"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ze hadden beter hun energie in DiabloIII kunnen stoppen, want dit slaat zo langzamerhand nergens meer op. Een patch die 2 jaar duurt, lekker hoor. Had dan eerst een 1.09e gemaakt waar de bugs gemold werden, ga daarna spelen met nieuwe feautures/gameplay/balances.
Het zal wel aan mij liggen, maar er zitten toch redelijk wat irritante bugs/exploits in DiabloII 1.09d...
Verwijderd
Heb je een no-cd gecrackte game.exe? Zoja, gebruik de originelechromeeh schreef op 10 September 2003 @ 07:30:
Hmmmm ok ok ik ben wat verder met het connecten....
Ik krijg nu wel verbinding met Battle.net, maar krijg de melding 'Unknown version'![]()
Ik heb de 1.09 patch ge-installerd en ga vanavond de 1.09d proberen... Iemand anders nog ideeen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 07:40 ]
Changes in the 1.09D patch (PC only)
Fixes:
- Fixed a bug with certain Creative Lab DVD drives and copy protection.
- Fixed another bug where a connection problem ("Unable to connect to Battle.net") would instead result in a downloading patch dialog that stayed at 0% indefinitely.
- Fixed a lockup that occurred on Dual CPU/Dual Video card systems when hitting the quit button in chat.
Dit is wat 1.09d oplost namelijk
Blizzard heeft een fout gemaakt:Pheno79 schreef op 10 september 2003 @ 07:33:
Nog niks uit? Jesus, zijn ze daar aan het lannen bij Blizzard ofzo?
Ze hadden beter hun energie in DiabloIII kunnen stoppen, want dit slaat zo langzamerhand nergens meer op. Een patch die 2 jaar duurt, lekker hoor. Had dan eerst een 1.09e gemaakt waar de bugs gemold werden, ga daarna spelen met nieuwe feautures/gameplay/balances.
Het zal wel aan mij liggen, maar er zitten toch redelijk wat irritante bugs/exploits in DiabloII 1.09d...
ze hebben het te vroeg bekend gemaakt dat er "een grote patch" zou komen.
nu weet iedereen het al lang, en loopt iedereen vreselijk te zeiken, als ze het nou pas gisteren hadden aangekondigd dan hadden de meeste mensen wel geduld tot hij uit zou komen.
Ik zelf ben op het moment tevreden met beta 1.10s...
Door die beta's is de patch al eigenlijk uit, want het werkt, alleen niet op battle.net.
Dus je moet iets meer moeite doen om hem te kunnen multiplayeren (mensen opzoeken met wie je via TCP-IP gaat spelen), maar dat doen mensen niet, dus gaan ze maar weer door met kankeren op Blizzard
En vergeet niet dat het al 2 a 3 jaar oud is, en je ziet niet vaak dat een game nog zo lang word gesupport!
Nu komt er na al die tijd zelfs nog een hele grote patch, die alles echt zo veel veranderd dat (vond ik zelf) je de hele zooi gewoon weer opnieuw gaat spelen om te zien wat er anders is!
En natuurlijk straks de nieuwe ladder, dat is ook erg mooi, want daar zijn straks nog geen duped en bugged items enzo, en iedereen moet opnieuw beginnen met zijn characters.
Ik wacht wel, wachten jullie al blizzard-flamend op battle.net met 1.09d of spelen jullie mee met 1.10s?
Er zitten fouten in 1.09d. Laten we maar eens een voorbeeld nemen: amazon, guided arrow is ubermachtig. Ze hadden makkelijk deze irritaties kunnen oplossen door een kleine patch te maken. Zeker als ze al weten dat de 1.10 patch zo groot wordt dat het een aardig tijdje duurt voordat ie final is.
En ik kanker niet, ik erger me alleen rot aan de exploits in 1.09d. De tp exploit om mensen te pk'en zeker nooit meegemaakt? Na x aantal keer zo dood te zijn gegaan, en het programmeer technisch simpel is op te lossen, begin je je te ergeren aan de bugs. Vreemd he
Dat Blizzard uberhaupt een patch maakt is natuurlijk prachtig. Maar als je je fanbase een plezier wilt doen moet je patch expansies apart houden van bugpatches imho. Vooral als ze toch niet zo'n groot team erop hebben zitten. Dan weet je dat testen en bugs oplossen in je expansie toch al lang duurt. Maak dan eerst de bugfixing patch, die misschien een paar maanden duurt om te testen, om daarna lollig te gaan doen met een expansie update.
[even in proportie wat 2 jaar is] Doom 3 wordt in 2 jaar gemaakt. Als ze er nog 2 jaar aan plakken en net zo'n engine als Halflife 2 kunnen maken om DiabloIII gestalte te geven....[/even in proportie wat 2 jaar is]
ik flame bliz helemaal niet want ik heb geen probs met 09. jammer van de buggeds etc maar daar houd ik mij verre van en ik duel niet tegen iemand die dat spul gebruikt (lang leven maphack), wat men doet in bv een cow game of over het algemeen pvm kan niet meer boeien.
crash:
als het goed is is het een kwestie van connecten naar b.net na installatie van d2c/d2x en dan krijg je automatisch de laatste patch. je hoeft niks zelf te doen en alle no-cd achtige dingen die je gebruikt voor je 09d hebt verneuken de boel alleen maar.. kortom, als je dus blijkbaar wel kan connecten, reinstall die meuk en laat de boel automatisch updaten door b.net. daarna kan je wel no-cd achtige dingen gebruiken.
om even te reageren op pheno, ik ben het er idd mee eens dat ik veel liever had gezien dat de bugs uit 09 gehaald werden in een 09e dan wat ze nu doen. graag had ik bijvoorbeeld deze bugs weg gehad:
amazon guided pierce
barb ww
"eth" bug
"zod" bug
code voor het verwijderen van hacked/bugged en van mijn part dupes, ik bot toch.
oil potion drophack, het is toch te zot voor woorden dat je een "illegale hack" moet gebruiken om een fuckup van bliz te verhelpen!?
hostile gedoe anders, niet per direct een hostile maar pas zodra beide kanten "ja" zeggen. ook lijkt het me wel aardig dat bv een lvl 50 wel een lvl 80 kan hostilen maar niet andersom, natuurlijk geldt nog steeds dat "wederzijds ja zeggen" in het geval van 50 hostiled 80.
er is ongetwijfeld nog meer maar dit is wel zo'n beetje het interessantste wat mij betreft.
[ Voor 36% gewijzigd door Termy op 10-09-2003 09:21 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Nee, kep de originele cd's met een originele key....Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 07:40:
[...]
Heb je een no-cd gecrackte game.exe? Zoja, gebruik de originele, zonee dan weet ik het niet
Zijn er geen serverlijsten met ip's beschikbaar
Zo dat ik rechtstreeks connecten eens kan proberen....
1. Wat is de oil potion drophack?Termy schreef op 10 September 2003 @ 09:14:
om even te reageren op pheno, ik ben het er idd mee eens dat ik veel liever had gezien dat de bugs uit 09 gehaald werden in een 09e dan wat ze nu doen. graag had ik bijvoorbeeld deze bugs weg gehad:
amazon guided pierce
barb ww
"eth" bug
"zod" bug
code voor het verwijderen van hacked/bugged en van mijn part dupes, ik bot toch.
oil potion drophack, het is toch te zot voor woorden dat je een "illegale hack" moet gebruiken om een fuckup van bliz te verhelpen!?
hostile gedoe anders, niet per direct een hostile maar pas zodra beide kanten "ja" zeggen. ook lijkt het me wel aardig dat bv een lvl 50 wel een lvl 80 kan hostilen maar niet andersom, natuurlijk geldt nog steeds dat "wederzijds ja zeggen" in het geval van 50 hostiled 80.
er is ongetwijfeld nog meer maar dit is wel zo'n beetje het interessantste wat mij betreft.
2. Wat is er mis met ww?
3. Verwijder bots ook meteen.
4. Lvl 50 non-Necro kan makkelijk een level 80 Necro slopen, dus levels zeggen niet veel, en beide kanten 'ja' betekent dat je ook niet wraak kan nemen wanneer iemand je dood laat gaan door een heleboel beestjes jouw kant op te lokken of zo. Maak het dat je na hostile te gaan 30-60 seconden niet de stad kan verlaten, en dat tot die tijd je niet effectief hostile bent (en dus hydras/hirelings/minions nog niets doen).
5. Flikker de accounts weg can al die 'Learn to dupe' gasten en de spammers die 'bugged items' aanbieden.
6. Maak het mogelijk om eenvoudig een account permanent te squelchen. (3dvsspam*)
Uhm, als je dan hostile gaat, kan die kerel je nog 30-60 sec flamen voordat ie het spel verlaat4. Lvl 50 non-Necro kan makkelijk een level 80 Necro slopen, dus levels zeggen niet veel, en beide kanten 'ja' betekent dat je ook niet wraak kan nemen wanneer iemand je dood laat gaan door een heleboel beestjes jouw kant op te lokken of zo. Maak het dat je na hostile te gaan 30-60 seconden niet de stad kan verlaten, en dat tot die tijd je niet effectief hostile bent (en dus hydras/hirelings/minions nog niets doen).
Maar feit blijft dat zoals het nu opgelost is, klote is. Pk'ers genieten elke dag dat die patch er niet is. Dit hadden ze op het minst even kunnen patchen
het lijkt mij ook handiger om tussendoor bugpatches uit te geven, daarmee ben ik het helemaal eens.
Maar je moet niet vergeten dat sommige dingen heel wat makkelijker lijken dan ze zijn om te fixen.
En als je zo veel last hebt van die bugs:
ga 1.10s spelen via tcp-ip!
heel veel items zullen gedelete worden, en het is best realistisch om ervoor te zorgen dat je met legit mensen speelt.
Ik heb zelf via tcp-ip eerst een hele tijd met 1 andere gast gegamed, we speelden gewoon samen zonder unlegit dingen te doen enzo, maar nu game ik ook een beetje via deze site waar handig games van anderen staan zodat je met wat meerderen bent.
Meestal als je in een game met 8 mensen zit, dan zit er 1 unlegit figuur bij (level 99 enzo) maar die doet dat meestal alleen om skills te testen enzo, en hij word niet geinvite in de party, en tot nu toe zijn ze nooit lastig geweest.
Behalve de bugfixes en de verwijderde is 1.10s natuurlijk ook leuker dan 1.09d omdat:
de monsters moeilijk zijn (mijn level 68 paladin heeft echt moeite met act 1 hell
er veel meer unique bosses rondlopen
je nieuwe items hebt
je nieuwe recepten enzo hebt
en erg belangrijk:
de skills zijn rebalanced
vroeger waren er per character-klasse (barb, sorc, etc) maar 1 of 2 types die echt goed konden worden, nu zijn er veel meer "levensvatbare" varianten waardoor het allemaal een stuk origineler word.
[ Voor 22% gewijzigd door jjwa op 10-09-2003 11:42 ]
Ik ben zelf programmeur, zoiets realiseer ik me. Maar zoiets als de guided arrow lijkt mij een kwestie van een array met monsterids te introduceren en op te testen tijdens het berekenen van het volgende guided arrow/pierce slachtofferMaar je moet niet vergeten dat sommige dingen heel wat makkelijker lijken dan ze zijn om te fixen.
Kan aan mij liggen, misschien denk ik idd te makkelijk.
Ik heb persoonlijk geen zin om een nieuw character te starten, om over een paar dagen/maanden (/jaren *sarcasme
Ik kan me tijd beter verdoen. Ik heb geloof ik gezegd dat ik een paladin ga worden, volgens mij met conviction. Dat ga ik dus ook doen. Dus dan moet ik alleen kijken wat ernaast handig is om te hebben
1. maak tp, gooi oil potion, ga tp door voor oil potion grond raakt -> iedereen in de buurt van je actie crasht D2 uit. alle tijd voor hostile en pk (vooral leuk op hc)Skyclad schreef op 10 September 2003 @ 11:04:
[...]
1. Wat is de oil potion drophack?
2. Wat is er mis met ww?
3. Verwijder bots ook meteen.
4. Lvl 50 non-Necro kan makkelijk een level 80 Necro slopen, dus levels zeggen niet veel, en beide kanten 'ja' betekent dat je ook niet wraak kan nemen wanneer iemand je dood laat gaan door een heleboel beestjes jouw kant op te lokken of zo. Maak het dat je na hostile te gaan 30-60 seconden niet de stad kan verlaten, en dat tot die tijd je niet effectief hostile bent (en dus hydras/hirelings/minions nog niets doen).
5. Flikker de accounts weg can al die 'Learn to dupe' gasten en de spammers die 'bugged items' aanbieden.
6. Maak het mogelijk om eenvoudig een account permanent te squelchen. (3dvsspam*)
2. als je met ww op iets/iemand drukt ipv ernaast blijft het net zo lang in ww tot hij er is.. als het monster/persoon in kwestie dan wegrent blijf je wwen. behalve dat dit met pvm erg irritant is is het met pvp dan meteen afgelopen met je omdat je er nooit uit kunt komen als de ander sneller is. en ww is in 09 traag...
3. heb jij helemaal niks over te zeggen dus /ignore
4. vergis je niet in de necro, die kan alles afmaken. mits goede speler met goede items. verder is gaat het mij om anti-pk. die andere voorbeelden van een reden tot hostile is heel leuk maar ik daag hem liever gewoon uit en maak hem dan af dan dat ik nu ongevraagd in duel games aangevallen wordt door bugged ama's en sorcs die alleen maar lopen te zieken...
5. zou leuk zijn, maar "dream on"
6. joost mag weten waarom dat er niet vanaf dag 1 al in zit

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
De meeste (let op termy! De meeste betekent niet allemaal) hebben niet eens door dat ze de economie verzieken. En als je ze erop aanspreekt dat het cheaten is, worden ze kwaad. In voorafgaande delen in dit topic is dat al gebleken
Maar goed, 1.10 duurt dus nog even, dus we kunnen allemaal nog genieten van de exploits, iets wat imho nog ietsie pietsie (zachtjes uitgedrukt) irritanter is dan botten.
Ww bug had ik wel gezien, maar was ik vergeten. Is inderdaad erg irritant, tenzij het monster nog rondjes om een special unique gaat rennen
En dat een necro wel goed kan zijn weet ik, ik heb het tijden gespeeld, maar als je kracht je minions zijn heb je een probleem als je nog niets gerevived hebt. Met alleen een hireling en golem sta je er toch een stuk minder sterk voor, zelfs met curses. Voor je een amazon gesloopt hebt met bone spirit zijn je golem en hireling al dood, en is de eerste guided arrow al 20 keer door je heen gegaan. Assassin is met Dragon Kick ook niet leuk.
Als je echter een item kan vinden met Teleport erop (amulet bijv.), en je hebt net 20 moon lords gerevived, dan kan iedereen maar beter hard wegrennen
- Silkweave boots (+5/kill)
- Liddless Wall (+3-+5/kill)
- Oculus (+5/kill)
Ook "Damage goto mana" hlept wel bij cows (bijv Tals Belt of Nightsmoke)
Verder zoveel mogelijk +skills om je Warmth verder op te voeren
Ik heb met mijn nova sorcy op zich geen problemen met mana bij cows (maar ja, 1 probleem, ik speel eigenlijk nooit meer op cowlevel
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Toen maakte ik een nova sorc op US East, als vervanging voor de lvl 85 die ik daar had, en nadat ik Anya op hell had bevrijd als level 54 of zo ging ik even op kraamvisite bij Pindle. 2 seconden later was de hele groep inclusief pindle dood. (Hij liet niets leuks vallen, maar je kan ook niet alles hebben
Ik geloof dat ik wel aan Orb/Nova kan wennen, werkt een stuk beter dan Orb/TS/static
Verwijderd
ik speel al heel lang diablo2, heb hele tijd terug ook in deze soort reeks gepost, totdat de moomoofarm kwam
1.10 komt! ooit! ik geloof er nog in
ohja, mijn account is *wieber
ik wil ook wel mee doen trouwens met 1.10 party ofzo
wieber/paladin/*wieber
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:21 . Reden: ohja ]
ook al paladin!Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:05:
Hallo,
ik speel al heel lang diablo2, heb hele tijd terug ook in deze soort reeks gepost, totdat de moomoofarm kwamdaar kan ik nu op rare redenen niet meer op komen
ik speel alleen hC (en ga altijd dood
) en ik haat alle bottende mensen
1.10 komt! ooit! ik geloof er nog in
ohja, mijn account is *wieber
ik wil ook wel mee doen trouwens met 1.10 party ofzo
wieber/paladin/*wieber
lol
ik zie vreselijk weinig druids, kan je geen druid worden ofzo?
die zijn namelijk erg handig voor extra life, en barbarians komen al redelijk vaak voor
elemental druid dan heb je een voordeel, namelijk het Conviction Aura van mij en andere Avenger paladins (die zie je redelijk veel).
(mocht je dat niet weten: conviction haalt de resistances en de defense van monsters flink omlaag)
[ Voor 10% gewijzigd door jjwa op 11-09-2003 23:23 ]
Nou ja, als 1.10 uitkomt zien we wel verder, bij mij is alles mogelijk.
Hoe zit het nu trouwens met de elemental druid, is het nu wat? Of is ie nog steeds mister looser van het stel?
Hoe is Necromancer nu eigenlijk als offensive caster? Doen de Poison en Bone spells nou een beetje leuke schade?
Verwijderd
weet het wel hoorjjwa schreef op 11 September 2003 @ 23:16:
[...]
ook al paladin!
lol
ik zie vreselijk weinig druids, kan je geen druid worden ofzo?
die zijn namelijk erg handig voor extra life, en barbarians komen al redelijk vaak voor(ja, dingen vanuit party-oogpunt bekijken is handig in 1.10, meer dan in 1.09)
elemental druid dan heb je een voordeel, namelijk het Conviction Aura van mij en andere Avenger paladins (die zie je redelijk veel).
(mocht je dat niet weten: conviction haalt de resistances en de defense van monsters flink omlaag)
maar ehm.. ik wilde eigenlijk een soort healer pala maken

Verwijderd
die heb ik gemaxed, net als die auro sneller slaan en meer dam
beetje goed ?
leuk ideeVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 14:59:
[...]
weet het wel hoorna mn jaren d2
maar ehm.. ik wilde eigenlijk een soort healer pala makendie niet vecht, alleen holy bolt e.d..
maar eh het maakt me verder niks uit wat voor char, kan vast wel iets origineels verzinnen dus druid vind ik ook goed, zet me er maar bij als wat jij me hebben wilt
vooral in 1.10
even wat gerekend (sorry, vind ik nou eenmaal lollig om dat soort dingen uit te rekenen
level 20 meditation
level 20 holy bolt
level 20 prayer (als synergy voor beide bovenstaande skills)
aura aan:
Meditation
party-effect:
+775% mana recovery
40 life healed per 2 secs
Holy Bolt:
93.6 - 151.2 life healed per bolt
maar dan ben je wel al 60 skillpoints kwijt.
Skills kunnen omhoog door items, maarja, ik heb zo'n idee dat je misschien zelf ook nog wel eens wat wilt killen!
hmm, als je zoiets als dit gaat doen zal je denk ik erg welkom zijn in de meeste games. Bij mij in ieder geval wel, mana-slurpende avenger zijnde
Verwijderd
Noep jahchromeeh schreef op 12 september 2003 @ 12:41:
Maybe een noob vraagje maar ik neem aan dat ik LoD gewoon bij de bekende speelgoed zaken kan kopen??
Maarehh, jij diablo marc?
BTW, ik heb hem nergens meer zien liggen, je kan LoD expansie nog wel vinden in enschede bij dynabyte en classic moet je maar bestellen via internet, die ligt nergens meer naar mijn weten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 19:49 ]
Verwijderd
och niks killen vind ik niet ergjjwa schreef op 12 September 2003 @ 19:16:
[...]
leuk idee
vooral in 1.10
even wat gerekend (sorry, vind ik nou eenmaal lollig om dat soort dingen uit te rekenen)
level 20 meditation
level 20 holy bolt
level 20 prayer (als synergy voor beide bovenstaande skills)
aura aan:
Meditation
party-effect:
+775% mana recovery
40 life healed per 2 secs
Holy Bolt:
93.6 - 151.2 life healed per bolt
maar dan ben je wel al 60 skillpoints kwijt.
Skills kunnen omhoog door items, maarja, ik heb zo'n idee dat je misschien zelf ook nog wel eens wat wilt killen!
hmm, als je zoiets als dit gaat doen zal je denk ik erg welkom zijn in de meeste games. Bij mij in ieder geval wel, mana-slurpende avenger zijnde.
kan altijd lopen kloten met defense en dergelijke, kan verder trouwens iemand me uitleggen simpel wat die synenergies precies inhouden? snap het echt niet helemaal
Verwijderd
Je hebt zeg maar "skill 1", deze kan je oppompen
Je hebt ook "skill 2", als je skill 2 oppompt wordt "skill 1" beter, dus is "skill 2" een synergy van "skill 1"
In 1.10 staat dit onder "skill 1" als "get's bonusses from" oid
Beetje vaag verhaal maja
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 23:44 ]
Verwijderd
ah tofVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 23:43:
synergies:
Je hebt zeg maar "skill 1", deze kan je oppompen
Je hebt ook "skill 2", als je skill 2 oppompt wordt "skill 1" beter, dus is "skill 2" een synergy van "skill 1"
In 1.10 staat dit onder "skill 1" als "get's bonusses from" oid
Beetje vaag verhaal maja
bron: bnetPlace points into Dire Wolf to build up the Grizzly Bear's Life through the passive bonus.
oh ja en hier is nog een begrippen lijstje voor mensen die steeds vragen, wat is dit/dat??
[ Voor 26% gewijzigd door FrostXL op 13-09-2003 12:44 ]
1ste X -> 125% enh dmg, 3 socks -> wel aardig, niet super, kan altijd beter d8 ik
2de X -> 298% enh dmg, 3 socks -> wat wil je nou nog meer??
Hij is te trade op HC
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
* Bossie hates uSlinkingAnt schreef op 13 september 2003 @ 19:44:
Echt werelds net, ging voor de 1ste keer een Colossus blade cuben (3 chips)
1ste X -> 125% enh dmg, 3 socks -> wel aardig, niet super, kan altijd beter d8 ik
2de X -> 298% enh dmg, 3 socks -> wat wil je nou nog meer??![]()
![]()
^
Hij is te trade op HC
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dat er nog of quickness of of evisceration ofzo als suffix op zou zittenSlinkingAnt schreef op 13 September 2003 @ 19:44:
... wat wil je nou nog meer?? ...
Hij is te trade op HC
Charm is ook te trade!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
niet eens quickness of evis? pff, verkoop maar aan charsi danSlinkingAnt schreef op 13 September 2003 @ 19:44:
![]()
^
Hij is te trade op HC
hoogste cruel die ik kreeg in 400 chips of zo is 202% lol... no luck at all
enne, 3 socks is standaard als je cubed
gisternacht eens een gris (helm) item gevonden, eerste keer dat ik er zo 1 vind
Verwijderd
Arg, ik heb al iets van 1000x een poging gedaan, en nog niksSlinkingAnt schreef op 13 September 2003 @ 19:44:
![]()
^
Hij is te trade op HC
Verwijderd
ik heb diablo II net geleend, samen met LoD. Maar ben nog helemaal newbie, iemand tips?? truckjes? welke class kan ik het beste spelen en wat zijn handige skills??
ik vind de Barbarian altijd het beste begin-class (dat is die lompe spierklompVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 13:03:
hoi
ik heb diablo II net geleend, samen met LoD. Maar ben nog helemaal newbie, iemand tips?? truckjes? welke class kan ik het beste spelen en wat zijn handige skills??
LOL at Salem:
http://diabloii.net/columnists/salems-fire22.shtml
There is one other nagging issue with Diablo 2, however. Mephisto, Baal, and Diablo are brothers. So, who is the Daddy?
Diablo 3: Meet the Parents?
[ Voor 45% gewijzigd door Pheno79 op 16-09-2003 16:26 ]
1. je er niet echt goede items voor _hoeft_ te hebben om een sterke sorc te maken
2. een sorc kan je later ook nog gaan gebruiken om te mfen, voor nice stuff te vinden
Das pas slim ey!
[ Voor 27% gewijzigd door FrostXL op 16-09-2003 16:35 ]
zelf zou ik niet voor een sorc kiezen, want:FrostXL schreef op 16 September 2003 @ 16:34:
ik vind altijd dat je het beste in het begin een sorc kan maken, omdat
1. je er niet echt goede items voor _hoeft_ te hebben om een sterke sorc te maken
2. een sorc kan je later ook nog gaan gebruiken om te mfen, voor nice stuff te vinden
Das pas slim ey!
[...]
die heeft weinig life
die is in het begin lastig wat betreft mana
die vind ik niet wat meer vaardigheden nodig hebben
dus lijkt me minder handig voor een "n00b".
zelf weten natuurlijk, maar imo is het als wat ik zei
paladin kan je ook doen, maar is wel wat zwakker dan een barb
m'n ranged pala is tegenwoordig 65 en kan bijna een eagle aan, ook even binne kort 160/60ias armor maken en zo (max fps halen
[ Voor 23% gewijzigd door Termy op 17-09-2003 10:03 ]
Er is volgens mij wel erg veel veranderd want alles is een stuk simpeler geworden. Nog niet eens dood gegaan (dat wilde me vroeger nog wel eens lukken) en gebruik nu steeds minder town portals om ff terug te gaan en replanishen.
Ik zie nu ook items bij drognan in normal act2 ter waarde van 80.000 en die gewoon +1 summoning skills heeft

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
ik denk dat dat niet zo zal zijn.
je vind vaak betere items, dat klopt, en sommige skills zijn ook sterker geworden waardoor je de monsters weer beter aan kan, maar...
de monsters zijn ook moeilijker geworden!
monsters hebben best veel life, life regeneration, doen aardig veel damage, en wacht maar eens tot je op de hell difficulty komt!
op hell difficulty ga je echt wel denken aan in een groep spelen met anderen, omdat het best moeilijk is.
5 uniques op lvl 18? je zult dan wel erg veel mzzl gehad hebben of je verward rare met unique...
Verwijderd
Moeilijk? HA HA HAjjwa schreef op 17 September 2003 @ 14:54:
[...]
ik denk dat dat niet zo zal zijn.
je vind vaak betere items, dat klopt, en sommige skills zijn ook sterker geworden waardoor je de monsters weer beter aan kan, maar...
de monsters zijn ook moeilijker geworden!
monsters hebben best veel life, life regeneration, doen aardig veel damage, en wacht maar eens tot je op de hell difficulty komt!
op hell difficulty ga je echt wel denken aan in een groep spelen met anderen, omdat het best moeilijk is.
Sorry, maar ook hell is een lachertje. Als je ook maar een beetje weet wat je aan het doen bent wandel je daar zo doorheen.
Lekkere sneueige reactie, als je niks zinnigs te melden....Termy schreef op 17 September 2003 @ 14:55:
spijt me zeer maar je lult uit je nek.. een jaar geleden was de laatste patch er al LANG... je beeldt je dit dus in of je zwamt gewoon met de massa anti-09d mee... sneu
5 uniques op lvl 18? je zult dan wel erg veel mzzl gehad hebben of je verward rare met unique...

Ik weet heus wat een unique is en een rare. Ik moest iig een patch downloaden voordat ik kon beginnen dus dat gezwam met de laatste patch klopt hoe dan ook niet.
Hoe dan ook vind ik het makkelijker, tis gewoon een mening weet je wel, maar het meeste stoort me dat je de items die je kunt kopen gewoon stukken beter zijn. Ben daarom ook weer aan het sparen gegeaan
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik heb het eens geprobeerd met de spullen die ik op mijn hoogste char 1.09 had. (effe inladen enzo), maar dan is het toch wel best irri hoor. Nu heb ik altijd trieste wapens (man, griswold armor heb ik 1x gevonden en helemaal blij). Er lopen hier luitjes rond die ze gewoon weggooien, omdat ze het alweer tegenkomen. Sorry, daar behoor ik niet toe.
Maar met redelijk normale wapens is het best uitdagend. En je moet wat mazzel hebben met de gegenereerde monsters in act 5 hell
Supermoeilijk is het niet, maar er "doorheen wandelen" doe ik zeker niet. Ja, met een lvl 99 char met uberwapens, maar dat vind ik niet tellen

Verwijderd
1. Termy heeft gelijk, een jaar geleden was 1.09d al lang uit...siggy schreef op 18 september 2003 @ 08:11:
[...]
Lekkere sneueige reactie, als je niks zinnigs te melden....![]()
Ik weet heus wat een unique is en een rare. Ik moest iig een patch downloaden voordat ik kon beginnen dus dat gezwam met de laatste patch klopt hoe dan ook niet.
Hoe dan ook vind ik het makkelijker, tis gewoon een mening weet je wel, maar het meeste stoort me dat je de items die je kunt kopen gewoon stukken beter zijn. Ben daarom ook weer aan het sparen gegeaan
2. Je kunt geen items kopen die beter zijn dan goede elite uniques (maar als jij met een verrotte staff van akara ipv van een oculus wilt rondlopen mag dat hoor)
Wednesday, December 05, 2001 10:55 PM LOD_109d.exe (op Blizzards ftp).
Dus als jij een jaar geleden voor het laatst gespeeld hebt...het spel is echt niet anders geworden.
sneue reactie? LOL. ik heb echt geen zin hier te gaan flame maar ik meldde alleen maar even dat wat je zei in de post waar ik op reageerde _Totaal niet waar kan zijn_ DUS "lul je uit je nek"... het lijkt me een nogal relevante opmerking aangezien je een totale onwaarheid verkondigt en dat is zeker niet nuttig maar zelfs storend..siggy schreef op 18 september 2003 @ 08:11:
[...]
Lekkere sneueige reactie, als je niks zinnigs te melden....![]()
daarnaast schoot het zoveelste gezeik over 09d het verkeerde keelgat in...
leuk dat het je mening is.. dan is het mijn "mening" dat je lult...
[ Voor 6% gewijzigd door Termy op 18-09-2003 10:18 ]
Voorop stellend dat beta een beta is, kan ik me heel goed voorstellen dat het bij de 1 makkelijker 'lijkt' dan bij de ander.
Bij 1.10 is het juist de bedoeling / planning om het allemaal wat meer in balans te krijgen.
Voor zover ik kon zien, is bij elke char de 'skill tree' aangepakt.
En wat mij bijv heeeeel erg op viel ... de laatste vlaag van Baal's minions. Die gasten hebben echt VETTE life regen.
En ik speel dan 1.10s met bowama, en volgens mij hebben ze guided en freeze arrow ook behoorlijk aangepast. Guided minder dmg, en freeze vraagt meer mana @ higher skill.
Als mijn gevoel het juiste is, denk ik dat straks @ final 1.10, D2 een stuk uitdagender word, en je een stuk meer 'afhankelijk' van partymembers gaat worden.
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Verwijderd
ben net weer begonnen met D2 op de Europe realm, en ben op zoek naar spulletjes op europe. heb op USEast onder andere: Legit WF, 440/110 ITH Hydra bow, Tals armor, 2 x occy soj, 160/60 IAS superior mage plate,48 % WT. wil dit graag kwijt voor europe spulletjes.
Kom maar ff op irc.tweakers.net #diablo2 langs. Ik heb nog mooie mf gear en nog wat andere shit. Ben eigenlijk al gestopt, weet niet zeker of ik nog weer ga beginnen als 1.10 uit komt, maar als dat wel zo is ga ik toch ladder spelen.Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 12:18:
Iemand interesse in USEast spullen??
ben net weer begonnen met D2 op de Europe realm, en ben op zoek naar spulletjes op europe. heb op USEast onder andere: Legit WF, 440/110 ITH Hydra bow, Tals armor, 2 x occy soj, 160/60 IAS superior mage plate,48 % WT. wil dit graag kwijt voor europe spulletjes.
weten wat je aan het doen bent is heel wat anders dan uber-gear en level 90 zijn hoor...Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 18:10:
[...]
Moeilijk? HA HA HA
Sorry, maar ook hell is een lachertje. Als je ook maar een beetje weet wat je aan het doen bent wandel je daar zo doorheen.
veel mensen zijn ca level 60 a 70 als ze aankomen op hell en hebben wat betreft alleen de items die ze zelf of een party-member van ze zelf in die games gevonden heeft, en meestal hebben ze niet aan MFen gedaan (zoals ook de bedoeling is).
reken maar dat het dan in 1.10 best lastig is als je net op hell aankomt, met je 15-45 dmg wapen...

Verwijderd
hoe doen jullie dat, veilig mulen??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:03 ]
Verwijderd
ECHT veilig kan niet volgens mij, je kan natuurlijk een realm down krijgen oid, maar dat gebeurt mij echt nooit als ik in town sta (is iig nog nooit gebeurd).
Hoe heette die mace trouwes? Baranars Star? Dan is het namelijk erg zonde
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Veilig mulen kan heel goed. Ik heb het spel twee keer gekocht en doe het gewoon met 2 pc's en een private gamen. Erg gemakkelijk, maar ja, je moet er ff de spullen voor hebben.Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:42:
Vragen aan vrienden of mensen met wie je allang speelt en die je dus kan vertrouwen of ze wachten in die game, binnen halve minuut gepiept
ECHT veilig kan niet volgens mij, je kan natuurlijk een realm down krijgen oid, maar dat gebeurt mij echt nooit als ik in town sta (is iig nog nooit gebeurd).
Hoe heette die mace trouwes? Baranars Star? Dan is het namelijk erg zonde
Verwijderd
volgens mij was dat hem wel idd. Maar ik heb het geprobeerd zoals jij hierboven het zegt, maar dat ging dus fout. En mensen ken ik nog niet op DII. En heb ook geen vrienden die het spelen. Ja 1, maar daar heb ik nu de CD's van geleend, omdat die iets anders speelt. En tot nu toe ging het nog goed met iemand anders samen. Maar nu dus niet. ..Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:25:
McRuler je mag van mij wel een gratis baranas star, als ik vanmiddag of morgen online kom. Je kan best zelf mulen. Je moet dan een game maken, spul droppen en binnen 10 seconde met een nieuw character terug komen.
Fragz alvast bedankt... kweenie of je er wat aan hebt, maar t schijnt dat je alsje iemand zn account naam hebt ofzo dat je messages kunt versturen, geen idee hoe, maar me account is AirCrash...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 12:25 ]
dat is een kanaal op battle.net waar veel nederlanders komen
daar kan je dus veel mensen leren kennen, en bijna iedereen die daar komt is wel te vertrouwen
Verwijderd
Is idd een leuk kanaal, maar waar ook een hoop pubers komen die niet te vertrouwen zijn. Dus mijn aanrader, kijk eerst eens de kat uit de boom, voordat de kat iets jat en terug de boom in rent. Als die kat namelijk met jouw item in de boom zit krijg je hem niet meer terug. Er zitten ook een hoop aardige mensen die ook nog wel eens leuke stuff weggeven. Het motto is: doe normaal, dan doet de rest (mits het een oversexte, irritante puber betreft) ook normaal tegen jou.jjwa schreef op 19 September 2003 @ 14:11:
diablo nld-1
dat is een kanaal op battle.net waar veel nederlanders komen
daar kan je dus veel mensen leren kennen, en bijna iedereen die daar komt is wel te vertrouwen
Verwijderd
Ja, maar dan kan je nog realm down krijgen als je spullen daar net in die game liggenVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 10:47:
[...]
Veilig mulen kan heel goed. Ik heb het spel twee keer gekocht en doe het gewoon met 2 pc's en een private gamen. Erg gemakkelijk, maar ja, je moet er ff de spullen voor hebben.
niet dat dit vaak gebeurt
en niet iedereen heeft 2 pcs in huis
Verwijderd
Realm down heb ik wel eens gehad, maar dan vliegt 1 van de 2 uit de game, dus ben je je stuff niet kwijt.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 14:40:
[...]
Ja, maar dan kan je nog realm down krijgen als je spullen daar net in die game liggen(bij kleine hoeveelheden kan et idd veilig als je ze gewoon opraapt)
niet dat dit vaak gebeurt
en niet iedereen heeft 2 pcs in huis
<opschep-mode>
En inderdaad hoort iedere tweaker minstens 2 pc's in huis te hebben. Bij mij zijn het er nu zes (ff opscheppen):
Pentium 200 (linux server)
PentiumIII 700 (game server)
PentiumIII 1000 (laptop werk)
AMD XP1600 (game station)
AMD XP1800 (game station)
P4 2400 (game laptop)
</opschep-mode>
Het is ook mogelijk meerdere keren Diablo II te draaien op 1 enkele pc.
Via tcp-ip doen sommige mensen dat voor mulen enzo, voor battle.net zul je even moeten goochelen met de cd-keys om te zorgen dat ze niet allebei op dezelfde cd-key gaan draaien.
Verwijderd
Dit is wel HEEL erg riskant....Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:25:
McRuler je mag van mij wel een gratis baranas star, als ik vanmiddag of morgen online kom. Je kan best zelf mulen. Je moet dan een game maken, spul droppen en binnen 10 seconde met een nieuw character terug komen.
Wat ik altijd doe is, ik blijf 5 minuten in de game. Dan kijk ik of ik kan rejoinen. (wat dus eigenlijk altijd wel is). Als het lukt, drop ik de items, en heb 5 minuten ofzo om met een andere char de game in te gaan. Ben ik nog nooit wat mee verloren. (als je een realm down krijgt is het wel kut, maar ja
Verwijderd
Ik heb een char, een sorcje, rond de lvl 80, die ik zonder equip (alleen belt) van act 1 normal naar act 1 hell heb gespeeld zonder 1 keer te sterven. Pas in Hell legde ik voor de eerste keer het loodje.Pheno79 schreef op 18 September 2003 @ 08:17:
Pjemco, niet iedereen heeft een uberwapens
Ik heb het eens geprobeerd met de spullen die ik op mijn hoogste char 1.09 had. (effe inladen enzo), maar dan is het toch wel best irri hoor. Nu heb ik altijd trieste wapens (man, griswold armor heb ik 1x gevonden en helemaal blij). Er lopen hier luitjes rond die ze gewoon weggooien, omdat ze het alweer tegenkomen. Sorry, daar behoor ik niet toe.
Maar met redelijk normale wapens is het best uitdagend. En je moet wat mazzel hebben met de gegenereerde monsters in act 5 hell
Supermoeilijk is het niet, maar er "doorheen wandelen" doe ik zeker niet. Ja, met een lvl 99 char met uberwapens, maar dat vind ik niet tellen
net spel mee uitgespeeld. Duurde lang, kostte wat moeite, alles moest met beleid, maar het was te doen.
Ik bedoel als je zonder equip, en das best een grote handicap, het spel uit kan spelen dan is het te makkelijk. Als je jezelf zulke handicaps moet geven is er iets mis.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldspel, maar hell is te makkelijk. Hell moet moeilijk zijn, je moet neit iets hebben van 'goh, even opletten'
uit mijn openingspost:Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:23:
[...]
Fragz alvast bedankt... kweenie of je er wat aan hebt, maar t schijnt dat je alsje iemand zn account naam hebt ofzo dat je messages kunt versturen, geen idee hoe, maar me account is AirCrash...
Battle.net's Friendlist commandos | |
/f a 123 betekend dat je degene die de account *123 bezit aan je friend list toevoegd. /f r 123 betekend dat je de account *123 van je friend list verwijderd. /f r %f6 betekend dat de zesde friend uit je friendlist verwijderd. /f msg 123 betekend dat je je hele friend list het bericht '123' stuurt /w %f4 123 betekend dat je de vierde friend uit friend list het bericht '123' verstuurd. /f l laat je hele friends list zien. /w *123 321 betekend dat je het bericht '321' naar degene met de account *123 stuurt. /w 123 321 betekend dat het bericht '321' naar de character 123 stuurt. /away ben weg betekend dat iedereen die naar je whisperd het bericht 'ben weg' krijgt. Dit is dus handig als je even weg moet. /dnd niet storen betekend dat je niet gestoord wilt worden, dus kan je geen bericht ontvangen. Degene die je een bericht probeert te sturen krijgt het bericht 'niet storen' te zien. |
de f staat voor friend
de r staat voor remove
de w staat voor whisper
de l staat voor list
msg staat voor message
%f4 staat voor de vierde friend uit je friendslist
Ik heb trouwens weer wat nieuws geleerd:
/w promote *123
dat zet account 123 bovenaan je friendslist
Je moet niet vergeten dat ene sorc een char is dat het best zonder items kan. Immes ze cast alles zelf een lvl 20 frozen orb doet gewoon veel meer damage dan slaan met de blote vuist doe dit eens met een druid dan red je het dus niet met een slecht zwaard/armorVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 01:24:
[...]
Ik heb een char, een sorcje, rond de lvl 80, die ik zonder equip (alleen belt) van act 1 normal naar act 1 hell heb gespeeld zonder 1 keer te sterven. Pas in Hell legde ik voor de eerste keer het loodje.
net spel mee uitgespeeld. Duurde lang, kostte wat moeite, alles moest met beleid, maar het was te doen.
Ik bedoel als je zonder equip, en das best een grote handicap, het spel uit kan spelen dan is het te makkelijk. Als je jezelf zulke handicaps moet geven is er iets mis.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wereldspel, maar hell is te makkelijk. Hell moet moeilijk zijn, je moet neit iets hebben van 'goh, even opletten'
Verwijderd
Kijk, als je met -100 lightning resist rond gaat lopen en je rent overal vrolijk op af, dan vraag je er om. Je moet echt wel wat voorzichtiger spelen met minder goede spullen, tis echter niet zo dat het ergens echt moeilijk wordt.
Alleen even beter opletten. Het blijft behoorlijk makkelijk. Dat vind ik dus een beetje jammer.
tuurlijk is MFen doel van het spel anders had het er niet ingezeten. vergeet niet dat constant meph slachten hetzelfde is als constant een bepaald gebied doorrennen voor spullen.
Verwijderd
Loop je net cow level in, gaat dr 1 ineens hostile *KLETS* Dood.... weg lvl 82 sorc met wizz pike, shako, tals amu, 2xsoj's, war travs en me storm....
Normaal heb ik geen hekel aan pk's maar als het zo gaat wel, hoe oneerlijk kan je zijn om gebruik te maken van bugs
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 08:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daar ga je al fout, warmth moet je niet maxen, hoog uit 10 - 15 puntenVerwijderd schreef op 22 September 2003 @ 17:52:
ik ben nu al lvl 32 en heb nu dos iced orb ofzo. Maar me mana raakt zo snel op. heb warmth al gemaxed... wat kan ik hier aan doen???
Je moet zien aan items met regenerate mana te komen, wizzpike, manald heal, etc.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 19:26 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.