Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel twee wizzardspikes liggen. Toch leuk, +150 resistance to all. Zelf zoek ik oculus nog. Is er iemand zo liev om me te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 19:25:
[...]

Daar ga je al fout, warmth moet je niet maxen, hoog uit 10 - 15 punten :)
Je moet zien aan items met regenerate mana te komen, wizzpike, manald heal, etc.
manald heal werkt die ook met sorc attacks dus met orb/lightning nova etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+mana = +mana

Als een item je extra mana geeft, of sneller mana regenerate ontvang je die bonus ongeacht je skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

leech (%stolen per hit) werkt puur en alleen met physical dmg. dus niet met de sorc skills. sorcs moet x mana per kill hebben :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Termy schreef op 23 September 2003 @ 12:56:
leech (%stolen per hit) werkt puur en alleen met physical dmg. dus niet met de sorc skills. sorcs moet x mana per kill hebben :)
ok over het algemeen hebben sorcs boven lvl 40 toch geen mana probs daarvoor moet je je maar een beetje behelpen met potions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij ook wel leuk leek is gewoon met een paar mensen op vaste tijdstippen allemaal te beginnen met een nieuwe char en dan het spel vanaf het begin te gaan spelen met zn allen... kweenie of er hier animo voor is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaan we doen als 1.10 final er is. Lees pagina 1 van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen word die lijst zo te zien niet echt meer bijgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het tog nog wel een tijd zal duren voordat 1.10 uitkomt. Tenminste, dat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu gestopt met online spelen... Ik wacht totday 1.10 uitkomt. Als deze topic bij de 1000 komt voordat 1.10 uit komt, mag iemand anders de openingspost maken en ook een (nieuwe) lijst.

Verwijderd

TrailBlazer schreef op 23 september 2003 @ 12:43:
[...]

manald heal werkt die ook met sorc attacks dus met orb/lightning nova etc
Nej, mana en life steal kan alleen met melee of ranged wapens, je kan wel items gebruiken die "(x) to mana after kill" doen, lidless is een voorbeeld van zo'n item.

edit:
te laat :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 07:54 ]

• Genghis Khan
  • Niet online
Sinds kort ben ik weer echt begonnen met Diablo 2: LoD. Ik snap alleen één ding niet: als Mephisto/Pindleskin na 1.10 niet meer waard zijn om te runnen, hoe moet je dan aan je items komen? Vrijwel elke baas in 1.10 is generfed qua drops. Dan heb je toch gewoon niks meer aan je MF-sorc?

Verwijderd

Gewoon overal een beetje tussendoorrennen :P
En er zal natuurlijk een nieuwe baas komen die dan weer het meeste dropt, dus zal die wel weer veer gekilled worden ipv mehpi/pindle

• Genghis Khan
  • Niet online
Tsja, dan sta je daar te firewallen tussen een meute monsters die niet zo makkelijk te 'trappen' valt als Mephisto. :D.

Lijkt me persoonlijk ook niks, maar aan de andere kant wordt Diablo 2 dan eindelijk bespeeld zoals het bedoeld is wat denk ik wel leuker zal zijn.

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Genghis Khan schreef op 24 September 2003 @ 07:57:
Sinds kort ben ik weer echt begonnen met Diablo 2: LoD. Ik snap alleen één ding niet: als Mephisto/Pindleskin na 1.10 niet meer waard zijn om te runnen, hoe moet je dan aan je items komen? Vrijwel elke baas in 1.10 is generfed qua drops. Dan heb je toch gewoon niks meer aan je MF-sorc?
dat hele MF-runs doen is door blizzard niet zo bedoelt.
in 1.10 zitten veel meer boss packs, dus groepjes minions van een bepaald monster met 1 unique erbij, dus dat brengt je kans op leuke spullen wel weer omhoog.

en zijn mensen die op forums klagen dat de goeie uniqes zelfs te vaak droppen...

zelf vind ik het nu gewoon goed, je vind items die voor een normale speel-manier goed genoeg zijn, en als je wilt runnen kan je nog altijd shenk runnen.

Verwijderd

lol, klagen dat er te veel goeie items vallen ??? uh... right...

Verwijderd

Sorry, maar wie is pindleskin? Heeft dat te maken met ladder games?

Verwijderd

Ow, en vanaf welke boss/enemy/clvl/act/difficulty mode vallen er items zoals oculus, shako, gf, etc...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 12:03:
lol, klagen dat er te veel goeie items vallen ??? uh... right...
Idd, dat zijn de mensen die graag zelf uniek zijn doordat ze dat wapen hebben. Maar ik heb geen zin om dagenlang mf runs te moeten doen om mooie uniques te krijgen voor mijn chars. Ik vind dat als je je char vn lvl 1 tot lvl 40 gebracht hebt, dat er zeker toch wel een goede unique gevallen mag zijn hoor, zonder steeds mf runs te doen. Schijt aan unique moet unique zijn... Als ik door gewoon spelen (dwz van lvl 1 tot lvl 99 spelen zonder hetzelfde level of beest te blijven doen) geen kans maak op de echte leuke items, dan is er iets mis met het spel. Zeker als blizzard zegt dat mf-runnen het doel van het spel niet is.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 13:33:
Ow, en vanaf welke boss/enemy/clvl/act/difficulty mode vallen er items zoals oculus, shako, gf, etc...
Reken maar op minimaal hell, mephisto

• Termy

Termy

daar ben ik het zeer zeker mee eens. als je niet "door het spel te spelen" (stupide uitdrukking btw) (goede) uniques kan vinden dan is het spel duidelijk fout geschreven.
aangezien dit bijna het geval is (en JA, ik heb veel meer "zoals het hoort" gespeeld dan [vul hier naam azijnzeiker in] denkt dus ik weet waar ik over praat.

daarom heb ik dus gezellig schijt aan de moraalridders en draai gezellig m'n bot die gister nog een GF opgeleverd heeft. kan ik eindlijk wat spul traden voor m'n ranged pala :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

En wie is pindleskin nou?

Verwijderd

Deze :)
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/superuniques/pindleskin01.jpg
Dit had je ook zelf kunnen vinden op de The Arreat Summit

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Termy schreef op 24 september 2003 @ 14:57:
daar ben ik het zeer zeker mee eens. als je niet "door het spel te spelen" (stupide uitdrukking btw) (goede) uniques kan vinden dan is het spel duidelijk fout geschreven.
aangezien dit bijna het geval is (en JA, ik heb veel meer "zoals het hoort" gespeeld dan [vul hier naam azijnzeiker in] denkt dus ik weet waar ik over praat.

daarom heb ik dus gezellig schijt aan de moraalridders en draai gezellig m'n bot die gister nog een GF opgeleverd heeft. kan ik eindlijk wat spul traden voor m'n ranged pala :)
ik heb idd (denk ik) niet zoveel diablo als jouw gespeeld
maar hoe weet je zo zeker dat niemand hier meer diablo dan jouw heeft gespeeld?? :?
offtopic:
veel mensen die nog nooit van de edit knop hebben gehoord hier?

Weet jij al?

• Termy

Termy

FrostXL schreef op 24 September 2003 @ 16:52:
[...]

ik heb idd (denk ik) niet zoveel diablo als jouw gespeeld
maar hoe weet je zo zeker dat niemand hier meer diablo dan jouw heeft gespeeld?? :?
offtopic:
veel mensen die nog nooit van de edit knop hebben gehoord hier?
misschien een beetje ongelukkig gestelde zin... ik zeg niet dat ik meer gespeeld heb dan iedereen hier maar ik zeg wel dat ik d2 meer "zoals het hoort" gespeeld heb dan wat de gemiddelde moraal ridder van mij, maphack- en bot-gebruiker, waarschijnlijk denkt.

btw, het is dan jij, dan jouwwwwww klinkt zo klagerig :P

Verwijderd

Zowieso zijn alle cheaters mietjes die het allemaal niet kunnen zonder hulp.

Zo, is dat ook weer eens gezegd :D
Voor de zoveelste keer ;)

Verwijderd

Iemand die bot speelt zoals het hoort... riiiiight

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 07:44 ]

AUB geen geflame meer, dit is al 100x gezegd. Om dit weer aan te zwengelen....levert alleen maar een slotje op wegens flamewar :|

Iemand nu al de druid elemental geprobeerd in 1.10? Ik heb het bij de eerste beta patch geprobeerd, maar die gast is nog steeds poep. Iemand anders betere ervaringen mee?

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 17:36:
Zowieso zijn alle cheaters mietjes die het allemaal niet kunnen zonder hulp.

Zo, is dat ook weer eens gezegd :D
hoor ik daar een??? vul maar aan... echt totaal onboeiend gewoon...

zo, is dat ook weer gezegd..

pheno, ik wil best wel een elemental druid proberen maar wat zou het beste zijn? we hebben het er al een keer over gehad maar echt duidelijk werd het niet :)

Ik zou het ook niet weten, met Armageddon kun je nog geen doucheputje ontharen. Echt, die cast is de slechtste lvl 30'er die er is.
En Hurricane schiet ook niet op, danzij de cold immunities later. Ik had gedacht aan een tornado of twister idioot met molten boulder en nog iets wat welk fatsoenlijk damage doet. Maar daar heb je het al: dat is er imho niet. Fissure schiet niet op, en volcano is ook niet echt een schot in de roos. Zeker niet op hell, je voelt je daar echt genaaid met zo'n build.
Echt duidelijk heb ik het dus ook niet, misschien pak ik die build helemaal verkeerd aan.

Andere build met 1.10 zou kunnen zijn:
volgens mij mag je nu in "wereform" ook casten, dan zou bv twister leuk zijn, gezien de stun die er bij hoort. Maar dus geen puur elementalist, die mist nog steeds de punch om eens wel damage te doen. Werewolf met twister en fury lijkt me vrij bruut. Daar de stuntijd (is dat nog zo in 1.10 btw?) niet groter wordt hoef je niet eens zoveel skillpoints erin te pompen.

Verwijderd

Termy schreef op 25 September 2003 @ 14:03:
[...]

hoor ik daar een??? vul maar aan... echt totaal onboeiend gewoon...

zo, is dat ook weer gezegd..

pheno, ik wil best wel een elemental druid proberen maar wat zou het beste zijn? we hebben het er al een keer over gehad maar echt duidelijk werd het niet :)
Elemental druid is sowieso ERG zwak... Helaas.. Niet direct de beste keus.. Ik denk dat je summons nog meeste damage doen..

Maar armageddon-cyclone armor werkt het beste heb ik me laten vertellen.

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

in 1.10 zijn veel mensen die Avenger spelen, en dus rondlopen met een aura dat de resistances van de monsters flink omlaag haalt.

er zijn ook meer necros die best veel met Lower Resist curse bezig zijn vanwege sorcs en avengers in de party...

Verwijderd

ik heb als pala bleased hand of heaven ofzo iets krijg je zo'n electra straal uit de lucht is die een beetje goed ?

heb hem al gemaxed :)

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik had net een cresent moon amulet gevonden en ik wist niet meer of hij nog "varies" had en toen ging ik dus ff op bnet/diablo/items enz kijken en toen zag ik ook allemaal nieuwe uniques staan, oa 2 nieuwe amu's, hele zooi nieuwe elite armors, echt wel koel0rz, .10 krijgt zeker de waarde van een exp!

Weet jij al?

• Termy

Termy

crescent moon is geen nieuw 1.10 item hoor? best grappig ding opzich (mits perf/near perf) maar ja ;)

tja, echt hoopvol klinkt het niet voor de elementalist druid :) eens kijken wat hij met de best mogelijk items kan bereiken (download @ diabloii.net) en zo ;)

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik bedoelde ook niet de cresent moon amu dat die nieuw was , alleen dat ik die ff checkte en toen nieuwe amu's zag die daar stonden en ik nog niet had gezien waarbij staat :"only spawn in 1.10 or later"

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ik ben vrij noob op het gebied van diablo2 en wilde vandaag weer gaan spelen. Nu had ik shareaza nog aanstaan dus hij lagde nogal erg. Toen heb ik shareaza uitgezet en ben weer gaan spelen, maar nu krijg ik steeds de melding: "realm down" :S

Wat wil dit zeggen?? Ik kan iig niet meer met mijn character verder nu, ben ik hem nu voorgoed kwijt?? Dat zou zwaar zuigen zeg...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, das gewoon een lag bij battle.net ofzo... na 10 minuten is ie meestal wel weer up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik haat leechers, vooral als ze ook nog cash en zo stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjah... ik vind leechers niet erg alleen moeten ze niet gaan stelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Skyclad schreef op 28 September 2003 @ 22:25:
Ik haat leechers, vooral als ze ook nog cash en zo stelen.
ben blij dat ze het laten bij je cash ;)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Hmmm ik heb sinds een 2 weken de 1.09 patch draaien en het valt me dat er echt super veel gems (chipped / flawed) vallen.... Soms een beetje te vaak?
(Ik speel geen LoD, dus de Classic)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasic sucks... :)

LOD is vind ik in alle opzichten beter... heb nog een silks voor je liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

chromeeh schreef op 29 september 2003 @ 19:13:
Hmmm ik heb sinds een 2 weken de 1.09 patch draaien en het valt me dat er echt super veel gems (chipped / flawed) vallen.... Soms een beetje te vaak?
(Ik speel geen LoD, dus de Classic)
soms wel soms niet

ze mogen wel eens hader gaan werken aan de 1.10 vind ik :O

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd welke van mijn items gaan verdwijnen bij het spelen van 1.10. Ik hoop tenminste dat het meeste legit is. Gelukkig is mijn arky dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Spelen jullie eigenlijk meer met expansion characters of diablo2 characters? (weet niet hoe een poll te starten)

Nog iets: Ik heb gister met een maat diablo verslagen en we zijn toen naar de town terug gegaan |:( Nu heb ik het gevoel dat we weer diablo moeten verslaan, omdat we de portal naar act V gemist hebben, is dit zo? :(

[ Voor 50% gewijzigd door Sensei_D op 30-09-2003 09:23 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

MariahCareyLover schreef op 30 September 2003 @ 09:15:
Nog iets: Ik heb gister met een maat diablo verslagen en we zijn toen naar de town terug gegaan |:( Nu heb ik het gevoel dat we weer diablo moeten verslaan, omdat we de portal naar act V gemist hebben, is dit zo? :(
Nee hoor. Als je een nieuwe game maakt zul je zien dat je gewoon naar A5 kan :) Enne, wat is er zo erg aan nog een kee diablo mollen ? Die kan best leuke spullen droppen ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15
Nog meer mensen die sinds vanmorgen niet meer in kunnen loggen?

http://www.battle.net/for...&ReplyCount=27#post391149

Ik ben dus ook betrokken bij deze ban ronde. Allebij mijn accounts gebanned :/ Kom maar op met die moraalridders. Ik had het kunnen weten. Dat is het risico als je mephistobot en/of maphack gebruikt. Ik ben er niet trots op om het te zeggen maar het is al te laat om iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
yep, ik kan ook niet meer inloggen :(

toch leuk, ff een keer een botje testen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik ben m'n bot acc kwijt en m'n Termy main acc (met lvl 98 barb :() maar de rest niet. lees: ik ben het overgrote deel van m'n "rijkdom" niet kwijt dus behalve de lvls boeit dit helemaal geen moer..

ik ga bliz wel mail sturen omdat ik Termy terug wil.. ban of alles of alleen bot maar niet dit.. neuk bliz en ik ga fijn door.. backup bot sorc staat al klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke accounts zijn er nu precies gedelete? ik heb geen bot en geen maphack, moet ik me dan zorgen maken dat ik vanavond niet meer in kan loggen? Ik speel wel samen met mijn vriendin op dezelfde ip en we krijgen soms een 'connection interrupted'. Daarna krijgen we een 'realm down' message. Moet ik me hier zorgen om maken. Ik kan nu niet kijken want ik zit op mijn werk, vanavond pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik ben alles kwijt :/ |:( Ik heb helemaal niets meer... 2 accounts weg. Ik heb er wel wat van geleerd. Nooit botten met je main account... ook niet als het maar 1 ding is. Dus als je gaat botten maak dan een aparte account aan waar je alleen die bot op hebt en voor de rest niets. Wel jammer, maar ik was nog niet zolang geleden weer begonnen, had ik net een beetje stuff gevonden, ook wat aan een maat van me gegeven, gebeurt er dit. M'n maat is zijn account denk ik ook kwijt. Kunnen we met zijn 2'en helemaal overnieuw beginnen. Maar een Eaglehorn en Stone of Jordan zal ik wel niet zo snel meer vinden bij Mephisto. Dammit, ik baal ervan. Maar ik ga gewoon door (opnieuw beginnen). Iemand die zo _/-\o_ is om mij te rushen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb lekker alles nog :P maja, ik cheat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch veel leuker om het spel gewoon te spelen? Ik snap niet waarom iedereen probeert te cheaten, zo weet ik ook niet meer of de items die ik via trade krijg wel legit zijn. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Silvermaster, daar ben ik allang achter :)
om de 1 of andere reden is Termy toch weg (barb, necro, assa, lvl 9 barb) en de rest (van de niet-bot) niet...

beetje irri want Termy speelde ik meeste mee.. dat zal dan ook wel de reden zijn. vooral in de vakantie veel gespeeld dus zal wel aangezien zijn voor een bot of zo.. lol. echt dom @ bliz..

spikelee, door botten heb je _juist_ legit items in de trade ipv dupes... maar ja. boeiend shit happens en aangezien ik nog dermate veel heb lig ik verder niet echt wakker van.. hoogstens vervelend van m'n specifieke zelf gecrafte dingen of eth fury bb op de merc van barb....

speel het nu toch niet zo veel meer dus tja... gaap :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 13:12:...zo weet ik ook niet meer of de items die ik via trade krijg wel legit zijn. Thnx!
Ik weet niets van dupen en wil er ook niets van weten. Maar gebotte items zijn 100% legit, als in: ze blijven bestaan. Stel dat dupen zo makkelijk is, dan zouden alle uberitems duped zijn. Maar je hebt ook flink veel botters, welke die uberitems ook (makkelijk) kunnen vinden. Dus word de kans op een legit item toch ook weer groter?

Tuurlijk is het niet helemaal eerlijk. Maar zeg nou zelf, zonder bepaalde uniques kan je toch met sommige characters helemaal niets? Javazon zonder Titan's Revenge anyone? En ik had een L75 barbarian, met een lightsabre en stormshield, en dat deed in hell ook al niet teveel schade meer. Dan moet je wel goede items hebben wil je een beetje verder komen. Zo zie ik het tenminste.

En vroeger had ik nog de tijd om handmatig Mephisto runs te doen, maar nu, werk ik 5 dagen in de week en probeer ik ook nog een sociaal leven ernaast te houden (lukt niet altijd). Hoe kan ik dan beter worden, als ik alleen maar bezig ben met mephisto runs, of met characters waar ik geen goede items voor heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar worden nu dan ook accounts gedelete van mensen die duped items hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Duped items hebben wil niet zeggen dat je die zelf geduped hebt. Je kan er ook voor getrade hebben. Als je er alleen voor getrade hebt dan word je niet gebanned. Als je wel duped, dan hoop ik dat ze die gasten wel bannen. Want die verdienen het echt, die helpen de economie van d2 naar de klote (veel erger dan de bots vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilverMaster schreef op 30 september 2003 @ 13:39:
... die helpen de economie van d2 naar de klote (veel erger dan de bots vind ik)...
Daar verschillen de meningen over denk ik. Ik vind het allebei neit zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SilverMaster schreef op 30 September 2003 @ 10:04:
Nog meer mensen die sinds vanmorgen niet meer in kunnen loggen?

http://www.battle.net/for...&ReplyCount=27#post391149

Ik ben dus ook betrokken bij deze ban ronde. Allebij mijn accounts gebanned :/ Kom maar op met die moraalridders. Ik had het kunnen weten. Dat is het risico als je mephistobot en/of maphack gebruikt. Ik ben er niet trots op om het te zeggen maar het is al te laat om iets te doen.
hmmz vanavond maar ff kijken wat de schade is

naja boeie, its just a game :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ja, maar je moet er wel rekening mee houden als je trade. En dan is een gebot item een stuk interessanter, want het is echt gevonden, en het verdwijnt _niet_. Als blizzard in 1.10 dupescan ofzo gaat toepassen dan blijven gebotte items bestaan, en duped items niet. Zowiezo wil/hoef ik niemand te overtuigen, maar als je maar weet dat botted items wel blijven bestaan en duped items ineens weg zouden kunnen zijn.

Waarom zou iemand mij anders een Eaglehorn+Shael, 40/15 jewel en Perfect 1.08 gaze willen geven voor mijn Eaglehorn? Lol, grote kans dat dat inderdaad allemaal duped is, die jewel was zelfs blauw. Die gast wist dus dat het duped was, en aan de rest van mijn gear (ik had geen 160/60 armor) kon hij denk ik aflezen dat mijn items allemaal legit/botted waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk is het niet helemaal eerlijk. Maar zeg nou zelf, zonder bepaalde uniques kan je toch met sommige characters helemaal niets?
Dat maakt het verschil tussen een goede diablo speler en een botter/duper :P Botters/dupers moeten het van goede wapens hebben, echte spelers weten wel manieren om iets fatsoenlijks eruit te krijgen (op druid elementalist na, maar die is ook naggel met uberwapens :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Natuurlijk zijn er wel manieren om het te doen zonder uniques, maar dan worden de opties wat beperkter. Je kan een Colossus Blade met 3 chippeds in een cube stoppen, en dan hopen op een Cruel, en dan daar 3 40/15 Jewels in stoppen. En rare gloves imbuen, en ringen craften enzo, maar voor sommige wapens blijven de extra bonussen gewoon noodzakelijk. Cruel Winged Harpoon (Javalin) zijn wel leuk, maar de replenish quantity en increased stack size op Titan's Revenge zijn gewoon handig. Tenzei je om de 20 vijanden terug wilt gaan naar een shop om te repairen?

Het is niet helemaal onmogelijk zonder uniques, maar de extra bonussen die je erbij krijgt zijn gewoon handig. Wat te denken van resistances? Tuurlijk, ancients pledge kan, en je kan jezelf vol gooien met charms, maar met een Wizardspike (+75 res all) ben je in een klap een heel eind voor een spellcaster.

Ach.. ik zal er niet al te lang om treuren. Ik heb niets meer, maar ik ga het toch weer doen. Alleen pak ik het dit keer anders aan. Zo denken velen gedupeerde (lol, dat klinkt vaag) botters er ook over lees ik op het forum van *site die botters wel kennen* (weet niet of dat linkje mag. Ga zo eens even de policy _opnieuw_ ;) lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet happen, ik kick daar op ;)
Ik ben trouwens niet anders gewend om met "k*twapens" te werken want ik heb nooit het geluk om goede dingen te vinden. Ja, 1x Black Hades ofzo, joepi :)
En dat terwijl ik een redelijke mf (niet 1000+ ofzo) had.
Dan is er nog de optie om te traden, maar dat is helemaal uit den boze tegenwoordig, met al die dupes die er rondzwerven. Dus voor een rechttoe, rechtaan eerlijke speler is het bijna onmogelijk goede spullen op een eerlijke manier te verkrijgen :|

Maar als je boutwapens gewend bent, dan valt het allemaal wel mee hoor :)
Zoals je zelf al zegt, extra bonussen zijn leuk, maar ik heb ze niet hard nodig. Ik speel ook geen PvP meer, dat is toch ook al de nek omgedraaid door al die lamers met uberwapens die ze niet eerlijk hebben verkregen.

Tenminste 1.09, 1.10 heb ik nog niet goed bekeken. Geen zin in om te gaan beta-testen voor een patch die in 2004 mischien eens komt.

Bovenstaande redenen zijn meteen ook de redenen dat ik het spel nu niet meer speel. Het spel (1.09) is totaal verneukt. En de lol is er ook nu wel af, ik heb alle builds nu weleens gehad. Misschien dat 1.10 me weer kan boeien, maar goed.....DiabloIII dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik heb lang in de veronderstelling geleefd dat 1.10 er bijna aan zat te komen. Ik heb maar 1 patch echt mee gemaakt, van 1.09c naar 1.09d, en toen zat iedereen al te balen omdat ze dachten dat het 1.10 zou zijn. Toen zou de patch bijna klaar zijn gingen overal geruchten, hooguit een maand of 2~3. Inmiddels zijn wel al veel verder en nog steeds geen 1.10 (alleen beta). Ik geloof nooit dat Blizzard alle hacks/dupes kan tegengaan met 1.10. Maar dat maakt me niet uit. Ik speel altijd met vrienden met legit en/of gebotte items. Daar ondervind ons spelplezier geen hinder van.

En dat is toch waar het om gaat? Om het plezier hebben van het spelen? Hacken/dupen is niet leuk, omdat het slecht is voor de economie, botten ook.. tot een bepaalde hoogte. Het enige nadeel is dat je met een slecht geconfigureerde bot zoveel last veroorzaakt op de server. Elke 30 seconden een game maken, tja.. ik snap wel dat Blizzard daar niet blij van word. Maar de multibots die er tegenwoordig zijn, schijnen veel minder load te veroorzaken, omdat ze bijvoorbeeld Meph, countress, andariel, pindleskin en nog andere in te stellen uniques/bosses killen waardoor de game langer word en er minder vaak gewacht hoeft te worden.

Ik zie trouwens ook menig gedupeerde gebruikers klagen over hun account ban, en dat ze daarom minder snel World of Warcraft zullen gaan spelen. Nu zal dat Blizzard eigelijk een worst zijn denk ik, omdat ze geen hackers nodig hebben, maar toch... zowiezo verwacht ik minder hacks voor WoW, alleen al omdat je moet betalen, en er dus service verwacht kan worden. Nogal lullig als je gebanned bent maar je al wel betaald hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

pheno, ik heb ook ruim ervaring met overleven op hell met crap en naar verloop van tijd minder-crap ;) en ja dat was ook leuk... maar nu wil ik beste van beste (legit) en dat je daarvoor "moet" botten... boeiend :) iig blijf ik van buggeds etc af en gedraag me sociaal zonder lame nk'en etc etc... ik voel er me er puik bij en dat af en toe bliz er anders over denkt (lees: serverload moest weer wat naar benede, verder is er geen reden) is dan pech maar overkombaar gezien de voorraad die je opbouwd ;)

wat men ook vindt ervan.. dupers en hackers (als in drophack, tradehack en ith-makers) vind ik een stuk irritanter vooral omdat je bv bij runes totaal niet kan zien of iets dupe is of niet wat bij de andere items wel ongeveer kan.. helemaal omdat 1.10 er "bijna" is (kuch kuch) is het niet leuk om een runeword te gaan bouwen waar 1 dupe rune in zit waardoor alles pleite is... gelukkig ligt 100% legit breath of the dying voor de eth cb nog steeds in de mule ;)

silvermaster, ik draaide btw idd vooral multi-mf bot zodat je minder last had van de achterlijke wachtrijen... weet je wat trouwens grappig is? er zijn nu al _weer_ wachtrijen... geen 300 nee maar ze zijn er wel al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

waarschijnlijk een hele kansloze vraag, maar wat is botten..dupen hacken .. dat snap ik wel.. maar botten? heb gehoord dat men de pc de hele nacht laat botten.. hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sa1 schreef op 30 September 2003 @ 17:00:
waarschijnlijk een hele kansloze vraag, maar wat is botten..dupen hacken .. dat snap ik wel.. maar botten? heb gehoord dat men de pc de hele nacht laat botten.. hoe ?
botten doe je door een proggie te gebruiken wat voor jouw diablo speeld als het ware

1 van de meest bekende is denk ik de *knip* parser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

waarom zou je geen www.d2jsp.org mogen plaatsen? de software is niet illegaal want op open b.net zijn deze dingen "toegelaten/gedoogd" en het kan zelfs offline (naar het schijnt) dus illegaal is het niet dus kan het gewoon... het is verder een spam en virus vrije site dus ik zie, ook gezien de GoT policy, geen enkele reden die link niet te noemen...

ik ga geen "reclame" maken voor een bot maar als je die site wilt bekijken en zo moet je dat zelf weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ik ben er nu idd echt zat van, ik hoop dat 1.10 ook snel komt (niet dat dat gebeurt :( )
mayb word met de nieuwe ladder het spelen weer leuk

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

yups net gechecked, bot account is weg :/ jammer van me tal armor naja heb nu zat op me mules zitten dus ik kom wel verder, speelde toch niet zoveel meer

kijk wel of ik weer ga botten, heb iig een andere MF sorc klaar om mee te MF'en :) mischien ga ik wel weer handmatig runs doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Laatst online: 13-09 18:52
SilverMaster schreef op 30 September 2003 @ 15:48:
Ik heb lang in de veronderstelling geleefd dat 1.10 er bijna aan zat te komen. Ik heb maar 1 patch echt mee gemaakt, van 1.09c naar 1.09d, en toen zat iedereen al te balen omdat ze dachten dat het 1.10 zou zijn. Toen zou de patch bijna klaar zijn gingen overal geruchten, hooguit een maand of 2~3. Inmiddels zijn wel al veel verder en nog steeds geen 1.10 (alleen beta).
Yeps. Ik ben maandenlang gestopt met spelen, omdat ik het weinig zin meer vond hebben omdat alles in 1.10 toch anders zou worden. Toen anderhalve maanr weer gespeeld, en nu al anderhalve maand niet meer. Da's bij elkaar een half jaar waarin je verwacht dat 1.10 er "heel binnenkort" aan zit te komen. Daar wordt je goed moe van en het verhoogt het spelplezier nou niet bepaald.

Enfin, ik zit nu harder te wachten op de Viking Invasion patch van Medieval: Total War. Die kan er nu ook "elk moment" eraan komen, en ik hoop maar dat ze daar niet de hele boel nog maandenlang gaan stallen.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
idd, het w88 op 1.10 is niet leuk meer, ik ben inmiddels al 2x opnieuw begonnen met spelen en heb het wel gezien met 1.09

waarom kan blizzard niet gewoon een releasedatum oid geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin eik gewoon dat ze die patch veel te vroeg hebben aangekondigd :), als ze dat nu pas zouden doen zat niet iedereen al 4 jaar te zeiken

@TLRnZ: wees blij DAT ze een patch maken waar iets gaat veranderen, bij de meeste spellen zijn patches voor het wegwerken van bugs, hier gaat een hoop meer veranderen. Ik ben het wel met je eens dat ze er wel een paar man meer aan hadden kunnen laten werken daar bij blizzard :P

Oja, die beta duurt nu ook al vanaf 4 augustus, ze mogen idd wel is opschieten! >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet dat 1.10 heel wat bugs moet oplossen. Al die exploits zitten er al jaren in, maar Blizzard wil ze niet eens fixxen met een quick patch. Alleen die gaten in closed battlenet op serverniveau hebben ze toendertijd gedicht. Dus ik vind het niet vreemd dat veel mensen zo klagen, er zitten grove bugs in het spel, die het spelen op battlenet echt niet leuk maken.

En dan weten we nog niet of al die exploits goed aangepakt zijn, of dat er nieuwe in zijn geslopen. Dat gaan we wel merken als 1.1 ooit uitkomt, want degene die het ondekt en er kwaad mee wil, gaat dat echt niet melden tijdens de beta fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zal vanmiddag wel zien of ze mijn accounts met rust hebben gelaten. Ik heb volgens mij 1 duped item, omdat mijn sorc op US East een heleboel items gratis kreeg toen ik begon, en 1 daarvan de welbekende armageddon fletch is.

Europe is volledig legit, dus ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn chars waren nog volledig aanwezig en gevuld. Maar er werd nu toch niet gecontroleerd op duped items? Of wordt hier voortdurend op gecontroleerd? Er zijn namelijk nog nooit items van mij weggegooid, dus misschien is alles wel legit!! Ik heb namelijk veel getrade en het lijkt me vrij sterk dat hier geen dupes tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

nee ze kunnen (nog) niet dupescans doen behalve aan't eind van een game. dan wordt er ff snel gechecked of er 2 items metzelfde ID in de game zaten en zo ja dan wordt de laatste die weg ging gedelete. erg leuk om met bv een buri armor te doen omdat alle buri armors hetzelfde ID hebben.. :)

sowieso is het hebben van een dupe niet verboden want hoe kan je nou weten dat het een dupe is? (zonder hacks te gebruiken, welke niet mogen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
-- lama --

[ Voor 93% gewijzigd door Sensei_D op 01-10-2003 18:12 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel cool zijn: een lamalevel in plaats van een cowlevel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, een seabert level, met alleen maar cudgels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Al mijn accounts waren er nog gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno dan gaan ze spugen ??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAAA, gedropt worden in zo'n lamalevel met 100 spugende lamas om je heen.
Met als Lamaking: ChicoLama
Toch maar eens een modje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn cow king in de seabert level is Grijpwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heet je eigen karakter dan Tommy? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, tommy voor een barbaar en aura voor een amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz..... ik vindt 1.10 waardeloos toch nog tot nu toe. De nieuwe level die je opent met 10 sojs is nice, dat je high lvl runes en zo kan craften en nieuwe runewords is ook wel leuk. Ik speel legit en k wil niet opscheppen maar heb ALLES maar veel mensen hebben niks tot weinig. Al de botters dadelijk in 1.10 beste van het beste net als de Lion runeword, met een arkains met aura jewel erin en ze zijn onderhand niet meer te stoppen... is niet echt eerlijk verdeeld meer.

Heb net al mijn 290 poison en 3//20//20 charms getrade voor legit stuf (had 82* 290 en 42* 3//20//20 charms) maar alles duped natuurlijk en aangezien ik liever geen dupe heb ik alles getrade =)

Maar er zijn hartstikke veel programma's op het internet te downloaden om te dupen. Sommige zijn gepatched door blizz maar ff "editen" en klaar is kees het werkt. Oke blizzard merkt het wel omdat je TE VLUG en TE VAAK achter elkaar "in en uit" de game gaat... vinden ze verdacht maar k wil alleen maar zeggen... diablo was leuk is het nu nog wel maar het is zoveel minder leuk nu met al dat gehack en zo en waarom ith? damn speel normaal en vooral in duels erger ik mezelf eraan.

Iemand met bugged 160//60 ias arkains, bugged wf 6x 40/15 en Butches pupil en zo... ik ga dood noemt hij me noob??? wie is er nu eigenlijk noob ik die LEGIT bijna wint van een 100% bugged ama of hij? en daaraan erger ik me SUPER! mensen denken dat ze goed zijn terwijl het laleen door die illegale bugged noob s%*t komt en dan gaan ze mensen (of ze nou noob of niet zijn) uitmaken voor noob :S ffs mensen wat maakt da nu uit? iedereen leecht oooit wel high or low lvl en je begint allemaal als noob.. maar damn waarom (in die bugged kolere status) iemand voor noob uitmaken...

Nee diablo is nog steeds een bruut ownage spel maar ik speel meer met maten dan mensen die ik leer kennen online. Iedereen (incl. ik) geen bot,ith,maphack, bugged en zo... we helpen elkaar en het is maar een spel man... gisteren gaf ik mn unid legit wf weg aan een maatje omdat hij nogsteeds op lvl 89 met een buriza rond liep (165% 8) ) en dan is het spel wel leuk.... lekker ouwehoeren en questen en cowen mee elkaar...

Mn account is: TheDeviance[NBE
Misschien iemand die me also wilt toevoegen voor LEGIT duels en cowen of zo of.

Nou veel diablo plezier allemaal nog een houd 't een beetje leuk plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

mjah, klinkt bekend (behalve dat ik wel maphack en bot) maar er is maar 1 remedie tegen dat soort lui... niet duellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah i know maarjah... dadelijk in 1.10 lach ik het hartste want dan zijn ze nog minder dan shit whahahaha... maarjah... ze komen zelf wel achter... en jah OOK ik heb gebot. Reden??? nou 2 en half maand lang MINIMAAL 700 runs (mephi of pindle) en nog niet EEN goed unique item,... dus ik werdt echt ff ziek ervan... toen 1 bot opgelaaien door blizzard dus nu doe ik niet meer maarjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 19:04:
jah i know maarjah... dadelijk in 1.10 lach ik het hartste want dan zijn ze nog minder dan shit whahahaha... maarjah... ze komen zelf wel achter... en jah OOK ik heb gebot. Reden??? nou 2 en half maand lang MINIMAAL 700 runs (mephi of pindle) en nog niet EEN goed unique item,... dus ik werdt echt ff ziek ervan... toen 1 bot opgelaaien door blizzard dus nu doe ik niet meer maarjah..
Alsof wij veel vinden op de legit manier :z

Tis gewoon doorzettings vermogen en geduld hebben, die botters zorgen anders voor heel wat wachtrijen op de b.net servers. Vind het ook terecht dat weer van veel botters hun acc is verwijderd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik snpa die gasten niet hoor tis toch een spelletje... dan heb je alle items het bestte... jeeej en dan ?

gewoon zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UHhmmm... ik bedoel 700 runers PER dag MINIMAAL 2 maanden lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ik heb niet errug veel gebot ongeveer 8000 runs ofzo

Maar ik heb gebot omdat 1.09 me niet meer kon boeien, ik had een lvl87 pala/ama, lvl81 barb/sorc

Met die items die mijn bot gevonden heb ik een leuke hybridzon gemaakt (lvl86)

ik ben nu van plan om pas weer te gaan spelen als 1.10 uit en dan lekker op de ladder

en idd het is ook maar een spelletje, maar wel een die verdomd veel vrije tijd gaat opeisen als je eenmaal eraan bent begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik heb gebot omdat 1.09 me niet meer kon boeien
Dan kun je ook stoppen. Wat is het nut om te gaan botten als je het spel niet meer leuk vind? Je sloopt (met vele anderen) alleen maar de performance van die servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, ga ik net ff in een duel game genaamt: barb vs barb

komen allemaal van de vette BUG naabs binnen allemaal ith troep allemaal amazones en sorc OMG wat irriteer ik me daar aan zeg, wat stomme ran debielen zeg, ik hoop echt edat al die kut bugs in 1.10 eruit zijn anders kap ik met dieblo oprotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 11:06:
omg, ga ik net ff in een duel game genaamt: barb vs barb

komen allemaal van de vette BUG naabs binnen allemaal ith troep allemaal amazones en sorc OMG wat irriteer ik me daar aan zeg, wat stomme ran debielen zeg, ik hoop echt edat al die kut bugs in 1.10 eruit zijn anders kap ik met dieblo oprotte
Dankjewel met deze vrij nuttige bijdrage aan dit topic :o

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

SlinkingAnt schreef op 04 October 2003 @ 11:26:
[...]

Dankjewel met deze vrij nuttige bijdrage aan dit topic :o
ik vond zijn reactie wel aardig on-topic, het lijkt er hier namelijk om te gaan om het er over te hebben hoe kut het spel is dat ze dagen lang vrijwillig spelen, hoe kut de makers zijn en hoe leuk ze bezig zijn om het spel nog meer kut te maken (ook voor anderen)... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan het ook in het Nederlands proberen dan.. heh.. Niet een of andere inheems Z-uid-Afrikaans dialect.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.