!
je kan je inschrijven op http://stampede.flavor.nl
dan voegen we je direct toe aan de lijst met members

;(

[ Voor 33% gewijzigd door Marcelloz op 21-07-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
En de winnaar van de race:
MarkB met Team #DPC
MarkB (09:12 PM) :
als ik niet de 1e ben die zich meldt weet ik het niet meer :P
Bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Als XDC weer mee gaat doen met ons, krijgen we dan niet hetzelfde gerommel als met ECCp? Ik wil niet dat er weer zo geruzied wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Laatst online: 26-09 08:55

msentinelb

Arghhhhh!

ik ben ook maar begonnen met eccp. TSC is zo irri met al stats/client problemen. Welk team wil me hebben :) kan iets van 3600 amd mhz geven.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 15:44

Hakke

voorlopig inactief

msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:01:
ik ben ook maar begonnen met eccp. TSC is zo irri met al stats/client problemen. Welk team wil me hebben :) kan iets van 2600 amd mhz geven.
Alle teams willen je hebben. Maar je kiest natuurlijk voor het Verenigd Graaskundig Genootschap. _/-\o_

@ Marco K
Helaas, de persoon die verantwoordelijk is voor dat servertje is nu op vakantie. Maar als ie terug is heeft ie liever geen DC op dat ding. :'( En ik ga geen risico's nemen, zeker niet als ik zelf op vakantie ben. Het zal bij wat losse pc-tjes blijven en wat pc's die maar 5x9 uur aanstaan per week.

[ Voor 32% gewijzigd door Hakke op 21-07-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:01:
ik ben ook maar begonnen met eccp. TSC is zo irri met al stats/client problemen. Welk team wil me hebben :) kan iets van 2600 amd mhz geven.
Ieder teampje wil je wel denk ik :)
Mocht je #dpc willen joinen, dan horen we dat graag!
Succes met je zoektocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

ok dan join ik het Verenigd Graaskundig Genootschap.

[ Voor 54% gewijzigd door msentinelb op 21-07-2003 22:09 ]

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Dowh.. te laat :S

[ Voor 91% gewijzigd door X-G op 21-07-2003 22:10 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

De jacht op members is nu goed gestart :)
FF kijken, hoeveel MHz heb ik, 5950 geloof ik.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb

msentinelb

Arghhhhh!

moet ik me nog op een site aanmelden ofzo? of hoeft dat allemaal niet

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:07:
ok dan join ik het Verenigd Graaskundig Genootschap.
Welkom msentinelb & Sabian!!!
We kunnen jullie power heel hard gebruiken!!!!

Mensen tweifel niet! en join Verenigd Graaskundig Genootschap :)
Het oudste stampede team ter werels :+
msentinelb schreef op 21 July 2003 @ 22:17:
moet ik me nog op een site aanmelden ofzo? of hoeft dat allemaal niet
Kom op #team_p&P op sorcery en dan kan ik je helpen :)
Je kan me ook vinden op msn :) E_jeyp@hotmail.com

[ Voor 30% gewijzigd door E-jey op 21-07-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL er worden in dit topic echt alle opgekropte actieve Member-wervings-acties uitgestort. Wat we jarenlang niet hebben mogen doen, doet iedereen hier naar hartelust :D

Heel grappig om te zien :+
Ik zal eens goed opletten of er nog potentiële members van de straat te plukken zijn. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Laatst online: 04-09 07:58
mjah, ik krijg mijn opgekropte wervings-acties er niet meer uit... sjeez
De stampertjes is ondertussen bijna het kleinste team geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
_Sunnyboy_ schreef op 21 July 2003 @ 22:13:
De jacht op members is nu goed gestart :)
FF kijken, hoeveel MHz heb ik, 5950 geloof ik.
Ik denk dat we jou dan nog wel kunnen gebruiken :)

Als je er wat voor voelt mag je ons joinen hoor! :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Marble schreef op 21 July 2003 @ 22:43:
Ik snap het ook niet!

we hebben:

a) De mooiste site
b) Het coolste icoon

Maar het is nog geen 31 juli, dus de rest die twijfeld joined gewoon ons B)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij deze meld ik me aan als member van het Verenigd Graaskundig Genootschap.

* Cow_tipping heeft vast nog wel een oud kadaver in de hoek staan wat ECC2 kan draaien. :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marble schreef op 21 July 2003 @ 22:43:
Heb me daarom ook maar aangemeld. }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 23:04:
[...]

Heb me daarom ook maar aangemeld. }:O }:O }:O
Kijk dat zijn goede dingen!

welkom :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiostu schreef op 21 July 2003 @ 21:58:
Als XDC weer mee gaat doen met ons, krijgen we dan niet hetzelfde gerommel als met ECCp? Ik wil niet dat er weer zo geruzied wordt.....
Nah... Deze keer gaat iedereen zich netjes gedragen O-) En met Trebel en Funcracker aan het roer hebben we tevoren netjes de spelregels doorgenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

[center]Afbeeldingslocatie: http://stampede.flavor.nl/images/banner/muisolifant.gif[/center]

Even voor de duidelijkheid, het beste team om te joinen is :

Op dit moment bestaat het team uit de volgende leden:

• Crack
• CubicQ
• Bigbakkus
• DesperateDan
• Dutchsauron
• Heineken
• g_uru
• Kwarkie
• Murtceps
• Marcelloz
• Veter

Bezoek onze website en meld je aan als je wilt joinen.

[ Voor 6% gewijzigd door Marcelloz op 22-07-2003 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

ja welkom Tube :)
gezellig dat je ons vergezellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Sunnyboy, had je al iemadn ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Laatst online: 04-09 07:58
we moeten nu wel uit gaan kijken dat deze thread niet uitloopt in een geroep van alleen maar "join ons", daar wordt het dan ook weer niet beter van... denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft "En die muis zei tegen die olifant..." nog een plekkie over in de stal voor mijn }:O koeien }:O??
zo ja dan hoor ik het graag zo nee dan zal ik toch iets anders moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

JAAAAAAAAAAAAA!! :P

Welkom. :) Neem eens een kijkje op de site. Daar kan je je ook aanmelden.

Om overigens nog even op de discussie terug te komen: veel mensen denken dat als een team veel leden heeft deze ook wel veel power zal hebben. Hier verkijk je je erg snel op. Bij het team "En die muis zei tegen d i e olifant..." zitten veel losse mensen met 1 of 2 pc's, maar ze hebben wel al meer als 10 leden. Dit schrikt natuurlijk een beetje af waardoor mensen sneller een ander team zullen joinen. Ik vond het dus een goed idee om een soort overzicht van GHz per team te maken. Een indicatie ervan zou al heel handig zijn bij het maken van een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

E-jey you have mail...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 23:06:
En met Trebel en Funcracker aan het roer hebben we tevoren netjes de spelregels doorgenomen ;)
Even ter verduidelijking: (ik begreep het nl verkeerd in 1e instantie)
ik heb niks te maken met de org. van de Stampede en Funcracker vrij weinig met de org. van het team.
Dit laatste hebben we expres zo gedaan omdat we geen % twijfel willen over onpartijdigheid en dergelijke.
offtopic:
(That's because I contacted you Randy and not 'your friend FC', although the idea was mine :P)

Verder klopt het geheel wat Heineken zegt.
Want terwijl misschien wel het omgekeerde waar is, joint men makkelijker.
Terwijl een klein team heel goed (en zeker niet ondenkbaar, denkend aan ons team) een paar subteams bevatten waardoor het eig. meteen een groot team is.
Lastige is dat het voor buitenstaanders moeilijk te zien is.
Aan andere kant maakt het plaatsen van Ghz's het gheel wel minder spannend, zeker voor Ars!
Ben er dus nog niet uit wat mijn mening is hierover...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 00:42:
Heeft "En die muis zei tegen die olifant..." nog een plekkie over in de stal voor mijn }:O koeien }:O??
zo ja dan hoor ik het graag zo nee dan zal ik toch iets anders moeten zoeken.
Welkom bij de club!

Op dit moment hebben we overigens zo'n 35 Ghz onder de leden schat ik zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Marcelloz op 22-07-2003 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

X-G schreef op 21 July 2003 @ 23:35:
Sunnyboy, had je al iemadn ?!
Ik maak volgende week mijn beslissing pas X-G :P
Eerst even kijken hoe de teams zich gaan verhouden want ik kan nog nie kiezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom splits je de members van XDC dan niet in een eigen subteam?
Op die manier is het misschien iets eerlijker qua power...

Just my 2 Cents...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 08:50 . Reden: toevoeginkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Laatst online: 25-09 19:35

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 08:49:

Just my 2 Cents...
Het is nog niet eens bekend hoeveel rekenkracht ze gaan inzetten. Misschien verstandig om dat eerst af te wachten. Voor hetzelde geld zetten ze maar 1 pc de man in.

Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat ze het bij hen eigen team voor mekaar krijgen om alles in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 08:49:

Just my 2 Cents...
het is natuurlijk ook een van de subdoelen met de stampede om dichter bij elkaar te komen, en op die manier zouden we XDC toch op een afstandje houden

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op 22 July 2003 @ 00:48:
JAAAAAAAAAAAAA!! :P

Welkom. :) Neem eens een kijkje op de site. Daar kan je je ook aanmelden.

Om overigens nog even op de discussie terug te komen: veel mensen denken dat als een team veel leden heeft deze ook wel veel power zal hebben. Hier verkijk je je erg snel op. Bij het team "En die muis zei tegen d i e olifant..." zitten veel losse mensen met 1 of 2 pc's, maar ze hebben wel al meer als 10 leden. Dit schrikt natuurlijk een beetje af waardoor mensen sneller een ander team zullen joinen. Ik vond het dus een goed idee om een soort overzicht van GHz per team te maken. Een indicatie ervan zou al heel handig zijn bij het maken van een keuze.
OK bij deze dan heb ik Guus me net aangemeld op de site en kan Funcracker me toevoegen bij: "En die muis zei tegen die olifant..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
hmmm, Keez gaat bij dat Verenigd Graaskundig Genootschap hangen...
* Sundead weet het nu zeker, extra Gh'zen inschakelen, joe must :+

* Sundead telt zijn Gh'zen op het telraam...
Shit! moet nog wat bij wil ik KeeZ evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Sundead schreef op 22 July 2003 @ 09:45:
hmmm, Keez gaat bij dat Verenigd Graaskundig Genootschap hangen...
* Sundead weet het nu zeker, extra Gh'zen inschakelen, joe must :+

* Sundead telt zijn Gh'zen op het telraam...
Shit! moet nog wat bij wil ik KeeZ evenaren.
uuhm je sig.... je blijft gewoon bij TCF zitten hoor, die #dpc zijn additional stats

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Tsja een GigaHertz counter is op zich wel leuk, maar ik zou bij God niet weten hoeveel ik in ga zetten voor deze Stampede. Ik begin denk ik rustig met 1 pctje (ong 1 gieg), maar als ik het leuk ga vinden, dan kan het nog wel eens op gaan lopen. })

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
En ik wil KeeZ en Armin graag even welkom heten bij het gezelligste stampede team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

oeps!

[ Voor 98% gewijzigd door Cow_tipping op 22-07-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

E-jey schreef op 22 juli 2003 @ 11:03:
En ik wil KeeZ en Armin graag even welkom heten bij het gezelligste stampede team :)
En als ik nu begin met meer ingezette pctjes? Heet je mij dan ook welkom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Cow_tipping schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
[...]

als je 2 keer post doe ik het wel

welkom :Y)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Cow_tipping schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
[...]

Woops!! Vergeet ik gewoon een member |:( sorry!

Welkom Cow_tipping bij VGG! :)

en nu ben ik werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

ik sta zo te zien op "onder voorbehoud" bij #DPC, count me maar in, is ff kijken of ik wat tegenwicht kan bieden aan de andere teams :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Muah... Team SRA 32 GIG and encounting :D

B.T.W.
Mogen we niet, 1 week voordat de stampede begint een frontpage post maken voor T.net? Kan ook nog heel veel members schelen >:)

[ Voor 64% gewijzigd door X-G op 22-07-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
E-jey schreef op 22 July 2003 @ 11:03:
:X :X

Die twee bij mekaar :?
Arnim wrote ergens boven in dit topic:
De bestaande users kunnen er ook juist voor zorgen dat de krachten eerlijker verdeeld zijn.
riiight! :P
* Sundead gaat een nationale Mhz jacht open laten stellen...
* Sundead gaat ff naar het gemeentehuis voor een jachtvergunning, brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerst opgerichte team kan nog wel wat gebruiken.
Het is bij de konijnen af :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
omdat Funcracker er nog niet is zal ik een poging wagen tot overzicht van de members, er zijn namelijk veel leden bijgekomen. :)
(Please correct me if i'm wrong)

Hierbij wederom een voorlopig Stampede team overzicht (22 juli 2003 om 21:20 uur)

Stampede teams
====================

De Stampertjes
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Tube

Stampot Rauwe Andijvie
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon
RedFox
GameCube:)
Cerieltjuh

Bigbakkus (TL)
Crack
CubicQ
DDan
Heineken
Murtceps
Marcelloz
Veter
Kwarkie
Dutchsauron
g_uus

Verenigd Graaskundig Genootschap
E-Jey
MarcyDarcy
Calex3000
JR1974
Marco K
MadMarky
Hakke
msentinelb
Cow_tipping
KeeZ
Arnim
DSB_Sabian
SuspiciouS
SlinkingAnt
ColdFusion
Toranaga

#dpc
_piranha_
Pyrus
Heinrich_Harrer
(TGEN) onder voorbehoud
Mark
Soulmaster
Elteor
[eNeRGy]
Chaos
Dutchman!
Loco-Motiv
Shindog
PowderFin
SandStar
NioXX
Sundead
xux
Andy

The LedZ Collective
Da Devil Crew
Paranoimia
tigz
Yggie
Sha
Randy48
KayCee
Flowerkid

[ Voor 12% gewijzigd door MarcyDarcy op 22-07-2003 21:24 . Reden: :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

wil er dan niemand bij SRA ?

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

of bij de Stampertjes ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

of bij ....

;)

ziet er iig wel goed uit zo, veel nieuwe namen maar ook oude bekende bij ecc2

offtopic:

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.