Heb diablo LOD nu met direct3d draaien en het is een verademing
Alleen soms gaat de performance wel erg hard achteruit. Mijn specs staan in me sign en ik mag aannemen dat zoon oud spel toch wel lekker moet blijven draaien dus blijkbaar is de diablo engine niet helemaal optimaal...
Nu vroeg ik me af of hier misschien een patch oid tegen is??
Misschien handig om even een link te plaatsen naar waar je dit bericht vond, want het lijkt mij wel handig bijvoorbeeld om de reacties erop te lezen enzo .
Alvast bedankt.
ff voor makkelijkheid zoals bliz op officiele bnet forum vrijgaf komt de 1.10 patch meteen nadat Rust Storm zijn werk heeft gedaan, en Rust Storm verwijderd alleen items die dupe/hacked zijn dus met een Ilvl bijv van 99 ofzo, dus niet alle zooi gaat weg hoor. Zoals ik al zei 1.10 komt meteen na Rust Storm, en Rust Storm begint zoals ze vrijgaven morgen ofzo.
regards
Termy schreef op 24 oktober 2003 @ 23:50:
ik trade amper wat
en als ik trade is het iets als unid gf voor 40/15 jewels of ander spul waar spelers zoals jij toch niet aan komen en best klote is om zelf te vinden.
toch heeft een vriend van me een 15/40 ias gevonden laatst. nog blauw ook lol
dat is zo triest, ik heb echt alles gehad, legit en allemaal zelf gevonden en dat geld bijna vooralles wat kleffie ook heeft
het is gewoon triest dat je er zelf niet op eigen kracht aan kan komen