da_rippah schreef op 09 September 2003 @ 13:18:
wat doet het /nopickup commando precies dan?
-edit-
ik heb net een nieuwe paladin aangemaakt, ik wil dit keer echt een goed character hebben, dus met alle skillpuntjes zorgvuldig besteed aan de goede skills en alle stats perfect verdeeld.
ik heb nu nog geen enkel puntje uitgedeeld; dus ik heb nog 20 statspunten en nog 6 skillpunten te verdelen... mijn vraag:
waar in te stoppen??

Stukkie algemene paladin-types verhaal
Wat voor type paladin wil je maken?
Zealot?
Zeal + Fanatism als skills, zeal is de skill waarbij je zo allemachtig snel slaat, tot 5x per attack, maar niet fenomenaal veel damage doet. In 1.09 is dit volgens mij het meest gespeelde paladin-type.
Hammerdin
Blessed Hammer + Concentration als skills, je weet wel, die
rondvliegende hamertjes, dat is wat Blessed Hammer doet.
nee, daarmee slaat hij niet op zijn hoofd, hij gooit ermee 
In 1.10(s) zijn de skills rebalanced, en Blessed Hammer is heel wat sterker geworden, want die doet nu zeer veel damage!
Ik had even wat lopen testen met een lvl 99 paladin waarvan ik nog alle skills kon verdelen (ja, cheaten om te testen ja

) en die deed al zo rond de 11 000 damage per hamertje!

Ze zijn alleen imo zeer kut om mee te mikken, maar bijvoorbeeld cow-level daar is hij perfect voor.
Voor de andere levels zou ik zelf nog wat moeten oefenen, want om 1 monstertje precies te raken kost me meer tijd dan 10 koeien te raken

.
Avenger
Als skills gebruikt die Vengeance + Conviction, dat speel ik zelf.
Vengeance voegt elemental damage toe aan je attack, en het conviction aura haalt de defence en de resistances van de monsters heel erg naar beneden.
Met mijn level 67 paladin (
1.10s beta! die een Hexfire (one handed 62-101 dmg zwaard) doe ik per klap 1628 - 3139 damage, het effect van mijn aura niet meegerekend.
En met aura: 2758 - 5317 damage per klap.
ca 1/13 daarvan is normale damage, ca 1/3 cold dmg, 1/3 fire dmg en 1/3 lighining damage.
Is een monster Immume to xxx? geen probleem, ik doe toch bijna alle mogelijke soorten damage tegelijk

.
En ik blijf de gigantische hoeveelheid damage leuk vinden, want ik speel samen met een barbarian van ca. hetzelfde level, maar ik doe 2 a 3 keer zoveel damage, en sla ook nog eens een heel stuk sneller, en ik gebruik een 1 handed wapen en een schild, en hij een 2 handed wapen

.
Voordeel:
je doet
heel veel damage, en immume monsters zijn geen probleem
Nadeel:
Het kost redelijk veel mana en je kan niet erg goed leechen, dus je zult vergeleken met andere chars redelijk veel mana potions moeten gebruiken.
Ik heb iemand pas geholpen met de skills-punten verdeling voor een Avenger, en toen heb ik de boel even in een .txt getypt.
Een voorbeeld van de skillpunten-verdeling voor level 35 en voor level 99 heb ik gemaakt, omdat je in 1.10(s) wat minder snel levelt dan in 1.09

.
De info is voor een Avenger voor de versies 1.10 en 1.10s.
Voor een Avenger in 1.09 zijn de skills points een stuk makkelijk te verdelen omdat je daar geen synergies die erg nuttig zijn

.
Avenger skill points verdeling info in .txt
Als je nog verdere informatie wilt omdat je een Avenger wilt maken dan kan je me natuurlijk mailen of MSNen op j_j_w_a@hotmail.com, of hier reageren (mail/msn is sneller).
P.S.: dit waren alleen de 3 meest voorkomende en sterkste Paladin types imo, er zijn ook nog andere types zoals de Smiter, Chargadin, Martyr, Shockadin, en ga zo maar door, maar die vind ik dus allemaal stukken minder interessant.
[
Voor 29% gewijzigd door
jjwa op 09-09-2003 14:47
]