Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt: np, dat van jou is nou ook niet echt nuttig.

jjwa: het spel is leuk en niet kut alleen dups bugged en botters zijn kut, lees volgende keer is voor je zo'n domme reply geeft.

Pjemco: ben dislexies dus su

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 13:48:
jjwa: het spel is leuk en niet kut alleen dups bugged en botters zijn kut, lees volgende keer is voor je zo'n domme reply geeft.
ik vind het spel ook leuk, ik vond alleen dat er wat veel werd gezeken op de game door mensen die het volgens mij toch nog elke dag veel spelen...
dus jij moet eigenlijk zelf beter lezen :P

maar dat doet er allemaal niet toe, en flame-wars zijn niet echt nuttig, dus misschien is het vanaf nu een goed idee om het over de inhoud en de leuke dingen van de game te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 13:48:

Pjemco: ben dislexies dus su
Dan nog is er niets wat je tegenhoud om op punten, komma's en dergelijke te letten.

Ik ben niet 'dyslexies' maar ik kan die zooi die jij schrijft ook niet lezen. Heb je het zo al eens bekeken?

Perfecte, taalkundig verantwoorde, zinnen enzo is ook helemaal niet nodig, maar je kan er toch wel een klein beetje op letten? 'T leest gewoon veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG dit is echt bagger, lvl 86 sorc RIP :(

RIP gaan door "connection interrupted" vind ik de meest idiote manier om me sorc kwijt te raken :'(

* Shuvit Begint HC te haten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

is het niet dyslectisch? :)

maar ja, je kan je daar aan storen ja.. je kan ze ook gewoon afmaken met je eigenlijk godly legit spul.. tja botten heeft een nut :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Botten ja hmmm :| . Ik ben gaan botten toen ik na 2000 legit runs eindelijk die WF vond maar ik een connection interupt kreeg (echt waar). Maar na een week of 2 botten werd mijn grootste account delete waarop dus ook een hoop legit spul zat.

Nou ja ik begin toch pas weer als 1.10 online gaat. Het is vrij moeilijk als je ' from scratch' speelt en die moeite ga ik er pas weer instoppen als ik.

/me HC is de man, ik heb jarenlang HC gespeeld en er nooit genoeg van gekregen. Na een RIP of tien ga je toch anders/beter spelen dan de gemiddelde Sissycore speler.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een paladin maken met schaefers en zakarum etc.

Welke skills zijn dan optie?

Ohja ik heb een zod rune wat kan ik daar allemaal voor vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 11:50:
Botten ja hmmm :| . Ik ben gaan botten toen ik na 2000 legit runs eindelijk die WF vond maar ik een connection interupt kreeg (echt waar). Maar na een week of 2 botten werd mijn grootste account delete waarop dus ook een hoop legit spul zat.

Nou ja ik begin toch pas weer als 1.10 online gaat. Het is vrij moeilijk als je ' from scratch' speelt en die moeite ga ik er pas weer instoppen als ik.

/me HC is de man, ik heb jarenlang HC gespeeld en er nooit genoeg van gekregen. Na een RIP of tien ga je toch anders/beter spelen dan de gemiddelde Sissycore speler.
Het heeft 3~4 dagen gekost nadat Blizzard mijn accounts had gedelelte, om een level 81 Mf sorc te bouwen, en met 125% mf na ongeveer 200 run's een Eaglehorn gevonden :*) Ik heb totaal geen spijt van het botten, want het scheelt zoveel tijd, alleen eens in de zoveel tijd word je gedwongen om helemaal opnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

SilverMaster schreef op 06 oktober 2003 @ 15:05:
[...]

Het heeft 3~4 dagen gekost nadat Blizzard mijn accounts had gedelelte, om een level 81 Mf sorc te bouwen, en met 125% mf na ongeveer 200 run's een Eaglehorn gevonden :*) Ik heb totaal geen spijt van het botten, want het scheelt zoveel tijd, alleen eens in de zoveel tijd word je gedwongen om helemaal opnieuw te beginnen :P
Waarom speel je als je alleen maar uberwapens wil hebben. Je speelt dan voor de wapens en niet voor het spelen zelf. Het is toch ook gewoon leuk om steeds verder te komen en als je dan wat vindt daar dan ook nog echt blij mee te zijn.
Vanmij mogen ze alle botters eruit gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

TrailBlazer, waarom denk je dat ik niet blij zou zijn met vondsten? ik ben zowel blij met gebotte dingen als met eigen vondsten. blijer met het laatste natuurlijk omdat dat nogal minder voorkomt :)

ook al heb ik het zeldzaamste wat ik gevonden heb "met de hand" gevonden.. een zod rune ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 07 October 2003 @ 14:40:
TrailBlazer, waarom denk je dat ik niet blij zou zijn met vondsten? ik ben zowel blij met gebotte dingen als met eigen vondsten. blijer met het laatste natuurlijk omdat dat nogal minder voorkomt :)

ook al heb ik het zeldzaamste wat ik gevonden heb "met de hand" gevonden.. een zod rune ;)
Botten blijft saai, ik zoek liever zelf. Tis gewoon leuker om zelf dingen te vinden, het heeft gwoon wat :)

Het beste wat ik gevonden had was een Wf en een OHM rune tijdens cowen :)
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 11:50:

*knip*

Idd, ik begin het nu wel te merken dat na een paar keer stom dood gaan. Zoals door stiggies bij meph enzow. je gaat je speelwijze wel aan passen na een paar Deja Vu's. Je houd meer rekening met het eventueel dood gaan en gaat meer "safety" first spelen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 22:29:
ARG dit is echt bagger, lvl 86 sorc RIP :(

RIP gaan door "connection interrupted" vind ik de meest idiote manier om me sorc kwijt te raken :'(

* Shuvit Begint HC te haten
Ja dat heb je laatst gezegt :)
Ik heb nu ook LoD :D Ben er zeer tevreden over!
Eerst eens alle nieuwe dingen proberen enz....
Maar op een hogere resolutie spelen is ideaal :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren ook mijn lvl 60 ama kwijt geraakt. Act1 op hell. Lighning enchanted mosnter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Lightning enchanted, Multishot, Aura enchanted/Extra Fast, die zijn pas echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Skyclad schreef op 09 October 2003 @ 11:24:
Lightning enchanted, Multishot, Aura enchanted/Extra Fast, die zijn pas echt leuk.
Whehehehe zo'n een is niet moeilijk om te krijgen.....
Gewoon een 'enhanced' (Dus minimaal een champion) creature mee lokken naar een monster shrine en dan wel zorgen dat alleen de champion in beeld is op dat moment.... >:)

Ik vind het echt ideaal dat je nu snel kunt wisselen tussen 2 wapens :)
M'n Necro heeft een staf in de ene set, voor extra spell power, en een great maul in de andere.... Heel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 22:31:
[...]

Botten blijft saai, ik zoek liever zelf. Tis gewoon leuker om zelf dingen te vinden, het heeft gwoon wat :)

Het beste wat ik gevonden had was een Wf en een OHM rune tijdens cowen :)
mening :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Van iedereen behalve een paar lamers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agh op een schaal van 0-100 intereseert me het helemaal niets, zolang ik maar lekker een beetje onspannend kan meppen.... met een paar een beetje sociaal ingestelde mensen...

of iemand bot ja of nee, of map hack heeft intereseerd me eigenlijk helemaal niets... uiteindelijk spelen we toch met zijn allen tegen de computer.... en heb ik er helemaal geen last van....

maarja aan het einde van de dag heb ik wel een beetje kunnen relaxen... en lopen er hier toch een paar een beetje frustie rond omdat iemand bot met het enige gevolg dta ie wat NPC's wat sneller onder de grond legt!

WHO CARES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Skyclad, wat jij wil, ik slaap nog steeds goed :)

Marik, mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt er dus aan of je tegen de pc speelt. Als je PvP doet heb je er dus wel last van...

Maar goed, ik speel nu toch alleen maar Soul Calibur 2, wachtend op 1.10 :Z :O

[ Voor 32% gewijzigd door Pheno79 op 09-10-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Zijn er nog mensen die gewoon fun hebben in 1.09. En spelen via Bettelnet.
Zeg even dan kunnen we mischien lekker samen savonds spellen.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wincenty schreef op 09 October 2003 @ 15:28:
Zijn er nog mensen die gewoon fun hebben in 1.09. En spelen via Bettelnet.
Zeg even dan kunnen we mischien lekker samen savonds spellen.

:7
Ik speel Classic 1.09d regelmatig op B.net :)
Ik heb sinds gister LoD (gepachted naar 1.09d), maar ik wil het eerst een beetje onder de knie krijgen (nieuwe features enz) voordat ik daarmee online ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
Als je tijd heb vanavond dan wil ik je wle graag helpen met je nieuwe char. Tenmiste als je er zien in heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wincenty schreef op 09 October 2003 @ 15:41:
Als je tijd heb vanavond dan wil ik je wle graag helpen met je nieuwe char. Tenmiste als je er zien in heb :).
Ik weet niet of ik het vanavond red om online te komen maar m'n username is 'sirpain' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ik speel best wel veel in LoD op Bnet met 1.09
heb er wel een tijdje 1.10S op gehad, maar die Bnet is niet te missen hoor
vanavond uurtje of 9/10?

[ Voor 37% gewijzigd door Chainsaw op 10-10-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wat ik me nog wel afvraag is het volgende:
Ik ben nu op single player bezig in Act V - Quest 2, waar je van die barbarians moet redden (in totaal 20 stuks), nu kan ik 3 kampen vinden met elk 5 Barbarians, maar nu moet ik nog 1 kamp vinden....
Maar in die region kan ik er maar 3 vinden???
Ik wordt hier heel frusty van, aangezien ik de hele region al heb doorgeworsteld....
Kan iemand me een hint / tip geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
Er moeten zo en zo in dat region alle kampen zijn. Allen ik zou er niet meer weten hoeveel dat waren dacht ik 3. Druk even op (Q) volgens mij moet je nu met iemand in de dorp praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

je moet er maar 15 redden (3 kampen) en daarna terug naar harrogath... als je devolgende keer gewoon Q ramt (questlog) kom je er meteen achter :) de "quests" in D2 stellen niet schokkend veel voor nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wincenty schreef op 10 October 2003 @ 11:17:
Er moeten zo en zo in dat region alle kampen zijn. Allen ik zou er niet meer weten hoeveel dat waren dacht ik 3. Druk even op (Q) volgens mij moet je nu met iemand in de dorp praten.
Als ik tegen degene in het dorp praat dan zegt tie: "There are still some of my men out there" o.i.d
Termy schreef op 10 October 2003 @ 13:51:
je moet er maar 15 redden (3 kampen) en daarna terug naar harrogath... als je devolgende keer gewoon Q ramt (questlog) kom je er meteen achter :) de "quests" in D2 stellen niet schokkend veel voor nl :)
Nee goed maar is wel leuk als je je verveelt :D
Back ontopic: Als ik er 5 heb gered dan zegt tie ook wel dat ik er nog X moet redden.... Alleen ik moest er 20 redden :?
Het kan zijn dat ik een bugje te pakken heb gekregen naturlijk....
Ik draai de 1.09d patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
sloop je wel die kooi waar ze in zitten?
je moet ze wel echt bevrijden dus poort stuk maken dan gaan ze door een portal naar town ik heb er trouwens gister maar 15 bevrijdt :?

dit haal ik ff van een quest walktrough:
When you return after freeing all 15 of the Barbarians, go to Qual-Kehk for your reward hiervandaan

[ Voor 55% gewijzigd door Chainsaw op 10-10-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

LOL Dan heb ik dus een bug te pakken (Ik speel Normal)
Maar goed, ik zal eens kijken of het een temp bugje was....

Maar goed, ik heb die kooi uiteraard open gesloopt en dan verschijnt er een teleporter en dan teleporten ze weg :D
Zo ver was ik..... De kooien worden met wit aan gegeven op de kaart....

[ Voor 46% gewijzigd door chromeeh op 10-10-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer op bnet? :S, "unable to connect" :( . Niemand anders die daar dus last van heeft? :/

Is btw alleen maar op europe, op us east enzow geen last van

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien Europe down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom wil ik ff weten of anderen er ook last van heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
ik niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok lekker wazig... om de een of andere reden kan ik nu weer wel op Europe realm inloggen, dus alles is weer ok denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 10 October 2003 @ 16:21:
LOL Dan heb ik dus een bug te pakken (Ik speel Normal)
Maar goed, ik zal eens kijken of het een temp bugje was....

Maar goed, ik heb die kooi uiteraard open gesloopt en dan verschijnt er een teleporter en dan teleporten ze weg :D
Zo ver was ik..... De kooien worden met wit aan gegeven op de kaart....
town portal (TP) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik als apetrotse vader wil hier even melden dat mijn dochter van 2,5 jaar gisteren mij vroeg om samen op de PC "pets op de billen" te spelen.

"pets op de billen" = LOD! ;)

We hebben daarop gezellig met een sorceres heel wat asses van monstertjes gekickt!

Heb ik haar goed geconditioneerd of niet??? B)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Sukkel schreef op 11 October 2003 @ 08:43:
Ik als apetrotse vader wil hier even melden dat mijn dochter van 2,5 jaar gisteren mij vroeg om samen op de PC "pets op de billen" te spelen.

"pets op de billen" = LOD! ;)

We hebben daarop gezellig met een sorceres heel wat asses van monstertjes gekickt!

Heb ik haar goed geconditioneerd of niet??? B)
Nee.... dit spel is voor 15 jaar en ouder. Straks krijgt ze nachtmerries van grote monsters als diablo enzo. En wat als je dood gaat? Dan sta je gewoon op en ga je verder... denk je dat ze het op de goede manier begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je een kind goed opvoedt (jeweetwel, opvoeding, wat 99% van de kinderen tegenwoordig niet meer krijgt) kan je het kind best leren wat het verschil is tussen de echte wereld en een spel. Nachtmerries krijgen van de kleine monsters uit Diablo lijkt me ook sterk, zolang je het film gedeelte iedere keer maar wegklikt.

Twee zusjes van respectievelijk (destijds) 7 en 8 jaar van een vriendin van mij hebben ook een tijd lang RtCW zitten spelen, waar 1 het toetsenbord deed en 1 de muis. Zolang je opvoeding niet volledig aan de TV over laat kunnen de meeste kinderen wel zonder er last van te hebben monsters overhoop schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Die leeftijdgrensen zijn zo debiel... als je als verstandige ouder gewoon mee kijkt en duidelijk maakt dat dit slechts een spel is en dat dit niet de werkelijkheid is kan er nauwelijks iets fout gaan. Zeker met een spel als Diablo (realisme? :X) kan je niet verwachten dat ze echt gaat denken dat je gewoon met een klik weer tot leven komt en dat je dan fijn verder kan gaan met het slachten van demonen :)

Trouwens, ga anders HC spelen, dan is dood wel dood ;)

naast dit alles, D2 is dermate simpel dat papalief toch als de grote held alles slacht :)
anders mag ze hier wel even komen kijken met m'n 1337 lvl 99 Botted items ama (barb helaas toch overleden (kut bliz :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ja hahaha... ik zorg er wel voor dat we niet doodgaan, want één keer liet ik haar even alleen en toen ik terug kwam was haar ama "even een tukkie doen" (morsdood). Nou "wakker worden" zei ik: en de ESC-knop deed de rest...

Ze vind het maar al te spannend. Er lopen dus allemaal stoute beestjes rond die een pets op de billen hebben verdiend. Zij houdt de muis vast en zodra we aankomen bij een "beestje" zeg ik: stop! en dan ga ik snel links-rechts-links-rechts totdat we flink billenkoek hebben gegeven. Dan loopt zij daarna weer verder. Ze begrijpt ook dat we af en toe dorst hebben en dan drinken we ff een flesje. Dus zij houdt de rode en blauwe bollen in de gaten en roept "OP!" als we weer nodig flesje spa blauw of spa rood moeten drinken.

Bij voorkeer spelen we in de woestijn in Act 2 omdat het daar lekker zonnig is! (of open velden in Act 5 als we wat grotere beesten willen afstraffen omdat ze zo stout zijn geweest...) Zo'n doolhof of kerkhof is idd een beetje eng denk ik. En zo'n eindbaas ook. Maar verder is het niet veel enger dan de grote boze heks van sneeuwwitje, de grote boze wolf , of de jager die Bambi's moeder doodschiet...

Hahaha, wie had dat ooit gedacht: Diablo LOD als ultiem gezamenlijk spelletje voor vaders en 2 jarige dochters.... (ik wordt hélémaal gaar van die duffe Bob-de-Bouwer, Teletubbies, Disney dingen.....)

[ Voor 22% gewijzigd door The_Sukkel op 11-10-2003 15:38 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahah das nog is tof, spa rood en spa blau kom niet meer bij hier :P goed bedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja I know :)
Maar ik was ff te frusty om het duidelijk in de Diablo termen te verwoorden :D
Maar goed, m'n probleem bestaat nog steeds :/
Ik ben nu gewoon verder gegaan maar Quest 2 kan ik niet uitspelen :S

Nog een vraagje er bij:
Wat is nu het verschil tussen een Jewel en een Gem :?
Ik heb al aardig sites afgezocht, maar kan er niet echt wat nuttig van vinden....
Het enigste wat ik kan vinden is dat ik voor een Jewel meer geld krijg als ik 'm zo willen verkopen dan voor een Gem (Ja, de verkoop waarde hangt van de kwaliteit van de gem af)

[ Voor 34% gewijzigd door chromeeh op 13-10-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Gems van lagere kwaliteit kan je samenvoegen tot betere, maar jewels kunnen meer, betere en andere bonussen geven. (Kunnen ook rare zijn, en straks in 1.10 ook unique)
Een jewel kan in principe bijvoorbeeld de populaire +40% enhanced damage en +15% increased attack speed hebben (of ipv de laatste +15 max damage), wat dankzij de extra bonussen voor physical damage en life/mana steal die van physical afhankelijk zijn aardig aan kunnen tellen.

Gems:

1. Stop een willekeurig zwaard (het beste type wat je kan gebruiken, kwaliteit maakt niet uit) in een cube met 3 chipped gems, en activeer de cube. Geeft volkomen random stats op het zwaard, en 3 (of 2 als dat max is) sockets. Op die manier kan je dus een cruel balrog/colossus blade of quickness krijgen met 3 sockets.

2. Stop 3 flawless gems van hetzelfde type in een cube en activeer hem. Geeft 1 perfect gem van dat type.

3. Stop 3 perfect gems van welk type dan ook in de cube met een magical item (bijvoorbeeld charms of jewels) en activeer hem. Dit geeft een zelfde soort magical item, maar met nieuwe random stats.

Edit: Oh, en als je een Perfect Topaz in een wapen stopt krijg je 1-40 lightning damage of zo, maar in een armor/helm geeft het mf en in een shield lightning res. Als je een lightning damage jewel in een willekeurig socketted item stopt krijg je die damage ook, dus als je een 4 socketted body armor neemt kan je daar 4 * 1-100 lightning damage instoppen bijvoorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Skyclad op 13-10-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja ik ken redelijk wat recepten voor de kubus :)
Maar goed, Kort en bondig: Een Jewel is de geavanceerde versie van de Gem :D

En ik heb ook wat gelezen over Runes... Daar moet ik me nog maar eens in gaan verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jewels hebben allerlei bijzondere mods zoals ED, IAS enz. en gems hebben elemental damage en resist, behalve bij het cuben heb je meer aan jewels als aan gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

chromeeh schreef op 13 October 2003 @ 10:09:
[...]

Ja I know :)
Maar ik was ff te frusty om het duidelijk in de Diablo termen te verwoorden :D
Maar goed, m'n probleem bestaat nog steeds :/
Ik ben nu gewoon verder gegaan maar Quest 2 kan ik niet uitspelen :S

Nog een vraagje er bij:
Wat is nu het verschil tussen een Jewel en een Gem :?
Ik heb al aardig sites afgezocht, maar kan er niet echt wat nuttig van vinden....
Het enigste wat ik kan vinden is dat ik voor een Jewel meer geld krijg als ik 'm zo willen verkopen dan voor een Gem (Ja, de verkoop waarde hangt van de kwaliteit van de gem af)
waar heb je gezocht in ieder geval niet op de goede plek
http://www.battle.net/diablo2exp/items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

TrailBlazer schreef op 13 October 2003 @ 15:57:
[...]

waar heb je gezocht in ieder geval niet op de goede plek
http://www.battle.net/diablo2exp/items
Ja dat had ik wel gevonden, maar vond het wel erg mager :)
Maar goed, ik heb nu antwoordt op m'n vraag dus dat scheelt....
Ik was een beetje de nieuwe items aan het checken, vandaar dat ik die vraag stelde :)
Ik vind Baal alleen een watje.... De cows zijn met elkaar sterker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Cows zijn traag. Speel een Javazon en je zult zien waarom Baal sterker is door snelheid (en dat ie alleen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja goed, maar ik heb een lvl 99 Necro met een unique Maul met een damage van 68 ~ 98 :)
Die klauwen die uit de vloer komen zijn niet echt irri als je maar blijft lopen.....
Ik vond het stuk voordat je echt bij de Worldstone staat veel irritanter (Dus waar Baal allerlei monsters gaat spawnen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dat klopt, de moeilijkste boss is nog altijd Duriel (tot je sterk genoeg bent tenminste), aangezien je niet makkelijk kan vluchten. Bij de anderen zijn de monsters ervoor vaak sterker dan de boss zelf (Andariel niet meetellend).

P.S. Je wapen zuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Zo, gisteren maar weer eens wat in D2 gedaan, m'n nieuwe barb is al weer 74 met een geleende 235% (eth'ed) doom en silence phase blade tot ik m'n oude gf weer kan gebruiken. gaat lekker snel zo dus pis op bliz en ik ben in notime weer terug op oude niveau :D

mooie aanleiding om er een echte bvb barb van te maken met dus weinig vit en veel str, ik vond het zonde m'n "oude" barb op lvl 98 te delete en een nieuwe te maken :)

erg hard lache trouwens dat er weer gewoon een wachtrij van 200 of zo is bij het maken van een game.. deze ban actie had weer eens 0,0% nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik vind 'm liev totdat ik iets beters heb gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah 600 of 200 wa scheelt het :S z'n 10sec ofz en als je "goed" wil cowwe of mfruns wil doen is het toch echt beter maar voor hoelang :/ .... mjah als bnet elke week ofz nou ff alle bots bant hebbe we nergends last van en is het nut om te botte weg... en ook nog is verdwijnen er bergen met buggeds :) mjah bnet is lui

maauh als iemand zin heeft in }:O cows }:O ... kun je me altijd wispere :) *DTelite
ben bijna elke dag wel ff online dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 15 October 2003 @ 11:49:
[...]

Ik vind 'm liev totdat ik iets beters heb gevonden :P
van mij mag je wel wa beter hebben FREE!!! :) *DTelite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:02:
[...]
van mij mag je wel wa beter hebben FREE!!! :) *DTelite
Hmmm ik ben er denk ik wel na een uur of negen half tien....
Maybe dat we dan ff kunnen switchen :)
Maar goed het wapen dat ik bedoelde was van m'n offline character, m'n online character is nog niet zo ontwikkelt...
(Free gifts zijn altijd welkom :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
heb iemand dit beest al eens gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/animations/bestiary/act5/reziarfg-large.jpg

stond bij arreat summit als act 5 beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Chainsaw schreef op 19 October 2003 @ 20:00:
[afbeelding]

umm weet je zeker dat het geen zerg van SC is ??
hij ziet er btw wel een beetje gesoept uit :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
he frost kan je ff naar irc komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen 1.10 ik check elke dag de bnet site niet normaal man!

Wacht al zolang op die nieuwe patch. ME WANTS CLEAN!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg hij ziet er wel super uit... ennu irc? channel? quakenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog goede builds voor een paladin met schaefers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Chainsaw schreef op 19 October 2003 @ 20:00:
[afbeelding]

Ja hoor dit is dat beest wat aura's hgeeft aan nader monsters te vinden in lvl3 van dat lvl voor de throne of destruction. (hoe heet dta lvl ook al weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat beest kan andere beesten infecteren, als die dan sterven komt er zo'n rups/worm/made uitgekropen die je ook in Act 4 ziet (Fleshspawn oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
TrailBlazer schreef op 20 October 2003 @ 12:26:
[...]

Ja hoor dit is dat beest wat aura's hgeeft aan nader monsters te vinden in lvl3 van dat lvl voor de throne of destruction. (hoe heet dta lvl ook al weer)
naam = Reziarfg
draai dat is om en klik hier!
Dit is een van de hogere baasjes @ blizzard

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 20 October 2003 @ 13:26:
[...]

naam = Reziarfg
draai dat is om en klik hier!
Dit is een van de hogere baasjes @ blizzard
Er zijn meer van dat soort dingen.

Het wapen schaefers is genoemd naar 2 broers die laatst op gestapt zijn ( geloof met bill roper ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
o dat beestie, had em niet herkend aan het plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hee de 1.10 testen zijn afgelopen he dus heel erg lang kan het toch echt niet meer gaand uren toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
We zullen zien hoe lang het duurt. Maar volgens mij ken je beter lekker afwachten zonder je druk te maken. Is veel beter voor je bloed druk hihi :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

TrailBlazer schreef op 20 October 2003 @ 12:26:
[...]

Die zweven veel in de ijsgrotten (Act V) rond toch :?
Maar goed, ik heb gister een Druid gemaakt, maar ik vind het matig hoe die presteerd naast bijv een Necro. of Sorce. :)
De spells zijn wel grappig en vernieuwend, maar de stijl vind ik niet fijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Druid is alleen goed voor melee.
Voor de spells hoef je het niet te doen, is alleen leuk om monsters tijdelijk even af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja dat had ik ook al ondervonden.....
Ik moet de Assasin nog proberen, dus daar heb ik nog geen mening over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Assassin: Lightning traps zijn ok, niet geweldig. Melee damage kan met +damage charms en +ED jewels best aardig worden, en met dragon kick kan je naar iemand teleporten voor een snelle aanval.

In 1.10 wordt 1 punt in de shuriken gooi skill (ben naam ff kwijt, is in de trap tree rechts midden) erg sterk, aangezien alle +damage weapon mods er op werken, dus ook alle poison charms en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Ik heb een Lightning Trap Assassin, en t/m Nightmare is die erg leuk om te spelen, maar in Hell kom je regelmatig Lightn. immune monsters tegen en dan heb je een probleem. Tenminste, als je solo speelt. Ik speel altijd samen met vrienden, en dan kun je elkaar meestal wel goed aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Haay schreef op 21 October 2003 @ 14:12:
Ik heb een Lightning Trap Assassin, en t/m Nightmare is die erg leuk om te spelen, maar in Hell kom je regelmatig Lightn. immune monsters tegen en dan heb je een probleem. Tenminste, als je solo speelt. Ik speel altijd samen met vrienden, en dan kun je elkaar meestal wel goed aanvullen.
Gelukkig heb ik dat nadeel als Necromancer niet, want een bonespear / spirit doet magic damage en geen poison of lightning. Hoewel ik ook graag m'n poison nova gebruik, alleen op Nightmare of Hell heeft dit wapen weinig zin omdat de meeste monsters poison resist zijn....

Tja, en op Battle.net heb ik ook een Necro, maar als aanvulling neem ik het liefst een Barberian mee omdat die zelf wat minder magic hebben en ik zelf minder fysiek zeg maar :)

edit:

Wordt het niet tijd voor een deel 19 van dit meesterlijke topic :?

[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 21-10-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 21 October 2003 @ 14:16:
[...]

Tja, en op Battle.net heb ik ook een Necro, maar als aanvulling neem ik het liefst een Barberian mee omdat die zelf wat minder magic hebben en ik zelf minder fysiek zeg maar :)

edit:

Wordt het niet tijd voor een deel 19 van dit meesterlijke topic :?
Nou dan moet je eigenlijk geen barbarian meenemen, want de meeste barbs hebben wel berserk (magic damage). :P

En er kunnen volgens mij nog ongeveer 20 replies gezet worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Mijn diablo acc's zijn

clan_RA
RA_clan

ik heb heel veel chars, maar speel het meest met mn ama en barb

nick is kittekat_RA en turmineetor_RA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

w00t w00t mijn dag is goed, net een gaze gevonden met stats 8/8/19/15 jammer dat die 19 geen 20 is dan was ie perfect, maar hier ben ik ook blij mee!
Diablo II Patch 1.10 Beta Test is Now Closed
Monday, October 20, 2003
After months of insightful feedback from the public beta testers, Blizzard is now officially closing the Diablo II patch 1.10 beta test. The beta test has been instrumental in helping us develop the most ambitious, far-reaching patch ever done for a Blizzard product. We would like to thank everyone who play-tested the beta; your feedback has been an invaluable resource in shaping the final 1.10 patch!

As of today, the Diablo II 1.10 Beta patch will no longer be available for download from Blizzard or any of our download affiliates. Also, the email address and forum for beta bug submission will no longer be active. Please note that Technical Support cannot respond to any inquiries regarding the 1.10 beta via phone, email, or chat channel.

For news about the release of the final 1.10 patch, please check back here regularly.
komt het dan eindelijk dichterbij?

[ Voor 77% gewijzigd door FrostXL op 21-10-2003 19:22 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, dat duurt hoop ik niet lang meer :), maarja dat zeiden ze 2,5 jaar geleden ook :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek speelmaatjes voor HC :-) iemand die keer niet pk doet of bugged/ith used... add me maar als je wilt of reply hier ff... ben tevens vandaag tot 02.00 online op account Thomwes1 plz add me en whisper ff lijkt me stijl op hc... sc e.t ook goed maar liever hc hehe :9`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Zijn er hier ook mensen die op USWest spelen ? Speelde daar altijd samen met een Noor & een Australier maar die zijn beiden gestopt tot 1.10 gaat komen en public cowen gaat ook vervelen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmm.... ben gister toch nog even verder gegaan met m'n druid....
Zoals al eerder gezegt werd, is de Druid echt een melee vechter, maar dan ook alleen als je een Oak-Spirit het gespawned zodat je minder snel een bijna-dood ervaring oploopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 00:48:
Ik zoek speelmaatjes voor HC :-) iemand die keer niet pk doet of bugged/ith used... add me maar als je wilt of reply hier ff... ben tevens vandaag tot 02.00 online op account Thomwes1 plz add me en whisper ff lijkt me stijl op hc... sc e.t ook goed maar liever hc hehe :9`
Ik ben eigenlijk net pas begonnen met HC op Europe, maar het hoogste char wat ik had (28) is al door een scripter gepked (binnen .01 seconde naar town schieten en hostile gaan geloof ik niet), en 1 laag level char ging dood omdat ik geen zin had achteraf te zitten leechen, en last van lag kreeg.

P.S. Account: YsidroHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie wil het volgende topic maken, als deze vol is? Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 19? Deze schiet al lekker opl. Ik stuur de originele code wel op via email, zodat je een verrandering kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al gezien?
See the New Diablo II Battle.net Lobby in Diablo II 1.10
After logging on to Battle.net in Diablo II 1.10, players will now be placed into a waiting room. Once there, they can choose to create/join a game or enter a chat room and talk with other players, just like in Warcraft III. We have also added a news section with news items related to Diablo II. Check out the screenshot!

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/lobby.jpg
en de grote: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/lobby.jpg
:9 :Y) B) :)

bron: Arreat Summit

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 17:53:
Wie wil het volgende topic maken, als deze vol is? Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 19? Deze schiet al lekker opl. Ik stuur de originele code wel op via email, zodat je een verrandering kan maken.
Ik wil de volgende wel maken! ben weer begonnen speel al best lang was ff paar maandjes gestopt! ik sta ook nog in de oude lijst dus zie maar! mail maar naar kr.ebbinge@quicknet.nl! CYA! (ik moet zo wel ff werken tot 21 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 11:18:
Iemand dit al gezien?

[...]

:9 :Y) B) :)

bron: Arreat Summit
BETER! gogogo! ik vind dat ze gewoon de doodstraf op cheaten moeten zetten :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 16:33:
[...]

ik denk dat jij professionele hulp nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 24 October 2003 @ 16:54:
[...]

ik denk dat jij professionele hulp nodig hebt?
ja ik ben soms beetje over enthousiast! maar ik vind wel dat ze iemand die cheat harder moeten aanpakken! tis nu eerste een waarschuwing en daarna de cdkey pas verwijderen! vind dat ze iemand de eerste keer een maand moeten schorsen! en als er daarna nog 1 keer gecheat word key bannen! en zijn accounts! ik speel namelijk al best lang! en vind het jammer dat je niet meer zoals vroeger gewoon in channels kunt traden. Trade nu alleen nog met mensen met wie is speel en goed ken! allemaal hier leren kennen! :D! en zitten nu op een eigen gemaakt forum! waarvan ik de url hier niet ga posten! ivm reclame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

er worden nog helemaal geen keys geband in D2. het is sowieso bullshit zoals zij nu reageren. ze pakken precies hen die het spel gewoon spelen en de hackers (drophack etc, ith, bug users) zijn de hard lachende derde. er ff bij dupen is geen prob. een nieuwe botsorc maken is een groter prob.

en maphack "unfair" tegenover anderen? laat me niet lachen... ze schijten gewoon voor progs die dingen kunnen fixen en het spel leuker maken die ze zelf niet geschreven hebben of ze zijn gewoon $$$ als ze aan botters denken (server bandwidth).. nee ik kots op het huidige bliz beleid en ga vrolijk verder met MH. botten atm ff niet omdat ik genoeg heb opgebouwd en toch minder speel...

wat een drukte om een oud spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa ik vind botten toch wel triest! kijk maphack vind ik toch ietsje anders heb ik zelf ooit in het verleden ook gebruikt! maar na een tijdje ging dat toch vervelen spanning weg op hc! maar botten bah! Speel het spel dan niet! tis toch het spel om van niks af te beginnen en dan door lang te spelen coole dingen te vinden! of heb ik dat dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Tja, wat jij wilt. ik heb het spel echter al van voor naar achter uitgespeeld dus nu had ik wel zin in de items e.d.

ik vind dat ik het voor niemand vergal dus ik bot en gebruik mh. punt.
dat bliz vindt van niet is hun goed recht en onderneem maar actie tegen me maar pak dan aub _ook_ de dupers/hackers en alle _echt_ trieste figuren die zo hard zuigen dat ze buggeds etc nodig hebben..

iedereen z'n definitie van "triest" he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach waar ik opzich nog wel mee kan leven! is mensen die botten! en het gewoon bij zichzelf houden! en lekker spelen! dat moet je ook zelf weten! maar ga er geen andere mensen mee lastigvallen die het spel wel gewoon willen spelen zoals het hoort! :D! heb ook alles gehad! en snap wat je bedoelt! daarom speel ik nu ook HC :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik trade amper wat :)
en als ik trade is het iets als unid gf voor 40/15 jewels of ander spul waar spelers zoals jij toch niet aan komen en best klote is om zelf te vinden.
toch heeft een vriend van me een 15/40 ias gevonden laatst. nog blauw ook lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 24 oktober 2003 @ 23:50:
ik trade amper wat :)
en als ik trade is het iets als unid gf voor 40/15 jewels of ander spul waar spelers zoals jij toch niet aan komen en best klote is om zelf te vinden.
toch heeft een vriend van me een 15/40 ias gevonden laatst. nog blauw ook lol
Lekker boeiend of ik aan een bepaald item kan komen of niet! ik speel diablo om het spel! omdat het gezellig is om met een paar lui die je kent te questen ed. en dat vind ik 10 keer leuker als dat ik met mensen speel die alleen maar voor items gaan! Kheb ze allemaal al een keer gehad met echt vinden en traden! TOEN het nog wel kon! en er niet 1000000000 botters waren! Speel het spel! Stop hacking and get a life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 16:33:
[...]

Et ging eigelijk meer over die waitroom en niet over die bot/hack/dupe/bug discussie ;), want daar lijkt toch geen eind aan te komen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stukkie over 1.10 in case jullie nog niet wisten ^^
October 24, 2003

Rust Storm Warning in Effect!

From the Cold Plains to the Highlands of Harrogath, Sanctuary shall soon be swept by a zephyr of cleansing magic -- the prophesied "Rust Storm."

For too long, legitimate players have suffered the injustice of illegitimate players who use tainted items from otherworldly dimensions. All that’s been taken for granted is about to change in the Realms of Battle! Those freed from the corrupting powers of the tainted items shall feel the sting of loss...for the Rust Storm knows no mercy, and no one is sheltered from its fury!

Fair warning to all!

~Town Crier~
Go Go Rust! Storm!

naja dit betekent *zover as blizz vertelde op forum* over paar dagies 1.10 officieel gereleased _/-\o_ . Kwilde et gewoon ff laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 14:23:
stukkie over 1.10 in case jullie nog niet wisten ^^
October 24, 2003

Rust Storm Warning in Effect!

From the Cold Plains to the Highlands of Harrogath, Sanctuary shall soon be swept by a zephyr of cleansing magic -- the prophesied "Rust Storm."

For too long, legitimate players have suffered the injustice of illegitimate players who use tainted items from otherworldly dimensions. All that’s been taken for granted is about to change in the Realms of Battle! Those freed from the corrupting powers of the tainted items shall feel the sting of loss...for the Rust Storm knows no mercy, and no one is sheltered from its fury!

Fair warning to all!

~Town Crier~
Go Go Rust! Storm!

naja dit betekent *zover as blizz vertelde op forum* over paar dagies 1.10 officieel gereleased _/-\o_ . Kwilde et gewoon ff laten weten
Misschien handig om even een link te plaatsen naar waar je dit bericht vond, want het lijkt mij wel handig bijvoorbeeld om de reacties erop te lezen enzo :).
Alvast bedankt.

Als ik het bericht zo lees lijkt het trouwens alsof gewoon ALLE items gedelete gaan worden... Zit op zich wel een voordeel aan, je zult heel wat minder mensen hebben straks die denken "ik ga mooi geen ladder spelen want ik heb hier nog 37 GF's, 58 WF's etc etc...".
:)

[ Voor 12% gewijzigd door jjwa op 25-10-2003 16:50 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.