Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40/15 jewels, daar zijn de meningen ook nog over verdeeld, de een zecht dat die ook verdwijnen, en de ander zecht dat het met de kleuren te maken heeft. Je kan beter gwoon 1.10 afwachten, zie je het vanzelf wel :)

Verder ik wordt gek, heeft 1 van jullie een manald ring + een kuko boogje (hardcore) voor trade ofzow? als je op b.net vraagt heeft niemand die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat het waar is dat botters zelf hun spullen houden, omdat ze niet willen dat ze duped spul willen. Als er veel meer botters bij komen, zullen er ook minder mensen zijn die dure spullen willen kopen, waardoor de prijs daalt. Het is wel zo dat de dupers schuldiger zijn. Ik snap niet dat je zo kan zeggen dat botters helemaal geen invloed hebben gehad op de economie en de snelheid van battle.net (was vroeger gezegd)

Een stormshield was vroeger een ist rune waard, maarl het nu 4 stormshields voor een ist is. Dit komt door dupers.

De 40/15 IAS jewel die het meest geduped is, is de blauwe. Het ligt eraan of de items een ID code hebben. Als je duped, heb je dus 2x dezelfde ID code, waardoor het makkelijk is om ze te identificeren als dupe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Termy schreef op 02 september 2003 @ 20:05:
Ik zit/zat nu nl even met het idee m'n merc zo sterk mogelijk te maken en dus heeft ie nu een 160/15ias/45max armor met 90 life en 40/15max in z'n arreat's en eth fury bb.
Wat dacht je van een ethereal cruel colossus blade of eve (weet ik veel, het doet +60 max) met Ohm Ohm Ohm (misschien eth rune ipv ohm?) en een 160/60 max 100 life archon plate en een 120/45 max 40 life grim helm (is er iets beters?)

Helaas is je merc in pvp in 1 slag dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik had gehoord dat jewels o.a. geen id codes hebben. of dat waar is weet ik niet maar erg veel schelen kan het me eigenlijk niet :)

verder is het door het dupen nu eerder zo dat een storm een ist waard is dan dat je 4 storms moet geven voor een ist. ists worden nl heel wat meer geduped dan storms. vandaar ook mijn hoera stemming vanwege 3 ists in 2 dagen.

van 40/15 jewels kan je redelijk zeker zeggen dat ze allemaal dupe zijn, tenzij zelf gevonden. ik doe iig geen moeite om "legale" 40/15's te krijgen aangezien ik er vanuit ga dat ze vrijwel niet te krijgen zijn (wie trade nou een zelf gevonde 40/15???) dus tja ;)

fragz, tja dat klinkt natuurlijk heel sterk maar dat is wel zo sloom als de pest. voordat hij uberaupt kan slaan is hij al in stunlock door alle koeien en/of ander spul om hem heen. met die eth fury bb en nog 15%ias in armor slaat hij tenminste lekker snel ;) buiten dat heeft fury ook de nodige life leech. ik heb trouwens niet het idee dat die Eth rune (of jah) of AR in z'n algemeen ook maar enig effect heeft, hij mist nl veel te veel voor een Fury en AR valt niet eens ergens te zien. Vitality, die je ook niet kan zien, heeft ook helemaal geen effect op hem. een Arkaine's is dus vrijwel waardeloos (08 is ander verhaal natuurlijk, maar daar doe ik nie aan).

aangezien het een merc is die niet echt maalt om runspeed kan ik net zo goed 4 sock Sacred armor of the whale pakken (kwestie van shopbotten, ben al eens sacred "gewoon" tegengekomen :P). als je echt omfg godly wil is een "eth" sacred armor dan natuurlijk nog leuker maar dat valt niet te shoppe. of je ze kan cube weet ik niet (hoorde eens dat cube eth weghaald maar nooit getest eigenlijk) en een 100 life jeweler's sacred zelf vinden is schieronmogelijk, ook al kan je pindle bot erop instellen dat hij die pakt, maar dan nog.

120/45max is natuurlijk leuk ware het niet hij ook nu weer geen leech krijgt en geen resis bonus. aangezien het de merc is van m'n barb geef ik hem toch altijd BO/shout dus echt in 1 klap dood gaat hij niet, maar zonder snelheid duurt het idd niet lang.

buiten al deze lol is er natuurlijk nog steeds een limiet aan mijn "rijkdom". ik draai tenslotte geen 3 bots 24/7 en daarnaast heb ik niet bepaald het meeste geluk van de wereld.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hoeveel MF heb je nu?

heb hele tijd ronde de 360 gezeten, heb nu eindelijk 457MF, maar het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is

Bul Kathos weddingband
Tal rasha Amu
Tal Rasha armor

voor de rest voornamelijk wel leuk spul, maar niet echt uber :/ wel shaftstop skullders en shako.

maar geen echt uberspul dus

ik vraag me af hoelang sommige mensen hebben moeten spelen om een arkie of ss te vinden :/

als ik soms 3 uur lang met een maat meph runs doe vinden we soms nada niets. soms wat leuke armor oid maar echt goed spul, nee

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 03-09-2003 07:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 22:16:
40/15 jewels, daar zijn de meningen ook nog over verdeeld, de een zecht dat die ook verdwijnen, en de ander zecht dat het met de kleuren te maken heeft. Je kan beter gwoon 1.10 afwachten, zie je het vanzelf wel :)

Verder ik wordt gek, heeft 1 van jullie een manald ring + een kuko boogje (hardcore) voor trade ofzow? als je op b.net vraagt heeft niemand die :)
Die kuko heb ik nog wel voor je te ruil, maar daar kan je volgens mij niet mee leechen (xploding arrow).

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 03 september 2003 @ 07:33:
[...]

Die kuko heb ik nog wel voor je te ruil, maar daar kan je volgens mij niet mee leechen (xploding arrow).
Hmja, daarvoor heb ik dus manald nodig, me lvl 55 ama had die van 7%ml (dood gegaan door stygnian doll explosie op NM, baf 633 hitpoints weg)

Wat wil je voor die kuko hebben? Kep eerlijk te zijn niet veel aangezien ik nog maar net begonnen ben.

dit mag toch wel he? Of valt dit ook onder warez request gedoe? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een bepaalde procent (net zoals bij de wf 6%) ed voor een gf die vaak geduped is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

435%MF bij meph, 510% bij pindle (switch) en bij countess ook 435% maar daar maakt mf niet uit want daar gaat het om de runes. tot nu toe iets van 9 GF's, 5-6Ark's, 1WF (snif :P), 4-5 Schaeffer's, redelijk veel storms, 4 of zo Tal armors, 2 keer Small bul sword en de rest weet ik niet uit m'n hoofd want dat vind ik niet zo boeiend. jammer genoeg ook nog nooit Gris elite set items of IK armor. komt hopelijk ooit nog wel :)

ik kan uit je verhaal niet opmaken of je nu wel of niet bot ook al suggereert die tal armor van wel. in het geval dat je wel bot, run tijd is veel belangrijker dan MF. hoe sneller je runs hoe vaker je pindle molt hoe meer hij dropt hoe beter je kans op een xxx item. de reden dat ik bij pindle wel switch en bij meph niet is omdat pindle's kansen gewoon veel kleiner zijn en omdat ik ook naar cruels en jeweler's XX of the XX (=magic) zoek.

Zo ver ik weet kan je met kuko wel leechen aangezien elk soort arrow altijd nog physical dmg heeft en daarnaast schiet een kuko niet exploding als je guided schiet. tenminste, dat deed hij bij mij (jammer genoeg) niet.

ik heb nog 2 kuko's, 1 ided en 1 unid en voor als dat je uit maakt: ze zijn niet gebot maar gewoon gevonden. als je er 1 wilt vind ik het best en hoef ik er niks voor.

beruchte dupe GF % zijn vooral 200% en 249%. hoorde ook dat 246% vaak dupe is. hoe het met 250% staat weet ik niet maar het ruikt wel naar dupe als iemand een perfecte GF gaat traden... hoe het met m'n eigen 248% GF staat weet ik niet maar ja, ik zal wel merken en heb toch vervanging. wel spijtig als hij verdwijnt want er zit een zelf gebotte ohm in.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 03 September 2003 @ 09:35:
435%MF bij meph, 510% bij pindle (switch) en bij countess ook 435% maar daar maakt mf niet uit want daar gaat het om de runes. tot nu toe iets van 9 GF's, 5-6Ark's, 1WF (snif :P), 4-5 Schaeffer's, redelijk veel storms, 4 of zo Tal armors, 2 keer Small bul sword en de rest weet ik niet uit m'n hoofd want dat vind ik niet zo boeiend. jammer genoeg ook nog nooit Gris elite set items of IK armor. komt hopelijk ooit nog wel :)

ik kan uit je verhaal niet opmaken of je nu wel of niet bot ook al suggereert die tal armor van wel. in het geval dat je wel bot, run tijd is veel belangrijker dan MF. hoe sneller je runs hoe vaker je pindle molt hoe meer hij dropt hoe beter je kans op een xxx item. de reden dat ik bij pindle wel switch en bij meph niet is omdat pindle's kansen gewoon veel kleiner zijn en omdat ik ook naar cruels en jeweler's XX of the XX (=magic) zoek.

Zo ver ik weet kan je met kuko wel leechen aangezien elk soort arrow altijd nog physical dmg heeft en daarnaast schiet een kuko niet exploding als je guided schiet. tenminste, dat deed hij bij mij (jammer genoeg) niet.

ik heb nog 2 kuko's, 1 ided en 1 unid en voor als dat je uit maakt: ze zijn niet gebot maar gewoon gevonden. als je er 1 wilt vind ik het best en hoef ik er niks voor.

beruchte dupe GF % zijn vooral 200% en 249%. hoorde ook dat 246% vaak dupe is. hoe het met 250% staat weet ik niet maar het ruikt wel naar dupe als iemand een perfecte GF gaat traden... hoe het met m'n eigen 248% GF staat weet ik niet maar ja, ik zal wel merken en heb toch vervanging. wel spijtig als hij verdwijnt want er zit een zelf gebotte ohm in.
ben idd zelf ook sinds kort gaan botten :/

was het gewoon zat dat ik gewoon soms uren runs aan het doen ben en gewoon geen fuck vind :/

en dan lopen andere gewoon doodleuk SS etc aan te bieden tegen prijzen die ik toch nooit kan betalen want ik heb niet eens 1 fsking SOJ, ook niet na Diablo runs met 4 nullen erin (allemaal handmatig dus)

aangezien ik ook fulltime werk, nog voor me werk moet leren en een vriendin heb, heb ik gewoon niet de tijd om nonstop te D2LOD te spelen, en wat is het nut van een spel, als je toch nooit de goede items vind, voor mij een beetje hetzelfde als beginnen aan een 1000 piece legpuzzel, en als je dan naar bed gaat alles weer loshalen en gewoon in de doos flikkeren, om devolgende dag weer opnieuw te beginnen. het water naar de zee dragen gevoel.

ik geef zelden shit weg en ik ruil niet
als ik van iets af wil, verkoop ik het wel aan een NPC zodat ik me gear weer kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

o o, nu krijg je vast wel weer een vloed aan moraalridder geneuzel over je heen ;)

ik ga nu naar huis (college afgelopen @ Uni) dus ik reageer verder wel thuis. got a train to catch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

goed, ik ben dus een uitermate noob met d2, en daarom wacht ik ook lekker tot 1.10 er is... zodat ik niet opgescheept zit met dupes e.d., echter lees ik het hier wel veel en hebben jullie het constant over een mf waarde, die minimaal op 100 moet zitten, maar liever veel hoger.

het lijkt mij dat jullie het hier hebben over magic find .. ofzo, echter meen ik mij te herinderen van vroeger (dat ie net uit kwam) dat ik hier weinig aandacht aan gaf, dit was dan ook single player. Hoe in godsnaam krijg je zo hoog magic find, een perfect emeralt geeft slechts 24% op een helm / armor (als ik het me goed herinder)... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 03 September 2003 @ 10:36:
o o, nu krijg je vast wel weer een vloed aan moraalridder geneuzel over je heen ;)

*knip*
Boeiend :P
Sa1 schreef op 03 september 2003 @ 10:36:
goed, ik ben dus een uitermate noob met d2, en daarom wacht ik ook lekker tot 1.10 er is... zodat ik niet opgescheept zit met dupes e.d., echter lees ik het hier wel veel en hebben jullie het constant over een mf waarde, die minimaal op 100 moet zitten, maar liever veel hoger.

het lijkt mij dat jullie het hier hebben over magic find .. ofzo, echter meen ik mij te herinderen van vroeger (dat ie net uit kwam) dat ik hier weinig aandacht aan gaf, dit was dan ook single player. Hoe in godsnaam krijg je zo hoog magic find, een perfect emeralt geeft slechts 24% op een helm / armor (als ik het me goed herinder)... ???
50% Occulus
41% War travelers
30% Nagelring
30% Nagelring
74% Shako + PT
112% Tal Rasha armor + PT
15% Tal rasha belt
65% Tal rasha Amu (omdat ik 3 tal rasha spul draag)
25% Rhyme (ShaelEth shield runeword)
15% aan charms

Totaal: 457

das wat ik draag op een level 87 sorc

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 03-09-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bot maar raak, toch geen ruk waard voor 1.10 ladder. Dus ik heb er nu geen last van daar ik allang gestopt ben dankzij het geouwehoer op battlenet (dupers, botters, pkers HC, lag, etc etc) :P
1.10 doe ik in het begin, maar meer voor de leuk ipv de items. Tenminste dat is mijn insteek nu, misschien komt die verslaving er weer als ik 1.10 ladder speel :)

Hopelijk komt Blizzard snel met hun aankondiging voor dat nieuwe spel, kan ik me daar weer in verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa1 schreef op 03 September 2003 @ 10:36:

Hmmz, wel op verschillende manieren. Ik MF met een lvl99 sorc:

skullders(p.topaz) = 147%
Goldwrap = 30%
chance guards = 39%
war travs = 50%
rhyme = 25%
Shako(p.topaz) = 74%
13x7% sc's = 91%
2x4% sc's = 8%
2x5% sc's = 10%
2x6% sc's = 12%
Ali(ist,ist) = 159%
3 to cold skill mf amu = 40%

(ringen draag ik 2 legit soj's vanwege mana enzow)
kom ik op een leuk totaal van: 645%

Ik doe grotendeels meph runs. Baal duurt me te lang :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

van dupers en botters heb ik op het moment lekker helemaal geen last meer van, want ik speel 1.10s via TCP-IP met een andere legit player, en mijn realm chars laat ik op het moment gewoon voor wat ze zijn.
Ik heb daar o.a. nog een legit full Trang Oul set, GF en een Cruel Colossus Sword of Quickness (294% ED), hopen dat er mensen gaan zijn die die willen ruilen tegen ladder-items :D

Ik ga namelijk lekker alleen maar ladder spelen zodra 1.10 uit komt :D
iedereen nieuw char, iedereen oude items kwijt, geen dupes meer....
zal een kwestie van een week worden tot de botters weer gaan botten natuurlijk, daar doe je weinig aan, maar toch is het een nieuwe start, wat wel erg veel scheelt :D
geen spelers meer met een 2 accounts grote voorraad 40/15 jewels enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

pheno, ik bot ook niet voor de ladder :>

blijkbaar zijn m'n gebeden verhoord want ik check net en heb weer een GF gevonden (o.a.) dus * Termy weer blij :)

m'n sorc is trouwens lvl 99. zover ik weet heeft het er niks mee te maken maar met elke nieuwe sorc begint het pas leuk te worden qua drops vanaf lvl 95 of zo. en het irritante is dat het meestal weer minder leuk wordt vanaf lvl 98 tot 99. MF verandert door m'n lvl up of zo niet aangezien ik geen MF based on clvl items draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik, geen last van botters op de ladder (for the time being).
Maar ja, ik kan niet geloven dat Blizzard geen holes in hun spel hebben zitten, dus er komt vanzelf wel weer geouwehoer op battlenet. Ook de ladder. Maar dan neem ik aan dat ik al geheel gestopt ben :) Er zijn nicotinepleisters, zijn er ook diabloii pleisters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ga denk met 1.10 ook wel weer spelen dus mayb doek ook wel mee :P
1.09D is tog ook niet alles meer ;/
Door al het gedupe.
Ik speel atm maar gewoon Dungeon siege maar daar zitten ook weer cheaters zat :S
Maarjah dat hou je altijd......... Ik kijk iig uit naar de lod 1.10 patch en de ds uitbreiding zodat ik weer even vooruit kan met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn (oude) mf sorc:

Lvl 94:
114% | ali + 2*10% mf jewels
74% | shako + p topaz
131% | skulders + p topaz
34% | mf amu + 35% cold resist (mephis aanvallen)
25% | ryhme
49% | war travelers
60% | 2 nagels
30% | goldwrap
39% | chance guard (ik vond zelf 40% maar die heb ik geruild)
veel | mf charms
------
723%

ocu + een res all schild als switch om mephi te verzwakken. Mephi is ongeveer het enige wat ze aan kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken voor de leuk wat de hoogst mogelijke MF is op een sorc, vul me aan a.u.b.

shako + p topaz 74%
skulders + p topaz
mf amu 40% maximaal?
4 ist shield
6 ist phase blade
50% war travs
2 occy rings
oculus
goldwrap
chance guards
helemaal vol met 7% mf charms

op hoeveel mf zou dit uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
6 ist pahse blade is niet handig, vanwege de hoge dex die nodig is om het te dragen. Je kan dan beter een crystal sword nemen :)
als je 36*7% mf charms neemt, kan je een cube gebruiken voor je gevonden spullen. Je kan ook nog een merc nemen die de laatste slag levert, dat geeft NOG meer mf. Een con ring geeft toch meer mf dan een ocusoj? Maak maar een legit char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 19:53:
[...]

Wat heb je met je spullen gedaan? Door mensen zoals jij is de economie kapot gegaan, dank je.
Helemaal waar, vandaar ook de :(
Achteraf gezien vind ook ik het Uber Lame, en wou dak er nooit aan begonnen was :)

Spullen heb ik nog gewoon, verdeeld over 4 accounts waarvan bijna alles dubbel op 18 stash chars zit :/

edit:
Dupen is idd lamer, Dupen en traden heb ik nog nooit gedaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door FlitzZ op 03-09-2003 22:12 ]

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Verwijderd

hoe schrijf je je in op de ladder en hoe werkt het ? is het gewoon wie de bestte items heeft ofzo ???

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 19:53:
Even kijken voor de leuk wat de hoogst mogelijke MF is op een sorc, vul me aan a.u.b.

shako + p topaz 74%
skulders + p topaz
mf amu 40% maximaal?
4 ist shield
6 ist phase blade
50% war travs
2 occy rings
oculus
goldwrap
chance guards

Kijk hier hoe je legit max mf kan krijgen (conring is niet legit) ...
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/magicfind.shtml

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 07:33:
hoe schrijf je je in op de ladder en hoe werkt het ? is het gewoon wie de bestte items heeft ofzo ???
zodra de 1.10 patch uitkomt (de uiteindelijke versie, nu zijn er alleen nog maar beta's) kan je bij het maken van een nieuw character kiezen of het een ladder char moet zijn.
Iedereen kan dat kiezen, items of wat dan ook maakt helemaal niks uit.

De ladder is gewoon een gedeelte waar iedereen zijn characters opnieuw moet beginnen, dus niemand heeft nog items en iedereen is level 1, dus dat zal in het begin dupe-loos zijn.

En natuurlijk word het een race voor sommige mensen om wie het eerste een level 99 character heeft, maar daar doe ik niet aan mee, schiet toch niet op :D.

• Termy

Termy

FlitzZ schreef op 03 September 2003 @ 22:10:
[...]

Helemaal waar, vandaar ook de :(
Achteraf gezien vind ook ik het Uber Lame, en wou dak er nooit aan begonnen was :)

Spullen heb ik nog gewoon, verdeeld over 4 accounts waarvan bijna alles dubbel op 18 stash chars zit :/

edit:
Dupen is idd lamer, Dupen en traden heb ik nog nooit gedaan :)
je zegt het zelf, je hebt alles nog op mules zitten dus hoe verneuk jij de economie? niemand kan er toch bij je trade niks?

over het max aantal mf. als je toch "bugged" dingen gebruikt zoals ocy ringen. waarom dan ook niet meteen:

bugged oculus 3 ist
bugged skullder's 3 ist/bugged 08 ark 4 ist
bugged shako 2 ist/bugged mf helm
bugged wt
bugged storm 4 ist

super hoge mf is voor idioten die het spel niet begrijpen, +-400 tot +-500 is het beste. daarboven gaan de kansen op uniques zo veel trager omhoog dan de kans op de rest dat je relatief alleen maar minder vindt...

en wat botten betreft, runtijd is heilig, mf boeit vrijwel niet, als het maar hoger is dan 119% (tot dan is het nl nog gelijk voor magic-unique).

btw, na m'n testje van Breath of the Dying in een Eth CB, ga ik nu ook even testen hoe BotD in een Crusader en Hydra bow is :)
400% ED en 60%ias klinkt nl lekker =]

[ Voor 8% gewijzigd door Termy op 04-09-2003 13:52 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 04 September 2003 @ 13:50:
[...]

je zegt het zelf, je hebt alles nog op mules zitten dus hoe verneuk jij de economie? niemand kan er toch bij je trade niks?

over het max aantal mf. als je toch "bugged" dingen gebruikt zoals ocy ringen. waarom dan ook niet meteen:

bugged oculus 3 ist
bugged wt
bugged storm 4 ist

super hoge mf is voor idioten die het spel niet begrijpen, +-400 tot +-500 is het beste. daarboven gaan de kansen op uniques zo veel trager omhoog dan de kans op de rest dat je relatief alleen maar minder vindt...

en wat botten betreft, runtijd is heilig, mf boeit vrijwel niet, als het maar hoger is dan 119% (tot dan is het nl nog gelijk voor magic-unique).

btw, na m'n testje van Breath of the Dying in een Eth CB, ga ik nu ook even testen hoe BotD in een Crusader en Hydra bow is :)
wat is jouw runtijd op meph dan ongeveer als ik vragen mag?

Verwijderd

ik doe nu al best lang pindle run nog nooit iets gevonden bij meph ook nix eig...

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 14:38 ]

• Termy

Termy

gemiddeld 16 secs per run bij pindle.

net klaar met het testen van een aantal dingen.

als eerste maar over de boogjes met BotD: WHAHAHA _VET_. Multi shot tegen een bv zo'n meute fallen/carver achtige monsters en je bent 1 grote poison nova haha. werkt sowieso ook erg lekker. Verder een lekkere boog, goede dmg snelheid en (dual) leech. of hij zo direct beter is dan WF is moeilijk te zeggen aangezien de max dmg van WF nog altijd veel beter is en het qua min dmg niet schokkend veel scheelt. in een Crusader is de min dmg beter en max minder, snelheid is hetzelfde. Niet een erg schokkend groot verschil maar vooral een betere min dmg is wel lekker.

verder ben ik met m'n barbje eens langs de ancients en diablo gegaan. de ancients waren nog steeds makkelijk en ik hoefde zeker niet te vrezen voor m'n leven, conviction + amp dmg kon m'n merc alleen niet zo waarderen, dat koste me dus 2 full rejuv potions.

Iemand hier zei dat de IM curse in de chaos sanc zo kut was (geworden)... ik dus even langs dia gegaan.

NOT!!!!!!!!!, IM zuigt nu werkelijk (oliefante) ballen. ik _leechte_ zelfs life ook al had ik IM curse op me. is echt totaal lachwekkend geworden en als barb kan je nu lachend de CS door. De allergrootste lol vond ik wel dat dia nu echt een eitje is. zo (relatief) lang als hij in 09 duurt is nu echt "gaap" geworden. ik sloeg hem binne de halve minuut dood. Het is net alsof baal en dia gewisselt hebben. baal duurt nu vet lang (zonder echt pijn te doen trouwens) en dia is nu net zo simpel als baal 09. hoeveel dmg z'n aanvallen doen weet ik eigenlijk niet precies omdat hij voor dat hij iets kon proberen eigenlijk al dood was...

enige problematische gedeelte voor zowel barb als ama blijft de worldstone in act5. in beide gevallen ligt dat aan allerlei mana drain shit zonder dat je fatsoenlijk kan leechen. waarschijnlijk zullen jullie nu allemaal lopen te juichen maar ik vind het maar bar slecht gebalanceerd. de rest van de game ren je met je met 2 vingers in je neus doorheen en dan opeens _bam_ geen leech, mana zowat meteen en permanent op (full rejuv, 1 sec later mana leeg) dus je gaat gewoon dood. ik weet niet wat blizzard hiermee in gedacht had maar hier komt niemand doorheen.

m'n sorcje moet ik nog proberen, tis wel puur mf sorc dus geen dex (lees: geen block) en ze slaan redelijk snel tegenwoordig.... :/ maar ja, als ook zij in no time haar mana kwijt is gaat ze ook gewoon dood. grappig detail is trouwens dat toen ik m'n lijkje ging halen m'n merc (die act 5 barb met ouch items) de boel voor me neer sloeg terwijl ik er achter stond te wachten. hij heeft tenminste geen mana nodig :/ :)

Edit:

Nog iets dat me opviel. met een barb WW-en wordt beinvloed door je run walk speed. hoe _trager_ je loopt hoe beter. het viel me al op dat de WW veel sneller geworden was voor mijn barb maar ik wist niet dat dat aan m'n frw lag. ik gebruikte nl voor de gein net Frenzy, en toen ik daarna WW deed vloog ik zowat het scherm uit. het aantal klappen die ik uitdeel echter, is niet meer dan zonder de bonus van frenzy. toen ik even later de CS in ging en daar een unique met holy freeze tegen kwam, werd ik dus super traag Maar de WW was nog steeds snel. dat resulteerde dus in een _erg_ efficiente ww :)

[ Voor 12% gewijzigd door Termy op 04-09-2003 15:22 ]

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
[...]

Mja, je hebt helemaal gelijk, alleen vind ik getrade items minder boeien, als items die ik zelf (mun bot) toendertijd zelf vond.

Een aantal stash chars zijn al gedelete, dus zou weer een aantal messengers / craniums / eaglehorns / lightsabre's etc etc schelen ofzo :/

Zowiezo ben ik allang niet meer zo D2 addict als voorheen, en zal mezelf daar ook zeker van behoeden :)

Bugged items, snap ik niet helemaal wat je daar mee bedoeld, maar het klinkt lame, dus zal ik waarschijnlijk ook niet gebruiken :7

Wat de hoogte van mf betreft, meen me te herinneren dat de grote stappen ophouden bij +/- 350% en alles daar boven maar in minimale stappen scheelt.
Staat iig op diabloii.net een lijst hierover.

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

[...]

bugged oculus 3 ist
bugged wt
bugged storm 4 ist

Auw kut met alleen al zon mf helm heb je al over de 700 mf ik bedoel what's the f*cking point?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 20:13:
6 ist pahse blade is niet handig, vanwege de hoge dex die nodig is om het te dragen. Je kan dan beter een crystal sword nemen :)
als je 36*7% mf charms neemt, kan je een cube gebruiken voor je gevonden spullen. Je kan ook nog een merc nemen die de laatste slag levert, dat geeft NOG meer mf. Een con ring geeft toch meer mf dan een ocusoj? Maak maar een legit char.
De mf op een con ring is bugged.

En ik zei dat ik voor de lol een lijstje wilde maken, ik ga niet zo'n char beginnen ofzo....

• Termy

Termy

FlitzZ schreef op 04 September 2003 @ 17:24:
[...]

Bugged items, snap ik niet helemaal wat je daar mee bedoeld, maar het klinkt lame, dus zal ik waarschijnlijk ook niet gebruiken :7

Wat de hoogte van mf betreft, meen me te herinneren dat de grote stappen ophouden bij +/- 350% en alles daar boven maar in minimale stappen scheelt.
Staat iig op diabloii.net een lijst hierover.
bugged items zijn items die andere mods hebben dan de normale versie van dat item. het gaat hier wel om uniques. zo heeft een "bugged" shako bijvoorbeeld standaard 2 sockets, 35 str en 25 dex bonus (of anders om, ik hou me verder ook verre van die dingen) en resis en (grotere) dr bonus.

dat laatste wat je zei over MF zei ik dus ook onder m'n "lijstje" bugged onzin ;)
700mf van een helm heeft dus idd geen nut..

Verwijderd

Het leuke is dat Blizzard daar volgens mij geen informatie over heeft gegeven...

Dat weerhoudt sommige mensen er niet van keihard te beweren dat superveel MF goed is, of dat je er niks aan hebt.

• Termy

Termy

zover ik weet hebben een aantal mensen (wordt gezegd @ diabloii.net mf info) in de game code gekeken waaruit o.a. bleek dat 1000%MF != 1000% unique find maar veel minder. daaruit concludeert men (en ook ik) dat superveel mf niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 04 September 2003 @ 23:26:
zover ik weet hebben een aantal mensen (wordt gezegd @ diabloii.net mf info) in de game code gekeken waaruit o.a. bleek dat 1000%MF != 1000% unique find maar veel minder. daaruit concludeert men (en ook ik) dat superveel mf niet goed is.
klopt

dit staat op Diabloii.net

Magic FindMagicalRaresSet ItemsUniques

0%
100%
150%
200%
250%
300%
400%
500%
750%
1000%
1200%
1500%

0%
100%
150%
200%
250%
300%
400%
500%
750%
1000%
1200%
1500%

0%
100%
145%
185%
220%
250%
300%
340%
412%
460%
494%
520%

0%
100%
145%
183%
215%
242%
287%
322%
382%
421%
448%
468%

0%
100%
141%
171%
193%
211%
236%
253%
280%
295%
305%
312%

hier staat de tabel http://www.diabloii.net/items/modifiers/magic-find.shtml

edit:wat een gekloot zeg tabbellenmaken

[ Voor 71% gewijzigd door Bokkie op 05-09-2003 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan daar niet uithalen dat heel veel mf niet goed is... het word alleen maar meer, hoewel met steeds kleinere sprongen

Maar ik ga maar geen zinloze discussie beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 07:50:
Ik kan daar niet uithalen dat heel veel mf niet goed is... het word alleen maar meer, hoewel met steeds kleinere sprongen

Maar ik ga maar geen zinloze discussie beginnen
kleine theorie
(getallen zijn fictie)

Mephisto heeft bijv de volgende stats

magic 40%
set 20%
unique 5%

op het moment dat je max MF hebt, zal de kans dat ie een magic dropped zoveel hoger zijn dan de kans op een unique, dat ie dus veel vaker alleen magical dropped dan unique

als het ware dus hoe groter het verschil tussen magic en unique, hoe minder kans dat ie een unique dropped

beetje wazig verhaal mischien, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 19:53:

shako + p topaz 74%
skulders + p topaz
mf amu 40% maximaal?
4 ist shield
6 ist phase blade
50% war travs
2 occy rings
oculus gull dagger :X
goldwrap
chance guards

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

er zijn echter ook mensen die zeggen dat meer mf wel beter is omdat het spel altijd eerst checkt of het het beste van het beste is. dus bij een drop eerst de TC selecteren wat van de hoogste naar beneden gaat en daarna eerst checkt op Unique, dan Set, dan Rare etc. In die zin zegt men dus dat alle "Magic find" apart werkt als er gecheckt wordt en niet "tegelijk" zodat je door 1000%MF vrijwel alles magic vindt en niks unique.

er zit enige logica in maar het blijft toch een kwestie van geluk. en 100% meer kans op iets wat een kans heeft van 0.0001% of 1000% meer boeit toch niet verschrikkelijk veel.. als je maar veel kansen krijgt het te proberen = meer runs doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net Ondal Almighty (spirid helm) gevonden is die at waard ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

wel rare niks waard.. omdat de heaven's set zuigt voor z'n lvl/zeldzaamheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja idd ik vind het sowieso een kut set... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk :X

Maar een gull is op de mf na waardeloos, ik heb dan liever die +3 to sorc skills erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een paladine wil gaan maken op welke skills moet ik dan letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 06:26
ik heb onlangs een palladin gemaakt met:

zeal, fanatism en holy shield max
de rest zit in vengeance en foh

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh.. en wat doet het ? =]=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees even de startpost door.

Ik heb een hele lading items op USEast en alles moet weg, het liefst voor Europe spul, dus als iemand die van Europe wil overstappen naar USEast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

wat heb je zoal op East? misschien wel eens grappig daar rond te huppen. :)

sl3t0ri4n, wat dacht je van het boekje lezen? :)
of anders diabloii.net ff uitspitten. ook in de spielerij worden "utfs" en "rtfm" vragen niet geapprecieerd :P

Ik ga trouwens vandaag of iig binnen kort een paladin maken met een boog (rangeadin) en zoek nog naar gloves (of zo) met multishot charges. ik heb gister toevallig gloves gevonden met 22 charges (en o.a. 11 dex :)) maar dat is maar lvl 1 multi :/

ik vond even later ook nog lvl 4 poison dagger gloves dus het moet hoger kunnen ;)

heeft iemand zoiets?

[ Voor 46% gewijzigd door Termy op 06-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt beter vragen wat ik niet heb op East, de meeste populaire elite uniques heb ik wel (meerdere keren) :)

Edit: Ik heb op een oude mule nu player not found, kan/wil blizz daar iets aan doen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

http://www.battle.net/diablo2exp/classes/paladin.shtml
hier staan informatie over paladin skills.

ik heb zelf een Avenger (een paladin is dat dus ja :P)

Die heeft Vengeance als attack-skill en Conviction als aura.
(wat die skills doen kan je via die link makkelijk vinden)

ik doe erg veel damage kan ik je wel zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 09:40:
[...]

Je hebt gelijk :X

Maar een gull is op de mf na waardeloos, ik heb dan liever die +3 to sorc skills erbij
Hmm ik heb laatst op hc met mijn gull de hele chaos sanctuary gedaan. Druid kan slecht tegen iron maiden zeker met een hellslayer dus toe maar alles mnet mijn gull gedaan .

p.s. was wel op Normal druid is lvl 81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ja dan is het ook niet moeilijk als je er dan nog moeite me heb is er denk wel wat mis met je druid :+

maarre bedankt voor de tips en links voor pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:13:
Je kunt beter vragen wat ik niet heb op East, de meeste populaire elite uniques heb ik wel (meerdere keren) :)

Edit: Ik heb op een oude mule nu player not found, kan/wil blizz daar iets aan doen?
player not found houdt in dat ie gedelete is vanwege expire. soms ook niet en is er gewoon iets mis. je kan altijd bliz ff mailen en vragen wat er is. niet geschoten altijd mis :P

over dat east, tja das wel leuk maar ik ga niet alles wat ik hier heb opgeven om in East te kutte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik speel ook weer diablo2lod nu, nadat ik het een paar maanden niet meer heb gespeeld. Ik ben nu aardig bezig met wat characters maar nu vroeg ik me af of ik niet mijn character kwijtraak als 1.10 uitkomt?
Want ze zeggen dat alle duped items ed allemaal weggaan. Gaan ze dan gewoon alle goeie items deleten? Of alle items? Of voor de zekerheid maar een frisse start en alle characters weg?

Ander vraagje, iemand die hier met een Savage 3D diablo2 probeert te spelen? Ik gebruik nu redelijk goeie drivers, alleen heb ik nog vaak last van zwarte blokjes ed. Als je ook een Savage 3D gebruikt en alles draait ok, meld dan even welke drivers je hebt :)

En ook heb ik geen geluid hier. Ik gebruik onboard sound van de K7S5A en heb daar de bijbehorende AC '97 drivers voor geinstalleerd. Alleen diablo herkent geen geluidskaart.

Owja, mijn username is "Ershin" en "Ershin2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de duped items worden deleted denk ik want zommige mensen weten niet eens of het een dupe items is of niet dus zou het stom vinden als ze meteen je hele char deleten =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, nix wordt gedelte behalve de dupe items, das alles, dus alles wat je zelf hebt gevonden blijft gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Ok dat is fijn dan :)
En ik gebruik nu een No-CD/Bnet crack met de legale versie. Dat mag toch gewoon? Niet dat ik straks een CD-key ban krijg ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
Verwijderd schreef op 07 september 2003 @ 13:07:
Nee joh, nix wordt gedelte behalve de dupe items, das alles, dus alles wat je zelf hebt gevonden blijft gewoon hoor :)
nou dat zeg je wel, maar ik heb een compleet legit char op singleplayer, en die is al 2 jaar oud ofzo, maar ff 1.10S erop gedaan had hij alleen nog maar een helm!
nou das lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben nu eindelijk met mijn sorc in Act 2 gekomen, na een moeilijk gevecht tegen Andariel... volgens mij gaat dat met een barb veel makkelijker (althans, mijn buurjongen had haar in 5 mins verslagen en ik deed er zeker 10 mins over :X)...

Maar in Act 2 wordt het voor mijn sorc een stuk moeilijker, voorheen kon ik het meeste wel killen met mijn Frost Nova, maar dat lukt nu ook niet altijd meer... Echt goede wapens zijn er ook niet voor haar (daar heb ik allemaal te weinig strength voor :().. Ik heb net wel een staff van 30000 ofzo uitgeprobeerd maar dat werkt ook niet erg goed...

Wat kan ik doen zodat het wat makkelijker wordt om de te vechten met mijn Sorceress? Ik heb ook niet echt supergoede spells ofzo, Firebolt doet bijna geen damage, Ice bolt ook niet... Alleen Frost nova doet het een beetje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet je specialiseren in 1 skill zodat die sterker word, mijn aanrader is of nova of frozaen orb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ja ik heb al iets van 6-7 skill points in Frost Nova zitten maar het schiet niet op, er zijn ook geen goede melee wapens voor sorcs lijkt he... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chainsaw schreef op 07 September 2003 @ 18:18:
[...]

nou dat zeg je wel, maar ik heb een compleet legit char op singleplayer, en die is al 2 jaar oud ofzo, maar ff 1.10S erop gedaan had hij alleen nog maar een helm!
nou das lekker
August 4, 2003

New Diablo II 1.10 Beta Patch Available
A new patch is available for the PC and Mac versions of Diablo II Patch 1.10 Beta. This patch contains item-deletion code that should delete many of the items often referred to as "hacked" or "bugged." Due to one of the bugs in the previous 1.10 beta patch, some legitimate 1.10 items will also end up being deleted. Please note that the patch will only affect single-player, LAN, and Open Battle.net characters. The deleted items will be restored if the RevertTo109.bat file is used to return your installation of Lord of Destruction back to version 1.09.
When the final release of patch 1.10 goes live, the item-deletion code will then ONLY affect characters within the Battle.net Realms, not the characters used in single-player, LAN, or Open Battle.net games. The current patch does not delete duplicated items, but in the final-release version of the patch, those items will be subject to deletion as well.
Bron: Arreat Summit

maf :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een foto van mij en Da_Rippah, met onze kickass blauwe zwaarden :) :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=315880

EDIT:

woops, ik had vorige post ook kunne editten :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ik heb ook nog piccies van ons avontuur (alleen dan lichter: maphack >:))

Blauwe zwaarden >:)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=315925

Dikke wormen :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=315932

Leuk hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh
hoe maak je screenshots als ik print screen doe en dan ctrl V in paint doe dan krijg ik een zzwart vlak ....

en die screens zijn idd wel kewl :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk level zijn jullie? En hoeveel quests hebben jullie al opgelost van het 2e deel??!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 22:34:
uh
hoe maak je screenshots als ik print screen doe en dan ctrl V in paint doe dan krijg ik een zzwart vlak ....

Ik druk op print screen, ga terug naar windows (met de windows-button)
en daarna in paint plakken...
Misschien dat je niet de nieuwste versie hebt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baas boven baas >:)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=316183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 22:34:
uh

Gewoon Print screen, de screens komen dan in jpeg formaat (640*480, ongeveer 380 kb) in je Diablo2 dir te staan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm in me diablo dir ? hmm ik zal is kijken...

idd ik zie ze staan in me diablo.dir :9

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik kan ook wel ff picje posten van mijn barb als je toch zo nodig baas boven baas wil :P hij's al weer lvl 98 tegenwoordig. om de 1 of andere reden gaat het erg vlot. amper gecowd eigenlijk. :)

print screen dumpt een pic direct onder de Diablo II dir, kwam ik ook pas achter nadat ik een serie pics gemaakt had met print screen/paint :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor items hebbie ? kwil met mijn lvl 82 barb wel ff duel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

uhm tja. als ik bvb duel heb ik dit aan:

Fury bb
Arkaine's (40/15max)
Storm (40/15max)
Arreat's 6/199 (40/15max)
8/15/15 SoE (ears)
War traveler (45%mf :P muhihi ph34r m3... uh la maar :P)
3ml/2ll 9cb "mods" (eigen) crafted gloves
11%ll 52ar + "mods" (niet eigen) crafted ring
9%ll 96ar 5str 10 dex 15 life + "mods" (eigen) crafted ring
15/6 Crescent moon

en een aantal, puur zelf gevonden, 3/1x/"mod" sc's en nog wat andere, zelf gevonden charms.

Nog steeds zin in duel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
da_rippah schreef op 07 September 2003 @ 19:31:
Ja ik heb al iets van 6-7 skill points in Frost Nova zitten maar het schiet niet op, er zijn ook geen goede melee wapens voor sorcs lijkt he... :{
Nova is de lightning variant, Frost Nova doet bijna geen schade.

Als je straks Lightning Mastery maxed, en ook Nova, doe je leuke schade. Stop de eerste tijd alleen 1 punt in nodige skills, en spaar punten op om straks in de skills die je wilt hebben te stoppen. Veel gebruikt is Nova/Frozen orb combo (max, Lightning en Cold mastery max (iig LM, CM kan wat minder in), met 1 punt in Energy shield, 1 in Frozen Armor, paar punten in Warmth, 1 of meer in Teleport (prereq voor Energy shield, dus die heb je zowieso nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 08 september 2003 @ 11:47:
uhm tja. als ik bvb duel heb ik dit aan:

Fury bb
Arkaine's (40/15max)
Storm (40/15max)
Arreat's 6/199 (40/15max)
8/15/15 SoE (ears)
War traveler (45%mf :P muhihi ph34r m3... uh la maar :P)
3ml/2ll 9cb "mods" (eigen) crafted gloves
11%ll 52ar + "mods" (niet eigen) crafted ring
9%ll 96ar 5str 10 dex 15 life + "mods" (eigen) crafted ring
15/6 Crescent moon

en een aantal, puur zelf gevonden, 3/1x/"mod" sc's en nog wat andere, zelf gevonden charms.

Nog steeds zin in duel? :)
}:O

neeh :+ :>

hehe ik heb gf :) had ark die is door b attle net weg gehaaald wrom week niet... zal wel dupe zijn ofzo... :|

maargoed :) ik ben ook pas lvl 82 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

had al zo'n vermoeden ;)

had die ark +2 all skills en +life en + vit? zo ja, dan was het een 08 ark en heb je grote kans op dupekill.

ik hoor het wel wanneer je het wel wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Zo, ik ben nu aangekomen bij de laatste quest van Act 2 , al snap ik die niet helemaal, ik heb die hele Tal'Rasha's Tomb uitgemoord en ook die Horadric Staff (die ik zo fijn vond :{ krijg je die nog terug?? :() in de Orifice gedaan... Maar nu is de laatste quest mij wat onduidelijk, het heeft iets te maken met The Seventh Symbol of Tal Rasha's tomb... moet ik Tal Rasha vermoorden dan? En waar zit-ie?

Zo zie ik er trouwens uit :Y) (lvl 21 nu):

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=317521

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:22

heuveltje

KoelkastFilosoof

da_rippah schreef op 08 september 2003 @ 17:02:
Zo, ik ben nu aangekomen bij de laatste quest van Act 2 , al snap ik die niet helemaal, ik heb die hele Tal'Rasha's Tomb uitgemoord en ook die Horadric Staff (die ik zo fijn vond :{ krijg je die nog terug?? :() in de Orifice gedaan... Maar nu is de laatste quest mij wat onduidelijk, het heeft iets te maken met The Seventh Symbol of Tal Rasha's tomb... moet ik Tal Rasha vermoorden dan? En waar zit-ie?

Zo zie ik er trouwens uit :Y) (lvl 21 nu):

[afbeelding]

:+
um als je al zo ver bent zou je al klaar moeten zijn

je propt je staf in de orifice (krijg je trouwens niet meer terug ;( )
dan krijg je een mooie lichtshow, waarna er een muur instort
ga daar door naar binnen kill de wormachtige duriel die daar binnenzit (ik hoop dat je geen hardcore doet >:) )
loop door de andere gang verder en ga met die engel lullen

vervolgens mag je met de boot naar a3 :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh je ben er al als je die staff heb samen met de amulet die je nodig heb om de staff te maken... moet je die in het sacrefice doen komt er bliksem die een pad voor je maakt ga door het gemaakte pad en overleef, wat denk nog wel een probleem zal worden ,aangezien duriel wel goed is en immun tegen cold is :+

goodluck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
ARgh... hij is gewooon NIET te verslaan, ik heb heel veel punten in Frost Nova, is dat #@$@# beest immune voor cold!! :( Hoe moet ik dit in gods naam aanpakken? Ik ben al wel 6 keer gestorven en ik denk dat hij voor 1/6 dood is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Je hebt toch wel static? Zo ja, static duriel dood, zo niet, heb je een probleem :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
ehm ja, maar er zit maar 1 skill point in... het gaat nu wel met 1 skill point in fire ball, maar heeeeel langzaam.. Het is steeds van: TP casten in het hol, paar fireballs casten; dood.... door tp, lichaam pakken, paar fireballs casten; dood :P
-edit-
Heb hem nou toch eindelijk en zit in Act 3 :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door da_rippah op 08-09-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiew wacht maar tot je bij de council en mephisto komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Ik blijf Duriel gewoon de lastigste eindbaas vinden, omdat je in een kleine ruimte met hem opgesloten zit. Bij Andariel, Mephisto, Diablo en Baal heb je tenminste de ruimte om weg te rennen als het mis dreigt te gaan, maar bij Duriel zit je gewoon opgesloten in dat kleine hokje, met een superfast monster terwijl je zelf slowed bent!

Damnit, op 26 augustus stond op diabloii.net dat Blizzard zei dat 1.10 BIJNA klaar is, maar inmiddels is het bijna half september en is hij er nog niet. Na een tijdje 1.10 beta gespeeld te hebben ben ik toch maar weer met 1.09 verder gegaan, maar ik weet nu wel alle kewle dingen die gaan komen en die wil ik zo graag op m'n 1.09 chars hebben! En ik mis in 1.09 erg het /nopickup commando uit 1.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
wat doet het /nopickup commando precies dan?

-edit-
ik heb net een nieuwe paladin aangemaakt, ik wil dit keer echt een goed character hebben, dus met alle skillpuntjes zorgvuldig besteed aan de goede skills en alle stats perfect verdeeld.

ik heb nu nog geen enkel puntje uitgedeeld; dus ik heb nog 20 statspunten en nog 6 skillpunten te verdelen... mijn vraag:

waar in te stoppen?? :P

[ Voor 80% gewijzigd door da_rippah op 09-09-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

da_rippah schreef op 09 September 2003 @ 13:18:

-edit-
ik heb net een nieuwe paladin aangemaakt, ik wil dit keer echt een goed character hebben, dus met alle skillpuntjes zorgvuldig besteed aan de goede skills en alle stats perfect verdeeld.

ik heb nu nog geen enkel puntje uitgedeeld; dus ik heb nog 20 statspunten en nog 6 skillpunten te verdelen... mijn vraag:

Stukkie algemene paladin-types verhaal

Wat voor type paladin wil je maken?

Zealot?
Zeal + Fanatism als skills, zeal is de skill waarbij je zo allemachtig snel slaat, tot 5x per attack, maar niet fenomenaal veel damage doet. In 1.09 is dit volgens mij het meest gespeelde paladin-type.

8)7 Hammerdin 8)7
Blessed Hammer + Concentration als skills, je weet wel, die
rondvliegende hamertjes, dat is wat Blessed Hammer doet.
nee, daarmee slaat hij niet op zijn hoofd, hij gooit ermee :P
In 1.10(s) zijn de skills rebalanced, en Blessed Hammer is heel wat sterker geworden, want die doet nu zeer veel damage!
Ik had even wat lopen testen met een lvl 99 paladin waarvan ik nog alle skills kon verdelen (ja, cheaten om te testen ja :P) en die deed al zo rond de 11 000 damage per hamertje! :D
Ze zijn alleen imo zeer kut om mee te mikken, maar bijvoorbeeld cow-level daar is hij perfect voor.
Voor de andere levels zou ik zelf nog wat moeten oefenen, want om 1 monstertje precies te raken kost me meer tijd dan 10 koeien te raken :D.

Avenger
Als skills gebruikt die Vengeance + Conviction, dat speel ik zelf.
Vengeance voegt elemental damage toe aan je attack, en het conviction aura haalt de defence en de resistances van de monsters heel erg naar beneden.
Met mijn level 67 paladin (1.10s beta! die een Hexfire (one handed 62-101 dmg zwaard) doe ik per klap 1628 - 3139 damage, het effect van mijn aura niet meegerekend.
En met aura: 2758 - 5317 damage per klap.
ca 1/13 daarvan is normale damage, ca 1/3 cold dmg, 1/3 fire dmg en 1/3 lighining damage.
Is een monster Immume to xxx? geen probleem, ik doe toch bijna alle mogelijke soorten damage tegelijk :D.
En ik blijf de gigantische hoeveelheid damage leuk vinden, want ik speel samen met een barbarian van ca. hetzelfde level, maar ik doe 2 a 3 keer zoveel damage, en sla ook nog eens een heel stuk sneller, en ik gebruik een 1 handed wapen en een schild, en hij een 2 handed wapen :D.

Voordeel:
je doet heel veel damage, en immume monsters zijn geen probleem
Nadeel:
Het kost redelijk veel mana en je kan niet erg goed leechen, dus je zult vergeleken met andere chars redelijk veel mana potions moeten gebruiken.

Ik heb iemand pas geholpen met de skills-punten verdeling voor een Avenger, en toen heb ik de boel even in een .txt getypt.
Een voorbeeld van de skillpunten-verdeling voor level 35 en voor level 99 heb ik gemaakt, omdat je in 1.10(s) wat minder snel levelt dan in 1.09 :D.
De info is voor een Avenger voor de versies 1.10 en 1.10s.
Voor een Avenger in 1.09 zijn de skills points een stuk makkelijk te verdelen omdat je daar geen synergies die erg nuttig zijn :D.

Avenger skill points verdeling info in .txt

Als je nog verdere informatie wilt omdat je een Avenger wilt maken dan kan je me natuurlijk mailen of MSNen op j_j_w_a@hotmail.com, of hier reageren (mail/msn is sneller).

P.S.: dit waren alleen de 3 meest voorkomende en sterkste Paladin types imo, er zijn ook nog andere types zoals de Smiter, Chargadin, Martyr, Shockadin, en ga zo maar door, maar die vind ik dus allemaal stukken minder interessant.

[ Voor 29% gewijzigd door jjwa op 09-09-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hmm, een Avenger lijkt me wel vet ja :D Boeie dat ik veel potions moet slikken, met mijn sorc gooi ik ook liters mana/health naar binnen tijdens een gevecht :+

Ik speel nu versie 1.09d dus dan was het (volgens jouw post) wat makkelijkers? Anyways, ik voeg je wel ff toe op MSN (joostalferdinck@yahoo.com, dat je niet denkt "Wie is dat nou weer :(") :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

da_rippah schreef op 09 September 2003 @ 14:21:
Hmm, een Avenger lijkt me wel vet ja :D Boeie dat ik veel potions moet slikken, met mijn sorc gooi ik ook liters mana/health naar binnen tijdens een gevecht :+

Ik speel nu versie 1.09d dus dan was het (volgens jouw post) wat makkelijkers? Anyways, ik voeg je wel ff toe op MSN (joostalferdinck@yahoo.com, dat je niet denkt "Wie is dat nou weer :(") :)
de skill verdeling in 1.09 is een stuk makkelijker dan in 1.10
Maar een Avenger is in 1.10 een stuk sterker dan in 1.09, omdat in 1.10 de skills zijn geherbalanceerd (de vroeger veel te zwakke skills zijn nu stukken beter (meestal))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
in 1.09 kan je met een beetje avenger alles killen hoor zonder al te veel pots te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

reddevil schreef op 09 September 2003 @ 14:36:
in 1.09 kan je met een beetje avenger alles killen hoor zonder al te veel pots te gebruiken
das mooi, weet ik dat ook weer :D.
ik heb nml geen ervaring met een 1.09 Avenger.
Hey, een da_rippah op msn, Wie is dat nou weer?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

kheb nu een paladin "zealot" maar daar kan ik ook nog avenger van maken want zealot kost amper skillpoints.

ik ga nog een pala maken zodra m'n nieuwe comp helemaal goed is opgezet. ik heb er nog geen enkel spel opstaan hier atm dus tja :)
dat wordt dan een rangeadin, paladin met boog dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Termy schreef op 09 September 2003 @ 15:05:
kheb nu een paladin "zealot" maar daar kan ik ook nog avenger van maken want zealot kost amper skillpoints.

ik ga nog een pala maken zodra m'n nieuwe comp helemaal goed is opgezet. ik heb er nog geen enkel spel opstaan hier atm dus tja :)
dat wordt dan een rangeadin, paladin met boog dus ;)
welke versie speel je?
1.09 gok ik?
(want daar kost een standaard zealot maar 40 punten (max zeal en max fanatism, en in 1.10 60 punten, max zeal, max fanatism nog vanwege de synergies nog max sacrifice, dan zit je al over de helft van je punten)

als het wel 1.10 is is een combi van zealot en avenger niet echt een heel goed idee, omdat een avenger eigenlijk xxxx skillpoints "kost":
conviction level 20
vengeance level 20
resist fire level 20
resist cold level 20
resist lightning level 20
(laatste 3 zijn synergies, die elke +6% elemental damage geven in 1.10s, dus totaal +360% elemental damage :D)

[ Voor 23% gewijzigd door jjwa op 09-09-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Maybe een domme vraag tussen door, maar ik heb een legale Diablo II (Met werkende, officiele serial), maar nu wil ik op Battle.net spelen maar ik krijg steeds de foutmelding dat ik niet kan connecten naar Battle.net

- Ik heb de 1.09 patch ge-installeerd
- Ik heb de poorten op m'n router open gezet, zelfs met DMZ geprobeerd
- Ik heb de 'gewone' versie van Diablo II geen LoD
- Ik heb de site van Battle.net & Blizzard gechecked
- Ik heb de search gebruikt
- Ik heb ge-googled :)

edit:

ff meer int lijstje gezet :D

[ Voor 20% gewijzigd door chromeeh op 09-09-2003 20:44 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
T/m 1.09 als je met je muis op een stukje grond klikt waar toevallig ook een item ligt, dan pak je dat item automatisch op als er ruimte voor is in je inventory. Kan lastig zijn als je in een flink gevecht zit met meerdere monsters en regelmatig heen en weer moet klikken, en er ook crap items op de grond liggen. Voor je het weet is de vrije ruimte in je inv. vol met arrows, cracked maces en andere shit, en als er dan wat leuks dropt heb je net geen ruimte vrij om het op te pakken en pakt iemand anders het snel op! :'(

Met het /nopickup commando uit 1.10 kun je ALLEEN dingen oppakken als je met je ALT toets alle items in het veld op laat lichten. Zonder Alt-toets geen auto pick up dus. Vind ik persoonlijk ERG prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

hehe lol, nu ook al een paladin :P
Ik ben dus zealot, echt wel fijn :P

En aan al die mensen die avenger spelen: hoe werkt die vengeance nou pcies en is ie op d2c (wat da rippah ook speelt) ook zo krachtig, en wat zijn daar (op d2c) goeie manasteal spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Ehm nog even een vraagje. Ik heb 2 PC's met 2 verschillende Lord Of Destruction's inclusief 2 CD-keys, maar maar 1 diablo classic cd met cdkey... kan dat samen gaan of gaat hij dan zeggen dat de cdkey in use is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Handige link:

http://diablo2.ingame.de/server/index.php

dit zijn beta 1.10(s) TCP-IP games, je kan je eigen host ook toevoegen.
best handig, vanmiddag zaten die games behoorlijk vol! :D
nnk schreef op 09 September 2003 @ 21:00:
Ehm nog even een vraagje. Ik heb 2 PC's met 2 verschillende Lord Of Destruction's inclusief 2 CD-keys, maar maar 1 diablo classic cd met cdkey... kan dat samen gaan of gaat hij dan zeggen dat de cdkey in use is?
je zult cdkey in use krijgen als je op beiden op battle.net gaat vanwege de classis cd-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was die hard speler, maar uit 109 is echt alles gehaald verleden jaar rond deze tijd dacht ik al dat 1.10 elk moment kon komen ( zeiden ze ) nu zijn we al een jaar verder :(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.